Σύνδεση

View Full Version : MotoGP 2014 Pre-Season



Σελίδες : 1 2 3 4 [5] 6

GIOTIS750
15/02/2014, 19:14
Nicky vs Aleix

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=k9s6Qp_6dSk
http://youtu.be/k9s6Qp_6dSk

GIOTIS750
16/02/2014, 12:02
MOTOGP »
Sepang MotoGP Test: Dall’Igna begins reshaping Ducati


Την τελευταία ημέρα του ανοίγματος στις δοκιμές της Sepang , ο νεος της Ducati Corse γενικός διευθυντής Gigi Dall'Igna έδωσε μια εικόνα για τη φιλοσοφία του για την αλλαγη της πορειας του εργοστασίου στα μοτο τζιπι .

Ο παλαιότερος τεχνικος διευθυντής της Aprilia Racing , Dall'Igna έχει διοριστεί για να διορθώσει το αγωνίστηκο έργο MotoGP της Ducati .

Νικητής των αναβατών , κατασκευαστών και τους τίτλους ομάδες το 2007, η Ducati έμεινε χωρίς ένα βάθρο την περασμένη σεζόν και δεν έχει λάβει μια νίκη αγώνα μετά την αναχώρησή του Casey Stoner στο τέλος του 2010 .:(

Dall'Igna κατέστησε σαφές ότι δεν θα πρέπει να προβούν στη λήψη αποφάσεων σχετικά με snap σημαντικές αλλαγές στο σχεδιασμό της Desmosedici και προβλέπει ότι θα λάβει μέχρι το τρίτο αγώνα για να συλλέξει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται .

" Τα πάντα στο τέλος είναι μια εξέλιξη του προηγούμενου μοντέλου . Έτσι, σίγουρα το μέλλον της Ducati προέρχεται από αυτό [ το 2014 πρωτοτυπο », είπε ο Ιταλός .

«Εγώ θα αναλύσω τα δεδομένα των δοκιμών και των αγωνων και κατά τη γνώμη μου , μετά τον τρίτο αγώνα ελπίζω να έχουν όλες τις πληροφορίες που θα πρέπει να σκεφτούμε κάτι νέο .

«Επειδή έχω να μάθω τους ανθρώπους και θα πρέπει να μάθουν το πρωτοτυπο . Προς το παρόν, το χαρτί είναι εντελώς καθαρό , μέχρι τον τρίτο αγώνα . "

Ducati ολοκλήρωσε την πρώτη δοκιμή του 2014 με τον έβδομο ταχύτερο χρόνο γύρου του Dovizioso , ο οποίος ήταν πιο αργός από 0.837s της Honda του παγκόσμιου πρωταθλητή Marquez .



" Εμείς απλά βαλαμε κάποιες από τις ιδέες μου για το πρωτοτυπο », δήλωσε ο Dall'Igna , όταν ρωτήθηκε πόσο είχε τη δυνατότητα να επηρεάσει την GP14 από την άφιξή του το Νοέμβριο.

" Αυτό σημαίνει set -up . Μερικά πράγματα διαφορετικά σε όλους τους τομείς . Μερικές ιδέες ήταν καλές , κάποιες κακές. Όπως πάντα . Τώρα πρέπει να καταλάβουμε γιατί ορισμένες ιδέες ήταν κακες και να τις αλλάξουμε τους για την επόμενη φορά . Αυτή είναι η κανονική δουλειά των αγώνων ! "

Dall'Igna τόνισε ότι η επιτυχία θα έρθει τελικά από τους ανθρώπους που εργάζονται στην Ducati και ότι , ως εκ τούτου , οι μεγαλύτερες αλλαγές μέχρι στιγμής έχουν από την άποψη της οργάνωσης .

«Χρειάζομαι χρόνο για να καταλαβω τους ανθρώπους , γιατί οι άνθρωποι πρέπει να κάνουν τη δουλειά . Όχι εγώ ", δήλωσε . « Μόνο ένα νέο πρόσωπο έχει απασχοληθεί από τον Νοέμβριο .

" Έχω αλλάξει την οργάνωση γιατί για μένα η σύνδεση μεταξύ πίστα και το σπίτι [ εργοστάσιο ] δεν είναι αρκετά καλή . Ίσως αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αλλάξει πολύ [ το πρωτοτυπο και στο παρελθόν ], αλλά στο τέλος , τίποτα ...

" αυτό το τεστ βοήθησε να καταλάβουμε ότι έχουμε βελτιωθεί η οργάνωση λίγο από αυτή την άποψη . Τώρα οι άνθρωποι στην πίστα καταλαβαίνουν πολύ καλά τη φιλοσοφία των τροποποιήσεων , ώστε να μπορούν να παίξουν με τα νέα τμήματα με το σωστό τρόπο .

« Οι άνθρωποι στην πίστα πρέπει να κατανοήσουν τα προβλήματα, γιατί κάποιες τροποποιήσεις αυτές δεν βοηθούν στο να συλλέξεις τα δεδομένα . Στη συνέχεια, το Ducati Corse στην Μπολόνια θα πρέπει να αναπτύξουν τα νέα τμήματα , νέες ιδέες και νέες αντιλήψεις .

" Οι άνθρωποι-κλειδιά που έχω στην πίστα θα είναι επίσης οι ίδιοι άνθρωποι-κλειδιά που έχω στο εργοστάσιο , έτσι ώστε η σύνδεση να γινει

Ως μέρος αυτής της διαδικασίας , το σύστημα αυτό έχει προγραμματιστεί να στείλει προσωπικό του εργοστασίου στους αγώνες .

" Το έκανα αυτό στο παρελθόν . Αυτό είναι για μένα η καλύτερη λύση για να αναπτυχθεί σωστά το πρωτοτυπο », δήλωσε ο Dall'Igna . "Κατά τη γνώμη μου, αυτό δεν συνέβαινε αρκετά στο παρελθόν .

" Τώρα οι άνθρωποι στην πίστα γνωρίζουν τα πάντα σχετικά με το τι οι άνθρωποι στο σπίτι κάνουν . Η επικοινωνία είναι πάντα σημαντικη . Όχι μόνο στους αγώνες . "

Το μεγαλύτερο άγνωστο που περιβάλλει την Ducati αυτή τη στιγμή είναι αν θα στραφούν όλοι - ή τουλάχιστον oi περισσότεροi - από το εργοστάσιο στην open class

Μια επίσημη απόφαση αναμένεται πριν από το τέλος του τρέχοντος μηνός . Dall'Igna επέμεινε τίποτα δεν έχει ακόμη αποφασιστεί - αλλά γράφονται δυσκολίες sthn ανάπτυξη ενός πρωτοτυπου σύμφωνα με τις ολοένα και πιο περιοριστικούς κανόνες Factory .

Για κάτιπου ο Dall'Igna ήταν σίγουρςι είναι ότι η κύρια χορηγός Marlboro δεν θα πρέπει να ενοχλείται από την κίνηση στην οπεν , θα πρέπει να θεωρείται ότι ειναι ο καλύτερος τρόπος προς τα εμπρός .

« Η σχέση με τη Marlboro είναι πολύ καλή . Θα συζητήσουμε μαζί . Αλλά στο τέλος αυτό είναι ένα τεχνικό ζήτημα . Νομίζω ότι για την Marlboro , όπως και για την Ducati , το πιο σημαντικό πράγμα είναι η εξελιξη του πρωτοτυπου για να πάει για τις θέσεις που εμπορικά σήματα όπως Marlboro Ducati αξιζουν και πρέπει να επιτευχθεί . "

Από την άποψη των στόχων του , ο Dall'Igna έχει μόνο ένα κύριο στόχο : «Για μένα το πιο σημαντικό πράγμα φέτος είναι να δούμε πρόοδο. "

.http://www.crash.net/motogp/news/200299/1/dalligna-begins-reshaping-ducati.html

Billymuse
16/02/2014, 12:47
Xρόνια πολλά στον γιατρό :beer:

309918

SHOOTER045
16/02/2014, 14:16
οοοοου γιες :beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer: nastro azzuro η μπυρα ετσι???????????
μην ξεχνιομαστε........309920

GIOTIS750
16/02/2014, 17:54
Xρόνια πολλά στον γιατρό :beer:

309918
309965
:a08::a08::a08::a08::a33: :beer:

GIOTIS750
18/02/2014, 17:40
Download & Nonton MotoGP Full Race ΑΠΟ 1992 ΜΕΧΡΙ 2013 ΟΛΑ ΤΑ ΛΙΝΚ ΜΕΧΡΙ ΚΑΤΩ

http://motogpholic-id.blogspot.gr/2013/10/download-nonton-motogp-full-race.html

:wlae::wlae::panic::panic::wlae::wlae:

Billymuse
18/02/2014, 17:57
Download & Nonton MotoGP Full Race ΑΠΟ 1992 ΜΕΧΡΙ 2013 ΟΛΑ ΤΑ ΛΙΝΚ ΜΕΧΡΙ ΚΑΤΩ

http://motogpholic-id.blogspot.gr/2013/10/download-nonton-motogp-full-race.html

:wlae::wlae::panic::panic::wlae::wlae:

Γιώτης εισαι 310059 αγάπη μου :beer:

GIOTIS750
18/02/2014, 18:29
Γιώτης εισαι 310059 αγάπη μου :beer:

Ετσι για να χουμε κατι να βλεπουμε μεχρι να αρχισει η ΔΡΑΣΗ;)

GIOTIS750
18/02/2014, 19:33
Argonaytis46:beer:
Billymuse:beer:
shooter045:beer:

RaGe_Raptor
20/02/2014, 12:27
Φημολογείται ότι ο μαρκ έσπασε το πόδι του σε προπόνηση και δε θα πάρει μέρος στις δοκιμές της sepang2...

Antonisss
20/02/2014, 14:14
Όχι πια φήμη...

http://www.autosport.com/news/report.php/id/112581

sapila racing
20/02/2014, 14:18
Όχι πια φήμη...

http://www.autosport.com/news/report.php/id/112581

Γκαντεμιά.
Ισως έτσι ο συναγωνισμός να είναι πιο έντονος και να μην τους παρει τα σωβρακα με τη μια.

MG-KTiNoS
20/02/2014, 14:19
Όχι πια φήμη...

http://www.autosport.com/news/report.php/id/112581

Η ΚΩΛΟΦΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΡΟΣΣΙ ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ ! ! ! ! !
:lol:


(μλκ πάντως... :()

fkol k4
20/02/2014, 14:41
Η ΚΩΛΟΦΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΡΟΣΣΙ ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ ! ! ! ! !
:lol:


(μλκ πάντως... :()

Μπα, δεν θα το 'λεγα...
Αν ο μικρός δεν κάνει δοκιμές, οι yamahαίοι δεν θα ξέρουν αν πλησιάζουν ή τον πίνουν κανονικά. Στο πρωτάθλημα θα τους συνέφερε αυτό, όχι τώρα :D
Πάντως από ότι είδα δεν πρέπει να τον τραβήξει πολύ, 3 βδομάδες για σπασμένο πόδι δεν ακούγεται και πολύ άσχημα, μακάρι να γίνει γρήγορα καλά!

Billymuse
20/02/2014, 14:49
Aπο τι κατάλαβα και αν θυμάμαι καλα απτα αγγλικά μου εδώ πρέπει να χτύπησε ο άλλος γιατί ειχα πάθει κάτι αντίστοιχο πριν χρόνια στη μπάλα

310197

αφου δεν είναι γόνατο η μηρός τα άλλα ειναι πιο νορμάλ στο να τον επηρεάσουν για μεγάλο διάστημα..

Antonisss
20/02/2014, 15:52
Αφού γλίτωσε τα χειρότερα όπως χειρουργείο πάλι καλά.

Η Movistar χορηγός στη Yamaha

cityfly
21/02/2014, 18:54
Aπο τι κατάλαβα και αν θυμάμαι καλα απτα αγγλικά μου εδώ πρέπει να χτύπησε ο άλλος γιατί ειχα πάθει κάτι αντίστοιχο πριν χρόνια στη μπάλα

310197

αφου δεν είναι γόνατο η μηρός τα άλλα ειναι πιο νορμάλ στο να τον επηρεάσουν για μεγάλο διάστημα..

fibula είναι η περόνη οπότε είναι το άλλο οστό από αυτό που δείχνει το βελάκι
αλλά η ουσία είναι ότι δεν πείραξε τένοντες και συνδέσμους καθόλου και ότι δε χρειάζεται εγχείρηση

Billymuse
21/02/2014, 19:04
fibula είναι η περόνη οπότε είναι το άλλο οστό από αυτό που δείχνει το βελάκι
αλλά η ουσία είναι ότι δεν πείραξε τένοντες και συνδέσμους καθόλου και ότι δε χρειάζεται εγχείρηση

ωχ ναι ρε συ το βελάκι τώρα ειδα οτι δείχνει στο καλάμι αντι για τη περόνη,ναι ειναι χαμηλά στον αστράγαλο απο τη μερια της περόνης :beer:

libali10
22/02/2014, 22:08
Περυσι 17 ξαπλες.Φετος 1 και ατυχος!Κουδουνακι για τον μικρουλι μας πρωταθλητη διοτι αν δεν προσεξει να μετριασει τις πτωσης του,και η περσινη τυχη μετατραπει σε φετινη ατυχια δεν το βλεπω καλα. (την περσινη των Πετρονσα-Λορενθο τουμπα και τυτανιο).Περυσι ηταν λαστιχενιος παντως!Ευχομαι και φετος.

Billymuse
25/02/2014, 15:16
Kαι ο Suppo και καλα νοιάζεται ακόμα για τη Ducati...

Ο πρώην Διευθυντής στο Αγωνιστικό Τμήμα της Ducati, Livio Suppo, δηλώνει ότι καταλαβαίνει απόλυτα το δίλημμα στο οποίο βρίσκονται οι κόκκινοι, για το αν πρέπει να παραμείνουν με τις εργοστασιακές συμμετοχές το 2014, ή να αλλάξουν σε OPEN.



Η τελική απόφαση θα παρθεί στις 28 Φεβρουαρίου. Αν η εργοστασιακή Ducati συνεχίσει ως OPEN στο MotoGP, τότε θα μπορούν να δουλέψουν και να εξελίξουν τον κινητήρα τους, ενώ σε αντίθετη περίπτωση θα τους επιβληθεί "πάγωμα" εξέλιξης, όπως και σε κάθε άλλη εργοστασιακή συμμετοχή.



"Είτε μας αρέσει, είτε όχι, ο στόχος ενός εργοστασίου στη μεγάλη κατηγορία είναι να είναι όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικό", σχολίασε ο Suppo στο MCN. "Αυτή τη στιγμή, η Ducati είναι σε δύσκολη θέση. Οι περσινές της εμφανίσεις ήταν οι χειρότερες, από το 2003 και το ντεμπούτο της στην κατηγορία. Κατανοώ ότι ψάχνουν απεγνωσμένα ένα τρόπο για να βελτιωθούν και είναι απολύτως κατανοητή η ευκαιρία που τους παρουσιάζεται να συμμετέχουν στην OPEN κατηγορία, αυξάνοντας έτσι τη δυναμική τους".

MG-KTiNoS
25/02/2014, 15:27
Φυσικά και νοιάζεται γιατί είναι προ.
Μια μέρα ίσως ξαναπάει πίσω.
:)

(είπε και μια πολύυυυ μεγάλη κουβέντα, πλήρωσε η Ντουκάτι την απόλυση Πρετσιόζι)
:a43::a43:

RaGe_Raptor
25/02/2014, 17:35
από τη μια η ducati που προτιμάει εξέλιξη του κινητήρα κι από την άλλη η Suzuki (που μαζί με τους άλλους Ιάπωνες) προτιμάει εξέλιξη ηλεκτρονικών και πιστεύει πως εκεί είναι το μέλλον και γι'αυτόν ακριβώς το λόγο δε μπαίνει στην όπεν..και ετοιμάζουν πόλεμο στον καρμέλο που θέλει spec ecu για όλους.

Antonisss
25/02/2014, 19:25
Το θέμα είναι ότι στο παιχνίδι των Honda-Yamaha κανείς δεν μπορεί να σταθεί με αξιώσεις...

Εύχομαι αυτό που θέλει ο Carmelo να περάσει και να μην αρχίσει η Honda τα αντίστοιχα της Ducati στα SBK. Ξέρουμε ότι στα λεφτά η Honda δεν έχει αντίπαλο, αλλά αυτό δεν είναι προς το καλό του πρωταθλήματος πια...

H.A.Balafoutre
25/02/2014, 20:48
Το θέμα είναι ότι στο παιχνίδι των Honda-Yamaha κανείς δεν μπορεί να σταθεί με αξιώσεις...

Εύχομαι αυτό που θέλει ο Carmelo να περάσει και να μην αρχίσει η Honda τα αντίστοιχα της Ducati στα SBK. Ξέρουμε ότι στα λεφτά η Honda δεν έχει αντίπαλο, αλλά αυτό δεν είναι προς το καλό του πρωταθλήματος πια...

Χθές-προχθές, οδηγούμενος από ένα λίνκ ενός συνφορουμίτη, ανακάληψα αυτόν τον Kevin Cameron... Διαβάζοντας 3-4 άρθρα του συμφώνησα μαζί του σε πολλά πράγματα, όπου μάλιστα είχα γράψει κάτι ψύγματα εδώ κι εκεί αλλά όπως τα γράφει ο τύπος αυτός...έχω πάθει πλάκα. Και λέει αλήθειες.

http://www.cycleworld.com/2013/08/01/technical-analysis-90-degree-v-four-engine-motogp-racing-technology/

Okay, maybe I’m building castles in the air, but the drawing is suggestive. And the Ducatis are a second a lap slow. If Honda can do it, Ducati, whose engineers are just as intelligent and well-educated, should be able to do it, too. To add an element of crudity to the discussion, an extra 30 million R&D dollars wouldn’t hurt, either. MotoGP is not a contest of equals.

http://www.cycleworld.com/2014/01/29/ducati-set-to-shake-up-motogp-with-new-open-strategy/

This is no harder to understand than any other clash of cultures. In Japan, Honda’s primacy is accepted, with Yamaha, Suzuki, and Kawasaki lining up behind Honda in that order. It is believed that the four Japanese motorcycle producers agreed to participate in the new series for a period of 10 years. The Japanese factories formed the MSMA (Motorcycle Sports Manufacturers’ Association) to represent them to the FIM and Dorna. Just as Honda always hires the top one percent of graduate engineers from Tokyo University every year and assumes they will be first to originate and apply new technologies, so, too, Honda assumes that its “recommendations” will have the force of law in MSMA. To Westerners, this seems undemocratic, but in Japan, it is considered right and proper


Except for Ducati. The Borgo Panigalians went for broke on 800cc bore/stroke, revs, and horsepower, and put Casey Stoner on its bike. Previously known mainly for losing the front end, Stoner attained instant mastery on the Ducati, winning 10 races and the 2007 championship. This made embarrassing nonsense of Honda’s top Todai grads, its R&D expertise, and its 40-year reputation in racing. Mother Nature is not the only one you mustn’t fool!

As we know, Ducati later got its come-uppance. Ducati originally adopted Bridgestone tires because it believed that company would give better R&D than giant Michelin, who was supplying most of the paddock. But when Michelin faltered and Bridgestone was made the spec tire for all of MotoGP, as “everyman’s tire,” they could no longer work as well on Ducatis. Stoner won fewer races every year until he was hired away by—you guessed it—Honda. Then, sproing!, he immediately won 10 races and the championship. God was in His Heaven, and all was well with the world.

Antonisss
26/02/2014, 13:27
Οι Factorαίοι Yamahαίοι παραπονιούνται άσχημα για τη νέα γενιά Bridgestone... Προλαβαίνουν να το γυρίσουν Open να πάρουν το μαλακό ελαστικό?!! :lol:

sapila racing
26/02/2014, 13:41
Οι Factorαίοι Yamahαίοι παραπονιούνται άσχημα για τη νέα γενιά Bridgestone... Προλαβαίνουν να το γυρίσουν Open να πάρουν το μαλακό ελαστικό?!! :lol:

Του χρόνου τώρα.
Οχι οτι δεν μπορούν βέβαια, αλλά είναι και θέμα γοήτρου.

fkol k4
26/02/2014, 13:59
Οι Factorαίοι Yamahαίοι παραπονιούνται άσχημα για τη νέα γενιά Bridgestone... Προλαβαίνουν να το γυρίσουν Open να πάρουν το μαλακό ελαστικό?!! :lol:

Καλά να πάθουν.
Για όλα όσα τους πάνε στραβά φταίνε αυτοί και μόνο αυτοί.
Όταν συμφωνούσαν στους κανονισμούς που ουσιαστικά πέταγαν έξω όλους τους μικρούς ήταν καλά.
Έτσι όμως έμειναν μόνο αυτοί και η Honda, οπότε ας μαντέψουν τώρα ποιος είναι ο μικρός ανάμεσά τους...

sapila racing
26/02/2014, 14:40
Καλά να πάθουν.
Για όλα όσα τους πάνε στραβά φταίνε αυτοί και μόνο αυτοί.
Όταν συμφωνούσαν στους κανονισμούς που ουσιαστικά πέταγαν έξω όλους τους μικρούς ήταν καλά.
Έτσι όμως έμειναν μόνο αυτοί και η Honda, οπότε ας μαντέψουν τώρα ποιος είναι ο μικρός ανάμεσά τους...

Σε ποιούς μικρούς αναφέρεσαι? :confused:
Ντεν εχει μικρούς στα Motogp εδω και χρόνια.

Μια χαρά κανει την ερευνά της η Yamaha και στην Open για να ξερει τι μπορεί να κανει το μοτέρ της με 24 λίτρα, ενω ταυτόχρονα δουλεύει για να τον κάνει οικονομικό για τα 20 λίτρα.

fkol k4
26/02/2014, 15:05
Σε ποιούς μικρούς αναφέρεσαι? :confused:
Ντεν εχει μικρούς στα Motogp εδω και χρόνια.

Μια χαρά κανει την ερευνά της η Yamaha και στην Open για να ξερει τι μπορεί να κανει το μοτέρ της με 24 λίτρα, ενω ταυτόχρονα δουλεύει για να τον κάνει οικονομικό για τα 20 λίτρα.

Σε αυτούς που έχουν μικρότερες δυνατότητες από ότι η Yamaha και η Honda να ρίχνουν λεφτά.
Δεν ξέρω πως έγινε αντιληπτό το «μικροί», προφανώς όμως δεν εννοώ κάποιον απλό βελτιωτή, αλλά τα εργοστάσια που δεν έχουν τις ίδιες οικονομικές δυνατότητες με τη Yamaha και τη Honda.
Θεωρώ αυτονόητο το πλαίσιο μέσα στο οποίο γίνεται να χρησιμοποιηθεί ο όρος «μικρός» για το MotoGP της τελευταίας δεκαετίας.

Όσο για την έρευνα, προφανώς το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει δεν είναι το τι κάνει το μοτέρ της με Yamaha 24 λίτρα, αλλά το ότι τα εργοστασιακά της τρώνε τη σκόνη του Open.
Και αν γι αυτό φταίει η Bridgestone, ακόμα καλύτερα.
Όταν ψήφιζαν τη μονομάρκα στα λάστιχα για να μην μπορεί η Ducati να έχει δικό της λάστιχο και έθαψαν τον ανταγωνισμό καλά ήταν.
Ας παρακαλέσουν λοιπόν τώρα τη Bridgestone, Η Ducati την παρακαλάει ήδη τρία χρόνια.

sapila racing
26/02/2014, 15:28
Σε αυτούς που έχουν μικρότερες δυνατότητες από ότι η Yamaha και η Honda να ρίχνουν λεφτά.
Δεν ξέρω πως έγινε αντιληπτό το «μικροί», προφανώς όμως δεν εννοώ κάποιον απλό βελτιωτή, αλλά τα εργοστάσια που δεν έχουν τις ίδιες οικονομικές δυνατότητες με τη Yamaha και τη Honda.
Θεωρώ αυτονόητο το πλαίσιο μέσα στο οποίο γίνεται να χρησιμοποιηθεί ο όρος «μικρός» για το MotoGP της τελευταίας δεκαετίας.

Όσο για την έρευνα, προφανώς το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει δεν είναι το τι κάνει το μοτέρ της με Yamaha 24 λίτρα, αλλά το ότι τα εργοστασιακά της τρώνε τη σκόνη του Open.
Και αν γι αυτό φταίει η Bridgestone, ακόμα καλύτερα.
Όταν ψήφιζαν τη μονομάρκα στα λάστιχα για να μην μπορεί η Ducati να έχει δικό της λάστιχο και έθαψαν τον ανταγωνισμό καλά ήταν.
Ας παρακαλέσουν λοιπόν τώρα τη Bridgestone, Η Ducati την παρακαλάει ήδη τρία χρόνια.


Θεωρείς οτι είναι πρόβλημα για την Yamaha factory οτι ενα low budget μηχανακι Yamaha είναι κοντά στα εργοστασιακά?
Μπορεί και να τα περάσει, αλλά δεν το νομίζω. Τα Tech3 ναι, θα τα περάσει αρκετες φορές φέτος απ οτι φαίνεται.
Διαφήμιση είναι και μάλιστα η καλύτερη. Εκτός του οτι θα είναι πανετοιμη για το Control ECU που ερχεται.

Εχεις διαβασει πως το βλέπει ο Poncharal?
http://motomatters.com/interview/2014/02/24/herve_poncharal_interview_on_the_open_ya.html
Δες το σε πιο μακρύ ορίζοντα και θα δείς οτι εχουν πετύχει διάνα στην Yamaha.

Antonisss
26/02/2014, 17:57
Παράπονα για τη Bridgestone υπάρχουν εδώ και 2-3 χρόνια... Το 11 ήταν που αν έκανες μισό γύρο χαλαρός και μετά πήγαινες να το πιέσεις σε πούλαγε γιατί είχε χάσει θερμοκρασία, για το μπροστινό κάνανε παράπονο ( Στόνερ πρώτα όταν ήταν στην Χόντα και Ρόσσι αργότερα) ότι ο σκελετός ήταν μαλακός, η Honda είχε προβλήματα chatter όταν λίγο πριν την αρχή του 12 η Bridgestone άλλαξε ξαφνικά τα specs του μπροστινού ελαστικού κοκ...

Όλα αυτά προφανώς είναι αποτελέσματα μονομάρκας - έλλειψης ανταγωνισμού

sapila racing
26/02/2014, 18:44
Όλα αυτά προφανώς είναι αποτελέσματα μονομάρκας - έλλειψης ανταγωνισμού

+1074

H.A.Balafoutre
27/02/2014, 09:11
Καλά ρε παιδιά...τι λέτε...κι ο Ντάνι δεν έκανε καλούς χρόνους την πρώτη μερα. Μπορεί να είναι γενικό το θέμα. Μην βιάζεστε.

Antonisss
27/02/2014, 12:39
Ο JL99 ήταν τόσο τσαντισμένος σήμερα με τα Bstone που δεν θέλησε να κάνει δηλώσεις...

H.A.Balafoutre
27/02/2014, 13:16
Μάλιστα...ξεκινάμε πάρα πολύ ωραία...χαχαχαχαααα

GIOTIS750
27/02/2014, 15:14
SEPANG


http://m.youtube.com/watch?v=GOq_q2XEr4U&feature=g-subs-u

Billymuse
27/02/2014, 20:03
Ο Andrea Dovizioso έκανε το ντεμπούτο του με την OPEN μοτοσυκλέτα της Ducati, σήμερα, προτελευταία ημέρα των επαναληπτικών δοκιμών στην πίστα της Sepang στην Μαλαισία. Είναι η πρώτη φορά που εργοστασιακός αναβάτης των κόκκινων δοκιμάζει την Desmosedici με το στάνταρ software, κάτι που σαφώς δείχνει προς τα που προσανατολίζονται οι κόκκινοι.

και απο τι φαίνεται του πήγε καλά το πράγμα :beer:

"Είναι λίγο χειρότερο από το δικό μας κι έτσι πρέπει να συνεχίσουμε τη δουλειά. Σήμερα το βράδυ θα κάνουμε μια συνάντηση. Δεν είναι πολύ άσχημο, αλλά το δικό μας είναι καλύτερο", σχολίασε ο Dovi αναφορικά με το στάνταρ software και αυτό της Ducati. "Η διαφορά είναι, λίγο-πολύ, εμφανής σε κάθε επίπεδο. Το σύστημα προστασίας για τη σούζα (σ.σ. anti-wheelie) είναι χειρότερο, το traction control είναι χειρότερο, αλλά τίποτα το πολύ σοβαρό. Αύριο θα κάνουμε περισσότερες συγκρίσεις".



Ένα από τα πλεονεκτήματα της OPEN κατηγορίας, είναι και το γεγονός ότι οι μοτοσυκλέτες θα έχουν στη διάθεσή τους τέσσερα λίτρα επιπλέον καύσιμο. "Ο κινητήρας είναι καλύτερος με το περισσότερο καύσιμο, αλλά η διαφορά δεν είναι και τόσο μεγάλη", τόνισε ο Dovizioso, ο οποίος σήμερα έκανε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο (2:00.787) μένοντας 0,748 πίσω από τον πρώτο. Σύμφωνα με πληροφορίες από την Ducati, ο Andrea Dovizioso ανέβηκε στην OPEN μοτοσυκλέτα περίπου στις 16:00 το απόγευμα. Στον 46ο γύρο του, στη σέλα της OPEN Desmosedici, "έγραψε" 2:00.836, δηλαδή μόλις 49 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο πάνω από το χρόνο του με την GP14!

RaGe_Raptor
28/02/2014, 11:12
Προβλέπεται ένα καυτό '14...!!!

310702

sapila racing
28/02/2014, 11:14
Προβλέπεται ένα καυτό '14...!!!


Yes Doctor! :D

RaGe_Raptor
28/02/2014, 11:18
Yes Doctor! :D

Εξωγηινοποιήθηκε (...!!???) και πάλι; Είναι λίγο νωρίς να πούμε αλλά... Πάντα βέβαια απόντος του πρωταθλητή ..

byron
28/02/2014, 12:04
Το Suzuki δυνατό το βλέπω...:a13:

RaGe_Raptor
28/02/2014, 12:07
Ο νταλ´ινια επιβεβαίωσε τη συμμετοχή στην όπεν..

Billymuse
28/02/2014, 13:58
Εspargaro Aleix :a016::a016:

devil's animal
28/02/2014, 14:38
ειναι πολυ νωρις ακομα για να μιλησουμε με σιγουρια...
φαινεται ομως οτι τα open δεν θα κανουν τις κορινες που εκαναν τα crt και θα υπαρχουν περισσοτερες μαχες, τουλαχιστον με τα δορυφορικα...

ο γιατρος την ταχυτητα την ειχε και την εχει αλλα το θεμα ειναι να βρει και την διαρκεια...
(σχεδον σε ολους τους περυσινους αγωνες, 1 με 2 γυρους γυρναγε στον ρυθμο των πρωτων...το δυσκολο ειναι να το κανει ολο τον αγωνα)..ιδωμεν...

RaGe_Raptor
28/02/2014, 14:51
ειναι πολυ νωρις ακομα για να μιλησουμε με σιγουρια...
φαινεται ομως οτι τα open δεν θα κανουν τις κορινες που εκαναν τα crt και θα υπαρχουν περισσοτερες μαχες, τουλαχιστον με τα δορυφορικα...

ο γιατρος την ταχυτητα την ειχε και την εχει αλλα το θεμα ειναι να βρει και την διαρκεια...
(σχεδον σε ολους τους περυσινους αγωνες, 1 με 2 γυρους γυρναγε στον ρυθμο των πρωτων...το δυσκολο ειναι να το κανει ολο τον αγωνα)..ιδωμεν...


Απ'ότι θυμάμαι ο γιατρός σχεδόν ποτέ δεν είχε ταχύτητα σε δοκιμές ακόμη και τις χρονιές που έπαιρνε τίτλους..

DoctoR_k6
28/02/2014, 16:46
Απ'ότι θυμάμαι ο γιατρός σχεδόν ποτέ δεν είχε ταχύτητα σε δοκιμές ακόμη και τις χρονιές που έπαιρνε τίτλους..

:a013:
Σωστος gixxerman!!Ποτε ο Ροσι δεν ηταν των απολυτων χρονων απλα γυρναγε παντα σταθερα κ γρηγορα κ ειδικα κ στους τελευταιους γυρους που οι αλλοι μενανε απο λαστιχο...
Αν εξαιρεσουμε τα τελευταια χρονια απο ducatti κ μετα!!Αντε Γιατρε μοιρασε πονο σε τετοια ηλικια με τοσες αλλαγες για ενα γερο σαν εσενα να γελαει κ το παρδαλο κατσικι!!

GIOTIS750
28/02/2014, 17:33
sepang 2



https://www.youtube.com/watch?v=9CJkvhsC8Sk&feature=player_detailpage
http://youtu.be/9CJkvhsC8Sk

:):):eek:

Official: Ducati goes Open class for MotoGP 2014
28 February 2014
310727

http://www.crash.net/motogp/news/200720/1/official-ducati-goes-open-class-for-motogp-2014.html

devil's animal
28/02/2014, 17:42
Απ'ότι θυμάμαι ο γιατρός σχεδόν ποτέ δεν είχε ταχύτητα σε δοκιμές ακόμη και τις χρονιές που έπαιρνε τίτλους..

δεν γινεται να παιρνεις τιτλους και να μην εχεις την ταχυτητα...ειναι οξυμωρο...

προφανεστατα οι δοκιμες γινονται για να υπαρξει εξελιξη και μεγαλυτερη ταχυτητα...καποιοι λοιπον, κανουν καλη δουλεια και βγαινουν πραγματα και αλλοι ειτε λογω συνθηκων, ειτε αλλων πραγματων δεν κανουν προοδο...

δεν γινεται λοιπον να μην εχει την ταχυτητα στις δοκιμες και να πηγαινει και να βγαινει πρωτος στο πρωταθλημα...
πιθανοτατα να δοκιμαζε κατι και να μην στοχευε στον απολυτο χρονο...
γι'αυτο λεω ειναι νωρις ακομα...

συνηθως οι προσομοιωσεις αγωνα για Χ γυρους δειχνουν ποιος ειναι δυνατος..αλλα και παλι ολα αυτα αλλαζουν μεσα στον αγωνα...

Wisdover
28/02/2014, 20:29
Για να δούμε τι θα δούμε και φέτος.

ripseventh
28/02/2014, 23:38
Πρωτάθλημα με δύο εργοστασιακά,αν είναι έτσι ας το γυρίσουν και οι γιαμαχονταιοι στα open....πολυ καλα θα τ πάνε και αυτοί.

RaGe_Raptor
01/03/2014, 09:24
MOTOGP: REVOLUTIONS IN PROGRESS
Six takeaways from the second preseason test at Sepang. (http://www.cycleworld.com/2014/02/28/motogp-racing-second-preseason-test-at-sepang-progress-review/)

GIOTIS750
01/03/2014, 19:43
2014 test 2 , day 3


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=dQiEgE6bezk

http://youtu.be/dQiEgE6bezk

RaGe_Raptor
03/03/2014, 10:30
Πρώτος ο Χόρχες στο τεστ της Bridgestone στο Phillip island , δεύτερος ο Καλ και τρίτος ο Ρόσσι

SHOOTER045
03/03/2014, 10:50
19 και σημερα....

GIOTIS750
04/03/2014, 14:02
Test

http://youtu.be/XsFuel-FnEQ

SHOOTER045
04/03/2014, 14:30
18 και σημερα....:a014:

GIOTIS750
05/03/2014, 14:57
MotoGP Phillip Island test: Rossi shows blistering race pace
05/03/2014
311026
- See more at: http://www.bikesportnews.com/news-detail.cfm?newstitle=MotoGP-Phillip-Island-test:-Rossi-shows-blistering-race-pace&newsid=11325#sthash.kBi3w1VY.dpuf

SHOOTER045
05/03/2014, 15:23
Forza vale!!!!!!!

RaGe_Raptor
05/03/2014, 15:45
Μέχρι στιγμής όλα δείχνουν ότι θα δούμε τον παλιό Ρόσσι φέτος..αν μπορεί να κρατάει ανταγωνιστικό ρυθμό μέχρι τέλους .

DrIoannis
05/03/2014, 16:34
Όσο τον θυμάμαι στον πρώτο αγώνα του '13 Qatar πραγματικά ήταν σαν ταύρος ο Vale. Μετά όμως δεν ξέρω τι παίχτηκε,ίσως είναι και θέμα ψυχολογίας.

spyro
05/03/2014, 16:40
μακάρι ....

MG-KTiNoS
05/03/2014, 22:36
Μα αφού η Χόντα έχει μηχανάρα-πιλοτάρα τι πρόβλημα έχεις ρε Σούπο?

http://www.gpone.com/en/2014030412886/Honda-Ducati-against-the-aim-of-the-Open-rules.html

Μήπως να το κάνουμε μονομάρκα?
Να τρέχεις εσύ και 5 6 πελάτες να μην έχουμε πρόβλημα?
:lol:

υγ
Ένα πράμα δε μπόρεσα να καταλάβω ποτέ...
Πως τους έφυγε ο Ρόσσι???
ΕΠΡΕΠΕ να τον είχαν βγάλει θετικό στο αντιντόπινγκ, κάτι ρε παιδί μου....
:lol:

SHOOTER045
05/03/2014, 22:39
17 και σημερα

H.A.Balafoutre
06/03/2014, 08:11
Μα αφού η Χόντα έχει μηχανάρα-πιλοτάρα τι πρόβλημα έχεις ρε Σούπο?

http://www.gpone.com/en/2014030412886/Honda-Ducati-against-the-aim-of-the-Open-rules.html

Μήπως να το κάνουμε μονομάρκα?
Να τρέχεις εσύ και 5 6 πελάτες να μην έχουμε πρόβλημα?
:lol:

υγ
Ένα πράμα δε μπόρεσα να καταλάβω ποτέ...
Πως τους έφυγε ο Ρόσσι???
ΕΠΡΕΠΕ να τον είχαν βγάλει θετικό στο αντιντόπινγκ, κάτι ρε παιδί μου....
:lol:

Είναι θέμα ερμηνείας του νόμου...από την εξής άποψη, η διαφορά στο μπάτζετ για να φτάσει η χονδα δεδομένες επιδόσεις με 20 λίτρα και 5 κινητήρες το χρόνο σε σχέση με τα 24 λίτρα και τους 12 κινητήρες το χρόνο στην OPEN, είναι τόσο μεγάλη, που δεν εμφανίζεται στους χρόνους. Με το δικό της το πελατιειακό φαίνεται η διαφορά, άσχετα αν με τον Στόνερ ήτανε (και το διαφημίζανε) στο 0.3sec, αλλά εκεί πίστευαν θα ήτανε και οι άλλοι κι εννοώ στους χρόνους που έχουνε τώρα τα πελατειακά τους. Γι'αυτό και στο πρώτο, το βασικό επίπεδο εξέλιξης, μπορείς και το αγοράζεις και το κρατήσεις αν θέλεις. Στο επόεμενο επίπεδο εξέλιξης, εκείνο των χρόνων του Stoner, δεν αγγίζεις ούτε βίδα.

Antonisss
06/03/2014, 11:53
Lol, όσο πάει και γίνεται πιο "γελοίο" το θέμα. Κάτι ακούγεται για κατηγορία Factory 2, μετά την κίνηση της Ducati, η οποία θα περιλαμβάνει μόνο την.... ναι, καλά καταλάβατε, την Ducati... Εάν πάρουν μία νίκη ή 2 2ες ή 3 3ες, τότε πέφτουν στα 22.5 λίτρα και 9 κινητήρες. Γαμώ τη Honda γαμώ...

RaGe_Raptor
06/03/2014, 11:59
Το γ@μησαν το θέμα...πόσο θέλω να κόψει κώλους η Ducati ..ακόμη και με τις τρικλοποδιές που βάζουν τώρα...

sapila racing
06/03/2014, 12:07
Τα politics στα Motogp δινουν και παίρνουν.
Λες και δεν το περίμεναν όταν έφτιαξαν τους κανονισμούς της open.
Το θέμα είναι βέβαια να είναι πιο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, και με την Ducati στην Open θα είναι. Ομως υποτίθεται οτι η Open φτιάχτηκε με σκοπό να μειωθεί το κόστος και είναι στην ουσία ενα μεταβατικό στάδιο μεχρι να τρέχουν όλοι υποχρεωτικά με control ecu και να είναι και πάλι πρωτάθλημα με μια κατηγορία.
Το κόστος της Ducati Open, οχι μόνο δεν είναι μικρότερο των factory αλλά μπορεί βασει των κανονισμών να είναι και πολύ μεγαλύτερο, λόγω περισσότερων κινητήρων και απεριόριστων δοκιμών.
Kαι πάλι όμως το ότι το πρωτάθλημα θα αποκτήσει ενδιαφέρον είναι σιγουρα θετικό.

H.A.Balafoutre
06/03/2014, 12:24
Τα politics στα Motogp δινουν και παίρνουν.
Λες και δεν το περίμεναν όταν έφτιαξαν τους κανονισμούς της open.
Το θέμα είναι βέβαια να είναι πιο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, και με την Ducati στην Open θα είναι. Ομως υποτίθεται οτι η Open φτιάχτηκε με σκοπό να μειωθεί το κόστος και είναι στην ουσία ενα μεταβατικό στάδιο μεχρι να τρέχουν όλοι υποχρεωτικά με control ecu και να είναι και πάλι πρωτάθλημα με μια κατηγορία.
Το κόστος της Ducati Open, οχι μόνο δεν είναι μικρότερο των factory αλλά μπορεί βασει των κανονισμών να είναι και πολύ μεγαλύτερο, λόγω περισσότερων κινητήρων και απεριόριστων δοκιμών.
Kαι πάλι όμως το ότι το πρωτάθλημα θα αποκτήσει ενδιαφέρον είναι σιγουρα θετικό.

Παιδιά, αυτό με τη μείωση τους κόστους λίγο να το συζητήσουμε διότι ορισμένα πράγματα δεν μου κολλάνε.....δηλαδή πώς γίνεται να έχεις τη δυνατότητα να βγάλεις 5 αγωνιστικά (ανα σεζόν και σφραγισμένα από εξέλιξη) μοτέρ 1000cc, με 20λίτρα καύσιμο και 260+? άλογα και να σου βγάζει μια αυτονομία 120κμ σχεδόν με τέρμα γκάζι (σε αγώνα 25 γύρους στο Qatar 134,5κμ ας πούμε 22γ. 118,4κμ αγώνας, +1γ για να πάνε στο γκριν πρίν τον αγώνα, +1γ. προθέρμανσης, +1γ. γύρος θριάμβου), μετά είναι για 2 σέσσιον την Παρασκευή, 2 το Σάββατο και 2 ουσιαστικά την Κυριακή, επί 18αγώνες χωρίς να έχεις ξοδέψει τη μάνα σου και τον πατέρα σου σε εξέλιξη. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Οπότε μια τέτοια μηχανή θα έβγαζε και 300κμ αυτομονία σε ταξίδι...με 10 χρόνια εγγύηση....

Και τελικά δεν μπορούνε να ανταποκριθούνε όλες οι εταιρίες σε τέτοια μεγέθη... Αλλά αυτό που ουσιαστικά συμβαίνει είναι το διαφαινόμενο ρήγμα στην ιαπωνική συμφωνία κυρίων.

Antonisss
06/03/2014, 12:27
Το θέμα είναι ότι όταν έχεις ένα Χ budget για μια αγωνιστική χρονιά, τότε αν σου κόψουν 9 από τα 10 πράγματα που θα μπορούσες να εξελίξεις, τότε όλα τα φράγκα θα πάνε στο 10ο. Αυτό είναι ντε φάκτο, η εξέλιξη δεν σταματάει ποτέ. Τώρα η Honda βρήκε ένα έξυπνο πάτημα ότι η Open θα ήταν φτηνή, όμως η Ducati με την επιλογή της αυτή καταργεί το πνεύμα της Open. Εφόσον οι κανονισμοί το επιτρέπουν, στα @@ μας/τους.

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω το πείσμα της Honda με τα ηλεκτρονικά και την απειλή για αποχώρηση αν πάει το πρωτάθλημα σε control λογισμικό. Αφού και πάλι το καλύτερο μηχανάκι θα έχεις, το πιο δυνατό, θα χεις τον Marquez, ίσως και τον Lorenzo, ε τι σε νοιάζει... Εδώ βρήκες τρόπο να "παρακάμψεις" τον κανονισμό για το κιβώτιο, τα άλλα σε νοιάζουν?

motomaniac
06/03/2014, 12:32
Το θέμα είναι ότι όταν έχεις ένα Χ budget για μια αγωνιστική χρονιά, τότε αν σου κόψουν 9 από τα 10 πράγματα που θα μπορούσες να εξελίξεις, τότε όλα τα φράγκα θα πάνε στο 10ο. Αυτό είναι ντε φάκτο, η εξέλιξη δεν σταματάει ποτέ. Τώρα η Honda βρήκε ένα έξυπνο πάτημα ότι η Open θα ήταν φτηνή, όμως η Ducati με την επιλογή της αυτή καταργεί το πνεύμα της Open. Εφόσον οι κανονισμοί το επιτρέπουν, στα @@ μας/τους.

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω το πείσμα της Honda με τα ηλεκτρονικά και την απειλή για αποχώρηση αν πάει το πρωτάθλημα σε control λογισμικό. Αφού και πάλι το καλύτερο μηχανάκι θα έχεις, το πιο δυνατό, θα χεις τον Marquez, ίσως και τον Lorenzo, ε τι σε νοιάζει... Εδώ βρήκες τρόπο να "παρακάμψεις" τον κανονισμό για το κιβώτιο, τα άλλα σε νοιάζουν?

ναι. γιατι αμα εχει σκασει τα λεφτα του δρακου των χομπιτ σε εξελιξη ηλεκτρονικων κι ερχεται η μαλακια η ντορνα και λεει στοπ τους νοιαζει. που η ντουλαπι δεν εχει τα ιδια και θα την εξισωσουν με το χρεπι.. τα ηλεκτρονικα δυστυχως ειναι η εξελιξη τα τελευταια χρονια και χαρη σε αυτα ριχνουν τοσο πολυ τους χρονους.

sapila racing
06/03/2014, 12:43
Το θέμα είναι οτι η Dorna έχει αποφασίσει να περιορίσει τα ηλεκτρονικά και αυτό θα το κάνει σταδιακά.
Την βολεύει που τώρα όλοι οι κατασκευαστες θα εχουν φέτος μηχανάκι με την control ecu, ωστε να ξερουν όλοι πως να την δουλέψουν.
Βέβαια το τυράκι είναι φανερό, η φάκα όμως δεν φαίνεται.
Ο απώτερος σκοπός είναι να πεσουν οι ταχύτητες, οπότε μην σας κάνει εντύπωση αν τα τελέυταία ρεκόρ για καθε πίστα γραφτούν φέτος η μεχρι του χρόνου.
Μετα δεν θα πλησιάζονται κάν!

H.A.Balafoutre
06/03/2014, 12:45
Σωστά τα λέει ο Antonisss....αφού ότι και να γίνει πάλι ή θα κερδίζουν ή θα είναι 2-3 θέση...τι φοβούντε...αφού πάλι η διαφορά στην εξέλιξη υπέρ τους θα είναι. Άλλο πράγμα να είσαι σε θέση να κερδίζεις με 5 μοτέρ (σφραγισμένα) όλο το χρόνο και 20 λίτρα καυσίμου με οποιαδήποτε ηλεκτρονικά κι άλλο, σαφώς υποδεέστερο, να είσαι με 12 και εξελίξιμα και 24 λίτρα καυσίμου και σπέκ ηλεκτρονικά...ο καθένας το καταλαβαίνει, ότι η διαφορά πάντα θα είναι υπέρ τους...πάλι οι καλήτεροι θα είναι.

sapila racing
06/03/2014, 12:52
πάλι οι καλήτεροι θα είναι.

Κανείς δεν αμφιβάλλει οτι η Honda μπορεί να πρωταγωνιστεί στα Motogp στον αιώνα των αιώνων αν το θέλει.
Το θέμα που θέτει η ίδια η Honda είναι οτι οταν γίνει υποχρεωτική η χρήση control ecu απ όλους, δεν θα εχει κίνητρο να τρεχει καν.
Εχει ένα δίκιο σε αυτό, αλλά αμφιβάλλω οτι θα κανει πράξη τις απειλές. Αν όμως τελικά το κάνει και φύγει τότε το πρωτάθλημα θα είναι για κλάμματα.

H.A.Balafoutre
06/03/2014, 13:01
Κανείς δεν αμφιβάλλει οτι η Honda μπορεί να πρωταγωνιστεί στα Motogp στον αιώνα των αιώνων αν το θέλει.
Το θέμα που θέτει η ίδια η Honda είναι οτι οταν γίνει υποχρεωτική η χρήση control ecu απ όλους, δεν θα εχει κίνητρο να τρεχει καν.
Εχει ένα δίκιο σε αυτό, αλλά αμφιβάλλω οτι θα κανει πράξη τις απειλές. Αν όμως τελικά το κάνει και φύγει τότε το πρωτάθλημα θα είναι για κλάμματα.

Στα WSBK πάντως που είναι τελευταίοι...τα τελευταία χρόνια παρακολουθούμε τις καλύτερες χρονιές ever. Απλά είναι στημένο έτσι το Motogp που το αντίστοιχο της F1, θέλουνε να λέει συνέχεια χονδα. Αλλά επαναλαμβάνω, αν μείνουνε οι κανόνες έτσι όπως είναι τώρα, δηλαδή ελεύθερα ηλεκτρονικά για τις Factory ομάδες και τους περιορισμούς σε κινητήρες και λίτρα καυσίμου κτλ, και σπέκ ηλεκτρονικά για τους άλλους OPEN και 24 λίτρα, 12 κινητήρες εξελίξιμους....τι πρόβλημα έχει η χονδα. Διότι το θέμα τους με την open το εστιάζουνε με την λάθος ερμηνεία του κανονισμού και το κόστος, όπου αυτές οι δικαιολογίες δεν θα μπορέσουνε ποτέ να τους αγγίξουνε σε καθαρά επίπεδο επιδόσεων...άρα τι ζόρι τραβάνε?

sapila racing
06/03/2014, 13:09
Στα WSBK πάντως που είναι τελευταίοι...τα τελευταία χρόνια παρακολουθούμε τις καλύτερες χρονιές ever. Απλά είναι στημένο έτσι το Motogp που το αντίστοιχο της F1, θέλουνε να λέει συνέχεια χονδα. Αλλά επαναλαμβάνω, αν μείνουνε οι κανόνες έτσι όπως είναι τώρα, δηλαδή ελεύθερα ηλεκτρονικά για τις Factory ομάδες και τους περιορισμούς σε κινητήρες και λίτρα καυσίμου κτλ, και σπέκ ηλεκτρονικά για τους άλλους OPEN και 24 λίτρα, 12 κινητήρες εξελίξιμους....τι πρόβλημα έχει η χονδα. Διότι το θέμα τους με την open το εστιάζουνε με την λάθος ερμηνεία του κανονισμού και το κόστος, όπου αυτές οι δικαιολογίες δεν θα μπορέσουνε ποτέ να τους αγγίξουνε σε καθαρά επίπεδο επιδόσεων...άρα τι ζόρι τραβάνε?

Το να συγκρίνεις τα WSBK με MotoGP το θεωρώ λάθος. Στα WSBK εχει πραγματικά πολύ καλό θέαμα, στον τελευταίο αγώνα στις 5 πρωτες θεσεις ηταν 5 διαφορετικοί κατασκευαστες σε καποια φάση. Ομως ειναι ενα πρωτάθλημα με πάρα πολλούς περιορισμούς και με πολύ λίγες εργοστασιακές συμμετοχές.
To Τοπ πρωτάθλημα ειναι το Motogp και εκεί πασχει το θέαμα εδω και καποια χρόνια, οπότε γίνεται προσπάθεια να ξαναποκτήσει ενδιαφέρον. Τα αποτελέσματα αυτης της προσπάθειας μεχρι τώρα είναι απογοητευτικά, και εκει ειναι το θέμα.
Τωρα το πως θα παρεμείνει top προωτάθλημα είναι κι αυτό ένα θέμα. Εχει μονομάρκα ελαστικών και δεν υπαρχει συναγωνισμός και πραγματική εξέλιξη στα λάστιχα, έχει περιορισμούς στου ςκινητήρεςς και δοκιμές, σε λίγο θα έχιε και control ecu.
Ετσι τα WSBK που σε αρκετές πίστες είναι κοντά στους χρόνους των MotoGP, θα βρεθούν να είναι και πιο γρήγορα! Αυτό όμως δεν λέγεται ενδιαφέρον πρωτάθλημα αλλά απαξίωση.

Το άλλο που λες, 'αν μείνουνε οι κανόνες έτσι όπως είναι τώρα' δεν παίζει. Ειναι απλά το μεταβατικό στάδιο και είναι ήδη αποφασισμένο.

Antonisss
06/03/2014, 13:16
Το αστείο είναι ότι ξοδεύεις τρελά ποσά για τα ηλεκτρονικά και έρχεται η Bridgestone, σου δίνει ένα σκατολάστιχο και ξαφνικά βρίσκεσαι να απορείς...

Antonisss
06/03/2014, 13:23
ναι. γιατι αμα εχει σκασει τα λεφτα του δρακου των χομπιτ σε εξελιξη ηλεκτρονικων κι ερχεται η μαλακια η ντορνα και λεει στοπ τους νοιαζει. που η ντουλαπι δεν εχει τα ιδια και θα την εξισωσουν με το χρεπι.. τα ηλεκτρονικα δυστυχως ειναι η εξελιξη τα τελευταια χρονια και χαρη σε αυτα ριχνουν τοσο πολυ τους χρονους.

Σκέψου ότι ο Dovizioso που δοκίμασε back to back τα 2 λογισμικά είπε ότι το λογισμικό της Open είναι λίγο χειρότερο στο traction και στο wheelie και με το μαλακότερο ελαστικό έκανε σχεδόν τον ίδιο χρόνο με το Factory... Δηλαδή για να στο πω πιο απλά, με τα λεφτά που θα γλύτωνες από τα ηλεκτρονικά, θα πίεζες τη Bridgestone να φτιάξει ένα σοβαρό ελαστικό και θα σουν στον ίδιο χρόνο με πόσα λεφτά λιγότερα. Στόχος επετεύχθη.

Γνωστό ότι η Honda γουστάρει να επιδεικνύει την υπεροχή της τεχνολογικά, αλλά στο τέλος θα φτάσει είτε να τρέχει μόνη της ή να αποχωρήσει λόγω ηλίθιου πείσματος. Πολύ καλό παράδειγμα του τι μπορείς να επιτύχεις με "λιγότερα" είναι η F1 που τρέχαν εδώ και χρόνια με περιορισμό στροφών και πάγωμα εξέλιξης κινητήρων. Βέβαια τα λεφτά που θα πηγαίναν στους κινητήρες πήγαν σε άλλες απίστευτες καινοτομίες, αλλά όπως ανέφερα και παραπάνω, όταν έχεις τα λεφτά, θα τα ξοδέψεις αλλού...

Antonisss
06/03/2014, 13:36
http://motomatters.com/news/2014/03/06/motogp_rule_change_imminent_intermediate.html

Giorgos19
06/03/2014, 13:47
http://motomatters.com/news/2014/03/06/motogp_rule_change_imminent_intermediate.html


Αστεία πράγματα...

MG-KTiNoS
06/03/2014, 15:25
Lol, όσο πάει και γίνεται πιο "γελοίο" το θέμα. Κάτι ακούγεται για κατηγορία Factory 2, μετά την κίνηση της Ducati, η οποία θα περιλαμβάνει μόνο την.... ναι, καλά καταλάβατε, την Ducati... Εάν πάρουν μία νίκη ή 2 2ες ή 3 3ες, τότε πέφτουν στα 22.5 λίτρα και 9 κινητήρες. Γαμώ τη Honda γαμώ...

ΕΓΩΩΩΩ ΣΑΣ ΤΑΑΑΑΑ ΛΕΓΑΑΑΑΑΑΑ
ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΓΡΑΦΑΤΕ

(φωνή απ το υπερπέραν)
:lol:


Τέσπα το πνεύμα της Όπεν για τη Χόντα είναι ότι πρέπει να έχουν μηχανάκια
τα οποία να μην πλησιάζουν καν τα φάκτορι.
ΑΝ κάποιος βρει κάτι "άλλο" τότε πρέπει να "συνετιστεί" μακάρι αλλάζοντας πάλι το νόμο?
Δεν υπάρχει κανένα πνεύμα, εκτώς αν είσαι μέντιουμ.
Υπάρχει νόμος που επιτρέπει ή δεν επιτρέπει.
Τ άλλα ΟΛΑ που λένε είναι κουραφέξαλα και το μόνο που καταφέρνουν
είναι να γίνονται καρνάβαλοι.
Η εποχή του Ντούχαν έχει περάσει.
Ας ψαχτούν λοιπόν μόνοι τους μπας και καταλάβουν το πνεύμα των μοτο τζι πι και των αγώνων
γενικά.
Οι αχώνευτοι
:moutza:


υγ
Φυσικά και η Χόντα μπορεί σε πριβέ πίστα να κάνει όσα τεστ γουστάρει
χωρίς να το πάρει χαμπάρι κανένας.

Antonisss
06/03/2014, 16:19
υγ
Φυσικά και η Χόντα μπορεί σε πριβέ πίστα να κάνει όσα τεστ γουστάρει
χωρίς να το πάρει χαμπάρι κανένας.

αυτό δεν είναι κάτι καινούριο, το κάνουν όλες οι εταιρείες, αλλά με τους αναβάτες εξέλιξης (Stoner κ έτσι :lol: )

KostasV2
06/03/2014, 19:47
"The trigger for the latest spat over the Open class was the introduction of a new, much more sophisticated software package brought to Sepang 2 by Magneti Marelli. Initial reports were that the new package was basically Ducati's ECU software, handed over to Magneti Marelli." από Motomatters.

Spec software και @@ μύδια δηλαδή...

sapila racing
06/03/2014, 20:17
"The trigger for the latest spat over the Open class was the introduction of a new, much more sophisticated software package brought to Sepang 2 by Magneti Marelli. Initial reports were that the new package was basically Ducati's ECU software, handed over to Magneti Marelli." από Motomatters.

Spec software και @@ μύδια δηλαδή...

Δεν είναι έτσι.
Εχουν το νεο software να τρεχει σε backgound ωστε να μπορούν να εκπαιδυτούν πανω του οι μηχανικοί.
Δεν το χρησιμοποιούν όμως.
Εδω τα λέει καθαρά ο Mat Oxley:
'But neither the Ducati riders nor any other Open riders used the 2014 software at Sepang. They had the new software loaded into their ECUs, but only running in background mode, while the bikes were controlled by the final version of the 2013 Open software.'

από εδω
http://www.motorsportmagazine.com/race/motogp-race/why-the-door-was-left-open-for-ducati/

Οι μικρές ομάδες, για τις οποίες κανονικά προοριζόταν η Open, δεν έχουν το αναγκαίο ανθρωπινο δυναμικό για να δουλέψουν την αναβαθισμένη control ecu, κι έτσι όλοι θα τρέχουν με την normal, τουλάχιστον για ένα διάστημα.
Στην ουσία αυτές οι ομάδες λέει οτι έχουν ένα άτομο για τα ηλεκτρονικά, αλλά η updated θέλει κι αλλους.

Tώρα διαβάζω οτι αντί να παμε προς την μία κατηγορία, τώρ θα έχουμε 3. :lol:

MG-KTiNoS
06/03/2014, 20:47
και η απάντηση της Ντουκάτι...
Εμείς ακολουθήσαμε τον κανονισμό που δημοσιεύτηκε μήνες πριν
Πουθενά δεν είναι γραμμένο ότι η όπεν έχει φτιαχτεί ΜΟΝΟ για ιδιώτες
Πουθενά δεν είναι γραμμένο ότι η όπεν είναι μια κατηγορία χαμηλού κόστους
Εξαίρεση στο πρωτάθλημα είναι τα πρωτότυπα, όχι εμείς
:wave2:

Μονομάρκα ρεεεεε διΟχτε τους όλους...

Billymuse
06/03/2014, 21:01
και η απάντηση της Ντουκάτι...
Εμείς ακολουθήσαμε τον κανονισμό που δημοσιεύτηκε μήνες πριν
Πουθενά δεν είναι γραμμένο ότι η όπεν έχει φτιαχτεί ΜΟΝΟ για ιδιώτες
Πουθενά δεν είναι γραμμένο ότι η όπεν είναι μια κατηγορία χαμηλού κόστους
Εξαίρεση στο πρωτάθλημα είναι τα πρωτότυπα, όχι εμείς
:wave2:

Μονομάρκα ρεεεεε διΟχτε τους όλους...

H κλάψα της honda δεν έχει σταματημό...και ακούστε το σκεπτικό της Dorna..
Το σκεπτικό είναι να χάνουν κάποια από τα πλεονεκτήματά τους οι OPEN ομάδες, αν αρχίζουν και πρωταγωνιστούν στους αγώνες του Πρωταθλήματος. Πιο συγκεκριμένα, η Ducati θα ξεκινήσει τη φετινή σεζόν ως OPEN, με όλα τα πλεονεκτήματα (24lt καύσιμο, 12 κινητήρες, δεν υπόκειται στο πάγωμα εξέλιξης του κινητήρα, θα κάνει απεριόριστες δοκιμές και θα έχει το ειδικό μαλακό ελαστικό) και τα μειονεκτήματα (software κοινό με όλες τις ομάδες OPEN, που διαχειρίζεται η Magneti Marelli) της κατηγορίας. Ωστόσο, αν η Ducati κερδίσει έναν αγώνα, ή πάρει δυο δεύτερες θέσεις ή τρεις τρίτες θέσεις, τότε αυτομάτως τα 24 λίτρα θα γίνουν 22,5 και οι 12 κινητήρες ανά σεζόν θα μειωθούν σε εννέα.

Oπότε η ducati εκει που παει να γίνει λίγο ανταγωνιστική μετα απο χρόνια της κόβουν το βήχα

MG-KTiNoS
06/03/2014, 21:07
έτσι μου ρχετε να γίνω γαύρος...
:moutza:

Antonisss
06/03/2014, 21:43
"The trigger for the latest spat over the Open class was the introduction of a new, much more sophisticated software package brought to Sepang 2 by Magneti Marelli. Initial reports were that the new package was basically Ducati's ECU software, handed over to Magneti Marelli." από Motomatters.

Spec software και @@ μύδια δηλαδή...

Για το "spec" software, εάν κάποια ομάδα θελήσει κάποια λειτουργία ή mode, τότε το ζητάει από τη Dorna και αν εκείνη κρίνει ότι δεν υπάρχει τρομερό πλεονέκτημα, το επιτρέπει. Αλλά το επιτρέπει σε όλες τις ομάδες της Open, όχι μόνο στην ομάδα που το ζήτησε... Ότι θα εξελίξει με Χ χρήμα η Ducati στο software της Open, οι άλλες θα το πάρουν απλόχερα

KostasV2
07/03/2014, 00:02
Ρε παιδιά, η Ducati χρησιμοποιούσε ήδη ηλεκτρονικά Marelli. Υποτίθεται ότι στην Open θα δινόταν ένα απλοποιημένο σύστημα, αλλά τώρα η Ducati έχει ΚΑΙ το δικό της software, ΚΑΙ τα πλεονεκτήματα της Open (+4 λίτρα, +7 κινητήρες, +μαλακό λάστιχο, +εξέλιξη). Δεν είναι αθέμιτο αυτό;

SHOOTER045
07/03/2014, 00:34
τωρα ολο αυτο γιατι μου θυμισει WSBK περασμενων ετων που οι κανονισμοι ηταν κομμενοι-ραμμενοι στην φλουκατι?

MG-KTiNoS
07/03/2014, 07:26
Ρε παιδιά, η Ducati χρησιμοποιούσε ήδη ηλεκτρονικά Marelli. Υποτίθεται ότι στην Open θα δινόταν ένα απλοποιημένο σύστημα, αλλά τώρα η Ducati έχει ΚΑΙ το δικό της software, ΚΑΙ τα πλεονεκτήματα της Open (+4 λίτρα, +7 κινητήρες, +μαλακό λάστιχο, +εξέλιξη). Δεν είναι αθέμιτο αυτό;

Δεν υπάρχει αθέμιτο.
Φτιάχνεις ένα νόμο και ότι επιτρέπεται επιτρέπεται.
Αν εσύ δεν έφτιαξες καλά το νόμο δεν είναι οι άλλοι παράνομοι
και ούτε μπορείς να τον αλλάζεις σε μια νύχτα, αν δε σου αρέσει το αποτέλεσμα.
(αφού οι άλλοι τα έχουν σκάσει για τεστ, μελέτες)

υγ
και δεν μπορεί κάθε φορά που δεν σ αρέσει το αποτέλεσμα
να ξανάλλάζεις το νόμο γιατί τότε θα ακούσεις τη λέξη ΣΙΚΕ το ματς.
(1000 800 1000, μ αρέσει η μονομάρκαστα λάστιχα, δεν μ αρέσει η μονομάρκα λάστιχα, μοτέρ στη μότο 2 κοινό για όλοους κλπ)

fkol k4
07/03/2014, 08:51
Ρε παιδιά, η Ducati χρησιμοποιούσε ήδη ηλεκτρονικά Marelli. Υποτίθεται ότι στην Open θα δινόταν ένα απλοποιημένο σύστημα, αλλά τώρα η Ducati έχει ΚΑΙ το δικό της software, ΚΑΙ τα πλεονεκτήματα της Open (+4 λίτρα, +7 κινητήρες, +μαλακό λάστιχο, +εξέλιξη). Δεν είναι αθέμιτο αυτό;

Γιατί είναι αθέμιτο;
Το ότι όλες οι ομάδες της Open θα χρησιμοποιούν κοινό software, υποθέτω πως θα ισχύει ακόμα, έτσι δεν είναι; Τώρα, το αν το software αυτό δεν είναι και τόσο πίσω όσο νόμιζε στην αρχή η Honda, είναι άλλη ιστορία.
Εξάλλου, και η Honda αν θέλει μπορεί να κάνει το ίδιο. Να δώσει και το δικό της software για την Open και να κατέβει και αυτή σαν open συμμετοχή.

BTW, άσχετο και off-topic:
Καλός ο καυγάς για το πάπλωμα (software), αλλά στην τελική ξέρει κανείς αν αξίζει τον κόπο να υπάρχει spec software;
Εννοώ πως το νόημα της ίδιας της ύπαρξης του spec software είναι να το χρησιμοποιήσουν όλοι οι υπόλοιποι και να γίνει φτηνότερη η ανάπτυξη των μοτοσυκλετών, σωστά;
Με αυτή τη λογική, δεν θα έπρεπε το software αυτό να είναι διαθέσιμο υπό κάποια ανοιχτού κώδικα άδεια ώστε να μπορεί να αναπτύσσεται συνεργατικά από όλους τους κατασκευαστές αντί να πληρώνει ξεχωριστά λεφτά ο καθένας από αυτούς για το ίδιο ακριβώς πράγμα;

bmwr1100gs
07/03/2014, 08:59
Εγώ λέω να βγάλουν έναν νόμο και να λέμε για να πάρεις το πρωτάθλημα (οδηγών και κατασκευαστών) πρέπει να ξεκινάει το όνομά σου από HOΝ και να τελειώνει σε DA και να έχει το πολύ μέχρι 5 γράμματα, γιατί αυτοί οι Ιταλοί είναι τρελοί και μπορούν να ονομάσουν την DUCATI σε HOΝD-UCATI-DA......

Antonisss
07/03/2014, 09:30
Διαβάστε εδώ τη συνέντευξη

http://www.gpone.com/en/2014030612902/Ducati-the-Factory-are-the-exceptions-not-us.html

Διαβάστε και αυτό κάτω κάτω

http://motomatters.com/news/2014/03/06/motogp_rule_change_imminent_intermediate.html

Και αυτό

http://www.motorsportmagazine.com/race/motogp-race/why-the-door-was-left-open-for-ducati/

RaGe_Raptor
07/03/2014, 10:53
Θα έχουμε χρώματα φέτος όπως η F1. Το πολύ μαλακό μόνο για την όπεν/factory2311294

GIOTIS750
07/03/2014, 13:13
και free βιντεακι

Bridgestone unveils new colour markings
http://www.motogp.com/en/videos/2014/Bridgestone+unveils+new+colour+markings

Antonisss
07/03/2014, 13:37
http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/MotoGP/2014/March/mar0714-Suzuki-re-thinking-MotoGP-strategy-after-Ducati-Open-move/

Έφερε τα πάνω κάτω η Ducati!

GIOTIS750
07/03/2014, 14:04
Track action 2013 -- the Moto2™ Season in High-Speed

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=or_FF6qoMis

http://youtu.be/or_FF6qoMis

GIOTIS750
07/03/2014, 14:22
qatar 2013


http://www.dailymotion.com/video/xyvvok_motogp-qatar-2013-gara_sport

chillipf
07/03/2014, 14:46
Γιώτης, δώσε λέμε .....

SHOOTER045
07/03/2014, 14:50
qatar 2013


http://www.dailymotion.com/video/xyvvok_motogp-qatar-2013-gara_sport

Εισαι τιτανοτεραστιος.....:wave2::wave2::wave2: