View Full Version : AFRICA!
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[
10]
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
taisteal
01/12/2015, 13:22
Αυτο που ολα τα μηχανακια πρεπει να ειναι υπεροπλα με 150 αλογα,αλλιως ειναι αχρηστα δεν το'χω καταλαβει...
H Honda δεν ξέρει και δε μπορεί να βγάλει τέτοια μηχανάκια :lol: :lol:
Αυτο που ολα τα μηχανακια πρεπει να ειναι υπεροπλα με 150 αλογα,αλλιως ειναι αχρηστα δεν το'χω καταλαβει...
πακετο παει αυτη τη μανια μαζι με τα διπλα δισκοφρενα μπροστα...ταμπουρακι, τα φρενα ειναι για τις αδερφες
taisteal
01/12/2015, 13:26
πακετο παει αυτη τη μανια μαζι με τα διπλα δισκοφρενα μπροστα...ταμπουρακι, τα φρενα ειναι για τις αδερφες
Η λογικη των δυο ακρων δηλαδη...η ταμπουρα η εξαπιστονες.
Η μεση λυση ειναι για τους φλωρους
spyrakos35
01/12/2015, 13:29
Η λογικη των δυο ακρων δηλαδη...η ταμπουρα η εξαπιστονες.
Η μεση λυση ειναι για τους φλωρους
για τους χονΔακηδες
γιατί το αφρικα μέση λύση δέν το λες
Ο τύπος πάντως που το έκανε τεστ και μετά στα καπάκια πήρε το 950 του να φύγει, έλεγε πως σε γκάζια το CRF είναι πιο γρήγορο.
Επίσης είπε ότι έπιασε 230, που είναι και η τελική, χωρίς δράματα. Αλλά όπως και να έχει, προφανώς τα 140-160 θα βγαίνουν άνετα και με περιθώριο για παραπάνω άνοιγμα σε περίπτωση που χρειαστεί.
spyrakos35
01/12/2015, 13:31
Ο τύπος πάντως που το έκανε τεστ και μετά στα καπάκια πήρε το 950 του να φύγει, έλεγε πως σε γκάζια το CRF είναι πιο γρήγορο.
Επίσης είπε ότι έπιασε 230, που είναι και η τελική, χωρίς δράματα. Αλλά όπως και να έχει, προφανώς τα 140-160 θα βγαίνουν άνετα και με περιθώριο για παραπάνω άνοιγμα σε περίπτωση που χρειαστεί.
αν αυτό ισχύει, βγάζω το καπέλο μου
Bladerunner
01/12/2015, 13:32
Αυτο που ολα τα μηχανακια πρεπει να ειναι υπεροπλα με 150 αλογα,αλλιως ειναι αχρηστα δεν το'χω καταλαβει...
Μα γιατί! Ειδικά στα ταξίδια και ειδικότερα στο χώμα, όσα περισσότερα άλογα τόσο το καλύτερο.
Η λογικη των δυο ακρων δηλαδη...η ταμπουρα η εξαπιστονες.
Η μεση λυση ειναι για τους φλωρους
η μεση λυση για ενα μοτερ 2015 1000αρι ειανι τα 100 αλογα τροχο...η υπερβολη θα ηταν τα 120+...τα 85 που θα ειναι αυτο ειναι σκοπιμως προσπαθω να κοιμησω αυτους που θα το οδηγανε...
Ο τύπος πάντως που το έκανε τεστ και μετά στα καπάκια πήρε το 950 του να φύγει, έλεγε πως σε γκάζια το CRF είναι πιο γρήγορο.
Επίσης είπε ότι έπιασε 230, που είναι και η τελική, χωρίς δράματα. Αλλά όπως και να έχει, προφανώς τα 140-160 θα βγαίνουν άνετα και με περιθώριο για παραπάνω άνοιγμα σε περίπτωση που χρειαστεί.
το 950 ειναι ενα μηχανακι 14 χρονων...και το μοτερ του δεν ειναι και ιδιαιτερα δυνατο...οποτε το να περιμενεις 15 χρονια μετα εναν κινητηρα λιγο δυνατοτερο, δεν ειναι υπερβολικη απαιτηση...
Μα γιατί! Ειδικά στα ταξίδια και ειδικότερα στο χώμα, όσα περισσότερα άλογα τόσο το καλύτερο.
οταν λεμε ταξιδια χωμα?το baja που θα παει με το αφρικα ο αγοραστης η το παρισι ντακαρ που θα κανει?
pipe_smoker
01/12/2015, 13:46
Στο να μη συγκινεί τους πελάτες της
Γιατί είναι ηλίθιοι εκεί στη χόντα, ή γιατί δε θέλουν να χαλάσουν τις μπίζνες των τσοντάκιδων που είπε πιο πριν ο P@nos...
Αυτό που θέλω να πω (γι'αυτό και ρήμαξα το Σπυράκο στο κουοτάρισμα) είναι ότι ΑΝ δεχτούμε ότι αυτή η φιλοσοφία έχει σκοπό να περιορίσει τις ζημιές και να αυξήσει την αξιοπιστία, για κάποιους μπορεί να είναι βαρετό και μαλακία, για κάποιους άλλους είναι λουκούμι.
Υπάρχει και FMX, υπάρχει και SXV, υπάρχουν και πολλά ενδιάμεσα.
Ο καθένας διαλέγει και παίρνει.
Η χοντα αναοικωνει 94 αλογα. Πως ξερουμε αν ειναι στροφαλο η τροχο? Ακομα κι αν ειναι στροφαλο και βγαζει 85 τροχο, αν ειναι ροπατα κι ευστροφα ειναι μεν λιγα για την κατηγορια, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι το μηχανακι δεν μπορει να ειναι διασκεδαστικο. Απλα θα εχει 200 τελικη αλλα μεχρι τα 180 θα ειναι αρκετα σπιρτοζικο.
pipe_smoker
01/12/2015, 14:16
Απλα θα εχει 200 τελικη αλλα μεχρι τα 180 θα ειναι αρκετα σπιρτοζικο.
Τί?:eek:
Δε θα πηγαίνει με 230 φορτωμένο, τετραβάλιτσο, τρικάβαλο?
taisteal
01/12/2015, 14:17
Τί?:eek:
Δε θα πηγαίνει με 230 φορτωμένο, τετραβάλιτσο, τρικάβαλο?
Θα πηγαινει,αλλα μονο στο χωμα
:lol:
αν αυτό ισχύει, βγάζω το καπέλο μου
η μεση λυση για ενα μοτερ 2015 1000αρι ειανι τα 100 αλογα τροχο...η υπερβολη θα ηταν τα 120+...τα 85 που θα ειναι αυτο ειναι σκοπιμως προσπαθω να κοιμησω αυτους που θα το οδηγανε...
On paper the power to weight ratio looks dreadful and when compared to its competitors the Africa Twin appears decidedly weak. Somehow in reality it just isn’t so.
It had more than enough power and could easily outperform my KTM 950S.
The latest 1200cc behemoths will naturally obliterate it in a straight-out race but racing isn’t why you’d buy an Africa Twin.
Επιπροσθέτως, δε νομίζω κανένας με 950/990 να βαριέται τη ζωή του όταν το οδηγεί.
το 950 ειναι ενα μηχανακι 14 χρονων...και το μοτερ του δεν ειναι και ιδιαιτερα δυνατο...οποτε το να περιμενεις 15 χρονια μετα εναν κινητηρα λιγο δυνατοτερο, δεν ειναι υπερβολικη απαιτηση...
Final, final thought: This doesn't replace your 950 or 990. That bike is still the one to beat off-road. If you are however tired of the nasty vibes, the dodgy electrics and the rediculous service costs you have only one recourse: The Africa twin.
Nor does it defeat a 1200GS. That one will always be smoother, faster and easier to tour with. But if you aren't ready te retire yet and want a little more action then you have only one recourse: The Africa Twin.
Επίσης το 950/990 είναι ένα μηχανάκι το οποίο ακόμα και σήμερα από πλευράς επιδόσεων και στησίματος είναι εξαιρετικό. Το να το βάζεις στόχο και να καταφέρνεις (λένε) να το ξεπερνάς σε κάποια πράγματα, θετικό το βλέπω. Δεν είναι όλα ΜΟΝΟ ο κινητήρας και το "πόσα βγάζει".
οταν λεμε ταξιδια χωμα?το baja που θα παει με το αφρικα ο αγοραστης η το παρισι ντακαρ που θα κανει?
Το ταξίδι στο χώμα μπορεί να είναι ακόμα και εντός Ελλάδας, δεν είναι ανάγκη να ξενιτευτεί ο άλλος.
Είναι ένα μηχανάκι της κατηγορίας "ον-οφ", όπως αυτή έχει διαμορφωθεί ως προς την κατεύθυνση και τις υποκατηγορίες της. Θες να μου πεις ότι ό άλλος με το 990, το 1050, το 1190, ή το 1200lc adv θα πάει ντε και καλά στο Dakar αλλιώς δεν έχει λόγω ύπαρξης?
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι, μην τραβάμε τα παραδείγματα που δίνουμε από τα μαλλιά για να ενισχύσουμε σώνει και ντε τα επιχειρήματά μας.
Υπάρχει αρκετός κόσμος που έχει τέτοια μηχανάκια και τα χαίρεται όπως πρέπει.. κάνει τις εκδρομές του, τα ταξίδια του σε άσφαλτο και χώμα. Μην τα κάνουμε όλα ίσωμα.
Το αγγλικό κείμενο είναι από το "τεστ" που έχει μπει 2-3 σελίδες πίσω (http://theworldaccordingtoluckystriker.blogspot.gr/2015/11/2015-honda-crf-1000l-africa-twin.html)
pipe_smoker
01/12/2015, 14:18
Θα πηγαινει,αλλα μονο στο χωμα
:lol:
Εμείς στο χώμα κι αυτό στη φυλακή:lol:
spyrakos35
01/12/2015, 14:18
κρυφοzopes
:lol:
Bob_o_mastoras
01/12/2015, 15:19
Eχει λιγα αλογα διοτι ειναι σεταρισμενο για ροπη σε οσο το δυνατον ευρυτερο φασμα στροφων. Οπως το cb1300 πχ. 110 αλογα στις 7000 rpm αλλα 12 κιλα ροπη παντου. Δειτε το διαγραμμα, ειναι σχεδον φλατ.
Καποιους τους αρεσει αυτου του ειδους η λειτουργεια του μοτερ και πιστευω ταιριαζει με το χαρακτηρα της συγκεκριμενης μοτο.
21-18 φοραει ffs, τι να τα κανει τα 150 αλογα..;;;
λοιπον μερικοι δε λετε να καταλαβετε...προσπαθω να πω τοση ωρα οτι στα 1000 κυβικα θα επρεπε να ειναι τουλαχιστον 100 αλογα τροχο...ποσο δυσκολο να το καταλαβετε...80 εχει το 800αρι της μπεμβε...που ειναι γενικα ενας αργα τα ζωα μου κατασκευαστης...
85 αλογα τροχο εχει το 1000αρι αεροψυκτο, και κακοσχεδιασμενο παλαιολιθικο διβαλβιδο μοτερ της ντουκατι, και 90 το lc8, που ξαναλεω, δεν ηταν δυνατο, απλα ηταλ πολυ πιο δυνατο απο τον ανταγωνισμο του που τοτε ηταν το 1150gs με μοτερ του 90, το βαραντερο, το τδμ με μοτερ τενερε 750...λοιπον τωρα τα 100 αλογα στον τροχο που θα ερχονταν αν απλα ανεβαζε στις 9σαλ, τι θα σας πειραζαν?οσοι δε τα θελατε ας μην ανεβαζατε το μοτερ στις υπερβολικα υψηλες στροφες των 9000 χαχαχαχ
και επισης το μοτερ δεν ειναι σεταρισμενο για ροπη, το λενε οτι ειναι ηλεκτρικο, και αυτο σε συνδιασμο με το οτι η μεγιστη ιπποδυναμη ουσιαστικα βγαινει στον κοφτη ειναι το μονο θετικο, οτι ισως η χοντα σου δινει κρυφο δωρακι εναν καλο κινητηρα που με μια χαρτογραφιση θα πεταει πραγματικα...τεσπα ειδωμεν...
Bob_o_mastoras
01/12/2015, 16:06
Aυτο σημαινει ηλεκτρικο. Ροπη παντου και να ανεβαζει αβιαστα.
Τωρα αν καποιος θελει sony και καλα Africa αλλα και μπολικα αλογα ας βαλει μια πιο ελευθερη εξατμιση, φιλτρο και ενα pc να παει στα 100+...
Θεωρω οτι υπαρχει μεγαλη γκαμα κοινου που ειναι θα ηταν ικανοποιημενοι με τις επιδοσεις του Αφρικα, εμου συμπεριλαμβανομενου.
η ηλεκτρικη λειτουργια χαρακτηριζει τα 4κυλιδρα, και συνηθως στο κατω φασμα...μαντεψε το λογο...
Bob_o_mastoras
01/12/2015, 16:43
η ηλεκτρικη λειτουργια χαρακτηριζει τα 4κυλιδρα, και συνηθως στο κατω φασμα...μαντεψε το λογο...
:hmm:.... Ειναι ψοφια;;;; :lol:
Εκει το λενε λογω απουσιας κραδασμων ρε 'συ..
καλα σιγουρα απο κραδασμους δε θα τα πηγαινει ασχημα, απλα μαλλον θα ειναι το μοτερ σε στυλ 800 της μπεμβε...δηλαδη μετρια πραγματα απο ροπη γραμμικο κλπ...χωρις το punch που θα επρεπε να εχει ενα δικυλιδρο 1000αρι...τεσπα, κυριακη κοντη γιορτη, υπομονη μεχρι να το δουμε και απο κοντα...
stefanos
01/12/2015, 17:13
εσπα, κυριακη κοντη γιορτη, υπομονη μεχρι να το δουμε και απο κοντα...
Ναι είναι αυτό που έλειπε από την αγορά αυτή τη στιγμή.Αυτόματο, 100 άλογα, τακούνια, 21 μπροστά.
Θα σκίσει σε πωλήσεις στην Ελλάδα :lol:
Κι εδώ άλλο ένα τεστ ραιντ...
http://www.zabikers.co.za/2015/12/01/first-ride-honda-africa-twin/
Το εντυπωσιακό είναι ότι στο χωμα όλοι προτιμούν το dct...
γιατί να είναι παράξενο που προτιμούν το dct στο χώμα;
είσαι στο χώμα όρθιος οκ;
το να κατεβάσεις ταχύτητα είναι εύκολο.
το να ανεβάσεις όμως; το να κατεβάσεις τη μπότα κάτω από το παπαράκι για να αλλάξεις ταχύτητα κάνει το σώμα σου να πάρει κλίση προς τα αριστερά
και χαλάει την ισορροπία σου πάνω στη μηχανή. για τους αρχάριους είναι ζόρικο για τους άλλους όχι και τόσο αλλά και πάλι είναι ευκολία.
Κι εδώ άλλο ένα τεστ ραιντ...
http://www.zabikers.co.za/2015/12/01/first-ride-honda-africa-twin/
Το εντυπωσιακό είναι ότι στο χωμα όλοι προτιμούν το dct...
Οπως φαινεται μεχρι στιγμης η ονδα εφτιαξε εκπληκτικο εργαλειο. Ενα βελτιωμενο 990 αντι να παρει το δρομο των αχρηστων αλογων. Καραγουσταρω.
Ναι είναι αυτό που έλειπε από την αγορά αυτή τη στιγμή.Αυτόματο, 100 άλογα, τακούνια, 21 μπροστά.
Θα σκίσει σε πωλήσεις στην Ελλάδα :lol:
εγω θελω να το δω απο κοντα...αν θα σκισει σε πωλησεις χεστηκα, αμα ειναι καλο καλυτερα να παει και χαλια να μην το εχει αλλος στο φαναρι :lol:
καλα υπομονη λιγο με τις δοκιμες που εκαναν, ολα ειναι απο την επισημη προσκληση της χοντα, λετε να ελεγε κανεις κατι αρνητικο?:D
amyroukai
01/12/2015, 18:26
:hmm:.... Ειναι ψοφια;;;; :lol:
Κάνει μπαμ το ότι καλό τετρακύλινδρο δεν έχει περάσει από τα χεράκια σας, αστείοι τύποι... :p
Όσο για το αν γράφουν άσχημα λογάκια στις παρουσιάσεις, παραπέμπω στην παρουσίαση της 1200GS LC που κανείς δεν ήταν ιδιαίτερα ενθουσιώδης με την ανάρτηση και την γεωμετρία. Και ο "αδιευκρίνιστος" θάνατος του κ. Ash νομίζω φώναξε "κακοεξελιγμένο προϊόν" δυνατότερα από οτιδήποτε. Το οποίο χάρη στο καλό μάρκετινγκ σάρωσε στις πωλήσεις και έφτασε σε σωστό επίπεδο ρυθμίσεων τρία χρόνια μετά...
Από αυτά που διαβάζω, είμαι πολύ χαρούμενος και ας μην έχω να το πάρω στην παρούσα. Χαίρομαι γιατί αφ' ενός δεν ξέρεις ποτέ πως έρχονται τα πράγματα, αφ' ετέρου θα σπρώξει και τους άλλους.
LogOutGoRide
01/12/2015, 18:46
Είναι κλασσικό Honda με ευρωπαϊκή σχεδίαση. Η μέση λύση δηλαδή σε ότι κυκλοφορεί, με την μέγιστη αξιοπιστία.
Λέτε να μην ξέρουν σε ποιους απευθύνονται; Λέτε τόσα χρόνια να μ ην ξέρει; Ξέρει αλλά έχουν και μεγάλη καρδιά και δίνουν μεροκάματο και στους υπόλοιπους :lol:
Θα το αγόραζα άνετα.
spyrakos35
01/12/2015, 19:12
Κοιτα να δεις οφροουντοδακηδες το φορουμ.....
:lol:
Bob_o_mastoras
01/12/2015, 19:21
Κάνει μπαμ το ότι καλό τετρακύλινδρο δεν έχει περάσει από τα χεράκια σας, αστείοι τύποι... :p
Aυτο ξανα πες το... :bigcry:
Καποια στιγμη στο μελλον ελπιζω να αλλαξει αυτο.. :D
ΝIKOLTSOS
01/12/2015, 20:44
λοιπον μερικοι δε λετε να καταλαβετε...προσπαθω να πω τοση ωρα οτι στα 1000 κυβικα θα επρεπε να ειναι τουλαχιστον 100 αλογα τροχο...ποσο δυσκολο να το καταλαβετε...80 εχει το 800αρι της μπεμβε...που ειναι γενικα ενας αργα τα ζωα μου κατασκευαστης...
85 αλογα τροχο εχει το 1000αρι αεροψυκτο, και κακοσχεδιασμενο παλαιολιθικο διβαλβιδο μοτερ της ντουκατι, και 90 το lc8, που ξαναλεω, δεν ηταν δυνατο, απλα ηταλ πολυ πιο δυνατο απο τον ανταγωνισμο του που τοτε ηταν το 1150gs με μοτερ του 90, το βαραντερο, το τδμ με μοτερ τενερε 750...λοιπον τωρα τα 100 αλογα στον τροχο που θα ερχονταν αν απλα ανεβαζε στις 9σαλ, τι θα σας πειραζαν?οσοι δε τα θελατε ας μην ανεβαζατε το μοτερ στις υπερβολικα υψηλες στροφες των 9000 χαχαχαχ
και επισης το μοτερ δεν ειναι σεταρισμενο για ροπη, το λενε οτι ειναι ηλεκτρικο, και αυτο σε συνδιασμο με το οτι η μεγιστη ιπποδυναμη ουσιαστικα βγαινει στον κοφτη ειναι το μονο θετικο, οτι ισως η χοντα σου δινει κρυφο δωρακι εναν καλο κινητηρα που με μια χαρτογραφιση θα πεταει πραγματικα...τεσπα ειδωμεν...
Σαν τα ευρωπαικά δεν έχει...
Αλλά για πες μου γιατί το Africa έχει <<άσχημο>> κινητήρα και τι σημαίνει δεν είναι σεταρισμένο για ροπή και είναι ηλεκρικό...??
Από τα λίγα που σκαμπάζω έχω άλλη άποψη, χωρίς να το οδηγήσω....
Επίσης θέλω να μου πεις γιατί τα άλογα σημαίνουν και ευχάριστο μοτρερ...?
:beer:
Η Honda, οπως διαβασα στο review, δεν ηθελε αλουμινενιο πλαισιο για να μπορεις να του κανεις συγκοληση με ασετυλινη οταν θα σπασει στο Τιμπουκτου... μαϊστα... :rolleyes: Θα προτιμουσα να ειχε και να ηταν 10 κιλα ελαφρυτερο, μιας και στο Τιμπουκτου δεν προκειται να πηγαινα ποτε..Θεωρούν δεδομένο οτι θα φάμε την όποια βλακεία μας πετάξει το marketing. Το ότι βγαίνει από τα στόματα σχεδιαστών... δεν είναι και ότι καλύτερο (δασκαλεμένοι και αυτοί).
Θα σπάσει το αλουμίνιο και δε θα βρω να το κολλήσω, αλλά αμα πάθει ζημιά το dct (σαφώς πιο πολύπλοκο και πιθανό να βγάλει ζημιά) ο "μάστορας" στο Τιμπουκτου θα έχει το service manual για να μου το φτιάξει...
Πέρα από τα παραπάνω (που συμβαίνουν σε κάθε εταιρία) μου αρέσει πολύ το νέο africa. Αλλά θέλω την special έκδοση με την termignoni στο πλάι. Όχι για την εξάτμιση τόσο (φαντάζομαι ότι θα μπορεί να μπει σε όλες τις εκδόσεις) όσο για το ασημένιο πλαίσιο και ψαλίδι. Άκου μαύρο πλαίσιο και ψαλίδι σε μηχανάκι που θα κάνει και λίγο χώμα. Θα γεμίσουν σημάδια...
Bob_o_mastoras
01/12/2015, 21:08
Θα σπάσει το αλουμίνιο και δε θα βρω να το κολλήσω, αλλά αμα πάθει ζημιά το dct (σαφώς πιο πολύπλοκο και πιθανό να βγάλει ζημιά) ο "μάστορας" στο Τιμπουκτου θα έχει το service manual για να μου το φτιάξει...
:a10:
Σαν τα ευρωπαικά δεν έχει...
Αλλά για πες μου γιατί το Africa έχει <<άσχημο>> κινητήρα και τι σημαίνει δεν είναι σεταρισμένο για ροπή και είναι ηλεκρικό...??
Από τα λίγα που σκαμπάζω έχω άλλη άποψη, χωρίς να το οδηγήσω....
Επίσης θέλω να μου πεις γιατί τα άλογα σημαίνουν και ευχάριστο μοτρερ...?
:beer:
σημαινει οτι αν ηταν σχεδιασμενο για ροπη, θα ειχε ενα ξεσπασμα στις μεσσαιες του, 4-6+ και μετα θα κρεμαγε...αρα κατι τετοιο δε συμβαινει αφου ανεβαζει, οπως ειπαν σαν ηλεκτρικο...επισης λογω της σχειδασης του, θα ειχε την μεγιστη ιπποδυναμη πιο κατω απο τον κοφτη, και οχι ακριβως εκει....κατι που σημαινει οτι ο κοφτης, μαλλον ''κοβει'' κυριολεκτικα το μοτερ απο το να βγαλει αλογα...εξαλλου και εκει που ειναι εινια τρομερα χαμηλα, οπως ειπα ειναι στα επιπεδα ενος παλιου μποξερ...
τα αλογα ειναι ευχαριστα για οσους τα θελουν, μερικοι δε τα θελουν, αρα μπορουν να μη ζοριζουν τα μοτερ τους...εγω απο 2κ 1000αρι του 2015 εχω την ''παραλογη'' απαιτηση να εχει 100 αλογα και να ανεβαζει τουλαχιστον, μεχρι τις 9κ...
ουτε συγκριση εκανα με τα υπολοιπα, ουτε τιποτα, ενας κινητηρας 1000κε 2κ ΣΥΧΡΟΝΟΣ, δεν εχει κανενα λογο να βρισκεται κατω απο αυτο το επιπεδο, πλην καποιας πολιτικης....
πλεον τοσα αλογα στα 1000 κυβικα βγαζουν τα αυτοκινητα...
ΝIKOLTSOS
01/12/2015, 22:52
Το ότι είναι ένας 270° parallel-twin κινητήρας μήπως μας λέει περισσότερα πράγματα για την λειτουργία του??
Να ανεβάζει μέχι της 9.000rpm και να κάνει εκεί πάνω τί...? Να έχει ας πούμε τα max hp του ή την ροπή του?
Τι ακριβως σε μπερδευει δε καταλαβαινω...
Σκέφτονται και για μικρότερο crf. Και από αυτά που λέει ο Γιάπωνας καταλαβαίνεις όλη τη λογική μιας εταιρείας... Όποιος δε βαριέται ας διαβάσει το λίνκιον ---> http://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2012/2015/november/honda-smaller-capacity-africa-twin-is-a-very-real-possibility/#.Vl4hePWxXuX
Δεινόσαυρος
01/12/2015, 23:58
Aυτο σημαινει ηλεκτρικο. Ροπη παντου και να ανεβαζει αβιαστα.
Τωρα αν καποιος θελει sony και καλα Africa αλλα και μπολικα αλογα ας βαλει μια πιο ελευθερη εξατμιση, φιλτρο και ενα pc να παει στα 100+...
+1188
Aν και διαφωνώ με Bob σχετικά με το πλαίσιο (ατσάλινο χίλιες φορές να φτιάγνεται) συμφωνώ απόλυτα στα περί ροπής. Αφού η ροπή είναι το 90%+ των λόγων υπάρξης τέτοιων μηχανών. ΠΟΙΟΣ την παίρνει για τα αλόγατα;;; (Που ούτως ή άλλως θα ανεβαίνουν με λίγο πείραγμα.) Track days θα κάνει; Ήμαρτον. Πάρε SD 1290.
Η μηχανή θα φανεί αν γίνει πρώτη επιλογή για BAM Σιβηρίας, κλπ.
Δεινόσαυρος
02/12/2015, 00:04
Θα σπάσει το αλουμίνιο και δε θα βρω να το κολλήσω, αλλά αμα πάθει ζημιά το dct (σαφώς πιο πολύπλοκο και πιθανό να βγάλει ζημιά) ο "μάστορας" στο Τιμπουκτου θα έχει το service manual για να μου το φτιάξει...
Αυτό το σκέφτηκα κι εγώ. Δεν ξέρω ποια είναι η απάντηση της Honda.
Ίσως άμα πηγαίνεις Τιμπουκτού καλύτερα χωρίς DCT. Ίσως φτιάγνεται εύκολα. Ποιός ξέρει;
Δεινόσαυρος
02/12/2015, 00:13
Το εντυπωσιακό είναι ότι στο χωμα όλοι προτιμούν το dct...
Καλό θα ήταν κάποια στιγμή να δούμε συγκριτικό DCT - Rekluse (σε 990 ας πούμε)
amyroukai
02/12/2015, 00:18
Καλό θα ήταν κάποια στιγμή να δούμε συγκριτικό DCT - Rekluse (σε 990 ας πούμε)
Μένει να βρεθεί κάποιος να βάλει dct σε 990 λοιπόν.
Δεινόσαυρος
02/12/2015, 00:23
Όχι ρε συ - 990 + Rekluse vs AT + DCT εννούσα.
Δεινόσαυρος
02/12/2015, 02:22
Ανακοινώθηκαν κι οι Βρεττανικές τιμές για το ΑΤ:
£10499 άνευ DCT
£11299 μετά DCT
Δεν είναι άσχημα μέσα στο γενικό πλαίσιο.
Το ΚΤΜ 1050 βγαίνει σε προσφορά από £10999 down to £8999! (οποία έκπλήξις)
Στρουμφ 800 XCx £10999 (αλλα σίγουρα βρίσκεται και με λιγότερα)
ΝIKOLTSOS
02/12/2015, 06:34
Τι ακριβως σε μπερδευει δε καταλαβαινω...
Αυτό που θέλω να σου πω είναι να μην κοιτάς μόνο στορφές και νούμερα...
Η γεωμετρία (270° parallel-twin) ενώς μοτέρ λέει περισσότερα για την απόδοση του κινητήρα...
Θεωρώ πως θα είναι μια χαρά ροπάτο μοτεράκι...
Προφανώς και δεν θα μπορεί να συκριθεί με τα ευρωπαικά... άλλες σχολές...
Οι τύποι ήθλενα να κάνουν ένα άθραυστο, και αρκετά διασκεδαστικό μοτέρ, και να πλασάρουν ένα σύνολο που μπορεί να πατήσει αρκετά καλά στο χώμα...
Χωρίς να ανοίγεις το γκάζι και να τρώς 120+ αλογα στα μούτρα...
Αν πατάς χώμα (σοβαρό χώμα) και φορτωμένος θα δείς πολλές φορές ότι τα άλογα και τα κιλά θέλουν και χέρια ειδικά αν είναι στο θεό από στορφές...
Μπράβο την honda...
Άντε να δούμε την ΚΤΜ τώρα...
:beer:
spyrakos35
02/12/2015, 07:03
Αυτό που θέλω να σου πω είναι να μην κοιτάς μόνο στορφές και νούμερα...
Η γεωμετρία (270° parallel-twin) ενώς μοτέρ λέει περισσότερα για την απόδοση του κινητήρα...
Θεωρώ πως θα είναι μια χαρά ροπάτο μοτεράκι...
Προφανώς και δεν θα μπορεί να συκριθεί με τα ευρωπαικά... άλλες σχολές...
Οι τύποι ήθλενα να κάνουν ένα άθραυστο, και αρκετά διασκεδαστικό μοτέρ, και να πλασάρουν ένα σύνολο που μπορεί να πατήσει αρκετά καλά στο χώμα...
Χωρίς να ανοίγεις το γκάζι και να τρώς 120+ αλογα στα μούτρα...
Αν πατάς χώμα (σοβαρό χώμα) και φορτωμένος θα δείς πολλές φορές ότι τα άλογα και τα κιλά θέλουν και χέρια ειδικά αν είναι στο θεό από στορφές...
Μπράβο την honda...
Άντε να δούμε την ΚΤΜ τώρα...
:beer:
από τα τεστ μέχρι τώρα στη φλαταδούρα χώμα φαίνεται να πηγαίνει μια χαρα (κρατάω δεκα πισινές ομως γιατι δημοσιογράφους δεν πολυεμπιστευομαι)
επίσης μπορώ να καταλάβω (βάσει κινητήρα τδμ πχ - 72 αλογα τροχό αλλά αξιοπρεπέστατα) οτι τα άλογα δεν λένε πάντα την αλήθεια
τέλος, μου φαίνεται πιο πολύ οφφ παρά ον (δεν είναι κακό) ή κοντά στο 50-50
θελω πολύ να δω τη χρήση των ελλήνων αγοραστών καθώς 67 σελίδες έχουμε βρομίσει οφ-ροουντ-ίλα :lol:
η κατέμ δε θεωρώ οτι έχει να απαντήσει σε κάτι
MG-KTiNoS
02/12/2015, 07:57
η κατέμ δε θεωρώ οτι έχει να απαντήσει σε κάτι
Η Χόντα δεν έπρεπε να βγάλει "κάτι" σαν αντιΚΤΜ?
Υπολόγισε ότι οι μεγάλοι πάνε σίγουρα.
Αφήνουν τους μικρούς να δουν τι θα γίνει και μόλις είναι σίγουροι ότι δεν είναι μόδα τσουπ
Παρτο μοντελάκι.
Φυσικά και θα σπάσει ταμεία !
Φυσικά και ξέρουν από τώρα ότι θα αρέσει.
Αυτό που πρέπει να σκεφτόμαστε εμείς όμως είναι...
ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ???
:D
(κι όχι μου γουστάρει μόνο)
:D
amyroukai
02/12/2015, 08:08
Αφήνουν τους μικρούς να δουν τι θα γίνει και μόλις είναι σίγουροι ότι δεν είναι μόδα τσουπ
Παρτο μοντελάκι.
Το GS έχει σταθερά ανοδική πορεία πωλήσεων μιά 10ετία, τόσο τους πήρε να καταλάβουν ότι δεν είναι μόδα; Κάτι άλλο περίμεναν, αλλά μόνο αυτοί το ξέρουν.
Πάντως για τα hardcore τύπου ΒΑΜ όσοι ξερογλύφονται θα πάθουν την ίδια ήττα που έπαθε ο Όμπι Ουάν και ο φίλος του (το ταξίδι των οποίων απόλαυσα πραγματικά παρά την ήττα στο συγκεκριμένο κομμάτι και την παραφιλολογία έκτοτε). Έχει γραφτεί άπειρες φορές και δεν ξέρω πόσα ακόμα ηλεκτρόνια θα χαθούν κόντρα στο μάρκετινγκ, για τόσο σκληρό off road τα κιλά ΟΛΩΝ των μεγάλων ον-οφ είναι απαγορευτικά. Όταν άνθρωποι που το έχουν "ψωμοτύρι" λένε ότι 180-190 με φουλ καύσιμα (αυτονομία στα 500) και μπαγκάζια είναι το άνω όριο "άνεσης" για έμπειρο αναβάτη, μοτοσικλέτες που ξεκινάνε στα 235 και με μπαγκάζια θα φτάσουν 260 χαλαρά, δεν έχουν ελπίδες χωρίς καλή και ορεξάτη υποστήριξη συν πολλή τύχη από τον καιρό.
Το GS έχει σταθερά ανοδική πορεία πωλήσεων μιά 10ετία, τόσο τους πήρε να καταλάβουν ότι δεν είναι μόδα; Κάτι άλλο περίμεναν, αλλά μόνο αυτοί το ξέρουν.
Πάντως για τα hardcore τύπου ΒΑΜ όσοι ξερογλύφονται θα πάθουν την ίδια ήττα που έπαθε ο Όμπι Ουάν και ο φίλος του (το ταξίδι των οποίων απόλαυσα πραγματικά παρά την ήττα στο συγκεκριμένο κομμάτι και την παραφιλολογία έκτοτε). Έχει γραφτεί άπειρες φορές και δεν ξέρω πόσα ακόμα ηλεκτρόνια θα χαθούν κόντρα στο μάρκετινγκ, για τόσο σκληρό off road τα κιλά ΟΛΩΝ των μεγάλων ον-οφ είναι απαγορευτικά. Όταν άνθρωποι που το έχουν "ψωμοτύρι" λένε ότι 180-190 με φουλ καύσιμα (αυτονομία στα 500) και μπαγκάζια είναι το άνω όριο "άνεσης" για έμπειρο αναβάτη, μοτοσικλέτες που ξεκινάνε στα 235 και με μπαγκάζια θα φτάσουν 260 χαλαρά, δεν έχουν ελπίδες χωρίς καλή και ορεξάτη υποστήριξη συν πολλή τύχη από τον καιρό.
ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΧΩΜΑ
Ξέρει καλά ότι πάνω από 140-150 κιλά είσαι για τουρισμό με προσοχή πολύ...!!
Πατάω χώμα..??
Περνάω χώμα..??
Κινούμαι γρήγορα στο χώμα..??
Τρέχω στο χώμα..??
Το σκίζω στο χώμα..??
Πολλοί μπερδεύονται και δε βλέπουν το φορτηγό που ακολουθεί
με την τεχνική υποστήριξη κουβαλώντας άλλα 3-4 μηχανάκια
σε ανταλλακτικά..!!
MG-KTiNoS
02/12/2015, 08:56
Το GS έχει σταθερά ανοδική πορεία πωλήσεων μιά 10ετία, τόσο τους πήρε να καταλάβουν ότι δεν είναι μόδα; Κάτι άλλο περίμεναν, αλλά μόνο αυτοί το ξέρουν.
Μια μεγάλη εταιρία θέλει χρόνο να ρυθμιστεί.
Δεν είναι ευέλικτη όπως η ντουκάτι.
Η Γιαμάχα πχ είναι πιο ανοιχτή στις ιδέες της.
Σου θυμίζω ότι η χόντα δεν έχει καν μοτάρντ σαν το Χτ.
ΟΤΑΝ όμως ασχοληθεί σίγουρα θα πάει ταμείο.
Στο σίγουρα είναι νομίζω το κελιδί. Δεν ρισκάρουν.
spyrakos35
02/12/2015, 08:59
Μια μεγάλη εταιρία θέλει χρόνο να ρυθμιστεί.
Δεν είναι ευέλικτη όπως η ντουκάτι.
Η Γιαμάχα πχ είναι πιο ανοιχτή στις ιδέες της.
Σου θυμίζω ότι η χόντα δεν έχει καν μοτάρντ σαν το Χτ.
ΟΤΑΝ όμως ασχοληθεί σίγουρα θα πάει ταμείο.
Στο σίγουρα είναι νομίζω το κελιδί. Δεν ρισκάρουν.
είχε βγάλει το εφεμέξ και γέμισε ο τόπος :lol:
Το FMX δεν είναι motard, είναι funmoto :P
spyrakos35
02/12/2015, 09:02
Το FMX δεν είναι motard, είναι funmoto :P
εντελώς όμως
:bawl:
Ισχύει ότι για το DCT είναι τόσο σίγουροι που δίνουν εγγύηση πάρα σιέμπρε;
Υπάρχει κάποιος κάτοχος να μας πει; (Όχι κάτοχος Άφρικα εννοείται, κάτοχος NC700/750 ή όπου αλλού έχει εφαρμοστεί λέω. )
ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΧΩΜΑ
Ξέρει καλά ότι πάνω από 140-150 κιλά είσαι για τουρισμό με προσοχή πολύ...!!
Πατάω χώμα..??
Περνάω χώμα..??
Κινούμαι γρήγορα στο χώμα..??
Τρέχω στο χώμα..??
Το σκίζω στο χώμα..??
Πολλοί μπερδεύονται και δε βλέπουν το φορτηγό που ακολουθεί
με την τεχνική υποστήριξη κουβαλώντας άλλα 3-4 μηχανάκια
σε ανταλλακτικά..!!
Παντως εντελως πληροφοριακα, μονο με μαστοδοντο μπορεις να πας 150+ στο χωμα και εχει κι αυτο την πλακα του. Με ελαφρυ μηχανακι καποια στιγμη θα απογειωθεις αν δοκιμασεις τετοιες ταχυτητες.
Ισχύει ότι για το DCT είναι τόσο σίγουροι που δίνουν εγγύηση πάρα σιέμπρε;
Υπάρχει κάποιος κάτοχος να μας πει; (Όχι κάτοχος Άφρικα εννοείται, κάτοχος NC700/750 ή όπου αλλού έχει εφαρμοστεί λέω. )
Σε μηχανακι φιλου μου αρχισε να κανει το κιβωτιο κατι κουλα.
Του εβγαζε ενδειξη Check και σταματουσε να ανεβαζει ταχυτητα πανω απο 3τη.
Του ελεγαν απο το σερβις για προβλημα σε φουρκετες,στην κυκλοφορια του σασμανολαδου και λοιπες πιπες.
Τελικα ψαχνωντας στο νετ εμαθε για "φλασια" που παθαινει το κιβωτιο.Κανεις reset στον εγκεφαλο του σασμαν(γινεται με αλληλουχια πατηματων διακοπτη και κατι αλλο δεν θυμαμαι ακριβως) και εκτοτε σταματησε.
amyroukai
02/12/2015, 12:52
Έτσι γιατί η μαμά Honda ξέρει τι βγάζει.
Τα ματάκια της με τους μηχανικούς που δίνει πιστοποίηση και εξουσιοδότηση. :bawl:
(και παρακαλώ περάστε από το νήμα "μου χάλασε ο μπαγλαμάς Hyper1100 ο μάστορας έχει αλλάξει όλο το μηχανάκι και αυτό ακόμα χαλασμένο είναι", να γελάσουμε)
Αυτό που θέλω να σου πω είναι να μην κοιτάς μόνο στορφές και νούμερα...
Η γεωμετρία (270° parallel-twin) ενώς μοτέρ λέει περισσότερα για την απόδοση του κινητήρα...
Θεωρώ πως θα είναι μια χαρά ροπάτο μοτεράκι...
Προφανώς και δεν θα μπορεί να συκριθεί με τα ευρωπαικά... άλλες σχολές...
Οι τύποι ήθλενα να κάνουν ένα άθραυστο, και αρκετά διασκεδαστικό μοτέρ, και να πλασάρουν ένα σύνολο που μπορεί να πατήσει αρκετά καλά στο χώμα...
Χωρίς να ανοίγεις το γκάζι και να τρώς 120+ αλογα στα μούτρα...
Αν πατάς χώμα (σοβαρό χώμα) και φορτωμένος θα δείς πολλές φορές ότι τα άλογα και τα κιλά θέλουν και χέρια ειδικά αν είναι στο θεό από στορφές...
Μπράβο την honda...
Άντε να δούμε την ΚΤΜ τώρα...
:beer:
ρε παιδια γραφω και πανε στο βροντο ολα...δεν ειπα να παρει τα αλογα ενος ευρωπαικου 1200...μια στοιχειωδη εξελιξη ειπα να εχει το μοτερ...η αποδοση του ειναι πισω απο μηχανες 15ετιας...το βαραντερο 2000 μηχανακι 95 αλογα...και ανεβαζε μεχρι τις 9...το διβαλβιδο αεροψυκτο ντουκατι εκει σχεδον ηταν, σχεδιο 1990...το βεστρομ και αυτο μοτερ απο 90 95 αλογα...δηλαδη τωρα μιλαμε για εναν κινητηρα που εχει την αποδοση ενος κινητηρα 20ετιας και εσεις αρχιζετε το κατα ποσο χρειαζεται και αν πας χωμα με 40 αλογα κλπ...καινουρια μηχανη καβαλας πρεπει να ειναι ολα συχρονα πανω της...και δε μπορω να καταλαβω γιατι θεωρειται υπερβολη τα 100 αλογα απο εναν κινητηρα 1000 κυβικων...δε ξερω αν καταλαβαινετε τι σημαινει οτι πλεον σε αυτες τις αποδοσεις ειναι τα αυτοκινητα...
να εχει 100 αλογακια το μοτερ για οταν θες να τα εχεις, αφου μπορει να τα εχει...τα περι χωματος τα ακουω βερεσε, κοντευουν σχεδον 10 χρονια που οι κατασκευαστες μοτο περνανε επιλογη χαρτογραφισης rain sport dirt κλπ με την αναλογη αποδοση...μηχανακι 15 χιλιαρικα ειναι, οχι 7
Bob_o_mastoras
02/12/2015, 14:54
...
Για υπολογισε ομως και την καταναλωση και τις εκπομπες. Διοτι αμφοτερα τα Vstrom και Βαρκαντερο φοραγαν τα μοτερ απο το TL1000 και το VTR αντιστοιχα. Και καιγανε τον πατο τους σε σχεση με συγχρονα μοτερ.
Η Honda το μοτερ αυτο το εφτιαξε για το Africa και μονο. Τοση δυναμη ηθελε να του βαλει, τοση του εβαλε. Σιγουρα υπαρχει σοβαρη λογικη πισω απο αυτη την κινηση εκτος του να "γινει βαρετο επιτηδες".
Αξιοπιστια;; Αραιη συντηρηση;; Καταναλωση;; Ροπη;;
ρε παιδια γραφω και πανε στο βροντο ολα...δεν ειπα να παρει τα αλογα ενος ευρωπαικου 1200...μια στοιχειωδη εξελιξη ειπα να εχει το μοτερ...η αποδοση του ειναι πισω απο μηχανες 15ετιας...το βαραντερο 2000 μηχανακι 95 αλογα...και ανεβαζε μεχρι τις 9...το διβαλβιδο αεροψυκτο ντουκατι εκει σχεδον ηταν, σχεδιο 1990...το βεστρομ και αυτο μοτερ απο 90 95 αλογα...δηλαδη τωρα μιλαμε για εναν κινητηρα που εχει την αποδοση ενος κινητηρα 20ετιας και εσεις αρχιζετε το κατα ποσο χρειαζεται και αν πας χωμα με 40 αλογα κλπ...καινουρια μηχανη καβαλας πρεπει να ειναι ολα συχρονα πανω της...και δε μπορω να καταλαβω γιατι θεωρειται υπερβολη τα 100 αλογα απο εναν κινητηρα 1000 κυβικων...δε ξερω αν καταλαβαινετε τι σημαινει οτι πλεον σε αυτες τις αποδοσεις ειναι τα αυτοκινητα...
να εχει 100 αλογακια το μοτερ για οταν θες να τα εχεις, αφου μπορει να τα εχει...τα περι χωματος τα ακουω βερεσε, κοντευουν σχεδον 10 χρονια που οι κατασκευαστες μοτο περνανε επιλογη χαρτογραφισης rain sport dirt κλπ με την αναλογη αποδοση...μηχανακι 15 χιλιαρικα ειναι, οχι 7
Εχεις κολλησει χοντρα με τ αλογα. Υπαρχουν πολλες αλλες παραμετροι στην εξελιξη ενος κινητηρα ρε Πανο και δε περιμενεις εμενα να το πω. Ασε που αν κρινω απο το οτι, οπως γραφουν, στα 220 επιταχυνει κι αλλο με πιθανη ενδειξη τελικης τα 230-240, μαλλον τα 94 αλογα ειναι στο τροχο και οχι τον στροφαλο.
spyrakos35
02/12/2015, 15:25
Εχεις κολλησει χοντρα με τ αλογα. Υπαρχουν πολλες αλλες παραμετροι στην εξελιξη ενος κινητηρα ρε Πανο και δε περιμενεις εμενα να το πω. Ασε που αν κρινω απο το οτι, οπως γραφουν, στα 220 επιταχυνει κι αλλο με πιθανη ενδειξη τελικης τα 230-240, μαλλον τα 94 αλογα ειναι στο τροχο και οχι τον στροφαλο.
αν αυτό το κάνει και χωρίς να κουνάει, μετά το καπέλο, βγάζω ό,τι άλλο θέλετε
αν με αυτές τις αναρτήσεις το κάνει, θα γίνω χοντάκιας
Bladerunner
02/12/2015, 15:32
Ρε παιδιά, το θέμα δεν είναι να μη κουνάει. Ας κουνάει. Αρκεί να μη σε ρίχνει! :lol:
αν αυτό το κάνει και χωρίς να κουνάει, μετά το καπέλο, βγάζω ό,τι άλλο θέλετε
αν με αυτές τις αναρτήσεις το κάνει, θα γίνω χοντάκιας
Χοντα ειναι, κατι τετοια τα εχει για πρωινο αν θελει. Παντως εμενα μου αρκει που δεσμευτικες.
You can leave your hat on.
spyrakos35
02/12/2015, 16:18
Χοντα ειναι, κατι τετοια τα εχει για πρωινο αν θελει. Παντως εμενα μου αρκει που δεσμευτικες.
You can leave your hat on.
Αν θελει.....
Μη βιαζεσαι.....
Αν θελει.....
Μη βιαζεσαι.....
Κατι μου λεει οτι σε αυτο το μηχανακι θελει. Ενα αλλο που ηθελε τωρα τελευταια ηταν το vfr1200f.
Αλλα μετα την υποσχεση σου, το θρεντ παιρνει αλλη τροπη.
Τωρα δεν βιαζομαι απλα, ελπιζω :a014:
LogOutGoRide
02/12/2015, 16:35
Επιλέγουμε SS μας τα βγάζετε άχρηστα γιατί δεν κατασκηνώνουμε δίπλα ή μέσα στις Σέρρες, μας γυάλισε το ON-OFF, πάλι δεν σας αρέσει γιατί δεν γυρίζουμε τον κόσμο από...χώμα και επιπλέον δεν σουζάρει με 4 μόνο με γκάζι, το παπί είναι μικρό, το motard δεν πάει ούτε μέχρι την θάλασσα. Αποφασίστε τελικά τι μας αρέσει ρε παιδιά.
spyrakos35
02/12/2015, 16:38
Κατι μου λεει οτι σε αυτο το μηχανακι θελει. Ενα αλλο που ηθελε τωρα τελευταια ηταν το vfr1200f.
Αλλα μετα την υποσχεση σου, το θρεντ παιρνει αλλη τροπη.
Τωρα δεν βιαζομαι απλα, ελπιζω :a014:
:lol:
Ασε το 1200 γιατι δεν το βλεπω για πολυ ακομα
peterTHErider
02/12/2015, 16:40
Επιλέγουμε SS μας τα βγάζετε άχρηστα γιατί δεν κατασκηνώνουμε δίπλα ή μέσα στις Σέρρες, μας γυάλισε το ON-OFF, πάλι δεν σας αρέσει γιατί δεν γυρίζουμε τον κόσμο από...χώμα και επιπλέον δεν σουζάρει με 4 μόνο με γκάζι, το παπί είναι μικρό, το motard δεν πάει ούτε μέχρι την θάλασσα. Αποφασίστε τελικά τι μας αρέσει ρε παιδιά.
περνουμε τουριστικα ειναι βαρκες και μαουνες...μηπως να το κανουμε auto φορουμ να ησυχασουμε?
lykourgi
02/12/2015, 16:41
Επιλέγουμε SS μας τα βγάζετε άχρηστα γιατί δεν κατασκηνώνουμε δίπλα ή μέσα στις Σέρρες, μας γυάλισε το ON-OFF, πάλι δεν σας αρέσει γιατί δεν γυρίζουμε τον κόσμο από...χώμα, το παπί είναι μικρό, το motard δεν πάει ούτε μέχρι την θάλασσα. Αποφασίστε τελικά τι μας αρέσει ρε παιδιά.
+1
Πολλοί δεν καταλαβαίνουν ότι υπάρχει κοινό που αγοράζει απλά αυτό που του αρέσει.
Δεν ενδιαφέρεται πόσα άλογα βγάζει το αντίστοιχο ΚΤΜ.
Εχεις κολλησει χοντρα με τ αλογα. Υπαρχουν πολλες αλλες παραμετροι στην εξελιξη ενος κινητηρα ρε Πανο και δε περιμενεις εμενα να το πω. Ασε που αν κρινω απο το οτι, οπως γραφουν, στα 220 επιταχυνει κι αλλο με πιθανη ενδειξη τελικης τα 230-240, μαλλον τα 94 αλογα ειναι στο τροχο και οχι τον στροφαλο.
δεν ειναι κολλημα με τα αλογα...δεν ειμαι ανθρωπος της υπερβολης ετσι κ αλλιως...απλα οπως ειπα, περα απο το ποσο εξελιγμενος ειναι ο κινητηρας σε θεμα οικονομιας ας πουμε, η βαρους, αυτο που με ενοχλει ειναι η στασιμοτητα...οπως ειπα, η αποδοση του κινητηρα ειναι ιδια με του βαραντερο, που βγηκε το 99 αν θυμαμαι καλα...με τη διαφορα οτι εκεινο ανεβαζε 9000σαλ και ηταν και ηρεμο μοτερ...
ολοι οι κατασκευαστες εχουν βελτιωθει και στην οικονομια, αλλα και στην αποδοση ταυτοχρονα, δε μπορω να καταλαβω για ποιο λογο υπαρχει αυτη η στασιμοτητα σε αυτον τον κινητηρα...
αυτο που γενικοτερα με ενοχλει, ειναι οτι στη χοντα, ενω το μηχανακι το ετοιμαζουν μια δεκαετια, και γενικα αντικαθιστα ενα οροσημο, βλεπω πολλες μετριοτητες πανω του...
οκ ας δεχτουμε το σιδερενιο πλαισιο που δεν εχει ουτε καν χωροδικτυωμα...να δεκτουμε οτι δεν εχει ηλεκτρικες αναρτησεις, παρα την ανεση που προσφερουν, υποθετοντας οτι εχει καλες ρυθμιζομενες αναρτησεις...
και παμε στο μοτερ, να δεχτω το οτι εβαλαν εναν κινητηρα με εναν εκκεντροφορο, ας πουμε οτι ο δευτερος ειναι περιττος...να δεκτω οτι εγινε σε σειρα για να γινει πιο compact η κατασκευη (και οχι για να βγει το συνολο πιο φτηνο προφανως οπως γινεται)...αλλα 15 χρονια μετα, να αντικαθιστας το μηχανακι σου (βαραντερο) με ενα υποτιθεται πιο σπορ προσανατολισμενο, 1000 στροφες στον κινητηρα λιγοτερες?με τη δικαιολογια οτι τοσα χρειαζοντε στο χωμα (ενω θα μπορουσες να ειχες απλα χαρτογραφισεις?)?δηλαδη τι να γλιτωσει?μμη τεντωσει καμια μπιελα?μη βαρεσει κανα ρουλεμαν? και ολα αυτα στα 15 χιλιαρικα κιολας?
δηλαδη οκ, η χοντα ουσιαστικα βαζει μονο της το μηχανακι σε μια κατηγορια που εχει κενο, και δεν υπαρχει πλεον κανεις...δεκτο...και δε παιζει το παιχνιδι των κυβικων και των αλογων...μεσα, καλα εκανε γιατι εχει ξεφυγει το πραγμα...αλλα πραγματικα, ιδια αποδοση, και γενικοτερα, πιο ανεμικος κινητηρας απο αυτον που αντικαθιστας?με τη δικαιολογια οτι θα καιει λιγοτερο?ε σορρυ προσωπικα δε μπορω να βλεπω αυτη τη στασιμοτητα...ενα μηχανακι δηλαδη που ειναι στα σχεδια μια 10ετια τωρα...που εχει ανεβασμενο κοστος...και δεν ειναι οσο καλο θα μπορουσε να ειναι, αλλα το εκαναν οσο καλο θεωρει η χοντα οτι χρειαζεται...
οι υποθεσεις σου μπιγκουλα σωστες ειναι ε βαση αυτα που λενε οι δημοσιογραφοι, αλλα μου φαινεται οτι λενε πιπες απλα...αν ειναι οντως πιο ζωηρο απο το 950, θα πρεπει να ειναι πανω απο 93 αλογα τροχο που ειναι αυτο...αλλα απο την αλλη μου φαινεται οτι γραφουν ενα σωρο αρλουμπες...
κατ αρχην, δεν εχει βγαλει ποτε η χοντα αλογα στον τροχο σε σπεκς της....επισης κανενας δημοσιογραφος, δεν εχει γραψει κανενα (μα κανενα) αρνητικο για το μηχανακι...
πχ σελα, που φαινεται οτι ειναι αβολη, δεν ειναι αναγκη να τη δοκιμασεις...εδω το μηχανακι ειναι σα κατσικι σχεδον ιδιο υψος με το 950 και λενε οτι ειναι καταλληλο για κοντους...οποτε γι αυτο κραταω πισινη, στο οτι οι δημοσιογραφοι ολοι εγραψαν αυτο που επρεπε να γραψουν...
Με τοσες σελιδες στο θρεντ διαπιστωνουμε ευκολα οτι η νεα αφρικα εχει κανει ηδη μεγαλη αισθηση και στη χωρα μας...και ποσοι απο εδω θα την αποκτησουν...ζοπαρε τε ρε, ζοπαρε τε...χε,χε,χε..
Ναναι καλα ο γιαπωνεζος...ειναι ο ιδιος ανθρωπος που στα νιατα του σχεδιασε την πρωτη αφρικα και τ ωρα στην ωριμοτητα του προσφερει ξανα μια αποψη της τελειοτητας ξαναλανσαροντας με νεα εμπνευση τη νεα αφρικα που προκειται να αφησει εποχη ξανα τιμωντας το πνευμα του ιδρυτη της εταιριας...απλοτητα, αξιοπιστια, σχεδιαστικη διαχρονικοτητα, λειτουργικοτητα....peace of mind...
δεν ειναι κολλημα με τα αλογα...δεν ειμαι ανθρωπος της υπερβολης ετσι κ αλλιως...απλα οπως ειπα, περα απο το ποσο εξελιγμενος ειναι ο κινητηρας σε θεμα οικονομιας ας πουμε, η βαρους, αυτο που με ενοχλει ειναι η στασιμοτητα...οπως ειπα, η αποδοση του κινητηρα ειναι ιδια με του βαραντερο, που βγηκε το 99 αν θυμαμαι καλα...με τη διαφορα οτι εκεινο ανεβαζε 9000σαλ και ηταν και ηρεμο μοτερ...
ολοι οι κατασκευαστες εχουν βελτιωθει και στην οικονομια, αλλα και στην αποδοση ταυτοχρονα, δε μπορω να καταλαβω για ποιο λογο υπαρχει αυτη η στασιμοτητα σε αυτον τον κινητηρα...
αυτο που γενικοτερα με ενοχλει, ειναι οτι στη χοντα, ενω το μηχανακι το ετοιμαζουν μια δεκαετια, και γενικα αντικαθιστα ενα οροσημο, βλεπω πολλες μετριοτητες πανω του...
οκ ας δεχτουμε το σιδερενιο πλαισιο που δεν εχει ουτε καν χωροδικτυωμα...να δεκτουμε οτι δεν εχει ηλεκτρικες αναρτησεις, παρα την ανεση που προσφερουν, υποθετοντας οτι εχει καλες ρυθμιζομενες αναρτησεις...
και παμε στο μοτερ, να δεχτω το οτι εβαλαν εναν κινητηρα με εναν εκκεντροφορο, ας πουμε οτι ο δευτερος ειναι περιττος...να δεκτω οτι εγινε σε σειρα για να γινει πιο compact η κατασκευη (και οχι για να βγει το συνολο πιο φτηνο προφανως οπως γινεται)...αλλα 15 χρονια μετα, να αντικαθιστας το μηχανακι σου (βαραντερο) με ενα υποτιθεται πιο σπορ προσανατολισμενο, 1000 στροφες στον κινητηρα λιγοτερες?με τη δικαιολογια οτι τοσα χρειαζοντε στο χωμα (ενω θα μπορουσες να ειχες απλα χαρτογραφισεις?)?δηλαδη τι να γλιτωσει?μμη τεντωσει καμια μπιελα?μη βαρεσει κανα ρουλεμαν? και ολα αυτα στα 15 χιλιαρικα κιολας?
δηλαδη οκ, η χοντα ουσιαστικα βαζει μονο της το μηχανακι σε μια κατηγορια που εχει κενο, και δεν υπαρχει πλεον κανεις...δεκτο...και δε παιζει το παιχνιδι των κυβικων και των αλογων...μεσα, καλα εκανε γιατι εχει ξεφυγει το πραγμα...αλλα πραγματικα, ιδια αποδοση, και γενικοτερα, πιο ανεμικος κινητηρας απο αυτον που αντικαθιστας?με τη δικαιολογια οτι θα καιει λιγοτερο?ε σορρυ προσωπικα δε μπορω να βλεπω αυτη τη στασιμοτητα...ενα μηχανακι δηλαδη που ειναι στα σχεδια μια 10ετια τωρα...που εχει ανεβασμενο κοστος...και δεν ειναι οσο καλο θα μπορουσε να ειναι, αλλα το εκαναν οσο καλο θεωρει η χοντα οτι χρειαζεται...
οι υποθεσεις σου μπιγκουλα σωστες ειναι ε βαση αυτα που λενε οι δημοσιογραφοι, αλλα μου φαινεται οτι λενε πιπες απλα...αν ειναι οντως πιο ζωηρο απο το 950, θα πρεπει να ειναι πανω απο 93 αλογα τροχο που ειναι αυτο...αλλα απο την αλλη μου φαινεται οτι γραφουν ενα σωρο αρλουμπες...
κατ αρχην, δεν εχει βγαλει ποτε η χοντα αλογα στον τροχο σε σπεκς της....επισης κανενας δημοσιογραφος, δεν εχει γραψει κανενα (μα κανενα) αρνητικο για το μηχανακι...
πχ σελα, που φαινεται οτι ειναι αβολη, δεν ειναι αναγκη να τη δοκιμασεις...εδω το μηχανακι ειναι σα κατσικι σχεδον ιδιο υψος με το 950 και λενε οτι ειναι καταλληλο για κοντους...οποτε γι αυτο κραταω πισινη, στο οτι οι δημοσιογραφοι ολοι εγραψαν αυτο που επρεπε να γραψουν...
Καλα κανανε και βαλανε σιδερενιο πλαισιο. Τα 3-5 κιλα παραπανω δεν ειναι τιποτα σε σχεση με την αυξημενη αντοχη που εχει εναντι του αλουμινενιου, δεδομενης της χρησης.
Επισης ερχεται με τρια υψη σελας.
Αυτα ομως ειναι μερος τηε εικονας. Αυτο που μετραει επισης ειναι να ταξιδευει γρηγορα, να καιει λιγο, να φορτωνεται πολυ, να μη χαλαει, να ειναι ροπατο, να στροφαρει ωραια και πανω απ ολα να κρυβει καλα τα κιλα του. Η εξελιξη μιας μηχανης, το ξαναλεω, δεν ζει μονο στα νουμερα. Ακομα κι αν το μονο που θα καταφερει τελικα ειναι να ειναι ενα 990 που δε ψηνεται, δε σπαει δε χαλαει και καιει 50% λιγοτερο, θα ειναι ενα εξαιρετικο μηχανακι και θα αξιζει καθε ευρω.
Εγω υποθετω ομως οτι το στησιμο του εντος κι εκτος θα ειναι καλλιτερο απο το 990 και ειμαι σιγουρος οτι στην εξελιξη του τα ειχαν διπλα διπλα.
amyroukai
02/12/2015, 17:37
Το μηχανάκι προφανώς και δεν το ετοιμάζουν μιά δεκαετία, άσχετα αν κάθε δεύτερο πρωινό χ3σιμο ο κάθε δημοσιογράφος πάνω στο σφίξιμο το θυμόταν. Άντε να ασχολήθηκαν την τελευταία διετία-τριετία. Το ότι δεν έχει ηλεκτρονικές/ηλεκτρικές κλπ μαλακίες είναι μόνο καλό, στο πρώτο σέρβις θα πεις χίλια ευχαριστώ στους απόγονους του Σοϊχίρο.
Από εκεί και πέρα. Αντικαταστάτης του βαραντέρο δεν είναι ούτε μέσα στο μυαλό του Ζόπα, δεν έχει τίποτα κοινό με το βαρίδι. Το low tech πλαίσιο από την στιγμή που δουλεύει είναι καλό, το low tech αλλά και hi tech μοτέρ το ίδιο (ίδια άλογα με το βαρκαντέρο και με την μισή βενζίνη ΚΑΙ 50 κιλά κάτω -ή τα 2/3 της βενζίνης του παλιού Άφρικα με σχεδόν τα διπλά άλογα και 15 κιλά μείον- είναι πρόοδος θέλεις δεν θέλεις) και τα 15 χιλιάρικα είναι πολύ τίμια τιμή δεδομένου του ανταγωνισμού. Έχει αυτόν τον εξοπλισμό που πρέπει. Την απλότητα που πρέπει. Τόσα χρόνια κλαψουρίζει ο κόσμος στα φόρα ότι "αν σου χαλάσει το μπλιμπλίκι και θέλεις διαγνωστικό στο βουνό" κλπ. Ε τώρα δεν θα χαλάει και δεν θα χρειάζεται τίποτα (γιατί το μπλιμπλίκι λάμπει δια της απουσίας του). Όποιος θέλει swag, έχει αλλού. Με την προοπτική ότι (θεωρητικά) αυτό το κάνεις και σέρβις σπίτι σου αν δεν γουστάρεις την φάτσα κανενός "μάστορα", εγώ ενθουσιάστηκα.
Δείχνεις να έχεις φάει το κλασσικό κόλλημα του έλληνα με τα άλογα και την καφετέρια, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. Ότι δεν έχει τριψήφια ιπποδύναμη στην πυρά. ΟΚ.
Κράτησα το ότι δεν υστερεί σε επιδόσεις σε σχέση με το -κατά τα λεγόμενα των κατόχων- πολύ καλό και ζωντανό 950, δεν σε περιορίζει "εκτός", είναι πολύ καλύτερο "εντός". Μέχρι να έρθει στην αγορά (Απρίλιο έγραφαν στο τεστ; ) θα έχει φτάσει αυτό το νήμα τις 1800 σελίδες κραξίματος για το τάδε και το δείνα, τύφλα να'χει το χαμπέμους. Αβάντι πόπολο, άφρικα ρόσα, πείτε άλλα τόσα...
Δείχνεις να έχεις φάει το κλασσικό κόλλημα του έλληνα με τα άλογα και την καφετέρια, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. Ότι δεν έχει τριψήφια ιπποδύναμη στην πυρά. ΟΚ.
3 λαλουν και 2 χορευουν αν καταλαβες οτι εννοω αυτο το πραγμα
amyroukai
02/12/2015, 17:54
3 λαλουν και 2 χορευουν αν καταλαβες οτι εννοω αυτο το πραγμα
Μα με συγχωρείς κιόλας, δες πόσες φορές έχεις πει "γιατί δεν έχει 100 άλογα"...
Μα με συγχωρείς κιόλας, δες πόσες φορές έχεις πει "γιατί δεν έχει 100 άλογα"...
εχω γραψει τοσα κατεβατα...οτι απο τη στιγμη που πριν 15+ χρονια η κατηγορια ηταν στα 95 αλογα και μαλιστα, νοχελικα, αυτο θα επρεπε να ηταν κατι παραπανω...συμπερασματικα 100+...επειδη η κατηγορια τοτε στροφαρε 9000+ για πλακα, αυτο θα επρεπε, μετα απο τοσα χρονια με τοση εξελιξη, να ηταν αν μη τι αλλο, κατι παραπανω...
εσυ το μονο που καταλαβες, ειναι οτι αφου δεν ειναι 100 αλογα δε κανει...τωρα αν δεν αντιλαμβανεσαι την εννοια της εξελιξης, και αυτο δηλαδη που γραφω, δεν φταιω εγω...
amyroukai
02/12/2015, 18:18
Η εξέλιξη δεν είναι μόνο άλογα και στροφές κινητήρα. Εσύ επιλέγεις να επικεντρωθείς εκεί ως μέτρο προόδου. Τα ίδια άλογα με μισό καύσιμο, ξαναλέω. Αυτό είναι πρόοδος.
Στο άρθρο (με ότι αλήθεια μπορεί να περιέχει) διαβάσαμε ότι δεν υστερεί σε επιδόσεις σε σχέση με το 950... Άρα το παραπάνω στροφάρισμα δεν ήταν αναγκαίο. Σύγκριση με παλαιότερα χόντα δεν υπάρχει.
Από ότι κατάλαβα, ο στόχος ήταν η χαμηλή κατανάλωση. Αυτό με πολλές στροφές και άλογα δεν βγαίνει. Είδες το GS ας πούμε. Ανέβηκε από 95 στα 115 άλογα, ανέβηκε και η κατανάλωση 20%. Η δε μέγιστη, σχεδόν διπλάσια από πριν. Πρόοδος είναι αυτό; Κωμικό δε, το ότι παραμένει από τα πιο οικονομικά της κατηγορίας σαν μέση, αν όχι το πιο οικονομικό. Πρόοδος ή κίνηση εντυπωσιασμού, που επί της ουσίας είναι μειονέκτημα;
Bob_o_mastoras
02/12/2015, 18:24
Oποιος το θελει για να παιζει ΥΠΕΡΑΤΟΥ ας παρει κατι αλλο..
-Ιπποι 94 και λεω.. :lol::lol:
υ.γ. Δεν γ@μουσαν τα Υπερατου;; Πειτε αληθεια..
υ.γ 2. Φανταζεστε Υπερατου: Μεγαλα on-off..??? :lol::lol:
Bob_o_mastoras
02/12/2015, 18:29
346718
:D:D
Η εξέλιξη δεν είναι μόνο άλογα και στροφές κινητήρα. Εσύ επιλέγεις να επικεντρωθείς εκεί ως μέτρο προόδου. Τα ίδια άλογα με μισό καύσιμο, ξαναλέω. Αυτό είναι πρόοδος.
Στο άρθρο (με ότι αλήθεια μπορεί να περιέχει) διαβάσαμε ότι δεν υστερεί σε επιδόσεις σε σχέση με το 950... Άρα το παραπάνω στροφάρισμα δεν ήταν αναγκαίο. Σύγκριση με παλαιότερα χόντα δεν υπάρχει.
Από ότι κατάλαβα, ο στόχος ήταν η χαμηλή κατανάλωση. Αυτό με πολλές στροφές και άλογα δεν βγαίνει. Είδες το GS ας πούμε. Ανέβηκε από 95 στα 115 άλογα, ανέβηκε και η κατανάλωση 20%. Η δε μέγιστη, σχεδόν διπλάσια από πριν. Πρόοδος είναι αυτό; Κωμικό δε, το ότι παραμένει από τα πιο οικονομικά της κατηγορίας σαν μέση, αν όχι το πιο οικονομικό. Πρόοδος ή κίνηση εντυπωσιασμού, που επί της ουσίας είναι μειονέκτημα;
το τι καιει το μπεμβε δε ξερω, και δε το εχω ψαξει...το να καιει 20% ομως βενζινη παραπανω και να ειναι και 20% πιο δυνατο, δεν ειναι παραλογο...το δε 1190 ειναι πολυ πιο δυνατο απο το 990, και πιο οικονομικο ταυτοχρονα...αλλα να αφησουμε τους αλλους και να παμε στο αφρικα, τα του αρθρου ειπα δε τα εμπιστευομαι, δε γινεται να μην εχουν βρει ουτε ενα μειονεκτημα, οπως η αβολη σελα η το οτι ο κοφτης απλα επεμβαινει παρα πολυ νωρις (γιατι οταν η μεγιστη αποδοση ειναι στις 7500 και 200στροφες μετα κοφτης ειναι σα να τρως σφαλιαρα, παρ ολα αυτα κανεις δεν εγραψε κατι για τιποτα γενικοτερα...)
εσυ λες οτι ο κινητηρας ειναι εξελιγμενος γιατι καιει λιγοτερο και παει το ιδιο...θελω να μου αιτιολογισεις με ποιο τροπο θα επιρεαζοταν η καταναλωση, αν ο κινητηρας ανεβαζε 1500 στροφες παραπανω, στην ιδια ακριβως χρηση
Η καταναλωση δεν θα επιρεαζοταν, αλλα τα διαστηματα σερβις θα μικραιναν κατα πολυ.
nikos_abel
02/12/2015, 18:59
Εγώ πάντως αυτό θα το πάρω.
Σε καμία 10ριά χρόνια.
Εγώ πάντως αυτό θα το πάρω.
Σε καμία 10ριά χρόνια.
Εγω σε 5. Μεχρι τοτε θα πρεπει να ξεσκισω ενα 950.
Η καταναλωση δεν θα επιρεαζοταν, αλλα τα διαστηματα σερβις θα μικραιναν κατα πολυ.
ε δε νομιζω...το βστρομ και βαραντερο τι διαστηματα σερβις εχουν?
nikos_abel
02/12/2015, 20:18
ε δε νομιζω...το βστρομ και βαραντερο τι διαστηματα σερβις εχουν?
Η σουζουκα νομίζω δίνει κάθε 6 και η χοντα κάθε 12
ε δε νομιζω...το βστρομ και βαραντερο τι διαστηματα σερβις εχουν?
Το να στροφαρει 1500 στροφες παραπανω ενας κινητηρας μεταφραζεται σε μιση ζωη, γκιβ ορ τεικ
ναι αλλα εδω μιλαμε για ενα μοτερ, που απο το εργοστασιο κοιμαται...τεσπα, ας περιμενουμε να το δουμε στο δρομο, βαζω στοιχημα οτι με χαρτες το μηχανακι θα παιρνει παρα πολυ τα πανω του...
Νομιζω το μυστηριο λυθηκε.
ΚΤΜ 990 bore x stroke 101 x 62.4
CRF1000 92 x 75.1
VARADERO 98 X 66
Το μοτερακι φτιαχτηκε για να ριχνει δεντρο. Το ευχαριστο ειναι οτι παρολα αυτα στροφαρει αερινα.
amyroukai
02/12/2015, 21:01
Η πολύ μεγάλη διαδρομή εξηγεί και το χαμηλό όριο στροφών.
Johny the Fox
02/12/2015, 21:06
Διθυραμβοι απο το μοτο.ιτ .Θεση οδηγησης χοντα,ποιοτητα χοντα ,μοτερ βελουδο τραβαει δυνατα απο τις 2000,απουσια κραδασμων και ρεταρισματων,οικονομικο,εκτος δρομου υπεροχο,εντος δρομου πολυ καλο,στριβει γαματα παρα τον 21,ενεργη ταχυτητα λιγο πανω απο τα 200. Μαξ.ταχ.215 .Τα παντα ολα ,λενε για το μηχανακι .Βαλτε μεταφραση και οτι δεν καταλαβετε εδω ειμαστε. Α !! το εχει σχεδιασει ιταλος.Και τον λενε Καρμποναρα :smokin:
http://www.moto.it/prove/honda-africa-twin-crf-1000l-prezzo-e-versioni.html
Μπηκαμε σε μπελαδες
peterTHErider
02/12/2015, 21:21
Η πολύ μεγάλη διαδρομή εξηγεί και το χαμηλό όριο στροφών.
χωρις ιχνος ειρωνιας αλλα καθαρα απο ασχετοσυνη γτ μια εταιρεια να το κανει αυτο?λετε και εσυ και ο δοκτωρας πως εχει μεγαλη διαδρομη και για αυτο στροφαρει χαμηλα.αρα χανει σε μεγιστο αριθμο στροφων και ισως παραπανω ισχυ,αλλα που κερδιζει?σε ροπη?σε μεγιστη τιμη ροπης η σε διαρκεια ροπης απο τον πατο?
Bob_o_mastoras
02/12/2015, 21:24
..σε ροπη, σε διαρκεια ροπης απο τον πατο?
Aκριβως!
χωρις ιχνος ειρωνιας αλλα καθαρα απο ασχετοσυνη γτ μια εταιρεια να το κανει αυτο?λετε και εσυ και ο δοκτωρας πως εχει μεγαλη διαδρομη και για αυτο στροφαρει χαμηλα.αρα χανει σε μεγιστο αριθμο στροφων και ισως παραπανω ισχυ,αλλα που κερδιζει?σε ροπη?σε μεγιστη τιμη ροπης η σε διαρκεια ροπης απο τον πατο?
Ροπη παντου και οικονομια
Επισης αρπαγμα χαμηλα για σουζες
μπιγκουλα αυτο δε το ειχα δει...oντως πολυ μεγαλη διαδρομη...παντως, χωρις να εχω δει τα στοιχεια αυτα, η μεγιστη ροπη και ψιλα βγαινει (νομιζω 6000) και δεν ειναι ιδιαιτερα εντυπωσιακη σαν νουμερο...μενει οπως ειπα να δουμε στην πραξη, αλλα πιστευω πραγματικα, οτι οι βελτιωτες θα ξεζουμισουν πολυ πραγμα...ειτε απο ψιλα, ειτε απο μεσσαιες...γιατι οπως ειχα γραψει πριν δεν γινεται αυτος ο κινητηρας να εχει ''ηλεκτρικη λειτουργια'' οπως ειπαν οι δημοσιογραφοι...με 75χιλ ροπης θα επρεπε στις μεσσαιες να τρως σφαλιαρα
peterTHErider
02/12/2015, 21:35
Ροπη παντου και οικονομια
Επισης αρπαγμα χαμηλα για σουζες
γκαζια δηλαδης θα εχει?
μπιγκουλα αυτο δε το ειχα δει...oντως πολυ μεγαλη διαδρομη...παντως, χωρις να εχω δει τα στοιχεια αυτα, η μεγιστη ροπη και ψιλα βγαινει (νομιζω 6000) και δεν ειναι ιδιαιτερα εντυπωσιακη σαν νουμερο...μενει οπως ειπα να δουμε στην πραξη, αλλα πιστευω πραγματικα, οτι οι βελτιωτες θα ξεζουμισουν πολυ πραγμα...ειτε απο ψιλα, ειτε απο μεσσαιες...γιατι οπως ειχα γραψει πριν δεν γινεται αυτος ο κινητηρας να εχει ''ηλεκτρικη λειτουργια'' οπως ειπαν οι δημοσιογραφοι...με 75χιλ ροπης θα επρεπε στις μεσσαιες να τρως σφαλιαρα
Με τα ηλεκτρονικα διαχειρισης καυσιμου μπορεις να κανεις την σφαλιαρα σφεντονα
γκαζια δηλαδης θα εχει?
Απολαυστικα. Με τα καταλληλα αφτερ ηλεκτρονικα κι ανοιχτη εξατμιση η οικονομια θα παει περιπατο αλλα η σφεντονα θα ειναι σφαλιαρα ολ ραιτ.
peterTHErider
02/12/2015, 21:50
Απολαυστικα. Με τα καταλληλα αφτερ ηλεκτρονικα κι ανοιχτη εξατμιση η οικονομια θα παει περιπατο αλλα η σφεντονα θα ειναι σφαλιαρα ολ ραιτ.
Θα προτιμουσα να μην χρειαστει να βαλω χερι στο μηχανακι...αν πρεπει να αρχισω να πασπατευω με χαλαει λιγο η αληθεια ειναι...ποτε βγαινουν τεστ ραιντς ειπαμε?
Θα προτιμουσα να μην χρειαστει να βαλω χερι στο μηχανακι...αν πρεπει να αρχισω να πασπατευω με χαλαει λιγο η αληθεια ειναι...ποτε βγαινουν τεστ ραιντς ειπαμε?
Δεν θα χρειαστει μη στεναχωριεσαι. Αν παει καλλιτερα απο 950 θα βγαζει πολλα χαμογελα. Και σαν 950 να παει (με καλορυθμισμενα καρμπυρατερ, Πανο για σενα παει αυτο) θα ειναι μια χαρουλα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.