View Full Version : Yamaha MT-07
Σελίδες :
1
2
[
3]
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
notakos600
21/07/2014, 12:21
Το χαμηλό κόστος υπαγορεύει την χρήση φθηνών περιφερειακών, όπως συμβαίνει στη προκείμενη περίπτωση με την αλυσίδα.
Πιστεύω πως σαν αναλώσιμο δεν καλύπτεται από την εγγύηση.
Στη θέση σου θα την άλλαζα για να μην έχω κάτι πολύ κακό στο άμεσο μέλλον.
Άδικο μεν για καινούρια μοτοσυκλέτα, μονόδρομος δε.
Ποσο κοστιζει μια καινουρια ;
Στην yamaha να παω να μου την αλλαξουν ;
παντως με το παιδι που μου εκανε το service στην yamaha (και φαινοταν γνωστης) και μιλησαμε μου ειπε οτι δεν υπαρχει καμια περιπτωση να σπασει η αλυσιδα και οτι απλως ηταν θεμα ρυθμισης. Α μου ειπε οτι ειναι και o-ring:shrugs:
amyroukai
21/07/2014, 13:10
ΛΟΛ αλυσίδα χωρίς ορινγκ πες του χαιρετίΖματα σε στριτ μηχανάκι δεν ξέρω πόσα χρόνια έχει να μπει από το εργοστάσιο...
Επίσης ναι μπορεί και να μην σπάσει, αλλά να χαλάσει πολύ γρήγορα, όπως γινόταν με τα ΧΤ κάποτε. Θεωρητικά αν η αλυσίδα δεν συμπεριφέρεται σωστά θα έπρεπε να την αλλάξουν στην εγγύηση και μάλιστα τώρα νωρίς πριν κάνουν πατούρα τα γρανάζια.
Ποσο κοστιζει μια καινουρια ;
Στην yamaha να παω να μου την αλλαξουν ;
παντως με το παιδι που μου εκανε το service στην yamaha (και φαινοταν γνωστης) και μιλησαμε μου ειπε οτι δεν υπαρχει καμια περιπτωση να σπασει η αλυσιδα και οτι απλως ηταν θεμα ρυθμισης. Α μου ειπε οτι ειναι και o-ring:shrugs:
Τιλερεπαιδιμ!
Γνωστης ο μεκανικ..........
το είδα προχτές χωρίς να ήξερα καν οτι υπήρχε.
μου τράβηξε έντονα τη προσοχή. όμορφο
:beer:
Nikos988
21/07/2014, 13:46
Ποσο κοστιζει μια καινουρια ;
Στην yamaha να παω να μου την αλλαξουν ;
παντως με το παιδι που μου εκανε το service στην yamaha (και φαινοταν γνωστης) και μιλησαμε μου ειπε οτι δεν υπαρχει καμια περιπτωση να σπασει η αλυσιδα και οτι απλως ηταν θεμα ρυθμισης. Α μου ειπε οτι ειναι και o-ring:shrugs:
Δε χρειάζεται να αλλάξεις αλυσίδα και να μπεις σε έξοδα και μάλιστα χωρίς λόγο.
Όλες οι αλυσίδες, όταν είναι καινούριες, αποκτούν μεγάλο τζόγο και ειδικά στα πρώτα χίλια χιλιόμετρα. Ο οδηγός από πλευράς του, πρέπει να φροντίζει η αλυσίδα να βρίσκεται εντός των ορίων που δίνει ο κατασκευαστής της μηχανής (3-4cm) ρυθμίζοντάς την κατά τακτά χρονικά διαστήματα. Όταν η αλυσίδα αποκτήσει τις πρώτες ανοχές (στα πρώτα 1000ΚΜ), μετά "ξεχειλώνει" με πιο αργούς ρυθμούς και ανάλογα την περιποίηση που δέχεται (καλό καθάρισμα και λίπανση καθώς και σωστό ρύθμισμα εντός των ορίων του κατασκευαστή).
Ο θόρυβος που άκουγες και που μειώθηκε όταν τη ρύθμισε ο μηχανικός, ήταν γιατί απλά είχε "ξεχειλώσει" αρκετά. Όσο για το να σπάσει, πιο πολλές πιθανότητες υπάρχουν να κερδίσεις το Τζόκερ οπότε και παίρνεις άλλη μηχανή!!!
Δε χρειάζεται να αλλάξεις αλυσίδα και να μπεις σε έξοδα και μάλιστα χωρίς λόγο.
Όλες οι αλυσίδες, όταν είναι καινούριες, αποκτούν μεγάλο τζόγο και ειδικά στα πρώτα χίλια χιλιόμετρα. Ο οδηγός από πλευράς του, πρέπει να φροντίζει η αλυσίδα να βρίσκεται εντός των ορίων που δίνει ο κατασκευαστής της μηχανής (3-4cm) ρυθμίζοντάς την κατά τακτά χρονικά διαστήματα. Όταν η αλυσίδα αποκτήσει τις πρώτες ανοχές (στα πρώτα 1000ΚΜ), μετά "ξεχειλώνει" με πιο αργούς ρυθμούς και ανάλογα την περιποίηση που δέχεται (καλό καθάρισμα και λίπανση καθώς και σωστό ρύθμισμα εντός των ορίων του κατασκευαστή).
Ο θόρυβος που άκουγες και που μειώθηκε όταν τη ρύθμισε ο μηχανικός, ήταν γιατί απλά είχε "ξεχειλώσει" αρκετά. Όσο για το να σπάσει, πιο πολλές πιθανότητες υπάρχουν να κερδίσεις το Τζόκερ οπότε και παίρνεις άλλη μηχανή!!!
ευχαριστω φιλε για την κατατοπιστικη σου απαντηση.:)
Nikos988
21/07/2014, 13:56
ευχαριστω φιλε για την κατατοπιστικη σου απαντηση.:)
Μην ευχαριστείς. Απλά πάρε το manual της μηχανής και διάβασέ το καλά. Όπου έχεις απορίες, ρώτα το μηχανικό σου. Δεν είναι ντροπή. Να σου δείξει πως θα ρυθμίζεις την αλυσίδα σου (είναι πανεύκολο) και φυσικά πως να την λαδώνεις (από την εσωτερική πλευρά και όχι από την εξωτερική. Δες και ανάλογα θέματα).
Κοίτα να ευχαριστηθείς τη μηχανή σου και προσπάθησε να ασχολείσαι όσο μπορείς μαζί της!
taisteal
21/07/2014, 14:14
Δεν ηξερα οτι η αλυσιδα οταν ειναι καινουργια στα πρωτα χιλιομετρα αποκτα μεγαλο τζογο.
Σε οσες εχω αλλαξει μεχρι τωρα σε καμμια δεν εγινε κατι τετοιο.
Αρχηγε αγορασε ενα σετ αλυσιδα και γραναζια και μην παιζεις με την ασφαλεια σου.
Nikos988
21/07/2014, 14:30
Δεν ηξερα οτι η αλυσιδα οταν ειναι καινουργια στα πρωτα χιλιομετρα αποκτα μεγαλο τζογο.
Σε οσες εχω αλλαξει μεχρι τωρα σε καμμια δεν εγινε κατι τετοιο.
Αρχηγε αγορασε ενα σετ αλυσιδα και γραναζια και μην παιζεις με την ασφαλεια σου.
Το να αντιπαραθέσουμε τις γνώσεις μας και τις εμπειρίες μας, δε νομίζω να βοηθήσει κάποιον.
Εγώ απλά προτείνω να ρωτήσει το μηχανικό τους καθώς και όσους πουλάνε αλυσίδες για το αν στα πρώτα ΚΜ η αλυσίδα θα "ανοίξει" με πιο γρήγορο ρυθμό σε σχέση με αργότερα. Ας πάρει τον Αλεξόπουλο τον αντιπρόσωπο της DID ή τον Τασούλη της AFAM ή όποιον άλλον θέλει!
amyroukai
21/07/2014, 14:33
Δεν ηξερα οτι η αλυσιδα οταν ειναι καινουργια στα πρωτα χιλιομετρα αποκτα μεγαλο τζογο.
Σε οσες εχω αλλαξει μεχρι τωρα σε καμμια δεν εγινε κατι τετοιο.
Εγώ πάλι σε όσες έχω αλλάξει έτσι έγινε... :)
sapila racing
21/07/2014, 14:46
Εγώ πάλι σε όσες έχω αλλάξει έτσι έγινε... :)
Το να αντιπαραθέσουμε τις γνώσεις μας και τις εμπειρίες μας, δε νομίζω να βοηθήσει κάποιον.
Εγώ απλά προτείνω να ρωτήσει το μηχανικό τους καθώς και όσους πουλάνε αλυσίδες για το αν στα πρώτα ΚΜ η αλυσίδα θα "ανοίξει" με πιο γρήγορο ρυθμό σε σχέση με αργότερα. Ας πάρει τον Αλεξόπουλο τον αντιπρόσωπο της DID ή τον Τασούλη της AFAM ή όποιον άλλον θέλει!
Δεν ηξερα οτι η αλυσιδα οταν ειναι καινουργια στα πρωτα χιλιομετρα αποκτα μεγαλο τζογο.
Σε οσες εχω αλλαξει μεχρι τωρα σε καμμια δεν εγινε κατι τετοιο.
Αρχηγε αγορασε ενα σετ αλυσιδα και γραναζια και μην παιζεις με την ασφαλεια σου.
Oλοι έχετε το δίκιο σας, απλά δεν το έχετε εντοπίσει!
Στην αγορά σήμερα οι περισσότερες αλυσίδες είναι pre-stretched, δηλαδή έχουν ήδη υποστεί μια επεξεργασία προέντασης ωστε το φαινόμενο που περογράφετε να μην είναι τόσο έντονο.
Αυτό βέβαια παίζει ανάλογα με τον τύπο της αλυσίδας. Αν πχ καποιος αγοράσει την top αλυσίδα της AFAM/DID/EK/Tsubaki/Regina (απο οποιονδηποτε σοβαρό κατασκευαστη δηλαδη) τότε δεν θα δεί σχεδόν καθόλου αρχικό χαλάρωμα της αλυσίδας του. Αντιθέτως οσο πιο φτηνή είναι τόσο περισσότερο θα χαλαρώσει στα πρωτα χλμ.
Η Yamaha με τρανό παράδειγμα το XT660 που μένει απο αλυσίδα πριν τις 20.000 χλμ και πολλές φορές κόβεται κιόλας με πολύ άσχημα επακόλουθα, εχει αποδείξει οτι σε αυτόν τον τομέα το παράκανα στην μείωση κόστους, οπότε κι εσείς με τα MT07 έχετε το νού σας.
:beer:
taisteal
21/07/2014, 14:48
Το να αντιπαραθέσουμε τις γνώσεις μας και τις εμπειρίες μας, δε νομίζω να βοηθήσει κάποιον.
Εγώ απλά προτείνω να ρωτήσει το μηχανικό τους καθώς και όσους πουλάνε αλυσίδες για το αν στα πρώτα ΚΜ η αλυσίδα θα "ανοίξει" με πιο γρήγορο ρυθμό σε σχέση με αργότερα. Ας πάρει τον Αλεξόπουλο τον αντιπρόσωπο της DID ή τον Τασούλη της AFAM ή όποιον άλλον θέλει!
Αν δεν βοηθαει η γνωση και η εμπειρια,τοτε τι βοηθαει;;
Τεσπα,η ουσια της αποψης μου ηταν να μην ρισκαρει με τα αλυσογραναζα,και να τα αλλαξει.
Όσο για το να σπάσει, πιο πολλές πιθανότητες υπάρχουν να κερδίσεις το Τζόκερ οπότε και παίρνεις άλλη μηχανή!!!
Αυτό το «Τζοκερ» εχει κάτσει σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ και έχουν «κερδισει» από διαλυμένες εξατμίσεις , γρανάζια , ψαλιδια , γαμπες , μέχρι πολλές μέρες σε νοσοκομείο ακομη και ..
MT07 Δεν θελεις να σου κάτσει κι εσένα και επειδή δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ μηχανή (ουτε καν οι Ιταλικες) που η νορμαλ λειτουργία της είναι να ακούγεται ΓΚΡΧΓΡΟΦΧΡΑΧΡΑΓΚΟΥ από την αλυσίδα υπάρχουν δυο περιπτώσεις
1. Είσαι υπερβολικός και δεν ακούγεται θορυβος από την αλυσίδα (και εχει δικιο ο μαστορας σου ότι δεν θελει τιποτα)
2. Όντως ακούγεται θορυβος και πρέπει ΑΜΕΣΑ να ελεγχθει , μαζευτεί ή αλλαχτεί η αλυσίδα.
Βρες από φιλους σου κάποιον άλλο μηχανικό εμπιστοσύνης (ΑΣΧΕΤΑ αν είναι ΥΑΜΑΗΑ ή ΟΧΙ) να ρηξει μια δευτερη ματια.
Nikos988
21/07/2014, 14:58
Αν δεν βοηθαει η γνωση και η εμπειρια,τοτε τι βοηθαει;;
Τεσπα,η ουσια της αποψης μου ηταν να μην ρισκαρει με τα αλυσογραναζα,και να τα αλλαξει.
Εννοείται ότι βοηθάει και η γνώση και η εμπειρία. Εγώ γράφω ότι δε βοηθάει η αντιπαράθεση! Γι' αυτό και λέω απλά τη γνώμη μου και προτείνω να ρωτήσει τους πλέον ειδικούς.
Προσωπικά δεν βλέπω κάποιο ρίσκο σχετικά με τα αλυσιδογράναζα και γι' αυτό δεν προτείνω άμεση αλλαγή.
Επίσης, σχετικά με το ΧΤ660, δεν έχω ιδία άποψη επ' αυτού του μοντέλου αλλά έχοντας εμπειρία από μονοκύλινδρα, δικύλινδρα, τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα, αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι το μονοκύλινδρο "τρώει" την αλυσίδα πολύ πιο γρήγορα από ένα δικύλινδρο και αντίστοιχα το δικύλινδρο πολύ πιο γρήγορα από ένα τετρακύλινδρο.
Αυτό το «Τζοκερ» εχει κάτσει σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ και έχουν «κερδισει» από διαλυμένες εξατμίσεις , γρανάζια , ψαλιδια , γαμπες , μέχρι πολλές μέρες σε νοσοκομείο ακομη και ..
MT07 Δεν θελεις να σου κάτσει κι εσένα και επειδή δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ μηχανή (ουτε καν οι Ιταλικες) που η νορμαλ λειτουργία της είναι να ακούγεται ΓΚΡΧΓΡΟΦΧΡΑΧΡΑΓΚΟΥ από την αλυσίδα υπάρχουν δυο περιπτώσεις
1. Είσαι υπερβολικός και δεν ακούγεται θορυβος από την αλυσίδα (και εχει δικιο ο μαστορας σου ότι δεν θελει τιποτα)
2. Όντως ακούγεται θορυβος και πρέπει ΑΜΕΣΑ να ελεγχθει , μαζευτεί ή αλλαχτεί η αλυσίδα.
Βρες από φιλους σου κάποιον άλλο μηχανικό εμπιστοσύνης (ΑΣΧΕΤΑ αν είναι ΥΑΜΑΗΑ ή ΟΧΙ) να ρηξει μια δευτερη ματια.
http://www.motorcycle-talk.net/forum/mt-07-fz-07-technical-forum/423-noisy-chain-else.html
http://yamahamt07forums.com/general-discussions/4/noisy-chain-n-sprockets/80/
Τα παραπανω links ειναι απο forums του mt-07. Σε ολα σχεδον τα mt-07 παρατηρηται το ιδιο ''προβλημα με την αλυσιδα'' μηπως ρε παιδια οντως δεν υπαρχει προβλημα και ο θορυβος της αλυσιδας ειναι ''φυσιολογικα'' εντονος...οπως καταλαβαινεις φιλε μου δεν ειμαι υπερβολικος αφου αν διαβασεις τα παραπανω links δεν ειμαι ο μονος που βρισκω τον θορυβο δυνατο (αλλωστε επισυναψα και video σε προηγουμενο post). Παντως η αποψη μου ειναι οτι επειδη το φαινομενο ειναι γενικο στο συγκεκριμενο μοντελο η yamaha θα ενημερωσει αν οντως υπαρχει προβλημα με την αλυσιδα οπως εκανε και με τα σβησιματα που παρατηρηθηκαν και αλλαζει απο οτι ενημερωθηκα την χαρτογραφηση σε οσα μηχανακια ειχαν προβλημα.
οποιος δεν βαριεται και ξερει Αγγλικα ας διαβασει τα παραπανω links και ας μας πει την γνωμη του.
Επίσης, σχετικά με το ΧΤ660, δεν έχω ιδία άποψη επ' αυτού του μοντέλου αλλά έχοντας εμπειρία από μονοκύλινδρα, δικύλινδρα, τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα, αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι το μονοκύλινδρο "τρώει" την αλυσίδα πολύ πιο γρήγορα από ένα δικύλινδρο και αντίστοιχα το δικύλινδρο πολύ πιο γρήγορα από ένα τετρακύλινδρο.
Η ροπή χαμηλά πρέπει να ευθύνεται γι'αυτό. Ειδικά στο συγκεκριμένο ξεκινάει απο πολύ χαμηλά και κάνει την εκίνηση κάπως ον οφ. Πιθανώς εκει να ξεχειλώνει η αλυσίδα. Χαλάλι όμως, να ναι καλά η ροπή του ας είναι κι αλυσιδοφάγο
sapila racing
22/07/2014, 12:22
Η ροπή χαμηλά πρέπει να ευθύνεται γι'αυτό. Ειδικά στο συγκεκριμένο ξεκινάει απο πολύ χαμηλά και κάνει την εκίνηση κάπως ον οφ. Πιθανώς εκει να ξεχειλώνει η αλυσίδα. Χαλάλι όμως, να ναι καλά η ροπή του ας είναι κι αλυσιδοφάγο
Δεν είναι τόσο η ροπή όσο τα σκορτσαρίσματα αλλά και ο τρόπος απόδοσης της ροπής του μονοκύλινδρου κινητήρα.΄
Ενα CB1300 εχει διπλάσια ροπή απο το 660 σε αναλογία με την ροπή του αλλά δεν την ζορίζει τόσο την αλυσίδα. ;)
Λοιπον μόλις έκανα το πρώτο σερβις και το άνοιξα λίγο παραπάνω. Το κιβώτιο δουλεύει καλά αλλα ακούγεται στις αλλαγές, ο μηχανικός μου είπε πως ετσι είναι τα γιαμάχα και το πιστευω, στη τελική μουσικά όργανα φτιάχνανε μια ζωή οι άνθρωποι. Η ροπή του είναι πολύ, παραπάνω απο ικανοποιητική για μένα προς το παρον, αλλα είναι γραμμική και σου δημιουργεί αίσθηση εμπιστοσύνης. O κωλος σε στροφές φεύγει και μαζεύεται προβλέψιμα, σε ασφαλή όρια που το δοκίμασα τουλάχιστον. Ειναι απείρως καλύτερη η συμπεριφορά του απο ενα tdr250 που είχα παλιά(ναι ξέρω δε συγκρίνονται). Στα πολλά χιλιόμετρα δεν είναι οτι είναι ασταθές αλλα όντας πολύ ελαφρύ ακούει εντονα τις ριπές του αέρα οταν πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα. Αν επιταχύνεις/επιβραδύνεις είναι μια χαρά όπως και αν πηγαίνεις μεχρι 140 σταθερά. Τα φρένα του είναι γαμάτα. Οι αναρτήσεις είναι εντάξει αν και θα ήθελα να είναι λιγο πιο προοδευτικές και να μη κοπανάνε τόσο. Απο οτι είδα υπάρχει ήδη σετάκι ελατήρια μπρος και ολόκληρη ανάρτηση πίσω της hyperpro. Θεωρώ πως είναι απείρως καλύτερη βελτίωση για τη συγκεκριμένη μηχανή απο την akrapovic που δίνει η yamaha και κανει τα ίδια λεφτά.
Λοιπον μόλις έκανα το πρώτο σερβις και το άνοιξα λίγο παραπάνω. Το κιβώτιο δουλεύει καλά αλλα ακούγεται στις αλλαγές, ο μηχανικός μου είπε πως ετσι είναι τα γιαμάχα και το πιστευω, στη τελική μουσικά όργανα φτιάχνανε μια ζωή οι άνθρωποι. Η ροπή του είναι πολύ, παραπάνω απο ικανοποιητική για μένα προς το παρον, αλλα είναι γραμμική και σου δημιουργεί αίσθηση εμπιστοσύνης. O κωλος σε στροφές φεύγει και μαζεύεται προβλέψιμα, σε ασφαλή όρια που το δοκίμασα τουλάχιστον. Ειναι απείρως καλύτερη η συμπεριφορά του απο ενα tdr250 που είχα παλιά(ναι ξέρω δε συγκρίνονται). Στα πολλά χιλιόμετρα δεν είναι οτι είναι ασταθές αλλα όντας πολύ ελαφρύ ακούει εντονα τις ριπές του αέρα οταν πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα. Αν επιταχύνεις/επιβραδύνεις είναι μια χαρά όπως και αν πηγαίνεις μεχρι 140 σταθερά. Τα φρένα του είναι γαμάτα. Οι αναρτήσεις είναι εντάξει αν και θα ήθελα να είναι λιγο πιο προοδευτικές και να μη κοπανάνε τόσο. Απο οτι είδα υπάρχει ήδη σετάκι ελατήρια μπρος και ολόκληρη ανάρτηση πίσω της hyperpro. Θεωρώ πως είναι απείρως καλύτερη βελτίωση για τη συγκεκριμένη μηχανή απο την akrapovic που δίνει η yamaha και κανει τα ίδια λεφτά.
Την αλυσιδα σου την εσφιξαν - λαδωσαν ; ακουγετε θορυβος απο την αλυσιδα στο δικο σου mt ;
Την αλυσιδα σου την εσφιξαν - λαδωσαν ; ακουγετε θορυβος απο την αλυσιδα στο δικο σου mt ;
Την έσφιξε και τη λάδωσε ο μηχανικός, την είχαμε ξανατεντώσει στα 200-300 χμ. Η πληροφορία του φίλου περι prestretched μάλλον δεν ισχύει στην περίπτωση μας. Θορυβο δε μπορώ να καταλάβω αν κάνει, τουλάχιστον δεν ακούω κάτι που να με προβληματίζει εκτος απο μια ταλάντωση μπροστά(νομίζω) σε συγκεκριμένες στροφές(γυρω στις 3-4κ). Θα το πάω λίγο χωρίς κράνος να δω μηπως κάνει διαφορά
Την έσφιξε και τη λάδωσε ο μηχανικός, την είχαμε ξανατεντώσει στα 200-300 χμ. Η πληροφορία του φίλου περι prestretched μάλλον δεν ισχύει στην περίπτωση μας. Θορυβο δε μπορώ να καταλάβω αν κάνει, τουλάχιστον δεν ακούω κάτι που να με προβληματίζει εκτος απο μια ταλάντωση μπροστά(νομίζω) σε συγκεκριμένες στροφές(γυρω στις 3-4κ). Θα το πάω λίγο χωρίς κράνος να δω μηπως κάνει διαφορά
Τσεκαρε το φιλε μου χωρις το κρανος και ενημερωσε μας αν θελεις.
sapila racing
23/07/2014, 14:54
Οι αναρτήσεις είναι εντάξει αν και θα ήθελα να είναι λιγο πιο προοδευτικές και να μη κοπανάνε τόσο. Απο οτι είδα υπάρχει ήδη σετάκι ελατήρια μπρος και ολόκληρη ανάρτηση πίσω της hyperpro. Θεωρώ πως είναι απείρως καλύτερη βελτίωση για τη συγκεκριμένη μηχανή απο την akrapovic που δίνει η yamaha και κανει τα ίδια λεφτά.
Αν θέλεις να αλλάξεις αναρτήσεις θα σου πρότεινα να δείς την περίπτωση του Hyperpro Street Box που περιλαμβάνει ελατήρια και λαδια για εμπρός και αμορτισέρ για πίσω με τιμή προσφοράς 513 Ευρω ολα μαζι.
http://www.wrs.sm/it/sospensioni-ammortizzatori/44661-kit-street-box-molle-olio-ammortizzatore-hyperpro-yamaha-mt-09.html
Βασικά συμφέρει γι αοποιονδήποτε ψάχνεται για αναρτήσεις.
Αν θέλεις να αλλάξεις αναρτήσεις θα σου πρότεινα να δείς την περίπτωση του Hyperpro Street Box που περιλαμβάνει ελατήρια και λαδια για εμπρός και αμορτισέρ για πίσω με τιμή προσφοράς 513 Ευρω ολα μαζι.
http://www.wrs.sm/it/sospensioni-ammortizzatori/44661-kit-street-box-molle-olio-ammortizzatore-hyperpro-yamaha-mt-09.html
Βασικά συμφέρει γι αοποιονδήποτε ψάχνεται για αναρτήσεις.
Δυστυχώς η hyperpro αποφάσισε να μη βγάλει ελατήριο για την πίσω ανάρτηση στο MT-07 γιατι θεωρεί την ήδη υπάρχουσα πολύ μέτρια. Το στρητμποξ για το 7 έρχεται με ολόκληρη πίσω ανάρτηση στα 800-900 ευρώ. Δεν μου φαίνεται παράλογο, αν και δε σκοπεύω να το κάνω άμεσα. Με βάζει σε σκέψεις όμως οτι για το -09 το ίδιο κιτ έχει 500 ευρώ, μου φαίνεται πως οι έλληνες εισαγωγείς το ξεχειλώνουν λίγο
sapila racing
23/07/2014, 15:11
Δυστυχώς η hyperpro αποφάσισε να μη βγάλει ελατήριο για την πίσω ανάρτηση στο MT-07 γιατι θεωρεί την ήδη υπάρχουσα πολύ μέτρια. Το στρητμποξ για το 7 έρχεται με ολόκληρη πίσω ανάρτηση στα 800-900 ευρώ. Δεν μου φαίνεται παράλογο, αν και δε σκοπεύω να το κάνω άμεσα. Με βάζει σε σκέψεις όμως οτι για το -09 το ίδιο κιτ έχει 500 ευρώ, μου φαίνεται πως οι έλληνες εισαγωγείς το ξεχειλώνουν λίγο
Το street box περιλαμβάνει ολόκληρο αμορτισέρ πίσω, όχι μόνο ελατήριο! Ελατήρια εχει για εμπρός.
Τωρα ειδα όμως οτι εβαλα link για το MT09, και για το ΜΤ07 δεν βλέπω να υπάρχει.
Ισως σε μερικούς μήνες να βγεί.
εχει βγει http://tecnomoto.gr/Product.asp?ID=28053. Η τιμή του δεν ξέρω αν είναι καλή απο το συγκεκριμένο εισαγωγέα
sapila racing
23/07/2014, 15:43
εχει βγει http://tecnomoto.gr/Product.asp?ID=28053. Η τιμή του δεν ξέρω αν είναι καλή απο το συγκεκριμένο εισαγωγέα
Mπα, με τίποτα.
Με λιγότερα χρήματα παίρνεις χωριστά τα κομμάτια και μαλιστα Ohlins μα θέλεις.
Βλεπω στην tecnomoto οτι το κιτ για Versys 650 εχει 730, ενω πριν ενα μην απαραγγείλαμε απο τον Ιταλό (λινκ πιο πανω) το ιδιο κιτ με 520 Ευρω.
Mπα, με τίποτα.
Με λιγότερα χρήματα παίρνεις χωριστά τα κομμάτια και μαλιστα Ohlins μα θέλεις.
Βλεπω στην tecnomoto οτι το κιτ για Versys 650 εχει 730, ενω πριν ενα μην απαραγγείλαμε απο τον Ιταλό (λινκ πιο πανω) το ιδιο κιτ με 520 Ευρω.
ευχαριστώ για το τιπ, θα περιμένω λίγο και θα κινηθώ κι εγω έτσι
το σετ ελατήρια μπροστά - ανάρτηση πίσω απο ohlins είναι στα 730 ευρώ. Το δίλημα τώρα είναι, διακοπές η ανάρτηση? χμμμ http://translate.google.gr/translate?hl=en&sl=fr&u=http://www.moto-station.com/article80644-news-produit-2014-kit-fourche-et-amortisseur-ohlins-pour-la-yamaha-mt-07.html&prev=/search%3Fq%3Dohlins%2Bmt-07%26client%3Dsafari%26sa%3DX%26hl%3Den%26biw%3D768%26bih%3D928
nik0la0s
23/07/2014, 20:13
Μετά από καβαλημα μεταλλικής ράμπας απέκτησα ενα βαθούλωμα στο χαμηλότερο σημείο της εξατμίσης ανάμεσα στους σωλήνες και το τελικό.
(Μαλλον στον καταλύτη δηλαδη.)
Δεν φαίνεται να εχει ραγίσει ούτε κάνει θόρυβο.
Τι κάνω στην περιπτωση αυτή;
Τοσο μουφα αναρτηση εχει το εφταρι που θελει ολα αυτα?
nik0la0s
23/07/2014, 20:18
Τοσο μουφα αναρτηση εχει το εφταρι που θελει ολα αυτα?
Δεν ξέρω αν φταίει η ανάρτηση ή τα 110 κιλά μου και ότι ανέβηκα σαν μλκας την ράμπα. :)
nik0la0s
23/07/2014, 20:37
Ιδού οι φωτό του εγκλήματος!
Για τους παραπανω με τις αφτερμαρκετ αναρτησεις το ελεγα...
Νταξ μικρο το κακο... μην αγχωνεσαι... αν ειναι και σε σημειο που δεν φαινεται εισαι μια χαρα
dankannn
23/07/2014, 20:57
ΟΚ μια χαρα δεν νομιζω οτι θα εχεις προβλημα
nik0la0s
23/07/2014, 20:57
Υπάρχει κάποιο υλικό τύπου "στόκος" αλλά για μεταλλικές επιφάνειες;
Δεν μου κάθεται καλά το βαθούλωμα και δεν ξέρω αν στο μέλλον εκεί που δεν το περιμένω, ανοίξει/σκάσει.
Χειροτερα θα το κανεις καλυτερο οχι.
Μην σκας.Οι καταλυτες δεν ραγιζουν ετσι ευκολα.
nik0la0s
23/07/2014, 21:11
Χειροτερα θα το κανεις καλυτερο οχι.
Μην σκας.Οι καταλυτες δεν ραγιζουν ετσι ευκολα.
Βασικά τώρα που το ψάχνω λίγο, σκέφτομαι να το περάσω με σιδηρόστοκο,
περισσότερο για να το προστατέψω παρά για το αισθητικό.
Red Rider
23/07/2014, 22:46
Βασικά τώρα που το ψάχνω λίγο, σκέφτομαι να το περάσω με σιδηρόστοκο,
περισσότερο για να το προστατέψω παρά για το αισθητικό.
Δεν θα καταφέρεις τιποτα,η ζημιά είναι αμελητέα.
Τοσο μουφα αναρτηση εχει το εφταρι που θελει ολα αυτα?
Συγκριτικά με το μοτέρ, τα φρένα και το πλαίσιο/στησιμο, είναι μούφα ναι. Του αξίζει κάτι καλύτερο.
lyberakos
25/07/2014, 04:44
Σχετικά με την αλυσίδα, ένα βιντεάκι για το τι μπορεί να πάθεις
http://www.youtube.com/watch?v=xBZWjwHgveY
Σχετικά με την αλυσίδα, ένα βιντεάκι για το τι μπορεί να πάθεις
http://www.youtube.com/watch?v=xBZWjwHgveY
Το βιντεάκι δείχνει τι μπορεί να πάθει κάποιος οταν πανικοβάλεται χωρίς λόγο.
Ο τύπος είναι άσχετος κάτι που φαίνεται από το στήσιμο κονιόρδου πάνω στο R6. Η αλυσίδα του βγήκε, προφανώς νόμιζε οτι είχε άξονα και δεν είχε ασχοληθεί ποτέ, έχασε το φρένο του κινητήρα...τσαρούχωσε το πίσω, μπλόκαρε και έπεσε.
Τα υπόλοιπα που λέει, αφορούν τον πληγωμένο του εγωισμό και την ασφαλιστική του.
pipe_smoker
25/07/2014, 06:43
Το βιντεάκι δείχνει τι μπορεί να πάθει κάποιος οταν πανικοβάλεται χωρίς λόγο.
Ο τύπος είναι άσχετος κάτι που φαίνεται από το στήσιμο κονιόρδου πάνω στο R6. Η αλυσίδα του βγήκε, προφανώς νόμιζε οτι είχε άξονα και δεν είχε ασχοληθεί ποτέ, έχασε το φρένο του κινητήρα...τσαρούχωσε το πίσω, μπλόκαρε και έπεσε.
Τα υπόλοιπα που λέει, αφορούν τον πληγωμένο του εγωισμό και την ασφαλιστική του.
Καπως ετσι.
Οκ, δεν ειναι κι οτι καλυτερο να σου βγει η αλυσιδα κι ουτε κι εγω ξερω πως θα αντιδρουσα αν ημουν επανω στη στροφη και μαλιστα σε καποια σαν αυτη*.
Αλλα αν δε σπασει ο διαολος το ποδαρι του και δε μαγκωσει πουθενα να μπλοκαρει κανα τροχο ή να σου ξυρισει καμια γαμπα, και συνεχισεις να ρολαρεις δε χρειαζεται πανικος.
*Ελεος πια με αυτη τη στροφη. Το μονο που δεν εχουμε δει ειναι τιποτα γιδια να πηγαινουν για βοσκη και να φευγουν με το πλαι. Ημαρτον.
Περι αλυσιδας ρωτηστε τον "Προεδρο"......
(Andy12)
Είδα το βίντεο και είναι ακριβώς όπως τα είπε ο Βύρων.
Κι εμένα μου έχει βγει 2-3 φορές (μια στον Πήγασο καθαρά από δική μου λαλακία που δεν την είχα τεντώσει) και δεν έγινε και τπτ, ρολάριζε (όλες τις φορές) και απλώς σταματούσα ;)
notakos600
25/07/2014, 08:45
Πάντως αν αναλογιστεί κανείς πόση ζημιά μπορεί να κάνει στο χειρότερο σενάριο η αλυσίδα, θα την πέταγε την ίδια στιγμή. Με ένα 60άρι χοντρά-χοντρά που κοστίζει μια αλυσίδα έχεις γλυτώσει τα χειρότερα.
Τσεκαρε το φιλε μου χωρις το κρανος και ενημερωσε μας αν θελεις.
Το τσεκαρες καθολου χωρις κρανος αν ακουγετε εντονα να μας πεις;:confused:
Το τσεκαρες καθολου χωρις κρανος αν ακουγετε εντονα να μας πεις;:confused:
Το εκανα ενα γυρο εδω στη γειτονιά αλλα δε μπορώ να καταλάβω αν έχει θέμα. Δεν ακούω τιποτα ανυσηχητικό. Απο την άλλη ενας συνάδελφος που πήρε κι αυτός ΜΤ μου είπε πως ακούγεται η αλυσίδα. σε σχέση με ενα street triple που είχε παλιά. Δεν φάνηκε να τον προβληματίζει πάντως, πιο πολύ τον χάλασε πως πρέπει να την τεντώσει τώρα στο στρώσιμο, προφανώς η triumph θα διαλέγει πιο πιοτικά περιφερειακά. Σου προτείνω να πας στον μηχανικό και να του πεις τους φόβους σου και αν σου φανεί κι αυτός προβληματισμένος, αλλαξε αλυσιδογράναζα. Τα λεφτα είναι λίγα σε σχέση με την ηρεμία σου ουτως η άλλως
nik0la0s
30/07/2014, 00:23
Ξέρουμε που μπορούμε να βρούμε custom εξατμίσεις και σε καλές τιμές;
Από όσες εχω δει στο YouTube μου άρεσαν οι
Acrapovic
Arrow (η κοντή)
νικολαε για μενα η πιο value εξατμιση ειναι η Χcone arrow ολοσωμη στα 655 με μεταφορικα απο ιταλικο ιμπει
γενικα το μηχανακι ειναι ονειρο προσπαθω να δωσω το fireblade μου για να το παρω. Το εκανα τεστ και δεν εχω στο νου μου κατι καλυτερο για οποιον ζηταει κατι πιο οικονομικο και οχι πτωμα απο αποψη δυναμης.
φιλος μου με 690 smc ειπε οτι απλα το mt07 ειναι πιο σουζιαρικο και πιο ανετο-φιλικο ταυτοχρονα.
Αναφέρθηκα στις αναρτήσεις ιδιαιτερα υποτιμητικά αλλα τελικά είχα κάνει βλακεία εγω. Ανεβασα την προφόρτιση πίσω ενα κλικ(μηπως τύχει και πάρω δικάβαλλο). Οντας 67 κιλά η συμπεριφορά δεν ήταν καθόλου καλή. Την πήγα στα κανονικά της και είναι πολύ καλύτερα τώρα, ίσως και ενα κλικ κάτω να είναι το ιδανικό για μένα. Το μπροστινό όμως μου δίνει την εντύπωση πως είναι πολύ σούστα, διάβασα πως μπορώ να το διορθώσω αυτό ανεβάζωντας την απόσβεση με πιο πηχτό λάδι στα πηρούνια. Όσοι ασχολείστε με αναρτήσεις έχετε να προτείνετε κάτι περι αυτού?
χωρις να ειμαι ειδικος απλα ετυχε να το δω σε τεστ το προτεινουν αυτο με τα λαδια.
amyroukai
01/08/2014, 23:20
Αναφέρθηκα στις αναρτήσεις ιδιαιτερα υποτιμητικά αλλα τελικά είχα κάνει βλακεία εγω. Ανεβασα την προφόρτιση πίσω ενα κλικ(μηπως τύχει και πάρω δικάβαλλο). Οντας 67 κιλά η συμπεριφορά δεν ήταν καθόλου καλή. Την πήγα στα κανονικά της και είναι πολύ καλύτερα τώρα, ίσως και ενα κλικ κάτω να είναι το ιδανικό για μένα. Το μπροστινό όμως μου δίνει την εντύπωση πως είναι πολύ σούστα, διάβασα πως μπορώ να το διορθώσω αυτό ανεβάζωντας την απόσβεση με πιο πηχτό λάδι στα πηρούνια. Όσοι ασχολείστε με αναρτήσεις έχετε να προτείνετε κάτι περι αυτού?
Βρες τι λάδι φοράει τώρα και δοκίμασε ένα "νούμερο" πιο πηχτό. πχ αν φοράει 5, βάλε 7.5 και βλέπεις. Αν το κάνεις μόνος σου, χρεώνεσαι περίπου 12 ευρώ το λίτρο για ένα αξιοπρεπές λάδι.
καλημερα, εχθες το πρωι εφαγα πολυ βροχη πηγαινωντας στην δουλεια. Οταν σχολασα και γυρισα στο γκαραζ του σπιτιου μου μυριζε η μοτοσυκλετα κατι σαν καμμενο που δεν μπορουσα να προσδιορισω απο που ειναι. Το ιδιο και σημερα ισως σε λιγοτερη ενταση η μυρωδια. Παιζει καποιο ρολο η βροχη που εφαγε η μοτοσυκλετα ; Σημερα θα το παω για πλυσιμο να δω αν θα φυγει η μυρωδια.
Barchman
08/08/2014, 10:29
καλημερα, εχθες το πρωι εφαγα πολυ βροχη πηγαινωντας στην δουλεια. Οταν σχολασα και γυρισα στο γκαραζ του σπιτιου μου μυριζε η μοτοσυκλετα κατι σαν καμμενο που δεν μπορουσα να προσδιορισω απο που ειναι. Το ιδιο και σημερα ισως σε λιγοτερη ενταση η μυρωδια. Παιζει καποιο ρολο η βροχη που εφαγε η μοτοσυκλετα ; Σημερα θα το παω για πλυσιμο να δω αν θα φυγει η μυρωδια.
Καλημέρα!
Εφόσον δεν υπάρχει διαρροή λαδιού από κάπου (φλάντζα, τσιμούχα),
κατά πιθανότητα είναι τα νερά (και οι λάσπες...) που "καίγονται" από την υψηλή θερμοκρασία του κινητήρα! ;)
τα βρωμονερα ειναι που καιγονται
BabisStinson
08/08/2014, 15:24
καλημερα, εχθες το πρωι εφαγα πολυ βροχη πηγαινωντας στην δουλεια. Οταν σχολασα και γυρισα στο γκαραζ του σπιτιου μου μυριζε η μοτοσυκλετα κατι σαν καμμενο που δεν μπορουσα να προσδιορισω απο που ειναι. Το ιδιο και σημερα ισως σε λιγοτερη ενταση η μυρωδια. Παιζει καποιο ρολο η βροχη που εφαγε η μοτοσυκλετα ; Σημερα θα το παω για πλυσιμο να δω αν θα φυγει η μυρωδια.
Μάλλον από τα νερά είναι που είπαν και τα παιδιά, γτ κι εγώ προχθές με την βροχή μύριζα καμμένο από τον κινητήρα, ενώ όλα είναι κομπλέ.
τελικα ηταν τα νερα. Η μηχανη πλυθηκε και ειναο μια χαρα.
thanks ;)
speedmerchant
12/08/2014, 23:17
Μπαγκαζιερα παιρνει;
BabisStinson
13/08/2014, 18:19
Κι επίσημη μάλιστα. ;)
YANNIS AMALIADA
14/09/2014, 21:06
άντε στο καλό με καυ@#$σατε βραδιάτικα..είχα αράξει με το xt 660 και τώρα μπήκα στην πρίζα για το mat grey!!
Όντως η τιμούλα είναι πολύ καλή, αν και φοβάμαι λίγο εκπτώσεις σε ποιότητα..δεν θέλω να φύγω όμως από yamaha λόγω πολύ καλού συνεργίου που έχω βρει.. βαλίτσα και ψηλή ζελατίνα παίζει?? δεν έχω δει κάτι..
Καλορίζικο σε όλους εσάς που το χαίρεστε ήδη..και στα δικά μας!!
nik0la0s
14/09/2014, 21:09
Για ζελατίνα ψηλή δες Puig. Βαλίτσες παίζουν απο διάφορους κατασκευαστές.
Μετα απο 5 μηνες ταλαιπωρειας και αναμονης σημερα παρελαβα. :a08:
323469
notakos600
24/09/2014, 20:53
Κούκλα είναι, καλορίζικο και καλόστριφτο. :beer::beer:
Billymuse
24/09/2014, 21:00
Μετα απο 5 μηνες ταλαιπωρειας και αναμονης σημερα παρελαβα. :a08:
323469
Καλορίζικο και καλόστριφτο:beer:
Α! Βγάλε και αυτο το αυτοκόλητο απο το ντεπόζιτο βαράει άσχημα
Καλορίζικο και καλόστριφτο:beer:
Α! Βγάλε και αυτο το αυτοκόλητο απο το ντεπόζιτο βαράει άσχημα
Εμενα το λες ..............
και το ειχα μπροστα στα "φρυδια" μου.
:tooth:
Κουκλακι ειναι.:beer:
Ευχαριστώ μάγκες θα έχω ενήμερη την ενότητα με ότι συμβαίνει.
amyroukai
24/09/2014, 23:01
καλοτάξιδο :)
Red Rider
24/09/2014, 23:16
Ωραίο!
Καλορίζικο και αναμένουμε εντυπώσεις:beer:
psycocossie
26/09/2014, 19:52
καλησπερα σε ολα τα μελη του forum!
Ονομαζομαι Βασιλης μενω ρεθυμνο και εδω και ενα μηνα ειμαι κ εγω ενας πολυ ευτυχισμενος κατοχος ενος λευκου mt-07 με abs! Μεχρι στιγμης τ εχω κανει 500 χιλιομετρα μονο καθως λογω δουλειας δεν προλαβαινω για πιο μεγαλες βολτες.
Προηγουμενη εμπειρια απο μεγαλη μηχανη σχεδον μηδενικη περα απο καποιες βολτες μηχανων φιλων εχω βεβαια εδω και 7 χρονια ενα παπι.
Οι εντυπωσεις μ μεχρι στιγμης ειναι αψογες .Ειναι ιδιαιτερα ανετο και ευκολο στην οδηγηση δεν με εχει προβληματισαει ουτε μια στιγμη μεχρι στιγμης..πολυ γραμμικο μοτερ χωρις ξεσπασματα κατι που σαν αρχαριος το εκτιμω παρα πολυ τωρα π βρισκομαι στα πρωτα μ βηματα..
Μεχρι στιγμης το παω μεχρι 4.000-4.500 στροφες και οι καταναλωση του ειναι ακριβως 4.0 λιτρα στα 100!!μου φαινεται πολυ χαμηλη για να ειμαι ειλικρινης αλλα να τονισω οτι τα χιλιομετρα εχουν γινει κατα 90% σε επαρχιακο δικτυο 5% σε πολη (ρεθυμνο) και 5% εθνικη
Σκεφτομαι να του βαλω μανιταρια και σητα στο ψυγειο καθως θεωρω οτι ειναι αρκετα εκτεθειμενο εχει βαλει καποιος κατοχος απο εδω κατι απο αυτα??και αν γινεται να ανεβασει καποιες φωτο..
οριστε και καποιες δικες μ απο τις πρωτες βολτες!!γεροι να μαστε και παντα ορθιοι!
323551
323552
323553
spyrakos35
26/09/2014, 20:19
Το νου σου στον Σηφη αδερφε κ παντα ορθιος
:beer:
Έως τώρα είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως καβάλαγα τόσα χρόνια το vstrom.
Το μηχανάκι είναι για παιχνίδι.
Είναι πολύ ευέλικτο μπαίνει πολύ ωραία στις στροφές κινείται άψογα μέσα στην κίνηση.
Λόγο τις τιμής του νόμιζα ότι θα είχαν κάνει έκπτωση στην ποιότητα αλλά οι κύριοι στην γιαμαχα με εξέπληξαν ευχάριστα.
Ακόμα είναι στο στρώσιμο με μέση κατανάλωση 4.6 L/100.
Όταν στρωθεί θα έχω ολοκληρωμένη άποψη όπου θα ανέβουν και οι ταχύτητες.
Παρακάτω παραθέτω κάποιες μικρό βελτιώσεις που το έκαναν ακόμα πιο κουκλί για να τραβάει πλέον περισσότερα βλέμματα στα φανάρια.
324069
324070
324071
psycocossie
03/10/2014, 00:18
324072
324073
μπραβο φιλε πολυ ωραιο το εχεις κανει!!
αν μπορεις να μας πεις τι ακριβως εχεις βαλει π ποσο σ κοστισε περιπου!
spyrakos35
03/10/2014, 05:33
Κουκλί.....
:beer:
nik0la0s
03/10/2014, 17:16
Την έκδοση Moto Cage την πήραμε πρέφα...;
http://www.yamaha-motor.eu/gr/products/motorcycles/mt/mt-07-mc.aspx
Προσωπικά δεν με τρελαίνει, αλλά δεν την λες κακή.
Btw... επειδή η συντήρηση μηχανής όταν είσαι εργένης θέλει οπωσδήποτε ένα paddock stand, τί έχετε να προτείνεται;
(Σε συνδυασμό με τα αντίστοιχα bobbins για τον πίσω άξονα εφόσον είναι απαραίτητα για να πιάνει το stand.)
Έχει κανείς αγοράσει κάποιο stand για τον πίσω τροχό;
Red Rider
03/10/2014, 22:03
Την έκδοση Moto Cage την πήραμε πρέφα...;
http://www.yamaha-motor.eu/gr/products/motorcycles/mt/mt-07-mc.aspx
Προσωπικά δεν με τρελαίνει, αλλά δεν την λες κακή.
Btw... επειδή η συντήρηση μηχανής όταν είσαι εργένης θέλει οπωσδήποτε ένα paddock stand, τί έχετε να προτείνεται;
(Σε συνδυασμό με τα αντίστοιχα bobbins για τον πίσω άξονα εφόσον είναι απαραίτητα για να πιάνει το stand.)
Έχει κανείς αγοράσει κάποιο stand για τον πίσω τροχό;
Ούτε εμένα μου αρέσει σαν σύνολο, αλλά έχει μερικά καλόγουστα περιφερειακά, που θα πήγαιναν πολύ σε ένα "απλό" mt.
μπραβο φιλε πολυ ωραιο το εχεις κανει!!
αν μπορεις να μας πεις τι ακριβως εχεις βαλει π ποσο σ κοστισε περιπου!
Χουφτες της Acerbis 80 ευρω και η ταινια ζαντας στα 35 ευρω.
Την έκδοση Moto Cage την πήραμε πρέφα...;
http://www.yamaha-motor.eu/gr/products/motorcycles/mt/mt-07-mc.aspx
Προσωπικά δεν με τρελαίνει, αλλά δεν την λες κακή.
Btw... επειδή η συντήρηση μηχανής όταν είσαι εργένης θέλει οπωσδήποτε ένα paddock stand, τί έχετε να προτείνεται;
(Σε συνδυασμό με τα αντίστοιχα bobbins για τον πίσω άξονα εφόσον είναι απαραίτητα για να πιάνει το stand.)
Έχει κανείς αγοράσει κάποιο stand για τον πίσω τροχό;
Ουτε εμενα με πολυτρελαινει.
Αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι η yamaha εχει την διαθεση να παιξει με αυτο το μοντελο.
Επισης η τιμη της ανεβηκε κατα 200 ευρω νομιζω,
psycocossie
04/10/2014, 20:24
σε ευχαριστω για τις πληροφοριες! η τοποθετηση να φανταστω δεν ηταν κατι ιδιαιτερο ετσι?
6400 εχει πλεον το μοντελο με abs και χρωμα εκτος του γκρι..ετσι μ ειπε ο αντιπροσωπος οταν του πηγα χθες τη μηχανη για να μ τεντωσει την αλυσιδα γιατι ειχε παραχαλαρωσει!
γενικα με τα καιρνουργια mt (125-07-09) δειχνει οτι θα τα βγαλει σε διαφορες εκδοσεις και θα τα γεμισει αξεσουαρ για ολα τα γουστα!αντε να βγαλει καμια σητα για το ψυγειο και τπτ μανιταρια γιατι δεν με βλεπω να κρατιεμαι για πολυ ακομα!
ταινια ζαντας στα 35 ευρω.
Εεεεεε??? :uplate: :eek:
Μήπως ξέχασες την υποδιαστολη? :confused:
nik0la0s
05/10/2014, 13:55
Bagster Tank Cover Yamaha MT-07
http://www.giassaris.gr/showprod.php?id=1746
Το έχει πάρει κανείς ή το έχει δει κάπου φορεμένο;
Αν είναι κοντά μέχρι το 100άρικο λέω να το τσιμπήσω το Δεκέμβρη.
Επίσης για να μην πάρω από εξωτερικό, που μπορούμε να βρούμε από Αθήνα, φθηνά μανιτάρια ή ακόμα και κάγκελα για το MT-07;
http://www.ebay.com/itm/261491252946?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
τι εχουμε εδω;ελλαδα ειναι
http://www.ebay.com/itm/261491252946?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
τι εχουμε εδω;ελλαδα ειναι
Εντυπωσιακά άσχημη πάντως :tooth: Σαν το κρανίο του Allien γίνεται το ΜΤ.
Μιας και δεν είναι και ιδιαίτερα φθηνή, καλύτερα να περιμένετε κάτι επώνυμο ή πιο όμορφο. Το να μπει μια ζελατινούλα πάντως, δεν σημαίνει οτι θα κάνει δουλειά. Ίσα-ίσα που μπορεί να τα κάνει χειρότερα.
του τουονο αυτη η ψευτικη εκανε τρελλη δουλεια παντως,με 160-180 κανενας αερας
Red Rider
09/10/2014, 14:28
Αυτη είναι ωραία
nik0la0s
16/10/2014, 18:27
Για όσους ενδιαφέρονται για κάλυμμα Bagster
http://www.giassaris.gr/showprod.php?id=1746
ο Γιάσσαρης το δίνει στα 160€ το οποίο με πολυυυυύ ζόρι πέφτει στα 150€ και δεν το έχει ετοιμοπαράδοτο,
πράγμα το οποίο σημαίνει 3 εβδομάδες περίπου με παραγγελία.
Νομίζω πως δεν υπάρχει περίπτωση κανείς να σκάσει τόσα φράγκα.
Τουλάχιστον εγώ, ήμουν διατεθειμένος να δώσω το πολύ μέχρι 120€ για το συγκεκριμένο κάλυμμα της Bagster.
btw από εξωτερικό το βρίσκει κανείς στα 140€ μαζί με μεταφορικά.
Καλησπέρα Και από μένα εγώ είμαι από Κρήτη. Είναι η πρώτη μου μοτοσικλέτα την έχω περίπου 4 μήνες και έχω κάνει περίπου 3000 km...το πρόβλημα με τα σβησιματα δεν μου παρουσιαστήκε σε έμενα έχω και εγώ θέμα με τιν αλυσίδα ακούγεται πολύ έντονα τιν έχω πάει 2 φορές για ρύθμιση αλλά πάλι τα ίδια θα τιν ξαναπάω αυτές της μέρας γιατί προχτές καθώς άναβενα μία ανηφόρα με μεγάλη κλήση άκουσα ένα έντονο τροχαλιτο από τιν αλυσίδα, μου κόπηκαν τα γόνατα ευτυχώς δεν συνέβει κάτι χειρότερο. ..σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστιμενος στα λεφτά που έδωσα σχέση με αυτό που πήρα παντός για μένα πρέπει να αλλαχθεί η σέλα γιατί μετά από κάποια km κουράζει πολύ...
Red Rider
17/10/2014, 09:17
Για όσους ενδιαφέρονται για κάλυμμα Bagster
http://www.giassaris.gr/showprod.php?id=1746
ο Γιάσσαρης το δίνει στα 160€ το οποίο με πολυυυυύ ζόρι πέφτει στα 150€ και δεν το έχει ετοιμοπαράδοτο,
πράγμα το οποίο σημαίνει 3 εβδομάδες περίπου με παραγγελία.
Νομίζω πως δεν υπάρχει περίπτωση κανείς να σκάσει τόσα φράγκα.
Τουλάχιστον εγώ, ήμουν διατεθειμένος να δώσω το πολύ μέχρι 120€ για το συγκεκριμένο κάλυμμα της Bagster.
btw από εξωτερικό το βρίσκει κανείς στα 140€ μαζί με μεταφορικά.
Γαλλικά δεν είναι τα Bagster?
3 εβδομάδες..ούτε από την Κίνα να ερχόταν....
Καλησπέρα Και από μένα εγώ είμαι από Κρήτη. Είναι η πρώτη μου μοτοσικλέτα την έχω περίπου 4 μήνες και έχω κάνει περίπου 3000 km...το πρόβλημα με τα σβησιματα δεν μου παρουσιαστήκε σε έμενα έχω και εγώ θέμα με τιν αλυσίδα ακούγεται πολύ έντονα τιν έχω πάει 2 φορές για ρύθμιση αλλά πάλι τα ίδια θα τιν ξαναπάω αυτές της μέρας γιατί προχτές καθώς άναβενα μία ανηφόρα με μεγάλη κλήση άκουσα ένα έντονο τροχαλιτο από τιν αλυσίδα, μου κόπηκαν τα γόνατα ευτυχώς δεν συνέβει κάτι χειρότερο. ..σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστιμενος στα λεφτά που έδωσα σχέση με αυτό που πήρα παντός για μένα πρέπει να αλλαχθεί η σέλα γιατί μετά από κάποια km κουράζει πολύ...
Ακριβως το ιδιο προβλημα αντιμετωπιζω και εγω με την αλυσιδα. Αν σου πουν καμια λυση εκει που στην ρυθμιζουν ενημερωσε μας γιατι με βλεπω να την αλλαζω. Ειναι πολυ ενοχλητικο. Κατα τα αλλα η μηχανη ειναι εναι διαμαντι σε σχεση με το κοστος της.
nik0la0s
19/10/2014, 19:57
Καλησπέρα παίδες...
Παραθέτω κάποια links από προϊόντα/αξεσουάρ που μάλλον θα τσιμπήσω από eBay.
Αν κάποιος έχει βρει κάτι φθηνότερο, ας το παραθέσει.
Οι τιμές είναι με τα μεταφορικά.
Προστασία
Crash Bobbins Protectors (http://www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-MT-07-CRASH-BOBBIN-PROTECTORS-SLIDERS-MUSHROOMS-2014-MODELS-/371042113703?&_trksid=p2056016.l4276) (Μανιτάρια) στα 60€
Swingarm Crash Bobbins (http://www.ebay.co.uk/itm/GSG-Moto-Sturzpads-Hinterrad-Yamaha-MT-07-2014-MT07-MT-07-Paar-NEU-/400732275083?&_trksid=p2056016.l4276) (για το ψαλίδι που χρησιμεύουν και για ανύψωση με Paddock Stand) στα 61€
Front Fork Sliders (http://www.ebay.co.uk/itm/171431386502?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT) (για τον μπροστινό τροχό) στα 29€
Σίτα ψυγείου (http://www.ebay.co.uk/itm/Kuhlerabdeckun-wbr-g-Yamaha-MT-07-MT07-034-Schrift-034-/191353638726?&_trksid=p2056016.l4276) στα 67€
Άνεση
Fly Screen PUIG - Light smoke LONG version (http://www.ebay.co.uk/itm/FLY-SCREEN-NAKED-PUIG-YAMAHA-MT-07-14-light-smoke-long-version-/181561772522?&_trksid=p2056016.l4276) (Ζελατινά ψηλή) στα 95€
Εργαλεία
Set Front & Rear Paddock Stands (http://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-Front-amp-Rear-PADDOCK-Stand-Set-Pair-/230663041443?&_trksid=p2056016.l4276) στα 67€
Rear wheel roller (http://www.ebay.co.uk/itm/370851689514?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT) (για λάδωμα αλυσίδας, αντί του paddock) στα 31€
spyrakos35
19/10/2014, 20:08
αδερφέ, πολλά τα λ7...
nik0la0s
19/10/2014, 20:11
αδερφέ, πολλά τα λ7...
Κοίτα... για όλα ναι.
Ωστόσο σίγουρα θα πάρω τα εξής
Προστασία
Crash Bobbins Protectors (Μανιτάρια) στα 60€
Swingarm Crash Bobbins (για το ψαλίδι που χρησιμεύουν και για ανύψωση με Paddock Stand) στα 61€
Front Fork Sliders (για τον μπροστινό τροχό) στα 29€
Σύνολο 150€
Τα υπόλοιπα τα παρέθεσα εγκυκλοπαιδικά... :)
Ωστόσο θεωρώ αυτονόητο να μπαίνουν μανιτάρια σε κάθε μηχανή γιατί ενδέχεται να σε γλιτώσουν από άλλα, περισσότερα, έξοδα.
spyrakos35
19/10/2014, 20:44
Κοίτα... για όλα ναι.
Ωστόσο σίγουρα θα πάρω τα εξής
Προστασία
Crash Bobbins Protectors (Μανιτάρια) στα 60€
Swingarm Crash Bobbins (για το ψαλίδι που χρησιμεύουν και για ανύψωση με Paddock Stand) στα 61€
Front Fork Sliders (για τον μπροστινό τροχό) στα 29€
Σύνολο 150€
Τα υπόλοιπα τα παρέθεσα εγκυκλοπαιδικά... :)
Ωστόσο θεωρώ αυτονόητο να μπαίνουν μανιτάρια σε κάθε μηχανή γιατί ενδέχεται να σε γλιτώσουν από άλλα, περισσότερα, έξοδα.
όπως το έθεσες το εννοούσα απλά, έπρεπε να μπανιαριστεί η κόρη και δεν προλάβαινα να γράψω.... :lol:
:beer:
Καλημέρα σε όλους σας,
Ειπα λοιπόν και εγώ να γίνω κάτοχος της μηχανής που μου πήρε το μυαλό .. και έγινα!
Μόλις συμπλήρωσα τα πρώτα μου 1000km και μέχρι τώρα όλα μου πάνε καλά. Να τονίσω σε αυτό το σημείο ότι η εμπειρία μου δεν είναι μεγάλη αλλά προσπαθώ
μεγάλη προσοχή να αποκτήσω το know how.
Μοναδικό πράγμα που με χαλάει είναι η θορυβώδης αλυσίδα..
Μέση κατανάλωση 4.3lt/100 με κάποιες αμφιβολίες όμως, και για αυτό θα ήθελα την γνώμη σας.
Πόσα χιλιόμετρα σας βγάζει η ρεζέρβα; από την στιγμή που μου αναβοσβήνει η ένδειξη χαμηλής στάθμης κάνω 50χλμ και πάω σε βενζινάδικο οπου γεμίζω με 12 λτρ!
Αυτό έχει γίνει 3 φορές. Μπορείτε να μου πείτε πως είναι δυνατόν; Πραγματικά μπορεί να ακούγεται κάπως χαζό αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν αυτό αφού η
συνολική χωρητικότητα είναι 14 λτρ.
Σας ευχαριστώ πολύ.
psycocossie
26/10/2014, 16:21
καλως ηρθες φιλε !!λοιπον και εμενα η καταναλωση μ ειναι στα 4.3 και το εχω επαληθευσει αν και εμενα στην αρχη μ φαινοταν καπως χαμηλο νουμερα..οσο για την ρεζερβα..να μαι ειλικρινης δεν το αφηνω να πεσει τοσο η βενζινη οποτε δεν μπορω να σε βοηθησω σε αυτο!
notakos600
26/10/2014, 16:23
Καλό είναι να μην αφήνουμε τα μηχανάκια να λειτουργούν με τις αναθυμιάσεις του ρεζερβουάρ γιατί η αντλία θα μας αφήσει χρόνους. Λειτουργεί βυθισμένη στο καύσιμο για να ψύχεται...
Μοναδικό πράγμα που με χαλάει είναι η θορυβώδης αλυσίδα..
Μέση κατανάλωση 4.3lt/100 με κάποιες αμφιβολίες όμως, και για αυτό θα ήθελα την γνώμη σας.
Πόσα χιλιόμετρα σας βγάζει η ρεζέρβα; από την στιγμή που μου αναβοσβήνει η ένδειξη χαμηλής στάθμης κάνω 50χλμ και πάω σε βενζινάδικο οπου γεμίζω με 12 λτρ!
Αυτό έχει γίνει 3 φορές. Μπορείτε να μου πείτε πως είναι δυνατόν; Πραγματικά μπορεί να ακούγεται κάπως χαζό αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν αυτό αφού η
συνολική χωρητικότητα είναι 14 λτρ.
Σας ευχαριστώ πολύ.
Γεια σου φίλε μου.
Έχω κάνει και εγώ 1200 χιλιόμετρα και δεν έχω ακούσει έως τώρα κανένα θόρυβο από την αλυσίδα.
Κάθε 500 χιλιόμετρα η μετά από κάθε επαφή με νερό (πλύσιμο – βροχή) πρέπει να λιπαίνουμε την αλυσίδα.
Όσο την έστρωνα είχα κατανάλωση 4,5L και τώρα που την έστρωσα και τσιμπάω αρκετά συχνά το γκάζι έχει πάει 4,6L. μάλλον πρέπει να κάνεις πολύ ήρεμη οδήγηση.
Η ρεζέρβα είναι 2,7 λίτρα και ανάλογα με την οδήγηση που κάνεις θα σε βγάλει και ανάλογα χιλιόμετρα.
Χοντρικά φτάνει για 50 περίπου χιλιόμετρα. Όλες οι ρεζέρβες (αυτοκινήτων και μότο) είναι έτσι κανονισμένες ώστε να βγάζουν αυτά τα χιλιόμετρα.
Αυτη είναι ωραία
Από τις πιο ωραίες μασκουλες που έχω δει μέχρι τώρα αλλά άντε να χώσεις το χέρι σου εκεί μέσα για να βάλεις η να βγάλεις το κλειδί.
Πολύ στριμωγμένη φαίνεται η κατάσταση.
Γεια σου φίλε μου.
Έχω κάνει και εγώ 1200 χιλιόμετρα και δεν έχω ακούσει έως τώρα κανένα θόρυβο από την αλυσίδα.
Κάθε 500 χιλιόμετρα η μετά από κάθε επαφή με νερό (πλύσιμο – βροχή) πρέπει να λιπαίνουμε την αλυσίδα.
Όσο την έστρωνα είχα κατανάλωση 4,5L και τώρα που την έστρωσα και τσιμπάω αρκετά συχνά το γκάζι έχει πάει 4,6L. μάλλον πρέπει να κάνεις πολύ ήρεμη οδήγηση.
Η ρεζέρβα είναι 2,7 λίτρα και ανάλογα με την οδήγηση που κάνεις θα σε βγάλει και ανάλογα χιλιόμετρα.
Χοντρικά φτάνει για 50 περίπου χιλιόμετρα. Όλες οι ρεζέρβες (αυτοκινήτων και μότο) είναι έτσι κανονισμένες ώστε να βγάζουν αυτά τα χιλιόμετρα.
Παιζει να εισαι και ο μονος κατοχος χωρις θορυβο στην αλυσιδα. Εγω κανω ακριβως οτι αναφερεις παραπανω αλλα συνεχιζει και ακουγετε σαν κουδουνιστρα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.