Σύνδεση

View Full Version : άλλη μια κόντρα αιωνίων : moto vs car (περιοδικο motojournal.fr)



Σελίδες : 1 2 3 [4]

konsttanttinos
24/01/2010, 06:29
Με ενα τετοιο ''κακο'' συμβιβαζομαι κι εγω....:smokin:


186479

Tpap
25/01/2010, 12:31
Goat, με χαμηλοπρόφιλα, 18/19άρες και εξατμΗσεις κάτω από τις πόρτες... :sick:

βρε konstantine, βρε konstantine...:wave2:



για να μην πώ για το βανδαλισμένο με πολυαστερικά ''ελεανόρ'' του rein... :sick:

Tpap
25/01/2010, 12:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nazgul
Stingray!!!!

:smokin:

σπλιτγουίντοου... :a8:

road spirit
25/01/2010, 12:40
^*(*#@$ την ώρα και την στιγμή που το άνοιξα το θρεντ :a29:

μου βγήκατε όλοι κουτάκηδες σε μοτοφόρουμ, ντροπή ...















































ac cobra ?? :blush:


186612

reinmeister
25/01/2010, 12:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Goat, με χαμηλοπρόφιλα, 18/19άρες και εξατμΗσεις κάτω από τις πόρτες... :sick:

βρε konstantine, βρε konstantine...:wave2:



για να μην πώ για το βανδαλισμένο με πολυαστερικά ''ελεανόρ'' του rein... :sick:

νταξει ρε παραπονιαρη...

παρτο...


186613

reinmeister
25/01/2010, 12:57
και οπισθια...


186614

p@nos
25/01/2010, 12:59
pragmatika h ομορφοτερη corvette ολων των εποχων...


186615

p@nos
25/01/2010, 13:00
το μονο προβλημα ειναι το χρωμα


μαυρο, μπλε η κοκκινο?σε ολα ωραια ειναι

:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bawl:

MikeG
25/01/2010, 13:01
Δε με λέτε, όλα αυτά τα μπουρδέλα που έχετε ποστάρει εδώ μέσα, μέχρι το χωράφι πάνε ή @@??
Γιατί άμα είναι να πήζω σα μαλάκας στη κίνηση μέσα στο ενυδρείο & να μη κουβαλάνε κιόλας πράμα, ούτε να μπορώ να πηγαίνω στα λιόφιτα, τότε είναι για το mπέος




:smokin:

reinmeister
25/01/2010, 13:10
και για να πουμε και του στραβου το δικιο,αν καποιος θελει απολυτο γκαζι σε κοντρα,ειναι μονοδρομος η αμερικη...

hemi 426 elephant του 64-65 κοντα στα 8 λιτρα με roots και μιλαμε για 3-4 χιλιαδες ιππους κατω στο χαλαρο...

ας οψεται...

:sad:

Tpap
25/01/2010, 13:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
hemi 426 elephant του 64-65 κοντα στα 8 λιτρα.... :sad:

δεν σε χαλάει όμως αυτός που είναι στις 820 κυβικές...:


186616

reinmeister
25/01/2010, 13:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
δεν σε χαλάει όμως αυτός που είναι στις 820 κυβικές...:


χαχαχα...μια σταλια ειναι...ουτε καν 13.5 λιτρα...

:beer:

p@nos
25/01/2010, 13:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
και για να πουμε και του στραβου το δικιο,αν καποιος θελει απολυτο γκαζι σε κοντρα,ειναι μονοδρομος η αμερικη...

hemi 426 elephant του 64-65 κοντα στα 8 λιτρα με roots και μιλαμε για 3-4 χιλιαδες ιππους κατω στο χαλαρο...

ας οψεται...

:sad:



re mastora 4000 aloga sto xalaro?

:lol: :lol: :lol:


παντως, οντως αυτα τα μοτερ, τα 1000 τα βγαζουν για πλακα...

reinmeister
25/01/2010, 13:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
re mastora 4000 aloga sto xalaro?

:lol: :lol: :lol:


παντως, οντως αυτα τα μοτερ, τα 1000 τα βγαζουν για πλακα...

οντως στο χαλαρο...

αν σκεφτεις οτι στα dragster με νιτρομεθανολη βγαζουν 7-8 χιλιαρικα,τα 4 ναι, ειναι χαλαρα...

:beer:

Tpap
25/01/2010, 13:30
Να φανταστείς ότι το δικό μου παίρνει τον παρακάτω 429 σε 600ci ΧΩΡΙΣ μετατροπές, εκτός από ένα μικρό (1.5in) hood scoop στο καπώ για να κλείνει, που να βράσω τα matching numbers μου γαμώ...:


186618

p@nos
25/01/2010, 13:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
οντως στο χαλαρο...

αν σκεφτεις οτι στα dragster με νιτρομεθανολη βγαζουν 7-8 χιλιαρικα,τα 4 ναι, ειναι χαλαρα...

:beer:


εγω παντως αμα ειχα την stingray και με 400ψωροαλογα ικανοποιημενος θα ημουν

:lol: :lol: :lol:


η αληθεια ειναι οτι δε θα εμενε με τοσα αλλα τεσπα :blush: :D






:beer: :beer: :beer:

reinmeister
25/01/2010, 14:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Να φανταστείς ότι το δικό μου παίρνει τον παρακάτω 429 σε 600ci ΧΩΡΙΣ μετατροπές, εκτός από ένα μικρό (1.5in) hood scoop στο καπώ για να κλείνει, που να βράσω τα matching numbers μου γαμώ...:

μοτερ καλο εχεις...supercharger δεν εχεις...να βαλουμε να γινει παιχνιδι?:D

reinmeister
25/01/2010, 14:29
:D


186629

Tpap
25/01/2010, 14:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
μοτερ καλο εχεις...supercharger δεν εχεις...να βαλουμε να γινει παιχνιδι?:D

Μπα που να φας την που-εχμ.. γλώσσα σου ρε....θα με καταστρέψεις.

Και πρίν 4 μέρες τελείωσα το γενικό στο μοτερ, επροχθέ το βαλα μπρός...

τι θές τωρα, στο επόμενο κοντέινερ να φέρω κανα τέτοιο με ένα 8-71 επάνω..???? :mad: :mad:

ΤΟ ΚΈΡΑΤΌ ΜΟΥ ΜΕΣΑ.
Με σταματάνε για πλάκα τωρα, μετά θα με σταματάνε πρίν το βάλω καν μπροστά. :( :(

reinmeister
25/01/2010, 14:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Μπα που να φας την που-εχμ.. γλώσσα σου ρε....θα με καταστρέψεις.

Και πρίν 4 μέρες τελείωσα το γενικό στο μοτερ, επροχθέ το βαλα μπρός...

τι θές τωρα, στο επόμενο κοντέινερ να φέρω κανα τέτοιο με ένα 8-71 επάνω..???? :mad: :mad:

ΤΟ ΚΈΡΑΤΌ ΜΟΥ ΜΕΣΑ.
Με σταματάνε για πλάκα τωρα, μετά θα με σταματάνε πρίν το βάλω καν μπροστά. :( :(

συμπαθητικο φτιαξιμο...με τον 8-71 παιζουμε 750 με μαμα εντοσθια και ρελαντι στοκαντζιδικο...

λιγα ρε φιλος...αλλα οπως νομιζεις...


εγω ελεγα να το φτιαχναμε αλλιως...:D

Tpap
25/01/2010, 17:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
συμπαθητικο φτιαξιμο...με τον 8-71 παιζουμε 750 με μαμα εντοσθια και ρελαντι στοκαντζιδικο...
λιγα ρε φιλος...αλλα οπως νομιζεις...
εγω ελεγα να το φτιαχναμε αλλιως...:D

''modern Boss Nine combination is based on a high-nodular cast iron cylinder block that can accommodate 429, 460, 521, or 600 cubic inches and output extends from 500 to1,000 streetable horsepower''

και:

Bear in mind that the 521ci version produces approximately 770 horsepower and 730 foot-pounds of torque with a hydraulic roller cam. Boss Nine engines are fitted with a single-plane intake manifold for a 4150 or 4500 style carburetor.


Ο 600άρης με τον 8-71 και με βενζίνη από κοινό πρατήριο (απατεώνα) βγάζει 1300 με 1400 ''σωστά'' αλογάκια και με λογική κατανάλωση.


Αν και προσωπικά θα τον ήθελα ατμόσφαιρα, αποδυναμωμένο στα 800hp περίπου και με πάνω από 100-110 κιλά πριν τις 3500σαλ... ;)
Ακόμη και έτσι θα πήγαινε σχετικά καλά. :D

Έτσι και αλλιώς δεν έχω χέρια για περισσότερα σε Ελληνικούς δρόμους. :(



Ας μιλήσουν τα παιδιά με τα γλήγορα τετρακίνητα και τα esp τώρα...

Έτσι κι αλλιώς εμένα είναι σμωλ μπλοκ. :rotflmao:

reinmeister
26/01/2010, 08:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
''modern Boss Nine combination is based on a high-nodular cast iron cylinder block that can accommodate 429, 460, 521, or 600 cubic inches and output extends from 500 to1,000 streetable horsepower''

και:

Bear in mind that the 521ci version produces approximately 770 horsepower and 730 foot-pounds of torque with a hydraulic roller cam. Boss Nine engines are fitted with a single-plane intake manifold for a 4150 or 4500 style carburetor.


Ο 600άρης με τον 8-71 και με βενζίνη από κοινό πρατήριο (απατεώνα) βγάζει 1300 με 1400 ''σωστά'' αλογάκια και με λογική κατανάλωση.


Αν και προσωπικά θα τον ήθελα ατμόσφαιρα, αποδυναμωμένο στα 800hp περίπου και με πάνω από 100-110 κιλά πριν τις 3500σαλ... ;)
Ακόμη και έτσι θα πήγαινε σχετικά καλά. :D

Έτσι και αλλιώς δεν έχω χέρια για περισσότερα σε Ελληνικούς δρόμους. :(



Ας μιλήσουν τα παιδιά με τα γλήγορα τετρακίνητα και τα esp τώρα...

Έτσι κι αλλιώς εμένα είναι σμωλ μπλοκ. :rotflmao:

ναξει μωρε...θελει λιγο ζορι για να παει ευθεια...κι απο δρομους μια χαρα ειμαστε...τα λαστιχα ειναι πισω για τα δεδομενα της ελληνικης ασφαλτου...:lol:

αλλα για σκεψου το λιγακι...ρελαντι στο φαναρι...οτι και να σκασει διπλα θα φοβαται μην καταπωθει απο την εισαγωγη...:rotflmao:

p@nos
26/01/2010, 08:37
δειτε μετα το 4:30 (http://www.youtube.com/watch?v=CbQAGkFbwvk)



:cool: :smokin: :smokin: :smokin:

p@nos
26/01/2010, 08:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
δειτε μετα το 4:30 (http://www.youtube.com/watch?v=CbQAGkFbwvk)



:cool: :smokin: :smokin: :smokin:


αντε τωρα να σαι με αυτο στο φαναρι και να ναι κανα σαξοραλο και να στο παιζει γρηγορο

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

p@nos
26/01/2010, 08:41
kai mia stingray, οχι αυτη που μου αρεσει, και αμφιβολου αισθητικης, αλλα βελτιωμενη οσο δε παει αλλο για στριψιμο...

http://www.youtube.com/watch?v=v5hMpVJK89s

reinmeister
26/01/2010, 09:16
ας βαλω κι εγω ενα καλο s2...

http://www.youtube.com/watch?v=Hxx__mhqM14&NR=1

p@nos
26/01/2010, 14:10
τα παπακια τι τα θες τωρα?:D :evil:



ενα ψοφιο (http://www.youtube.com/watch?v=QR7iB74p0Nw&feature=related) για τα δεδομενα της κατηγοριας...

:smokin:

tools
27/01/2010, 14:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
kai mia stingray, οχι αυτη που μου αρεσει, και αμφιβολου αισθητικης, αλλα βελτιωμενη οσο δε παει αλλο για στριψιμο...

http://www.youtube.com/watch?v=v5hMpVJK89s

δεν ειναι στινγκρει αυτη,ειναι η επομενη.το μασλ καρ(οπτικα) στα καλυτερα του.

T.R.E
27/01/2010, 16:33
http://www.youtube.com/watch?v=gN6E-_0wXos

Δεν μου φαίνεται να πολυπάει για 2.000 άλογα... :sad:

p@nos
27/01/2010, 17:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από tools
δεν ειναι στινγκρει αυτη,ειναι η επομενη.το μασλ καρ(οπτικα) στα καλυτερα του.


stingray ειναι:winka:


τα μοντελα εχουν κωδικο C*

η πρωτη stingray pou εβαλα ειναι η C2...

αυτη ειναι C3

tools
27/01/2010, 20:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
stingray ειναι:winka:


τα μοντελα εχουν κωδικο C*

η πρωτη stingray pou εβαλα ειναι η C2...

αυτη ειναι C3

δεν ξερω τι κωδικους εχουν,ξερω απλα ποια ειναι η πρωτη,ποια η δευτερη κ παει λεγοντας.επισης ηξερα,εως τωρα,οτι στινγκρει ελεγαν μονο την δευτερη εκδοση της κ οχι την τριτη που ειναι στο βιντεο.
εριξα μια ματια στο νετ κ σου δινει δικιο.αν κ πετυχα κατι αναφορες σε μη επισημη ονομασια απο την σεβρολε κ σνομπαρισμα του συνδιασμου συγκεκριμενο μοντελο/προσφωνηση στινγκρει απο το κοινο που δικαιολογει λιγακι τους ανθρωπους στους οποιους οφειλω τη μη-γνωση μου.
οπως κ ναχει,στινγκρει η βετ στο βιντεο σου τελικα...
:wave2:

Allst@rf
02/03/2010, 17:18
moto.gr


η χαρα του κουτακια...:yuck: :yuck: :yuck:

sogokou
14/04/2010, 01:41
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
[B]μη σπαμμάρετε κύριος! επι του θέματος έχετε να πείτε κάτι? :bigcry: :bigcry: :bigcry: :wave2: :rotflmao: