2800 με 3000 ειναι μια λογικη τιμη...(με βαση αυτα που βλεπω στο car)
Καλυτερα να το κρατησεις!!
Λογω λιγων χιλιομετρων μπορεις να βαλεις και 3500..(ειναι καινουργιο απο χιλιομετρα)![]()
2800 με 3000 ειναι μια λογικη τιμη...(με βαση αυτα που βλεπω στο car)
Καλυτερα να το κρατησεις!!
Λογω λιγων χιλιομετρων μπορεις να βαλεις και 3500..(ειναι καινουργιο απο χιλιομετρα)![]()
Τελευταία τροποποίηση από pektis; 02/04/2025 στις 16:00.
προσέχουμε για να έχουμε!...
Προσωπικα σκεφτομουν μια τιμη στο ευρος 2500-2900€.
Να το κρατησω δε γινεται. Δε μου ταιριαζει κιολας ως μηχανη, εκτος κι αν αλλαξω το γραναζωμα τοσο πολυ που την κανω να τελικιαζει στα 150.
@svaboda για τι μηχανη μιλαμε;![]()
Δυστυχώς είναι αρκετά παλιό, δεν έχει και κάνα "status" στον μοτοσικλετισμό, οπότε πρέπει κάποιος να εκτιμήσει τη δουλειά σου (από την άποψη του ότι "δεν θέλει €" ως ατάκα).
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Αν έχει το 2 μπροστά πιστεύω θα φύγει σχετικά γρήγορα. Ξεκινάς με 2950 και αναλόγως κρίνεις.
Καλησπέρα.
Πιστεύω πως 3 χιλιάδες ευρώ είναι μια καλή τιμή εκκίνησης με βάση της υπάρχουσες (ανεβασμένες) τιμές στα μτχ.
Με 2.500 θα το αγόραζα αν έψαχνα ένα γκαζίαρικο όχημα σχετικά προσεγμένο και είχα σφιχτό μπάτζετ.Να σκεφτείς πως τα Χόρνετ 600 π.χ ξεκινάν από 2 χιλιάρικα.
when life gets complicated... i ride.
Νομίζω ότι είσαι ο αρμοδιότερος όλων (λόγω ιστορικού σε αγοραπωλησίες) για το pricing και προώθηση της πώλησης.
Προσωπικά θα έπαιρνα: την μέση τιμή από car.gr βάση ηλικίας της μοτο και βάση των χαρακτηριστικών, φυσική και λειτουργική κατάσταση + ιστορικό (2ρο χέρι) θα έβγαζα την τιμή.. η οποία βάση των παραπάνω θα ήταν αιτιολογημένη προς τους υποψήφιους
* 2ρο και τρίτο ακόμη χέρι είναι μια χαρά, αρκεί να μην έχουν περάσει ως ανταλλαγή από έμπορο (για την υποψία των χλμ).
Αν θέλεις να φύγει πάνω από 2500 δεν
Αν ήταν με το μισό φαιρινκ ίσως κάτι παραπάνω στα 3κ δίνουν τα S2 με το μαύρο μοτέρ και μιλάω πάντα για τιμές πώλησης λογικές όχι ότι νομίζει ο καθένας
Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές
Εχω καλα και κακα νεα. Κυριως κακα.
Την Κυριακη ανεβασα αγγελια με τιμη στα 2600€. Πρωτο μηνυμα στο viber μετα απο μιαμιση ωρα που ειχα ανεβασμενη την αγγελια. Το παιδι ενδιαφεροταν σοβαρα και μου ειπε να παμε σε μηχανικο. Το βαλαμε στο προγραμμα. Μεχρι το βραδυ ειχα αλλα δυο τηλεφωνα και μετα ανεβασα την τιμη (για να περιορισω το ενδιαφερον αλλα και παραλληλα να δω πώς θα συνεχιζε η αγγελια με την τιμη πλεον στα 2800). Δεν ειχα αλλο τηλεφωνο αλλα τα παρκαρισματα συνεχισαν να ανεβαινουν με καλο ρυθμο. Μου φανηκε τιμη που και αυτη θα ειχε λογικη. Αυτα ειναι τα καλα νεα, παμε και στο κυριως πιατο.
Τη μερα που ηταν κανονισμενος ο ελεγχος παω στη μηχανη, βαζω μπρος και ξεκιναω. Στο τριτο φαναρι δε μπαινει η πρωτη. Δε μου το ειχε ξανακανει. Κυριολεκτικα σα να εβρισκα τοιχο, σα να μην υπηρχε αλλη ταχυτητα απο κατω. Ξεκιναω με δευτερα, λιγο παρακατω μπαινει και η πρωτη. Μην τα πολυλογω, αυτο εγινε αλλες 3-4 φορες. Φτανω στο συνεργειο, λεω στον αγοραστη εγινε αυτο κι αυτο. Καταλαβαινω αν δε με πιστευεις πως συνεβη σημερα πρωτη φορα, αλλα ειλικρινα δεν ηρθα για να κοροϊδεψω κανεναν. Θα ηταν αλλωστε βλακεια να παω για τεχνικο ελεγχο με μηχανη που ξερω πως δεν μπαινει η πρωτη. Anyway, το παιδι τερμα ξενερωμενο μου λεει αν δεν ειχε καποιο θεμα θα την επαιρνα. Φαινοταν οτι το ειχε ηδη αποφασισει. Ανεβαινω στη μηχανη και γυρναω με 5μιση ταχυτητες σπιτι. Παλι η πρωτη αλλοτε να μπαινει, αλλοτε να μην μπαινει. Σε καποια φαση μου φανηκε πως δυσκολευε και η δευτερα να μπει. Δεν ασχοληθηκα καθολου με το να κοιταξω τι μπορει να συμβαινει γιατι ημουν σκαστος απο τη δουλεια και ειχα ηδη αργησει. Σκεπασα τη μηχανη και εφυγα. Τωρα σκεφτομαι βλαβες που να εχουν λογικη για μια μηχανη που προερχεται απο ακινησια. Το πρωτο που παει το μυαλο ειναι η ντιζα. Ισως καποιο θεμα με το ποδοστηριο; Να εβγαλε ξαφνικα θεμα το σασμαν; Οκ, δεν ειναι απιθανο αλλα εχει λογικη για μια μηχανη που καθοταν;
Απο τη μια ξενερωσα, απο την αλλη ομως χαρηκα γιατι ηταν η τελευταια ευκαιρια να παρουσιαστει το προβλημα σχετικα αναιμακτα. Αν δλδ δεν εβγαινε σημερα και εβγαινε σε δυο-τρεις βολτες μπορει η μηχανη να ειχε ηδη πουληθει και μετα να ειχαμε αλλα μπερδεματα. Φοβερο timing παντως, τη μηχανη την ειχα κανει ηδη τρεις βολτες και δεν ειχε καποιο θεμα. Και σημερα συνεβη αυτο σε διαδρομη δεκαπεντε λεπτων. Για πειτε, τι αλλο μπορει να ειναι περα απο ντιζα; *
Το καλο ειναι οτι οπως φανηκε η μηχανη μπορει να φυγει σε καλουτσικη τιμη. Οποτε με παιρνει να ζητησω και επαγγελματικη βοηθεια αν χρειαστει.
*ΥΓ: Βρηκα αυτο το νημα που μου φαινεται εξαιρετικα σχετικο. Ολα οσα περιγραφονται στο τεταρτο σχολιο μου ακουγονται λογικα για μια μηχανη που ηταν σε ακινησια. Θα ξεκινησω με αυτα και βλεπουμε. Ευκαιρια να παμε στο δευτερο επιπεδο του μαστορεματος, τη διαγνωση προβληματος.
Και κατι ακομα. Σε καποια φαση (μετα την αλλαγη λαδιου) ανοιξα το βιβλιο σερβις της μηχανης και στην πρωτη σελιδα εχει σημειωσει καποιος "ΟΧΙ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΛΑΔΙ". Εγω εχω βαλει συνθετικο 10w40, θεωρωντας οτι ειναι το καλυτερο για ενα υψηλοστροφο μοτερ οπως του FZ6 (R6). Αυτο προτειναν και σε ολα τα σχετικα φορα. Γιατι η σημειωση αυτη στο βιβλιο;
Τελευταία τροποποίηση από ptc; 10/04/2025 στις 21:50.
Μπας και κόβεται η ντίζα και είναι στα τελευταία της; Οταν είναι στα τελευταία της, μένουν λίγα μόνο σύρματα, τα υπόλοιπα τοπικά ξετυλίγονται, οποτε η ντίζα συνολικά μακραίνει λίγο. Μακραίνει η ντίζα, δεν κάνει σωστή αποσύμπλεξη, δεν μπαίνει εύκολα η ταχύτητα και πάντα η πρώτη είναι η πιο δύσκολη σε αυτό.
Είναι κρύο, γυρνάς κλειδί, κενή μέσα και μιζάρεις. Μπας και την ώρα που μιζάρεις παρατηρείς ένα άπαξ απότομα τίναγμα στην μανέτα του συμπλέκτη;
Γιατί καίγαν λάδι (τα R6), και είχε βγάλει η Yamaha bulletin να μην βάζουν συνθετικά.
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Μου φαίνεται περίεργο να θέλει ειδική ρύθμιση η ντιζα που ενώ δουλεύει χωρίς Θορύβους στις υπόλοιπες ταχύτητες να σου μασάει την πρώτη, ασυνήθιστο για γιαπωνέζικο, όμως δεν αποκλείεται κιολας μιας και τα κιβώτιο Yamaha η πρώτη τους είναι ιδιαίτερα θορυβώδη συγκριτικά
Λάδι δεν νομίζω, ακόμη βελουδένιο είναι δε πρόλαβε να χαλάσει τις ιδιότητες του
Αν δεν τα παραπάνω,
Ίσως να δεις τα δισκάκια συμπλέκτη
Περιπτώσεις αστοχίας σε γρανάζι πρώτης, κάρτερ που αρπάξε μεταλλικά τμήματα κλπ θα συνοδευοντουσαν από ανάλογη ηχητική υπόκρουση
Λοιπόν αυτό μου το είπε κι ο μηχανικός που πάω (εξουσιοδοτημενος Yamaha στη Νέα Ιωνία, σύνορα με Καλογρέζα. από εδώ τον βρήκα) για το XJ6 μου που έχει detuned κινητήρα από το Fazer που έχει τον κινητήρα του R6. Έχω στείλει και email στη Yamaha Βρετανίας, αλλά ακόμα δε μου έχουν απαντήσει.
Ωπα γράψε λάθος. Ξαναείδα το email μου και λένε κι αυτοί για ημισυνθετικό τελικά.
Ημισυνθετικο βάζω και γω σε παρόμοιο μηχανάκι gsr 600