Σύνδεση

View Full Version : ΧΤ 660 Ζ Part II



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10

paraligo
16/02/2012, 14:21
Αν φορούσα χοντρές σαμπρέλες στα χωμάτινα?
Φυσικά, υπάρχει κανείς με χωμάτινα που δεν χρησιμοποιεί χοντρές σαμπρέλες η μους!!

STOYBI
16/02/2012, 14:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από paraligo
Αν φορούσα χοντρές σαμπρέλες στα χωμάτινα?
Φυσικά, υπάρχει κανείς με χωμάτινα που δεν χρησιμοποιεί χοντρές σαμπρέλες η μους!!


Ναι...!!!

Τα παιδια παραπανω που θα μπουν με "ασφαλτινα" να πανε μια βολτα στον χωματοδρομο η στην παραλια για μπανιο.... :winka:

Κατα τα αλλα δεν διαφωνουμε πουθενα σε αυτα που ελεγα ποιο πανω..... :wave2:




Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI Οι πιεσεις αυτες μπορουν να δουλεψουν Μονο με μοτοκροσσαδικες σαμπρελες σε αναλογα χωματερα ελαστικα ....
( και αυτο παιζετε εαν μιλάμε για επιθετικη συμπεριφορα ... )

el-Gatto
16/02/2012, 17:44
Εγώ πάντως ,παληκάρια μου ,εχω καταλήξει στις ακολουθες πιέσεις.

Με χωμάτινα ελαστικά(Τ63) - HeavyDuty ΜοτοΚροσσάδικη σαμπρέλα εμπρος - Intermediate Πίσω
δουλεύω 1,5 BAR ,Μπρός/Πίσω (1,3BAR ,αν εχω να κινηθώ σε πολυ κροκάλα)

Με ασφάλτινα (TrailWing 41-42) - MONOκάβαλος 32psi Εμπρός / 35psi Πίσω
2κάβαλος - 34psi Εμπρός / 36psi Πίσω

2κάβαλος + Φορτωμένος - 34psi Εμπρός / 38psi Πίσω

Αυτές ειναι οι πιέσεις που βολεύουν εμένα.

σσ. Συνηθίζω να "πιέζω" σε ολες τις περιπτώσεις κίνησης μου.

stealth
17/02/2012, 14:53
Έβαζες 18,85psi σε κροκάλα μπρός-πίσω???????? :eek:
Καλά άντε πές η πίσω είναι οκ, η μπροστά η ζάντα δεν τσάκιζε στις πέτρες?

el-Gatto
17/02/2012, 17:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από stealth
Έβαζες 18,85psi σε κροκάλα μπρός-πίσω???????? :eek:
Καλά άντε πές η πίσω είναι οκ, η μπροστά η ζάντα δεν τσάκιζε στις πέτρες?
Oχι φίλε μου.
Ετσι κι αλλιως ,η σαμπρέλλα ειναι τοσο χοντρη κ σκληρη(μπορεις να βγάλεις ειδική με 0 πίεση) ,που σε συνδιασμο με τον σκληρότερο σκελετο των κατάλληλων ελαστικών ,και με την πολυ καλη EXCEL ζάντα εμπρος ,ελαχιστοποιουνται τετοιου ειδους προβλήματα.

Εννοειται οτι το ψάχνεις το μονοπάτι.
Δεν κεντράρεις με ολα πάνω στην φυτευτή.:rotflmao: :rotflmao:

stealth
18/02/2012, 09:23
Έτσι ναι φίλε, με άλλη ζάντα,λάστιχο και σκληρη σαμπρέλα αντέχει αν και με μέτρο. Τώρα χωρίς σαμπρέλα με μαμά ζάντα και λάστιχο δεν θα το δοκίμαζα ούτε για πλάκα με 18 πίεση μπροστα σε κροκάλα κλπ.

Για καμιά εκδρομή αν κανονίσετε πάντως λίγο πρός τα βόρεια ψήνομαι ναρθω, απλά γράψτε το και δω να το δω :)

$py
22/02/2012, 10:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Επειδή η πίσω ανάρτηση είναι που είναι σώβρακο, και επειδή την ζορίζεις κιόλας...βάλτην τέρμα σκληρή



Έμένα στα 37000 χλμ περίπου και στο τέρμα σκληρή έχει γίνει σωβρακοφανέλα.

Έχει κάνει κανείς σέρβις και να έχει δει διαφορά ή πάμε για καινούργια?

peskandritsos
22/02/2012, 10:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από $py
Έμένα στα 37000 χλμ περίπου και στο τέρμα σκληρή έχει γίνει σωβρακοφανέλα.

Έχει κάνει κανείς σέρβις και να έχει δει διαφορά ή πάμε για καινούργια? Σε συζήτηση με τον μηχανικό, πριν την αλλάξω μου είπε ότι κανονικά δεν παίρνει επισκευή.
Κάποιοι λέει προσπάθησαν αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν καλό.
Δεν ρώτησα παραπάνω λεπτομέρειες.
Εγώ στα 45000 την άλλαξα αλλά νομίζω ότι μια φτηνή λύση για βελτίωση είναι να αλλάξεις ελατήριο μόνο.

ggs
22/02/2012, 12:09
Κατανάλωση ΤΕΣΤ
---1ο----
300 χλμ ΜΟΝΟ στην πόλη , σε περίοδο με πολύ κρύο , πολύ σταμάτα-ξεκίνα ,χωρίς να κοιτάζω τις στροφές του κινητήρα , έκαψε 20 lit ,δηλαδή 6,6 lit / 100 Km…

Στο επόμενο τεστ θα προσπαθήσω να κρατώ τις στροφές μέχρι τις 4000….

Anty12
22/02/2012, 13:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Κατανάλωση ΤΕΣΤ
---1ο----
300 χλμ ΜΟΝΟ στην πόλη , σε περίοδο με πολύ κρύο , πολύ σταμάτα-ξεκίνα ,χωρίς να κοιτάζω τις στροφές του κινητήρα , έκαψε 20 lit ,δηλαδή 6,6 lit / 100 Km…

Στο επόμενο τεστ θα προσπαθήσω να κρατώ τις στροφές μέχρι τις 4000….


Ένα λίτρο παραπάνω από το μέσο όρο...καλά είναι για urban cycle......:winka:

peskandritsos
23/02/2012, 06:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Κατανάλωση ΤΕΣΤ
---1ο----
300 χλμ ΜΟΝΟ στην πόλη , σε περίοδο με πολύ κρύο , πολύ σταμάτα-ξεκίνα ,χωρίς να κοιτάζω τις στροφές του κινητήρα , έκαψε 20 lit ,δηλαδή 6,6 lit / 100 Km…

Στο επόμενο τεστ θα προσπαθήσω να κρατώ τις στροφές μέχρι τις 4000…. Με την τιμή στο 1.71 έδωσες 34,2 ευρώ??? :eyepop: :eyepop: :eyepop:
Με τόσο γέμιζα κάποτε το αμάξι μου...:sad:

Τες πα, η δική μου μέτρηση με μικτή οδήγηση και μάλιστα με λίγο πιο επιθετική απ' ότι συνήθως έγραψε 13 λίτρα 242 χλμ= 5,37l/100km χωρίς όμως να έχω πέσει σε καμία τρομερή κίνηση.:D

PortisHead
05/03/2012, 12:20
Μια ερωτηση προς κατοχους....
Ποια ειναι η μεση ταχυτητα ταξιδιου στην εθνικη για συνεχομενα χλμ.
Στην πραξη και απο την εμπειρια σας.
Βλεπω οτι εχουν κανει με το συγκεκριμενο αρκετα μεγαλα ταξιδια και αναρωτιεμαι

Anty12
05/03/2012, 12:26
Μια ερωτηση προς κατοχους....
Ποια ειναι η μεση ταχυτητα ταξιδιου στην εθνικη για συνεχομενα χλμ.
Στην πραξη και απο την εμπειρια σας.
Βλεπω οτι εχουν κανει με το συγκεκριμενο αρκετα μεγαλα ταξιδια και αναρωτιεμαι

Φορτωμένο για ταξίδι (βαλίτσες κτλ) στα 120-130 ρολάρεις άνετα.....

peskandritsos
05/03/2012, 12:29
Μια ερωτηση προς κατοχους....
Ποια ειναι η μεση ταχυτητα ταξιδιου στην εθνικη για συνεχομενα χλμ.
Στην πραξη και απο την εμπειρια σας.
Βλεπω οτι εχουν κανει με το συγκεκριμενο αρκετα μεγαλα ταξιδια και αναρωτιεμαιΘεωρώ ότι μια καλή και ασφαλή ταχύτητα ταξιδιού βλέποντας το κοντέρ όμως που ως γνωστό κλέβει είναι μέχρι 135-140 χλμ για να έχεις και λίγο γκαζάκι για προσπέραση.
Με τα μαύρα και τα άσπρα αφαίρεσε καμιά 10αριά χλμ γιατί είναι πιο αργά από τα μπεζάκια.

Anty12
05/03/2012, 12:31
Με τα μαύρα και τα άσπρα αφαίρεσε καμιά 10αριά χλμ γιατί είναι πιο αργά από τα μπεζάκια.

Και στα μπλε...και στα μπλε.....:D

peskandritsos
05/03/2012, 12:35
Και στα μπλε...και στα μπλε.....:D
οκ


Πρόεδρα το mms που σου έστειλα το έχεις λάβει ή έκανα μακακία?

ggs
05/03/2012, 12:35
Με την τιμή στο 1.71 έδωσες 34,2 ευρώ??? :eyepop: :eyepop: :eyepop:
Με τόσο γέμιζα κάποτε το αμάξι μου...:sad:

Τες πα, η δική μου μέτρηση με μικτή οδήγηση και μάλιστα με λίγο πιο επιθετική απ' ότι συνήθως έγραψε 13 λίτρα 242 χλμ= 5,37l/100km χωρίς όμως να έχω πέσει σε καμία τρομερή κίνηση.:D
Οι συνθήκες πιστεύω ήταν οι χειρότερες για την κατανάλωση …. Βαλε και το ότι εγώ είμαι συνέχεια …. δικάβαλος … εεε… για να παραξει έργο που θα πρέπει να κουνήσει όλα αυτά τα κιλα , θέλει μπενζινα…:D

Το δεύτερο το τεστ ,με λίγες στροφές , καταστράφηκε από μια βόλτα που έκανα το Σάββατο…

Anty12
05/03/2012, 12:39
οκ


Πρόεδρα το mms που σου έστειλα το έχεις λάβει ή έκανα μακακία?

Τσούκου...δεν έλαβα τπτ

ggs
05/03/2012, 12:42
Με τα μαύρα και τα άσπρα αφαίρεσε καμιά 10αριά χλμ γιατί είναι πιο αργά από τα μπεζάκια.

:a37:

Εγώ στην εθνική ειδα 166 στο κοντερ….







…αλλά έκοψα γιατί νόμιζα ότι έπαιρνε τηλέφωνο….:rolleyes:

Βάρκα-γιαλό…

peskandritsos
05/03/2012, 12:50
Τσούκου...δεν έλαβα τπτ
Ελπίζω τώρα να τα κατάφερα.
Κοίτα το κινητό σου!!!

Anty12
05/03/2012, 13:07
Ελπίζω τώρα να τα κατάφερα.
Κοίτα το κινητό σου!!!

Τίποτε Στράτο...στείλε πμ με φώτο εδώ

peskandritsos
05/03/2012, 13:26
Τίποτε Στράτο...στείλε πμ με φώτο εδώΆσταδιάλα τα μαμημένα τα κινητά με τις οθόνες αφής.

Τι το ήθελα το μπ@@ρδέλο?

Την δυναμομέτρηση θέλω να σου στείλω γιατί δεν την έχω σε χαρτί και την φωτογράφησα με το κινητό.
Θα προσπαθήσω να την περάσω στον υπολογιστή το απόγευμα.

Anty12
05/03/2012, 13:39
Την δυναμομέτρηση θέλω να σου στείλω γιατί δεν την έχω σε χαρτί και την φωτογράφησα με το κινητό.
Θα προσπαθήσω να την περάσω στον υπολογιστή το απόγευμα.

Τι έδειξε...τσίμπησες 2-3-4-5 αλογατάκια προς τα πάνω...???
Χάρτη έβαλες αυτόν της ΟTR ? Σου στείλαν ένα χάρτη μόνο ή δύο ?

PortisHead
05/03/2012, 13:54
Δλδ. με 130χλμ/ωρα....εχεις κι ενα περιθωριο μεχρι τα 160 για προσπεραση ?
Σχετικα ευκολο ?
Απο θεση οδηγησης σε αυτες τις ταχυτητες ? Βλεπω μεγαλο ανεμοθωρακα ? Ξεκουραστα ?

peskandritsos
05/03/2012, 14:04
Δλδ. με 130χλμ/ωρα....εχεις κι ενα περιθωριο μεχρι τα 160 για προσπεραση ?
Σχετικα ευκολο ?
Απο θεση οδηγησης σε αυτες τις ταχυτητες ? Βλεπω μεγαλο ανεμοθωρακα ? Ξεκουραστα ?Έχει αρκετή ροπή σε αυτές τις ταχύτητες, οπότε πας άνετα.
Με την εξτρά ζελατίνα που έχω βάλει (givi) με χτυπάει ελαφρά το αεράκι αλλά υποφερτά, είμαι και θηρίο 1,80.
Άν είσαι πιο ψηλός θα σε χτυπάει αρκετά.
Άν είσαι πιο κοντός δεν θα πατάνε τα πόδια σου κάτω...

Anty12
05/03/2012, 14:04
Δλδ. με 130χλμ/ωρα....εχεις κι ενα περιθωριο μεχρι τα 160 για προσπεραση ?
Σχετικα ευκολο ?
Απο θεση οδηγησης σε αυτες τις ταχυτητες ? Βλεπω μεγαλο ανεμοθωρακα ? Ξεκουραστα ?

Όχι ....μετά τα 130 η μηχανή αρχίζει και ψαρεύει επικίνδυνα (ειδικά με ψηλή ζελατίνα και βαλίτσες ή top case), και για να δεις από τα 130 τα 160, θες μια μέρα και μια αιωνιότητα.....
Θέση οδήγησης κάθετα όπως σε όλα τα on-off....ζελατίνα θα σου είναι πολύ βολική, αν είσαι πάνω από 1.80...το ξεκούραστα είναι σχετικό ανάλογα το κ@λο του αναβάτη....ο Σουπιάς για παράδειγμα, χτυπάει στην πλάκα Σαλονίκη-Πάτρα-Σαλονίκη......και στα καπάκια κάνει και τρελίτσες με την γκόμενα.....:lol:

peskandritsos
05/03/2012, 14:07
Μ' αρέσει που συμφωνούμε:)

Anty12
05/03/2012, 14:07
Έχει αρκετή ροπή σε αυτές τις ταχύτητες, οπότε πας άνετα.


Πόσα άλογα πήρες ρπμ.......:confused:

ggs
05/03/2012, 14:09
Δλδ. με 130χλμ/ωρα....εχεις κι ενα περιθωριο μεχρι τα 160 για προσπεραση ?
Σχετικα ευκολο ?
Απο θεση οδηγησης σε αυτες τις ταχυτητες ? Βλεπω μεγαλο ανεμοθωρακα ? Ξεκουραστα ?

Η προσπέραση σ αυτές τις ταχύτητες είναι ΟΚ…
Η θέση οδήγησης είναι καλή και η προστασία από τον αέρα επαρκής για
ΕΝΑ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ ΟΝ –ΟΦΦ … αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε…
Η Εθνική δεν είναι το ότι καλύτερο για το τενερε αλλά θα βγάλει όλα τα χιλιόμετρα αξιοπρεπώς και με την λιγότερη δυνατή καταπόνηση…
Η έλλειψη έκτης ταχύτητας καθώς και οι κραδασμοί που έχει σ αυτά τα χιλιόμετρα(πολύ ήπιοι για μονοκυλινδρο) ίσως κουράσουν

Αν σε ενδιαφέρει η αγορά του , σκέψου τι θες να κάνεις με το μηχανακι…..

peskandritsos
05/03/2012, 14:11
Πόσα άλογα πήρες ρπμ.......:confused:Από μαμά πρέπει να είμαι 4-5 παραπάνω αλλά είναι και η ανάρτηση που βοηθάει στις ψηλές ταχύτητες.


Κοίτα τα πμ σου

PortisHead
05/03/2012, 15:24
Αν σε ενδιαφέρει η αγορά του , σκέψου τι θες να κάνεις με το μηχανακι…..

Στο 90% των περιπτωσεων θα με καλυψει με 1000.
Ειναι αυτο το γ@μημενο το 10% , που θες να πας σαν ανθρωπος 2-3 φορες το χρονο κανα ταξιδακι
+- 400 χλμ. και θα σου βγάλει την πίστη στην εθνική.
Εμφανησιακα , μαρεσε απο την 1η στιγμη που το ειδα...
Ευχαριστώ για τις απαντησεις παιδια.
:beer:

daz
05/03/2012, 17:15
Μια ερωτηση προς κατοχους....
Ποια ειναι η μεση ταχυτητα ταξιδιου στην εθνικη για συνεχομενα χλμ.
Στην πραξη και απο την εμπειρια σας.
Βλεπω οτι εχουν κανει με το συγκεκριμενο αρκετα μεγαλα ταξιδια και αναρωτιεμαι

150χλμ στο κοντέρ.:smokin:


Θεωρώ ότι μια καλή και ασφαλή ταχύτητα ταξιδιού βλέποντας το κοντέρ όμως που ως γνωστό κλέβει είναι μέχρι 135-140 χλμ για να έχεις και λίγο γκαζάκι για προσπέραση.
Με τα μαύρα και τα άσπρα αφαίρεσε καμιά 10αριά χλμ γιατί είναι πιο αργά από τα μπεζάκια.

150χλμ και αν φταρνιστώ 160 στο κοντερ.


:a37:

Εγώ στην εθνική ειδα 166 στο κοντερ….

…αλλά έκοψα γιατί νόμιζα ότι έπαιρνε τηλέφωνο….:rolleyes:

Βάρκα-γιαλό…

Εγώ 178 στο κοντέρ (με μαμά ζελατίνα) και η μηχανή τρένο (όταν οι αναρτήσεις ήταν λίγο καλύτερες). :smokin:


Έχει αρκετή ροπή σε αυτές τις ταχύτητες, οπότε πας άνετα.
Με την εξτρά ζελατίνα που έχω βάλει (givi) με χτυπάει ελαφρά το αεράκι αλλά υποφερτά, είμαι και θηρίο 1,80.
Άν είσαι πιο ψηλός θα σε χτυπάει αρκετά.
Άν είσαι πιο κοντός δεν θα πατάνε τα πόδια σου κάτω...

Είμαι 1.90 και δεν έχω αλλάξει ζελατίνα. :eek: Αέρας με χτυπάει μόνο στους ώμους. Στο κράνος μόνο στροβιλισμούς. Η μικρή ζελατίνα στο τενερε κάνει καλύτερη δουλειά απ' την μεγάλη που έχει το 990. Δοκιμασμένο. Τις άφτερ μαρκετ δεν τις έχω δοκιμάσει για να δω τι ψάρια πιάνουν.


Όχι ....μετά τα 130 η μηχανή αρχίζει και ψαρεύει επικίνδυνα (ειδικά με ψηλή ζελατίνα και βαλίτσες ή top case), και για να δεις από τα 130 τα 160, θες μια μέρα και μια αιωνιότητα.....
Θέση οδήγησης κάθετα όπως σε όλα τα on-off....ζελατίνα θα σου είναι πολύ βολική, αν είσαι πάνω από 1.80...το ξεκούραστα είναι σχετικό ανάλογα το κ@λο του αναβάτη....ο Σουπιάς για παράδειγμα, χτυπάει στην πλάκα Σαλονίκη-Πάτρα-Σαλονίκη......και στα καπάκια κάνει και τρελίτσες με την γκόμενα.....:lol:


Πρόεδρε topcase δεν έχω. ΒάΝω όμως συχνά rollbag. Με 30 + 30lit πλαινές και 40 rollbag δεν κουνάει πουθενά. Rollbag και κατοστάρια ψαροντούφεκα, λεπίδες, πλαϊνές κτλ το ίδιο.
Τα 160 στο κοντερ τα πάει άνετα. Θα ζοριστεί μόνο σε ανηφόρα με κόντρα άνεμο και φορτωμένη. Κοζάνη-Αθήνα με ανέμους δαιμονισμένους, φουλ φορτωμένος πάλι 150 κράτησα στο κοντερ. Κάποιες φορές όμως το έβλεπα πως ζοριζόταν. :lol: Σε μια ανηφόρα μου τελείωσε και το γκάζι για να κρατήσω τα 150. :lol: Σε αυτές τις συνθήκες η κατανάλωση πλησίασε τα 7l αλλά οριακά δεν τα έφτασε. Το τιμόνι δεν μου το κούνησε πουθενά.

Αν κατάλαβα καλά, παραπάνω αναφέρεις πραγματικά και όχι χλμ στο κοντέρ. 160 στο κοντέρ είναι περίπου 150 πραγματικά. Και μέχρι εκεί τα πάει άνετα. Από κει και πέρα τα βρίσκει σκούρα αλλά θα σου δείξει και τα 170 αν οι συνθήκες είναι ευνοϊκές. Αν επιμείνεις λίγο ίσως σκαρφαλώσει και ψηλότερα αλλά δεν έχει νόημα. Γιατί λες όμως πως απ' τα 130 και μετά σέρνεται?

Θεσ/κη Πάτρα και πίσω είναι ευκολάκι ρε!

Απόκληση κοντέρ με καλά (όχι φαγωμένα) ελαστικά στις διαστάσεις της μαμάς είναι 7 με 8 %. Λάθος κάνω? Πάντως όλα έχουν μια απόκληση γύρω στο 4-5%.




Η έλλειψη έκτης ταχύτητας καθώς και οι κραδασμοί που έχει σ αυτά τα χιλιόμετρα(πολύ ήπιοι για μονοκυλινδρο) ίσως κουράσουν

Όντως μια 6 ίσως χρειαζόταν σαν overdrive αλλά και για να κοντινει η πρώτη. Το "άπλωμα" όμως της ροπής που δίνει το 5τάχυτο είναι ξεχωριστό.



Αν σε ενδιαφέρει η αγορά του , σκέψου τι θες να κάνεις με το μηχανακι…..

Αυτό!



Στο 90% των περιπτωσεων θα με καλυψει με 1000.
Ειναι αυτο το γ@μημενο το 10% , που θες να πας σαν ανθρωπος 2-3 φορες το χρονο κανα ταξιδακι
+- 400 χλμ. και θα σου βγάλει την πίστη στην εθνική.
Εμφανησιακα , μαρεσε απο την 1η στιγμη που το ειδα...
Ευχαριστώ για τις απαντησεις παιδια.
:beer:

:nono: Δεν θα σου βγάλει τίποτα. Autostrata φορτωμένος δικάβαλος το γκάζι κλειδωμένο στα 150 (στο κοντέρ) και άστο μέχρι να φτάσουμε. Μη γελιέσαι, παραπάνω δεν πας. Όχι με φορτωμένο on-off, ότι κι αν είναι αυτό. Εξ' άλλου μετα τα 140-150 η κατανάλωση ανεβαίνει κατακόρυφα σε όλα όσα μπορούν να ταξιδεύουν άνετα με παραπάνω χλμ. Είναι πολλές φορές που είπα και 'γώ να είχα γκάζι να ξεπετάξω την Εγνατία με μια 180αρα να μπω επιτέλους στα "όμορφα", αλλά ποτέ σε ταξίδι.

400χλμ δεν είναι ταξίδι για το τενερε. Βόλτα είναι. Αν το βολευτείς το ίδιο θα είναι και για σένα. Σέλα, θέση οδήγησης, κάλυψη απ' τον αέρα. Αν με αυτά είσαι οκ τότε δεν θα έχεις πρόβλημα.
Και λέω σέλα γιατί είναι πολύ μαλακή, (απ' το 09 και μετά την σκλήρηναν λίγο νομίζω) και δεν επιτρέπει μικρομετατοπίσεις με αποτέλεσμα να πιάνεσαι. Εμένα έχει μαλακώσει τόσο πολύ που ακουμπάω στην βάση της σέλας.

Itali.
249036

PortisHead
05/03/2012, 17:58
Ευχαριστώ πολύ Daz.
Αμα μπορει να ταξιδευει με 140 και 2 ατομα για τουλαχιστον ενα 2ωρο χωρις να ψαχνω
για λαδια και βαλβίδες πισω μου....thats OK with me.

Υ.Γ.
Το εχεις και στο αγαπημενο μου χρωμα :)

peskandritsos
05/03/2012, 18:17
Όπως κατάλαβες φίλε Portis ενώ πήγαμε στη YAMAHA 4 άτομα για την ίδια μηχανή, τελικά πηραμε 4 διαφορετικές μηχανές.
Τό σίγουρο είναι ότι ΔΕΝ πρέπει να ψωνίσεις από Θεσ/νίκη γιατί είναι πιο αργή.
Η μαύρη επίσης δεν κάνει για σένα άμα είσαι παντρεμένος γιατί στα 166 χτυπάει το τηλέφωνο από την σύζυγο για να σου θυμίσει ότι πρέπει να πας σούπερ μάρκετ.
Μάλλον πρέπει να ψωνίσεις από εκεί που ψωνίζει ο Daz γιατί έχει σχεδόν τις ίδιες επιδόσει με μένα χωρίς να έχει δώσει τα ίδια λεφτά με μένα και επιπλέον έχει και βοηθητικές.

Καλά ψώνια!!!
:beer::beer::rotflmao::rotflmao::beer::beer:

PortisHead
07/03/2012, 12:38
WTF ???
Παιρνω τηλεφωνο στην Μοτοδυναμικη (210 6293500 και 80111926242) και δεν απανταει.
Μπηκε κιαυτη στο αρθρο 99 ??? :D

Ψαχνω μπας και εχει ξεμεινει κανενα XTZ για test ride σε καναν αντιπρόσωπο.
Γνωρίζει κανεις ?

peskandritsos
07/03/2012, 13:04
WTF ???
Παιρνω τηλεφωνο στην Μοτοδυναμικη (210 6293500 και 80111926242) και δεν απανταει.
Μπηκε κιαυτη στο αρθρο 99 ??? :D

Ψαχνω μπας και εχει ξεμεινει κανενα XTZ για test ride σε καναν αντιπρόσωπο.
Γνωρίζει κανεις ?Γιατί δεν κοιτάς και στις αγγελίες για κανένα μεταχείρο που μπορείς να βρεις με λίγα χιλιόμετρα και να γλυτώσεις και χρήμα?

Πάρε και μοτοδικτιο Θησέως 324 2109401012 2109426136 αλλά δεν ξέρω άν έχουν.

PortisHead
07/03/2012, 13:09
Γιατί δεν κοιτάς και στις αγγελίες για κανένα μεταχείρο που μπορείς να βρεις με λίγα χιλιόμετρα και να γλυτώσεις και χρήμα?

Πάρε και μοτοδικτιο Θησέως 324 2109401012 2109426136 αλλά δεν ξέρω άν έχουν.

Μα για μεταχειρισμενο μιλαω...αλλα για test ride ?
Ποιος θα σου δώσει το μηχανάκι του ?

PortisHead
07/03/2012, 13:10
Αν και...το συγκεκριμενο μοντελο σε μεταχειρισμενο...ειναι αρκετα επικίνδυνο αν δεν ξερεις ιδιοκτήτη και παρελθον
Λόγω του οτι παταει και χωμα.

peskandritsos
07/03/2012, 13:12
Μα για μεταχειρισμενο μιλαω...αλλα για test ride ?
Ποιος θα σου δώσει το μηχανάκι του ?Ε τι, αυτός που το πουλάει δεν θα στο δώσει να το οδηγήσεις?
Γουρούνι στο σακί θα πάρεις?
Λεφτά θα δώσεις!

PortisHead
07/03/2012, 13:18
Ε τι, αυτός που το πουλάει δεν θα στο δώσει να το οδηγήσεις?
Γουρούνι στο σακί θα πάρεις?
Λεφτά θα δώσεις!

Πάντως κερναω καφεδακι σε βόλτα για ανταλαγη μοτοσυκλετων :)
(τωρα θα μου πεις...ποιος μονοκύλινδρος εντουρας εχει καψουρα για βόλτα με 4κυλινδρο 1250 του 1 τόνου ?)

peskandritsos
07/03/2012, 13:23
Πάντως κερναω καφεδακι σε βόλτα για ανταλαγη μοτοσυκλετων :)
(τωρα θα μου πεις...ποιος μονοκύλινδρος εντουρας εχει καψουρα για βόλτα με 4κυλινδρο 1250 του 1 τόνου ?)Δεν έχω αντίρηση, αλλά όπως θα έχεις καταλάβει τα συμπεράσματα οδηγώντας την δικιά μου δεν θα είναι ασφαλή.
Έχω ρίξει αρκετό τουμπάνιασμα σε βελτιώσεις και δεν έχει και πολύ σχέση με τα "μαμά" τενερέ.
Άν νομίζεις ότι θα σε βοηθήσει τότε οκ.

PortisHead
07/03/2012, 13:26
Δεν έχω αντίρηση, αλλά όπως θα έχεις καταλάβει τα συμπεράσματα οδηγώντας την δικιά μου δεν θα είναι ασφαλή.
Έχω ρίξει αρκετό τουμπάνιασμα σε βελτιώσεις και δεν έχει και πολύ σχέση με τα "μαμά" τενερέ.
Άν νομίζεις ότι θα σε βοηθήσει τότε οκ.

Ναι το εχω δει απο κοντα το δικο σου , ειχαμε παει και βόλτα μαζι.
Γιαυτο ψάχνω για μαμά ή περίπου μαμα.

peskandritsos
07/03/2012, 13:39
ειχαμε παει και βόλτα μαζι.Πότε???

daz
07/03/2012, 14:46
Όπως κατάλαβες φίλε Portis ενώ πήγαμε στη YAMAHA 4 άτομα για την ίδια μηχανή, τελικά πηραμε 4 διαφορετικές μηχανές.


:lol: Δεν έχεις άδικο. Όπως βλέπεις τα χρώματα είναι διαφορετικά.

Ρε δεν είναι θέμα μηχανής αλλά αναβάτη. Εγώ θεωρώ ότι με 150 στο κοντέρ μπορεί να ταξιδεύει όλη μέρα, άλλος πιστεύει πως η κατάλληλη ταχύτητα είναι τα 130 πραγματικά. (140 παρά κάτι στο κοντέρ). Το θέμα της τελικής είναι εντελώς ρευστό. Στις υψηλές στροφές η δύναμη είναι τόσο λίγη που αν την επόμενη μέρα φυσάει λίγο αεράκι μπορεί να δεις και 10 χλμ κάτω. Τα 170 πάντως τα βλέπω. Τα 160 τα έχω όποτε θέλω. Φυσικά όχι όπως εσύ! Είμαι σίγουρος πως ο πρόεδρας εννοούσε πραγματική ταχύτητα και όχι ένδειξη ταχυμέτρου.

Η σταθερότητά της είναι υποδειγματική μέχρι και την περιοχή κοντά στην τελική της. Αν δεν είναι αναζητήστε το πρόβλημα σε κακοφθαρμένα ελαστικά, αναρτήσεις σώβρακα, μεγάλες ζελατίνες, αφτερ μαρκετ χούφτες, λάθος ζυγοστάθμιση, μπαγκαζιέρα.

Η μεγαλύτερη ζελατίνα χρειάζεται για να μειωθεί ο θόρυβος στο κράνος απ' τους στροβιλισμούς. Η αλλαγή της πάντως δεν είναι επιβεβλημένη όπως με κάποιες άλλες. Και πάλι όμως θέμα αναβάτη είναι και αυτό. Εμένα δε με καίει και τόσο ενώ κάποιος άλλος θα ήταν το πρώτο που θα άλλαζε.

Όπως διαπιστώνεις και μόνος σου το λευκό είναι το πιο γρήγορο απ' όλα. :lol:





Portis Αθήνα είσαι ε? Αν έρθω σε καμιά κοπή πίτας θα κανονίσουμε για τεστ ντράιβ. :beer:

peskandritsos
07/03/2012, 16:06
Αν έρθω σε καμιά κοπή πίτας θα κανονίσουμε για τεστ ντράιβ. :beer:Μέχρι το 2013 που θα κόψουμε πίτα θα έχει αγοράσει και μπορεί να έχει αλλάξει κιόλας.
Εκτός άν υπάρχει και πασχαλινή πίτα-τσουρέκι με κόκκινο αυγό αντί για φλουρί...:rotflmao::lol::lol::lol::bigcry:

peskandritsos
07/03/2012, 16:10
Όπως διαπιστώνεις και μόνος σου το λευκό είναι το πιο γρήγορο απ' όλα. :lol:Λευκό βγαίνει και το βεστρόμ ρε, είσαι καλά που θα πάρει τέτοιο?:eek:

PortisHead
07/03/2012, 16:12
Παντως το λευκο με αυτα τα racing stripes δενει άψογα.
Κι εκεινο που εβγαζε σε χρωματα ερήμου ειναι φοβερο.

peskandritsos
07/03/2012, 16:20
Παντως το λευκο με αυτα τα racing stripes δενει άψογα.
Κι εκεινο που εβγαζε σε χρωματα ερήμου ειναι φοβερο.Tώρα σοβαρά,
όταν κοιτάς για μεταχείρο το τελευταίο που θα πρέπει να κοιτάς είναι άν σου αρέσει το χρώμα.

PortisHead
07/03/2012, 16:25
Tώρα σοβαρά,
όταν κοιτάς για μεταχείρο το τελευταίο που θα πρέπει να κοιτάς είναι άν σου αρέσει το χρώμα.

Αν εχεις την επιλογη και το χρονο , πρεπει να τα κοιτας ολα.
Γιατι αλλιως , καταντας με ενα μηχανακι που ΔΕΝ το γουστάρεις.

peskandritsos
07/03/2012, 16:29
Αν εχεις την επιλογη και το χρονο , πρεπει να τα κοιτας ολα.
Γιατι αλλιως , καταντας με ενα μηχανακι που ΔΕΝ το γουστάρεις.Kοίτα, η συγκεκριμένη μηχανή βγήκε σε ωραία χρώματα.
Αν εξαιρέσεις το μπλε-κόκκινο΄μαύρο και άσπρο, τα υπόλοιπα είναι πολύ όμορφα.
Οπότε έχεις επιλογές να διαλέξεις...:cool:

PortisHead
07/03/2012, 16:31
Kοίτα, η συγκεκριμένη μηχανή βγήκε σε ωραία χρώματα.
Αν εξαιρέσεις το μπλε-κόκκινο΄μαύρο και άσπρο, τα υπόλοιπα είναι πολύ όμορφα.
Οπότε έχεις επιλογές να διαλέξεις...:cool:

Μωρε ας βρω εγω ενα "καθαρό"...και καποιον να θελει το bandit...και θα τα βρουμε στο χρώμα.

peskandritsos
09/03/2012, 06:02
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=126599&page=4

Θα έρθει κανείς σας ωρέ?

daz
09/03/2012, 10:10
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=126599&page=4

Θα έρθει κανείς σας ωρέ?

Εγώ είμαι εκτός. Φυσικά μέχρι τότε πολλά αλλάζουν αλλά είναι πολύ δύσκολο.

NickolasV
31/03/2012, 09:02
Καλημέρα και καλό ΣΚ!
Έχεις κανείς δοκιμάσει τα HEIDENAU K60 στο Τενερέ?

jpk chios
01/04/2012, 22:44
Καλημέρα και καλό ΣΚ!
Έχεις κανείς δοκιμάσει τα HEIDENAU K60 στο Τενερέ?

http://obtrailriders.com/index.php/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=56&id=111587&Itemid=75

Έψαξα λιγο και βρήκα το παρα πάνω link.Aν θελετε παιδιά γράψτε και καμιά τιμή με τοποθέτηση να έχω κι εγώ υπόψη μου...

NickolasV
02/04/2012, 00:57
:wave2:
Thanks, το είχα διαβάσει το link ψάχνοντας και εγώ. Αν όμως δεν ξέρεις τον τύπο δεν μπορείς να εξάγεις συμπεράσματα.
Άσε που είναι στην Αυστραλία όπου έχουν υψηλότερες θερμοκρασίες και καλύτερη άσφαλτο!
Η μακριά περίοδος ζωής τους με προβλημάτισε, μήπως είναι σκληρά και γλιστράνε.

Από τα ΤΚC είμαι υπερευχαριστημένος, αλλά το πίσω μου βγάζει 5000χλμ μόνο, αν το κάνω 140 αντί 130 θα κάνει διαφορά?
Τί κερδίζω και τί χάνω?

DrBig
02/04/2012, 07:47
Σε γενικες γραμμες τα 140 λαστιχα εχουν ισχυροτερους σκελετους απ'οτι τα 130 και κρατανε περισσοτερα χιλιομετρα. Οποτε ναι, θα δεις διαφορα στην αντοχη. Με την μεγαλυτερη διασταση θα εχεις λιγο καλλιτερη συμπεριφορα στην ασφαλτο και λιγο χειροτερη στο χωμα.

daz
02/04/2012, 15:06
... Με την μεγαλυτερη διασταση θα εχεις λιγο καλλιτερη συμπεριφορα στην ασφαλτο και λιγο χειροτερη στο χωμα.

Μπερδεύτηκες νομίζω. :)

DrBig
02/04/2012, 23:24
Μπερδεύτηκες νομίζω. :)

ζατι???

Anty12
11/05/2012, 11:02
Από μαμά πρέπει να είμαι 4-5 παραπάνω


Στρατούυυυλλληηηηη......σε.....κλέψανε (http://www.youtube.com/watch?v=o7dmxHpQ0gA&feature=related).....!!!!

68,07 αλόγατα κάτω.....:eyepop:



Ξεκίνα να ψάχνεις ανταλλακτικά από Raptor τώρα.....:lol:

peskandritsos
11/05/2012, 14:17
Στρατούυυυλλληηηηη......σε.....κλέψανε (http://www.youtube.com/watch?v=o7dmxHpQ0gA&feature=related).....!!!!

68,07 αλόγατα κάτω.....:eyepop:



Ξεκίνα να ψάχνεις ανταλλακτικά από Raptor τώρα.....:lol:Προς το παρών ψάχνω ψηλοτάκουνα για να μη μου πέσει όταν σταματάω.
Μάλλον θα το χαμηλώσω λίγο γιατί είναι επικίνδυνο έτσι για μένα.

peskandritsos
12/05/2012, 17:19
Σήμερα μέτρησα απόσταση σέλας από έδαφος...



94 πόντους ζωή νά 'χει και βοήθειά μας.:uplate:

jpk chios
17/06/2012, 10:32
Καλημέρα παίδες!Χρειάζομαι τη βοήθειά σας.Αντιμετωπίζω μεγάλο πρόβλημα σκουριάςΟι ακτίνες στις ζάντες έχουν γίνει καφέ.Ο χώρος στο πλαϊνό σταντ μαζί με το πάτημα έχουν γίνει καφέ.Στο δισκόφρενο εκτός από τη δισκόπλακα βίδες κλπ έχουν γίνει καφέ.Τί θα μπορούσα να κάνω?Πχ στις ζάντες είναι προτιμότερο να τις στείλω για ακτινολόγηση ή να βρω μεταχειρισμένες σε καλή κατάσταση?
Α! κάτι άλλο.Τί αλυσίδα είναι προτιμότερη? Μια o ring ή μια x ring( αυτή η τελευταία πάλι δε ξέρω τί είναι...)?

daz
17/06/2012, 11:23
Καλημέρα παίδες!Χρειάζομαι τη βοήθειά σας.Αντιμετωπίζω μεγάλο πρόβλημα σκουριάςΟι ακτίνες στις ζάντες έχουν γίνει καφέ.Ο χώρος στο πλαϊνό σταντ μαζί με το πάτημα έχουν γίνει καφέ.Στο δισκόφρενο εκτός από τη δισκόπλακα βίδες κλπ έχουν γίνει καφέ.Τί θα μπορούσα να κάνω?Πχ στις ζάντες είναι προτιμότερο να τις στείλω για ακτινολόγηση ή να βρω μεταχειρισμένες σε καλή κατάσταση?
Α! κάτι άλλο.Τί αλυσίδα είναι προτιμότερη? Μια o ring ή μια x ring( αυτή η τελευταία πάλι δε ξέρω τί είναι...)?

Εσύ τελικά είσαι το επίσημο σκουριασμένο μέλος του κλαμπ. Λοιπόν..

Οι μεταχειρισμένες ζάντες δεν είναι λύση. Πάλι το ίδιο θα γίνουν. Αν βάλεις μεταχειρισμένες διαφορετικής μάρκας δεν ξέρεις αν θα ταιριάζουν τα κέντρα. Ούτε μπορείς να αλλάξεις κέντρα σε είδη τρυπημένη ζάντα.
Οι ακτίνες δεν είναι ανοξείδωτες, είναι βαμμένες. Επομένως η λύση είναι να τις αλλάξεις με ανοξείδωτες (κάπου στο 80αρι + το πλέξιμο) ή να βγάλεις αυτές που έχεις να τις τρίψεις και τις βάψεις. Στη δεύτερη περίπτωση πληρώνεις μόνο το χρώμα και το πλέξιμο. Και οι δικές μου είναι λίγο χάλια.


Το δισκόφρενο αν θες μπορείς να το τρίψεις με συρματάκι κουζίνας. Έχω δει πάρα πολλά μοντέλα που το συγκεκριμένο κομμάτι είναι σκουριασμένο. Είναι θέμα του υλικού απ' το οποίο είναι φτιαγμένο. Κάποια σκουριάζουν, κάποια άλλα όχι. Δεν είναι πρόβλημα μόνο στο δικό σου και προφανώς κάποιες εταιρείες δεν το θεωρούν καν πρόβλημα. Στο δικό μου υπάρχουν μόνο κάποια μικρά δείγματα σκουριάς. Αν ζούσα και εγώ σε νησί ίσως ήταν στην ίδια κατάσταση.

Τα x-ring θεωρούνται οι εξέλιξη των O-ring. Επίσης στην αγορά μπορείς να βρεις και Ζ-ring και δεν ξέρω τι άλλο. Η διαφορά τους είναι ότι τα Χ-ring έχουν 2 σημεία που στεγανοποιούν και όχι 1 όπως τα Ο - ring. Επίσης κάποιοι υποστηρίζουν ότι έχουν λιγότερες τριβές και προκαλούν μικρότερη αντίσταση αλλά μάλλον αυτό είναι υπερβολικό. Το βάρος της αλυσίδας είναι μάλλον ο σημαντικότερος παράγοντας όσον αφορά τις επιδόσεις και όχι οι τριβές που προκαλούν τα x-ring. Οι μαμά είναι regina και εμένα καμιά δε μου έβγαλε πάνω από 20 - 25000χλμ. Και οι δύο είχαν μικτή χρήση αλλά ευλαβική συντήρηση. Πάντα καθάριζα πριν τη λίπανση, πάντα στεγνές στο χώμα και καθάρισμα μετά κτλ. Και τις δύο τις άλλαξα λόγο κολλημένων συνδέσμων. Τώρα έβαλα Did x-ring και αναμένω.


Για ελαστικά που ρώτησες στο αλλο θρεντ. Έχεις δίκιο που δεν έβγαλες άκρη με τον σύνδεσμο που έβαλα. Εσύ θέλεις πιο πολύ ασφάλτινα παρά χωμάτινα - μικτής χρήσης. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω όμως. Τα πιο ασφάλτινα που έχω βάλει ως τώρα είναι αυτά που φοράω και τις εντυπώσεις μου τις έγραψα στη συζήτηση που σε παρέπεμψα.


Καλά μπάνια! :wave2:

daz
17/06/2012, 11:44
ζατι???


Χμμ.. Γιατί όχι? (Σόρρυ για την καθυστερημένη ανταπάντηση. :D)

Γιατί οι μεγαλύτερες ζάντες προσφέρουν χειρότερη πληροφόρηση στις στροφές και χρειάζονται μεγαλύτερη προσπάθεια από την μεριά του οδηγού για να στρίψουν τα θεριά. Είναι πιο βαριές, συνεπώς έχουν μεγαλύτερη στοφορμή και αδράνεια.

Εκτός δρόμου τα παραπάνω δεν παύουν να ισχύουν, αλλά είναι λιγότερο σημαντικά. Ενώ τα οφέλη απ' το μέγεθος της ζάντας σε κακοτράχαλα εδάφη... Χμμμ ξέρεις από Βέσπα? :lol:


Γιατί τα σουπερ μοτο έχουν 17άρες?


Σήμερα μέτρησα απόσταση σέλας από έδαφος...
94 πόντους ζωή νά 'χει και βοήθειά μας.:uplate:

Τα τους 100στήσεις ψηλέ. :beer:

peskandritsos
17/06/2012, 13:02
Τα τους 100στήσεις ψηλέ. :beer:Λέω να σκάψω σέλα γιατί θα φάω τα μούτρα μου σε κανένα φανάρι που δεν θα πατάω καλά κάτω.

daz
17/06/2012, 13:32
Λέω να σκάψω σέλα γιατί θα φάω τα μούτρα μου σε κανένα φανάρι που δεν θα πατάω καλά κάτω.

Ε και πόσο θα το χαμηλώσεις έτσι? 2 πόντους?

DrBig
17/06/2012, 15:27
Χμμ.. Γιατί όχι? (Σόρρυ για την καθυστερημένη ανταπάντηση. :D)

Γιατί οι μεγαλύτερες ζάντες προσφέρουν χειρότερη πληροφόρηση στις στροφές και χρειάζονται μεγαλύτερη προσπάθεια από την μεριά του οδηγού για να στρίψουν τα θεριά. Είναι πιο βαριές, συνεπώς έχουν μεγαλύτερη στοφορμή και αδράνεια.

Εκτός δρόμου τα παραπάνω δεν παύουν να ισχύουν, αλλά είναι λιγότερο σημαντικά. Ενώ τα οφέλη απ' το μέγεθος της ζάντας σε κακοτράχαλα εδάφη... Χμμμ ξέρεις από Βέσπα? :lol:


Γιατί τα σουπερ μοτο έχουν 17άρες?


Βρε π@π@ρ@ για ευρος μιλαω, οχι διαμετρο!

paraligo
17/06/2012, 15:36
Λέω να σκάψω σέλα γιατί θα φάω τα μούτρα μου σε κανένα φανάρι που δεν θα πατάω καλά κάτω.

5 χιλ μεγαλύτερα λαμάκια στο μοχλικό = 35 χιλ κατέβασμα τις πίσω ανάρτησης.
Κατεβάζεις και τα καλάμια μπροστά 20 χιλ και είσαι ΕΝΤΑΞΕΙ……
Το μόνο αρνητικό είναι ότι το μονό σταντ είναι πια μακρύ και θέλει προσοχή, αν έχεις όμως διπλό κανένα πρόβλημα.
:wave2:

daz
17/06/2012, 16:04
Βρε π@π@ρ@ για ευρος μιλαω, οχι διαμετρο!



Ουπς.. :D:D

:beer:

jpk chios
17/06/2012, 21:51
Εσύ τελικά είσαι το επίσημο σκουριασμένο μέλος του κλαμπ. Λοιπόν..

Οι μεταχειρισμένες ζάντες δεν είναι λύση. Πάλι το ίδιο θα γίνουν. Αν βάλεις μεταχειρισμένες διαφορετικής μάρκας δεν ξέρεις αν θα ταιριάζουν τα κέντρα. Ούτε μπορείς να αλλάξεις κέντρα σε είδη τρυπημένη ζάντα.
Οι ακτίνες δεν είναι ανοξείδωτες, είναι βαμμένες. Επομένως η λύση είναι να τις αλλάξεις με ανοξείδωτες (κάπου στο 80αρι + το πλέξιμο) ή να βγάλεις αυτές που έχεις να τις τρίψεις και τις βάψεις. Στη δεύτερη περίπτωση πληρώνεις μόνο το χρώμα και το πλέξιμο. Και οι δικές μου είναι λίγο χάλια.


Το δισκόφρενο αν θες μπορείς να το τρίψεις με συρματάκι κουζίνας. Έχω δει πάρα πολλά μοντέλα που το συγκεκριμένο κομμάτι είναι σκουριασμένο. Είναι θέμα του υλικού απ' το οποίο είναι φτιαγμένο. Κάποια σκουριάζουν, κάποια άλλα όχι. Δεν είναι πρόβλημα μόνο στο δικό σου και προφανώς κάποιες εταιρείες δεν το θεωρούν καν πρόβλημα. Στο δικό μου υπάρχουν μόνο κάποια μικρά δείγματα σκουριάς. Αν ζούσα και εγώ σε νησί ίσως ήταν στην ίδια κατάσταση.

Τα x-ring θεωρούνται οι εξέλιξη των O-ring. Επίσης στην αγορά μπορείς να βρεις και Ζ-ring και δεν ξέρω τι άλλο. Η διαφορά τους είναι ότι τα Χ-ring έχουν 2 σημεία που στεγανοποιούν και όχι 1 όπως τα Ο - ring. Επίσης κάποιοι υποστηρίζουν ότι έχουν λιγότερες τριβές και προκαλούν μικρότερη αντίσταση αλλά μάλλον αυτό είναι υπερβολικό. Το βάρος της αλυσίδας είναι μάλλον ο σημαντικότερος παράγοντας όσον αφορά τις επιδόσεις και όχι οι τριβές που προκαλούν τα x-ring. Οι μαμά είναι regina και εμένα καμιά δε μου έβγαλε πάνω από 20 - 25000χλμ. Και οι δύο είχαν μικτή χρήση αλλά ευλαβική συντήρηση. Πάντα καθάριζα πριν τη λίπανση, πάντα στεγνές στο χώμα και καθάρισμα μετά κτλ. Και τις δύο τις άλλαξα λόγο κολλημένων συνδέσμων. Τώρα έβαλα Did x-ring και αναμένω.


Για ελαστικά που ρώτησες στο αλλο θρεντ. Έχεις δίκιο που δεν έβγαλες άκρη με τον σύνδεσμο που έβαλα. Εσύ θέλεις πιο πολύ ασφάλτινα παρά χωμάτινα - μικτής χρήσης. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω όμως. Τα πιο ασφάλτινα που έχω βάλει ως τώρα είναι αυτά που φοράω και τις εντυπώσεις μου τις έγραψα στη συζήτηση που σε παρέπεμψα.


Καλά μπάνια! :wave2:
Thanks mate!
Μάγκες καλά μπάνια!

peskandritsos
18/06/2012, 08:02
5 χιλ μεγαλύτερα λαμάκια στο μοχλικό = 35 χιλ κατέβασμα τις πίσω ανάρτησης.
Κατεβάζεις και τα καλάμια μπροστά 20 χιλ και είσαι ΕΝΤΑΞΕΙ……
Το μόνο αρνητικό είναι ότι το μονό σταντ είναι πια μακρύ και θέλει προσοχή, αν έχεις όμως διπλό κανένα πρόβλημα.
:wave2:Έλεγα να μην παίξω με τη γεωμετρία και να την αφήσω ως έχει την απόσταση από το έδαφος.
Το μονό σταντ είναι πιο κοντό πλέον (αφού σηκώθηκε η μηχανή) και γέρνει πιο πολύ όταν την αράζω σε αυτό.
Άμα με το σκάψιμο της σέλας κατέβει 3 ποντάκια θα είμαι ευχαριστημένος.

jpk chios
18/06/2012, 21:59
Έλεγα να μην παίξω με τη γεωμετρία και να την αφήσω ως έχει την απόσταση από το έδαφος.
Το μονό σταντ είναι πιο κοντό πλέον (αφού σηκώθηκε η μηχανή) και γέρνει πιο πολύ όταν την αράζω σε αυτό.
Άμα με το σκάψιμο της σέλας κατέβει 3 ποντάκια θα είμαι ευχαριστημένος.
Mήπως θα σου ερχόταν πιο φτηνα να πάρεις ζευγάρια παπούτσια με πιο ψηλή σόλα όπως κάνει ο Τομ Κρουζ?

peskandritsos
18/06/2012, 22:26
Mήπως θα σου ερχόταν πιο φτηνα να πάρεις ζευγάρια παπούτσια με πιο ψηλή σόλα όπως κάνει ο Τομ Κρουζ?Mε χτυπάνε τα ψηλοτάκουνα στον κάλο.

Kostas2B
11/07/2012, 19:40
Γεια και χαρα σε ολους. Διαβαζω καιρο το forum και τωρα που ηρθε η ωρα να συστηθω εψαχνα το καταλληλο τοπικ.
Καλως σας βρηκα λοιπον,ειμαι ο Κωστας απο Αθηνα και εδω και 2 μηνες εχω ενα XT660Z Tenere του '08,το οποιο ειναι σαν καινουριο οπως θα δειτε και στις φωτο παρακατω. Πριν ειχα ενα TDM 900 για 2,5 χρονια και ηθελα μια αλλαγη. Το πουλησα με την προοπτικη να παρω αργοτερα ενα GS1200 Adv ή ενα Super Tenere 1200 αλλα επειδη ΛΕΦΤΑ δεν ΥΠΑΡΧΟΥΝ προτιμησα να κατσω στα αυγα μου και βολευτηκα με το μικρο Tenere.
To συγκεκριμενο ηταν ευκαιρια,αφου εχει πανω οτι εχει βγει απο Touratech,τριβαλιτσο Yamaha,εξατμισεις (τις οποιες τις εβγαλα την πρωτη εβδομαδα και εβαλα τις μαμα) και ενα σωρο μαμα ανταλλακτικα. Το παλικαρι μου το εδωσε με μεγαλη προικα,να 'ναι καλα...

Καμαρωστε το...

(http://imageshack.us/photo/my-images/268/6602k.jpg/)

(http://imageshack.us/photo/my-images/41/12345zj.jpg/)

dimitris_a
14/07/2012, 23:42
To συγκεκριμενο ηταν ευκαιρια,αφου εχει πανω οτι εχει βγει απο Touratech,τριβαλιτσο Yamaha,εξατμισεις (τις οποιες τις εβγαλα την πρωτη εβδομαδα και εβαλα τις μαμα)

καλοτάξιδο
τις εξατμίσεις γιατί τις έβγαλες????

daz
22/07/2012, 00:07
τις εξατμίσεις γιατί τις έβγαλες????

+1





Καλά χλμ να έχεις. :beer:

Kostas2B
22/07/2012, 17:15
Τις εβγαλα γιατι ηθελα "ηρεμια" οταν το καβαλαω...Οταν ανοιγα το γκαζι εκαναν δυνατο θορυβο και σκασιματα οταν το εκλεινα.
Εφ'οσον το Tenere το πηρα για αλλους λογους,δε μπορουσα να τις αφησω πανω!

archie
23/07/2012, 14:58
Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα,

Είμαι εδώ και ένα χρόνο κάτοχος ενός KLX 250. Θέλοντας να πάρω μια μεγαλύτερη για μεγαλύτερες βόλτες και ποιο άνεση κατέληξα στο XTZ 660. Κατέληξα λέγοντας εννοώ εμφάνιση, μπάτζετ, κατηγορία. Παρόλα αυτά θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με:

1) Την αίσθηση: Έχω μια μηχανή 140Kg (γεμάτη) με 22Ps και το Tenere βρίσκεται στα 210 Kg (γεμάτο) με 48 Ps. Η ερώτησή μου είναι θα αισθανθώ ότι αναβαθμίστηκα σε ιπποδύναμη ή θα με ’πονάει’ αυτό το κομμάτι και σε κανένα χρόνο και θα αρχίσω να τρώγομαι με τα ρούχα μου?
2) Ύψος: Είμαι 1,77. Θα δυσκολευτώ μέσα στην πόλη, μανούβρες κλπ? Μετά από κάμποση χρήση θα κάτσουν καθόλου οι αναρτήσεις?
3) ABS: Νομίζω πως δεν υπάρχει αλλά μπορείτε να επιβεβαιώσετε πως δεν υπάρχει-υπήρξε τέτοια επιλογή στην Ελλάδα.

Ευχαριστώ για το χρόνο, όλες οι ερωτήσεις-γνώμες δεκτές.

Αργύρης

ggs
23/07/2012, 15:38
Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα,

Είμαι εδώ και ένα χρόνο κάτοχος ενός KLX 250. Θέλοντας να πάρω μια μεγαλύτερη για μεγαλύτερες βόλτες και ποιο άνεση κατέληξα στο XTZ 660. Κατέληξα λέγοντας εννοώ εμφάνιση, μπάτζετ, κατηγορία. Παρόλα αυτά θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με:

1) Την αίσθηση: Έχω μια μηχανή 140Kg (γεμάτη) με 22Ps και το Tenere βρίσκεται στα 210 Kg (γεμάτο) με 48 Ps. Η ερώτησή μου είναι θα αισθανθώ ότι αναβαθμίστηκα σε ιπποδύναμη ή θα με ʼπονάειʼ αυτό το κομμάτι και σε κανένα χρόνο και θα αρχίσω να τρώγομαι με τα ρούχα μου?
2) Ύψος: Είμαι 1,77. Θα δυσκολευτώ μέσα στην πόλη, μανούβρες κλπ? Μετά από κάμποση χρήση θα κάτσουν καθόλου οι αναρτήσεις?
3) ABS: Νομίζω πως δεν υπάρχει αλλά μπορείτε να επιβεβαιώσετε πως δεν υπάρχει-υπήρξε τέτοια επιλογή στην Ελλάδα.

Ευχαριστώ για το χρόνο, όλες οι ερωτήσεις-γνώμες δεκτές.

Αργύρης

Καλώς ήρθες ,
1) Η αίσθηση θα είναι ότι θα έχεις μια ..βαρύτερη κα πιο δυνατή μηχανή από το κλχ250… το τενερε δεν βάζει φωτια στην ασφαλτο και αν οι βόλτες σου περιλαμβάνον μεγάλο μέρος σε εθνικές οδούς και άσφαλτο και ελάχιστο ή καθόλου χώμα, το τενερε μπορεί να μην σε βολεψει μιας και ειναι ενα ψηλο μονοκυλινδρο …

2) Το τενερε έχει μεγάλο ύψος σέλας . αυτό διορθώνεται επίσημα από την ΥΑΜΑΗΑ αν αλλάξεις δυο μεταλλικους συνδεσμους (πως λέγονται δεν ξέρω) χωρίς ιδιαίτερο κόστος.

3) Το ΤΕΝΕΡΕ από πέρσι βγαίνει με ΑΒΣ (και στην Ελλάδα) και μάλιστα το μοντέλο με το ΑΒΣ είναι και κοντύτερο. Δεν ξερω αν θα βρεις εύκολα μεταχειρισμένο

daz
23/07/2012, 16:09
Κάνε το και καμιά βολτούλα πριν το πάρεις ε!

archie
23/07/2012, 17:06
Σϊγουρα θα το οδηγήσω, μέχρι στιγμής έχω μόνο κάτσει, απλά δεν εμπιστεύομαι τόσο το test drive, γιατί μπορεί από τον ενθουσιασμό μου να μην δώσω μεγάλη σημασία στα καθημερινά. ggs, σχετικά με τους μεταλλικούς συνδέσμους θα αλλάξει η γεωμετρία η δεν έχει να κάνει?

Θέλω να κάνω βόλτες που περιλαμβάνουν και χώμα. Μέχρι στιγμής το έχω κάνει max 5 φορές με το KLX και σε motoadventure σε διακοπές στο εξωτερικό.
Παρόλα αυτά, ένα τελείως φιλοσοφικό ερώτημα, εάν χρησιμοποιήσει κάποιος την εν λόγο μηχανή κατά 80% για commuter στην Αθήνα, πόσο foul θα ήταν?

daz
23/07/2012, 19:34
Σϊγουρα θα το οδηγήσω, μέχρι στιγμής έχω μόνο κάτσει, απλά δεν εμπιστεύομαι τόσο το test drive, γιατί μπορεί από τον ενθουσιασμό μου να μην δώσω μεγάλη σημασία στα καθημερινά.

Και πολύ καλά κάνεις. Την πάτησαν πολλοί έτσι.



ggs, σχετικά με τους μεταλλικούς συνδέσμους θα αλλάξει η γεωμετρία η δεν έχει να κάνει?

Δεν είμαι ο ggs αλλά θα κάνω μια προσπάθεια.

Όχι αν γίνει σωστά.
Αυτό προϋποθέτει να κατέβει αντίστοιχα και το μπροστινό. (Γίνεται φθηνά και εύκολα)
Σε αυτή την περίπτωση δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.



Παρόλα αυτά, ένα τελείως φιλοσοφικό ερώτημα, εάν χρησιμοποιήσει κάποιος την εν λόγο μηχανή κατά 80% για commuter στην Αθήνα, πόσο foul θα ήταν?

Από ελάχιστα έως καθόλου. Είναι ελαφρύ (ειδικά αν δεν έχεις το ρεζερβουάρ φουλαρισμένο), μανιτζέβελο, με μικρή κατανάλωση, μπόλικη ροπούλα και με τιμόνι που περνά πάνω απ' τους περισσότερους καθρέπτες. Τα φρένα δεν τρομάζουν στους δρόμους παγοδρόμια της Αθήνας και οι αναρτήσεις είναι ιδανικές για τους δρόμους ναρκοπέδια.
Αρνητικό (ίσως) το σκορτσάρισμα στις χαμηλές (μονοκύλινδρο γαρ) αλλά αυτό βελτιώνεται με μια εξάτμιση (λένε).

peskandritsos
25/07/2012, 08:42
Και πολύ καλά κάνεις. Την πάτησαν πολλοί έτσι.



Δεν είμαι ο ggs αλλά θα κάνω μια προσπάθεια.

Όχι αν γίνει σωστά.
Αυτό προϋποθέτει να κατέβει αντίστοιχα και το μπροστινό. (Γίνεται φθηνά και εύκολα)
Σε αυτή την περίπτωση δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.



Από ελάχιστα έως καθόλου. Είναι ελαφρύ (ειδικά αν δεν έχεις το ρεζερβουάρ φουλαρισμένο), μανιτζέβελο, με μικρή κατανάλωση, μπόλικη ροπούλα και με τιμόνι που περνά πάνω απ' τους περισσότερους καθρέπτες. Τα φρένα δεν τρομάζουν στους δρόμους παγοδρόμια της Αθήνας και οι αναρτήσεις είναι ιδανικές για τους δρόμους ναρκοπέδια.
Αρνητικό (ίσως) το σκορτσάρισμα στις χαμηλές (μονοκύλινδρο γαρ) αλλά αυτό βελτιώνεται με μια εξάτμιση (λένε).Για το χαμήλωμα, άν χρειάζεται λίγο σκέψου και το φάγωμα σέλας.
Για το σκορτσάρισμα, άμα βάλεις εξάτμιση, pc, και τρία σταδια dna απλά θα βελτιωθείλίγο και θα έχεις δώσει ένα κουβά λεφτά. (αλλά θα περνάς με ευκολία όλα τα απείραχτα ΧΤ):evil:

THEOD
25/07/2012, 10:05
Για το χαμήλωμα του Τενερέ που έχω ίδια πείρα να πω ότι με αλλαγή συνδέσμων μοχλικού πίσω και μια αντίστοιχη πτώση από τις τιμονόπλακες μπροστά γίνεται εύκολα (μιλάμε για 4-5 πόντους) και το μηχανάκι δεν επηρεάζεται εμφανώς όσο αφορά την γεωμετρία του. Συστήνεται (και μάλλον επιβάλλεται) αν είσαι κάτω από 1.80...

Προκύπτει όμως ένα "θεματάκι"... Το πλαινό σταντ μετά δεν στηρίζει καλά και αν ο δρόμος έχει κλίση τότε το μηχανάκι είναι ασταθές και εύκολο να γκρεμοτσακιστεί... Ακόμα και σε φλάτ επιφάνεια σε γεμίζει ανασφάλεια... Λύνεται μεν με κόψιμο μήκους του στάντ αλλά δεν ξέρω ποιοι είναι αυτοί που θέλουν να μπουν σε τέτοια διαδικασία...

peskandritsos
25/07/2012, 20:20
Προκύπτει όμως ένα "θεματάκι"... Το πλαινό σταντ μετά δεν στηρίζει καλά και αν ο δρόμος έχει κλίση τότε το μηχανάκι είναι ασταθές και εύκολο να γκρεμοτσακιστεί... Ακόμα και σε φλάτ επιφάνεια σε γεμίζει ανασφάλεια... Λύνεται μεν με κόψιμο μήκους του στάντ αλλά δεν ξέρω ποιοι είναι αυτοί που θέλουν να μπουν σε τέτοια διαδικασία...Τo είδα και εγώ αυτό πριν αλλάξω αναρτήσεις που οι μαμίσιες είχαν πέσει αρκετά.

dimitris_a
29/07/2012, 23:15
Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα,

Είμαι εδώ και ένα χρόνο κάτοχος ενός KLX 250. Θέλοντας να πάρω μια μεγαλύτερη για μεγαλύτερες βόλτες και ποιο άνεση κατέληξα στο XTZ 660. Κατέληξα λέγοντας εννοώ εμφάνιση, μπάτζετ, κατηγορία. Παρόλα αυτά θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με:

1) Την αίσθηση: Έχω μια μηχανή 140Kg (γεμάτη) με 22Ps και το Tenere βρίσκεται στα 210 Kg (γεμάτο) με 48 Ps. Η ερώτησή μου είναι θα αισθανθώ ότι αναβαθμίστηκα σε ιπποδύναμη ή θα με ’πονάει’ αυτό το κομμάτι και σε κανένα χρόνο και θα αρχίσω να τρώγομαι με τα ρούχα μου?
2) Ύψος: Είμαι 1,77. Θα δυσκολευτώ μέσα στην πόλη, μανούβρες κλπ? Μετά από κάμποση χρήση θα κάτσουν καθόλου οι αναρτήσεις?
3) ABS: Νομίζω πως δεν υπάρχει αλλά μπορείτε να επιβεβαιώσετε πως δεν υπάρχει-υπήρξε τέτοια επιλογή στην Ελλάδα.

Ευχαριστώ για το χρόνο, όλες οι ερωτήσεις-γνώμες δεκτές.

Αργύρης
Για το 1 δεν μπορώ να σε βοηθήσω.
Για το 3 έχουν απαντήσει τα άλλα παιδιά.
Για το 2 όμως έχω να σου πω το εξής.
Οι υπόλοιποι είναι ψηλοί (daz peskandritsios.....) διμετρα παλικάρια ..... χα χα χα χα
Εγώ είμαι 1,77.
Στην αρχή φοβόμουν.
Πήγα στην αντιπροσωπεία, ανέβηκα πάνω και τρόμαξα....
Λέω κρίμα δε θα μπορώ να το οδηγήσω
Μετά έμαθα για το χαμήλωμα με το μοχλικό, το οποίο δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο (να είναι καλά ο jpk chios που μου το είπε) και αποφάσισα να το πάρω και μετά να το χαμηλώσω.
Όταν όμως το πήρα και έκανα τα πρωτα χιλιόμετρα και το συνήθισα είδα πως δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα. Η δυσκολία βρίσκεται όταν θα ανεβαίνει δεύτερο άτομο και θέλει προσοχή. Στην κίνηση δεν έχω κανένα πρόβλημα. Σου δημιουργεί έναν φόβο όταν αναγκάζεσαι να κάνεις αναστροφή αλλά το συνηθίζεις κι αυτό.
Απλά θέλει λίγο παραπάνω προσοχή.
Αυτά όμως για μένα.
Εσύ καλύτερα να το κάνεις ένα test ride και μετά να αποφασίσεις

peskandritsos
30/07/2012, 07:46
Οι υπόλοιποι είναι ψηλοί (daz peskandritsios.....) διμετρα παλικάρια ..... χα χα χα χα
1,80 χωρίς τα τακούνια.:)

daz
30/07/2012, 17:49
1,80 χωρίς τα τακούνια.:)

Κοντέ!

:D

peskandritsos
30/07/2012, 23:01
Κοντέ!

:DΤώρα μη μου πεις ότι δεν σε τρώει ο κ@λος σου για προστιματάκι!!!:)

daz
31/07/2012, 00:48
Τώρα μη μου πεις ότι δεν σε τρώει ο κ@λος σου για προστιματάκι!!!:)

Ωχχχ :cry:

gliout
02/08/2012, 22:22
Αυριο ξεκινάω απο Γιάννενα για Πειραιά, και στις 12.00 βαπόρι για Χανιά...
Tenere δικάβαλο φουλ φορτωμένο.....


Καλές διακόπες!!!!!:beer::smokin:

daz
02/08/2012, 22:32
Αυριο ξεκινάω απο Γιάννενα για Πειραιά, και στις 12.00 βαπόρι για Χανιά...
Tenere δικάβαλο φουλ φορτωμένο.....


Καλές διακόπες!!!!!:beer::smokin:


Φωτογραφίες ε!

Τους Κρητικούς τους έχεις ενημερώσει?

Αν ναι, έχασες!
Αν όχι..
Πάλι έχασες.


Καλά να περάσεις!

:beer:

peskandritsos
03/08/2012, 07:10
Αυριο ξεκινάω απο Γιάννενα για Πειραιά, και στις 12.00 βαπόρι για Χανιά...
Tenere δικάβαλο φουλ φορτωμένο.....


Καλές διακόπες!!!!!:beer::smokin:Χωμάτινα έχεις βάλει?
Η Κρήτη έχει πολλά να σου δείξει.
Καλά να περάσεις και πιο καλά να επιστρέψεις!

alexioannides
09/08/2012, 10:47
καλημερα

εχει κανεις τους κωδικους της skf για ρουλεμαν τιμονιου σε tenere 660 2008?

thanks

jpk chios
10/08/2012, 20:57
Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα,

Είμαι εδώ και ένα χρόνο κάτοχος ενός KLX 250. Θέλοντας να πάρω μια μεγαλύτερη για μεγαλύτερες βόλτες και ποιο άνεση κατέληξα στο XTZ 660. Κατέληξα λέγοντας εννοώ εμφάνιση, μπάτζετ, κατηγορία. Παρόλα αυτά θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με:

1) Την αίσθηση: Έχω μια μηχανή 140Kg (γεμάτη) με 22Ps και το Tenere βρίσκεται στα 210 Kg (γεμάτο) με 48 Ps. Η ερώτησή μου είναι θα αισθανθώ ότι αναβαθμίστηκα σε ιπποδύναμη ή θα με ’πονάει’ αυτό το κομμάτι και σε κανένα χρόνο και θα αρχίσω να τρώγομαι με τα ρούχα μου?
2) Ύψος: Είμαι 1,77. Θα δυσκολευτώ μέσα στην πόλη, μανούβρες κλπ? Μετά από κάμποση χρήση θα κάτσουν καθόλου οι αναρτήσεις?
3) ABS: Νομίζω πως δεν υπάρχει αλλά μπορείτε να επιβεβαιώσετε πως δεν υπάρχει-υπήρξε τέτοια επιλογή στην Ελλάδα.

Ευχαριστώ για το χρόνο, όλες οι ερωτήσεις-γνώμες δεκτές.

Αργύρης
Καλησπέρα στην παλιοπαρέα!!!!!!!!!!!!!!
1)Δεν ξηλώνει άσφαλτο αλλά είναι πολύ τίμιο!Στην Εθνική οδό θα ψάχνεις τον δεύτερο κύλινδρο (είχα ΤΑ650).Όμως αν οι απαιτήσεις σου είναι λογικές πας άνετα με 120-130 ως τη Χαλκίδα πχ.
2)Έχω το μόνο κοινό πράγμα με τον Τομ Κρουζ και πίστεψέ με δεν την έχω πειράξει.Δεν χρειάζεται.Είναι θέμα συνήθειας.
3)Αν μένεις Αθήνα πάρε το με ΑΒS.Οι δρόμοι είναι παγοδρόμια...Στη Χίο δεν το θεώρησα απαραίτητο.Στο χώμα είναι μείον!!!
4)Αν βρεις πάρε άσπρο!

jpk chios
10/08/2012, 21:04
Παιδιά επειδή δεν έχω πολύ ελευθερο χρόνο αν τυχόν κάποιος θέλει να έρθει Χίο και θέλει πληροφορίες μπορεί να στείλει mail στο koukhs@gmail.com και αν δεν κάνω λάθος πρέπει να έχει το κουνητό μου ο ταμίας.Υπάρχει καράβι Λαύριο Μεστά που είναι γρηγορο και φτηνό (αλλά αρχαίο)
http://www.nel.gr/routes/dromologia/layrio-psara-mesta.html

NickolasV
16/08/2012, 18:22
alex έχεις πμ.

Με την ευκαιρία, ανέβηκε το τελευταίο ταξιδιωτικό μας από τον StaurouliasP, ελπίζω να σας αρέσει.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130139

3,5 χρόνια με το Τενερε και ακόμη το ύψος με προβληματίζει στα δύσκολα. Το σκέφτομαι σοβαρα πλέον να το χαμηλώσω.
Το κιτ χαμηλώματος είναι τα "λαμάκια" του TDM? Ποιο είναι το κόστος?

(Αν είναι του ΤDM να κοιτάξω για μεταχειρισμένα)

jpk chios
17/08/2012, 18:10
alex έχεις πμ.

Με την ευκαιρία, ανέβηκε το τελευταίο ταξιδιωτικό μας από τον StaurouliasP, ελπίζω να σας αρέσει.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130139


Τέλειο!Θυσίασα το σημέρινό μου μπάνιο για να το διαβάσω!

viagra
22/08/2012, 11:02
υπαρχει περιπτοση να τεριαζει η σελα το χτ660r στο τενερε μας γιατι σκεφτομαι να κανο την σελα ισια χωρις γουβα στον οδηγο