PDA

View Full Version : Yamaha MT-07



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19

doctor_john
15/10/2021, 11:08
το β! :lol:

άνοιξε μια φωτό και πες του να σου δείξει που μπαίνει..
Αν σου δίνει και το S που την συνδέει μάλλον αυτό εννοεί

BabisStinson
12/11/2021, 13:11
Σήμερα άλλαξα μπαταρία, ήταν στα τελευταία της τον τελευταίο καιρό, χθες παρέδωσε εντελώς.
Varta Powersports AGM TTZ10S-4 12V 8Ah 150A. Με το που ακούμπησα την μίζα πήρε μπρος, είχα συνηθίσει τον τελευταίο καιρό να δίνω 3-4 καλές μιζιές.. :p

KPS
15/11/2021, 16:35
Καλησπέρα μια ερώτηση στους γνώστες του φόρουμ. Έχω ένα MT 07 μοντέλο του 2017 (εισαγωγή από Γαλλία) και είναι κλειδωμένο και θέλω να το ανεβάσω στην κανονική του ιπποδύναμη, από 38-40 που είναι τώρα στα 68-75 ποσό είναι.

Η ερώτηση μου είναι η εξής. Πήγα στον μάστορα και αυτός που είπε με 200 ευρώ κανονική αύξηση της ιπποδύναμης (χωρίς φίλτρο dna που είναι άλλα 75 ευρώ) και θα είναι το μηχανάκι όπως βγαίνει από το εργοστάσιο στα κανονικά του 68-75 άλογα .

Η δεύτερη επιλογή είναι custom πρόγραμμα , το οποίο ρυθμίζει την εξάτμιση arrow (και το φίλτρο dna αν βάλω) όπως μου είπε και το οποίο θα δώσει και 4-6 εξτρά άλογα + τα κανονικά του 68-75 άλογα (άλλα θα τσιμπήσει η μεσαία και άλλα η υψηλή). Η διαφορά βέβαια στην τιμή είναι μεγάλη καθώς για αυτή την επιλογή πάμε στα 450 (χωρίς φίλτρο αέρα +75). Η δεύτερη επιλογή γενικά ρυθμίζει το μηχανάκι καλύτερα και βγαίνει πιο δυνατό και ροπάτο.

Έχει κάνει κάποιος φίλος κάποιο από αυτά τα δύο και γενικά υπερτερεί η δεύτερη επιλογή πολύ περισσότερο από την πρώτη επιλογή όσον αφορά την απόδοση της μηχανής (δεν έχω πολλές γνώσεις περί του θέματος).

BabisStinson
15/11/2021, 19:19
Αν θυμάμαι καλά τα Α2 είχαν ουσιαστικά ένα stop στην γκαζιέρα και άλλο πρόγραμμα. Έχεις επικοινωνήσει με την αντιπροσωπεία να σου πει τι χρειάζεται για να το απελευθερώσεις;

DoctoR_k6
16/11/2021, 11:46
Κατι γρηγορο (https://notsealed.com/yamaha-mt-07-lams-derestrict-it-for-extra-horsepower.html)που βρηκα στο νετ...δεν ξερω αν ισχυουν οτι λεει η αν εχει κ αλλα θεματα.
Παντως ειναι κατι που το κανεις κ μονος σου.
Αν χρειαστει πας μετα σε καποιον να σεταρει το προγραμμα με την εξατμιση. Θεωρω φιλτρο αλλαζεις κ μονος σου δεν χρειαζεται καποιος μηχανικος.
Αγοραζεις κ ενα throttle bracket κ εισαι οκ.

THRESH
16/11/2021, 12:05
συμφωνώ για την κίνηση να μιλήσεις με αντιπροσωπεία , να σου πουν επίσημα τρόπο - κόστος για την αφαίρεση του περιορισμού και μετά κρίνεις

στο δίλημμα σου ως προς τη γενικότερη φιλοσοφία, θα έλεγα "ξετάπωσε" το πρώτα , ξεπάτωσε το ύστερα :lol:

μετά , αποφασίζεις αν θες κατιτίς παραπάνω

KPS
16/11/2021, 22:27
ευχαριστώ, δηλαδή δεν χρειάζεται να πάω στο συνεργείο να μου το φτιάξει ο μάστορας, γίνεται και από την αντιπροσωπεία; Στην Αθήνα που είναι γιατί δεν έχω πάει.


συμφωνώ για την κίνηση να μιλήσεις με αντιπροσωπεία , να σου πουν επίσημα τρόπο - κόστος για την αφαίρεση του περιορισμού και μετά κρίνεις

στο δίλημμα σου ως προς τη γενικότερη φιλοσοφία, θα έλεγα "ξετάπωσε" το πρώτα , ξεπάτωσε το ύστερα :lol:

μετά , αποφασίζεις αν θες κατιτίς παραπάνω

KPS
16/11/2021, 22:31
ναι η γκαζιέρα δεν τερματίζει και θέλει και κάποιες αλλάγες, θα ρωτήσω αύριο τον μάστορα για να μου πει γιατί δεν τις θυμάμαι, μιλάμε πάντα για την επαναφορά στα κανονικά κυβικά του και όχι πείραγμα με εξτρά άλογα. Στην αντιπροσωπεία μου το σετάρουν αυτοί, δηλαδή δεν χρειάζομαι συνεργείο η μήπως εκεί θα είναι πιο ακριβά;



Αν θυμάμαι καλά τα Α2 είχαν ουσιαστικά ένα stop στην γκαζιέρα και άλλο πρόγραμμα. Έχεις επικοινωνήσει με την αντιπροσωπεία να σου πει τι χρειάζεται για να το απελευθερώσεις;

KPS
16/11/2021, 22:33
Σε ευχαριστώ για την πληροφορία αλλά όταν λες το κάνω και μόνος μου, πως το εννοείς αυτό ; Μιλάς φαντάζομαι για την απλή μετατροπή στα κανονικά του κυβικά και όχι για το εξτρά.



Κατι γρηγορο (https://notsealed.com/yamaha-mt-07-lams-derestrict-it-for-extra-horsepower.html)που βρηκα στο νετ...δεν ξερω αν ισχυουν οτι λεει η αν εχει κ αλλα θεματα.
Παντως ειναι κατι που το κανεις κ μονος σου.
Αν χρειαστει πας μετα σε καποιον να σεταρει το προγραμμα με την εξατμιση. Θεωρω φιλτρο αλλαζεις κ μονος σου δεν χρειαζεται καποιος μηχανικος.
Αγοραζεις κ ενα throttle bracket κ εισαι οκ.

THRESH
17/11/2021, 08:16
ευχαριστώ, δηλαδή δεν χρειάζεται να πάω στο συνεργείο να μου το φτιάξει ο μάστορας, γίνεται και από την αντιπροσωπεία; Στην Αθήνα που είναι γιατί δεν έχω πάει.

Μίλησε μαζί τους εδώ τηλεφωνικά

https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/contact-page/#/

Και βρίσκεις τον κοντινότερο αντιπρόσωπο αν χρειαστεί να πας από κοντά για να σε πληροφορήσουν τι χρειάζεται και πόσο κάνει.

Αν ο μάστορας σου μπορεί να κάνει το ίδιο και φθηνότερα , τότε είσαι οκ

KPS
18/11/2021, 14:04
ευχαριστώ για την απάντηση δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα, ξέρω υπάρχουν δύο αντιπροσωπείες μήπως γνωρίζεις που είναι στην Αθήνα;


Μίλησε μαζί τους εδώ τηλεφωνικά

https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/contact-page/#/

Και βρίσκεις τον κοντινότερο αντιπρόσωπο αν χρειαστεί να πας από κοντά για να σε πληροφορήσουν τι χρειάζεται και πόσο κάνει.

Αν ο μάστορας σου μπορεί να κάνει το ίδιο και φθηνότερα , τότε είσαι οκ

THRESH
18/11/2021, 15:17
ευχαριστώ για την απάντηση δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα, ξέρω υπάρχουν δύο αντιπροσωπείες μήπως γνωρίζεις που είναι στην Αθήνα;

βρες κ μέσω Facebook ή Instagram , αν και έ στο τηλέφωνο και η κοπέλα ήταν πολύ εξυπηρετική

όλοι οι εξουσιοδοτημένοι https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/dealer-locator/ (βρίσκεις στο χάρτη τον πλησιέστερο)

ενδεικτικά




ΜΟΤΟΔΙΚΤΥΟ

ΚΑΛΛΙΡΟΗΣ 51-53
11745 ΑΘΗΝΑ 1.1 χλμ. Σχεδιάστε τη διαδρομή σας (https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/dealer-locator/)
210 9249670 (tel:210 9249670)
k.serevetas@motodynamics.gr
ΜΠΡΑΜΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 28-30
11742 ΚΟΥΚΑΚΙ 1.32 χλμ. Σχεδιάστε τη διαδρομή σας (https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/dealer-locator/)
210 9230015 (tel:210 9230015)
bramosyamaha@gmail.com
ΣΕΙΤΑΝΙΔΟΥ Ε. & ΣΙΑ

ΛΕΩΦ.ΣΥΓΓΡΟΥ 233
17121 Ν. ΣΜΥΡΝΗ 1.67 χλμ. Σχεδιάστε τη διαδρομή σας (https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/dealer-locator/)
210 9314056 (tel:210 9314056)
a.seitanidis@vithos.net
YAMAHA ΔΕΛΑΜΑΝΗΣ TEAM

ΧΑΜΟΣΤΕΡΝΑΣ 56
11853 ΑΘΗΝΑ 1.7 χλμ. Σχεδιάστε τη διαδρομή σας (https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/dealer-locator/)
210 3470090 (tel:210 3470090)
info@yamaha-team.gr
ΗΛΙΑΣ ΑΤΣΑΡΟΣ

ΕΘΝ. ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 64
17237 ΔΑΦΝΗ 1.98 χλμ. Σχεδιάστε τη διαδρομή σας (https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/dealer-locator/)
210 9732376 (tel:210 9732376)
speedw@otenet.gr
ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΙ ΑΦΟΙ

Λ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 228
17343 ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 2.19 χλμ. Σχεδιάστε τη διαδρομή σας (https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/dealer-locator/)
210 9714277 (tel:210 9714277)
info@nikolakopoulos-yamaha.gr
ΜΑΝΔΗΛΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

ΛΑΜΠΡΟΥ ΚΑΤΣΩΝΗ 41
17674 ΚΑΛΛΙΘΕΑ 2.43 χλμ. Σχεδιάστε τη διαδρομή σας (https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/dealer-locator/)
210 9419020 (tel:210 9419020)
ΒΥΝΙΟΣ ΚΩΣΤΑΣ

KPS
24/11/2021, 16:04
ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, μάλλον για την απλή αναβάθμιση θα πάω και βλέποντας ύστερα αν χρειαστεί κάτι εξτρά. Τώρα όσον αφορά το φίλτρο dna πιστεύετε ότι είναι καλό να μπει στην μηχανή τώρα που θα το ξεκλειδώσω και θα του ανεβάσω τα άλογα με την έννοια θα γίνει πιο δυνατό, πιο ροπάτο η απλά θα βοηθάει στην καλύτερη κυκλοφορία; θέλω να πω σε τι συνίσταται μηχανικά οι διαφορές που θα έχει η μηχανή.;

karellen
25/11/2021, 08:18
ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, μάλλον για την απλή αναβάθμιση θα πάω και βλέποντας ύστερα αν χρειαστεί κάτι εξτρά. Τώρα όσον αφορά το φίλτρο dna πιστεύετε ότι είναι καλό να μπει στην μηχανή τώρα που θα το ξεκλειδώσω και θα του ανεβάσω τα άλογα με την έννοια θα γίνει πιο δυνατό, πιο ροπάτο η απλά θα βοηθάει στην καλύτερη κυκλοφορία; θέλω να πω σε τι συνίσταται μηχανικά οι διαφορές που θα έχει η μηχανή.;

Μην μπλέξεις με φίλτρο dna. Ακόμα.
Περίμενε να δεις πως θα σου φανεί η ιπποδύναμη που θα απελευθερωθεί,κάνε κάμποσα ταξίδια και κατόπιν αποφασίζεις αν θα το βάλεις κι αυτό.

Ενημερωτικά το after market φίλτρο από μόνο του δεν κάνει σχεδόν τίποτα,η μόνη ευκολία που σου δίνει είναι ότι πλένεται εύκολα και ξαναχρησιμοποιείται εν αντιθέσει με τα μαμά που πετιούνται.Κι ας λένε τα promotion ότι δίνει-κάνει-ράνει κλπ.
Για να 'ακούσει' μία μηχανή πρέπει να συνδυάσεις το φίλτρο με πιο ελεύθερη εξάτμιση (πιθανόν και άλλους λαιμούς) και επιπροσθέτως αλλαγή στη χαρτογράφηση-ρύθμιση στα μείγματα,ένα χιλιαρικάκι € πάνω δηλαδή.

Το ΜΤ 07 είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι,ελαφρύ,με τα γκάζια του,τώρα που θα το ξεκλειδώσεις θα σε καλύψει πλήρως για πολύ καιρό προτού νιώσεις την ανάγκη για επεμβάσεις.

KPS
06/12/2021, 19:50
Μην μπλέξεις με φίλτρο dna. Ακόμα.
Περίμενε να δεις πως θα σου φανεί η ιπποδύναμη που θα απελευθερωθεί,κάνε κάμποσα ταξίδια και κατόπιν αποφασίζεις αν θα το βάλεις κι αυτό.

Ενημερωτικά το after market φίλτρο από μόνο του δεν κάνει σχεδόν τίποτα,η μόνη ευκολία που σου δίνει είναι ότι πλένεται εύκολα και ξαναχρησιμοποιείται εν αντιθέσει με τα μαμά που πετιούνται.Κι ας λένε τα promotion ότι δίνει-κάνει-ράνει κλπ.
Για να 'ακούσει' μία μηχανή πρέπει να συνδυάσεις το φίλτρο με πιο ελεύθερη εξάτμιση (πιθανόν και άλλους λαιμούς) και επιπροσθέτως αλλαγή στη χαρτογράφηση-ρύθμιση στα μείγματα,ένα χιλιαρικάκι € πάνω δηλαδή.

Το ΜΤ 07 είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι,ελαφρύ,με τα γκάζια του,τώρα που θα το ξεκλειδώσεις θα σε καλύψει πλήρως για πολύ καιρό προτού νιώσεις την ανάγκη για επεμβάσεις.

ok thanx

Tallyban
18/12/2021, 19:06
Είναι ένας κωφάλαλος στα νότια προάστια με ένα άσπρο τέτοιο μηχανάκι,ο πο***ης τεζα το πάει.

KPS
22/12/2021, 14:28
καλησπέρα, γνωρίζουμε κάποιον βαθέα moto γιατί θέλω να βάψω τα πλαστικά του ; Η αν κάποιος ανταλλάζει λευκά πλαστικά για YAMAHA MT 07 2017 που φοράει το δικό μου (πλαϊνά ντεπόζιτο και φτερό μπροστά) με γκρι ( μεταλλικό η ματ) η άλλο χρώμα .

Road Pirat
06/01/2022, 12:17
Μήπως ξέρει κάποιος ποιον συναγερμό βάζει η Yamaha στο μηχανάκι?

Ζεύκας
06/01/2022, 17:47
κανένα συναγερμό

Road Pirat
06/01/2022, 20:07
Έχει ως έξτρα επιλογή αλλά δεν ξέρω τι είναι, επίσης αν βάλεις εκτός Yamaha δεν ξέρω τι παίζει με την εγγύηση

BLiTzER
06/01/2022, 20:14
Έχει ως έξτρα επιλογή αλλά δεν ξέρω τι είναι, επίσης αν βάλεις εκτός Yamaha δεν ξέρω τι παίζει με την εγγύηση

Τελευταία που τσέκαρα ήταν META DEFCOM 3.

Road Pirat
06/01/2022, 21:52
+1000
Νομίζω αξιόπιστος συναγερμός αλλά λίγο ξεπερασμένος

Ζεύκας
06/01/2022, 23:00
Το εργοστασιο δεν δινει εξτρα επιλογη

THRESH
11/01/2022, 19:52
https://www.ebay.de/itm/393830614163?hash=item5bb2224493:g:8ykAAOSwxodhy4l1

είναι δυνατόν ? :lol:

ΓιώργοςΤΤ
11/01/2022, 21:51
Είναι μουφα η εξάτμιση;

DoctoR_k6
11/01/2022, 23:09
Κάποιος να το πει κ στην εταιρία να δει τι βγάζει κ δεν το ξέρει.
:bawl:

katsar
12/01/2022, 06:18
Είναι χτυπημένη και έχει μια γρατζουνιά κάτω,το γράφει και στην περιγραφή ,φαίνεται και στην τελευταία φωτογραφία :wave2:
Έτσι γράφει δηλαδή.
433455

doctor_john
12/01/2022, 08:10
δεν το καταλαβαίνω ρε σεις :blush:

100ε κάτω από την λιανική δεν είναι; και έχει μια χαρακιά στους σωλήνες;

THRESH
12/01/2022, 12:13
δεν έχει καμία σχέση με original Akrapovic , ούτε τα χρώματα, ούτε η "γυαλάδα" :lol:

το γέλιο έρχεται γιατί με μαιμού προσπαθεί να πιάσει χρήματα original , μιλάμε ο ορισμός του απατεώνα.

Γενικά , μιλάμε για περίπου 1500 Ε για καινούργια , με το carbon στην άκρη και τον προαιρετικό καταλύτη.
(1600Ε στα MT 07 '21 κ έπειτα)

KPS
31/01/2022, 20:00
καλησπέρα, άφησα το mt 07 2017 στο συνεργείο για να μου ξεκλειδώσει τα άλογα και μου είπε ότι πήρε 8 άλογα ο συνεργατζής , εντωμεταξύ καμία διαφορά στην οδήγηση , έχει κάνει κάποιος αναβάθμιση από τα κλειδωμένα άλογα της εισαγωγής Α2 δίπλωμα σε Α δίπλωμα ;

BLiTzER
31/01/2022, 21:43
Με 1η ταχύτητα και 2000 rpm άνοιξε τέρμα γκάζι και πες μας πώς πήγε.

KPS
31/01/2022, 22:43
Με 1η ταχύτητα και 2000 rpm άνοιξε τέρμα γκάζι και πες μας πώς πήγε.


:eek::eek: xaxa το rpm τι είναι

BLiTzER
31/01/2022, 23:10
Στροφές ανά λεπτό.

Volpad
31/01/2022, 23:14
:eek::eek: xaxa το rpm τι είναι

Μονάδα μέτρησης του αρνιού στη σούβλα.
Όσο ψηλότερο νούμερο, τόσο γρηγορότερα γυρίζει το αρνί.

DoctoR_k6
01/02/2022, 09:11
Με 1η ταχύτητα και 2000 rpm άνοιξε τέρμα γκάζι και πες μας πώς πήγε.

Εγω θα ελεγα 4-5Κ... :lol:

Ρε τι συμβουλες ειναι αυτες... :bawl:

doctor_john
01/02/2022, 10:16
Eντάξει δικύλινδο είναι.. πρώτη όμως.. :lol:

Road Pirat
06/02/2022, 19:03
Στα χέρια μου και το δικό μου εργαλείο εδώ και μερικές ημέρες, πολύ ωραίο μηχανάκι και αρκετά ευχαριστημένος από την αγορά του τα πρώτα 250 χλμ.433949

zannisvel
07/02/2022, 07:52
Καλορίζικο!!!! Πολύ όμορφο!!!!
:beer::beer:

ioannispar
07/02/2022, 14:45
Καλορίζικο και καλά χλμ !!!!

dimitris23
07/02/2022, 17:39
Μεγιες φίλος και καλές βόλτες. Ωραίο το εργαλείο

THRESH
10/04/2022, 13:05
Βλέπω μπάρα καυσίμου να αναβοσβήνει στο ΕΜΠΤΥ

Τσεκάρω χλμ , έχω κάνει 180χλμ

Ε του Τρύφωνα Σαμαρά λέω , πάμε για γέμισμα.

Προσπαθεί η κοπελιά να το γεμίσει , ασφυκτικά βάζει 8 λίτρα.

Άρα είχε 6 μέσα (14 δε λέει ο Γιαμάχας ?)

Αυτό , μέσες άκρες , είναι στάνταρ και επαναλμβανόμενο δηλαδή δείχνει οτι είναι άδειο , με ρεζέρβα και σχεδόν έχει μισή ποσότητα ακόμα :lol:

Είπαμε να είναι δείκτης με κάποιο βαθμο ποιητικής αδείας αλλά νομίζω το παρακάνει και γράφει μυθιστόρημα

ΥΓ δοκίμασα το νεότερο μοντέλο, ιδιαίτερες διαφορές δε βρήκα, ίσως ένα κλικ πιο ραφιναρισμένο κ λίγο πιο ευνουχισμένο , δεν μ'αρέσει σίγουρα το ντάρκ καντράν.
Υπερβολικά ήσυχη η Ακράπα πάνω που είχε , λατρεύω τις μανέτες τις Gilles ή κάτι αντίστοχο , θέλω κ γω θείο φάση :cry::lol:

Road Pirat
16/05/2022, 19:54
Φτάσαμε αισίως τα 3000 Χλμ. χωρίς πρόβλημα, πάμε για τα 5000 για την επόμενη αλλαγή λαδιών435888

νεοσσός
25/06/2022, 14:41
Τον Αύγουστο θα κλείσω 1 χρόνο από την τελευταία αλλαγή λαδιών. Πάντα τα άλλαζα σε χρονικό διάστημα μικρότερο του έτους, διότι έκανα τις 5.000 χλμ σε λιγότερο από ένα χρόνο. Έκανα αλλαγή στα πρώτα 1.000 χλμ και μετά μετά κάθε 5.000 χλμ.

Πλέον όμως η χρήση του μοτοσακού έχει περιοριστεί και έχω κάνει λίγα χιλιόμετρα. Η Yamaha δεν αναφέρει χρονικά μεσοδιαστήματα. Στον πίνακα συντήρησης αναγράφει αλλαγή λαδιών ανά 10.000 χλμ και annual check.

Τώρα όμως που οι 5.000 χλμ θα βγουν σε κάποια χρόνια, πώς πρέπει να πράξω; Αν το πήγαινα για αλλαγή λαδιών ανά δύο έτη, που πρέπει να γίνεται και η αλλαγή στα υγρά των φρένων είναι σωστό;

kostaskk
25/06/2022, 15:40
Κάπου είχα διαβάσει στον χρόνο γιατί μαζεύουν υγρασία τα λαδια

motojojo
25/06/2022, 18:55
Ολοι οι κατασκευαστες λένε στο χρόνο. Τώρα αν κάνει λίγα χλμ ας αλλαχτουν και στον εναμιση, δεν χαθηκε ο κόσμος. Νομίζω αν δεν πιέζεται η μηχανή γενικά δεν υπάρχει και λόγος.

Πρέπει να υπάρχουν και long life λάδια για τέτοιες περιπτώσεις.

THRESH
26/06/2022, 11:36
εγώ έκανα πρόσφατα , επειδή συμπλήρωσα χρόνο ,έκανα περίπου 4500χλμ.

Μου είπαν στα επόμενα 5Κ να το φέρω ή σε ένα χρόνο.

Στο βιβλίο βέβαια βλέπω όντως αυτό που λέει ο νεοσσός , για 10Κ χλμ δηλαδή.

νεοσσός
26/06/2022, 11:57
Εν τω μεταξύ δεν ξέρω και τι να πιστέψω στους μηχανικούς. Π.χ. στο αμάξι ο κατασκευαστής λέει αλλαγή λαδιών ανά 15.000 χλμ. Στην αρχή το τηρούσα, αλλά μετά μου είπε ο μηχανικός να τα αλλάζω ανά 10.000 χλμ ή 1,5 χρόνο. Μετά από χρόνια μού είπε άλλος να τα αλλάζω ανά 7.500 χλμ, ενώ πέρσι ο ίδιος ανέφερε ότι πρέπει να αντικαθίστανται ανά 5.000 χλμ.

Προσπαθώ να καταλάβω αν ο κατασκευαστής αναφέρει αραιά διαστήματα για εμπορικούς λόγους, διότι ο κόσμος θέλει να γλιτώνει το χρόνο συντήρησης.
Μήπως κάποιοι μηχανικοί κερδοσκοπούν;
Μήπως ο κατασκευαστής δεν νοιάζεται για τη μακροζωία του κινητήρα με το πέρας της εγγύησης;
Η χώρα μας έχει ιδιαίτερες συνθήκες;
Ή καθώς παλιώνει ο κινητήρας θέλει πιο συχνή αλλαγή λαδιών;

basilis_k6
26/06/2022, 13:21
Εν τω μεταξύ δεν ξέρω και τι να πιστέψω στους μηχανικούς. Π.χ. στο αμάξι ο κατασκευαστής λέει αλλαγή λαδιών ανά 15.000 χλμ. Στην αρχή το τηρούσα, αλλά μετά μου είπε ο μηχανικός να τα αλλάζω ανά 10.000 χλμ ή 1,5 χρόνο. Μετά από χρόνια μού είπε άλλος να τα αλλάζω ανά 7.500 χλμ, ενώ πέρσι ο ίδιος ανέφερε ότι πρέπει να αντικαθίστανται ανά 5.000 χλμ.

Προσπαθώ να καταλάβω αν ο κατασκευαστής αναφέρει αραιά διαστήματα για εμπορικούς λόγους, διότι ο κόσμος θέλει να γλιτώνει το χρόνο συντήρησης.
Μήπως κάποιοι μηχανικοί κερδοσκοπούν;
Μήπως ο κατασκευαστής δεν νοιάζεται για τη μακροζωία του κινητήρα με το πέρας της εγγύησης;
Η χώρα μας έχει ιδιαίτερες συνθήκες;
Ή καθώς παλιώνει ο κινητήρας θέλει πιο συχνή αλλαγή λαδιών;

ειναι πιο απλο απο οσο ακουγεται.

αρχικα στις μοτο με ημισυνθετικα εχουμε λίγο χαμένο λαδι που καιγεται ενω με φουλ περισσοτερο. αυτο σημαινει πιο τακτικο ελεγχο.

οι αλλαγες γινονται βαση κατασκευαστη. ομως ο κατασκευαστης δεν ειχε στο μυαλο του τον γιαννακη που παει 1η-2α το 900αρι μοτερ του στο κεντρο της αθηνας με 35+. εκει το λαδι γινετε νερο και χανει τις ιδιοτητες του. αυτοι που κανουν τετοια σκληρη χρηση καλο ειναι να αλλαζουν νωριτερα. η χωρα μας εχει ζεστη που επιβάλει να εισαι πιο προσεκτικος κυριως στην οδηγηση. δεν πηδας το μηχανακι στον καυσωνα, δεν το πιεζεις οταν το βεντιλατερ ειναι ηδη αναμμενο κτλ.

στο χρονο καλο ειναι να αλλαζεις -λενε- αλλα δεν το ακολουθω, τα κραταω λιγο παραπανω. τα διαστηματα τα παω by the book γιατι απλα το προσεχω και δεν υπαρχει λογος να αλλαξω νωριτερα. οταν ομως ενα μηχανακι παλιωνει καιει λαδι οποτε το να συμπληρωνεις συνεχως νεο λαδι πανω στο παλιο δεν ειναι και οτι καλυτερο. κανεις τις αλλαγες 1-2κ χλμ νωριτερα. στο στρομ ας πουμε με 150κ χλμ παω πλεον στις 4κ αντι για 5 η 6 που λεει η σουζουκι.

γενικα στην ελλαδα οι αντιπροσωπιες αλλαζουν πολλες φορες το maintenance table του κατασκευαστη προς τα κατω. αυτο γιατι εχουμε πολυ μεγαλη χρηση το καλοκαιρι (+την κινηση) και γιατι ειμαστε αρκετα ασυνεπεις με τις αλλαγες λαδιων. οι περισσοτεροι δηλαδη πανε ουτως η αλλως αργοτερα.

οταν το βιβλιο λεει 10 και σου λενε ελα στις 5 λενε μαλακιες. δεν υπαρχει κανενας λογος για κατι τετοιο. προφανως μιλαμε για το λαδι που οριζει ο κατασκευαστης ομως.

karateo
27/06/2022, 08:22
δεν το πιεζεις οταν το βεντιλατερ ειναι ηδη αναμμενο κτλ.

Δηλαδή δεν είναι σχεδιασμένο (το μέγεθος ψυγείου, βεντιλατέρ κλπ) ώστε να αντέχει να ζορίζεται (εντός προδιαγραφών πχ. μέγιστο βάρος φορτώματος) παντώς συνθηκών περιβάλλοντος γής?

Δεν έχω διαβάσει ποτέ μου σε μάνουαλ (μπορεί να μου έχει ξεφύγει) να μήν ζορίζω τον κινητήρα εκτός και αν ανάψει κάποιο λαμπάκι ή ανεβάσει θερμοκρασία το νερό (όπου υπάρχει θερμόμετρο).

Μιλάω για οχήματα χωρίς μετατροπές και όλα τα σερβις στην ώρα τους όπως ορίζει ο κατασκευαστής.

Στο ευαίσθητο αυτοκίνητο μου (VW 1.400cc 160hp compressor+turbo) που κάνω τις αλλαγές σχεδόν ανα Long life (30.000km ή 2 χρόνια - δεν φτάνω τα χλμ) στα 13 χρόνια με 120.000χλμ δεν καίει σταγόνα και δουλεύει σαν καινούργιο (σταθερό ρελαντί με κατανάλωση όπως όταν ήταν καινούργιο). Θερμοκρασία λαδιού έχω δεί μέχρι 106 νομίζω φουλ φορτωμένο Κρήτη με >35 βαθμούς έξω και προσπεράσεις στον κόφτη για περισσότερη ασφάλεια (φούλ ροπή μέχρι τον κόφτη).

@νεοσσός
ναι μεν τα 5.000 είναι πολύ λίγα και αντέχει το λάδι πολύ ακόμα σύμφωνα με τον κατασκευαστή
απο την άλλη λέει έτος οπότε εγώ θα τα άλλαζα άντε στους +3-4 μήνες

Μπορείς να μήν αλλάξεις φίλτρο λαδιού. Δε νομίζω να παθαίνει κάτι με τον έξτρα χρόνο που θα μείνει.

DoctoR_k6
27/06/2022, 09:06
Εν τω μεταξύ δεν ξέρω και τι να πιστέψω στους μηχανικούς. Π.χ. στο αμάξι ο κατασκευαστής λέει αλλαγή λαδιών ανά 15.000 χλμ. Στην αρχή το τηρούσα, αλλά μετά μου είπε ο μηχανικός να τα αλλάζω ανά 10.000 χλμ ή 1,5 χρόνο. Μετά από χρόνια μού είπε άλλος να τα αλλάζω ανά 7.500 χλμ, ενώ πέρσι ο ίδιος ανέφερε ότι πρέπει να αντικαθίστανται ανά 5.000 χλμ.

Προσπαθώ να καταλάβω αν ο κατασκευαστής αναφέρει αραιά διαστήματα για εμπορικούς λόγους, διότι ο κόσμος θέλει να γλιτώνει το χρόνο συντήρησης.
Μήπως κάποιοι μηχανικοί κερδοσκοπούν;
Μήπως ο κατασκευαστής δεν νοιάζεται για τη μακροζωία του κινητήρα με το πέρας της εγγύησης;
Η χώρα μας έχει ιδιαίτερες συνθήκες;
Ή καθώς παλιώνει ο κινητήρας θέλει πιο συχνή αλλαγή λαδιών;

Μια αλλαγη λαδιων στον χρονο δεν ειναι κατι ιδιατερο για να μην την κανεις ανεξαρτητως χλμ.
Πας αλλαζεις κ τελος.
Για μενα το ιδιο ισχυει κ στο αμαξι κ αυτο κανω.

νεοσσός
27/06/2022, 10:24
@νεοσσός
ναι μεν τα 5.000 είναι πολύ λίγα και αντέχει το λάδι πολύ ακόμα σύμφωνα με τον κατασκευαστή
απο την άλλη λέει έτος οπότε εγώ θα τα άλλαζα άντε στους +3-4 μήνες
Ο κατασκευαστής δεν αναφέρει χρονικό διάστημα. Λέει μόνο annual check. Όχι annual change. Αναφέρει μόνο αλλαγή ανά 10.000 χλμ.

Στα υγρά των φρένων αναφέρει ρητά αλλαγή ανά 2 έτη.

karateo
27/06/2022, 11:02
Όντως γράφει check.
Προσωπικά θα τα άλλαζα αφού μιλάμε για ~€25 κόστος συν 10 λεπτά δουλειάς. Βάζεις και την απόδειξη στο βιβλιαράκι για τον επόμενο αγοραστή ;)



3L
https://www.skroutz.gr/s/8283357/Castrol-Power-1-4T-%CE%97%CE%BC%CE%B9%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%9B%CE%AC%CE%B4%CE%B9-%CE%9C%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%A4%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%AC%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%9A%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B5%CF%82-10W-40-1lt.html?from=account_notifications#sku_review_1838619

rainmike
27/06/2022, 11:13
Όντως γράφει check.
Προσωπικά θα τα άλλαζα αφού μιλάμε για ~€25 κόστος συν 10 λεπτά δουλειάς. Βάζεις και την απόδειξη στο βιβλιαράκι για τον επόμενο αγοραστή ;)



3L
https://www.skroutz.gr/s/8283357/Castrol-Power-1-4T-%CE%97%CE%BC%CE%B9%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%9B%CE%AC%CE%B4%CE%B9-%CE%9C%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%A4%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%AC%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%9A%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B5%CF%82-10W-40-1lt.html?from=account_notifications#sku_review_1838619

Προφανώς μιλάς να τα αλλάξεις μόνος σου γιατι εγώ πριν μια βδομάδα,για λάδια φιλτρο και ένα τεντωμα στην αλυσίδα έδωσα 108 ευρώ

karateo
27/06/2022, 11:54
Προφανώς μιλάς να τα αλλάξεις μόνος σου γιατι εγώ πριν μια βδομάδα,για λάδια φιλτρο και ένα τεντωμα στην αλυσίδα έδωσα 108 ευρώ

Προφανώς :)

Το πιο "δύσκολο" είναι να βιδώσεις τη βίδα απο κάτω με το χέρι πρώτα και μετά ιδανικά με ροπόκλειδο να τη σφίξεις.
Αν θες να είσαι και σωστός αλλάζεις και την ροδέλα!

Τώρα πόσα συνεργεία βιδώνουν με ροπόκλειδο είναι άλλο θέμα, αλλά πές ότι έχει μάθει το χέρι τους :p

Στο τελευταίο σερβις σε επίσημο yamaha ξέχασαν τη ροδέλα. Και πήγα στο καλό συνεργείο...όχι στο άλλο που βίδωσαν τον πίσω τροχό όσο περισσότερο μπορούσαν...

Lakisss
06/11/2022, 17:37
Yamaha R7 Turbo kit full install & dyno https://youtu.be/au3t0QHy334

THRESH
11/08/2023, 20:16
Καναμε σέρβις ,αλλαγή αλυσογράναζα, βάλαμε λάστιχα, οκ.

Έχω έναν ήχο , περιοδικό, σαν συντονισμό που κάπως το νιώθεις και περισσότερο το ακούς , γύρω στα 65-70km/h είναι το περισσότερο.

Τσεκάραμε με το μηχανικό λάστιχα, γρανάζι - αλυσίδα (μου είπε έβαλε το προτεινόμενο της Yamaha , γύρω στα 150 στοίχισε ) , κλπα , δεν φαίνεται κάποιο πρόβλημα.

Τα λάστιχα είναι πιο σπορ και μόλις συμπλήρωσαν μια χιλιάδα χλμ.

Καμιά ιδέα ?

νεοσσός
11/08/2023, 20:42
Τι σχέση έχεις στο κιβώτιο στα 70 km/h που το ακούς; Το ακούς π.χ. με διάφορες σχέσεις, δηλαδή σε διάφορες rpm;

Κάποιες φουρνιές MT-07 είχαν θέμα με το προστατευτικό της αλυσίδας που χαλάρωνε και είχαν κάνει ανάκληση για να το ενισχύσουν. Το δικό μου δεν ήταν σε τέτοια παρτίδα, αλλά πριν από μερικούς μήνες για πρώτη φορά είδα κατά το πλύσιμο ότι είχε ελάχιστα μπόσικα και το έσφιξα. Επίσης λίγα μπόσικα είχα διαπιστώσει και στο μπροστινό φτερό και το διόρθωσα εύκολα με τσιμούχα.

THRESH
11/08/2023, 21:19
Νόμιζα οτι το κάνει με 3η, τελικά το κάνει και με 4η και με Ν :lol:

Ο ήχος είναι περιοδικός , δεν έχω δει κάτι περίεργο σε αυτά που αναφέρεις, όλα οκ.

THRESH
21/09/2023, 12:20
Το τσέκαρα σε ένα εξουσιοδοτημένο Yamaha και σε επίσημη αντιπροσωπεία.

Ο πρώτος εστίασε στο πιο σπορ λάστιχο που φορά πλέον το μηχανάκι , οπότε το "τακούνι" του ελαστικού , η πιο γρήγορη κορώνα , παράγει έναν συντονισμό, έναν θόρυβο παραπάνω.
Το έψαξε γενικώς, δε βρήκε κάτι, όλα καλά.

Ο δεύτερος επίσης κατάλαβε απευθείας οτι το λάστιχο "δεν ειναι σαν τα συνήθη τουριστικά" του άρεσε το πιο "γρήγορο προφίλ" του ελαστικού αν και με προειδοποίησε οτι στις υψηλές ταχύτητες μια νευρικότητα θα τη παρατηρήσεις στην ουρά (έχει δίκιο!) τους ήχους τους βρίσκει απολύτως νορμάλ
(κάτι μου είπε οτι ο ήχος σαν πλαστικό που συντονίζει είναι απο τεντωτήρα? καδένα? κάτι τέτοιο ) έτσι λειτουργούν μου είπε, και ότι όσο κ αν κοίταξε, έσφιξε κλπα, τίποτα περίεργο δε βρήκε.

Εγώ συνεχίζω να τα αντιλαμβάνομαι , μου έχει φύγει η ανησυχία ότι κάτι κακό συμβαίνει απλά όντως κάτι έχει αλλάξει και δεν ξέρω αν 100% όλα αυτά γίνονται απο το πιο σπορ λάστιχο.
Σκέφτηκα να πάω και στη Λάρισα στον Παπαργύρη για μια 3η γνώμη αλλά νομίζω το παρακάνω.

Προσανατολίζομαι στην επόμενη αλλαγή σε κάτι πιο τουριστάδικο , να ταιριάζει καλύτερα στο μηχανάκι.

ΥΓ υπενθυμίζω : περιοδικός ήχος / συντονισμός στα 70 προερχόμενος απο το σώμα της μηχανής που φεύγει αν πατήσω το συμπλέκτη και ένα πρ πρ ήχος απο μπροστά σαν συντονισμός πλαστικών που γίνεται άνω των 6000 στροφών στις χαμηλές ταχύτητες.

νεοσσός
21/09/2023, 12:54
Τι ελαστικά φοράει τώρα;

THRESH
21/09/2023, 13:32
Dunlop Qualifier Core

THRESH
06/10/2023, 22:02
Ουσιαστικά με ένα καλύτερο σφιξιμο των πλαστικών , μετά απο την κουβέντα που είχαμε και με τον νεοσσό , ένας συντονισμός εξαφανίστηκε και σαν να μειώθηκε αισθητά
και ο συντονισμός "πλαισίου" να τον ονομάσω, στα 70km/h , νιώθω πολύ καλύτερα :lol:

Αρκετά για να σκέφτομαι πλέον μια εκ των :

- Mivv Oval Carbon/Titanium -> https://www.car.gr/parts/view/22880729-eksatmisi-oloswmi-mt-07-2014-2022-yamaha-mivv-oval-carbon
- Mivv Delta Race -> https://www.car.gr/parts/view/22881102-eksatmisi-oloswmi-mt-07-2014-2020-yamaha-mivv-delta-race-st-steel
- Leovince Underbody -> https://www.car.gr/parts/view/7566496-eksatmisi-oloswmi-leovince-evo-ii-ssteel-pipes-2-1-ssteelcarbon-end-teliko-yamaha-mt-07-fz-07-2014

Ιδανικά θα ήθελα μια Termignoni Y104090TV ιδανικά αλλά απο 700Ε πήγε στα 1180Ε , χρήματα που θεωρώ οτι δεν αξίζει πλέον.
Την ψάχνω και στο εξωτερικό , μήπως τυχόν υπάρχει στοκ κάπου αλλά χλωμό , προς ώρας.

doctor_john
06/10/2023, 22:55
τελείως προσωπική εκτίμηση:
η carbon oval έχει το πιο καθαρό μπάσο
η delta το πιο βρώμικο και ίσως πιο δυνατό
η leovinci το πιο βαρύ με λίγη βρωμιά

είσαι σε ωραία φάση :a013:

Nitse3
07/10/2023, 22:01
Αισθητικά και μόνο την πρώτη γιατί δεν μου πολύ αρέσουν οι underbody και θα ξεχωρίζει αρκετά το ΜΤ σου με αυτή.

THRESH
08/10/2023, 14:44
Εγώ βασικά ψάχνω μπάσο ήχο και χωρίς να ξεσηκώνω γειτονιές , τουλάχιστον με το db killer στη θέση του :smokin:

Κοινώς, λίγο παραπάνω βαβούρα, όχι πολύ.

Γι'αυτό κοιτώ την oval που έχει δύο db killer.

Δεν έχω καταλάβει αν σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις
https://www.omniaracing.net/mivv-oval-impianto-scarico-completo-omologato-2x1-carbonio-per-yamaha-mt07-2014-p-19195.html
περιλαμβάνεται και ο καταλύτης. Αναφέρει ότι είναι και για emissions οκ άρα υποθέτω ότι τον έχει τον καταλύτη
(συνήθως γράφουν ότι προαιρετικά τοποθετείται και ο τάδε καταλύτης)

Aps07
20/11/2023, 20:46
Με ενδιαφερει η αποψη απο κατοχους εαν η πισω αναρτηση ειναι τοσο κακη και θελει αλλαγη.Αν εχουν δει σκουριες σε σκελετό,πλαίσιο,ψαλίδι και κατα ποσο αξιζει σαν μηχανη για αγορα καινουργια.

karateo
20/11/2023, 21:25
Καινούργια όχι
Η πίσω ανάρτηση απο ένα έτος και μετά ήταν μια χαρά

Σκουριές παντού.
Γκαζιέρα, καθρέπτες, ψαλίδι (αλλαγή στην εγγύηση και ξανά μετά), μπουκάλες αμορτισέρ μπροστά χάλια μαύρα, στο σκελετό σε διάφορα σημεία, ψυγείο ψώριασμα αλουμινίου και σε πολλά άλλα μέρη.

Μιλάμε για καθημερινή χρήση χειμώνα καλοκαίρι.

Μεταχειρισμένη σε νορμάλ τιμή <€5000 αξίζει

parlapipas25
30/11/2023, 14:38
Καλησπέρα, κάποιος που έχει βάλει εξάτμιση dominator hp8. Κάνει πολύ θόρυβο; Θα έχω πρόβλημα μέσα στη πόλη;

THRESH
30/11/2023, 16:51
Tο έχω συζητήσει και με άτομο που τις φέρνει Ελλάδα, δεν τις θεωρεί ως ότι πιο ηχηρό κυκλοφορεί αλλά ούτε και ήσυχη.

Είναι δυνατές οι Dominator, οι db killer δεν κόβουν πολύ και η συγκεκριμένη δεν φαίνεται να πηγαίνει πίσω. 104 db ως ελεύθερη , περίπου 99 με db killer ,για εμένα είναι φωνακλού :p

https://www.youtube.com/watch?v=TXOhox9ppzM

parlapipas25
30/11/2023, 16:58
Tο έχω συζητήσει και με άτομο που τις φέρνει Ελλάδα, δεν τις θεωρεί ως ότι πιο ηχηρό κυκλοφορεί αλλά ούτε και ήσυχη.

Είναι δυνατές οι Dominator, οι db killer δεν κόβουν πολύ και η συγκεκριμένη δεν φαίνεται να πηγαίνει πίσω. 104 db ως ελεύθερη , περίπου 99 με db killer ,για εμένα είναι φωνακλού :p

https://www.youtube.com/watch?v=TXOhox9ppzM

Πιο πολύ με ενδιαφέρει στο ρελαντί όταν ζεσταίνω το μηχανάκι για ένα λεπτό να μην ενοχλώ τους γείτονες.

THRESH
30/11/2023, 18:25
Πιο πολύ με ενδιαφέρει στο ρελαντί όταν ζεσταίνω το μηχανάκι για ένα λεπτό να μην ενοχλώ τους γείτονες.

Η πιο διακριτική με πνιχτη - db killer από αυτές που έχω δει , είναι η Akrapovic Titanium.

Είμαι στην αναμονή για μια Mivv Oval , λένε ότι κ αυτή είναι σχετικά ήσυχη στο ρελαντί.

Οποιαδήποτε χωρίς πνιχτη, ακούγεται πιο πολύ από Motorhead στα ντουζενια τους

parlapipas25
07/12/2023, 21:55
Η πιο διακριτική με πνιχτη - db killer από αυτές που έχω δει , είναι η Akrapovic Titanium.

Είμαι στην αναμονή για μια Mivv Oval , λένε ότι κ αυτή είναι σχετικά ήσυχη στο ρελαντί.

Οποιαδήποτε χωρίς πνιχτη, ακούγεται πιο πολύ από Motorhead στα ντουζενια τους
Ξέρεις αν χρειάζεται πρόγραμμα για την dominator hp8;

THRESH
07/12/2023, 23:29
Ξέρεις αν χρειάζεται πρόγραμμα για την dominator hp8;

Επειδή είναι εξάτμιση που δε βλέπω ομολογκασιον και δε βρίσκω πληροφόρηση στο site τους , ναι , θα έκανα τη κίνηση για να αναπρογραμματιστει ο εγκέφαλος της μηχανής γιατί πιστεύω ότι θα το χρειαστεί.

Άλλες εταιρίες λένε ότι δε χρειάζεται αναπρογραμματισμος (remap/reflash) αλλά βλέπω ότι αρκετοί το κάνουν για να απολαύσουν πλήρως τα οφέλη στη λειτουργία και στα νούμερα.

Δες και μια άποψη εδώ https://www.reddit.com/r/MT07/comments/w0sjzp/comment/igkr36o/

Aps07
28/02/2024, 21:44
Η πιο διακριτική με πνιχτη - db killer από αυτές που έχω δει , είναι η Akrapovic Titanium.

Είμαι στην αναμονή για μια Mivv Oval , λένε ότι κ αυτή είναι σχετικά ήσυχη στο ρελαντί.

Οποιαδήποτε χωρίς πνιχτη, ακούγεται πιο πολύ από Motorhead στα ντουζενια τους

τελικα εβαλες mivv oval και αν ναι εντυπωσεις;

THRESH
27/05/2024, 13:02
τελικα εβαλες mivv oval και αν ναι εντυπωσεις;

σε λίγες μέρες η τοποθέτηση, είχαμε καθυστερήσεις

θα αναφέρω εντυπώσεις

rex4539
27/05/2024, 14:58
Ας κάνω κι εγώ ένα mini review του ΜΤ-07 μοντέλο 2022 που αγόρασα καινούριο τον Οκτώβριο του 2022.

Εμφάνιση: Καθαρά υποκειμενικό κομμάτι αλλά εμένα μου φαίνεται πανέμορφο, με μόνη (μεγάλη) παραφωνία τον τεράστιο καταλύτη. Να πω εδώ πως έχει καθολική αποδοχή από το γυναικείο φύλο, ακόμα και από γυναίκες που δεν έχουν καμία σχέση με μηχανές.

Επιδόσεις: Εκπληκτικός κινητήρας που έχει ροπή από χαμηλά και μπορείς εύκολα να είσαι 2 ταχύτητες πάνω χωρίς σκορτσαρίσματα. Αν έχεις βαρύ δεξί χέρι είναι εξαιρετικά νευρικό (ή παιχνιδιάρικο, όπως το βλέπει ο καθένας) και θα είσαι σε μόνιμη σούζα. Έχοντας πλήρη απουσία ηλεκτρονικών υποβοηθημάτων, απαιτείται να ξέρει τι κάνει ο οδηγός αλλιώς θα βρεθεί σε εξαιρετικά δύσκολες καταστάσεις. Είναι ένα "entry level" μηχανάκι αλλά έχει πολύ ψωμί για να πει κανείς ότι δεν τον καλύπτει πια. Αν οδηγείς σαν το παληκάρι εδώ (https://www.youtube.com/watch?v=1wOI_c5SfFE), τότε ναι, είσαι έτοιμος για κάτι παραπάνω. Αν όχι, καλά, κάνε ότι θέλεις με τα λεφτά σου αλλά σε καμία περίπτωση μην πεις ότι το MT-07 δεν σε καλύπτει από επιδόσεις. Αλλά, μια ζωή την έχουμε και αν έχεις λεφτά πάρε ότι γουστάρεις κι ας το έχεις για την καφετέρια!

Αναρτήσεις: Αρκετά μαλακές και απορροφούν όλους τους κραδασμούς των Ελληνικών δρόμων. Κάνουν ακόμα και για light χωμάτινες διελεύσεις. Για extreme χρήση πίστας, κοτσάρεις μια Ohlins αν θέλεις αλλά και πάλι, μόνο αν είσαι του επιπέδου του φίλου εδώ (https://www.youtube.com/watch?v=1wOI_c5SfFE) (ο οποίος παρεπιμπτόντως το έχει stock το μηχανάκι, εκτός από τα λάστιχα). Σίγουρα μια καλύτερη ανάρτηση θα ήταν επιθημητή στην stock μορφή αλλά ότι πληρώσεις παίρνεις εδώ.

Φρένα: Μέτρια για την συγκεκριμένη μηχανή και απέχει παρασάγγας από φρένα σε υλοποιήσεις της Ducati ή της KTM. Να σημειώσω εδώ ότι το ABS (το οποίο είναι η μόνη υποβοήθηση που έχει η μηχανή), δεν είναι πολύ παρεμβατικό, με την έννοια ότι σε κάποιες περιπτώσεις (όπως κατηφόρες με μικρή ταχύτητα) μπορεί να μπλοκάρει στιγμιαία ο τροχός οπότε θέλει προσοχή. Ότι πληρώσεις παίρνεις...

Αξιοπιστία: Άψογη ποιότητα κατασκευής. Δεν έχει βγάλει το παραμικρό σε 23000 χιλιόμετρα και δεν ακούγεται "κιχ" από τριξίματα πλαστικών ή οτιδήποτε άλλο. Απουσία ενοχλητικών συντονισμών σε όλο τον φάσμα στροφών και ταχυτήτων. Γενικά, για μένα είναι ένα απροβλημάτιστο μηχανάκι. Η μηχανή είναι εκτεθειμένη σε ανοιχτή πυλωτή πολύ κοντά στη θάλασσα. Δεν έχω σκουριές ή άλλες φθορές, εκτός από λίγο σκουριά στις βίδες των αντίβαρων τιμονιού (πρέπει να κοιτάξεις για το δεις). Η μηχανή χρησιμοποιείται ως καθημερινό όχημα, βρέξει χιονίσει.

Άνεση: Η σέλα του οδηγού είναι πολύ σκληρή. Ένιωθα πόνο πάνω από μισή ώρα οδήγηση. Από την πρώτη εβδομάδα ήξερα πως πάει για αλλαγή, όπως και έγινε στο γνωστό κατάστημα μετατροπής σελών στην Καλλιρόης. Τώρα πια κάνω 8,5 ώρες οδήγηση μονοκοπανιά για πλάκα (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=114685&p=3206650#post3206650). Η σέλα του συνοδηγού είναι απαράδεκτη stock αλλά ακόμα και μετά την μετατροπή έγινε καλύτερη αλλά όχι "καλή". Άκουσα τα εξ'αμάξης απ'τη σύζυγο όταν κάναμε 1200 χλμ πέρισυ το καλοκαίρι. Το πρόβλημα είναι ότι είναι πολύ μικρή. Προς το παρόν η "λύση" είναι η χρήση μαξιλαριού :D Επίσης είναι αυτονόητο σε γυμνό μηχανάκι αλλά υπάρχει παντελής απουσία ανεμοκάλυψης. Εγώ το θεωρώ προτέρημα και είναι ο λόγος που πήρα γυμνό. Δεν με ενοχλεί καθόλου μέχρι τα 150 αλλά από εκεί και πάνω τρως ξύλο. Αλλά για μικρά ανοίγματα είναι μια χαρά, όχι για παρατεταμένες διάρκειες. Στα 120-140 είμαι σε φάση cruiser, μπορώ όλη τη μέρα. Αλλά εμένα μου αρέσει η αίσθηση του αέρα και έχω καλό κράνος (Shoei NXR2), οπότε δεν είναι για όλους. Εγώ πάντως νιώθω ότι η μηχανή μπορεί να με παει παντού (έχω κάνει χωμάτινη διέλευση σε ξερό καλοκαιρινό χώμα και πέτρες μια χαρά) και όσο μακριά χρειάζεται, απροβλημάτιστα. Δεν νιώθω την ανάγκη "τουριστικής μηχανής" καθώς κάνω ήδη τουρισμό με το MT-07 μια χαρά. Σίγουρα κάτι πιο εξειδικευμένο θα ήταν πιο άνετο, αλλά δεν μου χρειάζεται στη φάση που είμαι τώρα.

Σύνοψη: Θεωρώ το MT-07 εξαιρετική αγορά στα λεφτά του, τουλάχιστον όταν το πήρα εγώ. Είναι μια μηχανή που θα κρατήσω για πολλά χρόνια και σίγουρα ο λόγος πώλησης δεν θα είναι γιατί το βαρέθηκα αλλά η γκρίνια της συζύγου για τη σέλα :lol: Πηγαίνοντας κόντρα στην κοινή άποψη που διαβάζω στο forum αλλά και αλλού, δεν θα το σύστηνα για πρώτη μηχανή. Είναι πολύ νευρικό και η απουσία ηλεκτρονικών είναι πολύ πιθανό να έχει κακή κατάληξη σε κάποιον που θα πάει να κάνει το "κάτι παραπάνω" χωρίς εμπειρία. Όπως έχω ξαναγράψει και σε άλλα θέματα, για πρώτο μηχανάκι προτείνω μεταχειρισμένο 125. Κάνε όλα τα λάθη εκεί και μετά όταν νιώσεις έτοιμος πας για "σοβαρή" μηχανή. Εννοείται αυτή είναι η άποψή μου και μπορεί να διαφωνεί όποιος θέλει. Το MT-07 το συστήνω σε όποιον θέλει μια απροβλημάτιστη μηχανή, του αρέσει η ροπή χαμηλά, θέλει να μάθει να οδηγεί σωστά χωρίς ηλεκτρονικά και δεν έχει πολλά λεφτά για ξόδεμα. Για όποιον έχει πολλά λεφτά για ξόδεμα υπάρχουν πολλές και εξαιρετικές επιλογές!

THRESH
21/08/2024, 13:38
τελικα εβαλες mivv oval και αν ναι εντυπωσεις;

455265
(σόρυ για το κουνημένο λίγο, είχα καιρό να πιάσω dslr στα χέρια μου και είχα ξεχάσει τα βασικά για χαμηλό φωτισμό :p )

455266



αφού έκλεισα ένα δίμηνο μαζί με τη νέα εξάτμιση , να γράψω σχετικά :

Ο ήχος είναι όπως περιμενα, χαρακτηριστικός, μπάσος, ξεχωρίζει στις χαμηλές στροφές , χωρίς όμως να γίνεται ενοχλητικός ή πολύ δυνατός.
"Raspy" για όσους γνωρίζουν, δεν είναι δηλαδή.

Απελευθερώνει αυτο το τόσο αγαπημένο "crossplane" χαρακτηριστικό του μοτέρ κ μας αρέσει τόσο πολύ.
Όσοι την έχουν ακούσει , φίλοι με άλλες μηχανές, μου λένε πολύ καλά λόγια ενώ δεν βλέπω αηδιασμένες φάτσες απο πεζούς/περίοικους ,
οτι σπάω μπάλες δηλαδή
:D

Σε σχέση με Akrapovic Carbon Racing , ακούγεται (ευτυχώς) λιγότερo. Σε σχέση με την Τιτανίου ("μελιτζάνα") , ακούγεται πιο πολύ, πάλι ευτυχώς.
Δεν είναι μειωτικό για την Akrapovic αυτό, είναι δεδομένης ποιότητας εξάτμισης. Αλλά είναι αρκετά πνιγμένη για τα χρήματα της και θέλει αλχημείες για
καλό ήχο χωρίς να βγάλεις τελείως τον πνίχτη.

Μέχρι τώρα τη λειτουργώ κανονικά με τους (2) πνίχτες που έχει , κάποια στιγμή θα βγάλω τον πίσω για μια βόλτα , προνόησα και στην εγκατάσταση υπάρχει βίδα και παξιμάδι
για να μπορεί να βγει. Την άκουσα την ημέρα που την έβαζα, ξεφεύγει ο ήχος, γίνεται αρκετά δυνατός πλέον κ δεν μου λέει κάτι αυτό.

Μου αρέσει πολύ ειδικά σε συνθήκες βουνού, σε χαλαρές βόλτες στη πόλη. Ούτε κατα διάνοια επηρεάζει το ταξίδι ή να φέρνει ενοχλητικούς τριγμούς στο μηχανάκι ολόκληρο.

Απο θέμα απόδοσης, είναι σίγουρα καλοδεχούμενη η μείωση βάρους. Με ενδιέφερε να μη χάσω ροπή χαμηλά. Αν έχασε κάτι , δεν γίνεται ιδιαίτερα αντιληπτό.

Μετά το φίλτρο της K&N και την εξάτμιση, παρακολουθώ στενά θέματα θερμοκρασιών κ συμπεριφοράς του μοτέρ. Θα προχωρήσω σε πρόγραμμα τους επόμενους μήνες για να είμαι 100% σίγουρος.

Η αγαπημένη μου γι'αυτό το μηχανάκι μετά απο πολύ έρευνα, είναι η Termignoni Carbon αλλά είναι πάρα πολλά τα λεφτά που ζητάει, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς οτι δεν άλλαξε κάτι τρομερό και προσφέρεται πλέον
σχεδόν στα διπλάσια λεφτά απο αυτά που ξεκίνησε.

Στα αρνητικά, έχω δει μια ανάλογη σε άλλο μηχανάκι και το σήμα είχε "ξεβάψει", ίσως απο τον ήλιο ή την θερμότητα. Επίσης, υπάρχουν κάποιες σπάνιες φάσεις που μου
θυμίζει παραπάνω ΧΤ ήχο παρά δικύλινδρο , χωρίς να το λέω μειωτικά για τα ΧΤ.Μονοκυλινδρίζει δηλαδή.
Κ πάλι, καλό ήχο μεν αλλά σαν διαφορετικό απο το αναμενόμενο.
Αυτό βέβαια ξεψαχνίζοντας λεπτομέρειες μετά απο καιρό.

All in all , για 500Ε , είμαι ευχαριστημένος μέχρι τώρα.

ΥΓ η εξάτμιση δεν έχει καταλύτη. Έχω φίλο σε ΚΤΕΟ, μου είπε οτι γενικότερα περνάνε τέτοια μηχανάκια αλλά του χρόνου μάλλον αλλάζουν οι διαδικασίες και τα μηχανήματα για να περνάνε ρύπους
τα μηχανάκια και ίσως να έχουμε ένα θέμα, περιμένει ενημέρωση , ώστε κ εγώ να λάβω τα μέτρα μου. Εννοείται οτι έχω κρατήσει και την στοκ εξάτμιση.

karellen
21/08/2024, 14:54
Πανέμορφο,το χεις κούκλα.
Να το χαίρεσαι! :beer:

brandonheat
02/10/2024, 13:06
Χαιρετω την ομαδα :beer:
Κατοχος απο 2016 στο αγαπημενο μας και ηρθε η ωρα ξανα για αλλαγη σε λαστιχα.
Μεσα σε ολα αυτα τα χρονια, πηγαινα με την S σειρα της Bridgestone και μπορω να πω οτι ειμαι πολυ χαρουμενος.
Γενικα η μηχανη κανει χρηση καθημερινου commuting, ψυχοθεραπειας (αποδραση μονοκαβαλη καποια ΣΚ) και 4 φορες που εχω δοκιμασει πιστα.
Η ερωτηση μου ερχεται περισσοτερο στην εμπειρια οσων ειχαν S σειρα και αλλαξαν σε Diablo Rosso η Metzeler και κατα ποσο ειναι χαρουμενοι απο την αλλαγη.

Υ.Γ. Γενικα η οδηγηση μου ειναι τυπου ελεγχομενη πιεση (χωρις να ειμαι με την ταυτοτητα στο στομα).

mp-giorgos
24/10/2024, 18:11
Το ανανεωμενο ΜΤ 07 του 2025, https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/motorcycles/hyper-naked/pdp/mt-07-2025/#2025-MT07AS-MLNM4

Ανεστραμενο πηρουνι, αυτοματο κιβωτιο, η οθονη πηγε εκει που επρεπε και TFT.

giorgosb
24/10/2024, 18:57
Πλήρης ανανέωση για το 2025


Νέα εμφάνιση
Nέο πλαίσιο
Aνεστραμμένο πιρούνι
Nέο ρυθμιζόμενο αμορτισέρ
Tετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες μπροστά
Ride by Wire με Ride Modes και Traction Control
TFT οθόνη με πλήρη συνδεσιμότητα
Nέοι διακόπτες
Nέοι ελαφρύτεροι τροχοί
Nέα θέση οδήγησης
Συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση
Έκδοση με Y-AMT κιβώτιο
Δωρεάν εγκατάσταση της εφαρμογής Garmin StreetCross για πλοήγηση από στροφή σε στροφή

Τιμή αναμένεται

Οι φωτογραφίες είναι από την σελίδα της Yamaha που έβαλε ο Γιώργος από πάνω.


457214

457215

457216

457217

457218

457219

457220

457221

ΓιώργοςΤΤ
24/10/2024, 19:09
Σαν τον μυρμηγκοφάγο που βρήκε η κόρη μου προχθές στην kinder έκπληξη είναι.

motojojo
24/10/2024, 20:05
Αυτο το φαναρι δεν λένε να το αλλάξουν....

BLiTzER
24/10/2024, 20:09
Αναβαθμίσεις ουσίας. Nice.

giorgosb
24/10/2024, 20:10
Σαν σύνολο όμως, πρέπει να είναι πιο ώριμο από ποτέ. Αν δεν ξεπεράσει τα 8.500€ θα παραμείνει μια vfm επιλογή.

Nitse3
24/10/2024, 20:22
Η τιμή είναι μεγάλο θέμα όταν στα 8750 υπάρχει το hornet.

basilis_k6
24/10/2024, 22:24
Η τιμή είναι μεγάλο θέμα όταν στα 8750 υπάρχει το hornet.

Το χορνετ ειναι τόσο αχρωμο και "παλιο" σχεδιαστικα που δεν νομιζω οτι περναει καν απο το μυαλό οσων κοιτανε μεσαιο γυμνο. Πρεπει ομως να κανει και η yamaha κατι με τη μουρη. Το δεκαετιας mt07 ειναι πιο ομορφο απο το φετινο.

BabisStinson
25/10/2024, 09:21
Πέρασαν 10 χρόνια για να βάλουν ανεστραμμένο πιρούνι. Η εμφάνιση όσο πάει και χειροτερεύει, τι μούρη είναι αυτή ρε γμτ, ποιος τα εγκρίνει για παραγωγή; Το γκρι με γαλάζιο ωραίος χρωματικός συνδυασμός, θα ήταν η επιλογή μου αν ξανάπαιρνα ΜΤ-07.

svaboda
25/10/2024, 11:44
Προσωπικά μου αρέσει η μούρη, του προηγούμενου δεν μου άρεσε. Αυτό που δεν μου αρέσει καθόλου στα MT07 είναι τα σκατοπλαστικά που βάζει η Yamaha, που τρίζουν σαν σουμιέδες, η μαύρη εξάτμιση και το ασημένιο προστατευτικό από κάτω, τα χρώματα που επιλέγει στα τελευταία, και το μάρκετινγκ που απευθύνεται σε 15 χρονους gamers.

ptc
25/10/2024, 12:54
"Τα φλας έχουν αναθεωρηθεί και διαθέτουν τρία νέα χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με τα στάνταρ φλας και τις λειτουργίες των αλάρμ. Η νέα δυνατότητα “three-flash” μπορεί να ενεργοποιηθεί με ένα “απαλό” πάτημα του κουμπιού. Αυτό επιτρέπει στα φλας να αναβοσβήνουν τρεις φορές, γεγονός που είναι εξαιρετικά χρήσιμο κατά την αλλαγή λωρίδας, ενώ ένα πιο δυνατό πάτημα του κουμπιού ενεργοποιεί πλήρως το φλας. Τα φλας απενεργοποιούνται πλέον και αυτόματα μετά από 15 δευτερόλεπτα και αφού διανύσει η μοτοσυκλέτα περισσότερα από 150 μέτρα."

Λεπτομέρια που για μένα θα έπρεπε να υπάρχει σε όλες τις μηχανές.

Γενικά σοβαρό upgrade, μιλάμε για καινούριο μηχανάκι. Στα μάτια μου το πιο όμορφο ήταν το 07 με το δεύτερο φανάρι (αυτό του πρώτου 09), αλλά κι αυτό παλεύεται. Σίγουρα καλύτερο απ του 24.

CorpseAlive
25/10/2024, 13:05
"Τα φλας έχουν αναθεωρηθεί και διαθέτουν τρία νέα χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με τα στάνταρ φλας και τις λειτουργίες των αλάρμ. Η νέα δυνατότητα “three-flash” μπορεί να ενεργοποιηθεί με ένα “απαλό” πάτημα του κουμπιού. Αυτό επιτρέπει στα φλας να αναβοσβήνουν τρεις φορές, γεγονός που είναι εξαιρετικά χρήσιμο κατά την αλλαγή λωρίδας, ενώ ένα πιο δυνατό πάτημα του κουμπιού ενεργοποιεί πλήρως το φλας. Τα φλας απενεργοποιούνται πλέον και αυτόματα μετά από 15 δευτερόλεπτα και αφού διανύσει η μοτοσυκλέτα περισσότερα από 150 μέτρα."

Λεπτομέρια που για μένα θα έπρεπε να υπάρχει σε όλες τις μηχανές.

Γενικά σοβαρό upgrade, μιλάμε για καινούριο μηχανάκι. Στα μάτια μου το πιο όμορφο ήταν το 07 με το δεύτερο φανάρι (αυτό του πρώτου 09), αλλά κι αυτό παλεύεται. Σίγουρα καλύτερο απ του 24.

Αυτό το έχουν οι BMW από το 2018 νομίζω . (Η δική μου το έχει που έιναι του 2021. )

basilis_k6
25/10/2024, 13:25
ξυλωστε τα φλας να μην εχετε τετοια προβληματα.

φλουφληδες!

harris_x
25/10/2024, 13:27
Αυτό το έχουν οι BMW από το 2018 νομίζω . (Η δική μου το έχει που έιναι του 2021. )

και τα αυτοκίνητα απο το 2010, ίσως και νωρίτερα

Volpad
25/10/2024, 14:16
Αυτό το έχουν οι BMW από το 2018 νομίζω . (Η δική μου το έχει που έιναι του 2021. )

To είχε το F800ST του '07 που είχα...

Edit. Όχι το να αναβοσβήνουν 3 φορές, αλλα το να σβήνουν μόνα τους αν τα ξεχάσεις.

Το αμάξι του '09 (το μοντέλο κυκλοφορούσε απο το '07) τα είχε και τα 2.

CorpseAlive
25/10/2024, 14:24
To είχε το F800ST του '07 που είχα...

Edit. Όχι το να αναβοσβήνουν 3 φορές, αλλα το να σβήνουν μόνα τους αν τα ξεχάσεις.

Το αμάξι του '09 (το μοντέλο κυκλοφορούσε απο το '07) τα είχε και τα 2.


και τα αυτοκίνητα απο το 2010, ίσως και νωρίτερα

auto.gr

BLiTzER
25/10/2024, 14:31
Τα αυτοκίνητα είναι δεκαετίες μπροστά από τις μοτοσικλέτες τεχνολογικά. Πάντα ήταν, πάντα θα είναι.

Ποιος θέλει να μου δώσει 8 χιλιάρικα να πάρω ξανά ένα ΜΤ; Με καλεί.

CorpseAlive
25/10/2024, 14:36
Τα αυτοκίνητα είναι δεκαετίες μπροστά από τις μοτοσικλέτες τεχνολογικά. Πάντα ήταν, πάντα θα είναι.

Ποιος θέλει να μου δώσει 8 χιλιάρικα να πάρω ξανά ένα ΜΤ; Με καλεί.

Άσε και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας να μην ψάχνουν οι ενδιαφερόμενοι.

BLiTzER
25/10/2024, 14:38
Όποιος ενδιαφέρεται, βρίσκει. :lol:

basilis_k6
25/10/2024, 14:53
αχρηστα μπλιμπλικια ειναι αυτα βεβαια, τα βαζουν γιατι ειναι παμφθηνα. οι μοτοσυκλέτες δεν θελουν τις ευκολιες του αυτοκινητου εκτος αν εχουν τελειωσει με τα βασικα, οπως τα τουριστικα μοντελα των 20κ ευρω. στα μτ07 και λοιπα budget μηχανακια μας λειπουν βασικα πραγματα οπως αμορτισερ της προκοπης.

BLiTzER
25/10/2024, 15:43
αχρηστα μπλιμπλικια ειναι αυτα βεβαια, τα βαζουν γιατι ειναι παμφθηνα. οι μοτοσυκλέτες δεν θελουν τις ευκολιες του αυτοκινητου εκτος αν εχουν τελειωσει με τα βασικα, οπως τα τουριστικα μοντελα των 20κ ευρω. στα μτ07 και λοιπα budget μηχανακια μας λειπουν βασικα πραγματα οπως αμορτισερ της προκοπης.

95% των αναβατών SS δεν έχουν ανάγκη αμορτισέρ της προκοπής (ή ξέρουν τι κάνει), πόσο μάλλον αγοραστές ΜΤ. :lol: