View Full Version : Λάστιχα για βαριά On-Off (Γενική συζήτηση)
gior-gos
15/03/2016, 21:29
Φοραω τα Dunlop Trailmax tr91 (το προηγουμενο μοντελο απ τα Trailsmart) σε gs 1150.
Φανταστικο λαστιχο στην ασφαλτο· το peak της απόδοσής του κραταει μεχρι τις 6 - 7 χιλιαδες χλμ (μικρη διαρκεια).
Απο κει και περα δεν θα λεγα οτι γινεται επικινδυνο και λοιπα τρομακτικα
αλλά ξεχνας αυτα που ηξερες.
Τα δικα μου εχουν κανει 12.500 χλμ περιπου και οπτικα εχουν αρκετο μπακλαβα ακομα. Η εμπιστοσυνη μου ομως στο κράτημά τους εχει μειωθει αισθητα. Στην επομενη αλλαγη θα ξαναβαλω αβλεπεί τα ιδια (τα αναβαθμισμενα Trailsmart). Ενα παιδι με gs 1200 που τα φοραει (τα Trailsmart) μου ειπε οτι εχουν το ιδιο καλο κρατημα με τα Trailmax αλλά μεγαλυτερη διαρκεια ζωης.
Δεν ξερω αν θα δουλευουν το ιδιο καλα σε 800gs αλλά φανταζομαι οτι τουλαχιστον θα εχουν μεγαλυτερη διαρκεια ζωης λογω μικροτερου βαρους της μοτοστκλετας.
Mονο και μονο επειδη ανεφερε ο απανω τα tr91.δοκιμασμενα σε αφρικα και F650. απλα φανταστικο λαστιχο με διαρκεια τα 10.000 χλμ περιπου. αν υπηρχαν θα τα ξαναεβαζα. τωρα δυστυχως trailsmart μονοδρομος χωρις να τα εχω δοκιμασει ακομα.
Africaptan
19/03/2016, 23:15
Εχεις υποψη σου για τα "κρυφοχωματινα" continental tkc 70;
Καθώς πλησιάζει και το 36ωρο και δεν λέει να γυρίσουμε με την ζάντα,για πείτε καμιά άποψη μεταξύ trailsmart,Dunlop k760,TKC 70 η κάποια άλλη πρόταση με γνώμονα τα εξής : BMW F 650 Dakar, υπάρχει χωμάτινο ζευγάρι (TKC 80), οπότε ψάχνουμε κάτι σε ασφάλτινο ,θέλουμε να κρατάει και σε βρεγμένο, διάρκεια ζωής αδιάφορη (δηλαδη αν βγαζει 8-10Κ είμαστε καλά), το καλοκαίρι παίζει να φάνε φορτωμένο ταξίδι.Αν υπήρχαν τα Anakee 2 θα ήταν αυτά, αλλα δεν..
Καθώς πλησιάζει και το 36ωρο και δεν λέει να γυρίσουμε με την ζάντα,για πείτε καμιά άποψη μεταξύ trailsmart,Dunlop k760,TKC 70 η κάποια άλλη πρόταση με γνώμονα τα εξής : BMW F 650 Dakar, υπάρχει χωμάτινο ζευγάρι (TKC 80), οπότε ψάχνουμε κάτι σε ασφάλτινο ,θέλουμε να κρατάει και σε βρεγμένο, διάρκεια ζωής αδιάφορη (δηλαδη αν βγαζει 8-10Κ είμαστε καλά), το καλοκαίρι παίζει να φάνε φορτωμένο ταξίδι.Αν υπήρχαν τα Anakee 2 θα ήταν αυτά, αλλα δεν..
Pirelli Scorpion Trail2 Zuper One
Pirelli Scorpion Trail2 Zuper One
thanks Μike.
Αυτά έβαλες τελικά ?
thanks Μike.
Αυτά έβαλες τελικά ?
Δε τα έβαλα ακόμα, έχω όμως αποφασίσει ότι θα βάλω αυτά τέλος του μήνα. Διάβασα αρκετά τεστ και τους έδειναν ένα προβάδισμα σε σχέση με τα trailmax. Επίσης είναι κάπως πιο μαλακά τα pirelli το οποίο είναι θετικό θεωρώ.
:wave2:
Δε τα έβαλα ακόμα, έχω όμως αποφασίσει ότι θα βάλω αυτά τέλος του μήνα. Διάβασα αρκετά τεστ και τους έδειναν ένα προβάδισμα σε σχέση με τα trailmax. Επίσης είναι κάπως πιο μαλακά τα pirelli το οποίο είναι θετικό θεωρώ.
:wave2:
για τους δρόμους μας και εγω το θεωρώ θετικό.Thanks man :beer:
akis_trevor
06/05/2016, 13:33
Σημείωση:αλλά τα trailmax και άλλα τα trailsmart.
Φοράω τα δεύτερα και είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Σημείωση:αλλά τα trailmax και άλλα τα trailsmart.
Φορά τα δεύτερα και είναι πολύ ικανοποιημένος.
Έχεις δίκιο Άκη. Trailsmart εννοούσα τα οποία το προηγούμενο μοντέλο φοράω τώρα στο 800.
akis_trevor
06/05/2016, 15:59
Έχεις δίκιο Άκη. Trailsmart εννοούσα τα οποία το προηγούμενο μοντέλο φοράω τώρα στο 800.
δεν σαρεσουν;
δεν σαρεσουν;
Μαρέσουν. Αλλά από το λίγο που έχω οδηγήσει με τα Pirelli (το προηγούμενο μοντέλο) θεωρώ ότι βεντουζάρουν καλύτερα και έχουν ένα κλικ πιο γρήγορη κορώνα, αν αυτό μπορεί να ειπωθεί για λάστιχο το οποίο προορίζεται για βαριά μαστόδοντα.
bros400pgm
06/05/2016, 21:52
Εγώ με τα trailsmart έχω γλίστρηματα του μπροστινού υπό κλίση, με trail braking. Κάτι, που τα scorpion trail 1 δεν το έκαναν.
Πιέσεις κατασκευαστή μότο, aprilia caponord 1000 wannabe RR. Θα δοκίμασω να ρίξω λίγο πίεση, αλλά μάλλον βλέπω να παίρνουν Πούλο.
petros1479
06/05/2016, 22:33
Θα ήθελα πολύ να ξαναβαλω anakee 2!!!! Ότι καλύτερο μέχρι τώρα! Και πλησιάζει ο καιρός και δεν έχω ιδέα τι να δοκίμασω αυτή τη φορά! Τα dunlop καλά αλλα μικρή διάρκεια ζωής! Θα δούμε...:ninja:
akis_trevor
06/05/2016, 22:56
Δηλαδή πόσα χλμ θες να σου βγάλει ενα λάστιχο;;;
petros1479
06/05/2016, 23:10
Δηλαδή πόσα χλμ θες να σου βγάλει ενα λάστιχο;;;
Καλό θα ήταν να φτάσω τα 12000!!!!!! Ακόμα δεν εφτάσα διψήφιο με τα dunlop και δεν τα βλέπω ούτε τα νιώθω να φτάνουν στα 12!
akis_trevor
07/05/2016, 14:32
Καλό θα ήταν να φτάσω τα 12000!!!!!! Ακόμα δεν εφτάσα διψήφιο με τα dunlop και δεν τα βλέπω ούτε τα νιώθω να φτάνουν στα 12!
Εμένα είναι πάνω περίπου 7000 χλμ και δείχνουν να βγάζουν αλλά τόσα.
SHOOTER045
07/05/2016, 16:42
Με τα dunlop ειμαι φουλ ικανοποιημένος και με τα <παλιά>tr91trailmax σε στρώμα και ΤΑ700 και με τα καινούργια trailsmart σε στρώμα.
Αλλά και απο φίλους που τα έχουν σε ποιο βαριά ον οφ(βαραντερο-καπο)ακούω τα ίδια.
Στα μείον η γρήγορη φθορά και το τετραγωνισμα του πίσω αν κινείσαι πολύ εντός.
Η φθορά σε προδιαθέτει αρνητικά, αλλά στο στεγνό κρατούσαν το ίδιο.
Εδώ να προσθέσω οτι τώρα στο ΤΑ φοραω τα anakee3
Δηλαδή αυτά
358244
Τα οποία μετα τις 6κ και ενω πριν είχα τις καλύτερες εντυπώσεις ,αρχισαν κάτι χαζα.
Στο βρεγμένο σαπούνια,το ΤΑ συμπεριφέρεται σαν μπουσα,σπιναρει σαν τον Λόρε στην χερέθ.
Το μπροστινό προειδοποιει οτι με λίγη κλίση παραπανω έρχεται τούμπα.
Εντάξει την ποιο βαριά αίσθηση λόγω αργής κορώνας την είχε απο καινούργιο,αλλα πλέον έχω χασει την εμπιστοσύνη προς αυτό.
Όσο για τα anakee2
358245
Οτι χειρότερο έχω φορέσει και στο Τενερέ που είχα και στα τωρινά.
Σε Tiger 800 απλό φορούσε από τη μάνα του την εγγλέζα τα Pirelli Scorpion Trail.
Φανταστικό λάστιχο κατά τη γνώμη μου. Εξαιρετικά κρατήματα τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο. Σε βατό χωματόδρομο - χαλικόδρομο πάρα πολύ καλά. Δεν μιλάμε βέβαια για μονοπάτια και απάτητα ή κροκάλα. Μια φορά είπα να περάσω μέσα από πατημένη ψιλή άμμο και είπα το δεσπότη Παναγιώτη... Εμ τι περίμενες θα μου πεις...
Τα αλλάζω στις 16.000 χλμ γιατί το μπροστινό έχει μείνει στα 2 χιλιοστά πέλμα. Το πίσω αν και έχει ακόμη 4 χιλιοστά μου κάνει χαζογλυστρήματα ακόμα και με 4η, πράγμα που δεν έκανε παλιότερα (βέβαια σε δρόμους καθρέφτες...) Τα δούλευα πάντα σε λιγο χαμηλότερες πιέσεις απ' οτι συνιστά ο κατασκευαστής για να μη γλυστράνε στους εξαιρετικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης και η χρήση ήταν περίπου 80% μονοκάβαλος.
Νομίζω οτι τα χιλιόμετρα που άντεξαν είναι ικανοποιητικά και θα βάλω καρφωτός ξανά τα Scorpion Trail 2.
shadowhunter
08/05/2016, 12:13
Με Tiger 800 και εγώ...
1) Λάστιχα πρώτης τοποθέτησης Pirelli Scorpion Trail.
Πολύ καλά στην αρχή, μετά τα περίπου 6.000χλμ. άρχισαν σταδιακά να κάνουν χαζογλιστρήματα με αποτέλεσμα στα 9.000χλμ. να τα αλλάξω και να μη σκεφτώ ποτέ να τα ξαναβάλω. Επιπλέον στις εναλλαγές βρεγμένου-στεγνού με τρομάξανε κάποιες φορές με αποτέλεσμα να τρέμω όταν έβλεπα νερά. Στη μηχανή μείνανε περίπου ένα χρόνο και η χρήση ήταν αποκλειστικά σε βόλτες - ταξίδια. Επίσης τα δούλευα σε χαμηλότερες πιέσεις από ότι λέει η μαμά Triumph γιατί στην ελληνική άσφαλτο με 36-42 γλιστρούσαν.
2) Η συνέχεια είχε τα Dunlop Trailmax TR91 (τα οποία ήταν τα μόνα λάστιχα που έχω φορέσει 2 φορές σε μηχανή μου).
Άριστη συμπεριφορά σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους (με περίπου 10.000 ζωής το ζευγάρι) τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο. Και αυτά μείνανε περίπου στον 1 - 1.5 χρόνο ανά ζεύγος πάνω στη μηχανή, ενώ επίσης τα δούλευα με λίγο χαμηλότερες πιέσεις (από 35-38 εως 36-40 ανάλογα το βάρος) και η χρήση ήταν αποκλειστικά σε βόλτες - ταξίδια.
3) Για αλλαγή και μόνο έβαλα πέρυσι τα Michelin Pilot Road 4 Trail, τα οποία φοράω ακόμα και σήμερα με 6.000χλμ εως τώρα.
Άριστα σε βρεγμένο/στεγνό μέχρι στιγμής χωρίς να έχουν κάποια πτώση στην απόδοση τους. Αυτά είχαν την ατυχία να κάνουν και κάποια χιλιόμετρα εντός πόλεως με αποτέλεσμα να έχουν λίγο τετραγωνίσει...
Πάντως μετά το φετινό 36ωρο τα επόμενα θα είναι κάποια από τα Michelin PR4 ή τα νέα Dunlop. Πολλά θα κριθούν από τη συμπεριφορά που θα επιδείξουν τα Michelin στα τελευταία τους χιλιόμετρα...
Και εγω εχω 15.000 χλμ με τα μετζελερ ΝΕΧΤ, εχουν ψιλοτετραγωνισει αλλα εχουν πολύ καλα κρατήματα ακομα και αρκετο ψωμι..από ελεγχο που εκανα με φιλο το τακουνι του αντεχει για τουλάχιστον αλλα 5.000 χλμ..Θα τα αλλαξω μετα το καλοκαιρι ..ο λαστιχας μου επιμενει να δοκιμασω τα νεα Μπριτζεστον Α40 που είναι και πιο φθηνα..
Από την άλλη εχω εκπλαγει να διαβαζω από φιλους εδώ μεσα το ποσο λιγο κρατανε σε διαρκεια διαφορες επιλογες...είναι δυνατον να αλλαζεις λαστιχο με νορμαλ χρηση κάθε 10.000χλμ?..Ολα τα μετζελερ που εχω βαλει μου πανε πανω από 17.000χλμ με την ιδια ποιοτικη συμπεριφορά και δεν οδηγω την πιο ελαφρια μηχανή...
AUFGEBRACHT
08/05/2016, 16:56
Εμένα πάντως μου προκαλεί απορία η Metzeler σχετικά με το Tourance και το Tourance Next. Συγκεκριμένα, στο site της εταιρείας δίνει για το απλό Tourance για χρήση οn road 4/5, gravel 2/5, trail 1/5. Αντίστοιχα, για το Tourance Next on road 5/5, gravel 2/5, trail 2/5. Είναι λογικό να εμφανίζεται περισσότερο off road το στριτάδικο;
AUFGEBRACHT
08/05/2016, 16:59
Και εγω εχω 15.000 χλμ με τα μετζελερ ΝΕΧΤ, εχουν ψιλοτετραγωνισει αλλα εχουν πολύ καλα κρατήματα ακομα και αρκετο ψωμι..από ελεγχο που εκανα με φιλο το τακουνι του αντεχει για τουλάχιστον αλλα 5.000 χλμ..Θα τα αλλαξω μετα το καλοκαιρι ..ο λαστιχας μου επιμενει να δοκιμασω τα νεα Μπριτζεστον Α40 που είναι και πιο φθηνα..
Από την άλλη εχω εκπλαγει να διαβαζω από φιλους εδώ μεσα το ποσο λιγο κρατανε σε διαρκεια διαφορες επιλογες...είναι δυνατον να αλλαζεις λαστιχο με νορμαλ χρηση κάθε 10.000χλμ?..Ολα τα μετζελερ που εχω βαλει μου πανε πανω από 17.000χλμ με την ιδια ποιοτικη συμπεριφορά και δεν οδηγω την πιο ελαφρια μηχανή...
Bridgestone δεν τα εμπιστεύομαι πλέον ούτε για ρόδα σε καροτσάκι οικοδομής... Κι εμένα επέμενε ο λαστιχάς για bridgestone (γιατί έπαιρνε προμήθεια από τη Bridgestone) και τώρα κάθε φορά που περνάω απ' έξω τον μουτζώνω.
Μανολης67
08/05/2016, 17:07
Bridgestone δεν τα εμπιστεύομαι πλέον ούτε για ρόδα σε καροτσάκι οικοδομής... Κι εμένα επέμενε ο λαστιχάς για bridgestone (γιατί έπαιρνε προμήθεια από τη Bridgestone) και τώρα κάθε φορά που περνάω απ' έξω τον μουτζώνω.
Bridgestone φορεσα μια φορά στο XT Artesia που ειχα,μόλις τα φόρεσα βγηκα Εθνικη για προσπερασμα με 120 μόλις πίανω διπλή διαχωριστική, αρχιζει το ψαρεμα δεξιά-αριστερά, λεω επαθα λάστιχο, βγάζω φλας και σταματω όπως -οπως στην βοηθητική λωρίδα, κατεβαίνω τα κλοτσάω για να τα τσεκάρω και τα βλεπω οκ!
Μόλις γύρισα από το ταξίδι κατ ευθείαν αλλαγή όπως ήταν καινούργια.
AUFGEBRACHT
08/05/2016, 17:14
Bridgestone φορεσα μια φορά στο XT Artesia που ειχα,μόλις τα φόρεσα βγηκα Εθνικη για προσπερασμα με 120 μόλις πίανω διπλή διαχωριστική, αρχιζει το ψαρεμα δεξιά-αριστερά, λεω επαθα λάστιχο, βγάζω φλας και σταματω όπως -οπως στην βοηθητική λωρίδα, κατεβαίνω τα κλοτσάω για να τα τσεκάρω και τα βλεπω οκ!
Μόλις γύρισα από το ταξίδι κατ ευθείαν αλλαγή όπως ήταν καινούργια.
Κι εγώ καινούρια τα άλλαξα σχεδόν, γλίστραγαν με το παραμικρό, όταν έβαλα τα απλά Tourance, τα είχα δεν τα είχα μια βδομάδα φορεμένα και περνάω με ταχύτητα από έξοδο νταμαριού που είχαν καταβρέξει, κάτω ο δρόμος είχε ένα παχύρευστο στρώμα άσπρης λάσπης, αν είχα τα Bridgestone θα είχα φάει άσχημη τούμπα...
@Ανεμος -> trailmax αν υπαρχουν ακομα!!
Καλό θα ήταν πέρα από την μάρκα να αναφέρετε και το μοντέλο της κάθε εταιρίας μιας και βγαίνουν τουλάχιστον τρία μοντέλα από κάθε εταιρεία που να ταιριάζουν στο μηχανάκι μας. Ένα σκέτο "τα Μπρίτζεστον είναι χάλια" δε βοηθάει ιδιαίτερα.
Καλό θα ήταν πέρα από την μάρκα να αναφέρετε και το μοντέλο της κάθε εταιρίας μιας και βγαίνουν τουλάχιστον τρία μοντέλα από κάθε εταιρεία που να ταιριάζουν στο μηχανάκι μας. Ένα σκέτο "τα Μπρίτζεστον είναι χάλια" δε βοηθάει ιδιαίτερα.
Και το μηχανάκι που φορέθηκαν. Το ίδιο λάστιχο έχει διαφορεική συμπεριφορά σε μηχανάκι 600 κυβικών και άλλη σε 1200.
των φρονίμων τα παιδια πριν πεινασουν δεν πεινανε γι' αυτο έχω ξοδέψει άπειρες ώρες για review σε λαστιχα.
Για ενντουρο λαστιχα ξερω τι θα βαζα αλλα για το duke...
τα pireli MT60 είναι ότι πιο κορυφαίο σε κρατημα σε ασφαλτο (στεγνό/βρεγμένο) και καλόκράτημα σε στεγνα χώματα χωρις πολλές λασπες. Αλλα τρώγεται γρήγορα. Οπότε εχω καταλλήξει σε ΜΤ60 σίγουρα μπροστα και για πίσω σκέφτομαι heidenau k60 ή κ76 ή mitas E07 ή E08 ή AVON distanzia 043 ή shinko 705 ή turance next, γενικά τα χω κανει αχταρμά για το πίσω δεν ξερω τι μου γίνεται. Το μόνο που ξέρω είναι οτι όλα αυτά τα πίσω λαστιχα που ανέφερα κρατάνε πολύ και για το μπροστινο έχω καταλήξει σίγουρα.
Θέλω να πηγαίνω βόλτες στα βουνά και το μηχανάκι το επιτρέπει (130 κιλα) αλλα σκεφτομαι οτι τα λάστιχα 50/50 είναι too much για μια/δυό φορες το χρόνο που θα πηγαίνω χωμα, οποτε για πείτε τι να κάνω ρε παιδιά ?
Θέλω ένα πίσω λάστιχο να κραταει άπειρα χιλιόμετρα, να κραταει καλά στη βρεγμένη και στεγνή άσφαλτο, να μην γλυστραει στον πάγο και να πηγαινει σβέλτα στο χώμα, ακόμα και σε λίγη λάσπη. Πολλά δεν θέλω?
Υπ' οψιν το μηχανάκι το χω δοκιμάσει σε στεγνό χώμα με τα μαμα metzeler m5 και παει άνετα (σε σημείο που ξεχνιέσαι και νομίζεις οτι οδηγάς enduro), απλά θέλει πολύ διόρθωμα κόλο-τιμόνι γιατι γλιστράει.
Μανολης67
09/05/2016, 21:11
Για τα Hidenanau εχω ακούσει τα καλύτερα, χωρίς να τα εχω δοκιμάσει προσωπικά, τωρα αν κατάλαβα καλά θελεις να εχεις αλλο ελαστικό μπροστά και άλλο πίσω?
ναι. τα μτ60 τα πίσω τρωγονται πάρα πολύ και δεν είμαι να αλλάω κάθε εξάμηνο λάστιχα (τα δίνουν 3000 χλμ max).
ΛΛοιπόν…ο λαστιχάς λέει οτι τα scorpion trail II δεν βγαίνουν (η δεν υπάρχουν διαθέσιμα) με δεικτη ταχυτητας S αλλα μονο με V που το Dakar δεν προκειται να ζεστανει ποτε.
Ρωτησα και για Conti TKC 70, περιμενω τιμή.
edit :Trailmax ειναι τα 760 και τα TR91 σωστά ? Μάλλον δεν παίζουν ουτε αυτα απο διαθεσιμότητα...
amyroukai
10/05/2016, 00:16
Άλλο λαατιχά μήπως;
επειδη για πίσω μαλλον ψηφίζω mitas E07, αν τα χει βαλει κανένας συναδελφος να ριξει ένα σχόλιο.
επειδη για πίσω μαλλον ψηφίζω mitas E07, αν τα χει βαλει κανένας συναδελφος να ριξει ένα σχόλιο.
Για το Duke200 ρωτάς ή για κάποιο άλλο και το έχω χάσει;
Πάντως δεν πιστεύω ότι έχει πολλά κοινά σαν λάστιχο με το ΜΤ60. Το Pirelli εγώ το βλέπω καθαρά δρομίσιο που έχει διαπρέψει μάλιστα στο παρελθόν σαν SM επιλογή.
για το duke.
to mt60 το δινει η πιρελι 50-50 και το e07 παλι 50-50.
50-50 λάστιχο για ον-οφφ είναι το TKC80, το KAROO, το Τ63(άντε να είναι 40-60 το τελευταίο).
Τα έχεις δει από κοντά; Έχεις δει χάραξη και βάθος τακουνιού; Άσε τι λένε οι εταιρείες.
Στα μάτια μου φαίνονται τελείως διαφορετικά λάστιχα.
αυτα που λες είναι πολύ καλα για το χώμα, αλλα στην βρεγμενη άσφαλτο είναι κάπως... ειδικά για καποιον που θα πηγαινει μια/2 φορές το χρόνο χώμα... Σιγουρα τα μιταs Ε07 και pirelli ΜΤ60 είναι χειρότερα στο χώμα, αλλα το dukaki λόγω βάρους δεν έχει και τις τρελες απαιτησεις σε τακουνια στο χώμα.
Μάλλον δεν τα έγραψα σωστά και κατάλαβες κάτι άλλο..
Δεν σου τα προτείνω αυτά που έγραψα (Καρού, Τ63 και tkc80). Λέω ότι αυτά είναι 50-50.
Από την άλλη ούτε το ΜΤ60 είναι 50-50, ούτε το Ε07.
Αυτό λέω.
Επίσης λέω πως το Μίτας δεν το κόβω να δουλεύει σωστά στο μηχανάκι σου. Είναι πιο ον-οφφ λάστιχο από το ΜΤ60.
Το Μίτας είναι πολύ κοντά στη χάραξη του Metzeler Sahara. Το οποίο Sahara με τη σειρά του δεν κάνει για μηχανάκι δρόμου, όπως το δικό σου πχ ή όπως το YBR250 που είναι κι αυτό στην ίδια κατηγορία με το δικό σου.
Είμαστε λιγάκι οφ τόπικ βέβαια (μιας και ο μικρός Δούκας σου καμία σχέση δεν έχει με τα διακοσάκιλα που ονομάζουμε ον-οφφ), αλλά το χώμα που θα κάνεις με το Duke μια-δυο φορές το χρόνο όπως λες, το κάνεις μια χαρά και με Michelin Pilot που λέει ο λόγος. Στη δική σου περίπτωση το μηχανάκι βάζει το όριο για την εκτός δρόμου κίνηση, όχι το λάστιχο.
Ελπίζω να τα έγραψα σωστά αυτή τη φορά.
:beer:
το duke έχει αρκετά μεγάλες διαδρομές στην ανάρτηση και θεωρείται (και μοιάζει στην οδήγηση) στην κατηγορία motard (για την ακρίβεια είναι κάτι ανάμεσα σε μοταρ και naked street)
Μάλλον έχεις δίκιο σε αυτο που λες πάντως με βλέπω να βαζω κανενα 80-20 (πχ mitas E08), παραείναι το Ε09,αν και λένε καλά λόγια για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο.
απντέιτ : Και δευτερος πασίγνωστος μεγαλολαστιχάς μου είπε πως τα pirelli scorpion trail II έρχονται με δείκτη V. Δεν υπάρχουν σε S. Για το Dakaraki άκυρα.
Παραγγέλθηκαν τα Conti TKC 70 .
Σχετικά με τα MT 60: Το φόραγα επι σειρά ετών στο 640 SM, απο τα πιό αγαπημένα μου λάστιχα. Τέρμα μαλακό,έχει ενα κάποιο βάθος στο τακούνι όταν είναι ολοκαίνουρια, οπότε και κρατάει σχετικά (περισσότερο απο ενα street λάστιχο τελος πάντων) σε πατημένο χώμα-δοκιμασμένα.Αν βγαίνει στις διαστάσεις του μικρού Δούκα, είναι απίστευτο λάστιχο για να πατάς λίγο χώμα, έχοντας υπόψην οτι πρόκειται για ενα σχεδόν βροχολάστιχο,τέρμα μαλακό,που προσφέρει τρομερό κράτημα σε οποιοδήποτε είδος ασφάλτου και πατάει και λίγο χώμα όσο είναι καινούριο και τα τακούνια του έχουν βάθος,αλλα ακριβώς λόγο του οτι είναι τόσο μαλακό, τα τακούνια του τρώγονται σύντομα και επίσης δεν έχουν την χάραξη χωμάτινων τακουνιών (λεπτά και μεγάλα σε ύψος για να σκάβουν το χώμα) αλλα είναι πλατιά και χαμηλά (σχεδιασμένα να ζεσταίνονται γρήγορα λόγω χάραξης και να αποβάλλουν καλά το νερό)
Africaptan
11/05/2016, 15:58
Αδερφια, κι εγω ψαχνομαι για τα Conti TKC 70 για Africa. Ανοιξα και θεμα. Τα φοραει κανεις; Καμια γνωμη εχουμε;
update για TKC 70 : Το λάστιχο απλά γ@μάει.Στο 36ωρο που τεσταρίστηκαν κρατουσαν παντου και πάντα, ανεξαρτήτως του πως ηταν ο δρόμος και για πρωτη φορά στο dakar εξησα μπότα, μαρσπιέ, διπλό σταντ, ολα κάτω λέμε.Καλό πάτημα,πολύ καλή κατευθυντικότητα, σε "βάζει" στην στροφή ,κρατάει και σε πατημένο χώμα ,δεν έχει εκείνη την νευρικότητα του εντελώς street λάστιχου στο χώμα, που νομίζεις οτι θα διώξει ανα πάσα στιγμή.Σκληρός σκελετός και πλαινά (σου βγάζει την παναγία να το ξεζαντάρεις με λεβιέδες χαχαχα ) Ούτε ίχνος φθοράς μετα απο δυο μέρες βιασμού (ΟΚ, σίγουρα όχι αντιπροσωπευτικό, αλλα τα λάστιχα τρώνε συνεχή υπερθέρμανση στο 36ωρο και ενα μαλακό ή σχετικά φθαρμένο λάστιχο μπορεί να παρουσιάσει έντονη φθορά, τα conti ούτε σημάδι.)
Γενικά, πολύ ικανοποιημένος :D
Africaptan
28/05/2016, 13:36
update για TKC 70 : Το λάστιχο απλά γ@μάει.Στο 36ωρο που τεσταρίστηκαν κρατουσαν παντου και πάντα, ανεξαρτήτως του πως ηταν ο δρόμος και για πρωτη φορά στο dakar εξησα μπότα, μαρσπιέ, διπλό σταντ, ολα κάτω λέμε.Καλό πάτημα,πολύ καλή κατευθυντικότητα, σε "βάζει" στην στροφή ,κρατάει και σε πατημένο χώμα ,δεν έχει εκείνη την νευρικότητα του εντελώς street λάστιχου στο χώμα, που νομίζεις οτι θα διώξει ανα πάσα στιγμή.Σκληρός σκελετός και πλαινά (σου βγάζει την παναγία να το ξεζαντάρεις με λεβιέδες χαχαχα ) Ούτε ίχνος φθοράς μετα απο δυο μέρες βιασμού (ΟΚ, σίγουρα όχι αντιπροσωπευτικό, αλλα τα λάστιχα τρώνε συνεχή υπερθέρμανση στο 36ωρο και ενα μαλακό ή σχετικά φθαρμένο λάστιχο μπορεί να παρουσιάσει έντονη φθορά, τα conti ούτε σημάδι.)
Γενικά, πολύ ικανοποιημένος :D
Τα εβαλα κι εγω.
Μετα απο 500 χιλιομετρα που εκανα, ειμαι απολυτα ευχαριστημενος, αλλα πρεπει να πω οτι ΕΜΕΝΑ μου φανημε πολυ παραξενη η αισθηση μετα 3 αλλαγες Bridgestone Batle Wing 501--502.
Χωμα εκανα μια 10ρια χιλιομετρα μονο, αλλα περασα πολυ ανετα απο γνωστο κομματι που με τα 501-502 ζοριζομουν.
shadowhunter
29/05/2016, 10:04
Μετά από μια πολύ καλή εμπειρία με τα Michelin Pilot Road 4 σε όλα εκτός ίσως από τη διάρκεια ζωής -αν και αυτό μάλλον οφείλεται στην χρήση που φάγανε*- επέλεξα για επόμενα , τόσο λόγω της πολύς καλής εμπειρίας που είχα με τους προγόνους τους, τα Trailmax TR-91, όσο και λόγω της πολύς καλής τιμής που τα βρήκα (220€), τα Dunlop Trailsmart. Πρώτες εντυπώσεις από την επιστροφή μου στην Κοζάνη όπου έφαγα και βροχή για καμιά 50αριά χιλιόμετρα από Καλαμπάκα για Γρεβενά όσο και από μια βόλτα σε Σέλι κ.λ.π πολύ θετικές...να δούμε πως θα πάει στη συνέχεια.
* Τα Pilot Road 4 φορέθηκαν μια βδομάδα πριν το 18ο 36ωρο του 2015 (το οποίο προφανώς και κάνανε) και ζήσανε για 9.000 χλμ. βγάζοντας -οριακά- και το 19ο 36ωρο. Η χρήση που κάνω στη μηχανή είναι βόλτες αυθημερόν των 300-600χλμ.... Μέσα στη πόλη μόνο τα συγκεκριμένα κάνανε καμιά 200 χλμ. σε όλη τους τη ζωή (συνέπεσε με την περίοδο που είχα μείνει με 1 δίκυκλο). Τα τελευταία TR-91 με ένα 36ωρο (το 17ο) χρήσης μου βγάλανε 10.500 και είχανε ζωή για άλλα 1.000χλμ. ωστόσο το 18ο δε το βγάζανε, οπότε και αλλάχθηκαν τότε με τα Pilot Road 4.
Η εικόνα δείχνει την κατάσταση των Pilot Road 4 κατά τον τερματισμό του 19ου 36ωρου...
359952
Έγινε χτές ανανέωση ελαστικών.
Βγήκανε τα Dunlop Trailsmart μετά απο 1 χρόνο και 15.000χμ και μπήκανε Pirelli SCORPION Trail II. Tα Dunlop τα έβαλα καθώς είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος απο την προηγούμενη έκδοσή τους, τα TR91 trailmax όταν τα φορούσα στο 990. Στην νέα έκδοσή τους συμπεριφέρθηκαν άψογα στις πρώτες 10-12000 χμ αλλά μετά την συνεχή πίεση για 2 μέρες που φάγανε στο 36ωρο πέσανε απότομα. Δεν έγιναν επικίνδυνα σε καμία περίπτωση αλλά όσο ήταν κρύα είχαν αρχίσει να χαζογλυστράνε ενώ έδειχνα πως είχαν ακόμα γόμα. Επίσης το πίσω είχε τετραγωνίσει έντονα στο οποίο σίγουρα συνέβαλε το αυξημένο βάρος της μηχανής.
Η πρώτη αίσθηση απο τα Pirelli είναι πως θέλουν να σε ρίξουν πιο γρήγορα στην στροφή και θέλουν λίγο περισσότερο ζόρι στην επαναφορά (μάλλον σαν να έχουν πιο απότομη κορώνα?) αλλά ταυτόχρονα δίνουν και την αίσθηση του πιο στιβαρού στα πολλά χιλιόμετρα. Αναλυτικότερο ρεπορτάζ σε κανα μήνα που θα έχουν γράψει μπόλικα χιλιόμετρα σε διάφορες συνθήκες.
Έγινε χτές ανανέωση ελαστικών.
Βγήκανε τα Dunlop Trailsmart μετά απο 1 χρόνο και 15.000χμ και μπήκανε Pirelli SCORPION Trail II. Tα Dunlop τα έβαλα καθώς είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος απο την προηγούμενη έκδοσή τους, τα TR91 trailmax όταν τα φορούσα στο 990. Στην νέα έκδοσή τους συμπεριφέρθηκαν άψογα στις πρώτες 10-12000 χμ αλλά μετά την συνεχή πίεση για 2 μέρες που φάγανε στο 36ωρο πέσανε απότομα. Δεν έγιναν επικίνδυνα σε καμία περίπτωση αλλά όσο ήταν κρύα είχαν αρχίσει να χαζογλυστράνε ενώ έδειχνα πως είχαν ακόμα γόμα. Επίσης το πίσω είχε τετραγωνίσει έντονα στο οποίο σίγουρα συνέβαλε το αυξημένο βάρος της μηχανής.
Η πρώτη αίσθηση απο τα Pirelli είναι πως θέλουν να σε ρίξουν πιο γρήγορα στην στροφή και θέλουν λίγο περισσότερο ζόρι στην επαναφορά (μάλλον σαν να έχουν πιο απότομη κορώνα?) αλλά ταυτόχρονα δίνουν και την αίσθηση του πιο στιβαρού στα πολλά χιλιόμετρα. Αναλυτικότερο ρεπορτάζ σε κανα μήνα που θα έχουν γράψει μπόλικα χιλιόμετρα σε διάφορες συνθήκες.
Τι μηχανή έχεις τώρα;
Τι μηχανή έχεις τώρα;
Όπως λέει κ ο τέρενς έγινα κ εγώ ένα θύμα του μάρκετινγ :cry: GS Adventure
καλά έκανες...
Απλά διάβασα ότι είχες 990 για το οποίο δεν βγαίνουν τα Pirelli SCORPION Trail II και πιο κάτω λες για αυξημένο βάρος που δεν πηγαίνει με το 690 enduro που λέει το profil σου....
Για αυτό ρώτησα...:beer:
Η πρώτη αίσθηση απο τα Pirelli είναι πως θέλουν να σε ρίξουν πιο γρήγορα στην στροφή και θέλουν λίγο περισσότερο ζόρι στην επαναφορά (μάλλον σαν να έχουν πιο απότομη κορώνα?) αλλά ταυτόχρονα δίνουν και την αίσθηση του πιο στιβαρού στα πολλά χιλιόμετρα. Αναλυτικότερο ρεπορτάζ σε κανα μήνα που θα έχουν γράψει μπόλικα χιλιόμετρα σε διάφορες συνθήκες.
Επανέρχομαι μετά από περίπου 8500χμ παρέα με τα Pirelli με τα περισσότερα απο αυτά να έχουν γίνει σε Ευρωπαϊκούς δρόμους. Οι εντυπώσεις από το λάστιχο στο GS είναι άριστες. Πολύ καλό κράτημα από τo ξεκίνημα ακόμα και σε γνωστούς δρόμους που δεν φημίζονται για την πρόσφυσή τους και ταυτόχρονα αρκετά καλή αντοχή καθώς μετά από πολλά χιλιόμετρα φορτωμένο σε ευρωπαϊκά οδικά δίκτυα, που ξέρουμε πως τρώνε πολύ λάστιχο, έχει ακόμα πολύ πέλμα και άριστο κράτημα σε σβέλτη οδήγηση.
Σε βρεγμένο κράταγαν επίσης καλά αλλά δεν έχω φάει ακόμα βροχή σε ελληνική άσφαλτο για να έχω πιο ασφαλή συμπεράσματα. Αυτό που έγραφα για την απότομη κορώνα μετά από λίγο το συνηθίζεις και δεν ενοχλεί τόσο έστω και αν αρχικά ξενίζει κάποιος που έχουν συνηθίσει σε πιο ομαλή συμπεριφορά.
Το τελικό συμπέρασμα είναι πως μέχρι τώρα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το λάστιχο και αν έχει και μια καλή διάρκεια σε χιλιόμετρα θα το ξαναπροτιμήσω (αν δεν έχει βγει κάτι καλύτερο)
akis_trevor
30/10/2016, 17:28
αν και ελεγα να το ρωτησω λιγο αργοτερα,μια και στην τελευταια ημιβροχινη βολτα,δεν μου ενεπνεαν εμπιστοσυνη φουλ τα ελαστικα μου,μιας και βαριεμαι,μιας και ακομα δεν εχω βρει τι σκουζει στο μηχανακι,ας δουμε τι λαστιχα θα ειναι τα επομενα που θα φορεσει το στρωμα.
χρηση:τα παντα ολα,κυριως βολτες και ιδιαιτερα δικαβαλες.δεν θελω να ειναι πολυ σκληρα για να δουλευουν καποια στιγμη,αλλα εντος πολης,με τις αποστασεις που παιζουν στην πατρα,δεν νομιζω οτι θα προλαβουν να ζεσταθουν ποτε.
κανω περιπου 10000 χλμ τον χρονο.
το πηρα με φορεμενα τα anakee 3 με λιγα χλμ και μετραγαν μερικους μηνες πανω στο μηχανακι.απορριπτονται .+ -
εβαλα τα dunlop trailsmart που τα εχω πανω περιπου 13000 χλμ.στα πρωτα 6-7000 ηταν φοβερα λαστιχα.θα τα χαρακτηριζα σαν ενα σπορ ον οφ ελαστικο.με χαλασε που στο 10αρικο περιπου τετραγωνισε το πισω.παρολαυτα κραταει ακομα,αν και οπως εγραψα στην αρχη,στο βρεγμενο ενιωθα μια ασαφια,που πριν το καλοκαιρι δεν την ειχαν.
αν εβγαζαν λιγα παραπανω χλμ δεν θα το σκεφτομουν καν και θα τα ξαναεβαζα.
τιμη:215 ανευ τοποθετησης.
michelen anakee 2:δεν κατεχω πραμα για τουτα τα λαστιχα.1-2 βολτες με στρωμ φιλου εχω κανει,οταν ειχα ακομα το φεηζερ και δεν εχω αποψη.εχω διαβασει κυριως καλα λογια,πολλοι τα ξαναεβαζαν καμποσες φορες,μαρεσει που εχουν ενα 5% πιο οφ δυνατοτητες (του ωλου τα 9μερα αλλα τεσπα) απτα dunlop.θα ηθελα αποψη απο κατοχο νυν η πρωην για αντοχη κλπ.ειναι φρεσκιας παραγωγης και οχι παλια ελαστικα.
τιμη:190 ανευ τοποθετησης.
metzeler tourance:μιλαω για τα σκετα τα απλα τα κλασικα.απο 2-3 που μιλησα μου ειπαν πως αργουν να ζεσταθουν λιγο και ειναι σχετικα σκληρα.παρολαυτα ειναι αρκετα ικανοποιημενοι.θυμαμαι ο ggs στο τενερε δεν τα γουσταρε καθολου.νομιζω παιζουν στην κατηγορια των anakee 2 ως προς της ον και οφ δυνατοτητες (κανα χωματακι απλο περπαταει το μηχανακι,οχι τιποτα εντουραδες,αλιμονο,vstrom εχω,απλα καλο ειναι να περπαταει σαν ψευτο ον οφ και οχι σαν στρητ μηχανακι),μαλλον ερχονται τελευταια σε σειρα προτιμησης,τουλαχιστον θεωρητικα.
τιμη:225 ανευ τοποθετησης.
αν εχουμε να προτεινουμε καποιο αλλο,χωρις να ξεφευγουμε σε χρηματα,που δεν εχω σκεφτει,you re welcome.
αυτια.θενξ!
:wave2:
...αργουν να ζεσταθουν λιγο και ειναι σχετικα σκληρα.παρολαυτα ειναι αρκετα ικανοποιημενοι..
+1 για τα tourance. Όταν ζεσταίνονται έχουν πολύ καλό κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο. Τον χειμώνα σε μικρές αστικές διαδρομές παίζει να μην ζεσταθούν καθολου..
Εναλλακτικά προτείνω τα Heidenau K76, παρόμοια χάραξη με τα tourance αλλά πιο μαλακά.
Coyote.V
30/10/2016, 18:40
Σε αυτά τα χρήματα παίζουν και τα bridgestone 501 502. Ποτέ δεν έχω ακούσει κακά λόγια για αυτά αλλά κανείς δεν τα προτιμάει. Τον λόγο δεν τον γνωρίζω. Τα είχα φορέσει κάποτε και είχα μείνει ευχαριστημένος.
Φόραγα με δείκτη ταχύτητας Η γιατί ζεσταίνονται πιο γρήγορα από τα V. Τώρα φοράω τα anakee 3 και δεν έχω μείνει ευχαριστημένος, έχουν πολλά χαζογλιστρήματα και δεν τα πολυεμπιστεύομαι.
Μάλλον την επόμενη φορά θα βάλω τα bridgestone.
akis_trevor
30/10/2016, 19:13
τα heidenau κ76 με ενα προχειρο ψαξιμο,ειδα εχουν καλες κριτικες και βγαζουν καμποσα χλμ.πατρα δεν ξερω αν τα δουλευει κανεις.μπαινουν στα υποψην και αυτα.
τα bridgestone σε στρητ μηχανακι που εχω οδηγησει (πριν 5-6 χρονια,δεν θυμαμαι μοντελο) δεν μαρεσαν.τα θεωρησα πολυ σκληρα για την ελληνικη ασφαλτο.
Coyote.V
30/10/2016, 19:29
Όλα καλοδεχούμενα αλλά εδώ δεν μιλάμε για street μηχανάκια αλλά για χοντρές των 260 κιλών όπου η γόμα ζεσταίνεται πολύ πιο γρήγορα και να μπορούνε να περπατήσουν χωματόδρομο.
akis_trevor
30/10/2016, 19:34
Όλα καλοδεχούμενα αλλά εδώ δεν μιλάμε για street μηχανάκια αλλά για χοντρές των 260 κιλών όπου η γόμα ζεσταίνεται πολύ πιο γρήγορα και να μπορούνε να περπατήσουν χωματόδρομο.
Συγκρινω fazer 600 με στρωμ 650.
Δεν έχουν τρελές διάφορες σε κιλά νομίζω.
Όπως λέει κ ο τέρενς έγινα κ εγώ ένα θύμα του μάρκετινγ :cry: GS Adventure
ΑΜΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΜΗ ΚΟΛΩΝΕΙΣ
Λεφτά να υπάρχουν μόνο,εγώ δεν είχα τόσα πολλά και πήρα τενερέ.
Όσο για ελαστικά τα καινούργια της Μπρίτζεστoουν που αντκαθιστούν τα τw
με ενισχυμένη γόμα στο κέντρο αν δεν κάνω λάθος.
Coyote.V
30/10/2016, 19:49
Συγκρινω fazer 600 με στρωμ 650.
Δεν έχουν τρελές διάφορες σε κιλά νομίζω.
Όχι δεν έχουν, αλλά δεν θα τις έλεγα βαριές on-off.
akis_trevor
30/10/2016, 19:52
Όχι δεν έχουν, αλλά δεν θα τις έλεγα βαριές on-off.
Και σε ποια κατηγορία μπαίνει το στρωμ δηλαδή;
Coyote.V
30/10/2016, 19:55
Και σε ποια κατηγορία μπαίνει το στρωμ δηλαδή;
Είναι 197 κιλά μπαίνει στα on-off άλλα όχι στα βαριά. Φαντάσου στα βαριά ότι κουβαλάς ένα δεύτερο άτομο μονίμως και μπορεί να βάλεις και τρικάβαλο την κοπέλα σου. :)
Γιαυτό έχει διαφορά στο ζέσταμα των ελαστικών. Και πολύ σωστά ψάχνεις για μαλακιά γόμα.
akis_trevor
30/10/2016, 19:58
Είναι 197 κιλά μπαίνει στα on-off άλλα όχι στα βαριά. Φαντάσου στα βαριά ότι κουβαλάς ένα δεύτερο άτομο μονίμως και μπορεί να βάλεις και τρικάβαλο την κοπέλα σου. :)
197 άδειο.
Βαρύ ον οφ θεωρείται.
Ελαφριά θεωρω τα μονοκυλινδρα dr,klr,xt πχ.
Το οτι δεν πλησιάζει τα 300 κιλά δεν το κάνει αδυνατουλι.τα χει τα πιασιματακια του!:lol:
Coyote.V
30/10/2016, 20:01
197 άδειο.
Βαρύ ον οφ θεωρείται.
Ελαφριά θεωρω τα μονοκυλινδρα dr,klr,xt πχ.
Το οτι δεν πλησιάζει τα 300 κιλά δεν το κάνει αδυνατουλι.τα χει τα πιασιματακια του!:lol:
Και εγώ τα 260 κιλά άδεια εννοώ και χωρίς κάγκελα διπλό σταν κλπ.. :lol:
Coyote.V
30/10/2016, 20:03
Πάντως καλά ψάχνεις σε κάτι πιο μαλακό.
Είχα τα Tourance,έβγαλαν 18000 χλμ,έβγαζαν άλλα 2000 χλμ.Έμεινα ευχαριστημένος,καλή πρόσφυση ακόμα και στα τελευταία τους.
Έβαλα Continental TKC70,με τοποθέτηση 180Ε. Έχω κάνει μόνο 1000 χλμ και οι πρώτες εντυπώσεις είναι καλές.Το πρώτο που παρατήρησα είναι ότι έχουν μάλλον απότομη κορώνα.Στρίβει σχεδόν μόνο του.Όταν θα έχω καλύτερη εικόνα θα επανέλθω.
Africaptan
30/10/2016, 22:12
Είχα τα Tourance,έβγαλαν 18000 χλμ,έβγαζαν άλλα 2000 χλμ.Έμεινα ευχαριστημένος,καλή πρόσφυση ακόμα και στα τελευταία τους.
Έβαλα Continental TKC70,με τοποθέτηση 180Ε. Έχω κάνει μόνο 1000 χλμ και οι πρώτες εντυπώσεις είναι καλές.Το πρώτο που παρατήρησα είναι ότι έχουν μάλλον απότομη κορώνα.Στρίβει σχεδόν μόνο του.Όταν θα έχω καλύτερη εικόνα θα επανέλθω.
Εχεις απολυτο δικιο. Εχω 8000 χιλιομετρα και μολις τα εβαλα, δεν μπορουσα να κρατησω τη μηχανη ορθια.
akis_trevor
31/10/2016, 07:45
Είχα τα Tourance,έβγαλαν 18000 χλμ,έβγαζαν άλλα 2000 χλμ.Έμεινα ευχαριστημένος,καλή πρόσφυση ακόμα και στα τελευταία τους.
Έβαλα Continental TKC70,με τοποθέτηση 180Ε. Έχω κάνει μόνο 1000 χλμ και οι πρώτες εντυπώσεις είναι καλές.Το πρώτο που παρατήρησα είναι ότι έχουν μάλλον απότομη κορώνα.Στρίβει σχεδόν μόνο του.Όταν θα έχω καλύτερη εικόνα θα επανέλθω.
Θενξ φιλιπ..
Το θέμα "έναι σκληρό,αργει να ζεσταθεί" είναι σε μεγάλο βαθμό;
Τις αποστάσεις στην πατρα τις έχεις δει,1-2-5 χλμ είναι.δεν περιμένω από κανένα ελαστικό να δουλέψει σε αυτές τις αποστάσεις.
Το θέμα είναι να μην είναι σκέτο κούτσουρο.
Ο λαστιχας μου ισχυριζεται οτι το πιο μαλακο ελαστικο αυτη τη στιγμη ειναι το πιρελλι τραιλ 2..πολυ ακριβο ομως...τωρα να θεωρουμε βαρυ ον οφ το βστρομ και τρανσαλπ το θεωρω αστειο..
akis_trevor
31/10/2016, 08:49
Διαβάστε το πρώτο ποστ του θέματος απτον νταζ και ειδικά την τελευταία παράγραφο..:wave2:
Επειδή σχετικα συντομα θα πρεπει να αλλαξω και εγω ελαστικα στην χοντρη μου πηρα καποιες πληροφοριες από ένα λάστιχα στην Νικαια και τις διασταυρωσα..
Το μεγαλο σοκ για μενα είναι ότι τα Μετζελερ που τοσο εχω λατρεψει από made in Germany που ξεραμε, είναι πλεον made in china..Απαραδεκτο...εννοείται ότι ουτε καν το σκέφτομαι..ευτυχως δεν την πατησα..
Οποτε οι επιλογες μου είναι δυο: η το Α40 της μπριτζεστον ( made in japan) που το δινει προσφορα 180(!) ευρω τοποθετημένα αλλα ημερομηνια παραγωγης προς το τελος του 2015 η το Pirelli trail2 made in Germany 4μηνου στα 250 ευρω..δυστυχως η μηχανή δεν κανει πλεον ταξίδια και ψαχνω μαλακο λαστιχο για πολη χωρις να με ενδιαφερει τοσο η φθορα και η αντοχή..
Ένα περιεργο πραγμα..ολοι οι λαστιχαδες μου λενε τι καταπληκτικο λαστιχο είναι το Α40 και μου το προτεινουν ενώ ξερουμε ότι τουλάχιστον τα παλια ηταν πολύ σκληρα και αργουσαν να ζεσταθουν..μπορει να εχουν δικιο?
Μανολης67
03/11/2016, 19:25
Εxω τα SAHARA made in Brazil....εβγαλαν 15.000 χλμ με τα 2-3. 000 τελευταια απλά ανατριχιαστικά.......το παράξενο ειναι οτι κόπηκε σε μερικά σημεία το εμπρός...εχω βαλει σχετικές φωτό παλιά, παράγγειλα τα Sirak 165 Ευρω το ζευγαρι και μολις τοποθετηθούν θα σας πω εντυπώσεις.
oti nanai
04/11/2016, 08:14
Το μεγαλο σοκ για μενα είναι ότι τα Μετζελερ που τοσο εχω λατρεψει από made in Germany που ξεραμε, είναι πλεον made in china..Απαραδεκτο...εννοείται ότι ουτε καν το σκέφτομαι..ευτυχως δεν την πατησα..
χωρίς να είμαι ειδικός η να ξέρω κάτι δεν νομίζω ότι μια εταιρία του μεγέθους αυτού θα έχει άλλη ποιότητα κατασκευής
Το μεγαλο σοκ για μενα είναι ότι τα Μετζελερ που τοσο εχω λατρεψει από made in Germany που ξεραμε, είναι πλεον made in china..Απαραδεκτο...εννοείται ότι ουτε καν το σκέφτομαι..ευτυχως δεν την πατησα..
χωρίς να είμαι ειδικός η να ξέρω κάτι δεν νομίζω ότι μια εταιρία του μεγέθους αυτού θα έχει άλλη ποιότητα κατασκευής
Kανονικα θα επρεπε να εχεις δικιο αλλα δυστυχως δεν ισχυει...και η μισελεν βγαζει ελαττωματικες παρτιδες και η ντανλοπ και δυστυχως εδω και καιρο ακουγονται πολλα παραπονα για τα κινεζικα μετζελερ απλα εγω δεν ειχα συνειδητοποιησει οτι τα made in Germany που παντα εβαζα και με βγαζανε ασπροπροσωπο πλεον ΤΕΛΟΣ....
XJR_Billy
04/11/2016, 20:41
Για 100% άσφαλτο, Michelin Pilot Road 4. Πολύ καλό κράτημα στο στεγνό, ίσως το καλύτερο που κυκλοφορεί για βρεγμένο δρόμο.
Ζεσταίνονται γρήγορα, καλή διάρκεια ζωής (ανάλογα τη χρήση). Αρκετά θορυβώδες.
Αν παίζει και χώμα, Continental TKC80.
Ίσως το καλύτερο τακουνάτο στην άσφαλτο. Πολύ καλά και για το χώμα, πλην βαθιάς λάσπης.
17000 χλμ έκανα πριν αλλάξω το πίσω. Το μπροστά είχε αρκετό ψωμί ακόμα.
akis_trevor
16/11/2016, 14:20
ερωτηξη:
βρηκα ενα σετ ελαστικων που με αρεσουν κλπ και ειναι με δεικτη "V" δηλαδη 240 χλμ.το μεκανακι τα εχει για πρωινο :bawl: αλλα δεν ξερω μηπως ιδανικοτερα ειναι με δεικτη "Η" δηλαδη 210 χλμ.μιλαμε για στρωμ 650.
υγ:αν ειναι αυτος ο δεικτης ταχυτητας τοτε και τα προηγουμενα V ειχαν οποτε ειμαι κομπλε... ( ; )
374041
giorgosxristou
16/11/2016, 14:30
Διαβαζοντας καποιες χιλιαδες σειρες στα φορουμ για λαστιχα αποκτησα αποψη!!!!...δεν ξερω πιο να βαλω στο στρομ μου.... :) αλλα ευτυχώς (γραφω εδω για να μην ανοίγω αλλο θεμα) μου εκαναν κλικ τα conti-tkc70,οι απαιτησεις μου ειναι:
Ασφαλτος στο 80%
χωματινο πατημενο για να φτασω σε καποιο σημειο και οχι ειδικη διαδρομη (νορμαλ πορεια)
βρεγμενο το αποφευγο,μονο αν με πιασει βροχη σην διαδρομη.
Διαβασα σε προηγουμενες σελιδες απο καποιο παλικαρι οτι ειναι ευχαριστημενος ,
Στο στρομ 650 "καθεται"αυτο το λάστιχο?
τι έχουν ακουστει για αυτα τα λάστιχα?
Ευχαριστω
Coyote.V
16/11/2016, 17:08
ερωτηξη:
βρηκα ενα σετ ελαστικων που με αρεσουν κλπ και ειναι με δεικτη "V" δηλαδη 240 χλμ.το μεκανακι τα εχει για πρωινο :bawl: αλλα δεν ξερω μηπως ιδανικοτερα ειναι με δεικτη "Η" δηλαδη 210 χλμ.μιλαμε για στρωμ 650.
υγ:αν ειναι αυτος ο δεικτης ταχυτητας τοτε και τα προηγουμενα V ειχαν οποτε ειμαι κομπλε... ( ; )
374041
Έχω την εντύπωση ότι τα H είναι ελαφρώς πιο μαλακά για να ζεσταίνονται πιο γρήγορα από τα V. Πολύ μεγάλο ρόλο παίζει το φόρτωμα. Αν χρησιμοποιείς την μηχανή μόνο για ταξίδια πας αποκλειστικά στα V για να έχεις μικρότερη φθορά. Φυσικά όταν ζεσταθούν και τα δύο δίνουν τα μέγιστα.
Αν πάλι κυκλοφορείς σε δρόμους με σκληρό οδόστρωμα όπως είναι η Αττική οδός τότε δεν πρέπει να πηγαίνεις πάνω από 150-160 γιατί τρως πολύ λάστιχο.
Παίζουν πάρα πολλοί λόγοι για την φθορά. Ακόμα και οι πιέσεις.
akis_trevor
16/11/2016, 18:15
Έχω την εντύπωση ότι τα H είναι ελαφρώς πιο μαλακά για να ζεσταίνονται πιο γρήγορα από τα V. Πολύ μεγάλο ρόλο παίζει το φόρτωμα. Αν χρησιμοποιείς την μηχανή μόνο για ταξίδια πας αποκλειστικά στα V για να έχεις μικρότερη φθορά. Φυσικά όταν ζεσταθούν και τα δύο δίνουν τα μέγιστα.
Αν πάλι κυκλοφορείς σε δρόμους με σκληρό οδόστρωμα όπως είναι η Αττική οδός τότε δεν πρέπει να πηγαίνεις πάνω από 150-160 γιατί τρως πολύ λάστιχο.
Παίζουν πάρα πολλοί λόγοι για την φθορά. Ακόμα και οι πιέσεις.
Αν και τα γνωρίζω αυτά,σε ευχαριστώ..
Ή χρήση είναι λίγο απολα,με μία εμφαση στις δικαβαλες βόλτες.στην πόλη πιστεύω πως δεν προλαβαίνουν καν να ζεσταθούν.
Στην φώτο που έβαλα,το v είναι δείκτης ταχύτητας ή κάτι άλλο;
Coyote.V
16/11/2016, 18:18
Ναι δείκτης ταχύτητας είναι. Δικάβαλο θέλει 4-5 psi περισσότερο από μόνος.
akis_trevor
16/11/2016, 18:36
Ναι δείκτης ταχύτητας είναι. Δικάβαλο θέλει 4-5 psi περισσότερο από μόνος.
Οκ θενξ..:beer:
Για το τρου αντβε αφρικα crf1000l με διαστάσεις ελαστικών 90/90-21 and 150/70-18, τι λάστιχα προτείνετε για:
-χρήση άσφαλτος μέχρι να φτάσει χώμα και αρκετό χώμα-λάσπη.
-θα είναι δεύτερα αποκλειστικά για εκδρομικο χώμα.
-η συμπεριφορά τους στην άσφαλτο πρέπει να είναι καλή.
Τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό είναι τα Conti Tkc80 που τα συμπαθώ αρκετά.
Άλλα;
taisteal
16/11/2016, 20:47
Heidenau.
Heidenau.
Ποια; τα k60; είναι καλά λάστιχα, αλλά για την άσφαλτο δεν αλλάζω τα Dunlop.
θέλω κάτι με λίγο πιο φάρδυ τακουνι και σχετικά μαλακό ώστε να κρατάει και στην άσφαλτο που θα κάνει λίγα χλμ. Με σχετικά μικρή ταχύτητα.
taisteal
16/11/2016, 20:54
Είπες χρήση άσφαλτο μέχρι να φτάσεις χώμα.
Και στο αρκετό χώμα-λάσπη άψογα,όπως και στην άσφαλτο.
Τα dunlop που κολλάνε ρε αφού είναι ασφάλτινα.
Τα Κ60 εννοώ ναι.
Είπες χρήση άσφαλτο μέχρι να φτάσεις χώμα.
Και στο αρκετό χώμα-λάσπη άψογα.
Τα dunlop που κολλάνε ρε αφού είναι ασφάλτινα.
@@ συνεννόηση :bawl:
Θα έχω δύο ζευγάρια
Dunlop=κάθε μέρα, ασφάλτινα ταξίδια.
Άγνωστα Χωματινα = για βόλτες με πολύ χωμα
Λες να πάρω τα Heidenau σαν 2ρα;
Απαντώ στα γρήγορα. Mitas E07.
taisteal
16/11/2016, 21:01
@@ συνεννόηση :bawl:
Θα έχω δύο ζευγάρια
Dunlop=κάθε μέρα, ασφάλτινα ταξίδια.
Άγνωστα Χωματινα = για βόλτες με πολύ χωμα
Ε αυτό δεν λέμε ωρέ;;
Για δεύτερο σετ πάρε τα heidenau για χωμάτινες εξορμήσεις,για καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο,και με καλή διάρκεια ζωής.
Τα dunlop για ασφάλτινα.
Υ.γ Τα Mitas θα τα ξεφτιλίσει για πλάκα,σαν ποιότητα καμμία σχέση με τα heidenau.
Απαντώ στα γρήγορα. Mitas E07.
MitasE07.. Μοιάζουν λίγο με τα Heidenau k60
Έχεις καμιά άποψη για τα MitasE09?
Ε αυτό δεν λέμε ωρέ;;
Για δεύτερο σετ πάρε τα heidenau για χωμάτινες εξορμήσεις,για καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο,και με καλή διάρκεια ζωής.
Τα dunlop για ασφάλτινα.
Χμμμ..
(εξάτμιση βρες σύντομα εσύ..)
Το tkc 80 για εμπρός είναι φοβερό στην άσφαλτο και πολύ καλό στο χώμα. Είναι το καλύτερο λάστιχο για διπλή χρήση που έχω χρησιμοποιήσει. Συνήθως το βάζω με διαφορετικό πίσω.
Για πίσω δεν ξέρω αν το tkc80 θα σε καλύψει γιατί τελειώνει εύκολα. Τουλάχιστον στη διάσταση για 17" τροχούς δεν βγάζει ασφάλτινα χλμ με ασφάλτινες ταχύτητες. Αυτά που είναι για 18" μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικά οπότε ίσως σου πει κανένας κατεμάκιας με 990.
Για τα Heidenau έχει γράψει πολύ καλό και αναλυτικό review o Γιάννης (road spirit), στις προηγούμενες σελίδες, απ' το ταξίδι του στη Ν.Αμερική. Δε θα δίσταζα να τα δοκιμάσω ή έστω το πίσω σε συνδυασμό με tkc εμπρός.
Το tkc 80 για εμπρός είναι φοβερό στην άσφαλτο και πολύ καλό στο χώμα. Είναι το καλύτερο λάστιχο για διπλή χρήση που έχω χρησιμοποιήσει. Συνήθως το βάζω με διαφορετικό πίσω.
Για πίσω δεν ξέρω αν το tkc80 θα σε καλύψει γιατί τελειώνει εύκολα. Τουλάχιστον στη διάσταση για 17" τροχούς δεν βγάζει ασφάλτινα χλμ με ασφάλτινες ταχύτητες. Αυτά που είναι για 18" μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικά οπότε ίσως σου πει κανένας κατεμάκιας με 990.
Για τα Heidenau έχει γράψει πολύ καλό και αναλυτικό review o Γιάννης (road spirit), στις προηγούμενες σελίδες, απ' το ταξίδι του στη Ν.Αμερική. Δε θα δίσταζα να τα δοκιμάσω ή έστω το πίσω σε συνδυασμό με tkc εμπρός.
Μερσι daz. Όταν λες τελειώνει εύκολα το πίσω Tkc80?
Πόσα χλμ σου έβγαλε στο τενερε;
Α ναι.. και τα mintas. Ο Μιχάλης έχει μηχανάκι ανάλογου βάρους και δύναμης με το δικό σου και ειναι αρκετά ευχαριστημένος απ' ότι μου έχει πει. Θα στα πει και ο ίδιος.
MitasE07.. Μοιάζουν λίγο με τα Heidenau k60
Έχεις καμιά άποψη για τα MitasE09?
Χμμμ..
(εξάτμιση βρες σύντομα εσύ..)
Ναι αρκετά μαλακα. Καλύτερα τα 10.Για τα Mitas vs Heidenau διάβασε advride.com.
Προσωπικά μετά από πολλά χιλιόμετρα με Mitas και περίπου 2000 με Heideyκαι με την εμπειρία του Γιάννη στη Λατινικη Αμερική τα Heidenau τα θεωρώ πολύ πίσω και στη λάσπη απλά άχρηστα.
Ψάξε πάρε γνώμες από ανθρώπους που έχουν φορέσει τα Μιτας και όχι που έχουν άποψη από φωτογραφίες. Στο advride θα βρεις άπειρο υλικό.
Πιο πίσω θα βρεις και την αναλυτική μου άποψη για τα Μιτας.
Για άσφαλτο μετά από 8000 με Dunlop Trailsmart το καινούργιο δε ξαναλαζω ασφαλτινο λάστιχο.
Μερσι daz. Όταν λες τελειώνει εύκολα το πίσω Tkc80?
Πόσα χλμ σου έβγαλε στο τενερε;
Λίγο πόλη και λίγο επαρχιακό στη θεσ/κη σε καθημερινή χρήση.
Θεσ/κη - Γαστούνη απ' τα βουνά (άσφαλτος, ελάχιστο πατημένο χώμα).
Λίγο βουνίσιο στροφιλίκι και λίγο χώμα στη πελ/σο σε διάφορες βόλτες.
Επιστροφή Θεσ/κη από Εγνατία με 130 στο κοντέρ και τη μηχανή φορτωμένη.
Τα τακούνι είχε μείνει μισό κάπου στα 2000 και πολλά λέω.
Δε τα έλιωσα ποτέ γιατι την επόμενη μερά η μηχανή κούναγε λες και είχε κόψει πλαίσιο. Υπεύθυνο αποδείχτηκε το πίσω λάστιχο. Πιθανότατα ζεστάθηκαν πολύ στην εγνατία και όταν κρύωσαν στραβωσε το πίσω? Δεν ξέρω! Πάντως στα 120 άρχιζε τα τσιφτετέλια την επόμενη μέρα. Αλήθεια λέω ότι εγνατία δε το πήγα πάνω από 130 (κοντέρ τενερε) αλλά ξέρεις ότι δεν κάνω στάσεις. (οι πιέσεις ήταν σωστές και τσεκαρισμενες)
Έτσι όπως το είδα το λάστιχο στα χέρια μου θα έβγαζε 4000 ενώ σε κάποιον ίσως πιο προσεκτικό όχι πάνω από 5000. (με παρόμοια χρήση δύσκολο).
Το εμπρός μου έμεινε και το αγάπησα. Πολλά χλμ στην ασφαλτο, απόλυτα προβλέψιμο στο όριο, άριστη πληροφόρηση (όπως τα περισσότερα τακουνάτα), πολύ καλό στο βρεγμένο, καταπληκτικό σε στεγνό πατημένο χώμα, υποφερτό σε κροκάλα (γμ το βάρος της μηχανής μου). Σε βρεγμένη πέτρα τα βρίσκει σκούρα όπως επίσης και σε μπαγιάτικη λάσπη.
Το συνδυάζω με διαφορετικά πίσω ελαστικά, tkc πίσω δεν ξανέβαλα ποτέ. Όχι επειδή στράβωσε, επειδή ειδα ότι δε βγάζει τα χλμ που ήθελα. Συνήθως πίσω βάζω κάτι πιο ασφάλτινο αλλά να έχουν και λίγο τακουνάκι για χώμα. Τώρα έχω το δευτερο ζευγάρι dunlop trialmax που αντικατέστησαν τα bridgestone trialwind tw42. Και τα δύο εχουν καλή διάρκεια στην άσφαλτο αλλά όχι τόσο καλή απόδοση στο χώμα οπότε δε συνεχίζω. Για τα trialwind έχω γράψει κάμποσα στο αρχικό ποστ.
Εdit. Πέρα απ' το tkc 80 εμπρός δεν ξέρω τι να σου προτείνω για πίσω. Θα δοκίμαζα αυτά που λένε Μιχάλης και Γιώργος.
Επίσης έχω ακούσει καλά λόγια για τα ακριβά sahara. Σε βαρύ μηχανάκι όμως δεν ξέρω τι θα κάνουν.
taisteal
16/11/2016, 21:44
Λεπτομέρεια:
Στη σοβαρή λάσπη μόνο ένα λάστιχο δουλεύει.
374059
Ολα τα άλλα είναι συμβιβασμοί.
Λεπτομέρεια:
Στη σοβαρή λάσπη μόνο ένα λάστιχο δουλεύει.
374059
Ολα τα άλλα είναι συμβιβασμοί.
Με αυτό όμως πόσο θα συμβιβαστείς μέχρι να φτάσεις στην άσφαλτο?
Το tkc 80 το πίσω δε το πήγα λάσπη (γενικά την αποφεύγω) αλλά πιστεύω ότι αν δεν κλείνεις το γκάζι καθαρίζει ικανοποιητικά για τη χάραξη που έχει.
Λάστιχα όπως τα Τ63 δεν είναι καθόλου για άσφαλτο σε βαριές μηχανές. Ένα ζευγάρι που έχω δε τα έχω πάει πάνω από 90 μαχ 100 στην άσφαλτο και μέχρι να τελειώσει δεινοπαθώ και εγώ και αυτό.
Λίγο πόλη και λίγο επαρχιακό στη θεσ/κη σε καθημερινή χρήση.
Θεσ/κη - Γαστούνη απ' τα βουνά (άσφαλτος, ελάχιστο πατημένο χώμα).
Λίγο επαρχιακό και λίγο χώμα στη πελ/σο σε διάφορες βόλτες.
Επιστροφή Θεσ/κη από Εγνατία με 130 στο κοντέρ και τη μηχανή φορτωμένη.
Τα τακούνι είχε μείνει μισό κάπου στα 2000 και πολλά λέω.
Δε τα έλιωσα ποτέ γιατι την επόμενη μερά η μηχανή κούναγε λες και είχε κόψει πλαίσιο. Υπεύθυνο αποδείχτηκε το πίσω λάστιχο. Πιθανότατα ζεστάθηκαν πολύ στην εγνατία και όταν κρύωσαν στραβωσε το πίσω? Δεν ξέρω! Πάντως στα 120 άρχιζε τα τσιφτετέλια την επόμενη μέρα. Αλήθεια λέω ότι εγνατία δε το πήγα πάνω από 130 αλλά ξέρεις ότι δεν κάνω στάσεις. (οι πιέσεις ήταν σωστές και τσεκαρισμενες)
Έτσι όπως το είδα το λάστιχο στα χέρια μου θα έβγαζε 4000 ενώ σε κάποιον ίσως πιο προσεκτικό όχι πάνω από 5000. (με παρόμοια χρήση δύσκολο).
Το εμπρός μου έμεινε και το αγάπησα. Πολλά χλμ στην ασφαλτο, απόλυτα προβλέψιμο στο όριο, άριστη πληροφόρηση (όπως τα περισσότερα τακουνάτα), πολύ καλό στο βρεγμένο, καταπληκτικό σε στεγνό πατημένο χώμα, υποφερτό σε κροκάλα (γμ το βάρος της μηχανής μου). Σε βρεγμένη πέτρα τα βρίσκει σκούρα όπως επίσης και σε μπαγιάτικη λάσπη.
Το συνδυάζω με διαφορετικά πίσω ελαστικά, tkc πίσω δεν ξανέβαλα ποτέ. Όχι επειδή στράβωσε, επειδή ειδα ότι δε βγάζει τα χλμ που ήθελα. Συνήθως πίσω βάζω κάτι πιο ασφάλτινο αλλά να έχουν και λίγο τακουνάκι για χώμα. Τώρα έχω το δευτερο ζευγάρι dunlop trialmax που αντικατέστησαν τα bridgestone trialwind tw42. Και τα δύο εχουν καλή διάρκεια στην άσφαλτο αλλά όχι τόσο καλή απόδοση στο χώμα οπότε δε συνεχίζω. Για τα trialwind έχω γράψει κάμποσα στο αρχικό ποστ.
Εdit. Πέρα απ' το tkc 80 εμπρός δεν ξέρω τι να σου προτείνω για πίσω. Θα δοκίμαζα αυτά που λένε Μιχάλης και Γιώργος.
Επίσης έχω ακούσει καλά λόγια για τα ακριβά sahara. Σε βαρύ μηχανάκι όμως δεν ξέρω τι θα κάνουν.
Τα Sahara (που ήταν το αγαπημένο μου λάστιχο στο τενερε), τα Heidenau k60 και τα mitas e07 τα θεωρώ περίπου στην ίδια κατηγορία. Ένα λάστιχο για να τα κάνεις όλα.
Χωρίς να ξέρω τα Heidenau και τα mitas, το Sahara στο χώμα ήταν καλό μέχρι να αρχίσει να δυσκολεύει το πράγμα.
Έλεγα αν υπήρχε κάποιο λάστιχο με κάπως καλύτερη απόδοση σε πιο δύσκολες συνθήκες χωρίς να με νοιάζει πολύ η διάρκεια του μιας και θα είναι 2ο.
Εντάξει, όχι σαν την ερπυστρια που έβαλε ο άλλος από πάνω.. :lol:
taisteal
16/11/2016, 21:55
Αρα θέλουμε τη μέση λύση,ένα λάστιχο πασπαρτού που να συμπεριφέρεται αξιοπρεπώς σε άσφαλτο και χώμα.
Τώρα ο καθένας μας έχει διαφορετικές εμπειρίες και μηχανάκι,και ανάλογα εκφέρει άποψη.(άκομψα ή μη).
Αρα θέλουμε τη μέση λύση,ένα λάστιχο πασπαρτού που να συμπεριφέρεται αξιοπρεπώς σε άσφαλτο και χώμα.
Τώρα ο καθένας μας έχει διαφορετικές εμπειρίες και μηχανάκι,και ανάλογα εκφέρει άποψη.
Εγώ πιο πολύ βλέπω να συμφωνούμε και όλες οι απόψεις να συγκλίνουν στα ίδια συμπεράσματα!
Τα Sahara (που ήταν το αγαπημένο μου λάστιχο στο τενερε), τα Heidenau k60 και τα mitas e07 τα θεωρώ περίπου στην ίδια κατηγορία. Ένα λάστιχο για να τα κάνεις όλα.
Χωρίς να ξέρω τα Heidenau και τα mitas, το Sahara στο χώμα ήταν καλό μέχρι να αρχίσει να δυσκολεύει το πράγμα.
Έλεγα αν υπήρχε κάποιο λάστιχο με κάπως καλύτερη απόδοση σε πιο δύσκολες συνθήκες χωρίς να με νοιάζει πολύ η διάρκεια του μιας και θα είναι 2ο.
Εντάξει, όχι σαν την ερπυστρια που έβαλε ο άλλος από πάνω.. :lol:
Τελικά πρέπει να τα δοκιμάσω αυτά τα sahara!
Γιώργο οτιδήποτε με καλύτερες επιδόσεις στο χώμα θα είναι για πολύ λίγη άσφαλτο!
Τα Τ63 έχω για τέτοιες αποστολές αλλά θέλουν σούπερ προσοχή με το γκάζι στην άσφαλτο.
Οκ.. Θα ξανά σκεφτώ την λύση να πάρω κάποιο από τα παραπάνω (Sahara, e07, k60) που τα κάνουν όλα.
Θεωρώ απίθανο κάποιο απ αυτα να είναι καλύτερο ή ίδιο με το dunlop στην άσφαλτο..
Στο χώμα σίγουρα θα είναι..
Τα Sahara τα ξέρω, ίσως δοκιμάσω ένα απ τα άλλα δυο
taisteal
16/11/2016, 22:20
Θες ένα λάστιχο να αντέχει τις συμπλεκτιές στο χώμα..
:tooth:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.