View Full Version : Λάστιχα για βαριά On-Off (Γενική συζήτηση)
Θες ένα λάστιχο να αντέχει τις συμπλεκτιές στο χώμα..
:tooth:
Τι μλκς...:lol:
Αν δεν βρεις εξάτμιση, θα θέλω ενα λάστιχο που να αντέχει δύο ιπποποταμους στο χώμα... :bawl:
Τα Sahara δε κάνουν για βαργια μηχανακια ψηλε.
Το καλύτερο χωματινο ελαστικό για βαριά μηχανάκια είναι το Τ63. Μη περίμενεις όμως πάνω από 3000 με 4000 χλμ.
Τα λάστιχα στη φωτογραφία είναι αμιγώς για enduro μοτοσυκλέτα. Θεωρητικά δεν έχουν έγκριση για χρήση στο δρόμο. Αν κάποιος θέλει να συναντήσει το χαρο ας τα φορέσει και να κάνει μερικά ασφαλτινα χιλιόμετρα σε βαρύ μηχανακι.
Από εκεί και πέρα δοκιμάζουμε όλοι και κουμπωνουμε σε ότι μας ταιριάζει. Όλα τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε.
Τι μλκς...:lol:
Αν δεν βρεις εξάτμιση, θα θέλω ενα λάστιχο που να αντέχει δύο ιπποποταμους στο χώμα... :bawl:
Να τα μας ο χοντάκιαααααας!!!! :lol:
Μη περίμενεις όμως πάνω από 3000 με 4000 χλμ.
Δε τα έχω τελειώσει ακόμα αλλά εκεί τα υπολογίζω με σούπερ προσοχή στην άσφαλτο. Αν έχει πολύ άσφαλτο πριν το χώμα, είναι κρίμα για τα λάστιχα.
el-Gatto
16/11/2016, 23:46
Γιώργο...έχουν(με) πληρώσει πολλοί(πολλά) ,για να βεβαιωθούμε τελικά ότι ,ημι'χωμάτινο κ βαρΓιές = Conti Tkc80
Τα φτηνά αποδεικνύονται ακριβά (είτε γιατί τελειώνουν γλήγορα ,είτε γιατί σε ρίχνουν κάτω κ τα σκας για ζημιές κ γιατρούς)
Για το εμπρός > Tkc80 > κ μην κοιτάς τίποτ'άλλο.(είναι όπως τα λέει ο daz)
Για το πίσω ,δεν έχει καμία σχέση η διάρκεια του 130αριού με το 150άρι.
Αλλος σκελετός ,άλλη γόμα ,άλλος δείκτης ταχύτητας κ φορτίου.
Αν δεν πηγαίνεις με πάνω απο 130 παρατεταμένα σε άσφαλτο ,βγάζουν άνετα 5-6Κ ,σε r1200gs ,φαντάσου στο δικό σου.
Επίσης ,αυτό που περιγράφει ο daz ,πρέπει να είναι μεμονομένη περίπτωση.
Ο XLGeorge τα φοράει χρόνια στο Τρανσάλπ του (120 πίσω!!!) ,και χωρίς να είναι καθόλου φιδολός στο γκάζι στην άσφαλτο (βασικά τάπα παει) το πίσω το κρατάει μέχρι να γίνει σλίκ χωρίς οδηγικό πρόβλημα.
Αν είχα την μοτοσυκλέτα σου ,για την χρήση που περιγράφεις ,το μοναδικό ζευγάρι που θα δοκίμαζα εκτός των Tkc80 ,θα ήταν τα ολόφρεσκα Anakee Wild ,τα οποία έχουν πολύ καλές κριτικές για απόδοση κ επίδοση ,κ σε κράτημα ,αλλά κ σε διάρκεια.
Θα χαρώ να συντροχιαστούμε χωμάτινα. :beer:
+1 για τα heidenau αλλά όχι για λάσπη.
Karoo 3 ??? Πιο καλά σε χώμα - λάσπη από τα heidenau, πιο καλά στην άσφαλτο από tkc (νομίζω..)
Εγώ θα σου πώ τον αγαπημένο μου συνδιασμό που φορούσα στο ΚΤΜ, Τ63 μπροστά και Dunlop 908RR πίσω. Το 908 είναι ακριβό αλλά βγάζει πολλά πολλά χιλιόμετρα και σε στεγνή άσφαλτο έχει φοβερό κράτημα, στο βρεγμένο θέλει κλασσικά την προσοχή του. Για τα Wild που λέει ο Κώστας πάνω έχω διαβάσει επίσης καλά λόγια αλλά το ύψος των τακουνιών τους δεν μου δίνουν την αίσθηση πως θα δουλεύουν πολύ καλύτερα στο χώμα απο ένα TKC πχ.
Για το πίσω ,δεν έχει καμία σχέση η διάρκεια του 130αριού με το 150άρι.
Αλλος σκελετός ,άλλη γόμα ,άλλος δείκτης ταχύτητας κ φορτίου.
Αν δεν πηγαίνεις με πάνω απο 130 παρατεταμένα σε άσφαλτο ,βγάζουν άνετα 5-6Κ ,σε r1200gs ,φαντάσου στο δικό σου.
Επίσης ,αυτό που περιγράφει ο daz ,πρέπει να είναι μεμονομένη περίπτωση.
Ο XLGeorge τα φοράει χρόνια στο Τρανσάλπ του (120 πίσω!!!) ,και χωρίς να είναι καθόλου φιδολός στο γκάζι στην άσφαλτο (βασικά τάπα παει) το πίσω το κρατάει μέχρι να γίνει σλίκ χωρίς οδηγικό πρόβλημα.
Αν είχα την μοτοσυκλέτα σου ,για την χρήση που περιγράφεις ,το μοναδικό ζευγάρι που θα δοκίμαζα εκτός των Tkc80 ,θα ήταν τα ολόφρεσκα Anakee Wild ,τα οποία έχουν πολύ καλές κριτικές για απόδοση κ επίδοση ,κ σε κράτημα ,αλλά κ σε διάρκεια.
Το πίσω δεν το ξαναέβαλα γιατί δεν έκανε για την χρήση που ήθελα και δεν έβγαλε τα χλμ που ήθελα, όχι επειδή στράβωσε.
Αυτό με τη διάσταση το έχουμε ξανασυζητήσει στην αρχή του θρεντ και το ίδιο είχε πει και ο drbig. :beer:
el-Gatto
17/11/2016, 00:09
Όντως το Dunlop 908RR είναι πολύ καλό για πίσω σε 1000άρι ΜεΓκλα ΟνΟφφ.
Αλλά είναι πανάκριβο.
Και φορεμένο δείχνει τόσο μεγάλο κ μπαλωνιασμένο στην ζάντα ,λες κ φοράς 180 ένα πράμα. :D
Όντως το Dunlop 908RR είναι πολύ καλό για πίσω σε 1000άρι ΜεΓκλα ΟνΟφφ.
Αλλά είναι πανάκριβο.
Και φορεμένο δείχνει τόσο μεγάλο κ μπαλωνιασμένο στην ζάντα ,λες κ φοράς 180 ένα πράμα. :D
Έχει ζωή για 2 όμως απο τα άλλα οπότε τελικά σου βγαίνει πιο φτηνό :D
el-Gatto
17/11/2016, 04:39
Έχει ζωή για 2 όμως απο τα άλλα οπότε τελικά σου βγαίνει πιο φτηνό :D
Δεν το'χω δοκιμάσει αυτό.
Αν είναι όντως έτσι ,τότε φαίνεται καλή επιλογή κι αυτό.
Africaptan
17/11/2016, 07:00
Διαβαζοντας καποιες χιλιαδες σειρες στα φορουμ για λαστιχα αποκτησα αποψη!!!!...δεν ξερω πιο να βαλω στο στρομ μου.... :) αλλα ευτυχώς (γραφω εδω για να μην ανοίγω αλλο θεμα) μου εκαναν κλικ τα conti-tkc70,οι απαιτησεις μου ειναι:
Ασφαλτος στο 80%
χωματινο πατημενο για να φτασω σε καποιο σημειο και οχι ειδικη διαδρομη (νορμαλ πορεια)
βρεγμενο το αποφευγο,μονο αν με πιασει βροχη σην διαδρομη.
Διαβασα σε προηγουμενες σελιδες απο καποιο παλικαρι οτι ειναι ευχαριστημενος ,
Στο στρομ 650 "καθεται"αυτο το λάστιχο?
τι έχουν ακουστει για αυτα τα λάστιχα?
Ευχαριστω
Γνωμη μου παντα.
Μετα απο 8500 χιλιομετρα, το λαστιχο καλυπτει τα "θελω" σου.
Απο κει και μετα πρεπει να ταιριαζει και στον Γιωργο εκτος τον Μανωλη, και στο Vstrom εκτος του Africa..
Alea iacta est...
Continental TKC80..
374383
Αύριο μπαίνουν... Εντυπώσεις όταν κάνουν κάνα χλμ..
Καλολάσπωτα :)
Σιγά μην τα λασπωσω... Ούτε βροχή, ούτε ήλιος.. :lol:
:beer:
talimpan
22/11/2016, 22:21
Έεεεεστι! αντβέντουρ καταστάσεις.
Έεεεεστι! αντβέντουρ καταστάσεις.
Τρου... :lol:
:lol:
Με το καλό να τα λερώσεις ρε τρου αντβέ! :lol:
Θα εκπλαγείς ευχάριστα στην άσφαλτο. Καλοφορετα...
Eversman
23/11/2016, 07:51
Alea iacta est...
Continental TKC80..
374383
Αύριο μπαίνουν... Εντυπώσεις όταν κάνουν κάνα χλμ..
Νά, αυτά κάνετε οι σούπερ τρού και όταν θα πάμε να τα αγοράσουμε τα εργαλεία μετά από καμιά δεκαετία, θα απορούμε γιατί τρίζουν :lol:
Καλοφόρετα Τζώρτζ :)
Alea iacta est...
Continental TKC80..
374383
Αύριο μπαίνουν... Εντυπώσεις όταν κάνουν κάνα χλμ..
να φανταστω οτι μετα απο εκει που θα πας θα τα βγαλεις απο το μηχνακι παλι ετσι;
να φανταστω οτι μετα απο εκει που θα πας θα τα βγαλεις απο το μηχνακι παλι ετσι;
ναι (μαλλον) .αυτος ειναι ο σκοπος.
εχω τα Dunlop για ασφαλτο.
αν και εχω ακούσει τα καλύτερα και για την άσφαλτο για τα tkc80 , σιγουρα θα φαγωθούν εύκολα.
gior-gos
23/11/2016, 08:34
Πηρες και τους τροχους κομπλε ή μονο τα λαστιχα;
Πηρες και τους τροχους κομπλε ή μονο τα λαστιχα;
τα λαστιχα βρε μονο..:)
Alea iacta est...
Continental TKC80..
374383
Αύριο μπαίνουν... Εντυπώσεις όταν κάνουν κάνα χλμ..
Έτοιμοοοοο
374439
374440
akis_trevor
23/11/2016, 20:13
Καλολασπωτα φιλαρακι!!!:beer:
giorgosxristou
24/11/2016, 19:31
Διαβαζοντας καποιες χιλιαδες σειρες στα φορουμ για λαστιχα αποκτησα αποψη!!!!...δεν ξερω πιο να βαλω στο στρομ μου.... :) αλλα ευτυχώς (γραφω εδω για να μην ανοίγω αλλο θεμα) μου εκαναν κλικ τα conti-tkc70,οι απαιτησεις μου ειναι:
Ασφαλτος στο 80%
χωματινο πατημενο για να φτασω σε καποιο σημειο και οχι ειδικη διαδρομη (νορμαλ πορεια)
βρεγμενο το αποφευγο,μονο αν με πιασει βροχη σην διαδρομη.
Διαβασα σε προηγουμενες σελιδες απο καποιο παλικαρι οτι ειναι ευχαριστημενος ,
Στο στρομ 650 "καθεται"αυτο το λάστιχο?
τι έχουν ακουστει για αυτα τα λάστιχα?
Ευχαριστω
καλησπέρα ,
τελικα έβαλα τα conti-tkc70,
Δεν έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα άλλα σε γενικές γραμμές το περπατάει πολύ όμορφα το στρομ το συγκεκριμένο λάστιχο, σου βγάζει μια σιγουριά στο δρόμο και στις στροφές βρεγμένο δεν έτυχε να το πάω πολύ θετικά και ενθουσιώδη συναισθήματα!!!αλλά....στα 120 Km/h η μηχανή μου φαίνεται οτι κάνει μια παράξενη κινηση,σαν να πηγαίνει όλη η μηχανη 10-20 cm αριστερά δεξια(όπως όταν είμαστε πίσω απο φορτηγό με τα ρεύματα του αέρα)απο τον άξονα πορείας μου,χωρίς βεβαία αυτό να σε φοβίζει άλλα...με ανησυχεί ο ίδιος ρυθμός είναι και στα 160-170 που πάτησα την μηχανή.Σε ανοιχτές στροφές που μπήκα με 100-120 δεν στο κάνει με λίγο πλάγιασμα ουτε σου βγάζει φόβο,μόνο σε κάθετη θέση, θα πάω καμιά πιο μεγάλη βόλτα σε εθνική να το προσέξω καλύτερα γιατι κουνιόμουν σε επαρχιακό δίκτυο.
Alea iacta est...
Continental TKC80..
374383
Αύριο μπαίνουν... Εντυπώσεις όταν κάνουν κάνα χλμ..
Λοιπόν...
Περίεργα τα πράγματα...
Κατά αρχήν, οι μαμά πιέσεις του αφρικα με τα μαμα dunlop trailmax είναι 29/36
Ο λάστιχας που έβαλε τα Conti Tkc80 μου είπε να τα δουλεύω στην άσφαλτο 24/26 και στο χώμα 22-20/24-22.
Με 24/26 στην άσφαλτο ήταν σαν να είχα σκασμένο λάστιχο.. Βαρύ, δεν έστριβε, κραδασμο στο τιμόνι γύρω στα 60..
Το πήγα 26/28 και ηταν λίγο καλύτερα τα πράγματα στο στριψιμο αλλά πάλι είχα κραδασμο. Είπα να τα αφήσω να πατήσουν λίγο, πήγα και μια χωματινη που κατέβασα πάλι τις πιέσεις (παρεμπιπτόντως, τρακτέρ στο χώμα τα Tkc80).
Τώρα, λέω να βάλω τις μαμά πιέσεις και να δω.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι στις στροφές βοηθούσε να κάνω.. Ανάποδο καουντερστιρινγκ!!! Δλδ, να πιεζω το τιμόνι προς την μεριά της στροφης.
Δεν ξέρω αν είναι μόνο οι πιέσεις ή δεν έχει γίνει ζυγοσταθμιση ή είναι προβληματικό το μπροστινό.
Πάντως, στην άσφαλτο ακόμα δεν μου εμπνέουν εμπιστοσύνη.
Βέβαια, έχουν κάνει μόνο 500χλμ.και απ αυτα τα 100-120 χώμα, αλλά και πάλι..
lykourgi
27/11/2016, 21:05
Στην άσφαλτο δοκίμασε και 30/30.
Στην αρχή που βάζεις τα TKC80 δημιουργούν ένα αίσθημα αστάθειας, ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες. Νομίζεις ότι δεν ισορροπεί το μηχανάκι και θα πέσεις.
Μόλις τα συνηθίσεις θα διαπιστώσεις ότι κρατάνε ΠΟΛΥ καλά στην άσφαλτο.
el-Gatto
27/11/2016, 21:18
Λοιπόν...
Περίεργα τα πράγματα...
Κατά αρχήν, οι μαμά πιέσεις του αφρικα με τα μαμα dunlop trailmax είναι 29/31.
Μόνο ?
Είσαι σίγουρος ?
Πολύ λίγο μου φαίνεται για μοτο 242 κιλών !
Ο λάστιχας που έβαλε τα Conti Tkc80 μου είπε να τα δουλεύω στην άσφαλτο 24/26 και στο χώμα 22-20/24-22.
Για το χώμα σωστά στα είπε.
Βασικά ,με 1,5 bar (22 psi) E-Π είσαι καλά.
Ανεβάζεις σε 24 psi εμπρός ,όταν κινείσαι σε πολύ πετρώδη εδάφη ,με απλή σαμπρέλα ,για να φυλάξεις ζάντα κ πιθνό κλατάρισμα σαμπρέλας.
Στην άσφαλτο ,δοκίμασε 28Ε-30Π τουλάχιστον ,και ανέβα σε 30Ε-32Π αν έχεις να διανύσεις πολλά ασφάλτινα χλμ.
Με 24/26 στην άσφαλτο ήταν σαν να είχα σκασμένο λάστιχο.. Βαρύ, δεν έστριβε, κραδασμο στο τιμόνι γύρω στα 60..
Αζύγιστο !
Πρόσεξες αν έβαλε την κίτρινη κουκίδα του ελαστικού στην βαλβίδα?
Ζυγοστάθμιση έκανε στην ζάντα μετά το μοντάρισμα?
Μήπως έβαλες εντουράδικη(HD) σαμπρέλα ?
Το πήγα 26/24 και ηταν λίγο καλύτερα τα πράγματα στο στριψιμο αλλά πάλι είχα κραδασμο. Είπα να τα αφήσω να πατήσουν λίγο, πήγα και μια χωματινη που κατέβασα πάλι τις πιέσεις (παρεμπιπτόντως, τρακτέρ στο χώμα τα Tkc80).
Τώρα, λέω να βάλω τις μαμά πιέσεις και να δω.
Ναι ,να δοκιμάσεις με τις προτεινόμενες απο μαμά πιέσεις.
Επίσης ,θεωρώ σίγουρο οτι η Χόνδα ,θα αναφέρει διαφορετικές πιέσεις για 1-2 άτομα ,και θα προτείνει κ πιέσεις για χώμα ,για δες το μάνιουαλ.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι στις στροφές βοηθούσε να κάνω.. Ανάποδο καουντερστιρινγκ!!! Δλδ, να πιεζω το τιμόνι προς την μεριά της στροφης.
Για ξήγα το αυτό...
Δεν ξέρω αν είναι μόνο οι πιέσεις ή δεν έχει γίνει ζυγοσταθμιση ή είναι προβληματικό το μπροστινό.
Πάντως, στην άσφαλτο ακόμα δεν μου εμπνέουν εμπιστοσύνη.
Βέβαια, έχουν κάνει μόνο 500χλμ.και απ αυτα τα 100-120 χώμα, αλλά και πάλι..
Γιώργο ,τα TKC είναι δοκιμασμένα πολλάκις κ απο πολλούς.
Το μπροστινό το έχω πλέον μόνιμα επάνω.
Με 30psi 2κάβαλος σε 2 Χ ασφάλτινες βόλτες πρόσφατα ,έστριβα μιά χαρά σε επαρχιακό ,κ' πήγαινα 160+ στην ΕΟ χωρίς πρόβλημα.
Ωπ... Εδώ είμαστε... Λάθος το πισω
Τι λέει η μαμά.. 29/36
374730
-Ναι, έχει μπει σαμπρελα HD Medium Michelin
-Ναι, η κόυκιδα είναι στην βαλβίδα.
-δεν ήμουν μπροστά και δεν ξέρω αν έγινε ζυγοσταθμιση.
Στην στροφή, πχ αριστερή, πίεζω το τιμόνι προς τα αριστερά για να βοηθήσει στο στριψιμο
el-Gatto
27/11/2016, 22:42
Ωπ... Εδώ είμαστε... Λάθος το πισω
Τι λέει η μαμά.. 29/36
374730
-Ναι, έχει μπει σαμπρελα HD Medium Michelin
-Ναι, η κόυκιδα είναι στην βαλβίδα.
-δεν ήμουν μπροστά και δεν ξέρω αν έγινε ζυγοσταθμιση.
Στην στροφή, πχ αριστερή, πίεζω το τιμόνι προς τα αριστερά για να βοηθήσει στο στριψιμο
Mάλιστα.
Η "δυσκολία" στο στρίψιμο ,είναι απο την σαμπρέλα + το ημιχωμάτινο ελαστικό.
Το σύνολο του τροχού ,έχει πλέον πολύ μεγαλύτερη αδράνεια ,κ επηρεάζει αρνητικά (με αργοπορεία) την αλλαγή κατεύθυνσης ,λόγω μεγαλύτερου μη αναρτώμενου βάρους.
Για τον ίδιο λόγο επίσης (βάρος) ,οι δυνάμεις επαναφοράς του τροχού είναι μεγαλύτερες ,κ νιώθεις οτι πρέπει να ασκείς πίεση για να κρατάς τον τροχό υπο κλίση.
Σε αυτό το φαινόμενο ,συνηγορεί κ το επίσης μεγαλύτερο βάρος του TKC σε σχέση με ενα αμιγώς ασφάλτινο ελαστικό (ισχυρότερος-βαρύτερος σκελετός + μίγμα ελαστικού) σε συνδιασμό με την πιό αργή (επίπεδη) κορώνα του.
Η αίσθηση "σκασμένου ελαστικού" πηγάζει κυρίως απο το μεγάλο μη αναρτώμενο βάρος ,κι όχι απο τα +- στην πίεση.
Και ,με την συγκεκριμένη σαμπρέλα ,θέλει οπωσδήποτε ζύγισμα ο τροχός ,γιατί το σημείο της βαλβίδας ,έχει πολύ βάρος ,λόγω ενίσχυσης για αποτροπή κοψίματος.
Mάλιστα.
Η "δυσκολία" στο στρίψιμο ,είναι απο την σαμπρέλα + το ημιχωμάτινο ελαστικό.
Το σύνολο του τροχού ,έχει πλέον πολύ μεγαλύτερη αδράνεια ,κ επηρεάζει αρνητικά (με αργοπορεία) την αλλαγή κατεύθυνσης ,λόγω μεγαλύτερου μη αναρτώμενου βάρους.
Για τον ίδιο λόγο επίσης (βάρος) ,οι δυνάμεις επαναφοράς του τροχού είναι μεγαλύτερες ,κ νιώθεις οτι πρέπει να ασκείς πίεση για να κρατάς τον τροχό υπο κλίση.
Σε αυτό το φαινόμενο ,συνηγορεί κ το επίσης μεγαλύτερο βάρος του TKC σε σχέση με ενα αμιγώς ασφάλτινο ελαστικό (ισχυρότερος-βαρύτερος σκελετός + μίγμα ελαστικού) σε συνδιασμό με την πιό αργή (επίπεδη) κορώνα του.
Η αίσθηση "σκασμένου ελαστικού" πηγάζει κυρίως απο το μεγάλο μη αναρτώμενο βάρος ,κι όχι απο τα +- στην πίεση.
Και ,με την συγκεκριμένη σαμπρέλα ,θέλει οπωσδήποτε ζύγισμα ο τροχός ,γιατί το σημείο της βαλβίδας ,έχει πολύ βάρος ,λόγω ενίσχυσης για αποτροπή κοψίματος.
Μερσι Κώστα..
Οπότε
, - θα πρέπει να τσεκάρω άμεσα αν έχει γίνει και να ξανακάνω ζυγοσταθμιση.
-θα ανεβάσω και τις πιέσεις όπως λέει η μαμά και θα δω.
Έτσι κι αλλιώς, αν δεν παίξει κάποια χωματινη σύντομα, θα ξαναβάλω τα dunlop για να βγάλουμε χειμώνα. :beer::beer:
el-Gatto
27/11/2016, 23:00
Ναι ,τσέκαρε το ζύγισμα ,αλλά με την HD ,μην ανεβάσεις την πίεση πάνω απο 26-27(και πολύ είναι) ,γιατί άλλος ένα παράγοντας που πρέπει να υπολογιστεί , είναι η μεγαλύτερη θερμοκρασία που ανεβάζει η HD κατά την κύλιση ,με αποτέλεσμα να ανεβαίνει κ η πίεση λόγω θέρμανσης άρα κ διαστολής.
Μολις μπηκαν στο μαμουθ τα νεα σκορπιον τραιλ2...οι πρωτες εντυπωσεις πολυ θετικες...ειδωμεν στο μελλον..
Γάτε εγώ το έχω με 24/24 χώμα παντού, 28/32 σε καθημερινή χρήση, 30/33 ταξίδι. Ταξίδι φορτωμένος πάλι 30/33 το αφήνω εκτός και αν είμαι δικάβαλος οπότε βάζω 32/36 αλλά ποτέ δεν είμαι. Απλή σαμπρέλα παντού! Ενστάσεις, παρατηρήσεις, υποδείξεις?
Αν καταφέρω να φάω τα Τ63 μπορεί να ξαναπάρω tkc 80 πίσω αλλά θα το βάζω μόνο για χωμάτινες. Μπροστά έχω μόνιμα το tkc 80!
το Τ63 υπαρχει σε διασταση 120/90/17 ;Ψαχνω για το ΤΑ μου αλλα βρισκω απο 130 και πανω.
akis_trevor
02/12/2016, 15:02
μπηκαν χτες το απογευμα τα michelin anakee 2 για 3 λογους.
ο ενας ειναι οτι ηθελα κατι ενα τσικ πιο "οφ" απτα traislmart που ειχα,ωστε να μπορω να περπατησω εναν χωματοδρομο βατο.
ο δευτερος οτι ηταν τα μονα που στην συντριπτικη πλειοψηφια των σχολιων που διαβασα και ακουσα ηταν θετικα.
και ο τριτος οτι ηταν οτι πιο φθηνο υπηρχε.200 ευρωπαικα φορεμενα.
εκανα περιπου 70 χλμ χτες και μετα απο καιρο ενιωθα το μηχανακι να στριβει μονο του,χωρις προσπαθεια,γιατι τα ντανλοπ ειχαν τετραγωνισει.
ενα βατο χωματοδρομο με χαλικι που περασα,ενιωσα οτι πλεον ειχα τιμονι και δεν πηγαινα οπου με πηγαινε...
αυτα προς το παρον...
το Τ63 υπαρχει σε διασταση 120/90/17 ;Ψαχνω για το ΤΑ μου αλλα βρισκω απο 130 και πανω.
Να βαλεις 130 Μια χαρα "κουμπωνει" η διασταση στην πισω ζαντα του ΤΑ
Εγω βαζω χρονια τωρα οτι βρω ειτε 120 ειτε 130
el-Gatto
02/12/2016, 17:26
Γάτε εγώ το έχω με 24/24 χώμα παντού, 28/32 σε καθημερινή χρήση, 30/33 ταξίδι. Ταξίδι φορτωμένος πάλι 30/33 το αφήνω εκτός και αν είμαι δικάβαλος οπότε βάζω 32/36 αλλά ποτέ δεν είμαι. Απλή σαμπρέλα παντού! Ενστάσεις, παρατηρήσεις, υποδείξεις?
Tις ίδιες σχεδόν πιέσεις χρησιμοποιώ κι εγώ με απλές σαμπρέλες κ τακούνια ,με πολύ μικρές αποκλίσεις
1,5 bar (22-22) στο χώμα.
28/32 σε καθημερινή χρήση
30/33 ταξίδι
32-36 2κάβαλος (σπάνια με χωμάτινο πίσω)
Αν καταφέρω να φάω τα Τ63 μπορεί να ξαναπάρω tkc 80 πίσω αλλά θα το βάζω μόνο για χωμάτινες. Μπροστά έχω μόνιμα το tkc 80!
Το Τ63 είναι καλύτερο στο χώμα κ στα σαθρά κ στην λάσπη.
Το TKC είναι καλύτερο στην φυτευτή πέτρα ,βράχια ,αλλά πολύ καλύτερο στην άσφαλτο.
Το TKC επίσης ,έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής ,ειδικά το μπροστινό ,δεν τελειώνει "ποτέ".
Πλέον είμαι κι εγώ μόνιμα με TKC εμπρός ,δοκιμασμένο σε ημερήσιες 2κάβαλες 500χλμ ,όπου έστριβε υποδειγματικά στον επαρχιακό ,κ δεν έδειξε κανένα σημάδι αστάθειας ή υπερθέρμανσης ή υπερβολικής φθοράς ,σε παρατεταμένα 160άρια & αρκετά 170άρια στην ΕΟ.
Πίσω έχω 2 τροχούς ,τον έναν με χωμάτινο ελαστικό.
Αλλά ,επειδή βαριέμαι πλέον ακόμα κ να αλλάζω τροχό ,έβαλα για δοκιμή ένα ΜΙΤΑS ΕΟ7 πίσω ,με σκοπό να βρώ ένα μόνιμο σετ για παντού.
375014
375015
375016
Οι πρώτες εντυπώσεις στο χώμα ήταν πολύ θετικές.
Αλλά είναι ακόμα καινούργιο ,με πολύ τακούνι ,κ δεν βρήκαμε ιδιέταιρες λάσπες.
Επιφυλάσσομαι να το δώ σε πολύ λάσπη κ σε διάρκεια ζωής.
akis_trevor
02/12/2016, 17:36
ερωτηση:
αν θελω να μπω σε κανα δασικο,η τεσπα νορμαλ χωματακι,ποσο κατεβαζω πιεσεις;κανα 5αρι psi?;;
el-Gatto
02/12/2016, 17:40
ερωτηση:
αν θελω να μπω σε κανα δασικο,η τεσπα νορμαλ χωματακι,ποσο κατεβαζω πιεσεις;κανα 5αρι psi?;;
Καλοπάτητα τα Anakee.
Ποιά μοτοσυκλέτα έχεις ?
akis_trevor
02/12/2016, 17:44
Καλοπάτητα τα Anakee.
Ποιά μοτοσυκλέτα έχεις ?
θενξ!!
ενα υπερφοβεροανεπαναληπτο vstrom.:bawl:
μπηκαν χτες το απογευμα τα michelin anakee 2 για 3 λογους.
ο ενας ειναι οτι ηθελα κατι ενα τσικ πιο "οφ" απτα traislmart που ειχα,ωστε να μπορω να περπατησω εναν χωματοδρομο βατο.
ο δευτερος οτι ηταν τα μονα που στην συντριπτικη πλειοψηφια των σχολιων που διαβασα και ακουσα ηταν θετικα.
και ο τριτος οτι ηταν οτι πιο φθηνο υπηρχε.200 ευρωπαικα φορεμενα.
εκανα περιπου 70 χλμ χτες και μετα απο καιρο ενιωθα το μηχανακι να στριβει μονο του,χωρις προσπαθεια,γιατι τα ντανλοπ ειχαν τετραγωνισει.
ενα βατο χωματοδρομο με χαλικι που περασα,ενιωσα οτι πλεον ειχα τιμονι και δεν πηγαινα οπου με πηγαινε...
αυτα προς το παρον...
:beer::beer:
el-Gatto
02/12/2016, 18:24
θενξ!!
ενα υπερφοβεροανεπαναληπτο vstrom.:bawl:
Θύμισέ μας κ τις πιέσεις που χρησιμοποιείς στην άσφαλτο.
akis_trevor
02/12/2016, 18:35
Θύμισέ μας κ τις πιέσεις που χρησιμοποιείς στην άσφαλτο.
επειδη συνηθως το δουλευω δικαβαλος παιζω στο 33-41 .οταν ειμαι μονος 33-36.αυτα δινει ο κατασκευαστης και δεν εχω παραπονο η καποια περιεργη συμπεριφορα οποτε το ακολουθω...
el-Gatto
02/12/2016, 18:47
επειδη συνηθως το δουλευω δικαβαλος παιζω στο 33-41 .οταν ειμαι μονος 33-36.αυτα δινει ο κατασκευαστης και δεν εχω παραπονο η καποια περιεργη συμπεριφορα οποτε το ακολουθω...
ΟΚ ,οπότε με τα Anakee σου στο χώμα ,μπορείς να δοκιμάσεις 28-30 ,κι αν δείς ότι χοροπηδάς ή γλιστράς πολύ ,πέσε κ στο 26-28.
Πιό κάτω με χυτές ζάντες κ TL δεν ενδύκνειται.
Ολα αυτά ,στην περίπτωση που έχεις σκοπό να διανύσεις πολλά χωμάτινα χλμ δασικού.
Γιατί άμα είναι να περάσεις 1-2 χλμ χωματόδρομου ,δεν χρειάζεται να ασχοληθείς καν με πιέσεις.
akis_trevor
02/12/2016, 18:52
ΟΚ ,οπότε με τα Anakee σου στο χώμα ,μπορείς να δοκιμάσεις 28-30 ,κι αν δείς ότι χοροπηδάς ή γλιστράς πολύ ,πέσε κ στο 26-28.
Πιό κάτω με χυτές ζάντες κ TL δεν ενδύκνειται.
Ολα αυτά ,στην περίπτωση που έχεις σκοπό να διανύσεις πολλά χωμάτινα χλμ δασικού.
Γιατί άμα είναι να περάσεις 1-2 χλμ χωματόδρομου ,δεν χρειάζεται να ασχοληθείς καν με πιέσεις.
θενξ α λοτ!!:beer:
εχω σκοπο καποια στιγμη να κανω καποιες ονοφαδες ας πουμε 10-20 χλμ χωμα ας πουμε και βλεπουμε αν την παλευουμε μετα..
:wave2:
el-Gatto
02/12/2016, 18:56
Απλά να έχεις υπ'όψιν σου οτι βρίσκει για πλάκα κάτω ,οπότε προσοχή σε πέτρες ,νεροφαγώματα ,κλπ.
akis_trevor
02/12/2016, 19:28
Απλά να έχεις υπ'όψιν σου οτι βρίσκει για πλάκα κάτω ,οπότε προσοχή σε πέτρες ,νεροφαγώματα ,κλπ.
Το ξέρω.εχω ψευτομπει σε κάτι χωματόδρομους και ξέρω τις ελάχιστες δυνατότητες εκτός δρόμου.
Γιαυτό και παραπάνω έγραψα για απλή διάσχιση βατου χωματόδρομου.:)
Να βαλεις 130 Μια χαρα "κουμπωνει" η διασταση στην πισω ζαντα του ΤΑ
Εγω βαζω χρονια τωρα οτι βρω ειτε 120 ειτε 130
δεν μου αρεσε το 130 πισω.Βαρια αισθηση και αργη αντιδραση σε σχεση με το 120.Αυτος ειναι ο λογος που παω στο 120. Αλλοι δεν βρισκουν διαφορα στο 130.Θεμα αισθησης του καθε οδηγου.
SHOOTER045
02/12/2016, 20:13
Το ξέρω.εχω ψευτομπει σε κάτι χωματόδρομους και ξέρω τις ελάχιστες δυνατότητες εκτός δρόμου.
Γιαυτό και παραπάνω έγραψα για απλή διάσχιση βατου χωματόδρομου.:)
Στο χώμα το anakee μου άρεσε περισότερο απ οτι στην άσφαλτο.
Που εκεί δεν μ άρεσε καθόλου.
Οι πιέσεις που σου έδωσε ο γάτος είναι μια χαρά
Λοιπόν...
Περίεργα τα πράγματα...
Κατά αρχήν, οι μαμά πιέσεις του αφρικα με τα μαμα dunlop trailmax είναι 29/36
Ο λάστιχας που έβαλε τα Conti Tkc80 μου είπε να τα δουλεύω στην άσφαλτο 24/26 και στο χώμα 22-20/24-22.
Με 24/26 στην άσφαλτο ήταν σαν να είχα σκασμένο λάστιχο.. Βαρύ, δεν έστριβε, κραδασμο στο τιμόνι γύρω στα 60..
Το πήγα 26/28 και ηταν λίγο καλύτερα τα πράγματα στο στριψιμο αλλά πάλι είχα κραδασμο. Είπα να τα αφήσω να πατήσουν λίγο, πήγα και μια χωματινη που κατέβασα πάλι τις πιέσεις (παρεμπιπτόντως, τρακτέρ στο χώμα τα Tkc80).
Τώρα, λέω να βάλω τις μαμά πιέσεις και να δω.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι στις στροφές βοηθούσε να κάνω.. Ανάποδο καουντερστιρινγκ!!! Δλδ, να πιεζω το τιμόνι προς την μεριά της στροφης.
Δεν ξέρω αν είναι μόνο οι πιέσεις ή δεν έχει γίνει ζυγοσταθμιση ή είναι προβληματικό το μπροστινό.
Πάντως, στην άσφαλτο ακόμα δεν μου εμπνέουν εμπιστοσύνη.
Βέβαια, έχουν κάνει μόνο 500χλμ.και απ αυτα τα 100-120 χώμα, αλλά και πάλι..
Ρεπορτ...
Λοιπόν, μετά από συνεχείς δοκιμές με το ίδιο πιεσομετρο, κατέληξα ότι οι πιέσεις που δουλεύουν καλά στην άσφαλτο είναι 28/34...
Στρίβει καλά και κρατάει... Στην βροχή θέλει λίγο προσοχή ή 1-2 Bar χαμηλωμα..
Φυσικά, έχει πιο βαριά συμπεριφορά από τα dunlop αλλά είναι λογικό.
Ίσως, έχει αρχίσει και δουλεύει και καλύτερα μετά τα χλμ.
Στο χώμα ήταν καλά με το 24/26 και έπαιρνε κι άλλο στην λάσπη 22/24 ή 20/22
Μανολης67
31/12/2016, 18:46
Μετά απο 15.000 χλμ με SAHARA εβαλα επιτέλους τα Sirak, 165 ευρουλάκια, τα SAHARA ειχαν διαλυθεί σχεδόν και γλίστραγαν ανατριχιαστικά, κάποια στιγμή νόμιζα οτι πηγαινα γαι ρουλεμαν λαιμού στο ΧΤ λογω βαριού τιμονιου, αλλά ο μάστορας ευτυχώς μου ειπε οχι...ποια ρουλεμαν λαιμού, ρε φίλε,,δεν βλεπεις τα λάστιχα που εχουν τετραγωνίσει,,,
Πρώτες εντυπώσεις απο τα Sirak στην παγωμένη ασφαλτο της Μυτιλήνης..ΑΡΙΣΤΕΣ, τα ελαστικά ζεσταίνονται αμέσως και κολλάνε! επι τάχυνση νομίζεις ότι οδηγάς παπάκι αφού δεν σπινιαρει (με τα παλια ντριφταρε με 3η) και φρένα αλλο μηχανάκι..
Επανέρχομαι με φωτογραφίες απο του..χρόνου...γιατί αλλάξα και φλας..ως γνωστόν τα μαμα φλας στο ΧΤ 660 κόβωνται σαν αγγούρι...
Για τα TKC 70 τι λετε?
Ψαχνομαι για λαστιχα για ενα pegaso trail (100-90-19 +130/80/17) για χρηση κυριως ασφαλτο αλλα να μπορει να μπαινει που και που να μπαινει σε κανενα χωματοδρομο.
Μιας και στο νησι (Κρητη) εχουμε μπολικους τετοιους κυριως με φυτευτες πετρες.
Υ.Γ Παλιοτερα ειχα ενα kle και ειχα περασει απο michelin sirac και heidenau k60.
Τα k60 ηταν καλυτερα απο τα sirac παντου αλλα δεν πιστευω πως χρειαζομαι πλεων τοσο χωματινο λαστιχο κ επιπλεων βαριεμαι να παραγγελνω παλι απο εξωτερικο.
Εναλλακτικα σκεφτομαι κ τα conti escape (αλλα δεν τα εχω δει ποτε πανω σε μηχανακι,παρολο που κυκλοφορουν χρονια) και michellin anakee 3 (εχω ομως μια υποψια πως θα παραειναι μαλακα).
Τελος δεν ξερω εαν θα βρω στην τοπικη αγορα(Ηρακλειο) τιποτα sava/mitas μηπως και βγουν πιο φθηνα..
Υ.Γ2 Μαλλων το ιδανικο λαστιχο θα ηταν το shinko 705 αλλα δεν βγαινει στην διασταση του μπροστινου του πηγασου.
karellen
02/03/2017, 09:09
Αν βρεις Mitas βάλτα αβλεπί.Ψάξε τα Invader MC30 ή πάρε τηλ το siriocenter και πες του να στα στείλει.
Φοβερό λάστιχο,το έβαλα στο KLR και είδα το φως,σε μια εκδρομή έξω από την Καλαμάτα ακούμπησα το χέρι μου και ζεμάταγε.
145€ + 10 τα περαστικά αξίζει και ας με βγάλουν 'μόνο' 8.000 χλμ.
Africaptan
03/03/2017, 17:01
Τι να πω τωρα;
Ο karellen ειναι τρελλα ενθουσιασμενος. Ενας φιλος που τα φορεσε στο Africa του (ναι topos, εχει Mitas στο Ηρακλειο) τα εβγαλε στο μηνα πανω. Τα θεωρησε αχρηστα στο νερο.
Τα Escape τα φορουσε αλλος φιλος στο δικο του Africa (σου εχω γραψει και στο αλλο σου ποστ) και μου ειπε οτι τα TKC70 που φοραει τωρα ειναι κλασεις ανωτερα στην ασφαλτο, αλλα κλασεις χειροτερα στο χωμα.
Το shinko τα φορουσε φιλος σε Varadero και δεν του αρεσαν.
Αυτα ειναι λογια φιλων. Εγω προσωπικα εχω φορεσει μονο 501-502 (τρια ζευγαρια αλλαξα) Τα Conti τωρα, τα Anakee πολυ πιο παλια και τα Sirac πριν 20 σχεδον χρονια στο Transalp που μου αρεσαν.
Αμα θες να τα δεις @topos, στειλε μυνημα.
Τι να πω τωρα;
Ο karellen ειναι τρελλα ενθουσιασμενος. Ενας φιλος που τα φορεσε στο Africa του (ναι topos, εχει Mitas στο Ηρακλειο) τα εβγαλε στο μηνα πανω. Τα θεωρησε αχρηστα στο νερο.
Τα Escape τα φορουσε αλλος φιλος στο δικο του Africa (σου εχω γραψει και στο αλλο σου ποστ) και μου ειπε οτι τα TKC70 που φοραει τωρα ειναι κλασεις ανωτερα στην ασφαλτο, αλλα κλασεις χειροτερα στο χωμα.
Το shinko τα φορουσε φιλος σε Varadero και δεν του αρεσαν.
Αυτα ειναι λογια φιλων. Εγω προσωπικα εχω φορεσει μονο 501-502 (τρια ζευγαρια αλλαξα) Τα Conti τωρα, τα Anakee πολυ πιο παλια και τα Sirac πριν 20 σχεδον χρονια στο Transalp που μου αρεσαν.
Αμα θες να τα δεις @topos, στειλε μυνημα.
Λοιπόν, πιστεύω πως τα tkc 70 θα τανε η καλύτερη επιλογή αλλά νόμιζα πως τα έφερνε μόνο η μοτοδυναμικη.Απο τιμή μου πάνε ~310 οπότε τα προσπέρασα.
Με το που πήρα το μηχανάκι(Δευτέρα απόγευμα) πέρασα από του πνευματικακη κ είδα ότι τα χε τελικά κ αυτός σε νορμάλ τιμή αλλά όχι ετοιμοπαραδοτα.
Τώρα λίγο η ανυπομονησία, λίγο μία εξαιρετική τιμή που μου έκανε για τα anakee 3 , υπεκυψα κ τα βαλα.
Δυστηχως δεν έχω καταφέρει να κάνω το μηχανάκι καθόλου βόλτα οπότε δεν μπορώ να εκφράσω άποψη.
Υ.γ Κρατάω μία πισινή μήπως κ τα ξαναλαξω μιας κ φίλος χρειάζετε λάστιχα στην ίδια διάσταση και ίσως βολεψει να του τα δώσω κ να πάω στα tkc70 αλλά όπως κ να χει θέλω να δω κ τα anakee 3 σε χώμα πρώτα.
Για το 1150 θελω λαστιχο για ταξιδακι εκτος αλλα και βολτες εντος, σχετικα ηρεμη οδηγηση, να βγαζει και καμμια 15.000 χιλ.
Εχω δοκιμασει μεχρι στιγμης, Α40 ( φτηνο αλλα μετριο, με πουλησε αρκετες φορες), roadsmart 3 (πολυ καλο αλλα το πισω τετραγωνισε εντονα στις 13000 με ταχυτητες ταξιδιου οχι πανω απο 150 και με μπολικο φορτωμα).
Κώστα δοκίμασε το Dunlop Traismart 2. Νομίζω θα μείνεις ιδιαίτερα ικανοποιημενος.
akis_trevor
08/03/2017, 07:55
Κώστα δοκίμασε το Dunlop Traismart 2. Νομίζω θα μείνεις ιδιαίτερα ικανοποιημενος.
Πολύ καλό λάστιχο,ειδικα για τα πρώτα 6-7000 χλμ αλλά πιστεύω πως θα του τετραγωνίσει σύντομα και αυτό.
Γιαυτό κι εγώ δεν το ξαναβαλα στο στρώμ.
gior-gos
08/03/2017, 08:15
Υπαρχει και traismart 1; ή εννοειτε το trailmax;
karellen
08/03/2017, 08:58
Εχω δοκιμασει μεχρι στιγμης, Α40 ( φτηνο αλλα μετριο, με πουλησε αρκετες φορες),
Ωχ και έλεγα να το βάλω στο 1200.
Όχι λες?
Υπαρχει και traismart 1; ή εννοειτε το trailmax;
Παίζει να το έγραψα λάθος. Θα το δω στη μοτοσυκλέτα και θα γράψω το μοντέλο σωστά. Φορούσα τα προηγούμενα Dunlop τα οποία με έβγαλαν περίπου 13000χλμ εκ των οποίων τα 8000χλμ δικάβαλος φορτωμένος.
Το καλοκαίρι έβαλα το καινούριο μοντέλο τους και μέχρι στιγμής έχω 7000χλμ τα οποία έγιναν σε ταξίδι στο εξωτερικό δικάβαλος. Μέχρι στιγμής το λάστιχο συμπεριφέρεται άψογα.
Ωχ και έλεγα να το βάλω στο 1200.
Όχι λες?
Σε χουλιγκανικη χρηση, σε μεγαλες κλισεις θελει προσοχη, εχει στενη φορμα το πισω στο 150/17 και τελειωνει ευκολα, σε ταξιδιαρικους γοργους ρυθμους ειναι οκ και πολυ καλο στο βρεγμενο.
SHOOTER045
08/03/2017, 10:30
Το γραψαμε στο θέμα για λάστιχα του tenere.
Τα παλιά TR 91 TRAILMAX
Μετονομάστηκαν σε Trailsmart.
Είναι τα ποιο ασφαλτινα.
Τα Κ 760 ονομάστηκαν πλεον trailmax.
Παίζει να το έγραψα λάθος. Θα το δω στη μοτοσυκλέτα και θα γράψω το μοντέλο σωστά. Φορούσα τα προηγούμενα Dunlop τα οποία με έβγαλαν περίπου 13000χλμ εκ των οποίων τα 8000χλμ δικάβαλος φορτωμένος.
Το καλοκαίρι έβαλα το καινούριο μοντέλο τους και μέχρι στιγμής έχω 7000χλμ τα οποία έγιναν σε ταξίδι στο εξωτερικό δικάβαλος. Μέχρι στιγμής το λάστιχο συμπεριφέρεται άψογα.
Ριξε μια ματια, γιατι με την ντανλοπ γινεται χαμος, εχει πολλα λαστιχα και εχω χασει τη μπαλα.
edit
με προλαβε ο SHOOTER45 απο πανω.
Εχει βαλει ξανεις το νεο trailsmart σε πολυ βαρυ ον-οφ?
SHOOTER045
08/03/2017, 10:39
Ριξε μια ματια, γιατι με την ντανλοπ γινεται χαμος, εχει πολλα λαστιχα και εχω χασει τη μπαλα.
edit
με προλαβε ο SHOOTER45 απο πανω.
Εχει βαλει ξανεις το νεο trailsmart σε πολυ βαρυ ον-οφ?
http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_off_road
SHOOTER045
08/03/2017, 10:42
Αν δει κάποιος φώτο απο πριν και τώρα.
Θα παρατηρήσει οτι το tr 91 trailmax
Έχει περίπου το ίδιο πέλμα με το τωρινό που η dunlop ονομάζει trailsmart.
Αντίστοιχα το Κ 760 είναι αυτό που σήμερα η dunlop ονομάζει trailmax
Το CRF 1000 απο μαμα φοράει τα Dunlop Trailmax.
Στα 3-4000 πρωτα χλμ ηταν παρα πολύ καλα στην ασφαλτο. Πολύ καλο κράτημα, γρήγορο ζέσταμα κλπ.
Από εκεί και μετα όμως , το πίσω άρχισε να γλιστράει πολύ ακομα και σε στεγνη (όχι καλη) ασφαλτο και φυσικά σε βρεγμένη.
Στην αρχη ελεγα ότι θα βαλω παλι τα ιδια , αλλα τωρα αποκλειται.
Δοκίμασα ένα crf1000 που φορούσε τα Pirelli Scorpion (δεν θυμάμαι τυπο , αλλά ήταν 70-30χωμα ) και μου δώσαν πολύ καλή αίσθηση
gior-gos
08/03/2017, 11:47
Εχει βαλει ξανεις το νεο trailsmart σε πολυ βαρυ ον-οφ?
Ειχα τα trailmax και τωρα εχω τα trailsmart. Απο τα max ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος και γι αυτο ξαναβαλα τα smart. Δεν ξερω στα χαρτια αν εχουν διαφορές τα max απο τα smart και ποιες ειναι αυτες αλλά με μιά μικρη επιφυλαξη τα max μου αρεσαν περισσοτερο.
Σε διαφροετικές μηχανές ή/και με διαφορετικές διαστάσεις, τα ίδια λάστιχα συμπεριφέρονται διαφορετικά.
gior-gos
08/03/2017, 12:21
Στην ιδια μηχανη.
Σε διαφροετικές μηχανές ή/και με διαφορετικές διαστάσεις, τα ίδια λάστιχα συμπεριφέρονται διαφορετικά.
Ναι και σεβαστο το παραπανω. Με τον gior-gos εχουμε σχεδον τα ιδια μηχανακια (1150 vs 1150 adv). Θα ακουγα με ενδιαφερον και την αποψη καποιου που καβαλαει βαραντερο λογω βαρους, απλα να παρω μια ιδεα.
Ναι και σεβαστο το παραπανω. Με τον gior-gos εχουμε σχεδον τα ιδια μηχανακια (1150 vs 1150 adv). Θα ακουγα με ενδιαφερον και την αποψη καποιου που καβαλαει βαραντερο λογω βαρους, απλα να παρω μια ιδεα.
Στο βαραντερο μου πάντα έβαζα μετζελερ και ηταν τέλεια..Μετά την κατάργηση των εκπληκτικών ΕΧΡ ανέλαβαν τα Μέχρι με τα οποία έκανα 20.000 ποιοτικα χλμ χωρις κανένα πρόβλημα πέρα μιας αρχικής ασάφειας λόγω κορώνας που όμως δεν προβλημάτιζε καθόλου...Μετά τα μετζελερ έγιναν made in china και αποφάσισα να εμπιστευτώ τα scorpion trail 2 με τα οποία έχω κάνει λίγες χιλιάδες χλμ, δεν με προβλημάτισαν μέχρι στιγμής αλλά δεν με ξετρελλενουν και όλας..Επειδή τα ντανλοπ συνήθως κουνάνε, επειδή στα μισελεν μπορείς να πέσεις σε ελαττωματικές παρτίδες στη θέση σου θα κοίταγα για νεχτ..Στα υπέρ τους είναι ακλόνητα, έχουν τα καταπληκτικά κρατήματα των ΕΧΡ, μεγάλη διάρκεια ζωής με την ίδια ποιότητα κρατήματος...Στα αρνητικά μία ασάφεια στις χαμηλές ταχύτητες, τετραγωνιζουν μετά τα 12 χιλιάδες χλμ, δεν διαβάζουν το δρόμο όπως τα ΕΧΡ..Καλή επιλογή φίλε..
xristos x
13/05/2017, 15:04
382343
Μόλις έβαλα τα bridgestone a40 τελικά στο vstrom
dimitris_a
20/10/2017, 16:08
Καλησπέρα, τα anakee wild τα έχει δοκιμάσει κανείς για να μας πει εντυπώσεις;
389548
Βάζω αύριο το πίσω στο freewind,στο διπλανό φόρουμ λένε οτι είναι καλύτερο απο TCK στο χώμα και με μεγαλύτερη δειάρκεια ζωής,είδωμεν,ευελπιστώ να βγάλει παραπάνω απο τα μόλις 7000 χιλ που άντεξε το DUNLOP K 760.
costas81
20/10/2017, 17:16
382343
Μόλις έβαλα τα bridgestone a40 τελικά στο vstrom
Καλορίζικα τα παπουτσάκια σου... είναι ωραίο λάστιχο και βγάζει αρκετά χιλιόμετρα. Όμως μετα από 7-8κ αρχίζει και γλιστράει λίγο όταν είναι κρύο
Παίδες καλημέρα σε όλους και καλό μήνα!!! Πωλούνται pirelli scorpion rally str από 990 adventure καινούργια με 400χλμ. Καλά κι όρθια χλμ σε όλους!!!!
Ημερομηνία παραγωγής Σεπτέμβρη 2017.
Καλησπέρα, τα anakee wild τα έχει δοκιμάσει κανείς για να μας πει εντυπώσεις;
389548
Περί Wild συνέχεια....
Οπως εχω πει έβαλα το πίσω στο freewind και μετα απο 2000 περίπου χιλ, δηλώνω ευχαριστημένος.Στην άσφαλτο φυσικά κάνει φασαρία μετά τα εκατό,αναμενόμενο για ενα τέτοιο λάστιχο,κατα τα άλλα έχει καλό πάτημα και σχετικά γρήγορη κορώνα.
Εκεί που με εξέπληξε ήταν στους επαρχιακούς με την κατσαρή η και χαλασμένη άσφαλτο, όπου τα τακούνια φιλτράρουν τις ανωμαλίες και περνάς με άνεση και ασφάλεια.
Στο χώμα χωρίς να κατεβάσω πιέσεις διώχνει στο πολύ γκάζι,περνάει όμως με άνεση τα λασπωμένα κομμάτια χωρίς να μπουκώνει ιδιαίτερα. Εν ολίγοις το θεωρώ το ιδανικό 50/50 ελαστικό,μένει να δώ την χιλιομετρική του απόδοση.
todoros78
08/11/2017, 18:54
σκέφτομαι να βάλω τα pirelli scorpion rally str στο v-strom για να μπορώ (να αρχίσω) να πηγαίνω περισσότερο χώμα (δεν παίζει αυτή τη στιγμή να αλλάξω μηχανάκι). Τα έχει δοκιμάσει κανείς??
Περί Wild συνέχεια....
Οπως εχω πει έβαλα το πίσω στο freewind και μετα απο 2000 περίπου χιλ, δηλώνω ευχαριστημένος.Στην άσφαλτο φυσικά κάνει φασαρία μετά τα εκατό,αναμενόμενο για ενα τέτοιο λάστιχο,κατα τα άλλα έχει καλό πάτημα και σχετικά γρήγορη κορώνα.
Εκεί που με εξέπληξε ήταν στους επαρχιακούς με την κατσαρή η και χαλασμένη άσφαλτο, όπου τα τακούνια φιλτράρουν τις ανωμαλίες και περνάς με άνεση και ασφάλεια.
Στο χώμα χωρίς να κατεβάσω πιέσεις διώχνει στο πολύ γκάζι,περνάει όμως με άνεση τα λασπωμένα κομμάτια χωρίς να μπουκώνει ιδιαίτερα. Εν ολίγοις το θεωρώ το ιδανικό 50/50 ελαστικό,μένει να δώ την χιλιομετρική του απόδοση.
Αν στα 2000 δε σου έχει δείξει καποια σοβαρή φθορά, θα έχει καλή διάρκεια. Όπως και να έχει ενημέρωσε μας.
karellen
09/11/2017, 07:14
Στο GS είχα τα Dunlop trailsmart,καλό λάστιχο αλλά από τα 6.000 χλμ άρχισε να τετραγωνίζει απότομα δίνοντάς σου,στο πλάγιασμα,αυτή την αίσθηση του φεύγω-δε φεύγω.Εμπιστοσύνη μηδέν από κει κι ύστερα οπότε αλλάχτηκαν με συνοπτικές διαδικασίες και στη θέση τους μπήκαν ένα ζευγάρι Mitas terraforce.Λαστιχάκι αποκάλυψη,ζεσταίνεται αμέσως,αθόρυβο και 195€ το ζεύγος παρακαλώ!
Περιμένω εντυπώσεις μετά από 5-6 χιλ χιλιόμετρα πάλι.
σκέφτομαι να βάλω τα pirelli scorpion rally str στο v-strom για να μπορώ (να αρχίσω) να πηγαίνω περισσότερο χώμα (δεν παίζει αυτή τη στιγμή να αλλάξω μηχανάκι). Τα έχει δοκιμάσει κανείς??
Δεν τα έχω βάλει ποτέ αλλά απ'οσο έχω διαβάσει αφήνουν καλή εντύπωση σε γενική χρήση αλλά δεν τα πάνε καλά με λάσπες, γρασίδια κλπ οπου χρειάζεται πραγματικό τακούνι. Ρίξε μια ματιά και στα Anakee Wild
2ο ζευγαρι Βridgestone Α40 στο gs 1150. Για γοργους βαρυφορτωμένους τουρίστες μια χαρα. Το πισω εως τις 8000 αψογο, μετα αρχιζει σταδιακά να τετραγωνίζει, οχι ενοχλητικα και εως τις 13000 ειναι αποδεκτό. Το κρατας ανετα εως 15000 και με πιο ηρεμη οδηγηση και λιγα δικαβαλα, μπορει και παραπάνω.
Παρουσιαστηκε πρόσφατα ο αντικατασταττης του το Α41.
dimitris_a
14/11/2017, 19:39
Περί Wild συνέχεια....
Οπως εχω πει έβαλα το πίσω στο freewind και μετα απο 2000 περίπου χιλ, δηλώνω ευχαριστημένος.
2000 χιλιόμετρα έκανες ρε θηρίο σε 20 μέρες;;;; keep going. (εγώ θέλω εξάμηνο.... :) )
Καλό feedback μου έδωσες γιατι είμαι ανάμεσα στα anakee wild και τα tkc80 και προσανατολίζομαι προς τα δεύτερα
σ'ευχαριστώ για την απάντηση
2000 χιλιόμετρα έκανες ρε θηρίο σε 20 μέρες;;;; keep going. (εγώ θέλω εξάμηνο.... :) )
Καλό feedback μου έδωσες γιατι είμαι ανάμεσα στα anakee wild και τα tkc80 και προσανατολίζομαι προς τα δεύτερα
σ'ευχαριστώ για την απάντηση
1980 για την ακρίβεια,είχα χρόνο και είχε τέλειο καιρό::)
Το Wild αντικαθιστά το παλιό καλό Τ63 ,έχω την αίσθηση οτι έχει λίγο πιο σκληρή γόμα,το 130/80/17 που φοράω ζεσταίνεται γρήγορα και σε ταξιδάκι 600 χιλ με δεύτερο άτομο και αποσκευές,έβαλα 40psi και δούλεψε άψογα.
Το ΤCK βλέπω έχει πιο πυκνό πέλμα,άρα και μεγαλύτερη δειάρκεια ζωής και μάλλον υστερεί λιγο στο χώμα.
Χαίρομαι που βοήθησα, οτι και να επιλέξεις,καλολάσπωτα !
Μανολης67
19/03/2020, 09:01
Michelin Sirac σε 660 19.000 χλμ
416184
416185
Cherouvim77
17/11/2021, 09:17
Ήρθε η ώρα να αλλάξω λάστιχα στο Varadero xl1000v MK3.
Αυτά που φοράει τώρα είναι τα Metzeler Tourance Next.
Η χρήση που κάνω δεν είναι καθημερινή.
Ασφάλτινη χρήση και μόνο για βόλτες και ταξίδια, οπότε δεν με δεσμεύει το να αντέχουν και πολλά χλμ.
Έχετε να προτείνετε κάτι δοκιμασμένο;
Σκέφτομαι και την πιθανότητα να βάλω πάλι τα ίδια.
karellen
17/11/2021, 09:31
Βάλε τα Pirelli scorpion trail,κορυφαίο κράτημα ακόμα και στα 15.000 χλμ.
Μετράω ήδη to τρίτο ζευγάρι στα gs.
Ήρθε η ώρα να αλλάξω λάστιχα στο Varadero xl1000v MK3.
Αυτά που φοράει τώρα είναι τα Metzeler Tourance Next.
Η χρήση που κάνω δεν είναι καθημερινή.
Ασφάλτινη χρήση και μόνο για βόλτες και ταξίδια, οπότε δεν με δεσμεύει το να αντέχουν και πολλά χλμ.
Έχετε να προτείνετε κάτι δοκιμασμένο;
Σκέφτομαι και την πιθανότητα να βάλω πάλι τα ίδια.
δοκίμασα πέρυσι στο Transalp τα Conti Trail Attack 3 , έμεινα ευχαριστημένος σε σχέση με τα Dunlop Meridian που φορούσε πιο πριν.
Γρήγορη κορώνα χωρίς να τρομάζει , ζεσταίνονται ικανοποιητικά γρήγορα , καλό φρένο , σταθερό στα χλμ.
Σε χώμα δεν πολυδοκίμασα αλλά δεν με ενδιέφερε κιόλας , σε 1-2 πατημένους χωματόδρομους με κροκάλα , άνετα χωρίς παρατράγουδα.
Εκτιμώ βέβαια οτι δεν είναι λάστιχο που θα βγάλει πολλά χλμ αλλά οπως έγραψες , και μοιράζομαι την ίδια φιλοσοφία, δεν σε απασχολεί λόγω πιο περιστασιακής χρήσης
+1 και από εμένα για τα Scorpion,τα έβαλα μετά από Tourance -σε ΧΤ600 βέβαια - και νόμιζα πως οδηγούσα Ducati.
(τα σκέτα Τουρανς που είναι πιο ονοφ,όχι τα Νext)
Cherouvim77
18/11/2021, 07:35
ευχαριστώ για τις γνώμες σας παιδιά, τελικά έβαλα πάλι τα ίδια :cool:
Την καλύτερη δουλειά έκανες, ούτε εμένα μου αρέσουν οι πειραματισμοί στα λάστιχα, καλές βόλτες !!
GogosLux
17/11/2023, 09:08
Καλημέρα,
σε 1290S μόλις τελειώνει το 2ο ζευγάρι ContiTrailAttack 3 και παράπονο δεν έχω, εκτός οτι τετραγωνίζει σχετικά γρήγορα 2καβαλος, 3βαλιτσος σε εθνική.
Σκέφτομαι μήπως πάω στο ContiRoadAttack 4.
Το μηχανακι ειναι για καθημερινό και 1-2 ταξίδια το έτος.
Έχει δοκιμάσει κάποιος το ContiRoadAttack 4 ?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.