Σύνδεση

View Full Version : Ελαστικά για αυτοκίνητο



Σελίδες : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10

Bob_o_mastoras
14/10/2015, 00:10
Για Rover 414si '96, 103Hp, 195/50-15 μετακινήσεις αποκλειστικά εντός πόλης έχουμε κάτι καλό?

Εχω το ιδιο αμαξι αλλα απο τη Honda.. :p Το civic '97. Ιδια διασταση ελαστικα.
Βαλε τα A drive Υοkohama και θα με θυμηθεις. Αριστα για τη φαση του αυτοκινητου αυτου και σε καλες σχετικα τιμες.

Αλλα και σε αυτο που λεει ο Μικες εχει δικιο. Για χρηση αποκλειστικα πολης ενα απλο φθηνο λαστιχο απο αυτα που σου προτεινε θα σε καλυψει.

mikes
14/10/2015, 06:57
Εχω το ιδιο αμαξι αλλα απο τη Honda.. :p Το civic '97. Ιδια διασταση ελαστικα.
Βαλε τα A drive Υοkohama και θα με θυμηθεις. Αριστα για τη φαση του αυτοκινητου αυτου και σε καλες σχετικα τιμες.

Αλλα και σε αυτο που λεει ο Μικες εχει δικιο. Για χρηση αποκλειστικα πολης ενα απλο φθηνο λαστιχο απο αυτα που σου προτεινε θα σε καλυψει. δεν υπαρχει μπλεον Α-drive!
και βασικα στη διασταση 195/50-15 κακως εβαλες αυτό το μοντελο! επρεπε να βαλεις c-drive2 που είναι κλασσεις ανωτερο.. τωρα η yokohama βγαζει τα bluearth και bluearth-A.. δεν ξερω ποιο από τα δυο δινει στη διασταση αυτή!

Bob_o_mastoras
14/10/2015, 10:26
δεν υπαρχει μπλεον Α-drive!
και βασικα στη διασταση 195/50-15 κακως εβαλες αυτό το μοντελο! επρεπε να βαλεις c-drive2 που είναι κλασσεις ανωτερο.. τωρα η yokohama βγαζει τα bluearth και bluearth-A.. δεν ξερω ποιο από τα δυο δινει στη διασταση αυτή!

Τα C ρε συ Μικε τελευταια φορα που εβαλα τα εβρισκα αρκετα πιο ακριβα και δεν ειχα τοτε λεφτα. Συμφωνω στο οτι ειναι καλυτερο.
Αλλα και το Α με υπερκαλυψε και συνεχιζει..
Θα ξαναλλαξω πριν το καλοκαιρι με τα C.

Για τα Τοyo τι λες;;;

taisteal
14/10/2015, 14:26
+1 για τα Petlas
Μολις τα εβαλα σε swift στα 220 γιουρο και ειναι εξαιρετικα
Θα δουμε και διαρκεια..

mikes
14/10/2015, 22:47
Τα C ρε συ Μικε τελευταια φορα που εβαλα τα εβρισκα αρκετα πιο ακριβα και δεν ειχα τοτε λεφτα. Συμφωνω στο οτι ειναι καλυτερο.
Αλλα και το Α με υπερκαλυψε και συνεχιζει..
Θα ξαναλλαξω πριν το καλοκαιρι με τα C.

Για τα Τοyo τι λες;;; και τα τογιο ισαξια με τα γιοκοχαμα είναι!

δε νομιζω να υπαρχουν τα c και Α μεχρι το καλοκαιρι.. ηδη εδώ και δυο χρονια εχουν κυκλοφορησει τα νεα μοντελα bluearth και bluearth-A..

noodles
17/10/2015, 12:34
Για Rover 414si '96, 103Hp, 195/50-15 μετακινήσεις αποκλειστικά εντός πόλης έχουμε κάτι καλό?

kleber dynaxer 250ευρω τοποθετημενα τα ειχα βαλει. ζεσταινεται γρηγορα, κραταει καλα αλλα δεν κανει για ταρζανιες (εχει λιωσει το πελμα στο πλαϊ και απο τα 4 γιατι στριβω).

mikes
17/10/2015, 18:25
kleber dynaxer 250ευρω τοποθετημενα τα ειχα βαλει. ζεσταινεται γρηγορα, κραταει καλα αλλα δεν κανει για ταρζανιες (εχει λιωσει το πελμα στο πλαϊ και απο τα 4 γιατι στριβω).
μονοπαντη φθορα, δηλωνει κακη ευθυγραμμιση...

devil's animal
17/10/2015, 20:56
+1 για τα Petlas
Μολις τα εβαλα σε swift στα 220 γιουρο και ειναι εξαιρετικα
Θα δουμε και διαρκεια..


δες και τα petlas...
ιδανικα τα 741...αλλα και τα 515 ειναι πολυ καλα..
:wave2:


μετα απο 2 χρονια και 26 χιλ χλμ σε auris 1.6, no problemo...
μαλιστα το ενα μπροστινο σκιστηκε στο πλαϊ απο απροσεξια σε πεζοδρομιο πριν κανενα διμηνο... πηγε σε λαστιχα και ειπε οτι δεν υπαρχει θεμα και το εβαλε απλα πισω...

noodles
24/10/2015, 19:29
μονοπαντη φθορα, δηλωνει κακη ευθυγραμμιση...

σωστη ειναι η ευθυγραμμιση (ειναι φθαρμενα και τα 4 στις εξωτερικες ακρες). απλα το στριβω αρκετα και σε συνδυασμο με το μαλακο πελμα στις ακρες εχει γρηγορη φθορα. αν δε το εστριβα δε θα παθαινε τιποτα.

Απελλής
25/10/2015, 12:37
Καλησπέρα κάποιος που να έχει δοκιμάσει τα bfgoodrich g-grip εντυπώσεις? Τα βρίσκω 190 ευρο 185/60/14 για ένα cordoba 1400 75 ίππους , κάνω 5000 χιλιομέτρα τον χρόνο σε επαρχιακό δρόμο σε νησί.

mikes
25/10/2015, 13:21
Καλησπέρα κάποιος που να έχει δοκιμάσει τα bfgoodrich g-grip εντυπώσεις? Τα βρίσκω 190 ευρο 185/60/14 για ένα cordoba 1400 75 ίππους , κάνω 5000 χιλιομέτρα τον χρόνο σε επαρχιακό δρόμο σε νησί.αξιοπρεπή λαστιχάκια είναι και αυτά, αλλα εγω μεταξυ των θυγατρικών της μισελεν θα διαλεγα κλεμπερ..
όπως σου απαντησα και στα μηνυματα επισκεπτων δες και πετλας, ματαντορ...

nickald
25/10/2015, 13:40
@mikes μια που το εχεις το θεμα

για accent που κανει βαρια 5000κμ το χρονο (οτι διαδρομες κανει ειναι συνηθως εγνατια και πολυ λιγο πολη) και περναει πολυ καιρο ακινητο τι θα προτεινες??

ειμαι εντελως ασχετος στο θεμα λαστιχα αυτοκινητου και εχω εντελως βασικες απαιτησεις (δεν τρεχω, δεν ζοριζω, δεν πιεζω κλπ)

mikes
25/10/2015, 18:00
@mikes μια που το εχεις το θεμα

για accent που κανει βαρια 5000κμ το χρονο (οτι διαδρομες κανει ειναι συνηθως εγνατια και πολυ λιγο πολη) και περναει πολυ καιρο ακινητο τι θα προτεινες??

ειμαι εντελως ασχετος στο θεμα λαστιχα αυτοκινητου και εχω εντελως βασικες απαιτησεις (δεν τρεχω, δεν ζοριζω, δεν πιεζω κλπ)ότι ειπα και στον αποπανω... δεν υπαρχει λογος να πληρωνετε επωνυμα ελαστικα αμα χρησιμοποιείτε το αυτοκινητο ελαχιστα, από τη στιγμη που και τα θυγατρικα είναι αξιοπρεπεστατα...

toyar
25/10/2015, 19:00
με δεδομενο οτι οσο λιγα χλμ κι αν κανεις στην τετραετια θα τα αλλαξεις πιστευεις οτι αξιζει να βαλεις καποιο φθηνοτερο για να γλυτωσεις 10-15 ευρω το χρονο;
μιλαω για φθηνες σειρες οπου τα ακριβοτερα εχουν 230 ευρω (michelin-continental)

maniatiakos
25/10/2015, 19:05
Για τα nexxen roadian AT2 104/101 Q που θέλω να βάλω σε ένα pajero, ξέρουμε τίποτα;
Έχω διαβάσει καλά λόγια σε ξένα φόρα γι' αυτά και τα βρίσκω στα 325 ευρώ.
Οποιαδήποτε άλλη πρόταση καλοδεχούμενη σε 235/75-15.

mikes
25/10/2015, 22:06
με δεδομενο οτι οσο λιγα χλμ κι αν κανεις στην τετραετια θα τα αλλαξεις πιστευεις οτι αξιζει να βαλεις καποιο φθηνοτερο για να γλυτωσεις 10-15 ευρω το χρονο;
μιλαω για φθηνες σειρες οπου τα ακριβοτερα εχουν 230 ευρω (michelin-continental) φυσικα και αξιζει.. δεν υπαρχει λογος να πληρωσεις παραπανω, οσο και αν είναι αυτό..


Για τα nexxen roadian AT2 104/101 Q που θέλω να βάλω σε ένα pajero, ξέρουμε τίποτα;
Έχω διαβάσει καλά λόγια σε ξένα φόρα γι' αυτά και τα βρίσκω στα 325 ευρώ.
Οποιαδήποτε άλλη πρόταση καλοδεχούμενη σε 235/75-15.
τα νεξεν είναι κορεατικα λάστιχα αρκετα αξιοπρεπή για νορμαλ χρηση.. επιση η ιδια εταιρεια κυκλοφορει και άλλο ένα brand τα roadstone, που είναι ουσιαστικα τα ιδια, αλλα ελαφρως φθηνοτερα.. δεν γνωριζω όμως τι υπαρχει διαθεσιμο για το δικο σου σε αυτή τη μαρκα..

κορυφαια για τετοιου είδους οχήματα παντως, είναι τα yokohama geolandar G012 αλλα νομιζω πως είναι λιγο τσιμπιμενα στην τιμη..

γενικα παντως μη παραμυθιάζεστε ότι επειδή ένα λαστιχο είναι επωνυμο τοτε είναι και καλυτερο.. δεν είναι ετσι.. παιζει πολύ μάρκετινγκ πισω από τα επωνυμα λάστιχα πραγμα που τα κανει μεν γνωστα, αλλα όχι κατ' αναγκη καλυτερα από καποια αλλα που δεν "ακουγονται" και τοσο..

maniatiakos
25/10/2015, 22:19
φυσικα και αξιζει.. δεν υπαρχει λογος να πληρωσεις παραπανω, οσο και αν είναι αυτό..


τα νεξεν είναι κορεατικα λάστιχα αρκετα αξιοπρεπή για νορμαλ χρηση.. επιση η ιδια εταιρεια κυκλοφορει και άλλο ένα brand τα roadstone, που είναι ουσιαστικα τα ιδια, αλλα ελαφρως φθηνοτερα.. δεν γνωριζω όμως τι υπαρχει διαθεσιμο για το δικο σου σε αυτή τη μαρκα..

κορυφαια για τετοιου είδους οχήματα παντως, είναι τα yokohama geolandar G012 αλλα νομιζω πως είναι λιγο τσιμπιμενα στην τιμη..

γενικα παντως μη παραμυθιάζεστε ότι επειδή ένα λαστιχο είναι επωνυμο τοτε είναι και καλυτερο.. δεν είναι ετσι.. παιζει πολύ μάρκετινγκ πισω από τα επωνυμα λάστιχα πραγμα που τα κανει μεν γνωστα, αλλα όχι κατ' αναγκη καλυτερα από καποια αλλα που δεν "ακουγονται" και τοσο..


Eυχαριστώ πολύ!
Για τα petlas στις διαστάσεις αυτές, τι γνώμη έχεις;

Κάποια kama (ρωσικά), όχι για το pajero, αλλά για το e200 του κουμπάρου στα 140 ευρώ η 4αδα;

mikes
25/10/2015, 23:00
Eυχαριστώ πολύ!
Για τα petlas στις διαστάσεις αυτές, τι γνώμη έχεις;

Κάποια kama (ρωσικά), όχι για το pajero, αλλά για το e200 του κουμπάρου στα 140 ευρώ η 4αδα;
για τα τζιπισια πετλας δεν τα εχω δουλεψει δεν ξερω! τα επιβατικα και φορτηγισια παντως είναι απλα απαιχτα..

τα ρωσικα ουτε καν τα εχω ξανακουσει.. δεν εχω ιδεα..

rouvasi
26/10/2015, 11:17
Καλημέρα,

Δίνω τα παρακάτω αν ενδιαφέρει κάποιον φίλο από Β. Ελλάδα

http://www.car.gr/parts/view/6943750/

πυξιδας990
26/10/2015, 12:19
πετλας μια χαρα-ενα χρονο τωρα

mikes
26/10/2015, 21:38
παρειγγειλα κι εγω για το δικο μου 205/50-17, pt741... μεσα στην επομενη εβδομαδα που θα παραλαβει η αντιπροσωπεια (και κατ'επεκταση κι εμεις) θα τα φορεσω...

αντε καλοπατητα να μου είναι...

taisteal
26/10/2015, 21:44
παρειγγειλα κι εγω για το δικο μου 205/50-17, pt741... μεσα στην επομενη εβδομαδα που θα παραλαβει η αντιπροσωπεια (και κατ'επεκταση κι εμεις) θα τα φορεσω...

αντε καλοπατητα να μου είναι...

Ωραιος
Μονο φροντισε να πας σε κανενα καλο λαστιχΑ

:lol::lol::lol:

sv1000s
26/10/2015, 21:48
παρειγγειλα κι εγω για το δικο μου 205/50-17, pt741... μεσα στην επομενη εβδομαδα που θα παραλαβει η αντιπροσωπεια (και κατ'επεκταση κι εμεις) θα τα φορεσω...

αντε καλοπατητα να μου είναι...

καλοπατητα

205/50-17 πες και σε τι τιμες παιζουν φιλε μικε!

εχω και γω στο focus τεταια διασταση και εβαλα πρην το πασχα πιρελι ρ1 550 ευρω.επαρχια

mikes
26/10/2015, 22:44
καλοπατητα

205/50-17 πες και σε τι τιμες παιζουν φιλε μικε!

εχω και γω στο focus τεταια διασταση και εβαλα πρην το πασχα πιρελι ρ1 550 ευρω.επαρχια καλα τα εβαλες... αθηνα τα Ρ7 παιζουν στα 560-580 περιπου, ενώ τα πετλας 380-400 αν θυμαμαι καλα, μπορει και λιιιιγο παρακατω!

devil's animal
26/10/2015, 23:04
παρειγγειλα κι εγω για το δικο μου 205/50-17, pt741... μεσα στην επομενη εβδομαδα που θα παραλαβει η αντιπροσωπεια (και κατ'επεκταση κι εμεις) θα τα φορεσω...

αντε καλοπατητα να μου είναι...


:beer::beer:

giorgio7
04/11/2015, 17:39
Φιλε mike μπορεις να μου προτεινεις καποια καλα λαστιχα για MAZDA 6 1.8 205-55-16?Τι δεικτη πρεπει να βαλω?:a4:

mikes
04/11/2015, 21:22
Φιλε mike μπορεις να μου προτεινεις καποια καλα λαστιχα για MAZDA 6 1.8 205-55-16?Τι δεικτη πρεπει να βαλω?:a4:
δεικτης V η W, και κορυφαιο λαστιχο το yokohama c-drive2.. αν θες σε πιο οικονομικο, μην το ξαναγραφω, εχω λυσσαξει να το λεω... (petlas pt 741)

giorgio7
04/11/2015, 21:40
Ποια η διαφορα του 91V απο το 94V και πιο ειναι το καταλληλο για το αμαξι μου?

BLiTzER
04/11/2015, 21:42
Ο αριθμός δείχνει το φορτίο που μπορεί να "σηκώσει" κάθε λάστιχο. 91 = 615 kg, 94 = 670 kg.

mikes
04/11/2015, 22:15
Ποια η διαφορα του 91V απο το 94V και πιο ειναι το καταλληλο για το αμαξι μου?
ότι ειπε ο από πανω.. και οι δυο δεικτες κανουν για το αμαξι σου, με τον 94 λογο ενισχυσης να είναι πιο κατάλληλος για τους ελληνικους δρομους..

giorgio7
04/11/2015, 22:46
Eυχαριστω πολυ για τις απαντησεις !!:beer::beer:

foler
04/11/2015, 23:45
Nα κάνω κ εγώ την ερώτηση μου...
Έχω ένα i30 diesel κ από κούτα που ήταν του έβαλα κατευθείαν continetal conti premium contact 5. Το λαστιχακι είναι τρομερό σε όλες τις συνθήκες αλλά σε 2 χρόνια και 29000χλμ έχουν τρομερή φθορά. Έχουν φθάσει στον δείκτη φθοράς που είναι στα αυλάκια . Ή πίεση που βάζω κ παρακολουθώ συχνά είναι 32 μπροστά 30 πίσω, είναι λογική τόση φθορά;

duke200
05/11/2015, 00:18
πραγματι πολύ φθορά. τα χεις σταυρώσει καμια φορά? (όχι για το ξεματιασμα, να χεις βαλει τα πίσω μπρος). έχει ομοιόμορφη φθορά το πέλμα? Αν όχι μαλλον σου χαλασαν γρήγορα λόγω κακής ευθυγράμμισης.

Road Pirat
05/11/2015, 01:00
Η κακή ευθυγράμμιση ή τα πιέζεις πολύ (στροφές, φρένα κτλ.)

foler
05/11/2015, 09:09
Το αυτοκινητο ηταν με 0 χλμ οταν τα εβαλα, κακη ευθυγραμμιση δεν παιζει, ασε που ειναι ολο το πελμα φαγωμενο απολυτα ομοιομορφα. Τα εχω τραμπαρει τωρα μπροστα πισω κ ελπιζω να μου βγαλουν αλλο ενα χρονο κ 10000χλμ ωστε μια αλλαγη καθε τρια χρονια να ειναι αποδεκτη για την τσεπη μου. Παντως το λαστιχακι εχει απιθανο κρατημα σε ολες τις συνθηκες κ αν οντως βγαλει ακομα ενα χρονο θα τα ξαναπροτιμησω!
Υ.Γ. Περιπου 7-8κ χλμ γινανε στον Αγ. Ιωαννη τον Ρωσσο με αρκετα γρηγορη οδηγηση..:D

mikes
05/11/2015, 22:17
αν σου εχουν φτασει τους δεικτες φθορας, τωρα που τα εβαλες πισω θα εχεις θεμα.. δε θα γατζωνουν και το αμαξι θα σου πεταει κωλους! (εχω κι εγω ι30 και ξερω πως συμπεριφέρεται) αν αυτά που ηταν πισω και τωρα τα εφερες μπροστα εχουν ακομα αρκετο πελμα, θα σε συμβουλευα να βαλεις ένα ζευγαρι καλα μεταχειρισμένα πισω ώστε να βγαλεις ακομα ένα χρονο και μετα να τα αλλαξεις όλα μαζι..

αν ξαναπροτιμησεις κοντινεταλ, στα 15000 χλμ να τραμπαρεις τα μπρος με τα πισω.. είναι πολύ μαλακα λάστιχα και φθειρονται γρηγορα..

foler
05/11/2015, 23:38
Προς το παρόν τα φαγωμενα που είναι πίσω δεν έχουν δείξει σημάδια ότι δεν την παλεύουν κ γλυστρανε. Αν διαπιστωσω κάτι τέτοιο θα τα αλλάξω . Στην βροχή πάντως πάω πλέον πολύ συγκρατημένα γιατί φοβάμαι την υδρολισθηση, μήπως δλδ τα αυλάκια δεν έχουν το απαραίτητο βάθος για να διώχνουν το νερό.

SHOOTER045
05/11/2015, 23:56
αν σου εχουν φτασει τους δεικτες φθορας, τωρα που τα εβαλες πισω θα εχεις θεμα.. δε θα γατζωνουν και το αμαξι θα σου πεταει κωλους! (εχω κι εγω ι30 και ξερω πως συμπεριφέρεται) αν αυτά που ηταν πισω και τωρα τα εφερες μπροστα εχουν ακομα αρκετο πελμα, θα σε συμβουλευα να βαλεις ένα ζευγαρι καλα μεταχειρισμένα πισω ώστε να βγαλεις ακομα ένα χρονο και μετα να τα αλλαξεις όλα μαζι..

αν ξαναπροτιμησεις κοντινεταλ, στα 15000 χλμ να τραμπαρεις τα μπρος με τα πισω.. είναι πολύ μαλακα λάστιχα και φθειρονται γρηγορα..

Αυτό πού λέει ο Μικες.
Τα μπροστινά λόγω τιμονιου φθειρονται πολύ περισσότερο από τα πίσω στις άκρες τού πέλματος.
Επίσης σε ένα μπροστινοκινητο αν χάσουμε το πίσω μέρος άντε γεια.
Γνώμη μού κρατάμε τα μπροστινά μέχρι να τελειώσουν μετά παίρνουμε δύο καινούρια τα τοποθετούμε πίσω και βάζουμε τα πίσω πού έχουμε μπροστά, στο rallye που είχα αυτό έκανα πάντα

foler
06/11/2015, 13:28
Αυτό πού λέει ο Μικες.
Τα μπροστινά λόγω τιμονιου φθειρονται πολύ περισσότερο από τα πίσω στις άκρες τού πέλματος.
Επίσης σε ένα μπροστινοκινητο αν χάσουμε το πίσω μέρος άντε γεια.
Γνώμη μού κρατάμε τα μπροστινά μέχρι να τελειώσουν μετά παίρνουμε δύο καινούρια τα τοποθετούμε πίσω και βάζουμε τα πίσω πού έχουμε μπροστά, στο rallye που είχα αυτό έκανα πάντα

Οχι φιλος, στανταρ τα καλα λαστιχα τα εχουμε μπροστα, στο τιμονι που λενε κ οι επαγγελματιες. Αν χασεις τον ελεγχο του μπροστινου μερους το οποιο εχει κ τον ελεγχο της συμπεριφορας του οχηματος κλαφτα! Αν πεταξει κ λιγο κωλαρακι δεν εγινε τπτ, αν δεν εχεις αντανακλαστικα μωρου, το διορθωνεις αρκετα ευκολα.

BLiTzER
06/11/2015, 13:33
Ισχύει αυτό που λένε παραπάνω. Ο πολύς κόσμος θεωρεί ότι την υψηλότερη πρόσφυση τη χρειάζεσαι μπροστά (σε εμπρός κίνηση), αλλά η αλήθεια είναι ότι ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Μπροστά έχεις γκάζι, έχεις τρόπο να διορθώσεις, ενώ αν χάσεις το πίσω, δύσκολα.

sapila racing
06/11/2015, 13:33
Οχι φιλος, στανταρ τα καλα λαστιχα τα εχουμε μπροστα, στο τιμονι που λενε κ οι επαγγελματιες. Αν χασεις τον ελεγχο του μπροστινου μερους το οποιο εχει κ τον ελεγχο της συμπεριφορας του οχηματος κλαφτα! Αν πεταξει κ λιγο κωλαρακι δεν εγινε τπτ, αν δεν εχεις αντανακλαστικα μωρου, το διορθωνεις αρκετα ευκολα.

Αν σου φύγει πίσω σιγά μην το ισιώσεις. Μπροστοκίνητο πετρέλαιο αμαξι με κοντό μεταξόνιο είναι.
Αν ειναι λίγο πιο μακρύ, ή τουλάχιστον έχει λίγο γκάζι κατι γίνεται.

SHOOTER045
06/11/2015, 14:22
Οχι φιλος, στανταρ τα καλα λαστιχα τα εχουμε μπροστα, στο τιμονι που λενε κ οι επαγγελματιες. Αν χασεις τον ελεγχο του μπροστινου μερους το οποιο εχει κ τον ελεγχο της συμπεριφορας του οχηματος κλαφτα! Αν πεταξει κ λιγο κωλαρακι δεν εγινε τπτ, αν δεν εχεις αντανακλαστικα μωρου, το διορθωνεις αρκετα ευκολα.

Αυτό δεν το είπα αυθαίρετα ούτε βγήκε από το μυαλό μού.
Αγωνιζόμενοι σε Ράλι και αναβάσεις μού το είπαν.
Το δοκίμασα είδα ότι δουλεύει και το εφάρμοζα τώρα με τετρακουνα δεν έχω θέματα

foler
06/11/2015, 15:51
Παιδια το αμαξι το συγκεκριμενο οσες φορες το εχω παραζορισει εμφανιζει εντονη υποστροφη. Υπερστροφη ουτε κατα διανοια...Το θεμα με τα λαστιχα τωρα, οδηγαω 20 χρονια κ το εχω ως αυτονοητο οτι τα λαστιχα με την καλυτερη κατασταση πρεπει να βρισκονται μπροστα, στους τροχους δηλαδη που ειναι υπευθυνοι για το στριψιμο του οχηματος...Χωρις ιχνος ειρωνιας εννοειται κ χωρις να το παιζω εξυπνος περιμενω κ αλλες αποψεις επι του θεματος.
:beer:

foler
06/11/2015, 15:55
Ισχύει αυτό που λένε παραπάνω. Ο πολύς κόσμος θεωρεί ότι την υψηλότερη πρόσφυση τη χρειάζεσαι μπροστά (σε εμπρός κίνηση), αλλά η αλήθεια είναι ότι ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Μπροστά έχεις γκάζι, έχεις τρόπο να διορθώσεις, ενώ αν χάσεις το πίσω, δύσκολα.

Συγνωμη αλλα αν εχεις γκαζι μπροστα με φαγωμενα ελαστικα ή χαμηλης προσφυσης τι να το κανεις; Αν γλυστραει το εμπρος μερος εσυ θα του δινεις εξτρα γκαζι, σπιναροντας εννοειται με τα φαγωμενα για να το διορθωσεις;

BLiTzER
06/11/2015, 16:00
Βασικά, ναι. Σκέψου ότι αν έχεις ελάχιστες πιθανότητες να διορθώσεις το μπροστινό σου με γκάζι, λόγω φθαρμένων ελαστικών, τότε δεν έχεις απολύτως καμία, αν χάσεις το πίσω μέρος, με τα ίδια λάστιχα.

Απλή φυσική. Το γκάζι σε βοηθάει να ελέγξεις τον εμπρός άξονα, ακόμα κι αν πηγαίνεις μόνο με τις ζάντες. Ο πίσω άξονας είναι τελείως παθητικός.

foler
06/11/2015, 16:03
Αν εχω φθαρμενα πισω σε προσθιοκινητο αμαξι και ξεκινησει να γλυστραει το πισω μερος πατωντας γκαζι δεν θα επανελθει; Δεν μιλαω να πηγαινεις με τις πορτες ε;

BLiTzER
06/11/2015, 16:09
Όχι απαραίτητα. Σαφώς και υπάρχουν περιπτώσεις που μπορείς να το σώσεις με γκάζι/ανάποδο, αλλά αν το χάσεις 1 στις 100, αυτή η μία θα είναι επειδή δεν είχες πρόσφυση πίσω, όχι μπροστά.

sapila racing
06/11/2015, 16:09
Αν εχω φθαρμενα πισω σε προσθιοκινητο αμαξι και ξεκινησει να γλυστραει το πισω μερος πατωντας γκαζι δεν θα επανελθει; Δεν μιλαω να πηγαινεις με τις πορτες ε;

Στο εγραψα πιο πανω.
Αν ειναι λίγο μακρύ κι εχει σοβαρό γκάζι και τον ανάλογο χώρο μπορεί να ισιώσει.
Με κοντο και πετρέλαιο ξεχνα το.
Μεχρι τώρα βλέπεις μονο υποστροφή απλά γιατί το συγκεκριμμένο δεν εχει γκάζι.

BLiTzER
06/11/2015, 16:10
Δεν έχω καταλάβει ότι μιλάτε για συγκεκριμένο αμάξι. Εγώ μιλάω γενικότερα για τα 4τροχα και για τον "κανόνα".

foler
06/11/2015, 16:19
Στο εγραψα πιο πανω.
Αν ειναι λίγο μακρύ κι εχει σοβαρό γκάζι και τον ανάλογο χώρο μπορεί να ισιώσει.
Με κοντο και πετρέλαιο ξεχνα το.
Μεχρι τώρα βλέπεις μονο υποστροφή απλά γιατί το συγκεκριμμένο δεν εχει γκάζι.
Προσθιοκινητο αμαξι ποτε εμφανιζει υπερστροφη; Γενικα ολα τα προσθιοκινητα εχω την αποψη πως εμφανιζουν 100% υποστροφη ΕΚΤΟΣ και αν πηγαινοντας στο οριο πανω στην στροφη για καποιο λογο αφησεις αποτομα το γκαζι. Στην περιπτωση αυτη οι μπροστινοι τροχοι επιβραδυνουν απο το φρενο κινητηρα και οι πισσινοι θελουν να συνεχισουν την φορα τους κ ετσι το αμαξι πεταει κωλο. Οτι συμβαινει αυτο ειμαι 100% σιγουρος καθως το δικο μου αμαξι (το αλλο ειναι της κυρας) ειναι ενα hyundai coupe και σαν γνησιος καγκουρας χρησιμοποιω την πιο πανω τεχνικη αντι για χειροφρενο για να πεταξει λιγο κωλο!

toyar
06/11/2015, 16:24
παντως ολα τα manuals εχουν σχεδιαγραμματα σταυρωματος των ελαστικων
στην πραξη αν αλλαζει κανεις λαστιχα στα 4 χρονια ή στα 40000χλμ με ενα ενδιαμεσο σταυρωμα εχει τη μεγιστη αποδοση

sapila racing
06/11/2015, 16:28
Προσθιοκινητο αμαξι ποτε εμφανιζει υπερστροφη; Γενικα ολα τα προσθιοκινητα εχω την αποψη πως εμφανιζουν 100% υποστροφη ΕΚΤΟΣ και αν πηγαινοντας στο οριο πανω στην στροφη για καποιο λογο αφησεις αποτομα το γκαζι. Στην περιπτωση αυτη οι μπροστινοι τροχοι επιβραδυνουν απο το φρενο κινητηρα και οι πισσινοι θελουν να συνεχισουν την φορα τους κ ετσι το αμαξι πεταει κωλο. Οτι συμβαινει αυτο ειμαι 100% σιγουρος καθως το δικο μου αμαξι (το αλλο ειναι της κυρας) ειναι ενα hyundai coupe και σαν γνησιος καγκουρας χρησιμοποιω την πιο πανω τεχνικη αντι για χειροφρενο για να πεταξει λιγο κωλο!

Υπερστροφή θα δείς αν μπείς με πολλά και αφήσεις εστω και λίγο γκάζι. Για να ξαναισιώσει πρέπει να έχεις σοβαρό γκάζι στο πόδι, καλά χέρια και χώρο.
Ενας απο τους καλύτερους αν οχι ο καλύτερος master του είδους ήταν ο Stig Blomqvist με το Saab Turbo. Ψαξε στο youtube να τον δείς.
Οταν μάθεις το κόλπο κι εχεις και τα παραπανω απαράιτητα, το χρησιμοποιείς για να στρίβεις κανοντας το πρώτα να φύγει πίσω και μετα ισιώνοντάς το.

Ενα καλό βρηκα εδω, αλλά ειναι το αμαξι του Stig δεν ειναι ο ιδιος. Δεν παιζει Youtube εδω που ειμαι.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=eqELygo3eoo

foler
06/11/2015, 16:33
Υπερστροφή θα δείς αν μπείς με πολλά και αφήσεις εστω και λίγο γκάζι. [/url]

Μα αυτο το εγραψα και εγω πιο πανω! Πιστευω οτι δυσκολα να δεις αλλιως υπερστροφη σε προσθιοκινητο.
Συμωνησαμε σε κατι!:)

laptopakias
06/11/2015, 19:20
Αν ειναι φαγωμενα τα μπροστά η τα πίσω θα κάνει"party" το traction και εκτος απο λάστιχα θέλεις και τακάκια.

mikes
06/11/2015, 22:20
τα μπρος με τα πισω στα μπροστοκινητα, τα διασταυρώνουμε σε ιδια τετραδα γιατι πολύ απλα τα μπροστινα φθειρονται περισσοτερο λογο βαρους και κινησης (τους ασκείται μεγαλυτερη δυναμη δλδ).. την προσφυση του ελαστικου, δεν την καθοριζει τοσο το βαθος του πελματος, οσο η κατασταση της γομας του.. οποτε σε 4αδα που τοποθετηθηκε ολοκληρη, ορθα μετα από καποιο διαστημα τα διασταυρώνουμε ώστε να εχουμε ομιομορφη φθορα πελματος... για αυτό το λογο εχει επικρατησει τα καλυτερα λάστιχα να μπαινουν παντα μπροστα..

ολοι οι κατασκευαστες ελαστικων ομως, συνηστουν ότι σε περιπτωση αλλαγης δυο μονο ελαστικων τα καινουργια να τοποθετουνται πισω επιση σαν πιο φρεσκια γομα εχουν καλυτερη προσφυση, παραγοντας βασικοτατος οσον αφορα στον πισω αξονα που δεν τον ελεγχεις και αμα το χασεις δεν το επαναφέρεις με την καμια!

αυτα βεβαια με δεδομενο ότι τα μπροστινα ελαστικα είναι και αυτά σε αρκετα καλη κατασταση! αν όχι τοτε πρεπει να αλλαχθουν και τα 4, και όχι να γινονται παγαποντιες του στυλ "βαλε τα λιωμιδια πισω" κτλ.. δικαιολογιε του στυλ "δεν υπαρχουν λεφτα" ειναι απλα του κωλου! αν δεν υπαρχουν λεφτα, μην κυκλοφορειτε τα αυτοκίνητα σας.. το να γινεστε δημόσιοι κίνδυνοι δεν είναι λυση! (δε μιλαω στους γράφοντες εδώ, γενικα μιλαω, μην παρεξηγηθούμε)

σαπιλα, το I30 εχει το μεγαλυτερο μεταξονιο στην κατηγορια του, 2,6 μετρα η πρωτη γενια, και λιιιιιιγο πιο μακρυ η 2η..

τογιαρ, αυτά για τις οδηγιες που γραφουν τα μανιουαλς περι σταυρωματος ελαστικων εγω σαν τεχνικος τα ακουω βερεσε και τα θεωρω μαλακιες... ο σωστος τροπος είναι παντα τα μπρος με τα πισω από τις ιδιες πλευρες.. τα περισσοτερα μανιουαλς βαζουν και τη ρεζερβα στο παιχνιδι, και μου εχουν τυχει περιπτωσεις να ερχονται πελατες, να απαιτουν να γινει το σταυρωμα όπως ακριβως λεει το μανιουαλ γιατι αυτό προτεινει ο κατασκευαστης, καιειτε το αμαξι να φοραει ρεζερβα ανάγκης, ειτε να εχει σιδερενια ενώ οι υπολοιπες είναι αλουμινένιες, ειτε να εχει εντελως άλλη διασταση, γιατι πολύ απλα ετσι βγαινει η συγκεκριμενη εκδοση του μοντελου.. (για αυτό και όλα τα μανιουαλς γραφουν ότι ορισμένες περιπτωσεις μπορει να διαφερουν αναλογα το μοντελο η τη χωρα διάθεσης του..)

toyar
07/11/2015, 06:16
εχω δει αναλυτικο manual με σταυρωμα τετραδας και σταυρωμα πενταδας αναλογα με τον τυπο της ρεζερβας
το μπρος-πισω εννοειται απλα λαμβανουν υποψην τους το προσθετο φορτιο εμπρος αριστερα προφανως λογω του οδηγου και της θεσης της κρεμαγιερας
συμφωνω μαζι σου οτι ο πισω αξονας πρεπει να εχει τη μεγιστη προσφυση για λογους ασφαλειας και οτι η αλλαγη τετραδας καθε φορα ειναι η σωστοτερη λυση
αμα μου εβρισκες και λαστιχαδικο να σφιγγει τροχους χωρις να λιωνει και να κοβει τα μπουζονια:(.................................

leftos
07/11/2015, 08:30
Ναι αλλα τα περισσοτερα συγχρονα ελαστικα εχουν φορα που περιστρεφονται και για να γινει στραβωμα πρεπει να βγουν και να ξαναμπουν τα ελαστικα.
Οποτε εκει πρεπει να δωσεις κανα 50 αρικο στο λαστιχα να καθισει να κανει ολη αυτην την βαβουρα.
Αρα μπρος πισω και τελειωσε.
Εγω τα βαζω μπρος πισω καθε 15000 για να μην εχουν τεραστια διαφορα φθορας, ως να φαγωθουν οποτε αλλαζονται ολα.
Το να βαζεις 2 καθε φορα ητε δεν τα εχεις γυρισει ποτε οποτε λογικα τα μπροστα να ειναι λιωμα αλλα τα πισω να ειναι 4ετιας + οποτε τι να κρατησουν....

noodles
07/11/2015, 13:26
καθε 15-20κ χλμ συνηθως πρεπει να γινεται η αλλαγη μπρος πισω (αναλογα και τον τροπου που οδηγουμε). γενικα πρεπει να εχουμε καλα λαστιχα και στους 4 τροχους. το να εχουμε καινουρια μπροστα και φθαρμενα πισω ειναι λαθος, οπως επισης και το αντιθετο. τα περισσοτερο προσθιοκινητα εχουν την ταση να υπερστρεφουν (αλλα δεν εχουν δυναμη στο μοτερ για να τα επανεφερεις με γκαζι και το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να διορθωσεις με αναποδο). τα οπελ (νομιζω μιλαμε για corsa diesel πιο πανω?) εχουν την ταση να υποστρεφουν, ακομα και φθαρμενα λαστιχα να βαλεις πισω.

mikes
07/11/2015, 17:46
αμα μου εβρισκες και λαστιχαδικο να σφιγγει τροχους χωρις να λιωνει και να κοβει τα μπουζονια:(.................................

εμεις παταμε μεν με το πιστολι (αφου πρωτα πιασουμε το μπουλονι οσο παει με το χερι), αλλα σφιγγουμε με ροποκλειδο

mikes
07/11/2015, 17:47
Ναι αλλα τα περισσοτερα συγχρονα ελαστικα εχουν φορα που περιστρεφονται και για να γινει στραβωμα πρεπει να βγουν και να ξαναμπουν τα ελαστικα.
Οποτε εκει πρεπει να δωσεις κανα 50 αρικο στο λαστιχα να καθισει να κανει ολη αυτην την βαβουρα.
Αρα μπρος πισω και τελειωσε.
Εγω τα βαζω μπρος πισω καθε 15000 για να μην εχουν τεραστια διαφορα φθορας, ως να φαγωθουν οποτε αλλαζονται ολα.
Το να βαζεις 2 καθε φορα ητε δεν τα εχεις γυρισει ποτε οποτε λογικα τα μπροστα να ειναι λιωμα αλλα τα πισω να ειναι 4ετιας + οποτε τι να κρατησουν....

τα περισσοτερα συγχρονα ελαστικα είναι ασυμμετρης χαραξης.. η χαραξη φορας, τεινει να θεωρείται ξεπερασμενη πλεον..

DrEvil
07/11/2015, 18:23
Mike,
Λιο ασχετο με τα υπολοιπα....
Υπαρχει TWI σε ολα τα ελαστικα; (και που τον βρισκουμε; )

toyar
07/11/2015, 18:25
αν εισαι αθηνα δωσε και μια προσφορα για energy 175/65-14 82T;)

mikes
07/11/2015, 19:30
Mike,
Λιο ασχετο με τα υπολοιπα....
Υπαρχει TWI σε ολα τα ελαστικα; (και που τον βρισκουμε; )
αν εννοεις το Tread Wear Indicator (ελληνιστι δεικτη φθορας), ναι εχουν όλα τα ελαστικα ειτε με μορφη τρυπας(σπανια) πανω στο τακουνι (που εξαφανίζεται μολις φτασει στα ορια)
η με μορφη μπαρας (συνηθες) μεσα στο αυλακι (που εχεται προσωπο με το τακουνι μολις φτασει στο οριο)

344452

DrEvil
07/11/2015, 19:34
αν εννοεις το Tread Wear Indicator (ελληνιστι δεικτη φθορας), ναι εχουν όλα τα ελαστικα ειτε με μορφη τρυπας(σπανια) πανω στο τακουνι (που εξαφανίζεται μολις φτασει στα ορια)
η με μορφη μπαρας (συνηθες) μεσα στο αυλακι (που εχεται προσωπο με το τακουνι μολις φτασει στο οριο)

344452
Θενκ γιου ε μιλ μαϊ φρεντ!
(Προσπαθω να πεισω μια φιλη οτι παιζει με την ζωη της με τα λαστιχα που φαρα και δεν ηξερα που και πως να της το δειξω στην πραξη)

giorgio7
10/11/2015, 13:50
Μike βρηκα τα Τοyo cf2 στα 260 και προσανατολιζομαι προς τα εκει τι λες?Τα αλλα υποψηφια ειναι τα pirelli p1 kαι p7...:a42:

duke200
10/11/2015, 16:14
αυτο που διορθωνεις την υπερστροφή με αναποδο και γκαζι δεν ισχύει για όλα τα μπροστοκίνητα αμάξια, αλλα στα περισσότερα (πχ στο 106 αμα το κανεις αυτο υπερδιορθώνει ακαριαία, "κλειδώνει" αναποδα και γειά σας. Σε τέτοια αμάξια δεν διορθώνεις, δίνεις γκάζι και περιμένεις μήπως διορθώσει μόνο του).

ψηφίζω καλά λάστιχα πίσω (είτε έχεις μπροστοκίνητο ή πισοκίνητο) γιατι τα μουτρα μαζεύονται πολύ πιο έυκολα απο τον κώλο.

Βασικά ψηφίζω να μην το καθυστρείς και να αλλάξεις λάστιχα ή αν δεν αλλάξεις να πηγαίνεις σαν κότα ειδικά στη βροχή...

nicksior
10/11/2015, 17:14
αυτο που διορθωνεις την υπερστροφή με αναποδο και γκαζι δεν ισχύει για όλα τα μπροστοκίνητα αμάξια, αλλα στα περισσότερα (πχ στο 106 αμα το κανεις αυτο υπερδιορθώνει ακαριαία, "κλειδώνει" αναποδα και γειά σας. Σε τέτοια αμάξια δεν διορθώνεις, δίνεις γκάζι και περιμένεις μήπως διορθώσει μόνο του).

ψηφίζω καλά λάστιχα πίσω (είτε έχεις μπροστοκίνητο ή πισοκίνητο) γιατι τα μουτρα μαζεύονται πολύ πιο έυκολα απο τον κώλο.

Βασικά ψηφίζω να μην το καθυστρείς και να αλλάξεις λάστιχα ή αν δεν αλλάξεις να πηγαίνεις σαν κότα ειδικά στη βροχή...

Εγώ πάλι νομίζω πως κάνεις λάθος.

Εκεί που έχεις τον έλεγχο, βάσει του δεξιού σου ποδιού , εκεί θέλεις και κράτημα.

Βέβαια (όπως κι εσύ) δεν αντιλαμβάνομαι την τσιγκουνιά στα λάστιχα.

Καλά λάστιχα μπρος πίσω.

Πάντα!

mikes
10/11/2015, 22:35
Μike βρηκα τα Τοyo cf2 στα 260 και προσανατολιζομαι προς τα εκει τι λες?

να τα βαλεις... (πολύ ξεφτιλα τιμη ρε πστμ.. ποσα κομματια κανει στη τογιο ο μπαγάσας και μπορει να πουλαει τοσο φθηνα???)

mikes
10/11/2015, 22:38
μην ξεχνατε οσοι μιλατε για υπερστροφες, υποστροφες και διορθωσεις αυτων με φθαρμένα ελαστικα, ότι σε τέτοιες περιπτωσεις, καθως και στην επιτυχια η αποτυχια διορθωσης τους, παιζει σημαντικο ρολο και η κατασταση της αναρτησης...

leftos
11/11/2015, 10:22
Αν δεν εχεις λαστιχα οτι και να κανεις ειναι τυχη το να φερεις αμαξι που εχει φυγει. Εκτος αν το κανεις να φυγει ηθελημενα για να παιξεις οποτε ξερεις και ποσο θα φυγει.
Μikes αυτο εννοουσα απλα ειπα για την φορα γιατι ετσι το ηξερα οντως πλεον ακομα και τα καθημερινα ελαστικα εχουν ασσυμετρο.
Αυτο με το πιστολι δεν το καταλαβα ποτε γιατι δεν το σταματησαν να το χρησιμοποιουν αφου βλεπουν οτι δεν κανει και οποτε παω σε λαστιχα του λεω αστο θα το σφιξω ξεσφιξω μονος μου.
Με το καλυτερο τις προαλλες να ειναι κοπελα μεσα στην βροχη και να εχει ανεβει πανω στο σταυρο και να χοροπηδαει.....

mikes
11/11/2015, 21:46
Αν δεν εχεις λαστιχα οτι και να κανεις ειναι τυχη το να φερεις αμαξι που εχει φυγει. Εκτος αν το κανεις να φυγει ηθελημενα για να παιξεις οποτε ξερεις και ποσο θα φυγει.
Μikes αυτο εννοουσα απλα ειπα για την φορα γιατι ετσι το ηξερα οντως πλεον ακομα και τα καθημερινα ελαστικα εχουν ασσυμετρο.
Αυτο με το πιστολι δεν το καταλαβα ποτε γιατι δεν το σταματησαν να το χρησιμοποιουν αφου βλεπουν οτι δεν κανει και οποτε παω σε λαστιχα του λεω αστο θα το σφιξω ξεσφιξω μονος μου.
Με το καλυτερο τις προαλλες να ειναι κοπελα μεσα στην βροχη και να εχει ανεβει πανω στο σταυρο και να χοροπηδαει.....
καλο το πιστολι, αλλα πρεπει να ξερεις και να το δουλεψεις... οι περισσοτεροι δυστυχως δεν ξερουν..

archi
13/11/2015, 11:09
συγνώμη για το άσχετο και που δεν το βάζω αγγελίες αλλά δεν έχει και νόημα μιας και δεν θα το έχω για πολύ. (αν πειράζει το σβήνω άμεσα)

από όχημα σε ακινησία εδώ και 1 μήνα. έχω λάστιχα 165/65/14 Barum Brillantis 2. Τα λάστιχα έχουν λιγότερο από 2000 χλμ. και 2-3 μήνες χρήσης. Δεν έχουν ζοριστεί καθόλου (πως να ζοριστούν σε Punto του 94?)
το όχημα φεύγει για απόσυρση την άλλη βδομάδα. Μπορώ να τα δώσω και από εκεί που τα πείρα, αλλά αν κάποιον το ενδιαφέρει ας στείλει πμ. (δεν τα χαρίζω αλλά μπορούμε να βρούμε μια τιμή)
Έχω και μπαταρία καινούργια αλλά δεν ξέρω λεπτομέρειες τώρα.

noodles
13/11/2015, 14:40
καλο το πιστολι, αλλα πρεπει να ξερεις και να το δουλεψεις... οι περισσοτεροι δυστυχως δεν ξερουν..

εχουν σπασει μπουλονια οι λαστιχαδες με το αεροκλειδο.:lol: ευτυχως ο δικος μου τα σφυγγει με ροποκλειδο:)

archi
14/11/2015, 16:40
συγνώμη για το άσχετο και που δεν το βάζω αγγελίες αλλά δεν έχει και νόημα μιας και δεν θα το έχω για πολύ. (αν πειράζει το σβήνω άμεσα)

από όχημα σε ακινησία εδώ και 1 μήνα. έχω λάστιχα 165/65/14 Barum Brillantis 2. Τα λάστιχα έχουν λιγότερο από 2000 χλμ. και 2-3 μήνες χρήσης. Δεν έχουν ζοριστεί καθόλου (πως να ζοριστούν σε Punto του 94?)
το όχημα φεύγει για απόσυρση την άλλη βδομάδα. Μπορώ να τα δώσω και από εκεί που τα πείρα, αλλά αν κάποιον το ενδιαφέρει ας στείλει πμ. (δεν τα χαρίζω αλλά μπορούμε να βρούμε μια τιμή)
Έχω και μπαταρία καινούργια αλλά δεν ξέρω λεπτομέρειες τώρα.
60€ με τα περαστικά δικά σας και ανταλλαγή τα παλιά σας φυσικά ώστε να πάω απόσυρση.
έχουν 5000χλμ
το βάζω και στις αγγελίες

DoctoR_k6
05/01/2016, 09:32
Για να μην ανοιγω αλλο θεμα...
Ηρθε η ωρα για λαστιχα στο αμαξι της γυναικας(που το οδηγαω κ εγω οταν παμε καπου...).
Εχω κοιταξει 2-3 τυπους/μαρκες κ εχω ψιλοκαταληξει στα¨
1. Dunlop blueresponse
2. Michelin Energy Saver + , αλλα ειδα κ τα καινουρια τα crossclimate(τεινω προς τα εκει)
3. Continental ecocontact 5

Για πειτε οι αμαξολαγνοι/λαστιχαδες την αποψη σας!!
Για ενημερωση το αμαξι ειναι ενα Corsa D 1.4 με τα καυτα 100μουλαρια!!

andreastwin
05/01/2016, 11:44
Continental ecocontact 5 μακραν τον αλλον.οπου εχω βαλει Continental, στο αυτοκινητο, στην μηχανη, ειναι αψωγα και απο κρατημα και απο χρονο.

DoctoR_k6
05/01/2016, 12:14
Αυτα φοραει τωρα απο το εργοστασιο κ ηταν καλα, αλλα ελεγα να αλλαξω προς michelin λογω του βρεγμενου!
Απλα εχω μια αμφιβολια αν τα καινουρια τα crossclimate θα δουλευουν σωστα στην Ελλαδα λογω κλιματος.
Αν και η michelin δηλωσε πως δεν θελει να χαρακτηριστει allseason ελαστικο αλλα θερινο.

Αν τα εχει βαλει κανεις να πει καμια εντυπωση(Αν κ δυσκολο γιατι ειναι σχετικα καινουρια).

Road Pirat
05/01/2016, 12:58
Εγώ πάντως έχω τα pilot sport 3 από τα οποία μέχρι στιγμής είμαι ευχαριστημένος σε κράτημα και φρένα αλλά δεν ξέρω πόσο θα κρατήσουν. φιέστα 1.4. Αυτά τα οικολογικά δεν τα συμπάθησα ποτέ μου αν και δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ.

THEOD
05/01/2016, 15:32
Πριν 15ήμερο φόρεσα τα GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE σε διάσταση 205/55/16 (285,00 ευρώπουλα το σετ)
Σουμάχερ δεν είμαι, ούτε κινήθηκα σε ρυθμούς τεστ, αλλά το 3ήμερο της Πρωτοχρονιάς έγραψα με αυτά 1300 χλμ και ένοιωθα πολύ περισσότερο από καλά σε όλων των ειδών τους δρόμους ακόμα και σε δύσκολες καιρικές συνθήκες...Φαίνεται να είναι καλό all around λάστιχο...

leftos
05/01/2016, 18:55
Τα qoodyear efficient grip τα εβαλα εγω 175/65/15 μετα απo continental eco contact 2 και δεν ειμαι ευχαριστημενος.
ΜΕ τα conti για να δω γλιστρημα περασα τις 60000χλμ ενω με τα goodyear απο τις 20000 και μετα βλεπω γλιστρηματα και χαζοσπιναρισματα ειδικα στο βρεγμενο κ τωρα στα 30000 εχουν μεγαλη φθορα. Σε yaris 1.3 2009 με ηπια χρηση. Γενικα βλεπω μεγαλη φθορα γρηγορα και πιστευω τα 45000 οριακα θα τα πιασω.
Περιμενω να παρω τα conti και ο λογος που αλλαξα εταιρια ηταν γιατι ειχα ακουσει για κακα λογια για το eco contact 5 .

mikes
05/01/2016, 22:04
:a014: :a014: :a014:

:smokin:

THEOD
05/01/2016, 23:08
Τα qoodyear efficient grip τα εβαλα εγω 175/65/15 μετα απo continental eco contact 2 και δεν ειμαι ευχαριστημενος.
ΜΕ τα conti για να δω γλιστρημα περασα τις 60000χλμ ενω με τα goodyear απο τις 20000 και μετα βλεπω γλιστρηματα και χαζοσπιναρισματα ειδικα στο βρεγμενο κ τωρα στα 30000 εχουν μεγαλη φθορα.

Μπορεί και να έχεις δίκιο - δεν έχω πλήρη άποψη. Όπως έγραψα τα έχω φορεμένα μόνο 15ημέρες, σε άλλη διάσταση, σε άλλο αυτοκίνητο, και έχω γράψει μόλις 1.400χλμ με αυτά. Δεν μπορώ να ξέρω πως θα συμπεριφερθούν αργότερα. Με βάση όμως την ΤΩΡΙΝΗ τους απόδοση και τις πρωτες εντυπώσεις είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Πάντως είναι γεγονός ότι με τα λάστιχα ΠΟΤΕ δεν μπορείς να έχεις μια σίγουρη γνώμη-συμπέρασμα που να είναι ίδια για όλους τους οδηγούς, όλα τα αυτοκίνητα, και όλες τις συνθήκες χρήσης... :wave2:

lmb990
05/01/2016, 23:26
Michellin energy saver για 4,5 χρονια (στο τελος γλιστραγαν) και απο προχθες dunlop blueresponse...
Τα πρωτα πολυ καλα εμεινα πολυ ευχαριστημενος τα δευτερα θα δειξει...

Seat ibiza 1,2 του 07 με 65-70 αφινιασμενα αλογα....!

leftos
15/01/2016, 11:49
Καλησπερα γνωμη θελω για cinquecento 900cc εχουν ψωφησει και καμποσα αλογα... Χαλαρη φυσιολογικη οδηγηση
Χρηση επαρχιακη χωριο μεγαλο ανεβα κατεβα για την πολη και στο χωριο τσιμεντοδρομος και χωματοδρομος σε μικρο βαθμο.
+ Κρυο και χιονι τον χειμωνα.
Δεν μ'ενδιαφερει χειμερινο μπαινουν αλυσιδες η δεν χρησιμοποιητε το αυτοκινητο.
Σκεφτομαι για φτηνα αλλα δεν ξερω αν αξιζουν. Ειχε παλια κατι sava και ειχαν γινει φυτιλια σε καμια 20χιλ χλμ. Μετα πηρα Michelin energy απο φιλο που πουλησε το αυτοκινητο σε σχετικα καλη κατασταση και κρατησαν καμια 15χιλ χλμ.
Για πειτε καμια γνωμη και τιμες mikes?

mikes
15/01/2016, 23:19
155/70-13 παιζουν στα 140-180 ευρα αναλογα τι θα βαλεις...

τα μαλακα λάστιχα φθειρονται γρηγορα, επελεξε κατι πιο εσνισχυμενο

για τα κρυα, καλες γομες εχουν η nokian και η gislaved..

Ασωτος
16/01/2016, 09:21
155/70-13 παιζουν στα 140-180 ευρα αναλογα τι θα βαλεις...

τα μαλακα λάστιχα φθειρονται γρηγορα, επελεξε κατι πιο εσνισχυμενο

για τα κρυα, καλες γομες εχουν η nokian και η gislaved..


Αν πάμε σε αντιστοιχία 175/60-13 ;

(Για το παλιό και τιμημένο fiat uno).....

Είχα toyo, αλλά μετά από σχεδόν 10 χρόνια δεν βρίσκω πολλές επιλογές ...

Έχω προσφορά για toyo process cf 2 στα 250 € ..


Μερσί ....

mikes
16/01/2016, 18:08
Αν πάμε σε αντιστοιχία 175/60-13 ;

(Για το παλιό και τιμημένο fiat uno).....

Είχα toyo, αλλά μετά από σχεδόν 10 χρόνια δεν βρίσκω πολλές επιλογές ...

Έχω προσφορά για toyo process cf 2 στα 250 € ..


Μερσί ....
να τα βαλεις... αλλιως 165/65-13 που εχεις σαφως περισσοτερες επιλογες, αλλα η διαφορα στην τιμη δεν είναι τραγικη...

zannisvel
22/01/2016, 08:52
Ήρθε ή ώρα για λάστιχα στο "αυτοκίνητο" της γυναικας, πρόκειται για το Citroen C1 το προηγούμενο μοντέλο.
Είναι ή πρώτη φορά που θα αγοράσω λάστιχα για αυτοκίνητο στην Ελλάδα και βλέπω μάρκες για πρώτη φορά στη ζωή μου. (Sava, linglong, kenda, formula, etc).
Είναι καμία από αυτές της προκόπης?
Εγώ στο focus που είχα εβαζα Goodyear assurance, και τη τελευταία φορά πριν το πούλησω Yokohama. Αυτή είναι ή εμπειρία που έχω όλη κι όλη.
Έχετε κάτι να προτείνετε?
Το αυτοκίνητο είναι μόνο για πόλη και βγαίνει έξω καθημερινά ασχέτως καιρού.
Thanks!

duke200
22/01/2016, 20:30
στα λαστιχα ισχυει οτι οτι πληρωσεις παιρνεις.

Κατα την γνωμη μου μπορεις να κανεις οικονομία σε πολλα πράγματα, αλλα όχι στα λάστιχα.

Για παραδειγμα εγω είχαβαλει κατι hankook γιατι τα χα βρει φτηνα, στα 3 χρονια διαλυθηκαν, με συνετή οδήγηση και σε αμαξι με 100 άλογα και 2 φορές σταυρωμα. Ειχα βαλει bridgestone potenza (και σε αμαξι με 280 άλογα) και τα κράτησα 5 χρόνια.

εχει μεγαλη σημασια να ειναι σωστός ο δεικτης ταχύτητας. Μερικοί βαζουνε W, Ζ σε κάτι "κασες" με 100 άλογα. Δεν προκειται ποτε να δουλεψουν σωστα και στο 6μηνο θα έχουνε ξεραθει..

georgemark
22/01/2016, 22:00
Έβαλα τα Fulda hp ecocontrol, από θόρυβο,φρένα, κρατήματα απόλυτα ευχαριστημενος.

bruno
23/01/2016, 13:59
Έβαλα τα Fulda hp ecocontrol, από θόρυβο,φρένα, κρατήματα απόλυτα ευχαριστημενος.

Μια από τα ιδια,είναι αρκετα μαλακο λαστιχο και made in france.185/60-15Η στα 240e.

zannisvel
23/01/2016, 18:32
Τελικά έβαλα τα Toyo nanoEnergy 3 , C στη βροχή 69dB C στη κατανάλωση. Από όσα είδα είχε το καλύτερο μέσο όρο. 200 € και ημερομηνία 40η εβδομάδα του 15. Από λίγο που τα οδήγησαν είναι μια χαρά.

duke200
23/01/2016, 20:07
καλοριζικα. τα Τοyo θεωρουνται της προκοπής λαστιχα

bros 650
23/01/2016, 21:31
Εχω ενα corsa van επαγγελματικο.Ειχα βαλει continetal το 2012 και εχω κανει 46.000 χλμ.Τα αυλακια στο λαστιχο ειναι αρκετα βαθια αλλα τωρα τελευταια στο βρεγμενο αρχισαν να γλιστρανε.Μαλλον ηρθε η ωρα να τα αλλαξω,ο λαστιχασ μου με ειπε οτι κρατανε ακομη και να παω αργοτερα αλλα αρχισε να μου την σπαει που γλυστρανε οποτε βρεχει ειδικα αν ειμαι σταματημενοσ σε ανηφορα οταν ξεκιναω πιανει το τρακτιον κοντρολ.λογω του ειδους της δουλειας μου εχω πολλα σταμματα ξεκινα.15- 30 λεπτα οδηγηση σταματαω παω στον πελατη 30-60 λεπτα κα μετα στον επομενο.95% πολη.Τον λαστιχα μου τον εμπιστευομαι αλλα θα ηθελα να ακουσω και μια δευτερη γνωμη.Το κοστος δεν με ενδιαφερει αφου αλλαζω καθε 4 χρονια το διαιρω δια 4 και μου φαινεται λιγο ασχετα που οταν τα αλλαζω τσουζει εκεινη την στιγμη,αλλα παιρνω και τιμολογιο οποτε ειμαι οκ.Νουμερο ενα ειναι η ασφαλεια και το καλο φρεναρισμα.Επισης σαν οδηγος ειμαι λιγο ατσαλος στο παρκαρισμα λογω βιασυνης και ανεβαινω κρασπεδα κτλπ δεν προσαχω λακουβες κτλπ.Αυτη την στιγμη εχω 86.000 μηπως χρειαζεται και αλλαγη αμορτισερ?

mikes
23/01/2016, 22:48
Εχω ενα corsa van επαγγελματικο.Ειχα βαλει continetal το 2012 και εχω κανει 46.000 χλμ.Τα αυλακια στο λαστιχο ειναι αρκετα βαθια αλλα τωρα τελευταια στο βρεγμενο αρχισαν να γλιστρανε.Μαλλον ηρθε η ωρα να τα αλλαξω,ο λαστιχασ μου με ειπε οτι κρατανε ακομη και να παω αργοτερα αλλα αρχισε να μου την σπαει που γλυστρανε οποτε βρεχει ειδικα αν ειμαι σταματημενοσ σε ανηφορα οταν ξεκιναω πιανει το τρακτιον κοντρολ.λογω του ειδους της δουλειας μου εχω πολλα σταμματα ξεκινα.15- 30 λεπτα οδηγηση σταματαω παω στον πελατη 30-60 λεπτα κα μετα στον επομενο.95% πολη.Τον λαστιχα μου τον εμπιστευομαι αλλα θα ηθελα να ακουσω και μια δευτερη γνωμη.Το κοστος δεν με ενδιαφερει αφου αλλαζω καθε 4 χρονια το διαιρω δια 4 και μου φαινεται λιγο ασχετα που οταν τα αλλαζω τσουζει εκεινη την στιγμη,αλλα παιρνω και τιμολογιο οποτε ειμαι οκ.Νουμερο ενα ειναι η ασφαλεια και το καλο φρεναρισμα.Επισης σαν οδηγος ειμαι λιγο ατσαλος στο παρκαρισμα λογω βιασυνης και ανεβαινω κρασπεδα κτλπ δεν προσαχω λακουβες κτλπ.Αυτη την στιγμη εχω 86.000 μηπως χρειαζεται και αλλαγη αμορτισερ? ασχετα του τι λεει ο λαστιχας σου, αν εσυ νιώθεις ότι το αμαξι δεν παταει καλα, αλλαξε τα... εσυ το οδηγεις κάθε μερα το αμαξι, όχι ο λαστιχας σου..
οσο για τα αμορτισέρ, επαγγελματικο αυτοκινητο με 86000 χλμ που δουλευει κυριως πολη, μπορει και να χρειαζεται αλλαγη! μπορει όμως και όχι! είναι λιγο στοίχημα το ποτε θα χρειαστει αμορτισέρ ένα αμαξι, και εξαρτάται από πολλες συνθηκες..

duke200
24/01/2016, 09:21
σιγουρα θελει αμορτισερ και πιθανον γι΄αυτο δεν το αισθανεται και καλά...

rider
24/01/2016, 12:04
εχει δοκιμάσει κανεις τα ΝΕΧΕΝ?

εφτασε η ωρα να αλλαξω λάστιχα στο αυτοκίνητο και στις διαστασεις που φοραει (255/35/18 πισω και 225/40/18 εμπρος) το κοστος ανεβαινει. Μεχρι τωρα εβαζα τα continental SC αλλα βγαινουν γυρω στο 700αρι... οποτε μου τα προτείναν σαν καλη και πιο οικονομική λύση στα 450 πανω κατω... γνωμες?

duke200
24/01/2016, 12:19
http://www.tyrereviews.co.uk/

υπαρχουν γνώμες και test σχεδόν για ότι λάστιχο υπάρχει στην αγορα. Βάλε στο search "NEXEN"και διαλεξε να δεις για όποιο νεξεν θέλεις.

mikes
24/01/2016, 12:22
εχει δοκιμάσει κανεις τα ΝΕΧΕΝ?

εφτασε η ωρα να αλλαξω λάστιχα στο αυτοκίνητο και στις διαστασεις που φοραει (255/35/18 πισω και 225/40/18 εμπρος) το κοστος ανεβαινει. Μεχρι τωρα εβαζα τα continental SC αλλα βγαινουν γυρω στο 700αρι... οποτε μου τα προτείναν σαν καλη και πιο οικονομική λύση στα 450 πανω κατω... γνωμες?
αξιοπρεπεστατο κορεατικο λαστιχο... η εν λογο εταιρεια κυκλοφορει με δυο brands το nexen και το roadstone, που επειδή στην ελλαδα εχουν διαφορετικούς εισαγωγεις, ενδεχομένως σαν roadstone να το βρεις και φθηνοτερο.. και μιλαμε για το ιδιο λαστιχο ετσι?

επισης φιλος με leon cupra που του πινει το αιμα, ανεβασμενο στα 400 αλογα, πηγε (παρα τις επιφυλάξεις μου) ο αθεόφοβος και του εβαλε σε 225/40-18 κατι aeolus (κινεζικα) και εναμισυ χρονο τωρα στα στροφιλικια περιξ του ωρωπου που πηγαινοέρχεται συχνα, δουλευουν αψογα..

Panos76
25/01/2016, 13:51
οσο για τα αμορτισέρ, επαγγελματικο αυτοκινητο με 86000 χλμ που δουλευει κυριως πολη, μπορει και να χρειαζεται αλλαγη! μπορει όμως και όχι! είναι λιγο στοίχημα το ποτε θα χρειαστει αμορτισέρ ένα αμαξι, και εξαρτάται από πολλες συνθηκες..

Δεν πρέπει να πάει να κάνει μια μέτρηση να είναι σίγουρος 100% ;;