Σύνδεση

View Full Version : Yamaha MT-07



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19

karateo
06/08/2019, 11:29
Τα άλλαξα μόνος τα λάδια τελικά μιας και βρήκα χρόνο. Στα πρώτα 500χλμ έχω δεί τεράστια διαφορά στο κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν ξέρω αν είναι για καλό ή κακό πάντως εμένα μου αρέσει περισσότερο. Νομίζω ότι είναι όπως στην αρχή με τα yamalube.

Τώρα που βλέπω τη διαφορά, μιλάμε για τρελό νταπα-ντούπα με το yamalube με 5.000χλμ στο κιβώτιο.


Και το αστείο είναι ότι δεν αλλάζουν τις δισκόπλακες που έχουν σκουριές ενώ στον μήνα πάνω (απο την αγορά) είπαν ότι τις αλλάζουν. Και είπα κάτσε να δούμε τί άλλο θα βγάλει να τα αλλάξουμε όλα μαζί.

Νέα πολιτική λέει μέσα στην εγγύηση δεν αλλάζουν σκουριές!
Έχει να πέσει πολύ γέλιο αν γίνει επίσημη απάντηση. Έχουν τις φωτογραφίες απο το Δεκέμβρη νομίζω.
Και η καραμέλα ότι είμαι Κρήτη με θάλασσα κλπ είναι γελοία. Το SH300 είχε λιγότερες σκουριές στα 7-8 χρόνια και έμεινα και ένα χρόνο επάνω στο κύμα χειμώνα. Να βγάζω το αλάτι απο το κοντέρ για να βλέπω την ώρα.



Πάντως το ευχαριστιέμαι όλο και περισσότερο.
Ειδικά με την αλλαγή στην αίσθηση στο κιβώτιο είναι φοβερό μηχανάκι.
Είμαι περίεργος αν δώ διαφορά και στην κατανάλωση. Με €24.50 σίγουρα θα τα αλλάζω νωρίτερα.

νεοσσός
06/08/2019, 11:38
Ομοίως βλέπω διαφορά στη λειτουργία του κιβωτίου τις πρώτες εκατοντάδες χιλιόμετρα μετά την αλλαγή λαδιού. Αλλά επανέρχεται γρήγορα στη γνωστή τραχιά λειτουργία κιβωτίων της γιαμάχας.

karateo
06/08/2019, 14:41
Αν δεν έκανα την αλλαγή δεν θα έλεγα ότι είναι χάλια.
Αλλά τώρα πατάω το λεβιέ ταχυτήτων και δε νιώθω κανένα σκαλοπάτι.

Πριν ήταν όλα ξεκάθαρα και πού και πού έτρωγα και κανένα χτύπο στο πόδι.

Στις αρχές που είχε χαλαρώσει η ντίζα του συμπλέκτη έκανε πάλι χτύπους αλλά έφταιγα εγώ που δε το ήξερα.
Ε μέχρι πρίν να αλλάξω τα λάδια τσέκαρα πολύ συχνά τον τζόγο του συμπλέκτη μήπως και έφταιγε πάλι αυτό αλλά ήταν έτσι το κιβώτιο.


Θα περιμένω να δώ σε ~4.000χλμ που είναι ξανά η αλλαγή των 10.000χλμ πώς συμπεριφέρονται. Υπόψιν δεν έβαλα yamalube που είναι ΜΑ αλλά castrol MA2 που είναι λίγο αυστηρότερο και αντί για SG έβαλα SL. Επίσης δεν κατάλαβα αν είναι ημισυνθετικά ή συνθετικά γιατί αλλού διαβάζω άλλα. Πάμε και βλέπουμε!

o teos
06/08/2019, 14:56
:bawl::bawl::roflmao::roflmao:..........Σόρρυ αλλά δεν άντεξα......

karateo
06/08/2019, 15:08
:bawl::bawl::roflmao::roflmao:..........Σόρρυ αλλά δεν άντεξα......

Και η ηλεκτρονική αποτύπωση τί δείχνει? Κοίταξε το ;) :lol:

o teos
06/08/2019, 15:15
Έχουν άλλοι σειρά...ακούν κάτι γκαπ γκρουπ διαφορετικά κα κάθε 400χλμ και βλέπουν διαφορά από MA σε ΜΑ2 και αλλά τέτοια όμορφα....Μετά πάω και εγώ για τσεκ:D

karateo
06/08/2019, 15:36
Έχουν άλλοι σειρά...ακούν κάτι γκαπ γκρουπ διαφορετικά κα κάθε 400χλμ και βλέπουν διαφορά από MA σε ΜΑ2 και αλλά τέτοια όμορφα....Μετά πάω και εγώ για τσεκ:D

Εμ αν αυτό κατάλαβες τότε άσε το τσεκ. Δεν υπάρχει σωτηρία.

katsar
06/08/2019, 22:20
Καλός ήρθες στον μαγικό κόσμο της Yamaha και τα κιβώτια ταχυτήτων της :D

karateo
07/08/2019, 09:10
Καλός ήρθες στον μαγικό κόσμο της Yamaha και τα κιβώτια ταχυτήτων της :D

Στο crypton πάντως δεν είχα θέμα :p
Η βλακεία είναι ότι οδήγησα και το hornet και είδα πώς είναι ένα άλλο κιβώτιο!
κλικ και κούμπωσε

Πάντως πήγα να μου σφίξουν την αλυσίδα και εκτός ότι μου φάνηκε ότι την παρα-έσφιξε,
βίδωσε τη βίδα του άξονα της ρόδας πρώτα με το αερόκλειδο όσο πήγαινε και μετά με μία καστάνια με 30-40εκ. λαβή που έβαλε όλο του το βάρος.

Εμένα γιατί μου φαίνεται τελείως λάθος?

νεοσσός
07/08/2019, 09:37
Ναι, στα Honda που έχω οδηγήσει και σε KTM, το κιβώτιο είχε σαφώς καλύτερη αίσθηση στις αλλαγές ταχυτήτων.

katsar
07/08/2019, 10:40
Ξέρω ότι υπάρχουν πολλές απόψεις και το θέμα έχει συζητηθεί πολλές φορές αλλά η δικιά μου εμπειρία με Yamaha μοντέλα 90's λέει ότι το λάδι έχει μεγάλη σημασία στο κιβώτιο τουλάχιστον.
Ειδικά σε κάτι αλλαγές από νεκρά σε δευτέρα εν κίνηση,νόμιζα πως κάτι έσπασε.
Το δικό σου βέβαια είναι καινούργιας τεχνολογίας αλλά όπως λες το κιβώτιο παραμένει θορυβώδες και τραχύ.
Εδώ έρχεται και το θέμα manual,δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα άλλαζω λάδι κάθε 6.000 που λέει το δικό μου,το κάνω στις 3-4.Έχω παρατηρήσει μεγάλες διαφορές σε κατανάλωση και κιβώτιο στα 3 λάδια που έχω βάλει ως τώρα.
Άλλος φίλος με ίδια μότο μου είπε ότι δεν του έκατσαν καθόλου καλά αυτά που βόλεψαν εμένα οπότε τι να πεις και tina turner.

karateo
07/08/2019, 11:15
Πάντα ακολουθούσα το μανουλ γιατί ακόμα πιστεύω ότι οι μηχανικοί-κατασκευαστές ξέρουν καλύτερα!

Τώρα για €25 είπα να το δοκιμάσω.
Στο κιβώτιο βλέπω διαφορά αλλά δε ξέρω αν θα αντέξει έτσι για 5.000χλμ ή μόνο 400 που λέει ο νεοσσός!
Αν αντέχουν θα το καθιερώσω. Δε πιστεύω ότι θα πάρω το μοτέρ στο χέρι αν έμενα στο κάθε 10.000 αλλά μόνο και μόνο για την αίσθηση αξίζει.

Εξάλλου κάνω την ιδανικότερη χρήση για μακροζωία. Ελάχιστες μικρές διαδρομές, ελάχιστες φορές >8000στροφές και συνήθως 20λεπτα στις 4-6000 στροφές. Οπότε και το λάδι δε ζορίζεται παραπάνω.

katsar
07/08/2019, 11:27
για 5.000 δεν ξέρω αλλά 2.5 πολύ πιθανό.

Kas_Tracer
07/08/2019, 12:50
Στο crypton πάντως δεν είχα θέμα :p
Η βλακεία είναι ότι οδήγησα και το hornet και είδα πώς είναι ένα άλλο κιβώτιο!
κλικ και κούμπωσε

Πάντως πήγα να μου σφίξουν την αλυσίδα και εκτός ότι μου φάνηκε ότι την παρα-έσφιξε,
βίδωσε τη βίδα του άξονα της ρόδας πρώτα με το αερόκλειδο όσο πήγαινε και μετά με μία καστάνια με 30-40εκ. λαβή που έβαλε όλο του το βάρος.

Εμένα γιατί μου φαίνεται τελείως λάθος?

Το mt07 θέλει 105Nm. Το mt09 150.
Ολα υπάρχουν στα manual. Διαβάστε τα που και που.

karateo
07/08/2019, 14:35
Το mt07 θέλει 105Nm. Το mt09 150.
Ολα υπάρχουν στα manual. Διαβάστε τα που και που.

Οκ ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Προς τί όμως το να τα διαβάσω εγώ?

Σε Yamaha αντιπροσωπεία πήγα που έχει και το εξουσιοδοτημένο σερβις και έχει και τα σεμινάρια κλπ που λέγαμε προηγουμένως.

Να πάρω τώρα δυναμόκλειδο να τσεκάρω και εγώ?
Ή να πάω και σε άλλο μηχανικό?

Όταν τον είχα ξαναρωτήσει μου είπε "εεε, δε χρειάζεται". Και αν τον πιέσω θα παρεξηγηθούμε κιόλας.

Στη Honda (εξουσιοδοτημένο πάλι) όταν του έδειξα τη φωτογραφία του service manual για να μετρήσουμε τις σιαγόνες μου λέει πού το βρήκες και πρώτη φορά το βλέπω.

Πάω να κοιτάξω για δυναμόκλειδο μου φαίνεται γιατί δεν υπάρχει σωτηρία.

Kas_Tracer
07/08/2019, 14:49
Το ήταν περισσότερο ενδεικτικό πάρα προσωπικό και είχε σχέση με ότι είχε γράφει πιο πριν.
Υπάρχουν εξουσιοδοτημενα που κάνουν σωστά την δουλειά τους και κάποια που δεν κάνουν.
Αντίστοιχα υπάρχουν μαστρομητσοι με γνώσεις και εμπειρία δεκαετιών καθώς και με περίσσιο ταλέντο που τους βοηθάει να υπερπηδουν την ανάγκη ειδικών εργαλείων πχ.
Δυστυχώς σαν καταναλωτής δεν μπορείς να κάνεις πολλά εκτός από το να εκπαιδευτεις σε βασικά πράγματα και εσύ ο ίδιος.
Αυτός που ανέβηκε σε Μτ07 με τα πόδια σε μοχλό 40 cm για να σου σφίξει τον πίσω τροχο μάλλον πρέπει να αλλάξει επάγγελμα

toyar
07/08/2019, 17:08
40cmX80kg=32kgm δλδ περιπου 320Nm με κανονικο μεγεθος μαστορα:p

karateo
07/08/2019, 17:12
ΟΚ αγοράζω δυναμόκλειδο :)

Έτσι και αλλιώς έλεγα να πάρω απο όταν είχα το σκούτερ αλλά όλο το άφηνα.

karateo
09/08/2019, 09:04
To norbar έρχεται!

Πήγα σε άλλο μηχανικό χτές και τη ξεβίδωσε με το πόδι γιατί με το χέρι...δεν...και ήταν επικίνδυνο να χτυπήσει.

Το ψαλίδι που πρέπει να αλλάξουν πώς θα το βιδώσουν οεο?
Να πάω με εκτυπωμένο το service manual και να απαιτήσω δυναμόκλειδο? Το βλέπω να γινόμαστε μπίλιες :)

katsar
09/08/2019, 09:29
Να το απαιτήσεις.
Εγώ πριν ένα μήνα άλλαξα λάδια κάπου στην Β.Ελλάδα,όταν του είπα τα nm για να μην ψάχνει χαλάστηκε,το είδα.
'Ασε που έβαλε 200μλ παραπάνω, '';;;;'' ''Δεν έχει πρόβλημα για 200 παραπάνω'' ''!!!!!''
και το κερασάκι, ''Μάστορα,θα δεις και την πίεση του λαδιού από την βίδα;'' ''Γιατί ρε φίλε πριν λίγο που ήρθες είχε κανένα πρόβλημα;Δεν δούλευε;'' ''!!!!!!''
Αυτά :D

Mahas
11/08/2019, 22:17
Παιδες, εχει παρει τιποτα το ματι σας για νεα mt 07 στο 2020 ή ειναι νωρις ακομα;

lleonidas
12/08/2019, 00:36
Παιδες, εχει παρει τιποτα το ματι σας για νεα mt 07 στο 2020 ή ειναι νωρις ακομα;

Ρίξε μια ματιά εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157057&highlight=Mt+07+2020) :)

Lumiel
18/08/2019, 12:44
Υπάρχουν εξουσιοδοτημενα που κάνουν σωστά την δουλειά τους και κάποια που δεν κάνουν.
Αντίστοιχα υπάρχουν μαστρομητσοι με γνώσεις και εμπειρία δεκαετιών καθώς και με περίσσιο ταλέντο που τους βοηθάει να υπερπηδουν την ανάγκη ειδικών εργαλείων πχ.

Καμια πρόταση για Αθήνα?? Είχα κάποια θέματα με το προηγούμενο συνεργείο και θέλω να δοκιμάσω και άλλον μηχανικό.. συγκεκριμένα είχα μια πτώση τον Ιανουάριο λόγω πάγου (καλός μ***κας και εγώ) και έχασα λίγο την εμπιστοσύνη στον δικό μου με την αντιμετώπιση.. ουσιαστικά μου το άφησε όπως ήταν μετά την πτώση. Και σε pm όποιος θέλει no problem :)

Lumiel
30/08/2019, 14:57
Thanks για τις προτάσεις, το πήγα σε ένα απο τα δύο που μου στείλατε, που είναι και κοντά μου σχετικά. Έγινε καλή δουλίτσα νομίζω, αν και ακόμα το έχω οδηγήσει πολύ λίγο. Με λίγα λόγια στο προηγούμενο συνεργείο αν και το είχα πάει 3 φορές, δεν ασχολήθηκε κανείς όσο έπρεπε.. και δυστυχώς είναι απο τα πιο γνωστά συνεργεία στην Αθήνα.

BabisStinson
31/08/2019, 08:38
Με το καλό να βολτάρεις Lumiel!
Εγώ παρέλαβα το μηχανάκι με την Akrapovic Carbon πάνω, αλυσιδογράναζα DID VX 525 χρυσή - JT και το Stage 2 της DNA. Μερικές εντυπώσεις/σημειώσεις:
- Πανάλαφρη η εξάτμιση και η κούρμπα που κάνει ο σωλήνας θυμίζει κάτι από MotoGP :D:p
- Θόρυβος. Δεν είχα συνηθίσει και την πρώτη μέρα μου φάνηκε κάπως περίεργο..
- Η Αλυσίδα ήθελε αλλαγή (37500 χλμ), είχε κόμπους η προηγούμενη, το κατάλαβα στην διαφορά της μετάδοσης από την πρώτη βόλτα

Παρήγγειλα το μονόσελο και το rear hugger της Ermax, μέσα στον Σεπτέμβρη θα τα έχουμε. :)

νεοσσός
31/08/2019, 09:27
Παρήγγειλα το μονόσελο και το rear hugger της Ermax, μέσα στον Σεπτέμβρη θα τα έχουμε. :)
Έρχεται πακέτο με προστατευτικό αλυσίδας; Θα με ενδιέφερε πιο μακρύ προστατευτικό αλυσίδας, διότι εκτινάσσεται λιπαντικό προς την πίσω αριστερή μεριά της μοτοσυκλέτας, στις μεγάλες ταχύτητες. Φθάνει από το κάτω μέρος της πίσω σέλας μέχρι το αριστερό πίσω φλας. Έχει τύχει να φθάσει μέχρι και στο παντελόνι συνεπιβάτισσας.

o teos
31/08/2019, 11:04
Έρχεται πακέτο με προστατευτικό αλυσίδας; Θα με ενδιέφερε πιο μακρύ προστατευτικό αλυσίδας, διότι εκτινάσσεται λιπαντικό προς την πίσω αριστερή μεριά της μοτοσυκλέτας, στις μεγάλες ταχύτητες. Φθάνει από το κάτω μέρος της πίσω σέλας μέχρι το αριστερό πίσω φλας. Έχει τύχει να φθάσει μέχρι και στο παντελόνι συνεπιβάτισσας.

Βάλε super clean της bell ray και καθάρισες.. μέχρι τα 130-140 Δεν πετάει ντιπ;)

BLiTzER
31/08/2019, 11:21
Βάλε super clean της bell ray και καθάρισες.. μέχρι τα 130-140 Δεν πετάει ντιπ;)

Έχεις κάτι που να μην πετάει μέχρι τα 80;

BabisStinson
31/08/2019, 14:42
Έρχεται πακέτο με προστατευτικό αλυσίδας; Θα με ενδιέφερε πιο μακρύ προστατευτικό αλυσίδας, διότι εκτινάσσεται λιπαντικό προς την πίσω αριστερή μεριά της μοτοσυκλέτας, στις μεγάλες ταχύτητες. Φθάνει από το κάτω μέρος της πίσω σέλας μέχρι το αριστερό πίσω φλας. Έχει τύχει να φθάσει μέχρι και στο παντελόνι συνεπιβάτισσας.

Αυτό είναι:
https://www.ermax.com/Yamaha/MT-07(FZ-7)/rear_hugger_MT_07-FZ_7_2014-2017.html?egap=article&ida=4808

Ins_gr
02/10/2019, 16:05
Καλησπέρα παιδιά,

Θέλω να σηκώσω λίγο το τιμόνι της ΜΤ.
Έχει βάλει κανείς αποστάτες η άλλο τιμόνι στο ΜΤ07 ή έχετε κάτι να μου προτείνετε?

parlapipas25
17/11/2019, 14:08
Έχω το tracer 700 μαμά και σκέφτομαι να του βάλω dna φίλτρο.θα δω διαφορά;θα χρειαστώ πρόγραμμα;Επίσης βλέπω ότι υπάρχει και ένα καπάκι από πλαστικό που μπαίνει πάνω από το φίλτρο και λέγεται stage 2.Αυτο το χρειάζομαι;

BabisStinson
17/11/2019, 14:36
Έχω το tracer 700 μαμά και σκέφτομαι να του βάλω dna φίλτρο.θα δω διαφορά;θα χρειαστώ πρόγραμμα;Επίσης βλέπω ότι υπάρχει και ένα καπάκι από πλαστικό που μπαίνει πάνω από το φίλτρο και λέγεται stage 2.Αυτο το χρειάζομαι;

Δεν χρειάζεται πρόγραμμα αν βάλεις το φίλτρο.
Αν βάλεις και το καπάκι (και ολόσωμη εξάτμιση) καλό θα ήταν να κάνεις ένα πρόγραμμα, αλλά δεν είναι απαραίτητο. Για αρχή βάλε μόνο το φίλτρο..

parlapipas25
17/11/2019, 15:30
Δεν χρειάζεται πρόγραμμα αν βάλεις το φίλτρο.
Αν βάλεις και το καπάκι (και ολόσωμη εξάτμιση) καλό θα ήταν να κάνεις ένα πρόγραμμα, αλλά δεν είναι απαραίτητο. Για αρχή βάλε μόνο το φίλτρο..

Το φίλτρο αυτο όταν έρθει η ώρα για έλεγχο απλά το πλένεις και το ξαναβάζεις;Δεν χρειάζεται αλλαγή πότε;Επίσης έχω δει και το φίλτρο MWR που λένε ότι είναι καλό.

parlapipas25
02/12/2019, 22:36
Μια ερώτηση, πόσο σας έχει αντέξει η μαμά μπαταρία; Εμένα είναι 2.5 χρονών και φαίνεται να είναι στα τελευταία της.Οταν την αφήσω 1-2 μέρες ζοριζετε να πάρει μπροστά.Η μπαταρία είναι yuasa και μου κάνει εντύπωση που άντεξε μόνο 2.5 χρόνια.Ειναι φυσιολογικό η να το πάω σε ηλεκτρολόγο να το δει;

doctor_john
03/12/2019, 11:24
Ανάλογα την χρήση, το κύκλωμα σου, την έκθεση σε χαμηλές θερμοκρασίες κ.λπ. δεν ακούγεται παράλογο πάντως.
Όταν θα την αλλάξεις ζήτησε να ελέγξουν αν φορτίζει όπως θα έπρεπε.

Έχω δεί μεγάλη διαφορά όταν ζητώ από το κατάστημα που αγοράζω την μπαταρία, να την εκκινήσουν - φορτίσουν οι ίδιοι
όπως νομίζουν καλύτερα και να την παραλάβω άλλη μέρα. Πάντα ρωτάω αν θέλουν να με χρεώσουν για την υπηρεσία
και ξεκαθαρίζω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό.

Τα πλενόμενα φίλτρα, καθαρίζονται με τα καθαριστικά που προτείνει ο κατασκευαστής, στον χρόνο που ορίζει ή και πιο σύντομα
αν το δείς αρκετά λερωμένο. Συνήθως κρατάνε αρκετά.

Προσωπικά βαζω DNA γιατί μου αρέσει που είναι ελληνικά και τα προτιμούν διάφοροι σε όλο τον κόσμο.
Τα MWR δεν τα ξέρω, αν υπάρχουν δυναμομετρήσεις που τα βγάζουν καλύτερα σκέψου το.

Με ενδιαφέρει να μάθω πως λειτουργεί αυτό το καπάκι που έχουν, αν ξέρει καποιος ας μου στείλει ένα pm
και αν χρειάζεται ανοίγω ξεχωριστό θέμα για αυτό.

413136

νεοσσός
03/12/2019, 15:19
Μια ερώτηση, πόσο σας έχει αντέξει η μαμά μπαταρία; Εμένα είναι 2.5 χρονών και φαίνεται να είναι στα τελευταία της.Οταν την αφήσω 1-2 μέρες ζοριζετε να πάρει μπροστά.Η μπαταρία είναι yuasa και μου κάνει εντύπωση που άντεξε μόνο 2.5 χρόνια.Ειναι φυσιολογικό η να το πάω σε ηλεκτρολόγο να το δει;
Η δική μου Yuasa κράτησε 3 χρόνια. Αν την άφηνα 5 ημέρες, έβλεπα ότι δυσκολεύεται λίγο να εκκινήσει τον κινητήρα. Η δική σου μάλλον είναι σε χειρότερη κατάσταση. Έχω ακούσει να βγάζουν 5 και 6 χρόνια, αν τις έχεις σε φορτιστή/συντηρητή.

doctor_john
06/12/2019, 21:45
413136

Για όποιον ενδιαφέρεται, οι ίδιοι παρουσιάζουν την λειτουργία του σαν βοήθημα να χαμηλώσει η ένταση του ήχου χωρίς να χάσεις ροή (~8db)

Black Mamba
16/12/2019, 10:52
Kατι, που πηρε το ματι μου και πιθανον να σας τσιγκλισει λιγο...
Blitzer, ακουει?:D

413441

https://www.bikeexif.com/custom-2017-yamaha-mt07-supermoto

BLiTzER
16/12/2019, 11:28
Ναι, το είδα πριν λίγες μέρες. Θεωρώ ότι θα είναι εξαιρετικό παιχνίδι (το τέλειο μοτέρ στον τέλειο τύπο μηχανακίου για τέτοια χρήση), αλλά είναι κακάσχημο. :lol:

Acacius
16/12/2019, 13:06
Εγώ από την άλλη το είδα κι έπαθα πλάκα... πολύ του γούστου μου, συν όσα λες για μοτέρ/χρήση

Nitse3
16/12/2019, 13:45
Πραγματικά πανέμορφο!!!

sniper
16/12/2019, 14:32
Καταλαβαίνεται ότι δεν έχει καν σέλα ε; Μοιάζει, δεν είναι.

buckley
16/12/2019, 15:11
Ναι, το είδα πριν λίγες μέρες. Θεωρώ ότι θα είναι εξαιρετικό παιχνίδι (το τέλειο μοτέρ στον τέλειο τύπο μηχανακίου για τέτοια χρήση), αλλά είναι κακάσχημο. :lol:

Μερικές φορές απορώ με το γούστο σου μικρέ. Μόνο μασκάκι θα του άλλαζα*

413451









































































* Αν ήμουν στην ηλικία σου :p

o teos
16/12/2019, 15:12
Μια λέξη......Η έκφραση η γουατεβα..........ΙΟΥΥΥΥ:yuck:

buckley
16/12/2019, 15:14
Μια λέξη......Η έκφραση η γουατεβα..........ΙΟΥΥΥΥ:yuck:

Άλλος νέοπας :bawl: Εκδρομή σας πήγαν με το σχολείο ρε ? :p

o teos
16/12/2019, 15:59
Όχι....απλά....Η "νέα γενιά"(αν μας λες νέους νέους ακόμα:lol:)γεννήθηκε με γούστο....#sorrynotsorry:cool:

doctor_john
16/12/2019, 16:32
Το σχολιάζεις στα πλαίσια του οτι δεν σου αρέσουν τα flat track ή σου αρέσουν απλά αυτο οχι;
Εμένα μου φαίνεται εντυπωσιακά καλή δουλειά.

o teos
16/12/2019, 17:20
Στο απλά ότι κάτι είναι κακόγουστο σαν σχέδιο....Πόσο μάλλον σα μοτοσυκλέτα...:bawl:

doctor_john
16/12/2019, 17:31
το παρακατω καλύτερα ή το εργοστασιακό και μονο;

413453

o teos
16/12/2019, 17:41
Το παρακάτω τρώγεται...Έχει ένα έχμμ χαρακτήρα cafe racer...το προηγούμενο ήταν μια αηδία και μισή...το προηγούμενο ήταν εμφανισιακά μια αηδία και μισή....βέβαια απ την άλλη ο καθένας όπως τη βρίσκει...βίτσια είναι αυτα;)

markcos7
16/12/2019, 19:20
Καλησπέρα παιδιά επειδή το σημείο που βρίσκεται η κόρνα είναι παντελώς άβολο σκέφτομαι να βάλω ένα ξεχωριστό μπουτόν στο κάτω μέρος του διακόπτη ώστε να μου είναι πιο προσβάσιμο,αρχικά αυτό γίνεται;εάν ναι ξέρει κανείς την συνδεσμολογία ώστε να το κάνω μόνος μου...

ptc
16/12/2019, 20:13
Όχι....απλά....Η "νέα γενιά"(αν μας λες νέους νέους ακόμα:lol:)γεννήθηκε με γούστο....#sorrynotsorry:cool:

Ένα από τα καλά του moto.gr. Ο μέσος όρος ηλικίας είναι τέτοιος που μας κάνει εμάς τους τριανταρηδες να περνιόμαστε για νέοι. :D

Το νόημα του ντεμέκ "sumo" δεν το κατάλαβα. Επειδή άλλαξε τρία πλαστικά και μια ανάρτηση άλλαξε και κατηγορία η μηχανή; Εκτός κι αν είναι θέμα καθαρά εμφάνισης.

νεοσσός
16/12/2019, 20:25
Όμορφα μου φαίνονται και τα δύο, αλλά δε βλέπω αλλαγές ουσίας. Πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα, κινητήρας, ψαλίδι, τα ίδια. Μόνο ντεπόζιτο, σέλα και λίγα πλαστικά αλλάζουν. Ειδικά στο motard, θα περίμενα αναβάθμιση σε ανάρτηση και φρένα.

Τόσο όμορφο σαν το Husqvarna Vitpilen, δεν είναι πάντως. Είδα πάλι ένα την Παρασκευή και το χάζευα.

doctor_john
17/12/2019, 00:04
Θα πρέπει να διευκρινήσεις την "ουσία"..

Έχει αλλάξει την γεωμετρία, το υποπλαίσιο, έχει μετακινήσει το τεπόζιτο, την εμφάνιση, την λειτουργία του κινητήρα
τα όργανα, τα χειριστήρια, τα φώτα και τα ηλεκτρικά.

Αναφέρει πως θέλει χαρτογράφιση και ελατήρια στο μπροστινό αλλά έμεινε από χρήματα.

Τι άλλο θα επρέπε να αλλάξει για να διαμορφώσει ένα ήδη πετυχημένο, best seller
στοχεύοντας στην ίδια χρήση; :rolleyes:

o teos
17/12/2019, 08:36
Θα πρέπει να διευκρινήσεις την "ουσία"..

Έχει αλλάξει την γεωμετρία, το υποπλαίσιο, έχει μετακινήσει το τεπόζιτο, την εμφάνιση, την λειτουργία του κινητήρα
τα όργανα, τα χειριστήρια, τα φώτα και τα ηλεκτρικά.

Αναφέρει πως θέλει χαρτογράφιση και ελατήρια στο μπροστινό αλλά έμεινε από χρήματα.

Τι άλλο θα επρέπε να αλλάξει για να διαμορφώσει ένα ήδη πετυχημένο, best seller
στοχεύοντας στην ίδια χρήση; :rolleyes:

Γούστο...:smokin:

doctor_john
17/12/2019, 09:00
413471

εσύ βλέπεις κακογουστιά και εγώ τον Ντοναλντ με νεύρα :lol:

νεοσσός
17/12/2019, 10:07
Καλησπέρα παιδιά επειδή το σημείο που βρίσκεται η κόρνα είναι παντελώς άβολο σκέφτομαι να βάλω ένα ξεχωριστό μπουτόν στο κάτω μέρος του διακόπτη ώστε να μου είναι πιο προσβάσιμο,αρχικά αυτό γίνεται;εάν ναι ξέρει κανείς την συνδεσμολογία ώστε να το κάνω μόνος μου...
Η εργονομία του διακοπτών της κόρνας και των φλας, θέλει πράγματι βελτίωση, όπως και η θέση της οθόνης.

karateo
28/12/2019, 19:59
Μπαταρία 1ος έτους ~ 11.000χλμ,
χωρίς συναγερμό με μεγαλύτερη ακινησία το πολύ 3 μέρες,
διαδρομές 90% >15΄ και 50% >20'
θερμοκρασίες 99.9% >15 και 10 μέρες τώρα άντε να έχει φτάσει 10 βαθμούς

optimate 4 τεστ βγάζει κόκκινο-πορτοκαλί δηλαδή 12.2v
φορτίζει 1-2' και σταματάει γιατί έπιασε τα volts νομίζω (τεστ σκέτο πράσινο)

οπότε νομίζω ότι γέμισε άρα η χωρητικότητα είναι ήδη χάλια

Και μιλάμε για την εργοστασιακή (yuasa?).
Είχα δεί μία αδυναμία στη 1η μίζα της ημέρας αλλά σκέφτηκα ότι αποκλείεται να είναι ΤΟΣΟ ΜΑΠΑ.
Ε τελικά ή το μηχανάκι έχει χάλια ηλεκτρικά ή η μπαταρία είναι χάλια ή και τα δύο.

νεοσσός
28/12/2019, 20:19
Η εργοστασιακή Yuasa έβγαλε 3 χρόνια χωρίς φορτιστή και μάλιστα ο μηχανικός πρότεινε να την κρατήσω κανένα χρόνο ακόμα. Απλά είχα δει ότι αν έμενε ακίνητο το μοτοσακό πάνω από 4 ημέρες, με το συναγερμό να δουλεύει, έπαιρνε μεν με τη μία μπροστά, αλλά η μίζα δούλευε λίγο παραπάνω, οπότε ήθελα να είμαι κάπως πιο ξένοιαστος, διότι κάποιες φορές το μοτοσακό μένει σε ακινησία περισσότερο από μία εβδομάδα.

Μάλιστα, τον πρώτο χρόνο, μερικές φορές είχε μείνει ακίνητο και για 20-25 μέρες με την πρώτη μπαταρία. Βέβαια, οι διαδρομές μου είναι τις περισσότερες φορές πάνω από μισή ώρα. Σε συζήτηση με μηχανικό, αυτός ανέφερε ότι το φορτίο που χάνεται σε κάθε μιζιά, χρειάζεται τουλάχιστον 20 λεπτά σε συνθήκες κίνησης στην πόλη για να αναπληρωθεί. Με τη νέα μπαταρία (Yuasa κι αυτή, αν θυμάμαι καλά 9,2 Ah) αγόρασα και φορτιστή, τον οποίο συνδέω όταν μένει ακίνητο καμιά εβδομάδα.

karateo
28/12/2019, 20:24
Θα αφήσω τον φορτιστή πάνω να κάνει τα δικά του 2-3 μέρες που έτσι και αλλιώς έχει χάλια καιρό και μετά θα τσεκάρω την τάση αφού αφήσω την μπαταρία 24ώρες σε αδράνεια.
Εμένα πάντως δεν είναι συνθήκες πόλης αλλά 15' >4.000rpm σε επαρχιακό δρόμο.

karateo
01/01/2020, 10:43
Διαβάζω ότι η γνήσια έχει >€100 :lol: :lol: :lol:

νεοσσός
01/01/2020, 14:30
98€ έχει με την τοποθέτηση στο συνεργείο της αντιπροσωπείας. Yuasa YTZ10S 9.1 Ah.

ptc
21/02/2020, 14:47
Ενα βιντεο (https://www.youtube.com/watch?v=s91qcAXWKpI) απο τον Dave Moss για ενα θεμελιωδες ελαττωμα στην κατασκευη της μπροστινης αναρτησης, που εχει ως αποτελεσμα πολυ μικρο static sag. Αλλαγη λαδιων μπροστινου και κοντεμα του παρακατω εξαρτηματος κατα 10-15mm ειναι αυτο που συστηνεται.

415352


Στο βιντεο ειναι μηχανες πρωτης γενιας στις οποιες σιγουρα υπαρχει αυτο το θεμα. Φανταζομαι με εναν ελεγχο στο sag της μηχανης τους μπορουν και οι κατοχοι του καινουριου μοντελου να διαπιστωσουν αν αυτο εχει πλεον διορθωθει απο την Yamaha.

o teos
21/02/2020, 16:16
Ενα βιντεο (https://www.youtube.com/watch?v=s91qcAXWKpI) απο τον Dave Moss για ενα θεμελιωδες ελαττωμα στην κατασκευη της μπροστινης αναρτησης, που εχει ως αποτελεσμα πολυ μικρο static sag. Αλλαγη λαδιων μπροστινου με πιο χοντρό λαδάκι(10αρι η15αρι ανάλογα τα κιλά του αναβάτη) για να αποκτήσει καλύτερη απόκριση στην επαναφορά και την συμπίεση της μιας και δεν έχει ρυθμίσεις και κοντεμα του παρακατω εξαρτηματος κατα 10-15mm ειναι αυτο που συστηνεται.

415352


Στο βιντεο ειναι μηχανες πρωτης γενιας στις οποιες σιγουρα υπαρχει αυτο το θεμα. Φανταζομαι με εναν ελεγχο στο sag της μηχανης τους μπορουν και οι κατοχοι του καινουριου μοντελου να διαπιστωσουν αν αυτο εχει πλεον διορθωθει απο την Yamaha.

Να τα λέμε σωστά μη γίνεται ράδιο αρβύλα και ζητάει ο καθένας ότι του ρθει και όπως πάντα ο μαστρο-μος έχει δίκιο....Το μπροστινό τους ως έχει είναι άθλιο...Γενικά οι αναρτήσεις τους αλλά ευτυχώς στο πίσω στα καινούρια έβαλαν απόσβεση επαναφοράς...

RaGe_Raptor
21/02/2020, 16:40
και όπως πάντα ο μαστρο-μος έχει δίκιο....

καλά,μην παίρνεις κι όρκο,μην βάζεις το χέρι σου στη φωτιά κτλ,κτλ :cool:

αν και δεν είναι του παρόντος (νήματος) :

https://youtu.be/FD7Y6cGUdmw

BLiTzER
21/02/2020, 16:43
Ο μόνος Moss που έχει δίκιο είναι αυτός:

415355

o teos
21/02/2020, 16:50
καλά,μην παίρνεις κι όρκο,μην βάζεις το χέρι σου στη φωτιά κτλ,κτλ :cool:

αν και δεν είναι του παρόντος (νήματος) :

https://youtu.be/FD7Y6cGUdmw

Αν δεν έχεις συνδρομή στο κανάλι του και το λες είσαι φάουλ...Στο αφήνω εδώ να υπάρχει μιας και έχω συνδρομή και έχω διαβάσει και δει ότι έχει να προσφέρει ...έχει 2 ολοκληρωμένα βίντεο με το που ισχύει αυτό και το αντίθετο του...Αλλιώς το κάνεις στην πίστα αλλιώς στο δρόμο.....έχει ο άσχετος και μερικά πρωτάθληματα σε μικρές κατηγορίες στο Αμέρικα...Όσο να πεις κάτι ξέρει...;)

Και επειδή αυτό που λέει έχει βάση απλά το βίντεο στο σωλήνα δεν είναι ολόκληρο παρά μόνο ένα μέρος...Όταν είσαι πίστα φρενάρεις-ανοίγεις ένα μερος μικρο γκαζιού το κρατάς σταθερό και στρίβεις ανάλογα τη στροφή πάντα Ε...Αυτό που θες να γλυτώσεις είναι το coasting ελληνιστί το κενό μεταξύ φρένου και ανοίγματος γκαζιού που είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε όλοι..αν ψάξεις περισσότερο θα δεις βίντεο που λένε αναλυτικά πόσο πρέπει να Ναι το κενό μεταξύ φρένου και ανοίγματος γκαζιού...έχει ένα ο naska καπου..αναλυτικά...φρένο τρειλ ελαφρύ γκάζι στρίβεις τελείωμα στροφής σηκώνεις ανοίγεις...δε θα μπω σε περαιτέρω λεπτομέριες το έχεις ψάξει και καταλαβαίνεις τι λέω χονδρικά..:D

RaGe_Raptor
21/02/2020, 17:11
Αν δεν έχεις συνδρομή στο κανάλι του και το λες είσαι φάουλ...Στο αφήνω εδώ να υπάρχει μιας και έχω συνδρομή και έχω διαβάσει και δει ότι έχει να προσφέρει ...έχει 2 ολοκληρωμένα βίντεο με το που ισχύει αυτό και το αντίθετο του...Αλλιώς το κάνεις στην πίστα αλλιώς στο δρόμο.....έχει ο άσχετος και μερικά πρωτάθληματα σε μικρές κατηγορίες στο Αμέρικα...Όσο να πεις κάτι ξέρει...;)

Και επειδή αυτό που λέει έχει βάση απλά το βίντεο στο σωλήνα δεν είναι ολόκληρο παρά μόνο ένα μέρος...Όταν είσαι πίστα φρενάρεις-ανοίγεις ένα μερος μικρο γκαζιού το κρατάς σταθερό και στρίβεις ανάλογα τη στροφή πάντα Ε...Αυτό που θες να γλυτώσεις είναι το coasting ελληνιστί το κενό μεταξύ φρένου και ανοίγματος γκαζιού που είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε όλοι..αν ψάξεις περισσότερο θα δεις βίντεο που λένε αναλυτικά πόσο πρέπει να Ναι το κενό μεταξύ φρένου και ανοίγματος γκαζιού...έχει ένα ο naska καπου..αναλυτικά...φρένο τρειλ ελαφρύ γκάζι στρίβεις τελείωμα στροφής σηκώνεις ανοίγεις...δε θα μπω σε περαιτέρω λεπτομέριες το έχεις ψάξει και καταλαβαίνεις τι λέω χονδρικά..:D

Αυτό που λέει στο βίνδεο είναι θεμελιωδώς λάθος. Υποτίθεται ότι απευθύνεται σε αρχάριους, αλλά είμαι της σχολής (σκέψης) του "δεν μαθαίνουμε σε αρχάριο πράγματα που πρέπει να ξεχάσει μόλις τολμήσει να πάει λίγο πιό γρήγορα". Με πιανς, το ξέρω :D
Άσε που το λες κι εσύ στο ποστ σου, μειώνουμε το coasting αλλά δεν ανοιγουμε γκάζι πριν καν στριψουμε. Αλλιώς η μοτοσυκλέτα "δεν θέλει" να στρίψει, ανοίγει τροχιά /γραμμή.

ptc
21/02/2020, 17:17
Το αν έχει δίκιο ο "μαστρο-μος" θα μπορεί να μας το πει κάποιος που έκανε όντως τη μετατροπή και είδε θετική αλλαγή. Όλα τ'άλλα θεωρία, που είναι και η ειδικότητα του φόρουμ άλλωστε.

Απλά βρήκα ένα σχετικό βίντεο και σκέφτηκα πως μπορεί να ενδιαφέρει κάποιον ιδιοκτήτη.

RaGe_Raptor
21/02/2020, 17:20
Το αν έχει δίκιο ο "μαστρο-μος" θα μπορεί να μας το πει κάποιος που έκανε όντως τη μετατροπή και είδε θετική αλλαγή. Όλα τ'άλλα θεωρία, που είναι και η ειδικότητα του φόρουμ άλλωστε.

Απλά βρήκα ένα σχετικό βίντεο και σκέφτηκα πως μπορεί να ενδιαφέρει κάποιον ιδιοκτήτη.

Δεν έχει να κάνει με τη μετετροπη στην ανάρτηση του ΜΤ, Πετραν.
Ίσως αν παρακολουθούσες το βίντεο που ποσταρα θα βοηθούσε. Το ότι είμαστε όλο θεωρία απλώς το προσπερνώ.

ptc
21/02/2020, 17:31
Το ότι είμαστε όλο θεωρία απλώς το προσπερνώ.

Αν το προσοερνουσες Γιώργο δε θα το σχολίαζες. ;) Επειδή βλέπω ότι παρεξηγήθηκε λοιπόν το σχόλιο περί θεωρίας. Εννοώ ότι και για τρεις σελίδες να διαφωνείτε τώρα θεωρητικά, στην ουσία αφού κανείς σας δεν είναι κάτοχος δε βλέπω να οδηγεί κάπου αυτό. Απο εκεί και πέρα help yourselves, είναι και Παρασκευή άλλωστε...

RaGe_Raptor
21/02/2020, 17:48
Αν το προσοερνουσες Γιώργο δε θα το σχολίαζες. ;) Επειδή βλέπω ότι παρεξηγήθηκε λοιπόν το σχόλιο περί θεωρίας. Εννοώ ότι και για τρεις σελίδες να διαφωνείτε τώρα θεωρητικά, στην ουσία αφού κανείς σας δεν είναι κάτοχος δε βλέπω να οδηγεί κάπου αυτό. Απο εκεί και πέρα help yourselves, είναι και Παρασκευή άλλωστε...

μα το βίντεο,σε αντίθεση με το δικό σου ποστ, δεν έχει να κάνει αποκλειστικά με τα μτ,αλλά με όλα τα δίτροχα του πλανήτη! (ίσως κι άλλων πλανητών).
οπότε ο συλλογισμός σου για την θεωριτικότητα του φόρουμ (εμού και του τεού,εν προκειμένω) does not compute,φίλαι.

Mimo750
23/02/2020, 14:22
Καλησπερα, να ρωτησω κατι? Εχω την ακραποβιτς Ti και σημερα ειπα να κανω μια προσπαθεια να βγαλω τον σιγαστηρα. Ελυσα το βιδακι που τον συγρατει, παιρνω ενα καβουρα και αρχιζω να τον τραβαω αλλα ματαια, εβαλα και λιγο wd-40 μπας και μαλακωσει λιγο αλλα δε βγαινει με τιποτα ισα ισα κανα 2 χιλιοστα μετακινηθηκε. Μπορειτε να μου προτεινετε μια λυση? Ελεγα να χρησιμποιησω εξολκεα ρουλεμαν με το σφυρι αλλα ειναι πανακριβοι. Ευχαριστω.

ptc
23/02/2020, 18:28
Το έχω ακούσει κι αλλού ότι είναι πολύ ζόρικο να βγει. Αφού δε βγαίνει με τράβηγμα θα βγάλεις το τελικό και θα σπρώξεις από μέσα. Ένα μακρύ ξύλο ή μέταλλο με ένα ύφασμα στο τέλος και χτύπημα με ένα σφυρί σιγά σιγά να βγει.

https://youtu.be/JNHwi1EqR_M

Mimo750
23/02/2020, 19:13
Το έχω ακούσει κι αλλού ότι είναι πολύ ζόρικο να βγει. Αφού δε βγαίνει με τράβηγμα θα βγάλεις το τελικό και θα σπρώξεις από μέσα. Ένα μακρύ ξύλο ή μέταλλο με ένα ύφασμα στο τέλος και χτύπημα με ένα σφυρί σιγά σιγά να βγει.

https://youtu.be/JNHwi1EqR_M

Ναι η μονη λυση ειναι να βγει απο πανω η εξατμιση. Μακαρι να εβγαινε χωρις να λυσω τους λαιμους ειναι σιμα σιμα το τελικο με τον πισω τροχο και δε βγαινει σκετο.. Κριμα παει κι αυτο το Σ/Κ.

νεοσσός
01/05/2020, 16:50
Ποια η γνώμη σας γι' αυτό το video (https://www.youtube.com/watch?v=s91qcAXWKpI); Ο κύριος ισχυρίζεται ότι μπορεί να βελτιωθεί αισθητά η μπροστινή ανάρτηση με κόψιμο των αποστατών (https://www.youtube.com/watch?v=X-uiiksWsOs) και αλλαγή λαδιού.

o teos
01/05/2020, 19:02
Αν δεν κατάλαβες απ το βίντεο μέχρι το τέλος δεν έχει και πολύ νόημα να το κουβεντιάσουμε...ναι έχει αισθητή διαφορά και είναι μια φθηνή μοντα αν δεν θες να δώσεις ένα σκασμό λεφτά για cartridge...προφανως η καλύτερη μετατροπή είναι τα cartridge..

Hayate
31/05/2020, 01:38
Αν δεν κατάλαβες απ το βίντεο μέχρι το τέλος δεν έχει και πολύ νόημα να το κουβεντιάσουμε...ναι έχει αισθητή διαφορά και είναι μια φθηνή μοντα αν δεν θες να δώσεις ένα σκασμό λεφτά για cartridge...προφανως η καλύτερη μετατροπή είναι τα cartridge..

Κάμε λιγο υπομονη κ α το δούμε στην πράξη! :D

o teos
31/05/2020, 15:36
Κάμε λιγο υπομονη κ α το δούμε στην πράξη! :D

Μπήκε και δεν μπήκε απλά αλλα ποστάρει κιόλα....:uplate:

ptc
10/06/2020, 12:49
Επειδη ο κοσμος ειναι πολυ μικρος τελικα...

Το ΜΤ07 μου (ποστ #687 (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140107&page=46)) ειχε πουληθει σε ενα παιδι στην Κεφαλονια. Απο εκει πουληθηκε ξανα σε καρνταση και επεστρεψε στη Θεσσαλονικη. Και πριν ενα μηνα πουληθηκε ξανα, μενοντας στην πολη, αλλα αυτη τη φορα βρεθηκε στα χερια καλου φιλου. Χθες την ειδα ξανα απο κοντα, αν και τρομαξα να τη γνωρισω μιας και εγιναν αρκετες αλλαγες απο το φιλο. Βγηκαν τα αυτοκολλητα που ειχα βαλει, εγινε ηλεκτροστατικη βαφη στις ζαντες, μπηκε ολοσωμη akrapovic, ελατηρια ohlins μπροστα, τιμονι μοτοκροσαδικο, stunt cage και κατι αλλα ψιλα. Την καβαλησα μετα απο χρονια και θυμηθηκα ποσο ευχαριστη μηχανη ειναι. Με τις αλλαγες που εγιναν εχει παρει ενα διαφορετικο χαρακτηρα, ενδεικτικο του ποσο versatile συνολο ειναι το συγκεκριμενο μηχανακι. Αν ημουν 1,75 πραγματικα θα ηταν το τελειο μηχανακι για μενα. Να σημειωσω εδω οτι η εξατμιση εχει μπει χωρις εγκεφαλο αλλα η λειτουργια του μοτερ ειναι αψογη, φαινεται πως οντως ισχυει οτι η titanium ειναι σχεδιασμενη για να δουλευει με στοκ μηχανακι.

Το αστειο ειναι οτι το 250αρι μου εδειχνε μεγαλυτερο διπλα στο 07. Καλα χιλιομετρα στον φιλο μου, και καλες σουζες!

418819

418820

418821

nikonian
10/06/2020, 22:22
"...και θυμηθηκα ποσο ευχαριστη μηχανη ειναι"

Τόσο ευχάριστη μηχανή κι εσύ τη φόρτωσες στον Κεφαλονίτη κι αυτός στον Σαλονικιό κι εκείνος στον φίλο σου, εν ριπή οφθαλμού ;!
Αμ , αυτή δεν είναι μηχανή. Ο μουντζούρης είναι...:D

parlapipas25
11/06/2020, 16:50
Αξίζει να δώσεις ένα χιλιάρικο για φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση; Υπάρχει μεγάλη διαφορά από πριν;

νεοσσός
05/08/2020, 12:46
Μάλλον μέσα στο μήνα θα αλλάξω λάστιχα στο μοτοσακό μου. Κλασσικά, το πέλμα είναι σχεδόν αφάγωτο, αλλά τα αλλάζω λόγω της ηλικίας των δύο ετών.

Η χρήση που κάνω είναι κυρίως αστική, οπότε με ενδιαφέρει ο χαμηλός χρόνος ζεστάματος. Η φθορά πραγματικά δε με νοιάζει. Όσα λάστιχα αλλάζω, φεύγουν με το πέλμα να είναι σε καλή κατάσταση, οπότε θα προτιμούσα κάτι που να κρατάει ακόμα καλύτερα, να ζεσταίνεται πιο γρήγορα κι ας φθείρεται σε λίγα χιλιόμετρα. Με τα S21 έκανα 17.000 km και το βάθος του πέλματος είναι σαν το εργοστασιακό. Εννοείται όμως ότι δεν θέλω κάτι που να είναι τόσο μαλακό που θα σκιστεί εύκολα στην περίπτωση που πέσει σε λακκούβα.

Είμαι τώρα με Bridgestone S21 και μάλλον θα πάω σε Bridgestone S22. Συμφωνείτε ή υπάρχει κάτι άλλο καλύτερο για τη χρήση που κάνω;

Έχετε να προτείνετε κατάστημα για τοποθέτηση; Ο Περιστέρας στην Μιχαλακοπούλου είναι καλός;

Kas_Tracer
05/08/2020, 14:18
Αφού κατάφερες να φτάσεις 17000 με S21 χωρίς να έχει φαγωθεί :eek: μπορείς να βάλεις και σκέτη πίσσα γύρω από τα λάστιχα. Δεν πάει πουθενά

ptc
05/08/2020, 14:41
17000 χλμ σε supersport λαστιχο χωρις φθορα εμενα μου λεει μηδαμινες απαιτησεις απο το λαστιχο. Δε βλεπω λογο να δινεις λεφτα για κορυφαια μοντελα. Και το S21 που φορουσες ειναι too much (απ'ο,τι φανηκε). Στη θεση σου θα εβλεπα για παλιοτερα ss μοντελα (φρεσκα παντα σε DOT) που θα σου γλυτωσουν καποια λεφτα. Ο,τι και να βαλεις οδηγικα θα σε καλυψει, γιατι να ξοδευεσαι αδικα;

DoctoR_k6
05/08/2020, 14:43
Καπου εδω ερχεται η προταση...bt16pro ή Qualifier II.
Οσο το λιγοτερο τα βρεις.

νεοσσός
05/08/2020, 15:13
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Ο στόχος είναι να αγοράσω λάστιχο που θα μου δίνει όσο το δυνατόν υψηλότερη ενεργητική ασφάλεια στις συνθήκες που οδηγώ.

Με δεδομένο ότι ο παράγοντας φθορά, φαίνεται προς το παρόν να μην έχει αγγίξει τα ελαστικά μου, σκέφτομαι τι μπορώ να αγοράσω θυσιάζοντας ακόμα περισσότερη χιλιομετρική αντοχή, προς όφελος του ταχύτερου ζεστάματος και της υψηλότερης ενεργητικής ασφάλειας.

BLiTzER
05/08/2020, 15:17
Ο στόχος είναι να αγοράσω λάστιχο που θα μου δίνει όσο το δυνατόν υψηλότερη ενεργητική ασφάλεια στις συνθήκες που οδηγώ.

Το μόνο πράγμα που θα σου παρείχε υψηλότερη ασφάλεια από αυτό που κάνεις ήδη, θα ήταν να κάθεσαι ακίνητος στο κρεβάτι σου. :lol:

ptc
05/08/2020, 15:25
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Ο στόχος είναι να αγοράσω λάστιχο που θα μου δίνει όσο το δυνατόν υψηλότερη ενεργητική ασφάλεια στις συνθήκες που οδηγώ.

Με δεδομένο ότι ο παράγοντας φθορά, φαίνεται προς το παρόν να μην έχει αγγίξει τα ελαστικά μου, σκέφτομαι τι μπορώ να αγοράσω θυσιάζοντας ακόμα περισσότερη χιλιομετρική αντοχή, προς όφελος του ταχύτερου ζεστάματος και της υψηλότερης ενεργητικής ασφάλειας.

Μετα τα ss πας σε γομες, που ειναι μεν ακομα πιο μαλακα αλλα ειναι και φτιαγμενα για να αποδιδουν σε υψηλοτερες θερμοκρασιες (βλ πιστα). Δεν ειναι δλδ οτι οσο πιο μαλακο το λαστιχο τοσο υψηλοτερη η ενεργητικη ασφαλεια που θα σου παρεχει. Επισης τετοια λαστιχα εχουν και συμβολικη χαραξη (οριακα street legal) που σημαινει κακη συμπεριφορα στο βρεγμενο. Εισαι για ss. Αν θες ντε και καλα να ξοδεψεις τα λεφτα σου πηγαινε στα s22 να κανεις και μια συγκριση με αυτα που ειχες. Εγω στη θεση σου θα εβαζα με δυο κατοσταρικακια ενα παλιο ss και τα ρεστα παγωτο.

katsar
05/08/2020, 15:29
Εγώ τα έβαζα τα ίδια .Δοκιμασμένα είναι στο στυλ σου,παράπονα δεν είδα να γράφεις,τα ξέρεις και σε ξέρουν.

νεοσσός
05/08/2020, 15:32
Μπορεί οι απαιτήσεις μου σε γρήγορη οδήγηση είναι μικρές σε σχέση με το μέσο μέλος του forum, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν είναι σημαντική η ενεργητική ασφάλεια και για τη δική μου χρήση. Για παράδειγμα τυχαίνει μερικές φορές το χρόνο, ενώ ακόμα είναι κρύα τα λάστιχα, να πεταχτεί κανένας μπροστά μου σε σημείο που δεν το περιμένω και το ABS να αρχίσει να χτυπάει και στους δύο τροχούς. Εκεί έχω εξαντλήσει το όριο πρόσφυσης των ελαστικών με το δρόμο.

Καταλαβαίνω ότι η λύση θα ήταν ίσως να αγοράσω κουβέρτες για την προθέρμανση των ελαστικών (:p), αλλά προς το παρόν λέω να δω αν υπάρχει κάποιο λάστιχο ready to commute, με κύριο γνώμονα τη σωστή λειτουργία από τα πρώτα χιλιόμετρα.

Για παράδειγμα από τα BT-023 που φορούσε από το εργοστάσιο, στα S21, κατάλαβα τη διαφορά. Όπως επίσης βλέπω και διαφορά τώρα που πέρασαν 2 χρόνια με τα S21, μετά από πολλούς κύκλους ζεστάματος.

Edit: Με κάλυψε ο ptc.



Καπου εδω ερχεται η προταση...bt16pro ή Qualifier II.
Οσο το λιγοτερο τα βρεις.
Με αυτά όμως θα σε περνάω στον περιφερειακό; :p

karateo
05/08/2020, 15:33
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Ο στόχος είναι να αγοράσω λάστιχο που θα μου δίνει όσο το δυνατόν υψηλότερη ενεργητική ασφάλεια στις συνθήκες που οδηγώ.


Δε ξέρω αλλά η λογική σου μου φαίνεται απόλυτα σωστή.

Αλλιώς δε θα θέλαμε ABS, πολλά άλογα, καλά αμορτισέρ κλπ κλπ γιατί στο 99% των περιπτώσεων μας είναι άχρηστα (εκτός αυτών που βλέπουν τους δημόσιους δρόμους πίστες...).


Εγώ πάντως αν με αυτά που είχες είσαι ευχαριστημένος θα έμενα εκεί.
Και φρόντισε τα παλιά σου να τα κάνεις κάπου δώρο. Μήν πάνε για ανακύκλωση (αν δεν τα πουλήσει ο λαστιχάς) γιατί πολύς κόσμος κυκλοφορεί με 5 φορές χειρότερα.

νεοσσός
05/08/2020, 15:39
Και φρόντισε τα παλιά σου να τα κάνεις κάπου δώρο. Μήν πάνε για ανακύκλωση (αν δεν τα πουλήσει ο λαστιχάς) γιατί πολύς κόσμος κυκλοφορεί με 5 φορές χειρότερα.
Θεωρώ πολύ πιθανό οι λαστιχάδες να πουλάνε τα λάστιχα μου, τόσο από τη μοτοσυκλέτα, όσο και από το αμάξι. Μόνο του ποδηλάτου αλλάζονται λιωμένα.

karateo
05/08/2020, 15:39
Για παράδειγμα από τα BT-023 που φορούσε από το εργοστάσιο, στα S21, κατάλαβα τη διαφορά. Όπως επίσης βλέπω και διαφορά τώρα που πέρασαν 2 χρόνια με τα S21, μετά από πολλούς κύκλους ζεστάματος.

Edit: Με κάλυψε ο ptc.

Τα S21 ζεσταίνονται πιο γρήγορα? Και τρώγονται πιο γρήγορα?
Ακόμα έχω τα εργοστασιακά (15.000χλμ) και δε μπορώ να πω ότι βλέπω μειωμένη απόδοση γιατί στην καλή άσφαλτο γαντζώνουν μέχρι το ξύσιμο των μαρσπιέ και σε χάλια άσφαλτο γλιστράνε απίστευτα όπως στην αρχή! Έχουν μείωση στο πέλμα αλλά σε λογικά πλαίσια.
Στα πρωτοβρόχια σε σχέση με τα metzeler feelfree του SH300 είναι θάνατος. Το γκάζι θέλει άνοιγμα 1-1 μοίρα για να μή σου φύγει και καθόλου πλάγιασμα. 90 μοίρες στροφή με 10χλμ/ώρα αλλιώς γλιστράνε. Τόσο χάλια που την τελευταία φορά είπα να μήν οδηγήσω ξανά σε αντίστοιχες συνθήκες. Με όλα τα υπόλοιπα μου οχήματα δεν είχα τέτοιο πρόβλημα.

νεοσσός
05/08/2020, 15:56
Τα πρωτοβρόχια είναι μεγάλη ιστορία, θυμίζουν περισσότερο πάγο, παρά βροχή. Ευτυχώς φέτος τα γλιτώνουμε μάλλον, διότι βρέχει περιστασιακά το καλοκαίρι (θα βρέξει και τις επόμενες ημέρες), οπότε καθαρίζει λίγο ο δρόμος, δεν μένει επί 3 μήνες με τη μούργα (...και τα καθιζήματα). Έχω τόση εμπειρία από πρωτοβρόχια με ποδήλατο και αμάξι, που, αν γίνεται, αποφεύγω να οδηγήσω εκείνη την ημέρα ή έστω ελαχιστοποιώ τις διαδρομές μου.

Εξ αρχής έβρισκα μέτρια τα BT-023. Αργό ζέσταμα, εξάντληση της πρόσφυσης σε φρενάρισμα ή ολίσθηση σε κατέβασμα ταχύτητας σε ολισθηρό οδόστρωμα, μη προοδευτικά. Η αλλαγή σε S21 ήταν ιδιαίτερα αισθητή, με την επιφύλαξη βέβαια ότι το μυαλό θυμάται περισσότερο την τελευταία κατάσταση του παλαιού ελαστικού και τη συγκρίνει με το καινούριο.

Φάγωμα δεν είδα στα BT-023, ούτε στα S21. Μόνο μικρές φθορές στην επιφάνεια του πέλματος από πετραδάκια. Τέτοιες έχουν περισσότερες τα S21, αλλά έκαναν και πιο πολλά χιλιόμετρα. Η επιφάνεια των S21 είναι τόσο μαλακή που μπορεί να βρεις μέχρι και καρφωμένο χαλίκι πάνω τους. Μου έτυχε πριν μερικές εβδομάδες και νόμιζα ότι ήταν καρφί, αλλά τελικά ήταν πολύ μικρό χαλίκι.

Cpt_Slow
05/08/2020, 15:56
Αν θες να αλλαξεις και να πας σε κατι πιο μαλακο δες τα rosso corsa 2, τα φορεσα προσφατα. Δεν ξερω αν θα τετραγωνισουν στο καθημερινο commuting, αλλα σε σχεση με τα s21 που ειχα πριν ζεστενονται πιο γρηγορα εαν αυτο ειναι που ζητας.

DoctoR_k6
05/08/2020, 15:56
Με αυτά όμως θα σε περνάω στον περιφερειακό; :p

Ξερω γω μπορει...:lol:

Αν ειναι να αλλαζεις ανα 2 χρονια με ενα 200αρι ευρω εισαι οκ.
Κρατα τα υπολοιπα για βενζινες κ καμια βολτα.

Βαλτα μια φωτο τα τωρινα να τα δουμε...μην τα θελει κανα μελος για κανα ταξιδακι τερμα γκαζι. :lol:

Acacius
05/08/2020, 16:01
Αν έχω καταλάβει σωστά τις μεγάλες ταχύτητες τις αποφεύγεις και το MT07 είναι σχετικά ελαφρύ. Σκέφτομαι μήπως έχει νόημα να δοκιμάσεις κανένα motardάδικο ελαστικό όπως π.χ. το Dunlop Mutant. Επειδή όμως η ιδέα μου είναι καθαρά θεωρητική (δεν ξέρω τι αποτέλεσμα θα έχει στην πράξη), ας σχολιάσει κανείς πιο έμπειρος.

basilis_k6
05/08/2020, 16:19
Τα θελω τα λαστιχα μην τα πεταξεις!

billy84
05/08/2020, 17:50
Μάλλον μέσα στο μήνα θα αλλάξω λάστιχα στο μοτοσακό μου. Κλασσικά, το πέλμα είναι σχεδόν αφάγωτο, αλλά τα αλλάζω λόγω της ηλικίας των δύο ετών.

Η χρήση που κάνω είναι κυρίως αστική, οπότε με ενδιαφέρει ο χαμηλός χρόνος ζεστάματος. Η φθορά πραγματικά δε με νοιάζει. Όσα λάστιχα αλλάζω, φεύγουν με το πέλμα να είναι σε καλή κατάσταση, οπότε θα προτιμούσα κάτι που να κρατάει ακόμα καλύτερα, να ζεσταίνεται πιο γρήγορα κι ας φθείρεται σε λίγα χιλιόμετρα. Με τα S21 έκανα 17.000 km και το βάθος του πέλματος είναι σαν το εργοστασιακό. Εννοείται όμως ότι δεν θέλω κάτι που να είναι τόσο μαλακό που θα σκιστεί εύκολα στην περίπτωση που πέσει σε λακκούβα.

Είμαι τώρα με Bridgestone S21 και μάλλον θα πάω σε Bridgestone S22. Συμφωνείτε ή υπάρχει κάτι άλλο καλύτερο για τη χρήση που κάνω;

Έχετε να προτείνετε κατάστημα για τοποθέτηση; Ο Περιστέρας στην Μιχαλακοπούλου είναι καλός;


Υπάρχει η επιλογή motard ελαστικού τύπου Pirelli MT60 RS.Εξαιρετικά ακόμη και απο κρύα μέσα στην πόλη,δοκιμασμένα.

Επίσης πολύ καλό και οικονομικό αυτό που βάζω μπροστα.Bridgestone AX41s.Πολύ μαλακό και απο τα πρώτα μέτρα νιώθεις άριστο πάτημα.