PDA

View Full Version : New 2010 Yamaha Super Tenere 1200 - τα αποκαλυπτήρια



Σελίδες : [1] 2 3 4 5

faraway
24/02/2010, 20:23
Iδού ....λαέ !!!!


190037

faraway
24/02/2010, 20:25
και technical...


190038

golis
24/02/2010, 20:25
Όπου να ναι σκάει...


190039

ggs
24/02/2010, 20:26
XT1200Z Super Ténéré
Features -

* Shaft drive inline 2-cyl engine - 270-degree crank
* Mass kept low and central for agile handling
* Intelligent Unified Brake System and ABS
* YCC-T with 3-stage traction control plus Yamaha D-mode
* First edition adventure pack
* Tough spoked, tubeless aluminium rims
* Adjustable front and rear suspension
* Adjustable seat height

Engine -
Engine type liquid-cooled, 4-stroke, DOHC, Forward-inclined parallel 2-cylinder, 4-valve, fuel injected, twin spark engine
Displacement 1199 cc
Bore x stroke 98 x 79.5 mm
Compression ratio 11.0 : 1
Maximum power -
Maximum torque -
Lubrication system Dry sump, oil tank in crankcase
Fuel System Fuel injection
Clutch type Wet, multiple-disc coil spring
Ignition system Twin spark
Starter system Electric
Transmission system Constant mesh, 6-speed
Final transmission Shaft
Fuel tank capacity 23 L
Oil tank capacity 4.2 L

Chassis -

Chassis: Steel tube backbone
Front suspension system Telescopic forks
Front travel 190 mm
Rear suspension system Monoshock, adjustable preload and rebound damping
Rear travel 190 mm
Caster angle 28°
Trail 125mm
Front brake Hydraulic Twin Ø 310 mm wave discs
Rear brake Hydraulic Single Ø 282 mm wave disc
Front tyre 110/80R19M/C 59V
Rear tyre 150/70R17M/C 69V

Dimensions -

Length 2,250 mm
Width 980 mm
Height Min:1,410 mm / Max:1,440 mm
Seat height Adjustable 845-870 mm
Wheel base 1,540 mm
Minimum ground clearance 205 mm
Wet weight 261 kg

http://www.yamaha-motor-europe.com/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-tenere.jsp?view=techspecs

:rolleyes: :rolleyes:


να ακουσουμε και μια τιμουλα....

golis
24/02/2010, 20:26
.:D


190040

golis
24/02/2010, 20:27
:eyepop:


190041

golis
24/02/2010, 20:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Front tyre 110/80R19M/C 59V
Rear tyre 150/70R17M/C 69V

Dimensions -

Length 2,250 mm
Width 980 mm
Height Min:1,410 mm / Max:1,440 mm
Seat height Adjustable 845-870 mm
Wheel base 1,540 mm
Minimum ground clearance 205 mm
Wet weight 261 kg


261 κιλά γιομάτο +90 κιλά πες στο περίπου ο οδηγός χωρίς εξοπλισμό κτλ,μας κάνει 350 κιλά στο περίπου σύνολο... :smokin:

jimtarasxt660x
24/02/2010, 20:44
:winka:


190046

jimtarasxt660x
24/02/2010, 20:45
:D


190047

jimtarasxt660x
24/02/2010, 20:46
Περισσότερες εδώ:

http://www.yamaha-motor.co.uk/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-tenere.jsp?view=explorer&subview=gallery


190048

S.Nikos
24/02/2010, 20:49
Ξενέρωσα full.. :( Είχα μια τελευταία ελπίδα μήπως βγάλουν κάτι στα 900cc με 85hp και 200 kg σύνολο.

Τουλάχιστον αφού αποφάσισαν να μπουν στα χωράφια της Bmw ίσως κάποια στιγμη βγάλουν κάτι στα 800cc..

QSpec
24/02/2010, 20:54
Μου φένεται.... βαρετό.

Ηλπιζα για γιαπωνέζικο 990 αλλά μας δώσανε γιαπωνέζικο GSA.
Οπως και να έχει καλό θα κάνει στην αγορά. Για να δούμε.

ggs
24/02/2010, 20:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
Ξενέρωσα full.. :( Είχα μια τελευταία ελπίδα μήπως βγάλουν κάτι στα 900cc με 85hp και 200 kg σύνολο.

Τουλάχιστον αφού αποφάσισαν να μπουν στα χωράφια της Bmw ίσως κάποια στιγμη βγάλουν κάτι στα 800cc..

Μην ξενερώνεις ακόμη… περίμενε να ακούσεις και την τιμή…
:D
Το μόνο που μπορεί να «σώσει» τις πωλησεις του είναι να κυμανθεί στα επίπεδα τιμών του F800GS & KTM990 (12-14000)….

ggs
24/02/2010, 20:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Μου φένεται.... βαρετό.

Ηλπιζα για γιαπωνέζικο 990 αλλά μας δώσανε γιαπωνέζικο GSA.
Οπως και να έχει καλό θα κάνει στην αγορά. Για να δούμε.

+1200

Sapadak
24/02/2010, 21:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Μην ξενερώνεις ακόμη… περίμενε να ακούσεις και την τιμή…
:D
Το μόνο που μπορεί να «σώσει» τις πωλησεις του είναι να κυμανθεί στα επίπεδα τιμών του F800GS & KTM990 (12-14000)….

13-14 δηλαδης ειναι λογικη τιμη?

Βεβαια ελπιζω σε αυτη τη τιμη να εχει abs, TC κτλ γιατι αλλιως θα γελασει και ο τελευταιος ντουκατιστι

:lol:

Λευκάδιος
24/02/2010, 21:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Όπου να ναι σκάει... ΜΠΑΜ


190049

ggs
24/02/2010, 21:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
13-14 δηλαδης ειναι λογικη τιμη?

Βεβαια ελπιζω σε αυτη τη τιμη να εχει abs, TC κτλ γιατι αλλιως θα γελασει και ο τελευταιος ντουκατιστι

:lol:

Με αυτά που λεει ότι θα εχει στον ΒΑΣΙΚΟ εξοπλισμο…

* Shaft drive inline 2-cyl engine - 270-degree crank
* Mass kept low and central for agile handling
* Intelligent Unified Brake System and ABS
* YCC-T with 3-stage traction control plus Yamaha D-mode
* First edition adventure pack
* Tough spoked, tubeless aluminium rims
* Adjustable front and rear suspension
* Adjustable seat heigh


ΑΝ ΟΛΑ αυτά τα δωσει στα 12-13000 θα γελάσει ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ …:D

Cpt. Haddock
24/02/2010, 21:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
XT1200Z Super Ténéré
[...]Wet weight 261 kg

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

H.A.Balafoutre
24/02/2010, 21:09
Το περίμενα καλύτερο και εμφανισιακά και με σαφώς καλύτερα χαρακτηριστικά.

Sapadak
24/02/2010, 21:10
Aν καταλαβα καλα το 1στ εντισιον αντβεντουρ πακ θα παιζει σε προπαραγγελιες και σε σπεσιαλ τιμη

Τεσπα

Ας ανακοινωσουν ποσο το μαλλι για να δουμε αν θα κλαψουμε ή αν θα γελασουμε ολοι μαζι

jimtarasxt660x
24/02/2010, 21:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak

Ας ανακοινωσουν ποσο το μαλλι για να δουμε αν θα κλαψουμε ή αν θα γελασουμε ολοι μαζι

Μάλλον για γέλια :lol: :lol: και για κλάματα :bigcry: :bigcry: θα είναι η τιμή του

ggs
24/02/2010, 21:23
Τα 261 Kg ΓΕΜΑΤΟ (30lt βενζινα,4,5 lt λαδι κ.λ.π) ,με ΟΛΑ τα κοκοκοψαρα και τα ψιψιψινια που έχει επάνω του ,καθώς επίσης και το βάρος του ΑΞΟΝΑ , δεν είναι τραγικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό του… το θέμα είναι πόσο καλά θα τα « κρύβει» (κέντρο βάρους κ.λ.π)

el_hymador
24/02/2010, 21:27
Μεχρι που να το οδηγησουμε (λεμε τωρα...) αρκουμαστε στα της εμφανισης-σχεδιασης...

ουτε κρυο - ουτε ζεστη για μενα...αδιαφορο το βρισκω...

απο εκει και επειτα, INMO, κανει μπαμ πιο μοντελο παει να ανταγωνισετι....α ρε BMW ζημια που εχεις κανει σε ολους...

bottom line...θα προτιμουσα κατι με ξεχωριστη προσωπικοτητα σαν το 660...

τι; στα @@δια σας;...ντροπη!

VALES
24/02/2010, 21:30
Κρατήστε τα 660 σας να πατάτε και λίγο χώμα, γιατί μ΄αυτό...:nono:
Άκου 260 κιλά :confused:
Τα VARADERO ήθελαν να χτυπήσουν ?

golis
24/02/2010, 21:32
ναι ναι αντί να κάνουμε βήματα μπροστά με αυτά τα νέα μοντέλα,πάμε προς τα πίσω...

:beer:

el_hymador
24/02/2010, 21:33
For 2010 the Super Ténéré is only available as a special ‘first edition’ version, including a thrilling adventure pack. This is only available through online reservation starting at the beginning of March.


γουϊτς μινσ δατ ιφ γιου γουοντ ε σουπερ τενερε γιου χαβ το πεϊ εντ δε βαλιτσες του!

p@nos
24/02/2010, 21:37
τρεχτε να παραγγειλετε το first edition :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



κριμα ρε γμτ, κατι καλυτερο περιμενα...τα 260 κιλα ειναι υπερβολικα...

αμμο και ερημο εταζαν και χωματα

:sick:

QSpec
24/02/2010, 21:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Τα 261 Kg ΓΕΜΑΤΟ (30lt βενζινα,4,5 lt λαδι κ.λ.π)

Να 'τανε 30 τα λίτρα της βενζίνης καλά θα ήταν. Fuel tank capacity 23 L.

Εδιτ: Σχεδιαστικά αδιάφορο μου φένεται. Θα μπορούσαν να κάνουν κατι πιο ενδιαφέρον με τα μούτρα του. Τα σεντόνια ήταν κατά πολύ ανώτερα...

Εδιτ 2: Μ' αρέσουν πολύ τα όργανα του.

ggs
24/02/2010, 21:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Να 'τανε 30 τα λίτρα της βενζίνης καλά θα ήταν. Fuel tank capacity 23 L.

Εδιτ: Σχεδιαστικά αδιάφορο μου φένεται. Θα μπορούσαν να κάνουν κατι πιο ενδιαφέρον με τα μούτρα του. Τα σεντόνια ήταν κατά πολύ ανώτερα...

Σωστό …
….και αυτος ο …CALPAK που έχει για εξάτμιση πρέπει να ζυγίζει καμια…30ρια κιλά
:lol: :lol:

SVX
24/02/2010, 21:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos


αμμο και ερημο εταζαν και χωματα

:sick:


θα χτυπιοταν λεει στα ισα με το BMW 1200..... :rolleyes: @@δια καλαβρεζικα!!!



SUMο με το VARADERO....και πολυ του ειναι......... :a31:

QSpec
24/02/2010, 21:49
Δηλαδή αυτό το ψυγειάκι εκεί στα πλάγια θα το κρατήσει κρύο όταν εγώ παλέυω στους αμμολόφους της Σαχάρα;

ΥΓ: Το ασημί δεν βλέπεται.

ggs
24/02/2010, 21:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos


αμμο και ερημο εταζαν και χωματα

:sick:

:lol: :lol:

Στο ΑΝΤΒΕΝΤΟΥΡ ΠΑΚ η μια βαλίτσα είναι γεμάτη με άμμο (της Σαχαρας) και η άλλη με χώμα (κουμαροχωμα)…:lol: :lol:

mixalakis
24/02/2010, 21:50
Εμένα μου αρέσει πολύ και αν εξαιρέσουμε το βάρος, έχει περίπου τα χαρακτηριστικά που θα ήθελα.

Να δούμε και την τιμή. Αν έχει όλα αυτά που λέει τότε τα 13.000? θα είναι φοβερή τιμή, αλλά δεν το βλέπω.
Πάντως η μοτοδυναμική αν δεν θέλει να έχει το μηχανάκι της τη μοίρα του 800 gs θα πρέπει να κρατήσει την τιμή σε λογικά πλαίσια.

Anty12
24/02/2010, 21:54
Εν θερμώ οι πρώτες αντιδράσεις ......(επειδή τους ξέρω τώρα πια.....)


1. Αυτή η μηχανή, με το "adventure pack" ντεμέκ, δεν έχει κάτω από 15500 με την καμία.
Ο εξοπλισμός που βλέπω είναι τουλάχιστον 3000 Ε στην λιανική από την μαμά.

2.Τα 260 γεμάτο είναι νορμάλ (γιαυτά που έχει επάνω) ειδικά με το πλαίσιο αλά Scania, αλλά εξακολουθούν να είναι πάρα πολλά.

3. Εγώ τώρα τι κάνω.....?????? (http://www.youtube.com/watch?v=mQro1Wk0HSg):confused: :confused:

ggs
24/02/2010, 21:55
απο το XT660.COM

£13 500 What are yam thinking...


χωρις να ειναι κατι επισημο...

MikeG
24/02/2010, 21:56
Ok. Πλέον τα πράγματα για μένα είναι 100000% ξεκάθαρα.



BMW F800GS

QSpec
24/02/2010, 21:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
3. Εγώ τώρα τι κάνω.....?????? (http://www.youtube.com/watch?v=mQro1Wk0HSg):confused: :confused:

Πάρε μεταχειρισμένο F800GS. Για εμένα είναι η καλύτερη λύση τώρα.


Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Ok. Πλέον τα πράγματα για μένα είναι 100000% ξεκάθαρα.



BMW F800GS

Μαζί το γράφαμε. :)

+100000% λοιπόν.

mototraveler
24/02/2010, 21:58
Μήπως τα 260 γεμάτο αναφέρονται στο συγκεκριμένο μοντέλο με όλο τον εξοπλισμό δλδ με ποδιές , κάγκελα, κτλ ? δλδ χωρίς αυτά να πέφτει γύρο στα 220-230? :rolleyes:

S.Nikos
24/02/2010, 21:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Πάρε μεταχειρισμένο F800GS. Για εμένα είναι η καλύτερη λύση τώρα.



Μαζί το γράφαμε. :)

+100000% λοιπόν.

+800 Εδώ και πολύ ώρα αυτό σκέφτομαι :beer:

ggs
24/02/2010, 21:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12


3. Εγώ τώρα τι κάνω.....?????? (http://www.youtube.com/watch?v=mQro1Wk0HSg):confused: :confused:


ναι ρε πστ μου...:(

VALES
24/02/2010, 22:00
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Εγώ τώρα τι κάνω.....??????






Να σου το θυμήσω ?Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να δεις τι θα κάνεις.




Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Andy πάρτε το χαμπάρι. Είστε ανάμεσα στο ''πολύ καλά στημένο'' και στο ''πολύ κυριλέ''.
Δύσκολα τα πράγματα. Κι αν κρίνω και από το ''κοντά στο τελικό προϊόν''...
δεν δείχνει να πείθει.



Βασικά δεν "ΕΙΜΑΣΤΕ" ........η ΥΑΜΑΗΑ μπορεί......

Το είπες πολύ καλύτερα....""ανάμεσα στο ''πολύ καλά στημένο'' και στο ''πολύ κυριλέ''"

Θα τους περιμένω να τους δω.........αν δεν είναι κάτι που να αξίζει, τότε.....φέεεεεεεεεεετττααααα...!!!!

QSpec
24/02/2010, 22:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από mototraveler
Μήπως τα 260 γεμάτο αναφέρονται στο συγκεκριμένο μοντέλο με όλο τον εξοπλισμό δλδ με ποδιές , κάγκελα, κτλ ? δλδ χωρίς αυτά να πέφτει γύρο στα 220-230? :rolleyes:

Όχι. :nono:

mototraveler
24/02/2010, 22:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Όχι. :nono: :bigcry: :bigcry: :bigcry:

el_hymador
24/02/2010, 22:07
ψιλο off-topic αλλα βλεπω οτι ξενερωνετε με το βαρος κα αναρωτιεμαι γιατι;

δηλαδη αν ηταν 240 κιλα θα παλευοταν στο χωμα; 230;

...τα μηχανακια της συγκεκριμενης κατηγοριας ειναι για να διασχιζεις εκτος δρομου διαδρομες με ανεση και οχι για να πηγαινεις ταπα και τα μυαλα στα μπερμ.

για αυτα υπαρχει το 990...πας αγοραζεις ενα και ξεμπερδεψες...και οποιος το εξαντλησει και το στυψει στο χωμα (με αποδειξεις) του πληρωνω τη συμμετοχη στο επομενο Dakargentina.

τεσπα, καθηστε να το δουμε πρωτα το μηχανακι, ακομα δε βγηκε το θαψαμε...

daz
24/02/2010, 22:11
Τα 23 όντως είναι λίγα για 1200cc. Τα 261 αν είναι τόσα (γιατί οι ζυγαριές των εργοστασίων δεν πάνε και πολύ καλά) δικαιολογούνται εν μέρη από όλα αυτά που κουβαλάει αλλά.. και το 1200 και το 660 όφειλαν να είναι ελαφρύτερα. Το ψυγειάκι δεν πιστεύω να μην κάνει την δουλειά του (δεν τους έχω για τόσο βλάκες) αλλά σίγουρα κινδυνεύει εκεί που είναι.
Αν η τιμή είναι κοντά στα 13.000 δεν θα υπάρχουν παράπονα
Όσον αφορά τον κινητήρα ούτε εκεί νομίζω πως θα υπάρξουν παράπονα.
Η εμφάνιση είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα αλλά ας το δούμε και από κοντά. Δεν είναι και άσχημο.
Μην απογοητεύεστε ρε παιδιά. Ας μάθουμε πρώτα και όσα δεν ξέρουμε, ας κυλίσει και τις ρόδες του και μετά το θάβουμε.

mixalakis
24/02/2010, 22:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
ψιλο off-topic αλλα βλεπω οτι ξενερωνετε με το βαρος κα αναρωτιεμαι γιατι;

δηλαδη αν ηταν 240 κιλα θα παλευοταν στο χωμα; 230;

...τα μηχανακια της συγκεκριμενης κατηγοριας ειναι για να διασχιζεις εκτος δρομου διαδρομες με ανεση και οχι για να πηγαινεις ταπα και τα μυαλα στα μπερμ.

για αυτα υπαρχει το 990...πας αγοραζεις ενα και ξεμπερδεψες...και οποιος το εξαντλησει και το στυψει στο χωμα (με αποδειξεις) του πληρωνω τη συμμετοχη στο επομενο Dakargentina.

τεσπα, καθηστε να το δουμε πρωτα το μηχανακι, ακομα δε βγηκε το θαψαμε...

+1050

Κλασική συμπεριφορά Έλληνα που θάβει και μετά πάει και το αγοράζει.
Είμαι σίγουρος ότι το μηχανάκι αυτό δεν βγήκε για να πάει τάπα στο χώμα. Ούτε η yamaha ήθελε κάτι τέτοιο ούτε το κοινό.

S.Nikos
24/02/2010, 22:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
ψιλο off-topic αλλα βλεπω οτι ξενερωνετε με το βαρος κα αναρωτιεμαι γιατι;

δηλαδη αν ηταν 240 κιλα θα παλευοταν στο χωμα; 230;

...τα μηχανακια της συγκεκριμενης κατηγοριας ειναι για να διασχιζεις εκτος δρομου διαδρομες με ανεση και οχι για να πηγαινεις ταπα και τα μυαλα στα μπερμ.

για αυτα υπαρχει το 990...πας αγοραζεις ενα και ξεμπερδεψες...και οποιος το εξαντλησει και το στυψει στο χωμα (με αποδειξεις) του πληρωνω τη συμμετοχη στο επομενο Dakargentina.

τεσπα, καθηστε να το δουμε πρωτα το μηχανακι, ακομα δε βγηκε το θαψαμε...


Σαφέστατα και ούτε θα το στήψεις καθώς και δεν πρόκειται να το εξαντλήσεις ποτέ. Ο λόγος όμως είναι ότι αφενός μεν δεν σε προδιαθέτει καθόλου για κάτι τέτοιο αφετέρου όταν θα βρεθείς σε λίγο πιο άσχημο τεραίν θα είσαι σαν χεσμένος μη σου γείρει..

Επίσης η άποψή μου είναι ότι καμία σχέση τα 220 με τα 260kg στο χώμα. Τα πρώτα αν είσαι ψηλός μπορείς να διαχειριστείς κάποιες κλίσεις σε τυχόν ανωμαλίες.

VALES
24/02/2010, 22:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalakis
+1050


Είμαι σίγουρος ότι το μηχανάκι αυτό δεν βγήκε για να πάει τάπα στο χώμα. Ούτε η yamaha ήθελε κάτι τέτοιο ούτε το κοινό.




Tότε ρε παιδιά γιατί το βγάζουν 1200cc και όχι 800-900cc ?
Και να προσθέσω πως το κοινό του, το ήθελε κάτι τέτοιο.

daz
24/02/2010, 22:23
Δλδ τι περιμένατε από ένα μηχανάκι αυτής της κατηγορίας?
Μια μηχανή αυτής της κατηγορίας την παίρνεις όχι για να πηγαίνεις τάπα στις ερήμους και στα κατσάβραχα, αλλά για να ταξιδέψεις άνετα και να μην κάνεις πίσω όταν ο δρόμος επιβάλει χώμα.
Όλοι θα θέλαμε κάτι πιο χωμάτινο το ξέρω. Κάτι που να σε προδιαθέτει και να μπορεί. Κάτι σαν το 990 σε yamaha. Παραδεχτήτε το. Αλλά από την στιγμή που όλοι ξέραμε πως πάει να χτυπήσει τα gs και πως θα είναι φουλ στα ηλεκτρονικά όλοι ξέραμε τι θα δούμε. Απλά μερικοί έτρεφαν ακόμα κάποιες ελπίδες πως θα είναι πιο κοντά στην ιστορία του. Οι καιροί όμως άλλαξαν! ε?

Jarvis
24/02/2010, 22:29
+1200

gliout
24/02/2010, 22:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
.......................Οι καιροί όμως άλλαξαν! ε? [/B]
Δυστυχώς....Σε πολλά πράγματα:(

el_hymador
24/02/2010, 22:46
Και για τι ιστορια και παραδοση μιλαμε στη συγκεκριμενη περιπτωση; τα παλιοτερα Tenere και Super Tenere δεν ηταν rally replicas...αλλο τι εκανε η Yamaha στους αμμολοφους της Σενεγαλης με τον Peterhansel και αλλο τι εκαναν χιλιαδες ιδιωτες που πραγματοποιησαν επικα ταξιδια σε μερη "γεια σας"

το ιδιο ισχυει για τα περισσοτερα απο τα mega on-off παραγωγης που εδραιωθηκαν ως μηχανες περιπετειας βασιζοντας τη φημη τους στα αντιστοιχα αγωνιστικα μοντελα (που δεν ειχαν καμμια απολυτως σχεση με τα πολιτιικα...)

το εικονιζομενο μοντελο τι λετε; παει στο χωμα η μας πεφτει βαρυ;


190056

daz
24/02/2010, 23:02
Εγώ πάντως βλέπω πως αρκετός κόσμος θέλει πραγματικά on-off με πολλά ή λίγα κυβικά και οι εταιρείες φοβούνται να ακολουθήσουν. Φοβούνται να κάνουν στροφή προς στα πραγματικά adventure bikes και εξακολουθούν να δίνουν βάση στον ταξιδιάρικο χαρακτήρα.
Ίσως η μόνη λύση να ήταν αν έβγαζαν ένα πραγματικό adventure. Λυτό και ελαφρύ, με τις σωστές αναρτήσεις και στήσιμο (21" τροχό κ.α), αξιόπιστο και φθηνό (όχι φτηνιάρικο) και μετά να το πλακώσουν στα ηλεκτρονικά και θερμαινόμενα βοηθήματα στον στάνταρ εξοπλισμό , να βάλουν τον 19η τους εμπρός, να χαμηλώσουν αναρτήσεις κ.α για να το πάρει και ο γραβατωμένος να πάει στην δουλειά του όπου και αν είναι αυτή.
Στην μικρή κατηγορία, λέγε με xtz660, είναι αρκετά κοντά, αφού πάει παντού και αν σου πέσει στο χώμα δεν έγινε και τίποτα. Μπορεί κάποιοι να το ήθελαν δυνατότερο, όλοι ελαφρύτερο και σε άλλους να μην αρέσει αλλά είναι πιο κοντά στην φιλοσοφία adventure. Με το f800 επίσης έγινε προσπάθεια, αν είχε και χαμηλότερη τιμή θα πήγαινε καλύτερα. Στα μεγάλα δεν το βλέπω όμως. Η Ktm ποτέ δεν είχε τέτοια προβλήματα σε καμία κατηγορία. Όσοι από μας θέλαμε φιλοσοφία ktm σε Ιαπωνική έκδοση άδικα περιμένουμε. Δεν είμαστε αρκετοί μάλλον (σε ποσότητα έτσι?) και μάλλον ποτέ δεν γίνουμε η πλειοψηφία. Ο dukas πάντως δεν έχει τέτοια προβλήματα. χαχα. Άντε καλώς ήρθε.. Καλό είναι να υπάρχει ανταγωνισμός. Εμάς ωφελεί.

xtkoulas
24/02/2010, 23:06
Εγώ ευχαριστημένος είμαι. Πάλι καλά να λέτε που σε τέτοιους χαλαιπους καιρούς βγήκε μια τέτοια μοτοσυκλέτα. Εδώ άλλοι σταματάνε κι αυτά που βγάζουνε. Βαρύ βέβαια, κενό για να το συγκρίνουμε μείον λάδι, ψυκτικό και βενζίνη θα βγαίνει γύρω στα 230 δυστυχώς, αλλά τι να κάνουμε. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. GS 1200 π.χ. με την αναξιοπιστία που τα διακρίνει και τα προβλήματα που έχει δε θα αγόραζα ας είταν κι 100κιλά. Με τον πανάρχαιο κινητήρα, να σου κοπανάνε τα πόδια πάνω του, να βαράει ολόκληρος σα κουδουνίστρα να θέλει 1L λάδι στα 1.000 χλμ; Ωστήρια εν έτει 2010; Αν δεν έγραφε πάνω BMW θα γέλαγαν όλοι μαζί του .
Το νέο SUPER TENERE αν μη τι άλλο είναι σύγχρονο. Και κάτι άλλο που δεν είδα να σχολιάζει κανείς, είναι ότι έχει αρκετό ύψος η ποδιά απ' το έδαφος και δε σέρνεται όπως το VARADERO ας πούμε. Ετσι μου φαίνεται τουλάχιστο. Ούτε είναι σα μπουλντόζα εμφανισιακά.
Προσωπικά δεν περίμενα να ανοίγει νέα κατηγορία μια τέτοια οικονομικά δύσκολη εποχή. Θα ήταν μεγάλο ρίσκο για τη YAMAHA. Ούτε περίμενα απ' τη ΥΑΜΑΗΑ να έβγαζε ένα δεύτερο 990. Το KTM θα εξακολουθήσει απ' ότι φαίνεται να είναι απόλυτο εργαλείο. Το SUPER T. όμως θα είναι μοναδική λύση, γι' αυτούς που δεν εμπιστεύονται τα Ευρωπαϊκά.
Όσο για τη...χωμάτινη φύση του; Περίμενε κάποιος εντουριές με 1.200 cc;

Tpap
24/02/2010, 23:10
Μέγιστη ισχύς στις 7.500 και μέγιστη ροπή στις 6.000....ΟΚ








Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalakis
Να δούμε και την τιμή. Αν έχει όλα αυτά που λέει τότε τα 13.000? θα είναι φοβερή τιμή, αλλά δεν το βλέπω.

Φοβερή θα ήταν η τιμή, αν έκανε 9.000€.
Λογική, αν έκανε 10.000-11000€

Αν θα κάνει όσο λέτε οι άνθρωποι απλά είναι μαλάκες. Διάολε, YAMAHA είναι.
Κατά την άποψή μου, πάντα.:wave2:



Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
ψιλο off-topic αλλα βλεπω οτι ξενερωνετε με το βαρος κα αναρωτιεμαι γιατι;

δηλαδη αν ηταν 240 κιλα θα παλευοταν στο χωμα; 230;

...τα μηχανακια της συγκεκριμενης κατηγοριας ειναι για να διασχιζεις εκτος δρομου διαδρομες με ανεση και οχι για να πηγαινεις ταπα και τα μυαλα στα μπερμ.

για αυτα υπαρχει το 990...πας αγοραζεις ενα και ξεμπερδεψες...και οποιος το εξαντλησει και το στυψει στο χωμα (με αποδειξεις) του πληρωνω τη συμμετοχη στο επομενο Dakargentina.

τεσπα, καθηστε να το δουμε πρωτα το μηχανακι, ακομα δε βγηκε το θαψαμε...

Σωστός ο ελ.:beer:

MikeG
24/02/2010, 23:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtkoulas
Εγώ ευχαριστημένος είμαι. Πάλι καλά να λέτε που σε τέτοιους χαλαιπους καιρούς βγήκε μια τέτοια μοτοσυκλέτα. Εδώ άλλοι σταματάνε κι αυτά που βγάζουνε. Βαρύ βέβαια, κενό για να το συγκρίνουμε μείον λάδι, ψυκτικό και βενζίνη θα βγαίνει γύρω στα 230 δυστυχώς, αλλά τι να κάνουμε. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. GS 1200 π.χ. με την αναξιοπιστία που τα διακρίνει και τα προβλήματα που έχει δε θα αγόραζα ας είταν κι 100κιλά. Με τον πανάρχαιο κινητήρα, να σου κοπανάνε τα πόδια πάνω του, να βαράει ολόκληρος σα κουδουνίστρα να θέλει 1L λάδι στα 1.000 χλμ; Ωστήρια εν έτει 2010; Αν δεν έγραφε πάνω BMW θα γέλαγαν όλοι μαζί του .
Το νέο SUPER TENERE αν μη τι άλλο είναι σύγχρονο. Και κάτι άλλο που δεν είδα να σχολιάζει κανείς, είναι ότι έχει αρκετό ύψος η ποδιά απ' το έδαφος και δε σέρνεται όπως το VARADERO ας πούμε. Ετσι μου φαίνεται τουλάχιστο. Ούτε είναι σα μπουλντόζα εμφανισιακά.
Προσωπικά δεν περίμενα να ανοίγει νέα κατηγορία μια τέτοια οικονομικά δύσκολη εποχή. Θα ήταν μεγάλο ρίσκο για τη YAMAHA. Ούτε περίμενα απ' τη ΥΑΜΑΗΑ να έβγαζε ένα δεύτερο 990. Το KTM θα εξακολουθήσει απ' ότι φαίνεται να είναι απόλυτο εργαλείο. Το SUPER T. όμως θα είναι μοναδική λύση, γι' αυτούς που δεν εμπιστεύονται τα Ευρωπαϊκά.
Όσο για τη...χωμάτινη φύση του; Περίμενε κάποιος εντουριές με 1.200 cc;



Αυτά που γράφεις για το BMW σε ποιο πλανήτη τα έχεις δει? Anyway....

xtkoulas
24/02/2010, 23:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Αυτά που γράφεις για το BMW σε ποιο πλανήτη τα έχεις δει? Anyway....

Τα έχω βιώσει, δυστυχώς και χειρότερα. Όχι με 1.200, με άλλο bmw, αλλά τέλος πάντων. Πάντως ο BOXER είναι και θέμα γούστου. Όσοι λόγοι υπάρχουν για να τον γουστάρεις, υπάρχουν και για το αντίθετο.

el_hymador
24/02/2010, 23:41
ο κοσμος (εμου συμπεριλαμβανομενου) βαριεται να ασχοληθει και νομιζει οτι η καθε εταιρεια δουλευει για αυτον και μονο...περιμενει δε απο το εκαστοτε νεο μοντελο να τον εμπνευσει για να ξεκουβαλησει απο τον καναπε και να παει κανα ταξιδι, να μπει στη πιστα κτλ-κτλ


αν πραγματικα καποιος γουσταρει περιπετεια και πολυμηνα ταξιδια στην αλλη ακρη του κοσμου, δεν θα ασχοληθει καθολου μα καθολου με το νεο Super Tenere...το πιο πιθανο ειναι να βρισκεται στου διαολου τη μανα αυτη τη στιγμη αγνοώντας παντελως την υπαρξη του νεου Yamaha...και βρισκεται εκει που βρισκεται πανω σε μηχανακια που εμεις δεν θα καταδεχομασταν να καβαλησουμε ουτε για βολτα γυρω απο το τετραγωνο, επειδη μας πεφτουν βαρια, αδυναμα, χωρις στησιμο κτλ-κτλ...

off-topic παλι ειμαι ρ.π.μ.

τεσπα, βρειτε ενα ΧΤ600E ριχτε του κανα 3.000 ευρω πανω του και εχετε μηχανακι να σας παει στα δαχτυλιδια του Κρονου αμα λαχει...

MAG/FMX
25/02/2010, 00:19
Moυ αρεσει , εχει την αλητεια που βγαζουν τα TENERE ανεκαθεν ........... επειδη κανεις δε μπορει να νικησει το 990 στο OFF κοματι , το εβγαλαν να χτυπησει τα αλλα στο ON κοματι...... κ μονο για το λογο οτι βαρεθηκα να βλεπω Varadero k GS θα το επαιρνα..........:smokin:

spiridaus
25/02/2010, 00:37
http://www.youtube.com/watch?v=lWZCKffV3Qc

Vstrommer71
25/02/2010, 01:05
Αμα θελω και καλα..."adventure'' κι εχω πλουσια τσεπη,υπαρχει λυση!
Ακου να παω να παρω Yamaha,θα σφαξουμε γλαρο!:nono:


190065

peskandritsos
25/02/2010, 06:53
Kαλως το μας.
Απο μπροστα θυμιζει βαραντερο και απο πισω bmw.
Aυτοι ειναι και οι αμεσοι ανταγωνιστες του και αυτους μαλλον παει να χτυπησει.(γνωστο και θεμιτο)
Με το βαρος του και τον ογκο του δεν πας για εντουρο σε απατητα μονοπατια.(οπως και με τους ανταγωνιστες του)
Φαινεται ομως αρκετα ψηλο για να περναει ανετα καποιους χωματοδρομους, αρκετα δυνατο με μαλλον ανετη σελα και μεγαλες δυνατοτητες φορτωσης.
Ειναι λοιπον μια μεγαλη ταξιδιαρικη μηχανη με καποιες δυνατοτητες κινησης στο χωμα.
Δεν ειναι ομως αυτο που περιμεναμε ακουγοντας το ονομα super tenere.
Ας περιμενουμε ομως λιγο ακομα να δουμε τιμη εξοπλισμο και κανενα τεστ.

Μου αρεσε η πισω ζαντα που μαλλον φοραει τιουμπλες και ειναι με ακτινες που καταληγουν στο κεντρο (αρα καθαριζει ευκολα απο τα λαδια)

dimr1
25/02/2010, 06:56
To βάρος, η ιπποδύναμη, το κράτημα, παίζουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Πιστεύω η Honda άρχισε να χάνει πωλήσεις στο varadero όπου στατικό δεν μπορεί να κρύψει τα κιλά του, απ'όταν παρουσιάστηκε το R1200 και το KTM που παίζει επιθετικά. Έτσι και οι 4 Γιαπωνέζοι στην κατηγορία ss1000 θα χάσουν πωλήσεις γιατί εμφανίστηκε το S1000RR.
Στον τομέα του βάρους μου φαίνεται ότι δεν έχουν πάρει το μάθημά τους :Oι Ευρωπαίοι ξαναμπαίνουν με αξιώσεις και δεν γίνεται να τους αντιμετωπίσουν εύκολα με προδιαγραφές του παρελθόντος.

jimtarasxt660x
25/02/2010, 06:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos

Μου αρεσε η πισω ζαντα που μαλλον φοραει τιουμπλες και ειναι με ακτινες που καταληγουν στο κεντρο (αρα καθαριζει ευκολα απο τα λαδια)

Tubeless φοράει:wave2:

XJR_Billy
25/02/2010, 08:02
Καλώς μας ήρθε λοιπόν ήρθε η νεαρά...:)

Όμορφη είναι, μαζεμένη φαίνεται, καλά χαρακτηριστικά, αλλά βαριά...

261 κιλά δεν είναι λίγα για μηχανή Βεδουίνων, όπως διαφημίστηκε, που αν πέσεις και σε πλακώσει άντε να σηκωθείς από κάτω της και να τη σηκώσεις... Αλλά μιλάμε για μηχανή 1200 κυβικών...

Κάνει την ΧΤ660R με τα 181 γεμάτα κιλά της να φαντάζει σαν καθαρόαιμο...:lol:

Μου αρέσει σαν ταξιδιάρα μηχανή που δεν θα φοβηθεί να πατήσει κάμποσα χιλιόμετρα χώμα που θα βρεθεί στο δρόμο της, πολύ καλά εξοπλισμένη για το δρόμο, + τα tubeless, + η σελάρα που φαίνεται πολύ άνετη, + η δυνατότητα πρόσθετου μαμίσιου εξοπλισμού, + τα φρένα.

Είναι φανερό πλέον σε ποιο target group στοχεύει η Yamaha...

Θα συμφωνήσω απολύτως με τον φίλο Daz ότι ο ανταγωνισμός μόνο εμάς οφελεί.

Μπορεί κάποιοι από μας να περίμεναν κάτι πιο επαναστατικό, αλλά μην ξεχνάμε ότι και η Yamaha είναι μιά εμπορική εταιρεία, όπως όλες, η οποία θέλει ένα μέρος των κερδών μιας κατηγορίας μοτοσυκλετών που πουλάει.

Αντί να βγάλει λοιπόν κάτι που θα συνδυάζει το άνετο ταξίδι με τη δυνατότητα πιο δύσβατων διαδρομών από απλή φλαταδούρα, προτίμησε να βγάλει μιά μοτοσυκλέτα σαν αυτές που ήδη υπάρχουν, προωθώντας το "adventure των 20000 ευρώ", με GPS, laptop και δορυφορικά πιάτα...

Αλλά πολλά συμπεράσματα βγήκαν από δυό φωτογραφίες...:D

Ας έρθει με το καλό η μεγάλη αδερφή, να τεσταριστεί και ίδωμεν...

DUKASII
25/02/2010, 08:04
me ti leitoyrgiko erxete ayto xeroyme??:D :rotflmao:

xtkoulas
25/02/2010, 08:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
ο κοσμος (εμου συμπεριλαμβανομενου) βαριεται να ασχοληθει και νομιζει οτι η καθε εταιρεια δουλευει για αυτον και μονο...περιμενει δε απο το εκαστοτε νεο μοντελο να τον εμπνευσει για να ξεκουβαλησει απο τον καναπε και να παει κανα ταξιδι, να μπει στη πιστα κτλ-κτλ


αν πραγματικα καποιος γουσταρει περιπετεια και πολυμηνα ταξιδια στην αλλη ακρη του κοσμου, δεν θα ασχοληθει καθολου μα καθολου με το νεο Super Tenere...το πιο πιθανο ειναι να βρισκεται στου διαολου τη μανα αυτη τη στιγμη αγνοώντας παντελως την υπαρξη του νεου Yamaha...και βρισκεται εκει που βρισκεται πανω σε μηχανακια που εμεις δεν θα καταδεχομασταν να καβαλησουμε ουτε για βολτα γυρω απο το τετραγωνο, επειδη μας πεφτουν βαρια, αδυναμα, χωρις στησιμο κτλ-κτλ...

off-topic παλι ειμαι ρ.π.μ.

τεσπα, βρειτε ενα ΧΤ600E ριχτε του κανα 3.000 ευρω πανω του και εχετε μηχανακι να σας παει στα δαχτυλιδια του Κρονου αμα λαχει...

1000% μέσα είσαι σ' αυτό που λές. ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι είναι τα πράγματα. Μόνο για Ευρώπη κι Αμερική είναι καλύτερα τα μεγάλα. Για τα υπόλοιπα περιπετειο-ταξιδιωτικά μέρη του κόσμου, ένα 650 είναι το maximum που χρειάζεται. Κι αυτό αν δεν έχεις πολύ χρόνο στη διάθεσή σου. Κι όσο πιο απλό είναι τεχνολογικά τόσο το καλύτερο.

XJR_Billy
25/02/2010, 08:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
me ti leitoyrgiko erxete ayto xeroyme??:D :rotflmao:

Windows XT !!:D :lol:

ggs
25/02/2010, 08:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Windows XT !!:D :lol:

:lol: :lol:

FIRST EDITION !!!

:lol: :rotflmao:

S.Nikos
25/02/2010, 09:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Windows XT !!:D :lol:

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Anty12
25/02/2010, 09:21
Όσο την κοιτάω, όσο την ψάχνω, όσο την διαβάζω την 1200 ....ένα πράμα μου' ερχεται στο νου........


ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΕΣ ΡΠΣΤΜ.......ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ........:rolleyes:


Καριόλα BMW ...το κακό που μας έκανες.......:mad:

ggs
25/02/2010, 09:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Όσο την κοιτάω, όσο την ψάχνω, όσο την διαβάζω την 1200 ....ένα πράμα μου' ερχεται στο νου........


ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΕΣ ΡΠΣΤΜ.......ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ........:rolleyes:


Καριόλα BMW ...το κακό που μας έκανες.......:mad:

προεδρα , ΤΙ διαβασες-ειδες και σε εκανε TURBO ????

Anty12
25/02/2010, 09:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
προεδρα , ΤΙ διαβασες-ειδες και σε εκανε TURBO ????

10 πόντους πιο κοντή , 13 πόντους πιο φαρδιά απ’ το μικρό και ίχνος 1.54 μέτρα σε μήκος 2.25 μηχανή η οποία μπροστά έχει και 19άρι με 282 δίσκο πίσω. Άντε μάζευτο σ’ αυτά τα κιλά άμα σου φύγει.

Ψυγείο, εξάτμιση και άξονας απ’ την ίδια μεριά.
Ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά, στοιβαγμένα για να φτάνουν 670 βαθμούς κελσίου, και απροσπέλαστα. Για να να δεις τι έγινε θα θες είτε laptop είτε τρεις ώρες ξεμοντάρισμα σαν τα ΚΤΜ.

Παθητική προστασία ελάχιστη, μόνο η ποδιά και οι χούφτες, που σημαίνει άλλα 20-30 κιλά πάνω της, για σιδεριές και προστασία.Τον είδες το καπάκι της γεννήτριας πως χάσκει.....???...... σαν να σου λέει........ έγω πρώτα από όλα θα την ακούσω άμα γίνει το κακό.

Δεν βγαίνει αξιοπρεπώς απ’ την βιτρίνα με κάτω από 15-16k , και είσαι και υποχρεωμένος να σκάσεις 600 Ε για 30lt βαλίτσες της μαμάς.......και είναι και μηχανή που δεν κάνει για όλες τις δουλειές. Τελευταία ελπίδα να την δούμε από κοντά........

Κοίτα να δεις που θα κάνει κάνα νταιλίκι η Honda και θα’ χουμε άλλα μετά….

Stergios69
25/02/2010, 09:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
10 πόντους πιο κοντή , 13 πόντους πιο φαρδιά απ’ το μικρό και ίχνος 1.54 μέτρα σε μήκος 2.25 μηχανή η οποία μπροστά έχει και 19άρι με 282 δίσκο πίσω. Άντε μάζευτο σ’ αυτά τα κιλά άμα σου φύγει.
Αυτό ακριβώς...
Αντί να βγάλει ένα αντι-990, έβγαλε ένα αντι-1150GS, την στιγμή που ήδη η BMW έχει ένα αρκετά καλύτερο αντιαταστάτη το 1200GS...
:wave2:

ruyjin
25/02/2010, 10:18
Tenere 1200 - Motorcyclenews (http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2010/February/feb2410-New-2010-Yamaha-Super-Tenere-1200-revealed-at-last/)

Tenere 1200 - Μοτοδυναμική (http://www.yamaha-motor.gr/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-tenere.jsp)

DUKASII
25/02/2010, 10:31
TERAS!!!
POLY OMORFOTERO APO TO BMW!!(poy moy to thimizei)

oraia xromata!

alla sto asimenio moy thimizei k to varadero polly...

devil's animal
25/02/2010, 10:34
λες να βρηκαν οι γιαμαχαιοι την χρυση τομη??:wacko:


καλουλι φαινεται...
:beer: :beer:

Vstrommer71
25/02/2010, 10:37
Ρε ριχτε μια ματια (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=68024&perpage=15&pagenumber=42) εκει που συζητανε για το καραβι:smokin:
Μην γεμιζουμε thread τζαμπα

DUKASII
25/02/2010, 10:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Ρε ριχτε μια ματια (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=68024&perpage=15&pagenumber=42) εκει που συζητανε για το καραβι:smokin:
Μην γεμιζουμε thread τζαμπα re sy ekei eixa dei kati foto apo ena skeleto apo xt 550 ..me new zantes..kai kati foylaria + kati nikel...


:rotflmao: :lol:

LARISEOS
25/02/2010, 10:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII


alla sto asimenio moy thimizei k to varadero polly...


parapoly!!! to idio skeftika!

:a10:

LARISEOS
25/02/2010, 10:48
sorry μαγκες αλλα δεν θα παρω .......απορω πως βγαλανε αυτο το modelo και το παρουσιαζουν και dakar!!!

ντροπη!



:rotflmao: :rotflmao:

ruyjin
25/02/2010, 11:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Ρε ριχτε μια ματια (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=68024&perpage=15&pagenumber=42) εκει που συζητανε για το καραβι:smokin:
Μην γεμιζουμε thread τζαμπα


......
τελικά θα συνεχιστεί εδώ η κουβέντα..... :)

road spirit
25/02/2010, 11:01
το προ της παρουσίασης θρεντ θα κλειδωθεί μόλις μπει ένας moderator της ενότητας...

για τα μετά της παρουσίασης και αφού πλέον υπάρχει κάτι "χειροπιαστό" η κουβέντα θα συνεχιστεί στο παρόν θρεντ που θα μετακομίσει στα Yamaha

:wave2:

Anty12
25/02/2010, 11:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Τη BMW στα μπλιμπλίκια, στο prestige & στο image δε πρόκειται να τη χτυπήσει κανείς. Γι'αυτό και λέω ότι αν πάει προς τα εκεί είναι σε λάθος δρόμο η Yamaha.

:wave2:


Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Το ίδιο λέμε ρε Μικέ....
Δεν θα φτιάξει GS για φτωχούς η YAMAHA...να μου το θυμηθείς...
Θα φτιάξει μια κατηγορία travel enduro από μόνη της......
Είναι η πρώτη από τις Γιαπονέζικες που ξύπνησε.....

και πάω και ένα μπιρόνι στοίχημα μαθές.... :beer: :beer:



Τι μαλακίες έγραφα.....Θεέ μου.......:yuck:



Μικέ ....χρωστάω ρακές ρε κοπέλι.......:(

ggs
25/02/2010, 11:08
Το μοτέρ του ξέρουμε αν προέρχεται από κάποιο άλλο μοντέλο της ΥΑΜΑΗΑ?
Μήπως είναι κανένα (πολύ) υπερκιβισμενο 900 από TDM?
Επίσης , ποιος ο λόγος να έχει το ψυγείο στο πλάι , και όχι μπροστά (που δείχνει πολύ άδειο) … ελπίζω να μην το καναν μόνο για να μην το κτυπάνε οι….. πέτρες…:D

Anty12
25/02/2010, 11:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Το μοτέρ του ξέρουμε αν προέρχεται από κάποιο άλλο μοντέλο της ΥΑΜΑΗΑ?
Μήπως είναι κανένα (πολύ) υπερκιβισμενο 900 από TDM?
Επίσης , ποιος ο λόγος να έχει το ψυγείο στο πλάι , και όχι μπροστά (που δείχνει πολύ άδειο) … ελπίζω να μην το καναν μόνο για να μην το κτυπάνε οι….. πέτρες…:D

Επειδή στις ερήμους , ως γνωστόν , έχει πολύ ζέστα, ήθελε μεγάλο ψυγείο.......και επειδή η

ESKIMO έβγαζε σε πολύ μεγάλες διστάσεις, το βάλαν στο πλάι, για να μην δείχνει μεγαλοβυζού από μπροστά.....σαν τα VTR ένα πράμα......:winka:

man iii
25/02/2010, 11:27
για να δούμε …
Έχει φαρδιά ζελατίνα ρυθμιζόμενη και ψιλό κάθετη (καλό για χώμα )
Έχει φαρδύ τιμόνι με αποστάτες και κλειστές χούφτες (καλό για χώμα )
Ρυθμιζόμενη σέλα ξεχωριστή με την πίσω που βγαίνει για αποσκευές (καλό για χώμα )
Ακτινωτές ζάντες και φρενάρες από R 1 (καλό για ……)
Ύψος από το έδαφος ιδανικό (καλό ….. )
Ανάποδο πιρούνι εμπρός με μεγάλες διαδρομές εμπρός και πίσω (καλό ……)
Πάνελ οργάνων που με 2 βίδες (όπως τουλάχιστον φαίνετε) βγαίνουν και μπαίνει ένα ωραιότατο roadbook !!!
Και όλα τα παραπάνω ιδανικά για μεγάλα ταξίδια .
Μειονέκτημα το βάρος του , που με είναι περίπου σαν το varadero μου που απλά περνάει από χώμα χωρίς όλα τα παραπάνω .
Νομίζω ότι έχουμε μια αξιόλογη μοτοσυκλέτα , πριν την δούμε από κοντά(εμφανισιακά για μένα μέτρια , αναμένω από κοντά) , την τιμή και την ιπποδύναμη .

DUKASII
25/02/2010, 11:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Επειδή στις ερήμους , ως γνωστόν , έχει πολύ ζέστα, ήθελε μεγάλο ψυγείο.......και επειδή η

ESKIMO έβγαζε σε πολύ μεγάλες διστάσεις, το βάλαν στο πλάι, για να μην δείχνει μεγαλοβυζού από μπροστά.....σαν τα VTR ένα πράμα......:winka: ekei prepei na piasei sideria omos oposdipote..
giati etsi k peseis sto plai k perasei kamia petra ti plastikoyra..tha xei thema.

Anty12
25/02/2010, 11:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ekei prepei na piasei sideria omos oposdipote..
giati etsi k peseis sto plai k perasei kamia petra ti plastikoyra..tha xei thema.


190076

road spirit
25/02/2010, 11:51
μάλιστα λοιπόν...

στο θρεντ προ της παρουσίασης έγραψα :


... θυμάστε το σλόγκαν της BMW? "unstoppable" .... ? ε? ε, πλέον είναι ξεκάθαρο που στοχεύει το σουπερ τενερέ, μετά και απο την εξής ατάκα: "And the unstoppable can be stopped" !!


πλέον νομίζω δεν υπάρχει αμφιβολία, έ?

και είναι μια καθαρή υπογραφή του μάρκετινγκ... Έχεις τα 1200 GS και για πιο Hardcore το ΚΤΜ 990...

Εντοπίζεις κενό στην αγορά... αυτούς που θέλουν το grand touring on-off αλλά για χ, ψ λόγους δεν γουστάρουν ΒΜW (άποψη, αντι-βαυαρικά αισθήματα, κολήματα, ξέρετε τώρα πως πάνε αυτά)

και απο την άλλη το ΚΤΜ σου πέφτει πολύ άγριο και κατ' ευφημισμό "αναξιόπιστο"...

τι θα αγόραζε λοιπόν ο πελάτης αυτού του target group? ένα τζαπάν made 1200 gs-οειδές ..

επίσης νομίζω ότι η Yamaha αναγνωρίζει ότι δεν μπορεί να παίξει στο τεραίν του ΚΤΜ... δεν το έχει ή εκτιμά πως περισσότερες πωλήσεις θα τσιμπήσει απο το κοινό που λέω παραπάνω..

περιπέτεια στα πέρατα του κόσμου με ένα κάρο ηλεκτρονικά πάνω ... πφφφ.. νταξ ...:lol:

McGyver
25/02/2010, 11:54
To επόμενο που θα εμφανιστεί θα είναι το XL1200V της Honda, επίσης με άξονα και σύστημα μετάδοσης από το νέο VFR...

:wave2:

ggs
25/02/2010, 11:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
To επόμενο που θα εμφανιστεί θα είναι το XL1200V της Honda, επίσης με άξονα και σύστημα μετάδοσης από το νέο VFR...

:wave2:

Το ψυχανεμίζεσαι ή έχεις κάποιο tip ?
Για πε……..για πε….
:p

McGyver
25/02/2010, 11:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Το ψυχανεμίζεσαι ή έχεις κάποιο tip ?
Για πε……..για πε….
:p

Μισό να φτύσω τις δάφνες και θα σου πω...

Anty12
25/02/2010, 11:59
Rumoured that the price starts at ? 17.000,- including taxes in The Netherlands.....





Μάλιστα......:o :uplate:

DUKASII
25/02/2010, 12:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Rumoured that the price starts at ? 17.000,- including taxes in The Netherlands.....





Μάλιστα......:o re sy tora metaxi mas..ayto einai to adventure pistoli poy mas eixes skotisei ti poytsa?:smokin:

Anty12
25/02/2010, 12:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
re sy tora metaxi mas..ayto einai to adventure pistoli poy mas eixes skotisei ti poytsa?:smokin:


Ο.....ναι......ο ναι........:( :(


και σου χω και άλλο.......


Okay the price in Holland is out...

16.999?

ggs
25/02/2010, 12:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Rumoured that the price starts at ? 17.000,- including taxes in The Netherlands.....





Μάλιστα......:o :uplate:

:a5: :a022: :a022:

Όσοι θέλουν να πάρουν GS να το πάρουν τώρα , γιατί με τις Μ@Λ@ΚΙ€΅Σ της ΥΑΜΑΗΑ , η BMW θα αυξήσει κι άλλο τις τιμές της…

ggs
25/02/2010, 12:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Μισό να φτύσω τις δάφνες και θα σου πω...

:lol: :lol:

αντε.... κουκουτσια εχουν οι δαφνες ....

McGyver
25/02/2010, 12:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
the price starts at

and ends???

byron
25/02/2010, 12:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Rumoured that the price starts at ? 17.000,- including taxes in The Netherlands.....





Μάλιστα......:o :uplate:

Τρελλή ευκαιρία λέμε. :rotflmao: :bawl: :lol: :rotflmao: :bigcry: :beer: