Σύνδεση

View Full Version : MZ Riders Greece!!!



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9

alexkollias
11/09/2014, 13:24
Δεν εχω ηλεκτρολογικες γνωσεις αλλα αυτο γινεται στα 50αρια χωρις μπαταρια και μονο με το μανιατοδυναμο στα 6v.Στα 12v και στα μεγαλα κυβικα δεν ξερω αν γινεται.
Ο ενας μαστορας ειναι ο ΙΩΝΑΣ ο αλλος ποιος ειναι?
ο ρογδάκης

STO DIAOLO
11/09/2014, 14:16
Προσπάθησα σκληρά να τη συμπαθήσω αλλά μάταια.Γνωστός μάστορας έπεξε το ρόλο του σε αυτό
Ποιος από τους δύο; Ιωνάς η Ρογδάκης;

Palaios
12/09/2014, 01:09
Αγαπητοί φίλοι
Μπαίνω στην επικοινωνία σας διότι η 251 μου παρουσιάζει προβλήματα υγείας και χρειάζομαι την γνώμη σας. Ξαφνικά μετά τις 3000 με 4000 στροφές αρχίζει να ρετάρει να κάνει διακοπές και θορύβους. Με το που την βάζω μπροστά το πρωί δεν έχει κανένα πρόβλημα αλλά όταν αρχίσει να ζεσταίνεται μου παρουσιάζει το πρόβλημα. Η εξάτμιση είναι ΟΚ, τα καλώδια καινούργια. Δεν έχω ελέγξει καρμπυρατέρ. Έχει κάποιος αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο?
Ευχαριστώ

notakos600
12/09/2014, 08:00
Αγαπητοί φίλοι
Μπαίνω στην επικοινωνία σας διότι η 251 μου παρουσιάζει προβλήματα υγείας και χρειάζομαι την γνώμη σας. Ξαφνικά μετά τις 3000 με 4000 στροφές αρχίζει να ρετάρει να κάνει διακοπές και θορύβους. Με το που την βάζω μπροστά το πρωί δεν έχει κανένα πρόβλημα αλλά όταν αρχίσει να ζεσταίνεται μου παρουσιάζει το πρόβλημα. Η εξάτμιση είναι ΟΚ, τα καλώδια καινούργια. Δεν έχω ελέγξει καρμπυρατέρ. Έχει κάποιος αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο?
Ευχαριστώ

Μπουζί, πλατίνες κοίταξες;
Περισσότερο σε πλατίνες εστιάζω εγώ, αλλά ας πουν και οι κάτοχοι.

Palaios
12/09/2014, 10:42
Αγαπητέ φίλε
Σε ευχαριστώ για την ανταπόκρισή σου. Η μοτοσυκλέτα έχει ηλεκτρονική και το μπουζί το έχω κοιτάξει. Το περίεργο είναι ότι όλα αρχίζουν όταν ο κινητήρας ζεσταθεί. Όσο είναι κρύος δεν παρουσιάζει πρόβλημα.

STO DIAOLO
12/09/2014, 11:04
Καλωσόρισες Παλαιέ!:beer::beer:
Είχα το ίδιο πρόβλημα πριν χρόνια. Με βροχή χειροτέρευε. Τελικά έφταιγε ένα κομμάτι του μπουζοκαλωδίου κοντά στην πίπα. Είχε σχιστεί το πλαστικό περίβλημά του. Έκοψα το φθαρμένο κομμάτι, μίκρυνε λίγο το μήκος του καλωδίου, γι΄αυτό μετακίνησα τον πολλαπλασιαστή που είναι κάτω από την σέλα-στην άκρη, πιο μπροστά.
Ο πολλαπλασιαστής βασίζεται σε έναν μεταλλικό πεπλατυσμένο δακτύλιο. Λασκάρεις τις βίδες του δακτυλίου και μετακινείς τον πολ/στή πιο μπροστά.

Αν δεν ξέρεις: ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ-ΜΠΟΥΖΟΚΑΛΩΔΙΟ-ΠΙΠΑ-ΜΠΟΥΖΙ από την μεριά που είναι η εργαλειοθήκη πάνω από την μπαταρία.

alexkollias
12/09/2014, 13:14
-STO DIAOLO με γύρισες στα μαύρα κατάστιχα της μοτοσυκλετιστικής μου ιστορίας.χαχαχαχα
-Palaios Μην με πεις άσχετο γραφώ 'ο'τι μου κατέβει ίσως κάποιο δεν έχεις τσεκάρει:
Ανοιχτό choc,
Διάκενο μπουζί,(Από το μπουζί μπορείς να καταλάβεις και άμα το μίγμα είναι πλούσιο σε λάδι,φτωχό σε αέρα κλπ.)
Φίλτρο αέρα,
Αποκλείετε η εξάτμιση γιατί θα στο έκανε και όταν είναι κρύο.

STO DIAOLO
12/09/2014, 13:45
-STO DIAOLO με γύρισες στα μαύρα κατάστιχα της μοτοσυκλετιστικής μου ιστορίας.χαχαχαχα
Καλά ρε παιδάκι μου, για σένα η ΜΖ ήταν εφιάλτης! Αλλά...την αγαπούσες!
Είναι χαρά να φτιάχνεις πράγματα πάνω στην μηχανή! Και η ΜΖ προσφέρεται γιατί είναι απλή.
Πάντως με χαρά θα σε διάβαζα να μας γράψεις και άλλα μαύρα κατάστιχα-εμπειρίες σου με την ΜΖ!

-Palaios Μην με πεις άσχετο γραφώ 'ο'τι μου κατέβει ίσως κάποιο δεν έχεις τσεκάρει:
Ανοιχτό choc,
Διάκενο μπουζί,(Από το μπουζί μπορείς να καταλάβεις και άμα το μίγμα είναι πλούσιο σε λάδι,φτωχό σε αέρα κλπ.)
Φίλτρο αέρα,
Αποκλείετε η εξάτμιση γιατί θα στο έκανε και όταν είναι κρύο. Παλαιέ, αυτά είναι τα πρώτα που πρέπει να κυτάξεις.

STO DIAOLO
12/09/2014, 13:50
Και για να στανιάρουμε!:

Είναι δημοσιευμένη στο internet, ουδέν πρόβλημα κύριοι διαχειριστές.

Palaios
15/09/2014, 09:52
Φίλοι μου καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Μπουζί και καλώδιο είναι καινούργια. Δοκίμασα και δεύτερο μπουζί, τα ίδια. Το τσοκ φαίνεται κλειστό αλλά ίσως να υπάρχει πρόβλημα στο λαστιχάκι, θα το κοιτάξω. Θα κοιτάξω επίσης να καθαρίσω το καρμπυρατέρ. Το μόνο που ελπίζω είναι να μην έχω πρόβλημα με την ηλεκτρονική, ή κάποιο πρόβλημα μέσα στον κινητήρα.

kokkiklhs
15/09/2014, 14:43
Καλώς τον παλαιό!!
Όπως σου είπε πιο πάνω και ο notakos, αυτό είναι τυπικό σύμπτωμα από πρόβλημα στις πλατίνες, οπότε μια και εσύ έχεις ηλεκτρονική, μάλλον θα πρέπει να προσανατολιστείς προς ανάφλεξη μεριά... μπας κι έχουν σπάσει τίποτα κολλήσεις από τους κραδασμούς; Αν πιάνει το χέρι σου από κολλητήρια, ξήλωσε και πέρνα από πάνω όσες ψυχρές μπορείς, μήπως και λυθεί το πρόβλημα! Άλλη πιθανότητα είναι η κακή τροφοδοσία, οπότε βγάλε και καθάρισε καλά το καρμπ, μην είναι κάνα ζιγλεράκι βουλωμένο! Α, και δοκίμασε να το δουλέψεις χωρίς τη χοάνη του αερόφιλτρου, να δεις μήπως έχεις βελτίωση, οπότε θα θες αερόφιλτρο!
Θα περιμένουμε ενημέρωση! Καλή τύχη και... υπομονή, ΜεΖές είναι αυτός...!!! :lol:
:beer:

Palaios
16/09/2014, 00:01
Καλησπέρα σε όλους
Η μόνη μου ελπίδα είναι το καρμπυρατέρ. Εάν και τότε δεν στρώσει βλέπουμε. Στο μεταξύ αν και πληγωμένη, με υποστηρίζει στις καθημερινές μετακινήσεις μου. Απλώς μετά τα 200 έχει έναν δισταγμό

notakos600
16/09/2014, 07:47
Καλησπέρα σε όλους
Η μόνη μου ελπίδα είναι το καρμπυρατέρ. Εάν και τότε δεν στρώσει βλέπουμε. Στο μεταξύ αν και πληγωμένη, με υποστηρίζει στις καθημερινές μετακινήσεις μου. Απλώς μετά τα 200 έχει έναν δισταγμό

Σκέφτηκες να βάλεις γιαπωνέζικο καρμπυρατέρ;
Εγώ στη Jawa 350 που έκανα ανακατασκευή έβαλα πρόχειρα ένα MIKUNI (ταιριάζει σαν να ήταν δικό της) και λέω να το κρατήσω. Καλά είναι τα original αλλά σηκώνει πολλή συζήτηση το θέμα.

sapila racing
16/09/2014, 10:56
Απλώς μετά τα 200 έχει έναν δισταγμό

:eek: :look:

buckley
16/09/2014, 11:39
:eek: :look:

AXAXAXAXAXAXAXA

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B7_%CF%80%CF%84%CF%8E%CF%83%CE%B7

ΥΓ Η πλακίτσα πάει στο αστείο του Παλιού και όχι στο μοτόρι ΜΖ την ιστορία του οποίου μαζί με τον Παναή (σειρά) και μερικά άλλα (λίγα) γερόντια από δω μέσα γνωρίζω καλά...

notakos600
16/09/2014, 15:38
AXAXAXAXAXAXAXA

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B7_%CF%80%CF%84%CF%8E%CF%83%CE%B7

ΥΓ Η πλακίτσα πάει στο αστείο του Παλιού και όχι στο μοτόρι ΜΖ την ιστορία του οποίου μαζί με τον Παναή (σειρά) και μερικά άλλα (λίγα) γερόντια από δω μέσα γνωρίζω καλά...

Ποιός μπορεί να σε παρεξηγήσει εσένα ρε παλιοσειρά; :beer:

Palaios
17/09/2014, 09:49
Φίλοι καλημέρα
Γιαπωνέζικα ανταλλακτικά αποφεύγω να τοποθετώ στην δίτροχη ηλικιωμένη σύντροφο διότι φοβάμαι συμβατότητα και επιμόλυνση! Επικίνδυνα πράγματα σε αυτή της την ηλικία! Παρ όλα αυτά, η πιστότητα του συγκεκριμένου υποζυγίου, με κινητοποιεί να το έχω τόσα χρόνια μαζί μου και πραγματικά θέλω να του ανοίξω ξανά τους ταξιδιωτικούς του ορίζοντες. Όποια συμβουλή λοιπόν δεκτή.
Καλή συνέχεια σε όλους

MZ251
18/09/2014, 09:53
Αν γνωρίζει κάποιος: Εδώ και κανα μήνα η ΜΖ μου μου βγάζει το λάδι για να πάρει μπροστά. Χρειάζεται τουλάχιστον 10-15 μανιβελιές όταν είναι κρύα. Αν είναι ζεστή παίρνει με την πρώτη. Μιας και δεν μου το έχει ξανακάνει, καθάρισα καρμπ, το ξαναρύθμισα σύμφωνα με το manual Haynes αλλά τα ίδια. Τι μπορεί να συμβαίνει;

notakos600
18/09/2014, 10:28
Αν γνωρίζει κάποιος: Εδώ και κανα μήνα η ΜΖ μου μου βγάζει το λάδι για να πάρει μπροστά. Χρειάζεται τουλάχιστον 10-15 μανιβελιές όταν είναι κρύα. Αν είναι ζεστή παίρνει με την πρώτη. Μιας και δεν μου το έχει ξανακάνει, καθάρισα καρμπ, το ξαναρύθμισα σύμφωνα με το manual Haynes αλλά τα ίδια. Τι μπορεί να συμβαίνει;

Να έκανες λίγο πιο πλούσιο το μίγμα μήπως;
Το μπουζί σε τι κατάσταση είναι; χρώμα, διάκενο κλπ.

panavour
18/09/2014, 10:59
Αν γνωρίζει κάποιος: Εδώ και κανα μήνα η ΜΖ μου μου βγάζει το λάδι για να πάρει μπροστά. Χρειάζεται τουλάχιστον 10-15 μανιβελιές όταν είναι κρύα. Αν είναι ζεστή παίρνει με την πρώτη. Μιας και δεν μου το έχει ξανακάνει, καθάρισα καρμπ, το ξαναρύθμισα σύμφωνα με το manual Haynes αλλά τα ίδια. Τι μπορεί να συμβαίνει;

βαλε ενα θερμοτερο μπουζι(την επομενη θερμικη βαθμιδα)


250 ETZ 250/251 81-97 NGK B8HS παιρνει κανονικα βαλε για δοκιμη το B7HS

redfire7
18/09/2014, 13:00
Nα ανοιγεις το τσοκ και στο 1/4 περιπου το γκαζι οταν ειναι κρυα και μετα να ριχνεις μια γερη μανιβελια σε εμενα με αυτο τον τροπο παιρνει παντα με την πρωτη ας ειναι και ενα μηνα ακινητο.Επισης οταν την παρκαρεις το βραδυ παντα να κλεινεις τον διακοπτη της βενζινης και να τον ανοιγεις πριν την βαλεις μπροστα το πρωι

MZ251
18/09/2014, 17:23
Είστε φοβεροί! ευχαριστώ panavour, notakos600, redfire7, για τις άμεσες απαντήσεις. Θα ελέγξω αυτά που ου είπατε και θα ενημερώσω. Δεν είχα σκεφτεί το μπουζί μιας και το άλλαξα πρόσφατα. Να 'στε καλά.

Palaios
18/09/2014, 21:12
Φίλε 251
Άλλη μία αποτελεσματική μέθοδος σε 3 βήματα
• Κλειστή βενζίνη και τσόκ, ρίχνεις μανιβελιά κουρδίσματος
• Κλειστή βενζίνη ανοιχτό τσοκ, ρίχνεις μανιβελιά κουρδίσματος
• Κλειστή βενζίνη και ελάχιστά ανοιχτό τσόκ ρίχνεις κανονικά για να πάρει
Οι συνθήκες που δημιουργούνται με αυτή την μέθοδο είναι εκρηκτικές μέσα στον κύλινδρο και σχεδόν πάντα παίρνει μπρός.

STO DIAOLO
24/09/2014, 07:20
650 ευρώ, λέει.

notakos600
24/09/2014, 08:07
Πολλά δεν είναι για το 150?

STO DIAOLO
24/09/2014, 10:58
Αυτός είναι:
http://www.xe.gr/automoto/used-bikes-MZ,ETS-77914529.html
MZ ETS Saxon 150, 150 cc, μοντ. 4/'97, μαύρο, 13.750 χλμ., 13 hp, σειριακό κιβώτιο, δίχρονος κινητήρας, εξάτμιση original και micron, σχάρα, φυλασσόμενο σε γκαράζ, άριστη κατάσταση, ευκαιρια αριστο αψογο λειτουργουν ολα πραγματικα χλμ

Νοτάκο, το πεντάλ φρένου είναι γυρισμένο;

notakos600
24/09/2014, 12:20
Αυτός είναι:
http://www.xe.gr/automoto/used-bikes-MZ,ETS-77914529.html
MZ ETS Saxon 150, 150 cc, μοντ. 4/'97, μαύρο, 13.750 χλμ., 13 hp, σειριακό κιβώτιο, δίχρονος κινητήρας, εξάτμιση original και micron, σχάρα, φυλασσόμενο σε γκαράζ, άριστη κατάσταση, ευκαιρια αριστο αψογο λειτουργουν ολα πραγματικα χλμ

Νοτάκο, το πεντάλ φρένου είναι γυρισμένο;

Εννοείς από την δεξιά στην αριστερή πλευρά? Δεν κατάλαβα.

STO DIAOLO
24/09/2014, 12:41
Στην μεριά που βλέπουμε. Η απόληξη του πεντάλ που πατάει το πόδι.
Δίνει και μια micron εξάτμιση ΜΖ μαζί.

notakos600
24/09/2014, 12:46
Θα μου πεις με κυλινδροπίστονο το κάνεις 250...
Χμμμ.
Το φρένο όχι δεν μπορώ να το καταλάβω, από Jawa μυρίζω μόνο εγώ. ;)

STO DIAOLO
24/09/2014, 12:54
Όχι, το 250 έχει και διαφορετικό μοτέρ. Θέλει κατέβασμα.
Δώσε φώτο Jawa.

notakos600
24/09/2014, 15:39
Όχι, το 250 έχει και διαφορετικό μοτέρ. Θέλει κατέβασμα.
Δώσε φώτο Jawa.

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=141315

redfire7
29/09/2014, 22:56
Για αυτο τι λετε
http://www.aggelies24.gr/aggelia/eyvoia/motosikletes-kai-motopodhlata/pwleitai-mhchanh-mz-150/1385758574218

kokkiklhs
30/09/2014, 06:21
Για αυτο τι λετε
http://www.aggelies24.gr/aggelia/eyvoia/motosikletes-kai-motopodhlata/pwleitai-mhchanh-mz-150/1385758574218

Πρώτον ότι η φωτό είναι δανεισμένη από τη wikipedia, και όχι δική του:
http://en.wikipedia.org/wiki/MZ_Motorrad-_und_Zweiradwerk#mediaviewer/File:TS_1501.JPG

Δεύτερον ότι αν είναι να ασχοληθεί κάποιος γενικά με ΜεΖέ, καλό είναι να ψαχτεί με 250άρι, είτε ETZ, είτε TS, διότι τα 150άρια έχουν σκάρτα 11 άλογα, με ό,τι συνεπάγεται αυτό...
:beer:

kokkiklhs
30/09/2014, 15:14
Έλα, λεβέντες, ευκαιρία!! :D :lol:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5548681/

Με την... ευκαιρία, να εκφράσω κι εγώ έναν προβληματισμό που θέλω να μοιραστώ με τους λοιπούς μεζεδόβιους:

Όταν λέμε "όλα μανίσια", τι εννοούμε; Εδώ βλέπω να έχει πέσει φουλ ανακατασκευή εκ βάθρων και οπτικά φαίνεται σοβαρή και μερακλίδικη δουλειά, ενώ η σχαρίτσα με τα ωραία πλαϊνά καγκελάκια και το μονό σταντ είναι σημαντικά έξτρα που αξίζουν σαφώς!

ΟΜΩΣ, με μια πρόχειρη ματιά διακρίνω πετσοκομμένο (ή aftermarket???) μπροστινό φτερό και βαμμένα πλαϊνά καπάκια κινητήρα (στο 250 είναι κανονικά άβαφα), ενώ το πιθανότερο είναι να έχουν χρησιμοποιηθεί ανταλλακτικά (κυρίως πολωνικής κατασκευής) από τα γνωστά γερμανικά sites ή κι από το ebay...

Δεν το λέω για να κατακρίνω τον πωλητή της αγγελίας, διότι το μηχανάκι όπως το βλέπω μου αρέσει (εκτός βέβαια από την τιμή του) και δίνει εικόνα που πραγματικά αγγίζει τον όρο "μανίσιο", αλλά αν έχει γίνει χρήση ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ REPLICA ανταλλακτικών, μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε έτσι; Ο χαρακτηρισμός έχει να κάνει με την εικόνα, ή με την ουσία;

Βλέπω π.χ. ανακατασκευές σε γιαπωνέζικα, όπου παραγγέλνονται γνήσια ανταλλακτικά εργοστασίου, εδώ όμως μιλάμε για περίπτωση που καινούργια γνήσια ανταλλακτικά ΔΕΝ μπορούν να βρεθούν (εκτός από τo απίθανo σενάριο να πετύχεις κανένα ξεχασμένο στοκ σε παλιό dealer), οπότε ή θα καταφύγουμε στη λύση των μεταχειρισμένων, συνήθως σε μέτρια ή κακή κατάσταση, ή αλλιώς τα ρέπλικα είναι μονόδρομος!

Εσείς τι λέτε;
:beer:

SHOOTER045
30/09/2014, 15:48
Να το κάνω μια βόλτα να σού πω την γνώμη μου?
Ο συγκεκριμένος ήταν αφεντικό μου κάποτε πριν πολλά χρόνια
Σίγουρα είναι πρώτο χέρι το μηχανάκι
Αλλά 4κ είναι υπερβολικά

sapila racing
30/09/2014, 16:49
Αλλά 4κ είναι υπερβολικά

Ανέκδοτο είναι οχι απλά υπερβολικά. :bawl:

SHOOTER045
30/09/2014, 17:11
Μην δίνετε βάση
Καραποντιος είναι γι αυτό

kokkiklhs
30/09/2014, 19:13
Να το κάνω μια βόλτα να σού πω την γνώμη μου?
Ο συγκεκριμένος ήταν αφεντικό μου κάποτε πριν πολλά χρόνια
Σίγουρα είναι πρώτο χέρι το μηχανάκι
Αλλά 4κ είναι υπερβολικά

Χωρίς πλάκα, αν δε βαριέσαι, κάνε το μια βόλτα και πες μας, αν και εφ'όσον λες ότι ξέρεις πως είναι πρώτο χέρι, με 40000χμ θα είναι καινούργιο!!
4 χιλιάρικα είναι ψυχεδελική τιμή για ΜεΖέ, όχι απλώς υπερβολική...

SHOOTER045
30/09/2014, 19:19
Μόλις περπατήσω θα πάω απο εκει
Δεν πιστεύω να το πάρει κανείς ως τότε

panavour
30/09/2014, 19:26
Χωρίς πλάκα, αν δε βαριέσαι, κάνε το μια βόλτα και πες μας, αν και εφ'όσον λες ότι ξέρεις πως είναι πρώτο χέρι, με 40000χμ θα είναι καινούργιο!!
4 χιλιάρικα είναι ψυχεδελική τιμή για ΜεΖέ, όχι απλώς υπερβολική...

40000 χλμ σε ΜΖ δεν ειναι επ ουδενι καινουργιο.Απ τα 80000 και μετα ειναι καινουργιο γιατι ο ιδιοκτητης μεχρι τοτε θα τα εχει αλλαξει ολα.Οσο για την τιμη να μπει στα ανεκδοτα ολο το θρεντ.Μαρεσει παντως το θρασος μερικων.Και μεις ειχαμε αλλαξει σε 17 χρονια 4 ΜΖ το αγαπησαμε ,το μισησαμε περασαμε πολλα ,αλλα ποτε δεν θεωρησαμε οτι ειχαμε πορσε,και ποτε δεν καβαλησαμε το καλαμι.Ελεος πια με τις ψωναρες,ακου 4000 ευρω για μια ΜΖ.Ναταν ΕS 250 H TS 250 στοκ απο το εργοστασιο τουλαχιστον 30 η 40 ετιας να το καταλαβω αλλα οχι κι ετσι???????

notakos600
01/10/2014, 07:20
Μεζέδες, γιάβες και άλλα πτηνά δεν έχουν ποτέ υψηλή μεταπωλητική αξία, σε οποιαδήποτε κατάσταση (εξωτερική, χιλιομετρική) κι αν βρίσκονται.
Μπορεί ο άνθρωπος να μην γουστάρει να το πουλήσει, ίσως απλά να το παρουσιάζει για να ικανοποιήσει την αυταρέσκειά του, αν όχι τη ματαιοδοξία του.

MZ251
01/10/2014, 09:27
Φίλε 251
Άλλη μία αποτελεσματική μέθοδος σε 3 βήματα
• Κλειστή βενζίνη και τσόκ, ρίχνεις μανιβελιά κουρδίσματος
• Κλειστή βενζίνη ανοιχτό τσοκ, ρίχνεις μανιβελιά κουρδίσματος
• Κλειστή βενζίνη και ελάχιστά ανοιχτό τσόκ ρίχνεις κανονικά για να πάρει
Οι συνθήκες που δημιουργούνται με αυτή την μέθοδο είναι εκρηκτικές μέσα στον κύλινδρο και σχεδόν πάντα παίρνει μπρός.

Τελικά η μέθοδός σου είναι αλάνθαστη!!! Μια βδομάδα τώρα που την εφαρμόζω, δεν έχει λαθέψει ούτε μια φορά. Να που μετά 15 χρόνια με τη μζ έμαθα και να την βάζω μπρος χαχαχα. Ποτε δεν ειναι αργά.

sapila racing
01/10/2014, 19:24
Το Thread για τα MZ θα μεταφερθεί σύντομα στα Μοντέλα.
Αν εχετε αντίρρηση γραψτε την.
Οπως καταλαβαίνετε η συζήτηση για τα 251 κλπ δεν εχει καμμια σχέση με Ιστορία και Κλασσικές Μοτοσυκλέτες.

kokkiklhs
01/10/2014, 22:09
Το Thread για τα MZ θα μεταφερθεί σύντομα στα Μοντέλα.
Αν εχετε αντίρρηση γραψτε την.
Οπως καταλαβαίνετε η συζήτηση για τα 251 κλπ δεν εχει καμμια σχέση με Ιστορία και Κλασσικές Μοτοσυκλέτες.

Δεν αφορά μόνο τα ΕΤΖ 250/250 η κουβέντα μας, απλώς συνήθως εκεί επικεντρώνεται, για ευνόητους λόγους!
Έχουν αναφερθεί και τα TS κατά καιρούς, και τα ΕS, και τα παλιότερα αγωνιστικά μοντέλα της φίρμας!
Το σκεπτικό μου όταν πρωτοάνοιξα τη συζήτηση (με αφορμή την απόκτηση και του δικού μου 251, φυσικά) ήταν να μαζευτούν εδώ όλοι οι μεζεδόβιοι, ανεξαρτήτως μοντέλου που έχουν στην κατοχή τους!
Αν πάντως νομίζεις ότι δεν κολλάει σε αυτό το χώρο το thread, κάνε ό,τι καταλαβαίνεις, δεν έχει και καμιά ιδιαίτερη σημασία...

sapila racing
02/10/2014, 12:11
Δεν αφορά μόνο τα ΕΤΖ 250/250 η κουβέντα μας, απλώς συνήθως εκεί επικεντρώνεται, για ευνόητους λόγους!
Έχουν αναφερθεί και τα TS κατά καιρούς, και τα ΕS, και τα παλιότερα αγωνιστικά μοντέλα της φίρμας!
Το σκεπτικό μου όταν πρωτοάνοιξα τη συζήτηση (με αφορμή την απόκτηση και του δικού μου 251, φυσικά) ήταν να μαζευτούν εδώ όλοι οι μεζεδόβιοι, ανεξαρτήτως μοντέλου που έχουν στην κατοχή τους!
Αν πάντως νομίζεις ότι δεν κολλάει σε αυτό το χώρο το thread, κάνε ό,τι καταλαβαίνεις, δεν έχει και καμιά ιδιαίτερη σημασία...

Το thread το παρακολουθώ απο την αρχή, και όσο είχε να κανει με παλιότερα μοντέλα που είναι κλασσικές μοτοσυκλέτες, η και με το ETZ 250, ολα καλά.
Τωρα τελευταία όμως αναφέρονται κυρίως τα 251 που ειναι μεταγενέστερα και δεν μπορούμε να τα θεωρήσουμε κλασσικά.
Θα παει στα μοντέλα με ανακατεύθυνση ωστε να μην υπάρξει πρόβλημα με καποιον που δεν το βρίσκει ξαφνικά, και θα συνεχίσετε την κουβέντα σας κανονικα.
:wave2:

kokkiklhs
02/10/2014, 12:59
Χαίρε κεχαριτωμένε!

Palaios
02/10/2014, 23:46
Παιδιά
Εμείς που είμαστε προγενέστεροι του 251 να μπούμε στις αντίκες?
Φιλικούς χαιρετισμούς σε όλους

sapila racing
04/10/2014, 16:15
Παιδιά
Εμείς που είμαστε προγενέστεροι του 251 να μπούμε στις αντίκες?
Φιλικούς χαιρετισμούς σε όλους

Για μοτό ανω των 30 ετών ανοίξτε νέο θέμα στο Ιστορία και Κλασσικές Μοτοσυκλέτες. :)

spandonidoskilo
24/10/2014, 23:32
https://www.youtube.com/watch?v=kd7Tys1fuK0
απιστευτη δουλεια...

pan-etz-250
07/11/2014, 12:37
Τι λετε για καμια ΜεΖεδοσυναντηση? ελα να πεφτουν ιδεες.!!!!

harris_x
07/11/2014, 12:56
Τι λετε για καμια ΜεΖεδοσυναντηση? ελα να πεφτουν ιδεες.!!!!Το moto.gr δεν ασπάζεται την ιδέα των "κλειστών" συναντήσεων. Π.χ. ας μαζευτούμε όλα τα Honda CB400 Super Four και κανείς άλλος. Όπως εννοείται από τα παραπάνω, μια δημόσια πρόσκληση ή πρόταση... είναι δημόσια! Οτιδήποτε άλλο ρυθμίζεται με ΠΜ και email.

Από εδώ: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=23059

Εκτός των παραπάνω, αν θέλετε να προτείνετε κάτι μπορείτε να το κάνετε στην ενότητα Συναντήσεις & Βόλτες (http://www.moto.gr/forums/forumdisplay.php?f=5)

:beer:

nic-kar
05/04/2015, 22:18
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΟΥΛΑ,ΣΕ MZ ETZ251 ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΣ 18 ΙΝΤΣΕΣ??
ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΕΝΝΟΩ ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΤΡΟΧΟ 18 ΙΝΤΣΕΣ ΑΠΟ MZ ETZ250 ΠΟΥ ΤΗΝ ΦΟΡΑΕΙ..

SHOOTER045
05/04/2015, 23:35
Αν βρεις το αντίστοιχο στεφάνι, με τον ίδιο αριθμό ακτίνων και πλέξεις το δικό σου κέντρο.
Ναι γίνεται
Για άλλη ζάντα κομπλέ με δισκοφρενα κλπ θέλει μελετη*




Όχι την Ελεονόρα

pavlouga
07/08/2015, 21:09
339331 mz etz250 του 83, θέλει λίγα μαζεματα. Θα γίνει καινούργιο.

Tedvj23
08/08/2015, 08:52
Μπραβο σε μαγκα φτιαξε το μεζεδακο για καμια διχρονοβολτα..:beer:

pavlouga
19/08/2015, 01:54
339653

kyo
19/08/2015, 08:38
ομορφια ειναι πιασε:beer::beer:

andspir
18/08/2018, 12:39
καλησπέρα κι απο εμένα
αυτή την εβδομάδα παραλαμβάνω
πρώτη φορά με μεζέ και 2χρονο ....
θα αγοραστεί απο φίλο σε λειτουργία ,στα 300ε . μόλις την πιάσω στα χέρια μου και αφού βεβαιωθώ πως μηχανικά είναι όλα οκ καθώς η μηχανή βγήκε εχτές απο σέρβις , μπουζί λάδια , μπαταρία πλατίνες , και γράσο όλες οι ντίζες , σιγά σιγά θα ξεκινήσω καλοπισμούς αργα και σταθερά. δεν θέλω να την κάνω του κουτιού μαρέσει η παλαιότητα αλλα να την συμμαζέψω, έχουμε φίλους με μεζέδες πάτρα ? σίγουρα θα χρειαστώ βοήθεια, και αν φυσικά γνωρίζουμε καλό μηχανικό στην περιοχή !! 398709

kyo
18/08/2018, 13:50
καλοριζικος ο μεζες καλες βολτες

andspir
23/08/2018, 08:12
γεια σας μεζεδοπαρεα , ψαχνω να βρω αυτο https://www.repair-manuals.eu/mz-etz-250-1983-user-manual/ αλλα στα αγγλικά καθώς ντιπ γερμανικα και δεν βρίσκω τίποτα αν ξέρει κανείς κάτι , είδα σε παλαιότερα ποστ πώς χαρίστηκε βιβλιαράκι στα ελλήνικά απο άλλο μέλος αν παιζει κάτι παρόμοιο έστο να το βγάλω copies και να επιστρφεί , ευχαριστώ !

andspir
23/08/2018, 21:29
γεια δείτε εδώ τι παρέλαβα, ευτυχώς που δεν έχω δώσει φράγκο και θα επιστραφεί όπως ήρθε ...398854398855 είναι ακριβώς πίσω απο τον μπροστινό μασπιε και φυσικά ειναι η βάση της μηχανής ..

basilis_k6
23/08/2018, 22:29
κόλλησε το. δεν νομιζω να μην γινετε.

andspir
23/08/2018, 23:35
κόλλησε το. δεν νομιζω να μην γινετε.

προφανώς και γίνεται αλλά από θέμα ασφαλείας? θα έχω ένα κολλημένο πλαίσιο?

buckley
24/08/2018, 04:59
προφανώς και γίνεται αλλά από θέμα ασφαλείας? θα έχω ένα κολλημένο πλαίσιο?

Πιο πολύ η φασαρία της προετοιμασίας του κολλήματος είναι παρά η ασφάλεια του αποτελέσματος ,οκ 3 κατοστάρικα έδωσες απλά έπρεπε να στο είχε πει εννοείται.

andspir
24/08/2018, 08:55
[QUOTE=buckley;2951436]Πιο πολύ η φασαρία της προετοιμασίας του κολλήματος είναι παρά η ασφάλεια του αποτελέσματος ,οκ 3 κατοστάρικα έδωσες απλά έπρεπε να στο είχε πει


φυσικά και δεν περίμενα ΒΜW ούτε να είναι στην πένα ήξερα τι αγόραζα ώς την παλαιότητα , αλλα αυτό είναι κάτι μή αναστρέψιμο όσο αφορά την ασφάλεια που θα έχω και τι να ρίξω λεφτά σε ένα κομμένο μηχανάκι ...

andspir
28/08/2018, 11:27
Γειά σας κύριοι. ο ιωνας έχει κλείσει σε συνταξιοδοτηση η μου είπαν ράδιο αρβίλα?

MZ251
28/08/2018, 15:24
Γειά σας κύριοι. ο ιωνας έχει κλείσει σε συνταξιοδοτηση η μου είπαν ράδιο αρβίλα?

Ναι έχει κλείσει, πήρα τηλ και το επιβεβαίωσα πριν λίγες μέρες. Αν γνωρίζετε κανένα μάστορα, ενημερώνετε. Ο Ρογδάκης ισχύει ακόμη; Δεν έχω πάει ποτέ.

basilis_k6
28/08/2018, 15:40
Ναι έχει κλείσει, πήρα τηλ και το επιβεβαίωσα πριν λίγες μέρες. Αν γνωρίζετε κανένα μάστορα, ενημερώνετε. Ο Ρογδάκης ισχύει ακόμη; Δεν έχω πάει ποτέ.

οχι ρπμ....
ο ροδγακης μαλλον εκλεισε πριν χρόνια...

andspir
28/08/2018, 18:25
στην αναζήτηση μου για ΜΖ λοιπόν και αφου βλέπω πως τα μαστοριά σιγα σιγά την κάνουν αυτό που αναρωτιέμαι είναι το απόθεμα ανταλλακτικών, αν θέλουν οι κάτοχοι των μηχανών να με ενημερώσουν αν βρίσκουν , πώς και σε τι έχουν δυσκολευτεί ή σε τι θα δυσκολευτώ , γιατί πραγματικά αρχιζω και το σκέφτομαι αν θα μπορέσω να συντηρήσω μια ΜΖ ..

MZ251
28/08/2018, 18:33
στην αναζήτηση μου για ΜΖ λοιπόν και αφου βλέπω πως τα μαστοριά σιγα σιγά την κάνουν αυτό που αναρωτιέμαι είναι το απόθεμα ανταλλακτικών, αν θέλουν οι κάτοχοι των μηχανών να με ενημερώσουν αν βρίσκουν , πώς και σε τι έχουν δυσκολευτεί ή σε τι θα δυσκολευτώ , γιατί πραγματικά αρχιζω και το σκέφτομαι αν θα μπορέσω να συντηρήσω μια ΜΖ ..

Είναι ένα μεγάλο πρόβλημα πλέον αυτό για τις αγαπημένες μας ΜΖ. Τα ψιλά. οκ τα καταφέρνουμε, αλλά αν χρειαστεί κάτι παραπάνω είτε θα πάμε σε κανένα «φαρμακείο» είτε θα τα παρατήσουμε.

andspir
28/08/2018, 18:46
Είναι ένα μεγάλο πρόβλημα πλέον αυτό για τις αγαπημένες μας ΜΖ. Τα ψιλά. οκ τα καταφέρνουμε, αλλά αν χρειαστεί κάτι παραπάνω είτε θα πάμε σε κανένα «φαρμακείο» είτε θα τα παρατήσουμε.

ακόμα και απο εξωτερικό είναι θέμα ?

basilis_k6
28/08/2018, 19:51
ακόμα και απο εξωτερικό είναι θέμα ?

καποια πραγματα υπαρχουν καποια οχι. γινοτανε μια παραγωγη μουφα ανταλλακτικων οπως για παραδειγμα τα λαστιχα της αλυσιδας πισω στο 251. χαλαγανε σε χρονο dt. εβαλα παλι το παλιο και το τυλιξα με μονοτικη και οσο αντεξει. δυσκολα θα συντηρησεις ενα ηδη μετοχειρο μηχανακι. αν ειναι σε πολύ καλη κατασταση δεν θα εχεις θεμα πιστευω. Παντως χωρις μαστορα σκουρα τα πραγματα...
Ειχα ρωτησει τον ιωνα και μου ειπε οτι θες εδω ειμαστε αλλα πανε και 2 χρονια. τουλάχιστον αν θελει καποιος μια βοηθεια στο τηλεφωνο νομιζω θα την δωσει.

andspir
28/08/2018, 20:16
https://www.car.gr/14712546-mz-etz για να ακούσω γνώμες

MZ251
28/08/2018, 20:35
https://www.car.gr/14712546-mz-etz για να ακούσω γνώμες

Αρκετή σκουριά πχ τα καλάμια μπροστά. Δεν νομίζω να την κυκλοφορεί καθημερινά όπως λέει, θα ήταν σε καλύτερη κατάσταση. Τα 550 είναι πάντως πολλά.

jawaforever
01/09/2018, 06:56
Για ανταλλακτικά mz ρωτήστε και τον Μπουγά (αν θυμάμαι καλά το όνομα) που έχει το μαγαζί στην Ερέτρια (eretria bikes).

basilis_k6
01/09/2018, 14:08
απορω πως πουλάνε τετοια μηχανακια 500 ευρω.

panavour
02/09/2018, 00:35
απορω πως πουλάνε τετοια μηχανακια 500 ευρω.

ελευθερη αγορα προσφορα-ζητηση και αμα πουληθει πουληθηκε.ΑΠΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ.

andspir
13/09/2018, 19:15
https://youtu.be/oXIXiQFImL8
έτσι να ασχοληθούμε με κάτι , τι μπορεί να 'βαράει' ? :uplate:

ugene
27/09/2018, 00:46
θα ηθελα να την παρω εγω, για μελοντικο προτζεκτ

andspir
28/09/2018, 00:20
θα ηθελα να την παρω εγω, για μελοντικο προτζεκτ

σε ποιά αναφέρεσαι ?

Vstrommer71
09/10/2018, 11:52
https://youtu.be/oXIXiQFImL8
έτσι να ασχοληθούμε με κάτι , τι μπορεί να 'βαράει' ? :uplate:

Καμπάνα συμπλέκτη ίσως?Προς κιβώτιο ακούγεται η συναυλία.Αλλά τώρα και σε ΜΖ να πείς ότι κάτι ακούγεται είναι ιεροσυλία:lol:

andspir
10/10/2018, 23:12
κιβώτιο ναι σίγουρα , σε συνδιασμό και πώς όλα πρέπει να ήταν ξυρισμένα μέσα απο την κίνηση του λεβιέ ....!

Vstrommer71
12/10/2018, 08:58
Eν τέλει,θα βρούμε κανά αξιόλογο 251(με σέλλα IFA υποχρεωτικά) 89-90 που να κυκλοφορεί σε καλή κατάσταση?

basilis_k6
12/10/2018, 16:38
Eν τέλει,θα βρούμε κανά αξιόλογο 251(με σέλλα IFA υποχρεωτικά) 89-90 που να κυκλοφορεί σε καλή κατάσταση?

ifa?

τελικά το δικό μου όταν το πουλήσω θα έχει φτάσει στο χιλιάρικο με όλους τους αρχαιοκάπηλους που μαζευτήκανε. :D

Vstrommer71
12/10/2018, 20:26
ifa?

τελικά το δικό μου όταν το πουλήσω θα έχει φτάσει στο χιλιάρικο με όλους τους αρχαιοκάπηλους που μαζευτήκανε. :D
Είχα μια φορά κι έναν καιρο ένα 150 μαύρο.Τα τελευταία αυθεντικά DDR βγαίνανε 89-90 με στάμπα IFA στην σέλα.
Ψάχνω απλά ένα μηχανάκι που να μην φοβάται τον ήλιο και την υγρασία εδώ στο νησί,και είναι κρίμα να ακουμπησεις ένα σκασμό λεφτά για καινούργιο μηχανάκι και να στο φάει η αρμύρα.Οπότε ένας ΜεΖες σε καλή κατάσταση είναι μια ιδανική επιλογή για το κλίμα και τους κατσικόδρομους του νησιού.Κι αν Ελλάδα δεν βρίσκεται,βλέπω καμπόσα να κυκλοφορούν σε χώρες του πρώην Ανατολικού μπλοκ.Ψάχνομαι κι από εκεί,με προοπτική το ερχόμενο καλοκαίρι να το πάρω.
Εδώ όσα έχω δει είναι από μέτρια έως χρέπια της κακιάς ωρας.Αν όμως έχει κάποιος φίλος υπόψη κάποιο που να είναι σε καλή κατάσταση,ας ρίξει σήμα.Το οικονομικό δεν είναι αυστηρά περιοριστικό,αρκεί να είναι κάποιο μηχανάκι που να αξίζει.

basilis_k6
12/10/2018, 20:34
Είχα μια φορά κι έναν καιρο ένα 150 μαύρο.Τα τελευταία αυθεντικά DDR βγαίνανε 89-90 με στάμπα IFA στην σέλα.
Ψάχνω απλά ένα μηχανάκι που να μην φοβάται τον ήλιο και την υγρασία εδώ στο νησί,και είναι κρίμα να ακουμπησεις ένα σκασμό λεφτά για καινούργιο μηχανάκι και να στο φάει η αρμύρα.Οπότε ένας ΜεΖες σε καλή κατάσταση είναι μια ιδανική επιλογή για το κλίμα και τους κατσικόδρομους του νησιού.Κι αν Ελλάδα δεν βρίσκεται,βλέπω καμπόσα να κυκλοφορούν σε χώρες του πρώην Ανατολικού μπλοκ.Ψάχνομαι κι από εκεί,με προοπτική το ερχόμενο καλοκαίρι να το πάρω.
Εδώ όσα έχω δει είναι από μέτρια έως χρέπια της κακιάς ωρας.Αν όμως έχει κάποιος φίλος υπόψη κάποιο που να είναι σε καλή κατάσταση,ας ρίξει σήμα.Το οικονομικό δεν είναι αυστηρά περιοριστικό,αρκεί να είναι κάποιο μηχανάκι που να αξίζει.

δυστυχως δεν μας αφηνει πλεον η εε να πάρουμε τέτοιες μηχανες. εγω θα ειχα δωσει το mz για να παρω αυτο https://www.youtube.com/watch?v=RilkaMG11t4

Vstrommer71
13/10/2018, 12:43
δυστυχως δεν μας αφηνει πλεον η εε να πάρουμε τέτοιες μηχανες. εγω θα ειχα δωσει το mz για να παρω αυτο https://www.youtube.com/watch?v=RilkaMG11t4
Τυχερός είσαι που δεν έκανες το απονεννοημένο διάβημα να δώσεις ένα φοβερό κλασσικό μηχανάκι(το πρώτο παγκοσμίως που πήγαινε βόλτα μόνο του στο σταντ χωρίς οδηγό,τι να μας πουν κάτι Tesla και λοιπες αηδίες!) για να πάρεις το Μπουζούκι:lol:
Να δούμε αν θα πετύχουμε κανά τέτοιο πχ
https://www.youtube.com/watch?v=qTGPbegLpd0&t=100s

jawaforever
21/10/2018, 09:09
Μια πηγή ανταλλακτικων - βελτιώσεων για τα MZ - SIMSON.

https://www.zt-tuning.de

Όπως αναφέρει ο κάτοχος του σε σελίδα του fb.

Το S 70 τελειωμενο επιτελους.Ο κινητηρας βελτιωθηκε στο καταστημα ZWEIRAD SHUBERT και εχει.Κυλινδροπιστονο 45 χιλ.με μονο ελατηριο καρμπυρατερ BVF 19 N1 11 στροφαλλο ελαφρωμενο ηλεκτρονικη EMZA 12 V 45 watt,πενταρι σασμαν,καμπανα πενταδισκη ελαφρωμενη με ρουλεμαν στον αξονα εξατμιση PROMA 32 χιλ.με θαλαμο διαστοληςκαι ενισχυμενα ρουλεμαν στοφαλου.Ολα αυτα ειναι το κιτ που δινουν οι Γερμανοι για 12 ιππους στις 9500 στροφες και στοιχησε περιπου 900 ευρω.

andspir
27/10/2018, 14:20
για να βοηθάνε οι παλαιότεροι . τι κουβαλάς απαραίτητα στην εργαλειοθήκη σου με ενα MZ? oeeeo ?

Vstrommer71
27/10/2018, 16:01
για να βοηθάνε οι παλαιότεροι . τι κουβαλάς απαραίτητα στην εργαλειοθήκη σου με ενα MZ? oeeeo ?

Η εργαλειοθήκη της μαμάς του δεν ήταν άσχημη.Λαδάκι μίξης είχα μαζί και κανά ανταλλακτικό λαμπάκι φλας που τα έκαιγε που και που.
Άλλα θέματα δεν είχε το 150.
Ιδαίτερη προσοχή στο δοχείο της τρόμπας λαδιού μίξης.Με τον καιρό πιάνει μούργα από μέσα και ενώ νομίζεις ότι το ματάκι δείχνει γεμάτο στην πραγματικότητα ψεύδεται ασυστόλως.Έτσι την πάτησα και μου κόλλησε το δικό μου.Τίμιος όμως ο ΜεΖές,μου έσβησε 10 μέτρα από την πόρτα μου κι όχι σε κάποια ερημιά!

Vstrommer71
27/10/2018, 16:08
Μια πηγή ανταλλακτικων - βελτιώσεων για τα MZ - SIMSON.

https://www.zt-tuning.de

Ολα αυτα ειναι το κιτ που δινουν οι Γερμανοι για 12 ιππους στις 9500 στροφες και στοιχησε περιπου 900 ευρω.
Θα έχει ωραία δυναμομέτρηση.3 ίππους στις 9450 και θα ξυπνάει από τις 9500 και μετά.
Θα θέλει και ειδικά σαζμάν:lol:
400567

jawaforever
28/10/2018, 20:15
Θα έχει ωραία δυναμομέτρηση.3 ίππους στις 9450 και θα ξυπνάει από τις 9500 και μετά.
Θα θέλει και ειδικά σαζμάν:lol:
400567
Α) αν διάβασες, το κιτ περιλαμβάνει και 5αρι σασμάν.
Β) από που προκύπτει ότι θα έχει 3 άλογα μέχρι τις 9.450 και 50 στροφές πιο πάνω θα κάνει το μπαμ;

Δες δυναμομετρηση από simson βελτιωμένο στα 24 άλογα και θα καταλάβεις.

https://m.youtube.com/watch?v=zfX3LE3g-tU

andspir
04/11/2018, 21:24
καλησπέρα στην ομάδα ,
Παρασκευή λοιπον πρωί (πολύ πρωί) πήρα το δρόμο για την μεταφορική, με ενημέρωσε ο φίλος που την έχει πως με περίμενε εκει μια ανατολικογερμανίδα σιτεμένη μέν αλλα αλητήρια etz 250 του 87. μήν τα πολυλογώ έφτασα (ταξίδι λές και πήγαινα Θεσσαλονίκη μου φάνηκαν τα 15 λεπτά) και μόλις την είδα ,μου έκλεισε το μάτι... εδώ είμαστε λέω. Για να μας πεις και ένα τραγούδι είπα απο μέσα μου, βάζω κλειδί ρίχνω μια μανιβελια κούφια στην δεύτερη κλωτσάει και παίρνει , αυτά είναι !
την αφήνω α χορέψει για λίγο μόνη της στο διπλό καβαλέτο και την φέρνω βόλτα γύρο γύρο ιεροτελεστικά, της χαϊδεύω λίγο το γκαζάκι να ακούσω γιαγιά δίχρονη και τα έλεγε πολύ όμορφα.
Ανέβηκα ... 1η ... σε μαλακωσά και έφυγα ... για τα επόμενα 5-6 χιλιόμετρα τσέκαρα την MZ στα 15 με 20 χιλιόμετρα φρένα, τιμόνι, κιβώτιο , πως στέκεται στον δρόμο και τα συναφή ,για τα επόμενα 20 χιλιόμετρα την έβαλα να ρουφήξει λίγη βενζίνη καθώς είχα μπει περιμετρική και είχα χώρο . Άνοιγε στρωτά όμορφα χωρίς κακοφωνίες , 110 σίγουρα και με έπαιρνε κι άλλο... φυλάχτηκα μεχρι να μάθω τα χούγια της ,
Έφτασα στην δουλειά την πάρκαρα την ξανάφερα μια γύρα και είπα έχω πολύ δουλειά για να γίνεις όπως σε θέλω..
Αφού τελείωσα το οχτάωρο λοιπόν παω να την πάρω να γυρίσω σπίτι..... και ξεκινάμε το βάπτισμα .... αμ δεν θα σε κάνω εγώ όπως σε θέλω μάλον θα με κάνει αυτή όπως τα θέλει :D
είχα αφήσει τον διακόπτη στην λειτουργία parking την νύχτα με τα φώτα αναμμένα και μπαταριά γιόκ ... τι να κάνω πήρα ρέυμα απο το αμάξι στιγμιαία και στην μανιβελιά τραγούδαγε πάλι, πήγα να φύγω αλλα στα 10 μέτρα εσβησε.... μεγάλε ανοιξε και την μπετζίνα να τσουλισεις .. πάλι απο την αρχή , στο γύρνα στο σπίτι έβαλα την μπαταρία για φόρτιση και όλα οκ! μερα 1η γυρισα με κάτι γρασάκια στα χέρια οκ
επόνεμη μέρα κατεβαίνω βάζω μπαταρία πάνω όλα κομπλέ , άρχισα να την τζολέυω να φερω τιμόνι και μανέτες στα μετρα μου, κάπου εκεί έσπασα την φωλιά απο την γκαζιέρα .... κάργαρα την αλενόβιδα ... εκει κατάλαβα πως πρεπει να την φερθείς τρυφερά δεν θέλει νταιλίκια είναι χρόνια στο κουρμπέτι η κυρία και τα σηκώνει αυτά , με τα πολλα πήγα να βρώ καμια γκαζιέρα στην αγορά που να ταιριάζει μέχρι να δω τι θα κάνω γιατί ήθελα να συγκεντρώσω μια παραγγελία απο πράγματα αφού θα την έβαφα να άλαζα κάποια , μάταια όμως δεν βρήκα κάτι να ταιριάζει... την μαμήσαμε είπα αρχίσαμε... και κατευάζω την κούτα με τα ανταλακτικά που μου έστειλε ο κ.Χρήστος μαζί με την MZ, ρε φίλε είχε μέσα την φωλιά που μου είχε σπάσει παλιά μεν μεσα στο χώμα αλλα ακέραια.. καθαρίζω την βάζβ πάνω και λές και είχα δυναμόμετρο στο χέρι σφίγγω τόσο όσο .... χαρά να δείς .... τι κολόφαρδος είμαι είπα . και είμαι.
μετά άνοιξα το κουτί δεξιά που είναι η μπαταρία πάλι γιατι όταν την ΄εβγαλα είδα πως εκει που είναι το κουτί με της ασφάλειες μαι μεχρι την μπαταρία ήταν όλο μούργα απο λάδι , ενω ξ μηχανή είναι σχετικά καθαρή , ρε φίλε απο που είναι αυτα εδω πάνω ? η αλυσίδα είναι κλειστή εκτός απο ένα σχίσιμο στο προστατευτικό και χαμηλά το μοτέρ δεν γίνεται να τα πετάει εδω πάνω , ρε απο που είναι ρε απο που είναι βλέπω την πηγή ενα σωλινάκι και αρχιζω αν το ξεθάβω απο 2 δάχτιλα μούργα και σκόνη , ήταν η υπερχείλιση του τανκ των λαδιών μίξης ,,,, ρε μάστορα ? δηλαδή από όλα τα σημεία την μηχανής εδώ μέσα βρήκες να το φέρεις και με τι σκεπτικό ? να μονώσεις με την λαδίλα τις επαφές ? οεεεεεο? και δώσε καθάρισμα έγινε ανθρώπινο πρέπει να έβγαλα ενα κρασοπότηρο μούργα .... 2η μέρα μέσα στο γράσο .........:D και έχει ο θεός !!!!!! αυτα τα ολίγα to be continued με φωτογραφικό υλικο και τα συναφή ....

jawaforever
04/11/2018, 21:55
Καλορίζικη! Πάντως από σαιτ σαν αυτό

https://www.ost2rad.com/MZ-Spare-Parts/

ή το προηγούμενο που έχω αναφέρει,
θα βρεις τα πάντα. Ίσως μερικά ανταλλακτικά να πρέπει να τα έχεις καβατζα.

azar41
04/11/2018, 21:55
Ωραίος,καλά μαστορέματα !

sapila racing
05/11/2018, 09:28
αυτα τα ολίγα to be continued με φωτογραφικό υλικο και τα συναφή ....

Καλή συνέχεια και καλά χιλιόμετρα !

buckley
05/11/2018, 11:44
Έλα προχώρα δυνατά λέμε...
https://www.youtube.com/watch?v=QWzSbCkjQKg

andspir
09/11/2018, 21:33
γεια σας μεζεδες ..
πατάω φρένο και το στοπ μου δεν ανάβει , η λάμπα μου είναι οκ αν κάποιος ξέρει στα ηλεκτρικά που να βγάλω άκρη θα είμαι εννόμων!!! απο το ταμπούρο μου πίσω υπαρχει μία επαφή αλλα η καλωδιωση δεν υπάρχει το καλώδιο λοπόν απο το πίσω φρένο πού πηγαίνει ? στο κοθτί με τις ασφάλειες ? γιατι έχω κι εκει μια θέση κενή και αν ναι μετά απο εκει ? ....

Vstrommer71
10/11/2018, 08:48
γεια σας μεζεδες ..
πατάω φρένο και το στοπ μου δεν ανάβει , η λάμπα μου είναι οκ αν κάποιος ξέρει στα ηλεκτρικά που να βγάλω άκρη θα είμαι εννόμων!!! απο το ταμπούρο μου πίσω υπαρχει μία επαφή αλλα η καλωδιωση δεν υπάρχει το καλώδιο λοπόν απο το πίσω φρένο πού πηγαίνει ? στο κοθτί με τις ασφάλειες ? γιατι έχω κι εκει μια θέση κενή και αν ναι μετά απο εκει ? ....

Δεν είναι μόνο το καλώδιο.Πρέπει να ρίξεις μια ματιά αν πίσω από τον λεβιέ του φρένου βρίσκεται ο διακόπτης του πίσω φρένου.Είναι πιθανό να τον έχει αφαιρέσει κι αυτόν.Αν έχει αφαιρέσει μόνο το καλώδιο από το πίσω φρένο λογικά με ένα καλώδιο κάνεις πατέντα.Αν λείπει και ο διακόπτης,θες όλο το σύστημα.Αλλιώς κάνεις το δικό μου σύστημα που φρενάρω και με τα δύο φρένα πάντα,οπότε ανάβει το φώς από το μπροστινό φρένο.Είπαμε,οι ΜεΖέδες θέλουν και λίγο πατέντα.Στοργή και προδέρμ:lol:

andspir
11/11/2018, 09:05
401113
μεζέδες καλημερα , απο την γεφυρα μου λείπει το κομμάτι που έχω σημειώσει στη φωτογραφία , δεν βρίσκω πάρα ολόκληρη έχει κάποιος απο κανένα διαλυμένο μεζε , η θα μπορούσα να φτιάξω σε μηχανουργείο ?