Σύνδεση

View Full Version : MotoGP 2015 Pre-Season



Σελίδες : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12

Billymuse
30/10/2014, 20:44
Moto 2 και 3 θα έχει Dunlop και το 16?

Billymuse
30/10/2014, 20:46
https://www.youtube.com/watch?v=5_dQGsWxznc

δε ξέρω αμα χει μπει εδώ

spyrakos35
30/10/2014, 20:50
https://www.youtube.com/watch?v=5_dQGsWxznc

δε ξέρω αμα χει μπει εδώ

λίγο αργό μου φάνηκε στην τελευταία σκηνή..... αγγελόπουλος κιετς.....

Antonisss
30/10/2014, 21:32
Moto 2 και 3 θα έχει Dunlop και το 16?

Δεν έχει ακουστεί κάτι άλλο, η Michelin έκλεισε μόνο για MotoGP προς το παρόν

Billymuse
30/10/2014, 21:41
Δεν έχει ακουστεί κάτι άλλο, η Michelin έκλεισε μόνο για MotoGP προς το παρόν

Ι see, δε βρίσκω και το λόγο να αλλάξει κάτι
ίσως να ήταν καλύτερα και αλλάζανε λίγο αυτο τον περιορισμό
5. Two different Dunlop tyre specifications of front and rear tyres give riders a limited choice. Each gets seven front
and nine rear slick tyres for the race weekend, plus three sets of wet-weather tyres.

Antonisss
30/10/2014, 22:06
Άντε να έρθει το 2016 να ξεκουμπιστεί η Bridgestone και να καταργηθεί η Open (αυτό κυρίως) και η συνεπακόλουθη μ@@%#%@ με το μαλακότερο ελαστικό που περισσότερο προς όφελος της Open (και δη της Ducati) έχει βγει καθότι αυτό το σκληρότερο πίσω ελαστικό τα Factory πρέπει να το έχουν χρησιμοποιήσει σε 3 αγώνες max (τα Yamaha). Ουσιαστικά με ένα τύπο γόμας κάνουν practice-q-race ενώ τα Open έχουν και το πλεονέκτημα της μαλακότερης. Να μου πεις, αν δεν ήταν η Ducati δεν θα σε πείραζε. Απλά είναι βλακεία στην ίδια κατηγορία να υπάρχουν 2 σετ κανονισμών.

Billymuse
30/10/2014, 22:15
Άντε να έρθει το 2016 να ξεκουμπιστεί η Bridgestone και να καταργηθεί η Open (αυτό κυρίως) και η συνεπακόλουθη μ@@%#%@ με το μαλακότερο ελαστικό που περισσότερο προς όφελος της Open (και δη της Ducati) έχει βγει καθότι αυτό το σκληρότερο πίσω ελαστικό τα Factory πρέπει να το έχουν χρησιμοποιήσει σε 3 αγώνες max (τα Yamaha). Ουσιαστικά με ένα τύπο γόμας κάνουν practice-q-race ενώ τα Open έχουν και το πλεονέκτημα της μαλακότερης. Να μου πεις, αν δεν ήταν η Ducati δεν θα σε πείραζε. Απλά είναι βλακεία στην ίδια κατηγορία να υπάρχουν 2 σετ κανονισμών.

Ε ναι μην αφήσει η FIM να κάνει το μπαμ καμια άλλη εταρία πλυν των συνεταίρων οπότε φέτος το βολέψανε με τους περιορισμους
αμα πιάσουν κανα βάρθρο ναναι σίγουροι να ρίξουν τους περιορισμούς τους. Κάτι θα σκαρφιστόυν και για τότε πουα μακάρι να ειναι
δυνατή η σουζούκι(και η απρίλια το 16 αν και δε το νομίζω)

RaGe_Raptor
31/10/2014, 11:27
Italian idol....
326022

Billymuse
31/10/2014, 14:09
Ducati Corse have announced that they have signed an agreement with Yonny Hernandez that will tie the Colombian rider to
Ducati for 2015, with an option for 2016.

Το παλικάρι υπέγραψε συμβόλαιο 1+1 με την Ducati..προσωπικά θεωρω οτι εξελίχθηκε αρκετά ειδικά στους
τελευταίους αγώνες

MG-KTiNoS
31/10/2014, 14:53
Άντε να έρθει το 2016 να ξεκουμπιστεί η Bridgestone και να καταργηθεί η Open (αυτό κυρίως) και η συνεπακόλουθη μ@@%#%@ με το μαλακότερο ελαστικό που περισσότερο προς όφελος της Open (και δη της Ducati) .

Του Εσπαργκαρό όχι ε?
(και φυσικά η ντουκάτι φταίει που το όπεν χόντα είναι πατάτα)
Σε επίπεδο όπεν δεν θα αλλάξει τίποτα το 16. Εχεί που είχες μαστροπλάκο, μαστρογιόντα πως τον λένε...
θα έχεις πατάτα χόντα, γιαμάχα και ντουκάτι.
Μην χάνουμε και τους πελάτες.
Με τέτοια μηχανάκια είναι πρακτικά αδύνατο να κερδίσεις κάτι.
:D

Antonisss
31/10/2014, 15:12
Η Ducati και ο Espargaro (και τώρα ρε Κτίνε τι μου συγκρίνεις, τη Ducati με το Forward Yamaha?) και η Honda δεν φταίνε σε τίποτα (καλά η Honda ίσως :lol: )

Στο ότι είναι βλακεία αυτός ο κανονισμός συμφωνούμε? Επιπλέον, σε μία κατηγορία δεν είναι βλακεία να υπάρχουν 2 μέτρα και 2 σταθμά?

MG-KTiNoS
31/10/2014, 15:30
Η Ducati και ο Espargaro (και τώρα ρε Κτίνε τι μου συγκρίνεις, τη Ducati με το Forward Yamaha?)
Σιγά σιγά τα λέτε μόνοι σας
:lol:
και η Honda δεν φταίνε σε τίποτα (καλά η Honda ίσως :lol: )
Η Χόντα έφτιαξε ένα μηχανάκι όπως θα ήθελε να είναι τα όπεν
αλλά οι '"αλλοι" διάβασαν πιο καλά το ... μάνιουαλ

Στο ότι είναι βλακεία αυτός ο κανονισμός συμφωνούμε?
100% της πλάκας

Επιπλέον, σε μία κατηγορία δεν είναι βλακεία να υπάρχουν 2 μέτρα και 2 σταθμά?
Μη σου πω και 3...


:cool::cool:

GIOTIS750
31/10/2014, 20:44
Casey StonerΕπαληθευμένος λογαριασμός ‏@Official_CS27

I'm happy to announce my new website is now online! Please visit http://www.caseystoner.com.au - I hope you… http://instagram.com/p/ux7v-AA9NN/



http://caseystoner.com.au/

RaGe_Raptor
31/10/2014, 20:54
Casey StonerΕπαληθευμένος λογαριασμός ‏@Official_CS27

I'm happy to announce my new website is now online! Please visit http://www.caseystoner.com.au - I hope you… http://instagram.com/p/ux7v-AA9NN/



http://caseystoner.com.au/

γιατί δεν έχει φωτό με ψάρια???

GIOTIS750
31/10/2014, 20:58
γιατί δεν έχει φωτό με ψάρια???

326123
:tooth::tooth::tooth:


Παντως δεν εχει φωτο μονο με χοντα παιζει και αυτη μεσα στο σαιτ :a012:

326098

RaGe_Raptor
31/10/2014, 23:04
μαρκέζ και αφοί εσπ σε αγώνες μίνιμπαϊκς το 2001 (http://www.roadracingworld.com/news/video-a-look-back-at-marc-marquez-and-the-espargaro-brothers-road-racing-mini-bikes-in-2001/)

foogr01
01/11/2014, 20:44
μαρκέζ και αφοί εσπ σε αγώνες μίνιμπαϊκς το 2001 (http://www.roadracingworld.com/news/video-a-look-back-at-marc-marquez-and-the-espargaro-brothers-road-racing-mini-bikes-in-2001/)

epic !

sapila racing
02/11/2014, 09:37
μαρκέζ και αφοί εσπ σε αγώνες μίνιμπαϊκς το 2001 (http://www.roadracingworld.com/news/video-a-look-back-at-marc-marquez-and-the-espargaro-brothers-road-racing-mini-bikes-in-2001/)

Ε ρε τι κανανε οι πιτσιρικάδες!! :beer:

thunder ace
02/11/2014, 09:59
Εμ..ετσι γινετε η σωστη δουλεια.Φαντασου τωρα ποσες αγωνιστικες ωρες ειχαν αυτα τα παιδια οταν γινανε πχ 16-17 χρονων.Μονο οταν υπαρχει η υποδομη(πιστες,λεσχες,φραγκα κλπ)θα δεις προκοπη.Δεν γεμιζουν τυχαια οι Ισπανοι(και Ιταλοι,Αγγλοι)τις κατηγοριες.Εχει πεσει δουλεια...........

RaGe_Raptor
02/11/2014, 13:20
Εμ..ετσι γινετε η σωστη δουλεια.Φαντασου τωρα ποσες αγωνιστικες ωρες ειχαν αυτα τα παιδια οταν γινανε πχ 16-17 χρονων.Μονο οταν υπαρχει η υποδομη(πιστες,λεσχες,φραγκα κλπ)θα δεις προκοπη.Δεν γεμιζουν τυχαια οι Ισπανοι(και Ιταλοι,Αγγλοι)τις κατηγοριες.Εχει πεσει δουλεια...........

ποιες αγωνιστικές ώρες και υποδομές...τρώνε το φαί τους από μικρά γι'αυτό πάνε έτσι...:bawl:
326141

cityfly
02/11/2014, 19:34
μαρκέζ και αφοί εσπ σε αγώνες μίνιμπαϊκς το 2001 (http://www.roadracingworld.com/news/video-a-look-back-at-marc-marquez-and-the-espargaro-brothers-road-racing-mini-bikes-in-2001/)

Απίθανοι. Αλλά πλάκα δεν έχει έτσι όπως κρατάει το μικρόφωνο και φεύγει το δάχτυλο χωρίς να το καταλαβαίνει είναι σα να λέει... Θα σας ξηγήσω εγώ αργότερα :p

MG-KTiNoS
04/11/2014, 20:30
326357

RaGe_Raptor
04/11/2014, 20:44
326357

μπορούσες να βάλεις και πιο μικρή.....................................................

fkol k4
04/11/2014, 20:51
μπορούσες να βάλεις και πιο μικρή.....................................................

Λες να φοβήθηκε τον εισαγγελέα; :D

SHOOTER045
05/11/2014, 00:47
326357

Η σουτζουκι έχει παράδοση στα τούμπανα.
Ειδικά εκείνες οι συναδελφισες με τα καπελάκια...

MG-KTiNoS
05/11/2014, 08:46
ε ναι

Μακραν...

est
06/11/2014, 12:20
Και μιας και λέμε για Σουζούκι, δεν θα ανοίξει κανας χριστιανός το θρεντ για τη Βαλένθια; Που θα τρέξει και η Σουζούκι με "άγρια κάρτα"; Που θα έχουμε την ευκαιρία μετά από καιρό να ξαναδούμε τον ΝτεΠουνιέ (συνοδευόμενο);
Ε;

Antonisss
06/11/2014, 12:24
Και μιας και λέμε για Σουζούκι, δεν θα ανοίξει κανας χριστιανός το θρεντ για τη Βαλένθια; Που θα τρέξει και η Σουζούκι με "άγρια κάρτα"; Που θα έχουμε την ευκαιρία μετά από καιρό να ξαναδούμε τον ΝτεΠουνιέ (συνοδευόμενο);
Ε;

Δυστυχώς η κοπελιά aka το κορμί θα απουσιάζει...

326521

RaGe_Raptor
06/11/2014, 14:27
Δυστυχώς η κοπελιά aka το κορμί θα απουσιάζει...

326521

ο κύριος της κυρίας έδωσε συνέτευξη... (http://www.crash.net/motogp/interview/210474/1/exclusive-randy-de-puniet-qa.html)

Antonisss
06/11/2014, 14:53
ο κύριος της κυρίας έδωσε συνέτευξη... (http://www.crash.net/motogp/interview/210474/1/exclusive-randy-de-puniet-qa.html)

Το ζουμί της συνέντευξης είναι 2 λέξεις: ηλεκτρονικά, δύναμη

Billymuse
06/11/2014, 15:30
H HRC ανακοίνωσε τον Aoyama για test rider της το 2015

http://www.motogp.com/en/news/2014/HRC%20announce%20Aoyama%20as%20test%20rider%20for%202015

SHOOTER045
06/11/2014, 18:38
Και βγαίνει το σουτζουκι μπροστά απ τα ντουλάπια.....




Καλή φάση

ΟΚΤΑΝΙΟ
06/11/2014, 19:44
Και βγαίνει το σουτζουκι μπροστά απ τα ντουλάπια.....




Καλή φάση


θα γελασουν και τα κερμπς αμα γινει κατι τετοιο :beer:

MG-KTiNoS
06/11/2014, 22:04
Και βγαίνει το σουτζουκι μπροστά απ τα ντουλάπια.....
Καλή φάση


θα γελασουν και τα κερμπς αμα γινει κατι τετοιο :beer:

Όσο πιθανό είναι να πάρει ο Ρόσσι το 10...
(του χρόνου)
:wave2:

SHOOTER045
07/11/2014, 00:07
Όσο πιθανό είναι να πάρει ο Ρόσσι το 10...
(του χρόνου)
:wave2:

Και αν το πάρει???
Σίγουρα έχει περισσότερες πιθανότητες, απ το να χτυπήσουν πρωτιές οι λαδιερες

MG-KTiNoS
07/11/2014, 06:29
Και αν το πάρει???
Σίγουρα έχει περισσότερες πιθανότητες, απ το να χτυπήσουν πρωτιές οι λαδιερες

Δεν θα το πάρει και οι "λαδιέρες" θα περάσουν τη ΣΟυζούκι (όπως έκαναν πάντα)
και θα έρθει και νέο μηχανάκι με λυμένο το βασικό του πρόβλημα.
Τώρα πρωτιές με Μάρκεζ είναι κάπως δύσκολο αλλά κάαατι θα κάνουν
και για σας....
:cool:

SHOOTER045
07/11/2014, 15:18
Δεν θα το πάρει και οι "λαδιέρες" θα περάσουν τη ΣΟυζούκι (όπως έκαναν πάντα)
και θα έρθει και νέο μηχανάκι με λυμένο το βασικό του πρόβλημα.
Τώρα πρωτιές με Μάρκεζ είναι κάπως δύσκολο αλλά κάαατι θα κάνουν
και για σας....
:cool:

Ένα κιβώτιο Viagra στοίχημα

MG-KTiNoS
07/11/2014, 16:38
Θα χάσεις....

:D

motomaniac
08/11/2014, 02:09
Ένα κιβώτιο Viagra στοίχημα

ειναι ακριβα Κτηνος τα βιαγκρα?

MG-KTiNoS
08/11/2014, 07:17
ειναι ακριβα Κτηνος τα βιαγκρα?

Μπα έχει βγει και γαμώσημο....
:D

SHOOTER045
08/11/2014, 07:58
Άρα με παίρνει

Billymuse
09/11/2014, 12:33
Αν και αφορά το gp του 2016

Η dorna ανακοίνωσε οτι θα μπει στο καλεντάρι και το gp της Αυστρίας (που φιλοξένησε φέτος αγώνα της Formula1)
όπου μετα απο 20 χρόνια θα ξαναγίνει αγώνας. Η πίστα ειναι η Red Bull Ring in Spielberg.

https://uk.eurosport.yahoo.com/news/motorcycling-motogp-race-red-bull-ring-160921812--spt.html

RaGe_Raptor
09/11/2014, 18:26
...326721326722326723

SHOOTER045
09/11/2014, 18:37
Τυχεράκια...

foogr01
09/11/2014, 21:39
...326723

Μόνο η rizla λείπει, το μπλε να είναι κάτι κλικς πιο ανοιχτό και ...οι χειροπέδες :D

RaGe_Raptor
09/11/2014, 21:53
Μόνο η rizla λείπει, το μπλε να είναι κάτι κλικς πιο ανοιχτό και ...οι χειροπέδες :D

και το 8γωνο...................

SHOOTER045
09/11/2014, 21:58
και το 8γωνο...................

Όντως
Αυτά σαν ελληνικά μοιάζουν

RaGe_Raptor
10/11/2014, 11:10
Δεν κρατιέται ο Εσπαργκαρός... Η πίστα ανοίγει σε μια ώρα κι αυτός είναι με τα δερμάτινα ήδη...326742

SHOOTER045
10/11/2014, 11:14
Θα πέρασε καλά το βράδυ...

Antonisss
10/11/2014, 12:19
Νομίζω θα ψιλοαπογοητευτεί από το μηχανάκι. Ενώ οδηγικά είναι στάνταρ ανώτερος από τον RdP έως και 1 δευτερόλεπτο (κρίνοντας από το 2013), το Suzuki ήταν σε τελική πιο αργό και από τα Open Honda και καμιά 20ριά χλμ κάτω από τον Marquez. Τρελή διαφορά δύναμης... Τα ηλεκτρονικά τους όπως λένε και οι ίδιοι δεν είναι πουθενά κοντά στο επίπεδο που θα πρέπει να είναι για MotoGP. Έχει πολύ δουλειά μπροστά της η Suzuki...

sapila racing
10/11/2014, 12:56
Νομίζω θα ψιλοαπογοητευτεί από το μηχανάκι. Ενώ οδηγικά είναι στάνταρ ανώτερος από τον RdP έως και 1 δευτερόλεπτο (κρίνοντας από το 2013), το Suzuki ήταν σε τελική πιο αργό και από τα Open Honda και καμιά 20ριά χλμ κάτω από τον Marquez. Τρελή διαφορά δύναμης... Τα ηλεκτρονικά τους όπως λένε και οι ίδιοι δεν είναι πουθενά κοντά στο επίπεδο που θα πρέπει να είναι για MotoGP. Έχει πολύ δουλειά μπροστά της η Suzuki...

Aσε που και τα μοτέρ εχουν θέμα. 3 είχαν για το Σ/Κ και πανε και τα 3.

GIOTIS750
10/11/2014, 12:58
MotoGP » Valencia MotoGP Test Live Commentaries



http://www.crash.net/motogp/livecommentaries/5177/valencia-motogp-test.html

MG-KTiNoS
10/11/2014, 14:12
326745

Test σήμερα το μεσημέρι με το γίγαντα...
Άλεξ Χόφμαν.


(καμία σχεση φυσικά με τα μπουζούκια και τους μπαγλαμάδες...)
:p

Antonisss
10/11/2014, 14:15
326745

Test σήμερα το μεσημέρι με το γίγαντα...
Άλεξ Χόφμαν.


(καμία σχεση φυσικά με τα μπουζούκια και τους μπαγλαμάδες...)
:p

326746

Antonisss
10/11/2014, 14:51
Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια??

326765

Ομόσταυλοι το 2017?

sapila racing
10/11/2014, 14:55
Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια??

326765

Ομόσταυλοι το 2017?

Να ξέρει τι τον περιμένει βρε παιδί μου! ;)

Billymuse
10/11/2014, 14:58
Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια??

326765

Ομόσταυλοι το 2017?

E θα αλλάξουν και για πάρτυ του μικρού Μαρκέθ 2-3 κανονισμούς. Όπως κανανε με τον μπρο

RaGe_Raptor
10/11/2014, 15:11
326745

Test σήμερα το μεσημέρι με το γίγαντα...
Άλεξ Χόφμαν.


(καμία σχεση φυσικά με τα μπουζούκια και τους μπαγλαμάδες...)
:p

(δεν το αφήνω να πέσει) καλά ,τραγούδα παππουυυυυυυυυυυυυυύ.......................

326771326773

Antonisss
10/11/2014, 15:11
Δεν έχει μείνει και κάποιος κανονισμός που να του απαγορεύει και το 2016 ας πούμε να ανέβει στα 1000 δίπλα στον αδερφό του

MG-KTiNoS
10/11/2014, 15:16
326770

Antonisss
10/11/2014, 17:18
326779

RaGe_Raptor
10/11/2014, 17:23
α,ρε μαρκ σε ζηλεύω..... (http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1056482)

RaGe_Raptor
10/11/2014, 17:29
τελικοί χρόνοι 1ης ημέρας (αν και δεν έχουν καμία σημασία)
1. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 30.975s (Lap 21/45)
2. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 31.118s | +0.143s (45/49)
3. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 31.204s | +0.229s (34/59)
4. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 31.250s | +0.275s (32/42)
5. Andrea Iannone ITA Ducati Team (Desmosedici) 1m 31.465s | +0.490s (34/39)
6. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 31.602s | +0.627s (15/33)
7. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 1m 31.644s | +0.669s (45/46)
8. Cal Crutchlow GBR CWM LCR Honda (RC213V) 1m 31.847s | +0.872s (52/53)
9. Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (Desmosedici) 1m 32.054s | +1.079s (37/37)
10. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 1m 32.146s | +1.171s (31/34)
11. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Desmosedici) 1m 32.190s | +1.215s (51/54)
12. Stefan Bradl GER NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 32.209s | +1.234s (48/50)
13. Danilo Petrucci ITA Pramac Racing (Desmosedici) 1m 32.314s | +1.339s (50/56)
14. Aleix Espargaro ESP Team Suzuki MotoGP (GSX-RR) 1m 32.315s | +1.340s (35/40)
15. Scott Redding GBR Marc VDS Racing Team (RC213V) 1m 32.998s | +2.023s (28/36)
16. Alex de Angelis RSM Octo IodaRacing (ART) 1m 33.132s | +2.157s (53/56)
17. Maverick Vinales ESP Team Suzuki MotoGP (GSX-RR) 1m 33.268s | +2.293s (63/64)
18. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RC213V-RS/RCV1000R) 1m 33.446s | +2.471s (47/57)
19. Mike di Meglio FRA Avintia Racing (Desmosedici) 1m 33.594s | +2.619s (28/30)
20. Loris Baz FRA NGM Forward Racing (Forward Yamaha)* 1m 33.834s | +2.859s (51/55)
21. Eugene Laverty IRL Drive M7 Aspar Honda (RCV1000R)* 1m 34.320s | +3.345s (38/45)
22. Jack Miller AUS CWM LCR Honda (RCV1000R)* 1m 34.633s | +3.658s (57/61)
23. Alvaro Bautista ESP Factory Aprilia Gresini (ART) 1m 34.919s | +3.944s (12/14)
24. Alex Hofmann GER Aprilia Test Rider (ART) 1m 35.646s | +4.671s (18/26)
25. Marco Melandri ITA Factory Aprilia Gresini (ART) 1m 35.959s | +4.984s (7/9)
26. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 36.181s | +5.206s (10/12)
27. Alex Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 36.658s | +5.683s (11/12)

RaGe_Raptor
10/11/2014, 17:36
Aσε που και τα μοτέρ εχουν θέμα. 3 είχαν για το Σ/Κ και πανε και τα 3.

αν ο ντε πουνιέ άλλαζε μηχανάκι πριν εγκαταλείψει θα έπρεπε να εκτίσει drive through penalty αφού θα χρησιμοποιούσε τον 4ο κινητήρα του...

pipe_smoker
10/11/2014, 17:52
Και μόνο που βλέπω "καινούρια" χρώματα χαίρομαι.
Ας έρθουν και τελευταίοι, ας τους περάσουν κι από πάνω:beer:



Και βγαίνει το σουτζουκι μπροστά απ τα ντουλάπια.....


Καλή φάση


Όσο πιθανό είναι να πάρει ο Ρόσσι το 10...
(του χρόνου)
:wave2:


Δεν θα το πάρει και οι "λαδιέρες" θα περάσουν τη ΣΟυζούκι (όπως έκαναν πάντα)
και θα έρθει και νέο μηχανάκι με λυμένο το βασικό του πρόβλημα.
Τώρα πρωτιές με Μάρκεζ είναι κάπως δύσκολο αλλά κάαατι θα κάνουν
και για σας....
:cool:


Κτήνε το θυμάσαι αλήθεια αυτό που είχαμε πει πριν μερικούς μήνες?:lol:





Σενάριο επιστημονικής φαντασίας, πάντως έτσι και μπαίνοντας η suzuki αρχίσει να κερνάει τσάγια τα ντουκάτια, εγώ θα ξεβρακωθώ και θα πάω έξω από την κοσμοκάρ να κατουρήσω το μπροστινό του Panigale:tooth::tooth::tooth:


Αμα το κάνεις αυτό πες μου να έρθω να φωτογρφίσω,,,,
:D


Έχεις full frame και δεν το ξέρω?:smokin:


Μπορώ να βρω...

:D

Billymuse
10/11/2014, 18:14
o Aleix Espargaró γράφει στο fb Can't wait for re-start the history of Suzuki!!

326787

GIOTIS750
10/11/2014, 18:25
326788


Andrea Iannone, Ducati Team, MotoGP Valencia Test

devil's animal
10/11/2014, 18:57
προβλεπω να ριχνει πολυ ξυλο ο Crutchlow με το honda...

k7600
10/11/2014, 19:03
μακάρι, να ξέχασε να οδηγεί και αυτός ( όπως πολλοί έλεγαν για τον γιατρό ) λίγο δύσκολο, διάβασα ότι στις σημερινές πρώτες δοκιμές έκανε χρόνο 6 δέκατα πάνω απ τον καλύτερο χρόνο που είχε με την DUCATI την οποία και καβάλαγε ένα χρόνο τώρα, πολύ θετικό. Επίσης σε μία συνέντευξη του είπε ότι δεν μπορούσε να συνεργαστεί σωστά με τον Dall Igna, ποιος ξέρει?

RaGe_Raptor
10/11/2014, 21:03
τέτοια βλέπω και παίρνω θάρρος....aleix (http://www.crash.net/motogp/news/210831/1/aleix-espargaro-impressed-by-suzuki-handling.html) maverick (http://www.crash.net/motogp/news/210834/1/maverick-vinales-motogp-power-amazing.html)
326796

MG-KTiNoS
10/11/2014, 22:32
:D


chi vive sperando muore cagando...

k7600
10/11/2014, 22:46
Πολυ ευχαριστημένος δήλωσε ο aleix Espargaro με την Suzuki, μίλησε για πολυ καλό πλαισιο κ καλύτερα ηλεκτρονικά απ την open yamaha. Πάντως αν δείτε τους χρόνους ειναι 1.3 απ την κορυφή με 20khm λιγότερα τελικής που δικαιολογούν αυτήν την διαφορά.

RaGe_Raptor
11/11/2014, 00:01
πάρα πολύ ενδιαφέρον...!!!

So how do you break in a MotoGP rookie? Both Miller and Viñales were sent out with no traction control and no wheelie control for the first day of the test, standard procedure for new riders in MotoGP. The pair have to understand how the bike feels before they can get any benefit from the electronics, and so they were given a softer power map and sent out to experiment. With each exit, the teams step up the power, until the riders feel they have a grip on the bike. Only then are the electronics turned back up again, with riders chasing the performance benefits the electronics can offer.

από David Emmett (http://motomatters.com/analysis/2014/11/10/2014_valencia_motogp_monday_test_round_u.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+MotoGPMatters+%28MotoMatters%29)

GIOTIS750
11/11/2014, 10:27
ΤΕΣΤ 2η ΗΜΕΡΑ

3 ΜΕ 6 ΒΤΣΠΟΡΤ 2


http://crichd.tv/bt-sport-2-live-stream.php


http://cricfree.sx/bt-sport-2.php

http://hdfree.tv/bt-sport-2-live-stream.html

http://soccerembed.com/btsports2.php



:a014::a014::a014::a014::a014::a014:

GIOTIS750
11/11/2014, 16:58
MotoGP »
Suzuki developing seamless, sets MotoGP targets
11 November 2014
“Our target for next year, we will try for the podium. After three years we want to be challenging for championships”

StumbleUpon

Suzuki developing seamless, sets MotoGP targets
Suzuki developing seamless, sets MotoGP targets
Suzuki project leader Satoru Terada has confirmed that the factory is developing a seamless gearbox, which it hopes will be ready for the GSX-RR's full-time debut in MotoGP 2015.

As the rain pelted down on the second day of testing at Valencia, Terada and Suzuki team manager Davide Brivio sat down with the press to discuss the GSX-RR's technical capabilities, with the special gearbox one of their priorities.

Terada said, “It is under development. Our target will bring it as soon as possible [to the track]. Our target is the start of the season, I hope.” Brivio added, “The gearbox also takes time to be approved for the track to make many tests.”

The pair were unwilling to confirm whether the factory are developing their own gearbox or asking another company to do so.

Suzuki is switching to Magneti Marelli electronics - control hardware and bespoke software - after using Mitsubishi powered systems in the past. Terada confirmed that he has been impressed with the potential of the new system.

“It was very hard [to adapt],” he said. “We have longer experience with the Mitsubishi system. [Magneti] Marelli system is quite new to us so we spend a lot of time to develop this Marelli ECU. It's a very powerful ECU so we already there are many possibilities with this.”

The GSV-R, Suzuki's 2002-2011 MotoGP machine, ran a V4 engine configuration. For 2015 they have reverted to an inline four cylinder layout. Terada confirmed that this move was made to bring their racing activities in line with their production line.

“[The] Suzuki company was thinking the racing activity is very important related to our production bike. We don't have V4 engine for production bike. The inline four engine is in the production bike and that's why we choose [this engine] when we come back.

“[It's a] Little bit difficult to get power. But I believe we can get this power for racing. We have a minor problem now; the horsepower is a little bit down compared to the dyno [speed]. The conditions are different from the dyno to the track. We have problems on track and we are investigating.”
Brivio also stated that the current engine was detuned slightly in a bid to remedy the reliability issues. “Because of durability problems we didn't the use the power. We are using the engine 'under-powered'. Maybe when the reliability is fixed we can use more.”

Suzuki was pleased with the first impressions of both Aleix Espargaro and Maverick Viñales concerning the chassis after the first day of testing on Monday. Both Spaniards complemented the GSX-RR's front-end feel and Terada confirmed this was a priority when the bike's design was under consideration.

“Yesterday they give some comments about the chassis – especially the front side is very comfortable,” he said. “This is also our target, turning the bike. This is very good for us. At the moment they feel comfortable on the front compared to the rear. We need more time to get information, at the moment we only have half a day.”

Along with stating that the machine doesn't utilise all of the 24 allocated litres of fuel available to the Ducati, Suzuki and Aprilia machines, Terada and the factory have high expectations for the upcoming season.

“The project is very new. We know that this is a very big challenge for Suzuki. Our target for next year, we will try for the podium. After three years we want to be challenging for championships.”

MG-KTiNoS
11/11/2014, 18:34
ΕΛΑ ΡΕ ΠΕΤΡΟΥΞ !!!!!

:lol:

326858

RaGe_Raptor
11/11/2014, 19:43
ωραία κυλότα φορούσε ο κρατσ.326860

slzr
11/11/2014, 19:54
ΤΕΣΤ 2η ΗΜΕΡΑ

3 ΜΕ 6 ΒΤΣΠΟΡΤ 2


http://crichd.tv/bt-sport-2-live-stream.php


http://cricfree.sx/bt-sport-2.php

http://hdfree.tv/bt-sport-2-live-stream.html

http://soccerembed.com/btsports2.php



:a014::a014::a014::a014::a014::a014:


Thanks για τα Links GIOTIS750!!! Για αύριο ξέρουμε ώρες;

GIOTIS750
11/11/2014, 20:21
Thanks για τα Links GIOTIS750!!! Για αύριο ξέρουμε ώρες;
να εισαι καλα φιλε :beer:
Για αυριο παντως δεν δηχνει τιποτα το προγραμα απο το καναλι που τα βλεπαμε
μεχρι της 15 που αρχιζει το Μacau


Τωρα 10.00 ηωρα εχει moto gp tonight μεχρι 11

MotoGP Tonight
MotoGP Tonight BT Sport 2 HD
Today 10.00pm

Craig Doyle and Iwan Thomas round off the season, looking back at the best of the action with Julian Ryder, Gavin Emmett and newly crowned world superbike champion Sylvain Guintoli

http://crichd.tv/bt-sport-2-live-stream.php

GIOTIS750
11/11/2014, 20:54
ωραία κυλότα φορούσε ο κρατσ.326860


“I thought about riding away from the circuit and seeing if a local shop would repair it!” – Cal Crutchlow.:tooth::tooth::tooth:

http://www.crash.net/motogp/news/210860/1/crutchlow-we-had-to-christen-the-bike.html

slzr
11/11/2014, 20:54
να εισαι καλα φιλε :beer:
Για αυριο παντως δεν δηχνει τιποτα το προγραμα απο το καναλι που τα βλεπαμε
μεχρι της 15 που αρχιζει το Μacau


Τωρα 10.00 ηωρα εχει moto gp tonight μεχρι 11

MotoGP Tonight
MotoGP Tonight BT Sport 2 HD
Today 10.00pm

Craig Doyle and Iwan Thomas round off the season, looking back at the best of the action with Julian Ryder, Gavin Emmett and newly crowned world superbike champion Sylvain Guintoli

http://crichd.tv/bt-sport-2-live-stream.php



Ευχαριστώ και πάλι!:beer:

RaGe_Raptor
12/11/2014, 16:30
η ducati έβαλε ΚΑΙ μπαγκαζιέρα ΚΑΙ κοτσαδούρα για τρέιλορ.......:lol:
326900
326901
326902

sapila racing
12/11/2014, 16:47
η ducati έβαλε ΚΑΙ μπαγκαζιέρα ΚΑΙ κοτσαδούρα για τρέιλορ.......:lol:
326900
326901
326902

Axxaa
Το εστειλα σε κατι φιλους Ducataκηδες να πεσει γελιο! :lol:

RaGe_Raptor
12/11/2014, 16:49
Axxaa
Το εστειλα σε κατι φιλους Ducataκηδες να πεσει γελιο! :lol:

το γέλιο θα πέσει αν μείνει το σουζουκάκι πάνω απ'όλα τα ντουκάτι μέχρι το τέλος....(τεστ είναι οι χρόνοι δεν έχουν πολλά να πουν αλλά έχει την πλάκα του....:D)


another nice read:hunting the honda/ (http://www.motorsportmagazine.com/race/motogp-race/hunting-the-honda/)

GIOTIS750
12/11/2014, 16:57
ΧΡΟΝΟΙ ΣΤΗΣ 5 ΗΩΡΑ

1. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 31.119s (Lap 23/32)
2. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 31.164s | +0.045s (27/38)
3. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 31.476s | +0.357s (35/37)
4. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 31.492s | +0.373s (30/39)
5. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 31.519s | +0.400s (31/42)
6. Cal Crutchlow GBR CWM LCR Honda (RC213V) 1m 32.072s | +0.953s (16/31)
7. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 32.113s | +0.994s (29/30)
8. Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (Desmosedici) 1m 32.194s | +1.075s (34/38)
9. Aleix Espargaro ESP Team Suzuki MotoGP (GSX-RR) 1m 32.212s | +1.093s (4/32)
10. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Desmosedici) 1m 32.329s | +1.210s (35/52)
11. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 1m 32.602s | +1.483s (27/29)
12. Danilo Petrucci ITA Pramac Racing (Desmosedici) 1m 32.873s | +1.754s (8/34)
13. Alvaro Bautista ESP Factory Aprilia Gresini (ART) 1m 33.063s | +1.944s (35/38)
14. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RC213V-RS/RCV1000R) 1m 33.116s | +1.997s (18/26)
15. Scott Redding GBR Marc VDS Racing Team (RC213V) 1m 33.208s | +2.089s (23/33)
16. Mike di Meglio FRA Avintia Racing (Desmosedici) 1m 33.560s | +2.441s (33/39)
17. Maverick Vinales ESP Team Suzuki MotoGP (GSX-RR) 1m 33.572s | +2.453s (37/41)
18. Stefan Bradl GER NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 33.852s | +2.733s (6/13)
19. Eugene Laverty IRL Drive M7 Aspar Honda (RCV1000R)* 1m 33.998s | +2.879s (30/39)
20. Loris Baz FRA NGM Forward Racing (Forward Yamaha)* 1m 34.126s | +3.007s (31/32)
21. Jack Miller AUS CWM LCR Honda (RCV1000R)* 1m 34.311s | +3.192s (37/40)
22. Marco Melandri ITA Factory Aprilia Gresini (ART) 1m 34.531s | +3.412s (28/30)


Valencia MotoGP Test Live Commentaries

http://www.crash.net/motogp/livecommentaries/5177/valencia-motogp-test.html

GIOTIS750
12/11/2014, 17:09
Valencia MotoGP test Wednesday - conditions dry

1 MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team 1:30.973 58 / 68
2 PEDROSA, Dani Repsol Honda Team 1:31.119 0.146 0.146 23 / 57
3 LORENZO, Jorge Movistar Yamaha MotoGP 1:31.164 0.191 0.045 27 / 64
4 ESPARGARO, Pol Monster Yamaha Tech 3 1:31.288 0.315 0.124 51 / 53
5 ROSSI, Valentino Movistar Yamaha MotoGP 1:31.301 0.328 0.013 64 / 68
6 SMITH, Bradley Monster Yamaha Tech 3 1:31.365 0.392 0.064 52 / 53
7 PETRUCCI, Danilo Pramac Racing 1:31.665 0.692 0.300 63 / 66
8 CRUTCHLOW, Cal CWM LCR Honda 1:31.774 0.801 0.109 52 / 53
9 HERNANDEZ, Yonny Energy T.I. Pramac Racing 1:31.914 0.941 0.140 47 / 52
10 ESPARGARO, Aleix Team Suzuki MotoGP 1:31.973 1.000 0.059 34 / 41
11 BARBERA, Hector Avintia Racing 1:32.007 1.034 0.034 75 / 84
12 PIRRO, Michele Ducati Test Team 1:32.113 1.140 0.106 34 / 68
13 HAYDEN, Nicky Drive M7 Aspar 1:32.173 1.200 0.060 44 / 53
14 REDDING, Scott Team Estrella Galicia Marc VDS 1:32.621 1.648 0.448 58 / 64
15 BRADL, Stefan NGM Forward Racing 1:32.784 1.811 0.163 26 / 38
16 BAUTISTA, Alvaro Factory Aprilia Gresini 1:32.810 1.837 0.026 50 / 68
17 DI MEGLIO, Mike Avintia Racing 1:32.922 1.949 0.112 63 / 70
18 VIÑALES, Maverick Team Suzuki MotoGP 1:33.216 2.243 0.294 56 / 60
19 BAZ, Loris NGM Forward Racing 1:33.486 2.513 0.270 56 / 60
20 LAVERTY, Eugene Drive M7 Aspar 1:33.509 2.536 0.023 59 / 62
21 MILLER, Jack CWM LCR Honda 1:33.746 2.773 0.237 49 / 61
22 MELANDRI, Marco Factory Aprilia Gresini 1:34.336 3.363 0.590 50 / 56 - See more at: http://www.bikesportnews.com/news-detail.cfm?newstitle=Valencia-MotoGP-test:-Wednesday-times&newsid=13476#sthash.2xr1NtM2.dpuf

Antonisss
12/11/2014, 18:16
Πάειιιιιιιιιιιιιιιιι. Θα την παλεύουμε με αυτές τις εικόνες όλο το χειμώνα

326907

GIOTIS750
12/11/2014, 18:28
326908

ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΑ ....

326909

SHOOTER045
12/11/2014, 18:47
Το κρατάει γεραααα















Το κλειδί...

GIOTIS750
12/11/2014, 18:52
Οχι σουτερ να δουλευει το κοριτσι !!!!

326910326912

GIOTIS750
12/11/2014, 18:55
MotoGP Test Valencia 2014, 37 [FOTO]

326911

http://www.derapate.it/articolo/motogp-test-valencia-2014-terza-giornata-live-in-diretta-web-foto/61543/

GIOTIS750
12/11/2014, 18:57
Suzuki aware of reliability issues

By: Graeme

12th November 2014
MotoGP


Maverick Vinales testing Suzuki at Valencia 2014 Photo: Suzuki Racing

Suzuki declared themselves pleased with their wildcard appearance at the season ending Valencia Grand Prix, despite the reliability issues their brand new GSX-RR machine suffered throughout the weekend which was prematurely ended after Randy de Puniet had to retire from the race with gearbox issues.

Despite the issues, project leader Satoru Terada stated that the team were fully aware of the cause and confirmed that they will be fixed by next year’s test at the Sepang Internation Circuit in February.

Our MotoGP engine already has good durability on the dyno but unfortunately this weekend we found some problems on track. When we fix these problems we will get more speed and more power. We know what happened in the engine but unfortunately we don’t have the time to fix it, but it will be fixed by Sepang. Basically I believe the potential of our bike isn’t too bad already.

Former Yamaha Team Manager Davide Brivio has declared the decision to race here a success despite the issues faced over the weekend, as it is only in competitive action that they are able to accurately judge the level of their performance. Another reason for racing this weekend was to reward test rider Randy de Puniet who did not race this year to concentrate on testing the Suzuki ahead of their return.

We spent a lot of time testing in the last year with de Puniet,” said Brivio. “We think that he did a very good job because of the fact that we have arrived here with a bike that is not so bad. Suzuki decided to come back into MotoGP for 2015 but we wanted to race as soon as possible and the first opportunity was to come here as a wild-card in order to understand our level and to pick up information.

It was a very good decision because in the race you learn a lot and you see the level of our competitors, during testing you can only guess. We also wanted to reward Randy with a gift for his final step of development with us and we wanted to thank him with this race.

Immediately after the race, Suzuki’s riders for 2015, Aleix Espargaro and Maverick Vinales, took to the track for their Suzuki debuts as they get their first taste of their new bike after moving from NGM Forward Racing and Moto2 respectively.

Brivio continued:

Yesterday we really started our job with Aleix Espargaro and Maverick Vinales and it was a good starting day. Our target for coming here was to get information so that we can use it next four months before the season starts to be as well prepared as possible. The first race isn’t the end of the world, this is a medium term project and we won’t be ready 100% by the first race but we’ll continue the job of any competitor during the season.

Nobody expects Suzuki to be challenging for race wins from the first race of the season and they’ll be looking on next season as a way to measure progress and gather data ahead of the big changes coming to the sport in 2016 where the tyre manufacturer will change from Bridgestone to Pirelli and the spec ECU will have to be used by all teams. By competing this season they can test themselves and be in much better position to compete in 2016 having had one year of racing experience.

http://www.motoscene.co.uk/2014/11/suzuki-aware-reliability-issues/

SHOOTER045
12/11/2014, 18:59
Οχι σουτερ να δουλευει το κοριτσι !!!!

326910

Ρε μπας και έχουν βαλβίδα?
Σε προηγούμενη φώτο είναι ποίο μικρα...

MG-KTiNoS
12/11/2014, 19:33
326914

Μια χαρά ο ΠετρούΞ

argiris34
13/11/2014, 11:40
Κάπου διάβασα οτι στη suzuki προτιμουν να εχουν θέματα με τον κινητηρα παρα με τα στησιμο γιατι τον κινητηρα μπορουν να τον δουλευουν non stop μεχρι το επομενο τεστ, το πλαισιο οχι

RaGe_Raptor
13/11/2014, 11:55
Σωστά ... Τα σχόλια του Αλέιξ για το πλαίσιο είναι παραπάνω από ενθαρρυντικά .. Τώρα τρέχουν για άλογα και ίσως seamless μέχρι τον πρώτο αγώνα.. #TEAMSUZUKI

RaGe_Raptor
13/11/2014, 12:09
Petrux326940
Aleix326941
Vale326942

GIOTIS750
13/11/2014, 20:49
Valencia MotoGP test: Marquez unhappy with RC213V changes
13/11/2014

It doesn't stop him doing this every lap though...
It doesn't stop him doing this every lap though...

By David Miller
Image by Bonnie Lane

Reigning MotoGP World Champion Marc Marquez is unhappy with the changes Honda made to his RC213V for the Valencia test and says they must find a compromise between the 2014 and 2015 chassis before the Valencia test.

Marquez spent all of yesterday using the 2015 prototype, which has revised engine and frame, but went out on the 2014 bikes in his last exit and immediately set the quickest time of the three days.

“At the moment, the character of the engine I don’t like is the way of the engine brake. It was locking a lot so we must go on the other side. On the exit of the corner it looks a little bit too aggressive but we can manage that with electronics,” said Marquez, speaking at Valencia.

“The problem is the chassis is a real part I didn’t like. I was not able to make the best line on the corner and when you are not on the best line from mid-corner to exit you aren’t on the correct speed and everything coming worse.

“In one day, is difficult to say. The positive is where I was struggling more on the last part with the brakes we improve but then they try another thing in the chassis on the rear, on that part I don’t like. We need to make a compromise between chassis to improve.

“We can try many things, geometries, we didn’t play with the setup, but I am happy because they understand well what I need. I set my best lap on the current bike after spending all day on the new prototype.

“The biggest difference here was the engine, but that affect that chassis directly. Brno is totally different and there it was working well but here the rear part I didn’t like it. We must find the best compromise for Malaysia test.”
- See more at: http://www.bikesportnews.com/news-detail.cfm?newstitle=Valencia-MotoGP-test:-Marquez-unhappy-with-RC213V-changes&newsid=13485#sthash.dq7Y7Plz.dpuf

Antonisss
13/11/2014, 21:31
Έτσι, δλδ μόνο αν κάνει καμιά γκάφα η Honda θα δούμε σοβαρή μάχη για το πρωτάθλημα του χρόνου, γιατί στην αντίπερα όχθη το νέο πλαίσιο στη Yamaha δεν έφερε αρνητικά σχόλια...

Antonisss
14/11/2014, 00:17
http://www.gpone.com/en/2014111115477/Lorenzo-I-met-my-enemy-and-he-was-me.html