PDA

View Full Version : MotoGP 2015 Pre-Season



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12

MG-KTiNoS
16/12/2014, 18:37
:a10:
ΜΕγάααλεεεε Γιώτηηηη!! ! !

GIOTIS750
16/12/2014, 18:47
:a10:
ΜΕγάααλεεεε Γιώτηηηη!! ! !
:beer::beer:

RaGe_Raptor
17/12/2014, 16:37
η νέα spidi του Redding έχει ξύστρες και στους αγκώνες...σε λίγο θα βάλει και στο κράνος αυτός...!!!
328779

GIOTIS750
17/12/2014, 16:38
Yamaha wants long-term future with Pol Espargaro

Published: Today 09:43
Yamaha wants long-term future with Pol Espargaro
328780
Yamaha is confident it can convince Pol Espargaro that he has a long-term future with the Japanese manufacturer, despite denying the highly rated Spaniard a factory YZR-M1 chance until 2017 at the earliest.

The former Moto2 world champion joined the Monster Yamaha Tech 3 squad for 2014 in the hope of securing a factory YZR-M1 switch for next season.

But the door was slammed shut in his face, with Yamaha signing new two-year deals with both Valentino Rossi and Jorge Lorenzo earlier this season.

Espargaro attracted interest from Suzuki and Ducati for next season, as he had a clause in his existing deal that permitted him to leave Tech 3 after just one season.

But Yamaha boss Lin Jarvis said he fully intends to secure Espargaro on a new deal beyond 2015 and he told MCN: “It depends what his other options are after next season. I believe Pol is an intelligent rider and at this moment if you really want to be in the top group you need a HRC contract or a Yamaha Factory Racing contract and if there is a lock out there then that’s not an option. Then you look at the next best options. Maybe it will be one of the new entries. Suzuki showed interest in him for 2015 and he chose to stay where he is because that is the right thing to do for his career right now. Will he choose to go down that route? I don’t know. Ducati has also been interested, so nobody can predict what his options could be in 2016. I would like to see Pol stay with Yamaha but I don’t know how we would be able to make that work but let’s see. He is doing well and he still has a lot to learn and I would like to see him stay within our group and be highly competitive.”


http://www.motorcyclenews.com/sport/motogp/2014/december/yamaha-wants-long-term-future-with-pol-espargaro/


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=0DdREtCmiVkhttps://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=0DdREtCmiVk

Θα κανουν μεγαλη μα@@κια στη Γιαμαχα αν τους φυγει και παει σε καποια αλλη ομαδα,εταιρια.

mario27
17/12/2014, 18:24
Σε εκεινον τον αγωνα αμα θυμαμαι καλα ηταν πιο γρηγορος ο εσπαργκαρο αλλα μαλακιστηκε καργα.
Anyway....

Με τον εσπαργκαρο ειναι πολυ περιεργα τα πραγματα.
Εχουμε εναν αναβατη που ειναι ανταγωνιστικος αλλα δεν εχει φαει το αναλογο σπρωξιμο που του αναλογει. Ειδικα αμα ερχεται στο μυαλο το σπρωξιμο που εφαγε ο μαρκεζ τα τελευταια 5-6 χρονια αλλα και παλιοτερα πιστευω θα μεινει στα χρονικα. Αναλογο σμπρωξιμο θα φαει (που ηδη συμβαινει ) ο Quartararo.
Eχουμε την Monster που ειναι απο τους βασικοτερους χορηγους του.
Εχουμε την γιαμαχα που ακομα κραταει η συνεργασια της με την monster.
Εχουμε και τους δυο αναβατες της που ειναι ανταγωνιστικοι.
Ολα τα αυτα + οσοι προμοταρονται απο την red bull δηλαδη ενα τεραστιο ποσοστο σε νεους αναβατες που δεν μπορουν να πανε σε ομαδες με χορηγο αλλο ενεργειακο ποτο (yamaha, tech 3, aprilia , στου aspar)κανουν την γιαμαχα να τον κυνηγαει απο πισω αφου στο βαθος δεν υπαρχει καποιο αλλο ταλεντο που να προμοτορεται απο την monster ή να μην προμοταρεται απο την red bull (!!!)και αυτος θελει καλυτερο μηχανακι οσο δεν παει και με ανταγωνιστικους ροσσι και λορενθο αφηνεται στην απεξω.
Καλο ειναι να λεμε οτι ειναι ανταγωνιστικος σαν αναβατης αλλα ας μπαινουμε λιγο στην θεση της γιαμαχας ,του Jarvis , του espargaro ,τα χρηματα που μπορει να φερει στην ομαδα απο χορηγους που θα κολλησουν πανω στο μηχανακι ή απο νεες χορηγιες που μπορουν να δημιουργηθουν κτλ

Υπαρχουν πολλα σεναρια.
Αυτο που εχω κατα νου ειναι οτι ολα αυτα εξαρτονται απο το μπουρδελιαρικο ducati. Κοιτα που φτασαμε...
Αν τελικα το ντουκατι εμφανιστει εστω και λιγο ανταγωνιστικο , θα πιεσουν για εναν καλυτερο και πιο γρηγορο αναβατη απο τον Ιαννονε που ξεσκιζει μοτερ , ξεσκιζεται στις πτωσεις και σπρωχτηκε επειδη ειναι Ιταλος και ηθελαν Ιταλο αναβατη με Ιταλικες χορηγιες.
Εκει πιστευω οτι θα πιεσουν για λορενθο ή εσπαργκαρο. Αμα παει ο λορενθο στην Ντουκατι , ο εσπαργκαρο ανεβαινει χωρις σκεψη. Ειναι δεν ειναι ετοιμος για αυτη την θεση!!!
Υπαρχει και το ενδεχομενο ο εσπαργκαρο να βλεπει οτι δεν βγαινει με την γιαμαχα και καταληξει στην Ντουκατι διπλα στον Ντοβι χωρις να ειναι ανταγωνιστικο το μηχανακι.

Θα παιχτουν πολλα για το μελλον της γιαμαχας ,της Ντουκατι, του εσπαργκαρο , του Ιαννονε , του λορενθο στο 2015.
Αλλα αργουν πολυ εκεινες τις μερες.
Ο birt δεν εχει τι να κανει και δινει ψιχουλα για τροφη για μας.

Enjoy the moment :beer:

mario27
17/12/2014, 18:47
Τον επιασε η βαρεμαρα φαινεται


:lol::lol:

328793

328794

GIOTIS750
17/12/2014, 20:35
Σε εκεινον τον αγωνα αμα θυμαμαι καλα ηταν πιο γρηγορος ο εσπαργκαρο αλλα μαλακιστηκε καργα.
Anyway....

Με τον εσπαργκαρο ειναι πολυ περιεργα τα πραγματα.
Εχουμε εναν αναβατη που ειναι ανταγωνιστικος αλλα δεν εχει φαει το αναλογο σπρωξιμο που του αναλογει. Ειδικα αμα ερχεται στο μυαλο το σπρωξιμο που εφαγε ο μαρκεζ τα τελευταια 5-6 χρονια αλλα και παλιοτερα πιστευω θα μεινει στα χρονικα. Αναλογο σμπρωξιμο θα φαει (που ηδη συμβαινει ) ο Quartararo.
Eχουμε την Monster που ειναι απο τους βασικοτερους χορηγους του.
Εχουμε την γιαμαχα που ακομα κραταει η συνεργασια της με την monster.
Εχουμε και τους δυο αναβατες της που ειναι ανταγωνιστικοι.
Ολα τα αυτα + οσοι προμοταρονται απο την red bull δηλαδη ενα τεραστιο ποσοστο σε νεους αναβατες που δεν μπορουν να πανε σε ομαδες με χορηγο αλλο ενεργειακο ποτο (yamaha, tech 3, aprilia , στου aspar)κανουν την γιαμαχα να τον κυνηγαει απο πισω αφου στο βαθος δεν υπαρχει καποιο αλλο ταλεντο που να προμοτορεται απο την monster ή να μην προμοταρεται απο την red bull (!!!)και αυτος θελει καλυτερο μηχανακι οσο δεν παει και με ανταγωνιστικους ροσσι και λορενθο αφηνεται στην απεξω.
Καλο ειναι να λεμε οτι ειναι ανταγωνιστικος σαν αναβατης αλλα ας μπαινουμε λιγο στην θεση της γιαμαχας ,του Jarvis , του espargaro ,τα χρηματα που μπορει να φερει στην ομαδα απο χορηγους που θα κολλησουν πανω στο μηχανακι ή απο νεες χορηγιες που μπορουν να δημιουργηθουν κτλ

Υπαρχουν πολλα σεναρια.
Αυτο που εχω κατα νου ειναι οτι ολα αυτα εξαρτονται απο το μπουρδελιαρικο ducati. Κοιτα που φτασαμε...
Αν τελικα το ντουκατι εμφανιστει εστω και λιγο ανταγωνιστικο , θα πιεσουν για εναν καλυτερο και πιο γρηγορο αναβατη απο τον Ιαννονε που ξεσκιζει μοτερ , ξεσκιζεται στις πτωσεις και σπρωχτηκε επειδη ειναι Ιταλος και ηθελαν Ιταλο αναβατη με Ιταλικες χορηγιες.
Εκει πιστευω οτι θα πιεσουν για λορενθο ή εσπαργκαρο. Αμα παει ο λορενθο στην Ντουκατι , ο εσπαργκαρο ανεβαινει χωρις σκεψη. Ειναι δεν ειναι ετοιμος για αυτη την θεση!!!
Υπαρχει και το ενδεχομενο ο εσπαργκαρο να βλεπει οτι δεν βγαινει με την γιαμαχα και καταληξει στην Ντουκατι διπλα στον Ντοβι χωρις να ειναι ανταγωνιστικο το μηχανακι.

Θα παιχτουν πολλα για το μελλον της γιαμαχας ,της Ντουκατι, του εσπαργκαρο , του Ιαννονε , του λορενθο στο 2015.
Αλλα αργουν πολυ εκεινες τις μερες.
Ο birt δεν εχει τι να κανει και δινει ψιχουλα για τροφη για μας.

Enjoy the moment :beer:

Εγω ειπα οτι ειναι λαθος για τηνγιαμαχα να της φυγει
και για τον εσπαργκαρο μα@@κια να καταληξει σε καμια οπεν χοντα και να παιζει με τον χειντεν ενω ειναι κλασεις ανωτερως
αμα κατσει στην γιαμαχα ομως το 16 θα εχει 4 εργοστασιακες και η μια θα ειναι δικη του ! βασει απο ταλεγομενα του λιν τζαρβις.
και μετα θα ρθουν και οι χορηγοι αν το πηγαινει καλα το Μ1:beer:

GIOTIS750
17/12/2014, 20:37
2015: Μια χρονιά σχεδόν... ορόσημο
Το 2016 η αρχή της νέας εποχής του MotoGP!
Νέα 17/12/2014 - 10:27

http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=18845

Το 2012 το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Μοτοσυκλετών μετρούσε μόλις τρεις κατασκευαστές και 12 μοτοσυκλέτες, ωστόσο το σκηνικό αυτό ανατρέπεται τρία χρόνια αργότερα, όταν το MotoGP θα έχει πέντε κατασκευαστές και 25 μοτοσυκλέτες!

Η απάντηση της διοργανώτριας αρχής, της Dorna, ήταν αρχικά να φέρει τις CRT μοτοσυκλέτες στο προσκήνιο, μια ξεχωριστή υποκατηγορία που μπορεί να μην είχε καμμία ελπίδα να «χτυπήσει» τις Honda, τις Yamaha ή και τις Ducati, ωστόσο πέτυχε τον αρχικό της στόχο, να γεμίσει και πάλι η σχάρα εκκίνησης.

Δευτερευόντως, η Dorna Sports επέφερε ένα σημαντικό πλήγμα στην τεχνολογική πρωτοβουλία των κατασκευαστών. «Η βάση του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι ο συνδυασμός διασκέδασης και τεχνολογίας. Σε καιρούς κρίσης, αν είναι να κόψουμε κάτι αυτό θα είναι η τεχνολογία και όχι η διασκέδαση», δήλωνε ο Carmelo Ezpeleta, CEO της Dorna.

«Το πρόβλημα είναι ότι για τους κατασκευαστές προτεραιότητα θα έχει πάντα η τεχνολογική εξέλιξη. Αυτό όμως έκανε τις μοτοσυκλέτες, το κόστος τους, πάρα πολύ υψηλό και δεν ήταν καλό για τον ανταγωνισμό», πρόσθεσε.

Η πίεση της Dorna να προμηθεύσουν οι κατασκευαστές μοτοσυκλέτες με τιμή όχι πάνω από 1.000.000€ έφερε κάποια αποτελέσματα, ενώ το 2014 οι CRT κατηγορία αναβαθμίστηκε στην πιο ανταγωνιστική OPEN. Αυτό έφερε δυο σημαντικές αλλαγές.

Για αρχή είχαμε την ενιαία ECU, μια κίνηση που απεύχονταν τα εργοστάσια. Αν και η ενιαία ECU ήταν υποχρεωτική μόνο για τις OPEN μοτοσυκλέτες, από το 2016 θα είναι υποχρεωτική για όλους, ενώ στη συνέχεια καταργήθηκε και ο περίφημος Claiming Rule (CRT).

Αυτό άνοιξε το δρόμο για να έχουμε εργοστασιακές μοτοσυκλέτες να αγωνίζονται στην OPEN κατηγορία (βλ. Μ1) έχοντας την στάνταρ ECU, μια κίνηση που προϊδεάζει για το μέλλον, καθώς από το 2016 θα έχουμε τις μοτοσυκλέτες της μεγάλης κατηγορίας να αγωνίζονται με ενιαίους κανονισμούς!

Από εκείνη τη στιγμή θα καταργηθεί η OPEN ή η Factory κατηγορία και το μόνο που απομένει για την ώρα, είναι να συμφωνήσουν οι κατασκευαστές στο ποιοί θα είναι αυτοί οι - κοινοί για όλους - νέοι κανονισμοί. Η κινητήρια δύναμη των αλλαγών αυτών ήταν η μείωση του κόστους, κάτι που δεν πέρασε απαρατήρητο από κατασκευαστές που είχαν εγκαταλείψει τους αγώνες.

Από το 2015 θα έχουμε την επιστροφή της Suzuki στο Πρωτάθλημα, με τη μοτοσυκλέτα να αγωνίζεται στη Valencia στον τελευταίο αγώνα της φετινής σεζόν, ενώ και η Aprilia θα επιστρέψει - αρχικά με μια αναβαθμισμένη ART για το 2015 - ενώ το 2016 θα παρουσιάσει την ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα της.

Εν κατακλείδι; Όλες οι συμμετοχές της επόμενης σεζόν - 25 στο σύνολο - θα είναι εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, με μόνη διαφορά την (υπο)κατηγορία στην οποία θα αγωνίζονται. Η Honda θα έχει 4 εργοστασιακές και 4 OPEN, η Yamaha 4 εργοστασιακές και 2 OPEN, η Ducati 4 εργοστασιακές και 2 OPEN, η Suzuki 2 εργοστασιακές και η Aprilia 2 εργοστασιακές και 1 OPEN.

Το 2015 θα είναι μια χρονιά σχεδόν ορόσημο... ένα βήμα πριν την ολοκληρωτική εξισορρόπηση των «παικτών», ως προς τους κανονισμούς τουλάχιστον. Το 2016 θα είναι η αρχή μιας νέας εποχής για τη σύγχρονη ιστορία του MotoGP. Το 2016 σχεδόν τα πάντα θα ξεκινήσουν από την αρχή, καθώς σημαντικός θα είναι και ο αντίκτυπος από τη μετάβαση στα ελαστικά της Michelin.

GIOTIS750
17/12/2014, 20:54
Superprestigio Dirt Track 2014

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=p_D3vfhkaHM


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=p_D3vfhkaHM


LONG VERSION

GIOTIS750
17/12/2014, 21:03
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=W8MJi3BiZK0


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=W8MJi3BiZK0


slzr:beer::beer:




argiris34:beer::beer:

GIOTIS750
18/12/2014, 14:27
328842



MOTOGP NEWS


328841

Marc Marquez thinks Valentino Rossi's MotoGP revival was incredible

Thursday, December 18th 2014, 10:46 GMT

Marc Marquez says the way Valentino Rossi revived his MotoGP career in 2014 after several fallow seasons was an incredible achievement that he doubts he could emulate.

Rossi was second to Marquez in this year's championship, winning two races along the way in his most successful campaign since claiming the 2009 title.

His 2010 season was disrupted by a broken leg, and he then had an uncompetitive two-year stint with Ducati before a return to Yamaha that began inconclusively, but he made an emphatic return to form this season.

"It's incredible," said Marquez of Rossi's 2014 resurgence.

"At 35 years old it's one thing, but for me the most important is that after two years at Ducati that were not so good, he came back to Yamaha and last year was not so good, but this year showed how strong he is as a rider.

"When you pass three or four years without such good results, it's difficult to come back. And he's come back really strongly.

"In Malaysia, with 35 degrees heat, he was pushing me until the last three laps.

"I respect him a lot, I'll always say it. I'd like to be like him in the future, but it will be really difficult."

Rossi's Yamaha team-mate Jorge Lorenzo said he was also taken aback by how the Italian had responded to his tough years, and particularly to being outpaced in their intra-team battle in 2013.

"Knowing that when you have a strong team-mate, that he's faster than you, it's very difficult to keep believing very strongly in yourself and trying to beat this guy," said Lorenzo.

"Some guys in the past when their team-mate was faster, they got worse and worse.

"Valentino was the opposite. He became better and better, and now for me it's very, very difficult to beat him - he's maybe too strong! I'd like him to be a little bit less strong."

Lorenzo added that Rossi's work rate in 2014 as he tried to revitalise his career had been extraordinary.

"After three years that weren't so good, especially the two years at Ducati, he came back so strong and improved his riding - working more, both physically and also in the pit, working for many hours trying to improve his bike and the settings," he said.




http://www.autosport.com/news/report.php/id/117185



gixxerman:beer::beer:

SHOOTER045:beer::beer:

slzr:beer::beer:

DoctoR_k6:beer::beer:


https://www.youtube.com/watch?v=L-ql9C_itQw&list=RDL-ql9C_itQw&feature=player_detailpage

https://www.youtube.com/watch?v=L-ql9C_itQw&list=RDL-ql9C_itQw&feature=player_detailpage

:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:

GIOTIS750
19/12/2014, 12:59
ZHTEITAI SYΝΕΡΓΑΤΗΣ ΜCN


Job vacancy: MCN MotoGP reporter

Published: Today 09:43
Job vacancy: MCN MotoGP reporter

If you love bike racing, love global travel and love writing for a massive brand – this is the best job in the world!

Rub shoulders with Valentino Rossi, ask Marc Marquez difficult questions and get to know the British riders making a name for themselves in the biggest bike racing series on Earth. MCN is the world's biggest motorcycling publication and has massive following on its website and through Social Media.

We need someone who knows motorcycle sport inside, who can dig deep and get new and interesting angles and who can turn around great stories first. An understanding of social media and writing for the web is also key.

Preferred candidates will have a proven track record as a journalist working for a national publication.

The package reflects this hugely important job. Send a CV and five questions you’d ask Rossi if you had ten minutes to interview him for MCN…

Please send applications via email to alison.silcox@motorcyclenews.com

Closing Date: Friday, January 9

http://www.motorcyclenews.com/news/2014/december/job-vacancy-mcn-motogp-reporter/

GIOTIS750
19/12/2014, 21:07
HRC: Περιμένουμε περισσότερα από τον Dani!
Μετά και την αλλαγή του αρχιμηχανικού του
Νέα 19/12/2014 - 12:23



http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=18858

MG-KTiNoS
19/12/2014, 21:12
HRC: Περιμένουμε περισσότερα από τον Dani!
Μετά και την αλλαγή του αρχιμηχανικού του
Νέα 19/12/2014 - 12:23


http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=18858


ναι σφιξου κι ερχεται...
:rotflmao:

GIOTIS750
20/12/2014, 15:19
ναι σφιξου κι ερχεται...
:rotflmao:

Θα δηξει αν ηταν εκει το σφαλμα και δεν πηρε ουτε ενα παγκοσμιο(δεν ειναι ευκολο πραγμα ) ο Ντανης με την χοντα απο το 2006 που τρεχει στην μεγαλη κατηγορια .
Οτι και να γινει παντως μεχρι το 2016 εχει συμβολαιο...μετα βλεπουμε
και η σουζουκι ειχε εκδηλωσει ενδιαφερον στο παρελθον :rolleyes:.

MG-KTiNoS
20/12/2014, 15:24
Ο Πετρογκαζάκης δεν μπορεί να πάρει ΠΠ .-
Νομίζω ότι είναι πολύ κοντός για κάτι τέτοιο και πολύ ελαφρύς.
Μια τελευταία ευκαιρία έχει φέτος αλλά κι αυτή είναι σε θεωρητικό
επίπεδο.
Πέραν του Μάρκεζ που δείχνει άπαιχτος, θα έχουμε σίγουρα επιστροφή
Χόρχε και μπορεί και επάνοδο ντουκάτι.
Για να μην πούμε και για το γιατρό που όπως και να χει είναι κακός πελάτης.
Δεν το βλέπω καθόλου πάντως και ο μηχανικός ποιος ξέρει που πήγε...
(Μπαιλτισμένος ο άνθρωπος με χασογκόλη)
:lol:

GIOTIS750
20/12/2014, 15:46
Ο Πετρογκαζάκης δεν μπορεί να πάρει ΠΠ .-
Νομίζω ότι είναι πολύ κοντός για κάτι τέτοιο και πολύ ελαφρύς.
Μια τελευταία ευκαιρία έχει φέτος αλλά κι αυτή είναι σε θεωρητικό
επίπεδο.
Πέραν του Μάρκεζ που δείχνει άπαιχτος, θα έχουμε σίγουρα επιστροφή
Χόρχε και μπορεί και επάνοδο ντουκάτι.
Για να μην πούμε και για το γιατρό που όπως και να χει είναι κακός πελάτης.
Δεν το βλέπω καθόλου πάντως και ο μηχανικός ποιος ξέρει που πήγε...
(Μπαιλτισμένος ο άνθρωπος με χασογκόλη)
:lol:

:lol:δεν παιζεσαι !!

και οι 2 μηχανικοι του παλιοκοντου στην χοντα ειναι παλι
ο ενας πηγε στον Μιλλερ και ο αλλος στον Ρεντινγκ .

GIOTIS750
20/12/2014, 19:30
Fans agree
Motorsport-Magazin.com has its user asked which Moto GP pilot has 2014 gets a rather unlucky year. The opinions are clear.
Saturday, 12/20/2014 by Sebastian Knost

328955

© LCR Honda

Motorsport-Magazin.com - Users think is clear: The big losers of the MotoGP 2014 season's Stefan Bradl. The number Inger, who completed his third season in the premier class of motorcycle racing this year, only finished ninth in the standings despite a factory bike made by Honda.

Was too high error rates, which did not remain unnoticed by the fans. Motorsport-Magazin.com asked his fans who voted clearly: 44 percent of respondents saw Stefan Bradl the biggest losers in the 2014th

Not only did the 25-year-old was slapped by the experts and fans, but also in most poker contract with LCR, the young German had left behind. The receipt: Next year starts Bradl on an open-Yamaha of Forward Racing. Outcome uncertain.

http://www.motorsport-magazin.com/motogp/news-205685-umfrage-bradl-groesster-verlierer/

GIOTIS750
20/12/2014, 19:45
328957

http://gpxtra.com/2014/12/19/marc-marquez-opens-new-fan-club-hq/

GIOTIS750
20/12/2014, 19:54
Honda MotoGP Wheel Speed Sensor Cover

328958

328959

GIOTIS750
20/12/2014, 19:55
328960

328961

GIOTIS750
21/12/2014, 16:28
akaposto:beer::beer:

GIOTIS750
21/12/2014, 16:52
Why Maverick Viñales will set MotoGP alight

Find out what exciting talent Viñales and his new team manager say he’ll bring to MotoGP.


http://www.redbull.com/en/motorsports/motogp/stories/1331693294467/what-maverick-vinales-will-add-to-motogp-in-2015


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=XsvQW1sQQN4

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=XsvQW1sQQN4

GIOTIS750
21/12/2014, 17:11
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ToeIplPcVjs


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ToeIplPcVjs

mario27
21/12/2014, 17:57
Ο Βινιαλες θα κάψει καρδιές. Πριν λιγες μέρες η red bull τον έχει ως δεύτερη επιλογή για τα πεντε τοπ ταλεντα του 2015 που προμοταρονται απο την ίδια πίσω απο τον βερσταπεν.
http://www.redbull.com/en/motorsports/stories/1331695100744/five-young-riders-and-drivers-to-watch-2015

GIOTIS750
22/12/2014, 08:09
SHOOTER045:beer::beer:

mario27:beer::beer:

gixxerman:beer::beer:

DoctoR_k6 :beer::beer:

SHOOTER045
23/12/2014, 09:53
Ο Βινιαλες θα κάψει καρδιές. Πριν λιγες μέρες η red bull τον έχει ως δεύτερη επιλογή για τα πεντε τοπ ταλεντα του 2015 που προμοταρονται απο την ίδια πίσω απο τον βερσταπεν.
http://www.redbull.com/en/motorsports/stories/1331695100744/five-young-riders-and-drivers-to-watch-2015

αν και οδηγαρα ο βινιαλες φαινεται<μουντος>και μωνοχνωτος σαν τον Γιωργο
ψηφιζω ρεντιγκ με καλο μηχανακι,θελω να παιζει ξυλο
και να κερδιζει ο Γιατρος φυσικα
329020
329021
329022

mario27
23/12/2014, 10:56
Ούτε αυτός ειναι μουντος ούτε ο Λορένθο. Είναι 20 χρονών κι έχει βλέμμα και οδήγηση πολύπειρου πρωταθλητη...
Είναι και λίγο μπασταρδακι και θα φανεί στα gp!
Στο χέρι του είναι να πετύχει και ηδη συμβαίνει. Είμαστε τα αποτέλεσματα των πραξεων μας λένε.
Ο βινιαλες έχει 4 επιτυχημένες σαιζόν σε 4 χρόνια σε παγκοσμιο επίπεδο!!!!
Το αν θα πετύχει το δίδυμο οδηγος -μηχανάκι είναι στο χερι της Σουζούκι όπως λέει και μπριβιο.
We think we have a great opportunity with Maverick, because we really believe he's one of the most talented riders right now, and he can be in MotoGP. Now the pressure is on us to give him a good bike.


Ο Ρέντινγκ απο την αλλη είμαι σχεδόν σίγουρος οτι δεν θα πιάσει και 100% σιγουρος οτι δεν θα δει repsol honda.
Ηδη υπαρχουν στα κορυφαία μηχανάκια μαρκεζ , Λορένθο , Πεντρόσα και βγάλουμε τον Ρόσσι αν θυμηθεί να αποσυρθεί τέλους '16 και υπαρχουν εσπαργκαρο , βινιαλες , Μίλλερ και ερχονται μικρος μαρκεζ και ρινς.
Τρια χρονια σε κορυφαία ομάδα δεν έκανε τίποτα . Μονο περυσι που είχε φύγει όλος ο ανταγωνισμός και είχε προβληματα ο εσπαργκαρο στα λάστιχα λογο dunlop έδειξε κάτι.
Ακόμα και στην πρωτη επαφη στην Βαλένθια δεν εδειξε κάτι τρομερό.
Απλα είναι ενα σοβαρό αγγλακι απο εποχή Μπάρυ (?) που δείχνει έστω και λίγο ανταγωνιστικός και σπρώχνεται απο Αγγλία μεριά και απο άγγλους journalist και μας τον παρουσιαζουν πολύ παρα πανω απο αυτο που είναι

329023

329024

SHOOTER045
23/12/2014, 13:39
Σοβαρό μηχανάκι δεν λες το οπεν Χοντα (σε σχέση με τα τζιπια) έχει μια τρέλα τύπου φογκι, ο βινιαλες βγάζει μια ξινίλα σαν να τον δέρνουν συνέχεια.
Υπομονή ο καιρός θα δείξει.

Billymuse
23/12/2014, 14:25
Διευκρίνηση επί των κανονισμών
Αναφορικά με την ενιαία ECU

Οι ενιαίοι κανονισμοί που θα αλλάξουν τα δεδομένα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα από το 2016, έχουν αρχίσει σιγά-σιγά να
παίρνουν σάρκα και οστά αρχής γενομένης με τη συμφωνία για τα 22lt καυσίμου που θα έχουν όλες οι ομάδες από τη μεθεπόμενη σεζόν.

Η Επιτροπή των GP έκανε γνωστή την παραπάνω απόφαση με μια ανακοίνωση, στην οποία επιπρόσθετα υπήρχε και η παρακάτω μικρή παράγραφος:

«Έχει ήδη ανακοινωθεί ότι οι Εργοστασιακές ομάδες στη MotoGP κατηγορία, θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν το ενιαίο software από την 1η Ιουλίου του 2015. Πλέον, επιβεβαιώνεται ότι οι διαφορετικές ομάδες που χρησιμοποιούν μοτοσυκλέτες του ίδιου εργοστασίου, μπορούν να χρησιμοποιήσουν διαφορετικές εκδόσεις του ενιαίου software».

Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι το ενιαίο software είναι αυτό που θα χρησιμοποιούν οι ομάδες - υποχρεωτικά - από το 2016. Εκείνη τη σεζόν θα υπάρχει μόνο μια έκδοση του ενιαίου software.

Να θυμίσουμε ότι το software του 2016 θα βασίζεται στο τωρινό της OPEN κατηγορίας, με τη διαφορά ότι από την 1η Ιουλίου θα συμμετέχουν στη διαδικασία εξέλιξής του και οι κατασκευαστές.

Αυτό σημαίνει ότι, αφενός θα σταματήσουν την εξέλιξη των δικών τους software - με εξαίρεση κάποιες κινήσεις για διορθώσεις διαφόρων προβλημάτων (bugs) - από την προαναφερόμενη ημερομηνία, αφετέρου θα κάνουν τις προτάσεις τους για βελτίωση του ενιαίου software, οι οποίες αν γίνουν αποδεκτές από την Επιτροπή, θα ενσωματώνονται στο software και θα είναι διαθέσιμες για όλους.

Με τη φράση «...διαφορετικές εκδόσεις του ενιαίου software», πιθανότατα εννοείται ότι το κάθε εργοστάσιο θα μπορεί να παγώσει μια έκδοση για την επίσημη ομάδα του και μια άλλη για τις δορυφορικές τους ομάδες.
Η Suzuki και η Aprilia θα συμμετάσχουν στην εξέλιξη του software για το 2016, αλλά θα μπορούν να εξελίσσουν και το δικό τους software μέχρι το τέλος του 2015.

Πηγή <motograprix.gr>

mario27
23/12/2014, 14:29
Ρε συ σουτερ ελεος ! ΔΛδ ελεος!
Σου μιλαω για πρωτη επαφη και βαλενθια και μου λες οπεν χοντα?
Ο ρεντινγκ στην βαλενθια οδηγησε εργοστασιακο μηχανακι ισαξιο με εκεινο του μαρκεζ και δεν εδειξε να το παει.
Πχ Περυσι τετοιο καιρο ο μικρος εσπαργκαρο οδηγησε το μ1 και ηταν πανω απο ενα δευτερολεπτο μακρια απο τους πρωτους και φετος βρισκεται στο μπροστινο γκρουπ μπροστα απο ροσσι και πεντροσα.
Υπαρχουν παραδειγματα και πιο πισω για να συγκρινεις τις διαφορες στην πρωτη επαφη με gp μηχανακι και ενα χρονο μετα με μαρκεζ, ιαννονε , σμιθ , μπραντλ κτλ

2014
http://resources.motogp.com/files/testresults/2015_Valencia_Test_combined_sessions_3.pdf?version=1415815481

2013
http://resources.motogp.com/files/testresults/Valencia_Test_combined_3.pdf?version=1384430420

329028

GIOTIS750
23/12/2014, 19:23
Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα!
Η εποχή του Jorge Lorenzo που δεν ήρθε ποτέ
Νέα 23/12/2014 - 14:17


329031

Πριν την εμφάνιση του Πρωταθλητή της Moto2 με το παιδικό πρόσωπο, ο Jorge Lorenzo έδειχνε έτοιμος να κυριαρχήσει στο MotoGP για τα επόμενα χρόνια. Μέχρι να μάθει όμως πως έπρεπε να αντιμετωπίζει τον Marc Marquez, ήταν ήδη πολύ αργά...

Κείμενο: Mat Oxley

Μετάφραση: Νίκος Μπλούνας

Το κείμενο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό MOTOGP WORLD, τεύχος Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου (#49).
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=18871

SHOOTER045
23/12/2014, 19:41
Οκ πρώτη επαφή, να του κάνουμε μια πίστωση χρόνου όμως. Δεν είπα όμως ότι δεν με αρέσει ο βινιαλες,η ότιδεν ειναι τιμόνι αλλά τον θεωρώ ξινίλα σαν τον Γιώργο.
Όσο για τον μικρό εσπαργκαριν και το πόσο μπροστά είναι, θα σου πω να μην συγκρινεις δοκιμαστικά με αγώνα, εκεί θα δούμε πόσα κεράσια θα βάλει στο καλάθι.

MG-KTiNoS
23/12/2014, 20:03
Δεν είπα όμως ότι δεν με αρέσει ο βινιαλες,η ότιδεν ειναι τιμόνι αλλά τον θεωρώ ξινίλα σαν τον Γιώργο.

Άμα σου πουν για κουμπαρΓιά... Πες ΟΧΙ!

:lol:

SHOOTER045
23/12/2014, 20:07
εχω ηδη πολλες
εκλεισα ως κουμπαρος πλεον
σιγα σιγα αρχιζω να σκεφτομαι τα συμπεθερια...

spyro
23/12/2014, 20:19
Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα!
Η εποχή του Jorge Lorenzo που δεν ήρθε ποτέ
Νέα 23/12/2014 - 14:17

Πριν την εμφάνιση του Πρωταθλητή της Moto2 με το παιδικό πρόσωπο, ο Jorge Lorenzo έδειχνε έτοιμος να κυριαρχήσει στο MotoGP για τα επόμενα χρόνια. Μέχρι να μάθει όμως πως έπρεπε να αντιμετωπίζει τον Marc Marquez, ήταν ήδη πολύ αργά...

Κείμενο: Mat Oxley

Μετάφραση: Νίκος Μπλούνας

Το κείμενο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό MOTOGP WORLD, τεύχος Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου (#49).
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=18871

κάτι λάθος έχει πάει στην όλη ιστορία. αυτό είναι ανασκόπιση του 2013

GIOTIS750
23/12/2014, 20:24
κάτι λάθος έχει πάει στην όλη ιστορία. αυτό είναι ανασκόπιση του 2013

Αμα καναν παπαρηγια τι να πω δεν ξερω :confused:

GIOTIS750
24/12/2014, 16:52
Andorra-gate will make Márquez faster

By Mat Oxley on 24 December 2014 @matoxley

329048


ΕΔΩ
http://www.motorsportmagazine.com/race/motogp-race/andorra-gate-will-make-marquez-faster/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hunting the Honda

http://www.motorsportmagazine.com/race/motogp-race/hunting-the-honda/

GIOTIS750
24/12/2014, 17:25
329050
MotoGP »
MotoGP Star of the Year vote – 1st: Valentino Rossi


329049

1st - Valentino Rossi
Average score out of ten: 9.3
Team: Movistar Yamaha
Bike: YZR-M1 (Factory)
Wins: 2
Podiums: 13
Poles: 1
Fastest Laps: 1
Championship points: 295
Championship position: 2nd out of 27


http://www.crash.net/motogp/news/212739/1/motogp-star-of-the-year-vote-1st.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss

https://www.youtube.com/watch?v=ORx1YJKioZo&feature=player_detailpage


https://www.youtube.com/watch?v=ORx1YJKioZo&feature=player_detailpage

SHOOTER045
24/12/2014, 19:02
329050
MotoGP »
MotoGP Star of the Year vote – 1st: Valentino Rossi


329049

1st - Valentino Rossi
Average score out of ten: 9.3
Team: Movistar Yamaha
Bike: YZR-M1 (Factory)
Wins: 2
Podiums: 13
Poles: 1
Fastest Laps: 1
Championship points: 295
Championship position: 2nd out of 27


http://www.crash.net/motogp/news/212739/1/motogp-star-of-the-year-vote-1st.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss

https://www.youtube.com/watch?v=ORx1YJKioZo&feature=player_detailpage


https://www.youtube.com/watch?v=ORx1YJKioZo&feature=player_detailpage

Σιγα μη δεν το περιμεναμε.
Στην αντιστοιχη ψηφοφορια του mgp.gr A και εγω ψηφισα
παλι ο VALE ηταν #1
λιγη τυχη μονο,και φετος θα παω να τον δω

GIOTIS750
25/12/2014, 18:24
Σιγα μη δεν το περιμεναμε.
Στην αντιστοιχη ψηφοφορια του mgp.gr A και εγω ψηφισα
παλι ο VALE ηταν #1
λιγη τυχη μονο,και φετος θα παω να τον δω

Μακαρι να σε κατσει και να μπορεσεις να πας φιλαρακη :beer:

GIOTIS750
27/12/2014, 19:41
La 100 Km del Ranch Gara_Part One

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=lwoMY_69ueA


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=lwoMY_69ueA

πριν απο 3 ωρες ανεβηκε .

GIOTIS750
28/12/2014, 18:23
Η αποκάλυψη σοκ του Marc Marquez!
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Σε συνέντευξή του στο αμερικανικό δίκτυο CNN το παιδί θαύμα των MotoGP, o Marc Marquez, προχώρησε σε μια αποκάλυψη που προκαλεί εντύπωση.

Ερωτηθείς για το αν θα έκανε το γύρο της γενέτειράς του Cervera με μοτοσυκλέτα, απάντησε το εξής εκπληκτικό: “Δεν μπορώ να το κάνω. Πρέπει να παραδεχθώ ότι δεν έχω άδεια οδήγησης για μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού. Μπορώ να οδηγήσω μόνο 50άρι!”.
Ο 21χρονος Ισπανός έχει ήδη καταφέρει να στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής και στις τρεις κατηγορίες των MotoGP, μετρώντας συνολικά τέσσερα Πρωταθλήματα τα δύο εκ των οποίων μάλιστα στην κορυφαία κατηγορία (2013, 2014).

http://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33061&subid=2&pubid=7390314

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

MotoGP champion Marc Marquez shows off his motorbikes



http://www.bbc.com/sport/0/motorsport/30564531

GIOTIS750
28/12/2014, 19:26
What will the Yamaha 2015: more green, more blue and arrival Abarth!
27-12-2014 6:00 p.m. Marc Seriau 6

Still from "Radio Tavullia", here are some details of the official presentation of the 2015 Yamaha M1 to be held on 28 January in Madrid, Movistar oblige.

And, in fact, the title sponsor of Yamaha seems very happy with the 2014 season with the Blues. With, in particular, Valentino Rossi wins at Misano and Jorge Lorenzo Aragon, Iberian operator is indeed delighted with the impact of its partnership with Yamaha and has even decided to increase its involvement in 2015.
Direct consequence of this increased financial support next season, Movistar M will be even greater on the fairings M1.

Movistar and take the rising graph on a Monster who had not agreed to see its surface diminished because of the arrival of the Spanish company.
Green M, he, however, should not change size.

The rims should also lose their traditional black to adorn blue Yamaha, as Endurance ...

Always graphically, the "Fiat Professional" stickers will be replaced by another department of the Italian giant; Abarth.

Finally, the day of the official presentation, Valentino Rossi and Jorge Lorenzo will visit Jarama to shoot a promotional film.



http://www.gp-inside.com/9652/27-dec-2014/a-quoi-ressemblera-la-yamaha-2015-plus-de-vert-plus-de-bleu-et-arrivee-d-abarth

Billymuse
28/12/2014, 19:57
Πάμε μωρή Φινλανδάρα :a016::a015:

Ο Μικκα Kαλιο θα συνεχίσει και του χρόνου στη Μοτο2. Aν και είχε προτάσεις απο ομάδες της GP
προτίμησε να μείνει στην Moto2...

«Για μένα, ο βασικός στόχος ήταν ότι αν μείνω στη Moto2, θα ήθελα να μείνω σε ομάδα που θα χρησιμοποιούσε Kalex.
Αυτό με βολεύει στον τρόπο που οδηγάω και θα διευκόλυνε την κατάσταση με την αλλαγή ομάδας, μιας και η μοτοσυκλέτα θα ήταν η ίδια
Κατάλαβα ότι η Italtrans θα ήταν η καλύτερη επιλογή για εμένα και ήταν πολύ σημαντικό ότι ήθελαν να αγωνιστώ μαζί τους.
Αυτό είναι καλό για τον αναβάτη και θεωρώ ότι εκεί τα πράγματα είναι παρόμοια με την Marc VDS.Είμαι σίγουρος ότι θα είμαι δυνατός
και τη νέα σεζόν και στόχος μου θα είναι να παλεύω για τις πρώτες θέσεις, όπως έκανα σε κάθε - σχεδόν - αγώνα φέτος».

GIOTIS750
31/12/2014, 18:58
329214

329215

:a15::a15::a15:

SHOOTER045
31/12/2014, 19:16
Εγώ θέλω( εκτός τα παραπάνω)να πιω ένα εσπρέσο με τον γιατρό




Καλή χρονιά να έχεις Γιωτη

GIOTIS750
01/01/2015, 10:25
Καλη χρονια και σε εσενα φιλε μου ,παντα υγεια και αγαπη ,να εισαι καλλα SHOOTER :beer::beer:.

SLZR καλη χρονια φιλαρακη ,παντα υγεια και αγαπη :beer::beer:

GIOTIS750
02/01/2015, 19:20
foogr01:beer::beer:



SUZUKI MOTOGP 2014 DOCUMENTARY - VALENCIA
Δημοσιεύτηκε στις 31 Δεκ 2014
A new behind-the-scenes documentary looking into the SUZUKI MotoGP team's work and development of the 2015 GSX-RR at Suzuki Motor Corporation's Development Centre and 'Wind Tunnel' progress at Ryuyo in Japan, along with race-action from the 2014 Valencia 'Wild-Card' entry with Randy de Puniet, plus initial 'Valencia Test' comments from new team riders Aleix Espargaro and Maverick Vinales.
https://www.youtube.com/watch?v=kRRe1wr78as&feature=player_detailpage


https://www.youtube.com/watch?v=kRRe1wr78as&feature=player_detailpage

devil's animal
03/01/2015, 09:30
SUZUKI MOTOGP 2014 DOCUMENTARY - VALENCIA
Δημοσιεύτηκε στις 31 Δεκ 2014
A new behind-the-scenes documentary looking into the SUZUKI MotoGP team's work and development of the 2015 GSX-RR at Suzuki Motor Corporation's Development Centre and 'Wind Tunnel' progress at Ryuyo in Japan, along with race-action from the 2014 Valencia 'Wild-Card' entry with Randy de Puniet, plus initial 'Valencia Test' comments from new team riders Aleix Espargaro and Maverick Vinales.
https://www.youtube.com/watch?v=kRRe1wr78as&feature=player_detailpage


https://www.youtube.com/watch?v=kRRe1wr78as&feature=player_detailpage



παμε μωρη SUZUKARA!!!!
:a015::a016::a08::a013::a25::a20::a30::a54::a46::vroum::boxing::rockon::wlae:

MG-KTiNoS
03/01/2015, 10:14
παμε μωρη SUZUKARA!!!!
:a015::a016::a08::a013::a25::a20::a30::a54::a46::vroum::boxing::rockon::wlae:

http://youtu.be/hs_qzzencYk

:rotflmao:


Για να δούμε θα τη μπεράσει την Απρίλια...???
(εγώ λέω όχι)
:smokin:

sapila racing
03/01/2015, 11:09
foogr01:beer::beer:



SUZUKI MOTOGP 2014 DOCUMENTARY - VALENCIA
Δημοσιεύτηκε στις 31 Δεκ 2014
A new behind-the-scenes documentary looking into the SUZUKI MotoGP team's work and development of the 2015 GSX-RR at Suzuki Motor Corporation's Development Centre and 'Wind Tunnel' progress at Ryuyo in Japan, along with race-action from the 2014 Valencia 'Wild-Card' entry with Randy de Puniet, plus initial 'Valencia Test' comments from new team riders Aleix Espargaro and Maverick Vinales.
https://www.youtube.com/watch?v=kRRe1wr78as&feature=player_detailpage


https://www.youtube.com/watch?v=kRRe1wr78as&feature=player_detailpage

Καλή επιτυχία στην Suzuki!!! Πραγματικά της αξίζει να γινει ενας απο τους πρωταγωνιστές, αλλά θέλει πολύ δουλειά και χρόνο μαζί με το απαραίτητο budget.

endopandou
03/01/2015, 19:58
Για να δούμε θα τη μπεράσει την Απρίλια...???
(εγώ λέω όχι)
:smokin:
Για κάποιο συγκεκριμένο λόγο ή ρίχνεις ζαριά;

SHOOTER045
03/01/2015, 21:17
και που λες το βαφουν ασπρο το SUZKI και μπαινει χορηγος η lucky strike...........

mario27
03/01/2015, 22:41
Το project της σουζουκι βρισκεται πολλους μηνες πιο μπροστα απο το της απριλια. Να φανταστεις, ακομα τεσταρουν μοτερ με πνευματικες βαλβιδες σε σχεση με την σουζουκι που εχει βαλει αλλα δεν βγαζει τοση δυναμη το μοτερ της οπως θα ηθελαν δλδ βρισκεται τουλαχιστον ενα βημα πισω μονο σε αυτο τον τομεα αν μη τι αλλο για πλαισιο κτλ
Το θεμα ομως με το μηχανακι της απριλια ειναι οτι δεν παυει να ειναι ενα πιο εξελιγμενο crt-art-wsbk μηχανακι που ετρεχε με αυτο ο biaggi και ο espargaro στα sbk κ crt πριν χρονια και μεσα απο αυτο κ τα δεδομενα που θα μαζεψουν θα ετοιμασουν ενα νεο μηχανακι για το '16.
Ναι και γι αυτο τους βγαζω το καπελο, κατι που η σουζουκι τρεχει τοσο καιρο το project της και αυτο το πραγμα δεν το εκανε , παρα μονο μια εμφανιση σε ενα αγωνα/τριημερο.
Η απριλια τρεχει του χρονου στα gp για να δημιουργησει ενα (νεο) πρωτοτυπο για το 2016 και ουσιαστικα δεν κυνηγαει ή διεκδικει τιποτα παρα μονο data και εμπειριες σε αντιθεση με την σουζουκι που μπαινει με μηχανακι ετοιμο (σχεδον) και σε επομενους μηνες ή 1-2 χρονια να διεκδικει αυτα που διεκδικουν και οι αλλοι τρεις.
Για του χρονου ,κανεις δεν περιμενει την απριλια πανω απο το σουζουκι ουτε και το σουζουκι πανω απο το γιαμαχα του λορενθου.

slzr
04/01/2015, 00:27
Εγώ θα γούσταρα πάντως τα Suzuki να κάνουν σαματά... Wildcard..u know.. Δεν ξέρω.... τα γουστάρω τα suzukia.... :)

MG-KTiNoS
04/01/2015, 00:48
Για κάποιο συγκεκριμένο λόγο ή ρίχνεις ζαριά;

Η Απρίλια είναι πιο καλή μάρκα...
:cool:

slzr
04/01/2015, 00:57
Η Απρίλια είναι πιο καλή μάρκα...
:cool:


ΌΧΙ φίλε.... ΣΟΥΤΖΟΥΚΙ για το 2015!!! :) sorry,,,

endopandou
04/01/2015, 09:41
Το project της σουζουκι βρισκεται πολλους μηνες πιο μπροστα απο το της απριλια. Να φανταστεις, ακομα τεσταρουν μοτερ με πνευματικες βαλβιδες σε σχεση με την σουζουκι που εχει βαλει αλλα δεν βγαζει τοση δυναμη το μοτερ της οπως θα ηθελαν δλδ βρισκεται τουλαχιστον ενα βημα πισω μονο σε αυτο τον τομεα αν μη τι αλλο για πλαισιο κτλ
Το θεμα ομως με το μηχανακι της απριλια ειναι οτι δεν παυει να ειναι ενα πιο εξελιγμενο crt-art-wsbk μηχανακι που ετρεχε με αυτο ο biaggi και ο espargaro στα sbk κ crt πριν χρονια και μεσα απο αυτο κ τα δεδομενα που θα μαζεψουν θα ετοιμασουν ενα νεο μηχανακι για το '16.
Ναι και γι αυτο τους βγαζω το καπελο, κατι που η σουζουκι τρεχει τοσο καιρο το project της και αυτο το πραγμα δεν το εκανε , παρα μονο μια εμφανιση σε ενα αγωνα/τριημερο.
Η απριλια τρεχει του χρονου στα gp για να δημιουργησει ενα (νεο) πρωτοτυπο για το 2016 και ουσιαστικα δεν κυνηγαει ή διεκδικει τιποτα παρα μονο data και εμπειριες σε αντιθεση με την σουζουκι που μπαινει με μηχανακι ετοιμο (σχεδον) και σε επομενους μηνες ή 1-2 χρονια να διεκδικει αυτα που διεκδικουν και οι αλλοι τρεις.
Για του χρονου ,κανεις δεν περιμενει την απριλια πανω απο το σουζουκι ουτε και το σουζουκι πανω απο το γιαμαχα του λορενθου.

Μην λες ασυναρτησίες ρε αγόρι. Αφού...


Η Απρίλια είναι πιο καλή μάρκα...
:cool:

devil's animal
04/01/2015, 09:52
Η Απρίλια είναι πιο καλή μάρκα...


..του καζινο, μπορει...
:lol:

μοτοσυκλετων ομως, δυσκολα...
:nono:

MG-KTiNoS
04/01/2015, 12:06
Διορθώστε με αν κάνω κάπου λάθος αλλά έχω την εντύπωση ότι από την 1η χρονιά που πήγε στο WSBK κLάΠΣανε μανούλες....
Ήταν και η Σουζούκι εκεί νομίζω ε?
Εδώ θα είμαστε λοιπόν και κοντός ψαλμός αλληλούια


yg
Κατά τα γνωστά γιατί και πέρσι το ίδια λέγαΤε για τη Ντουκάτι αλλά ο ΚΤιΝοΣ δικαιώθηκε.
:wave2:

endopandou
04/01/2015, 13:24
Διορθώστε με αν κάνω κάπου λάθος αλλά έχω την εντύπωση ότι από την 1η χρονιά που πήγε στο WSBK κLάΠΣανε μανούλες....
Ήταν και η Σουζούκι εκεί νομίζω ε?
Εδώ θα είμαστε λοιπόν και κοντός ψαλμός αλληλούια



Ενοείται πως κάνεις λάθος κτήνε. Δεν παίζει άλλο σενάριο...
Το Aprilia κατέβηκε για πρώτη χρονιά στο SBK το 2008 ενώ το 2009 ήταν η πρώτη χρονιά που είχε πλήρη εργοστασιακή εμπλοκή και έκανε όλους τους αγώνες όπου ο Μπιάτζι τα πήγε πολύ καλά ενώ ο Νακάνο πολύ χάλια. Το εργοστάσιο έσπρωξε απεριόριστο χρήμα και η αποφασιστικότητά τους ήταν πραγματικά αξιοθαύμαστη, γι αυτό και την επόμενη χρονιά (πάντα απόντων των Ιαπωνικών εργοστασίων) σήκωσαν την κούπα. Οι ντούκοι τότε χαροπάλευαν οικονομικά χωρίς να έχουν καν την δυνατότητα να φτιάξουν ένα νέο πιο σύγχρονο μοτέρ. Ο λόγος ήταν πως είχαν ξοδεψει το πορτοφόλι στα motogp.
Άλλοι σοβαρά εμπλεκόμενοι στα SBK εκείνη την εποχή απλά δεν υπήρξαν. Ιδιωτικές ομάδες που χαροπάλευαν με αρχαιολογίες μοτοσακά υπήρχαν των οποίων το μπάτζετ ήταν ανέκδοτο μπρος στην απρίλια. Ωστόσο ο δρόμος της Απρίλια ήταν και είναι ο σωστός αφού έφτιαξε απ την αρχή ένα εκπληκτικό και σύγχρονο μοτό για να πρωταγωνιστήσει στο SBK.
Η ιστορία της Απρίλια στα motogp αντίθετα δεν πήγε καλά αν και η εμπλοκή τους προ δεκαετίας ήταν θαρραλέα.

Η Suzuki απ την άλλη το 2008 - 2009 που πρωτοέτρεξε η Απρίλια κατέβαινε με ιδιωτική ομάδα στην οποία είχαν πετάξει δυό τρία Κ7 και άλλα δυο τρία μοτέρ για ανταλλακτικά και από εκεί και πέρα όχι εξέλιξη δεν υπήρξε, ούτε σπέαρ παξιμάδι δεν έδωσε.
Για την ιστορία, 3 χρόνια πιο πρίν, το 2005, η Suzuki κατάφερε με πρωτοεμφανιζόμενο μηχανάκι, χωρίς κανένα απολύτως ντάτα, χωρίς υποστήριξη, χωρίς τον καλύτερο αναβάτη (εξαιρετικό ωστόσο) και ι δι ω τι κή ομάδα να σηκώσει κούπα. Τόσο εξωφρενικά απεριόριστα γαμηστερά εξαιρετικό τούμπανο ήταν το Κ5.

Η ιστορία λοιπόν έχει από τη μια ένα εργοστάσιο το οποίο κατάφερε με την τρίτη να αποδείξει το πόσο εξαιρετικό μοτό έφτιαξε -συνεπώς δεν έκλαψε καμία μανούλα- και από την άλλη ένα μηχανάκι που με το καλημέρα έκλεισε σπίτια, στόματα, θύρες, έκανε μανούλες να κλαίνε κλπ.

Αυτά τα ολίγα για το μάθημα ιστορίας που έγραψες... :wave2:

mario27
04/01/2015, 15:41
H aprilia δεν ετρεχε το '08.
Ηταν τα japan+ducati (ενα ducati που επαιρνε πρωταθλημα ας μην πω πως εκεινες τις εποχες)
Ο biaggi ετρεχε με suzuki το '07 , ducati το '08 και με εργοστασιακη απριλια το '09 οταν και πρωτομπηκε.
Θυμαμαι και ολας εκεινες τις μερες που ανακοινωνται μεταγραφες κτλ (καλοκαιρο-φθινοπωρο) να εχει γινει ντορος με τον biaggi και το aprilia ,"και πω θα σηκωσουμε κουπα με την πρωτη" , "και θα δειτε τι θα παθετε ρε νιαμου " κτλ
Μπορει να θυμασαι τα τεστ του Hofmann, δεν ξερω.
Ή να μου ξεφευγει εμενα κατι.


Αλλα και παλι δεν μπορω να καταλαβω γιατι συγκρινετε Motogp και wsbk! Kαι ξαναρωταω γιατι αυτη η συγκριση?
Δεν μπορουμε να συγκρινουμε ενα εργοστασιο οπως της suzuki με ενα της honda και της yamaha ποσο μαλλον να το συγκρινουμε με της απριλια. Και οταν λεω εργοστασιο δεν εννοω αυτα που κανει για τους κοινους θνητους, μιλαω για το τι μπορει να κανει σε αγωνιστικο επιπεδο.
Ενα rcv και m1 με τοσα χρονια στα motogp , τοσες εμπειριες , τοσα data , λεφτα , χορηγιες ,που τα οδηγανε οι κορυφαιοι των κορυφαιων με σωρους απο τιτλους.
Yamaha και honda ξερουν πως μπορουν να αντιπετωπισουν καταστασεις με τοσα χρονια σε αυτο το επιπεδο, μηχανακια να αλλαζουνε απο 2Τ σε 990 σε 800 και 1000, να ειναι εκει οταν αλλαζουνε απο μισελεν σε μπριτζεστοουν και τα παραδειγματα δεν εχουν τελειωμο.
Εμπειριες που απριλια και σουζουκι (σχεδον) δεν εχουν σε τετοιο επιπεδο.
Η συγκριση ειναι ανουσια.....
Ας κοιταξουν να μη χαθουνε στο βαθος παλι....

Σε δεκα χρονια τα ξαναλεμε :p

MG-KTiNoS
04/01/2015, 17:34
μπλα μπλα μπλα
Εδώ θα είμαστε. (αν δε μπάθουμε τίποτα με τους μλκς που έχουμε μπλέξει)
Του χρόνουν λοιπόν ΔΗΛΩΝΩ ότι η Απρίλια θα κλείσει το μοτο τζι πι μπροστά από τη Σουζούκι.

:cool:

-αν δε γίνει αυτό, και δουλεύω ακόμα, οι μπυρίτσες κεραΖμένες-
:D

endopandou
04/01/2015, 20:13
Θυμαμαι και ολας εκεινες τις μερες που ανακοινωνται μεταγραφες κτλ (καλοκαιρο-φθινοπωρο) να εχει γινει ντορος με τον biaggi και το aprilia ,"και πω θα σηκωσουμε κουπα με την πρωτη" , "και θα δειτε τι θα παθετε ρε νιαμου " κτλ
Μπορει να θυμασαι τα τεστ του Hofmann, δεν ξερω.
Ή να μου ξεφευγει εμενα κατι.


Καλά εσύ ήσουν βία 15 χρονών και ασχολιόσανε με τα μεταγραφικά. Θυμάσαι και το τεστ του Χόφμαν, που γνώριζες καλά υποθέτω... :whiteflag:
μπα αποκλείεται να σου ξεφεύγει κάτι... :tooth:



Του χρόνουν λοιπόν ΔΗΛΩΝΩ ότι
:D
Ε νταξ, αμα δηλώνεις οκ. Ωστόσο η έννοια επιχείρημα πρέπει να σου είναι εντελώς άγνωστη :tooth:

mario27
04/01/2015, 22:44
Καλά εσύ ήσουν βία 15 χρονών και ασχολιόσανε με τα μεταγραφικά. Θυμάσαι και το τεστ του Χόφμαν, που γνώριζες καλά υποθέτω... :whiteflag:
μπα αποκλείεται να σου ξεφεύγει κάτι... :tooth:


Ε νταξ, αμα δηλώνεις οκ. Ωστόσο η έννοια επιχείρημα πρέπει να σου είναι εντελώς άγνωστη :tooth:

Ποια μεταγραφικα θυμαμαι μωρε? Απλα καλοκαιρι-φθινοπωρο ειναι που γινεται ντορος γι αυτα. Και οπως παντα οι Ιταλοι εχουν το μυαλο πανω απο τα κεφαλι τους . Δεν τους ξερεις? Παρε παραδειγμα τον Κτινο. Θα γ@μησουμε με μηδεν επιχειρημα..... αλλα θα γ@μησουμε ομως.
Για τα υπολοιπα , απλως δεν με ξερεις. Ουτε μεσα δεν θα πεσεις! :p
Aπο ΑΜΑ ξεκινησα εγω με spies, mladin και yates! Tωρα πως κατεληξα στα gp δεν ξερω. :lol:
Μη κοιτας τοσο καιρο που δεν ασχολουμαι ετσι που ξεπεσαν εκει τα superbikes . Αν και απο φετος τα πηρε ο rainey και σμπρωχνοται καργα!
Στο γραφειο, διπλα στο ducati του στονερ στεκεται ενα jordan suzuki του yates και ενα ακομα suzuki του mladin ;)

MG-KTiNoS
05/01/2015, 07:25
Ε νταξ, αμα δηλώνεις οκ. Ωστόσο η έννοια επιχείρημα πρέπει να σου είναι εντελώς άγνωστη :tooth:

Έως τώρα σε ΟΛΕΣ τις δηλώσεις μου είμαι περίπου μέσα....
(και το επιχείρημα το άκουσες αλλά δεν το κατάλαβες, έχει πιο καλή ομάδα η Απρίλια...)
:cool:

Αλλά τι πρόβλημα έχεις? Εδώ θα μαστε. (αν δεν παθουμε τίποτα)
και
γουί γουίλ σι....

GIOTIS750
07/01/2015, 19:56
329521



Ducati feels late MotoGP bike can still win in 2015



Ducati expects to fight for MotoGP wins in 2015 even though its new bike will hit the track several months after rivals' machines.

While Honda and Yamaha's 2015 machines first ran during last year's summer tests, the new-spec Ducati will not appear until the Sepang test in February.

But the firm's motorsport chief Paolo Ciabatti believes this approach is more likely to get Ducati back to the front in 2015.

"The new bike is a little bit late," he said.

"We admitted that it's going to be seen only at Sepang, but we preferred to maybe start a little bit late instead of rushing the debut of a new bike and then having to fix several things.

"It looks like we are putting things in the right direction, and we are very confident of being able to challenge for race wins [in 2015].

"It's a risk we decided to take to do the right things at the right time.

"The bike is completely new, including the engine, so it's a lot of work to do."

Ducati has not won in MotoGP since Casey Stoner's victory in the 2010 Australian Grand Prix, but it closed the gap to the frontrunners in '14 - helped by performance breaks earned through switching to Open class specification.

Ciabatti confirmed that the next generation GP15 will only go to works team riders Andrea Dovizioso and Andrea Iannone, with satellite squads Pramac and new addition Avintia making do with the GP14 and GP14.2 used in 2014.

He believes that plan will suit the customer teams and that Ducati can get enough mileage on the new bike with its own line-up.

"I think the GP14 is proving to be a decently competitive bike," he said.

"We saw Hector Barbera with a GP14 winning the Open class twice. I think it's a sufficiently competitive bike for the target that the [Avintia] team has, which is to be best in the Open class.

"On Pramac's side, Yonny [Hernandez] will have a GP14.2 and Danilo [Petrucci] will start with a GP14.

"Our focus on the GP15 will be done with the two Andreas and we still have the possibility to go testing with them because the concessions we have will still apply. We are comfortable with that."




http://www.autosport.com/news/report.php/id/117290

RaGe_Raptor
07/01/2015, 20:25
μα τί μανία να γίνετε όλοι motogpολόγοι....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

akaposto
08/01/2015, 07:36
Παιδιά είναι θα παίξουν θα τους περάσει, άσ'τους.
:a55:

Έτσι και αλλιώς θα θερίσει η Σουτζουκάρα. :jrs:

MG-KTiNoS
08/01/2015, 17:25
Ο Τζίτζις είπε...

1. GP15 στη Σεπάνγκ 2.
Τι Γιατί?
Υπάρχουν κάτι "τεχνικά' πράματα που δε καταλαβαίνετε και αν βιαστούμε τώρα θα είμαστε αργοί μετά.
2. Δεν πρέπει να κερδίσουμε το ΠΠ φέτος αλλά θέλουμε ΜΙΑ ΝΙΚΗ (γκα γκαν γκα γκαν)
3 Δεν ξέρω αν η Χόντα είναι φαβορί φέτος η γιαμάχα έχει κάνει μεγάλη πρόοδο
Βλέπω Χόντα Γιαμάχα φαβορί, τρίτη δύναμη εμείς και λίγο πίσω Απρίλια Σουζούκι
(Απρίλια είπε πρώτα όμως ε?:p)
Ο Ιντζενιέρε μίλησε και για το διαβόητο torsiometro που έχει προσαρμόσει η Χόντα
στο μπροστινό γρανάζι. Είπε ότι δεν γνωρίζει αν το έχει μόνο η Χόντα αλλά σίγουρα
είναι οι μόνοι που το χρησιμοποιούν στον αγώνα.
Το πρόβλημα με το όργανο αυτό είπε -που υπάρχει στον κατάλογο μακ λάρεν δεν είναι
μόνο οι διαστάσεις αλλά και η ακρίβεια.
Δεν γνωρίζει αν το σύστημα της χόντα είναι πρωτότυπο, πρέπει να ρωτήσετε εκείνους είπε.
(εκείνοι όμως ΜΟΚΟ)

mario27
08/01/2015, 20:10
Ενα μηχανακι απο το μηδεν για το δευτερο τεστ στην σεπανγκ (εκει νομιζω θα δοκιμασουν και τα μισελεν ολοι ενω στα αλλα δυο τεστ μονο οι εργοστασιακες νομιζω) θεωρειται ετοιμο μηχανακι για αγωνες μεχρι να φερουν αναβαθμισεις.
Χωρις τεστ ,χωρις εμπειριες , δεδομενα απο αυτο κτλ θα τους παρει βδομαδες να προσαρμοστουν και να το πανε στο μεγιστο. Μονο λιγοι τα κανουν αυτοι και οι Ιαννονε και Ντοβι δεν ειναι αυτοι.
Ακομα και αν η gp15 ειναι καλυτερη της 14.2 και αυτο ισχυει παντου οχι μονο στα gp.
Πχ θυμαμαι να ξεκαβαλει ο στονερ απο το μπουρδελο ντουκατι που το ειχε βαλει στο παρκ φερμε του βαθρου και στα επομενα σεσσιον του τεστ να καβαλαει χοντα και να ειναι 1ος. Κλαη μαην , πορδη legend :P trolalol
Του κρατσλοου του πηρε μεχρι το Φθινοπωρο να προσαρμοστει στο ντουκατι.
Ακομα και καλυτερο αν ειναι, εχουν πολυ δρομο μπροστα τους.
Η gp14 -14.2 εγραφε και κατι στην σελιδα και ηξεραν τι feedback θα παρει πανω κατω η ομαδα και πως να προσαρμοστει , εδω μιλαμε για λευκη σελιδα.
Μικρο καλαθι σε τετοιες περιπτωσεις.

GIOTIS750
09/01/2015, 20:28
329570


MotoGP »
Amazing Marquez ‘rides MotoGP like dirt track’
8 January 2015
“The amazing thing for me is that Marquez rides his MotoGP bike like he rides the dirt bike” - Daryl Beattie.

329571

http://www.crash.net/motogp/news/212871/1/amazing-marquez-rides-motogp-like-dirt-track.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss

endopandou
09/01/2015, 21:38
(Απρίλια είπε πρώτα όμως ε?:p)

Να σου πω την αλήθεια, ως τα τώρα το πιο σοβαρό επιχείρημα αυτό είναι :D

MG-KTiNoS
09/01/2015, 21:41
καλάαααααα.....

:a43:

GIOTIS750
10/01/2015, 19:25
329591

http://instagram.com/p/vUUEvqA9O5/?modal=true


http://instagram.com/MotoGP

http://instagram.com/p/xSV0SdvN2X/?modal=true

Billymuse
10/01/2015, 20:10
329591

http://instagram.com/p/vUUEvqA9O5/?modal=true


http://instagram.com/MotoGP

http://instagram.com/p/xSV0SdvN2X/?modal=true

Σωληνάκια υψηλής στον καρχαρία? :bawl:

GIOTIS750
10/01/2015, 20:12
Σωληνάκια υψηλής στον καρχαρία? :bawl:

:lol::lol::lol::beer:




@shooter :beer:

slzr:beer:

GIOTIS750
11/01/2015, 08:18
Οld racing vintage φωτογραφιες

329594
Barry Sheene testing Kevin Rgv 500.... "Senna style"



329595

Perfect Pit stop....we love old racing!!! #vintage


http://instagram.com/vintageracing_/





Δυο Δευτερολεπτα https://www.youtube.com/watch?v=nxVPopLuMzc&index=38&list=PLX6RZrbVsT8AP1FhvXf8yPGIrnRiUEC4J

SHOOTER045
11/01/2015, 09:45
Οld racing vintage φωτογραφιες

329594
Barry Sheene testing Kevin Rgv 500.... "Senna style"



329595

Perfect Pit stop....we love old racing!!! #vintage


http://instagram.com/vintageracing_/

Ξύστρες με ταινίες!!!!
Αλλά τι κοιτάει η < μηχανικός > εκεί χαμηλά???

GIOTIS750
11/01/2015, 18:23
Ξύστρες με ταινίες!!!!
Αλλά τι κοιτάει η < μηχανικός > εκεί χαμηλά???

Καλα η <μηχανικος> κορμαρα :uplate:

GIOTIS750
12/01/2015, 14:32
Gresini: Aprilia needs time to challenge in MotoGP

Published: Today 09:49
Gresini: Aprilia needs time to challenge in MotoGP

Fausto Gresini has admitted Aprilia will need time to establish itself as a major force in the MotoGP world championship.

The Italian manufacturer will take on the likes of Honda, Yamaha, Ducati and Suzuki in 2015 after bringing forward its proposed premier class return by one season, having initially planned to compete in 2016.

Aprilia will race an upgraded version of its current ART Open class bike next season. The new bike will run an all-new pneumatic valve motor and plans are also in place for a seamless shift gearbox.

Aprilia will also run its own software next season but benefit from Open class concessions like softer tyres and extra fuel permitted to new or returning entries.

Aprilia hasn’t raced with an official factory entry in MotoGP since 2004, but will be back with a two-rider effort in 2015, led by Spaniard Alvaro Bautista and former 250GP world champion Marco Melandri.

And Gresini, who ended an 18-year collaboration with Honda to run the Aprilia factory project until the end of 2018 at least, believes it is going to need time for Aprilia to threaten Japanese domination of the premier class.

Gresini said: “It will not be an easy road because MotoGP is a tough category and it will be difficult to make results immediately. We have a factory behind us that will work, but we will compete with big brands that have spent many years investing in technology and will not be immediately easy to find a way to reach them. The agreement is for the next four years, so we have long enough to begin to understand and see what we need in time. It will be a very different experience to what we have done so far, because working closely with a factory is obviously very different from being a satellite team. "

By Matthew Birt





http://www.motorcyclenews.com/sport/motogp/2015/january/gresini-aprilia-needs-time-to-challenge-in-motogp/

MG-KTiNoS
12/01/2015, 15:32
As καλαφατίσουμε τα πρέκια στη σουζούκι φέτος και του χρόνου βλέπουμε για τους άλλους....

http://youtu.be/R-TxLyAvhP0
:D

endopandou
13/01/2015, 21:40
ρε παιδιά μήπως μπορεί κάποιος να μεταφράσει; ... :D
http://vid1347.photobucket.com/albums/p705/endopandou/Record_2015_01_13_22_26_49_296_zpsyhkr70ak.mp4

foogr01
13/01/2015, 22:19
ρε παιδιά μήπως μπορεί κάποιος να μεταφράσει; ... :D
http://vid1347.photobucket.com/albums/p705/endopandou/Record_2015_01_13_22_26_49_296_zpsyhkr70ak.mp4

Λέει ότι η Απρίλια είναι λίιιγο καλύτερη από τη Σουζούκι τώρα.























































:D

GIOTIS750
14/01/2015, 18:49
Michelin MotoGP tyres made ‘good start’ in testing – HRC’s Aoyama

http://www.tyrepress.com/2015/01/michelin-motogp-tyres-made-good-start-in-testing-hrcs-aoyama/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=michelin-motogp-tyres-made-good-start-in-testing-hrcs-aoyama


Ducati confirms NO:nono: GP15 at Sepang I MotoGP test

http://www.crash.net/motogp/news/212946/1/ducati-confirms-no-gp15-at-sepang-i.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss

Casey Stoner returns to MotoGP testing duties for Honda factory team in 2015 season

http://www.foxsports.com.au/motor-sport/casey-stoner-returns-to-motogp-testing-duties-for-honda-factory-team-in-2015-season/story-e6frf3z3-1227185222316



@PolEspargaro VIDEO https://twitter.com/HPEspana/status/553146462235000833

SHOOTER045
14/01/2015, 22:26
Μόνο για τεστ ο δόντιας???
Του μπαντ...

MG-KTiNoS
14/01/2015, 23:31
Μόνο για τεστ ο δόντιας???
Του μπαντ...

Έρε τουμπίδια που χάνουμε....
:rotflmao:

endopandou
15/01/2015, 09:59
ρίξτε μια ματιά στο πρώτο άρθρο...

http://www.motogp.com/en/MotoGP+in+the+Media

GIOTIS750
15/01/2015, 18:23
ρίξτε μια ματιά στο πρώτο άρθρο...

http://www.motogp.com/en/MotoGP+in+the+Media


Λες να ξαναγυρισει η Καwasaki?? για να δουμε...

MotoGP
Kawasaki: No indications of MotoGP .
By Günther Wiesinger - 15.01.2015-13: 05
So far there are no concrete evidence of a Kawasaki comeback in the MotoGP class. Neither the Dorna still at the IRTA are requests.

Our inquiries and investigations brought today is not the slightest hint of an early MotoGP entry of Kawasaki revealed.

"I have nothing heard of a Kawasaki return," said Hervé Poncharal, owner of the Tech3 Yamaha team-us-President of the Association IRTA team against SPEEDWEEK.com.
Carmelo Ezpeleta also, CEO of MotoGP promoter Dorna Sports has been received from the "Green Team" no such request.

"I'm sorry, we have not received information indicating a MotoGP entry of Kawasaki," said Ezpeleta.

Also, the Belgians Michael Bartholemy, Kawasaki MotoGP team boss before retreating 2008 acts surprised. "I've never heard of such a Kawasaki plans," assured the current Marc VDS team principal.

If Kawasaki 2016 would like to return, you would have to contact long after the conditions for a starting spot at Dorna. KTM has already done in November 2017.

This means that Kawasaki leads with Domi Aegerter at Jerez test on 26 February, a dry run through, it's all about a location determination.

:a49:Sound is coming from France, the tuning company Akira Technology wanted to test the stability of a new version of the engine with the pneumatic valve train, of the 2014 was neither stable nor powerful enough for Avintia.

The motorcycle division of the Japanese Mega Group Kawasaki Heavy Industries has not broken any thick ropes in the premier class of motorcycle Grand Prix racing.

In the 1970s, there have been several deployments of prominent private drivers with the 500cc two-stroke, three-cylinder Kawa, the least in Barcelona / Sanien 1971 by Dave Simmonds and the Isle of Man 1975 (by Mick Grant) to two GP wins led.

But the official plant operations in 1980 and 1981 with riders like Kork Ballington and Gregg Hansford promoted only modest results revealed. Ballington abolished in 1980 and 1981, the twelfth eighth place overall, it was with the Kawasaki 500 past glory again - retreat.

Even the official Kawasaki comeback in 2003 in the 990 cc four-stroke MotoGP era under the German team owner Harald Eckl the very great successes were made. For GP wins, it was enough Kawasaki Racing Eckl not, but at least four podium finishes with riders like Nakano, Jacque and de Puniet.

Eckl left the much more compact rolling chassis 2014 build at Suter Racing. For this purpose he wanted new V4 engine with Ilmor develop in England since the adapted Superbike Kawasaki engines were not competitive in Japan and in the underexposed racing department were no known performance engineers.

But Kawasaki dedicated in 2005 the former Yamaha service Ichiro Yoda and said he would bring the expertise of world champion Rossi M1.
A serious mistake.

End of 2008, Kawasaki withdrew after an embarrassing MotoGP season. Works drivers Hopkins and West had finished the World Cup on the ranks 16 and 18.

As the best World Cup overall result in the premier class in the history books promote Kawasaki 1970 to light when Ginger Molloy on Kawasaki World Cup was second.

But in reality he drew in 5th place at the Nurburgring and in 7th place in Opatija a Bultaco. So he collected 36 of the total 106 points on Bultaco, only 70 to Kawasaki.

At that time cavorting behind world champion and MV Agusta-Star Giacomo Agostini in the 500cc World Championship sheer self-built bikes from private pilots that were Bultaco, Kawasaki, Aermacchi, Linto and Seeley.


https://www.youtube.com/watch?v=dyZSv09cTDc&feature=player_detailpage
https://www.youtube.com/watch?v=dyZSv09cTDc&feature=player_detailpage

GIOTIS750
15/01/2015, 19:08
HAYATE:smokin:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=baKEwJunSY0
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=baKEwJunSY0

GIOTIS750
15/01/2015, 19:47
https://www.youtube.com/watch?v=4TCYG-CQzTU&feature=player_detailpage

https://www.youtube.com/watch?v=4TCYG-CQzTU&feature=player_detailpage

SHOOTER045
15/01/2015, 20:00
σκετο MONSTER το παιδι....................
και πισωκουνα

GIOTIS750
15/01/2015, 20:18
σκετο MONSTER το παιδι....................
και πισωκουνα

Oλες ειναι αστερια !!
Bradi ;)

GIOTIS750
16/01/2015, 20:32
Pedrosa’s ex-crew chief joins KTM for MotoGP project


http://www.visordown.com/motorcycle-racing-news-moto-gp/pedrosas-ex-crew-chief-joins-ktm-for-motogp-project/26142.html

______________________________________________________________________________________________


MotoGP Q&A: Herve Poncharal - Part 1

http://www.crash.net/motogp/interview/212980/1/exclusive-herve-poncharal-motogp-qampa.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss

endopandou
20/01/2015, 20:44
Τα λέγαμε... ΔΕΝ θα έχουν εντελώς ενιαία και σφραγισμένη ecu. Δεν τα λέγαμε; :wave2:
Το όνομα της μικρής παραχώρησης από τη dorna για να επιτευχθεί η συμφωνία είναι ''free devices''
dorna - πλανητάρχης Nakamoto σημειώσατε 2

http://www.crash.net/motogp/news/213007/1/agreed-principles-for-2016-motogp-ecu.html

mario27
20/01/2015, 22:38
Φυσικά και θα έχουν. Αυτο είναι γνωστό εδώ και καιρό.
Το λογισμικό θα αναπτυχθεί απο τις ομάδες ΜΑΖΙ και θα βγάλουν το καλύτερο αποτέλεσμα. Οπως και αυτό ηταν γνωστό.
Δλδ αυτό που λες εσύ είναι οτι αμα δεν κάτσει καλά σε μια ομαδα πχ γιαμαχα , θα βάλει το δικο της μεσα στην ecu? Και αμα το κανει μια γιατί να μην το κανει και αλλη? Και αμα το κάνουν δυο γιατί να μην το κανουν όλες?
Που το είζες αυτό γιατί εγώ είδα mandatory on all machines.

endopandou
20/01/2015, 23:19
Φυσικά και θα έχουν. Αυτο είναι γνωστό εδώ και καιρό.
Το λογισμικό θα αναπτυχθεί απο τις ομάδες ΜΑΖΙ και θα βγάλουν το καλύτερο αποτέλεσμα. Οπως και αυτό ηταν γνωστό.
Δλδ αυτό που λες εσύ είναι οτι αμα δεν κάτσει καλά σε μια ομαδα πχ γιαμαχα , θα βάλει το δικο της μεσα στην ecu? Και αμα το κανει μια γιατί να μην το κανει και αλλη? Και αμα το κάνουν δυο γιατί να μην το κανουν όλες?
Που το είζες αυτό γιατί εγώ είδα mandatory on all machines.

:tooth: ξεκουράσου τώρα και την επόμενη κράτα μικρότερο καλάθι... Περαστικούλια :smokin:

mario27
20/01/2015, 23:31
Μικρό καλάθι ? Δεν σε πιάνω.
Αυτό που τα ελεγες όμως είναι αξιολατρευτο. Σε θυμάμαι στο fb το καλοκαίρι, που προσπαθούσα να σε πεισω οτι χρησιμοποιουναι ηδη κοινη ecu και εσύ ελεγες "όχι , όχι ρε σου λεω ,η κοινη ecu θα μπει το 2016, τώρα είναι free οι ομάδες"
Πως απο αυτό φτάσαμε στα έλεγα... ? όπως σου είπα , αξιολατρευτο! :D
Αστην να αιωρείται η ερώτηση.

endopandou
21/01/2015, 07:39
Πως απο αυτό φτάσαμε στα έλεγα... ? όπως σου είπα , αξιολατρευτο! :D

Το αξιολάτρευτο -και συνάμα μερικώς διασκεδαστικό- είναι η αναγκούλα να κράζεις τα εκ παραδρομής λάθη των άλλων σε άλλα φόρα αντί να απαντάς ευθέως. Πρέπει να είναι κάποιου είδους ίωση που χτυπάει συγκεκριμένους χαρακτήρες... Αν θες και συ φωτό σωσιβιάκι για να μη νιώθεις μοναξιά στο πέλαγο ζήτα... :a9:

Επί του θέματος. Τίμησέ μας σε παρακαλώ με την γνώμη σου για το πότε κλείστηκε η συμφωνία για το παραθυράκι στο σόφτγουερ. Εγώ λέω ταυτόχρονα με την επέκταση συμφωνίας παροχής μοτέρ απ τον πλανητάρχη Νακαμότο...