PDA

View Full Version : KTM Super Adventure 1290



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5

gefr
05/04/2015, 12:58
Τα οποία είναι ΗΔΗ επάνω στο μηχανάκι, απλά προστίθεται το λογισμικό που τα χρησιμοποιεί και για αυτό το λόγο.
Δεν νομίζω. Το ABS και το traction control δεν δουλεύουν με γυροσκόπια, αλλά με μετρήσεις της περιστροφής των τροχών και παραμέτρων της μηχανής. Τα γυροσκόπια είναι ενσωματωμένα στο εξάρτημα... πάλι από όσο γνωρίζω.
Γειά χαρά.

amyroukai
05/04/2015, 13:33
Το θεμα ειχε παρουσιαστει με λεπτομερειες στο ΜΟΤΟ περιοδικο, οταν δοκιμασαν το συστημα. Για αυτο ηταν εφικτη η εκ των υστερων τοποθετηση, το hardware υπαρχει σε ολα τα 1190. Αν εγραφαν αρλουμπες και ξερεις καλυτερα, πασο.

theofilos888
05/04/2015, 14:19
Εγω ξερω πως προστιθεται ενα κουτακι με μια φυσα κατω απο τη σελα, οπου υπαρχει αναμονη. Αυτο ειναι το hardware.

gefr
05/04/2015, 18:37
Σύμφωνα με αυτά που διαβάζω, έχετε δίκιο:
http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorcycle_manufacturers/ktm/10360469/KTM-Bosch-Motorcycle-Stability-Control-review.html
Cost is a drawback of many safety features, but MSC benefits from not requiring hardware in addition to that used by the Adventure's ABS and traction control.

http://blog.ktm.com/msc-retrofitting-thats-how-it-works/
The MSC retrofit does not require additional hardware, since the 1190 ADVENTURE is already equipped with a tilt angle sensor for the traction control (that is also measuring the pitch angle during extension and compression) and a combined braking system (eCBS). To equip the KTM with the MSC software, often described as ABS system that works while cornering, all you have to do is go to your next KTM dealer shop and let them install the new software.
Ζητώ ταπεινά συγγνώμη
Γειά χαρά

stam2
06/04/2015, 11:02
FILARAKO


Γραικούς μας λέγανε οι Τούρκοι 500 χρόνια.Εδώ είναι ΕΛΛΑΣ.
Όσο για τα 300 είτε εδώ τα χώσεις είτε στο Βόρειο Πόλο η τακτική της εταιρείας
αυτή είναι.Δένονται με τον πελάτη για να τον..........:a26:

slightly of topic...
το Γραικός είναι σχεδόν ομηρικό και δεν είναι υβριστικό.
το Γραικύλος όμως είναι...
οι Τούρκοι μας έλεγαν άπιστους, και λόγω των συνεχών επαναστάσεων γκιαούρηδες...

harris_x
06/04/2015, 11:32
Παιδιά, τέλος :evil:

Να επιστρέψουμε στο θέμα μας παρακαλώ.

:wave2:

gmeletiadis
11/05/2015, 16:16
Καλησπέρα σε όλους.
Επί του θέματος.
Πήρα το ΚΤΜ 1290 πριν από μερικές μέρες και έχω κάνει μόνο 500χμ. Το προηγούμενο μηχανάκι μου ήταν μία GS 1200 του 2007. Ο στόχος μου τα τελευταία 8 χρόνια είναι ένα ταξίδι το χρόνο των 5.000-6.000 χμ σε διάρκεια 8-9 ημερών (5 εργάσιμες λόγο φόρτου εργασίας και οικογενειακών υποχρεώσεων). Οι αρχικές εντυπώσεις είναι οι εξής (οι συγκρίσεις με την BMW αναπόφευκτες):
1. Εμφάνιση αν και υποκειμενικό, κατά την γνώμη μου είναι πάρα πολύ όμορφο και σίγουρα πολύ πιο ωραίο από τις φωτογραφίες. Το αδικούν πολύ. Το άσπρο είναι ματ και δένει άψογα με το ασημί και γκρι. Λίγο πορτοκαλί παραπάνω θα το ήθελα.
2. Εξοπλισμός υπερπλήρης.
3. Γκάζι πολύ, έστω και αν το δουλεύω μέχρι τις 6.000-6.500 στροφές (είδα 180 στο κοντέρ χωρίς να περάσω το όριο που ορίζει ο κατασκευαστής για το ροντάρισμα).
4. Ήχος κινητήρα, μάλλον αδιάφορος. Πολύ πιο ωραίος ο μπάσος ήχος του BMW. Ειδικά ο ήχος του καινούριου GS είναι εκπληκτικός.
5. Σέλα σκληρότερη από το BMW αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα.
6. Προστασία από αέρα, πολύ καλή με την ζελατίνα στο χαμηλότερο επίπεδο. Αρχικά νομίζω καλύτερο από το BMW.
7. Νομίζω ότι είναι χαμηλότερο από το GS, και η αίσθηση που σου δίνει είναι ότι πρόκειται για πολύ ελαφρί μηχανάκι. Το συγκρίνω με το απλό GS του 2007 και όχι με το Adventure. Τρομερό πλεονέκτημα ειδικά για οδηγούς στο ύψος μου (μόλις 1,73). Παρκάρισμα ξεπαρκάρισμα είναι παιχνιδάκι.
8. Το menu είναι είναι πολύ εύκολο και με πολύ απλό τρόπο αλλάζεις τις ρυθμίσεις στην μηχανή.
9. Πατώντας λίγο χώμα με τις ρυθμίσεις στο offroad mode ένιωσα πάρα πολύ άνετα.
10.Αυτό που δεν μου άρεσε σε σχέση πάντα με την BMW είναι η αίσθηση της ανάρτησης. Ακόμα και στο comfort το μηχανάκι μου φαίνεται πολύ σκληρό και δεν μου αρέσει ο τρόπος που απορροφά (ουσιαστικά δεν απορροφά) τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
11.Ο κινητήρας ανεβάζει πολύ γρήγορα θερμοκρασία. Νομίζω ότι αυτό είναι κλασικό θέμα στα KTM.

Σε γενικές γραμμές νομίζω ότι το KTM είναι πολύ πιο "σπορ" σε σχέση με το BMW το οποίο είναι σίγουρα πιο όνετο όσον αφορά σέλα και ανάρτηση.

Ελπίζω να αποδειχθεί και αξιόπιστο καθώς τα τελευταία χρόνια η ΚΤΜ έχει επιδείξει σημαντική βελτίωση σε αυτό τον τομέα, τουλάχιστον στους μεγάλους κινητήρες.

Αυτά προς το παρόν.

amyroukai
11/05/2015, 16:21
στην διαχειριση της ζεστης οταν μπλεξει σε κινηση πως τα παει; σε ψηνει οπως φημολογειται οτι επραττε το 1190;

καλοταξιδο και απροβληματιστο λοιπον :)

gmeletiadis
11/05/2015, 16:28
Ευχαριστώ,
αν και ακόμα δεν έχω κολλήσει σε κίνηση, από κάτι σταματήματα σε φανάρια η αίσθηση που έχω είναι ότι ανεβάζει πολύ θερμοκρασία. Πιστεύω ότι θα με ψήσει:(
Είναι θέμα αυτό. Το έχει και το 1190, αλλά και τα παλιότερα 990 και 950.

antsoar
11/05/2015, 16:32
Καλοτάξιδο φίλε, να το χαρείς το εργαλείο :beer::beer:

Από κατανάλωση τι λέει; και σε σύγκριση με το BMW;

gmeletiadis
11/05/2015, 16:44
6,5 λίτρα δείχνει ο υπολογιστής, αλλά είναι νωρίς καθώς δεν το δουλεύω και πολύ ψηλά. Τόσα μου έδειχνε και το BMW σε μικτή χρήση. Δεν νομίζω ότι θα καίει λιγότερο. Αλλά το 30λιτρο τεπόζιτο είναι μεγάλη υπόθεση. Έκανα 450χμ με το πρώτο γέμισμα.

amyroukai
11/05/2015, 16:48
Καλοτάξιδο φίλε, να το χαρείς το εργαλείο :beer::beer:

Από κατανάλωση τι λέει; και σε σύγκριση με το BMW;

αστα κλαφτα.
μοτοτριτη που χαζευα σημερα: εκδρομη λιντερ Σπανος ως πρεσπες. 990 185 λιτρα για 1900 χιλιομετρα. 800gs 85 λιτρα. 1200gs 105 και 1200adv 115 λιτρα. σοκ...

antsoar
11/05/2015, 18:11
αστα κλαφτα.
μοτοτριτη που χαζευα σημερα: εκδρομη λιντερ Σπανος ως πρεσπες. 990 185 λιτρα για 1900 χιλιομετρα. 800gs 85 λιτρα. 1200gs 105 και 1200adv 115 λιτρα. σοκ...

Εντάξει, αυτό το 800 καταντάει εκνευριστικό λέμε :cry::a11:

geez996
11/05/2015, 18:23
Για το θέμα της ζέστης για να λυθεί θέλει άλλη εξάτμιση ελεύθερη.

Για το θέμα με την ανάρτηση δοκίμασε μονοκαβαλος και στο street. Απέφυγε τις ρυθμίσεις με τα μπαγκάζια.

spyro
11/05/2015, 18:25
αστα κλαφτα.
μοτοτριτη που χαζευα σημερα: εκδρομη λιντερ Σπανος ως πρεσπες. 990 185 λιτρα για 1900 χιλιομετρα. 800gs 85 λιτρα. 1200gs 105 και 1200adv 115 λιτρα. σοκ...

τα 185 του 990 είναι τρελή υπερβολή. δε παίζει αυτό σε νορμάλ 990, με ταχύτητες ισάξιες του GS 800. Όχι οτι δε καεί περισσότερο απο όλα, αλλά όχι τόσο πολύ. το δικό μου θα κάψει 140 - 150 λίτρα σε συνθήκες Εθνικής.

Δηλαδή μιλάμε για 7,5 λιτρα τα 100. (έχω δεί και πολυ λιγότερα αλλά βάζω μέσα οτι μπορεί και να τσιμπίσουμε το γκαζάκι περισσότερο)

αυτά που λεει αυτός, είναι για 10 λίτρα τα 100 που παίζουν (σε νορμαλ 990) μόνο στη πόλη και καγκουράδικα.

geez996
11/05/2015, 18:25
Ετοιμάζετε και δεύτερο τεποζιτο με επιπλέον 6 λίτρα ;)

amyroukai
11/05/2015, 18:28
το 990 εκεινος το οδηγουσε απ οτι καταλαβα παντως :)

geez996
11/05/2015, 18:29
https://docs.google.com/file/d/0B1MO0tTiC-CCUUFoRFVlZ0t0Sms/edit?usp=docslist_api

gmeletiadis
11/05/2015, 20:33
Για το θέμα της ζέστης για να λυθεί θέλει άλλη εξάτμιση ελεύθερη.

Για το θέμα με την ανάρτηση δοκίμασε μονοκαβαλος και στο street. Απέφυγε τις ρυθμίσεις με τα μπαγκάζια.

Το έχω πάντα στο μονοκάβαλο και στο comfort. Θα δοκιμάσω το street, αλλά πιστεύω ότι θα είναι ακόμα πιο σκληρό.

gmeletiadis
11/05/2015, 20:34
Άλλη εξάτμιση; Δηλαδή akrapovic; Αυτό φαντάζομαι θα βελτιώσει και τον ήχο που είναι πολύ αδιάφορος. Έχεις αίσθηση τιμής; Παίζει κάτι άλλο εκτός από akrapovic που φαντάζομαι ότι θα είναι πανάκριβη;

amyroukai
11/05/2015, 20:42
Άλλη εξάτμιση; Δηλαδή akrapovic; Αυτό φαντάζομαι θα βελτιώσει και τον ήχο που είναι πολύ αδιάφορος. Έχεις αίσθηση τιμής; Παίζει κάτι άλλο εκτός από akrapovic που φαντάζομαι ότι θα είναι πανάκριβη;

wings?

gmeletiadis
11/05/2015, 20:51
Δεν τις γνωρίζω, τώρα μπήκα λίγο στο site και κοίταξα.
http://www.wingsexhausts.com.au/about_wings_8.html
Ενδιαφέρον φαίνεται. Ζήτησα τιμή. Αναμένουμε :)

amyroukai
11/05/2015, 20:54
νομιζω αυτο ειναι το σωστο

http://www.wings.si/ver3/index.html

ειναι γειτονες... σαν τους ακραπαιους.

DrBig
11/05/2015, 20:57
Το έχω πάντα στο μονοκάβαλο και στο comfort. Θα δοκιμάσω το street, αλλά πιστεύω ότι θα είναι ακόμα πιο σκληρό.

Κανε υπομονη, με τα χιλιομετρα θα μαλακωσουν.

geez996
11/05/2015, 21:23
Wings φοράω. Τιμή 530 με τα μεταφορικά.
Καμιά σχέση θερμοκρασιών με την μαμα. Και το λέω βάση ενδείξεων θερμοκρασίας λαδιού.

amyroukai
05/06/2015, 08:51
και ενα συγκριτικο ακομα...


http://www.motorcyclistonline.com/motorcyclist-two-wheels-adventure-touring-comparison-bmw-r1200-gsa-vs-ktm-1290-super-adventure-new?src=SOC&dom=fb

DrBig
05/06/2015, 11:48
Ο λογος για τον οποιο κατεβαινουν οι θερμοκρασιες με αφτερ εξατμισεις, εντελως πληροφοριακα, ειναι οτι λογω της ανεπαρκους ροης τους, εμπλουτιζεται το μειγμα, ανεβαινει η καταναλωση και πεφτουν η θερμοκρασια και η ροπη (στο μεγαλυτερο φασμα στροφων).

bros400pgm
05/06/2015, 12:10
Ο λογος για τον οποιο κατεβαινουν οι θερμοκρασιες με αφτερ εξατμισεις, εντελως πληροφοριακα, ειναι οτι λογω της ανεπαρκους ροης τους, εμπλουτιζεται το μειγμα, ανεβαινει η καταναλωση και πεφτουν η θερμοκρασια και η ροπη (στο μεγαλυτερο φασμα στροφων).


:eek:

freco
05/06/2015, 14:52
Ο λογος για τον οποιο κατεβαινουν οι θερμοκρασιες με αφτερ εξατμισεις, εντελως πληροφοριακα, ειναι οτι λογω της ανεπαρκους ροης τους, εμπλουτιζεται το μειγμα, ανεβαινει η καταναλωση και πεφτουν η θερμοκρασια και η ροπη (στο μεγαλυτερο φασμα στροφων).

What?

Στο 990 οι Akrapovic είναι (πολύ) πιο ελεύθερες από τις "μαμά" και σαφώς με πολύ μικρότερη θερμοκρασία. Τις πιάνεις με το χέρι μετά από βόλτα.
Εμπλουτίζεται το μείγμα, με τι και πώς; Με τον ανάλογο χάρτη;
Πως γίνεται να είναι πιο κρύες τότε;
Η λογική μου λέει ότι τα καυσαέρια δεν περνάνε τα 40 κύμματα και τους 80 καταλύτες για να βγουν, οπότε η ροή είναι επαρκέστερη.
Ενημέρωσε μας λίγο. Δεν το πολυκατάλαβα. Τι εννοείς;

stam2
05/06/2015, 15:08
What?

Στο 990 οι Akrapovic είναι (πολύ) πιο ελεύθερες από τις "μαμά" και σαφώς με πολύ μικρότερη θερμοκρασία. Τις πιάνεις με το χέρι μετά από βόλτα.
Εμπλουτίζεται το μείγμα, με τι και πώς; Με τον ανάλογο χάρτη;
Πως γίνεται να είναι πιο κρύες τότε;
Η λογική μου λέει ότι τα καυσαέρια δεν περνάνε τα 40 κύμματα και τους 80 καταλύτες για να βγουν, οπότε η ροή είναι επαρκέστερη.
Ενημέρωσε μας λίγο. Δεν το πολυκατάλαβα. Τι εννοείς;

αυτό που μάλλον θέλει να πει μάλλον, είναι ότι "ελευθερώνοντας" την εξάτμιση η ροή των αερίων αυξάνεται, δημιουργώντας ανεπαρκή συμπίεση εντός του κυκλώματος της εξάτμισης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ταχύτερη ροή των αερίων, ελάττωση της προβλεπόμενης πυκνότητας αερίων στην εξάτμιση την οποία ο εγκέφαλος για να εξισορροπήσει, αλλάζει ελαφρώς τις ρυθμίσεις του εμπλουτίζοντας το μείγμα. Σαφώς η θερμοκρασία στις εξατμίσεις ελαττώνεται λόγω του ότι δεν συσσωρεύονται τα αέρια.

DrBig
05/06/2015, 15:39
What?

Στο 990 οι Akrapovic είναι (πολύ) πιο ελεύθερες από τις "μαμά" και σαφώς με πολύ μικρότερη θερμοκρασία. Τις πιάνεις με το χέρι μετά από βόλτα.
Εμπλουτίζεται το μείγμα, με τι και πώς; Με τον ανάλογο χάρτη;
Πως γίνεται να είναι πιο κρύες τότε;
Η λογική μου λέει ότι τα καυσαέρια δεν περνάνε τα 40 κύμματα και τους 80 καταλύτες για να βγουν, οπότε η ροή είναι επαρκέστερη.
Ενημέρωσε μας λίγο. Δεν το πολυκατάλαβα. Τι εννοείς;

Ειναι πιο κρυες γιατι ειναι δεν εχουν εσωτερικες σωληνωσεις (οποτε η διαδρομη των αεριων ειναι μικροτερη) και γιατι εχουν μικροτερη μαζα αρα και θερμοχωρητικοτητα. Η ροη των καυσαεριων ομως δεν ειναι συνεχης, αλλα ρεει σε πακετα υψηλης και χαμηλης πιεσης ,πραγμα που σημαινει οτι η φυσικη που την περιγραφει ειναι κυματικη. Αυτο με την σειρα του σημαινει οτι υπαρχουν φαινομενα συντονισμου προς εκμεταλλευση. Αυτο ακριβως γινεται στους λαιμους. Το μηκος και η διαμετρος ειναι τετοια ωστε καθε φορα που ανοιγουν οι βαλβιδες εξαγωγης για να φυγει ενα πακετο καυσαεριων, να συναντα χαμηλοτερη πιεση απο την ατμοσφαιρικη ωστε να υποβοηθηθει το πιστονι στη ανοδικη του κινηση. Αυτο επειδη δεν μπορει να το πετυχει ενας απλος σωληνας, ο οποιος εχει εξ ορισμου μια συχνοτητα συντονισμου,, οι κατασκευαστες καταφευγουν στην βελτιστοποιηση μεσω των τελικων.

Τα τελικα στα 950, 990, τα περισσοτερα μηχανακια και υποθετω και στα 1190 ειναι απιστευτα εξυπνα σχεδιασμενοι συντονιστες ωστε να 'ρουφανε' προς τα εξω τα καυσαερια αντι να καιει βενζινουλα ο κινητηρας ωστε να τα στειλει ο ιδιος. Οποιος λοιπον αλλαζει την εξατμισουλα του με μια σουπερ ντουπερ ανοιχτη νομιζοντας οτι το μοτερακι του αποδιδει καλλιτερα, απλα πλαναται πλανην οικτραν.

Το μοναδικο πλεονεκτημα των ελευθερων εξατμισεων οσον αφορα την αποδοση, ειναι οτι εχουν λιγοτερο εντονο ενα φαινομενο που μπορει να περιγραφει ως αδρανεια ροης, και το οποιο πρακτικα δινει την αισθηση οτι ακουνε πιο γρηγορα στο ανοιγμα του γκαζιου σε χαμηλες σχεσεις. Ο απειρος εγκεφαλος το μπερδευει αυτο με καλλιτερη ροπη. Το αλλο τους πλεονεκτημα ειναι οτι επειδη ειναι συντονισμενες σε μια και μοναδικη συχνοτητα περιστροφης του κινητηρα, συνηθως στην μεγιστη ροπη, ροπιαζουν πιο εντονα απο τις μαμισιες, αλλα εκει και μονο εκει. Σε ενα υποθετικο διαγραμμα ροπης, αυτο που μετραει για την συνολικη αποδοση ενος μοτερ ειναι η συνολικη επιφανεια μεταξυ της καμπυλης ροπης και του οριζοντιου αξονα. βαζοντας ακραπες, αυτη η καμπυλη ανεβαινει σε μια πολυ μικρη περιοχη πανω απο την μαμα και καταβυθιζεται οπουδηποτε αλλου. Αλλο τι λενε τα δυναμομετρα τα οποια δεν ειναι εξ'ορισμου σε θεση να βγαλουν σωστη καμπυλη ροπης.

Και μια συμβουλη, μην μπερδευετε το ποσο γρηγορα ξεκινατε στα φαναρια με την αποδοση του μοτερ. Αν θελετε να δειτε τι ψαρια πιανει το σεταπ που εχετε, ο καλλιτερος τροπος ειναι να βαλετε μια 6η και να τσεκαρετε ρολ ον και τελικες. Εχω τσεκαρει τα παντα ολα στο δικο μου 950, και το συνολικο νευρο που ειχα με ανοιχτες ακραπες και 16/45 γραναζωμα, το εχω με τις μαμισιες 17/42, και β2ονες μια θεση κατω απο ο,τι χρειαζεται για τις ακραπες.

bros400pgm
05/06/2015, 17:11
Αυτο με το συντονισμο δεν το καταλαβα. Λες οτι τα τελικα σε ολο το φασμα των στροφων, δουλευουν ως τρομπες και στελνουν προς το περιβαλλον τα καυσαερια? Η ενσταστη μου ειναι στο φασμα στροφων και οτι με το συντονισμο υπαρχει μεγαλυτερο κερδος στο να βγουν καυσαερια σε μια δαιδαλωδη εξατμιση αποτι το πιστονι σε μια ανοιχτη.
Ηξερα για τους λαιμους, οχι ομως για τα τελικα. Φανταζομαι βεβαια οτι τα τελευταια μοντελα ισως κατι εχει αλλαξει, οχι ομως για το 950.
Και φανταζομαι ολα αυτα δουλευουν οταν υπαρχει στην εξισωση ο λαμδα? Αρα αποκλειουμε ολο το φασμα στροφων που εγραψα και πεφτουμε στις χαμηλομεσαιες?

DrBig
05/06/2015, 17:52
Αυτο με το συντονισμο δεν το καταλαβα. Λες οτι τα τελικα σε ολο το φασμα των στροφων, δουλευουν ως τρομπες και στελνουν προς το περιβαλλον τα καυσαερια? Η ενσταστη μου ειναι στο φασμα στροφων και οτι με το συντονισμο υπαρχει μεγαλυτερο κερδος στο να βγουν καυσαερια σε μια δαιδαλωδη εξατμιση αποτι το πιστονι σε μια ανοιχτη.
Ηξερα για τους λαιμους, οχι ομως για τα τελικα. Φανταζομαι βεβαια οτι τα τελευταια μοντελα ισως κατι εχει αλλαξει, οχι ομως για το 950.
Και φανταζομαι ολα αυτα δουλευουν οταν υπαρχει στην εξισωση ο λαμδα? Αρα αποκλειουμε ολο το φασμα στροφων που εγραψα και πεφτουμε στις χαμηλομεσαιες?


ΘΑ το κανω οσο μπορω ταληρα.
Ποιος θα ηταν ο ιδανικος λαιμος εξατμισης?
Αυτος που θα ειχε συνεχως μεταβαλλομενο μηκος και διαμετρο τα οποια θα αυξομειωνονται αναλογα με τις στροφες και φορτιο του κινητηρα, ωστε ανα πασα στιγμη να βλεπουν οι βαλβιδες εξαγωγης την ελαχιστη δυνατη πιεση, ωστε να καταβαλει το μοτερ το ελαχιστο δυνατο εργο για να τα σπρωξει εξω απο τον κυλινδρο. Εκει κολαει ο 'συντονισμος' διοτι θα πρεπει να συντονιστει ετσι ο λαιμος, ωστε το κυμα πιεσης των καυσαεριων που διατρεχει τον λαιμο να εχει ελαχιστο στην εξοδο των βαλβιδων. Δεν ειναι ακριβως 'ρουφηγμα' ειναι 'ελαχιστη δυνατη αντισταση', γιατι το πιστονι ηδη εχει μια ταχυτητα προς τα πανω που σημαινει οτι ετσι κι αλλιως θα πρεπει να υπερνικησει την αντισταση ροης των αυλων εξαγωγης. Εκει κολλανε τα υπεργαματα μαματα τελικα οπως και των 950/990, τα οποια με τους υποθαλαμους και υποσωληνες κανουν το κινητηρα να νομιζει οτι βλεπει ενα συνεχως μεταβαλομενου μηκους λαιμο.

daz
05/06/2015, 18:04
Πονεμένο θέμα άνοιξες doc.

DrBig
05/06/2015, 18:07
Πονεμένο θέμα άνοιξες doc.

Το μονο προβλημα ειναι οτι ειναι σε ασχετο θρεντ....ας το μεταφερει καποιος κατανοημων.

bros400pgm
05/06/2015, 18:44
Το ιδανικο δεν ειναι να μπει σιγαστηρας στις βαλβιδες απευθειας κ να καταργηθουν οι λαιμοι?

DrBig
05/06/2015, 19:49
Το ιδανικο δεν ειναι να μπει σιγαστηρας στις βαλβιδες απευθειας κ να καταργηθουν οι λαιμοι?

ο,τι χειροτερο γιατι θα βλεπει η εξαγωγη 1 ατμ αντι κλασμα αυτης που βλεπει με τους λαιμους.

peterTHErider
09/06/2015, 13:49
παιδια καλησπερα,
εχουμε στην παρεα μας καποιον ευτυχη κατοχο του εν λογω μηχανακιου να πεις 1-2 πραγματακια σε εμας τους υποψηφιους αγοραστες μεχρι να εχουμε την ευκαιρια να το καβαλησουμε?

peterTHErider
21/06/2015, 13:51
κανενας ρε συμφουριτες?

amyroukai
28/09/2015, 09:56
Και έτσι για να πούμε και κάτι τεκμηριωμένο γιατί στην υψηλή παπαρούπα χορτάσαμε... Στο MOTO magazine του μήνα που κλείνει, γράφει ότι τα 1050 και 1290 κουνάνε με βαλίτσες. Το ίδιο έγραφαν για το 690 πέρυσι-πρόπερσι πότε το είχαν πάρει Mega Test μαζί με τα μεγάλα.

Και έρχονται οι Αμερικανοί να επιβεβαιώσουν (για το 1290 τουλάχιστον) και να γράψουν ότι στην σοβαρή χώρα (σε θέματα ασφάλειας τουλάχιστον) που ζουν, στο manual της μοτοσικλέτας γράφει ότι με βαλίτσες δεν πρέπει να περνάνε τα 150... :)

Και για του λόγου το αληθές, το απόσπασμα και η πηγή:

KTM’s owner’s manual states the 1290 Super Adventure should not be ridden faster than 150 kph (93 mph) when loaded with luggage, and we found out why when we investigated. Our Super ADV, with a substantial load of full saddlebags and camping gear, exhibited an unnerving weave above that speed. The weave never became a tankslapper, but it’s an odd foible for a bike developed in Europe. So, yeah, it does weave, but only when you’re riding it in a way KTM advises against.

http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2015-ultimate-sports-adventure-touring-shootout/3

gmeletiadis
28/09/2015, 11:19
Και έτσι για να πούμε και κάτι τεκμηριωμένο γιατί στην υψηλή παπαρούπα χορτάσαμε... Στο MOTO magazine του μήνα που κλείνει, γράφει ότι τα 1050 και 1290 κουνάνε με βαλίτσες. Το ίδιο έγραφαν για το 690 πέρυσι-πρόπερσι πότε το είχαν πάρει Mega Test μαζί με τα μεγάλα.

Και έρχονται οι Αμερικανοί να επιβεβαιώσουν (για το 1290 τουλάχιστον) και να γράψουν ότι στην σοβαρή χώρα (σε θέματα ασφάλειας τουλάχιστον) που ζουν, στο manual της μοτοσικλέτας γράφει ότι με βαλίτσες δεν πρέπει να περνάνε τα 150... :)

Και για του λόγου το αληθές, το απόσπασμα και η πηγή:

KTM’s owner’s manual states the 1290 Super Adventure should not be ridden faster than 150 kph (93 mph) when loaded with luggage, and we found out why when we investigated. Our Super ADV, with a substantial load of full saddlebags and camping gear, exhibited an unnerving weave above that speed. The weave never became a tankslapper, but it’s an odd foible for a bike developed in Europe. So, yeah, it does weave, but only when you’re riding it in a way KTM advises against.

http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2015-ultimate-sports-adventure-touring-shootout/3


Καλημέρα,

Έκανα ένα σχετικά μεγάλο ταξίδι με το 1290. Από Πειραιά προς Λβιβ, Κίεβο και Οδυσσό (μέσω Σερβίας, Ουγγαρίας) και επιστροφή από Μολδαβία, Ρουμανία, Βουλγαρία και Τουρκία. Περίπου 5.000χμ σε 8 μέρες. Επομένως είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω την μηχανή σε πολλές διαφορετικές συνθήκες, λόγω της ιδιομορφίας της διαδρομής. Από πολύ καλούς αυτοκινητόδρομους, σε επαρχιακούς με πολλές λακούβες, σε χωματόδρομους, με ζέστη, με κρύο, με βροχή κ.λπ.

Στις μπαγκαζιέρες γράφει ξεκάθαρα ότι η μέγιστη ταχύτητα πρέπει να είναι τα 150 χμ/ώρα όταν η μηχανή είναι φορτωμένη. Όντως σε κάποιες περιπτώσεις (φαντάζομαι έχει να κάνει με την κατεύθυνση του ανέμου) η μοτοσυκλέτα στα 160-170 και πάνω παίζει πάρα πολύ και χάνεται ο έλεγχος. Είναι σοβαρό πρόβλημα για κάποιον που θέλει να ταξιδέυει με ψηλές ταχύτητες.

Θα έλεγα ότι μετά την επίλυση κάποιον άλλων θεμάτων που υπήρχαν (π.χ. η ανάρτηση ήταν πολύ σκληρή αλλά της έκαναν 2 update και τώρα είναι τέλεια) το μοναδικό ψεγάδι της μοτοσυκλέτας είναι αυτό με τις μπαγκαζιέρες. Είναι όμως σοβαρό μειονέκτημα.

Θυμάμαι ότι και η BMW έλεγε στο GS του 2008 ότι η μέγιστη ταχύτητα με μπαγκαζιέρες πρέπει να είναι τα 120. Πολλές φορές ταξίδευα με 180-190 και ποτέ δεν παρατήρησα κανένα απολύτως πρόβλημα.

Κατά τα λοιπά το μηχανάκι είναι εκπληκτικό. Πολλά γκάζια, τρομερό κράτημα (απίστευτο) στρίβει με όσα θέλεις, άνετο δεν κουράζει, καλή θέλη οδήγησης, προστασία από αέρα, πολλές ρυθμίσεις που βοηθάνε να το φέρεις εκεί που θέλεις (στο στυλ οδήγησης που σου ταιριάζει). Το μεγάλο τεπόζιτο σε αυτά τα ταξίδια είναι μεγάλη υπόθεση.

Το χρησιμοποιώ καθημερινά μέσα στην πόλη. Μένω στην Σμύρνη στην Τουρκία. Δεν με κουράζει καθόλου. Απλά δεν έχω πάνω τις μπαγκαζιέρες διότι με τις μπαγκαζιέρες στην κίνηση τα πράγματα δυσκολεύουν αρκετά. Χωρίς αυτές κανένα πρόβλημα. Χώνεσε παντού.

amyroukai
28/09/2015, 13:51
...
Χαίρομαι πολύ γιατί το ταξίδεψες και δεν το πήρες "για τον καφέ", χαίρομαι που το βελτιώνουν, που επιβεβαιώνεις τα γραφόμενα των δημοσιογράφων. Και εύχομαι καλούς δρόμους και ακόμα μεγαλύτερα ταξίδια.

Πιθανόν κάποια στιγμή να βρεθεί η λύση και για αυτό το ζήτημα με τα κουνήματα, ποιός ξέρει.
Μου φαίνεται ιδιαιτέρως μεροληπτικό και "άδικο" να βγαίνει χολή τόσο έντονα ένα μηχανάκι "του δεκάρικου" και να αγνοούνται επιδεικτικά ακριβότερες μοτοσικλέτες με το ίδιο θέμα, για αυτό και η αναφορά, δεν θέλω και δεν με ενδιαφέρει να θίξω το "σπίτι" κανενός.

Ζεύκας
28/09/2015, 13:54
δλδ δικαβαλο με τριβαλιτσο σε ψηλο μηχανακι (μιλάμε για 450 κιλα συνολο χαλαρα) πόσο θέλουν να πηγαίνουν; με 220;

τα 160 δεν φτάνουν;

amyroukai
28/09/2015, 13:57
δλδ δικαβαλο με τριβαλιτσο σε ψηλο μηχανακι (μιλάμε για 450 κιλα συνολο χαλαρα) πόσο θέλουν να πηγαίνουν; με 220;

τα 160 δεν φτάνουν;

Αν το GS, το Crosstourer, το Caponord, το Tiger 1200, το S.Tenere κλπ μπορούν να πηγαίνουν με 200 και να μην κουνάνε, γιατί να μην μπορεί και το 1050, 1190, 1290? Ιδού η απορία. Για όλη την γκάμα έχουν γράψει -όχι μόνο στην Ελλάδα- ότι φορτωμένα κουνάνε.

gmeletiadis
28/09/2015, 14:02
Χαίρομαι πολύ γιατί το ταξίδεψες και δεν το πήρες "για τον καφέ", χαίρομαι που το βελτιώνουν, που επιβεβαιώνεις τα γραφόμενα των δημοσιογράφων. Και εύχομαι καλούς δρόμους και ακόμα μεγαλύτερα ταξίδια.

Πιθανόν κάποια στιγμή να βρεθεί η λύση και για αυτό το ζήτημα με τα κουνήματα, ποιός ξέρει.
Μου φαίνεται ιδιαιτέρως μεροληπτικό και "άδικο" να βγαίνει χολή τόσο έντονα ένα μηχανάκι "του δεκάρικου" και να αγνοούνται επιδεικτικά ακριβότερες μοτοσικλέτες με το ίδιο θέμα, για αυτό και η αναφορά, δεν θέλω και δεν με ενδιαφέρει να θίξω το "σπίτι" κανενός.

Κάθε χρόνο προσπαθώ να κάνω ένα ταξίδι των 5.000-6.000 χμ. Αυτός είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο έχω την μοτοσυκλέτα. Αλλιώς θα την έβγαζα με το παπάκι.

Το βλέπω δύσκολο να βρεθεί λύση για τέτοιου είδους πρόβλημα. Όταν λέμε κουνάει, μιλάμε ότι κουνάει πολύ έντονα. Το χάνεις τελείως. Απλά αφήνεις το γκάζι και επανέρχεται σε φυσιολογική κατάσταση.

Η πραγματικότητα είναι ότι στις δοκιμές που έκαναν οι δημοσιογράφοι στα Κανάρια, προφανώς δεν είχαν την δυνατότητα να πιάσουν τόσο ψηλές ταχύτητες. Επιπλέον δεν είχαν πάνω μπαγκαζιέρες.

Σε κάθε περίπτωση πάντως είναι ένα σοβαρό πρόβλημα, το οποίο ο κατασκευαστής θεωρεί ότι το λύνη λέγοντας σου να μην πηγαίνεις με ταχύτητες μεγαλύτερες των 150 χμ/ώρα όταν είσαι φορτωμένος. Μαλακία

gmeletiadis
28/09/2015, 14:06
Δεν είμαι δικάβαλος. Είμαι μόνος μου με 2 μπαγκαζιέρες. Όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν (καλό οδόστρωμα, διαχωριστικό κ.λπ.). θέλω να πάω με 200. Πολλές φορές στο ταξίδι βιάζομαι για να μην με πιάσει η νύχτα. Στο κάτω κάτω πήρα μία μηχανή με 160 άλογα και τελική πάνω από 250. Γιατί όταν έχει τις μπαγκαζιέρες να μπαίνει αυτός ο περιορισμός; Αν το ήξερα μπορεί να έπαιρνα κάτι με χαμηλότερες επιδόσεις.

gmeletiadis
28/09/2015, 14:09
Ευχαριστώ για τις ευχές. Η ευχή για καλούς δρόμους είναι ότι πιο σημαντικό για κάθε μοτοσυκλετιστή. Αν και τα μεγαλύτερα ταξίδια είναι όνειρο απατιλό δεδομένου των υποχρεώσεων (επαγγελματικών και οικογενειακών). Μακάρι κάποια στιγμή να τα καταφέρω.

Κι εσύ ότι επιθυμείς φίλε.

taisteal
28/09/2015, 14:10
Ευχαριστώ για τις ευχές. Η ευχή για καλούς δρόμους είναι ότι πιο σημαντικό για κάθε μοτοσυκλετιστή. Αν και τα μεγαλύτερα ταξίδια είναι όνειρο απατιλό δεδομένου των υποχρεώσεων (επαγγελματικών και οικογενειακών). Μακάρι κάποια στιγμή να τα καταφέρω.

Κι εσύ ότι επιθυμείς φίλε.

Off topic

Γραψε μας σε ενα καινουργιο θρεντ δυο λογια για το ταξιδι σου αν θες

:beer:

gmeletiadis
28/09/2015, 14:16
Κανε υπομονη, με τα χιλιομετρα θα μαλακωσουν.

Με πήραν τηλέφωνο από την αντιπροσωπεία και πήγα την έβαλαν στον υπολογιστή και έκαναν 2 updates. Άλλο μηχανάκι. H ανάρτηση τώρα είναι τέλεια.

gmeletiadis
28/09/2015, 14:17
Off topic

Γραψε μας σε ενα καινουργιο θρεντ δυο λογια για το ταξιδι σου αν θες

:beer:

Θα το κάνω. Ελπίζω μέσα στο Σαββατοκύριακο.

amyroukai
28/09/2015, 14:18
Off topic

Γραψε μας σε ενα καινουργιο θρεντ δυο λογια για το ταξιδι σου αν θες

:beer:

+999 γιατί είναι από τα ταξίδια που δεν φεύγουν από το μυαλό...

gmeletiadis
28/09/2015, 14:20
Ο λογος για τον οποιο κατεβαινουν οι θερμοκρασιες με αφτερ εξατμισεις, εντελως πληροφοριακα, ειναι οτι λογω της ανεπαρκους ροης τους, εμπλουτιζεται το μειγμα, ανεβαινει η καταναλωση και πεφτουν η θερμοκρασια και η ροπη (στο μεγαλυτερο φασμα στροφων).

Ήθελα να αλλάξω την εξάτμιση. Φοβούμενος όμως την αυξημένη κατανάλωση δεν το έκανα και δεν θα το κάνω. To 1290 καίει στο ταξίδι τουλάχιστον 1 λίτρο παραπάνω στα 100χμ σε σχέση με το GS του 2014. Ταξιδεύαμε παρέα με την ίδια ταχύτητα. Οι διαφορά μας έφτασε σε κάποιες περιπτώσεις (όταν οδηγούσαμε πολύ γρήγορα) ακόμα και τα 2 λίτρα.

peterTHErider
29/09/2015, 18:52
Δεν είμαι δικάβαλος. Είμαι μόνος μου με 2 μπαγκαζιέρες. Όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν (καλό οδόστρωμα, διαχωριστικό κ.λπ.). θέλω να πάω με 200. Πολλές φορές στο ταξίδι βιάζομαι για να μην με πιάσει η νύχτα. Στο κάτω κάτω πήρα μία μηχανή με 160 άλογα και τελική πάνω από 250. Γιατί όταν έχει τις μπαγκαζιέρες να μπαίνει αυτός ο περιορισμός; Αν το ήξερα μπορεί να έπαιρνα κάτι με χαμηλότερες επιδόσεις.

ακριβως αυτο,αλλιως περνεις και στρωμα 650 και πας.ειναι δυνατον τετοια μοτο με 160 αλογα που πλασαρεται και ως τουρερ να γινεται επικινδυνη με βαλιτσες στα 160-170?τεραστιο φαουλ και πολυ σοβαρος λογος να μην την επιλεξει καποιος!δηλαδη εγω που ειμαι στην διαδικασια αγορας μοτο απο την συγκεκριμενη κατηγορια.
βεβαια θελω να την οδηγησω και να το δω και εγω ο ιδιος πριν την απορριψω!ρε gmeletiadis γινεται τοσο εντονο που δεν μπορεις να πας πορεια με 170?ακομα και με την αναρτηση στο σπορ?

gmeletiadis
29/09/2015, 20:51
ακριβως αυτο,αλλιως περνεις και στρωμα 650 και πας.ειναι δυνατον τετοια μοτο με 160 αλογα που πλασαρεται και ως τουρερ να γινεται επικινδυνη με βαλιτσες στα 160-170?τεραστιο φαουλ και πολυ σοβαρος λογος να μην την επιλεξει καποιος!δηλαδη εγω που ειμαι στην διαδικασια αγορας μοτο απο την συγκεκριμενη κατηγορια.
βεβαια θελω να την οδηγησω και να το δω και εγω ο ιδιος πριν την απορριψω!ρε gmeletiadis γινεται τοσο εντονο που δεν μπορεις να πας πορεια με 170?ακομα και με την αναρτηση στο σπορ?

Ναι υπό συγκεκριμένες συνθήκες γίνεται πολύ έντονο. Το χάνεις το μηχανάκι τελείως. Φαντάζομαι ότι έχει να κάνει την κατεύθυνση του ανέμου. Σε κάποιες περιπτώσεις πήγαινα με 210 και σε άλλες δεν μπορούσα να ανέβω πάνω από 160. Ομολογώ ότι δεν το δοκίμασα στο sport και ο λόγος είναι ότι το sport είναι πολύ σκληρό. Όταν φτάνεις να κάνεις σε μία μέρα 900-1.000 χμ το να οδηγείς με την ανάρτηση στο sport είναι πρόβλημα. Τουλάχιστον για εμένα. Θα φτάσω με πόνους σε μέση και αυχένα, οπότε δεν έχει νόημα το ταξίδι. Το θέμα είναι να το απολαμβάνεις και όχι να υποφέρεις.

Το καλύτερο για να έχεις άποψη είναι να το οδηγήσεις. Αλλά δεν ξέρω πρώτον αν το δίνουν για test drive και δεύτερον αν θα σου το δώσουν με μπαγκαζιέρες. Χωρίς μπαγκαζιέρες το μηχανάκι δεν παίζεται. Η συμπεριφορά του είναι άψογη και τα γκάζια απίστευτα. Όμως αν θέλαμε μόνο street fighter θα παίρναμε super duke. Επειδή ταξιδεύουμε θέλουμε adventure και το θέμα με τις μπαγκαζιέρες είναι πολύ σοβαρό.

peterTHErider
30/09/2015, 00:01
Ναι υπό συγκεκριμένες συνθήκες γίνεται πολύ έντονο. Το χάνεις το μηχανάκι τελείως. Φαντάζομαι ότι έχει να κάνει την κατεύθυνση του ανέμου. Σε κάποιες περιπτώσεις πήγαινα με 210 και σε άλλες δεν μπορούσα να ανέβω πάνω από 160. Ομολογώ ότι δεν το δοκίμασα στο sport και ο λόγος είναι ότι το sport είναι πολύ σκληρό. Όταν φτάνεις να κάνεις σε μία μέρα 900-1.000 χμ το να οδηγείς με την ανάρτηση στο sport είναι πρόβλημα. Τουλάχιστον για εμένα. Θα φτάσω με πόνους σε μέση και αυχένα, οπότε δεν έχει νόημα το ταξίδι. Το θέμα είναι να το απολαμβάνεις και όχι να υποφέρεις.

Το καλύτερο για να έχεις άποψη είναι να το οδηγήσεις. Αλλά δεν ξέρω πρώτον αν το δίνουν για test drive και δεύτερον αν θα σου το δώσουν με μπαγκαζιέρες. Χωρίς μπαγκαζιέρες το μηχανάκι δεν παίζεται. Η συμπεριφορά του είναι άψογη και τα γκάζια απίστευτα. Όμως αν θέλαμε μόνο street fighter θα παίρναμε super duke. Επειδή ταξιδεύουμε θέλουμε adventure και το θέμα με τις μπαγκαζιέρες είναι πολύ σοβαρό.

μιλησα με την αντιπροσωπεια και υπαρχει μηχανη με βαλιτσες να δοκιμασω οποτε θα το διαπιστωσω μονος μου το προβλημα!
το προβλημα εσυ που το βιωσες σου φανηκε πως ειναι λογο αεροδυναμικης και σχηματος?ισως με αλλες η με σαμαρια να μην υπηρχε?κοιτα το ψαχνω τοσο γιατι οπως λες μιλαμε για καταπληκτικη μοτο κατα τα αλλα!

gmeletiadis
30/09/2015, 07:44
μιλησα με την αντιπροσωπεια και υπαρχει μηχανη με βαλιτσες να δοκιμασω οποτε θα το διαπιστωσω μονος μου το προβλημα!
το προβλημα εσυ που το βιωσες σου φανηκε πως ειναι λογο αεροδυναμικης και σχηματος?ισως με αλλες η με σαμαρια να μην υπηρχε?κοιτα το ψαχνω τοσο γιατι οπως λες μιλαμε για καταπληκτικη μοτο κατα τα αλλα!

Είναι μία καταπληκτική μοτό. Και είχα στο παρελθόν και άλλες καλές μοτό της κατηγορίας on-ff, όπως το vstrom 650 και μετά το gs1200. Δηλαδή το μέτρο σύγκρισης είναι ψηλό.

Πιστεύω ότι τα σαμάρια δεν είναι λύση αν ταξιδεύεις. Υπάρχουν και άλλου τύπου μπαγκαζιέρες, αλλά έχω την αίσθηση ότι μάλλον τα πράγματα θα είναι χειρότερα, διότι ότι άλλο εκτός από αυτές που κουμπώνουν πάνω στις προεγκατεστημένες βάσεις θέλει επιπλέον μεταλλικές βάσεις με συνέπεια να είναι ακόμα πιο εκτεθημένες, επομένως η αεροδυναμική λογικά θα είναι ακόμα χειρότερη.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι η δοκιμή και φυσικά αν δεις αυτό που λέω να το αναφέρεις και να δούμε τι θα πουν. Εγώ δεν το έχω αναφέρει ακόμα στην KTM, διότι δεν έχω επιστρέψει ακόμα Ελλάδα. Θα το κάνω όμως με την πρώτη ευκαιρία. Μέχρι τώρα ότι θέμα είχα λύθηκε με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς κόστος. Ακόμα και κάτι που οφείλοταν σε δικό μου λάθος. Αν και στο συγκεκριμένο πρόβλημα λογικά η απάντηση θα είναι ότι ο κατασκευαστής γράφει ξεκάθαρα ότι η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος με τις μπαγκαζιέρες είναι τα 150.

spyrakos35
30/09/2015, 08:38
Δεν καταλαβαινετε οτι σας βαζει περιορισμους στην ταχυτητα με τις βαλιτσες για το δικο σας καλο;

Τοσο αχαριστοι;

freco
30/09/2015, 10:02
Σε μια χώρα που ταχύτητα άνω των 160 χλμ θεωρείται κακούργημα (δεν ξέρω να έχει αλλάξει κάτι), μας προβληματίζει ότι κουνάει φορτωμένο μετά τα 170!!! Λίγο οξύμωρο δεν είναι;
Δεν το λέω σαν υπέρ ή κατά του συγκεκριμένου μοντέλου. Σαν απλός παρατηρητής της συζήτησης.
:a014:

gmeletiadis
30/09/2015, 10:07
Σε μια χώρα που ταχύτητα άνω των 160 χλμ θεωρείται κακούργημα (δεν ξέρω να έχει αλλάξει κάτι), μας προβληματίζει ότι κουνάει φορτωμένο μετά τα 170!!! Λίγο οξύμωρο δεν είναι;
Δεν το λέω σαν υπέρ ή κατά του συγκεκριμένου μοντέλου. Σαν απλός παρατηρητής της συζήτησης.
:a014:

Κουνάει και στα 150+.
Επίσης δεν οδηγάμε μόνο σε αυτή την χώρα.
Όταν λέω κουνάει, δεν εννοώ μία απλη ενόχληση. Το μηχανάκι το χάνεις τελείως. Πηγαίνει πέρα δώθε. Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω.
Επιπλέον με αυτή την λογική τότε θα έπρεπε σε αυτή την χώρα να μπαίνει κόφτης και να περιορίζεται η τελική ταχύτητα στα επιτρεπτά όρια. Εφόσον το όριο είναι π.χ. 130 γιατί να πωλούνται οχήματα που μπορούν να πάνε με 131;

devil's animal
30/09/2015, 10:13
Σε μια χώρα που ταχύτητα άνω των 160 χλμ θεωρείται κακούργημα (δεν ξέρω να έχει αλλάξει κάτι), μας προβληματίζει ότι κουνάει φορτωμένο μετά τα 170!!! Λίγο οξύμωρο δεν είναι;
Δεν το λέω σαν υπέρ ή κατά του συγκεκριμένου μοντέλου. Σαν απλός παρατηρητής της συζήτησης.
:a014:



ενταξει, μ'αυτη την λογικη ειναι οξυμωρο να πουλιεται οποιοδηποτε ss (ειτε 600, ειτε 750, ειτε 1000)...οποιοδηποτε αμαξι πανω απο 220-230 αλογα...κ.ο.κ..

η "μαγκια" της ΚΤΜ ηταν οτι εβγαλε ενα μηχανακι που μπορει θεωρητικα να τα κανει ολα...
να πηγαινει χωμα στα καταλληλα χερια..
να πηγαινει με ταχυτητες sport touring στην εθνικη*...
να φορτωνεται σαν μουλαρι για ταξιδι...
να κυκλοφορει πολη για να καβαλαει πεζοδρομια...
και αμα λαχει να το χωνεις Σερρες και να ξεκ@υλωνεις χωρις να σε περνανε οι αλλοι στην ευθεια σαν σταματημενο...


*οταν λεμε ταχυτητες sport touring μιλαμε για 170-180 και πανω...
με 140-150 ταξιδευουν και τα v-strom...:rolleyes:

εν ολιγοις συμφωνω σε οτι εχει γραψει ο gmeletiadis και μπραβο του και μαγκια του που το παραδεχεται παρ'οτι εχει χωσει τοσο χρημα για να το αποκτησει...
αλλοι κατοχοι θα εκαναν τα κουνελια και θα υποστηριζαν οτι ειναι το flawless μηχανημα...

spyro
30/09/2015, 10:32
εγω πάντως είχα νιώσει έντονες ταλαντώσεις και στο 1190 που έκανα καλό test ride χωρίς βαλίτσες. βέβαια ξεκίναγαν πάνω απο τα 190χλμ. Στα 220+ το μπροστινό χώρευε όσο και απαλά να το κράταγες το τιμόνι, όσο σκημένος και να ήσουν.

Το πρόβλημα το έχει και το 990 αλλά είναι μικρό και με τακτική ακτινολόγηση και ενίοτε ίσιωμα ζάντας δεν επηρρεάζει.

Το πρόβλημα είναι στα πολλά κιλά με τις μεγάλες ταχύτητες σε 21 ζάντα μπροστά για το 1190 & 990.

για το 1290 δε το περήμενα :confused:

freco
30/09/2015, 10:43
[QUOTE=devil's animal;2639328]ενταξει, μ'αυτη την λογικη ειναι οξυμωρο να πουλιεται οποιοδηποτε ss (ειτε 600, ειτε 750, ειτε 1000)...οποιοδηποτε αμαξι πανω απο 220-230 αλογα...κ.ο.κ..QUOTE]

Γιατί δεν είναι;
Να πωλούνται μηχανές που η δευτέρα να βγάζει όσο είναι το όριο;
Είναι καθαρά θέμα marketing και πωλήσεων. Ποιος την έχει μεγαλύτερη κι ας μην έχει που να τη βάλει.
Αν όντως νοιαζόταν για το καλό μας θα έπρεπε να υπάρχει περιορισμός, αλλά πάμε αλλού.

Τελικά απ' ότι φαίνεται είναι χοντρό φάουλ της αγαπημένης μας (όλα τα γ@μάω) μάρκας.

zopas
30/09/2015, 11:00
Τελικα αν θελεις μεγαλα ταξιδια με ανεση ,τα μαστοδοντα τυπου gtr, stx, rt κ.λ.π ειναι μονοδρομος...Πανβαρα αλλα δεν κουνανε ακομα και στα 250 στο κοντερ, βαζουμε δε στην ακρη και την μεγαλη προστασια απο τα καιρικα φαινομενα..το ΚΤΜ μαλλον υπερκτιμημενο ειναι τελικα, δημιουργημα του μαρκετινγκ...κριμα..Οι Γερμανοι -δυστυχως- παλι μονοι τους παιζουνε...

gmeletiadis
30/09/2015, 11:04
εγω πάντως είχα νιώσει έντονες ταλαντώσεις και στο 1190 που έκανα καλό test ride χωρίς βαλίτσες. βέβαια ξεκίναγαν πάνω απο τα 190χλμ. Στα 220+ το μπροστινό χώρευε όσο και απαλά να το κράταγες το τιμόνι, όσο σκημένος και να ήσουν.

Το πρόβλημα το έχει και το 990 αλλά είναι μικρό και με τακτική ακτινολόγηση και ενίοτε ίσιωμα ζάντας δεν επηρρεάζει.

Το πρόβλημα είναι στα πολλά κιλά με τις μεγάλες ταχύτητες σε 21 ζάντα μπροστά για το 1190 & 990.

για το 1290 δε το περήμενα :confused:

Το 1290 χωρίς μπαγκαζιέρες είναι βράχος. Είναι τέλειο. Πιο σταθερό από το gs του 2008. Το έχω πάει μέχρι 240 στις 8.500 στροφές και δεν ένιωσα καμία ταλάντωση, κανένα κούνημα, πέραν βέβαια της αναμενόμενης πίεσης που ασκείται από τον άνεμο λόγω της μεγάλης ταχύτητας.

Το πρόβλημα είναι μόνο με τις μπαγκαζιέρες. Φαντάζομαι ότι είναι θέμα αεροδυναμικής;

spyrakos35
30/09/2015, 11:14
Το μπροστινο πως ειναι;

Μηπως ειναι λιιιιιγο ψηλα και παρασφιγμενο;

spyro
30/09/2015, 11:26
Το μπροστινο πως ειναι;

Μηπως ειναι λιιιιιγο ψηλα και παρασφιγμενο;

το αν μπορείς να το βελτιώσεις λίγο με τις προφορτήσεις δεν σημαίνει οτι το πρόβλημα δεν υπάρχει. οι αναρτήσεις απο μόνες τους δε δημιουργούν το πρόβλημα

DrBig
30/09/2015, 12:09
Το πρόβλημα είναι μόνο με τις μπαγκαζιέρες. Φαντάζομαι ότι είναι θέμα αεροδυναμικής;

Πρεπει να συμβαινει αυτο:
https://www.youtube.com/watch?v=vZYKgVY7lzE
και μαλλον λυνεται με σταμπιλιζατερ στο τιμονι.

peterTHErider
30/09/2015, 13:22
Πρεπει να συμβαινει αυτο:
https://www.youtube.com/watch?v=vZYKgVY7lzE
και μαλλον λυνεται με σταμπιλιζατερ στο τιμονι.

για εξηγησε ρε δοκτωρα....

kostasdirt
30/09/2015, 13:31
Μα και το 1190 και το 1290 εχουν ήδη σταμπιλιζατερ βέβαια σε ξενα φορουμ το θεωρούν πολύ soft και επεμβαινουν σε αυτό κανοντας το σκληρότερο, θα ήθελα να μάθω με αλλου ειδους βαλίτσες αραγε πως συμπεριφερεται..

gmeletiadis
30/09/2015, 13:48
Πρεπει να συμβαινει αυτο:
https://www.youtube.com/watch?v=vZYKgVY7lzE
και μαλλον λυνεται με σταμπιλιζατερ στο τιμονι.

Έχει σταμπιλιζατερ το τιμόνι

gmeletiadis
30/09/2015, 13:49
Πρεπει να συμβαινει αυτο:
https://www.youtube.com/watch?v=vZYKgVY7lzE
και μαλλον λυνεται με σταμπιλιζατερ στο τιμονι.

 Τώρα είδα το βιντεάκι. Συμβαίνει ακριβώς αυτό. Πάρα πολύ έντονα.

faraway
30/09/2015, 14:05
ΠΟυ θα τα πάτε τα 170 και 210 μόνο δεν έχω κατάλαβει ?
Έξω ?? Για δοκιμάστε ...;)

gmeletiadis
30/09/2015, 14:07
ΠΟυ θα τα πάτε τα 170 και 210 μόνο δεν έχω κατάλαβει ?
Έξω ?? Για δοκιμάστε ...;)

Δοκιμάζω κάθε χρόνο. Κανένα πρόβλημα προς το παρόν.
Και μέσα ανέβηκα από Πειραιά Σερβία μαλλιά κουβάρια και δεν έγινε τίποτα.

taisteal
30/09/2015, 14:08
Δοκιμάζω κάθε χρόνο. Κανένα πρόβλημα προς το παρόν.
Και μέσα ανέβηκα από Πειραιά Σερβία μαλλιά κουβάρια και δεν έγινε τίποτα.

Περιεργο..εξω παιζουν παντου μπλοκα..

gmeletiadis
30/09/2015, 14:12
Περιεργο..εξω παιζουν παντου μπλοκα..

Εξαρτάται το που εννοούμε έξω και φυσικά παίζει και ο παράγοντας τύχη.
Κροατία, Σερβία, Σλοβενία, Ουγγαρία, Ρουμανία τις έχω περάσει πάρα πολλές φορές με μεγάλες ταχύτητες και δεν συναίβει τίποτα. Αν τώρα μιλάμε για πιο Ευρώπη, τότε τα πράγματα είναι διαφορετικά. Σαφώς και δεν θα οδηγούσα έτσι στην Αυστρία ή στην Ελβετία για παράδειγμα.
Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις όπως Βουλγαρία και Ουκρανία που παίζει να σε γράψουν χωρίς λόγο ακόμα και αν πηγαίνεις με 50.
Στην Τουρκία που μένω και την έχω γυρίσει όλη, γράφουν και μάλιστα πολύ, αλλά είναι εύκολο να εντοπίσεις τα μπλόκα. Άρα no problem at all.

geez996
30/09/2015, 15:43
Ψαξε και λιγο στο advride το θεμα death woble.
Παιζει και η ζελατινα το ρολο της.

DrBig
30/09/2015, 16:24
για εξηγησε ρε δοκτωρα....

Αν ειναι σσωστη η υποθεση, τοτε κατα το φαινομενο καρμαν, η μουρη της μηχανης δημιουργει εναλλασομενους στροβιλους οι οποιοι 'χτυπανε' στις βαλιτσες, με συχνοτητα παραπλησια με την ιδιοσυχνοτητα ταλαντωσης της μηχανης.

Σταμπιλιζατερ εχει αλλα μη ρυθμιζομενο οπως καταλαβαινω.

gmeletiadis
30/09/2015, 16:27
Αν ειναι σσωστη η υποθεση, τοτε κατα το φαινομενο καρμαν, η μουρη της μηχανης δημιουργει εναλλασομενους στροβιλους οι οποιοι χτυπανε στις βαλιτσες, με συχνοτητα παραπλησια με την συχνοτητα ιδιοταλαντωσης της μηχανης.

Σταμπιλιζατερ εχει αλλα μη ρυθμιζομενο οπως καταλαβαινω.

Δεν το ξέρω αν είναι ρυθμιζόμενο ή μη.

peterTHErider
30/09/2015, 17:07
Ψαξε και λιγο στο advride το θεμα death woble.
Παιζει και η ζελατινα το ρολο της.

αφου λενε πως χωρις τις βαλιτσες ειναι τρενο...

peterTHErider
30/09/2015, 17:09
Αν ειναι σσωστη η υποθεση, τοτε κατα το φαινομενο καρμαν, η μουρη της μηχανης δημιουργει εναλλασομενους στροβιλους οι οποιοι 'χτυπανε' στις βαλιτσες, με συχνοτητα παραπλησια με την ιδιοσυχνοτητα ταλαντωσης της μηχανης.

Σταμπιλιζατερ εχει αλλα μη ρυθμιζομενο οπως καταλαβαινω.

οποτε αυτοι ειναι εναλλασμονοι στροβιλισμοι χτυπανε τις βαλιτσες με ασυνεχη ροη σε καθε πλευρα και ταλαντωνουν την μοτο.μα καλα,αυτοι της κτμ δεν το βαλανε σε συραγγα?το βγαλανε και οτι βρεξει??

Srider
30/09/2015, 17:50
Καλησπέρα!
Έχω ήδη παραγγείλει και περιμένω παραλαβή την επόμενη εβδομάδα (χωρίς βαλίτσες).
Επειδή είτε δεν κατάλαβα καλά είτε δεν το διάβασα και το προσπέρασα, μπορείτε να μου πείτε για ποιες βαλίτσες γίνεται η αναφορά της αστάθειας?
Για αυτές εδώ συζητάμε? Τις μαμἀ "πλαστικές"?

http://www.nieuwsmotor.nl/images/motornieuws/2014/09_september/2015_KTM_Superadventure//5_superadventure.jpg

DrBig
30/09/2015, 18:18
οποτε αυτοι ειναι εναλλασμονοι στροβιλισμοι χτυπανε τις βαλιτσες με ασυνεχη ροη σε καθε πλευρα και ταλαντωνουν την μοτο.μα καλα,αυτοι της κτμ δεν το βαλανε σε συραγγα?το βγαλανε και οτι βρεξει??

Το μπροστινο μερος δημιουργει ενα πεδιο ροης που ταλαντωνεται και λογο της μεγαλης επιφανειας των βαλιτσων, την ακουει και το πισω. Ειναι το τιμημα που πληρωνεις για να εχεις μεγαλη ονοφφ μηχανη που οδηγιεται στο στροφιλικι σαν sm.

peterTHErider
30/09/2015, 18:19
Καλησπέρα!
Έχω ήδη παραγγείλει και περιμένω παραλαβή την επόμενη εβδομάδα (χωρίς βαλίτσες).
Επειδή είτε δεν κατάλαβα καλά είτε δεν το διάβασα και το προσπέρασα, μπορείτε να μου πείτε για ποιες βαλίτσες γίνεται η αναφορά της αστάθειας?
Για αυτές εδώ συζητάμε? Τις μαμἀ "πλαστικές"?

http://www.nieuwsmotor.nl/images/motornieuws/2014/09_september/2015_KTM_Superadventure//5_superadventure.jpg

ναι φιλε μου,στις μαμα τις πλαστικες αναφερομαστε.

spyro
30/09/2015, 19:11
Ειναι το τιμημα που πληρωνεις για να εχεις μεγαλη ονοφφ μηχανη που οδηγιεται στο στροφιλικι σαν sm.

για ξαναρίχτο λίγο ρε Άγη αυτό με μεγαλύτερο translation.

το οτι οδηγείται σαν SM σημαίνει οτι έχει μικρές γωνίες στο μπροστινό?

το 990 είναι ένα μεγάλο μηχανάκι. με ή χωρίς βαλίτσες δεν έχει διαφορά στις ταλαντωσεις. έχεις ταλαντώσεις όταν έχεις καιρό να αλλάξεις λάστιχα και να κάνεις και καμια ακτινολόγηση αλλά άμα είσαι φρέσκος δεν έχει καμία διαφορά. απο όσο ξέρω και ένα σωρό άλλα δεν έχουν διαφορές.

kostasdirt
30/09/2015, 19:30
Αν ειναι σσωστη η υποθεση, τοτε κατα το φαινομενο καρμαν, η μουρη της μηχανης δημιουργει εναλλασομενους στροβιλους οι οποιοι 'χτυπανε' στις βαλιτσες, με συχνοτητα παραπλησια με την ιδιοσυχνοτητα ταλαντωσης της μηχανης.

Σταμπιλιζατερ εχει αλλα μη ρυθμιζομενο οπως καταλαβαινω.

ΔΕΝ είναι ρυθμιζόμενο σωστά και πολλοι αλλάζουν το ιξώδες του λαδιού για να πετύχουν περισσότερο damping

geez996
30/09/2015, 19:31
Το σταμπιλιζατερ σε όλα είναι μη ρυθμιζόμενο ΑΛΛΑ..... Μπορείς να αλλάξεις το λάδι του απο 10 σε 20

kostasdirt
30/09/2015, 19:34
Ψαξε και λιγο στο advride το θεμα death woble.
Παιζει και η ζελατινα το ρολο της.

Ισχύει (από όσο διάβασα τουλάχιστο), επίσης εαν έχεις συνεπιβάτη το πρόβλημα εμφανίζεται σε αρκετά μεγαλύτερη ταχύτητα

DrBig
30/09/2015, 20:53
για ξαναρίχτο λίγο ρε Άγη αυτό με μεγαλύτερο translation.

το οτι οδηγείται σαν SM σημαίνει οτι έχει μικρές γωνίες στο μπροστινό?

το 990 είναι ένα μεγάλο μηχανάκι. με ή χωρίς βαλίτσες δεν έχει διαφορά στις ταλαντωσεις. έχεις ταλαντώσεις όταν έχεις καιρό να αλλάξεις λάστιχα και να κάνεις και καμια ακτινολόγηση αλλά άμα είσαι φρέσκος δεν έχει καμία διαφορά. απο όσο ξέρω και ένα σωρό άλλα δεν έχουν διαφορές.

Ειναι μεγαλο, βαρυ και πεφτει γρηγορα στις στροφες. Αυτο σημαινει οτι η γεωμετρια του ειναι λιγο στο 'κοκκινο'. Επιπλεον, εχει μεγαλη σε επιφανεια μουρη (σε αντιθεση με το 990) η οποια εντεινει το φαινομενο καρμαν που λεγαμε παραπανω.
Παντως, και το 990 το κανει αυτο. Φιλος που πηγαινε με βαλιτσες τεζα, καπου στα 190 χεστηκε πανω του. Το μηχανακι αρχησε το weaving και ειδε κι επαθε για να το σταματησει.
Απο την αλλη το 950SE ποτε δεν το εχει κανει παρ'ολο που εχει λεπτες ζαντες, ο λογος πρεπει να ειναι η απουσια φερινγκ 'μπαρν ντορ'

geez996
01/10/2015, 10:37
Απο το advrider


FAQ KTM 1290 SUPER ADVENTURE Chassis May 2015
... regarding occasional fork clicking sounds
The cutting-edge fork damping control valve is designed for producing very high damping forces and therefore an optimal and safe chassis response (in particular when riding very fast). The SAF-e chassis therefore helps achieve the best possible level of stability and function of the suspension elements at all times. However, when riding slowly on an uneven surface, e.g. cobblestones, the rider may notice the sound of the regulation by the damping control valve. This will sound like a clicking coming from the fork and may be mistaken for a loose steering head bearing.
This is not a technical defect and the handling characteristics of the motorcycle are not impacted; this characteristic is definitely not a safety-related issue in any situation.
... regarding fork judders/vibrations at the front end
Our examinations have shown that some vehicles have vibrations/judders coming from the front end of the motorcycle. This phenomenon, which may also occur while the vehicle is standing (with compression), does not represent an impairment to stability and rider safety in any way and may be more or less pronounced depending on the damping mode. KTM has investigated the problem, defined a solution and communicated this to the dealerships. Every KTM dealer is now able to eliminate the vibrations with very little expense. This characteristic is also definitely not a safety-related issue.
... regarding the poor response of the front wheel fork
If an individual case of an unsatisfactory handling characteristic is determined with a production vehicle, then KTM deals immediately with the assessment of these individual cases in an internal quality forum.
In the case of the 1290 SUPER ADVENTURE, negative feedback has occasionally been received regarding the damping behavior of the fork (imprecise front wheel control, lack of precision, barely if any response to brief impacts such as edges/manhole covers). We are currently looking at this in order to clarify the cause of the variation in quality - and, if necessary, to introduce measures to remedy this immediately.
It is absolutely beyond dispute that the front wheel control functions safely and in the best possible manner, also in the case of the 1290 SUPER ADVENTURE. The subject of "suspension elements” is among the main KTM core competencies, not least due to the in-house development with WP suspension. Front-end developments such as the innovative SAF-e chassis emphasize the priority of development innovations. The highest quality standards in development and series production are guaranteed, and production releases of suspension elements are subject to a strict testing process in accordance with automotive standards.
... regarding wobbling at high speeds with a full payload
The entire KTM ADVENTURE range is based on a sport motorcycle concept with great dynamic potential and a performance that is unique in this class. The riding performance is correspondingly impressive and is more comparable to that of genuine power bikes, naked bikes and super bikes. In order to ensure continual safe handling when riding with luggage systems, KTM stipulates a reduced maximum speed (150 km/h). If the vehicle exhibits critical stability behavior within this speed range, then the cause must be looked for in other areas (tires, steering head bearing etc.). Every official KTM dealer is trained in such cases to identify the cause and to solve the problem.
... regarding the functioning of the semi-active chassis
The innovative WP semi-active chassis measures and regulates the damping behavior in real time and is therefore able to react to a wide variety of conditions with specific strategies. For instance, the “anti-dive function” prevents the front from diving in heavy braking maneuvers - a real gain in terms of comfort and safety particularly when two people are riding. The rider can call on four different modes in order to specifically adapt the damping to his or her individual requirements in terms of comfort, street, sport and offroad.

peterTHErider
02/10/2015, 13:01
πες μας την περιληψη ρε μαστορα...

bulmont
02/10/2015, 13:03
πες μας την περιληψη ρε μαστορα...


....V-STROM ν' αγοράσεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

amyroukai
02/10/2015, 15:09
πες μας την περιληψη ρε μαστορα...

Η περίληψη λέει.

Πελατακια μας, τα κάναμε πουτανα με το σασί. Και η πιο φτηνή λύση είναι να σας το πουλήσουμε σαν ασφάλεια δήθεν. Ρουφηξτε το αυγό σας, ευχαριστούμε για τα ευρώ, προσεκτικά και ζακετάκι να φορέσετε, έχει ψύχρα τώρα το φθινόπωρο.

peterTHErider
02/10/2015, 15:44
Η περίληψη λέει.

Πελατακια μας, τα κάναμε πουτανα με το σασί. Και η πιο φτηνή λύση είναι να σας το πουλήσουμε σαν ασφάλεια δήθεν. Ρουφηξτε το αυγό σας, ευχαριστούμε για τα ευρώ, προσεκτικά και ζακετάκι να φορέσετε, έχει ψύχρα τώρα το φθινόπωρο.

ευχαριστω αλλα δεν θα παρω...αναμονη και παλι...
αφου σκεφτονται τοσο πολυ τους πελατες τους οπως λες να λενε πως αν πεσει χαμηλα η θερμοκρασια να περνετε το τουτου να μην μας κρυωσετε...

amyroukai
02/10/2015, 16:42
Πλάκα κάνω. Το ζήτημα είναι σε όλη τη γκάμα πάντως. Προσωπικά δεν με ενοχλεί, δεν ταξιδεύω με πολλά πλέον. Αλλά είναι ζήτημα και είναι βλακώδης ή αντιμετώπιση.

macdeath_s
03/10/2015, 14:03
Kρίμα και τα 2 1290 να τα βγάζουν με τόσο κραυγαλέα ελαττώματα. Στο SD βέβαια το λύσανε έστω και αργοπορημένα.

amyroukai
03/10/2015, 14:15
Και τα τέσσερα adventure μοντέλα εννοείς.

macdeath_s
04/10/2015, 13:34
Και τα τέσσερα adventure μοντέλα εννοείς.

όχι το superduke και το super adventure.

peterTHErider
04/10/2015, 14:05
όχι το superduke και το super adventure.

ο amyroy σου εξηγει πως εχουν το ιδιο θεμα και ολα τα υπολοιπα adnenture.

dimmie_72
04/10/2015, 15:57
έκανα test ride το απλό στη Λαμία την άνοιξη.

είναι τόσο μπροστά από οτιδήποτε κυκλοφορεί που αν έπαιρνα την απόφαση να τα χώσω,

θα υπέμεινα και θα περίμενα οποιαδήποτε αναβάθμιση.. :)

spyrakos35
04/10/2015, 16:08
Απλο εστι 1190?