Σύνδεση

View Full Version : Yamaha MT-07



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19

DrBig
01/06/2017, 07:41
Γιατι πιστευεις οτι η δύναμη που παιρνεις απο την τρόμπα έχει να κάνει με τους δίσκους?Ειναι δυο διαφορετικά πραγματα.Αλλο το δαγκωμα που παιρνεις απο ενα καλο τακακι,απο εναν μεγαλυτερο και ποιοτικοτερο δίσκο και άλλο η δύναμη!Ο φιλος Dr Big δεν είδε τη διαφορά που έπρεπε γιατι διαθετει ενα ηδη προβληματικό συστημα φρενων.Για αυτο στα τελευταια Busa και GSXR έβαλαν δαγκανες Brembo.Το ίδιο είχε πάθει και ένας φίλος με K8 αλλαζοντας μονο τρομπα, διαφορα δεν ειδε οση επρεπε.

Στο R1 μολις έβαλα την Accossato (φοραει brembo 16αρα) το σοκ ήταν πολιτισμικό.Όμως μονο εκει έπασχε το συγκεκριμένο μηχανάκι.Την ίδια φοραω τωρα στο CBR600 και η δυναμη είναι εμφανης συγκριτικα με την εργοστασιακη.Και σκεψου δε φοραω την αγωνιστική που είναι ακομα καλυτερη.

Σε γενικές γραμμές η μικρή τρόμπα έχει καλύτερη αίσθηση,η μεγάλη σου δίνει δύναμη.Οι ποιοτικες και ακριβες σου δίνουν και τα 2 αυτα χαρακτηριστικα.

Ειναι λαθος αυτο που λες, το αντιθετο ακριβως συμβαινει. Η μικροτερη τρομπα σου δινει περισσοτερη δυναμη και η μεγαλυτερη (συνηθως) καλλιτερη αισθηση.
Καμια φορα ομως μεγαλυτερες σε διαμετρο τρομπες μπορει να εχουν μακρυτερες μανετες η μακρυτερους μοχλους, οποτε αυτο που χανεις σε δυναμη να το παιρνεις πισω λογω μοχλου.

Επισης, οι ακτινικες τρομπες πιεζουν το πιστονι τους.......ακτινικα(!) αντι πλαγια, οποτε δεν υπαρχουν τριβες μεταξυ μανετας και πιστονιου, πραγμα που σε μικρες πιεσεις στην μανετα φαινεται ως παραπανω δυναμη.

DrBig
01/06/2017, 07:47
Παιδιά ξανά σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες και να επανέλθω σε ένα αναπάντητο ερώτημα:
Πώς βρίσκω ποια είναι η διάμετρος της εργοστασιακής τρόμπας ώστε να ξέρω για ποια να κοιτάξω, είτε ίδια είτε δυνατότερη??

Εψαξες να δεις αν το γραφει καπου πανω της; Το πιθανοτερο να ειναι 16αρα η να γραφει 5/8 που ειναι το ιδιο στο 'αυτοκρατορικο' συστημα.

Lumiel
05/06/2017, 12:27
Έβαλε αγγελία το paddock ένα σαν αυτά που συζητάγαμε 2 σελίδες πίσω... είναι και σε ωραίο χρώμα. Υποθέτω θα έχει πουληθεί ήδη αλλά είπα να το γράψω μήπως ψάχνεται κανείς :p

Lumiel
20/06/2017, 22:04
Σκέφτομαι να πάρω αυτά: https://evotech-performance.com/products/yamaha-mt-07-2013-onwards-rear-spindle-paddock-stand-bobbins έχει κανεις καμια άποψη? και χωρίς τα bobbins πάντως τα καταφέρνω αλλά δεν ξέρω αν έχουν κάποιο πλεονέκτημα.

basilis_k6
20/06/2017, 22:07
Σκέφτομαι να πάρω αυτά: https://evotech-performance.com/products/yamaha-mt-07-2013-onwards-rear-spindle-paddock-stand-bobbins έχει κανεις καμια άποψη? και χωρίς τα bobbins πάντως τα καταφέρνω αλλά δεν ξέρω αν έχουν κάποιο πλεονέκτημα.

αυτα ειναι και για προστασια. αν θες απλα να την σηκώνεις έχει στο μπει με 5 ευρω μια χαρα μικρα μαυρα μεταλλικα αθάνατα

Lumiel
20/06/2017, 23:08
αυτα ειναι και για προστασια. αν θες απλα να την σηκώνεις έχει στο μπει με 5 ευρω μια χαρα μικρα μαυρα μεταλλικα αθάνατα

cool, δεν το ήξερα. Θα ψάξω να δω τι έχει γενικότερα και το ebay αλλά δεν αποκλείται να τα πάρω αυτά που linkαρα, μου έχουν μπει στο μάτι καιρό τώρα :p

billy84
20/06/2017, 23:22
Ειναι λαθος αυτο που λες, το αντιθετο ακριβως συμβαινει. Η μικροτερη τρομπα σου δινει περισσοτερη δυναμη και η μεγαλυτερη (συνηθως) καλλιτερη αισθηση.
Καμια φορα ομως μεγαλυτερες σε διαμετρο τρομπες μπορει να εχουν μακρυτερες μανετες η μακρυτερους μοχλους, οποτε αυτο που χανεις σε δυναμη να το παιρνεις πισω λογω μοχλου.

Επισης, οι ακτινικες τρομπες πιεζουν το πιστονι τους.......ακτινικα(!) αντι πλαγια, οποτε δεν υπαρχουν τριβες μεταξυ μανετας και πιστονιου, πραγμα που σε μικρες πιεσεις στην μανετα φαινεται ως παραπανω δυναμη.

Απο όσο ξέρω και εμπειρικά ισχυει το ακριβως αντιθετο απο αυτο που γραφεις,η μικρότερη τρομπα σου δινει αισθηση και η μεγαλυτερη περισσοτερη δύναμη.Εχω δει ενα review πάνω στις brembo https://www.oppracing.com/pages/articles_brembo_master_cylinders/

Γράφει χαρακτηριστικά

For the cylinder diameter, as that value increases, you increase your braking power. As you increase the diameter, you increase your cylinder size and increase the volume of brake fluid that you have to compress. This creates a dampening effect that allows you to better modulate the amount of brake pressure. As a general rule of thumb, you would use a 16xXX for a single caliper set-up anda 19xXX for a dual caliper set-up. Of course, there are always exceptions - for example, the stock master cylinder for Yamaha R1's and R6's (which are made by Brembo) use a 16xXX set-up, despite the fact that they have dual front calipers.

For the inter-axis value, as that value increases (ie. the distance gets longer), you are decreasing your sensitivity and increasing your brake power. I don't want to get into the technical aspect or into the physics of it...that's not the goal of this article. If you feel like you need to know more, I would recommend you search Google or How Stuff Works. In a general comparison between a 19x18 and 19x20 configuration (the most common configurations for sportbikes), a 19x18 has more feel but has a little more lever travel than the 19x20. A 19x20 configuration has more braking power and requires less distance to completely pull in the lever

Μεγαλυτερο έμβολο,περισσότερη δύναμη,εκτος και αν δεν έχω καταλάβει κατι σωστα.Μα αν ισχυει αυτο που λες όσο αυξανουν τα άλογα τα κυβικά θα έπρεπε να συνανταμε μικρότερες τρόμπες φρενου ενω συμβαινει το αντιθετο.

nik69
21/06/2017, 00:02
Απο όσο ξέρω και εμπειρικά ισχυει το ακριβως αντιθετο απο αυτο που γραφεις,η μικρότερη τρομπα σου δινει αισθηση και η μεγαλυτερη περισσοτερη δύναμη.Εχω δει ενα review πάνω στις brembo https://www.oppracing.com/pages/articles_brembo_master_cylinders/

Γράφει χαρακτηριστικά

For the cylinder diameter, as that value increases, you increase your braking power. As you increase the diameter, you increase your cylinder size and increase the volume of brake fluid that you have to compress. This creates a dampening effect that allows you to better modulate the amount of brake pressure. As a general rule of thumb, you would use a 16xXX for a single caliper set-up anda 19xXX for a dual caliper set-up. Of course, there are always exceptions - for example, the stock master cylinder for Yamaha R1's and R6's (which are made by Brembo) use a 16xXX set-up, despite the fact that they have dual front calipers.

For the inter-axis value, as that value increases (ie. the distance gets longer), you are decreasing your sensitivity and increasing your brake power. I don't want to get into the technical aspect or into the physics of it...that's not the goal of this article. If you feel like you need to know more, I would recommend you search Google or How Stuff Works. In a general comparison between a 19x18 and 19x20 configuration (the most common configurations for sportbikes), a 19x18 has more feel but has a little more lever travel than the 19x20. A 19x20 configuration has more braking power and requires less distance to completely pull in the lever

Μεγαλυτερο έμβολο,περισσότερη δύναμη,εκτος και αν δεν έχω καταλάβει κατι σωστα.Μα αν ισχυει αυτο που λες όσο αυξανουν τα άλογα τα κυβικά θα έπρεπε να συνανταμε μικρότερες τρόμπες φρενου ενω συμβαινει το αντιθετο.

Φυσικά και κανει λάθος . Πραγματικά τα μπερδεύει σε 2 3 σημεία .
Επειδή όλα συνδυάζονται απομονωνεις έναν έναν παράγοντα
Το 1ο νούμερο είναι η διάμετρος της τρομπας . Όσο μικραίνει αυξάνεται η δύναμη από το έμβολο εισόδου (της τρόμπα ) στο έμβολο εξοδου (της δαγκανας)
Επειδή τώρα ο όγκος του υγρού είναι ίδιος, όταν βάζεις μικρότερη τρόμπα θες και μεγαλύτερη διαδρομή στην μανετα . Εάν το σκεφτείς καλύτερα είναι σαν να έχεις μια καστανια και λύνεις τον τροχό. Παίρνεις μια προέκταση αυξανεις τον μοχλό εξασκεί μικρότερη δύναμη για να λύσεις το παξιμάδι αλλά το χέρι σου κάνει μεγαλύτερη διαδρομή .
Το 2ο νούμερο της τρομπας πρέπει να είναι ο μοχλός απο τον άξονα περιστροφης της μανετας μέχρι την επαφή με την τρόμπα. Αυτο δουλεύει σε συνδυασμό με το μήκος της μανετας εκεί που πιέζεις με τα δάχτυλα μέχρι το σημείο περιστροφής. Ο λόγος της απόστασης απο τα δάχτυλα προς το 2ο νούμερο που μας δίνουν τα χαρακτηριστικά της τρομπας μας δίνουν και τον πολλαπλασιασμό της δύναμης απο τα χέρια του αναβάτη. Πχ 100mm/18 .
Δεν ξέρω εάν βοήθησα ή τα είπα μπερδεμένα όμως αυτός που διάβασες τα λέει λάθος

BLiTzER
26/06/2017, 08:38
Στη χτεσινή βόλτα, κάποια στιγμή η μέση κατανάλωσή μου άρχισε να γράφει 45+ l/100km. Εντάξει, έχω κάπως βαρύ χέρι, αλλά όχι τόσο. Έχει τύχει σε κάποιον άλλον; Φαίνεται μάλλον για bug του προγράμματος. Όταν πάρκαρα σπίτι, είχε πέσει στα 30 l/100km, αλλά και πάλι δε νομίζω ότι είναι ακριβές. :p

o teos
26/06/2017, 08:46
Στη χτεσινή βόλτα, κάποια στιγμή η μέση κατανάλωσή μου άρχισε να γράφει 45+ l/100km. Εντάξει, έχω κάπως βαρύ χέρι, αλλά όχι τόσο. Έχει τύχει σε κάποιον άλλον; Φαίνεται μάλλον για bug του προγράμματος. Όταν πάρκαρα σπίτι, είχε πέσει στα 30 l/100km, αλλά και πάλι δε νομίζω ότι είναι ακριβές. :p

To πηρε ο zizou ρε και μπηκε σε πυραυλος mode..μολις το οδηγησεις λιγο εσυ θα στρωσει...:p

nik69
26/06/2017, 08:47
Στη χτεσινή βόλτα, κάποια στιγμή η μέση κατανάλωσή μου άρχισε να γράφει 45+ l/100km. Εντάξει, έχω κάπως βαρύ χέρι, αλλά όχι τόσο. Έχει τύχει σε κάποιον άλλον; Φαίνεται μάλλον για bug του προγράμματος. Όταν πάρκαρα σπίτι, είχε πέσει στα 30 l/100km, αλλά και πάλι δε νομίζω ότι είναι ακριβές. :p

Σου έσβησε η τελεία στο όργανο. Άλλαξε το :p

BLiTzER
26/06/2017, 09:00
Η τελεία είναι εκεί. Δείχνει π.χ. "30.4". :p Θα επανέλθει αν το μηδενίσω, απλά θέλω να βρω το πρόβλημα πριν το κάνω. Αν και μάλλον με firmware update θα λύνεται μόνο.


To πηρε ο zizou ρε και μπηκε σε πυραυλος mode..μολις το οδηγησεις λιγο εσυ θα στρωσει...:p

Το έκανε από πριν φτάσουμε Κόρινθο από Αθήνα. :p

buckley
26/06/2017, 09:22
Στη χτεσινή βόλτα, κάποια στιγμή η μέση κατανάλωσή μου άρχισε να γράφει 45+ l/100km. Εντάξει, έχω κάπως βαρύ χέρι, αλλά όχι τόσο. Έχει τύχει σε κάποιον άλλον; Φαίνεται μάλλον για bug του προγράμματος. Όταν πάρκαρα σπίτι, είχε πέσει στα 30 l/100km, αλλά και πάλι δε νομίζω ότι είναι ακριβές. :p

Πάει σετάκι με τα 299 χλμ την ώρα ρε νέος ...

ptc
26/06/2017, 09:29
Στη χτεσινή βόλτα, κάποια στιγμή η μέση κατανάλωσή μου άρχισε να γράφει 45+ l/100km. Εντάξει, έχω κάπως βαρύ χέρι, αλλά όχι τόσο. Έχει τύχει σε κάποιον άλλον; Φαίνεται μάλλον για bug του προγράμματος. Όταν πάρκαρα σπίτι, είχε πέσει στα 30 l/100km, αλλά και πάλι δε νομίζω ότι είναι ακριβές. :p

Το trip computer κάνει γενικά τα δικά του σε αρκετούς από ό,τι έχω διαβάσει και σε ξένα φόρα. Εμένα έχει τύχει κάνα δυο φορές ενώ έχει αρχίσει να αναβοσβήνει η τελευταία μπάρα του καυσίμου να μην ξεκινάει να μετράει τα χιλιόμετρα από μόνο του.

fanis_xania
26/06/2017, 20:34
εισαι οδηγαρα σοβαρα!πάντα όρθιος και καλες βολτες

GeorgeHellas
28/06/2017, 21:56
Καλησπέρα σε όλους. Να κάνω μια ερώτηση. Εφόσον κάποιος έχει α2, πρώτον γίνεται να πάρει τη συγκεκριμένη μηχανή με περιοριστη? Και αν γίνεται μετά έχει κάποιο κόστος η αφαίρεση του, όταν βέβαια υπάρχει και το ανάλογο δίπλωμα..
Ρωτάω εδώ γιατί διάβασα διάφορα και δεν μπορώ να βγάλω άκρη...

BLiTzER
28/06/2017, 22:30
Δεν το έχω ψάξει προσωπικά, αλλά απ'όσο γνωρίζω, απ'ό,τι έχει συζητηθεί και εδώ μέσα, ναι, γίνεται να οδηγηθεί με Α2 (περιορισμένο) και όχι, ο περιοριστής δεν αφαιρείται μετά.

GeorgeHellas
28/06/2017, 22:37
Έγινε σε ευχαριστώ για την απάντηση :)

BabisStinson
29/06/2017, 09:07
Η K-Tech κυκλοφόρησε για τα MT-07, MT-09 και R3 μία πιο απλή έκδοση του Razor-R, το Razor-R Lite, σε πολύ καλή τιμή (~450 ευρώ):
http://www.ktechsuspension.com/news/new-razor-r-lite-yamaha-mt-07-mt-09-and-yzf-r3

ptc
29/06/2017, 13:09
Η K-Tech κυκλοφόρησε για τα MT-07, MT-09 και R3 μία πιο απλή έκδοση του Razor-R, το Razor-R Lite, σε πολύ καλή τιμή (~450 ευρώ):
http://www.ktechsuspension.com/news/new-razor-r-lite-yamaha-mt-07-mt-09-and-yzf-r3

Καλή τιμή. Είμαι στο ψάξιμο για ανάρτηση αυτόν τον καιρό. Αφού έκλεισα χρόνο με το εργαλείο και το πήρα απόφαση πως θα το κρατήσω, μιας και δε βλέπω κάτι άλλο να μου ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες μου, λέω να προχωρήσω στην αλλαγή.

Μάλλον με βλέπω για το basic kit της ohlins που βγαίνει γύρω στα 650. Διαβάζω καλά λόγια και να πω την αλήθεια δεν καίγομαι για κάτι παραπάνω, να πάω σε φουλ ρυθμιζόμενες δηλαδή.

BabisStinson
29/06/2017, 14:02
Καλή τιμή. Είμαι στο ψάξιμο για ανάρτηση αυτόν τον καιρό. Αφού έκλεισα χρόνο με το εργαλείο και το πήρα απόφαση πως θα το κρατήσω, μιας και δε βλέπω κάτι άλλο να μου ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες μου, λέω να προχωρήσω στην αλλαγή.

Μάλλον με βλέπω για το basic kit της ohlins που βγαίνει γύρω στα 650. Διαβάζω καλά λόγια και να πω την αλήθεια δεν καίγομαι για κάτι παραπάνω, να πάω σε φουλ ρυθμιζόμενες δηλαδή.

Κι εγώ το ίδιο σκέφτομαι, μια βελτίωση σε ανάρτηση και φρένα ώστε να ανανεωθεί η σχέση μας μετά από 2 χρόνια. :-) Και είδα την τιμή και είναι αρκετά καλή, τουλάχιστον για ταδικά μου δεδομένα.
Οι φουλ ρυθμιζόμενες (φυσσίγια κλπ) αν δεν μπαίνεις πίστα πιστεύω είναι λίγο overkill, ειδικά αν η βασική χρήση της μηχανής είναι commuting. Η τιμή του kit της Ohlins είναι για ανταλλακτικά μόνο, σωστά? Γιατί κόστους service μπροστινού για αλλαγή ελατηρίων/τσιμουχών κλπ θα είναι 100-150 ευρώ.

ptc
29/06/2017, 14:46
Η τιμή του kit της Ohlins είναι για ανταλλακτικά μόνο, σωστά? Γιατί κόστους service μπροστινού για αλλαγή ελατηρίων/τσιμουχών κλπ θα είναι 100-150 ευρώ.

Σωστός. ;)

Παρεμπιπτόντως, έχεις βάλει τη γκαζιέρα του R6; Για μένα το καλύτερο value for money σαν μετατροπή. Έχω γράψει ξανά στο νήμα αν κοιτάξεις πιο πίσω.

BabisStinson
29/06/2017, 15:17
Σωστός. ;)

Παρεμπιπτόντως, έχεις βάλει τη γκαζιέρα του R6; Για μένα το καλύτερο value for money σαν μετατροπή. Έχω γράψει ξανά στο νήμα αν κοιτάξεις πιο πίσω.

Όχι, δεν έχω ασχοληθεί ακόμα. Έχεις βάλει και κωδικό ανταλλακτικού και κόστος?

ptc
29/06/2017, 16:10
Όχι, δεν έχω ασχοληθεί ακόμα. Έχεις βάλει και κωδικό ανταλλακτικού και κόστος?

Ναι, δες εδώ.

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140107&page=50&p=2825680&viewfull=1#post2825680

Ζεύκας
01/07/2017, 20:21
Συγκριτικό τεστ των δύο κορυφαίων της κατηγορίας (http://www.cycleworld.com/harley-davidson-street-rod-vs-yamaha-fz-07-comparison-motorcycle-review)

BLiTzER
01/07/2017, 22:18
:lol:

amyroukai
01/07/2017, 22:23
:lol:

γελάς γιατί το αμερικάνικο μόνστερ θα σας τιμωρήσει σύντομα :p

Apache
01/07/2017, 22:39
γελάς γιατί το αμερικάνικο μόνστερ θα σας τιμωρήσει σύντομα :p

Πιστεύω με την όπισθεν, καλό είναι να κρατάει και λιπαντικό, ειδικά σε δρόμους σαν τον Αγ. Πέτρο..:tooth::tooth::tooth:

alex_kal
04/07/2017, 19:59
Καλησπέρα,

Είμαι περήφανος κάτοχος του ΜΤ εδώ και ενάμιση χρόνο και είμαι στη διαδικασία να αλλάξω εξάτμιση. Έχω ξεχωρίσει 2 την SC Project 2-1 Conic Silencer και την Akrapovic Titanium, με την Akrapovic να μου κάνει ένα κλικ παραπάνω (ως προς την ομορφιά τουλάχιστον). Όντας παντελώς άσχετος μηχανολογικά τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:

Χρειάζεται να προστεθεί και κάποιο Fuel Commander για την καλύτερη λειτουργία της μηχανής ή είναι κάτι που απλά συστήνεται και δεν είναι αναγκαίο???
Επίσης θα ήθελα την γνώμη σας για τις 2 εξατμίσεις (αν είναι κάποιος κάτοχος ακόμα καλύτερα)
Τέλος όσον αφορά την ποιότητα, αξίζει η Akra τα παραπάνω χρήματα????

Ευχαριστώ

ptc
04/07/2017, 23:38
Καλησπέρα,

Είμαι περήφανος κάτοχος του ΜΤ εδώ και ενάμιση χρόνο και είμαι στη διαδικασία να αλλάξω εξάτμιση. Έχω ξεχωρίσει 2 την SC Project 2-1 Conic Silencer και την Akrapovic Titanium, με την Akrapovic να μου κάνει ένα κλικ παραπάνω (ως προς την ομορφιά τουλάχιστον). Όντας παντελώς άσχετος μηχανολογικά τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:

Χρειάζεται να προστεθεί και κάποιο Fuel Commander για την καλύτερη λειτουργία της μηχανής ή είναι κάτι που απλά συστήνεται και δεν είναι αναγκαίο???
Επίσης θα ήθελα την γνώμη σας για τις 2 εξατμίσεις (αν είναι κάποιος κάτοχος ακόμα καλύτερα)
Τέλος όσον αφορά την ποιότητα, αξίζει η Akra τα παραπάνω χρήματα????

Ευχαριστώ

Κατοχος της SC Project εδω. :wave2:

Για μενα ειναι η σωστη επιλογη αν σε ενδιαφερει ο ηχος, η λαθος αν σε ενδιαφερουν οι επιδοσεις. Η συγκεκριμενη εξατμιση ειναι φταγμενη καθαρα με γνωμονα να ακουγεται ομορφα και τπτ αλλο. Και φυσικα το καταφερνει. Κανει το ΜΤ να ακουγεται σαν V2 1000αρι! Η ενταση βεβαια ειναι μεγαλη, ακομα και με το σιγαστηρα. Αν διαλεξεις τη συγκεκριμενη θα χρειαστεις και εγκεφαλο αφου ειναι πολυ ελευθερη και επηρεαζει αρνητικα την επιδοση της μηχανης αν την βαλεις μονη της (ειχε προκαλεσει ενα αδειασμα στη ροπη της μηχανης χαμηλα).

Εχω την εντυπωση πως η Akrapovic ειναι σχεδιασμενη ωστε να δουλευει με το μαμα ψεκασμο και δεν ειναι απαραιτητος ο εγκεφαλος. Αυτο με καποια επιφυλαξη, αλλα το εχω διαβασει σε φορουμ του εξωτερικου για τη μηχανη μας. Φυσικα αν θες να παρεις τα οποια οφελη εχει να προσφερει η εξατμιση σε επιδοσεις και σε αυτην την περιπτωση θα οφεληθεις απο τον εγκεφαλο, αλλα δεν ειναι απαραιτητος οπως στην SC. Απο την αλλη η Akra ειναι πολυ πιο ακριβη, νομιζω με τα λεφτα της μπορεις να παρεις την SC μαζι με τον εγκεφαλο.

Αν εχεις καποια αλλη απορια πολυ ευχαριστως να βοηθησω.

BLiTzER
05/07/2017, 09:40
Η SC είναι πανέμορφη και ήταν η πρώτη μου επιλογή (και λόγω οικονομικού), αλλά τελικά προτίμησα την Akrapovic (carbon), λόγω... μεσαίου. Κουρμπαριστό έργο τέχνης, θα έπρεπε να διδάσκεται στα πανεπιστήμια. :p

Η Akrapovic Ti, που κοιτάς, είναι σχεδιασμένη να δουλεύει με την εργοστασιακή χαρτογράφηση και υπόσχεται περίπου +2 άλογα. Επίσης τώρα πρόσεξα ότι έβγαλαν και 3ο μοντέλο για το ΜΤ: https://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/product/road/17312?brandId=41&modelId=341&yearId=4447

Ωστόσο, θα πρότεινα να αλλάξεις χαρτογράφηση αν τη συνδυάσεις με κάποιο πολύ ελεύθερο φίλτρο.

sarpan
05/07/2017, 11:55
Καλησπερα παιδια. Εχω το μοντελο του 14 και τωρα θα το παω για το σερβις των 20000. Οσοι εχετε κανει το συγκεκριμενο σερβις κανατε και ελεγχο στις βαλβιδες;

alex_kal
05/07/2017, 12:33
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Επειδή δε θέλω να ασχοληθώ ακόμη με τη χαρτογράφηση μάλλον με βλέπω με την Akrapovic. Σκεφτόμουν να βάλω την SC λόγο ομορφιάς αλλά και από οικονομικής άποψης, έχει αρκετά μεγάλη διαφορά με την Akra. Ωστόσο αν συνυπολογίσω το κόστος ενός Power Commander με χάρτες κλπ που χρειάζεται η SC, όπως είπε και ο φίλος ptc βγαίνει στα ίδια λεφτά με την Akra Ti.

ptc
05/07/2017, 12:37
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Επειδή δε θέλω να ασχοληθώ ακόμη με τη χαρτογράφηση μάλλον με βλέπω με την Akrapovic. Σκεφτόμουν να βάλω την SC λόγο ομορφιάς αλλά και από οικονομικής άποψης, έχει αρκετά μεγάλη διαφορά με την Akra. Ωστόσο αν συνυπολογίσω το κόστος ενός Power Commander με χάρτες κλπ που χρειάζεται η SC, όπως είπε και ο φίλος ptc βγαίνει στα ίδια λεφτά με την Akra Ti.

Έχεις pm. ;)

BLiTzER
07/07/2017, 08:42
Η κατανάλωσή μου τελευταία είναι γύρω στα 5-5,2l/100km. Χτες, με σχετικά υψηλές ταχύτητες (για το ΜΤ), σε ~100 km Αθηνών-Κορίνθου, είδα 6,7l/100km. Χωρίς να έχω αυτοσκοπό να δω τη μέγιστη κατανάλωση, αλλά ήταν αρκετά πιεσμένο σε όλη τη διαδρομή. Οπότε θεωρώ ότι δύσκολα ξεπερνάει τα 7, σε οποιεσδήποτε συνθήκες, εκτός αν το επιδιώκεις και είσαι μόνο τέρμα γκάζι.

Lumiel
14/07/2017, 18:20
Απορία, μεταξύ σοβαρού και αστείου, τι κάνω λάθος και με περνάνε όλοι σαν σταματημένο? Μήπως το παραχαιδεύω το MT? Μήπως τρέχουν οι άλλοι σαν τρελοί? Έχει πρόβλημα το μηχανάκι μου?? :p

BLiTzER
14/07/2017, 19:46
Σε τι συνθήκες και τι ταχύτητες και με τι μηχανάκια; :p

Lumiel
14/07/2017, 20:54
Σε τι συνθήκες και τι ταχύτητες και με τι μηχανάκια; :p

Σε πολλές συνθήκες και με διάφορα μηχανάκια !! Στα φανάρια τα scooter και κάτι παπάκια της κακιάς ώρας, σε κάτι ευθείες κάτι πορτοκαλί χορνετάκια (νομίζω ότι ειναι χορνετάκια δηλαδή), σήμερα την πάτησα με ένα Tracer και ένα MT. Ελπίζω να ήταν πάνω απο 700 και να μην το κατάλαβα - Ήταν ευκαιρία να μάθω και το Vegas και το Youtube, έφτιαξα ένα βιντεάκι της πλάκας (https://www.youtube.com/watch?v=L3RaUgFUmFo) αλλά επειδή δεν κατάφερα να βάλω blur στις πινακίδες αν υπάρχει θέμα πείτε μου να το σβήσω.

Του έκανα πολύ ήρεμο στρώσιμο, αλλά και τώρα το προσέχω δεν το λιώνω, μάλλον οι άλλοι πάνε γρήγορα ή έχω γεράσει :p

nik69
14/07/2017, 21:13
Σε πολλές συνθήκες και με διάφορα μηχανάκια !! Στα φανάρια τα scooter και κάτι παπάκια της κακιάς ώρας, σε κάτι ευθείες κάτι πορτοκαλί χορνετάκια (νομίζω ότι ειναι χορνετάκια δηλαδή), σήμερα την πάτησα με ένα Tracer και ένα MT. Ελπίζω να ήταν πάνω απο 700 και να μην το κατάλαβα - Ήταν ευκαιρία να μάθω και το Vegas και το Youtube, έφτιαξα ένα βιντεάκι της πλάκας (https://www.youtube.com/watch?v=L3RaUgFUmFo) αλλά επειδή δεν κατάφερα να βάλω blur στις πινακίδες αν υπάρχει θέμα πείτε μου να το σβήσω.

Του έκανα πολύ ήρεμο στρώσιμο, αλλά και τώρα το προσέχω δεν το λιώνω, μάλλον οι άλλοι πάνε γρήγορα ή έχω γεράσει :p

καλά δεν κατάλαβες ότι το ΜΤ ήταν το ΜΤ10-SP? ( το ακριβό με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις)

Live2ride
14/07/2017, 21:18
Η σαγιονάρα είναι must και αυτό το καλοκαίρι βλέπω. :rolleyes:

Lumiel
14/07/2017, 21:23
καλά δεν κατάλαβες ότι το ΜΤ ήταν το ΜΤ10-SP? ( το ακριβό με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις)
Α οκ cool! Γιαυτό το κοίταγα περίεργα. Νόμιζα ότι ήταν 07-09 με διάφορα aftermarket. Ελπίζω και το Tracer εεεε?


Η σαγιονάρα είναι must και αυτό το καλοκαίρι βλέπω. :rolleyes:
χαχαχα κλαίω! έχω δει άπειρους φέτος, τουλάχιστον φοράνε κράνος :p

BLiTzER
14/07/2017, 21:23
Σε πολλές συνθήκες και με διάφορα μηχανάκια !! Στα φανάρια τα scooter και κάτι παπάκια της κακιάς ώρας, σε κάτι ευθείες κάτι πορτοκαλί χορνετάκια (νομίζω ότι ειναι χορνετάκια δηλαδή), σήμερα την πάτησα με ένα Tracer και ένα MT. Ελπίζω να ήταν πάνω απο 700 και να μην το κατάλαβα - Ήταν ευκαιρία να μάθω και το Vegas και το Youtube, έφτιαξα ένα βιντεάκι της πλάκας (https://www.youtube.com/watch?v=L3RaUgFUmFo) αλλά επειδή δεν κατάφερα να βάλω blur στις πινακίδες αν υπάρχει θέμα πείτε μου να το σβήσω.

Nαι, εσύ φταις. :p

Live2ride
14/07/2017, 21:28
Μια χαρά τραβάει η καμερούλα πάντως! :a013:

Lumiel
14/07/2017, 21:41
Nαι, εσύ φταις. :p
Well, ίσως πρέπει να το πιέζω λίγο παραπάνω. Θα προσπαθήσω να αλλάξω λίγο τον τρόπο οδήγησης σε πιο επιθετικό τις επόμενες μέρες να δω πως αντιδράει!


Μια χαρά τραβάει η καμερούλα πάντως! :a013:
Ναι μια χαρά για τα λεφτά της, thanks για την πρόταση! Παρόλα αυτά μάλλον δεν αξίζει πολύ για την μηχανή για 2 λόγους
α) Εξωτερικό μικρόφωνο το οποιο σημαίνει οτι απλά κόβεις τον ήχο πάντα - μάλλον φτιάχνεται με mod
β) FOV. Δυστυχώς αυτό είναι το καλύτερο που μπορεί να τραβήξει, και είναι πολύ μικρό. Θα ήθελα να φαίνεται και η μηχανή στο πλάνο, νομίζω μόνο η GoPro το κάνει.. μπορεί να το πάρω απόφαση και να τα δώσω και να κρατήσω αυτήν για 2η. Αλλά ας τα πούμε στο άλλο τοπικ καλύτερα (όταν ανεβάσω κανα πιο καλό βίντεο).

BLiTzER
14/07/2017, 21:43
Καλά, μη σε πάρω στον λαιμό μου. Οδήγα όπως νιώθεις άνετα. Αλλά το μηχανάκι σίγουρα δεν είναι για να το παίρνουν σκούτερ και βεστρόμ σε εκκινήσεις (εφόσον το προσπαθείς). :p Ειδικά από φανάρι, πρέπει να έχεις σχεδόν οτιδήποτε κινείται.

Με ΜΤ-10 δεν έχω ανοίξει ποτέ, οπότε δεν ξέρω τι κάνει. Αλλά το 07 στα φανάρια κάνει αυτά: https://www.youtube.com/watch?v=9wR7BwJVvbo

:p

Lumiel
14/07/2017, 21:55
Καλά, μη σε πάρω στον λαιμό μου. Οδήγα όπως νιώθεις άνετα. Αλλά το μηχανάκι σίγουρα δεν είναι για να το παίρνουν σκούτερ και βεστρόμ σε εκκινήσεις (εφόσον το προσπαθείς). :p Ειδικά από φανάρι, πρέπει να έχεις σχεδόν οτιδήποτε κινείται.

Με ΜΤ-10 δεν έχω ανοίξει ποτέ, οπότε δεν ξέρω τι κάνει. Αλλά το 07 στα φανάρια κάνει αυτά: https://www.youtube.com/watch?v=9wR7BwJVvbo

:p

Όχι δεν το προσπαθώ ιδιαίτερα, αλλά για παράδειγμα αυτό που κάνεις στο 1:45 δεν το χω κάνει ποτέ :p μέχρι 6-7000 στροφές το ανεβάζω συνήθως! Ωραίο βιντεάκι ! Εντάξει πρώτη μου μηχανή είναι μετά απο το 250άρι, θα ξεθαρρέψω :D

BLiTzER
14/07/2017, 22:05
Στο 1:45 ανοίγω με το CBR 600RR του teos.

Ε μην πιέζεσαι τότε. Δεν ήξερα τι εμπειρία έχεις. Όλα έρχονται φυσικά, καθώς μαθαίνεις το μηχανάκι και γίνεσαι καλύτερος οδηγός. Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να κάνεις κάτι περισσότερο από αυτό με το οποίο νιώθεις άνετα. Χαλάρωσε και απόλαυσέ το. Το μηχανάκι είναι σβέλτο και "κοφτερό".

BLiTzER
21/07/2017, 11:37
Όσοι έχετε πάνω από 10.000 χλμ, έχετε αλλάξει τη μαμά αλυσίδα ή αντέχει ακόμα; Πότε περίπου την αλλάξατε; Έχει δοκιμάσει κανείς 520;

sapila racing
21/07/2017, 11:48
Ειδικά από φανάρι, πρέπει να έχεις σχεδόν οτιδήποτε κινείται.



Kαι μετά ήρθε ο τύπος με το Z1000. :bawl:

Για την αλυσίδα δεν ξέρω τι κάνει το ΜΤ, αλλά δεν είναι και μονοκύλινδρο. Τα 10.000 χλμ είναι πολύ λίγα.
Μια 520 καλό θα έκανε αλλά θα την αλλάζεις και πιο συχνά, 525 έχει?

BLiTzER
21/07/2017, 11:55
Kαι μετά ήρθε ο τύπος με το Z1000. :bawl:

Για την αλυσίδα δεν ξέρω τι κάνει το ΜΤ, αλλά δεν είναι και μονοκύλινδρο. Τα 10.000 χλμ είναι πολύ λίγα.
Μια 520 καλό θα έκανε αλλά θα την αλλάζεις και πιο συχνά, 525 έχει?

Υπερέβαλα ελαφρώς, αλλά όλοι καταλάβατε τι εννοώ. Είναι σπιρτόζικο. :p

Τα αλυσιδογράναζα είναι μαμά, DID και δεν είναι εξαιρετικής ποιότητας. Άσε που ακούγονται (γνωστό "θέμα" των ΜΤ) και είμαι περίεργος αν θα σταματήσει ο θόρυβος με κάποιο άλλο σετ. Σκοπεύω να κάνω ~2.000 χλμ στις διακοπές (έχω κάτι λιγότερο από 8.000 τώρα, θα φτάσω 8.500-9.000 πριν φύγω) και δεν το χαϊδεύω, οπότε προτιμώ να αλλάξω πριν χρειαστεί, παρά αφού χρειαστεί. Φυσικά, αν αντέχει 12-13.000 χλμ με την οδήγησή μου, ευχαρίστως να την κρατήσω κι άλλο.

Ναι, 525 έχει και μάλλον θα δοκιμάσω AFAM 520, με ίδιο γρανάζωμα, όταν αλλάξω.

sapila racing
21/07/2017, 12:13
Υπερέβαλα ελαφρώς, αλλά όλοι καταλάβατε τι εννοώ. Είναι σπιρτόζικο. :p

Τα αλυσιδογράναζα είναι μαμά, DID και δεν είναι εξαιρετικής ποιότητας. Άσε που ακούγονται (γνωστό "θέμα" των ΜΤ) και είμαι περίεργος αν θα σταματήσει ο θόρυβος με κάποιο άλλο σετ. Σκοπεύω να κάνω ~2.000 χλμ στις διακοπές (έχω κάτι λιγότερο από 8.000 τώρα, θα φτάσω 8.500-9.000 πριν φύγω) και δεν το χαϊδεύω, οπότε προτιμώ να αλλάξω πριν χρειαστεί, παρά αφού χρειαστεί. Φυσικά, αν αντέχει 12-13.000 χλμ με την οδήγησή μου, ευχαρίστως να την κρατήσω κι άλλο.

Ναι, 525 έχει και μάλλον θα δοκιμάσω AFAM 520, με ίδιο γρανάζωμα, όταν αλλάξω.

Οτι και να είναι εφ όσον είναι Xring θα πρέπει να σου βγάλει τουλάχιστον 20.000 μόνο με λίπανση πότε πότε.

BLiTzER
21/07/2017, 12:15
Θα εμπιστευτώ τον γνώστη. :) Cheers! :beer:

Cpt_Slow
21/07/2017, 12:34
Σε πολλές συνθήκες και με διάφορα μηχανάκια !! Στα φανάρια τα scooter και κάτι παπάκια της κακιάς ώρας, σε κάτι ευθείες κάτι πορτοκαλί χορνετάκια (νομίζω ότι ειναι χορνετάκια δηλαδή), σήμερα την πάτησα με ένα Tracer και ένα MT. Ελπίζω να ήταν πάνω απο 700 και να μην το κατάλαβα - Ήταν ευκαιρία να μάθω και το Vegas και το Youtube, έφτιαξα ένα βιντεάκι της πλάκας (https://www.youtube.com/watch?v=L3RaUgFUmFo) αλλά επειδή δεν κατάφερα να βάλω blur στις πινακίδες αν υπάρχει θέμα πείτε μου να το σβήσω.

Του έκανα πολύ ήρεμο στρώσιμο, αλλά και τώρα το προσέχω δεν το λιώνω, μάλλον οι άλλοι πάνε γρήγορα ή έχω γεράσει :p

Ειστε τυχεροι που δεν επιασε την τελικη του το στρωμα, καπου στα 220-230 οπως ακουγεται :tooth::tooth:

basilis_k6
21/07/2017, 17:46
Υπερέβαλα ελαφρώς, αλλά όλοι καταλάβατε τι εννοώ. Είναι σπιρτόζικο. :p

Τα αλυσιδογράναζα είναι μαμά, DID και δεν είναι εξαιρετικής ποιότητας. Άσε που ακούγονται (γνωστό "θέμα" των ΜΤ) και είμαι περίεργος αν θα σταματήσει ο θόρυβος με κάποιο άλλο σετ. Σκοπεύω να κάνω ~2.000 χλμ στις διακοπές (έχω κάτι λιγότερο από 8.000 τώρα, θα φτάσω 8.500-9.000 πριν φύγω) και δεν το χαϊδεύω, οπότε προτιμώ να αλλάξω πριν χρειαστεί, παρά αφού χρειαστεί. Φυσικά, αν αντέχει 12-13.000 χλμ με την οδήγησή μου, ευχαρίστως να την κρατήσω κι άλλο.

Ναι, 525 έχει και μάλλον θα δοκιμάσω AFAM 520, με ίδιο γρανάζωμα, όταν αλλάξω.

αν δεν το έχεις κοντύνει μπροστα και δεν το πηδας στις εκκινησεις ειναι απιθανο να θες αλυσιδα πριν τα 18κ.

BabisStinson
21/07/2017, 18:04
Όσοι έχετε πάνω από 10.000 χλμ, έχετε αλλάξει τη μαμά αλυσίδα ή αντέχει ακόμα; Πότε περίπου την αλλάξατε; Έχει δοκιμάσει κανείς 520;

Έχω 25.000 χλμ, μια χαρά είναι ακόμα. ;-)
Σίγουρα κάποια στιγμή θα αλαχθεί με καλύτερης ποιότητας.

Σε άλλα νέα, τοποθετήθηκε αμορτισέρ K-Tech Razor-R Lite. Εντυπώσεις εν καιρώ που θα γράψουμε μερικά χιλιόμετρα.

Lumiel
06/08/2017, 19:21
Κάναμε και το πρώτο ταξιδάκι μας, με πλαινούς σάκους Nordcap (https://motokinisi.gr/product/saki-plaini-cargo-ii-blackfluo-nordcap/) για οικονομία, το MT δεν έκανε κιχ στα 450km περίπου πήγαινε-έλα. Πολύ άνετο στις στροφές, ο αέρας μόνο στην Εθνική με κούρασε στα αυτιά μόνο, το MT πάει 160+ σταθερότατο και ο αέρας δεν ενοχλεί το σώμα ακόμα και χωρίς ζελατίνα. Κόστος καυσίμων περίπου 24 ευρώ και μεγάλο μέρος της διαδρομής σε βουνά. !

brandonheat
22/09/2017, 11:36
Τι έχει συμβεί και το νήμα έχει τόση ησυχία πλέον? :)

Panos76
22/09/2017, 12:00
Τι έχει συμβεί και το νήμα έχει τόση ησυχία πλέον? :)

388523

:lol:

brandonheat
22/09/2017, 12:10
:lol:

Τίμια απάντηση μπορώ να πω :)

BLiTzER
28/09/2017, 09:33
Σέρβις των 10.000 χλμ. χτες (στα 8.500 χλμ.), στην αντιπροσωπεία. Βάσει μάνιουαλ, γίνονται οι εξής εργασίες: λάδια, φίλτρο, ρύθμιση ψεκασμού. Έγιναν επίσης διάφοροι έλεγχοι και καθαρισμός/λίπανση του φίλτρου αέρος και του γενικότερου χώρου, καθώς είναι παντελώς ελεύθερο και το είχα ταλαιπωρήσει σε μια χωματάδα. Είναι ο κυριότερος λόγος για τον οποίο έκανα νωρίτερα το σέρβις. Όλα καλά, κανένα πρόβλημα και μάλιστα παρατήρησα θετική διαφορά στην απόκριση του κινητήρα. Κόστος: ~100€ (με δικά μου λάδια).

nik69
28/09/2017, 09:56
Σέρβις των 10.000 χλμ. χτες (στα 8.500 χλμ.), στην αντιπροσωπεία. Βάσει μάνιουαλ, γίνονται οι εξής εργασίες: λάδια, φίλτρο, ρύθμιση ψεκασμού. Έγιναν επίσης διάφοροι έλεγχοι και καθαρισμός/λίπανση του φίλτρου αέρος και του γενικότερου χώρου, καθώς είναι παντελώς ελεύθερο και το είχα ταλαιπωρήσει σε μια χωματάδα. Είναι ο κυριότερος λόγος για τον οποίο έκανα νωρίτερα το σέρβις. Όλα καλά, κανένα πρόβλημα και μάλιστα παρατήρησα θετική διαφορά στην απόκριση του κινητήρα. Κόστος: ~100€ (με δικά μου λάδια).

http://www.motorradonline.de/motorrad-dauertest/motorrad-dauertests-in-der-uebersicht.590540.html

Είναι η κατάταξη από τα τεστ αντοχής 50000Km του motorrad . (μετράνε τα πάντα από διαφορές στην απόδοση μέχρι κάθε ανοχή στον κινητήρα)
Το MT07 είναι πλέον στην κορυφή της κατάταξης ξεπερνώντας ακόμα και μηχανάκια σαν το NC700 ή το CB600F η το XJ6.
Εντυπωσιακό για ένα play-bike
Η σελίδα είναι στα γερμανικά αλλά με αυτόματη μετάφραση κάτι γίνεται.

BLiTzER
28/09/2017, 10:03
Το λέω από την πρώτη μέρα ότι το μοτέρ που έφτιαξε η Yamaha για το 07 είναι διαμάντι. Σε όλους τους τομείς. Ακόμα κι αν όλο το υπόλοιπο ΜΤ ήταν για πέταμα, το μοτέρ μόνο του αξίζει τα λεφτά που κοστίζει το μηχανάκι.

Μικρές οι βαθμολογικές διαφορές μεταξύ των πρώτων μοντέλων (μπεμβέ στη 2η θέση, μπράβο), αλλά δεν ξέρω τι αντιπροσωπεύει αυτός ο ένας βαθμός, ίσως είναι σημαντικός. Όπως και να'χει, συγχαρητήρια στο περιοδικό, χρήσιμο τεστ.

ΥΓ. Ναι, τώρα που το διάβασα, 1 βαθμός = μια έξτρα επίσκεψη στο συνεργείο. 5 βαθμοί = σπασμένο μοτέρ.

parlapipas25
28/09/2017, 18:49
Παιδια μπεσα, τον δουκα 690 τον εχετε πρωτες, δευτερες, τριτες η μπα;

o teos
28/09/2017, 19:00
Παιδια μπεσα, τον δουκα 690 τον εχετε πρωτες, δευτερες, τριτες η μπα;

Μπέσα όμως εεε ρωτα το δούκα καλύτερα....:D

parlapipas25
28/09/2017, 19:19
Μπέσα όμως εεε ρωτα το δούκα καλύτερα....:D

Ρωταω γιατι εχω ενα tracer 700 και ανοιξα με δουκα δευτερες και φυγε μπροστα αλλα μετα κοψαμε γιατι ειχε κινηση.
Μου φανηκε περιεργο απο αυτα που εχω ακουσει για αυτο ρωταω εδω μεσα.

BLiTzER
28/09/2017, 19:46
Ποιον Δούκα; 2012 και μετά ή πριν; Δεν έχω ανοίξει ποτέ, αλλά δεν αποκλείεται να πετάγεται λίγο μπροστά. 65+ μονοκύλινδρα ΚΤΜ άλογα είναι αυτά. ;) Και είναι πολύ πιο ελαφρύ, ειδικά από το Tracer.

parlapipas25
28/09/2017, 20:13
Ηταν ο δουκας που εχει την εξατμιση απο κατω. Παντως σιγουρα ηταν φτιαγμενο.

brandonheat
29/09/2017, 09:43
Ρε παίδες, τι φάση με την μαμά αλυσίδα?
Σχεδόν κάθε περίπου 2κ χλμ. θέλει τέντωμα.
Η διαφορά στον ήχο είναι πολύ έντονη αν την αφήσεις για 2κ χωρίς τέντωμα.
Τελικά με βλέπω για αλλαγή σύντομα...

BLiTzER
29/09/2017, 09:46
Εγώ την έχω τεντώσει μια φορά μόνο, στα 1000 χλμ. Ακόμα και στο προχτεσινό σέρβις μου είπε ότι είναι οκ, για το βάρος και την οδήγησή μου (ελαφρώς προς τη χαλαρή πλευρά). Αλλά ναι, ακούγεται. Απλά δε δίνω σημασία πλέον.

brandonheat
29/09/2017, 09:58
Εγώ την έχω τεντώσει μια φορά μόνο, στα 1000 χλμ. Ακόμα και στο προχτεσινό σέρβις μου είπε ότι είναι οκ, για το βάρος και την οδήγησή μου (ελαφρώς προς τη χαλαρή πλευρά). Αλλά ναι, ακούγεται. Απλά δε δίνω σημασία πλέον.

Πιθανόν να είναι μόνο στο μυαλό μου το όλο θέμα, αλλά όπως και να το κάνεις άμα δεν νιώθεις άνετα με αυτό που ακούς, στο τέλος σε προβληματίζει!
Πάντως την οδήγηση μου δεν θα την χαρακτήριζα άνετη χαλαρή :)

BLiTzER
29/09/2017, 10:01
Α όχι, εννοούσα ότι η αλυσίδα είναι ελαφρώς προς τη χαλαρή πλευρά. :p

o teos
29/09/2017, 10:26
Πιθανόν να είναι μόνο στο μυαλό μου το όλο θέμα, αλλά όπως και να το κάνεις άμα δεν νιώθεις άνετα με αυτό που ακούς, στο τέλος σε προβληματίζει!
Πάντως την οδήγηση μου δεν θα την χαρακτήριζα άνετη χαλαρή :)

Ουτε τη δικη του....:evil::lol:

buckley
29/09/2017, 11:28
Εγώ την έχω τεντώσει μια φορά μόνο, στα 1000 χλμ. Ακόμα και στο προχτεσινό σέρβις μου είπε ότι είναι οκ, για το βάρος και την οδήγησή μου (ελαφρώς προς τη χαλαρή πλευρά). Αλλά ναι, ακούγεται. Απλά δε δίνω σημασία πλέον.

Κοίτα να δεις πράματα, πότε ρε είναι η περίοδος αναπαραγωγής του χορχόδειλου, να φυλάμε τα νώτα μας...

brandonheat
29/09/2017, 12:44
Ουτε τη δικη του....:evil::lol:

Προφανώς, δεν κατάλαβα τα συμφραζόμενα, αλλά μου προκαλεί εντύπωση πως το μοτόρι του "χορχόδειλα" έχει χρειαστεί τέντωμα μόνο μια φορά.
Με τους περισσότερους που έχω μιλήσει (ιδιοκτήτες ΜΤ-07), αναφέρουν πως αυτή η αλυσίδα, είναι το βασικότερο περιφεριακό που θέλει προσοχή.

BLiTzER
29/09/2017, 12:46
Είναι επειδή την περιποιούμαι συχνά και δεν ανοίγω ποτέ απότομα το γκάζι.

sniper
29/09/2017, 12:49
Είναι επειδή την περιποιούμαι συχνά και δεν ανοίγω ποτέ απότομα το γκάζι.

ΟΚ, υποθέτουμε ότι στις φωτό είναι Power wheelie... Γελάνε και οι καθρέφτες :tooth:

ptc
03/10/2017, 23:48
Αν και συνηθως αυτα τα φωτομονταζ των περιοδικων πεφτουν εξω, στη συγκεκριμενη περιπτωση επειδη εχει ηδη υπαρξει δημοσιευμενη πατεντα της Yamaha με τα καινουρια φωτα του 07, ισως και να μην ειναι πολυ μακρια απο την πραγματικοτητα. Να πω οτι μου αρεσει, ψεμματα θα πω...

388850

lleonidas
04/10/2017, 00:28
Aπό το ΜΤ-10 στο ΜΤ-09 και,αν επαληθευτεί το δημοσίευμα,τώρα και στο ΜΤ-07!

ptc
04/10/2017, 00:35
Aπό το ΜΤ-10 στο ΜΤ-09 και,αν επαληθευτεί το δημοσίευμα,τώρα και στο ΜΤ-07!

Λογικο ειναι παντως να θελουν να υπαρχει ομοιογενεια μεσα στην οικογενεια των ΜΤ. Στην περιπτωση του 09 προσωπικα το θεωρησα μεγαλη αισθητικη αναβαθμιση. Αλλα εδω μου τα χαλασαν οι Ιαπωνες. Το τωρινο 07 εχει πολυ ωραιες αναλογιες και ο προβολεας του ταιριαζει πολυ με τη γραμμη της υπολοιπης μηχανης. Μπορει βεβαια οι αλλαγες να μην περιοριστουν στο μπροστινο τμημα και το νεο συνολο να ειναι κι αυτο αρμονικο. Ειδομεν...

lleonidas
04/10/2017, 00:48
Ας περιμένουμε να το δούμε από κοντά!
Όσον αφορά το ΜΤ-09,συμφωνώ και δε μ'ενοχλεί η ομοιότητα του με το ΜΤ-10...ίσα ίσα που θεωρώ ότι και τα δύο είναι αρκετά όμορφα για τη κατηγορία τους.

BabisStinson
04/10/2017, 07:13
Διαφορά στο επίπεδο φωτισμού έχουν οι νέοι προβολείς? (Αν έχει δει κάποιος του ΜΤ-09 με το παλιό και το νέο φανάρι) Προσωπικά ωραίο μου φαίνεται κι έτσι, δεν ξέρω βέβαια αν θα έσκαγα ένα σωρό χρήματα να το βάλω και στο δικό μου ΜΤ-07.

BLiTzER
04/10/2017, 10:44
Όντως φαίνεται να μην ταιριάζει πολύ με το υπόλοιπο σύνολο, αλλά δεν επιμένω μέχρι να το δω από κοντά. Το σίγουρο είναι ότι και το παλιό φανάρι δεν ήταν ό,τι καλύτερο. Ενώ όλο το υπόλοιπο μηχανάκι δείχνει αρκετά σπορ, το φανάρι ήταν εχμ... αδιάφορο. Νομίζω θα τιμήσω. ^^

o teos
04/10/2017, 10:48
Αυτο της φωτο πιο πανω ειναι σαν αλλήθωρη αράχνη...τζεζους...πολυ πιο ομορφο αυτο που εχει τωρα στα δικα σας...:rolleyes: καγκουρες:a22:

sniper
04/10/2017, 11:04
Όντως φαίνεται να μην ταιριάζει πολύ με το υπόλοιπο σύνολο, αλλά δεν επιμένω μέχρι να το δω από κοντά. Το σίγουρο είναι ότι και το παλιό φανάρι δεν ήταν ό,τι καλύτερο. Ενώ όλο το υπόλοιπο μηχανάκι δείχνει αρκετά σπορ, το φανάρι ήταν εχμ... αδιάφορο. Νομίζω θα τιμήσω. ^^

Αν δεν αφήσετε κάτι μαμά, @@ vfm μηχανάκι.

:smokin:

nopattern
07/10/2017, 11:26
Καλημέρα σε ολους.

Όσον αφορά εξατμίσεις akrapovic, μπορεις να αλλάξεις μονο το τελικό ή πρέπει να μπει ολόκληρο το σύστημα καινούριο? Επίσης ποια απο τις δυο του μοντέλου θα προτιμούσατε? Full carbon ή τιτάνιο με τελείωμα carbon?

(Έχω την ιδια ερώτηση και για το sv650 - τελικό ή ολόκληρο - αλλα μάλλον πρέπει να απευθυνθώ στο αντίστοιχο θέμα, αν υπαρχει.)

harris_x
07/10/2017, 11:53
Καλημέρα σε ολους.

Όσον αφορά εξατμίσεις akrapovic, μπορεις να αλλάξεις μονο το τελικό ή πρέπει να μπει ολόκληρο το σύστημα καινούριο? Επίσης ποια απο τις δυο του μοντέλου θα προτιμούσατε? Full carbon ή τιτάνιο με τελείωμα carbon?

(Έχω την ιδια ερώτηση και για το sv650 - τελικό ή ολόκληρο - αλλα μάλλον πρέπει να απευθυνθώ στο αντίστοιχο θέμα, αν υπαρχει.)

Δεν είναι απαραίτητο να βάλεις ολόσωμη.
Μπορείς να βάλεις και μόνο το τελικό αν θέλεις.

nopattern
07/10/2017, 11:57
Δεν είναι απαραίτητο να βάλεις ολόσωμη.
Μπορείς να βάλεις και μόνο το τελικό αν θέλεις.

Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο? Ποια η διαφορά, εκτός του κόστους?

BLiTzER
07/10/2017, 12:23
Οι επιδόσεις.

nopattern
07/10/2017, 12:26
Οι επιδόσεις.

Δηλαδή με ολόκληρο το σύστημα θα πάρεις και τους 3 πχ παραπάνω ίππους, ενώ με το τελικό μονο 1,5?

Στον ήχο παίζει ρόλο?

BLiTzER
07/10/2017, 12:34
Με το τελικό σκέτο, παίζει να πάρεις 1,5 @. Στα πάντα παίζει ρόλο.

Αν θέλεις μόνο ήχο, βάζεις τελικό. Αν σε ενδιαφέρει μια ολοκληρωμένη "αναβάθμιση" στο μηχανάκι σου και έχεις σκοπό να ασχοληθείς και με εισαγωγές, προγραμματισμούς κτλ, βάζεις ολόσωμη.

ptc
07/10/2017, 13:42
Επίσης στο συγκεκριμένο μηχανάκι, επειδή υπάρχει καζανάκι στη μαμά εξάτμιση, για να μπει μόνο τελικό χρειάζεται κοπτοραπτική. Το οποίο σημαίνει ότι ουσιαστικά καταστρέφεις τη μαμά εξάτμιση.

nopattern
07/10/2017, 18:11
Blitzer και ptc, ευχαριστώ.

parlapipas25
09/10/2017, 14:34
Παιδες ολοσομη racetech παπαγιανης μπορει να μπει;

BLiTzER
09/10/2017, 14:35
Τι ερώτηση είναι αυτή; Αν είναι φτιαγμένη για το συγκεκριμένο μηχανάκι, μπορεί.

parlapipas25
09/10/2017, 16:18
Και πιστευω να ειναι πιο οικονομικη απο akrapovic που εχει ενα χιλιαρικο..

BLiTzER
09/10/2017, 16:24
Ακόμα πιο οικονομική είναι αν φτιάξεις μια μόνος σου από υλικά ανακύκλωσης.

o teos
09/10/2017, 16:28
To πιο οικονομικο ειναι το παλιο κλασσικο μπουρι σομπας:smokin:

Κεντας πλιτσερ μαναμ τουντει..:lol:

parlapipas25
09/10/2017, 16:32
Φιλε πολυ εξυπναδα βλεπω και θα φερω κανα duke 690 να σε πατησει, κανονισε.

BLiTzER
09/10/2017, 16:38
:lol:

Takis24
10/10/2017, 23:55
Καλησπέρα!
Έκανα το πρωτο σέρβις για τα 1000 χλμ και ο τύπος στο συνεργείο μου εβαλε 20-50 ημισυνθετικά. Τον ρώτησα αν θα ήταν καλύτερο το 10-40 και μου το πέρασε "ο καιρος είναι ζεστός ακόμα" και οτι τα ημι ειναι καλύτερα απο τα φουλ. Λέτε να εχω κανα θεμα?