Σύνδεση

View Full Version : MZ Riders Greece!!!



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9

STO DIAOLO
25/04/2013, 12:22
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3617126/
Eντυπωσιάστηκες; :lol: Τι άλλο να ζητήσει κάποιος; :smokin:

STO DIAOLO
25/04/2013, 12:30
http://www.car.gr/parts/view/3620520/
Ωραίο το γκομενάκι στο ΜΖ!

kokkiklhs
12/05/2013, 13:07
Καλημέρα στους απανταχού ΜεΖεδόβιους!
Λοιπόν, έχω να μοιραστώ μαζί σας έναν σοβαρό προβληματισμό! Πρόσφατα και μετά από σχεδόν 3 χρόνια που έχω στην κατοχή μου τον ΜεΖέ, διεπίστωσα ότι ΔΕΝ υπάρχει πλέον στην Ελλάδα συνεργείο που να μας υποστηρίζει σοβαρά... :nono:
Ο γνωστός/άγνωστος "εξειδικευμένος και ψαγμένος μάστορας" που ασχολείται ακόμη με τα ΜΖ, μου έκανε για πολλοστή φορά απίστευτη π@π@ριά και πλέον αποφάσισα να διακόψω τις διπλωματικές σχέσεις και να ασχολούμαι μόνος μου με την τακτική συντήρηση... αν στο μέλλον προκύψει κανένα "χοντρό" και μη άμεσα επιλύσιμο πρόβλημα στο μηχανάκι, θα δω τι θα κάνω! Επί του παρόντος όποιος θέλει ας επικοινωνήσει μαζί μου με ΠΜ, να του πω τα καθέκαστα! Έχω ξενερώσει πάρα πολύ, διότι βλέπω ότι εν μέσω κρίσης υπάρχουν "επαγγελματίες" που όχι μόνο αρνούνται να εξυπηρετήσουν τους πελάτες όταν αυτό τους ζητείται, αλλά σερβίρουν και διάφορα παραμύθια, προκειμένου να μασήσουν καμιά δεκάρα παραπάνω, χωρίς να σκέφτονται ότι τελικά η πελατεία μπορεί να κόψει πέρα....:rolleyes:

notakos600
12/05/2013, 15:15
Καλημέρα στους απανταχού ΜεΖεδόβιους!
Λοιπόν, έχω να μοιραστώ μαζί σας έναν σοβαρό προβληματισμό! Πρόσφατα και μετά από σχεδόν 3 χρόνια που έχω στην κατοχή μου τον ΜεΖέ, διεπίστωσα ότι ΔΕΝ υπάρχει πλέον στην Ελλάδα συνεργείο που να μας υποστηρίζει σοβαρά... :nono:
Ο γνωστός/άγνωστος "εξειδικευμένος και ψαγμένος μάστορας" που ασχολείται ακόμη με τα ΜΖ, μου έκανε για πολλοστή φορά απίστευτη π@π@ριά και πλέον αποφάσισα να διακόψω τις διπλωματικές σχέσεις και να ασχολούμαι μόνος μου με την τακτική συντήρηση... αν στο μέλλον προκύψει κανένα "χοντρό" και μη άμεσα επιλύσιμο πρόβλημα στο μηχανάκι, θα δω τι θα κάνω! Επί του παρόντος όποιος θέλει ας επικοινωνήσει μαζί μου με ΠΜ, να του πω τα καθέκαστα! Έχω ξενερώσει πάρα πολύ, διότι βλέπω ότι εν μέσω κρίσης υπάρχουν "επαγγελματίες" που όχι μόνο αρνούνται να εξυπηρετήσουν τους πελάτες όταν αυτό τους ζητείται, αλλά σερβίρουν και διάφορα παραμύθια, προκειμένου να μασήσουν καμιά δεκάρα παραπάνω, χωρίς να σκέφτονται ότι τελικά η πελατεία μπορεί να κόψει πέρα....:rolleyes:

Απλό δίχρονο μοτεράκι είναι, αν ψαχτείς μάλιστα και στο νετ όσον αφορά τεχνικά και tips, μπορείς άνετα να την κουράρεις-βελτιώνεις-επισκευάζεις μόνος σου.

STO DIAOLO
12/05/2013, 19:49
Γιατί δεν τα λες δημόσια, Κοκκίκλη;

kokkiklhs
12/05/2013, 21:27
@notakos600: Έτσι είναι κι έτσι θα κάνω... ;)
@STO DIAOLO: Δε νομίζω ότι κάτι τέτοιο συμπνέει με τους όρους του forum, αν θέλεις ρώτα με με ΠΜ, έχω να σου πω ΠΟΛΛΑ στραβά για τον εν λόγω "μάστορα"... Ήθελα απλώς να το αναφέρω εδώ γενικά κι αόριστα, διότι νομίζω ότι όλοι σχεδόν οι ΜεΖεδάκηδες εδώ μέσα ξέρουμε λίγο-πολύ για ποιον πρόκειται και έκρινα πως πρέπει να επιστήσω σε όλους την προσοχή, μια και σε μένα έγιναν πολλά και απανωτά φάουλ...

STO DIAOLO
12/05/2013, 22:17
Συνέπλεε με τους κανονισμούς όταν γράφτηκαν καλά λόγια για τον Ιωνά;
Και δεν συμπλέει τώρα να γράψεις τι έπαθες από τον Ιωνά;
Κοκκίκλη την 1η μου ΜΖ, την έφτιαξα τελικά στον Ρογδάκη. Και πουλάω την 2η μαζί με καποια ανταλλακτικά ως δώρα: Πηρούνι, φτερό-πίσω, ψύκτρες-κύλινδρος.
Τον Χειμώνα είχα αγοράσει δύο ολόκληρες ΜΖ ΕΤΖ 251 ως ανταλλακτικά. Η αποθήκη μου είναι γεμάτη.

STO DIAOLO
12/05/2013, 22:28
Ας μιλάμε εδώ για να βοηθήσουμε και άλλους συναγωνιστές. Αύριο θα γράψω αναλυτικά τις εργασίες που έκανε ο Ρογδάκης και τα κόστη.
Αυτός έφυγε από Καλλιθέα και άνοιξε συνεργειο στον Ν.Κόσμο κοντά στο μετρό. Το τηλέφωνο που δίνει στους πελάτες είναι 69 700 30 221 .

kokkiklhs
12/05/2013, 22:36
Συνέπλεε με τους κανονισμούς όταν γράφτηκαν καλά λόγια για τον Ιωνά;
Και δεν συμπλέει τώρα να γράψεις τι έπαθες από τον Ιωνά;
Κοκκίκλη την 1η μου ΜΖ, την έφτιαξα τελικά στον Ρογδάκη. Και πουλάω την 2η μαζί με καποια ανταλλακτικά ως δώρα: Πηρούνι, φτερό-πίσω, ψύκτρες-κύλινδρος.
Τον Χειμώνα είχα αγοράσει δύο ολόκληρες ΜΖ ΕΤΖ 251 ως ανταλλακτικά. Η αποθήκη μου είναι γεμάτη.

Προσωπικά δεν έγραψα ποτέ καλά λόγια για κανέναν εδώ μέσα (βλέπω ότι άλλοι πράγματι γράψανε, αλλά αυτό είναι πρόβλημα δικό τους), ούτε όμως τώρα θα αρχίσω και να κακολογώ κανέναν κατονομάζοντάς τον... όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να με ρωτήσει και να μάθει!
Για να είμαι ειλικρινής, στην αρχή κι εγώ δήλωνα ευχαριστημένος από τη δουλειά του μάστορα, όμως αργότερα φάνηκε το δούλεμα που έπεφτε! Για την ακρίβεια, πλέον έχω καταλάβει ότι αφότου το πρωτοπήγα εκεί, το μόνο που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρειαζόταν ήταν βαλβολίνες, πλατίνες και μάζεμα στα φρένα... ό,τι άλλο με έπεισε ότι έπρεπε να γίνει, μάλλον χειροτέρεψε το μηχανάκι παρά το βελτίωσε, αφού όπως ήταν όταν το πήρα πήγαινε μια χαρά! :moutza:
Αποτέλεσμα να τρέχω κάθε τρεις και λίγο, να σπαταλώ πολύτιμο χρόνο από τις εκάστοτε ολιγοήμερες ημέρες παραμονής μου στην Αθήνα και να τα σκάω για μικροπροβλήματα που οφείλονταν στο ΔΙΚΟ ΤΟΥ σκάλισμα και έγιναν είτε από τσαπατσουλιά, είτε σκόπιμα για να μου τα "μασάει"... και ξαναλέω, δε χρειάζεται να κατονομάσω κάποιον, όποιος κατάλαβε, κατάλαβε! Το thread εξάλλου απευθύνεται σε πολύ συγκεκριμένο κοινό...

Χαίρομαι που έφτιαξες το παλιό σου 251 κι εύχομαι να δώσεις και το Saxon σε κάποιον που θα το γουστάρει και θα το κυκλοφορεί!
:beer:

STO DIAOLO
12/05/2013, 22:37
Και οι δύο ΜΖ πέρασαν ΚΤΕΟ και μάλιστα οι μετρήσεις καυσαερίων ήταν εντός των νόμιμων ορίων. 25 ευρω έκαστη στην ΑUTOVISION.

kokkiklhs
12/05/2013, 22:43
Και οι δύο ΜΖ πέρασαν ΚΤΕΟ και μάλιστα οι μετρήσεις καυσαερίων ήταν εντός των νόμιμων ορίων. 25 ευρω έκαστη στην ΑUTOVISION.

Μια και αναφέρεσαι στο συγκεκριμένο ΚΤΕΟ, να πω κι εγώ με τη σειρά μου ότι εκεί κόψανε φίλο με ΜεΖέ, όχι για κακό φρενάρισμα, αλλά για φθαρμένα τακάκια δισκόφρενου (!!!) και όταν χρειάστηκε να πάει στο "μάστορα" να ζητήσει τακάκια όχι μόνο δε του έβαλε, λέγοντας ότι ο δίσκος έχει δόντι και αυτά που έχει εκείνος δε θα ταιριάξουν και κάτι άλλες αρλούμπες, αλλά του την είπε κι από πάνω διότι δεν πήγε στο "δικό του" ΚΤΕΟ που ξέρει και περνάει τους ΜεΖέδες έτσι, χωρίς τσεκάρισμα!
O tempora, o mores....
:uplate:

STO DIAOLO
13/05/2013, 12:53
Η πρώτη μου ΜΖ είχε ακινητοποιηθεί λόγω κάμπανας συμπλέκτη που ήθελε σφίξιμο και η μανιβέλα δεν έπιανε καθόλου συμπίεση. Κατόπιν έσπασε ο οδηγός(διχαλωτή απόληξη καπακίου κινητήρα) στον οποίο στερεώνεται το σπειροειδές ελατήριο του συμπλέκτη.
Ο Ρογδάκης την 1η φορά
1. άλλαξε καπάκι κινητήρα από την μεριά συμπλέκτη. Καινούργιο. Επειδή ο οδηγός του ελατήριου συμπλέκτη είναι ένα σώμα με το καπάκι. 30 ευρώ το καπάκι καινούργιο. Είπε οτι η κανονική του τιμή είναι 120 ευρώ περίπου.
2. Λύσιμο, καθαρισμός και φύσηγμα του καρμπυρατέρ που είχε κολλήσει το κυλινδράκι της βελόνας λόγω διετούς ακινησίας. Ρύθμιση του φλοτέρ με το παχύμετρο.
3.Καθαρισμός διακόπτη βενζίνης. Αποδεδειγμένα καθάρισε τον διακόπτη πισω από από αυτόν, ανάμμεσα στο πάνω και στο κάτω φίλτρο. Εκεί δεν είχα καθαρίσει εγώ και είχε σίγουρα στερεές βρωμιές.
4. Αλλαγή λαδιού κιβωτίου. 12 ευρώ το λάδι.
5. Αλλαγή ρεγουλατόρου συμπλέκτη.10 ευρώ. Μου έδωσε τον παλιό ρεγουλατόρο και μου εξήγησε λεπτομερειακά πάνω στο σπασμένο καπάκι κινήτηρα την όλη ζημιά.
6. Έβαλε βενζίνη 5 ευρώ για να την δοκιμάσει μετά και για να καθαρίσει το ντεπόζιτο.
7. Είπε οτι καθάρισε με βενζίνη το ντεπόζιτο. Ήδη το είχα καθαρίσει εγώ με βενζίνη-αλυσίδα-βίδες.
8. Φόρτισε την μπαταρία μήπως την γλιτώσουμε. 2 έτη είχα βγάλει την μπαταρία για να μην χαλάσει. Είχε χαλάσει κατά τον Ρογδάκη.

Ήτοι: 30+12+10+5=57 ευρώ
+ 50 εργασία = 107 ευρώ σύνολο. Μόνος του ζήτησε 100 ευρώ στρογγυλεύοντας το ποσό.
Έβαλα μπαταρία YUASA 35 ευρώ.Καλή τιμή για αυτήν την μπαταρία και την αγόρασα από αλλού.
Σύνολο 1ης επισκευής = 135 ευρώ.

STO DIAOLO
13/05/2013, 13:12
Επίσης κάποιος κακός «συνάδελφος» έκλεψε το ελατήριο συγκράτησης-επαναφοράς του κεντρικού στάντ όταν η ΜΖ ήταν παρκαρισμένη έξω από το μαγαζί την νύχτα. Ο Ρογδάκης το αντικατέστησε και δεν το χρέωσε.
Κατόπιν αγόρασα 2 διαγραφείσες ΜΖ ΕΤΖ 251 ως ανταλλακτικά και προχώρησα στην 2η επισκευή στον Ρογδάκη. Θα γράψω.

notakos600
13/05/2013, 14:34
Σαν μηχανικός από δουλειά και χρεώσεις εμένα μου φαίνεται εντάξει ο συγκεκριμένος πάντως.

STO DIAOLO
13/05/2013, 14:52
Σωστά. Παλαιά είχε ένα κωλόπαιδο βοηθό στο μαγαζί του Ελ Πάσο στο γήπεδο Καλλιθέας. Του έβαζε λόγια, του ψυθίριζε και βάραγε στις τιμές. Έβγαζε από την μύγα ξύγκι. Μεγάλο ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ ο βοηθός του.

notakos600
13/05/2013, 14:56
Άσε που μερικές φορές την μαλ@κία του βοηθού την πληρώνει ο μάστορας.

STO DIAOLO
13/05/2013, 15:00
Εδώ και 3 χρόνια μειώθηκαν οι δουλειές και τον έδιωξε. Μετακόμισε σε πολύ μικρότερο χώρο γιατί δεν έβγαινε. Τώρα πήγε Ν.Κόσμο.

notakos600
13/05/2013, 15:01
Τουλάχιστον υπάρχει ακόμη κι αυτό είναι καλό.

STO DIAOLO
13/05/2013, 15:19
Άντε, Κοκκίκλη, καλός πολίτης!

STO DIAOLO
14/05/2013, 09:16
notakos600, στην υπογραφή σου έχεις τον μηχανικό της ΜΖ. Αυτός κατέφυγε στην Ιαπωνία και έδωσε τα μυστικά στην Suzuki;

notakos600
14/05/2013, 09:19
notakos600, στην υπογραφή σου έχεις τον μηχανικό της ΜΖ. Αυτός κατέφυγε στην Ιαπωνία και έδωσε τα μυστικά στην Suzuki;


Αυτός είναι ο αρχιμηχανικός, εσύ μιλάς για τον Ernst Degner, οι λεπτομέρειες στο αρθράκι που έγραψα:

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=134311

STO DIAOLO
14/05/2013, 13:07
Στην δεκαετία του 1990, στο περιοδικό ΜΟΤΟ είχα διαβάσει την ιστορία της ΜΖ-DKW. Φίλε, το θέμα σου είναι πολύ ενδιαφέρον, θα το διαβάσω.

STO DIAOLO
14/05/2013, 13:20
Συνέχεια επισκευών στον Ρογδάκη:

Αλλαγή των 2 μαύρων κλειστών πλαστικών σωληνωτών της αλυσίδας στην 2η ΜΖ-SAXON. Καινούργια του πωλητή της SAXON. Γρασάρισμα αλυσίδας, ρύθμιση τάσης αλυσίδας φυσικά: 10 ευρώ.


Η πρώτη μου ΜΖ είχε ακινητοποιηθεί λόγω κάμπανας συμπλέκτη που ήθελε σφίξιμο και η μανιβέλα δεν έπιανε καθόλου συμπίεση. Κατόπιν έσπασε ο οδηγός(διχαλωτή απόληξη καπακίου κινητήρα) στον οποίο στερεώνεται το σπειροειδές ελατήριο του συμπλέκτη.
Ο Ρογδάκης την 1η φορά
1. άλλαξε καπάκι κινητήρα από την μεριά συμπλέκτη. Καινούργιο. Επειδή ο οδηγός του ελατήριου συμπλέκτη είναι ένα σώμα με το καπάκι. 30 ευρώ το καπάκι καινούργιο. Είπε οτι η κανονική του τιμή είναι 120 ευρώ περίπου.
2. Λύσιμο, καθαρισμός και φύσηγμα του καρμπυρατέρ που είχε κολλήσει το κυλινδράκι της βελόνας λόγω διετούς ακινησίας. Ρύθμιση του φλοτέρ με το παχύμετρο.
3.Καθαρισμός διακόπτη βενζίνης. Αποδεδειγμένα καθάρισε τον διακόπτη πισω από από αυτόν, ανάμμεσα στο πάνω και στο κάτω φίλτρο. Εκεί δεν είχα καθαρίσει εγώ και είχε σίγουρα στερεές βρωμιές.
4. Αλλαγή λαδιού κιβωτίου. 12 ευρώ το λάδι.
5. Αλλαγή ρεγουλατόρου συμπλέκτη.10 ευρώ. Μου έδωσε τον παλιό ρεγουλατόρο και μου εξήγησε λεπτομερειακά πάνω στο σπασμένο καπάκι κινήτηρα την όλη ζημιά.
6. Έβαλε βενζίνη 5 ευρώ για να την δοκιμάσει μετά και για να καθαρίσει το ντεπόζιτο.
7. Είπε οτι καθάρισε με βενζίνη το ντεπόζιτο. Ήδη το είχα καθαρίσει εγώ με βενζίνη-αλυσίδα-βίδες.
8. Φόρτισε την μπαταρία μήπως την γλιτώσουμε. 2 έτη είχα βγάλει την μπαταρία για να μην χαλάσει. Είχε χαλάσει κατά τον Ρογδάκη.

Ήτοι: 30+12+10+5=57 ευρώ
+ 50 εργασία = 107 ευρώ σύνολο. Μόνος του ζήτησε 100 ευρώ στρογγυλεύοντας το ποσό.
Έβαλα μπαταρία YUASA 35 ευρώ.Καλή τιμή για αυτήν την μπαταρία και την αγόρασα από αλλού.
Σύνολο 1ης επισκευής = 135 ευρώ.
Ξέχασα να γράψω οτι στα 100 ευρώ της 1ης επισκευής της 1ης ΜΖ μου ήταν και η ρύθμιση του ΑΒΑΝΣ και το γρασάρισμα αλυσίδας, ντιζών γκαζιού-αντλίας λαδιού.

Outlaw74
15/05/2013, 13:00
βρε παιδιά μήπως γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρώ τεπόζιτο MZ Baghira 660 και κατι φτεράκια - πλαστικα - μασκα κτλ ?

STO DIAOLO
15/05/2013, 13:16
1.Ρώτα εδώ:
http://moto-plus.gr/%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CF%84%CE%B1/mz-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-c-1305.html
2. Πάρε τηλ. τον Ρογδάκη μήπως έχει: 69 700 30 221
3.Ιωνάς τηλ.: 210 - 2525 651
Που την φτιάχνεις την ΜΖ σου;

STO DIAOLO
15/05/2013, 13:40
Διόρθωση στην 1η επισκευή της 1ης μου ΜΖ στον Ρογδάκη:
Καπάκι κινητηρα από την μεριά συμπλέκτη: 30
Φλάντζα κινητήρα στο καπάκι: 10
Λάδι κιβωτίου: 12
Ρεγουλατόρος συμπλέκτη: 10
Βενζίνη: 5
Εργασία: 40
Σύνολο: 107 ευρώ. Έκοψε τα 7 ευρώ και ζήτησε 100 ευρώ.

Outlaw74
15/05/2013, 15:07
ευχαριστώ πολύ, θα καλέσω στα τηλ που μου είπες. Το μηχανάκι διότι yamaha μοτέρ στο μάστορα της γειτονίας μου.... έχει κάνει 85000χλμ και τώρα το αγοράζει αδερφικός φίλος από τον εξάδελφό μου. Του κάναμε και μια προληπτική γενική στο μοτέρ στα 80000χλμ (χωρίς να καίει λάδια ή με κάποιο άλλο πρόβλημα, καθαρά από την λόξα του ξαδέλφου)και πάει για άλλα τόσα χλμ. Είναι το πρώτο Baghira που πουλήθηκε στην Ελλάδα, έκτοτε αφού γύρισε σχεδόν την μισή Ελλάδα αλλάζει χέρια για να γυρίσει και την υπόλοιπη. Θα ανεβάσω φωτο μόλις τελειώσει το συμμάζεμα της.:beer:

STO DIAOLO
15/05/2013, 16:59
Kαλοτάξιδος ο φίλος σου με το MZ Baghira 660!

STO DIAOLO
15/05/2013, 17:41
Πριν την 2η επισκευή της 1ης ΜΖ στον Ρογδάκη, αγόρασα 1 διαγράφεισα ΜΖ με καινούργια ελαστικά (10/2012) και μία άλλη λυμένη και τις δύο μαζί..
1. Αλλαγή των 2 ζαντολάστιχων. Έβαλα τα ζαντολάστιχα με τα καινούργια ελαστικά από την διαγραφείσα στην δική μου 1η ΜΖ. Γρασάρισμα αξόνων.
2. Καινούργιες σιαγόνες πίσω
3. Τοποθέτηση του πηρουνιού της διαγραφείσης στην δική μου ΜΖ. Αλλαγή λαδιών, τσιμουχών και φλαντζών στο πηρούνι.
4. Cremeca δοχείο μπροστινού φρένου από την διαγραφείσα στην δική μου. Υγρά φρένου, εξαέρωση.
5. Δαγκάνα και ντίζα μπροστινού φρένου που αγόρασα από το ebay, τοποθετήθηκε στην 1η μου ΜΖ.
6. Τοποθέτηση γέφυρας ΤΑRRΟΖΙ στην 1η μου ΜΖ.
7. Τοποθέτηση ασφαλειοκιβωτίου με τετράγωνες ασφάλειες της διαγραφείσης ΜΖ στην δική μου.
8. Τοποθέτηση σχάρας.
9. Αλλαγή τιμονιού.
10. Αλλαγή κλειδαριας καπακίου μπαταρίας.
11. Αλλαγή μαύρου σωληνωτού λάστιχου του θαλάμου αέρα.
12. Αμορτισέρ της διαγραφείσης μπήκαν στην δική μου.
13. Στέλεχος=αλουμινένιο σωληνωτό που συνδέει το καρμπυρατέρ με τον θάλαμο καύσης. Από την διαγραφείσα στην δική μου. Το δικό μου είχε σπάσει.
14. Μπροστινό φτερο διαγραφείσης στην δική μου.
15. Τοποθέτηση μεταλικού ματιού και αντίστοιχα τσιμούχας στο δοχείο μίξης. Καινούργια του Ρογδάκη. Δεν τα χρέωσε.
16. Ευθυγράμμιση μηχανής-τιμονιού στο τέλος.
17. Λύσιμο της διαγραφείσης ΜΖ προς αποθήκευση ως ανταλλακτικά.
Ως εργασία για όλα αυτά πλήρωσα 100 ευρώ στον Ρογδάκη. Τα ανταλλακτικά ήταν δικά μου.

Εν μέσω εργασιών ο Ρογδακης διαπίστωσε οτι έχει σπάσει η μία από τις δύο μεταλικές κάθετες φέτες-βάσεις στήριξης του μοτέρ στον σκελετό. Πράγματι η ΜΖ έκανε ένα θόρυβο που παλιότερα δεν έκανε. Κατέβασε το μοτέρ και άλλαξε βάση. Έβαλε βάση από την διαγραφείσα. Φυσικά έλεγξε και τις 3 βάσεις στήριξης.
Δεν ζήτησε τίποτα παραπάνω. Μόνος μου του έδωσα 20 ευρώ πλέον.
Επιπλέον άλλαξε λάμπα πορείας και μηχανισμό πίσω φωτός STOP στην 2η ΜΖ μου. Λάμπες και βαλβίδα STOP δικά μου από τις διαγραφείσες.
Σύνολο 2ης επισκευής του Ρογδάκη = 120 ευρώ.

kokkiklhs
16/05/2013, 08:16
βρε παιδιά μήπως γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρώ τεπόζιτο MZ Baghira 660 και κατι φτεράκια - πλαστικα - μασκα κτλ ?

Ρίξε λίγο ψάξιμο ΕΔΩ (http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=mz+baghira+tank&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=mz+baghira&_sacat=0) και μη φοβηθείς για τα γερμανικά, γράψε email σε αγγλικά και πιθανότατα θα σου απαντήσουν και θα συνεννοηθείς, αν πετύχεις κάτι που να σ'ενδιαφέρει!

kokkiklhs
16/05/2013, 11:52
...κι εδώ ο ΜεΖές στις πασχαλινές διακοπές, φορτωμένος και δικάβαλος σε στάση μέσα στη σήραγγα πριν τα Καμμένα Βούρλα, ανεβαίνοντας προς Καρπενήσι!! :D
290271
:a015:

kokkiklhs
16/05/2013, 13:54
Εδώ και το σχετικό μίνι φωτορομάντζο!! :a08:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135484

Outlaw74
17/05/2013, 14:58
Ρίξε λίγο ψάξιμο ΕΔΩ (http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=mz+baghira+tank&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=mz+baghira&_sacat=0) και μη φοβηθείς για τα γερμανικά, γράψε email σε αγγλικά και πιθανότατα θα σου απαντήσουν και θα συνεννοηθείς, αν πετύχεις κάτι που να σ'ενδιαφέρει!


ευχαριστω φιλε μου

STO DIAOLO
19/05/2013, 17:03
:wlae:

http://www.youtube.com/watch?v=P9k1FYDspWs&NR=1&feature=endscreen

STO DIAOLO
22/05/2013, 19:10
MZ πετρελαίου:
:wlae:

STO DIAOLO
22/05/2013, 19:13
Εν μέσω εργασιών ο Ρογδακης διαπίστωσε οτι έχει σπάσει η μία από τις δύο μεταλικές κάθετες φέτες-βάσεις στήριξης του μοτέρ στον σκελετό. Πράγματι η ΜΖ έκανε ένα θόρυβο που παλιότερα δεν έκανε. Κατέβασε το μοτέρ και άλλαξε βάση. Έβαλε βάση από την διαγραφείσα. Φυσικά έλεγξε και τις 3 βάσεις στήριξης.
Η κάθετη μεταλική βάση του μοτέρ:

kokkiklhs
24/05/2013, 10:27
MZ πετρελαίου:
:wlae:

Εεεε, χωρίς τον κλασικό ήχο, δεν είναι ΜΖ.... ;)

STO DIAOLO
24/05/2013, 13:40
Σωστά. Αυτός ο μεταλικός κροταλίζων ήχος είναι παυσίπονο.

notakos600
25/05/2013, 13:51
Δώσε γκάζια... :beer:

291182

kokkiklhs
25/05/2013, 17:13
Xαχαχαχα, εδώ με την εξάτμιση-μπαζούκας δίνει 11 άλογα ο 150άρης κινητήρας, με αυτή την κουτσουλιά θα πηγαίνει σαν μπουκωμένο solex!!! :D
Πάντως έχει πλάκα το όλο concept!!!

kokkiklhs
25/05/2013, 17:27
Απίθανο συγκριτικό τεστ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135668) από το φίλο notakos600!!!!!

spandonidoskilo
27/05/2013, 20:39
για ενα simsonακι 300 ευροπουλα εινα καλα?

kokkiklhs
27/05/2013, 20:51
για ενα simsonακι 300 ευροπουλα εινα καλα?

Αν είναι κομπλέ και με χαρτιά και λειτουργεί, μια χαρά είναι! Μόνο τσέκαρε πρώτα πόσα χρόνια έχει να ανανεώσει άδεια, μη σου ζητάνε και κάνα 200άρι στην τροχαία όταν πας για μεταβίβαση!! :D

spandonidoskilo
27/05/2013, 21:03
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3722170/
αυτο ειναι..

kokkiklhs
27/05/2013, 21:10
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3722170/
αυτο ειναι..
Ωραίο!!! Μόνο που δε φαίνεται από τις φωτό τι σασμάν έχει, αλλά μάλλον για 3άρι το κόβω, λόγω κοντέρ! Φαίνεται να μη θέλει σχεδόν τίποτα, ένα φρεσκαρισματάκι στο χρώμα, μια ταπετσαρία σέλας, ένα προστατευτικό αλυσίδας (προαιρετικά) κι έφυγες! Χτύπα το αλύπητα!!!!

spandonidoskilo
27/05/2013, 21:12
τωρα μας μενει μονο να μαζεψοθμε τα λεφτα....
:bawl:

kokkiklhs
27/05/2013, 21:16
τωρα μας μενει μονο να μαζεψοθμε τα λεφτα....
:bawl:

Μπορείς να νοικιάζεις τον ΜεΖέ σου σε γυρίσματα για ταινίες εποχής με κατασκοπεία Στάζι, ανατολικό μπλοκ κλπ με 20 ευρώ την ώρα, σε 15 ωρίτσες βγήκε το σιμσονάκι!!
:lol:
:beer:

STO DIAOLO
28/05/2013, 15:30
:rotflmao:
Καλή ιδέα! :a18:
Και τις έχω δύο τις ΜΖ! Η μία είναι διαθέσιμη για νοίκιασμα.:a013:

STO DIAOLO
28/05/2013, 16:07
:rotflmao:
Καλή ιδέα! :a18:
Και τις έχω δύο τις ΜΖ! Η μία είναι διαθέσιμη για νοίκιασμα.:a013:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135252

STO DIAOLO
03/06/2013, 17:27
ΜΖ - DKW. Όμορφα χρόνια...

kokkiklhs
03/06/2013, 17:50
Σα να μου φαίνεται ότι μοιάζουν αυτές οι δύο.... :D :D :D

STO DIAOLO
03/06/2013, 17:54
Μια αρσενικιά, μια θυληκιά είναι!....:D

STO DIAOLO
03/06/2013, 17:59
Τέτοιο είχε ο Mad Max....:a2:

kokkiklhs
03/06/2013, 18:02
Τέτοιο είχε ο Mad Max....:a2:
Ωραία φάση τα TS, θα γούσταρα να είχα ένα....

STO DIAOLO
03/06/2013, 18:04
Ωχ, εσύ είσαι πιο άρρωστος από μένα...

patousas
05/06/2013, 14:49
Φίλοι δίχρονοι καλησπέρα.Η χαρά μου είναι τεράστια που βλέπω ότι υπάρχουν ακόμα μοτοσικλετιστές που διατηρούν και αγαπούν τα ΜΖ!!!!!!!!!!!
Είμαι ΜΖτόβιος από το 1989 και σας πληροφορώ ότι αν δεν φοβόμουν τις βελόνες θα είχα απο καιρό τατουάζ με το σήμα της ΜΖ:heartpound:
Ήταν η δεύτερη μου μοτο αλλά σας πληροφορώ η πιο αγαπημένη!!!!!!!!!!!!!!
Ήταν ένα MZ ETZ 250 με ηλεκτρονική καινούριο αγορασμένο απο καλλιθέα ασημί αντι του ποσού των 250.000 μαζί με τα γραμμάτια 280.000 τον Μάρτιο του 1989.
Το όνομα αυτού Βαγγέλης-'οποιοι έχουν διαβάσει Αρκά θα καταλάβουν από που είναι το όνομα-.
Φίλοι σε λίγο η συνέχεια λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων(κόρη έξι χρόνων!!!!!!!!!!)

kokkiklhs
05/06/2013, 15:02
Φίλοι δίχρονοι καλησπέρα.Η χαρά μου είναι τεράστια που βλέπω ότι υπάρχουν ακόμα μοτοσικλετιστές που διατηρούν και αγαπούν τα ΜΖ!!!!!!!!!!!
Είμαι ΜΖτόβιος από το 1989 και σας πληροφορώ ότι αν δεν φοβόμουν τις βελόνες θα είχα απο καιρό τατουάζ με το σήμα της ΜΖ:heartpound:
Ήταν η δεύτερη μου μοτο αλλά σας πληροφορώ η πιο αγαπημένη!!!!!!!!!!!!!!
Ήταν ένα MZ ETZ 250 με ηλεκτρονική καινούριο αγορασμένο απο καλλιθέα ασημί αντι του ποσού των 250.000 μαζί με τα γραμμάτια 280.000 τον Μάρτιο του 1989.
Το όνομα αυτού Βαγγέλης-'οποιοι έχουν διαβάσει Αρκά θα καταλάβουν από που είναι το όνομα-.
Φίλοι σε λίγο η συνέχεια λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων(κόρη έξι χρόνων!!!!!!!!!!)
Καλώς τον, καλωσόρισες στην ηλεκτρονική ΜεΖεδοπαρέα! Να χαίρεσαι τα μηχανάκια και τη θυγατέρα!! :)
Βρες και βάλε καμιά παλιά φωτό με το Βαγγέλη, να γουστάρουμε!!!
:beer:

patousas
05/06/2013, 15:18
Φίλοι, με το που θα μάθω πως να ανεβάζω παλιές φωτό και εννοώ από φίλμ τότε ευχαρίστως γιατί ο Βαγγέλης ως μοναδική μότο για πολλά χρόνια και μέσα από την ενασχολησή μου με τις λέσχες μοτοσικλετας είχε γυρίσει όλη την Ελλάδα!!!!!!!!!

STO DIAOLO
05/06/2013, 16:31
Φίλοι δίχρονοι καλησπέρα.Η χαρά μου είναι τεράστια που βλέπω ότι υπάρχουν ακόμα μοτοσικλετιστές που διατηρούν και αγαπούν τα ΜΖ!!!!
Kαλώς όρισες φίλε!

Είμαι ΜΖτόβιος από το 1989 και σας πληροφορώ ότι αν δεν φοβόμουν τις βελόνες θα είχα απο καιρό τατουάζ με το σήμα της ΜΖ:heartpound:
Ήταν η δεύτερη μου μοτο αλλά σας πληροφορώ η πιο αγαπημένη!!!!!!!!!!!!!!
Ήταν ένα MZ ETZ 250 με ηλεκτρονική καινούριο αγορασμένο απο καλλιθέα ασημί αντι του ποσού των 250.000 μαζί με τα γραμμάτια 280.000 τον Μάρτιο του 1989.
Το 1989 είχαν έρθει στην Ελλάδα τα ΜΖ ΕΤΖ 251. Ιούλιο του 1989 αγόρασα καινούργια την 1η μου ΜΖ ΕΤΖ 251e. O Χριστοφορίδης στην Καλλιθέα την έδινε 311.000 δρχ. Την αγόρασα από κάποιο μαγαζί στο Κουκάκι μεταξύ Δημητρακοπούλου και Βεϊκου στην εκκλησία, 304.000 δρχ. Πρόσφατα την ανακατασκεύασα στον Ρογδάκη.

patousas
05/06/2013, 17:51
Καλησπέρα φίλε.Η χαρά μου ηταν τόσο μεγάλη όταν μου είπαν για το forum που πρώτα διάβασα ΟΛΕΣ τις σελίδες και μετά απάντησα.Ένοιωσα ότι είστε φίλοι που μας ενώνει η ίδια μεγάλη αγάπη.Αυτή των ΜΖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ακόμα το σλόγκαν που κυκλοφορούσε χρόνια ήταν ότι τα ΜΖ ήταν οι BMW των φτωχών!!!!!!!!!!!!!Και αυτό γιατί η σχεση αναβατη μηχανης δεν ήταν ποτέ απρόσωπη.Με τα ΜΖ δεν υπήρχε ούτε υπάρχει μέση λύση.
Η είναι παράφορος ΕΡΩΤΑΣ ή ασβεστο ΜΙΣΟΣ!!!!!!!!!!!!!
Πρίν αρχίσω τις αναμνήσεις και με πάρουν τα ζουμιά μερικά κόλπα από έναν παλιό ΜΖτόβιο.
1.Στην τάπα που υπάρχει πάνω στο μοτερ και καλύπτει την τρύπα που βάζουμε τις βαλβολίνες υπάρχει μία μικρή τρύπα που βγαίνουν οι αναθυμιάσεις και λερώνει το μοτέρ.Εκεί ανοίγουμε λίγο παραπάνω την τρύπα στην λαστιχένια τάπα, προσαρμόζουμε ένα λαστιχάκι βενζίνης-σαν αυτό που πάει από το ρεζερβουαρ στο καρμπιρατερ- και με μία μικρή τρύπα το περνάμε στο κάλυμα της αλυσίδας.Έτσι και το μοτερ ειναι πάντα καθαρό και λειπένεται και η αλυσίδα.
2.Ανοίγουμε το πλαινό αριστερό καπάκι που απο μέσα είναι η τρόμπα της αντλίας του λαδιού και της δίνουμε μία ρυθμιση λίγο πιο πάνω από τα σημάδια.Έτσι πηγαίνει λίγο παραπάνω λάδι στο μοτέρ που βοηθάει στις ψηλές στροφές.
3.Επειδή η αγάπη μας ποτέ δεν είχς ρεγουλατόρους για το τέντωμα της αλυσίδας για να είμαστε οκ. παίρνουμε ένα παχύμετρο και με το πίσω του μέρος -αυτό που βγαίνει σαν βέργα-μετράμε την απόσταση μεταξύ βιδας ρεγουλατόρου και ψαλιδιού.Έτσι είναι πάντα αλφάδι.
4.Οι παλιοί γνωρίζουν και οι νέοι το διαπιστώνουν ότι μετά από λίγο η πίσω βαλβίδα του στοπ-που είναι εσωτερική στο πίσω ταμπούρο-παραδίδει το πνεύμα και το στοπ αναβει μόνο από την βαλβίδα του μπροστινού.Οι παρατηριτικοί θα έχουν προσέξει ότι εξωτερικά έχει ένα μικρό λαμάκι που η εσωτερική του πλευρά κάνει σώμα και ανάβει το στοπ.Εμείς το προεκτύνουμε λίγο-για μερακλήδες-και κάνει σωμα εξωτερικά με την επαφή του φις του καλωδίου, δουλεύει πάντα!!!!
5.Η αλυσίδα μας είναι η μοναδική ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ καλυμένη αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θέλει περιποίηση.Για να την κάνουμε λοιπον να συμπεριφέρεται σαν άξονας-δηλ πολύ λίγη συντηρηση-ανοιγουμε το κάλυμα βγάζουμε την αλυσιδα και της ετοιμάζουμε ένα μπάνιο στο οποίο θα μείνει όλο το βράδυ αν είναι δυνατον.Δηλ παίρνουμε από ένα βενζινάδικο βαλβολίνη 90άρα και γράσσο, απλό μπεζ.Φτίαχνουμε ένα μείγμα όχι πολύ νερουλό-κάτι σαν το κουρκούτι που τηγανήζουμε τα κολοκυθάκια:D:D:D-και την βυθίζουμε μέσα.Την επομένη την τοποθετούμε-αφου την αφήσουμε λίγο να στραγγίξει -και με ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟ το κάλυμα την βάζουμε μπροστά με πρώτη και λίγο γκάζι να πετάξει τα περισευούμενα.Καθαρίζουμε καλά την ζάντα και εγένετο άξονας.
6.Όσοι έχουν ηλεκτρονικούς ΜΖέδες καλύπτουμε ΟΛΗ την ηλεκτρονική με καλής ποιότητας σιλικόνη και όταν λέμε όλη εννοούμε ΟΛΗ και το κεφάλι μας είναι ησυχο.
Και το τελευταίο που είναι πολύ σημαντικό-αλλα πρέπει να σας βοηθείσει έμπειρος και πατεντιάρης ηλεκτρολόγος-.
Πολλά ΜΖ είχαν κολήσει εν κινήσει-μέσα σε αυτά και ο Βαγγέλης-από κομένο συρματόσχοινο της τρόμπας του λαδιου που παίρνει ως γνωστόν κίνηση από την γκαζιέρα.Δεν υπάρχει περίπτωση να το πάρει κανένας χαμπάρι αν συμβεί γιατί δεν αλλάζει η αίσθηση σκληρότητας της γκαζιέρας.Τα απο΄τελέσματα ολεθρια και από άποψη σωματικής ακεραιότητας και από άποψη κινητήρα.
Τι κάνουμε λοιπόν.
Αν βρούμε τον ηλεκτρολόγο που λέγαμε μας τοποθετεί ένα λαμπάκι κόκκινο για να βγάζει μάτι διπλα από το κλειδι που βάζουμε μπροστά και τοποθετεί στο συρματόσχοινο ένα μικρό κυκλωμα που με το που θε κοπεί η ντιζα κλείνει και ανάβει το λαμπάκι μήπως προλάβουμε.
Αν δεν τον βρούμε αλλάζουμε την ντίζα με συρματόσχοινο από λεβιέ ταχυτήτων βέσπας.Το ΜΖ θα λιώσει και η ντίζα δεν θα έχει πάθει τίποτα.
Αυτά τα λίγα και ελπίζω να βοήθεισα.
Θα τα ξαναπούμε.
Παναγιώτης Κρινάς από Πάτρα.

STO DIAOLO
05/06/2013, 18:13
Παναγιώτη, χάρηκα που σε διάβασα. Άκης από Καλλιθέα Αθηνών.
Η ΜΖ σου είναι ακόμα μάχιμη;

patousas
05/06/2013, 18:42
Ο βαγγέλης παροπλιστηκε στα 88000 χιλ και για να μην καταστραφει εντελως χαριστηκε σε εναν φιλο πορωμενο πολυ παλιο ΜΖετοβιο-οταν ηταν φοιτητης δικαβαλος με την μετεπειτα γυναικα του ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ!!!!!!!!!!- και τωρα ζει τη δευτερη νιοτη του πληρως ανακατασκευασμενος αναμεσα σε ανθρωπους που τον αγαπανε και κυκλοφορει κανονικα!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τωρα ειμαι σε φαση ανακατασκευης των δυο TS 250/1 που εχω, ένα του 1976 και ενα του 1983.Αυτο του 76 ειναι ο παππους Βαγγελης και ειναι ηδη κυπελλουχος πριν βγαλει μια ζημια ηλεκτρολογικης φυσεως που τον εκανε να παροπλιστει για αρκετα χρονια αλλα τωρα θα ξανα καπνισει!!!!!!!!!!!!!!!!!

STO DIAOLO
05/06/2013, 19:35
Τα φτιάχνεις σε μάστορα;

patousas
05/06/2013, 22:14
Όχι φίλε.Μόνος μου.Μόνο αν ήθελα κάτι χοντρό σε κινητήρα, ή σε ηλεκτρολογικά.Για το μόνο που θα το ανεβάσω Αθήνα είναι για να του βάλω το κιτ το 12βολτο.

kokkiklhs
06/06/2013, 07:59
Ακόμα το σλόγκαν που κυκλοφορούσε χρόνια ήταν ότι τα ΜΖ ήταν οι BMW των φτωχών!!!!!!!!!!!!!
ΛΑΘΟΣ!!! Απεναντίας, οι BMW είναι οι ΜεΖέδες των νεόπλουτων!!! :D :D :D


4.Οι παλιοί γνωρίζουν και οι νέοι το διαπιστώνουν ότι μετά από λίγο η πίσω βαλβίδα του στοπ-που είναι εσωτερική στο πίσω ταμπούρο-παραδίδει το πνεύμα και το στοπ αναβει μόνο από την βαλβίδα του μπροστινού.Οι παρατηριτικοί θα έχουν προσέξει ότι εξωτερικά έχει ένα μικρό λαμάκι που η εσωτερική του πλευρά κάνει σώμα και ανάβει το στοπ.Εμείς το προεκτύνουμε λίγο-για μερακλήδες-και κάνει σωμα εξωτερικά με την επαφή του φις του καλωδίου, δουλεύει πάντα!!!!

Παναγιώτη, ευχαριστούμε για τα χρήσιμα τεχνικά κολπάκια που παραθέτεις, θα ήθελα να μας διαφωτίσεις με περισσότερη λεπτομέρεια στο συγκεκριμένο σημείο, και ει δυνατόν με καμιά φωτογραφία ή σχέδιο, διότι είναι όντως ένα σημείο στο οποίο οι ΜεΖέδες (και τα Simson) πάσχουν! Ο δικός μου έχει πατέντα με "κανονικό" διακόπτη ποδόφρενου/κωλοφάναρου, αλλά έχω δει πολλούς με τη "μαμά" πατέντα, στους οποίους είτε δεν ανάβει ποτέ το φανάρι από ποδόφρενο, είτε μένει πάτοτε κολλημένο! Όσο και να το πειράξεις, μόλις ζεσταθεί το ταμπούρο ή κουνηθεί μισό χιλιοστό το ελασματάκι από τη θέση του, το πρόβλημα επανέρχεται...

:beer:

STO DIAOLO
06/06/2013, 12:51
Παναγιώτη, στο ΜΖ ΕΤΖ 251, η βαλβίδα STOP πίσω φρένου είναι ακριβώς δίπλα και λίγο από μέσα στο πλαϊνό καπάκι της μπαταρίας. Δεν είναι μέσα στο πίσω ταμπούρο. Νόμιζα οτι και στο ΕΤΖ 250, έτσι είναι.
Μήπως αναφέρεσαι στα πιο παλαιά ΜΖ;

STO DIAOLO
06/06/2013, 12:55
:beer:

STO DIAOLO
06/06/2013, 13:03
Όχι φίλε.Μόνος μου.Μόνο αν ήθελα κάτι χοντρό σε κινητήρα, ή σε ηλεκτρολογικά.Για το μόνο που θα το ανεβάσω Αθήνα είναι για να του βάλω το κιτ το 12βολτο.Σε ποιον μάστορα θα πας για το κιτ;

STO DIAOLO
06/06/2013, 13:09
Μόνο στο Μοτο Τρίτη την έβαλε:
http://www.mototriti.gr/data/usedbikes/aggelies/134802.asp
Άψογο φαίνεται. Εξάτμιση καλή και cremeca δοχείο υγρών φρένου.

kokkiklhs
06/06/2013, 13:23
Μόνο στο Μοτο Τρίτη την έβαλε:
http://www.mototriti.gr/data/usedbikes/aggelies/134802.asp
Άψογο φαίνεται. Εξάτμιση καλή και cremeca δοχείο υγρών φρένου.

Η εξάτμιση φαίνεται λίγο άκυρη... να είναι καμιά Sebring, ή έβαλε ό,τι βρήκε ο μάστορας; Σα να είναι από 4χρονο μου δείχνει!! :D :D :D
Eπίσης η τρόμπα φρένου μάλλον δεν είναι Grimeca, αλλά γιαπωνέζα! Πάντως έτσι κι αλλιώς, καλύτερη από την μαμά ΜΖ!!

STO DIAOLO
06/06/2013, 13:36
Τώρα που το λες, σαν να φαίνεται το μάτι ελέγχου υγρών της τρόμπας, στο πλάι. Δηλαδή όχι όπως είναι στην τρόμπα cremeca: Μπροστά όπως καθόμαστε στην μηχανή και βλέπουμε τιμόνι. Η εξάτμιση δεν είναι η γνήσια. Το «καλή» αφορούσε την εικόνα για φθορά-χρήση. Το πλαϊνό καπάκι είναι από 251.

kokkiklhs
06/06/2013, 13:40
Πολύ πείραγμα, και δε μου πολυαρέσει το γενικό βάψιμο με ασημένιο σπρέι (αυτή την εντύπωση δίνει η φωτό) από το σκελετό μέχρι και στα πλαϊνά του κινητήρα... επίσης η απουσία φλασακίων με προβληματίζει... τέλος πάντων, πραγματικά δείχνει όμορφο, αλλά εγώ ψηφίζω χαλαρά original look!! :D

STO DIAOLO
06/06/2013, 13:47
Σωστά. Δεν έχει ούτε κωλοφάναρο. Ότι έσπαγε-χάλαγε, το καταργούσε!:lol:
Ούτε τα μαύρα πλαστικά των μπουκαλών υπάρχουν.

patousas
06/06/2013, 15:28
ΛΑΘΟΣ!!! Απεναντίας, οι BMW είναι οι ΜεΖέδες των νεόπλουτων!!! :D :D :D

Παναγιώτη, ευχαριστούμε για τα χρήσιμα τεχνικά κολπάκια που παραθέτεις, θα ήθελα να μας διαφωτίσεις με περισσότερη λεπτομέρεια στο συγκεκριμένο σημείο, και ει δυνατόν με καμιά φωτογραφία ή σχέδιο, διότι είναι όντως ένα σημείο στο οποίο οι ΜεΖέδες (και τα Simson) πάσχουν! Ο δικός μου έχει πατέντα με "κανονικό" διακόπτη ποδόφρενου/κωλοφάναρου, αλλά έχω δει πολλούς με τη "μαμά" πατέντα, στους οποίους είτε δεν ανάβει ποτέ το φανάρι από ποδόφρενο, είτε μένει πάτοτε κολλημένο! Όσο και να το πειράξεις, μόλις ζεσταθεί το ταμπούρο ή κουνηθεί μισό χιλιοστό το ελασματάκι από τη θέση του, το πρόβλημα επανέρχεται...

:beer:

Καλησπέρα από Πάττρα.Στην πρώτη ευκαιρία που θα έχω θα πάω στον φίλο να τραβήξω μια φωτο και μετα θα μου πήτε τον τρόπο να την ανεβάσω.

patousas
06/06/2013, 15:30
Παναγιώτη, στο ΜΖ ΕΤΖ 251, η βαλβίδα STOP πίσω φρένου είναι ακριβώς δίπλα και λίγο από μέσα στο πλαϊνό καπάκι της μπαταρίας. Δεν είναι μέσα στο πίσω ταμπούρο. Νόμιζα οτι και στο ΕΤΖ 250, έτσι είναι.
Μήπως αναφέρεσαι στα πιο παλαιά ΜΖ;

Όχι φίλε στα ETZ είναι μέσα θα ανεβάσω φωτό.

patousas
06/06/2013, 15:31
Σε ποιον μάστορα θα πας για το κιτ;

Στόν γνωστό.Τον πήρα τηλ και μου είπε αφου θα του πάω εγω το κιτ θέλει 20 με 30 ευρώ εργασία.

STO DIAOLO
06/06/2013, 15:36
Ααα χα. Δηλαδή για σένα υπάρχει ένας μόνο....Ο Ιωνάς;

kokkiklhs
06/06/2013, 15:39
Καλησπέρα από Πάτρα.Στην πρώτη ευκαιρία που θα έχω θα πάω στον φίλο να τραβήξω μια φωτο και μετα θα μου πήτε τον τρόπο να την ανεβάσω.
Ωραία, όποτε μπορέσεις βγάλε τη φωτό και θα σου πω οδηγίες να την ανεβάσεις!

Ε, πρόσεχε εκεί που θα πας στον "γνωστό" μη γίνουν 50 τα 20-30 ευρώ για την τοποθέτηση του 12βολτου κιτ, είναι κι η κυρά δίπλα και καραδοκεί με την παντόφλα! :D
Eπίσης, προς θεού, μη τον αφήσεις να ακουμπήσει ΤΙΠΟΤΑ άλλο χωρίς να του το έχεις ζητήσει, αυτός βάζει χέρι όπου του καπνίσει και δε ρωτάει!

STO DIAOLO
06/06/2013, 15:45
Παναγιώτη, TS θα πας στον μάστορα; Από την μάνα της έχει 6 volt;

STO DIAOLO
06/06/2013, 15:48
Ε, πρόσεχε εκεί που θα πας στον "γνωστό" μη γίνουν 50 τα 20-30 ευρώ για την τοποθέτηση του 12βολτου κιτ, είναι κι η κυρά δίπλα και καραδοκεί με την παντόφλα! :tooth::tooth::tooth:
Αυτή η γριά είναι μεγάλη σπασαρχίδω!

patousas
06/06/2013, 18:39
Παναγιώτη, TS θα πας στον μάστορα; Από την μάνα της έχει 6 volt;

Φίλε ναι απο τη μαμα της εχει πλατινες και 6 βολτ

STO DIAOLO
06/06/2013, 20:18
Oι γνώμες διίστανται και για τους δύο μαστόρους: Ιωνάς και Ρογδάκης. Αυτοί έμειναν.

spandonidoskilo
07/06/2013, 09:54
'Εμεινε και ο Φιλιππας για πιο βορεια αν και τωρα μονο αν του ζητησει ασχοληται δεν εχει μαγαζι...
:beer:

kokkiklhs
07/06/2013, 10:10
'Εμεινε και ο Φιλιππας για πιο βορεια αν και τωρα μονο αν του ζητησει ασχοληται δεν εχει μαγαζι...
:beer:
Το θέμα είναι να τα φτιάχνουμε μόνοι μας τα ΜΖάκια και να μη τρέχουμε σε τρίτους... με λίγη υπομονή και μεράκι, όλα γίνονται! Να, π.χ. αυτό που θέλει να κάνει ο φίλος patousas, με το 12v κιτ για το TS, νομίζω ότι ένας καλός ηλεκτρολόγος εμπιστοσύνης το κάνει έτσι κι αλλιώς... αν δεν κάνω λάθος, αυτά τα πουλάνε μαζί με τα διαγράμματα!

spandonidoskilo
07/06/2013, 10:40
Το θέμα είναι να τα φτιάχνουμε μόνοι μας τα ΜΖάκια και να μη τρέχουμε σε τρίτους... με λίγη υπομονή και μεράκι, όλα γίνονται! Να, π.χ. αυτό που θέλει να κάνει ο φίλος patousas, με το 12v κιτ για το TS, νομίζω ότι ένας καλός ηλεκτρολόγος εμπιστοσύνης το κάνει έτσι κι αλλιώς... αν δεν κάνω λάθος, αυτά τα πουλάνε μαζί με τα διαγράμματα!σε βρισκω σωστοτατο! :D

STO DIAOLO
07/06/2013, 12:34
Σωστά. Να ανταλλάσουμε πληροφορίες και να τα φτιάχνουμε μόνοι μας όσο μπορούμε. Και να μην χανόμαστε από τα θέματα της ΜΖ εδώ.
Ωραίο αυτό το ΤS 150!:

STO DIAOLO
07/06/2013, 13:14
Eρώτηση: Το ντεπόζιτο και τα πλαϊνά καπάκια του ΕΤΖ 251, μπαίνουν στο SAXON απροβλημάτιστα η θέλει πατέντα;

kokkiklhs
07/06/2013, 13:27
Eρώτηση: Το ντεπόζιτο και τα πλαϊνά καπάκια του ΕΤΖ 251, μπαίνουν στο SAXON απροβλημάτιστα η θέλει πατέντα;
Απ'όσο ξέρω, το πλαίσιο είναι ακριβώς το ίδιο, άρα δε βλέπω το λόγο να μη μπαίνουν έτσι όπως είναι... μια δοκιμή θα σε πείσει!! ;)

STO DIAOLO
07/06/2013, 13:38
Ντεπόζιτο και πλαϊνό καπάκι μπαταρίας εύκολα δοκιμάζονται. Το πλαϊνό καπάκι του αέρα είναι μπλέξιμο. Ποιος ξέρει να πει;

kokkiklhs
07/06/2013, 13:47
Ντεπόζιτο και πλαϊνό καπάκι μπαταρίας εύκολα δοκιμάζονται. Το πλαϊνό καπάκι του αέρα είναι μπλέξιμο. Ποιος ξέρει να πει;
Aν πατάει το δεξί καπάκι, τότε θα πατάει και το αριστερό! Αν και δεν το έχω κάνει, είμαι σίγουρος ότι ταιριάζουν, αφού μιλάμε για ακριβώς το ίδιο πλαίσιο! Αν βγάλεις το καπάκι της μπαταρίας και τη μπαταρία, από πίσω είναι οι βίδες που περνάνε μέσα από τον κορμό του πλαισίου, αν θυμάμαι καλά, και βγάζοντάς τις θα πάρεις στο χέρι και το αερόφιλτρο και μετά το αριστερό καπάκι/φιλτροκούτι! Δεν είναι και τίποτα φοβερό! Δες εδώ!
292243

STO DIAOLO
07/06/2013, 13:58
Είχα κυττάξει παλαιότερα. Δεν είναι εύκολο. Έχει καποιες βίδες κρυμμένες, νομίζω. Για να βγάλεις το καπάκι αέρα. Επειτα πρέπει να ταιριάζουν-«κουμπώνουν» οι τρύπες του καπακιού ΕΤΖ 251 με τις τρύπες του πλαισίου SAXON.

STO DIAOLO
07/06/2013, 19:01
Ιστορική φωτογραφία στο προαύλιο του εργοστασίου:

angelodaegio
07/06/2013, 20:50
πρεπει να ειναι καλη φαση για να το κανεις cafe racer αλλα δεν ξερω απο αξιοπιστια τι γινετε μαλλον θα βγει χρυσο στο τελος.......

kokkiklhs
08/06/2013, 05:36
Από αξιοπιστία, όταν καταφέρεις να το κάνεις να δουλεύει καλά, χωρίς προβλήματα, ύστερα θα σου πάρει χρόνια να ξανασχοληθείς με ο,τιδήποτε εκτός από τα αναλώσιμα! Αυτό ήταν κυρίως πρόβλημα των καινούργιων, που θέλανε μικροβελτιώσεις/μετατροπούλες με το καλημέρα σας, σήμερα που θα πάρεις ΜΖ στην καλύτερη 2ο χέρι, υποτίθεται ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει πράξει ήδη τα δέοντα! :D
Έτσι μιλάμε για τέρατα αξιοπιστίας... ;)

patousas
08/06/2013, 22:52
Φίλοι καλησπέρα από Πάτρα.
Σκέφτηκα να αρχίσουμε ένα καινούριο φάκελλο για τα αγαπημένα μας δίτροχα.

Καλές οι ανταλαγές τεχνικών απόψεων και πολύ βοηθητικές για όποιον θελήσει να ασχοληθει μόνος του με την αγαπημένη του, αλλά νομίζω ότι αυτό που μας έκανε να τα αγαπήσουμε είναι σίγουρα η συμβίωση μαζί τους και οι ιστορίες που έχουμε να πούμε για αυτές.

Γι αυτό κάνω την αρχή, επειδή όπως έχω ήδη πει ο Βαγγέλης ήταν η μοναδική μου μηχανή για πολλα χρόνια και έκανα μαζί του πολλά, μα πάρα πολλά χιλ.

Η μηχανή του χρόνου μας πάει αρκετά πίσω γύρω στο 1995 ή 1996.
Είχαμε φύγει από Πάτρα με την παρέα της Λέσχης μας Αχαική Λέσχη Μοτοσικλέτας (ΑΧ.ΛΕ.ΜΟ) για την Πανελλήνια Συγκέντρωση Μοτοσικλέτας στο κάμπινγκ στο Στόμιο στην κοιλάδα των Τεμπών.
Ναι από Πάτρα Τέμπη με τον Βαγγέλη:D
Φτάσαμε μία χαρά και πάντα τους σκότιζα ότι τα ΜΖ δεν παθαίνουν τίποτα ότι πάνε παντού όχι σαν τις γιαπωνέζικες βλακείες που αν δεν έχουν κάνει σερβις δεν βγαίνουν από την πόρτα τους και πάλι δεν είσαι σιγουρος ότι θα σε γυρίσουν πίσω.

Όλοι στην παρέα ένοιωθα ότι μου την είχαν στημένη στην γωνία και στην πρώτη μηχανικη ατυχία του βαγγέλη δεν θα με ξέπλενε τίποτα:cry:

Η φάση στην συγκέντρωση αποδείχθηκε μούφα κα έτσι αρχίσαμε τις βόλτες.
Φύγαμε από στόμιο κα πήγαμε Μετέωρα,Νάουσα, Έδεσσα, μέχρι και σε ένα από τα τελευταία χωρια πριν την Αλβανία φτάσαμε(Δρυάδες,Δρυμάδες κατι τέτοιο).

Η παρέα είχε μεγαλύτερα μηχανάκια και ο Βαγγέλης πήγαινε τον περισσότερο καιρό ΤΕΖΑ;)
Στο γυρισμό για Τέμπη μετά από το το χωριό κοντα στην Αλβανία το μηχανάκι άρχισε να συμπεριφέρεται περίεργα:confused:
Έκανε σαν να πηδάει δόντι η αλυσσίδα στον πίσω τροχό.
Έκανα ότι μπορούσα για να το κρύψω μέχρι να φτάσουμε αλλά η κατάσταση χειροτέρευε και δεν γινόταν να πάω άλλο.:sad:
Κάνω σήμα στους φίλους ότι σταματάω και αυτοί αμέσως με αγαθό βλέμα:evil:
με ρωτούν όλο χαρά:p
Έπαθε κάτι το εργαλείο?:lol::Αυτό που δεν παθαίνει τίποτα?:D
Εγώ κρατάω χαρακτήρα και τυφλωμένος από τις φωτό που μου τράβαγαν προσπαθώ να τεντώσω αλυσσίδα.
Την τεντώνω όσο μπορώ αλλά μετά από λίγο το πρόβλημα συνέχιζε να υπάρχει.
Οι φίλοι πέρα από την πλάκα μείιωσαν ταχύτητα και όλοι μαζί φτάσαμε στα Τέμπη.

Την άλλη μέρα φεύγαμε για Πάτρα,οπότε λέω στην παρέα φύγετε κανονικά εσεις και εγώ θα έρθω σιγα σιγα.
Είχα προετοιμαστεί να φτάσω βράδυ στην Πάτρα γιατι στο παραμικρο απότομο άνοιγμα του γκαζιου πήδαγε δόντι και δεν πήγαινε καθόλου.

Φορτώνω τα πράγματα βάζω μπροστά το Βαγγέλη που είχε να κουνηθεί από το προηγούμενο απόγευμα που είχαμε φτάσει και ξεκινάω σιγά σιγά.

Αλλά στο πρώτο άνοιγμα του γκαζιού το μηχανάκι πήγαινε ΤΕΛΕΙΑ:eek::confused:
Δεν μπορούσα να καταλάβω τίποτα:confused:
Γύρισα Πάτρα ΑΕΡΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Κυκλοφόρισα και μία ολόκληρη εβδομάδα και πρόβλημα κανένα.

Το σκ που ακολούθησε όπως πάντα είχε περιποίηση Βαγγέλη με ροκ μουσική και μπύρες.
Αρχισα κανονικά την συντήρηση από μπροστα και όταν έφτασα στον πίσω τροχό και προσπάθησα να τον βγάλω για το τακτικό του καθάρισμα ΔΕΝ ΕΒΓΑΙΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!!

Σιγά σιγά και με υπομονή βγήκε και αποκαλύφθηκε το μυστήριο:eyepop:
Όπως γνωρίζουν οι ΜΖτόβιοι εσωτερικά ο πίσω τροχός έχει ένα σινεμπλοκ που πιάνουν τα αυτια του τροχου και γυρίζει ο τροχός.

Λοιπόν το σινεμπλοκ από τις ΤΕΖΕΣ είχε ΛΙΩΣΕΙ:D ΝΑΙ ΛΙΩΣΕΙ γι αυτό και έκανε ότι πηδαει δόντι και γι αυτό δεν βοήθησε πολύ το τέντωμα της αλυσσίδας.
Αλλά επειδή δεν το κούνησα όλο το απόγευμα κρύωσε έγινε ένα σωμα με τα αυτιά του τροχου και την άλλη μέρα δούλευε ΤΕΛΕΙΑ και γύρισα μία χαρά στην Πάτρα.

Μου έφυγε η ψυχή να το καθαρίσω από τα αυτιά, πήρα καινουριο σινεμπλοκ και όλα οκ!!!!!!!!!!!!!
ΜΖ το μεγαλείο σου!!!!!!!!!!!!!:a012:

kokkiklhs
09/06/2013, 08:26
Καλημέρα στους μεζεδόβιους από τη Μυτιλήνη!
Παναγιώτη, πολύ ωραία η ιστορία σου και μόνο όποιος έχει οδηγήσει ΜΖ μπορεί να καταλάβει ότι τέτοια "προοβλήματα" που τελικά λύνονται από μόνα τους είναι χαρακτηριστικό των ΜεΖέδων, οι οποίοι μας κάνουν να βλαστημάμε και λίγο καιρό μετά να το θυμόμαστε και να γελάμε! Μιλάμε για μηχανάκια με προσωπικότητα, αυτό είναι αλήθεια!
Σημειωτέον ότι οποιοδήποτε άλλο 250άρι με τη χρήση που λες ότι έκανες και με όλα αυτά τα χμ σε τόσο μικρό διάστημα, θα χρειαζόταν κατέβασμα κινητήρα, στην καλύτερη!! :D
Λοιπόν, πίσω στο 1995 κι εγώ, ακόμη δεν είχα δικό μου μηχανάκι, φοιτητής γαρ, κι "έπαιζα" με κάτι παπιά και μια απίθανη βέσπα 200άρα φίλων... τον Ιούλιο λοιπόν, έχουμε μαζευτεί φοιτητοπαρέα για πανεπιστημιακή ανασκαφή (αρχαιολόγοι, εξ ου και τα γούστα μου στα 2τροχα) στην Κατοχή Αιτωλοακαρνανίας! Ένας από τους φίλους (βούλγαρος, σπούδαζε στην Αθήνα), είχε κατέβει φορτωμένος από τη Σόφια με ΜεΖέ ΕΤΖ 250 και είχε στείλει κι ένα σιμσονάκι με φορτωτική, με το τρένο! Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι έλεγε "το μηχανάκι" για το σίμσον και "η μηχανή" για τον ΜεΖέ!! :D
Το σίμσον ήταν σε ένα απαίσιο μουσταρδί εργοστασιακό χρώμα και το βλέπαμε και γελάγαμε, το κινούσε μέσα στο χωριό που μέναμε και πριιι πριιιιιιιιιιιιιι χάλαγε τον κόσμο και ντουμάνιαζε τριγύρω, εμείς πεθαίναμε στο γέλιο! Τότε είχα σκεφτεί "πώς μπορεί να κυκλοφορούν τόσο χαζά και κακόγουστα μηχανάκια", σήμερα είμαι ευτυχής κάτοχος ενός από αυτά και καραγουστάρω!! ;)
Όσο για τον ΜεΖέ, μας φαινόταν όμορφος, όμως υπήρχε τότε μια τάση περιφρόνησης προς τους ΜεΖέδες, λόγω του ότι όλοι θαυμάζαμε τα γιαπωνέζικα της εποχής, αλλά κυρίως λόγω του ότι κανείς δεν είχε καβαλήσει τέτοιο μηχανάκι για να δει περί τίνος πρόκειται!
Περιττό να πω ότι κάναμε ένα σωρό βόλτες με τον ΜεΖέ, όπου λίαν συντόμως αποκαταστάθηκε η φήμη του και γουστάραμε όλοι οι πιτσιρικάδες! Δε θα ξεχάσω βόλτα σε κοντινή εξοχή, με 3 μαντραχαλάδες τρικάβαλο, σε ίσιο και φαρδύ χωματόδρομο, όπου ο φίλος γκάζωσε κάποια στιγμή για πλάκα και είδαμε 120χαω κοντερίσια! Από τη μια τα κάναμε πάνω μας, από την άλλη μείναμε μ@λ@κες με αυτό το "ταπεινό" μηχανάκι, που δε μάσαγε τίποτα! Βέβαια, τότε ο ΜεΖές ήταν καινούργιος και καθόλου ταλαιπωρημένος, αλλά και σήμερα (δεν ξέρω τι απέγινε, χαθήκαμε πια με την παλιοπαρέα), αν κυκλοφορεί ακόμη, το ίδιο θα πηγαίνει!! Απίστευτη αίσθηση... τότε ήταν που είπα από μέσα μου ότι θα γούσταρα να είχα κι εγώ ένα από δαύτα!! :D
Και να που ήρθε η ώρα, πριν από τριάμισι χρόνια, έφαγα φλασιά και είπα να κοιτάξω στις αγγελίες μήπως βρω κανένα σε καλή τιμή, να το χτυπήσω για συναισθηματικούς λόγους! Ήδη είχα άλλα 2 γιαπωνεζάκια τότε, αλλά μια και παίζανε κάτι φραγκάκια στην άκρη (τότε υπήρχαν ακόμη), είπα να τριτώσω το κακό με τον ΜεΖέ! Έψαχνα για 250 και μάλιστα ασημένιο, όπως αυτό του φίλου κι είχα ψιλοαπογοητευτεί με τα χρέπια που συναντούσα, όταν έπεσα πάνω στο 251 μου! Δεν περίμενα να βρω ΜΖ σε τόσο καλή κατάσταση μετά από 20 χρόνια, κι όμως... έτσι, κι ενώ είπα ότι θα το πάρω για πλάκα, να κάνω μερικές βόλτες να θυμηθώ τα νιάτα μου και μετά να το ξαναδώσω, κατέληξα να το λατρέψω και να το έχω ως βασικό μέσο μετακίνησης όταν κατεβαίνω Αθήνα στις διακοπές από το νησί! Και πού δε με πηγαίνει..!! Πέρυσι έκανα καλοκαιρινές διακοπές στα νησάκια του Σαρωνικού δικάβαλος, φέτος το Πάσχα ανέβηκα στην Ευρυτανία δικάβαλος και φορτωμένος, μέσα στην πόλη λειτουργεί ως super παπί και δεν έχει βγάλει κιχ!
Για κάνα χρόνο είχε θεματάκια με τα ηλεκτρικά του, αλλά αυτό οφείλεται αποκλειστικά σε πατάτα του "ειδικού" γνωστού-άγνωστου καλλιτέχνη μάστορα και όχι στο μηχανάκι! Αφού μετά από γκρίνιες και δική μου ταλαιπωρία τακτοποιήθηκε αυτό το θέμα, ο ΜεΖές μου ζει και βασιλεύει και είμαι σίγουρος ότι θα κάνουμε μαζί πολλά ακόμη χιλιόμετρα, καλά να είμαστε!
:beer:

STO DIAOLO
10/06/2013, 12:35
Αγόρασα την δική μου ΜΖ ΕΤΖ 251e καινούργια το 1989. Κάνενα πρόβλημα δεν είχα ούτε χρειάστηκε να φτιάξω κάποια πράγματα ως πρώτος ιδιοκτήτης. Η ηλεκτρονική βγήκε καλή, κανένα πρόβλημα. Από το 1989 έως το 2010 παρουσίασε μία βλάβη από μόνη της. Έσπασε ο οδηγός-απόληξη πλαϊνού καπακιού συμπλέκτη που συγκρατεί-υποδέχεται το ελατήριο συμπλέκτη.Τα χλμ της είναι άγνωστα πλέον. Μηδένισα κοντέρ γύρω στο 1993 και κάποια στιγμή το είχα αλλάξει τότε επειδή έσπασε λόγω ατυχήματος.
Ο Ρογδάκης την άνοιξε από κάτω και είπε οτι όλα είναι καλά. Αντέχει το σκυλί. Άλλαξε πλαϊνό καπάκι, φλάντζα κινητήρα και ρεγουλατόρο συμπλέκτη που ήταν φθαρμένος.

STO DIAOLO
10/06/2013, 13:34
Όπως γνωρίζουν οι ΜΖτόβιοι εσωτερικά ο πίσω τροχός έχει ένα σινεμπλοκ που πιάνουν τα αυτια του τροχου και γυρίζει ο τροχός.
Λοιπόν το σινεμπλοκ από τις ΤΕΖΕΣ είχε ΛΙΩΣΕΙ:D ΝΑΙ ΛΙΩΣΕΙ γι αυτό και έκανε ότι πηδαει δόντι και γι αυτό δεν βοήθησε πολύ το τέντωμα της αλυσσίδας.
Αλλά επειδή δεν το κούνησα όλο το απόγευμα κρύωσε έγινε ένα σωμα με τα αυτιά του τροχου και την άλλη μέρα δούλευε ΤΕΛΕΙΑ και γύρισα μία χαρά στην Πάτρα.
Μου έφυγε η ψυχή να το καθαρίσω από τα αυτιά, πήρα καινουριο σινεμπλοκ και όλα οκ!!!!!!!!!!!!!
ΜΖ το μεγαλείο σου!!!!!!!!!!!!!:a012:
Φίλε, τώρα που το λες, θα ρωτησω ποιο σινεμπλοκ έβαλε ο μάστορας στην δική μου ΜΖ. Άφησε το δικό της η έβαλε αυτό από την ΜΖ που είχα αγοράσει για ανταλλακτικά....αν θυμάται δηλαδή!:D

patousas
11/06/2013, 20:28
Φίλοι καλησπέρα.
Όπως έχω ήδη πει,ο Βαγγέλης ήταν από τα άτυχα ΜΖ που κόλλησαν εν κινήσει από την ατυχία της ντίζας της τρόμπας λαδιού.
Όταν τον πήγα στον τότε μάστορα κάπου στα Ιλίσια δεν θυμάμαι το όνομα του-ένας ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ μάστορας,μου είπε,αφού κόλλησε δεν τον κάνουμε τρακοσάρι ?
Εγώ τον ρώτησα πόσο θα πάει-τοτε- η επισκευή να γίνει πάλι μαμά,και πόση η διαφορά να γίνει 300 και πραγματικά ήταν λίγη αλλά και στις δύο περιπτώσεις τσουχτερή για την εποχή.
Να καταλάβετε τον είχα πάρει 258.000 και η επισκευή μου στοιχισε 128.000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δηλ αποφάσισα να τον κάνω τρακοσαρι με κυλινδροπίστονο MAHLE σφυρίλατο αλλά ήταν το αυθεντικό,και έβαλα και εξατμιση MICRON.
Μετά στρώθηκε ευλαβικά με πολλή προσοχη στις στροφές,με λάδι μίξης CASTROL TTS το υπέρτατο λάδι για τους γνώστες,ακόμα πανάκριβο!!!!!!!!!!!! και ηλεκτρονικό μπουζί!!!!!!!!!!! υπάρχουν ακόμα και αυτό πανάκριβο αλλά τα αξίζει τα λεφτά του.
Όταν τελείωσε το στρώσιμο και ανοιξα κανονικά το μηχανάκι είδα άλλον Βαγγέλη από αυτόν που ήξερα!!!!!!!!!!!!!!!!
Τελική ταχύτητα είχε την ίδια αλλά από ροπή καμία σχέση!!!!!!!!!!!!!!!!
Παντού και όταν λέμε παντού σε σχέση με τους άλλους ΜΖεδες πήγαινα με μία σχεση πάνω!!!!!!!!!!
Τα λέω γιατί αν κάποιος φίλος είναι σε φάση ανακατασκευής και μπορέσει να το βρεί μετά από πολύ ψάξιμο στο ιντερνετ αξίζει!!!!!!!!!!!!!
Αυτό το κυλινδροπίστονο το φόραγαν τα μαμά ΜΖ που είχαν καλάθι και λόγω βάρους ήθελαν περισσότερη ροπή.Όπου το βρειτε αν το βρείτε πάρτε το χωρις ενδοιασμούς.Τα αξίζε τα λεφτά του.
Ακόμα αν μπορειτε να σηκώσετε το οικονομικό βάρος του CASTROL TTS και του ηλεκτρονικού μπουζί επίσης.
Θα δείτε μία καύση και μία απόδοση που δεν θα την πιστεύετε.

petran56
12/06/2013, 08:27
292759