View Full Version : MZ Riders Greece!!!
Σελίδες :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
9
kokkiklhs
12/06/2013, 11:01
:beer::beer:
...και στον Παναγιώτη και στον Πέτρο!!!
kokkiklhs
13/06/2013, 12:00
...να κι ένας ΜεΖές για τους τσοπεράδες!! :p
292891
kokkiklhs
18/06/2013, 20:33
Παγκόσμια (χωρίς πλάκα) πατέντα από φίλο ΜεΖεδόβιο! Εξάτμιση μισή αυθεντική ΜΖ του 251 και μισή Micron, σε αρμονική συνύπαρξη! Δεν έχω ενημερωθεί ακόμη για επιδόσεις, η πατέντα είναι πολύ φρέσκια και περιμένω να ακούσω εντυπώσεις από κοντά!!! Μπράβο στο Νίκο για το μεράκι και την υπομονή του!!! Βλέπω ton Walter Kaaden να χαμογελάει πονηρά από εκεί πάνω....
293394
:beer: :beer: :beer:
notakos600
19/06/2013, 11:03
Πάντως, αν δεν με απατά η μνήμη μου, υπήρχε micron ολόσωμη για MZ 250.
Τώρα αν ο φίλος έβαλε το σωληνάκι που σημαδεύει το έδαφος ΟΚ.
sapila racing
19/06/2013, 12:52
Πάντως, αν δεν με απατά η μνήμη μου, υπήρχε micron ολόσωμη για MZ 250.
Τώρα αν ο φίλος έβαλε το σωληνάκι που σημαδεύει το έδαφος ΟΚ.
Καλά θυμάσαι!
Εκανε βεβαια τελείως αλλο ήχο, την βάζανε οι γρήγοροι που συνηθως τα είχαν στα 300cc.
kokkiklhs
19/06/2013, 14:44
Πάντως, αν δεν με απατά η μνήμη μου, υπήρχε micron ολόσωμη για MZ 250.
Τώρα αν ο φίλος έβαλε το σωληνάκι που σημαδεύει το έδαφος ΟΚ.
Υποτίθεται ότι η ολόσωμη micron χάνει στις χαμηλές στροφές και γι'αυτό ο Νίκος έκοψε το μπροστινό τμήμα από την ΜΖ, το πίσω από τη Micron (και μένα μου κάνει εντύπωση, δε φαίνεται κομμένη και ραμμένη η εξάτμιση, αλλά αυτό μου είπε από το τηλέφωνο και δε με εκπλήσσει το αποτέλεσμα μιας τέτοιας δουλειάς, διότι ο εν λόγω φίλος είναι πολύ λεπτολόγος και μερακλής), τα ένωσε και τώρα περιμένουμε να δούμε αποτελέσματα!! ;)
@sapila: 300άρι το έχει κι αυτός, με ηλεκτρονική VAPE και με Mikuni VM30, χεχεχε!!!
:beer:
sapila racing
19/06/2013, 15:01
@sapila: 300άρι το έχει κι αυτός, με ηλεκτρονική VAPE και με Mikuni VM30, χεχεχε!!!
:beer:
Ετσι εξηγείται!
Μια φορά κι ενα καιρό ανέβαινα την Συγγρού με το CB250RS και παρα λίγο να με περάσει ενα τέτοιο! Δεν τα κατάφερε όμως τελικά.
Τα είπαμε μετα στα φανάρια. :D
kokkiklhs
19/06/2013, 18:54
Ετσι εξηγείται!
Μια φορά κι ενα καιρό ανέβαινα την Συγγρού με το CB250RS και παρα λίγο να με περάσει ενα τέτοιο! Δεν τα κατάφερε όμως τελικά.
Τα είπαμε μετα στα φανάρια. :D
Ωχ!!! Τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι!!!! Καλά, αλλά και στο CB, μεταξύ μας, όλο και λίγο χεράκι θα είχες βάλει, διότι αν δεν κάνω λάθος κι αυτό ψοφίμι ήταν μαμίσιο... ;)
:D :beer:
patousas
22/06/2013, 08:58
Παγκόσμια (χωρίς πλάκα) πατέντα από φίλο ΜεΖεδόβιο! Εξάτμιση μισή αυθεντική ΜΖ του 251 και μισή Micron, σε αρμονική συνύπαρξη! Δεν έχω ενημερωθεί ακόμη για επιδόσεις, η πατέντα είναι πολύ φρέσκια και περιμένω να ακούσω εντυπώσεις από κοντά!!! Μπράβο στο Νίκο για το μεράκι και την υπομονή του!!! Βλέπω ton Walter Kaaden να χαμογελάει πονηρά από εκεί πάνω....
293394
:beer: :beer: :beer:
Καλημέρα φίλοι.Την είχα χρόνια την micron μετα την επισκευη που εγινε ο βαγγελης 300αρης.Αυτη στην φωτο μοιαζει για αυθεντικη.Τωρα αν ο φιλος μπορεσε να κανει τετοιες κολλησεις σε αλουμινιο τοτε μιλαμε για μεγαλο μαστορα!!!!!!!!!!!!!!!
Ακομα η μαμα εξατμιση δεν ειχε τοσο μεγαλους θαλαμους διαστολης.
Παντως η micron σε νορμαλ ΜΖ δεν ηταν οτι καλυτερο γιατι δημιουργουσε μεγαλη τρυπα στις χαμηλες -και αυτο το διμηουργουσαν οι μεγαλυτεροι θαλαμοι οπως ειπα- και ηθελε πατιναρισμα για να ξεκινησει ο ΜΖες.
Την φοραγαν τα 300 για δυο λογους ,ο πρωτος γιατι τα 300αρια πνιγοντουσαν ψηλα χωρις την ελευθερια της micron και ο δευτερος γιατι η παραπανω ροπη που ειχαν καλυπτε μια χαρα την τρυπα στις χαμηλες.
notakos600
22/06/2013, 09:02
Εξάτμιση ολόσωμη χωρίς άλλες αλλαγές φυσικά και δημιουργεί τρύπα στην απόδοση σε κάποιο φάσμα στροφών. Πάντως δυσκολότερο είναι να σκαλίσεις δίχρονο και να αποδίδει τα αναμενόμενα, παρά τετράχρονο.
kokkiklhs
22/06/2013, 14:05
Δεν ξέρω ρε παιδιά, κι εμένα περίεργο μου φαίνεται, αλλά επαιδή το Νίκο τον ξέρω, ΔΕΝ είναι παραμυθάς... σε λίγες μέρες κατεβαίνω Αθήνα για αυτοψία!!! :D
notakos600
22/06/2013, 14:08
Δεν ξέρω ρε παιδιά, κι εμένα περίεργο μου φαίνεται, αλλά επαιδή το Νίκο τον ξέρω, ΔΕΝ είναι παραμυθάς... σε λίγες μέρες κατεβαίνω Αθήνα για αυτοψία!!! :D
Με την καμία πάντως ο λαιμός να είναι ΜΖ, προφανώς να νόμιζε πως δεν ξέραμε ή δεν θυμόμαστε πως έβγαινε micron ολόσωμη για ΜΖ.
Με κάθε επιφύλαξη βέβαια, αλλά αφού θα κατέβεις θα μας διαφωτίσεις.
Η μόνη επέμβαση που βλέπω εγώ είναι το σωληνάκι μετά τον σιγαστήρα...
kokkiklhs
25/06/2013, 10:57
Κύριοι, μια φωτογραφία-αποκάλυψις.... παγκόσμια πατέντα!! ;) :D
294071
:beer:
Kαλησπέρα στην παρέα των μεζέδων,έγινα και εγώ πρόσφατα κάτοχος Mz 150 ts και το έχω λατρέψει!
kokkiklhs
26/06/2013, 06:24
Καλώς τον!! Καλορίζικο, καλές βόλτες!!!
:beer:
Σε ποια περιοχή είσαι;
Ευχαριστώ.. Αθήνα μένω,ορίστε και ο μεζές 294260
Νίκος MZ-R
26/06/2013, 22:12
294279Επιτέλους σε άκουσα και γράφτηκα! :)
Ο καιρός που θα έρθεις Αθήνα πλησιάζει και σου έχω εκπλήξεις!
Θα τις ανεβάσω και στο παρόν forum μόλις μπορέσω!
Καλώς σας βρήκα συν-μεζεδόβιοι! :wave2:
Πληροφορία: είμαι ο κάτοχος του ΜΖ ΕΤΖ 251(βλ. 301!)
όπου εχει τοποθετηθεί το υβρίδιο εξάτμισης ΜΖ+Micron!
Περισσότερα σε λίγο! (υπομονή!)
kokkiklhs
27/06/2013, 01:11
@bikerr: Τέλειο το TS, καλές βόλτες και να γουστάρεις τα μάλα!!!
@Nίκος MZ-R: Καλώς το παλληκάρι, επί τέλους!!! Έλα να μας δώσεις τα φώτα σου!
:beer: :beer: και στους δύο!
STO DIAOLO
27/06/2013, 14:18
bikerr & Nίκος MZ-R, καλωσορίσατε!!!:a20:
https://www.youtube.com/watch?v=0JCKCWRKOTA
STO DIAOLO
27/06/2013, 15:56
bikerr, βλέπω, άψογα συντηρημένη η ΜΖ 150 ts!
Nίκος MZ-R, γαμάτο το εργαλείο ΜΖ ΕΤΖ 301!!!. Η 1η μου ΜΖ ΕΤΖ 251e ήταν ακριβώς στο ίδιο χρώμα με την δική σου. Δεν μου άρεσε μετά και την έβαψα μόνος μου μαύρη.
Νίκος MZ-R
27/06/2013, 17:55
bikerr, βλέπω, άψογα συντηρημένη η ΜΖ 150 ts!
Nίκος MZ-R, γαμάτο το εργαλείο ΜΖ ΕΤΖ 301!!!. Η 1η μου ΜΖ ΕΤΖ 251e ήταν ακριβώς στο ίδιο χρώμα με την δική σου. Δεν μου άρεσε μετά και την έβαψα μόνος μου μαύρη.
Φίλε "Born To Be Wild" η ΜΖ μου είναι κατασκευής 1990, αλλά αγοράστηκε καινούργια τον Δεκ. 1992 από το κατάστημα του moto Noμικός. Από τότε το μόνο που δεν της έχω κάνει είναι ...βάψιμο. Έχει το αρχικό χρώμα - με λίγες φθορές φυσικά λόγω καθημερινής χρήσης. Νομίζω ότι ούτε σε γιαπωνέζικο δεν συναντούσες τέτοια αντοχή στο χρόνο! Αλλά σχεδόν σε όλα τα υπόλοιπα έχω επέμβει, είτε για ψιλο-βελτίωση μηχανική, είτε αισθητική, πάντα όμως με κύριο γνώμονα να είναι λειτουργική. Θα ανοίξω νέο θέμα με τις αλλαγές & βελτιώσεις που έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια!
ΜΖ for ever!
Νίκος MZ-R
27/06/2013, 18:44
Λοιπόοοον, ας αρχίσουμε με τα ορεκτικά (λογικό αφού μιλάμε για μεζέδες ε;;))
Πηρούνι: γυάλισμα & τρύπημα (ψιλό τρυπανάκι φυσικά) στα "αυτάκια" που στηρίζουν το φτερό, όχι τόσο για ελάφρωμα(...) αλλά έτσι για να το βλέπω :winka:
Πλάκες πηρουνιού: με πατέντα (όχι δικιά μου) σε μηχανουργείο, ακυρώνεται η επάνω (αλουμινίου) και μετατρέπεται μια "κάτω" έτσι ώστε να τοποθετηθεί στην θέση της πάνω. Αποτέλεσμα: χαμήλωσε μπροστά γύρω στα 2 εκ. Επίσης το πηρούνι σφιγγεται σωστότερα και είναι ευκολότερο να λυθεί. Έγινε και λίγο πιο "άκαμπτο", γιατί τώρα η απόσταση άνω-κάτω πλάκας είναι μεγαλύτερη(βλ. καλύτερος μοχλός)
Τοποθέτηση -στη θέση των εργοστασιακών- ελατήρια προοδευτικά από παλαιού τύπου BMW (συνεργείο Μανιατάκος Θ., Τρεις Γέφυρες), καθώς και "φούσκες" πιρουνιού-πάλι από BMW.
Αποτέλεσμα: μαλακό στα "ψιλά" και δεν τερματίζει!
Παρένθεση: η ΜΖ για την Αν.Γερμανία ήταν περίπου ότι η BMW για την Δυτική.
Αντικατάσταση τιμονιού με διάφορα, καταλήγοντας σε ένα ίσιο (βέργα)που βολεύει τον σωματότυπό μου.
Αυτά για το μπροστινόοο.
Αργότερα θα μπούμε στο "κυρίως πιάτο" δηλαδή στον κινητήρα! ;)
Δείτε ένα βιντεάκι (http://www.youtube.com/watch?v=DJY40H2KuuE)από το ΜΖ μου σε κέφια! (τα Km/h στο ηλεκτρονικό. κοντέρ Sigma είναι πραγματικά)
STO DIAOLO
27/06/2013, 18:58
Αντοχή στις τούμπες και στον χρόνο! Τα γιαπωνέζικα θα είχαν χαλάσει.
Φαίνεται το μηχανάκι οτι έχει υποστεί αναβάθμιση. Αναμένουμε λεπτομέρειες!
sapila racing
27/06/2013, 19:10
Ωχ!!! Τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι!!!! Καλά, αλλά και στο CB, μεταξύ μας, όλο και λίγο χεράκι θα είχες βάλει, διότι αν δεν κάνω λάθος κι αυτό ψοφίμι ήταν μαμίσιο... ;)
:D :beer:
Mαμά τελείως ήταν το CB μου, και πάταγε τα MZ σαν σταματημένα, τα 300ρια τα πέρναγε πιο δύσκολα αλλά τα πέρναγε ακόμα και σε ανηφόρα.
Είχε 26 ιππους και 130 κιλά, οπότε φυσιολογικό είναι. Τελική είχε 150 (οχι κοντερίσια) στην ευθεία.
Τα MZ είχαν ωραία ροπή χαμηλά, καλό φανάρι και μπροστινό φρένο. Μεχρι εκει. :wave2:
sapila racing
27/06/2013, 19:12
Ευχαριστώ.. Αθήνα μένω,ορίστε και ο μεζές 294260
Αυτό μάλιστα! Ειναι κούκλα, να το χαίρεσαι! :beer:
Το θέμα ειναι στο 'Ιστορία &Κλασσικές Μοτοσυκλέτες' και μόνο η δική σου είναι πραγματικά κλασσική. ;)
STO DIAOLO
27/06/2013, 19:45
Mαμά τελείως ήταν το CB μου, και πάταγε τα MZ σαν σταματημένα, τα 300ρια τα πέρναγε πιο δύσκολα αλλά τα πέρναγε ακόμα και σε ανηφόρα. Είχε 26 ιππους και 130 κιλά, οπότε φυσιολογικό είναι.
Πόσα cc ήταν το cb σου;
sapila racing
27/06/2013, 20:29
Πόσα cc ήταν το cb σου;
CB250RS ήταν, πήγαινε πιο γρήγορα, δεν χάλαγε, έκαιγε τα μισά από το ΜΖ.
Δεν ήρθα να ανοίξω πόλεμο στο thread σας, αλλά αφού ρώτησε? ;)
kokkiklhs
28/06/2013, 07:25
Αυτό μάλιστα! Ειναι κούκλα, να το χαίρεσαι! :beer:
Το θέμα ειναι στο 'Ιστορία &Κλασσικές Μοτοσυκλέτες' και μόνο η δική σου είναι πραγματικά κλασσική. ;)
Ένστασις!!! Μπορεί τα 251 να παράγονταν ως τις αρχές του '90, αλλά έχουν σχέδιο και προδιαγραφές του '60! Επί πλέον είναι 20 χρόνια out of production... Πόσο πια θέλουν για να θεωρηθούν "κλασικά"; :p :beer:
sapila racing
28/06/2013, 08:26
Ένστασις!!! Μπορεί τα 251 να παράγονταν ως τις αρχές του '90, αλλά έχουν σχέδιο και προδιαγραφές του '60! Επί πλέον είναι 20 χρόνια out of production... Πόσο πια θέλουν για να θεωρηθούν "κλασικά"; :p :beer:
Tο 251 μπήκε στην παραγωγή το 1989.
Κλασσικές Μοτοσυκλέτες σήμερα εν έτει 2013 θεωρούνται όσες κατασκευάστηκαν πριν το 1983.
Δεν βγαζω εγω τους κανονισμούς αλλά η FIVA. :wave2:
kokkiklhs
28/06/2013, 11:06
H FIVA??? :cry:
Aυτό με τη Φατμέ και το Γενί Τζαμί το έχει υπ'όψιν της;
Τι μας νοιάζει εμάς, μεταξύ μας μιλάμε... αν διοργανωθεί τώρα κοντά καμιά έκθεση με αντίκες, να θυμηθώ να ΜΗΝ κατέβω με τον ΜεΖέ!
Θα περιμένω να περάσουν 6 χρονάκια, να έχει κλείσει 30ετία το μοντέλο και μετά θα μπορώ να συμμετέχω με το κεφάλι ψηλά! :D :D :D
Ξεχνάει η FIVA ότι πρόκειται για πρώην DDR μηχανάκια? Αν δεν είναι αυτό από μόνο του κλασικό, τότε τι είναι;
:wave2:
H FIVA??? :cry:
Aυτό με τη Φατμέ και το Γενί Τζαμί το έχει υπ'όψιν της;
Τι μας νοιάζει εμάς, μεταξύ μας μιλάμε... αν διοργανωθεί τώρα κοντά καμιά έκθεση με αντίκες, να θυμηθώ να ΜΗΝ κατέβω με τον ΜεΖέ!
Θα περιμένω να περάσουν 6 χρονάκια, να έχει κλείσει 30ετία το μοντέλο και μετά θα μπορώ να συμμετέχω με το κεφάλι ψηλά! :D :D :D
Ξεχνάει η FIVA ότι πρόκειται για πρώην DDR μηχανάκια? Αν δεν είναι αυτό από μόνο του κλασικό, τότε τι είναι;
:wave2:
Μην τρελαίνεσαι ,τι να πούνε κι αυτοί με τις δεξιοτάχυτες Enfield Bullet του 1985 που δεν γίνονται ακόμα δεκτοί σε τέτοιες εκδηλώσεις...
STO DIAOLO
28/06/2013, 12:57
CB250RS ήταν, πήγαινε πιο γρήγορα, δεν χάλαγε, έκαιγε τα μισά από το ΜΖ.Δεν ήρθα να ανοίξω πόλεμο στο thread σας, αλλά αφού ρώτησε? ;)
Για το CB και το ΜΖ. Δεν ενδιαφέρει αν πέρναγε το ένα το άλλο.
Σχετικά με θέμα και νήμα κλασικών μηχανών και γενικότερα.Η άνευ λόγου τυπολατρεία σκοτώνει το κέφι και την επικοινωνία.
Άς διαβάσει και ο μοντ που διάγραψε τις φωτογραφίες με τις ΜΖ, SIMSON και τις κοπέλες.
kokkiklhs
28/06/2013, 13:11
Μην τρελαίνεσαι ,τι να πούνε κι αυτοί με τις δεξιοτάχυτες Enfield Bullet του 1985 που δεν γίνονται ακόμα δεκτοί σε τέτοιες εκδηλώσεις...
Δεν τρελλαίνομαι βρε, πλάκα κάνω! Σιιιιιιγά μη με νοιάζει τι λέει η FIVA! ΟΛΟΙ οι ΜεΖέδες είναι κλασικοί από την πρώτη μέρα που κυκλοφόρησαν! Άσε που είναι και super-cult για τα ελληνικά δεδομένα (βλέπε πρακμιακούς ιδιοκτήτες/οδηγούς), αυτό που το πας;
:lol:
sapila racing
28/06/2013, 13:40
ΟΛΟΙ οι ΜεΖέδες είναι κλασικοί από την πρώτη μέρα που κυκλοφόρησαν!:lol:
Καλή η πλακίτσα, αλλά αυτό πως προκύπτει?
Τα TS είναι και παραείναι κλασσικά.
Τα ΕΤΖ250 που βγηκαν απο το εργοστασιο πριν την 1/1/1984 πχ είναι κλασσικά, τα υπόλοιπα θα γινουν οταν ερθει η ωρα τους.
Τα 251 δεν ειναι.
Απλά πράγματα και κατανοητά. :wave2:
Καλή η πλακίτσα, αλλά αυτό πως προκύπτει?
Τα TS είναι και παραείναι κλασσικά.
Τα ΕΤΖ250 που βγηκαν απο το εργοστασιο πριν την 1/1/1984 πχ είναι κλασσικά, τα υπόλοιπα θα γινουν οταν ερθει η ωρα τους.
Τα 251 δεν ειναι.
Απλά πράγματα και κατανοητά. :wave2:
Για να αποδώσουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι φαντάζομαι και για τα δικά σου μάτια μια μοτοσυκλέτα όπως και ένα αυτοκίνητο δεν γίνεται αυτόματα κλασικό με την συμπλήρωση της τριαντακονταετίας που άλλωστε είναι ένα "αυθαίρετο" νούμερο που κάποιος θέσπισε...
Pan (dvs)
28/06/2013, 13:55
Δεν ξερω αν ειναι η οχι κλασσικο αλλα εμενα αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι ενα.
Τοσα χρονια περνουσανε διπλα μου και με αφηνανε αδιαφορο.Ακομη και τωρα συμβαινει το ιδιο.Δεν πιστευα ποτε οτι υπαρχουνε ανθρωποι που πιστευουνε σε αυτη τη μηχανη.
Καποιοι εδω μεσα ομως κεντρισανε το ενδιαφερον μου.
sapila racing
28/06/2013, 14:00
Για να αποδώσουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι φαντάζομαι και για τα δικά σου μάτια μια μοτοσυκλέτα όπως και ένα αυτοκίνητο δεν γίνεται αυτόματα κλασικό με την συμπλήρωση της τριαντακονταετίας που άλλωστε είναι ένα "αυθαίρετο" νούμερο που κάποιος θέσπισε...
Πολύ σωστά τα λες Παναγιώτη, στα δικά μου μάτια ενα μηχανάκι που ξεκίνησε να βγαίνει πχ το 80 και συνέχισε να βγαίνει και αργότερα ίδιο και απαράλλαχτο (χωρίς ούτε μια αλλαγή) εγώ προσωπικά το βλέπω σαν κλασσικό, άσχετα απο το τι λέει η FIVA η αν μπορεί να παρει μερος σε εκδηλώσεις κλασσικών οχημάτων.
Να είναι ολόιδιο όμως, οχι πχ να ηταν με ταμπούρο και μετα με δισκόφρενο.
Υπαρχουν τετοιες μοτο, αλλά η ETZ 251 δεν είναι μια απο αυτες.
Οσο για την περίπτωση ανευ λόγου τυπολατρείας που αναφέρθηκε παραπάνω, δεν νομίζω οτι έχουμε φτάσει εκει, αλλιώς ολο το thread θα ειχε παει αλλού.
Άπλά οταν λέμε 'Κλασσική Μοτοσυκλέτα' πρέπει να ξερουμε και τι σημαίνει. Δεν είναι κατι υποκειμενικό.
stefanos
28/06/2013, 14:05
Για να αποδώσουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι φαντάζομαι και για τα δικά σου μάτια μια μοτοσυκλέτα όπως και ένα αυτοκίνητο δεν γίνεται αυτόματα κλασικό με την συμπλήρωση της τριαντακονταετίας που άλλωστε είναι ένα "αυθαίρετο" νούμερο που κάποιος θέσπισε...
Αν θές να πείς ότι μερικά αυτοκίνητα και μερικές μηχανές δεν θα γίνουν ποτέ "κλασικά" (με την υποκειμενική έννοια που αναγκαστικά εμπεριέχει την προσωπική αντίληψη του καθενός) όσα χρόνια και να περάσουν θα συμφωνήσω και εγώ μαζί σου.
sapila racing
28/06/2013, 14:08
Αν θές να πείς ότι μερικά αυτοκίνητα και μερικές μηχανές δεν θα γίνουν ποτέ "κλασικά" (με την υποκειμενική έννοια που αναγκαστικά εμπεριέχει την προσωπική αντίληψη του καθενός) όσα χρόνια και να περάσουν θα συμφωνήσω και εγώ μαζί σου.
χμμμ τωρα που το ξαναδιαβαζω, βλέπω οτι μαλλον κατι τετοιο ηθελε να πει κι ο buckley.
πχ οτι ενα Morris Marina ποτε δεν θα ειναι κλασσικό αλλά παντα θα του πετανε πιάνα στον ουρανό ? :D
χμμμ τωρα που το ξαναδιαβαζω, βλέπω οτι μαλλον κατι τετοιο ηθελε να πει κι ο buckley.
πχ οτι ενα Morris Marina ποτε δεν θα ειναι κλασσικό αλλά παντα θα του πετανε πιάνα στον ουρανό ? :D
1 Αυτό ακριβώς ήθελε να πει ο ποιητής.
2 Αντί για Marina καλύτερα βάλε Allegro ,ψάχνω να βρω την φωτό που έβγαλα τις προάλλες από ένα δίπορτο Marina 1800 GT με κοτσαδόρο και τρέιλερ με χωματερό μοτόρι (καλή φάση !)
3 Τις μαλακίες που κάναν οι του Top Gear ας μην τις σχολιάσω...
Sorry στα παιδιά με τα ΜΖ έφυγα από το θέμα.
kokkiklhs
28/06/2013, 14:27
Καλή η πλακίτσα, αλλά αυτό πως προκύπτει?
Τα TS είναι και παραείναι κλασσικά.
Τα ΕΤΖ250 που βγηκαν απο το εργοστασιο πριν την 1/1/1984 πχ είναι κλασσικά, τα υπόλοιπα θα γινουν οταν ερθει η ωρα τους.
Τα 251 δεν ειναι.
Απλά πράγματα και κατανοητά. :wave2:
Για να αποδώσουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι φαντάζομαι και για τα δικά σου μάτια μια μοτοσυκλέτα όπως και ένα αυτοκίνητο δεν γίνεται αυτόματα κλασικό με την συμπλήρωση της τριαντακονταετίας που άλλωστε είναι ένα "αυθαίρετο" νούμερο που κάποιος θέσπισε...
Με κάλυψε πλήρως ο προλαλήσας Buckley!
:beer: :beer: και στους δύο!
Νίκος MZ-R
29/06/2013, 09:40
Ξέχασα να πώ ότι έχω βάλει στο πιρούνι γέφυρα Tarrozzi για βελτίωση της σταθερότητας (κυρίως σε άγριο φρενάρισμα). Επίσης έβαλα σωληνάκι υψηλής πίεσης, αλλά με μια παρενέργεια: επειδή δεν βιδωνόταν (λόγω διαφορετ σπειρώματος) στην κλασική τρόμπα της ΜΖ, αναγκάστηκα να βάλω άλλη (βρήκα μια μεταχειρισμένη από yamaha tzr 125 που ταίριαξε -φάουλ για τα περί αυθεντικότητας, αλλά safety first).
Επίσης έχω προσαρμόσει κι ένα ηλεκτρονικό κοντέρ Sigma ποδηλάτου, ρυθμισμένο στην περίμετρο του εμπρός τροχού, για ακρίβεια στις ενδείξεις.
Το φέρινγκ δεν ξέρω τίνος μοντέλου ήταν, πάντως με κάμποσο κόπο το στερέωσα, είναι πολύ γερό (βλ. fiberglass) κι έχει αντέξει πολλά... και κάνει δουλειά με τον αέρα!
Θα περιμένω να περάσουν 6 χρονάκια, να έχει κλείσει 30ετία το μοντέλο και μετά θα μπορώ να συμμετέχω με το κεφάλι ψηλά!
Kαλά αυτό μην το δένεις και κόμπο..............................
notakos600
29/06/2013, 13:40
Ευχαριστώ.. Αθήνα μένω,ορίστε και ο μεζές
Συγνώμη αν στενοχωρήσω τους παριστάμενους αλλά το συγκεκριμένο είναι το πιο όμορφο/κλασσικό ΜΖ στα δικά μου μάτια. :beer:
kokkiklhs
29/06/2013, 15:37
Kαλά αυτό μην το δένεις και κόμπο..............................
Δεν το δένω βρε, μάλλον το χιούμορ μου είναι λιγάκι ασυνήθιστο!! :D
Συγνώμη αν στενοχωρήσω τους παριστάμενους αλλά το συγκεκριμένο είναι το πιο όμορφο/κλασσικό ΜΖ στα δικά μου μάτια. :beer:
Eννοείται, σε όλους αρέσει το TS, αλλά όλοι οι δίχρονοι ΜεΖέδες έχουν τη χάρη τους! Για μένα το πιο "κλασικό", με την έννοια όπως την αντιλαμβάνομαι, είναι το ΕΤΖ 250, μια και είναι αυτό που κυκλοφόρησε και κυκλοφορεί περισσότερο στους ελληνικούς δρόμους! ;)
Και βέβαια, αν θέλουμε ΚΛΑΣΙΚΟ, όπως το ορίζει η FIVA, έχουμε κι αυτό το κουκλί, αλλά άντε βρες το... (πιο δυσεύρετο κι από το "ορίτζιναλ" DKW) :D
294461
...κι αυτό το κουκλί, επίσης στα πρότυπα της DKW... (τύφλα νά'χουν οι μπέμπες της εποχής εν συγκρίσει με αυτά τα δύο!!) :p
294462
...και αυτή την επιτομή της κλασικής ασχήμιας, που όμως είναι 'καθαρόαιμος" ΜεΖές... :D :D
294463
kokkiklhs
29/06/2013, 15:38
...και τέλος, το dream bike του παρελθόντος, που έπαιρνε τα σώβρακα ευρωπαίων και ασιατών επί σειρά ετών στους αγώνες!! :lol:
294466
:beer:
sapila racing
29/06/2013, 23:12
Mπήκες στο κλίμα βλέπω! :beer:
STO DIAOLO
01/07/2013, 12:41
H MZ είναι εξ'ορισμού κλασική μοτοσυκλέτα. Απόδειξη:
:a20::wave2:
STO DIAOLO
01/07/2013, 12:42
:lol:
STO DIAOLO
01/07/2013, 17:31
Κλασική φωτογραφία από τα γυρίσματα της ταινίας "Ευδοκία" του Δαμιανού. Η Ευδοκία και η ΜΖ του λοχία :a022: :a12:
STO DIAOLO
01/07/2013, 17:33
Μην την διαγράψουν οι μοντ, θα τους βγάλω στην αναφορά :lol:
STO DIAOLO
01/07/2013, 17:57
Έλα να στανιάρουμεεεεε! 500άρα διχρονιά! :a012::priest::beer:
petran56
23/07/2013, 13:56
Θελω να βαψω και να σουλουπωσω την ΜΖουλα μου. Καμια προταση?
notakos600
23/07/2013, 14:15
Θελω να βαψω και να σουλουπωσω την ΜΖουλα μου. Καμια προταση?
Μόνος σου ή να την πας σε κάποιον;
kokkiklhs
23/07/2013, 14:51
Θελω να βαψω και να σουλουπωσω την ΜΖουλα μου. Καμια προταση?
Μόνος σου ή να την πας σε κάποιον;
Μόνος του, μόνος του! ;)
Δεν υπάρχει πιο εύκολο πράγμα, αν το μηχανάκι δεν είναι χάλια και θέλει απλώς φρεσκάρισμα, θα πας σε μαγαζί και θα πάρεις σπρέι μονής (ΟΧΙ με ξεχωριστό βερνίκι, είναι ανθεκτικότερο αλλά είναι και μεγάλη φασαρία για ερασιτεχνική χρήση), μαύρο για φτερά και πηρούνι (και μπαλώματα σε σκελετό κλπ) και ό,τι χρώμα θέλεις για ρεζερβουάρ και πλαϊνά! Μη μπλέκεις με κομπρεσέρ, πιστόλια κλπ, εκτός αν τα έχεις ήδη! Στην ουσία αν είσαι προσεκτικός δε θα χρειαστείς και πολλά λυσίματα, εκτός από ντεπόζιτο, πλαϊνά και μπροστινό φτερό (αν το φτερό είναι χρώμιο, κι εκεί συρματάκι, πανάκι και glanol)! Αν δεν έχεις σκουριές, ξεφλουδίσματα κλπ μόνο θα αγριέψεις τις επιφάνειες με ντουκόχαρτο νερού 1000άρι, ίσα να θαμπώσουν, θα καθαρίσεις πολύ καλά και θα ρίξεις κατευθείαν το σπρέι! Αν έχεις σκουρίτσες, αποχρωματισμούς κλπ, πάρε κι ένα ασταράκι σε σπρέι, καθώς και μερικά γυαλοχαρτάκια/ντουκοχαρτάκια νερού και ακρυλικό στόκο σε ντενεκεδάκι! Για τα κέντρα των τροχών, αν έχουν ψωριάσει, ξέχνα το, εκτός αν έχεις υπομονή να τρίβεις! Για τις ζάντες και τα λοιπά αλουμινένια, μια αλοιφή glanol για μέταλλα από βενζινάδικο, τρίψιμο με ψιλό συρματάκι κατσαρόλας και μετά με πανάκι, υπομονή κι επιμονή και θα γίνουν καθρέφτης!
Το λαιμό της εξάτμισης, τρίψιμο με γυαλόχαρτο να συνέλθει από σκουριές, αν έχει, και μετά πέρασμα με σπρέι υψηλής θερμοκρασίας ασημένιο ή μαύρο (θα ξαναχαλάσει σύντομα, όμως, εκτός κι αν τον δώσεις για νικέλωμα και κάνα 25άρι-30άρι ευρώ)! Την υπόλοιπη εξάτμιση με το glanol, αν δεν έχει χαλάσει το χρώμιο, θα αστράψει!
Εννοείται πρώτα ένα πολύ καλό πλύσιμο σε βενζινάδικο, να φύγουν τα λάδια κι η μπίχλα των αιώνων, κι ας έχεις κι ένα καθαριστικό SWAZ από το super market κοντά, με κουβά, νερό και σφουγγάρι, όλο και κάτι θα έχει ξεφύγει!
Αυτή είναι η εύκολη, "μπακάλικη" λύση, αλλά με 50-60 ευρώ και μεράκι θα δεις άλλο μηχανάκι! Αν θέλεις να βάψεις σκελετούς κλπ, ή θέλεις να το δώσεις έξω, θα πάει μακριά η βαλίτσα!
Απ'όσο είδα στη φωτό, μια χαρά είναι ο ΜεΖές σου, οπότε προτείνω να προτιμήσεις αυτή την εύκολη και γρήγορη λύση!
Α, χτύπα κι ένα σετάκι αυτοκόλλητα από ebay γερμανίας, να το στανιάρεις στο τέλος (aufkleber τα λένε οι γερμαναράδες)!
Να τα δικά σου, αλλά ψάχνοντας θα βρεις και διαφορετικών τύπων!
http://www.ebay.de/itm/ETZ-ETZ-250-Aufkleber-Aufklebersatz-Aufkleberset-Tank-Seitendeckel-Krad-Oldtimer-/350834085395?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item51af574e13
:beer:
STO DIAOLO
23/07/2013, 19:19
Όπως τα λέει ο Κοκκίκλης.
Την 1η μου ΜΖ την έβαψα μόνος μου. Ντεπόζιτο και πλαϊνά. Από την μάνα της ήταν στο γνωστό πορτοκαλί.
Ντουκόχαρτο νερού χρειάζεται για να γδάρει το χρώμα ίσα - ίσα για να πιάσει το νέο χρώμα. Αλλά και για να αντέχει το ντουκόχαρτο στο νερό που θα ρίχνεις στην στοκαρισμένη επιφάνεια την οποία θα τρίβεις ταυτόχρονα με αυτό. Αν έχεις κτυπήματα και πρέπει να στοκάρεις.
Μετά το στοκάρισμα (στόκος+σκληρυντικό) σε ξυμένη επιφάνεια και αφού σκληρύνει ο στόκος, ξύνουμε την στοκαρισμένη επιφάνεια για να γίνει ένα σώμα με το υπόλοιπο ενώ ταυτόχρονα ρίχνουμε νερό πάνω στα ντουκόχαρτο-επιφάνεια.Η ρίψη νερού την στιγμή του ξυσιματος στόκου συντελεί καταλυτικά στην εξομάλυνση της στοκαρισμένης επιφάνειας.
Πριν αρχίσεις τον ψεκασμό με το σπρέι θα καθαρίσεις καλά τον περιβάλλοντα χώρο και θα τον βρέξεις με λάστιχο να μην σηκώνεται σκόνη που θα επικαθήσει στην βαμμένη επιφάνεια. Κατά τακτά χρονικά διαστηματα θα βρέχεις τον χώρο.
Θα προσέχεις να ψεκάζεις από την σωστή απόσταση για να μην κρεμά το χρώμα στην επιφάνεια. Αν κάνεις λάθος και κρεμάσει, μην σκάς! Αμέσως θα το μαζέψεις ελαφρά με το δάκτυλο και θα σταματήσεις για να σκληρύνει το χρώμα εκεί.
Έχει κάποιος να προτείνει κάτι άλλο για την περίπτωση κρεμάσματος;
petran56
26/07/2013, 10:03
Ευχαριστω ολους. Ακομα δεν ξερω αν θα την βαψω μονος.Το πιο πιθανο ειναι να την παω σε ειδικο αν βρω το αναγκαιο ποσο και το καταλληλο συνεργειο
petran56
26/07/2013, 10:11
ευχαριστω Μητσαρα για το link. Νομιζω δεν τα στελνει εκτος Γερμανιας, απο τα λιγα που καταλαβα. Θα προσπαθησω να τα βρω. Ευχαριστω και παλι
kokkiklhs
27/07/2013, 19:10
ευχαριστω Μητσαρα για το link. Νομιζω δεν τα στελνει εκτος Γερμανιας, απο τα λιγα που καταλαβα. Θα προσπαθησω να τα βρω. Ευχαριστω και παλι
Αν καταφέρεις να συνεννοηθείς (συνήθως μιλάνε αγγλικά) και του το ζητήσεις, το πιθανότερο είναι να σου τα στείλει τα αυτοκόλλητα! ;)
Λοιπόν, τσίμπα εδώ ΜεΖέ που φρεσκαρίστηκε με τη μέθοδο που προτείνω, έγινε αξιοπρεπέστατος με κόστος κάτω από 50 ευρώ και 2 μέρες χαλαρή ενασχόληση! Εχθές τον τελειώσαμε, είναι ενός φίλου, τώρα περιμένει κι αυτός αυτοκολλητάκια!! :)
Ήταν έτσι...
296371
...κι έγινε έτσι...
296372
...και έτσι!! :D
296373
:beer:
guzzistas
27/07/2013, 19:27
:cry::bawl: κάπου τον έχω δει το φίλο σου....
:D
kokkiklhs
27/07/2013, 19:56
Μια κι έχω κέφι, παραθέτω τις δουλειές που γίνανε και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν, γι όποιον ενδιαφέρεται για πολύ low budget φρεσκάρισμα!!
Κατ'αρχάς να πω ότι δε μας έκοψε να βγάλουμε φωτό πριν την αρχή των επεμβάσεων, που ήταν βρώμικο κι είχε σκουριές και αποχρωματισμούς, καθώς και ελεεινά ξεραμένα αυτοκόλλητα σε πλαϊνά και ρεζερβουάρ! Η πρώτη φωτό είναι μετά το καθάρισμα, κι αφότου άρχισαν τα γυαλίσματα και το βάψιμο στα μαύρα μέρη... λοιπόν, έχουμε και λέμε:
-2 καλά πλυσίματα με σουάζ, σφουγγάρι πράσινο για τα πιάτα και νεράκι, να φύγει η μπίχλα των αιώνων και τα κολλημένα λάδια!
-Ξήλωμα σέλα, ρεζερβουάρ, πλαϊνά καπάκια και μπροστινό φτερό!
-Αφαίρεση σε όλα τα αυτοκόλλητα, που μας έβγαλαν την πίστη ανάποδα, διότι είχαν ξεραθεί!
-Ξύσιμο-προετοιμασία-στοκάρισμα, ξαναξύσιμο-τοπικό αστάρωμα-τρίψιμο και πέρασμα με σπρέυ χρώματος
-Μασκάρισμα και τοπικό βάψιμο με σπρέυ σε όλα τα μαύρα μεταλλικά, χωρίς να αφαιρεθούν (μόνο το μπροστινό φτερό κι η δαγκάνα του δισκόφρενου βγήκαν.) Με πολλή προσοχή και σχολαστική κάλυψη των λοιπών μερών, ΔΕΝ έγιναν πασαλείμματα και το αποτέλεσμα ήταν παραπάνω από καλό, δεν το περιμέναμε! Εννοείται ότι όπου είχε σκουρίτσες έγινε τοπικό τρίψιμο και στάρωμα πριν βάψουμε. Βάφτηκαν επί τόπου το πίσω φτερό με τη βάση για τα φωτιστικά και την πινακίδα, τα εμφανή κομμάτια του σκελετού, η τιμονόπλακα, τα καλάμια, το πίσω πηρούνι, το στήριγμα της εξάτμισης, η ντίζα και η κόντρα του πίσω ταμπούρου, η δαγκάνα του δισκόφρενου, οι μανέτες, το σταντ και το εσωτερικό της δισκόπλακας! Επίσης βάφτηκαν μαύρα τα 2 πλαϊνα καπάκια του κινητήρα και έγιναν τέλεια! Το μόνο που δεν επιδέχεται επί τόπου βάψιμο είναι τα κέντρα των τροχών...
-Βάψιμο με ασημί σπρέυ θερμοκρασίας στο λαιμό της εξάτμισης, αφού ξύστηκε! Είναι το μόνο που δείχνει γύφτικο, αλλά δε γινόταν καλύτερο, ήθελε ή αντικατάσταση ή νικέλωμα, αλλά θα ανέβαζε το budget!
-Γυάλισμα σε όλα τα χρώμια και αλουμίνια, η εξάτμιση μόνο θέλει λίγη δουλίτσα ακόμη, θα γίνει καθρέφτης!
-Βάψιμο με ανεξίτηλο μαύρο μαρκαδόρο στην πινακίδα, που είχε ξεθωριάσει.
-Πέρασμα στο τέλος με σπρέυ ματ βερνίκι σε όλα τα βαμμένα, για να αποκτήσει λίγη αντοχή το χρώμα!
-Ξαναμοντάρισμα και.... voila!!
Nα πω εδώ ότι πριν λίγο καιρό είχαν αγοραστεί και περάστηκαν καινούργια ταπετσαρία σέλας, φλασάκια και κωλοφάναρο, όλα μαζί καμιά 60αριά ευρώ μαζί με ταχυδρομικά από Γερμανία!
Υλικά (εδώ πέφτει το γέλιο):
-2 σπρέυ μαύρα σατινέ Cosmo-Lac, των 3 ευρώ.
-3 σπρέυ ίδιου τύπου, κόκκινα και ένα αστάρι.
-1 σπρέυ ψησταριάς (υψηλής θερμοκρασίας), το είχε ήδη ο φίλος.
-Διάφορα γυαλόχαρτα και ντουκόχαρτα νερού, από 180 μέχρι 2000 (γυαλίστηκε η τάπα του ρεζερβουάρ κι έγινε καθρέφτης)
-Κρέμα γυαλίσματος Glanol από βενζινάδικο
-Μπόλικο ατσαλόμαλλο (ψιλό σύρμα κατσαρόλας) και πανάκια για το γυάλισμα
-Κουβάς, νερό, σφουγγαράκια και SWAZ
-1 μεγάλο ρολό χαρτί κουζίνας
-1 μαρκαδόρος ανεξίτηλος για σουλούπωμα της πινακίδας
-1 ακρυλικός στόκος μετάλλων με καταλύτη
-1 σπρέυ ματ διάφανο βερνίκι γενικής χρήσης για να σκληρύνει το χρώμα στο τέλος
-(edit) και μια χαρτοταινία και διάφορα παλιά περιοδικά, εφημερίδες και σακούλες, για το μασκάρισμα, καθώς και ένα διαλυτικό νίτρου για τα λίγα μικρο-πασαλείμματα...
Δεν πιστεύω να ξέχασα τίποτα...
Σύνολο λιγότερο από 50 ευρώ, ενασχόληση 2 μέρες στο πεζοδρόμιο κάτω από τη μεγάλη χαρουπιά (ευτυχώς είχαμε ίσκιο), απέναντι από την πολυκατοικία του φίλου! Αποτέλεσμα αυτό που βλέπετε, από κοντά βέβαια δεν είναι και τέλειο, αλλά το μηχανάκι συμμαζεύτηκε πολύ! Να σημειώσω εδώ, βέβαια, ότι πέρα από τρελλή μπίχλα, δεν είχε κάνα χοντρό πρόβλημα, ήταν σε καλή κατάσταση! Μόνο μια λακκούβα από πτώση στο ρεζερβουάρ, στοκαρίστηκε και τώρα φαίνεται μόνο αν το ξέρεις ότι υπήρχε!! ;)
:beer:
kokkiklhs
27/07/2013, 19:57
:cry::bawl: κάπου τον έχω δει το φίλο σου....
:D
:lol::lol::lol:
Νίκος MZ-R
29/07/2013, 21:37
Ωραία δουλειά, μερακλήδικη!
Μου μπαίνουν ιδέες, γιατί και το δικό μου είναι με το εργοστασιακό του χρώμα ακόμα!
(είπατε κάτι για ποιότητα βαφής των ΜΖ??) :D :beer:
αλλά μου είναι ευκολότερο ...να αλλάξω κυλινδροπίστονο!! :cool:
Αμ΄έπος, άμ΄έργον!
Για δείτε τις φωτογραφίες: 296522
296523
296524
Νίκος MZ-R
29/07/2013, 21:51
Και αφού είδατε την κατάσταση της καρδιάς του ΜΖ (300 ε; ), πάμε στην συνέχεια: 296525
296526
296527
Οι παρατηριτικοί θα είδαν ότι έχει πέσει γυάλισμα σε πολλά σημεία (στο χέρι...). Οι τρύπες στην κεφαλή είναι μια προσπάθεια για λίγο καλύτερη ψύξη της και λιγότερο για ελάφρωμα. :a34:
Λιγο μάθημα "μεζεδο-ανατομίας" ανοίγει την όρεξη, δε νομίζετε;:winka:
Νίκος MZ-R
29/07/2013, 22:03
Και μετά από αρκετό κόπο συναρμολογήθηκαν όλα και...
296528
Από την άλλη μεριά: 296529
Ο σωλήνας της εξάτμισης είναι παλιός αλλά τον έδωσα για καθάρισμα+χρωμίωση (25€).
Σχόλια: 1) φαίνεται το mikuni VM-30.
2) Φαίνεται το γυάλισμα της κεφαλής (ειδικά γύρω από το μπουζί)
3) Οι μασπιέδες έχουν φάει "ξύλο" με βαριά για να πάνε λίγο πιο πίσω (τόσο ώστε να κατεβαίνει η μανιβέλα) και αναγκαστικά λυγίστηκε ο λεβιές ταχυτήτων για να φτάνει σωστά στο αρ. πόδι. :tooth:
Τώρα το στρώνω... :vroum:
kokkiklhs
30/07/2013, 01:41
Τα σπάει, μάστορα!!! Με γειά το super πιστόνι!!!! :)
:beer:
Νίκος MZ-R
01/08/2013, 22:26
Ευχαριστώ! :)
Μόλις το στρώσω θα (ξανα)βάλω την MZ+MICRON296700
και θα δούμε πως θα πάει.
Ελα ο μεζες και τον βρηκα κατα λαθος..:beer:
http://www.xe.gr/automoto/used-bikes-MZ,MAX-29757658.html
kokkiklhs
06/08/2013, 21:16
Ωραίο!!!
Άντε βρε, ας το πάρει κάποιος δικός μας... μακάρι να είχα φράγκα και χώρο, να το χτύπαγα εγώ...
:beer:
kokkiklhs
06/08/2013, 21:17
Ευχαριστώ! :)
Μόλις το στρώσω θα (ξανα)βάλω την MZ+MICRON296700
και θα δούμε πως θα πάει.
Άντε, το έστρωσες, ή ακόμη; :lol:
Νίκος MZ-R
06/08/2013, 21:59
Άντε, το έστρωσες, ή ακόμη; :lol:
Κοντεύω...:rockon: (χι-χι)
Αλλά επειδή έχω άλλη μια εξάτμιση-υβρίδιο ΜΖ-Micron, θέλεις να την φορέσεις δοκιμαστικά στο ΜεΖέ σου, να βγούμε βόλτα μαζί (φαντάσου ξερογκαζιές!!) & να γίνει της κακομοίρας?? :a015:
kokkiklhs
06/08/2013, 22:10
Κοντεύω...:rockon: (χι-χι)
Αλλά επειδή έχω άλλη μια εξάτμιση-υβρίδιο ΜΖ-Micron, θέλεις να την φορέσεις δοκιμαστικά στο ΜεΖέ σου, να βγούμε βόλτα μαζί (φαντάσου ξερογκαζιές!!) & να γίνει της κακομοίρας?? :a015:
Mέσαααααααα!!!!
:bawl:
spandonidoskilo
06/08/2013, 23:15
Γυρισααααα απο διακοπες...τι κανετε πηγατε καμια βολτα??εγω εχω κακα μαντατα λειψαμε διακοπες 2 βδομαδες και βρηκα την σελα της ΜΖ ξεσκισμενη απο τα σκυλια του γειτονα :cry:
Ωραίο!!!
Άντε βρε, ας το πάρει κάποιος δικός μας... μακάρι να είχα φράγκα και χώρο, να το χτύπαγα εγώ...
:beer:
Oλο και τα κοιταω και ολο στο τελος αλλαζω γνωμη...Αυτο φαινεται πεντακαθαρο η κανω λαθος..?
kokkiklhs
07/08/2013, 09:22
Oλο και τα κοιταω και ολο στο τελος αλλαζω γνωμη...Αυτο φαινεται πεντακαθαρο η κανω λαθος..?
Ναι, αλλά ειναι πολύς καιρός που δεν έχει φύγει, οπότε είτε δεν έχει χαρτιά, είτε έχει κάνα χοντρό μηχανικό πρόβλημα, είτε υπάρχουν απλήρωτα τέλη 6-7 δεκαετιών!! :lol:
STO DIAOLO
07/08/2013, 13:15
Oλο και τα κοιταω και ολο στο τελος αλλαζω γνωμη...Αυτο φαινεται πεντακαθαρο η κανω λαθος..?
Γιατί αλλάζεις γνώμη; Τι σε αποτρέπει;
STO DIAOLO
07/08/2013, 15:13
Ελα ο μεζες και τον βρηκα κατα λαθος..:beer:
http://www.xe.gr/automoto/used-bikes-MZ,MAX-29757658.html
Toν Χειμώνα έγραφε τιμή 150 ευρώ. Τώρα που ξαναέβαλε αυτή την ΜΖ 250, ζητά 300 ευρώ.
kokkiklhs
07/08/2013, 15:33
Toν Χειμώνα έγραφε τιμή 150 ευρώ. Τώρα που ξαναέβαλε αυτή την ΜΖ 250, ζητά 300 ευρώ.
Μάλλον θα πλήρωσε τα τέλη που χρώσταγε!!!
:D
Παντος απο τις φωτο εξωτερικα ειναι πολυ καλο..Και φαινεται γνησιο αλλα οι ποιο γνωστες των μοντελων θα ξερουν καλυτερα αν εχει πανω του μαιμουδια..
Υ.γ.Αν εχει αδεια πινακιδα και λειτουργει αξιζει πιστευω..
kokkiklhs
08/08/2013, 00:27
Παντος απο τις φωτο εξωτερικα ειναι πολυ καλο..Και φαινεται γνησιο αλλα οι ποιο γνωστες των μοντελων θα ξερουν καλυτερα αν εχει πανω του μαιμουδια..
Υ.γ.Αν εχει αδεια πινακιδα και λειτουργει αξιζει πιστευω..
Εννοείται ότι θα αξίζει αν τα έχει όλα αυτά, και με το παραπάνω! Μαϊμουδιά δε φαίνεται να έχει κι είναι όλο ορίτζιναλ, εκτός από το χρώμα, σίγουρα έχει ξαναβαφτεί κι έχουν μπει νέα αυτοκόλλητα, αλλά είναι πολύ όμορφο και δεν ξεφεύγει πολύ από το κλασικό εργοστασιακό γαλάζιο, που έβγαινε το μοντέλο...
:beer:
Ειναι 250 ή 251?Εχουν οπτικες διαφορες?Φαινεται παντος οτι καποιος το ειχε περιποιηθει γιατι οπου και να κοιταξεις φαινεται χαρτι..
kokkiklhs
08/08/2013, 19:22
Ειναι 250 ή 251?Εχουν οπτικες διαφορες?Φαινεται παντος οτι καποιος το ειχε περιποιηθει γιατι οπου και να κοιταξεις φαινεται χαρτι..
250! Το γράφει και στο πλαϊνό! Το 251 είναι τελείως διαφορετικό, μόνο ο κινητήρας, τα όργανα και όλο το μπροστινό είναι ολόιδια...
Πιάσε εδώ ένα 251, να συγκρίνεις!
http://www.jetblackjelly.com/MZ/brochures/mzetz251-1.jpg
:beer:
kokkiklhs
08/08/2013, 23:23
Ρε παιδιά, έσπασε ένα καψούλι από αυτά που συνδέουν τις ακτίνες με τη ζάντα στον πίσω τροχό του 251 μου (τον 16άρη) και τώρα η ακτίνα είναι στον αέρα, αν και φαίνεται να μην έχει πάθει τίποτα... ξέρει κανείς αν μπορώ να ταιριάξω καψούλι από π.χ. κάνα παπί και σε τι είδους μάστορα πρέπει να απευθυνθώ για να το προσαρμόσει, χωρίς να επιχειρήσω να το κάνω μόνος μου και γίνει καμιά πατάτα; Υπάρχει καμιά πρόταση;
:beer:
Λογικα σε βουλκανιζατερ για μοτο που κανουν και ακτινολογιση/μονταρουν στεφανια..Θα βρει αυτος την λυση..
Υ.γ.Στο καπακι το βλεπω οτι λεει 250 απλα υπεθεσα μην ειναι 251 η κατι αλλο και στο καπακι λεει αλλα..Ευχαριστω για τις πληροφοριες..
STO DIAOLO
09/08/2013, 08:40
Ρε παιδιά, έσπασε ένα καψούλι από αυτά που συνδέουν τις ακτίνες με τη ζάντα στον πίσω τροχό... Υπάρχει καμιά πρόταση;
1.O Ρογδάκης τα πήγαινε σε κάποιον...ακτινολόγο :D στεφανιολόγο! Πάρε τηλ. να μάθεις.
2.Aν σου πει παπαριές και ζητά παράλογο ποσό, σου δίνω πίσω ζαντολάστιχο-251-άψογη ζάντα με 40 ευρώ.
kokkiklhs
09/08/2013, 14:00
Μιλ μερσί κύριοι, από βδομάδα θα ψάξω σχετικώς και θα σας πω μόλις βρω άκρη!!
:wave2:
STO DIAOLO
09/08/2013, 14:27
Ιδού το πίσω ζαντολάστιχο:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129501&p=2211297&viewfull=1#post2211297
Νίκος MZ-R
09/08/2013, 15:02
Κλασικό ΜΖ Trophy σε βιτρίνα!
297214
297215
Το είδα τυχαία σε γωνιακό κατάστημα (σχολή οδηγών) πολύ κοντά στην είσοδο των Τ.Ε.Ι. Αιγάλεω. :a013:
kokkiklhs
12/08/2013, 10:12
Πολύ σπέσιαλ μηχανάκι, όλα τα λεφτά είναι η εξάτμιση που κοντεύει να βγει πίσω από την πινακίδα, καθώς και η γερμαναράδικη παλιομοδίτικη μπροστινή ανάρτηση και το super καλαίσθητο φτερό!!
Ένα ίδιο, κατάμαυρο, είδα να κυκλοφορεί στο Αϊβαλί τον Ιούλιο που μας πέρασε! Επίσης έχει και αρκετά Jawa εκεί!
:D :beer:
MG-KTiNoS
12/08/2013, 16:39
καθώς και η γερμαναράδικη παλιομοδίτικη μπροστινή ανάρτηση και το super καλαίσθητο φτερό!!
αυτό το παλιομοδίτικη να το κοιτάξεις.
ΟΛΑ τα σοβαρά σάιντ καρ ακόμα ΤΕΤΟΙΑ ανάρτηση βάζουν.
px
http://www.duccutters.com/UnknownSidecar/Originals/DucatiSideCarRacer3.jpg
notakos600
12/08/2013, 19:22
Το ''παλιομοδίτικο'', εκτός από τη στιβαρότητά του, έχει και μια υποψία antidive...
STO DIAOLO
26/08/2013, 18:59
Νέα τιμή 500 ευρώ:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3617126/
petran56
06/09/2013, 08:40
298717298718
Σαμος Αυγουστος 2013
STO DIAOLO
06/09/2013, 13:35
Πάντα τέτοια, Πετράν! :welcome:
kokkiklhs
06/09/2013, 14:13
Μπράβο ρε μάστερ, απίθανος! Κι η Σάμος κούκλα, ε;
Δε βλέπω να τον σουλούπωσες όμως τον ΜεΖέ, είδες τις σχετικές οδηγίες μου για low budget (~50 ευρώ όλα) restoration??
:beer:
sapila racing
06/09/2013, 14:28
298717298718
Σαμος Αυγουστος 2013
Το αυτοκόλλητο στο πλαινό καπακι τι λέει?
'Κατι Αγριο για Αύριο' κι εχει εναν αετό?
chester24
09/09/2013, 16:00
298717298718
Σαμος Αυγουστος 2013
Εσενα καπου σε ειδα... Αλλα που σε ειδα? Το μηχανακι το θυμαμαι 100% :beer::beer::beer:
chester24
09/09/2013, 16:07
Λοιπον... Θα παραθεσω κ εγω μια φωτο.. Η μηχανη ειναι στην αποθηκη εδω και πολλα χρονια.. Καποια στιγμη θα γινει το restoration. Μεχρι τοτε γουσταρω να την βλεπω και ετσι........ :beer:
298925
kokkiklhs
10/09/2013, 10:14
Λοιπον... Θα παραθεσω κ εγω μια φωτο.. Η μηχανη ειναι στην αποθηκη εδω και πολλα χρονια.. Καποια στιγμη θα γινει το restoration. Μεχρι τοτε γουσταρω να την βλεπω και ετσι........ :beer:
298925
Τι restoration; Αυτό ένα πλυσιματάκι θέλει, καθάρισμα καρμπυρατέρ, νέο μπουζάκι και φρέσκο βενζινόλαδο, και πήρε μπροστά!!
Ε, μάλλον θα χρειαστεί και λάστιχα!! :D
:beer:
petran56
12/09/2013, 07:56
Εσενα καπου σε ειδα... Αλλα που σε ειδα? Το μηχανακι το θυμαμαι 100% :beer::beer::beer:
Καλλιθεα μενω
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.