View Full Version : Yamaha MT-07
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
[
13]
14
15
16
17
18
19
Δίκιο είχε πάντως. Δες πού είναι η αξία του τώρα, 4 χρόνια μετά. Ούτε 30% πάνω. :lol:
lleonidas
30/07/2018, 20:52
Ανάκληση (http://www.ggb.gr/el/node/1402) Yamaha MT 07, Tracer 700 και XSR 700 για έλεγχο και βελτίωση του συστήματος προστασίας αλυσίδας κίνησης.
Η ανάκληση αφορά σε 546 δίκυκλα, χρονολογίας κατασκευής 2016 - 2018.
lleonidas
28/09/2018, 15:03
Νέο χρώμα (https://www.moto.it/intermot-colonia/yamaha-mt-09-mt-07-mt-10-mt-125-2019-nuova-colorazione-ice-fluo.html) Ice fluo για τη σειρά ΜΤ.
399612
399613
399614
Ωραίο είναι, αλλά όπως όλα τα fluo, παραείναι φανταχτερό. Προτιμούσα τα πιο διακριτικά χρώματα που έβγαινε το MT-07 μέχρι το 2016.
Το λευκό-κόκκινο, μου θυμίζει την πολύ καλύτερη αισθητικά υλοποίηση της Ducati Monster 797 (https://cdnmedia.endeavorsuite.com/images/ThumbGenerator/Thumb.aspx?img=http%3a%2f%2fcdnmedia.endeavorsuite.com%2fimages%2fcatalogs%2f15794%2fproducts%2fdeta il%2f5d521a81-6c17-4cdf-9f65-9008d4b828b3.jpg&mw=1000&mh=533&f=1). Έχω μία τέτοια στη γειτονιά μου και δε χορταίνω να την κοιτάζω.
Black Mamba
29/09/2018, 14:24
Eπιτελους!
Βρηκανε τον τροπο να το κανουνε Ready to Race...
:D
Καλησπέρα παιδιά!
Σαν καινούργιος εδώ μέσα, είναι δύκολο να διαβάσω και τις 80 σελίδες και αυτό που θα ρωτήσω μπορεί ήδη να το έχετε θίξει...
Έχω το ΜΤ07 του 2015 και προσφάτως του φόρεσα την Akrapovic Tita (14-16) <3 <3 <3, αυτή δηλαδή χωρίς το τελείωμα με το ανθρακόνημα. Η ερώτηση μου είναι η εξής: Πώς σκ@#$ βγαίνει ο σιγαστήρας??? Έχω δοκιμάσει ό,τι κυκλοφορεί στο ίντερνετ.. Αφαίρεσα ακόμα και το καζανάκι και προσπάθησα να τον σπρώξω απο μέσα προς τα έξω, αλλά τίποτα... (Εννοείται πως έχω βγάλει τη βίδα πρώτα) Αν κάποιος το έχει κάνει ή έχει έναν μάστορα που να του το έχει κάνει στην περιοχή της Αθήνας ας μου στείλει............
Ευχαριστώ πολύ!!
Καλησπέρα παιδιά!
Σαν καινούργιος εδώ μέσα, είναι δύκολο να διαβάσω και τις 80 σελίδες και αυτό που θα ρωτήσω μπορεί ήδη να το έχετε θίξει...
Έχω το ΜΤ07 του 2015 και προσφάτως του φόρεσα την Akrapovic Tita (14-16) <3 <3 <3, αυτή δηλαδή χωρίς το τελείωμα με το ανθρακόνημα. Η ερώτηση μου είναι η εξής: Πώς σκ@#$ βγαίνει ο σιγαστήρας??? Έχω δοκιμάσει ό,τι κυκλοφορεί στο ίντερνετ.. Αφαίρεσα ακόμα και το καζανάκι και προσπάθησα να τον σπρώξω απο μέσα προς τα έξω, αλλά τίποτα... (Εννοείται πως έχω βγάλει τη βίδα πρώτα) Αν κάποιος το έχει κάνει ή έχει έναν μάστορα που να του το έχει κάνει στην περιοχή της Αθήνας ας μου στείλει............
Ευχαριστώ πολύ!!
https://www.youtube.com/watch?v=JNHwi1EqR_M
https://www.youtube.com/watch?v=JNHwi1EqR_M
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου, αλλά το δοκίμασα και αυτό. Το μόνο που κατάφερα είναι να κάνω "καρουμπαλάκια" στον σιγαστήρα με τη σιδερένια βέργα και τη μικρή βαριά που τον χτυπούσα... Δε λέει να κουνηθεί..
Ποια σιδερένια βέργα; Το βίντεο γράφει ξεκάθαρα "NOT metal". Με κεφαλαία.
Βγαίνει. Απλά θέλει σωστά σημεία και δύναμη.
Είδατε την προσφορά (https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/winter-offer/) που έχουν βγάλει για τα MT-07 και MT-09 για το χρώμα night fluo; 810€ και 1460€ κάτω αντίστοιχα. Ειδικά το MT-09, είναι κελεπούρι με 8.000€.
brandonheat
20/11/2018, 14:14
Είδατε την προσφορά (https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/winter-offer/) που έχουν βγάλει για τα MT-07 και MT-09 για το χρώμα night fluo; 810€ και 1460€ κάτω αντίστοιχα. Ειδικά το MT-09, είναι κελεπούρι με 8.000€.
Το έχω δεί και είμαι με το ένα πόδι στην πόρτα για να παω να το πάρω με ανταλλαγή το δικό μου + διαφορά.
Κρατιέμαι ακόμα όμως (το κοιτάω αρκετό καιρό τώρα για να κάνω την μετάβαση).
Ψάχνω δοκιμασμένες λύσεις χωρίς κοψίματα στα καλώδια για tail tidy ΜΕ φλας
Κωλοφαναρο με ενσωματωμένα φλας δε θέλω για λόγους ασφαλείας.
Μάλλον θα αλλάξω και τα φλασακια μπρος πίσω σε δεύτερο χρόνο.
Και προστατευτικο ψυγείου επίσης.
Ψάχνω δοκιμασμένες λύσεις χωρίς κοψίματα στα καλώδια για tail tidy ΜΕ φλας
Κωλοφαναρο με ενσωματωμένα φλας δε θέλω για λόγους ασφαλείας.
Μάλλον θα αλλάξω και τα φλασακια μπρος πίσω σε δεύτερο χρόνο.
Και προστατευτικο ψυγείου επίσης.
Καλησπέρα! Το κλασικο απο ebay εχει και βάσεις για φλας.
2ο Γέμισμα σήμερα μέχρι το σιδεράκι πάλι και με λίγο επιμονή να πάρει όσο πάρει.
Βγάζω 4.22L/100km ενώ το trip computer δείχνει 4.6L/100km.
Τί απόκλιση έχετε παρατηρήσει?
Συνήθως τα trip computers δείχνουν μικρότερη κατανάλωση. Αυτό τώρα με μπέρδεψε.
(Δεν ψάχνομαι για την τσέπη μου. Να ξέρω τί παίζει θέλω)
Kas_Tracer
02/12/2018, 20:46
Λίγο δύσκολο να γεμίσεις πάντα στο ίδιο επίπεδο το ρεζερβουάρ και στα πολύ λίγα λίτρα (μόλις 14 παίρνει συνολικά το ΜΤ07) η διαφορά στο αποτέλεσμα είναι σημαντική.
Κάνε τουλάχιστον 10 γεμίσματα όπως τα έκανες και μετά βγάλε τον μέσο όρο για πιο αξιόπιστο αποτέλεσμα.
Σίγουρα κλέβουν τα τριπ κομπιούτερ? Οι δικές μου αποκλίσεις δεν είναι πάνω από 2% (και στο μηχανάκι και στο αυτοκίνητο).
Δηλαδή οι αντλίες των βενζινάδικων είναι ακριβέστατες και η βενζινη τους πεντακάθαρη.
Λίγο δύσκολο να γεμίσεις πάντα στο ίδιο επίπεδο το ρεζερβουάρ και στα πολύ λίγα λίτρα (μόλις 14 παίρνει συνολικά το ΜΤ07) η διαφορά στο αποτέλεσμα είναι σημαντική.
Κάνε τουλάχιστον 10 γεμίσματα όπως τα έκανες και μετά βγάλε τον μέσο όρο για πιο αξιόπιστο αποτέλεσμα.
Σίγουρα κλέβουν τα τριπ κομπιούτερ? Οι δικές μου αποκλίσεις δεν είναι πάνω από 2% (και στο μηχανάκι και στο αυτοκίνητο).
Δηλαδή οι αντλίες των βενζινάδικων είναι ακριβέστατες και η βενζινη τους πεντακάθαρη.
Θα συμφωνησω απολυτα, ειδικα στο τελευταιο κομματι.
Κι εμενα παντως η εμπειρια μου με το ΜΤ δε μου ειχε δειξει πως ειχε καποια σοβαρη αποκλιση στην ενδειξη του tripcomputer. Οχι πως καθομουν να ασχοληθω με τα ml οπως ο φιλος πιο πανω βεβαια, στο περιπου παντα.
Λίγο δύσκολο να γεμίσεις πάντα στο ίδιο επίπεδο το ρεζερβουάρ και στα πολύ λίγα λίτρα (μόλις 14 παίρνει συνολικά το ΜΤ07) η διαφορά στο αποτέλεσμα είναι σημαντική.
Κάνε τουλάχιστον 10 γεμίσματα όπως τα έκανες και μετά βγάλε τον μέσο όρο για πιο αξιόπιστο αποτέλεσμα.
Σίγουρα κλέβουν τα τριπ κομπιούτερ? Οι δικές μου αποκλίσεις δεν είναι πάνω από 2% (και στο μηχανάκι και στο αυτοκίνητο).
Δηλαδή οι αντλίες των βενζινάδικων είναι ακριβέστατες και η βενζινη τους πεντακάθαρη.
Ναί το ξέρω και πάντα έτσι μετράω ή για ακόμα πιο σωστά, καταγράφω όλα τα γεμίσματα και έτσι έχω μόνιμα μία ένδειξη της κατανάλωσης.
Προσπάθησα να το γεμίσω το ίδιο αλλά προφανώς αφού δεν έχετε δεί μεγάλη απόκλιση δεν τα κατάφερα.
Ο λόγος που κάνω τη μέτρηση είναι και για θέματα βλάβης στο μέλλον.
Μετά απο 50.000 όπως έκανα και στο προηγούμενο μηχανάκι μου μπορώ να κάνω μία μέτρηση σε 1.000 χιλιόμετρα και να δώ αν έχει ανέβει η κατανάλωση και πόσο.
Μεγάλη απόκλιση δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά.
Και η μέτρηση κοστίζει 10" απο το χρόνο μου έξτρα σε κάθε γέμισμα οπότε είναι γελοίο να το σχολιάζουμε ;)
Πάντως στο VW Golf VI 160hp η απόκλιση είναι +0.7-1 λίτρο/100km σε μέτρηση 2.000χιλιομέτρων που είχα κάνει όταν το πρωτοπήρα.
...
Αν το κανεις λοιπον οντως για να εχεις μια εικονα της καταστασης του μοτερ και οχι γιατι προσπαθεις να σπασεις κανα ρεκορ καταναλωσης, το τριπ του ΜΤ07 ειναι μια χαρα ακριβες. Και μαλλον ειναι πιο συνεπες απο την οποια μετρηση κανεις εσυ.
Οποτε θες μπορεις να του κανεις και reset, ωστε να δεις καταναλωση για συγκεκριμενη διαρκεια λειτουργιας.
κοιτάω stand πίσω τροχού για το λάδωμα της αλυσίδας και αν βρώ όρεξη να τεντώσω την αλυσίδα καμιά φορά
(ροπόκλειδο δεν έχω (ακόμα) αλλά και στο συνεργείο που ρώτησα δε χρησιμοποιούν
όταν πάω για το πρώτο σερβις θα δώ πόσο δεκτικοί θα είναι στην πίεση μου και αν δε τα βρούμε θα ψαχτώ για αλλού)
(Πρίν πεταχτείτε, στα πρώτα 200χιλιόμετρα ακουγόταν πολύ (οδήγηση και σε βροχή) και ενώ ήξερα ότι κάνει θόρυβο στο ΜΤ είπα να δοκιμάσω να τη λαδώσω με ένα belray και είδα τεράστια διαφορά. Οπότε χρειαζόταν λάδωμα.)
Έχετε πάρει κάποιο οικονομικό που το προτείνετε?
Το μόνο που κοιτάω είναι να σηκώνει >200κιλά ?
Να πάω στο φθηνότερο ή με €10 παραπάνω σε μερικά πιο ενισχυμένα που βλέπω?
https://www.skroutz.gr/c/1257/moto_cleaning.html?keyphrase=stand+moto&order_by=pricevat&order_dir=asc&page=2
πχ.
https://www.uride.gr/parts/paddock-stand-mhxanhs-motoprofessional-basic
https://toolsforlife.gr/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=90&virtuemart_category_id=100&Itemid=165
basilis_k6
08/12/2018, 12:19
κοιτάω stand πίσω τροχού για το λάδωμα της αλυσίδας και αν βρώ όρεξη να τεντώσω την αλυσίδα καμιά φορά
(ροπόκλειδο δεν έχω (ακόμα) αλλά και στο συνεργείο που ρώτησα δε χρησιμοποιούν
όταν πάω για το πρώτο σερβις θα δώ πόσο δεκτικοί θα είναι στην πίεση μου και αν δε τα βρούμε θα ψαχτώ για αλλού)
(Πρίν πεταχτείτε, στα πρώτα 200χιλιόμετρα ακουγόταν πολύ (οδήγηση και σε βροχή) και ενώ ήξερα ότι κάνει θόρυβο στο ΜΤ είπα να δοκιμάσω να τη λαδώσω με ένα belray και είδα τεράστια διαφορά. Οπότε χρειαζόταν λάδωμα.)
Έχετε πάρει κάποιο οικονομικό που το προτείνετε?
Το μόνο που κοιτάω είναι να σηκώνει >200κιλά ?
Να πάω στο φθηνότερο ή με €10 παραπάνω σε μερικά πιο ενισχυμένα που βλέπω?
https://www.skroutz.gr/c/1257/moto_cleaning.html?keyphrase=stand+moto&order_by=pricevat&order_dir=asc&page=2
πχ.
https://www.uride.gr/parts/paddock-stand-mhxanhs-motoprofessional-basic
https://toolsforlife.gr/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=90&virtuemart_category_id=100&Itemid=165
εχω με δίχαλο και παλι τέτοιο θα έπερνα. δεν ξερω γιατι μου φαινεται πιο ασφαλες. τωρα για τα κιλα δεν ξερω τι εννοουν. μιλάνε για βαρος μηχανής η βαρος που σηκωνει? 200 κιλα μάλλον σηκωνει οποτε σηκωνει τα παντα.
RaGe_Raptor
08/12/2018, 16:30
εχω με δίχαλο και παλι τέτοιο θα έπερνα. δεν ξερω γιατι μου φαινεται πιο ασφαλες. τωρα για τα κιλα δεν ξερω τι εννοουν. μιλάνε για βαρος μηχανής η βαρος που σηκωνει? 200 κιλα μάλλον σηκωνει οποτε σηκωνει τα παντα.
Ειναι το λεγόμενο "ωφέλιμο". Του "κιλού" κινέζικα ειναι μάλλον ,συνηγορεί και η τιμή σ'αυτο . Οποίος αγοράσει ας κάνει έναν οπτικό έλεγχο σε όλες τις κολλήσεις , μην βρεθεί προ δυσάρεστων εκπλήξεων
εχω με δίχαλο και παλι τέτοιο θα έπερνα. δεν ξερω γιατι μου φαινεται πιο ασφαλες. τωρα για τα κιλα δεν ξερω τι εννοουν. μιλάνε για βαρος μηχανής η βαρος που σηκωνει? 200 κιλα μάλλον σηκωνει οποτε σηκωνει τα παντα.
Εγώ έχω αυτό
http://toolcenter.gr/express-trmt014-stand-200kg-60633.html
Δεν θυμάμαι απο ποιον το είχα πάρει,κανενα πρόβλημα δεν έχω,απλά το άνοιξα λίγο να φαρδυνει.
Όταν θέλω να να λιπανω την αλυσίδα την σηκώνω και την βάζω μπροστά με ταχύτητα να γυρνάει ο τροχός και έτσι πλένω-λιπαινω την αλυσίδα.
Όταν θέλω να να λιπανω την αλυσίδα την σηκώνω και την βάζω μπροστά με ταχύτητα να γυρνάει ο τροχός και έτσι πλένω-λιπαινω την αλυσίδα.
Ο Δαρβίνος θα ήταν περήφανος!
Ο Δαρβίνος θα ήταν περήφανος!
Ορίστε;
Καταλαβαίνεις, φαντάζομαι, ότι είναι εξαιρετικά επικίνδυνο αυτό που κάνεις. Πόσο μάλλον για να το διαφημίζεις κιόλας. Γνωστό μέλος εδώ μέσα έχει χάσει 2 δάχτυλα με τον ίδιον τρόπο.
Ορίστε;
Ότι σου είπε ο blitz...αμα θες ακους......don't do it faidon....:a21:
Την αλυσίδα την πλένω με το πιεστικό,δουλεύοντας ο κινητήρας με πρώτη,μετά αφήνω να δουλέψει κάνα πεντάλεπτο για να ζεσταθεί η αλυσίδα και τέλος την λιπανω εννοείται με σβηστό κινητήρα και το χέρι.
Την αλυσίδα την πλένω με το πιεστικό,δουλεύοντας ο κινητήρας με πρώτη,μετά αφήνω να δουλέψει κάνα πεντάλεπτο για να ζεσταθεί η αλυσίδα και τέλος την λιπανω εννοείται με σβηστό κινητήρα και το χέρι.
Ααααα....εεε μα πες το έτσι....αν έχει oring Μην την κάνεις με το πιεστικό....Είναι ζημιά...
Ααααα....εεε μα πες το έτσι....αν έχει oring Μην την κάνεις με το πιεστικό....Είναι ζημιά...
Άρα αν έχει o-rings, πρώτη μέσα και με το χέρι. Got it. :a013:
Άρα αν έχει o-rings, πρώτη μέσα και με το χέρι. Got it. :a013:
Μέσα είσαι..:D
[...]και τέλος την λιπανω εννοείται με σβηστό κινητήρα και το χέρι.
Ε πες το, βρε άνθρωπε, και μας τρόμαξες.
ΤΙΠΟΤΑ δεν εννοείται σε αυτόν τον κόσμο, πίστεψέ με. :p
ΥΓ. Όπως και να'χει, είναι επικίνδυνο να έχεις τον τροχό σε κίνηση όταν κάνεις δουλειές στο μηχανάκι. Έστω κι αν είναι από απόσταση, ποτέ δεν ξέρεις. Just saying.
Πήρα σταντ τελικά ένα με €50 που ήταν πιο γερό μιας και η διαφορά ήταν €10 μόνο.
Για το θέμα της κατανάλωσης τώρα.
Τελευταίο γέμισμα στα 468χλμ (το σίδερο ήταν μέσα στη βενζίνη).
Βγάζω μέση απο τα 0χλμ 4,29L/100km ενώ το trip γράφει 5L/100km.
Και να έκλεβαν οι αντλίες θα έβγαζα εγώ χειρότερο αποτέλεσμα αφού θα νόμιζα ότι βάζω περισσότερα λίτρα.
Επίσης να κλέβει ο μετρητής το βλέπω δύσκολο.
Οπότε κάτι παίζει με το trip computer το οποίο δε με ενδιαφέρει και πολύ.
Να ξέρω τί μου γίνεται θέλω.
Τέλος, για το θέμα αμορτισέρ που ανέφερα στο άλλο θέμα.
Είτε συνήθισα (που ο χτύπος προς τα πάνω είναι γεγονός και όχι ιδέα!),
είτε στρώνει μόνο του,
είτε η αλλαγή της επαναφοράς (1/4-1/5 προς το πιο ομαλό)
είτε συνδυασμός των παραπάνω δούλεψαν.
Πέρασα απο τους ίδιους δρόμους με τα ίδια χιλιόμετρα και είναι πολύ πιο smooth το πίσω μέρος.
Πολύ ωραίο μηχανάκι. Άνετο, ευκίνητο και το δεύτερο άτομο σήμερα σε δουλειές πόλης δεν είχε κάποιο θέμα.
Το νού σας
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=156174
Εβγαλα σημερα το μηχανακι να δουλεψει λιγο αφου ειχαμε πήξει με το κολοκαιρο , καποια στιγμη παρατηρησα τη λυχνία του abs ν αναβοσβηνει . Υπαρχει περιπτωση με σουζες ή με κανενα μπαντιλικι να διαβαζει κατι λαθος το abs ? Το δουλεψα κανα μισαωρο .Να πω πως ενεργοποιησα το abs και στο πισω και στο μπροστα τροχο ( το κανω οποτε το βγαζω επιτηδες ) και δουλευε κανονικα.
brandonheat
16/01/2019, 14:11
Εβγαλα σημερα το μηχανακι να δουλεψει λιγο αφου ειχαμε πήξει με το κολοκαιρο , καποια στιγμη παρατηρησα τη λυχνία του abs ν αναβοσβηνει . Υπαρχει περιπτωση με σουζες ή με κανενα μπαντιλικι να διαβαζει κατι λαθος το abs ? Το δουλεψα κανα μισαωρο .Να πω πως ενεργοποιησα το abs και στο πισω και στο μπροστα τροχο ( το κανω οποτε το βγαζω επιτηδες ) και δουλευε κανονικα.
Το abs στο 07 μετά από σούζα τρώει κάποια ντάγκλα λόγο του αισθητήρα και τις περισσότερες φορές απενεργοποιείται.
Αν κλείσεις και ανάψεις πάλι το μοτόρι, έρχεται στα ίσα του.
Το abs στο 07 μετά από σούζα τρώει κάποια ντάγκλα λόγο του αισθητήρα και τις περισσότερες φορές απενεργοποιείται.
Αν κλείσεις και ανάψεις πάλι το μοτόρι, έρχεται στα ίσα του.
ΟΚ ,Οντως χθες που το εβγαλα δουλευε κανονικα.
parlapipas25
22/01/2019, 11:54
Οταν πατησω δυνατά φρένο και ενεργοποιηθεί το abs κάνει ενα δυνατό θόρυβο.Επισης οταν αναβω την μηχανή και ξεκινήσω,οταν σβησει το λαμπάκι του abs κανει έναν στιγμιαίο θόρυβο.Ειναι φυσιολογικό η να παω να το κοιτάξουν;
Οταν πατησω δυνατά φρένο και ενεργοποιηθεί το abs κάνει ενα δυνατό θόρυβο.Επισης οταν αναβω την μηχανή και ξεκινήσω,οταν σβησει το λαμπάκι του abs κανει έναν στιγμιαίο θόρυβο.Ειναι φυσιολογικό η να παω να το κοιτάξουν;
Κατι τετοιο;
https://www.youtube.com/watch?v=gudCvqSE19M
parlapipas25
23/01/2019, 10:33
Κατι τετοιο;
https://www.youtube.com/watch?v=gudCvqSE19M
Ναι ακριβώς!
Ναι ακριβώς!
Οχι, δεν ειναι φυσιολογικο. Θα πας να το κοιταξουν.
Ναι ακριβώς!
Ειναι φυσιολογικο φιλε, και το δικο μου το κανει, ρωτησα και την επισημη yamaha και ειναι normal
Εγώ θα πήγαινα σίγουρα στην αντιπροσωπεία, ειδικά αν είναι στην εγγύηση. Πολλές φορές για το ίδιο θέμα μπορεί να σου πουν κάτι διαφορετικό. Παράδειγμα: Πήγα στην αντιπροσωπεία γιατί στο ΜΤ09 υπήρχε λίγη σκουριά στην πίσω ανάρτηση. Ψάχνοντας σε φόρουμ είχα βρει πως η Yamaha το είχε αναγνωρίσει και έκανε αλλαγή ανάρτησης. Όταν πήγα στην αντιπροσωπεία και τους το έδειξα το πρώτο που μου είπαν ήταν "Μάλλον θα το έπλυνες πολύ, γι'αυτό σκούριασε". Αν το αφηνα εκεί θα είχα μείνει με τη σκουριασμένη ανάρτηση. Μόλις ανέφερα ότι διάβασα για την αλλαγή που κάνει η Yamaha ως δια μαγείας άλλαξαν στάση και μου είπαν πως θα την αλλάξουν.
Στο δικό μου έχω δεί σκουριά στη μπροστινή δισκόπλακα (στα πριτσίνια), μέσα στο αντίβαρο και στο πίσω πιρούνι...
Και το έχω 1-2 μήνες.
Τη δισκόπλακα πρότειναν να τη αλλάξουν και είπα να περιμένουμε λίγο να το καθαρίσω με ένα σφουγγαράκι αφού είναι επιφανειακή να δούμε αν θα ξαναβγεί.
Το πιρούνι δεν τους το έχω δείξει ακόμα και φαίνεται είναι στο ράμμα και έχει πετάξει το χρώμα στο σημείο.
Και δε το έχω πλύνει ακόμα αλλά το έχω δουλέψει πολύ με βροχές συν ότι το έχω συνέχεια έξω κάτω απο υπόστεγο αλλά βρέχεται πού και πού.
Δε το δικαιολογώ με τίποτα και ειδικά για το πιρούνι θα ζητήσω αντικατάσταση.
Ναι ακριβώς!
Αυτο το κανει και εμενα . Το θεμα ειναι αν οντως ειναι φυσιολογικο ή οχι ?
Στο δικό μου έχω δεί σκουριά στη μπροστινή δισκόπλακα (στα πριτσίνια), μέσα στο αντίβαρο και στο πίσω πιρούνι...
Και το έχω 1-2 μήνες.
Τη δισκόπλακα πρότειναν να τη αλλάξουν και είπα να περιμένουμε λίγο να το καθαρίσω με ένα σφουγγαράκι αφού είναι επιφανειακή να δούμε αν θα ξαναβγεί.
Το πιρούνι δεν τους το έχω δείξει ακόμα και φαίνεται είναι στο ράμμα και έχει πετάξει το χρώμα στο σημείο.
Και δε το έχω πλύνει ακόμα αλλά το έχω δουλέψει πολύ με βροχές συν ότι το έχω συνέχεια έξω κάτω απο υπόστεγο αλλά βρέχεται πού και πού.
Δε το δικαιολογώ με τίποτα και ειδικά για το πιρούνι θα ζητήσω αντικατάσταση.
Ποιό αντίβαρο,του στροφάλου; Tι εννοείς πίσω πιρούνι,για βάλε καμμιά φωτό.
Ποιό αντίβαρο,του στροφάλου; Tι εννοείς πίσω πιρούνι,για βάλε καμμιά φωτό.
https://imgur.com/a/LSpMoze
στη πίσω ρόδα πιρούνι/ψαλίδι όπως το λένε!
αντίβαρο τιμονιού
GogosLux
25/01/2019, 13:52
Στο δικό μου έχω δεί σκουριά στη μπροστινή δισκόπλακα (στα πριτσίνια), μέσα στο αντίβαρο και στο πίσω πιρούνι...
Και το έχω 1-2 μήνες.
Τη δισκόπλακα πρότειναν να τη αλλάξουν και είπα να περιμένουμε λίγο να το καθαρίσω με ένα σφουγγαράκι αφού είναι επιφανειακή να δούμε αν θα ξαναβγεί.
Το πιρούνι δεν τους το έχω δείξει ακόμα και φαίνεται είναι στο ράμμα και έχει πετάξει το χρώμα στο σημείο.
Και δε το έχω πλύνει ακόμα αλλά το έχω δουλέψει πολύ με βροχές συν ότι το έχω συνέχεια έξω κάτω απο υπόστεγο αλλά βρέχεται πού και πού.
Δε το δικαιολογώ με τίποτα και ειδικά για το πιρούνι θα ζητήσω αντικατάσταση.
Και μετά μας φταίνε τα κινέζικα που σκουρίαζουν ενώ τα YaMAPA ειναι καλα :lol::lol::lol::lol:
Βεβαια, ίσως - λέω ίσως - να έχει σχέση και με την τιμή, Λές????? :rolleyes:
Μπαααααααα καινουργιο μηχανάκι :D , κούτα !!!!
Αλλωστε τα ΜΤ ειναι σούπερ !!!! τα μεταχείρω ειναι μαπα και με τα ίδια λεφτά παίρνω ΚΟΥΤΑ !!!
Οπότε, καλή συνέχεια στην μάχη της σκουριάς :winka:
Σοβαρά τώρα, αν δεν το εχεις επανω στην θάλασσα να το χτυπάει η αλμύρα αυτο δεν δικαιολογείται :smokin:
ΥΓ τρέξτους αλλα "κρητικά" μέχρι εκει που δεν πάει άλλο !!!!
:beer:
Εννοείται δεν θα το αφήσω έτσι.
Περιμένω να δώ τί θα βγάλει γιατί δεν έχω όρεξη να τρέχω κάθε τρείς και λίγο!
Προσωπικά δεν έχω απογοητεύει καθόλου γιατί ξέρω ότι έδωσα λίγα.
Περισσότερο είχα απογοητευτεί όταν είδα σημάδια σε αλουμινένια μέρη στο SH300 που είναι και πανάκριβο για την κατηγορία του :) (στο 1ο χρόνο βέβαια που τελικά έμειναν στάσιμα μέχρι τα 7 του χρόνια!)
ΥΓ. Ακόμα το απολαμβάνω στο 100% :)
ΥΓ2. Μένω >1χλμ απο τη θάλασσα και δε δέχομαι ότι φταίει αυτό!
Το ψαλίδι είναι γνωστό θέμα, απ'ό,τι μαθαίνω, και το αλλάζουν στην εγγύηση.
Το ψαλίδι είναι γνωστό θέμα, απ'ό,τι μαθαίνω, και το αλλάζουν στην εγγύηση.
Αυτό είναι το μόνο που με φόβιζε περισσότερο (λόγο κόστους).
Οπότε καλά νέα!
Σε ευχαριστώ.
ΥΓ.
https://www.reddit.com/r/FZ07/comments/8yd9o0/rust_starting_to_appear_on_swing_arm_is_this/
Ο άλλος έχει αλλάξει 3 ψαλίδια στην εγγύηση!
Θα ρωτήσω αν προτιμούν να το βάψουν.
Αν το παλιό ψαλίδι μου το αφήνουν θα πάω εγώ για βάψιμο για όταν τελειώσει η εγγύηση.
Μεγάλο προσόν η χαμηλή κατανάλωση, σου δίνει μία άνεση με την αυτονομία, δε χρειάζεται να προγραμματίζεις συχνές στάσεις ανεφοδιασμού και δε σκέφτεσαι τα χιλιόμετρα που κάνεις. Η κατάσταση θυμίζει παλιές εποχές με 0,63€/L βενζίνης, όπου δεν έμπαινες στη διαδικασία να υπολογίσεις το κόστος καυσίμου στις εκδρομές.
Στη χθεσινή βόλτα στην Παλαιά Επίδαυρο, ξεκίνησα με γεμάτο ντεπόζιτο, έκανα 286 χιλιόμετρα και ξαναγέμισα όταν επέστρεψα στο σπίτι, χωρίς καν να έχει φθάσει το καύσιμο στη ρεζέρβα. Μέση κατανάλωση 3,3 L/100 km, με σβέλτη οδήγηση για τους δικούς μου ρυθμούς (είμαι γενικά αργός οδηγός).
Σε στριφτερούς δρόμους, με μέση ταχύτητα 90 km/h, το μοτοσακό βρίσκεται στο στοιχείο του, καθότι γυμνό και ευέλικτο. Σε ευθείες με 120 km/h ο κινητήρας δουλεύει πολύ άνετα. Ακόμα πιο άνετα δουλεύει στα 160 km/h με 6η, διότι είναι κοντά στη μέγιστη ροπή του, αλλά ο οδηγός δε νιώθει εξίσου βολικά, ελλείψει ανεμοθώρακα. Είναι φτιαγμένο για να απολαμβάνεις επαρχιακούς δρόμους.
Όσο περνάει ο καιρός, τόσο περισσότερο το ερωτεύομαι. :)
basilis_k6
03/02/2019, 20:13
Μεγάλο προσόν η χαμηλή κατανάλωση, σου δίνει μία άνεση με την αυτονομία, δε χρειάζεται να προγραμματίζεις συχνές στάσεις ανεφοδιασμού και δε σκέφτεσαι τα χιλιόμετρα που κάνεις. Η κατάσταση θυμίζει παλιές εποχές με 0,63€/L βενζίνης, όπου δεν έμπαινες στη διαδικασία να υπολογίσεις το κόστος καυσίμου στις εκδρομές.
Στη χθεσινή βόλτα στην Παλαιά Επίδαυρο, ξεκίνησα με γεμάτο ντεπόζιτο, έκανα 286 χιλιόμετρα και ξαναγέμισα όταν επέστρεψα στο σπίτι, χωρίς καν να έχει φθάσει το καύσιμο στη ρεζέρβα. Μέση κατανάλωση 3,3 L/100 km, με σβέλτη οδήγηση για τους δικούς μου ρυθμούς (είμαι γενικά αργός οδηγός).
Σε στριφτερούς δρόμους, με μέση ταχύτητα 90 km/h, το μοτοσακό βρίσκεται στο στοιχείο του, καθότι γυμνό και ευέλικτο. Σε ευθείες με 120 km/h ο κινητήρας δουλεύει πολύ άνετα. Ακόμα πιο άνετα δουλεύει στα 160 km/h με 6η, διότι είναι κοντά στη μέγιστη ροπή του, αλλά ο οδηγός δε νιώθει εξίσου βολικά, ελλείψει ανεμοθώρακα. Είναι φτιαγμένο για να απολαμβάνεις επαρχιακούς δρόμους.
Όσο περνάει ο καιρός, τόσο περισσότερο το ερωτεύομαι. :)
286 χλμ και πόσα λιτρα έβαλες?! 3,3λ/100 ειναι εξωφρενικα χαμηλο νούμερο. Είναι σχεδον τα μισα απο το στρομ μου και δεν τρέχω πηγαινω κυρια με 120-130.
Έβαλα 9,4 λίτρα και μάλιστα γέμισα το ντεπόζιτο λίγο παραπάνω στο τέλος για να ψιλοστρογγυλέψει το ποσό. Παίζει δηλαδή να έκαψε και 3,2 L/100 km.
Αν πήγαινα με 120-130 km/h, θα έκαιγε περί τα 4,5L/100 km.
286 χλμ και πόσα λιτρα έβαλες?! 3,3λ/100 ειναι εξωφρενικα χαμηλο νούμερο. Είναι σχεδον τα μισα απο το στρομ μου και δεν τρέχω πηγαινω κυρια με 120-130.
Όταν πήγαινα εγώ χαλαρά με το ΜΤ, μου άναβε ρεζέρβα στα 220 μαξ. Ο νεοσσός είναι μια κατηγορία μόνος του, μη δίνεις σημασία. :p
DoctoR_k6
03/02/2019, 23:11
Αν ο νεοσσός είναι ένα mt που βλέπω (σχεδόν) καθημερινά να κάνει commuting μεσω Κατεχάκη-Καρεα είμαι σίγουρος ότι καίει <3.5l/100. :lol:. Χωρίς παρεξήγηση προφανώς. :beer:
Ένας με ένα Beverly 350 κ Viniales κράνος ( με το προηγούμενο νούμερο ε :lol: ).
basilis_k6
03/02/2019, 23:11
Όταν πήγαινα εγώ χαλαρά με το ΜΤ, μου άναβε ρεζέρβα στα 220 μαξ. Ο νεοσσός είναι μια κατηγορία μόνος του, μη δίνεις σημασία. :p
έγραψε κατι 90 και 120 και λεω θα πηγε καπως έτσι. αυτα ειναι νουμερα για 300αρι σκουτερ με 80-90 μαξ και τρομαξα.
Αν ο νεοσσός είναι ένα mt που βλέπω (σχεδόν) καθημερινά να κάνει commuting μεσω Κατεχάκη-Καρεα είμαι σίγουρος ότι καίει <3.5l/100. :lol:. Χωρίς παρεξήγηση προφανώς. :beer:
Ένας με ένα Beverly 350 κ Viniales κράνος ( με το προηγούμενο νούμερο ε :lol: ).
Ε, πες μια καλημέρα συνάδελφε. :p
DoctoR_k6
04/02/2019, 09:01
Ε, πες μια καλημέρα συνάδελφε. :p
Next time. :beer:
Έχει βάλει κανείς top box στο ΜΤ του?
Διάβασα στο μοντέλο του 2018 ότι η σχάρα μπαίνει χωρίς τρύπημα στα πλαστικά.
Προσωπικά δε το βρίσκω πολύ άσχημο (όταν λείπει η βαλίτσα)...
https://mt-07.fr/viewtopic.php?t=526&start=40
BabisStinson
15/03/2019, 20:42
Σήμερα παρέλαβα την μηχανή από το service, μετά από την χειμρία νάρκη κάναμε ένα γενικό συμμάζεμα (και κάποια αξεσουάρ για να αναθερμάνουμε την σχέση μας) ώστε να είναι έτοιμη για την νέα σαιζόν:
- Service 35.000 χλμ με λάδια Motul 5100, τέντωμα/λάδωμα αλυσίδας, έλεγχοι σε όλα κλπ
- Νέο τιμόνι Renthal Low, μαύρο, πιο ανοικτό, πιο χαμηλό
- Αντίβαρα Valter Moto Touring μαζί με τους αντάπτορές τους
- Grips Renthal
- Νέο ελατήριο στην K-Tech Razor Lite ανάρτηση, service σε αυτήν, μαζί νέα upgraded Shim stacks της εταιρείας
- Racing Rear Brake Oil Tank της Valter Moto
- Εργοστασιακές μανέτες φρένου/συμπλέκτη (βαρέθηκα τις κονές κινεζιές, δεν χώνεψα και ποτέ το feeling τους στο χέρι)
Η Wolf Racing και ο Γιώργος Π. συγκεκριμένα κάνανε εξαιρετική δουλειά, δεν έχω λόγια για την εξυπηρέτησή τους, όπως πάντα. Χαίρεσαι να πηγαίνεις στο μαγαζί τους. Περιμένω αύριο να την πλύνω να βολτάρουμε :-)
Στο επόμενο διάστημα θα έχει κι άλλες βελτιώσεις/αλλαγές..
parlapipas25
16/03/2019, 14:13
Γνωρίζετε αν υπάρχει διαφορά μεταξύ 100αρας και απλής βενζίνης στο mt 07;
BabisStinson
16/03/2019, 15:27
Γνωρίζετε αν υπάρχει διαφορά μεταξύ 100αρας και απλής βενζίνης στο mt 07;
Προσωπικά δεν έχω δει καμία διαφορά σε κατανάλωση και ιπποδύναμη (αίσθηση έστω) και αρχικά έβαζα μόνο 100αρα. Νομίζω με την συμπίεση που έχει ο κινητήρας η 100αρα είναι λίγο "άχρηστη" για την μηχανή μας. Μόνο τα καθαριστικά κινητήρα που αυτή περιλαμβάνει ίσως είναι πιο χρήσιμα.
Γνωρίζετε αν υπάρχει διαφορά μεταξύ 100αρας και απλής βενζίνης στο mt 07;
Και μόνο που στα βενζινάδικα σε παρακαλάνε για να βάλεις 100άρα εμένα προσωπικά με προβληματίζει.Το καλό προϊον το κυνηγάς και το πληρώνεις,κανένας δε σε παρακαλάει,εσύ παρακαλάς να το βρεις.Εκτός αυτού όσοι έχουν δοκιμάσει δεν έχουν δει διαφορά.
Red Rider
17/03/2019, 19:07
Και μόνο που στα βενζινάδικα σε παρακαλάνε για να βάλεις 100άρα εμένα προσωπικά με προβληματίζει.Το καλό προϊον το κυνηγάς και το πληρώνεις,κανένας δε σε παρακαλάει,εσύ παρακαλάς να το βρεις.Εκτός αυτού όσοι έχουν δοκιμάσει δεν έχουν δει διαφορά.
Αν βαζεις σε σωστό βενζινάδικο ούτε παρακάλια και σωστή 100αρα θα βρεις. Σπάνιο μεν αλλά παίζει.
kerasaki
18/03/2019, 00:15
Η μονη διαφορα ειναι η μεγαλη τιμη ανα λιτρο.
Να την καταλαβει άνθρωπος σε ισχύ δεν υπάρχει περιπτωση.
Ειχαν δυναμομετρησει ενα χιλιαρι με 155 ιππους και η 100 ζήτημα να εβγαζε 1-1.5 ιππο παραπανω.
raceableability
18/03/2019, 08:20
Καλησπέρα.να ρωτησω τη γνωμη σας θα ηθελα για το αν το μηχανακι ειναι Και για λίγο μεγαλύτερες ηλικίες οπωσ για 45αρηδες..το λεω γιατι εχω ενα 250 ninja κ ακουω αρκετα συχνά οτι ειμαι αρκετά μεγαλοσ για το ninjaki..μεχρι κ αστυνομικός με σταμάτησε κ όταν ειδε διπλωμα μου ειπεσ "καλα εσυ ακομα αυτό κυκλοφορεισ σε αυτη την ηλικια"..κ εχει κ έ χρόνια που έγινε αυτο...
Επειδη κατα καιρους πεφτει το ερωτημα για αλλαγη φαναριου...
Απ'οσο θυμαμαι δεν εχω ξαναδει φαναρι ειδικα σχεδιασμενο για το 07, που να μπαινει δηλαδη χωρις αναγκη για μοντες και πειραματισμους. Σχεδιαστικα ιδιαιτερο, προσωπικα νομιζω ταιριαζει με το transformers look των νεων ΜΤ. Πληροφοριες σε facebook (https://www.facebook.com/kenstomoto) και instagram (https://www.instagram.com/kenstomoto/). Τιμη βλεπω στα 490$ (+μεταφορικα).
404536
Τα LED φώτα του MT-09 είναι πολύ όμορφα, αλλά όπως μου είχες δείξει στο πρόσφατο παρελθόν, δεν έχουν καλό φωτισμό. Το κακό με τα LED φώτα είναι ότι είναι πανάκριβα αν χαλάσουν και απ' ό,τι ακούω από γνωστούς με αμάξια, δεν έχουν τη διαφημιζόμενη μεγάλη αντοχή στο χρόνο. Μόλις λήξει η εγγύηση, αρχίζεις να πληρωνεις διακοσάρια κατ' ελάχιστο.
Αν ο led φωτισμός είναι εργοστασιακος απλά δεν υπάρχει "αντίπαλος".
Ακόμα θυμάμαι τα φώτα του africa που με φωτιζαν από πίσω.
Νόμιζα ότι έρχεται τριαξονικη νταλίκα να με κονιορτοποιησει.
BabisStinson
18/03/2019, 11:49
Καλησπέρα.να ρωτησω τη γνωμη σας θα ηθελα για το αν το μηχανακι ειναι Και για λίγο μεγαλύτερες ηλικίες οπωσ για 45αρηδες..το λεω γιατι εχω ενα 250 ninja κ ακουω αρκετα συχνά οτι ειμαι αρκετά μεγαλοσ για το ninjaki..μεχρι κ αστυνομικός με σταμάτησε κ όταν ειδε διπλωμα μου ειπεσ "καλα εσυ ακομα αυτό κυκλοφορεισ σε αυτη την ηλικια"..κ εχει κ έ χρόνια που έγινε αυτο...
Η μηχανή δεν έχει ηλικία κατά την γνώμη μου. Αν σου αρέσει το ninjάκι σου καβάλα το κάθε μέρα. Αν το βαρέθηκες πάρε ένα άλλο, το MT-07 σίγουρα θα σε βολέψει, αν σε βολεύει το Ninja 250.
BabisStinson
18/03/2019, 11:53
Για τα LED φώτα που λέτε, με καλή και κατάλληλη LED λάμπα στο εργοστασιακό φανάρι προσωπικά έχω δει μεγάλη διαφορά χωρίς να τυφλώνω κανέναν,εξαιρετικό cut off line, διάχυση και φωτεινότηταα.
Lighshot.gr στο fb όποιος ενδιαφέρεται, κόστος 45 ευρώ αν θυμάμαι καλά.
Ήρθε ο καιρός για λάστιχα και ψηνομαι για τα michelin road 5 η road 4.
Μου τα λένε για μαλακά.
Η χρήση είναι εντός πόλης αλλά και καμιά βόλτα στο ξεκαρφωτο κάνα διημερο(σπάνια)
Χλμ δεν κάνω πολλά,θα τα ξαναλλαξω λόγο πολυκαιριας και όχι λόγο χλμ.
(Στην πόλη πάω σαν κανίβαλος)
Giwrgos11111
24/04/2019, 18:37
Καλησπέρα παιδιά!! Νέος στο φόρουμ, εχω ενα 7αρι του 18. Θέλω να κάνω μια ερώτηση, γνωρίζει κάποιος που μπορώ να βρω εμπρός φανάρι με ενσωματωμένα τα φλας? Κ αντίστοιχα τάπες για να κλείσω τς τρύπες των φλας? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Μια ερώτηση προς τους κατόχους, πως τα πάει στο δικάβαλο; Συνολικά θα είμαστε ~140κ. Η μηχανή σηκώνει, από άποψη άνεσης όμως πως είναι ο πίσω; Με μοιάζει λίγο μικρή η σέλα.. Για 2ωρο ταξίδι max σκέφτομαι. Αντέχεται η να σκεφτώ για το CB500X 19 καλύτερα; (ναι τελείως διαφορετικές μηχανές, αλλά σκέφτομαι μήπως κάνω και μίνι αποδράσεις από την Αθήνα με τη συμβία).
Μέχρι 150 χιλιόμετρα δικάβαλο, είσαι ΟΚ. Στα 300 χιλιόμετρα θα ταλαιπωρηθεί πολύ η κοπέλα και δε θα το ευχαριστηθεί, σε αντίθεση με εσένα.
Γενικά δεν είναι άνετο για τη συνεπιβάτισσα. Μόνο αν είναι καμία που την ενθουσιάζουν οι μοτοσυκλέτες θα ευχαριστηθεί εκδρομή δύο ώρες στη σέλα, ακόμα κι αν κάνεις στάσεις.
Αν βάλεις στο CB500X μπαγκαζιέρα με μαξιλαράκι, θα λατρέψει τις εκδρομές.
Μόνο αν βάλεις βαλίτσα με μαξιλάρι και τις χειρολαβές της σχάρας θα αντέξει.
Δηλαδή άλλη μηχανή!
Πάρε το CB500Χ που και αυτό αντέχει μια χαρά και είναι πολύ πιο πρακτικό.
BabisStinson
26/04/2019, 18:47
Μια ερώτηση προς τους κατόχους, πως τα πάει στο δικάβαλο; Συνολικά θα είμαστε ~140κ. Η μηχανή σηκώνει, από άποψη άνεσης όμως πως είναι ο πίσω; Με μοιάζει λίγο μικρή η σέλα.. Για 2ωρο ταξίδι max σκέφτομαι. Αντέχεται η να σκεφτώ για το CB500X 19 καλύτερα; (ναι τελείως διαφορετικές μηχανές, αλλά σκέφτομαι μήπως κάνω και μίνι αποδράσεις από την Αθήνα με τη συμβία).
Μην το κάνεις, πάρε το cb500x με βαλίτσα. Εμένα με ανατομική σέλα βολεύτηκε σίγουρα καλύτερα αλλά και πάλι για 2 ώρες σερί δεν θα ανέβει με τίποτα.
Αν είναι να βάλεις βαλίτσα και σέλα στο mt-07 καλύτερα να πας κατευθείαν στο cb500x ή στο benelli trk502x.
Τόσο δύσκολα για τον πίσω εε; Είδα τη φώτο εδώ (https://mt-07.fr/viewtopic.php?t=526&start=40)και ψήθηκα για τα καλά, με βαλίτσα και μαξιλαράκι όταν είναι ταξίδι και χωρίς αυτά όταν θα πηγαινοέρχομαι δουλειά-σπίτι.
Απλά με φάνηκε πιο βολική από το CB500Χ, μικρότερη σε μέγεθος (είμαι και 170cm) και πιο παιχνιδιάρικη για την καθημερινή μου χρήση. (θα σκεφτόμουν και το tracer 700 αλλά ανεβαίνει κατά πολύ για γούστα μου).
Ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες αποκρίσεις σας παιδιά!
αναλογα την αντοχη του συνεπιβατη,εγω πηγα θεσσαλονικη γιαννενα απο πενταλοφο κοζανης κονιτσα κλπ.ξεκινησαμε 9 ωρα το πρωι και γυρισαμε 9 το βραδυ με στασεις ανα 2 ωρες περιπου.
ενταξη κουραστηκε αλλα το ξανακανουμε ανετα,πιο πολυ πονεσα εγω,ειναι σκληρη η σελα του,εβαλα ενα καλυμα και ειμαι πολυ καλυτερα,βεβαια ακομα δεν καναμε βολτα παραπανω απο 3 ωρες.
αυτο εβαλα (https://www.ebay.com/itm/Black-Seat-Cover-Net-Sit-Fly-For-SUZUKI-DR-650-And-HONDA-CROSSTOURER-1200/182984369340?hash=item2a9ab7e4bc:g:qiUAAOSwSQFaQ72S )
Τόσο δύσκολα για τον πίσω εε; Είδα τη φώτο εδώ (https://mt-07.fr/viewtopic.php?t=526&start=40)και ψήθηκα για τα καλά, με βαλίτσα και μαξιλαράκι όταν είναι ταξίδι και χωρίς αυτά όταν θα πηγαινοέρχομαι δουλειά-σπίτι.
Και εγώ έχω ψηθεί αλλά....
η γυμνή 07 είναι ΠΟΛΥ κακο-ζυγισμένη.
αν προσθέσεις και βάρος πίσω θα γίνει ακόμα χειρότερα
ευελπιστώ με μία ζελατίνα και 1 εκατοστό χαμήλωμα μπροστά να στρώσει λίγο
τη σχάρα θα τη βάλω σίγουρα γιατί πού και πού μεταφέρω κανένα δέμα και επειδή θέλω να έχω λαβές για τον συνεπιβάτη
βαλίτσα αν και μου αρέσει η shad sh39 η OEM yamaha μπαίνει χωρίς πιάτο και όποτε δεν θα είναι επάνω η βαλίτσα θα είναι πιο όμορφη
Θα ήθελα να ρωτήσω τους κατόχους όσον αφορά το Mt 7. Είναι αξιόπιστο; Τι κατανάλωση έχει στα 100 χιλιόμετρα ? Μέχρι τι ταχύτητα μπορει να κινηθεί δίχως να πιεζεται ο κινητήρας;
Το θεωρώ πολύ αξιόπιστο. Το όριο στην ταχύτητα το θέτει ο αναβάτης που τρώει το φαινόμενο άνεμο. Ο κινητήρας δεν έχει πρόβλημα να πηγαίνει με υψηλές ταχύτητες.
Η κατανάλωση κυμαίνεται από 3,5 L/100 km, αν κινείσαι αργά, μέχρι 6 L100/km όταν το σκίζεις.
Σε κάποιο σκληρό τεστ διεθνούς περιοδικού πριν 1-2 χρόνια (mcn νομίζω; ), είχε βγει το πιο αξιόπιστο όλων του συγκριτικού.
Μέση κατανάλωση, αν είσαι φυσιολογικός αναβάτης και δεν το έχεις για να το σπρώχνεις με τα πόδια, θα δεις γύρω στα 4,5-5λ/100χλμ, +-κάτι ψιλά, ανάλογα το χέρι σου. Σε χαλαρά ταξίδια εύκολα πέφτει χαμηλότερα, και, φυσικά, ανεβαίνει αν σε τρώει. Αλλά, γενικά, έχει ένα πολύ οικονομικό μοτέρ.
Ο κινητήρας δεν πρόκειται να πιεστεί πριν πιεστείς εσύ. Άνετα ταξιδεύει με 150-160 km/h για πάντα, αν αντέχεις.
Σε επαρχία που είμαι με νορμάλ οδήγηση έχω μέση 4.6 ενώ το trip computer γράφει 5.1
Το έχω τσεκάρει και αυτό το +0.5 το κάνει σε όλα τα 2300χλμ που έχω μέχρι τώρα.
GeorgeHellas
27/04/2019, 21:36
Σρυ για το οφφτοπικ. Για 1η μηχανη σε 24χρονο με μηδενικη εμπειρια απο μηχανές, θα προτεινατε το 07 ή θα μπορουσε να διαχειριστεί και το 09; (Εννοείται να εχει μυαλό στο κεφαλι του).
Και τα 2 καινούρια. Χρήση κυριως αστική, και καποια ταξιδακια στην Ελλάδα.
Σρυ για το οφφτοπικ. Για 1η μηχανη σε 24χρονο με μηδενικη εμπειρια απο μηχανές, θα προτεινατε το 07 ή θα μπορουσε να διαχειριστεί και το 09; (Εννοείται να εχει μυαλό στο κεφαλι του).
Και τα 2 καινούρια. Χρήση κυριως αστική, και καποια ταξιδακια στην Ελλάδα.
Σίγουρα όχι MT-09. Είτε MT-07, είτε ακόμη καλύτερα το CB500X.
GeorgeHellas
27/04/2019, 22:32
2 χρονια ζαχαρωνω ενα της σειρας μτ. Οποτε μαλλον προς τα εκει θα πάω χαχα(ή στο tracer). Καλη ανασταση κιολας :)
atom_smasher
27/04/2019, 23:00
Σίγουρα όχι MT-09. Είτε M-07, είτε ακόμη καλύτερα το CB500X.
Μ-125
Μέση κατανάλωση, αν είσαι φυσιολογικός αναβάτης και δεν το έχεις για να το σπρώχνεις με τα πόδια, θα δεις γύρω στα 4,5-5λ/100χλμ, +-κάτι ψιλά, ανάλογα το χέρι σου.
Έχω την αμυδρή εντύπωση ότι διακρίνω μικρή δόση υφέρπουσας ειρωνείας. :lol:
Πάντως και 3,2 L/100 km έχω δει σαν μέση κατανάλωση διαδρομής 300 χιλιομέτρων (χωρίς να ανάψει λαμπάκι ρεζέρβας), ενώ αν το επιδιώξω, φαντάζομαι ότι μπορεί να πάει και στα 3 L/100 km. Απλά εκεί αρχίζουν να σου παίζουν φώτα τα τρακτέρ. :p
Έχω κλείσει τρία βενζινάδικα. Ένα κοντά στο σπίτι, ένα στη δουλειά κι ένα στην Επίδαυρο. :p
Σρυ για το οφφτοπικ. Για 1η μηχανη σε 24χρονο με μηδενικη εμπειρια απο μηχανές, θα προτεινατε το 07 ή θα μπορουσε να διαχειριστεί και το 09; (Εννοείται να εχει μυαλό στο κεφαλι του).
Και τα 2 καινούρια. Χρήση κυριως αστική, και καποια ταξιδακια στην Ελλάδα.
Δεν είναι τόσο ξεκάθαρη η απάντηση. Το 09 έχει ηλεκτρονικά που το 07 δεν έχει. Οπότε το μικρό μπορεί να είναι είναι πιο επικίνδυνο από το μεγάλο αν έχεις το δεύτερο με το γκάζι στο ήπιο πρόγραμμα και το tc στο φουλ. Πχ το 07 εύκολα σε πετάει κάτω από πίσω που ξεκόλλησε σε βρεγμένη ή κακή άσφαλτο, ενώ το 09 με το tc δε θα ιδρώσει. Σε γενικές γραμμές πάντως το 07 προωθείται ως starter bike.
Δεν είναι τόσο ξεκάθαρη η απάντηση. Το 09 έχει ηλεκτρονικά που το 07 δεν έχει. Οπότε το μικρό μπορεί να είναι είναι πιο επικίνδυνο από το μεγάλο αν έχεις το δεύτερο με το γκάζι στο ήπιο πρόγραμμα και το tc στο φουλ. Πχ το 07 εύκολα σε πετάει κάτω από πίσω που ξεκόλλησε σε βρεγμένη ή κακή άσφαλτο, ενώ το 09 με το tc δε θα ιδρώσει. Σε γενικές γραμμές πάντως το 07 προωθείται ως starter bike.
πολύ σωστά
επίσης το 07 είναι πανάλαφρο μπροστά και πρέπει να προσέχεις πολύ το γκάζι (δε ξέρω τί κάνει το 09)
Προσωπικά δεν θα ήθελα τόσο πολύ γκάζι για νέο οδηγό. Όχι ότι με ένα 50αράκι δε σκοτώνεσαι αλλά έχεις πολύ λιγότερες πιθανότητες σε λάθος του γκαζιού
Το πίσω μέρος πάντως το δύσκολο είναι να το κρατήσεις στη θέση του στους Ελληνικούς δρόμους. Αν και προτείνεται για νέους οδηγούς προσωπικά δε βλέπω το λόγο.
Επειδή είναι ελαφρύ?
Επειδή είναι φθηνό?
Τα 300 κυβικά το πολύ για μένα είναι καταλληλότερα. Κάνε 20.000χλμ και μετά ανεβαίνεις.
Με το που το πήρα είδα ότι έκανα πολλά λάθη που είχα την αντίληψη και τα άλλαξα. Και ακόμα το μαθαίνω εννοείται. Ένας νέος οδηγός πώς θα συμπεριφερθεί?
Άσχετο με την ερώτηση.
Γιατί έχω την εντύπωση ότι έχει χειρότερα φρένα απο το SH300?
ΟΚ, δεν έχω εξοικειωθεί τελείως με το 95-5 μπροστά-πίσω (αφού το πίσω είναι σχεδόν διακοσμητικό) αλλά 2-3 φορές σε δρόμο γυαλί μου φάνηκε πολύ αργό στο φρενάρισμα.
Επίσης, σε στροφή με ~120χλμ/ώρα που έχει λακουβάκια με το SH είχα καλύτερο έλεγχο λόγο πιο μαλακής ανάρτησης και γενικά μη ακαμψίας μάλλον. Στο MT ζορίζομαι να μείνω επάνω στη σέλα και η ίδια η μηχανή κάνει "σκαλοπάτια" αν καταλαβαίνετε τι λέω. Σε καλό δρόμο δε το συζητώ, είναι πολύ πιο σταθερή και ο μόνος λόγος να μήν πάω παραπάνω είναι ο φόβος μου αν και σιγά σιγά το πλαγιάζω περισσότερο.
basilis_k6
28/04/2019, 16:48
Αν και προτείνεται για νέους οδηγούς προσωπικά δε βλέπω το λόγο.
Γιατί έχω την εντύπωση ότι έχει χειρότερα φρένα απο το SH300?
επειδη ειναι μικρή μηχανη με λιγο γκαζι και ευκολο χειρισμο. δεν ειναι αναγκη να παρεις 200 κυβικα για να μαθεις.
εχει χειροτερα φρενα οντως, βασικα δεν φταιει το μτ, το sh εχει φρενάρες.
Kas_Tracer
28/04/2019, 17:31
Μεγαλη κουβέντα έχετε ανοίξει.
Το δυσκολότερο τελικά είναι να πείσεις κάποιον ότι πρέπει να ξεκινήσει από χαμηλά.
Μόλις την περασμένη Κυριακή ανέβηκα Άγιο μετά από 2 χρόνια σχεδόν.
Και μέσα σε όλα όσα ήμουν προετοιμασμένος να δω είδα και τον πιο φοβισμένο αναβάτη που είχα συναντήσει ποτέ μου.
Καβάλα επάνω σε ένα ασημί Fazer 600 τα χέρια ήταν σφιγμένα σαν μέγγενη , και το μηχανάκι έκανε ζιγκ-ζαγκ επάνω στην στροφή με μ.ολις 30Km/h
Κινδύνευε σε κάθε μέτρο που έκανε. Μάλιστα είχε και παρέα που τον περίμενε κοντά στην Χαλκίδα (εκ των οποίων ο ένας με Hayabusa !!)
Πιθανόν κάποιοι να το "έχουν " αλλά δεν είναι όλος ο κόσμος έτσι. Κανένα από τα 2 δεν κάνει για 1η μηχανή. Ο φυσιολογικός κόσμος ξεκινάει όπως έχουν διαμαρωθεί τα διπλώματα.
επειδη ειναι μικρή μηχανη με λιγο γκαζι και ευκολο χειρισμο. δεν ειναι αναγκη να παρεις 200 κυβικα για να μαθεις.
εχει χειροτερα φρενα οντως, βασικα δεν φταιει το μτ, το sh εχει φρενάρες.
Το διάβαζα το 2011 πριν το αγοράσω ότι συγκρίνονται με μηχανής.
Αλλά δε περίμενα ότι ο μεγαλύτερος τροχός, δύο δίσκοι, 2 διπλά έμβολα (για μπροστά) μπορούν να συγκριθούν!
Και μιλάμε για παρόμοια κιλά.
Για το abs μέχρι τώρα το ΜΤ μου φαίνεται ότι έχει πολύ χειρότερο. Τόσο που φαίνεται απο το πρώτο φρενάρισμα. Όχι να μετρήσεις τα εκατοστά στην απόσταση φρεναρίσματος. Εκεί που στο SH φώναζα ότι με το abs φρενάρεις πιο γρήγορα απο ένα έμπειρο χέρι, στο ΜΤ αν ανοίξει το ABS έχεις χάσει μπόλικη απόσταση.
Ο φυσιολογικός κόσμος ξεκινάει όπως έχουν διαμαρωθεί τα διπλώματα.
Αυτό ακριβώς.
Είναι τόσα πράγματα που πρέπει να διαχειριστεί ένας νέος οδηγός μηχανής που αν προσθέτεις και τα επιπλέον κυβικά/βάρος κλπ μόνο χειρότερο το κάνεις.
Η καταλληλότητα έχει να κάνει και με την αυτοσυγκράτηση του οδηγού. Σε μία κατά τα άλλα συνετή πορεία ενός άπειρου οδηγού, αρκεί μία φορά που θα έχει περιέργεια ή νεύρα και θα ανοίξει το γκάζι χωρίς να ξέρει να το χειριστεί σωστά, για να γίνει το ατύχημα.
Ναι, κινδυνεύεις και με 125άρι, αν έχεις τα μυαλά στον αέρα, αλλά όσο ανεβαίνει η ισχύς, κινδυνεύεις περισσότερο. Στα πρώτα MT-09, όταν έσβηνες τον κινητήρα, η χαρτογράφηση γυρνούσε στο standard mode, ακόμα κι αν πριν την είχες πριν στο ήπιο. Δεν ξέρω αν το άλλαξαν αυτό στις τελευταίες εκδόσεις. Οπότε, συμφωνώ εν μέρει, ότι βοηθάει η χαρτογράφηση στο ήπιο πρόγραμμα και έλεγχος ολίσθησης ισχύος, αλλά αν εν λόγω 24χρονος κάνει επιπόλαιη εξαίρεση στην οδηγική του συμπεριφορά και αποφασίσει να ψάξει τι γίνεται ανοίγοντας περισσότερο το γκάζι ή βάλει τα ηλεκτρονικά σε πιο επιθετική ρύθμιση, κινδυνεύει.
Μερικές φορές η έλλειψη δυνατοτήτων του οχήματος αντισταθμίζει την απειρία και την ανωριμότητα, ευτυχώς! Το κακό είναι ότι το marketing πουλάει περισσότερο άλογα, αλλά όχι τόσο φρένα ή αναρτήσεις, ενώ κυρίως τα πρότυπα είναι ταχύτητας και όχι ασφάλειας. Φέρουμε μερίδιο ευθύνης κι εμείς σε αυτό.
Γιατί έχω την εντύπωση ότι έχει χειρότερα φρένα απο το SH300?
ΟΚ, δεν έχω εξοικειωθεί τελείως με το 95-5 μπροστά-πίσω (αφού το πίσω είναι σχεδόν διακοσμητικό) αλλά 2-3 φορές σε δρόμο γυαλί μου φάνηκε πολύ αργό στο φρενάρισμα.
Μην ξεχνάς ότι το SH300 έχει C-ABS, οπότε αξιοποιεί με το βέλτιστο τρόπο τη δύναμη πέδησης των δύο τροχών, ακόμα κι αν χρησιμοποιείς μόνο τη μία μανέτα φρένων. Αν δεν είσαι εξασκημένος να χρησιμοποιείς τα δύο φρένα με την κατάλληλη πίεση σε μοτοσυκλέτα, η απόσταση φρεναρίσματος σε δημόσιο δρόμο με κακής ποιότητας άσφαλτο, αυξάνεται σημαντικά. Είναι πολύ πιθανό να εμπλακεί το ABS, αν προσπαθείς να φρενάρεις απότομα μόνο με τον ένα τροχό σε γλιστερό οδόστρωμα.
Μην ξεχνάς ότι το SH300 έχει C-ABS, οπότε αξιοποιεί με το βέλτιστο τρόπο τη δύναμη πέδησης των δύο τροχών, ακόμα κι αν χρησιμοποιείς μόνο τη μία μανέτα φρένων. Αν δεν είσαι εξασκημένος να χρησιμοποιείς τα δύο φρένα με την κατάλληλη πίεση σε μοτοσυκλέτα, η απόσταση φρεναρίσματος σε δημόσιο δρόμο με κακής ποιότητας άσφαλτο, αυξάνεται σημαντικά. Είναι πολύ πιθανό να εμπλακεί το ABS, αν προσπαθείς να φρενάρεις απότομα μόνο με τον ένα τροχό σε γλιστερό οδόστρωμα.
Το CBS δούλευε μόνο με την αριστερή μανέτα του πίσω φρένου.
Κατα 99% πατούσα μόνο το μπροστά όπως και τώρα στο MT αν και προσπαθώ (λόγο χειρότερων φρένων) να αξιοποιώ και το πίσω.
Συγκρίνω ΜΟΝΟ το μπροστά του SH300 με του MT-07.
Το SH έχω την εντύπωση ότι και χωρίς αλλά σίγουρα και με το ABS ήταν πολύ καλύτερο.
Απλά μου κάνει τρομερή εντύπωση γιατί σίγουρα δεν περίμενα χειρότερα φρένα βάση χαρακτηριστικών.
Απο την άλλη θα με αναγκάσει να μήν ενεργοποιώ το ABS μπας και σταματήσω νωρίτερα.
Στο SH πραγματικά έβαζες φουλ δύναμη και αυτό τα έκανε μόνο του. Είτε σε ευθεία, είτε σε κλίση, είτε σε γυαλιστερό δρόμο.
Σκέφτομαι να χαμηλώσω λίγο το μπροστά 1) για σταθερότητα σε επιταχύνσεις 2) καλύτερο φρενάρισμα με το μπροστά?
Δεν το έχω κάνει ποτέ μου ξανά οπότε θα ήθελα να ακούσω απόψεις έμπειρων οδηγών.
Για 1 εκατοστό έλεγα. Δε ξέρω καν αν είναι πολύ ή λίγο.
Αν χαμηλώσεις μπροστά κάνεις πιο γρήγορη την γεωμετρία και χάνεις σε σταθερότητα ,αν βυθίζεται αρκετά παίξε με ελατήρια και λάδια.
Το πρόβλημα σου είναι οτι έμαθες να φρενάρεις με κάτι πολύ καλό :)
parlapipas25
08/05/2019, 19:23
Καλησπερα,αν βαλω ολοσωμη θα χρειαστεί πρόγραμμα μετα; Σκέφτομαι για καμία mivv η papagianis.
Επειδή δεν έχω εμπειρία απο πτώση κάνω την ερώτηση (αναμένοντας πάλι κάποια ειρωνικά σχόλια)!
Μιλάω για ταχύτητες >100χλμ/ώρα
Σε στροφή με μικρή κλίση όταν χάνει ο πίσω τροχός traction (= έλξη?) απο παραπάνω γκάζι είναι εύκολο ο οδηγός να "παίξει" και να το κρατήσει.
Όταν έχουμε πλαγιάσει πολύ πώς συμπεριφέρεται η μηχανή πριν πάει να φύγει?
Οκ το πλαγιάζω σε καλή άσφαλτο. Το θέμα είναι θα μου δώσει κάποιο σημάδι να το μαζέψω ή θα φύγει απότομα?
Μιλάω για κατάσταση με σταθερό γκάζι επάνω στη στροφή δηλαδή η μηχανή είναι ισορροπημένη σε βάρος μπροστά-πίσω.
Ρωτάω εδώ γιατί νομίζω ότι η κάθε μηχανή συμπεριφέρεται διαφορετικά (μεταξόνιο, αναρτήσεις, κέντρο βάρους, αναρτήσεις, λάστιχα κλπ).
Kas_Tracer
10/05/2019, 21:17
Επειδή δεν έχω εμπειρία απο πτώση κάνω την ερώτηση (αναμένοντας πάλι κάποια ειρωνικά σχόλια)!
Μιλάω για ταχύτητες >100χλμ/ώρα
Σε στροφή με μικρή κλίση όταν χάνει ο πίσω τροχός traction (= έλξη?) απο παραπάνω γκάζι είναι εύκολο ο οδηγός να "παίξει" και να το κρατήσει.
Όταν έχουμε πλαγιάσει πολύ πώς συμπεριφέρεται η μηχανή πριν πάει να φύγει?
Οκ το πλαγιάζω σε καλή άσφαλτο. Το θέμα είναι θα μου δώσει κάποιο σημάδι να το μαζέψω ή θα φύγει απότομα?
Μιλάω για κατάσταση με σταθερό γκάζι επάνω στη στροφή δηλαδή η μηχανή είναι ισορροπημένη σε βάρος μπροστά-πίσω.
Ρωτάω εδώ γιατί νομίζω ότι η κάθε μηχανή συμπεριφέρεται διαφορετικά (μεταξόνιο, αναρτήσεις, κέντρο βάρους, αναρτήσεις, λάστιχα κλπ).
Να σου πει κάποιος εάν μπορείς εσύ να καταλάβεις εάν κρατάει ή δεν κρατάει το μηχανάκι σου μέσα από ένα φορουμ και σε 2 γραμμές δεν είναι δυνατόν.
Δες τα πολύ γνωστά βίντεο που κυκλοφορούν , πήγαινε σε κάποια σχολή και μετά προσπάθησε να απαντήσεις στον εαυτό σου.
Μετά από τα βασικά , η αδήγηση είναι (στο κάτι παραπάνω) είναι απλά εμπειρίες. Χρειάζεσαι χρόνο και προοδευτική άνοδο του ρυθμού σου ώστε να διορθώνεις τα λάθη σου.
Κανείς δεν γεννήθηκε χεράς .
Εϊπαμε προοδευτικά. Δεν χουφτώνουμε γκάζια - φρένα σαν να κρατάμε καμιά πένσα , δεν πάμε στις 45 μοίρες κλήση σε έναν χρόνο .
Και τα φρένα του ΜΤ07 είναι πολύ καλά. Πολύ καλύτερα από ότι νομίζεις (και έχεις γράψει παραπάνω)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.