View Full Version : ΧΤ 660 Ζ Part II
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
ναι , τα είδα και αυτά..έχει χαλάσει και μου λέει η yamaha ότι βρίσκει μόνο με 180 ευρω !
Κάνε τηλ εδώ :
http://www.sxelectronics.gr/el/p1.html
spiridaus
23/10/2015, 17:49
Κάνε τηλ εδώ :
http://www.sxelectronics.gr/el/p1.html
ναι το είχα δεί. αυτός λέει έχει ένα μόντέλο για όλα τα yamaha(82ευρω) ενώ ο yamahas εδώ μου είπε ότι του 660z είναι άλλου τύπου :?
taisteal
23/10/2015, 17:56
ναι το είχα δεί. αυτός λέει έχει ένα μόντέλο για όλα τα yamaha(82ευρω) ενώ ο yamahas εδώ μου είπε ότι του 660z είναι άλλου τύπου :?
Παρε τον sxelectronics,ειχα βαλει στο bmw,μια χαρα.
Και με εγγυηση.
Αλλου τυπου δεν γνωριζω αν ειναι,αλλα θα σε κατατοπισει ο sx.
Πολυ λιγα χλμ εχεις ομως,περιεργο να παρεδωσε πνευμα...
el-Gatto
23/10/2015, 20:44
Τον μέτρησες;
Εχει όντως πρόβλημα;
Τι συμπτώματα έχεις;
spiridaus
23/10/2015, 21:11
Τον μέτρησες;
Εχει όντως πρόβλημα;
Τι συμπτώματα έχεις;
πηγαίνοντας στο συνεργείο για προγραμματισμένο σερβις με άφησε :) Μου άλλαξαν μπαταρία (5 χρόνια την είχα) και με την καινούρια
μου ξαναέμεινε την επόμενη μέρα που την πήρα απτο συνεργείο..το κράτησαν εκεί 2-3 μέρες, το μέτρησαν κ μου είπαν ότι είναι ανορθωτής..τώρα μου λένε ότι βρίσκουν μόνο έναν ανορθωτή με 180Ε..
el-Gatto
23/10/2015, 21:26
πηγαίνοντας στο συνεργείο για προγραμματισμένο σερβις με άφησε
Τι εννοείς "σε άφησε".
Τι έγινε δηλαδή;
:) Μου άλλαξαν μπαταρία (5 χρόνια την είχα) και με την καινούρια
μου ξαναέμεινε την επόμενη μέρα που την πήρα απτο συνεργείο..
Κατ'αρχήν ,αν είναι όντως προβληματικός ο ανορθωτής ,θα πρέπει να τους βάλεις χέρι που σου άλλαξαν μπαταρία χωρίς πρώτα να τον ελέγξουν.
Τι εννοείς με το "ξαναέμεινε".
Εσβησε καθ'οδόν; - Μπέρδευε; - Δεν ανέβαζε στροφές; - Δεν ξαναπήρε το επόμενο πρωί;
Αν θέλεις βοήθεια ,δώσε μας λιγες λεπτομερείς πληροφορίες.
Μη στα βγάζουμε με το τσιγκέλι.
το κράτησαν εκεί 2-3 μέρες, το μέτρησαν κ μου είπαν ότι είναι ανορθωτής..
Ναι...μαστα...εξουσιοδωτημένοι κ θέλουνε 3 μέρες για διάγνωση προβληματικού ανορθωτή...καλά...
τώρα μου λένε ότι βρίσκουν μόνο έναν ανορθωτή με 180Ε..
Αυτό ίσως να'ναι κ η μόνη αλήθεια.
Τόσο έχει ο ΟΕΜ ΥΑΜΑΗΑ.
Για δως μας inputs να το επεξεργαστούμε (όσο γίνεται) μήπως κ γλιτώσεις (όσα γίνεται)...
lykourgi
23/10/2015, 21:31
Κατ' αρχήν, οι ανορθωτές των ΧΤ δεν συνηθίζουν να χαλάνε. Πρέπει να σιγουρευτείτε.
ΑΝ τελικά είναι ανορθωτής, ο SX είναι αξιόπιστος. Εχει σώσει πολλές ευπαθείς μοτοσυκλέτες.
Αυτός που σου βρήκαν τι είναι; Γνήσιος, καινούργιος, μτχ, ημιτασιόν, τι απ' όλα; Πόσο κοστίζει ο γνήσιος στη γιαμάχα; Υπάρχει σε στοκ; Αυτά πρέπει να τα μάθεις.
spiridaus
23/10/2015, 21:35
Για δως μας inputs να το επεξεργαστούμε (όσο γίνεται) μήπως κ γλιτώσεις (όσα γίνεται)...
την μια καθοδόν την άλλη απλώς δεν πήρε ποτέ μπροστά. και τις 2 φορές άναψε ένδειξη λίγο πριν και μετά στο μιζάρισμα έκανε θόρυβο -το ρελέ; δεν ξέρω. φώτα κορνες κτλ δούλευαν κανονικά πάντως.. τι άλλο;
@lykourgi μόνο γνήσιο βρίσκουν , υπάρχει , στα 180. Του ΧΤ660 μου είπαν ότι δεν κάνει..
el-Gatto
23/10/2015, 21:43
Η μίζα γύρναγε κανονικά κ ζωηρά; / ή απλά άκουγες ένα κρρρρρρρρ; / ή μήπως ενα τακ-τακ; / (οπτικοποιημένοι ήχοι):lol:
Τωρα η μηχανή κινείται ή όχι κ την έχεις στον "μάστορα";
lykourgi
23/10/2015, 21:53
την μια καθοδόν την άλλη απλώς δεν πήρε ποτέ μπροστά.
Δηλαδή με την καινούργια μπαταρία δεν πήρε καθόλου;
Του ΧΤ660 μου είπαν ότι δεν κάνει..
Ο κωδικός του ανορθωτή για το ΧΤ660 (R & X), είναι 5SL-81960-00. Ετσι, για διασταύρωση αν τυχόν καταλήξεις στον γνήσιο.
spiridaus
23/10/2015, 21:54
Η μίζα γύρναγε κανονικά κ ζωηρά; / ή απλά άκουγες ένα κρρρρρρρρ; / ή μήπως ενα τακ-τακ; / (οπτικοποιημένοι ήχοι):lol:
Τωρα η μηχανή κινείται ή όχι κ την έχεις στον "μάστορα";
Αυτό έκανε και με την παλιά και με την καινούρια μπαταρία (στο 00:20) :
https://www.youtube.com/watch?v=aTDGr8XyEhk
Υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι άλλο εκτός ανορθωτή δηλαδή;
*Δεν κινείται, στον μάστορα είναι τώρα!
@lykourgi με την καινούρια έπαιρνε κανονικά αλλά δεν κράτησε πολύ, μετά από μια μέρα έμεινε πάλι..
el-Gatto
23/10/2015, 22:06
Τι να πω.
Πολλά "κουλά" μαζεμένα.
Το ότι δεν έλεγξαν τον ανορθωτή πρίν αλλάξουν μπαταρία.
Το ότι δεν έλεγξαν τις τιμές φόρτισης του κυκλώματος αφού σου έβαλαν καινούργια.
Κουλό επίσης μου φαίνεται να μην κάνει ο ανορθωτής απο ΧΤR/Χ στο Ζ ,των οποίων τα ηλεκτρικά κυκλώματα/ανάγκες/κινητήρες είναι πανομοιότυπα.
Δεν το έχω ψάξει σε βάθος βέβαια ,κ ίσως υπάρχει κάτι που να μου διαφεύγει.
Στείλε μου πμ με την περιοχή σου ,μήπως κ μπορέσω να σε βοηθήσω με κάποιον τρόπο που σκέφτομαι.
Το βίσμα της πλεξούδας που πάει στον ανορθωτή το είχες φτιάξει ποτέ? Το έλεγξαν αυτό?
Πες στο μάστορα πως αν δεν είναι ανορθωτής τον καινούριο θα του τον βάλεις εκεί που ξέρει. Γιατί αν είναι το πιο κοινό και πιο γνωστό πρόβλημα των ζ και δεν το ξέρει να βάλει λουκέτο.
Γιατί μετά θα σου πει ότι το βύσμα χάλασε και τον ανορθωτή και όταν του ζητήσεις τον παλιό θα σου πει ότι τον πέταξε.
Και εμένα μου άναβε το κίτρινο λαμπάκι που βγάζει όταν έχει πρόβλημα στα ηλεκτρικά και μετά έσβηνε. Ή αν το έσβηνα εγώ δεν έπαιρνε γιατί η μπαταρία είχε εξαντληθεί.
Τα συμπτώματα είναι αυτά του ανορθωτή που δεν φορτίζει τη μπαταρία αλλά φταίει το βύσμα. Όταν δουλεύει το μηχανάκι αν η μπαταρία αδειάσει δεν σβήνουν μόνο τα φώτα αλλά σβήνει και το ίδιο γιατί δεν δουλεύει ούτε η αντλία καυσίμου που είναι ηλεκτρική.
Και όπως είπε ο γατος...
3 μέρες για διάγνωση ανορθωτή?
Και μάλιστα απ' τη στιγμή που τόσα χρόνια δεν έχω διαβάσει πουθενά για κανέναν χαλασμένο ενώ όλα μα όλα είχαν πρόβλημα στο βύσμα? Τόσο τυχερός είσαι?
Αν ο μάστορας έχει δίκιο παίξε λοτο κάποια στιγμή θα αλλάξει η τύχη σου μην αφήσεις την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη.
spiridaus
24/10/2015, 00:05
Το βίσμα της πλεξούδας που πάει στον ανορθωτή το είχες φτιάξει ποτέ? Το έλεγξαν αυτό?
Πες στο μάστορα πως αν δεν είναι ανορθωτής τον καινούριο θα του τον βάλεις εκεί που ξέρει. Γιατί αν είναι το πιο κοινό και πιο γνωστό πρόβλημα των ζ και δεν το ξέρει να βάλει λουκέτο.
Γιατί μετά θα σου πει ότι το βύσμα χάλασε και τον ανορθωτή και όταν του ζητήσεις τον παλιό θα σου πει ότι τον πέταξε.
Και εμένα μου άναβε το κίτρινο λαμπάκι που βγάζει όταν έχει πρόβλημα στα ηλεκτρικά και μετά έσβηνε. Ή αν το έσβηνα εγώ δεν έπαιρνε γιατί η μπαταρία είχε εξαντληθεί.
Τα συμπτώματα είναι αυτά του ανορθωτή που δεν φορτίζει τη μπαταρία αλλά φταίει το βύσμα. Όταν δουλεύει το μηχανάκι αν η μπαταρία αδειάσει δεν σβήνουν μόνο τα φώτα αλλά σβήνει και το ίδιο γιατί δεν δουλεύει ούτε η αντλία καυσίμου που είναι ηλεκτρική.
Και όπως είπε ο γατος...
3 μέρες για διάγνωση ανορθωτή?
Και μάλιστα απ' τη στιγμή που τόσα χρόνια δεν έχω διαβάσει πουθενά για κανέναν χαλασμένο ενώ όλα μα όλα είχαν πρόβλημα στο βύσμα? Τόσο τυχερός είσαι?
Αν ο μάστορας έχει δίκιο παίξε λοτο κάποια στιγμή θα αλλάξει η τύχη σου μην αφήσεις την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη.
Ωραίος! Ευχαριστώ.. Δεν το είχα φτιάξει, χθες το έμαθα το θέμα με την πλεξούδα ψάχνοντας στο νετ. Βρήκε να πέσει και το moto τώρα 3 μέρες και έχασα χρόνο! Οπότε πρέπει να τον ρωτήσω εγώ αν γνωρίζει το θέμα και αν το έχει τσεκάρει ήδη.. πριν παραγγείλει άλλον ..και μετά μάλλον πρέπει να βρω άλλον μάστορα
Εγώ ήμουν απ' τους πολύ πρώτους που το έπαθαν. Μου άναψε λαμπάκι μετά από βολτα 450 χλμ γύρω στα 10 χλμ απ' το σπίτι. Ηλεκτρικά λέω, πάμε γιατί 1ον δεν μπορώ να κάνω τίποτα, 2ον αν σταματήσω δεν ξέρω αν θα ξαναξεκινήσω. Έξω απ' το σπίτι έσβησε από μόνο του και δεν ξαναπήρε. (ούτε κόρνα δεν πάταγε). Μα πόσο κωλόφαρδος!
Το ίδιο βράδυ φορτίζω μπαταρία και το επόμενο πρωί ελέγχω ανορθωτή. @ φόρτιζε.
Μου ξαναέμεινε 100 μέτρα πριν φτάσω στην αντιπροσωπία 27 χλμ απ' το σπίτι μου. Έπρεπε να τραβήξω το βύσμα απ' τα φώτα ο μλκ.
Εκεί βγήκε το πόρισμα ότι δεν είχε πατήσει καλά το βύσμα του ανορθωτή γιατί το κούνησαν και έπιασε, οπότε το πάτησαν καλά και όλα εντάξει. (Εντάξει που να φανταστούν!)
Την επόμενη πάλι το ίδιο. Αυτή τη φορά έκανα μόνος μου ότι έκαναν και αυτοί και το πήγα στην πάτρα. Αν δεν φτιαχνόταν θα μου άλλαζε πλεξούδα αλλά το έφτιαξε.
Μην τον αφήσεις να σου αλλάξει ανορθωτή αν δεν είσαι 120% σίγουρος ότι δεν φταίει το βύσμα του ανορθωτή.
Επίσης κάτω απ' το τεπόζιτο ακριβώς δίπλα στην δεξιά (όπως οδηγούμε) δοκό του πλαισίου, βγαίνει απ' την πλεξούδα ένα μικρό καλωδιάκι που δεν ξέρω τι σκατά κάνει. Το μόνο που ξέρω είναι ότι μπορεί να τριφτεί και να κάνει σώμα με το πλαίσιο και να σου σβήνει (δεν το έπαθα το διάβασα και το διόρθωσα για να μη το πάθω). Δεν νομίζω όμως να φταίει αυτό ούτε να σου αδειάζει την μπαταρία, ούτε να έχει συμπτώματα χαλασμένου ανορθωτή. Σε κάποιο θρεντ που είχα μαζέψει όλα αυτά τα προβλήματα αλλά δε θυμάμαι τίποτα περισσότερο. Ίσως ήταν σε κάποιο ποστάκι που χάθηκε στο χάος.
spiridaus
24/10/2015, 00:52
Επίσης κάτω απ' το τεπόζιτο ακριβώς δίπλα στην δεξιά (όπως οδηγούμε) δοκό του πλαισίου, βγαίνει απ' την πλεξούδα ένα μικρό καλωδιάκι που δεν ξέρω τι σκατά κάνει. Το μόνο που ξέρω είναι ότι μπορεί να τριφτεί και να κάνει σώμα με το πλαίσιο και να σου σβήνει (δεν το έπαθα το διάβασα και το διόρθωσα για να μη το πάθω). Δεν νομίζω όμως να φταίει αυτό ούτε να σου αδειάζει την μπαταρία, ούτε να έχει συμπτώματα χαλασμένου ανορθωτή. Σε κάποιο θρεντ που είχα μαζέψει όλα αυτά τα προβλήματα αλλά δε θυμάμαι τίποτα περισσότερο. Ίσως ήταν σε κάποιο ποστάκι που χάθηκε στο χάος.
Ναι τα έχεις γράψει εδώ και εσύ και ο ggs:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=99829&page=2
τα είχα δει αυτά πριν πάω στον μάστορα αλλά τον εμπιστεύτηκα-είχα κλείσει ήδη κ για σερβις,,
Ο Ggs γράφει ότι το πρόβλημα με την φίσα καίει ανορθωτή, γίνεται αυτό; Η απλώς θέλουν σφίξιμο και τέλος;
Ναι τα έχεις γράψει εδώ και εσύ και ο ggs:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=99829&page=2
τα είχα δει αυτά πριν πάω στον μάστορα αλλά τον εμπιστεύτηκα-είχα κλείσει ήδη κ για σερβις,,
Ο Ggs γράφει ότι το πρόβλημα με την φίσα καίει ανορθωτή, γίνεται αυτό; Η απλώς θέλουν σφίξιμο και τέλος;
Εμένα ήθεαν σφίξιμο και τέλος. Αλλά το έπαθε πριν τα 5000 χλμ αν θυμάμαι καλά. Το δικό σου έχει 32000. Για να το λέει ο ggs κάτι θα ξέρει!. Ίσως θέλει και ανορθωτή και φτιαξιμο στο βύσμα (δεν αλλάζεται χωρίς να αλλαχθεί η πλεξούδα εκτός και αν βρεις το ίδιο βύσμα, η γιαμάπα δεν το δίνει ξεχωριστά).
Όπως και να έχει να βεβαιωθείς πρώτα ότι δεν φταίει το βύσμα.
Αν το βύσμα σου έκαψε τον ανορθωτή θα κάψει και τον επόμενο. Θα γίνεις και εσύ χοντάκιας θα κυκλοφορικούς με ανορθωτή στην κωλότσεπη.
Επειδή με φίλο σιδερά ,έμπειρο σε σχεδιασμό κ' ειδικές κατασκευές ,μελετάμε την κατασκευή προστατευτικών κάγκελων για ΧΤΖ660-Tenere '08+ ...
Ευχαριστώ. :wave2:
Καλησπερα…
Γατουλι ειχες καποτε αναφέρει κατι περί κατασκευής προστατευτικων ….
Το προχώρησες μήπως…;
amyroukai
07/11/2015, 18:45
Ναι ρε, μήπως φτιάχνετε γενικώς τέτοια... :)
Καλησπερα…
Γατουλι ειχες καποτε αναφέρει κατι περί κατασκευής προστατευτικων ….
Το προχώρησες μήπως…;
Ναι ρε, μήπως φτιάχνετε γενικώς τέτοια... :)
Αν επιτρέπετε παιδιά, τι τα θέλετε τα προστατευτικά κάγκελα στο Tenere;
amyroukai
07/11/2015, 20:14
Τέλεια στηρίγματα για σαμάρια στις διακοπές, τι δεν καταλαβαινς :)
el-Gatto
07/11/2015, 21:06
Καλησπερα…
Γατουλι ειχες καποτε αναφέρει κατι περί κατασκευής προστατευτικων ….
Το προχώρησες μήπως…;
Οχι παιδιά ,δεν προχώρησε.
Εγώ το'χα δεί "ζεστά" ,αλλά ό φίλος έμπλεξε με άλλες δουλειές ,πέρασε ο καιρός ,αμελήθηκε ,κ ξεχάστηκε....
taisteal
07/11/2015, 21:48
Που ειναι εκεινος ο Σουπιας να πει:
-ΡΕ πατε καλα;;
Θα βαλετε καγκελα στο ηδη θεοβαρο μηχανακι;;;
Εδω σκεφτομαστε πως να αφαιρεσουμε βαρος!!!
:cry::lol:
el-Gatto
07/11/2015, 22:12
Και θα'χει κ δίκιο.
Και όχι μόνο λόγω βάρους.
Τέλεια στηρίγματα για σαμάρια στις διακοπές, τι δεν καταλαβαινς :)
Μιλώντας για προστατευτικά νόμιζα πως εννοούσατε κάγκελα μπροστά...
Αυτά που λες εσύ δεν θα τα ονόμαζα προστατευτικά (αν και σε κάποιες περιπτώσεις εκπληρώνουν και τέτοιο έργο).
Βασικά αυτό ήθελα να πω, πως το Tenere ΔΕΝ χρειάζεται προστατευτικά, με μια εξαίρεση ίσως τις βάσεις για βαλίτσες ή σαμάρια πίσω, που ναι μεν εξυπηρετούν την ανάρτηση βαλιτσών (ή σαμαριών) αλλά και προστατεύουν στο μόνο σημείο που θα μπορούσε να είναι απαραίτητα κάποια προστατευτικά.
el-Gatto
08/11/2015, 22:01
Οσον αφορά τα "ολόσωμα" κάγκελα προστασίας εμπρός ,εκτός απο το ότι δεν μου αρέσουν εμφανισιακά (προσωπική άποψη χωρίς να θέλω να θίξω όσους τα προτιμούν)
δεν επιθυμώ επίσης το επιπλέον βάρος που προσθέτουν στην ήδη βαριά μοτό μας
η οποία έχει πρόβλεψη ανθεκτικών πλαστικών προστατευτικών στο τεπόζιτο ,τα οποία είναι κ πολύ φτηνά στην περίπτωση αντικατάστασής τους.
Ομως ,η τρόμπα νερού ,καλό θα είναι να προστατεύεται ,είτε με μεγάλη ποδιά ,είτε με το καγκελάκι που αγκαλιάζει τα κάρτερ.
Εδώ αυτό της Μούρατεκ ,το οποίο είναι το ελαφρύτερο κ πιό λιτό απ'όσα κυκλοφορούν.
344564
Υπάρχει βέβαια και αυτό που φοράω στην δικιά μου ,με μηδενικό βάρος κ διακριτικότατο.
344565
Κάτι που επίσης θα έβαζα ,είναι ενα διακριτικό κ ελαφρύ καγκελάκι (επίσης της Μούρατεκ) που προστατεύει δοχείο διαστολής κ ψυγείο
344566
100 € το κομάτι όμως ,για τόσες δα λυγισμένες σωλήνες ,δεν τα δίνω.
(βασικά αυτά τα δυό σκεφτόμουν να φτιάξω με τον φίλο σιδερά)
Επίσης ,τα κάγκελα για το πίσω μέρος ,είναι όντως πολύ βολικά για βαλίτσες-σαμάρια ,αλλά κ για προστασία after εξατμίσεων ,καθώς κ τμημάτων του ουραίου.
Να πω πως έχετε αδικο περί του βάρους….δεν μπορώ…
Αλλα… προχθές τα δικά μου ίσως να έβγαλαν τα λεφτά τους με το παραπάνω οταν πετάχτηκε μπάρμπας και σταμάτησε πανω μου…
Τα κάγκελα στράβωσαν και προστάτεψαν τον κινητήρα…
Που ειναι εκεινος ο Σουπιας να πει:
-ΡΕ πατε καλα;;
Θα βαλετε καγκελα στο ηδη θεοβαρο μηχανακι;;;
Εδω σκεφτομαστε πως να αφαιρεσουμε βαρος!!!
:cry::lol:
:D:D:D:D
Υπάρχει βέβαια και αυτό που φοράω στην δικιά μου ,με μηδενικό βάρος κ διακριτικότατο.
344565
Αυτό είναι το μοναδικό που φοβάμαι διότι φοβάμαι μήπως δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα απ' αυτά που προσπαθεί να σώσει.
Τα άλλα που έβαλες ειναι απ' τις καλύτερες επιλογές αλλά όπως είπες πανάκριβα.
Πάντως τίποτε απ' όλα αυτά δεν είναι σούπερ απαραίτητο επάνω σε αυτό το μηχανάκι.
Αυτό είναι το μοναδικό που φοβάμαι διότι φοβάμαι μήπως δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα απ' αυτά που προσπαθεί να σώσει.
Τα άλλα που έβαλες ειναι απ' τις καλύτερες επιλογές αλλά όπως είπες πανάκριβα.
Πάντως τίποτε απ' όλα αυτά δεν είναι σούπερ απαραίτητο επάνω σε αυτό το μηχανάκι.
H προστασία της τρόμπας νερού είναι Must όταν επισκέπτεσαι χώμα, είναι εύκολο ακόμη και σε μία πτώση της πλάκας να βρει η τρόμπα σε μια μεγάλη πέτρα-βράχο που εξέχει! Δυστυχώς αν και πολύ όμορφη η μικρή ποδιά της Touratech η καλύτερη επένδυση θα ήταν η μεγάλη ποδιά που αγκαλιάζει όλο το κάτω τμήμα του κινητήρα.
Αργά ή γρήγορα -αν δε βρούμε τον τρόπο να αντιγράψουμε- το καγκελάκι της touratech θα πρέπει να το αγοράσω...
Και γιατι ρε παληκαρια δεν προσθετετε ενα κοματι αλουμινιο 4σαρι στην ηδη υπαρχουσα αλουμινενια ποδια ωστε να καλυπτει και την τρομπα Σχεδον τσαμπα θα βγει
Λεω εγω τωρα
H μεγάλη ποδιά της μουρατεκ καλύπτει ΚΑΙ την τρόμπα και κάνει οτιδήποτε άλλο περιττό.
Έχει και χώρο για να φτιάξει κάποιος ένα αλουμινένιο κουτάκι για κανένα εργαλείο διότι αυτό που πουλάει η ίδια δεν ταιριάζει στο τενερίδι και είναι πανακριβούτσικο.
Και γιατι ρε παληκαρια δεν προσθετετε ενα κοματι αλουμινιο 4σαρι στην ηδη υπαρχουσα αλουμινενια ποδια ωστε να καλυπτει και την τρομπα Σχεδον τσαμπα θα βγει
Λεω εγω τωρα
Η καλύτερη λύση αν είχε αλουμινένια απ' τη μαμά του.
Η καλύτερη λύση αν είχε αλουμινένια απ' τη μαμά του.
Λεω για αυτους που ηδη εχουν αλουμινενια ποδια αλλα που δεν καλυπτει την τρομπα Το ξερω οτι απο μαμα εχει πλαστικη
Λεω για αυτους που ηδη εχουν αλουμινενια ποδια αλλα που δεν καλυπτει την τρομπα Το ξερω οτι απο μαμα εχει πλαστικη
Το θέμα είναι να γίνει με σωστό τρόπο ώστε να μην λυγίζει -εύκολα τουλάχιστον- και παρασύρει και τη τρόμπα. Πάντως η ιδέα δεν είναι κακή! Χμ... θα το μελετήσω!
στις τιμές που πουλάνε τα καγγελα, καλύτερα άμα πιανει το χέρι σας (και έχετε μεγγενη, κόληση, τροχουδάκι) να φτιάξετε ότι θέλετε όπως το θέλετε μόνοι σας με καμπύλες και ευθεία κομάτια σωλήνες.
και αν έχετε και mig/tig AC κόληση μπορείτε να φτιάξετε αλουμινένια, αλλιως απλά "τσιμπήστε" το αλουμίνιο με αλουμινένιο ηλακτρόδιο (με χαμηλά αμπέρ) και πηγαίντε το μετα για "ράψιμο" σε μηχανουργείο.
Την καλημέρα μου.
Μια πληροφορία ψάχνω. Υπάρχει κάποιος που να έχει βάλει τροχούς από άλλο μηχανάκι στο χτζ στην διάσταση του (21/17) και από ποιό?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
el-Gatto
10/11/2015, 10:54
Ο πίσω τροχός είναι ο ίδιος σε XTZ-XTR.
O εμπρός δυστυχώς είναι μοναδικής έμπνευσης για το ΧΤΖ.
Δεν είχα την δυνατότητα να ελέγξω προσωπικά αν ταιριάζει (χωρίς μόντες) απο κάποιο άλλο μοτό με 2πλά δισκόφρενα.
Αν κρίνω πάντως απο την απουσία μεταχ.εμπρός τροχών στο διαδύκτιο ,αλλά κ απο τις τιμές πώλησης των ελαχίστων που έχουν εμφανιστεί ,μάλλον δεν θα ταιριάζει κάποιος άλλος.
Λόγω κέντρου εννοώ φυσικά.
Για την ποδιά υπάρχει και πιο φτηνή λύση από της Touratech και είναι της GIVI που είναι και αυτή φαρδιά που πιάνει και την τρόμπα νερού (3mm αλουμίνιο όμως).
http://www.givi.it/my-motorcycle#YAMAHA,XT_660Z_Tener%C3%A9_%2808_%3E_15%29
344664
στις τιμές που πουλάνε τα καγγελα, καλύτερα άμα πιανει το χέρι σας (και έχετε μεγγενη, κόληση, τροχουδάκι) να φτιάξετε ότι θέλετε όπως το θέλετε μόνοι σας με καμπύλες και ευθεία κομάτια σωλήνες.
και αν έχετε και mig/tig AC κόληση μπορείτε να φτιάξετε αλουμινένια, αλλιως απλά "τσιμπήστε" το αλουμίνιο με αλουμινένιο ηλακτρόδιο (με χαμηλά αμπέρ) και πηγαίντε το μετα για "ράψιμο" σε μηχανουργείο.
duke σωραίος! :beer:
Για την ποδιά υπάρχει και πιο φτηνή λύση από της Touratech και είναι της GIVI που είναι και αυτή φαρδιά που πιάνει και την τρόμπα νερού (3mm αλουμίνιο όμως).
http://www.givi.it/my-motorcycle#YAMAHA,XT_660Z_Tener%C3%A9_%2808_%3E_15%29
344664
Το πιο σημαντικό είναι πως πιάνει η ποδιά επάνω στο μηχανάκι. Αυτή πιάνει επάνω στην ίδια βάση που έχει και για την πλαστική απ' ότι βλέπω. Πιάνει και επάνω στα προστατευτικά σίδερα της ίδιας που φτάνουν μέχρι το τεπόζιτο και το αγκαλιάζουν? (καλά αυτά και αν είναι αστεία!)
Νομίζω πως αν δεν υπάρχουν σταθερά στηρίγματα όλο αυτό εξυπηρετεί μόνο την εμφάνιση. Τα πετραδάκια τα σταματάει και η πλαστική (βασικά κάνει πολύ καλή δουλειά η πλαστική).
Μουρατεκ και λοιπές άλλες, δεν ξέρω, δε θυμάμαι πως και που στηρίζονται για να πω την αλήθεια.
H προστασία της τρόμπας νερού είναι Must όταν επισκέπτεσαι χώμα, είναι εύκολο ακόμη και σε μία πτώση της πλάκας να βρει η τρόμπα σε μια μεγάλη πέτρα-βράχο που εξέχει! Δυστυχώς αν και πολύ όμορφη η μικρή ποδιά της Touratech η καλύτερη επένδυση θα ήταν η μεγάλη ποδιά που αγκαλιάζει όλο το κάτω τμήμα του κινητήρα.
Αργά ή γρήγορα -αν δε βρούμε τον τρόπο να αντιγράψουμε- το καγκελάκι της touratech θα πρέπει να το αγοράσω...
Σε όσα ταξιδιωτικα έχω διαβάσει
και βόλτες πολεμικές και πολλά άλλα
Μόνο έναν βρήκα που κατάφερε και έσπασε την τρόμπα, στο μαρόκο!
Πρέπει να πέσει επάνω σε πέτρα που προεξέχει με τέτοιο τρόπο, που αν δε σου κάνει ζημιά στην τρόμπα, μπορεί κάλλιστα να σου σπάσει το καπάκι των δίσκων.
Σε όσα ταξιδιωτικα έχω διαβάσει
και βόλτες πολεμικές και πολλά άλλα
Μόνο έναν βρήκα που κατάφερε και έσπασε την τρόμπα, στο μαρόκο!
Πρέπει να πέσει επάνω σε πέτρα που προεξέχει με τέτοιο τρόπο, που αν δε σου κάνει ζημιά στην τρόμπα, μπορεί κάλλιστα να σου σπάσει το καπάκι των δίσκων.
Σωστό αλλά σπάνια έχω ξεφύγει από το νόμο του Merphy...
Σε όσα ταξιδιωτικα έχω διαβάσει
και βόλτες πολεμικές και πολλά άλλα
Μόνο έναν βρήκα που κατάφερε και έσπασε την τρόμπα, στο μαρόκο!
Πρέπει να πέσει επάνω σε πέτρα που προεξέχει με τέτοιο τρόπο, που αν δε σου κάνει ζημιά στην τρόμπα, μπορείκάλλιστα να σου σπάσει το καπάκι των δίσκων.Aν και μια τετοια πετρα δεν ειναι καθολου δυσκολο να βρεθει, οποτε οτι και να τοποθετησετε ολο και καποιο μερος του κινητηρα θα ειναι εκτεθιμενο, παρ' ολα αυτα και το καπακι των δισκων αλλα και η τρομπα φαινεται δυσκολο να βρει κατω σε μια χαζοτουμπα Τα προστατευει το μασπιε και το πενταλ του φρενου που λειτουργουν σαν μοχλος και ανασηκωνουν λιγο το μοτερ, καθως και το προστατευτικο του τεποζιτου
Ενα μοτερ εφοσον ειναι μαζεμενο σε διαστασεις περισσοτερο κινδυνευει απο πετρες που εκτοξευει ο μπροστα τροχος παρα απο πτωση με μηδεν ή εστω με λιγα χλμ
el-Gatto
10/11/2015, 17:32
Σε όσα ταξιδιωτικα έχω διαβάσει
και βόλτες πολεμικές και πολλά άλλα
Μόνο έναν βρήκα που κατάφερε και έσπασε την τρόμπα, στο μαρόκο!
Πρέπει να πέσει επάνω σε πέτρα που προεξέχει με τέτοιο τρόπο, που αν δε σου κάνει ζημιά στην τρόμπα, μπορεί κάλλιστα να σου σπάσει το καπάκι των δίσκων.
Και για πες...θα ήθελες να είσαι αυτός ο "ένας" που θα σου χαλάσει ένα ταξίδι ζωής μία ΜΗ πρόβλεψη;
Kαι να είσαι σίγουρος οτι ,ΑΝ συμβεί ,σε κάποιο "μαρόκο" θα συμβεί.
Το δικό μου "προστατευτικάκι" πάντως ,τις έχει φάει τις ματσακωνιές του ,ίσως να μ'έχει γλυτώσει κι απο στεναχώριες ,δεν ξέρω ,λέω ,ίσως.
344679
344683
Πάντως κι εγώ έχω τις ανησυχίες μου για την πιθανότητα που ,κάποια κρούση σε αυτό το μικρό αλουμινάκι ,κάνει ζημιά στις βόλτες του κάρτερ που δένει.
Αν και πιάνει με 3 βίδες κ αποστάτες ,κ φαντάζομαι οτι ο κατασκευαστής το έχει μελετήσει.
Παρ'όλα αυτά ,δεν θα το επέλεγα αν δεν ήταν ήδη πάνω στο Τενερέ μου όταν το πήρα.
Και πολλές φορές έχω σκεφτεί να πάρω κάτω κάγκελο κ να το αφαιρέσω.
Και θα το'χα κάνει αν δεν ήταν τόσο ακριβά ,κ αν δεν είχα κι εγώ στο πίσω μέρος του μυαλού μου οτι ,"δεν θα τύχει σε μένα".
Οσο για το καπάκι των δίσκων ,είναι πολύ δύσκολο να χτυπηθεί εκεί που βρίσκεται ,καθώς προστατεύεται απο μασπιέ ,λεβιέ ταχ/των ,και στο κάτω μέρος του απο την ποδιά.
Και για πες...θα ήθελες να είσαι αυτός ο "ένας" που θα σου χαλάσει ένα ταξίδι ζωής μία ΜΗ πρόβλεψη;
....
Αν δε μου το χαλάσει αυτό μπορεί να μου το χαλάσει κάποιο άλλο.
Μπορεί η δική μου πέτρα να βρει το φίλτρο λαδιού, να βάλω και εκεί κάγκελα?
Πάντως αν κρίνω απ' τους τσαμπουκάδες που έχει φάει το δικό σου μάλλον είναι λιγότερο απίθανο απ' ότι νόμιζα.
Edit. Αυτό το μαραφέτι εκει πέρα εξακολουθεί να με αγχώνει. Είδικά με τους αποστάτες που έχει! Αν τύχει η στραβή θα είναι ικανή να μου σπάσει την τρόμπα θα μου δημιουργήσει μεγαλύτερη ζημιά.
el-Gatto
10/11/2015, 20:09
Αν δε μου το χαλάσει αυτό μπορεί να μου το χαλάσει κάποιο άλλο.
Μπορεί η δική μου πέτρα να βρει το φίλτρο λαδιού, να βάλω και εκεί κάγκελα?
Ναι ,αυτό να κάνεις.:D
Το'χει πεί κι ο Τζιμάκος άλλωστε μια ζωή πίσω..."Κάγκελα Παντού".:lol:
Πάντως αν κρίνω απ' τους τσαμπουκάδες που έχει φάει το δικό σου μάλλον είναι λιγότερο απίθανο απ' ότι νόμιζα.
Εχω δεί τρόμπα να σπάει σε χωματόβολτα.(πετρόβολτα για την ακρίβεια)
Εχω δεί επίσης κ το κολλάρο της τρόμπας να κόβεται απο χτύπημα σε πέτρα.(σε XTR)
Δεν είναι καθόλου απίθανο δυστυχώς.
Βέβαια ,δεν μιλάω για διάσχιση χωματόδρομου στρωμένου με 3Α μέχρι την κοντινή παραλία.
Edit. Αυτό το μαραφέτι εκει πέρα εξακολουθεί να με αγχώνει. Είδικά με τους αποστάτες που έχει! Αν τύχει η στραβή θα είναι ικανή να μου σπάσει την τρόμπα θα μου δημιουργήσει μεγαλύτερη ζημιά.
Αυτό το ανέφερα κι εγώ πιό πάνω.
Δεν ξέρω αν είναι βάσιμοι οι προβληματισμοί μου(μας) ,αλλα θα προτιμούσα ένα καγκελάκι εκεί.
Αλλά όχι και κάγκελα παντού. ;)
:beer:
taisteal
10/11/2015, 21:41
Αυτό το ανέφερα κι εγώ πιό πάνω.
Δεν ξέρω αν είναι βάσιμοι οι προβληματισμοί μου(μας) ,αλλα θα προτιμούσα ένα καγκελάκι εκεί.
Αλλά όχι και κάγκελα παντού. ;)
:beer:
Εχει φαει τσαμπουκα το μεταλλικο προστατευτικο...κατα την γνωμη μου ειναι ανεπαρκες.
Η αντλια ειναι αρκετα εκτεθειμενη,και γι'αυτο το λογο οταν την πηρα εβαλα το καγκελο κατω.
Εσυ που εισαι χωματινος,πρεπει να το βαλεις
el-Gatto
14/11/2015, 21:30
Εχει φαει τσαμπουκα το μεταλλικο προστατευτικο...κατα την γνωμη μου ειναι ανεπαρκες.
Η αντλια ειναι αρκετα εκτεθειμενη,και γι'αυτο το λογο οταν την πηρα εβαλα το καγκελο κατω.
Εσυ που εισαι χωματινος,πρεπει να το βαλεις
Ναι...θα'πρεπε να το'χω βάλει ήδη.
Το γιατί δεν (ακόμα) το εξηγησα παραπάν. :wave2:
taisteal
13/01/2016, 14:10
Το μηχανακι μπηκε μεσα για φρεσκαρισμα και ανανεωση,μιας και απο την τελευταια ατυχη στιγμη που κοπηκε η αλυσιδα και την επαφη που ειχα με ενα
μεγαλο κλαδι,εσπασα ζελατινα φαναρι και κατι αλλα ψιλα.
Θα μπει και οδηγος αλυσιδας απο ΚΤΜ,κουμπωνει τελεια,μολις μπει θα βαλω φωτο.
Θεωρω οτι ειναι απαραιτητος.
Έλεγξε (ελέγξτε) και την φωλιά του ρουλεμάν στο γρανάζι.
Γιώργο πως κόπηκε η αλυσίδα ρε συ? Τι αλυσίδα είχες? Κόπηκε στην σύνδεση?
Φανάρι ε? :sick:
taisteal
13/01/2016, 17:00
Έλεγξε (ελέγξτε) και την φωλιά του ρουλεμάν στο γρανάζι.
Γιώργο πως κόπηκε η αλυσίδα ρε συ? Τι αλυσίδα είχες? Κόπηκε στην σύνδεση?
Φανάρι ε? :sick:
Την ελεγξα τη φωλια και ειναι μια χαρα,κανενα κενο.
Η αλυσιδα ηταν SFR με καινουργια γραναζια,ειχε 9.000 χλμ,και πριν φυγω ταξιδι την τεντωσα.
Πηγαινοντας Αθηνα,μετα Πατρα και τελος Λαμια,λιγο πριν φτασω Λαμια την εκοψε σε ασχετο σημειο οχι στη συνδεση,συν το γεγονος
οτι ειχε ξεχειλωσει.Και την τυλιξε μεταξυ ψαλιδιου και ζαντας,με αποτελεσμα ενα φρεναρισμα πολλααα μετρα.
Ενταξει,ερχομουν σβελτα,αλλα για Τενερε μιλαμε :D
Δεν ειναι μονο το φαναρι,το πλαστικο γυρω απο το φαναρι εχει 90 ευρω,+φαναρι και ζελατινα,αισιως στα 320 :cry:
Αν βαλεις και λαστιχα,φρενα,σερβις,βαλβιδες κτλ.....
:uplate:
el-Gatto
13/01/2016, 17:28
Αουτςςςςςς....εσυ έπεσες;....καλά είσαι;...
taisteal
13/01/2016, 17:30
Αουτςςςςςς....εσυ έπεσες;....καλά είσαι;...
Οχι δεν επεσα ,απλα το παρκαρα διπλα σε ενα δεντρο :lol:
el-Gatto
13/01/2016, 17:34
Πάλι καλά ρε φίλε.
Αφού εσύ είσαι γερός κ όρθιος ,όλα τ'άλλα θα γίνουν.
Αν θες καμιά βοήθεια ,μην διστάσεις.
taisteal
13/01/2016, 17:39
Πάλι καλά ρε φίλε.
Αφού εσύ είσαι γερός κ όρθιος ,όλα τ'άλλα θα γίνουν.
Αν θες καμιά βοήθεια ,μην διστάσεις.
Ευχαριστω Κωστα :beer:
Τωρα θα βαφτει,και θα βγει αλλο μηχανακι,αγνωριστο...
el-Gatto
13/01/2016, 17:43
Ωραίος. :beer:
Τράβα φωτό και ανέβασε φωτορεπορτάζ. ;)
amyroukai
13/01/2016, 17:50
Δεν προλαβαίνει, θα το γυαλιζει όλη μέρα λέμε
taisteal
13/01/2016, 17:59
Δεν προλαβαίνει, θα το γυαλιζει όλη μέρα λέμε
:a07:
Το μηχανακι μπηκε μεσα για φρεσκαρισμα και ανανεωση,μιας και απο την τελευταια ατυχη στιγμη που κοπηκε η αλυσιδα και την επαφη που ειχα με ενα
μεγαλο κλαδι,εσπασα ζελατινα φαναρι και κατι αλλα ψιλα.
Θα μπει και οδηγος αλυσιδας απο ΚΤΜ,κουμπωνει τελεια,μολις μπει θα βαλω φωτο.
Θεωρω οτι ειναι απαραιτητος.
Φίλε αφού εσύ είσαι καλά, όλα τα άλλα θα γίνουν και από ότι καταλαβαίνω... καλύτερο!
Για πες, από ποιο KTM ταιριάζει ο οδηγός αλυσίδας, με ενδιαφέρει και εμένα αυτή η προσθήκη.
taisteal
13/01/2016, 18:24
Φίλε αφού εσύ είσαι καλά, όλα τα άλλα θα γίνουν και από ότι καταλαβαίνω... καλύτερο!
Για πες, από ποιο KTM ταιριάζει ο οδηγός αλυσίδας, με ενδιαφέρει και εμένα αυτή η προσθήκη.
Tαιριαζει απο ΚΤΜ 640 μοντελο 2002
Εδω και η φωτο,απο το XT660com
350270
Εκεί κάτω έχει μια δυο τρυπούλες. Είναι για να αναπνέει το πιρούνι?
Προσοχή που και πως θα το βιδώσεις. Δεν τρώει λίγους τσαμπουκάδες εκεί και σε περίπτωση που φύγει ξέρεις τι θα γίνει.
Υπομονή ρε Γιώργο.
taisteal
14/01/2016, 01:18
Εκεί κάτω έχει μια δυο τρυπούλες. Είναι για να αναπνέει το πιρούνι?
Προσοχή που και πως θα το βιδώσεις. Δεν τρώει λίγους τσαμπουκάδες εκεί και σε περίπτωση που φύγει ξέρεις τι θα γίνει.
Υπομονή ρε Γιώργο.
Το ψαλιδι αναπνεει και απο αλλου.
Ενας Ισπανος που το εχει φτιαξει ετσι,το σπαει πολλα χρονια στο χωμα και κανενα προβλημα
Θα γινει πολυ προσεκτικη δουλεια ;)
Το ψαλιδι αναπνεει και απο αλλου.
Ενας Ισπανος που το εχει φτιαξει ετσι,το σπαει πολλα χρονια στο χωμα και κανενα προβλημα
Θα γινει πολυ προσεκτικη δουλεια ;)
Περιμένουμε να δούμε τι θα κάνεις για να το κάνουμε και εμείς. :D
:beer:
Καλημέρα στα παιδιά μετά απο καιρό!
taisteal
14/11/2016, 17:59
Δικαιολογείται να τρυπήσει η εξάτμιση στις 100.000 χλμ;;
Ανοιξε μια τρύπα πριν μια εβδομάδα και δεν το κινούσα,αλλά χθές πήγα μέχρι τα Βίλια και στο δρόμο διαλυόταν :uplate:
Το βράδυ που το πήρα για να γυρίσω Λαμία έμεινα χωρίς φώτα και φλας,μάλλον έλιωσαν τα καλώδια πίσω
στην ουρά από την εξάτμιση και εκανε βραχυκυκλωμα.
Σήμερα είναι έτσι
373901
Ρώτησα στη yamaha πόσο έχει το τελικό γιατί δεν θέλω να βάλω after και έχει 759 ευρω(:lol:).
Μάλλον πάμε για after,ρίξτε καμμιά ιδέα τι να βάλω σε οικονομικές εξατμίσεις.
Αν μπουν τελικά χρειάζεται ρύθμιση στην yamaha??
:rolleyes:
ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
14/11/2016, 18:02
γραψε ακριβος το μοντελο. καπου υπαρχει παρεα μα καυλογκαζους, που βαζουν αρον τζουλινι ακραπιβικ κλπ. τις (
παλιες) τις δινουν ξεφτιλα.
panos_zip
14/11/2016, 18:21
Μία είναι η λύση και την ξέρεις
Οποιοδήποτε επώνυμο τελικό και χειτοποίητο link pipe. Εάν έχει και σιγαστήρα θα εισαι μια χαρά από άποψη θορύβου.
Θα γινει πιο γρηγορο, θα ειναι απείρως ομορφότερο και θα χάσει και ένα - ενάμιση τόνο βάρος.
373903
taisteal
14/11/2016, 18:24
Θα έβαζα μονό τελικό αλλά με χαλάει γιατί θα δείχνει άδειο από την άλλη πλευρά,και θα είναι άσχημη η ουρά.
Για το βάρος συμφωνώ.
akis_trevor
14/11/2016, 18:28
Αν θες κάτι οικονομικό ρίξε μία ματιά για dominator,gpr,racetech.
Στα δικά μου αυτια,η dominator έχει τον πιο ωραίο ήχο απτις φθηνές.
Ψάξε στο carκαι θα βρεις πράγματα..
Δες τις Dominator,φθηνές και πολύ καλές
Τις εισάγει ο Γιώργος Λάτσας στην Πάτρα
https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjkruKy6KjQAhXCOhQKHatZBYgQFggZMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.advride.gr%2Fthreads%2Fdominator-exhaust.4144%2F&usg=AFQjCNE5KlyX5JqwR6XVjTfIXR2z7YZJaA&sig2=0eEGcnTiL2chf0_KLUNVgw
https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjkruKy6KjQAhXCOhQKHatZBYgQFggmMAI&url=http%3A%2F%2F2troxo.gr%2Findex.php%3Froute%3Dproduct%2Fmanufacturer%2Finfo%26manufacturer_id%3D7 6&usg=AFQjCNGKb4oAKzGLyWUwyoTge3Yq_-PIkQ&sig2=M8KspmjEUW7UuFcT1Pg5ng
el-Gatto
14/11/2016, 19:18
Δικαιολογείται να τρυπήσει η εξάτμιση στις 100.000 χλμ;;
Ανοιξε μια τρύπα πριν μια εβδομάδα και δεν το κινούσα,αλλά χθές πήγα μέχρι τα Βίλια και στο δρόμο διαλυόταν :uplate:
E ναι ρε φίλε...πλακέ λαμαρίνα είναι...σάπισε απο το νερό που κάθεται στον πάτο...κι ο καταλύτης είχε πεθάνει εδώ κ 40Κ.
Το βράδυ που το πήρα για να γυρίσω Λαμία έμεινα χωρίς φώτα και φλας,μάλλον έλιωσαν τα καλώδια πίσω
στην ουρά από την εξάτμιση και εκανε βραχυκυκλωμα.
Σήμερα είναι έτσι
Αφού δεν πήρες φώκο....πάλι καλά
Ρώτησα στη yamaha πόσο έχει το τελικό γιατί δεν θέλω να βάλω after και έχει 759 ευρω(:lol:).
Υπάρχουν μαμά μεταχ/νες στο καρ
Μάλλον πάμε για after,ρίξτε καμμιά ιδέα τι να βάλω σε οικονομικές εξατμίσεις.
Οτι οικονομικότερο αλλά κ ποιοτικό ταυτόχρονα είναι τα 2πλά της leovince.
Oτιδήποτε άλλο μην το κοιτάς κάν (συμπεριλαμβανομένων και των φημισμένων Ελληνικών....δεν κάνουν για το μηχανάκι>>προσωπική μου άποψη)
Αν μπουν after τελικά χρειάζεται ρύθμιση στην yamaha??
OXI >>>προσωπική μου άποψη ,την οποία έχω αναλύσει στο thread με τα "μίγματα".
Θα έβαζα μονό τελικό αλλά με χαλάει γιατί θα δείχνει άδειο από την άλλη πλευρά,και θα είναι άσχημη η ουρά.
Για το βάρος συμφωνώ.
Αν βάλεις μονό ,ψάξε για ένα μεταχ. αριστερο απο 1000άρι (ackrap-leovin-remus-κλπ πχ απο ΚΤΜ-CAPO-TDM-ΚΤΛ) και μοντάρισέ το σε εξατμισά.
Απο την άλλη μεριά θα βάλεις μιά μεγάλη στρογγυλή (tube) εργαλειοθήκη ,και θα ισσοροπήσει οπτικά ,και θα λύσεις κ το πρόβλημα του ανύπαρκτου χώρου για εργαλεία-λεβιέδες-κλπ
Να γνωρίζεις πάντως ότι ,καλύτερη λειτουργία ,έχει με 2πλά τελικά.
Εμένα μου αρέσουν αυτές.
http://www.mad4exhausts.com/en/yamaha-xt-660-z-tenere/59996-exan-yamaha-xt-660-z-tenere-ovale-carbon-cap.html
Διάφορες επιλογές!
http://www.mad4exhausts.com/en/26540-yamaha-xt-660-z-tenere
Κάποια απ' τις παραπάνω γλυκοκοιτάζω, σίγουρα μονή. Μια χαρά φαίνεται το μηχανάκι και απ' τις δυο μεριές!
Η δική μου πάντως μια χαρά είναι ακόμα, με τα ίδια χλμ που έχεις και συ (κάπου στις 195.000 είμαι)! Ούτε ο καταλύτης δεν πρέπει να έχει σπάσει! Δεν ξέρω γιατί το έπαθες αυτό!
Oi Leovice είναι πάρα πολύ μεγάλες. Με τέτοιο μήκος είναι σχεδιασμένες για να δουλεύουν μονές όχι διπλές.
nihristo
14/11/2016, 22:47
http://www.maxtorquecans.com/yamaha/yamaha-xt660z-tenere-exhaust-2008-2016-single-left-hand.html
εγώ έχω τη round stainless. Αρκετά ευχαριστημένος, αλλά δυνατός ήχος.
taisteal
14/11/2016, 22:52
(κάπου στις 195.000 είμαι)!
:eek::eek:
Πότε τα έκανες ρε φίλε;;
Γάτε,σωστή η προταση σου για μονό και tube με εργαλεια και καλά από την άλλη μεριά..
Αλλα λες ότι δουλεύει καλύτερα με διπλές..
:hmm:
:eek::eek:
Πότε τα έκανες ρε φίλε;;
:
Στον ύπνο μου! :lol:
Μάλλον 95.000 ήθελα να γράψω!
Η μαμά εξάτμιση του τενερε, από θέμα ομορφιάς, δένει πολύ ωραία με το μηχανάκι.
Για την χρήση που κάνεις εσύ, δικαβαλος, φορτωμενος, πολλά χλμ., δεν σε ενδιαφέρει ούτε το βάρος, ούτε τα 1-2 άλογα που ίσως πάρει με μια αφτερμαρκετ.
Σε ενδιαφέρει μόνο η αξιοπιστία η άνεση, η κατανάλωση.
Στο θέμα αξιοπιστίας μοτερ, τις φτηνές αφτερμαρκετ εγώ δεν τις εμπιστεύομαι.
Στο θέμα κατανάλωσης, με τα χλμ που κάνεις εσύ, ακόμα και 0,5 λίτρα να στην ανεβάσει, δεν θες.
Στο θέμα άνεσης, με τα δικαβαλα φορτωμενα πολύ ώρα χλμ. που κάνεις, η ζέστη και ο θόρυβος μιας μέτριας αφτερμαρκετ μπορεί να γίνει πολύ κουραστικός για οδηγό, συνοδηγο.
Στην θέση σου θα κοιταγα για μαμά μτχ που μπορεί να κάνει 750 καινούργια (γιατι άραγε;) αλλά τις δίνουν κάτω από 100.
Αν έχεις λεφτά, 2 ΚΑΛΈΣ αφτερμαρκετ, αλλά μιλάμε πάνω από 400-500.(η άποψη μου είναι ότι είναι τσάμπα λεφτά)
Αν και χοντάκιας, καλά τα λες! :tooth:
akis_trevor
15/11/2016, 17:05
:eek::eek:
Πότε τα έκανες ρε φίλε;;
Γάτε,σωστή η προταση σου για μονό και tube με εργαλεια και καλά από την άλλη μεριά..
Αλλα λες ότι δουλεύει καλύτερα με διπλές..
:hmm:
Κάποια πραγματακια σχετικά με το ένα ή δύο τελικά είχα ρωτήσει κάποτε κι εγώ εδώ:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=136355
panos_zip
15/11/2016, 17:13
Γενικά ισχύουν ολα αυτα που λέει στο θρεντ
Αλλά συγκεκριμένα για το τενερέ πως γινεται καλύτερα με 2, αφού από μαμά ειναι μονό το τελικό?
Δεν το είχα ποτέ, αν και πάντα μου αρεσε σαν μοντέλο, γι αυτό ρωτάω.
akis_trevor
15/11/2016, 18:29
Γενικά ισχύουν ολα αυτα που λέει στο θρεντ
Αλλά συγκεκριμένα για το τενερέ πως γινεται καλύτερα με 2, αφού από μαμά ειναι μονό το τελικό?
Δεν το είχα ποτέ, αν και πάντα μου αρεσε σαν μοντέλο, γι αυτό ρωτάω.
Έφαγα φλασια κι εγώ..
Γιώργο,ο κινητήρας μία εξαγωγή δν έχει;
Που γίνεται η διχάλα; ακριβώς πριν τα τελικά;
taisteal
15/11/2016, 19:17
Η εξάτμιση καταλήγει στο τελικό το οποίο είναι αυτό.
374006
Η διχάλα ενώνεται εκεί που είναι το αριστερό πόδι περίπου,αν δεν λέω βλακείες.
Ψηλέ συμφωνώ ρε αλλά στο θέμα αξιοπιστίας γιατί με τελικό γίνεται πιο αναξιόπιστο;;
Επειδή δουλεύει πιο ελευθερα;
akis_trevor
15/11/2016, 19:34
Η εξάτμιση καταλήγει στο τελικό το οποίο είναι αυτό.
374006
Η διχάλα ενώνεται εκεί που είναι το αριστερό πόδι περίπου,αν δεν λέω βλακείες.
Ψηλέ συμφωνώ ρε αλλά στο θέμα αξιοπιστίας γιατί με τελικό γίνεται πιο αναξιόπιστο;;
Επειδή δουλεύει πιο ελευθερα;
σαν το παλιο 600αρι φεηζερ δηλαδη.ουσιαστικα ενα καζανακι που βγαζει 2 τρουπες :D
δεν νομιζω να εχεις προβλημα με ενα τελικο μονο.ουσιαστικα εχεις ενα σωληνα,ενα καζανακι με δυο μικρες αποληξεις.το ιδιο θα εχεις απλα μια μεγαλυτερη αποληξη,δεν θα αλλαξει κατι αλλο.
αν χρειαστουν να ρυθμιστουν τα μιγματα,νομιζω πως θα ειναι μικρες οι αλλαγες.
βεβαια ας απαντησει κανενας που το κατεχει το αθλημα καλυτερα απο μενα,αλλα...
Θα έβαζα μονό τελικό αλλά με χαλάει γιατί θα δείχνει άδειο από την άλλη πλευρά,και θα είναι άσχημη η ουρά.
Για το βάρος συμφωνώ.
Κοιτα και delkevic εχω παρει πολλες φορες για διαφορα μηχανακια...
http://www.ebay.co.uk/itm/OVAL-STUBBY-350mm-STAINLESS-EXHAUST-SILENCER-YAMAHA-XT660Z-TENERE-08-09-10-16-/282138695557?hash=item41b0c6d785:g:YMIAAOSwgmJXx1~A
374007
Η εξάτμιση καταλήγει στο τελικό το οποίο είναι αυτό.
374006
Η διχάλα ενώνεται εκεί που είναι το αριστερό πόδι περίπου,αν δεν λέω βλακείες.
Ψηλέ συμφωνώ ρε αλλά στο θέμα αξιοπιστίας γιατί με τελικό γίνεται πιο αναξιόπιστο;;
Επειδή δουλεύει πιο ελευθερα;
Ο γάτος, που είναι επιστήμονας στο τενερε, λέει παραπάνω ότι οι φτηνές δεν κάνουν για το μηχανάκι. Επίσης, οι διπλές δουλεύουν σωστά.
Τι να εννοεί ο γέροντας; :lol:
Εγω δεν έχω ιδέα να σου πω το τι και πως.
Το μόνο που ξέρω είναι ότι η εξάτμιση παίζει ρόλο για την ομαλή και καλή λειτουργία της μηχανης.
Τωρα, αν εμπιστεύεσαι μια φτηνή αφτερμαρκετ (για κάποιο λόγο είναι φτηνή) για να σου βγαλει αλλά 100. 000 χλμ., εγώ δεν θα την εμπιστευομουν.
Ίσως, με καυσαναλυση, PC κλπ να έφτιαχνε το αποτέλεσμα, αλλά και πάλι εγώ στην θέση σου θα κράταγα το μηχανάκι όσο πιο μαμά ή θα πήγαινα σε απόλυτα δοκιμασμένες και αξιόπιστες λύσεις.
Έχεις βρει πουθενά καμιά αναφορά για χλμ με αφτερμαρκετ;
akis_trevor
15/11/2016, 20:13
Ο γάτος, που είναι επιστήμονας στο τενερε, λέει παραπάνω ότι οι φτηνές δεν κάνουν για το μηχανάκι. Επίσης, οι διπλές δουλεύουν σωστά.
Τι να εννοεί ο γέροντας; :lol:
Εγω δεν έχω ιδέα να σου πω το τι και πως.
Το μόνο που ξέρω είναι ότι η εξάτμιση παίζει ρόλο για την ομαλή και καλή λειτουργία της μηχανης.
Τωρα, αν εμπιστεύεσαι μια φτηνή αφτερμαρκετ (για κάποιο λόγο είναι φτηνή) για να σου βγαλει αλλά 100. 000 χλμ., εγώ δεν θα την εμπιστευομουν.
Ίσως, με καυσαναλυση, PC κλπ να έφτιαχνε το αποτέλεσμα, αλλά και πάλι εγώ στην θέση σου θα κράταγα το μηχανάκι όσο πιο μαμά ή θα πήγαινα σε απόλυτα δοκιμασμένες και αξιόπιστες λύσεις.
Έχεις βρει πουθενά καμιά αναφορά για χλμ με αφτερμαρκετ;
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω,ε; :)
Όσον αφορά την ποιότητα των εξατμισεων,πχ οι dominator που ανεφερα παραπάνω,ειναι ανοξείδωτο ατσαλι,το εργοστασιακό τι είναι;
Οσον αφορά το δούλεμα του μοτέρ κλπ,η άποψη μου είναι πως τα τελευταία χρόνια τα εργοστάσια φιμωνουν πολύ τις εξατμίσεις,και το κατάλαβα στην πράξη όταν αλλαξα τελικό στο fazer 8.ανασανε το μηχανάκι,λες και πήρε 5αλογα.
Ο αισθητήρας λ διαβάζει την διαφορά και μονταρει το μιγμα όπως πρέπει.
Δεν νομίζω πως είναι οι διαφορές μεγαλες σε τέτοια μηχανάκια με τέτοιες εξατμίσεις.
Ο vtecpatra κοντεύει τις 100 κ χλμ και έχει κάμποσα χρόνια αφτερ εξάτμισεις πάνω.ενα παράδειγμα αναφέρω απλά.
Εμένα εχει κουτσομούρα πάνω,5-6 χρόνια και δουλεύει καλά,βεβαια έχω τα μισά χλμ απτον τζωρτζ.
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω,ε; :)
Όσον αφορά την ποιότητα των εξατμισεων,πχ οι dominator που ανεφερα παραπάνω,ειναι ανοξείδωτο ατσαλι,το εργοστασιακό τι είναι;
Οσον αφορά το δούλεμα του μοτέρ κλπ,η άποψη μου είναι πως τα τελευταία χρόνια τα εργοστάσια φιμωνουν πολύ τις εξατμίσεις,και το κατάλαβα στην πράξη όταν αλλαξα τελικό στο fazer 8.ανασανε το μηχανάκι,λες και πήρε 5αλογα.
Ο αισθητήρας λ διαβάζει την διαφορά και μονταρει το μιγμα όπως πρέπει.
Δεν νομίζω πως είναι οι διαφορές μεγαλες σε τέτοια μηχανάκια με τέτοιες εξατμίσεις.
Ο vtecpatra κοντεύει τις 100 κ χλμ και έχει κάμποσα χρόνια αφτερ εξάτμισεις πάνω.ενα παράδειγμα αναφέρω απλά.
Εμένα εχει κουτσομούρα πάνω,5-6 χρόνια και δουλεύει καλά,βεβαια έχω τα μισά χλμ απτον τζωρτζ.
Ναι, σιγά μην δεν σου επιστρέψω.. :lol:
Ναι, Άκη. Η κουτσομουρα, η ακραποβιτς, κλπ είναι καλές και ακριβές αφτερμαρκετ. Η διαφορά τιμής τους δεν ξέρω αν έχει να κάνει μόνο με το υλικό ή και με το πόσο μελετημενες είναι.
Για το τενερε υπάρχουν δεκάδες αφτερμαρκετ.
Από 150 μέχρι σχεδόν 1000ρικο.
Δεν μπορώ να πω ότι με μια φτηνή σίγουρα δεν θα δουλεύει καλά ούτε όμως το αντίθετο.
Να κάνει ομως κάτι γρήγορα, γιατί έρχονται βόλτες και δεν θα μου βελαξει ξανά την ανάρτηση... :lol:
el-Gatto
15/11/2016, 20:43
Εχει αποδειχτεί ,κ σε δυναμόμετρο κ στην πράξη ,ότι με 2πλά τελικά ,δουλεύει κ αποδίδει καλύτερα ο Μιναρέλλης.
Αν μελετηθεί σωστά (τεχνικά-κατασκευαστικά-μηχανολογικά) η εφαρμογή μιας μονής ,πιθανότατα θα δουλέψει εξίσου σωστά.
αλλά
1) Ο θόρυβος θα είναι πολύς (κ δεν γουστάρω πλέον θόρυβο γέρος άνθρωπας)
2) Ποιός θα κάνει την μελέτη...???
3) Πόσο θα κοστίσει η διάγνωση-επαλήθευση-πιθανές διορθώσεις ,σωστής λειτουργίας ;
Αν μπεί η "όποια να'ναι" ,θα'ναι θέμα τύχης. (κι αν σου κάτσει???)
Οι Ελληνικές ,κάνουν σαν τενεκέδες σε ανεμοστΡόβιλα.
Οι μελετημένες after ,είναι ακριβές.
Οι μαμά ,είναι οι ΜΑΜΑ.
Διαλέγει ο καθείς ,κ πορεύεται ανάλογα.
EDIT ΥΓ : Ο Λάμδας "δουλεύει" μέχρι το 35-40% (βαριά) του γκαζιού ,κ η δουλειά του είναι να φτωχαίνει τον Μίγμα ,ώστε το μπουρδμηχανάκι να περνάει προδιαγραφές ρύπων.
Απο και κ πάνω ,κ μέχρι τα ψηλά κ τα κόκκινα αλώνια ,είναι σαν να μην υπάρχει ,δεν τον βλέπει καν η ECU ,τον έχει χ$σμ$νο.
Οτι μπορεί θα κάνει ,αλλά μονάχη της.
akis_trevor
15/11/2016, 20:52
δεν ειμαι κανενας γνωστης του θεματος,την αποψη μου λεω παντα..
σημειωση:στο φεηζερ εβαλα μια gpr με 200+ευρω,δεν εβαλα τιποτα φοβερο και τρομερο.
ανεφερα την κουτσομουρα που εχει το στρωμα μου πανω,γιατι σαν υλικα κατασκευης ειναι ιδια,θελω να πω πως στον χρονο το τελικο θα αντεξει.
για το πως θα δουλευει ο κινητηρας απο αποδοση και αξιοπιστια κλπ αν και η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δεν θα υπαρχουν μεγαλες διαφορες,αυτα που λεει ο γατος τα σεβομαι γιατι το εχει ψαξει το θεμα και το εχω διαβασει.
ευκαιρια να δοκιμασει να μαθουν και οι υπολοιποι τι γινεται με μονο τελικο!:bawl:
υγ.δεν τραβηξε κανεις φωτογραφια πως ηταν πανω στο drz;;;:D:D
el-Gatto
15/11/2016, 21:01
Εχουν βάλει αρκετοί μονό τελικό.
Το'χουν αναφέρει κι εδώ.
Σαφώς κ θα δουλέψει.
Εμένα δεν μ'αρέσει όπως δουλεύει.
Εξήγησα πιό πάνω την άποψή μου περί των αρνητικών ή των δυσκολιών σωστής εφαρμογής του μονού.
Οπως επίσης ανέφερα κ τα θετικά του (μείωση αναρτώμενου πίσω βάρους κ χώρος για εργαλειοθήκη)
christof40
16/11/2016, 09:04
Κοιτα και delkevic εχω παρει πολλες φορες για διαφορα μηχανακια...
http://www.ebay.co.uk/itm/OVAL-STUBBY-350mm-STAINLESS-EXHAUST-SILENCER-YAMAHA-XT660Z-TENERE-08-09-10-16-/282138695557?hash=item41b0c6d785:g:YMIAAOSwgmJXx1~A
374007
οι delkevic ειναι πολυ καλες και ποιοτικες εξατμισεις,σχεδον αγνωστες στην ελλαδα,τα τελευταια χρονια,στο εξωτερικο τυνχανουν μεγαλης αποδοχης και γι αυτο εχουν αρχισει
και ακριβενουν επικινδυνα.
οι delkevic ειναι πολυ καλες και ποιοτικες εξατμισεις,σχεδον αγνωστες στην ελλαδα,τα τελευταια χρονια,στο εξωτερικο τυνχανουν μεγαλης αποδοχης και γι αυτο εχουν αρχισει
και ακριβενουν επικινδυνα.
Τέτοιες του πρότεινα κι εγώ πριν μερικές μέρες, εφόσον ψάχνει κάτι συμπαθητικό και φθηνό. Έχω αγοράσει 2 και ήταν πολύ καλές για την τιμή. Απλά οι κοντές τους είναι πολύ θορυβώδεις.
taisteal
24/11/2016, 15:28
Update
Επισκευάσαμε την ίδια αλλάζοντας τα εσωψυχά της,και από κάτω στην μεριά που σάπισε βάλαμε ανοξείδωτο
για να μην έχουμε ξανά τρύπα από σκουριά,η οποία προκλήθηκε από υγρασίες που συγκρατούσε το τελικό στο κάτω μέρος του.
Κόστος 30,και ο εξατμισάς μου είπε ότι 2 χρόνια θα βγάλει άνετα,ίσως και παραπάνω.
Ξέχασα,αν στο διάστημα των 2 χρόνων χαλάσει,την ξαναφτιάχνει χωρίς κόστος.
akis_trevor
24/11/2016, 15:52
Update
Επισκευάσαμε την ίδια αλλάζοντας τα εσωψυχά της,και από κάτω στην μεριά που σάπισε βάλαμε ανοξείδωτο
για να μην έχουμε ξανά τρύπα από σκουριά,η οποία προκλήθηκε από υγρασίες που συγκρατούσε το τελικό στο κάτω μέρος του.
Κόστος 30,και ο εξατμισάς μου είπε ότι 2 χρόνια θα βγάλει άνετα,ίσως και παραπάνω.
Ξέχασα,αν στο διάστημα των 2 χρόνων χαλάσει,την ξαναφτιάχνει χωρίς κόστος.
Κάτσε ρε φηλαι,κι εμάς τι μας βάζεις και "τσακωνομαστε" εδώ πέρα;;:bawl:
Αφου πήρες το οκ απτον μάστορη,εισαι κομπλε..
taisteal
25/11/2016, 00:25
Κάτσε ρε φηλαι,κι εμάς τι μας βάζεις και "τσακωνομαστε" εδώ πέρα;;:bawl:
Αφου πήρες το οκ απτον μάστορη,εισαι κομπλε..
Κάποιος που μπορεί να έχει το ίδιο πρόβλημα,θα μπεί να διαβάσει όλες τις προτάσεις και να πράξει
ανάλογα,ή να ρωτήσει και να του πω λεπτομέρειες για την εξάτμιση
Btw,ευχαριστώ πολύ όσους ασχολήθηκαν
:)
Update
Επισκευάσαμε την ίδια αλλάζοντας τα εσωψυχά της,και από κάτω στην μεριά που σάπισε βάλαμε ανοξείδωτο
για να μην έχουμε ξανά τρύπα από σκουριά,η οποία προκλήθηκε από υγρασίες που συγκρατούσε το τελικό στο κάτω μέρος του.
Κόστος 30,και ο εξατμισάς μου είπε ότι 2 χρόνια θα βγάλει άνετα,ίσως και παραπάνω.
Ξέχασα,αν στο διάστημα των 2 χρόνων χαλάσει,την ξαναφτιάχνει χωρίς κόστος.
Ωραιος!
:beer::beer::beer:
George καμία φώτο έχεις;
akis_trevor
25/11/2016, 07:54
Κάποιος που μπορεί να έχει το ίδιο πρόβλημα,θα μπεί να διαβάσει όλες τις προτάσεις και να πράξει
ανάλογα,ή να ρωτήσει και να του πω λεπτομέρειες για την εξάτμιση
Btw,ευχαριστώ πολύ όσους ασχολήθηκαν
:)
Πλάκα κάνω,γιαυτο και το εμοτικον.
Καλά έκανες.
karakasis1993
16/03/2017, 13:55
Παιδιά είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα κόλλησα όμως τον καθρέφτη με σιλικόνη στη πίσω ακρη του Φαναρίου . Το δένω όπως ήταν όλα καλά και ξαφνικά στις 3-5 χιλ στροφές μου κάνει έναν εκοφαντικο θοριβο σαν δυνατό τρίξιμο από μπροστά έχει ιδέα κανείς τι μπορεί να είναι;
Έχεις βάλει τους αποστάτες λάθος?
Έχεις κάνει κάποιο άλλο λάθος και ακουμπάει το φανάρι στη μάσκα? (κοίτα από μπροστά στο κάτω μέρος)
Έσφιξες πολύ τις βίδες και έσπασες τις βάσεις τη μάσκας?
Πιθανότερο θεωρώ να έχεις βάλει λάθος τους κυλινδρικούς αποστάτες.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.