View Full Version : Honda Bros
Σελίδες :
1
2
[
3]
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
sernodas2
18/05/2010, 12:59
wraia kala to piga mono pou anti gia 120mm afisa 130mm mporei kamia mera na katsw na katsw na to paw sta 120 na dw diafores.
den kratiomoyna hthela na to paw tsarka...
ella ena gam...no strofometro apo africa psaxnw akoma
k tin anotomia tis exatmiseis k toy kazanakioy...na tin adiasw...alla an den xerw ti exei mesa den mpenei xeri...
telika ta bros etsi eprepe na bgenou
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
198192
sernodas2
18/05/2010, 13:05
dextergsxr
o nomos leei mikro diplama (18 os 21) 125cm3
21 os 65 125cm3 k panw.
ti to perases edw?edw exoume kratos,nomoys,
ti diereseis k xaza mas lete kurie!!!!!:rotflmao:
asta file me ti logoki mporei na exeis k dikio alla ......eipame....
nomos!!!!
dextergsxr
18/05/2010, 13:18
φιλε μου στο υπουργειο http://www.yme.gr/index.php?getwhat=1&oid=362&id=&tid=362 δεν αναφερει τιποτα πια για τα κυβικα παρα μονο για αναλογια και ισχυης αλλα δεν ξερω αν η αναλογια μετριεται με γεματη τη μηχανη η αδεια γιατι στην δευτερη περιπτωση δεν ειναι νομιμη συνεπως εχει ρωτησει κανενας η απλα ξερει αν μπορω να εχω το bros με το μικρο διπλωμα???
GiannisBlessed
18/05/2010, 13:46
η αν παρεις ως ιπποδυναμη τα kw στον τροχο τοτε εισαι και παλι νομιμος.
δεν ξερω αν ειναι νομιμος κανεις με το bros αλλα παντως αν γινει δικαστηριο ουτε ο νομος ειναι "νομιμος" καθως αφηνει πολλα κενα οπως ειναι γραμμενος.
πχ
kw τροχο/ kg κενη??
kw τροχο/kg γεματη
kw στροφαλο/ γεματη?
λογικα τα kw ειναι στον στροφαλο."ονομαστικη ιπποδυναμη"
αλλα αυτο εννουσαν αλλα δεν το εγραψαν καλα.εκτος και αν κανεις εχει καποιο κειμενο που ειναι πιο αναλυτικο και καλογραμμενο ωστε να μην μπορει να το παρερμηνευσει κανεις.:winka:
hlektronio
20/05/2010, 15:09
αλυσιδες γραναζια για bros 400
θελω φτηνα
ποσο και απο που????
ευχαριστω!!!!
:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από hlektronio
αλυσιδες γραναζια για bros 400
θελω φτηνα
ποσο και απο που????
ευχαριστω!!!!
:winka:
Η ενισχυμένη αλυσίδα (Όχι με τσιμουχάκια), πάει γύρω στα 50-60 ευρώ. Γρανάζι, ημιτατιόν μπορείς να βρεις και με κανα 30αρι...
Θα σε συμβούλευα όμως, Χ-ring αλυσίδα (90-120) και καλό γρανάζι, στάνταρ πάνω από 60-70 ευρώ. Θα σου κρατήσουν έως και 3 φορές παραπάνω...
Κάτι φτηνά μαγαζιά έχω δει στη Θηβών...αν και υπάρχει thread με φτηνά μαγαζιά και τηλέφωνα στο site...
Για πάρε το τηλ του μηχανικού μου και πες του ότι είσαι από το Θεόφιλο...μήπως μπορέσει να σε φτιάξει...
2105313192 - Δημήτρης
Αρχικά δημιουργήθηκε από hlektronio
αλυσιδες γραναζια για bros 400
θελω φτηνα
ποσο και απο που????
ευχαριστω!!!!
:winka:
Όπως σου είπε και ο Dumah μη βάλεις φτηνά δεν αξίζει. Σε λίγο καιρό πάλι θα τρέχεις.
Πήγαινε στον Αλεξόπουλο (http://www.alexopoulos.gr/www/contact.asp) στο Κουκάκι , λίγο πριν την εκκλησία στο αριστερό σου χέρι. Γρανάζια JT και αλυσίδα DID γύρω στα 150. Για τοποθέτηση δεν ξέρω εγώ τα είχα βάλει μόνος μου. Κοίτα αν είναι και στο μηχανικό που σου είπε παραπάνω.
chr1s_86
21/05/2010, 23:06
Γρανάζια είχα πάρει JT από τον Τόγελο (Λιοσίων), λιγότερα από ?50 αν θυμάμαι καλά. Για αλυσίδα υπάρχει κατάστημα που μου είχε βάλει (δεν είχα το εργαλείο) με ?90 την DID X-ring. Ήταν το Ε-wheels στην Κάρπου στρίβοντας αριστερά από Βουλιαγμένης αλλά δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα η τιμή αυτή...
:)
Καλησπερα σε ολους ,
προκειτε τις επομενες μερες να αγορασω ενα bros 400. Διαπιστωσα ομως οτι το δεξι μπρος φλας ειναι σπασμενο ,και τα δυο πισω απλα ειναι ιμιτασιον απο κατι αλλο!!!
Που μπορω να βρω φλας ????Τιμες γνωριζετε???
Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
Καλησπερα σε ολους ,
προκειτε τις επομενες μερες να αγορασω ενα bros 400. Διαπιστωσα ομως οτι το δεξι μπρος φλας ειναι σπασμενο ,και τα δυο πισω απλα ειναι ιμιτασιον απο κατι αλλο!!!
Που μπορω να βρω φλας ????Τιμες γνωριζετε???
Hello φίλε...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=23935
sernodas2
24/05/2010, 17:39
εχει κανεις σας εξατμιση καζανακι μαμα απο bros????? σε οτι κατασταση,απλα θελω να δω τι εχει μεσα για να βαλω χερι στη δικια μου.
εχω εγω αλλα ειμαι θεσ/νικη
Το λοιπόν: the greek patenta! :D
Όλοι όσοι έχουν δοκιμάσει να ρυθμίσουν την αλυσίδα θα έχουν πέσει πάνω στο πρόβλημα με τον έκκεντρο ρυθμιστή. Η Honda το είχε σκεφτεί πολύ καλά και θα έπρεπε να είναι πολύ απλό αλλά 1ον μετά από τόσα χρόνια έχει μαζευτεί μάκα με αποτέλεσμα να μην γυρίζει εύκολα το έκκεντρο και 2ον αμφιβάλω αν οποιοσδήποτε μηχανικός ακούμπησε Bros χρησιμοποίησε το γαντζόκλειδο για αυτή τη δουλειά.
Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ, παρόλο που αγόρασα το γαντζόκλειδο, δεν μπορούσα να το χρησιμοποιήσω γιατί οι γωνίες που έπρεπε να πιάνει πάνω στο έκκεντρο είχαν καταστραφεί από το ντουέτο κατσαβίδι-σφυρί.
Είχα λοιπόν την εξής απορία: αν βγάλω το έκκεντρο και τροχίσω με το dremel τα φαγωμένα σημεία ώστε να ξαναγίνουν "δοντάκια" και να πιάνει το γαντζόκλειδο δεν θα έλυνα το πρόβλημα; Θα είχα μεν μικρότερα δοντάκια σε ορισμένα σημεία, αλλά θα είχα τουλάχιστον δοντάκια ώστε να μπορεί να γυρίσει με το κλειδί.
Το τριήμερο λοιπόν βγάλαμε το έκκεντρο, στο υπόγειο το πιάσαμε στη μέγγενη και με το dremel κάναμε τη δουλειά. Παρακάτω θα βάλω φωτογραφίες. Δεν τράβηξα δυστυχώς από την αρχή αλλα έχω μια στη μέση και μια όταν τελείωσα. Είναι και από το κινητό αλλά φαίνεται η βελτίωση.
Η αλήθεια είναι βέβαια ότι το δικό μου δεν ήταν τελείως κ0λ0ς, σε 4-5 δόντια είχε θέμα.
Ενώ έχω τροχίσει λίγο, φαίνεται ότι τα δύο πάνω από την αριστερή τους μεριά είναι χάλι, το γαντζόκλειδο δεν μπορούσε με τίποτα να πιάσει εκεί, το "έφτυνε".
199077
Και μετά:
το δόντι 1 o'clock φαγώθηκε περισσότερο με αποτέλεσμα όταν βάζεις το γαντζόκλειδο η άλλη του μεριά να μην πατάει σε εσοχή αλλά στην πάνω μεριά του δοντιού που είναι στη θέση 3 o'clock, και θέλει λίγο προσοχή μην χαλάσει αυτή η γωνία.
199081
Επίσης, στην τοποθέτηση καθάρισα το έκκεντρο και το ψαλίδι και έβαλα ανάμεσα τους γράσο. Διευκόλυνε την κίνηση του έκκεντρου και πιστεύω ότι με τα 75Nm που λέει η Honda για το σφίξιμο της βίδας που το συγκρατεί δεν θα υπάρχει πρόβλημα να γλιστρήσει σιγά-σιγά με την οδήγηση.
Θα δείξει.
Διαπίστωσα κιόλας ότι είναι πιο εύκολο η ρύθμιση να γίνει χωρίς την ρόδα επάνω για να μην έχετε και το βάρος της επιπλέον, μιας και εκτός από πίσω όλος ο άξονας του πίσω τροχού μετακινείται και προς τα επάνω.
Για να βγάλετε το έκκεντρο θέλετε ένα καρύδι 27mm για να βγάλετε τη ρόδα, ένα 46mm για να βγάλετε το μεγάλο παξιμάδι στα αριστερά, βγάζετε το γρανάζι μαζί με τη βάση του και τα σινεμπλόκ, πρέπει να βγάλετε τη βάση του πίσω δισκόφρενου που είναι λίγο μανούρα (δεν χρειάζεται να χαλάσετε το κύκλωμα του πίσω φρένου, υγρά δηλαδή, απλά το κάνετε στην άκρη), βγάζετε τον πίσω άξονα μαζί με το δισκόφρενό και μετά με ένα καρύδι 17mm λύνετε τη βίδα πίσω, βγάζετε την ασφάλεια στα αριστερά (μπορεί να σας παιδέψει λίγο αν δεν έχετε ειδικό εργαλείο ή μυτοτσίμπιδο με λεπτές άκρες ώστε να μπει μέσα) και έχετε το έκκεντρο στο χέρι...
και παντού τριγύρω όλα τα υπόλοιπα :lol:
Αν θέλετε είναι η στιγμή να αλλάξετε και τα ρουλεμάν αν και δεν διαπίστωσα ιδιαίτερες φθορές. Αλλά μάλλον θα γίνει στο μέλλον.
Θα σας βοηθήσει πολύ αυτό (http://homepage.eircom.net/~hondabros/partsfiche/WHEEL-RR.html) που δείχνει σε πλήρη ανάπτυξη ό,τι περιλαμβάνει ο πίσω άξονας.
GiannisBlessed
25/05/2010, 09:37
ωραιος γιωργο..:beer:
αλλα πολυ φοβαμαι οτι με το γρασσο εχεις κανει μ@λ@κι@:(
ξανα ανοιξε το και καθαρισε το καλυτερα.
καλυτερα να ρυθμιζεις μια στο τοσο αλλα με μια κατι παραπανω δυσκολια παρα να ρυθμιζεις συνεχεια γιατι γλυστραει.
οι δυναμεις της επιταχυνσης και επιβραδυνσης εχουν να κανουν με το εκκεντρο.
το θεωρο απιθανο να ΜΗΝ γλυστραει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
ωραιος γιωργο..:beer:
αλλα πολυ φοβαμαι οτι με το γρασσο εχεις κανει μ@λ@κι@:(
ξανα ανοιξε το και καθαρισε το καλυτερα.
καλυτερα να ρυθμιζεις μια στο τοσο αλλα με μια κατι παραπανω δυσκολια παρα να ρυθμιζεις συνεχεια γιατι γλυστραει.
οι δυναμεις της επιταχυνσης και επιβραδυνσης εχουν να κανουν με το εκκεντρο.
το θεωρο απιθανο να ΜΗΝ γλυστραει.
Ναι, είναι πολύ πιθανό. Δεν το συνιστώ να το κάνει κάποιος αβλεπεί.
Εγώ θα το παρακολουθώ και θα ενημερώσω σχετικά με τα αποτελέσματα. Το θέμα δεν είναι η δυσκολία, το πρόβλημα είναι να ξεκινήσει να γλιστράει μιας και η στατική τριβή είναι μεγαλύτερη της ολίσθησης.
Πάντως η βίδα πίσω σφίγγει αρκετά καλά.
Υ.Γ.: είδες το βάψιμο του gixxerpap; :a07:
chr1s_86
26/05/2010, 06:51
Μια χαρά το έφτιαξες το έκκεντρο... :beer:
Ρίξε και μια ματιά τι έβγαλα από το δικό μου πριν 2 χρόνια που το είχα πάρει... :eyepop:
Πως το κατάντησαν οι άνθρωποι των σπηλαίων... :eek:
199231
Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
Μια χαρά το έφτιαξες το έκκεντρο... :beer:
Ρίξε και μια ματιά τι έβγαλα από το δικό μου πριν 2 χρόνια που το είχα πάρει... :eyepop:
Πως το κατάντησαν οι άνθρωποι των σπηλαίων... :eek:
:eyepop: :eyepop: :eyepop:
ρε αυτουνού το μαμήσαν τον αδόξαστο!!! :bigcry: :bigcry:
πωωωω... το λυπήθηκε η ψυχή μου... :sad:
γ@μώ την τρέλα μου με τα μαστόρια στο Ελλάντα, από ορεινή Μογγολία πρέπει να τους φέρανε...
άλλα τι να περιμένεις από άτομα που μιλάνε για μηχανάκια και λένε: καζανάκι, παπάς, σταυρός, φουράκι κλπ (το τελευταίο είναι για τα cb400 super four, δεν ξέρανε αγγλικά και το four το διαβάζανε φουρ->φουράκια :bigcry: )
Λες κι ανοίξανε ποτέ κανένα βιβλίο να διαβάσουν 5 πράματα για μηχανολογία... και αποκαλούν και τους εαυτούς τους "μηχανικούς" :wacko:
Ουφ, τα 'πα και ξέδωσα.
Τελικά τι έκανες; Πώς το έφτιαξες; Γιατί με το dremel μάλλον δεν γίνεται... Πήρες άλλο;
chr1s_86
26/05/2010, 08:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Ουφ, τα 'πα και ξέδωσα.
Τελικά τι έκανες; Πώς το έφτιαξες; Γιατί με το dremel μάλλον δεν γίνεται... Πήρες άλλο;
Και λίγα λες....
Ε ναι, πήρα άλλο γιατί ήταν beyond repair.... :D
GiannisBlessed
26/05/2010, 10:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
Μια χαρά το έφτιαξες το έκκεντρο... :beer:
Ρίξε και μια ματιά τι έβγαλα από το δικό μου πριν 2 χρόνια που το είχα πάρει... :eyepop:
Πως το κατάντησαν οι άνθρωποι των σπηλαίων... :eek:
πλακα κανεις....!:cry:
Παρατηρω διαρροη απο το αριστερο μπροστινο αμορτισερ σε ενα Bros 400 που αγορασα ,εχετε καμια ιδεα τι μπορει να ειναι εκτος απο το να παω σε μηχανικο ??
Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
Παρατηρω διαρροη απο το αριστερο μπροστινο αμορτισερ σε ενα Bros 400 που αγορασα ,εχετε καμια ιδεα τι μπορει να ειναι εκτος απο το να παω σε μηχανικο ??
Εννοείς το πηρούνι μπροστά ε; Εκεί που έχει την τσιμούχα βγαίνει λάδι; Η τσιμούχα* θέλει αλλαγή.
Είναι μια διαδικασία, πρέπει να βγουν τα καλάμια από το μηχανάκι. Μπορείς να το κάνεις και μόνος σου, δεν είναι τίποτα τρομερό, αλλά αν δεν ασχολείσαι με τέτοια καλό θα ήταν να το πας σε μηχανικό να το κάνει.
Ταυτόχρονα θα αλλάξεις και τα λάδια προφανώς. Επίσης μπορείς να αλλάξεις τα ελατήρια αν θες κάτι καλύτερο, αλλά πάει 80-100ευρώ ακόμα τα ελατήρια. Καλό, αλλά όχι υποχρεωτικό (αναλόγως της κατάστασης τους) θα ήταν να αλλάξεις και τα κουζινέτα (bushings) που έχουν μέσα, είναι αυτά που τρίβονται στην κίνηση της ανάρτησης.
Μαγαζί που ασχολείται με αναρτήσεις είναι το K-Shock (http://www.k-shock.gr/) είναι πίσω από τη ΓΑΔΑ περίπου (Αθήνα) και από όσα έχω ακούσει είναι καλοί. Δεν έχω πάει ποτέ προσωπικά.
*η τσιμούχα δεν είναι αυτή που βλέπεις, αυτό είναι για τη σκόνη (θα αλλαχτεί και αυτό όμως). Μπορείς με ένα ίσιο κατσαβίδι να το σηκώσεις και από κάτω είναι η τσιμούχα που κρατάει το λάδι.
Υ.Γ.: θα το δουν λογικά και όπου το πας για σέρβις αλλά έχε υπόψη σου ότι το χρωμιομένο κομμάτι πρέπει να είναι τελείως λείο για τουλάχιστον 120mm από την τσιμούχα (διαδρομή της ανάρτησης) γιατί αν έχει κάποιο ξέφτι τότε με την κίνηση θα σχίσει και την καινούργια τσιμούχα. Ο "κανόνας" είναι οππυδήποτε "βρίσκει" το νύχι σου είναι πρόβλημα. Αν είναι λίγο διορθώνεται αλλιώς πας για χρωμίωση που σημαίνει $$$.
Ό,τι απορία έχεις ρώτα! :wave2:
furious4bikez
26/05/2010, 18:27
aristero e???sigoura den exo kapou ena???:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
(sorry den exw ellinika st pc pros t paron...formara epitelous...)
chr1s_86
27/05/2010, 02:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από furious4bikez
aristero e???sigoura den exo kapou ena???:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
(sorry den exw ellinika st pc pros t paron...formara epitelous...)
Τι κάνεις εσύ; όλα καλά; πήρα μια πληροφορία για ένα πορτοκαλί μηχανάκι (οχι κτμ), ισχύει;; :D
furious4bikez
27/05/2010, 03:56
wste doulepse o asyrmatos e???xaxaxaxa...nai alh8eyoun oi plhrofories s....elpizw na paei kala...ti leei esy???eisai kala??
sernodas2
27/05/2010, 04:42
ax mesa ap ta xeria mou to peires to portokali:) :)
kaloriziko file kales pantendes....ama periseuei tpt sfira:wave2: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από furious4bikez
wste doulepse o asyrmatos e???xaxaxaxa...
231 ακούει; Εδώ κέντρο! :p
GiannisBlessed
27/05/2010, 12:50
το "πορτοκαλι" ειναι το γνωστο τουμπανακι με τα αναποδα απο gsxr και το μαυρο πλαισιο ελπιζω....
αλλιως....
προδοτη!!:evil:
chr1s_86
27/05/2010, 15:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από furious4bikez
wste doulepse o asyrmatos e???xaxaxaxa...nai alh8eyoun oi plhrofories s....elpizw na paei kala...ti leei esy???eisai kala??
Την παλεύουμε!!! :D Θα τα πούμε κι από κοντά !!! :beer: :beer:
chr1s_86
27/05/2010, 15:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
231 ακούει; Εδώ κέντρο! :p
Ακούει, μεταβίβασε... :lol: :lol:
furious4bikez
27/05/2010, 19:15
nai nai ayto einai eylogimeno tekno m...egw prodoths re????:nono: :nono: :nono: :nono:
επιτελους τη πηρα τη brosara!θελω να τη κανω σερβις,τι λαδακια να βαλω?εχετε καμια προτιμιση?
Αρχικά δημιουργήθηκε από r.g
επιτελους τη πηρα τη brosara!θελω να τη κανω σερβις,τι λαδακια να βαλω?εχετε καμια προτιμιση?
Άντε αγορίνα να μαζευόμαστε! Καλοτάξιδη!! :beer: :beer:
Λάδι 10W40 ημισυνθετικό. 2,2L ή 2,3L αν αλλάξεις και φίλτρο λαδιού. Παίρνεις 3 μονόλιτρα και σου μένει να συμπληρώνεις αν σου καίει (που θα σου καίει κάτι, δεν μπορεί).
Για την μάρκα είχα και εγώ την ίδια απορία όταν το πήρα. Castrol, Motul ή οποιαδήποτε άλλη μάρκα, δεν κατέληξα σε κάποιο λογικό συμπέρασμα ώστε να προτιμήσω κάποια έναντι άλλης. Αν έχει δοκιμάσει κάποιος διαφορετικές μάρκες και έχει δει διαφορά ας μας πει. :wave2:
GiannisBlessed
28/05/2010, 15:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από furious4bikez
nai nai ayto einai eylogimeno tekno m...egw prodoths re????:nono: :nono: :nono: :nono:
πω!!
αντε να ανεβαινει η κατηγορια!!:D
πω να ημουν κατω αθηνα τωρα...:(
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Άντε αγορίνα να μαζευόμαστε! Καλοτάξιδη!! :beer: :beer:
Λάδι 10W40 ημισυνθετικό. 2,2L ή 2,3L αν αλλάξεις και φίλτρο λαδιού. Παίρνεις 3 μονόλιτρα και σου μένει να συμπληρώνεις αν σου καίει (που θα σου καίει κάτι, δεν μπορεί).
Για την μάρκα είχα και εγώ την ίδια απορία όταν το πήρα. Castrol, Motul ή οποιαδήποτε άλλη μάρκα, δεν κατέληξα σε κάποιο λογικό συμπέρασμα ώστε να προτιμήσω κάποια έναντι άλλης. Αν έχει δοκιμάσει κάποιος διαφορετικές μάρκες και έχει δει διαφορά ας μας πει. :wave2:
-Ο μηχανικός μου βάζει 20W50 στο 400άρι, γιατί όταν βγήκε αυτή η μηχανή είχε αυτές τις προδιαγραφές...τί λες γι'αυτό;
-Οι περισσότερες μάρκες έχουν τα ίδια ανακυκλωμένα λάδια...όσο γνωστές και να ναι, παιζει να έχουν τα ίδια ή και χειρότερα από μικρές εταιρίες...
Έχω πληροφορίες ότι τα Μοτούλ και τα Καστρόλ που ανέφερες είναι καλά...αλλά τα καλύτερα είναι τα Κορμοράν (νομίζω έτσι τα λένε).
Μου το έχει πει γνωστός μου πωλητής σε αναλώσιμα...
chr1s_86
29/05/2010, 00:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
πω να ημουν κατω αθηνα τωρα...:(
Γιάννη πότε επιστρέφεις; Για να δούμε και σιγά σιγά πότε θα γίνει η συνάντηση, να κανονιστεί αρκετό καιρό πριν ώστε να μπορέσουν όλοι να το δουν...
Πάμε και μια λίστα κατόχων/φίλων του BROS? Γράφω με τη σειρά που εμφανίζονται τα ονόματα στο thread αυτό, όποιος θέλει συμπληρώνει...
1. xrhstos36
2. georgio
3. furious4bikez
4. chr1s_86
5. giospy
6. giannisblest
7. Man7
8. dimr1
9. kriskris
10. pikos
11. maomao
12. r.g
13. Dumah
14. sernodas2
15. hlektronio
16. nitso
και φυσικά
17. gixxerpap
Ρε σεις... :look: είμαστε πολλοί τελικά... :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dumah
-Ο μηχανικός μου βάζει 20W50 στο 400άρι, γιατί όταν βγήκε αυτή η μηχανή είχε αυτές τις προδιαγραφές...τί λες γι'αυτό;
-Οι περισσότερες μάρκες έχουν τα ίδια ανακυκλωμένα λάδια...όσο γνωστές και να ναι, παιζει να έχουν τα ίδια ή και χειρότερα από μικρές εταιρίες...
Έχω πληροφορίες ότι τα Μοτούλ και τα Καστρόλ που ανέφερες είναι καλά...αλλά τα καλύτερα είναι τα Κορμοράν (νομίζω έτσι τα λένε).
Μου το έχει πει γνωστός μου πωλητής σε αναλώσιμα...
εγω τωρα τι απ αυτα να βαλω?
μηπως ξερετε κανα καθαριστικο για το κινητηρα να γιαλισει?
Κοίτα, η Honda 10W40 λέει και από εκεί και πέρα δίνει πινακάκι όπου ανάλογα με τις θερμοκρασίες της περιοχής μπορείς να βάλεις και άλλα ιξώδη, όπως πχ 20W50.
Το 10W40 το δίνει για θερμοκρασίες -15 έως +40 και λίγο πιο πάνω και το 20W50 για 0 έως +40 και αρκετά πιο πάνω. Προβληματίζομαι για αυτό που λέω λίγο πιο πάνω και αρκετά πιο πάνω, γιατί το πινακάκι σταματάει στους 40 κελσίου και μετά δείχνει βελάκι να συνεχίζει, λίγο μεγαλύτερο για το 20W50.
Λίγο πάνω από τους +40 έχουμε κάποιες μέρες στην Ελλάδα, πολύ πάνω δεν θα το έλεγα. Και κάτω από τους 0 έχουμε κάποιες μέρες, ειδικά στην επαρχία, αλλά δεν νομίζω να είναι οι μέρες που θα πάρει κάποιος το μηχανάκι.
Από την άλλη στον Dumah μπορεί να του βάζει πιο "χοντρό" λάδι γιατί ούτως ή άλλως όλα καίνε πια λαδάκι, με το 20W50 θα καίει λιγότερο. Εγώ λέω 10W40 καθώς σε καλύπτει θερμοκρασιακά, αν και δεν νομίζω ότι θα έχει μεγάλη διαφορά όποιο από τα δύο. Δεν έχουμε και κανένα μεγάλο μονοκύλινδρο αερόψυκτο ώστε να έχουμε πρόβλημα με τις θερμοκρασίες.
Τέλος, τα μηχανάκια αυτά έχουν αποδείξει ότι δεν έχει σημασία τόσο το λάδι όσο το να μην "στεγνώσουν" από λάδι. :wave2:
@ chr1s_86: :a20: αυτά είναι!
GiannisBlessed
29/05/2010, 17:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
Γιάννη πότε επιστρέφεις;
εγω εχω εξεταστικη μεχρι 24.
λογικα 25 θα ειμαι κατω.
τι λετε για κανα ταξιδακι?
διημερη κϊε'τς:smokin:
εγω βαζω 20-50 το πιο φτηνο που μπορω να βρω γιατι καιει ΠΟΛΥ λαδακι.
δεν μου εχει βγαλει τπτ.(εκτος απο το "λαδι"):lol:
τωρα με την ανακατασκευη θα αρχισει να με νοιαζει λιγο το τι λαδι.
εκανα μια ερευνα προχειρη στο hawkgtforum.
και κατεληξα σε 2
shell rotella
mobil 1
...
ψαξιμο:uplate:
sernodas2
29/05/2010, 20:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
Γιάννη πότε επιστρέφεις; Για να δούμε και σιγά σιγά πότε θα γίνει η συνάντηση, να κανονιστεί αρκετό καιρό πριν ώστε να μπορέσουν όλοι να το δουν...
Πάμε και μια λίστα κατόχων/φίλων του BROS? Γράφω με τη σειρά που εμφανίζονται τα ονόματα στο thread αυτό, όποιος θέλει συμπληρώνει...
1. xrhstos36
2. georgio
3. furious4bikez
4. chr1s_86
5. giospy
6. giannisblest
7. Man7
8. dimr1
9. kriskris
10. pikos
11. maomao
12. r.g
13. Dumah
14. sernodas2
15. hlektronio
16. nitso
και φυσικά
17. gixxerpap
Ρε σεις... :look: είμαστε πολλοί τελικά... :D
:sun: :sun: :sun: :sun: θα παμε απα με τα μοτοσακα?θα κανουμε κ μπλομμ?φραπεδουμπα γιαλουμπα κ αραλικη....ΜΕΓΑΛΕΙΑ!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Κοίτα, η Honda 10W40 λέει και από εκεί και πέρα δίνει πινακάκι όπου ανάλογα με τις θερμοκρασίες της περιοχής μπορείς να βάλεις και άλλα ιξώδη, όπως πχ 20W50.
Το 10W40 το δίνει για θερμοκρασίες -15 έως +40 και λίγο πιο πάνω και το 20W50 για 0 έως +40 και αρκετά πιο πάνω. Προβληματίζομαι για αυτό που λέω λίγο πιο πάνω και αρκετά πιο πάνω, γιατί το πινακάκι σταματάει στους 40 κελσίου και μετά δείχνει βελάκι να συνεχίζει, λίγο μεγαλύτερο για το 20W50.
Λίγο πάνω από τους +40 έχουμε κάποιες μέρες στην Ελλάδα, πολύ πάνω δεν θα το έλεγα. Και κάτω από τους 0 έχουμε κάποιες μέρες, ειδικά στην επαρχία, αλλά δεν νομίζω να είναι οι μέρες που θα πάρει κάποιος το μηχανάκι.
Από την άλλη στον Dumah μπορεί να του βάζει πιο "χοντρό" λάδι γιατί ούτως ή άλλως όλα καίνε πια λαδάκι, με το 20W50 θα καίει λιγότερο. Εγώ λέω 10W40 καθώς σε καλύπτει θερμοκρασιακά, αν και δεν νομίζω ότι θα έχει μεγάλη διαφορά όποιο από τα δύο. Δεν έχουμε και κανένα μεγάλο μονοκύλινδρο αερόψυκτο ώστε να έχουμε πρόβλημα με τις θερμοκρασίες.
Τέλος, τα μηχανάκια αυτά έχουν αποδείξει ότι δεν έχει σημασία τόσο το λάδι όσο το να μην "στεγνώσουν" από λάδι. :wave2:
να σαι καλα παλικαρι μου,αν κ πιστευω το 20-50 προτιματε περισοτερο σε συγκεκριμενα λαδια με λιγοτερο ph,θα σαι εμπιστευτω ομως!
@ chr1s_86: :a20: αυτά είναι!
ρε παιδια μια χαζη ερωτηση ,λιγο πριν με αφησει αλλαξω σε ρεζερβα (πρωτη φορα που μου συνεβει στη μηχανη απο τοτε που τη πηρα)κανει κατι αρρυθμιες στο ρελαντι μεχρι που σβηνει ,οχι απαραιτητα παντα...ειναι φυσιολογικο
Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
ρε παιδια μια χαζη ερωτηση ,λιγο πριν με αφησει αλλαξω σε ρεζερβα (πρωτη φορα που μου συνεβει στη μηχανη απο τοτε που τη πηρα)κανει κατι αρρυθμιες στο ρελαντι μεχρι που σβηνει ,οχι απαραιτητα παντα...ειναι φυσιολογικο
Πριν αρχίσει να σου κάνει κοψίματα το γυρνάς σε ρεζέρβα ή όταν αρχίσουν τα κοψίματα;
Αν έχουν αρχίσει τα κοψίματα σημαίνει ότι η τρόμπα έχει τραβήξει όση βενζίνη μπορούσε από το ντεπόζιτο και πλέον εξαντλείς τη βενζίνη που υπάρχει στα σωληνάκια και στα λεκανάκια των καρμπυρατέρ. Επομένως αν αργήσεις να γυρίσεις σε ρεζέρβα τότε είναι λογικό να πάει να σβήσει και ειδικά στο ρελαντί μιας και τελειώνει η βενζίνη και θέλει λίγο χρόνο η τρόμπα μέχρι να προλάβει να τραβήξει ξανά βενζίνη.
Υ.Γ.: μην αφήνεις να συμβαίνει αυτό γιατί ταλαιπωρείς την τρόμπα βενζίνης αφού δεν έχει βενζίνη να ρουφήξει και ουσιαστικά είναι ένα μοτέρ που δουλεύει χωρίς φορτίο. :wave2:
ευχαριστω για την απαντηση .Γενικα το ρελαντι ειναι λιγο ασταθες και δουλευει γυρω στις 1000 στροφες .Μηπως θελει λιγο σηκωμα ή θα κοπανανε οι ταχυτητες?
Λίγο παραπάνω ρελαντί καλό θα ήταν. Πάντα με ζεστό κινητήρα ε;
Με σωστά ρυθμισμένη ντίζα συμπλέκτη δεν θα κοπανάνε.
Από εκεί και πέρα θέλει ψάξιμο το ασταθές ρελαντί. Μπορεί να θέλουν ένα καθάρισμα τα καρμπυρατέρ, ή ρύθμιση η βίδα αέρα, ή συνχρονισμό τα καρμπυρατέρ, πρέπει να έχεις καθαρό φίλτρο αέρα κλπ. Ένα σέρβις σε αυτά καλό θα ήταν.
hlektronio
31/05/2010, 17:34
ποιο καλο παιδι ασχολειται με την συντηρηση του bros του??
θα ηταν πολυ χρησιμο να μας φτιαξει ενα how to με φωτογραφιες για το πως αλλαζεις λαδια μεχρι πως ρυθμιζεις βαλβιδες
θα βοηθουσε ολους μας
Αρχικά δημιουργήθηκε από hlektronio
ποιο καλο παιδι ασχολειται με την συντηρηση του bros του??
θα ηταν πολυ χρησιμο να μας φτιαξει ενα how to με φωτογραφιες για το πως αλλαζεις λαδια μεχρι πως ρυθμιζεις βαλβιδες
θα βοηθουσε ολους μας
Εγώ, ο furious4bikez, ο chr1s_86, ο giannisblest και από ό,τι έχω καταλάβει και ο sernodas2.
;)
Πολύ πιθανό και αρκετοί άλλοι...
Ναι, είναι καλή ιδέα αλλά εγώ αυτή τη στιγμή τα έχω κάνει όλα...
Πάντως δεν είναι τίποτα τρομερό, ακολουθώντας τις οδηγίες του manual γίνονται (έχει και κάποιες φωτογραφίες). Online manual μπορείς να βρείς ΕΔΩ (http://homepage.eircom.net/~hondabros/), είναι αρκετά καλό.
Θες κάτι συγκεκριμένο ή γενικώς θες να ξέρεις τα σέρβις σε λάδια, φίλτρα, βαλβίδες κλπ;
μωρόοοο μου...... :a07: :a07: :a07:
πάμε για νανάκια....
200075
sernodas2
01/06/2010, 06:09
ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΜΑΡΟΣΩ ΤΙ ΓΑΙΔΑΡΑ ΜΟΥ....
ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΜΑΡΙΑ ΣΤΟ BROSS TOΥ??????
ΚΑΠΟΤΕ ΠΟΥ ΕΨΑΞΑ......... ΤΟ ΕΝΑ ΕΒΡΗΣΚΕ ΣΤΗ ΖΑΝΤΑ,ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΑ ΦΛΑΣ
ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
ΜΑΡΚΑ?
ΛΙΤΡΑ?
ΑΚΟΥΕΙ ΙΔΕΕΣ!!!!!
sernodas2
01/06/2010, 06:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
ρε παιδια μια χαζη ερωτηση ,λιγο πριν με αφησει αλλαξω σε ρεζερβα (πρωτη φορα που μου συνεβει στη μηχανη απο τοτε που τη πηρα)κανει κατι αρρυθμιες στο ρελαντι μεχρι που σβηνει ,οχι απαραιτητα παντα...ειναι φυσιολογικο
http://translate.google.gr/translate?hl=el&langpair=en|el&u=http://hawkworks.net/manual/
ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
μωρόοοο μου...... :a07: :a07: :a07:
πάμε για νανάκια....
ξερεις κ μπαινεις στην ψυχολογια μας!:p
chr1s_86
02/06/2010, 02:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από sernodas2
ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΜΑΡΟΣΩ ΤΙ ΓΑΙΔΑΡΑ ΜΟΥ....
ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΜΑΡΙΑ ΣΤΟ BROSS TOΥ??????
ΚΑΠΟΤΕ ΠΟΥ ΕΨΑΞΑ......... ΤΟ ΕΝΑ ΕΒΡΗΣΚΕ ΣΤΗ ΖΑΝΤΑ,ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΑ ΦΛΑΣ
ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
ΜΑΡΚΑ?
ΛΙΤΡΑ?
ΑΚΟΥΕΙ ΙΔΕΕΣ!!!!!
Μπαίνουν τα "First Time Panniers" της Oxford... Τα είχα προβάρει αλλά δεν τα πήρα τελικά....
@georgio : Τρελή φωτό !!! :sun:
sernodas2
02/06/2010, 05:43
[B]Μπαίνουν τα "First Time Panniers" της Oxford... Τα είχα προβάρει αλλά δεν τα πήρα τελικά....
EYXARISTW!!!!
:wave2: :wave2:
GiannisBlessed
02/06/2010, 06:20
και εγω εχω καποιες τις oxford και ειναι κομπλε.(πιεζαν λιγο τα φλασακια αλλα οχι τπτ τραγικο)
Pilgrimage
03/06/2010, 07:09
ερώτισεις ενός φίλου μου περί bros.
Αξίζει εν έτει 2010 να πάρει το brosaki λόγο των 20 χρόνων?
θέλει πολλα συμμαζέματα?
για το Α1 κ αυτός θέλει να το έχει για 2 χρονάκια.
Αν μπορείς να το βελτιώσεις μηχανικά (κάποια αναβάθμιση κυβικών κ έτσι)
Τα αρνητικά του?
:beer: :beer:
Καλησπερα , σε ολους ,εχετε να μου προτεινεται κανα ζευγος φλας για μπροστα και ενα για πισω με τη προυποθεση οτι τα μπροστινα να δουλευουν και σαν φωτα πορειας για το BROS μου.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Pilgrimage
ερώτισεις ενός φίλου μου περί bros.
Αξίζει εν έτει 2010 να πάρει το brosaki λόγο των 20 χρόνων?
θέλει πολλα συμμαζέματα?
για το Α1 κ αυτός θέλει να το έχει για 2 χρονάκια.
Αν μπορείς να το βελτιώσεις μηχανικά (κάποια αναβάθμιση κυβικών κ έτσι)
Τα αρνητικά του?
:beer: :beer:
Γράφεις σε Θρεντ με Μπροσάκιδες, αν αξίζει το Bros ?
:lol: :lol: :lol:
Εξαρτάται, γιατί το θες...
Εάν το θές να το έχεις για πολύ καιρό και το συντηρείς σωστά, όπως κάθε μηχανή...
Εάν το θες να σε βγάζει ασπροπρόσωπο στο κέντρο της Αθήνας αλλά και σε επαρχιακούς δρόμους.
Εάν θες μια γεωμετρία που θυμίζει μεγαλύτερη Street σε στροφές παρόλλο τα 20 χρόνια της, Φυσικά και αξίζει...
Και μη ξεχνάς, ότι τα σημερινά 250αρια, κάνουν τα τριπλάσια χρήματα και δεν έχουν καμία σχέση...(βλ. μονόμπρατσο, πλαίσιο κτλ)...μόνο που καίει περισσότερο...
Όσο για τα κυβικά δεν έχεις παρά να ανατρέξεις πιο πίσω,στο ίδιο Θρεντ .
chr1s_86
03/06/2010, 22:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Pilgrimage
ερώτισεις ενός φίλου μου περί bros.
Αξίζει εν έτει 2010 να πάρει το brosaki λόγο των 20 χρόνων?
θέλει πολλα συμμαζέματα?
για το Α1 κ αυτός θέλει να το έχει για 2 χρονάκια.
Αν μπορείς να το βελτιώσεις μηχανικά (κάποια αναβάθμιση κυβικών κ έτσι)
Τα αρνητικά του?
:beer: :beer:
Γεια χαρά,
το αν αξίζει σχετίζεται και με το χρηματικό ποσό που θα διατεθεί, εννοώντας τι άλλο παίρνεις με ?1000 πάνω κάτω; Μαζέματα αναλόγως το μηχανάκι που θα βρει και την κατάσταση του, για το δίπλωμα δεν ξέρω να σου πω. Πάντως για πρώτο μηχανάκι είναι σίγουρα πολύ καλό, δεν τρομάζει τον αναβάτη και στέκεται πολύ καλά στο δρόμο.
Για βελτιώσεις τώρα, στο 400 δεν αξίζει να πειραχθεί το μοτέρ, καλύτερα να αντικατασταθεί με αυτό του 650 ή από αλλο honda με τον ίδιο κινητήρα σε αυτά τα κυβικά. Για το 650 υπάρχει δοκιμασμένο κιτ βελτίωσης στα 700 κυβικά και φυσικά εξατμίσεις, κιτ καρμπυρατέρ κτλ. Επίσης βελτίωση μπορεί να γίνει και σε αναρτήσεις και φρένα, πχ μεταλλικά σωληνάκια στα φρένα.
Καλές αγορές!
;)
Α, για αρνητικά που ρωτάς, σαν μοτοσυκλέτα δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο αρνητικό χαρακτηριστικό (ε, τι περιμένατε να πω; :p) ίσως λίγο αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με την απόδοση που έχει, αλλά αναλόγως και σε τι κατάσταση είναι. Επίσης δεν παραβλέπω το ότι είναι μια μοτοσυκλέτα που κυκλοφορεί ήδη 18 με 22 χρόνια οπότε είναι αναμενόμενο να παρουσιάστουν κάποια μικροθέματα αργά ή γρήγορα. Για όποια βοήθεια εδώ είμαστε πάντως ;)
Pilgrimage
04/06/2010, 03:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dumah
Γράφεις σε Θρεντ με Μπροσάκιδες, αν αξίζει το Bros ?
:lol: :lol: :lol:
:lol: βασικά η ερώτιση ήταν τι είναι αυτό που κάνει το bros να αξίζει (απλώς δεν διατυπώθηκε σωστά):ninja: :beer:
πάμε τώρα.
αυξημένη κατανάλωση που πάει γύρο στα....?
οι ίπποι στην μηχανή δεν είναι 33?
μέχρι τα 100-120,λόγο της γύμνιας,είναι ανεκτός ο αέρας(τα άλλα πιστεύω είναι θέμα κώλου)?
Όσο για το κυβικά αφου γίνεται μιά χαρά αλλά κάτσε να ξεμπερδεύουμε με το Α1.:smokin:
chr1s_86
05/06/2010, 00:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Pilgrimage
:lol: βασικά η ερώτιση ήταν τι είναι αυτό που κάνει το bros να αξίζει (απλώς δεν διατυπώθηκε σωστά):ninja: :beer:
πάμε τώρα.
αυξημένη κατανάλωση που πάει γύρο στα....?
οι ίπποι στην μηχανή δεν είναι 33?
μέχρι τα 100-120,λόγο της γύμνιας,είναι ανεκτός ο αέρας(τα άλλα πιστεύω είναι θέμα κώλου)?
Όσο για το κυβικά αφου γίνεται μιά χαρά αλλά κάτσε να ξεμπερδεύουμε με το Α1.:smokin:
Τι εννοείς ακριβώς να αξίζει; Για τα λεφτα που ζητάει;
Κατανάλωση μπορεί να φτάσει και τα 6,5 με 7 λίτρα ανα 100 χλμ αναλόγως κατάστασης και τρόπου οδήγησης, και κάτω από 5-5,5 δεν πέφτει. Ιπποδύναμη στα χαρτιά έχει 37 αν θυμάμαι καλά, για τον αέρα αναλόγως τον αναβάτη και τον εξοπλισμό. :beer:
hlektronio
05/06/2010, 08:45
με γραναζια 15 -45 θα κοντινει πολυ η μεταδοση?σε συγκριση με το 16 -44??
sernodas2
05/06/2010, 09:39
Νομιζω!!! πως το μαμα γραναζομα ειναι 16-42.
τωρα,ενα αλλο ειναι πως 1 δοντι εμπρος=2,5 πισω
κ κατι αλλο που ξερω ειναι πως η ταχυτητα περιστροφης βρισκετε με τον εξης τροπο.
Για γραναζια,δοντια γραναζιου κινησεις επι στροφες του αξονα περιστοφης,δια δοντια γραναζιου μεταδοσεις κινησεις.
Για ιμαντες.εκει που εχουμε τιμη απο δοντια μπενει η τιμη διαμετρος τροχαλιας
τωρα για να βρεις το αποτελεσμα βαλε μια υποθετικη τιμη στην ταχυτητα περιστροφεις του αξονα κ δες αποτελεσματα
ελπιζω να σε μπερδεψα:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
hlektronio
05/06/2010, 12:12
τα μαμα ειναι 16-44
τα 15 -45 ειναι δλδ 11% πιο κοντο
πολυ??:confused:
hlektronio
05/06/2010, 16:40
βρηκα λυση :D
θα παω να τα αλλαξω τα γραναζια
τελικα 11%πιο κοντο θα ειναι υπερβολη
θα στροφαρει και θα καιει βενζινα αδικα
μπορει να εχει λιγα αλογατα το Bros αλλα και εγω ειμαι 65 κιλα
Καλησπερα σε ολους ,ψαχνω τις αλενοβιδες που κτατανε το στογγυλο φαναρι μπροστα ,γιατι αυτες που εχει πανω ειναι απο οικοδομη και εχουν σκουριασει .Μπορω να τις βρω???
Τις βίδες αυτές μπορείς να τις πάρεις από την αντιπροσωπία (Σαρακάκης) μιας και είναι ιδιαίτερες και δεν θα τις βρεις στο εμπόριο. Τα τζιμάνια οι μηχανικοί εδώ στο Ελλάντα δεν νομίζω να είχαν ασχοληθεί να ξαναβιδώσουν την ίδια βίδα που έβγαζαν, μάλλον όποια έβρισκαν μπροστά τους έβαζαν. Το έχω δει και σε άλλα. Δυστυχώς θα τις πληρώσεις πολύ περισσότερο από όσο αξίζουν... αλλά το φανάρι μπροστά είναι το μισό μηχανάκι σε εμφάνιση.
Για τα φλασάκια που είπες παραπάνω το ψάχνω και εγώ, μιας και δεν έχω τα μαμά, που ήταν και άσχημα, αλλά θέλω τη διπλή λάμπα. Φοβάμαι ότι μάλλον δεν θα βρούμε και θα πρέπει να κάνουμε κάποια πατέντα...
Για το φίλο παραπάνω που ρωτάει για το Bros, βασικά ό,τι έχουν πει και τα παιδιά.
Κοινώς με ταβάνι 1.000 τι άλλο παίρνεις εκτός από παπί; Απλά πρέπει να κοιτάξεις αυτό που θα πάρεις να μην έχει κάποιο χοντρό πρόβλημα και στοιχίσει πολλά η επισκευή. Προφανώς μιλάμε για μεταχειρισμένο μηχανάκι 20ετίας, πιθανόν με διψήφιο αριθμό ιδιοκτητών (μόνο οικόπεδα μπορώ να φανταστώ που να έχουν διψήφιο αριθμό ιδικτητών, όχι μηχανάκι...) που σημαίνει α. ότι το μηχανάκι είναι ΣΚΥΛΙ, και β. ότι ενδεχομένως έχει τραβήξει τα πάνδεινα.
Προσωπικά πιστεύω ότι αν ο κινητήρας είναι εντάξει και το μηχανάκι ίσιο (το μπροστινό δλδ, το πλαίσιο είναι αλουμινένιο οπότε δεν στραβώνει αλλά σπάει) και τριγύρω καλούτσικο, αναλόγως και της τιμής, το παίρνεις.
Αν δείτε κάποιο και έχετε συγκεκριμένες απορίες ρωτήστε! :wave2:
Υ.Γ.: για τον αέρα στα 120 δεν υπάρχει πρόβλημα, εδώ βγάζουν 1000άρια γυμνά...
Υ.Γ.2: στην εποχή του έκανε περίπου όσο μια cbr, που είχε τα διπλά άλογα, γι' αυτό και δεν ήταν ιδιαίτερα πετυχημένο τότε, αλλά από την τιμή καταλαβαίνεις την ποιότητα!
Υ.Γ.3: δες στην αρχή της συζήτησης έχω βάλει link με φωτογραφίες σκαναρισμένες από το ΜΟΤΟ (του τότε) και έχει παρουσίαση το μηχανάκι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Τις βίδες αυτές μπορείς να τις πάρεις από την αντιπροσωπία (Σαρακάκης) μιας και είναι ιδιαίτερες και δεν θα τις βρεις στο εμπόριο. Τα τζιμάνια οι μηχανικοί εδώ στο Ελλάντα δεν νομίζω να είχαν ασχοληθεί να ξαναβιδώσουν την ίδια βίδα που έβγαζαν, μάλλον όποια έβρισκαν μπροστά τους έβαζαν. Το έχω δει και σε άλλα. Δυστυχώς θα τις πληρώσεις πολύ περισσότερο από όσο αξίζουν... αλλά το φανάρι μπροστά είναι το μισό μηχανάκι σε εμφάνιση.
Για τα φλασάκια που είπες παραπάνω το ψάχνω και εγώ, μιας και δεν έχω τα μαμά, που ήταν και άσχημα, αλλά θέλω τη διπλή λάμπα. Φοβάμαι ότι μάλλον δεν θα βρούμε και θα πρέπει να κάνουμε κάποια πατέντα...
Για το φίλο παραπάνω που ρωτάει για το Bros, βασικά ό,τι έχουν πει και τα παιδιά.
Κοινώς με ταβάνι 1.000 τι άλλο παίρνεις εκτός από παπί; Απλά πρέπει να κοιτάξεις αυτό που θα πάρεις να μην έχει κάποιο χοντρό πρόβλημα και στοιχίσει πολλά η επισκευή. Προφανώς μιλάμε για μεταχειρισμένο μηχανάκι 20ετίας, πιθανόν με διψήφιο αριθμό ιδιοκτητών (μόνο οικόπεδα μπορώ να φανταστώ που να έχουν διψήφιο αριθμό ιδικτητών, όχι μηχανάκι...) που σημαίνει α. ότι το μηχανάκι είναι ΣΚΥΛΙ, και β. ότι ενδεχομένως έχει τραβήξει τα πάνδεινα.
Προσωπικά πιστεύω ότι αν ο κινητήρας είναι εντάξει και το μηχανάκι ίσιο (το μπροστινό δλδ, το πλαίσιο είναι αλουμινένιο οπότε δεν στραβώνει αλλά σπάει) και τριγύρω καλούτσικο, αναλόγως και της τιμής, το παίρνεις.
Αν δείτε κάποιο και έχετε συγκεκριμένες απορίες ρωτήστε! :wave2:
Υ.Γ.: για τον αέρα στα 120 δεν υπάρχει πρόβλημα, εδώ βγάζουν 1000άρια γυμνά...
Υ.Γ.2: στην εποχή του έκανε περίπου όσο μια cbr, που είχε τα διπλά άλογα, γι' αυτό και δεν ήταν ιδιαίτερα πετυχημένο τότε, αλλά από την τιμή καταλαβαίνεις την ποιότητα!
Υ.Γ.3: δες στην αρχή της συζήτησης έχω βάλει link με φωτογραφίες σκαναρισμένες από το ΜΟΤΟ (του τότε) και έχει παρουσίαση το μηχανάκι.
ευχαριστω για την απαντηση
Pilgrimage
07/06/2010, 12:36
επειδή διάβασα αρκετά φόρα και άκρη δεν έβγαλα.Με ενδιαφέρει το Bros και μένα τόσο ψάξιμο που έριξα.(Damn you!You brainwashed me).Θα ήθελα να ρήξω λεφτά πάνω του σιγά σιγά.Πόσο εύκολο είναι λιπόν να του βάλεις κινητήρα από άλλη μηχανή(ΤΑ /ΑΤ 600) και πόσο πάει το μαλλί.(εκτώς ον κινητήρα).Κινητήρες από σύγχρονες μηχανές μπαίνουν?(λόγω λιγότερων χμ το λέω).Εμ θα ήθελα να του βάλω ένα τιμόνι όπως
αυτά.ή μήπως να κοιτάξω για άλλη μηχανή σε 2 χρόνια.αλλα το Brosaki είναι cult kai γουστάρουμε:smokin:
200781
Δν ειναι καθε φορα που τη σελα σου φορω,
μα ουτε το γκαζι που ανοιγω...
ειναι στις ροδες σου φτερα
αγαπη και αιμα χυνω
βλεπω το γκαζι γλυκο που ειναι
μα φανταζομαι εμενα
αν πεσω τι θα πουνε
ειναι επιλογη και τροπος ζωης η μηχανη σου
μα ειναι και στη ζωη επισης και οι δικοι σου
επιπολεα τα 1000 κυβικα δν ειναι
μν τα δωσεις σε 20αρη δν θα προλαβουν να χαρουνε
πορτα ελευριας μια μοτοσηκλετα,
γεμισμα ψυχης και αερας σε χαιδευει
πισα κ λαστιχο μαζι
εσενα κυριευει
γνωριζει κανεις αν στη παραπανω φωτο τα πισω φλας βιδωνουν πανω στις λαστιχενιες βασεις ή γινεται αραγε καποια πατεντα?
Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
γνωριζει κανεις αν στη παραπανω φωτο τα πισω φλας βιδωνουν πανω στις λαστιχενιες βασεις ή γινεται αραγε καποια πατεντα?
Απ' ό,τι φαίνεται έτσι είναι. Άντε να έχει βάλει από μέσα καμιά μεγάλη ροδέλα για να το κρατάει.
Πάντως όμορφα είναι αυτά! :D
Και στα μπροστά πρέπει να έχει κάνει κάποια πατέντα και να τα έχει στηρίξει εκεί που πιάνει και το φανάρι. Καλό σαν ιδέα, αν έχει ο φίλος Pilgrimage καμιά φωτογραφία και από μπροστά να δούμε πως δείχνει καλό θα ήταν!
@ Pilgrimage:
Για τον κινητήρα που ρωτάς μπαίνει και από άφρικα και από TransAlp 650 αλλά ο τελευταίος δεν έχει μια βάση κινητήρα. Τον έχει βάλει ο pikos χωρίς πρόβλημα πάντως! Για τον καινούργιο του TA700 δεν ξέρω. Α, και ο sernodas2 έχει βάλει μοτέρ από άφικα 750.
Για τιμόνι πρέπει να βάλεις κάπως καβαλέτα στην υπάρχουσα πάνω τιμονόπλακα ή να βρεις τιμονόπλακα από κάποιο άλλο (πχ Hornet) αλλά θα πρέπει να ταιριάζει (αποστάσεις μεταξύ των καλαμιών και του λαιμού). Συν ότι θα περισσεύουν λίγο τα καλάμια πάνω από την τιμονόπλακα, αν προσέξεις φαίνεται στη φωτογραφία που έβαλες. Με τα ψηλά κλιπόν δε βολεύεσαι;
Pilgrimage
07/06/2010, 17:29
Ο λόγος είναι καθαρά αισθητικός. ΑΝ μπορούν τα παιδιά να γράψουν 5 πράματα για την συμβίωση με Brosaki 650/750 cc και τιμή αν επιτρέπετε. Για την φ ώτο δυστηχώς δεν έχω.Σε ένα φόρουμ το πέτυχα.Τώρα ποιό?δεν θυμάμαι.Είχα μπει και έψαχνα φότος απο Bros/hawk:smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Pilgrimage
Ο λόγος είναι καθαρά αισθητικός. ΑΝ μπορούν τα παιδιά να γράψουν 5 πράματα για την συμβίωση με Brosaki 650/750 cc και τιμή αν επιτρέπετε. Για την φ ώτο δυστηχώς δεν έχω.Σε ένα φόρουμ το πέτυχα.Τώρα ποιό?δεν θυμάμαι.Είχα μπει και έψαχνα φότος απο Bros/hawk:smokin:
Έχω εγώ 650. Έβγαινε και σε 650 το Bros.
Η βασική τους διαφορά (από το 400) είναι η ΡΟΠΗ που είναι +60%! Μετά τις 3.000 ανοίγεις το γκάζι και το μηχανάκι φορτώνει αβέρτα! Βέβαια καίει και περισσότερο...
Τιμή αν εννοείς για κινητήρα από ΤΑ ή ΑΤ δεν ξέρω δυστυχώς...
Ωραίο το μηχανάκι στη φωτό...μου θυμίζει Super Four...:bawl:
Pilgrimage
07/06/2010, 18:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Έχω εγώ 650. Έβγαινε και σε 650 το Bros.
Η βασική τους διαφορά (από το 400) είναι η ΡΟΠΗ που είναι +60%! Μετά τις 3.000 ανοίγεις το γκάζι και το μηχανάκι φορτώνει αβέρτα! Βέβαια καίει και περισσότερο...
Τιμή αν εννοείς για κινητήρα από ΤΑ ή ΑΤ δεν ξέρω δυστυχώς...
πόσο πήγε να βάλεις κινητήρα ΤΑ στο μπρος :beer: .Δεν έχω χώρο οπότε εργατικά + κάποια πράγματα εκτώς του κινητήρα αν χρειάζονται πόσο πάνε?
sernodas2
08/06/2010, 12:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Pilgrimage
πόσο πήγε να βάλεις κινητήρα ΤΑ στο μπρος :beer: .Δεν έχω χώρο οπότε εργατικά + κάποια πράγματα εκτώς του κινητήρα αν χρειάζονται πόσο πάνε?
sou esteila pm
:wave2:
sernodas2
12/06/2010, 07:41
βρε μπας κ εχει κανεις κανα διακοπτη τιμονιου????(που μπενει το κειδι)....
αμα βρω ταπα κ της σελας για να εχω ενα κλειδι θα ειμαι ευτηχης!!!!!!!
chr1s_86
12/06/2010, 08:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από sernodas2
βρε μπας κ εχει κανεις κανα διακοπτη τιμονιου????(που μπενει το κειδι)....
αμα βρω ταπα κ της σελας για να εχω ενα κλειδι θα ειμαι ευτηχης!!!!!!!
Είχε ο KeLeYTiS, στείλε του ένα μύνημα μήπως υπάρχουν ακόμα....;)
sernodas2
12/06/2010, 09:44
[B]Είχε ο KeLeYTiS, στείλε του ένα μύνημα μήπως υπάρχουν ακόμα....;)
δεν εχει:(
hlektronio
14/06/2010, 16:46
θελω να αλλαξω δισκους συμπλεκτη
απο οτι ειδα δεν θελει καποιο ειδικο εργαλειο(εξολκεα κτλ)
αλλα για πειτε κανα τιρ
φχαρστω!
sernodas2
15/06/2010, 06:06
να το πω κ εδω που ειναι οι brossακιδες
ψαχνω διακοπτη(του τιμονιου,αυτο που βαζουμε μπρος κ κλειδωνουμε τιμονι) απο bros.
αν μπορεσω να βρω κ τη ταπα ρεζερβουαρ κ της σελας για να εχω ενα κλειδι....ακομα καλητερα!!!!
gin-tonic
24/06/2010, 11:50
καλησπερα και απο μενα φιλοι brosακηδες.!!! Ειμαι ενας καινουργιος κατοχος του απλου bros 400 και στο διαστημα των 15 ημερων που το εχω ειμαι υπερευχαριστημενος απο την αποδοση του, παρολο που ειναι 20 χρονων εργαλειο !!! Ενας λογος που το πηρα ηταν γιατι ηταν πιο φτηνο σε συγκριση με αλλα 400αρια που εβλεπα εδω στον Εβρο και επειδη με τραβηξε το μεγαλο μπροστινο του φως.!! Πρωτη φορα οδηγω γυμνη μηχανη και ειναι ωραια αισθηση, αρκει να φορας και τα καταλληλα ρουχα, αν και το ονειρο μου ειναι να παρω μια Tsansalp η Varadero, πιστος παντα στην Honda.!!!! Πριν το bros ειχα ενα SH 125 σκουτερακι αλλα για μακρινα ταξιδια ηταν (λιγο) αβολο και επρεπε να κανω πολλες στασεις για να κρυωνει η μηχανη αλλα και προς δικια μου ξεκουραση !!! Τωρα με το νεο μου εργαλειο θα μπορω να πηγαινω πιο ευκολα Θεσ/νικη και γιατι οχι να ερθω και στην Αθηνα για να γνωριστουμε πινωντας ενα καφεδακι και σχολιαζοντας τις εξελιξεις και την συντηρηση των μηχανων μας !!! Ευχαριστω πολυ για την προσπαθεια που κανετε για την διατηρηση των πολυ ωραιων και διαχρονικων μηχανων που εχουμε και θα ηθελα να σας ρωτησω για το βιβλιαρακι των σερβις αν υπαρχουν βεβαιως και τι παιζει στο θεμα αγορας τους.!!!:beer:
chr1s_86
24/06/2010, 20:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από sernodas2
να το πω κ εδω που ειναι οι brossακιδες
ψαχνω διακοπτη(του τιμονιου,αυτο που βαζουμε μπρος κ κλειδωνουμε τιμονι) απο bros.
αν μπορεσω να βρω κ τη ταπα ρεζερβουαρ κ της σελας για να εχω ενα κλειδι....ακομα καλητερα!!!!
Τσέκαρε αυτά τα δύο, απλά να ξέρεις ότι δεν θα είναι τα γνήσια...
http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-BROS-400-NC25-IGNITION-SWITCH-NEW-197-/390149168251?cmd=ViewItem&pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5ad6b3dc7b
http://cgi.ebay.co.uk/IGNITION-SWITCH-HONDA-BROS-400-1988-1990-/290425687324?cmd=ViewItem&pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item439eb84d1c
chr1s_86
24/06/2010, 20:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από gin-tonic
Ευχαριστω πολυ για την προσπαθεια που κανετε για την διατηρηση των πολυ ωραιων και διαχρονικων μηχανων που εχουμε και θα ηθελα να σας ρωτησω για το βιβλιαρακι των σερβις αν υπαρχουν βεβαιως και τι παιζει στο θεμα αγορας τους.!!!:beer:
Καλωσήρθες φίλε μου !! :beer: :beer: :beer:
Τώρα για την ερώτηση σου τι ακριβώς εννοείς; Θέλεις το βιβλίο που περιγράφει πως γίνεται η συντήρηση (service manual) ή κάτι άλλο;
gin-tonic
25/06/2010, 15:18
καλησπερα φιλε chr1s_86 δεν ξερω αν υπαρχουν και αλλα βιβλια που να αφορουν το σερβις για το bros επειδη πρωτη φορα περνω τετοια μηχανη και στο σκουτερακι που ειχα παρολο που το πηρα καινουργιο δεν μου ειχαν δωσει βιβλιο για το καθε ποτε κανουμε σερβις παρα ειχε μονο το βιβλιο με τα τεχνικα χαρακτηριστικα !!! αυτο ρωταω αν υπαρχει το βιβλιαρακι για τα σερβις (λαδια ανα ποσα χλμ αλλαχτηκαν, ιμαντες και τετοια) οπως ειχα στο αυτοκινητο. Ευχαριστω εκ των προτερων.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sernodas2
να το πω κ εδω που ειναι οι brossακιδες
ψαχνω διακοπτη(του τιμονιου,αυτο που βαζουμε μπρος κ κλειδωνουμε τιμονι) απο bros.
αν μπορεσω να βρω κ τη ταπα ρεζερβουαρ κ της σελας για να εχω ενα κλειδι....ακομα καλητερα!!!!
Αν πας σε έναν κλειδαρά θα σου φτιάξει τις κλειδαριές να ανοίγουν με ένα κλειδί:wave2:
gin-tonic
26/06/2010, 18:56
Καλημερα απο το ακριτικο Διδυμοτειχο.!!!! ηθελα να σας ρωτησω επειδη σιγα-σιγα θελω να βαλω μερικα πραγματα στο brosακι τι με προτεινετε απο θεμα ανεμοθωρακα (μικρο εννοειτε !!!) και απο πλαϊνες βαλιτσες ;; και αν γνωριζετε κανενα μαγαζι προς τα εδω κοντα η αν ειναι ολα κατω στην Αθηνα !!!:wave2:
Είχα βάλει ένα μικρό Givi που πάει σε πολλές γυμνές μηχανές, universal, απλώς αύξησε την αποδεκτή ταχύτητα ταξιδίου κατά 10 χλμ, από 140 σε 150, τίποτα το ιδιαίτερο. Υπάρχουν μαγαζιά στην Αθήνα που σου στέλνουν ότι θέλεις.
hlektronio
27/06/2010, 10:15
θελω κορνα
περισευει καμια??
furious4bikez
27/06/2010, 10:41
θελω κορνα περισευει καμια??
Κάπου πρέπει να 'χω καταχονιασμένη μία...εάν ανασυρθεί θα σε ενημερώσω με π.μ
Bros 650 είχα στην κατοχή μου για 4 χρόνια, 94-98. Το πήρα με 16000 χλμ στο κοντέρ του, εισαγωγή από Ιαπωνία, και το πιθανότερο είναι να ήταν τα πραγματικά του, ήταν σαν καινούργιο. Στα χρόνια που το κράτησα οι μόνες ζημιές που μου έβγαλε ήταν ένας θερμοστάτης που κόλησε, ευτυχώς μισάνοιχτος, και έτσι επέστρεψα χαλαρά στο σπίτι μου. Και άλλη μια φορά κόλησε η μπροστινή δαγκάνα, και αναγκάστηκα να την ανοίξω και να αλλάξω τα τσιμουχάκια στα έμβολάτης. Λάδια δεν μου έκαιγε ποτέ, και δεν το πήγαινα χαλαρά. Εβαζα castrol rs κάθε 5000 χλμ. Συμπτωματικά, η πρώτη φορά που είδα να έχει τσιμπήσει λίγο λάδι ήταν και η τελευταία, γιατί το πούλησα. Στις αναρτήσεις είχα ελατήρια και λάδια hyperpro, με θεαματική βελτίωση ως προς τα 'μαμά'. Σέρβις του έκανα μόνος μου, κάθε 10000χλμ. Είναι αρκετά απλό στη συντήρησή του, αν γνωρίζεις τα βασικά. Η ρύθμιση της αλυσίδας μόνο θέλει προσοχή, και τη βοήθεια κάποιου φίλου. Πρέπει να κάθεται κάποιος πάνω στη μηχανή, κατά προτίμηση στα κιλά του αναβάτη, γιατί λόγω έκκεντρου ρεγουλατόρου σφίγγει πολύ η αλυσίδα. Και αν το έκεντρο είναι φρακαρισμένο, θέλει βγάλσιμο και καλό καθάρισμα, όπως έχει αναφέρει κάποιος πιο πριν. Και σίγουρα θέλει και λίγο αδιάβροχο γράσσο, μην το φοβάστε, δε γλιστράει αν σφιχτεί σωστά η βίδα που το συγκρατεί. Το πούλησα με 130000 χλμ, για να πάρω τον μεγάλο μου έρωτα, που έχω ακόμα, μια Ducati Mostro 900. Μεγάλο σχολείο το bros, και άθραυστο μηχανάκι, τα κάνει όλα αρκετά καλά, σε λογικά πλαίσια πάντα. Μόνο η διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών του πρέπει να είναι δύσκολη τώρα πια. Τότε που το είχα εγώ, ο σαρακάκης δεν έφερνε τίποτα. Υπήρχαν όμως πολλά στην αγορά, και για καινούργια ο Γελαγώτης στη Δημητρακοπούλου, μόνο οι τιμές ήταν ''αλλού''. Και σίγυρα θα είχα την περιέργεια να δω πως πάει ένα, με το μοτέρ του άφρικα.:wave2:
sernodas2
28/06/2010, 03:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από gin-tonic
Καλημερα απο το ακριτικο Διδυμοτειχο.!!!! ηθελα να σας ρωτησω επειδη σιγα-σιγα θελω να βαλω μερικα πραγματα στο brosακι τι με προτεινετε απο θεμα ανεμοθωρακα (μικρο εννοειτε !!!) και απο πλαϊνες βαλιτσες ;; και αν γνωριζετε κανενα μαγαζι προς τα εδω κοντα η αν ειναι ολα κατω στην Αθηνα !!!:wave2:
gia maskaki edw eisai http://www.rider-world.com/rider/store/catalogue/10006508.action
omorfo se kalh timi k erxete stin porta soy
twra gia samaria k gw psaxnw alla apo ti moy eipan apo dw mesa ta paidia Μπαίνουν τα "First Time Panniers" της Oxford...
(pliroforia apo chr1s_86)
:beer: :beer:
Φίλε gin-tonic αυτό που ζητάς είναι book service (δλδ τι συντήρηση έχει γίνει ήδη στο μηχανάκι) και δεν παίζει να έχει τέτοιο τόσο παλιό μηχανάκι. Διάβασε στην πρώτη-δεύτερη σελίδα υπάρχουν αρκετές πληροφορίες για τη μηχανή και online manual (πχ αρκετά καλό είναι αυτό (http://homepage.eircom.net/~hondabros/)) ώστε να ξέρεις τι συντήρηση να του κάνεις από εδώ και πέρα. Χοντρικά λάδια, φίλτρα, μπουζί και καθαρισμό καρμπυρατέρ καλό είναι να κάνεις άμα δεν ξέρεις από τον προηγούμενο πότε έγιναν τελευταία φορά.
@ daculas: ελπίζω να βλέπω το μέλλον μου! Monster... :a07: dream bike! :sun: Ανταλλακτικά υπάρχουν. Στο Σαρακάκη (επίσημη αντιπροσωπεία) ό,τι του έχω ζητήσει μου το έχει φέρει (τσιμούχες στις δαγκάνες, rebuild σε τρόμπες, αυτοκόλλητα σε ντεπόζιτο και ουρά κλπ) απλά ορισμένα δεν τα έχει Ελλάδα και θέλει 10-15 εργάσιμες. Από τιμές εντάξει...
Πιστεύω πιο πολύ πρόβλημα θα είχες εσύ τότε παρά εμείς τώρα. Γιατί ναι μεν δεν τα έφερε και επομένως δεν έφερνε και ανταλλακτικά, αλλά όταν περάσαν τα χρόνια και είδε ότι έχουν έρθει με το κιλό, έφερε και ανταλλακτικά (αφού θα τα πουλούσε). Σοβαρή αντιμετώπιση... :a31:
Υ.Γ.: γράφεις και στο ducatisti με παρόμοιο nick;
georgio έτσι ίναι όπως τα λες. Την εποχή που είχα το bros ο σαρακάκης δεν είχε ανταλλακτικά ούτε για africa, που ήταν γεμάτος ο τόπος. Και ναι, γράφω και στο ducatisti.gr:wave2:
Καλησπερα ,μια ερωτηση θελω να κανω στους απανταχου brosακιδες...η πρωτη και η δευτερα ειναι φυσιολογικο που χτυπανε ελαφρος οταν μπαινουν?...εχει να κανει με το ρελαντι?.....το εχω ρυθμισει γυρω στις 1500 στροφες.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.