Η ψηλότερη ζελατίνα δεν ειναι απαραίτητο οτι θα καλυτερευσει τα πράγματα![]()
Ασε που ποιος πάει με 160+ με αυτό το μηχανάκι![]()
Η ψηλότερη ζελατίνα δεν ειναι απαραίτητο οτι θα καλυτερευσει τα πράγματα![]()
Ασε που ποιος πάει με 160+ με αυτό το μηχανάκι![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
φιλαράκι μη κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότριαΑρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Η ψηλότερη ζελατίνα δεν ειναι απαραίτητο οτι θα καλυτερευσει τα πράγματα![]()
Ασε που ποιος πάει με 160+ με αυτό το μηχανάκι![]()
![]()
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Δεν κρίνω.Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
φιλαράκι μη κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια![]()
Εγώ παω ΠΑΝΩ απο 160 σταθερά![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Η λύση είναι μόνο σούζα φίλε.Όσα σου είπαν τα παιδιά παραπάνω είναι οι επικρατέστεροι λόγοι.Τελικά ακόμα κοσκινίζει?
Me gusta la moto, me gustas tu....
δεν μασάει ...Αρχικά δημιουργήθηκε από Konti
Νομίζω ότι θα έπρεπε πρώτα να κάνεις τον έλενγχο και το service και μετα να το ανοίξεις (νομίζω ε?)!
![]()
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Ρε Terens, αλλ΄αντ΄αλλων είσαι.
800cc δικυλινδρο εχι πάρει ο άνθρωπος και φοράει τον ίδιο κινητήρα που φοράει και το αντίστοιχο street της BMW. Δεν πήρε κανένα 400αρακι enduro ο άνθρωπος. Δεν δικαιολογείται να παίζει το τιμόνι στα 160. Ένα ελαφρωμα θα το έχει, αλλά τίποτε επικυνδινο. Εάν αυτό εξελισεται τότε κάποιο πρόβλημα υπάρχει. Έχουμε 2010 και τα πλαίσια και οι αναρτήσεις και οι κινητήρες και όλο το σύνολο έχουν εξελιχθεί πολύ. Μην μένεις σε πράγματα που τα λέγαμε πριν 20 χρόνια. Αφού με το Dakar, μηχανή πριν 10 χρόνια με 30 άλογα λιγότερα και το ίδιο ψηλή στο στήσιμο πήγαινα με 160-170 σε ΟΛΑ μου τα ταξίδια και με μπαγκαζιερα 50αρα πίσω και δεν είχα πρόβλημα ούτε με σταθερότητα, ούτε με πλαγιους ανέμους ούτε με τίποτε άλλο είτε ημουν φορτωμενος φουλ είτε όχι.
ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΒΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΤΟΤΕ.......
Γιατί τό Βαραντέρο μου.........τού 2007 πήγαινε σά βάρκα στά 180...??
Τόσο μηχανάρα είναι τό bmw.....???
Όπως είπαμε ............μερικά πράμματα είναι ύποκειμενικά...
Δύο Βαραντέρο καινούργια τού 2007 έχω πάρει, v-strom 650,
Τά τελευταία 3-4 χρόνια....
........καλά είναι....??
Είχα πάντως καί ΧΤ-500 τού 82 ........καλύτερα πήγαινε στά 140....!!!
Καί μάλιστα τό Έγγλέζικο μέ άσπρο τεπόζιτο καί κόκκινα γράμματα
ON-OFF.............
καί 200 είναι δύο έννοιες.........πού δέν συμβαδίζουν.....!!!
ΔΕΝ ΠΑ ΝΑΝΕ.........ΑΠΟ ΧΡΥΣΑΦΙ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ....
ΔΕΝ ΠΑ ΝΑΝΕ..........ΜΟΝΤΕΛΛΑ ΤΟΥ 2025....!!
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
δεν μασάει ...
![]()
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Oπως Vstrom....?Αρχικά δημιουργήθηκε από Konti
Α! Και το μηχανάκι ταξιδεύει άνετα στα 160+....!
Mε 12% αποκλιση?![]()
...cause the place seems still alive...
Τα Varadero δεν είναι απλά βάρκα αλλά πλοίο ολόκληρο και αυτό είναι γνωστό σε όλους. Οπότε δεν τίθεται σύγκριση με πραγματικά On-Off. Κουνάει πολύ και σε πιάνει και ναυτία κιόλας. Και αυτό ΔΕΝ είναι υποκειμενικό.Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΒΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΤΟΤΕ.......
Γιατί τό Βαραντέρο μου.........τού 2007 πήγαινε σά βάρκα στά 180...??
Τόσο μηχανάρα είναι τό bmw.....???
Όπως είπαμε ............μερικά πράμματα είναι ύποκειμενικά...
Άλλο να κουνάω και να πλέω και να έχω ελαστικότητες και μαλακές αναρτήσεις και πλαίσια γενικότερα και άλλο να τρέμει το τιμόνι σαν ψάρι που σπαρταράει. Και το Transalp είναι μαλακό σαν ζελέ αλλά δεν σπαρταράει.
Μα δεν μίλησε κανείς για 200 πρώτον. Για 160 μίλησε το παλικάρι και είναι απόλυτα φυσιολογικά χιλιόμετρα ταξιδιού για ενα 650 μονοκύλινδρο. Πόσο μάλλον για ενα 800 δικύλινδρο!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
....
ON-OFF.............
καί 200 είναι δύο έννοιες.........πού δέν συμβαδίζουν.....!!!
ΔΕΝ ΠΑ ΝΑΝΕ.........ΑΠΟ ΧΡΥΣΑΦΙ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ....
ΔΕΝ ΠΑ ΝΑΝΕ..........ΜΟΝΤΕΛΛΑ ΤΟΥ 2025....!!
Και ακόμη και στην τελική τους οι καλές μοτοσυκλέτες δεν σπαρταράνε. Ελαφρώνουν το μπροστινό τους και έχουν μια ασάφεια αλλά δεν σπαρταράνε. Αυτό σημαίνει εξέλιξη και στήσιμο και γεωμετρία και άλλα πολλά που έχουν εξελιχθεί πια ΑΠΕΙΡΑ.
Δες το καινούργιο Multistrata 1200 με 150 ίππους και στήσιμο πιο χωμάτινο από το Vstrom. Τι θα έπρεπε να κάνει αυτό? Να χορεύει καλαματιανό?
![]()
![]()
![]()
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Για 160 μίλησε το παλικάρι και είναι απόλυτα φυσιολογικά χιλιόμετρα ταξιδιού για ενα 650 μονοκύλινδρο. Πόσο μάλλον για ενα 800 δικύλινδρο!!!
τα 160 δεν ειναι ουτε στα πιο τρελα ονειρα ταχυτητα ταξιδιου για μονοκυλινδρο 650...
τα 160 θα τα πιασει αγκομαχοντας τερμα γκαζι σε καμια προσπεραση...και αυτα με ενα ατομο, μη λεμε οτι ναναι...
παντως οντως, για το 800 δεν ειναι πολλα τα 160 για ταξιδι, αν και το πιο πιθανο ειναι να φταιει ο αερας που τον κοπαναει λογο θεσης οδηγησης καταρτη, και να τον κανει να κουναει το τιμονι...
Πλάκα κανείς. Με το Dakar όλη την ώρα σε Εθνική με 165 (159 πραγματικά, τσεκαρισμενο) πήγαινα χωρίς κανένα ζόρι. Και φορτωμενος εμπρός πίσω και μπαγκαζιερα και μόνος μου. Καμία διάφορα. Μετά τα 170 ήθελε λίγο χρόνο μόνο να ανεβάσει.Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
τα 160 δεν ειναι ουτε στα πιο τρελα ονειρα ταχυτητα ταξιδιου για μονοκυλινδρο 650...
τα 160 θα τα πιασει αγκομαχοντας τερμα γκαζι σε καμια προσπεραση...και αυτα με ενα ατομο, μη λεμε οτι ναναι...
Εάν μιλάς για κανένα ΧΤ τότε ναι.
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
Να ανεβασει που?στα 200 κι αυτο????Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Πλάκα κανείς. Με το Dakar όλη την ώρα σε Εθνική με 165 (159 πραγματικά, τσεκαρισμενο) πήγαινα χωρίς κανένα ζόρι. Και φορτωμενος εμπρός πίσω και μπαγκαζιερα και μόνος μου. Καμία διάφορα. Μετά τα 170 ήθελε λίγο χρόνο μόνο να ανεβάσει...
Πες μας κανα κουλο τωρα...![]()
...cause the place seems still alive...
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Πλάκα κανείς. Με το Dakar όλη την ώρα σε Εθνική με 165 (159 πραγματικά, τσεκαρισμενο) πήγαινα χωρίς κανένα ζόρι. Και φορτωμενος εμπρός πίσω και μπαγκαζιερα και μόνος μου. Καμία διάφορα. Μετά τα 170 ήθελε λίγο χρόνο μόνο να ανεβάσει.
Εάν μιλάς για κανένα ΧΤ τότε ναι.
katse re...δηλαδη τι τελικη εχει το ντακαρ,200 βαλε?
γιατι ταξιδευω ανετα μεχρι 160, σημαινει πως εχω τελικη πανω απο 200, και με 160 παει χαλαρα ολη μερα το μηχανακι...
Πραγματικη τελικη για το Ντακαρ η εταιρεια εδινε 175χμ/ωρα, αρα με το συνηθισμενο αισιοδοξο σφαλμα του κοντερ μπορει να εβλεπε και 190 ο φιλος...
εντιτ, για να ειμαι ακριβης εδινε 172χμ/ωρα
Ο δήμιος των εγωπαθών...
...παίρνει κεφάλια!
Να λυγανε τα σκελετα,να αρπαζουν οι στροφαλοι, να σκανε τα ψυγεια και να κλαινε τα γυναικοπαιδα...
Pano, δεν ειναι ολα τα μονοκυλινδρα ιδιαΑρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
katse re...δηλαδη τι τελικη εχει το ντακαρ,200 βαλε?
γιατι ταξιδευω ανετα μεχρι 160, σημαινει πως εχω τελικη πανω απο 200, και με 160 παει χαλαρα ολη μερα το μηχανακι...![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais