Σύνδεση

View Full Version : Honda Bros



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16

brosman
08/04/2014, 11:42
η γιατι οχι με μοτερ απο ΤΑ680 κομπλε με τα ηλεκτρικα του? και να το χονρτυνω κι αλλο, με αλλες σχεσεις στο σασμαν. κι αλαφρωμα η αλλο βολαν. δεν θα γινοταν δουλεια? νταξει ειμαι ονειροπολος, ξερω οτι δεν συμφερει.. γι'αυτο θα επαιρνα ενα vfr400 που εχει και πιο ωραιες ζαντες και θα το μετετρεπα σε naked. πιο ευκολο πιο φτηνο πιο σωστο.

Όντως το μοτέρ από ΤΑ700 θα ήταν σέκα μετατροπή. 4βάλβιδη κεφαλή και ψεκασμός....γουστάρω! Δεν ξέρω όμως αν και κατά πόσο είναι εφικτό κάτι τέτοιο. Αν όμως γινόταν, τότε σίγουρα άλλα σημεία θα φώναζαν για βελτίωση (αναρτήσεις, φρένα κλπ). Μωρή που...α Honda βγάλε ξανά το Bros με ίδια φιλοσοφία αλλά σύγχρονη σχεδίαση, τώρα που είναι και τσι μοδός τα γυμνά. :lol:

GiannisBlessed
08/04/2014, 13:15
Προφανώς και δουλεύει με τα καρμπς και την ηλεκτρονική από το 400, αφού όμως κάνει τη μετατροπή σε 650, να την κάνει ολοκληρωμένη.
Επίσης με φιλτράκι αέρα K&N σε συνδυασμό με ελεύθερη εξάτμιση βελτιώνεται και η αναπνοή του κινητήρα μειώνοντας παράλληλα το βάρος.

Το sv650 είναι καμμιά 20αριά ίππους δυνατότερο. Για να φτάσει εκεί το bros...πάμε αλλού. Mιλάμε για αύξηση κυβισμού, ελαφρώματα στο μοτέρ κά. Υψηλό κόστος και από αξιοπιστία τι γίνεται? :nono:

δεν μιλαω θεωρητικα...
στην πραξη μιλαω.
το μηχανακι μου ακομα παει κομπλε απο οσο μαθαινω.
τα πιστονια απο τον hordpower(ασχολειται με bros) εκαναν 300 κατι ευρο.
οσο κανουν οι εξατμισεις πανω κατω.
το ρεκτιφιε πηγε ενα 50ρι ακομα αν θυμαμαι καλα.
η 400ρα ηλεκτρονικη ΕΙΝΑΙ καλυτερη απο του 650.
και με κατι εκκεντροφορους που πουλαει ο ανθρωπας παραπανω για καμια 300ρια παλι το μοτερ παιρνει ακομα 10 νομιζω hp φτανοντας 70 τροχο οπου ειναι και το πανω πανω οριο ωστε να παραμεινει αξιοπιστο.
οριστε και οι δυναμομετρησεις.
http://www.hordpower.com/gallery/album06
κατι τρελογερμανοι το εχουν φτασει 90+ τροχο με κατι carrilo και δεν συμαζευεται.

daculas
08/04/2014, 15:45
Μην ξεχνάτε ότι το bros πρέπει να είναι σίγουρα 10-15 κιλά πιο ελαφρύ από το στρώμα, μην υπολογίζετε μόνο τα άλογα

KostasV2
08/04/2014, 16:49
Το μοτέρ του ΤΑ700 ΔΕΝ μπαίνει στο πλαίσιο του Bros. Τι νομίζετε, ότι είστε οι πρώτοι που το σκέφτεστε; :-P (Η εξαγωγή του εμπρός κυλίνδρου πέφτει πάνω στη δεξιά κάθετη δοκό του πλαισίου...) Κάτι παλικάρια στη Γερμανία το ψάχνουν με εμπρός κεφαλή από Deauville 700 στο μοτέρ του ΤΑ, αλλά δε ξέρω αν το ολοκλήρωσαν...

brosman
08/04/2014, 17:55
δεν μιλαω θεωρητικα...
στην πραξη μιλαω.
το μηχανακι μου ακομα παει κομπλε απο οσο μαθαινω.
τα πιστονια απο τον hordpower(ασχολειται με bros) εκαναν 300 κατι ευρο.
οσο κανουν οι εξατμισεις πανω κατω.
το ρεκτιφιε πηγε ενα 50ρι ακομα αν θυμαμαι καλα.
η 400ρα ηλεκτρονικη ΕΙΝΑΙ καλυτερη απο του 650.
και με κατι εκκεντροφορους που πουλαει ο ανθρωπας παραπανω για καμια 300ρια παλι το μοτερ παιρνει ακομα 10 νομιζω hp φτανοντας 70 τροχο οπου ειναι και το πανω πανω οριο ωστε να παραμεινει αξιοπιστο.
οριστε και οι δυναμομετρησεις.
http://www.hordpower.com/gallery/album06
κατι τρελογερμανοι το εχουν φτασει 90+ τροχο με κατι carrilo και δεν συμαζευεται.

Δεν διαφωνώ με τα γραφόμενα σου, ειδικά από τη στιγμή που τα έχεις κάνει στο δικό σου.

Δεν την έχω ψάξει και δεν γνωρίζω πχ. μέχρι ποιό όριο παραμένει αξιόπιστο το Bros, το θέμα όμως βρίσκεται αλλού. Μην ξεχνάμε οτι το Bros είναι μοτόρι 25ετίας και η πλειοψηφία τους είναι πολυδουλεμένα ως ταλαιπωρημένα. Δεν νομίζω λοιπόν κάποιος που έχει πληρώσει για την αγορά 800-1200 ευρώ θα μπει στον κόπο να αποκτήσει στενές σχέσεις με τον κ. Hord ή άλλους αξιότιμους κυρίους. Υπάρχουν φυσικά και οι εξαιρέσεις. Δεν συμφέρει κατά τη γνώμη μου, ένα μοτεράκι 650 είναι ότι πρέπει.

Ξεφύγαμε όμως από το θέμα και την ερώτηση του kostas251.
Εγώ στο δικό μου 400 είχα βάλει ολόκληρο το μοτέρ 650 μαζί με ηλεκτρονική και καρμπ. Πλεξούδα κράτησα του 400. Alles gut. Όταν αποφάσισα να το πουλήσω το δήλωσα.

brosman
08/04/2014, 17:57
Πείτε μου για αναρτήσεις, εκεί είναι που τα Bros πονάνε. Σήμερα παρέλαβα τα ελατήρια πηρουνιού WP και ετοιμάζομαι τον Οκτώβρη για στενές επαφές με τον κ. Wilbers. :D

KostasV2
08/04/2014, 18:15
Πείτε μου για αναρτήσεις, εκεί είναι που τα Bros πονάνε. Σήμερα παρέλαβα τα ελατήρια πηρουνιού WP και ετοιμάζομαι τον Οκτώβρη για στενές επαφές με τον κ. Wilbers. :D

Καλά το πας... :D Αν θέλεις κάτι πραπάνω από το μπροστινό, υπάρχουν cartridge emulators που λένε ότι κάνουν πολύ καλή δουλειά, ή εναλλακτικά, σωθικά πηρουνιού από CBR600F2 ή F3.

brosman
08/04/2014, 18:41
Καλά το πας... :D Αν θέλεις κάτι πραπάνω από το μπροστινό, υπάρχουν cartridge emulators που λένε ότι κάνουν πολύ καλή δουλειά, ή εναλλακτικά, σωθικά πηρουνιού από CBR600F2 ή F3.

Πιστεύω οτι με τα WP θα καλυτερέψει το μπροστινό. Μετά από 2 κλαταρισμένα αμορτισέρ τη λύση έδωσε πέρσι ο KeLeYTIS (να 'σαι καλά φίλε). Τον Οκτώβρη (Oktoberfest) όμως με βλέπω για αμορτισέρ Wilbers, το απλό. :)

kcrete
08/04/2014, 19:24
Καλησπερα!!! μετα απο 15 χρονια ξαναπηρα το αγαπημενο Bros. Και εδω ξεκινανε τα παλαβα. Το πηγαινω σπιτι ολα καλα,αρχιζω να λυνω, αλλαζω μπαταρια και τρομπα βενζινης που τα επαιξε την επομενη μερα. Κανω τις δοκιμες και ολα δουλευουν κανονικα, πηρε αμεσως μπροστα και ξαφνικα σβηνει απο ρευμα και αυτο ηταν!!! Η μιζα δεν δινει σημα ουτε το τακ-τακ εντελως νεκρο. Φωτα εχει,φλας,κορνα ολα δουλευουν εκτος τη μιζα. Ασφαλειες ειδα ειναι οκ. Ηλεκτρονικη???? ο μερφι ζει σιγουρα!!

brosman
08/04/2014, 22:31
Καλησπερα!!! μετα απο 15 χρονια ξαναπηρα το αγαπημενο Bros. Και εδω ξεκινανε τα παλαβα. Το πηγαινω σπιτι ολα καλα,αρχιζω να λυνω, αλλαζω μπαταρια και τρομπα βενζινης που τα επαιξε την επομενη μερα. Κανω τις δοκιμες και ολα δουλευουν κανονικα, πηρε αμεσως μπροστα και ξαφνικα σβηνει απο ρευμα και αυτο ηταν!!! Η μιζα δεν δινει σημα ουτε το τακ-τακ εντελως νεκρο. Φωτα εχει,φλας,κορνα ολα δουλευουν εκτος τη μιζα. Ασφαλειες ειδα ειναι οκ. Ηλεκτρονικη???? ο μερφι ζει σιγουρα!!

Καλησπέρα! Και γω μετα από 6 χρόνια αφού πούλησα το πρώτο ξαναπήρα Bros, το pgm αυτή τη φορά, το είχα απωθημένο. :D Δεν νομίζω να είναι ηλεκτρονική αλλιώς θα πρέπει να είσαι πολύ γκαντέμης άμα σου την έκαψε με το καλημέρα. Κοίτα μην κόπηκε η βγήκε κάποιο καλώδιο από τη μίζα. Ούτε ρελές μπορεί να είναι αλλιώς θα έκανε τσικ τσικ όταν μιζάρεις. Ίσως κάποιος πιο ειδικός να μπορεί να γνωματεύσει

motomaniac
08/04/2014, 23:31
Καλησπερα!!! μετα απο 15 χρονια ξαναπηρα το αγαπημενο Bros. Και εδω ξεκινανε τα παλαβα. Το πηγαινω σπιτι ολα καλα,αρχιζω να λυνω, αλλαζω μπαταρια και τρομπα βενζινης που τα επαιξε την επομενη μερα. Κανω τις δοκιμες και ολα δουλευουν κανονικα, πηρε αμεσως μπροστα και ξαφνικα σβηνει απο ρευμα και αυτο ηταν!!! Η μιζα δεν δινει σημα ουτε το τακ-τακ εντελως νεκρο. Φωτα εχει,φλας,κορνα ολα δουλευουν εκτος τη μιζα. Ασφαλειες ειδα ειναι οκ. Ηλεκτρονικη???? ο μερφι ζει σιγουρα!!

ρελε μιζας κοιτα... κι εγω θα ηθελα ενα γυμνο συγχρονο χοντα εφταμιση... η αφρικα εχει μονη ραχοκοκαλια η διπλη?

newmanj
09/04/2014, 13:27
Καλησπερα!!! μετα απο 15 χρονια ξαναπηρα το αγαπημενο Bros. Και εδω ξεκινανε τα παλαβα. Το πηγαινω σπιτι ολα καλα,αρχιζω να λυνω, αλλαζω μπαταρια και τρομπα βενζινης που τα επαιξε την επομενη μερα. Κανω τις δοκιμες και ολα δουλευουν κανονικα, πηρε αμεσως μπροστα και ξαφνικα σβηνει απο ρευμα και αυτο ηταν!!! Η μιζα δεν δινει σημα ουτε το τακ-τακ εντελως νεκρο. Φωτα εχει,φλας,κορνα ολα δουλευουν εκτος τη μιζα. Ασφαλειες ειδα ειναι οκ. Ηλεκτρονικη???? ο μερφι ζει σιγουρα!!

Καλησπέρα κι από μένα σε όλους τος BROSάκιδες.
Τσέκαρες στο μπουτόν της μίζας υπάρχει μια ασφάλεια 30άρα πράσινη και (είναι καλυμμένη στην κόκκινη φύσα) που συνδέεται με την πλεξούδα.

brosman
09/04/2014, 14:04
ρελε μιζας κοιτα... κι εγω θα ηθελα ενα γυμνο συγχρονο χοντα εφταμιση... η αφρικα εχει μονη ραχοκοκαλια η διπλη?

γυμνο συγχρονο χοντα εφταμιση... κάτι σαν το shiver δηλαδή, δυστυχώς δεν... Το NC700S μόνο όμορφο δεν το λές, ούτε καθόλου καγκούρικο. Σαν σκούτερ είναι. Το νέο CB500S κάτι πάει να πει αλλά είναι κάπως μικρό. Το Αφρικα ναι, έχει περιμετρικό πλαίσιο (διπλή ραχοκοκαλιά)

KostasV2
09/04/2014, 17:57
ρελε μιζας κοιτα... κι εγω θα ηθελα ενα γυμνο συγχρονο χοντα εφταμιση... η αφρικα εχει μονη ραχοκοκαλια η διπλη?

Δημήτρη, δεν είναι κακό σαν motard,ε; 313892 :D

harris_x
09/04/2014, 18:09
ας μείνουμε στο BROS :winka:

τα άσχετα θα φεύγουν.

kcrete
09/04/2014, 19:50
Καλησπέρα κι από μένα σε όλους τος BROSάκιδες.
Τσέκαρες στο μπουτόν της μίζας υπάρχει μια ασφάλεια 30άρα πράσινη και (είναι καλυμμένη στην κόκκινη φύσα) που συνδέεται με την πλεξούδα.

τελικα ο μερφι ψιλοκοιμαται!!! η ασφαλεια ηταν τελικα.Ευχαριστω για τη βοηθεια και τις απαντησεις σας.
Υπαρχει περιπτωση να περισευει καμια πισω ζαντα pgm???

sernodas2
12/04/2014, 22:02
σταμπιλιζατερ στην γρια??:confused::confuse

εχει βαλει κανεις?

κοιταω καποια μεταχηρο απο μαμα μοντελα πχ r1

να μπαινει στο brosακι αραγε?(οτι μπαινει μπαινει ,αλλα ποσο κοπο χρονο κ χρημα να θελει για στηριγματα? κ που μπορει να μπει ωστε μην χαλασει το οπτικο κομματι ?

KostasV2
12/04/2014, 22:19
Με 27 μοίρες κάστερ, δε νομίζω ότι χρειάζεται σταμπιλιζατέρ...

sernodas2
12/04/2014, 22:28
Με 27 μοίρες κάστερ, δε νομίζω ότι χρειάζεται σταμπιλιζατέρ...

λες ε??

ελεγα να της κανω κανα δωρακι βελτιωνοντας λιγο την σταθεροτητα της στα λιγα παραπανω χιλομετρα(ειδες δεν λεω στα πολλα :D)

motomaniac
13/04/2014, 03:06
λες ε??

ελεγα να της κανω κανα δωρακι βελτιωνοντας λιγο την σταθεροτητα της στα λιγα παραπανω χιλομετρα(ειδες δεν λεω στα πολλα :D)

αυτο κανει δουλεια στην εξοδο με περισσοτερα χιλιομετρα... γιατι οχι.. αν το στιβεις..

brosman
17/04/2014, 23:38
Παίδες, καλό Πάσχα να έχουμε και πάντα με υγεία εμείς και οι Brosάρες μας!!! :wave2:

kcrete
24/04/2014, 21:08
καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους. Υπαρχει περιπτωση να περισευει κανενα τεποζιτο μαυρο και σε καλη κατασταση γιατι το δικο μου χανει και δεν εχει και γωνιες μονο βαθουλωματα.

tsirigaki
13/06/2014, 18:48
καλησπέρα
Έχει κάποιος να μου προτείνει κάτι για αλυσιδογράναζα για το 650 μου; Γενικά τι τύπου αλυσίδα να επιλέξω και αν ξέρετε κάποιον με καλές τιμές....
Ευχαριστώ

kostas251
19/06/2014, 10:51
Το φίλτρο αέρος ειναι ίδιο το 400 με το 650 γιατί μονο για 650 βρίσκω στο ebay

geco
19/06/2014, 15:33
Κοίτα, το γνήσιο 17210-ΜΝ8-000 κάνει 42€ (με ΦΠΑ). Το ιμιτασιόν κάνει 39€ (!!!) Τώρα το 650 πρέπει να είναι διαφορετικό. Μόνο αν τα βάλεις πλάϊ-πλάϊ θα σιγουρευτείς!

geco
19/06/2014, 15:42
καλησπέρα
Έχει κάποιος να μου προτείνει κάτι για αλυσιδογράναζα για το 650 μου; Γενικά τι τύπου αλυσίδα να επιλέξω και αν ξέρετε κάποιον με καλές τιμές....
Ευχαριστώ

Καλύτερα να πας στην eXTraproducts Tasoulis. Kαλλιρόης 55 (Φιξ) Είναι καθημερινά ανοιχτά από τις 09:00 μέχρι τις 17:00 (Εκτός από ΣΚ) και έχουν τα αλυσιδογράναζα AFAM σε διάφορες ποιότητες. Θα καθαρίσεις με κανένα ~120άρι γιά μιά αξιοπρεπέστατη λύση! Trust me!

kostas251
19/06/2014, 15:52
http://m.ebay.it/itm/160880870657?nav=SEARCH
http://m.ebay.it/itm/400568122034?nav=SEARCH
Αυτα έχω βρει

KostasV2
19/06/2014, 19:25
http://m.ebay.it/itm/160880870657?nav=SEARCH
http://m.ebay.it/itm/400568122034?nav=SEARCH
Αυτα έχω βρει

Σωστό είναι αυτό. ;)

kostas251
19/06/2014, 20:47
Δηλαδη κανει και για το 400

daculas
19/06/2014, 20:53
Ιδιο είναι το φίλτρο στο 400 και το 650

kostas251
19/06/2014, 21:01
Ευχαριστώ!

pano kato
23/06/2014, 13:52
Στο 650 βαλε πισω γραναζι 2 δοντια μεγαλητερο. θα εχεις την ιδια τελικη με πιο γρηγορο ανεβασμα στροφων και λιγοτερο σκορτσαρισμα στις χαμηλομεσαιες!

ektor
19/07/2014, 11:31
Kαλημέρα! Θέλω να ρωτήσω τους γνώστες, ποιές εναλλακτικές για πίσω αμορτισέρ υπάρχουν εκτός του μαμά και αν αξίζει επισκευή του γνήσιου για τα 80-100 ευρώ που ζητάνε.
Ευχαριστώ!

KostasV2
19/07/2014, 13:30
Με σειρά κόστους: CBR900 (θέλει λίγη δουλειά για να μπει), Hagon, Nitron, ...
Αν αυτός που θα το ανοίξει, ξέρει τη δυλειά του, νομίζω πως αξίζει η επισκευή.

pano kato
21/07/2014, 08:33
Του cbr900 ειναι 10mm πιο μακρυ. Εγω ειχα βαλει απο cbr 600 αφου πρωτα κοπηκε η πανω βαση και κοληθηκε στα 305mm{μαμα διασταση}μαζι με λαδια αζωτο και μηχανουργειο 70.000δρχ τοτε! Στο τελος εγηνε σε τορνο αλο δαχτυλιδι απο πανω για να μπει το ελατηριο του bros{του cbr ηταν πολυ μαλακο} και η αποζβεση συμπιεσης δε δουλεψε ποτε! Πια΄ς τ΄αβγο και κουρεφτο!!!! τελικα πηρα wp to απλο 640Ε που κι αυτο ειναι λιγο πιο μακρυ, θα το φιαξω καπια στιγμη. Αν επισκευασεις του bros pali θα εχεις ενα προβληματικο αμορτισερ! Ψαξου για κανα επωνημο μεταχειρισμενο η τις μαρκες που σου λεει ο Kstasv2.

KostasV2
22/07/2014, 17:36
Το λίγο μακρύτερο αμορτισέρ είναι μάλλον επιθυμητό για να κάνει λίγο πιό γρήγορη τη γεωμετρία... Πάντως του 900, είναι μακρύτερο μόνο από κάποιες συγκεκριμένες χρονιές (νομίζω '92-'93).

pano kato
23/07/2014, 09:07
Μαλον ετυχα αμοτισερ αυτης της χρονιας. Το wp εχει μηκος 313+-5mm. Το προβλημα ειναι οτι δεν μπορεις να ρυθμησεις το ελατηριο με το εργαλειακι που σου δινουν οσο το αμορτισερ ειναι περασμενο στη μηχανη. Μονο αν το παρεις με υδραυλικη προφορτιση{ακριβο}. Νομιζω οτι και η EMC βγαζει αμορτισερ για το bros δεν ξερω τιμη!

pano kato
28/08/2014, 13:32
Αν θελετε να αλαξετε στο 650 τα ορινκ στα μπολ των καρμπυρατερ, η δισταση ειναι 77χ2mm. Κοστος 2Εu. Τεριαζουν ακριβος και με την βοηθεια μιας κολας στιγμης ,ετοιμα σε 5 λεπτα!

GiannisBlessed
01/09/2014, 10:57
Αν θελετε να αλαξετε στο 650 τα ορινκ στα μπολ των καρμπυρατερ, η δισταση ειναι 77χ2mm. Κοστος 2Εu. Τεριαζουν ακριβος και με την βοηθεια μιας κολας στιγμης ,ετοιμα σε 5 λεπτα!


πολυ σωστος!

Hellis
06/09/2014, 11:40
καλησπέρα σε όλους!

Είμαι μέλος του φόρουμ και κάτοχος Bros NT400Κ, από το 2009, αλλά από ότι φαίνεται όχι και πολύ διαβαστερός, καθώς τώρα βρήκα το τόπικ!
Χαίρομαι πολύ που υπάρχει τόσος κόσμος που ασχολείται με τα Bros, καθώς εγώ το έχω παντρευτεί και δε σκοπεύω να το αλλάξω.
Αγοράστηκε 400€ με χτυπημένη μπιέλα, έγινε αλλαγή μοτέρ (400 πάλι) και μετά από ένα χρόνο κάποια βαψίματα, ντεπόζιτο, ζάντες, φτερά, ουρά.
Από θέμα ανταλλακτικών κυρίως παλιές αμαρτίες πλήρωσα.
Ελατήριο ανάρτησης είχε γίνει σούπα, στο δικάβαλο έξυνα τον τροχό.
Δισκόφρενο ράφλες, σαν μόνιμο ABS :P
Το πίσω φρένο για κάποιο λόγο άνοιξε σαν καρπούζι σε βόλτα καθώς επέστρεφα από Ασπρόπυργο.
Τώρα ψάχνω να αλλάξω τα ρολόγια (κομπλέ) γιατί μου το έριξαν παρκαρισμένο και δε δουλεύει κανένα.
Κάποια στιγμή όταν βάλω κάτι στην άκρη σκοπεύω να του κάνω ένα γενικό ρεκτιφιέ, αμμοβολές, βαψίματα, πιο άνετη σέλα, μερικά στοιχεία cafe και ίσως μοτέρ αν δεν έχει μπλεξίματα με τους σειριακούς και τις δηλώσεις (ΚΤΕΟ κλπ).

Όπως και να έχει το έχω αγαπήσει! Είναι ελαφρύ, είναι όμορφο και αντέχει!
Τα χαιρετίσματα μου σε όλους, πάντα όρθιοι!

kcrete
21/09/2014, 16:59
ΚΑλησπερα και παλι. ψαχνω εδω και καιρο ενα φιλτρο αερα και το καλωδιο του τσοκ. Στο Ηρακλειο Κρητης που μενω δεν υπαρχει τιποτα. Εχετε καμια πληροφορια που μπορω να τα βρω?

KostasV2
25/09/2014, 18:47
ΚΑλησπερα και παλι. ψαχνω εδω και καιρο ενα φιλτρο αερα και το καλωδιο του τσοκ. Στο Ηρακλειο Κρητης που μενω δεν υπαρχει τιποτα. Εχετε καμια πληροφορια που μπορω να τα βρω?

Κάνε μια ερώτηση στο Ρήγα στη Χριστομιχάλη Ξυλούρη.

kcrete
26/09/2014, 16:47
Κάνε μια ερώτηση στο Ρήγα στη Χριστομιχάλη Ξυλούρη.

δεν έχει δυστυχώς.

KostasV2
29/09/2014, 00:26
δεν έχει δυστυχώς.

Αν δε βγάζεις άκρη από Αθήνα, το wemoto έχει τα πάντα...

rasidanks
11/10/2014, 12:01
καλημέρα στην κοινοτητα.
το προβλημα μου,εκει που πήγαινα χαλαρα, σβήνει η μηχανή, τα φώτα/λαμπακια δουλευουν όλα,παταω την μίζα και δεν κανει τπτ.
στο σπίτι τσέκαρα το διακοπτάκι της μίζας,το γιαλοχαρτισα κολλας στις επαφες πουχαν αραχνες, ελεγξα το ρελε δίπλα στν μπαταρια,δουλευει κανονικα, το kill switch στο δεξι(κα8αρο φανηκε με το πολυμετρο),κοιταξα όλες τις ασφάλειες. εχει κανεις καμμια ιδέα τι να κοιταξω? σκεφτομουν μπας και εχει φ8αρει κανα καλωδιο σε καποιο σημειο και γειωνει στο πλαισιο.

pano kato
16/10/2014, 20:22
Πηγα και πηρα ενα ζευγαρι μεμβρανες για το 650, απο τον Σ. Δημητριου 62Εu με την κολα! Τις περασα και ξαναβρηκα το παλιο μου μηχανακι:D Πολυ καλο δουλεμα στις μεσαιες στροφες και στο ανοιγμα του γκαζιου! Ευχαριστω τον geco για την ενημερωση:beer:
Έγραψα :



Σας ενημερώνω ότι η Έρευνα γιά μεμβράνες Bros 400 ολοκληρώθηκε επιτυχώς!

Ο κ. Σπύρος Δημητρίου με ειδοποίησε αμέσως μόλις έλαβε το δείγμα και μου έστειλε χθές ένα ζευγάρι μεμβράνες που παρέλαβα σήμερα 11/02/2014 !

Οφείλω να τον ευχαριστήσω και από εδώ μέσα γιά την ευγένεια, τον επαγγελματισμό και την υποδειγματική του εξυπηρέτηση!

Άλλο ένα Μπροσάκι σύντομα ξανά στο δρόμο !!!:D:D:D

MICK
25/10/2014, 05:19
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/40847_144985262188775_2815310_n.jpg?oh=436f3ea81d8dd149f4ce514cd4ea1b71&oe=54B5C0DC

Καλημεραααααααα

KostasV2
27/10/2014, 18:28
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/40847_144985262188775_2815310_n.jpg?oh=436f3ea81d8dd149f4ce514cd4ea1b71&oe=54B5C0DC

Καλημεραααααααα

Μπροστινό από VFR; Δείξε μας και μια προφίλ. :)

MICK
01/11/2014, 08:50
Μπροστινό από VFR; Δείξε μας και μια προφίλ. :)
Όχι. CBR 600 '95 η πίσω ζαντα είναι VFR 750 και το αμορτισέρ CBR 900 κομμένο στο μήκος του BROS με ελατήριο WP... και μερικά άλλα.


https://www.facebook.com/pages/HONDA-Bros-650

motomaniac
01/11/2014, 13:07
Όχι. CBR 600 '95 η πίσω ζαντα είναι VFR 750 και το αμορτισέρ CBR 900 κομμένο στο μήκος του BROS με ελατήριο WP... και μερικά άλλα.


https://www.facebook.com/pages/HONDA-Bros-650

η πιο ωραια μετατροπη. πως και δεν εβαλες κι εμπρος ζαντα απο vfr? ενα βαψιμο ασπρες τωρα κι εισαι κομπλε.

MICK
01/11/2014, 19:21
Η ζαντα η μπροστινη ειναι ιδια με το VFR. Το μπροστινο το πηρα ολοκληρο από πλάκες και κατω και δεν χρειαστηκε τιποτα. Το "ασπρο" που λες, είναι ξεκάρφωμα και δεν το θέλω αυτό. Αν δεν ξέρεις το BROS, δεν το προσέχεις. ΜΟΝΟ στο επόμενο φανάρι το παρατηρείς!!!!!!

MICK
04/11/2014, 00:14
326279
326280
326281

tsirigaki
16/01/2015, 18:03
Καλησπέρα σας.
Ξέρει κάποιος σίγουρα, για να βάλω την πίσω ζάντα του pgm στο απλό bros, αν χρειάζεται κάτι παραπάνω εκτός απο τη ζάντα; Πχ τη ροδέλα, το παξιμάδι ή τον άξονα;
Ευχαριστώ.

motomaniac
16/01/2015, 20:38
Καλησπέρα σας.
Ξέρει κάποιος σίγουρα, για να βάλω την πίσω ζάντα του pgm στο απλό bros, αν χρειάζεται κάτι παραπάνω εκτός απο τη ζάντα; Πχ τη ροδέλα, το παξιμάδι ή τον άξονα;
Ευχαριστώ.

δεν ξερω να σου απαντησω αλλα θελω να μαθω για ποιο λογο να το κανεις και τι διαφορες εχουν.:)

KostasV2
16/01/2015, 23:19
δεν ξερω να σου απαντησω αλλα θελω να μαθω για ποιο λογο να το κανεις και τι διαφορες εχουν.:)

Μάλλον βρήκε ίδια μπροστινή (3,5" πλάτος αντί για 2,5"). Tsirigaki, δεν παίρνω και όρκο, αλλά σαν να έχω διαβάσει ότι μπαίνει όπως είναι. Έχε μόνο υπ' όψιν ότι είναι 18άρα αντί για 17" που έχει το απλό.

tsirigaki
16/01/2015, 23:27
Του pgm είναι 3άκτινη και μοιάζει με του cbr με το διπλό δισκόφρενο που σκοπεύω να βάλω (όποτε βρω σε καλή τιμή). Βέβαια ειναι 18" και περιορίζει τις επιλογές στα λάστιχα αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

MICK
19/01/2015, 09:26
CBR '95 Μπαίνει κουτι για μπροστινό αν βάλεις VFR πίσω (5,5) θέλει τόρνο η ζαντα.

Jay
01/02/2015, 23:07
CBR '95 Μπαίνει κουτι για μπροστινό αν βάλεις VFR πίσω (5,5) θέλει τόρνο η ζαντα.

Πόση δουλειά θέλει στον τόρνο?
Μπαίνει με τον ΟΕΜ άξονα?

MICK
06/02/2015, 10:23
Πόση δουλειά θέλει στον τόρνο?
Μπαίνει με τον ΟΕΜ άξονα?


Εγώ επειδή πήρα τη ζάντα με σκοπό αν δεν μου κάνει να τη δώσω πίσω, έφαγα τον άξονα και έβαλα μπολόνια στη θέση των pins. ΠΙΚΡΑ, σπάσαμε 5 διαμάντια, τα 2 μόνο για τη βαφή!!!!!!!!!!!!!!! Η ζάντα που είναι αλουμίνιο θα είναι πιο εύκολο, αλλά καλήτερα να την πας SET μαζί με τον άξονα.

Jay
06/02/2015, 22:32
Εγώ επειδή πήρα τη ζάντα με σκοπό αν δεν μου κάνει να τη δώσω πίσω, έφαγα τον άξονα και έβαλα μπολόνια στη θέση των pins. ΠΙΚΡΑ, σπάσαμε 5 διαμάντια, τα 2 μόνο για τη βαφή!!!!!!!!!!!!!!! Η ζάντα που είναι αλουμίνιο θα είναι πιο εύκολο, αλλά καλήτερα να την πας SET μαζί με τον άξονα.

Ευχαριστώ για την απαντηση.

Μάλλον θα αρκεστώ στην μαμα 4,5 με 150 λαστιχο προς το παρων ;)

pariskats
09/02/2015, 20:22
Καλησπερα σε όλους! Είμαι και εγω πλέον κατοχος μιας Honda Bros 400 την οποία μου χάρισε ενας φίλος. Είχε το λόγο του....

Η μηχανη ειναι ένα project, μιας και είχε "πνιγεί" μέσα σε ενα γκαράζ πριν απο πολύ καιρό...
Μετά απο 1.5 χρόνο περίπου ακινησίας και πολύ νερό μέσα στο μοτέρ, αλλαγή λαδιών, αλλαγή μπουζί, καθαρισμόυ των carbs και κόλληση των μεμβράνων, κατάφερα να το βάλω bros...

Το μηχανάκι δούλεψε και όταν λέμε δούλεψε, δουλέψαν όλα (φώτα, θερμοστάτης, βεντιλατέρ)....

Αφού άλλαξα 4 φορές τα λάδια δουλεύοντάς το μέχρι να ζεσταθεί (δεν ήξερα για τα διαφορα χημικά που υπάρχουν) και ενώ δούλευε κανονικά, άναψε το φωτάκι της πίεσης του λαδιού. Αφού διαπίστωσα ότι δεν είναι το σένσορας του λαδιού, πήγα στην αντλία...

Προφανώς, είτε έχει βουλώσει το strainer από τις λάσπες που είχε μέσα μοτέρ από τη βροχή, είτε οι ανοχές της αντλίας μεγάλωσαν από το χώμα που την έφαγε όσο δούλεψε (3 ώρες περίπου αφότου πήρε μπροστά) και δεν έχει συμπίεση. Μέτρησα την πίεση του λαδιού και ενώ με κρύο λάδι ήταν περίπου στα 5 bar, μόλις τα λάδια ζεσταίνονταν, η πίεση έπεφτε στο 0.5 bar.

Άνοιξα το καπάκι της καμπάνας (δεξιά μεριά) και δεν βρήκα παρά μόνο λίγη λασπη στα σημεία που μπορεί να κάτσει στάσιμη, αλλά γενικά όλα μέσα στο μοτέρ μετά από τόσες αλλαγές λαδιών γυαλίζουν ακόμα. Παρόλο αυτά δεν έχω πρόσβαση, ώστε να βγάλω την αντλία λαδιού.

Από το manual, έτσι όπως το κατάλαβα διαβάζοντάς το, έχω την εντύπωση πως για να αφαιρέσω την αντλία θα πρέπει το μοτέρ να κατέβει και να ανοιχτεί ολόκληρο... Μου φαίνεται λίγο δύσκολο για μια τέτοια δουλειά να χρειάζεται κάτι τέτοιο.

Θα ήθελα τα φόντα σας για το πως αφαιρούμε την αντλία.

Ευχαριστώ εξ΄αρχής για τις απαντήσεις σας.

MICK
11/02/2015, 06:17
Έπρεπε να το΄είχες κατεβασει από την αρχή. Για να φάει την αντλία, όλο και κάτι θα έχει το σασμάν εκκεντροφόρος κτλ. Και δεν μπορεί να έισαι σίγουρος ότι δεν έχουν κλείσει και οι αυλοί κυκλφορίας του λαδιού προς την κεφαλή. Προσωπικά, κατέβασέ το.

jimpapakonou
22/03/2015, 23:24
Καλησπερα σε ολους!
Ειναι η πρωτη φορα που γραφω στο συγκεκριμενο site για την συγκεκριμενη μοτο. Ειμαι κατοχος δυο Bros 650 που αγοραστηκαν σαν μεταχειρισμενα εξ Ιαπωνιας το 1994,το πρωτο απο μενα κ το δευτερο απο φιλο κ συναδελφο που τελικως κατελειξε με αγορα του νομιζω το 2005 κ αυτο σε μενα! Δεν θα πω πολλα προς το παρον,θα αναφερω τωρα μονο οτι απο το ετος 1994 μεχρι σημερα εξακολουθει κ τρεχει απο μεριας μου ενα ειδος προγραμματος εξελιξης κ αναβαθμισης της συγκεκριμενης μοτοσυκλεττας που στοιχισε αρκετα ολα αυτα τα χρονια κ που τα αποτελεσματα του εδωσαν δυο μοτο πραγματικα χαρμα στην οδηγικη απολαυση για οσους εχουν φετιχ το χαμογελο μεσα απο το κρανος κ οχι μονο το αστειρευτο γκαζι κ την τρελλα των επιδοσεων επιταχυνσης χωρις αυτη να μπορει να μπει με ασφαλεια στην ασφαλτο κ να συνδυαζεται με το αναλογο πακετο στησιματος μιας μοτοσυκλεττας,ισορροπιας της στην κατανομη βαρων στους αξονες της οταν στριβει κ με την αναλογη ικανοτητα φρεναρισματος στις δυσκολες συνθηκες μιας πιστας,οπως αυτης των Μεγαρων,οπου κατα βαση εγινε κ η εξελιξη του ολου προτζεκτ μιας μοτοσυκλεττας οπως το Bros,που κατα την γνωμη μου η δημιουργια της αποτελει μια απο τις κορυφαιες στιγμες στην ιστορια της μοτοσυκλετιστικης ιστοριας!
Προς το παρον δεν θα κουρασω αλλο με λογια,συντομα σκοπευω να προσπαθησω να ανεβασω φωτο των μοτο κ ενα μικρο ιστορικο για την μεχρις ωρας πορεια της εξελιξη τους! Για την ιστορια κλεινοντας θ' αναφερω οτι τυγχανω ευτυχης ιδιοκτητης κ ενος cbr 1000 rr 04,μιας μοτο οχι κορυφαιας επισης σε επιδοσεις αλλα εξ ισου κατα την γνωμη μου κορυφαιας σε οδηγικη απολαυση με το Bros ,με επιδοσεις επιταχυνσεων κοντα στην F1,που ομως δεν κατορθωσε να βγαλει μεσα απ την καρδια μου την μοναδικη αυτη ερωτικη σχεση δεσιματος που αναπτυχθηκε με το Bros!

Ισως με τον τροπο αυτο μαζι μου να επιβεβαιωνεται κ ο μεγαλος Carl Fogarty,που ενω ηταν παγκοσμιος πρωταθλητης superbike με την Ducati,oταν για τις αναγκες ενος τεστ για ξενο περιοδικο μοτο κληθηκε να οδηγησει ενα ιδιαιτερα εξελιγμενο Bross που συμμετειχε την ιδια χρονια στα battle of twins,δηλωσε οτι το συγκεκριμενο μηχανακι ηταν το ενα απο τα απολυτως καλυτερα δυο που ειχε οδηγησει ποτε!

SHOOTER045
22/03/2015, 23:59
Καλώς ήρθες

Αναμένουμε φώτο και ανάλυση

jimpapakonou
23/03/2015, 00:34
Καλησπερα!
Η καρινα απο ποια μοτο ειναι; Που ακριβως την στηριξες κ με ποιο τροπο; Θα εκτιμουσα ιδιαιτερως μια απαντηση σου! Πολυ καλη οπτικα η ολη εμφανιση της μοτο σου!

MICK
23/03/2015, 01:17
Καλησπερα!
Η καρινα απο ποια μοτο ειναι; Που ακριβως την στηριξες κ με ποιο τροπο; Θα εκτιμουσα ιδιαιτερως μια απαντηση σου! Πολυ καλη οπτικα η ολη εμφανιση της μοτο σου!

After market. Powerbronze ειναι η μάρκα από αγγλία αλλά πάνε πολλά χρόνια που το έχω και δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα. Είνα για Revere αλλά μπένει με το λαμάκια που δίνει η εταιρία. Θέλει μόνο λίγο ψάξιμο (πατεντούλα) αν βγ'αλεις τη μαμά εξάτμηση, με το στοπ του διπλού σταν.

jimpapakonou
23/03/2015, 02:15
Ευχαριστώ για την πληροφορία!

GiannisBlessed
23/03/2015, 03:02
Καλησπερα σε όλους! Είμαι και εγω πλέον κατοχος μιας Honda Bros 400 την οποία μου χάρισε ενας φίλος. Είχε το λόγο του....

Η μηχανη ειναι ένα project, μιας και είχε "πνιγεί" μέσα σε ενα γκαράζ πριν απο πολύ καιρό...
Μετά απο 1.5 χρόνο περίπου ακινησίας και πολύ νερό μέσα στο μοτέρ, αλλαγή λαδιών, αλλαγή μπουζί, καθαρισμόυ των carbs και κόλληση των μεμβράνων, κατάφερα να το βάλω bros...

Το μηχανάκι δούλεψε και όταν λέμε δούλεψε, δουλέψαν όλα (φώτα, θερμοστάτης, βεντιλατέρ)....

Αφού άλλαξα 4 φορές τα λάδια δουλεύοντάς το μέχρι να ζεσταθεί (δεν ήξερα για τα διαφορα χημικά που υπάρχουν) και ενώ δούλευε κανονικά, άναψε το φωτάκι της πίεσης του λαδιού. Αφού διαπίστωσα ότι δεν είναι το σένσορας του λαδιού, πήγα στην αντλία...

Προφανώς, είτε έχει βουλώσει το strainer από τις λάσπες που είχε μέσα μοτέρ από τη βροχή, είτε οι ανοχές της αντλίας μεγάλωσαν από το χώμα που την έφαγε όσο δούλεψε (3 ώρες περίπου αφότου πήρε μπροστά) και δεν έχει συμπίεση. Μέτρησα την πίεση του λαδιού και ενώ με κρύο λάδι ήταν περίπου στα 5 bar, μόλις τα λάδια ζεσταίνονταν, η πίεση έπεφτε στο 0.5 bar.

Άνοιξα το καπάκι της καμπάνας (δεξιά μεριά) και δεν βρήκα παρά μόνο λίγη λασπη στα σημεία που μπορεί να κάτσει στάσιμη, αλλά γενικά όλα μέσα στο μοτέρ μετά από τόσες αλλαγές λαδιών γυαλίζουν ακόμα. Παρόλο αυτά δεν έχω πρόσβαση, ώστε να βγάλω την αντλία λαδιού.

Από το manual, έτσι όπως το κατάλαβα διαβάζοντάς το, έχω την εντύπωση πως για να αφαιρέσω την αντλία θα πρέπει το μοτέρ να κατέβει και να ανοιχτεί ολόκληρο... Μου φαίνεται λίγο δύσκολο για μια τέτοια δουλειά να χρειάζεται κάτι τέτοιο.

Θα ήθελα τα φόντα σας για το πως αφαιρούμε την αντλία.

Ευχαριστώ εξ΄αρχής για τις απαντήσεις σας.

ναι πρεπει να ανοιχτει ολο.
αλλα νομιζω το προβλημα σου μπορει να ειναι αλλου.
ισως η βαλβιδα ρυθμισης πιεσης εχει κολλησει ανοιχτη.

harris_x
24/03/2015, 09:19
Καλησπερα!
Η καρινα απο ποια μοτο ειναι; Που ακριβως την στηριξες κ με ποιο τροπο; Θα εκτιμουσα ιδιαιτερως μια απαντηση σου! Πολυ καλη οπτικα η ολη εμφανιση της μοτο σου!
Σε ποιόν απευθύνεσαι;

Καλό θα ήταν να πατάς "Απάντηση με παράθεση" όταν απευθύνεσαι σε κάποιον συγκεκριμένα.

Καλώς ήρθες :beer:

stepadou
21/05/2015, 15:30
Καλησπέρα. Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει εμπειρία με μπαταρίες. Αντί για Yuasa (Taiwan) YTX9-BS κάποιος μου πρότεινε να πάρω την YTZ-10S, που έχει παραπάνω ρεύμα εκκίνησης (190A αντί για 135Α). Τι λέτε; 60 αντί για 40ευρώ

SHOOTER045
21/05/2015, 17:26
Αν οι διαστάσεις είναι ίδιες παρτην.

stepadou
21/05/2015, 21:34
Σε ευχαριστώ πολύ, Shooter045!

MICK
22/05/2015, 10:06
Αν οι διαστάσεις είναι ίδιες παρτην.

:a013:

Meme
23/06/2015, 20:10
Brosάδες καλησπέρα.

Ένα μήνα τώρα κυκλοφορώ την εν λόγω μηχανή(400) και ήδη φαντασιόνομαι ότι μετατροπή κατευάζει η φαντασία μου. Επειδή όμως αυτά θέλουν χρόνο και χρήμα λέω να βάλω τα πράγματα σε μια σειρά και να αρχίσω συμμαζεύοντάς την κ' ύστερα βλέπουμε...
Οπότε να σας περιγράψω λίγο την κατάσταση:
1)Αρ. πλαισίου NC25-1053696
2)Αρ. μοτέρ NC25E-1103700
3)Δεξιά μεριά(όπως την καβαλάς) και κάτω, κοντά στο μαρσπιέ φτύνει λίγο λάδια. Απο πού δε ξέρω ακριβώς
4)Αμορτισέρ μπρός-πίσω τέρμα μαλακά(όταν κάθεται 2ος πίσω πέφτει υπερβολικά. Δε βρίσκει όμως στο θόλο)
5)Στα απότομα βυθίσματα του μπροστινού ακούω ένα τάκ το οποίο νοιώθω και στα χέρια μου
6)Με σταθερό γκάζι κάνει σκασίματα(συνήθως σε χαμηλές ταχύτητες)
7)Απο 1η σε 2α δε κάνει καλό πέρασμα καθώς καμιά φορά μένει σε νεκρά. Όλες οι υπόλοιπες κουμπόνουν μια χαρά
8)Όταν πατάω συμπλέκτη ακούω ένα ανεπαίσθητο κουδούνισμα(σα ducati αλλα ίσα που το ακούς)
9)Τα τακάκια πίσω είναι φαγομένα και μάλλον έχει πάρει και το δίσκο η μπάλα
10)Η σκανδάλη για να πετάς τα μεγάλα φώτα δε δουλεύει
11)Στο αριστερό τιμόνι έχει 2 βίσματα. Όταν είναι κ τα 2 μέσα το πίσω φανάρι μένει πάντα αναμένο.
Όταν είναι 1 απ τα 2 συνδεδεμένο ανάβει με πίσο φρένο μόνο(που δε πιάνει άρα δε χρησιμοποιώ)
Όταν δέν ειναι κανένα...δε δουλεύει τπτ
12)Η αριστερή βάση(τρίγωνο)του μαρσπιέ έχει σπάσει
13)Θέλει τσόκ πάντα(και καλοκαίρι)στο ξεκίνημα αλλιώς σβήνει

ουφ. νομίζω τα θυμήθηκα όλα. Είναι το πρώτο μου μηχανάκι και κάποιες απορίες ίσως να είναι κοτσάνες αλλα θα ήθελα τη βοήθειά σας. Πώς συνεχίζω? Πού να δώσω προτεραιότητα? Τι λευτά χρειάζομαι? Ποιές είναι οιγνώμες σας?

Ευχαριστώ προκάτ,Μενέλαος :)

MICK
28/06/2015, 00:24
Brosάδες καλησπέρα.

Ένα μήνα τώρα κυκλοφορώ την εν λόγω μηχανή(400) και ήδη φαντασιόνομαι ότι μετατροπή κατευάζει η φαντασία μου. Επειδή όμως αυτά θέλουν χρόνο και χρήμα λέω να βάλω τα πράγματα σε μια σειρά και να αρχίσω συμμαζεύοντάς την κ' ύστερα βλέπουμε...
Οπότε να σας περιγράψω λίγο την κατάσταση:
1)Αρ. πλαισίου NC25-1053696
2)Αρ. μοτέρ NC25E-1103700
3)Δεξιά μεριά(όπως την καβαλάς) και κάτω, κοντά στο μαρσπιέ φτύνει λίγο λάδια. Απο πού δε ξέρω ακριβώς

(Πλύσιμο καλό και βλέπεις)

4)Αμορτισέρ μπρός-πίσω τέρμα μαλακά(όταν κάθεται 2ος πίσω πέφτει υπερβολικά. Δε βρίσκει όμως στο θόλο)

(Ελατήρια σίγουρα και λάδια δεν το σηζητάμε)

5)Στα απότομα βυθίσματα του μπροστινού ακούω ένα τάκ το οποίο νοιώθω και στα χέρια μου

( Ρουλεμάν λαιμού, βάλε κονικά)

6)Με σταθερό γκάζι κάνει σκασίματα(συνήθως σε χαμηλές ταχύτητες)

(Καρμιρατέρ καθαρισμα - ρύθμηση ΣΟΣ)

7)Απο 1η σε 2α δε κάνει καλό πέρασμα καθώς καμιά φορά μένει σε νεκρά. Όλες οι υπόλοιπες κουμπόνουν μια χαρά

( ΛΑΔΙΑ ΛΑΔΙΑ ΛΑΔΙΑ και αν δεν κοιτάμε δίσκους)

8)Όταν πατάω συμπλέκτη ακούω ένα ανεπαίσθητο κουδούνισμα(σα ducati αλλα ίσα που το ακούς)

(Μετά από λίγο σταματάει, όταν μπεί λάδι ανάμεσα στους δίσκους!!!)

9)Τα τακάκια πίσω είναι φαγομένα και μάλλον έχει πάρει και το δίσκο η μπάλα

( Τακάκια FERODO CP πράσινα με πάστα (πρέπει να έχει ΠΑΑΑρα πόλλά χιλιόμετρα)

10)Η σκανδάλη για να πετάς τα μεγάλα φώτα δε δουλεύει

(Άνοιγμα WD40 δούλεμα) κοίτα και καλώδια.

11)Στο αριστερό τιμόνι έχει 2 βίσματα. Όταν είναι κ τα 2 μέσα το πίσω φανάρι μένει πάντα αναμένο.
Όταν είναι 1 απ τα 2 συνδεδεμένο ανάβει με πίσο φρένο μόνο(που δε πιάνει άρα δε χρησιμοποιώ)
Όταν δέν ειναι κανένα...δε δουλεύει τπτ

( δεν γίνεσαι κατανοητός)

12)Η αριστερή βάση(τρίγωνο)του μαρσπιέ έχει σπάσει

( ΜΟΝΟ μεταχειρο δεν υπάρχει καινούρια 90-100 γυμνή 130 κομπλέ (Από αμερική καινούρια))

13)Θέλει τσόκ πάντα(και καλοκαίρι)στο ξεκίνημα αλλιώς σβήνει

(Κάρμπ είπαμεεεε και μπουζί ειδικά το εμπρός αριστερά δεν το αλλάζουν!!!!!)

ουφ. νομίζω τα θυμήθηκα όλα. Είναι το πρώτο μου μηχανάκι και κάποιες απορίες ίσως να είναι κοτσάνες αλλα θα ήθελα τη βοήθειά σας. Πώς συνεχίζω? Πού να δώσω προτεραιότητα? Τι λευτά χρειάζομαι? Ποιές είναι οιγνώμες σας?

Ευχαριστώ προκάτ,Μενέλαος

teoulito
30/06/2015, 18:24
Γεια σας φιλοι μου.Είμαι καινούργιος στο forum και στο κόσμο της μηχανής.Πριν ένα χρόνο αγόρασα ένα bros 400 σε κακή κατάσταση θα το έλεγα αλλα αγάπη να υπάρχει.Όλο αυτό το χρόνο δουλευα να το σουλουπώσω και να το κάνω cafe racer.Μετά από πολλά φράγκα τα κατάφερα σχεδόν,αν και έχω ακόμα κάποιες δουλειές.Τα βασικά προβλήματα που έχω τώρα είναι το τεπόζιτο που έχεις λίγες σκουριές μέσα και το ότι το σωληνάκι για το νερό κοντά στη τάπα είναι τρύπιο.Πράγμα που έφταιξε για της σκουριές.Μετά το επόμενο είναι ότι σκούριασε το καζανάκι της εξάτμισης λογικά αφού είναι και παλιό μοντέλο και μου πέταξε όλο το φίλτρο από μέσα.Γενικότερα μόλις μαζέψω τα φράγκα θα τα φτιάξω εύκολα αυτά τα δυο.Βρήκα εξάτμιση motorsport που κουμπώνει κατευθείαν και ένας σιδεράς θα μου "ανοηξει" το τεπόζιτο από κάτω και θα μου περάσει σωληνάκι καινούργιο πιο χοντρό.Όταν το πρώτο πήρα το μηχανάκι το πήγα για ένα γενικό service και μετά από κάτι μήνες το καθάρισα και το "καρμπυλατερ".Αυτό ήταν ακριβώς μόλις κατάλαβα τι έτρεχε με το τεπόζιτο.Το μηχανάκι τώρα δουλεύει ρολοι.Αυτά ξεκίνησα να σας τα λέω για να έχετε μια βασική ιδέα του τι τρέχει.Το βασικό μου θέμα.Αυτό που με έκανε να σας γράψω είναι ότι αν και άλλαξα γρανάζια και αλυσίδα και ενώ τα λαδώνω συχνά.Έχω θέμα στο ότι πολλές φορες με κλωτσάει.Με κλωτσάει στο σημείο του όταν έχω τρίτη στο κιβώτιο και έχουν πέσει οι στροφές για δευτερα.Και πάει λέγοντας.Να σας πω ότι είμαι 20 χρόνον είναι η πρώτη μηχανή μου που την αγόρασα μονος μου και επειδή έχω πολύ λίγη εμπειρία θα θελα να μου πείτε αν είναι απολύτως φυσιολογικό η αν όχι τι μπορώ να κάνω για να το φτιάξω.Το λέω αυτό γιατί έχω οδηγήσει και παπάκια που είχαν πολύ λιγότερα άλογα και πάλι δεν κλωτσούσαν έτσι και ήταν λες και είχαν περισσότερη δύναμη.

MICK
05/07/2015, 14:00
Γεια σας φιλοι μου.Είμαι καινούργιος στο forum και στο κόσμο της μηχανής.Πριν ένα χρόνο αγόρασα ένα bros 400 σε κακή κατάσταση θα το έλεγα αλλα αγάπη να υπάρχει.Όλο αυτό το χρόνο δουλευα να το σουλουπώσω και να το κάνω cafe racer.Μετά από πολλά φράγκα τα κατάφερα σχεδόν,αν και έχω ακόμα κάποιες δουλειές.Τα βασικά προβλήματα που έχω τώρα είναι το τεπόζιτο που έχεις λίγες σκουριές μέσα και το ότι το σωληνάκι για το νερό κοντά στη τάπα είναι τρύπιο.Πράγμα που έφταιξε για της σκουριές.Μετά το επόμενο είναι ότι σκούριασε το καζανάκι της εξάτμισης λογικά αφού είναι και παλιό μοντέλο και μου πέταξε όλο το φίλτρο από μέσα.Γενικότερα μόλις μαζέψω τα φράγκα θα τα φτιάξω εύκολα αυτά τα δυο.Βρήκα εξάτμιση motorsport που κουμπώνει κατευθείαν και ένας σιδεράς θα μου "ανοηξει" το τεπόζιτο από κάτω και θα μου περάσει σωληνάκι καινούργιο πιο χοντρό.Όταν το πρώτο πήρα το μηχανάκι το πήγα για ένα γενικό service και μετά από κάτι μήνες το καθάρισα και το "καρμπυλατερ".Αυτό ήταν ακριβώς μόλις κατάλαβα τι έτρεχε με το τεπόζιτο.Το μηχανάκι τώρα δουλεύει ρολοι.Αυτά ξεκίνησα να σας τα λέω για να έχετε μια βασική ιδέα του τι τρέχει.Το βασικό μου θέμα.Αυτό που με έκανε να σας γράψω είναι ότι αν και άλλαξα γρανάζια και αλυσίδα και ενώ τα λαδώνω συχνά.Έχω θέμα στο ότι πολλές φορες με κλωτσάει.Με κλωτσάει στο σημείο του όταν έχω τρίτη στο κιβώτιο και έχουν πέσει οι στροφές για δευτερα.Και πάει λέγοντας.Να σας πω ότι είμαι 20 χρόνον είναι η πρώτη μηχανή μου που την αγόρασα μονος μου και επειδή έχω πολύ λίγη εμπειρία θα θελα να μου πείτε αν είναι απολύτως φυσιολογικό η αν όχι τι μπορώ να κάνω για να το φτιάξω.Το λέω αυτό γιατί έχω οδηγήσει και παπάκια που είχαν πολύ λιγότερα άλογα και πάλι δεν κλωτσούσαν έτσι και ήταν λες και είχαν περισσότερη δύναμη.

Αυτό το "κλωτσάει" δεν είναι κατανοήτο. "Πηδάει" δόντια ενοείς ή κανει πηδηματάκια μέχρι να περάσει τις 3, 3500 στροφές? (Τα παπακια δεν έχουν τέτοια προβλήματα γιατι πατηνάρουν έτσι κι αλλιώς)

teoulito
12/07/2015, 19:15
Αυτό το "κλωτσάει" δεν είναι κατανοήτο. "Πηδάει" δόντια ενοείς ή κανει πηδηματάκια μέχρι να περάσει τις 3, 3500 στροφές? (Τα παπακια δεν έχουν τέτοια προβλήματα γιατι πατηνάρουν έτσι κι αλλιώς)

ναι αυτό ακριβώς. επίσης μου είπε ένας μηχανικός που τον ρώτησα ότι λογικά μπορεί να φταίει και η εξάτμιση τώρα γιατί είναι ελευθέρας και δεν κάνει συμπίεση. συγγνώμη αν από αυτά που λέω είναι τίποτα λάθος όπως είπα είμαι πρωτάρης

roukos_x
12/07/2015, 23:08
κανονικα δεν θα επρεπε να γραφω εδω, μιας κ ειμαι της αντιπαλης ομαδας (!), αλλα αυτα που γραφεις teoulito, μου θυμιζουν τα δικα μου.
εννοεις οτι αν εχεις σταθερο γκαζι με τριτη π.χ., αυτο ριχνει αποτομη,κοφτη γκαζια μονο του?
γιατι αν οντως ειναι ετσι κ δεν παει βημα οπως λες....δεν ειναι καλα τα νεα!
Εχεις κοιταξει μην τυχον κ δουλευεις τρικυλινδρος? Οταν ειναι ζεστο , ψεκασε με ενα ψεκαστηρι λιγο νερο στους λαιμους της εξατμισης.
Αν γινει ατμος με το που ακουμπησει κ στους 4 λαιμους, καλως.. αν οχι... εδω ειμαστε... :wave2:

harris_x
13/07/2015, 09:18
κανονικα δεν θα επρεπε να γραφω εδω, μιας κ ειμαι της αντιπαλης ομαδας (!), αλλα αυτα που γραφεις teoulito, μου θυμιζουν τα δικα μου.
εννοεις οτι αν εχεις σταθερο γκαζι με τριτη π.χ., αυτο ριχνει αποτομη,κοφτη γκαζια μονο του?
γιατι αν οντως ειναι ετσι κ δεν παει βημα οπως λες....δεν ειναι καλα τα νεα!
Εχεις κοιταξει μην τυχον κ δουλευεις τρικυλινδρος? Οταν ειναι ζεστο , ψεκασε με ενα ψεκαστηρι λιγο νερο στους λαιμους της εξατμισης.
Αν γινει ατμος με το που ακουμπησει κ στους 4 λαιμους, καλως.. αν οχι... εδω ειμαστε... :wave2:το bros είναι δικύλινδρο ;)

DAYMAN
13/07/2015, 11:56
το bros είναι δικύλινδρο ;)

:bawl::a38::a38:

wthanasis
13/07/2015, 14:17
Εχεις κοιταξει μην τυχον κ δουλευεις τρικυλινδρος?


το bros είναι δικύλινδρο ;)

:rotflmao::rotflmao::rotflmao:

Ε μα αυτό μάλλον λέει ο ''μάστορας'', να δει μπας και έχει πέσει εκεί μέσα κανένας.... παραπανίσιος κύλινδρος και βραχυκυκλώνει το σύστημα!!! :rotflmao::rotflmao:

roukos_x
13/07/2015, 14:49
τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι?????? δικυλινδρο????? ΔΙΚΥΥΥΥΥΥΥΥΥΛΙΝΔΡΟ???????? :a9:
αααααααααααααααααααχαχαχαχχαχαχαχχαααα!!!! :rotflmao:
I'm outta here.... :wave2:

MICK
16/07/2015, 22:30
ναι αυτό ακριβώς. επίσης μου είπε ένας μηχανικός που τον ρώτησα ότι λογικά μπορεί να φταίει και η εξάτμιση τώρα γιατί είναι ελευθέρας και δεν κάνει συμπίεση. συγγνώμη αν από αυτά που λέω είναι τίποτα λάθος όπως είπα είμαι πρωτάρης

Πιο?????????

mad shark
18/07/2015, 19:35
καλησπερα και απο μενα εχω βαλη ιδι μοτερ αφρικα στο μπρος μου δεν θα σηναντισης προβλημα στην τοποθετηση εφοσον η χρονολογια κατασκευης ειναι κοντα στα 2 μοντελα bross afrika το δουλεψα με τα αφρικα καρμπ και τα ηλεκτρικα απο το 400 αλλα προσοχη στο γκαζι οχι υπερβολες στο στροφαριζμα εσπασα 1 μοτερ ετσι

MICK
20/07/2015, 16:37
καλησπερα και απο μενα εχω βαλη ιδι μοτερ αφρικα στο μπρος μου δεν θα σηναντισης προβλημα στην τοποθετηση εφοσον η χρονολογια κατασκευης ειναι κοντα στα 2 μοντελα bross afrika το δουλεψα με τα αφρικα καρμπ και τα ηλεκτρικα απο το 400 αλλα προσοχη στο γκαζι οχι υπερβολες στο στροφαριζμα εσπασα 1 μοτερ ετσι

Από ανάφλεξη, τι έχεις?
Το Afrika έμεινε μαμά ή σκαλίστηκε και πού?

teoulito
11/08/2015, 17:26
Δεν ειναι οτι πηδαει δοντια ειναι οτι δεν εχει ροη το γκαζι.. μιλησα με κανα δυο μηχανικους και μου ειπαν επειδη το αμορτισερ μου ειναι ψοφιο αυτος που μου εβαλε την αλυσιδα επιτηδες για να μην σπασει την αφησε πιο μεγαλη..γι αυτο και μου κλωτσαει..τωρα φτανουμε στο ερωτημα..πρωτον τι πιστευετε εσεις και δευτερον να ψαξω μαμα μεταχειρισμενο αμορτισερ η να βαλω καινούργιο και που βρισκω..φθηνο!

mad shark
16/08/2015, 12:16
Από ανάφλεξη, τι έχεις?
Το Afrika έμεινε μαμά ή σκαλίστηκε και πού?

:) to proto moter to fouskosa mama mono pou katebasa simpiesi mexri 0.6-0.7 bar doulebe ok meta ekana m@l@kia kai to anebasa 1 bar kai to espasa
anflensi h idia apo to afrika

Comet
04/10/2015, 20:22
Παιδιά ψάχνω να αγοράσω bros 650 σε καλή κάτασταση και σε μια λογική τιμή (γύρω στα 3 χιλιάρικα-θα εξαρτηθεί απο την κατάσταση της μοτοσυκλέτας).Γνωρίζετε κάτι να μου προτείνετε??:confused:

buckley
04/10/2015, 20:37
Παιδιά ψάχνω να αγοράσω bros 650 σε καλή κάτασταση και σε μια λογική τιμή (γύρω στα 3 χιλιάρικα-θα εξαρτηθεί απο την κατάσταση της μοτοσυκλέτας).Γνωρίζετε κάτι να μου προτείνετε??:confused:

Τόσο να υπολογίζεις να σου φτάσει max ,όχι τόσο να το πάρεις φίλε...

Comet
04/10/2015, 22:08
Μετά απο μια έρευνα αγοράς που έκανα(site με μεταχειρισμένα εντός και εκτός Ελλάδας) για ένα περιποιημένο μπροσάκι 650 (αν βρείς) εκεί παίζουν οι τιμές τους.Μπορείς να βρείς και με χιλιάρικο αλλά είναι για ανακατασκευή η φάση...εγώ ενδιαφέρομαι για ένα Bros 650 που είναι σε καλή κατάσταση όπως ανέφερα...όσο πιο μαμά, τόσο πιο καλά..

Τόσο να υπολογίζεις να σου φτάσει max ,όχι τόσο να το πάρεις φίλε...

motomaniac
07/10/2015, 01:48
παρε ενα sv

Comet
11/10/2015, 20:32
παρε ενα sv...αθεράπευτος Χοντάκιας όντας,ευχαριστώ αλλά όχι...άσε που το μπροσάκι είναι ένα κουκλί(μονόμπρατσο,πολύ πιο μικρό σε όγκο..κτλκτλ)

GiannisBlessed
11/10/2015, 22:57
3κ για bros????
γιατι?

Comet
14/10/2015, 23:28
γι αυτό 343039
3κ για bros????
γιατι?

hercmour
16/10/2015, 08:53
Γεια χαρα παιδες...Κανω ανακατασκευη ενα bros 400 το pgm και εχω καποιες αποριες...1)Εαν βγαλω τα διαφράγματα απο το καζανι τι αποτελεσμα θοριβου θα έχω???και μηπως δεν αξιζει και να βαλω αλλη εξατμηση???2)εχω την 18αρα ζαντα πισω και θελω να βαλω εκεινη την εξαστερη την 17αρα...απο τι μηχανακι ειναι αυτη για να το ψαξω???

Comet
06/11/2015, 18:12
Γεια χαρα παιδες...Κανω ανακατασκευη ενα bros 400 το pgm και εχω καποιες αποριες...1)Εαν βγαλω τα διαφράγματα απο το καζανι τι αποτελεσμα θοριβου θα έχω???και μηπως δεν αξιζει και να βαλω αλλη εξατμηση???2)εχω την 18αρα ζαντα πισω και θελω να βαλω εκεινη την εξαστερη την 17αρα...απο τι μηχανακι ειναι αυτη για να το ψαξω???Παλίκαρε καλησπέρα,η πίσω ζάντα που ψάχνεις είναι απο vfr..θέλει τορνοδουλειά για να μπει στο μπροσάκι..για την εξάτμιση,γνώμη μου είναι πηγαινε για άλλο τελικό.Καλή συνέχεια στην ανακατασκευή σου...:)

GiannisBlessed
10/11/2015, 23:03
γι αυτό 343039

για αυτο ναι.
για μαμα γιατι?

Comet
13/11/2015, 23:12
Είναι official!!!!Είμαι κάτοχος Βros 650!!!Το τσίμπησα φθηνά το εργαλείο και το πρότζεκτ ξεκινάει...Μαμά???ποιος είπε μαμα???...Καλως σας βρήκα!!!

mad shark
14/11/2015, 18:24
βαρατε μαγγες να βλεπω τα μποσακι τουμπανο να γουσταρω και αμα εχουν και κανα τουρμπακι επανω εκι να δης χαρες:alien: