View Full Version : MotoGP 2015 Pre-Season
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
[
8]
9
10
11
12
endopandou
21/01/2015, 07:41
Σε περισσότερα νέα ο κ@ριόλης Εσπελέτα ως άλλος Elliot Carver έχει βάλει σκοπό to take over the world με νέα παράνομη απ ευθείας ανάθεση τηλεοπτικών δικαιωμάτων απ τον βασιλεύ Ξιππολίτο. Ωστόσο τα endurance δείχνουν προς το παρόν να παραμένουν υπό την FIM.
http://www.asphaltandrubber.com/racing/dorna-tv-right-fim-championships/?utm_campaign=twitter&utm_medium=twitter&utm_source=twitter
330011
MG-KTiNoS
21/01/2015, 10:50
Τα λέγαμε... ΔΕΝ θα έχουν εντελώς ενιαία και σφραγισμένη ecu. Δεν τα λέγαμε; :wave2:
Το όνομα της μικρής παραχώρησης από τη dorna για να επιτευχθεί η συμφωνία είναι ''free devices''
dorna - πλανητάρχης Nakamoto σημειώσατε 2
http://www.crash.net/motogp/news/213007/1/agreed-principles-for-2016-motogp-ecu.html
Αυτό το 2 είναι στανταράκι εδώ και πολλά χρόνια
endopandou
21/01/2015, 11:01
Αυτό το 2 είναι στανταράκι εδώ και πολλά χρόνια
:a44: :a44: :tooth:
http://www.crash.net/motogp/news/213007/1/agreed-principles-for-2016-motogp-ecu.html
Η ECU (hardware) είναι ήδη κοινή σε όλες τις μοτοσυκλέτες, αυτό που οι factory ομάδες είχαν ως πλεονέκτημα ως τώρα, ήταν η δυνατότητα να τρέχουν το δικό τους λογισμικό (στην κοινή για όλους ECU).
Για το 2015, αυτό που λέει το άρθρο είναι πως θα ισχύει το ίδιο όπως και πέρυσι, με τη διαφορά πως το in-house software της κάθε factory ομάδας θα παραμείνει παγωμένο (χωρίς εξέλιξη) από την 1η Ιουλίου και μετά:
“Each team must compete in the [German] race using only that team's single and final frozen version of their manufacturer's software,” the 2015 rules state. “The ECU will be removed from one Factory Option machine of each team at the conclusion of the [German] race... This ECU will be sealed and kept as the sample frozen software for that team.”
«Κάθε ομάδα πρέπει να αγωνιστεί στον [γερμανικό] αγώνα χρησιμοποιώντας μόνο την μοναδική και τελική παγωμένη έκδοση του λογισμικού του κατασκευαστή της» λένε οι κανονισμοί του 2015. «Η ECU θα αφαιρεθεί από μια Factory Option μοτοσυκλέτα κάθε ομάδας με το τέλος του [γερμανικού] αγώνα... Η ECU αυτή θα σφραγιστεί και θα κρατηθεί ως δείγμα της παγωμένης έκδοσης του λογισμικού για την ομάδα αυτή.»
Επρεπε να διαβαζεις τον εντο πριν κανα 7μηνο-6μηνο στο fb οταν του ελεγα οτι εχουν ηδη κοινη ecu και του ειχα βαλει ενα λινκ για παγωμα λογισμικου (κατι τετοιο, δεν θυμαμαι ακριβως). Και αυτος ελεγε οτι η κοινη ecu θα μπει το 2016 :lol: :lol: :tooth:
Αχχ και δεν εχω αποδειξεις γιατι εφυγα απο την ομαδα του στο fb πριν κανα 2μηνο. Θα ξαναεπεφτε πολυ γελιο :p
Απο τοτε το εχει παρει πολυ προσωπικα το θεμα . Οπου εβρισκε λινκς και αρθα σχετικα με ecu , software κτλ τα ποσταρε αμεσως.
Iσως ειναι και η ηλικια , αλλο να εισαι 20-25 και να εισαι αυτο που λεω open minded και να το ξεχνας και αλλο να εχεις τα διπλα χρονια ! :p :p
MG-KTiNoS
21/01/2015, 22:14
Επρεπε να διαβαζεις τον εντο πριν κανα 7μηνο-6μηνο στο fb οταν του ελεγα οτι εχουν ηδη κοινη ecu και του ειχα βαλει ενα λινκ για παγωμα λογισμικου (κατι τετοιο, δεν θυμαμαι ακριβως).
Μπορείς να μου λύσεις 2 απορίες?
1 Τι κάνει η ECU
2 Πόσοι φτιάχνουν ECU
?
Επρεπε να διαβαζεις τον εντο πριν κανα 7μηνο-6μηνο στο fb οταν του ελεγα οτι εχουν ηδη κοινη ecu και του ειχα βαλει ενα λινκ για παγωμα λογισμικου (κατι τετοιο, δεν θυμαμαι ακριβως). Και αυτος ελεγε οτι η κοινη ecu θα μπει το 2016 :lol: :lol: :tooth:
Αχχ και δεν εχω αποδειξεις γιατι εφυγα απο την ομαδα του στο fb πριν κανα 2μηνο. Θα ξαναεπεφτε πολυ γελιο :p
Απο τοτε το εχει παρει πολυ προσωπικα το θεμα . Οπου εβρισκε λινκς και αρθα σχετικα με ecu , software κτλ τα ποσταρε αμεσως.
Iσως ειναι και η ηλικια , αλλο να εισαι 20-25 και να εισαι αυτο που λεω open minded και να το ξεχνας και αλλο να εχεις τα διπλα χρονια ! :p :p
Από κοινωνικά δίκτυα έχω μόνο ένα Google+ και αυτό για να παρακολουθώ πολύ συγκεκριμένα πράγματα, όχι για «κοινωνική δικτύωση», οπότε δεν ξέρω γενικώς τι παίζει.
Το "κοινή ECU" αν και τυπικά ήδη ισχύει, στην ουσία δεν έχει κανένα νόημα. Δεν είναι το hardware ο περιοριστικός παράγοντας για την απόδοση, οπότε ο endo έχει δίκιο όσον αφορά το «ζουμί» της υπόθεσης.
Γενικά πάντως, καλό θα είναι να αποφεύγονται ageism (https://en.wikipedia.org/wiki/Ageism) επιχειρήματα, καθώς 1) χρησιμοποιούν μεγεθυσμένα στερεότυπα και ως εκ τούτου σπανίως ισχύουν, 2) απευθύνονται αδιακρίτως παντού (πχ και εγώ είμαι 40 οπότε σ'υμφωνα με τα παραπάνω με αντιστοίχως κλειστά μυαλά οπότε εξ' ορισμού ακατάλληλος ως «σύμμαχος» στη συγκεκριμένη διαδικτυακή αντιπαράθεση (στην οποία εξάλλου δεν πήρα καν θέση) και 3) για κάθε ageism υπέρ μιας ηλικιακής ομάδας, υπάρχει και ο αντίστοιχος που την επικρίνει.
Εεεε και συ, ασε λίγο να τον πειραξω :p
Για τα δίκτυα ,ουτε εγώ είχα , ο Έντο με έκανε και έκανα. Το τουιτερ είναι φοβερό γι αυτο το πράγμα και ειδικά στο instant info. Οχι οτι ειχα θεματα πιο πριν που δεν ειχα , αλλα εδω μιλαμεν για πληροφορια στο δευτερολεπτο.Το fb κάθεται αφο ότου έφυγα απο την ομάδα του.
endopandou
21/01/2015, 23:54
Η ECU (hardware) είναι ήδη κοινή σε όλες τις μοτοσυκλέτες, αυτό που οι factory ομάδες είχαν ως πλεονέκτημα ως τώρα, ήταν η δυνατότητα να τρέχουν το δικό τους λογισμικό (στην κοινή για όλους ECU).
Για το 2015, αυτό που λέει το άρθρο είναι πως θα ισχύει το ίδιο όπως και πέρυσι, με τη διαφορά πως το in-house software της κάθε factory ομάδας θα παραμείνει παγωμένο (χωρίς εξέλιξη) από την 1η Ιουλίου και μετά:
Ναι φυσικά έτσι είναι, είχα πει εκ παραδρομής πως έχουν και διαφορετικό χάρντγουερ και ο μάριος το κράζει τώρα λες και κάτι τρέχει στις Βρυξέλλες. Την ερώτηση για τα free devices θελει να κάνει γαργάρα και κατινίζει
endopandou
21/01/2015, 23:57
Μπορείς να μου λύσεις 2 απορίες?
1 Τι κάνει η ECU
2 Πόσοι φτιάχνουν ECU
?
Η ουσία είναι ο διαφορετικός τρόπος που λειτουργούν τα hardware και οι θύρες που υπάρχουν.
Η μπος φτιάχνει, η μαρέλι, η μιτσουμπίσι και η χόντα
endopandou
22/01/2015, 00:02
απο την ομαδα του στο fb δεν έχει θέση εδώ η αναφορά της ομάδας στην οποία είμαι μέλος, δεν είναι δική μου... γκετ σίριους :nono:
Ποια γαργαρα?!? Είσαι γατονι αλλά εγώ δεν το πήρα χαμπαρι . Το πήρα και πολύ γρήγορα το κείμενο κ απο κινητό. Αυτό το free devices δεν μπόρεσε το μυαλό μου να δώσει ακριβως τον ορισμό. Ισως φταίει επειδή δεν γράφει τίποτα το κείμενο. Που ακριβως θα είναι free devices? Στην θύρα? Που ακριβώς? Δεν λέει κάτι. Λέει απλώς communicate , που μπορεί αυτό να μεταφράζεται στην θύρα , ξέρω και γω. Είναι μλκες . Δεν λένε ακριβώς
Εντάξει τώρα το ειδα γι αυτό εδώ προσπαθείς να κανεις συζήτηση? Το πιο τρομερό είναι το fuel injector. Ελεος ρε Έντο , ακόμα και αυτά λένε μπορούν να ελεγχθούν , να αποφασίσουν κτλ.
Ελεος! :p
Σιγά τα αβγά. Εκτός αν παλι μου διέφυγε κάτι.
Apart from homologated sensors, there will be a list of Free Devices which are the only other devices allowed to communicate via CAN BUS with the ECU. Free Devices will include:
> All actuators, such as fuel injectors, ignition coils, electric motors, actuation coils, fuel pumps.
> Alternator and related Regulator/Powerbox (CAN protocol homologated by the Organiser).
> Dashboard and message display devices (CAN protocol is unidirectional from ECU to device, homologated by the Organiser).
> Inertial Platforms (up to 2 IPs are permitted, CAN protocol homologated by the Organiser).
> Wiring Harness.
> Any device specifically allowed by the Organiser.
GIOTIS750
22/01/2015, 07:59
APRILIA NEWS
Biaggi tests MotoGP electronics then crashes
Published: Yesterday 21:00
Biaggi tests MotoGP electronics then crashes
MotoGP and WSB legend Max Biaggi joined 2015 Red Devils Aprilia riders Leon Haslam and Jordi Torres on track at the first day of wet and dry Portimao testing - but his mission was not to help with the WSB programme, despite riding what appeared to be just an Aprilia RSV-4.
He was, in fact, making a first track evaluation of new software to meet the future electronic regulations in MotoGP.
Despite the often-slippery track conditions Biaggi made multiple track exits to test the new software, but a technical issue meant he finally lost the rear entering a corner and landed on his left side.
“We had some technical problem,” explained Biaggi, who hurt his left shoulder in the fall. He does not think he hit it hard enough to have suffered a fracture, and hopes to ride again, if it is dry, on day two.
He said of his task today, “I am working for MotoGP. Something that we are testing for MotoGP, so basically it is all new. It is electronics, software. Basically it is work to make this bike work with the new rules for MotoGP. Basically that is why all the strategy, traction, wheelie – they are re-writing to suit the new technical class. This is really the first time to test.”
“For me the last time I came here is three years ago. I have started to re-adapt myself to riding this kind of bike and in the wet does not help, of course, but it is OK,” said Max. “The weather conditions are not so good. I am OK, not here looking for anything just to try to help them to develop this bike.”
http://www.motorcyclenews.com/sport/world-superbikes/2015/january/biaggi-tests-motogp-electronics-then-crashes/
MG-KTiNoS
22/01/2015, 10:41
Η ουσία είναι ο διαφορετικός τρόπος που λειτουργούν τα hardware και οι θύρες που υπάρχουν.
Η μπος φτιάχνει, η μαρέλι, η μιτσουμπίσι και η χόντα
Το "κοινή ECU" αν και τυπικά ήδη ισχύει, στην ουσία δεν έχει κανένα νόημα. Δεν είναι το hardware ο περιοριστικός παράγοντας για την απόδοση, οπότε ο endo έχει δίκιο όσον αφορά το «ζουμί» της υπόθεσης.
Αυτά όλα μπορούν να βολευτούν εύκολα όποια κομπιούτερ και να βάλουν...
:)
endopandou
22/01/2015, 12:22
Αυτά όλα μπορούν να βολευτούν εύκολα όποια κομπιούτερ και να βάλουν...
:)
Τι λες πάλι βρε συ; Φυσικά και ΔΕΝ μπορούν να βολευτούν αφού μιλάμε για εντελώς διαφορετικής προσέγγισης hardware.
Τα κουμπιούτε ΔΕΝ είναι ίδιας αρχιτεκτονικής μα εντελώς διαφορετικά συστήματα τα οποία ουσιαστικά χωρίζονται σε 2 κατηγορίες. Η διαφορά των μαρέλι -που είναι ίδιας φιλοσοφίας με των χόντα και γιαμάχα- αρχικά εντοπιζόταν στις έξτρα θύρες του χοντα για τις οποίες έκαναν όλη τη φασαρία οι χονταίοι.
Για μια τέτοιου τύπου ecu παρακαλούσε χρόνια και ο Pata για το cbr στα sbk και το 2004 που την πήρε μεταμορφώθηκε όλο το μηχανάκι.
Από εκεί και πέρα δεν αρκεί μόνο το περισσοτέρων δυνατοτήτων σύστημα, χρειάζεται και το σωστό τιμ για να το σετάρει.
MG-KTiNoS
22/01/2015, 13:17
Τι λες πάλι βρε συ; Φυσικά και ΔΕΝ μπορούν να βολευτούν αφού μιλάμε για εντελώς διαφορετικής προσέγγισης hardware.
Τα κουμπιούτε ΔΕΝ είναι ίδιας αρχιτεκτονικής μα εντελώς διαφορετικά συστήματα τα οποία ουσιαστικά χωρίζονται σε 2 κατηγορίες. Η διαφορά των μαρέλι -που είναι ίδιας φιλοσοφίας με των χόντα και γιαμάχα- αρχικά εντοπιζόταν στις έξτρα θύρες του χοντα για τις οποίες έκαναν όλη τη φασαρία οι χονταίοι.
Για μια τέτοιου τύπου ecu παρακαλούσε χρόνια και ο Pata για το cbr στα sbk και το 2004 που την πήρε μεταμορφώθηκε όλο το μηχανάκι.
Από εκεί και πέρα δεν αρκεί μόνο το περισσοτέρων δυνατοτήτων σύστημα, χρειάζεται και το σωστό τιμ για να το σετάρει.
Άλλο ο Πάτα άλλο η Γιαμάχα...
Όχι μόνο να στο σετάρει αλλά να σου φτιάξει και το πρόγραμμα για κάθε πίστα
και για κάθε είδους καιρικές συνθηκες.
Θες δηλαδή και προγραμματιστές και τηλεμετρία κλπ κλπ
endopandou
22/01/2015, 17:04
Άλλο ο Πάτα άλλο η Γιαμάχα...
Όχι μόνο να στο σετάρει αλλά να σου φτιάξει και το πρόγραμμα για κάθε πίστα
και για κάθε είδους καιρικές συνθηκες.
Θες δηλαδή και προγραμματιστές και τηλεμετρία κλπ κλπ
:tooth: αυτό το άλλο ο Πάτα, άλλο η Γιαμάχα είναι σαν το προχθεσινό ''είναι καλύτερη ομάδα η απρίλια'' :a23: Ωστόσο ρε μάστορα δεν καταλαβαίνω τι είδους ανάγκη είναι αυτή που σε κάνει να γράφεις ότι να ναι ενώ δεν έχεις ασχοληθεί καθόλου με το αντικείμενο; :confused: Οι ecu δεν είναι όλες ίδιες σου λένε και εσυ γράφεις ψιψιψίνια και κοκοψόψα περί ανέμων και υδάτων :beer:
Η Suzuki είχε ecu mitsu με αρχιτεκτονική που ονομάζεται 4 σε 1 (ή κάπως έτσι δεν θυμάμαι ακριβώς) και εξέλιξε μέσα από δοκιμές ένα software πάνω σε αυτή την αρχιτεκτονική. Άλλαξε σε ecu με αρχιτεκτονική 2 σε 2 της μαρέλι όπου της δόθηκε δώρο ένα βασικό software για να μην ξεκινήσουν να ψάχνουν απ την αρχή και με αστείες ρυθμίσεις τα πήγε πολύ καλύτερα. Το ίδιο συνέβηκε και με την mgm, όπου χαροπάλευαν με την παλιά ecu και ένα team που δεν μπόρεσε ποτέ να τη ρυθμίσει. Πήραν τη νέα, πήραν και σημαντική βοήθεια από τον νέο σοφτγουερίστα και από πάτος με Κόλιν έγιναν ομάδα με τον Αλέιξ.
Το ίδιο έγινε και με bmw και Kawa στα sbk όπου μόλις άλλαξαν είδος ecu τα κατάφεραν καλύτερα. (η bmw έμεινε με μπος αλλά νέο σύστημα)
Το μέγεθος της Yam φυσικά είναι μεγαλύτερο και από τη στιγμή που οι ομάδες έχουν ίδιο μηχάνημα, η διαφορά έγκειται στη δύναμη των σοφτγουερίστων και των πληροφοριών που τους δίνονται.
Οι 2 μεγάλοι δεν ήθελαν την ενιαία χαμηλότερου σπεκ ecu της μαρέλι γιατί είχαν επί χρόνια επενδύσει σε πολυπληθή τιμ μηχανικών και μηχανικών ηλεκτρονικών με αποτέλεσμα να διαχειρίζονται πολύ περισσότερες παραμέτρους της μοτό συνολικά.
Αυτό ήθελε ορθώς ο εσπελέτα να εκλείψει γιατί καμία άλλη εταιρία δεν θα μπορούσε να επενδύσει τόσα κεφάλαια ώστε να εξέλισσε τόσο ποιοτικό σύστημα ηλεκτρονικών.
Η αδικία είναι πως οι μικροδιαφορές στα κορυφαία συστήματα υπήρχαν για τον λόγο του ότι πρόκειται για διαφορετικού τρόπου απόδοσης μοτέρ αφού μιλάμε για i4 screamer, i4 cp και v4bb.
Πληροφορίες για το πως λειτουργούν τα 2 συστήματα είχαν δώσει παλιότερα ο Νόγιες (υπάρχει κείμενο, ψάξτε το) και κάποιες λιγότερες ο Ράιντερ σε κουβέντα με τον Στιβ Πάρις (αυτό υπάρχει σε βίντεο κάποιου περσινού αγώνα sbk)
MG-KTiNoS
22/01/2015, 17:35
Θα στο πω ακόμα ΜΙΑ φορά (τελευταία)
ΔΕΝ EINAI H ECU ΤΟ ΘΕΜΑ
Το θέμα είναι που βάζεις αισθητήρες, τι μετράνε, ποιό πρόγραμμα επεξεργάζεται τα ντάτα και μετά πως επεμβαίνει στο μηχανάκι.
Η ECU ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΤΡΟΜΕΡΟ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ
Κατάλαβες?
Αν όχι ξαναδιάβασε το.
:D
endopandou
22/01/2015, 17:40
το νιώθετε και σεις το ντουμάνι; :a44::a44: τελικά μερικοί άνθρωποι δεν σώνονται με τίποτα :whiteflag:
μέχρι εκεί αξίζει να ψάξω... http://www.worldsbk.com/en/videos/2014/Pata%20Honda%20Tech%20Talk%20Electronics
MG-KTiNoS
22/01/2015, 17:58
το νιώθετε και σεις το ντουμάνι; :a44::a44: τελικά μερικοί άνθρωποι δεν σώνονται με τίποτα :whiteflag:
μέχρι εκεί αξίζει να ψάξω... http://www.worldsbk.com/en/videos/2014/Pata%20Honda%20Tech%20Talk%20Electronics
Εγώ δεν μπορώ να το ανοίξω αυτό που έβαλες αλλά συμφωνώ, είσαι ανεπίδεκτος και δεν ακούς κι όλας...
:wave2:
GIOTIS750
23/01/2015, 19:43
Ελα και το γλυκακι :p
https://www.youtube.com/watch?v=C2-T9UMRg8c&x-yt-ts=1421914688&feature=player_detailpage&x-yt-cl=84503534
https://www.youtube.com/watch?v=C2-T9UMRg8c&x-yt-ts=1421914688&feature=player_detailpage&x-yt-cl=84503534
μα να μην φαει ουτε ενα σοκολατα!!:bawl:
GIOTIS750
23/01/2015, 20:25
330133
KAWASAKI NEWS Moto2 rider Dominique Aegerter will test a Kawasaki MotoGP prototype machine in Jerez at the end of January, prompting rumours that Kawasaki are considering a return in 2016.
Aegerter was contacted directly, and invited by Kawasaki as the man to head the test, after becoming close with Kawasaki management after testing the Avintia-Kawasaki machine in the post race test in Barcelona last season.
The Swiss rider will test the new bike at Jerez on the 26th and 27th of January in Andalusia, and the new bike will be run with Magneti Marelli software and Michelin tyres, which will be mandatory to every MotoGP team from 2016, further prompting speculation that they are seriously contemplating a full time return for the first time since 2008.
“Yes, I will test with Kawasaki in Jerez on the 26th and 27th of January. My team has dealt with the issue, as they did with the Avintia test. I will ride a prototype, working with the Kawasaki test team,” the 24-year-old told speedweek.com.
“The invitation for this test came directly from the factory. I met a few people at the test in Barcelona that are involved in the Kawasaki project. What I will test exactly, I don’t know yet. The machine is however, equipped with Michelin tires, although not the ones which will be used in MotoGP in 2016.
“I already know what you need to have to ride a MotoGP bike. But I have not sat on a race engine since November, Now, I will get on a MotoGP bike, that’s not so simple. But I am very excited!” Revealed the Swiss rider.
Despite all signs pointing to a return for Kawasaki, the news from the factory is clear and goes against the signs. Kawasaki Racing Director Ichiro Yoda has stated on several occasions that they are not planning a return to MotoGP, and IRTA president Hervé Poncharal also told speedweek.com, that “I have nothing heard of a Kawasaki return.”
This was also what Dorna CEO Carmelo Ezpeleta said. “I’m sorry, we have not received information indicating a MotoGP entry of Kawasaki,” explained Ezpeleta. If Kawasaki were planning a return for 2016, or even 2017, they would have to notify, and request a grid space. The application process can take time, and KTM have already notified Dorna of their MotoGP intentions for 2017.
Despite everybody from Kawasaki stating they have no intentions to return, you have to question how much longer Kawasaki would want to sit out, with Yamaha, Honda and Ducati joined by Suzuki and Aprilia for 2015, and with KTM joining in 2017, Kawasaki would be the only major player not participating in Moto gp.
http://gpxtra.com/2015/01/16/dominique-aegerter-to-test-kawasaki-prototype-motogp-return-in-2016/
GIOTIS750
24/01/2015, 08:05
Εγώ δεν μπορώ να το ανοίξω αυτό που έβαλες αλλά συμφωνώ, είσαι ανεπίδεκτος και δεν ακούς κι όλας...
:wave2:
Aυτο ειναι το βιντεο PATA Honda Tech Talk: Electronics
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=v0QEUGHrxko&x-yt-cl=84503534&x-yt-ts=1421914688
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=v0QEUGHrxko&x-yt-cl=84503534&x-yt-ts=1421914688
Ανεβασε μια φωτο ο λορενθο και φαινεται πολυ αδυνατισμενος και αρκετα γραμμωμενος. Και εχουν ακομα 1+ μηνα για να μπουνε σε φουλ ρυθμους. Απο οτι φαινεται το παθημα, εγινε μαθημα.
Με ενα ανταγωνιστικο m1 ειμαι σιγουρος οτι θα δουμε ενα διαφορετικο λορενθο σε σχεση με το 2014 ή εναν λορενθο απο τα παλια, ταχυτητατο και ισσοροπημενο ταυτοχρονα!
330183
Billymuse
25/01/2015, 22:45
Συμφωνήθηκαν οι αρχές για την ECU του 2016
Όπως εξηγούνται από τους κανονισμούς..
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=18952
endopandou
26/01/2015, 09:51
Συμφωνήθηκαν οι αρχές για την ECU του 2016
Όπως εξηγούνται από τους κανονισμούς..
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=18952
το free device θα είναι προφανώς ένας παράλληλος εγκέφαλος με δυνατότητα να διαγράφει μόνος του κάποια data όταν σβήσει το μηχανάκι. Ότι γίνεται και τωρα απ τη Honda στη moto2 δηλαδή.
Νομίζω πως τελικά αυτή είναι μια καλή και ισότιμη λύση αν λάβουμε υπ όψιν πως οι 2 Γιάπωνες κατασκευαστές έχουν επενδύσει πολύ χρήμα στο αντικείμενο και θα τους έπεφτε βαρύ να μην μπορέσουν να εξαργυρώσουν ένα μέρος. Στο μέλλον και αναλόγως που θα οδεύσει το πράγμα ίσως να καταργήσουν εντελώς τα free devices
MG-KTiNoS
26/01/2015, 11:33
330183
Αυτή η φωτογραφία θυμίζει πιο πολύ ασκηση φυσικοθεραπείας ή κάνω λάθος?
Τρούπερ τρούπερ είσαι εδώ?
SHOOTER045
26/01/2015, 11:42
Το ότι δεν φαίνεται το δεξί χέρι, είναι κάπως ύποπτο
:a31::a31::a31:
Δεν μπορεις να ξερεις τι ακριβως ειναι.Μπορει να ειναι απλως γυμναστικη επειδη μπορει να εχει μια φορα την εβδομαδα λαστιχα. Μπορει να ειναι απλως ζεσταμα.
Αμα ειχε συμβει κατι θα το ειχαν παρει χαμπαρι οι journalist και θα το ξεραμε (πχ οπως ο χερναντεζ θα λειπει στο τεστ).
Αμα οντως εχει συμβει κατι ,μπορει να ειναι τοσο μικρο το προβλημα που θα το ξεπερασει σε ελαχιστες μερες.
Εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι αδυνατισε και δουλευει πολυ!
SHOOTER045
26/01/2015, 14:20
Να εκανε και κανένα μπάνιο με ζάχαρη, η σιρόπι ή τέλος πάντων μια αποξινιση...
MG-KTiNoS
26/01/2015, 14:40
Το ότι δεν φαίνεται το δεξί χέρι, είναι κάπως ύποπτο
:a31::a31::a31:
Αυτή είναι μια από τις ασκήσεις ενδυνάμωσεις όταν έχεις θέμα με τον ώμο.
(εγώ εμένα να ρωτάς, νοσοκομείο σκέτο, ο Άγιος Ξάπλας)
:lol:
MG-KTiNoS
26/01/2015, 14:41
Να εκανε και κανένα μπάνιο με ζάχαρη, η σιρόπι ή τέλος πάντων μια αποξινιση...
θα σου πω του χρόνου τι έκανε...
:a9:
RaGe_Raptor
26/01/2015, 20:15
Kawasaki (http://www.motorcyclenews.com/sport/motogp/2015/january/kawasaki-back-in-motogp/)
MG-KTiNoS
26/01/2015, 20:21
Kawasaki (http://www.motorcyclenews.com/sport/motogp/2015/january/kawasaki-back-in-motogp/)
Ta suzuki δε σου φτάνουν ε? και θες και καβασάκι....
Θα τα φάμε ΚΑΙ αυτά εμείς του γκρουπ ΠΙΑΤΖΙΟ !!!!!
:lol:
RaGe_Raptor
26/01/2015, 20:26
Ta suzuki δε σου φτάνουν ε? και θες και καβασάκι....
Θα τα φάμε ΚΑΙ αυτά εμείς του γκρουπ ΠΙΑΤΖΙΟ !!!!!
:lol:
να μη βαρυστομαχιάσετε βρε..........πολύ φαϊ...!!!
MG-KTiNoS
26/01/2015, 21:57
να μη βαρυστομαχιάσετε βρε..........πολύ φαϊ...!!!
μπα το έχουμε ξανακάνει και στα 2,5 και στο WSBK....
υγ
Η πρώτη Ιταλική μάρκα που κέρδισε ΠΠ με Ιταλό αναβάτη ήταν η μοτο γκουτσι
:cool:
sapila racing
27/01/2015, 10:25
υγ
Η πρώτη Ιταλική μάρκα που κέρδισε ΠΠ με Ιταλό αναβάτη ήταν η μοτο γκουτσι
:cool:
Βεβαίως, αν και ο Ruffo τσακώθηκε με την Moto Guzzi την επόμενη χρονιά γιατί του εβαλαν team orders οι κουφαλες.
Ομως θα έλεγα οτι πιο σημαντική ηταν η επιτυχία του Nello Pagani που κι αυτός κέρδισε πρωτάθλημα με την Mondial την ιδια χρονιά, και παρα λίγο να κερδίσει και την μεγαλη κατηγορία ταυτόχρονα!
Τωρα ποια ηταν η πρώτη εξαρτάται απο το ποιά κατηγορία έτρεχε πρώτη εκείνη την ημέρα! :D
GIOTIS750
27/01/2015, 19:46
Ο Dall’Igna μιλά για την πρόοδο της Ducati
Η GP15 συναρμολογείται στο τέλος του μήνα!
Νέα 26/01/2015 - 18:31
Ο Luigi Dall’Igna, ο Γενικός Διευθυντής του Ducati Corse, μίλησε στο επίσημο site του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ταχύτητας για την πρόοδο του σημειώνει τι Ιταλικό εργοστάσιο ενόψει της νέας αγωνιστικής σεζόν.
Ο Ιταλός μηχανικός επιβεβαίωσε ότι η Desmosedici GP15 θα ετοιμαστεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες ώστε να κάνει το ντεμπούτο της στο δεύτερο τεστ της Μαλαισίας, από τις 23 ως τις 26 Φεβρουαρίου.
Στο πρώτο τεστ που θα γίνει στην πίστα Sepang της Μαλαισίας, από τις 4 ως τις 7 Φεβρουαρίου, η Ducati θα χρησιμοποιήσει μια βελτιωμένη έκδοση, την GP14,3, της μοτοσυκλέτας με την οποία έκλεισαν τη σεζόν οι Dovizioso και Iannone.
«Κάθε φορά που γίνεται λόγος για την GP15, αναφερόμαστε στα τεστ της Μαλαισίας και στον Φεβρουάριο, όμως εμείς είχαμε προγραμματίσει το ντεμπούτο για την Sepang 2», σχολίασε ο Dall’Igna. «Προσπαθήσαμε να επισπεύσουμε τα πράγματα αλλά δεν τα καταφέραμε και στο πρώτο τεστ της Sepang θα έχουμε την GP14,3».
«Πρόκειται για μια αναβαθμισμένη μοτοσυκλέτα, εν συγκρίσει με αυτή που είχαμε στο δεύτερο μισό της περασμένης σεζόν. Θα είναι σημαντικό το τεστ, διότι θα χρειαστεί να αξιολογήσουμε ένα διαφορετικό στήσιμο και στη συνέχεια θα πρέπει να επιλέξουμε το set-up για την GP15».
Για τον ακριβή βαθμό ετοιμότητας της GP15, o Dall’Igna δήλωσε: «Τα πάντα είναι έτοιμα. Περιμένουμε μερικά εξαρτήματα, αλλά το γεγονός είναι ότι ξεκινάμε τη συναρμολόγηση στο τέλος του μήνα. Έχουμε περάσει στο επόμενο βήμα από το σχεδιασμό».
«Η μοτοσυκλέτα θα είναι εντελώς διαφορετική από την GP14, την GP14,2 ή την GP14,3 αλλά επί της ουσίας παραμένουμε με το Δεσμοδρομικό σύστημα και με τον τετρακύλινδρο κινητήρα στις 90 μοίρες. Η βασική ιδέα παραμένει η ίδια, αλλά θα είναι μια εντελώς διαφορετική μοτοσυκλέτα. Το μοτέρ θα είναι πολύ πιο μικρό και αυτό θα μας βοηθήσει με τα διάφορα set-up», πρόσθεσε.
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=18966
SHOOTER045
27/01/2015, 21:20
Ειδομεν....
Παρουσιαση σε ενα 20 λεπτο
http://www.yamahamotogp.com/index.html
One thing Lorenzo said in Spanish: "I've been training more than ever & I'm thinner now than when I started in the class in 2008."
Χοχοχο θα γινει μακελειο :p :p
RaGe_Raptor
28/01/2015, 12:22
One thing Lorenzo said in Spanish: "I've been training more than ever & I'm thinner now than when I started in the class in 2008."
Χοχοχο θα γινει μακελειο :p :p
άντε να δούμε...γιατί αυτά περί αγυμνασιάς μου θύμιζαν τα περί ώμου του ρόσσι....δικαιολογίες.....θα φανεί
Billymuse
28/01/2015, 12:39
https://www.facebook.com/video.php?v=10153211822370769&set=vb.58201805768&type=2&theater
:a016::a016::a015::a012: απο την moto3 κατευθείαν στα GP.. μακάρι να πιάσει ο μικρός
GIOTIS750
28/01/2015, 17:23
YAMAHA 2015 1080p
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&x-yt-ts=1422411861&v=4OqhNidBusQ&x-yt-cl=84924572
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&x-yt-ts=1422411861&v=4OqhNidBusQ&x-yt-cl=84924572
GIOTIS750
28/01/2015, 17:26
330348
https://www.youtube.com/watch?v=ogU2aU8f1OE&feature=player_detailpage&x-yt-cl=84924572&x-yt-ts=1422411861
http://www.yamahamotogp.com/discover_the_2015_yzr-m1/valentino-rossi.php
SHOOTER045
28/01/2015, 18:45
330348
https://www.youtube.com/watch?v=ogU2aU8f1OE&feature=player_detailpage&x-yt-cl=84924572&x-yt-ts=1422411861
http://www.yamahamotogp.com/discover_the_2015_yzr-m1/valentino-rossi.php
FORZA VALE!!!!
MG-KTiNoS
28/01/2015, 19:26
FORZA PRAPRILIA....
:a29:
330348
https://www.youtube.com/watch?v=ogU2aU8f1OE&feature=player_detailpage&x-yt-cl=84924572&x-yt-ts=1422411861
http://www.yamahamotogp.com/discover_the_2015_yzr-m1/valentino-rossi.php
ορέξεις έχει φέτος
(από το motogp.com)
So Valentino what are your expectations for 2015?
“The 2014 season was very important to understand my level of competitiveness after so many years in the MotoGP World Championship. We did good races and eventually I ended up right behind Marquez in the overall standing, so I have every reason to be happy about my performances last year. That is past, anyway, and now I want more. I am fully focused on a good start of the new season and I want to be immediately competitive. My team worked extremely hard last year and there was a great atmosphere in the garage. Silvano is now in his second year with me and now he has all the information he needs to allow me to go even faster at every track. I too am feeling well so there are all conditions for an exciting season. I guess we will see the same four riders fighting for the championship. It’s going to be a good fight”.
Considering your results last year, is the tenth title your target this season?
“I will just be focused on delivering my best, on winning as many races as I can. So… yes, I am also thinking to my tenth title. My first thought, however, goes to my M1. I want to ride it again as soon as possible!”
Are you happy with Yamaha’s work throughout the winter?
“I will ride the new bike for the first time in Sepang, so I can’t say at this moment. I know everyone working on Yamaha’s MotoGP project has worked very hard especially to make the bike better and faster. The test in Valencia last year gave us a lot of interesting information and I look forward to seeing if the direction we decided to take at that time will pay us back. I think in Sepang we’ll have many things to test. I am really excited to ride the new bike! I can’t wait for it!”
Do you think that you and Jorge, when you are each in your best shape, can beat Marquez?
“Last year Marquez started the season in a perfect way. On the contrary, both Jorge and I were not at our 100%. Silvano had just joined my team as Crew Chief and I had to understand a few things. Jorge too was not in a perfect shape. Both of us, however, ended the season on a high and I am sure both of us will start the new season with a great desire to win. We will have to do a good job during the tests.”
GIOTIS750
29/01/2015, 11:26
@cityfly .Αντε να δουμε και φετος τι θα γινει :beer:
MG-KTiNoS
29/01/2015, 13:31
@cityfly .Αντε να δουμε και φετος τι θα γινει :beer:
Τι δηλαδή ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ????
:lol:
RaGe_Raptor
29/01/2015, 13:54
Τι δηλαδή ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ????
:lol:
Τα γκαμήσ' η παπρίλια..............
sapila racing
29/01/2015, 13:55
Τι δηλαδή ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ????
:lol:
Κληρονομικό χάρισμα? :D
MG-KTiNoS
29/01/2015, 13:59
Κληρονομικό χάρισμα? :D
:lol:
Κοίτα έριξα τα χαρτιά και είδα δυο πολύ μεγάλα Μ
Τι να ναι .... τι να ναι....
Τώρα αν κάνει λάθος ο καφές θα μας το πει πιο καλά ο Μάριος που ξέρει από ινΤερνέτ....
ή έστω ο ΈνΤο πανΤού...
υγ
praprilia gamisi suzuki stadaraki
puro protatlima de blepei
KTiNoS
:D
RaGe_Raptor
29/01/2015, 14:26
:lol:
Κοίτα έριξα τα χαρτιά και είδα δυο πολύ μεγάλα Μ
Τι να ναι .... τι να ναι....
Τώρα αν κάνει λάθος ο καφές θα μας το πει πιο καλά ο Μάριος που ξέρει από ινΤερνέτ....
ή έστω ο ΈνΤο πανΤού...
υγ
praprilia gamisi suzuki stadaraki
puro protatlima de blepei
KTiNoS
:D
scripta manent
SHOOTER045
29/01/2015, 14:49
:lol:
Κοίτα έριξα τα χαρτιά και είδα δυο πολύ μεγάλα Μ
Τι να ναι .... τι να ναι....
Τώρα αν κάνει λάθος ο καφές θα μας το πει πιο καλά ο Μάριος που ξέρει από ινΤερνέτ....
ή έστω ο ΈνΤο πανΤού...
υγ
praprilia gamisi suzuki stadaraki
puro protatlima de blepei
KTiNoS
:D
1 M - MMMMMMMMM VALE
2 M-MMMMMMMMMMMM VALEEEEEEEE330377
MG-KTiNoS
29/01/2015, 15:32
scripta manent
Ναι αλλά "μερικοί" 'εχουν κοντή μνήμη...
Όταν τους έλεγα πχ πέρσι προς το τέλος της σεζόν ότι ο Πετρογκαζάκης δεν είναι μεγάλος πιλότος
και δεν θα γίνει τώρα.... με κορόιδευαν....
Τους είχα βάλει μάλιστα και μια φωτό μ έναν που ακόνιζε "κάτι" και τους έλεγα πως ο Βάλε θα τους φάει για πρωινό...
Μπορώ να θυμηθώ και ότι ΠΡΙΝ αρχίσει η σεζόν που μου έκαναν πάλι πλακούλα και ρωτούσαν ρε ΚΤίΝε πότε θα φέρει αποτέλεσμα η Ντουκάτι?
και εγώ απάντησα φέτος και αυτοί πάλι γελούσαν.
Γενικά έχουμε πλάκα πολύ αλλά ο ΚΤιΝοΣ δε μπέφτει εύκολα έξω σόρι
:cool:
υγ
Αν ο βγάλε είναι κάτι πάνω από 3ος φέτος πρέπει να περνάει και να τους σκαμπιλίζει
για όλη του τη ζωή.
Στιλ καλημέρα Χόρχε
ΦΑΑΑΠ ! (μπουφλα)
Καλά για το Ντάνο δε λέω τίποτα....
Εκτώς από ότι κάποτε ο τρομερός ΣΤΟΝΕΡ έλεγε ότι
ο Ντάνος είναι πιο γρήγορος από το Ρόσσι και αυτό το έβλεπαν όλοι !
:lol:
RaGe_Raptor
29/01/2015, 15:37
Ναι αλλά "μερικοί" 'εχουν κοντή μνήμη...
Όταν τους έλεγα πχ πέρσι προς το τέλος της σεζόν ότι ο Πετρογκαζάκης δεν είναι μεγάλος πιλότος
και δεν θα γίνει τώρα.... με κορόιδευαν....
Τους είχα βάλει μάλιστα και μια φωτό μ έναν που ακόνιζε "κάτι" και τους έλεγα πως ο Βάλε θα τους φάει για πρωινό...
Μπορώ να θυμηθώ και ότι ΠΡΙΝ αρχίσει η σεζόν που μου έκαναν πάλι πλακούλα και ρωτούσαν ρε ΚΤίΝε πότε θα φέρει αποτέλεσμα η Ντουκάτι
και εγώ απάντησα φέτος και αυτοί πάλι γελούσαν.
Γενικά έχουμε πλάκα πολύ αλλά ο ΚΤιΝοΣ δε μπέφτει εύκολα έξω σόρι
:cool:
οκ μάντη κάλχα......:D:p
τι αποτελέσματα ακριβώς έφερε εφέτο (πέρσι) η πάπια?(duc-duc)
MG-KTiNoS
29/01/2015, 15:40
οκ μάντη κάλχα......:D:p
τι αποτελέσματα ακριβώς έφερε εφέτο (πέρσι) η πάπια?(duc-duc)
Βάθρο....
:D
υγ
Το ΜΜ είναι σαν το ήξεις αφήξεις, αν δεν κάτσει για τον Μάρκο Μελάντρι θα Κάτσει για τον Μάρκ Μάρκεζ
οπότε κομπλέ
ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
:lol:
RaGe_Raptor
29/01/2015, 15:42
Βάθρο....
:D
υγ
Το ΜΜ είναι σαν το ήξεις αφήξεις, αν δεν κάτσει για τον Μάρκο Μελάντρι θα Κάτσει για τον Μάρκ Μάρκεζ
οπότε κομπλέ
ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
:lol:
βάθρο στα ίσα?????????????????????????????????????????????????????????????
όσο για το MM....:bawl::moutza:
MG-KTiNoS
29/01/2015, 16:28
Γιατί υπάρχει και στραβά?
Το βάθρο είναι βάθρο.
Πέρα απ αυτό όμως φέτος ο Ντόβι ήταν 5ος ενώ πέρσι 8ος (?)
Ξέμπλεξε με τα δορηφορικά και τα CRT και συχνά τους είδες στις πρώτες θέσεις
Δείχνουν να έχουν βρει το δρόμο τους.
endopandou
29/01/2015, 17:01
Αυτό που δεν μπορείς να καταλάβεις είναι ότι μιλάς πάντα αστοιχείωτα. Πετάς εκεί κάτι το οποίο θα γίνει για κάποιον λόγο που γνωρίζεις εσύ και ο θεός και αν κάτσει πετάς ένα σας τα έλεγα και τέρμα. Δεν μπορεί να βγαίνει ο νταλίνια και ο ντόβι και να λένε πως η φετινή του επίδοση ήταν μια ευχάριστη έκπληξη και εσύ να τρολάρεις με κλισεδάκια τύπου σας τάλεγα. Τελικά το δεν ξέρεις τι λες είναι η μόνη αλήθεια κι ας σου έκατσε ένα αποτέλεσμα. :wave2:
RaGe_Raptor
29/01/2015, 17:03
Γιατί υπάρχει και στραβά?
Το βάθρο είναι βάθρο.....
ξέρεις ότι υπάρχει.............................κι ας λες........................
Καλα ειδικα για τον ντοβι ειναι γελοιο το πραγμα. Μπροστα ειχε απιαστα μηχανακια και πισω ενα ακομα χαος. Μονο ο μικρος εσπαργκαρο εδειχνε να μπορει να τον αντιμετωπισει και αυτο αναλογα με τα λαστιχα και σε καποιες περιπτωσεις. Αν εβαζε τα μαλακοτερα και εξανιζοταν στην εκκινηση με την τετραδα δυσκολα να τον επιανε γιατι ηδη ειχε κανει διαφορα. Απο την αλλη ο μικρος εσπαργκαρο δεν ειναι και πεντροσα στην εκκινηση και ειχε θεματακια στην αρχη του αγωνα οπως μεχρι να βρει τον ρυθμο του ή με τα περισσοτερα λιτρα καυσιμου ελεω ρουκη (πχ μοτεγκι).
Aπο κει και περα ειχαμε εναν μεγαλο εσπαργκαρο που το πηγαινε οσο πηγαινε , εναν σμιθ και μπραντλ στις κοσμαρες τους , εναν ιαννονε για γελια (πχ κατι αραγκον κτλ) εναν μπαουτιστα που του δωσανε ενα μη δοκιμασμενο και πολυ απο τον ιδιο πλαισιο και απο κει και περα επαψε η υποστηριξη απο την χοντα και απο κει που τερματιζε πισω απο τον ροσσι το 2013 , χαροπαλευε στο q1 και στο να μπει δεκαδα.
Παντα υπαρχουν τετοιες περιπτωσεις μικρες ή μεγαλες οπου καποιοι επωφελονται απο καποιες καταστασεις και μπορω να σου φερω ενα μεγαλο παραδειγμα οπως το 2012 που ελειπε το δευτερο γιαμαχα και ο στονερ για καποιους αγωνες με αποτελεσμα οι αμεσως επομενοι να ανεβουν σε βαθρα ή να κανουν καλους αγωνες (ντοβι , μπαουτιστα , κρατσλοου).
Απο κει και περα ο 2Μ δεν θα υπαρχει γιατι ερχεται απο αλλο κοσμο και ισως ξαναγυρισει εκει για το 2016 με την γιαμαχα. Ο μπαουτιστα θα κανει αυτο που ξερει να κανει. Επειδη τον χαντακωσε μια χρονια (εντελως τυχαια εφυγε ο γκρεσινι επειδη δεν μπορουσε να πληρωσει για τα μηχανακια της και η χοντα ηθελε μηχανακι για τον μιλλερ που τον κυνηγουσε απο την ανοιξη αλλα δεν ηθελε να φτιαξει 5ο οπεν με αποτελεσμα ο γκρεσινι να αφησει χωρο και για την εστρελλα γκαλισια που μπορει να τοπεθετηθει ο μικρος μαρκεζ σε λιγο καιρο και για το οπεν μηχανακι που το πηρε το hrc και το εδωσε στον μιλλερ) δεν μπορουμε να τον μειωσουμε σαν αναβατη.
Προσεχε τι λες γιατι το λες δημοσια και εκτειθεσε και εχει επιπτωσεις.
sapila racing
29/01/2015, 18:46
Προσεχε τι λες γιατι το λες δημοσια και εκτειθεσε και εχει επιπτωσεις.
Τι επιπτώσεςι να έχει δηλαδή? :confused:
Κατι έχεις μπερδέψει μου φαίνεται, μοτοσυκλετιστικό φόρουμ είναι εδω.
Τι επιπτώσεςι να έχει δηλαδή? :confused:
Κατι έχεις μπερδέψει μου φαίνεται, μοτοσυκλετιστικό φόρουμ είναι εδω.
Επειδή δε μπορείς να καταλάβεις δεν σημαίνει οτι έχω κάτι μπερδεψει.
Μιλάω για αρνητικές επιπτώσεις (πχ στην διαμορφωση της προσωπικότητας του ή στην αντίληψη) απο κριτικές.
Πάρε για παράδειγμα τον Έντο τι λέει παραπάνω που τον ξέρει χρόνια.
Απο εποχή bnet λέει τέτοια και δεν έχει αλλάξει τρόπο σκέψης.
Εχει καταντήσει βαρετό να μιλάμε για τον κτίνο, για αυτά που λέει ο κτινος και για τον οπαδισμο που βγάζει.
Αυτά.
GIOTIS750
29/01/2015, 19:25
Τι δηλαδή ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ????
:lol:
:lol::lol::lol: Αρε κτηνε δεν παιζεσαι με τιποτα ,αφου ειπαμε παμε για το 10ο :winka:
sapila racing
29/01/2015, 19:35
Επειδή δε μπορείς να καταλάβεις δεν σημαίνει οτι έχω κάτι μπερδεψει.
Μιλάω για αρνητικές επιπτώσεις (πχ στην διαμορφωση της προσωπικότητας του ή στην αντίληψη) απο κριτικές.
Πάρε για παράδειγμα τον Έντο τι λέει παραπάνω που τον ξέρει χρόνια.
Απο εποχή bnet λέει τέτοια και δεν έχει αλλάξει τρόπο σκέψης.
Εχει καταντήσει βαρετό να μιλάμε για τον κτίνο, για αυτά που λέει ο κτινος και για τον οπαδισμο που βγάζει.
Αυτά.
To να μην αλλάξει τρόπο σκεψης ο Ktinos διαβαζοντας τα Αγωνιστικά Νέα στο moto.gr δεν είναι κατι τραγικό πάντως.
sorry κιόλας Ktinos, γενικά μιλάω!
GIOTIS750
29/01/2015, 20:27
Casey Stoner completes first day of testing in Sepang
330426
http://gpxtra.com/2015/01/29/casey-stoner-completes-first-day-of-testing-in-sepang/
SHOOTER045
29/01/2015, 21:04
Casey Stoner completes first day of testing in Sepang
330426
http://gpxtra.com/2015/01/29/casey-stoner-completes-first-day-of-testing-in-sepang/
Σαν να πήρε λίγα............
.......η Αντριανα
MG-KTiNoS
30/01/2015, 07:39
Αυτό που δεν μπορείς να καταλάβεις είναι ότι μιλάς πάντα αστοιχείωτα. Πετάς εκεί κάτι το οποίο θα γίνει για κάποιον λόγο που γνωρίζεις εσύ και ο θεός και αν κάτσει πετάς ένα σας τα έλεγα και τέρμα. Δεν μπορεί να βγαίνει ο νταλίνια και ο ντόβι και να λένε πως η φετινή του επίδοση ήταν μια ευχάριστη έκπληξη και εσύ να τρολάρεις με κλισεδάκια τύπου σας τάλεγα. Τελικά το δεν ξέρεις τι λες είναι η μόνη αλήθεια κι ας σου έκατσε ένα αποτέλεσμα. :wave2:
Δεν μου έκατσε ΕΝΑ αποτέλεσμα μου έκατσαν πολλά παραπάνω κατ αρχάς....
(ΚΑΙ μόλις πληρώσω κάτι λογαριασμούς στην τράπεζα θα σου ξανά αποδείξω πόσο κοντόφθαλμος είσαι)
υγ
ο Μάριος κατά βάθος έχει καρδιά κι εγώ τον αγαπάω.
Το ότι δεν κατανοεί τι διαβάζει είναι ένα ελάττωμα φυσικά
αλλά εγώ τον συμπαθώ πάρα ταύτα.
:lol:
SHOOTER045
30/01/2015, 07:54
Στοιχηματακι θα βάλουμε φέτος?
GIOTIS750
30/01/2015, 11:00
@SHOOTER045 ολο το γελιο ειναι στην μικρη που προσπαθει να βαλει τις ξυστρες στην φορμα του μπαμπα της και τα καταφερνει !!!!!
MG-KTiNoS
30/01/2015, 15:19
Στοιχηματακι θα βάλουμε φέτος?
Δεν κλέβω εκκλησίες...
Σόρι
υγ
Αλλά ξαναλέω ΑΝ βγεί κάτι πιο πάνω από 3ος πρέπει να πάνε να πεθάνουν ΟΛΟΙ....
SHOOTER045
30/01/2015, 15:41
Δεν κλέβω εκκλησίες...
Σόρι
υγ
Αλλά ξαναλέω ΑΝ βγεί κάτι πιο πάνω από 3ος πρέπει να πάνε να πεθάνουν ΟΛΟΙ....
Βλέπω να κάνουν επιστράτευση του χρόνου από Μότο 2 Μοτο 1 για να συμπληρώσουν το γκριντ
MG-KTiNoS
30/01/2015, 15:50
Αυτό που δεν μπορείς να καταλάβεις είναι ότι μιλάς πάντα αστοιχείωτα. Πετάς εκεί κάτι το οποίο θα γίνει για κάποιον λόγο που γνωρίζεις εσύ και ο θεός και αν κάτσει πετάς ένα σας τα έλεγα και τέρμα. Δεν μπορεί να βγαίνει ο νταλίνια και ο ντόβι και να λένε πως η φετινή του επίδοση ήταν μια ευχάριστη έκπληξη και εσύ να τρολάρεις με κλισεδάκια τύπου σας τάλεγα. Τελικά το δεν ξέρεις τι λες είναι η μόνη αλήθεια κι ας σου έκατσε ένα αποτέλεσμα. :wave2:
Και τώρα λοιπόν άκου -μπας και μάθεις και κάτι-
Εσύ έχεις κολλήσει στο κλισέ που έλεγε ότι ο Στόνερ ήταν πιλοτάρα και η Ντουκάτι μπουρδέλο.
Έχεις κολλήσει και δεν μπορείς να ξεκόλλησεις με τίποτα.
Τι κι αν ο Ντουκούς κατάπινε τη Γιαμάχα σε ευθεία...
Τι κι αν ο Στόνερ σε κάθε εκκίνηση έκανε σκόνη ακόμα και τον Πετρογκαζάκι
Τι κάθε που βρέχει ο ντούκος κάνει πάρτι...
Εσύ εκεί το χαβά σου.
Η αλήθεια όμως είναι ότι Η Κατζίβα κάποτε πήρε αγώνες από Χόντα Γιαμάχα και όλοι
μιλούσαν για θαύμα.
Σου πέρασε ποτέ από το μυαλό ότι ήταν ο ίδιοι περίπου άνθρωποι ή τέλος πάντων ότι
η Ντουκάτι αποτελεί συνέχεια εκείνης της ομάδας?
Σκέφτηκες ποτέ ότι η ιδέα του κάρμπον πλαισίου από τότε έβοσκε στο μυαλό τους?
Για να μην σε πάω πολύ μακριά τα πράγματα είναι απλά.
Η Ντουκάτι διαθέτει υποδομές και ανθρώπους ικανούς να καταφέρουν σημαντικά πράγματα.
Το ότι ο Πρετσιόζι λόγω υγείας από ένα σημείο και μετά δεν μπορούσε να τα βγάλει πέρα
και ότι οι Γερμανοί έκαναν την ατυχέστατη επιλογή του αντικαταστάτη του, δεν σημαίνει και πολλά πράγματα.
Ήταν θέμα χρόνου πότε θα ξαναβρούν το δρόμο τους.
Τα παραπάνω απαντούν και στην ερώτηση γιατί πιστεύω ότι η Απρίλια θα κερδίσει τη ΣΟυζούκι φέτος
και γιατί ήξερα ότι ο Ρόσσι θα καθαρίσει το Πετρογκαζάκι στα δύσκολα.
Το λένε σφαιρική αντίληψη της κατάστασης και είναι πάντα ανώτερη από την ενασχόληση με μεμονωμένα
περιστατικά.
Θα σε συμβούλευα να υιοθετήσεις αυτόν το τρόπο σκέψεις, γιατί έχει πάρα πολλά πλεονεκτήματα.
Ο Μάριος φυσικά ίσως δεν καταλάβει καν τι λέμε εδώ και βγει πάλι με καμιά θεωρεία αλλά δεν βαριέ...
:lol:
Χαλάλι του...
Τον αγαπάμε κι έτσι.
:wave2::wave2:
Απο εποχή bnet λέει τέτοια....
Εχει καταντήσει βαρετό να μιλάμε για τον κτίνο, για αυτά που λέει ο κτινος και για τον οπαδισμο που βγάζει.
Αυτά.
Πέρί οπαδισμού δεν ομιλώ καν μαζί σου για ευνόητους λόγους.
Όταν εγώ έγραφα στο Μπάικ νετ εσύ λογικά πρέπει να έκανες και κούνια.
Και τέλος...
Θα έρθει μια μέρα που δεις κι εσύ το φως και θα πεις...
Ο ΚτίΝος μου τα λεγε αλλά εγώ δεν άκουγα
γιατί ήμουν μικρός κι ανόητος
(εκτώς αν το ρίξεις στα αυτοκίνητα)
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ
:rotflmao:
υγ
Σου τονίζω το και εσύ.
Καλα εσενα πρεπει να σε βαραει η μανα σου στο σπιτι, δεν εξηγηται αλλιως.
Οταν εσυ εγραφες στο bnet και εγω απλως διαβαζα (γιατι μονο για διαβασμα και σιγα το διαβασμα με ολα τα ρεταλια εκει μεσα, για κανα λινκ ηταν μονο) , δεν παει ο νου σου σε τι ξενα φορουμς συμμετειχα και δεν ειχα καν το θαρρος να γραψω με αυτα που ηξεραν και ελεγαν αλλα και λογω αγγλικων.
Αλλα αμα υμνεις ετσι το bnet ,γιατι εφυγες απο το tr που ηταν τα ιδια ατομα ειδικα στην συγκεκριμενη ενοτητα?
Οπως παντα γραφεις αραδες και δεν ξερεις τι γραφεις με μοναδικο σκοπο να τα γραψεις και να σε προσεχουμε. Ενταξει το καναμε και σημερα.
Eισαι και συ φαρα καλη οπως του tr και του bnet (δεν ξερω και πως θα το παρεις αυτο , θα χαλαστεις λογω οτι υμνεις Bnet ή θα εισαι κομπλε επειδη δεν γραφεις στο tr)
Τελος παντων , παω να δω κανα arrow , δεν εισαι για περισσοτερα.
MG-KTiNoS
30/01/2015, 16:26
Καλα εσενα πρεπει να σε βαραει η μανα σου στο σπιτι, δεν εξηγηται αλλιως.
Οταν εσυ εγραφες στο bnet και εγω απλως διαβαζα (γιατι μονο για διαβασμα και σιγα το διαβασμα με ολα τα ρεταλια εκει μεσα, για κανα λινκ ηταν μονο) , δεν παει ο νου σου σε τι ξενα φορουμς συμμετειχα και δεν ειχα καν το θαρρος να γραψω με αυτα που ηξεραν και ελεγαν αλλα και λογω αγγλικων.
Αλλα αμα υμνεις ετσι το bnet ,γιατι εφυγες απο το tr που ηταν τα ιδια ατομα ειδικα στην συγκεκριμενη ενοτητα?
Οπως παντα γραφεις αραδες και δεν ξερεις τι γραφεις με μοναδικο σκοπο να τα γραψεις και να σε προσεχουμε. Ενταξει το καναμε και σημερα.
Eισαι και συ φαρα καλη οπως του tr και του bnet (δεν ξερω και πως θα το παρεις αυτο , θα χαλαστεις λογω οτι υμνεις Bnet ή θα εισαι κομπλε επειδη δεν γραφεις στο tr)
Τελος παντων , παω να δω κανα arrow , δεν εισαι για περισσοτερα.
Κοίτα θα σου απαντήσω περιληπτικά.
Αν κοιτάξεις πάνω από το κεφάλι σου θα δεις τ @@ μου....
:lol:
(και μάθε να μην μιλάς για απόντες)
:wave2:
Bladerunner
30/01/2015, 16:32
(...)
Οταν εσυ εγραφες στο bnet και εγω απλως διαβαζα (γιατι μονο για διαβασμα και σιγα το διαβασμα με ολα τα ρεταλια εκει μεσα, για κανα λινκ ηταν μονο)(...)
Τα σχόλια για άλλα forums, και ειδικά γι ανθρώπους που δεν μπορούν να απαντήσουν, να λείπουν.
GIOTIS750
30/01/2015, 17:01
Δεν κλέβω εκκλησίες...
Σόρι
υγ
Αλλά ξαναλέω ΑΝ βγεί κάτι πιο πάνω από 3ος πρέπει να πάνε να πεθάνουν ΟΛΟΙ....
Αντε παλιιιι καλα δεν ειπαμε παμε για το 10ο και εσυ μιλας για 3ος :beer::beer: εχει πιπερι κανονισε :lol:
330487
GIOTIS750
30/01/2015, 20:18
330492
2015 MotoGP Preview – New teams and New Rules
http://sportsnewsireland.com/other_sports/2015-motogp-preview-new-teams-and-new-rules/
2015 MotoGP Season Preview – Rookies to follow
http://sportsnewsireland.com/other_sports/2015-motogp-season-preview-rookies-to-follow/
APRILIA news : Bautista asked what bike he expected to line-up on at the season opener in Qatar at the end of March, Bautista said: “I know they are making a completely new bike for 2016 but we will be developing the ART bike with some modifications like a new frame and the engine will be more powerful. It will be like a hybrid bike but in 2016 we will have a brand new bike.”
http://www.motorcyclenews.com/sport/motogp/2015/january/alvaro-bautista-no-big-risk-joining-new-aprilia-project/
»
MotoGP: Rossi and Lorenzo ‘like Senna and Prost’
http://www.crash.net/motogp/news/213245/1/rossi-and-lorenzo-like-senna-and-prost.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
slzr:beer::beer:
GIOTIS750
31/01/2015, 17:47
ΜΟΤΟ 2 NEWS
Vyrus to take hub-centered steering to Moto2
330552
330553
http://www.motorcyclenews.com/sport/2015/january/vyrus-to-take-hub-centered-steering-to-moto2/
MG-KTiNoS
31/01/2015, 18:42
Θα το τρέξουν αυτό ρε?
SHOOTER045
31/01/2015, 18:42
W.T.F!!!!!!
Ισπανικη μοτο2 , οχι παγκοσμια
RaGe_Raptor
31/01/2015, 19:10
Ισπανικη μοτο2 , οχι παγκοσμια
ευρωπαϊκή από εφέτο....
GIOTIS750
31/01/2015, 19:19
Λαθος σορυ παιδες εχετε δικηο.
Παντως καλα θα ηταν να βλεπαμε και κανα τετοιο διαφορετικο στο παγκοσμιο .
https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=85114404&v=kXRCLuodY-A&feature=player_detailpage&x-yt-ts=1422579428
https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=85114404&v=kXRCLuodY-A&feature=player_detailpage&x-yt-ts=1422579428
GIOTIS750
31/01/2015, 21:03
Stoner completes three day Honda MotoGP test
Posted: 47 minutes ago
http://www.motorsport.com/motogp/news/stoner-completes-three-day-honda-motogp-test/
GIOTIS750
01/02/2015, 17:31
Marquez and Pedrosa unveil new HRC MotoGP livery in Bali
330625
330626
http://www.motorsport.com/motogp/news/marquez-and-pedrosa-unveil-new-hrc-motogp-livery-in-bali/
RaGe_Raptor
02/02/2015, 18:34
motogp-racing-preview-2015-success-of-spec-bridgestone-tires (http://www.cycleworld.com/2015/02/02/motogp-racing-preview-2015-success-of-spec-bridgestone-tires/?src=SOC&dom=fb)
Λιγο παλιο αλλα αξιζει το διαβασμα
Μεγαλος Mladin :rockon: :a23: :a23:
Πανεξυπνο το HRC να παρει για test rider οδηγο πρωτης γραμμης!
Consider The Test Rider
In the late 1990s, Yoshimura Suzuki wanted to expand the test program for their AMA Superbike team. They suggested to A-rider Mat Mladin that, in order to take some of the time commitment off Mladin's plate, together they consider a designated test rider.
After hearing the list of suggested test riders, Mladin dismissed the idea out of hand. He said that having a rider one second a lap slower test for him was "pointless". Suzuki told Mladin that all of the riders approached for the job felt they could push equipment hard enough to give race-winning level feedback. However, Mladin again dismissed them and the concept, saying "If they could, they'd be doin' it in a race".
Consider the current crop of test riders in MotoGP:
Katsuyuki Nakasuga, Yamaha's official MotoGP test rider. Nakasuga is 34 years old and is a former 250 GP rider. He is a former Japanese Superbike champion and further proved his mettle in 2012 when he finished second behind Dani Pedrosa at the Valencia MotoGP (in a fill-in ride for the injured Ben Spies). He has never won a MotoGP race.
Suzuki has a number of test riders in their employ for their return to MotoGP in 2015, including Randy De Puniet, Japanese ace Takuya Tsuda and former Suzuki and Team Roberts 500 rider Nobu Aoki. While Tsuda is primarily a domestic and Suzuka 8 Hours rider, and Aoki has ridden a wide variety of MotoGP and GP bikes, De Puniet has the most recent MotoGP experience of the three, and thus knows what a MotoGP bike needs to do in order to be competitive. However, no member of this trio have ever won a MotoGP race.
Ducati's official MotoGP effort has designated Michele Pirro as their test rider. Pirro mustered a powerful win at Valencia's 2011 Moto2 race, claiming victory just one race after his teammate, Gresini Honda rider Marco Simoncelli, was killed. Pirro was a competent Moto2 rider but took leave of his racing career in order to become Ducati's official test rider. Additionally, he has worked previously as a police officer. Pirro has zero MotoGP race victories.
German Alex Hoffman basically retired from MotoGP to be Aprilia's test rider. He helped develop both their WSBK RSV4 and their current MotoGP rolling laboratory. Previously, Hoffman rode for the Kawasaki MotoGP team and also worked as their test rider. He now works as a MotoGP pit lane reporter for German television. In a career plagued by bad luck, Hoffman never won a MotoGP race.
Certainly all of these riders, from Nakasuga to Hoffman, bring credible skills and considerable experience to their roles as a test riders. While computer simulation, a computer-controlled AC dynamometer and a chassis dyno have the ability to help sculpt a competitive MotoGP bike, the human element is still very much required. Testing for MotoGP is not something just any rider can bring to the table. It takes skill, understanding and capability to be able to test bikes and components, and the rider must also have good communication skills.
But the Mladin quandary remains. Consider this hypothetical conversation: Two-time MotoGP world champion Jorge Lorenzo asks Katsuyuki Nakasuga if the latest Yamaha M1 chassis and swingarm are up to muster when he is on lap record pace and pushing for pole position. Nakasuga can't know exactly what that is like, he's never set a MotoGP lap record. The same goes for most of the others.
That Marc Marquez stepped right into Casey Stoner's Repsol Honda ride and won the MotoGP title his first season is a feat that will continue to be analyzed for the next decade. Just about any primate could see that Marquez, in his first MotoGP rides, was a rare talent. But he was more than that--he was a rare talent who was as fast or faster than the man he replaced, arguably the fastest man: Casey Stoner. Moreover, their aggressive riding styles are as unique as they are similar.
There are many reasons for Honda's success in MotoGP: great engineering, top riders and a team structure designed to find that last tenth of a second in a lap record. However when Stoner tested the 2015 RC213V in Japan last October, it was a significant event and not unrelated to Honda's success detail. Because this was not a second opinion by a rider who could, on his best day, maybe get close to the lap record at his home track. Stoner testing Marquez's RC213V was a strong confirmation by a rider who dominated the 2011 MotoGP championship and is generally regarded as one of the fastest men ever to race MotoGP.
Stoner testing Marquez's 2015 MotoGP bike is just a one of the many reasons that Honda wins in MotoGP.
http://www.superbikeplanet.com/2014/Nov/141120stonerad.htm
endopandou
04/02/2015, 06:48
Sepang MotoGP Test 1η μέρα: Χρόνοι στις 7:22
http://www.motornews.gr/22829/sepang-motogp-test-d1-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-722/
Καλή χρονιά Vale για το 10ο... ;)
MG-KTiNoS
04/02/2015, 07:19
Απρίλια λέμεεεεε.....
:cool:
(οπαδός)
:D
endopandou
04/02/2015, 07:39
:moutza: τρομάρα σου :tooth:
#ValeFor10th
χρόνοι στις 2 (τοπική)
https://motomatters.com/results/2015/02/04/2015_motogp_sepang_1_test_times_2pm_thre.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
MG-KTiNoS
04/02/2015, 08:24
:rotflmao:
endopandou
04/02/2015, 12:29
Ο Μίλα είναι πριγιόννυ or what? :a015:
GIOTIS750
04/02/2015, 14:52
MotoGP: Η πρώτη μέρα στη Σεπάνγκ (gTV) video
http://www.gazzetta.gr/in-motion/article/697993/motogp-i-proti-mera-sti-sepangk-gtv
Πωωω στο 2:23 στην εισοδο ! Καημενο Μ1, δεν εχεις μαθει να σε οδηγανε ετσι :p :p
330765
330766
:p :p
330767
GIOTIS750
04/02/2015, 16:49
330768
https://motomatters.com/news/2015/02/04/2015_motogp_sepang_1_test_gallery_poorly.html
MG-KTiNoS:beer::beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.