View Full Version : AFRICA!
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[
11]
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Johny the Fox
02/12/2015, 21:59
γκαζια δηλαδης θα εχει?
Μπαινεις σε λαθος μονοπατια Διαβασε το αρθρο..Ο κινητηρας του προσφερει ενα δυναμοδιαγραμμα που ειναι η ερμηνεια της ομοιογενειας.Δεν υπαρχουν μεσαια χαστουκια ,ουτε κιλα ροπης να αναβουν φωτιες.Αν σκεφτεις ,παραλληλους εγκεφαλους διαχειρησης καυσιμου και ολοσωμα συστηματα θα πληρωσεις ακριβα κατι που το μηχανακι δεν θα σου δωσει ποτε και που δεν του ταιριαζει.Εαν θες δυο κυλινδρα με μεγαλες διαδρομες εμβολων ,που χαμηλα δινουν κανα 13αρι κιλα ροπης ,οπως και στροφαρισμα τετρακυλινδρου like ,εχω να σου προτεινω...
peterTHErider
02/12/2015, 22:09
Μπαινεις σε λαθος μονοπατια Διαβασε το αρθρο..Ο κινητηρας του προσφερει ενα δυναμοδιαγραμμα που ειναι η ερμηνεια της ομοιογενειας.Δεν υπαρχουν μεσαια χαστουκια ,ουτε κιλα ροπης να αναβουν φωτιες.Αν σκεφτεις ,παραλληλους εγκεφαλους διαχειρησης καυσιμου και ολοσωμα συστηματα θα πληρωσεις ακριβα κατι που το μηχανακι δεν θα σου δωσει ποτε και που δεν του ταιριαζει.Εαν θες δυο κυλινδρα με μεγαλες διαδρομες εμβολων ,που χαμηλα δινουν κανα 13αρι κιλα ροπης ,οπως και στροφαρισμα τετρακυλινδρου like ,εχω να σου προτεινω...
Για πε...
Johny the Fox
02/12/2015, 22:18
Μη γμαμε το θρεντ. Ευρώπη και όχι ον οφ.
Δεν θα χρειαστει μη στεναχωριεσαι. Αν παει καλλιτερα απο 950 θα βγαζει πολλα χαμογελα. Και σαν 950 να παει (με καλορυθμισμενα καρμπυρατερ, Πανο για σενα παει αυτο) θα ειναι μια χαρουλα.
:D:D:D
για να το δουμε, οπως ειπα περιμενω να το δω απο κοντα, μολις το οδηγησω θα ξερω :D
Μπαινεις σε λαθος μονοπατια Διαβασε το αρθρο..Ο κινητηρας του προσφερει ενα δυναμοδιαγραμμα που ειναι η ερμηνεια της ομοιογενειας.Δεν υπαρχουν μεσαια χαστουκια ,ουτε κιλα ροπης να αναβουν φωτιες.Αν σκεφτεις ,παραλληλους εγκεφαλους διαχειρησης καυσιμου και ολοσωμα συστηματα θα πληρωσεις ακριβα κατι που το μηχανακι δεν θα σου δωσει ποτε και που δεν του ταιριαζει.Εαν θες δυο κυλινδρα με μεγαλες διαδρομες εμβολων ,που χαμηλα δινουν κανα 13αρι κιλα ροπης ,οπως και στροφαρισμα τετρακυλινδρου like ,εχω να σου προτεινω...
καλα, με στροφαλο 270 μοιρες και τη διαδρομη που εχει, με ενα ελευθερο τελικο μονο θα κανει σα 2 tdm παρεα...
Πανος και big δε διαφωνείτε κάπου. Το έχετε καταλάβει?
Απλά λέτε διαφορετικά πράγματα και έχετε και οι δύο δίκιο.
Συμφωνώ με όσα λέει ο πάνος αλλά αυτά τα μηχανάκια χρειάζονται ροπή παντού και όχι δύναμη στα ψηλά. Τουλάχιστον για να κάνουν αυτά που φτιάχτηκαν να κάνουν. Το τι θέλουμε εμείς ή τι περίμεναν κάποιοι όταν είδαν στο promo να χτυπάει κόφτες, μπορεί να είναι διαφορετικό. (Δεν ήξεραν τότε ότι τους κόφτες τους είχαν βάλει στις μεσαίες :lol:).
Η έλλειψη κλοτσιάς και ξεσπάσματος μπορεί να οφείλεται στο ότι όλη η καμπύλη μπορεί είναι ένα μικρό ξέσπασμα ροπής μέχρι να επέμβει ο κόφτης στις στροφές εκείνες που δεν έχει κάτι παραπάνω να σου δώσει.
Εμένα μου αρέσει η ροπή όμως και η δύναμη και οι κλωτσιές και οι σφαλιάρες και το στροφάρισμα στα κόκκινα (τα πραγματικά κόκκινα), είναι όλα ωραία. Ένα 1000αρι θα σου δώσει ροπή θες δε θες, αν σου δώσει και τα υπόλοιπα ακόμα καλύτερα. Όμως σε μηχανάκια που φτιάχτηκαν για άλλους σκοπούς (real adventure ντε!) και έχουν άλλες προτεραιότητες μπορούν να λείπουν, ώστε να δοθεί ακόμα περισσότερη βαρύτητα σε άλλους τομείς. (διαστήματα σέρβις, χώμα, κατανάλωση, αξιοπιστία κτλ)
Όσοι ενδιαφέρονται για όλα αυτά που προορίζεται ένα on-off αυτής της κατηγορίας δεν πρέπει να τους απασχολούν τέτοια πράγματα και καλό είναι να υπάρξει επιτέλους διαχωρισμός. On-Off σημαίνει μετριότητα παντού! Από τη στιγμή που η χοντα αποφάσισε να το κάνει όσο περισσότερο 50/50 μπορούσε, είναι λογικό να είναι μέτριο σε πάρα πολλά σημεία. Και αυτοί που ξέρουν τι θέλουν σε αυτή τη μετριότητα θα βρουν την τελειότητα. Όσοι γκρινιάζουν για την τιμή να μη ξεχνάνε ότι απ' την υπέρμετρη προσπάθεια να κρατηθεί χαμηλά το τελικό κόστος του new teneke, σε πολλά σημεία δε τους βγήκε μέτριο αλλά κακό. Παρόλα αυτά, ακόμα και έτσι, κάνει όσα προορίζεται να κάνει μια χαρά. (αφρικές και bam από πολεμικές διαδρομές είναι έξω απ' το παιχνίδι για όλα αυτά, άλλος είναι ο oem προορισμός τους)
Τα περί V απόδοσης από εν σειρά διάταξη, με υποτετράγωνες διαστάσεις και στρόφαλο 270ο δε πρόκειται να απασχολήσουν κανέναν εκεί έξω. Εδώ διυλίζουμε τον κώνωπα αλλά ο περισσότερος κόσμος πιστεύει ότι το tdm έχει δύναμη και ότι πιο γρήγορο απ' το XT είναι μόνο το KTM, αλλά χαλάει.
Το ότι θα πουλήσει σα ζεστό ψωμί το ξέρουμε άμα τη ανακοινώσει του.
ΝIKOLTSOS
03/12/2015, 03:56
μπιγκουλα αυτο δε το ειχα δει...oντως πολυ μεγαλη διαδρομη...παντως, χωρις να εχω δει τα στοιχεια αυτα, η μεγιστη ροπη και ψιλα βγαινει (νομιζω 6000) και δεν ειναι ιδιαιτερα εντυπωσιακη σαν νουμερο...μενει οπως ειπα να δουμε στην πραξη, αλλα πιστευω πραγματικα, οτι οι βελτιωτες θα ξεζουμισουν πολυ πραγμα...ειτε απο ψιλα, ειτε απο μεσσαιες...γιατι οπως ειχα γραψει πριν δεν γινεται αυτος ο κινητηρας να εχει ''ηλεκτρικη λειτουργια'' οπως ειπαν οι δημοσιογραφοι...με 75χιλ ροπης θα επρεπε στις μεσσαιες να τρως σφαλιαρα
Ktm 990: 100 Nm (74 lbf-ft) @ 6,750 rpm
Africa: 98 Nm (72.3 lb-ft) @ 6,000 rpm
ktm 950: 97 Nm (72 lbf-ft) @ 6,000 rpm
μην με κάνεις να υπερασπίζομαι την honda δεν θέλω...
ζήτω τα ευρωπαικά!!!!!!
:smokin:
:beer:
taisteal
03/12/2015, 04:11
ζήτω τα μηχανακια!!!!!!
:smokin:
:beer:
Fixed
;)
εγώ πάντως συμφωνώ με το Πάνο ως προς τις λίγες στροφές σε ένα συγχρονο κινητήρα (δε συμφωνω για τα άλογα), αλλά συμφωνώ επίσης και με το γενικότερο σκεπτικό του bigoula.
bottom line μ' αρέσει πολυ στα χαρτιά και σαν concept
όλα τα άλλα θα τα δούμε στη πράξη
:beer:
εγώ πάντως συμφωνώ με το Πάνο ως προς τις λίγες στροφές σε ένα συγχρονο κινητήρα ...
Το πρόβλημα μέχρι τώρα ήταν ότι δεν μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε TDI στις μηχανές!
Πιθανότατα η honda το έλυσε αυτό το πρόβλημα! :D
Johny the Fox
03/12/2015, 11:05
χαρακτηριστικο βιντεο παρουσιαση της μηχανης
http://www.dueruote.it/video/honda-crf1000l-africa-twin-primo-test-in-sud-africa?arg=12
Ktm 990: 100 Nm (74 lbf-ft) @ 6,750 rpm
Africa: 98 Nm (72.3 lb-ft) @ 6,000 rpm
ktm 950: 97 Nm (72 lbf-ft) @ 6,000 rpm
μην με κάνεις να υπερασπίζομαι την honda δεν θέλω...
ζήτω τα ευρωπαικά!!!!!!
:smokin:
:beer:
Οπως ειπα...το 950 και με λιγοτερα κυβικα ειναι στην ιδια ροπη+παραπανω στροφαρισμα...το 990 εφτασε να εχει 113 αλογα...τελος παντων, εχει δει κανεις ποτε θα κυκλοφορισει επισημα το μηχανακι;
Το 950 εχει λογο συμπιεσης 11.5:1 ενω το αφρικα 10:1 γι αυτο και τα συντηρητικα νουμερα. Το μοτερακι προφανως προοριζεται για πολυ σκληρη χρηση.
ε αυτο λεω...γενικα εχει πολυ συντηριτικη προσεγγιση...και το 950/990 αν εξαιρεσουμε καποια προβληματα σχεδιασμου αρχικα και παιδικες ασθενειες, μια χαρα αξιοπιστο ειναι...το 11-11,5:1 δεν ειναι καμια τρελη συμπιεση που να θετει θεμα αξιοπιστιας...
οι βελτιωτες με το αφρικα θα κανουν παρτυ πιστευω
amyroukai
03/12/2015, 14:28
Ναι, από την άλλη με βενζίνη νερουλίτα στο πουθενά, το άφρικα δεν θα χαμπαριάσει ιδιαιτερα με τόσο χαμηλή συμπίεση.
theofilos888
03/12/2015, 15:13
Honda africa twin. Ολοι μιλουν για αυτο χωρις να το εχουν δει ζωντανα ακομη! Απολυτη επιτυχια! Μπραβο στη honda λοιπον!
Bob_o_mastoras
03/12/2015, 15:15
Θα το βγαλουν αραγεΣ test drive????
Ναι, από την άλλη με βενζίνη νερουλίτα στο πουθενά, το άφρικα δεν θα χαμπαριάσει ιδιαιτερα με τόσο χαμηλή συμπίεση.
Την ίδια συμπίεση έχει και το δικο μου και καίει μέχρι και πετρέλαιο.
Καλά το είπα προηγουμένως!
spyrakos35
03/12/2015, 15:16
Honda africa twin. Ολοι μιλουν για αυτο χωρις να το εχουν δει ζωντανα ακομη! Απολυτη επιτυχια! Μπραβο στη honda λοιπον!
όλοι έχουν οπλίσει και περιμένουν..... :a37:
http://www.morebikes.co.uk/ive-ridden-hondas-new-africa-twin/
λοιπον επειδη το θεμα διαδρομης ειναι λιγο καπως...εκανα λιγο ψαξιμο, μιας και τα 75χιλ φαινονται μεγαλα (οντως ειναι πολυ σε σχεση με τον ανταγωνισμο)
το φ800 της μπεμβε ειναι στα 75,8χιλιοστα διαδρομη! η δε συμπιεση ειναι στο 12:1...και το μοτερ μια χαρα ειναι οικονομικοτατο, αξιοπιστο χωρις σοβαρα προβληματα λογω συμπιεσης η καταπονησης (οι μπατσοι τα εχουν κανει ταξι)...και ο συγκεκριμενος κινητηρας με αλλο χαρτη πραγματικα μεταμορφωνεται, και φτανει να γυρναει στις 9 (το νουμερο που μου ειχε κολλησει :lol:) με αποδοση πανω απο 90 αλογα στον τροχο, και καταναλωση πανω κατω στα ιδια επιπεδα...
οποτε καλα λεω οτι το μοτερ κοιμαται...νομιζω τα 100 στον τροχο θα τα καβαλαει και το ολο συνολο θα γινεται πολυ πιο ζωηρο, ζωντανο και απολαυστικο, μη χοντα δηλαδη :lol:
ΟΚ, επειδή σε λίγο θα καταντήσει αστείο, δεν περιμένουμε να το δούμε από κοντά, να το καβαλήσει και κανένας να δούμε τι κάνει;
ΚΛΕΙΔΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ
Να σταματήσουμε να μιλάμε εμείς οι λίγοι που δεν αφήνουμε
τους ΠΟΛΛΟΥΣ να εκφραστούν με τη φλυαρία μας...!!
Έτσι μας είπε κάποιο πουλάκι.ΩΧ Παναγία μου.......ΩΧ.
amyroukai
08/12/2015, 09:10
Και ακόμα ένας χαρούμενος... πληρωμένος ήθελα να γράψω.
http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/first-ride-honda-africa-twin-crf1000l-review/30565.html
http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/first-ride-honda-africa-twin-crf1000l-review/30565-2.html
Αυτοι τουλαχιστον πληρωνονται να το εκθειαζουν, ενω εσυ το θαβεις τσαμπα :ZZZ:
amyroukai
08/12/2015, 11:50
Αυτοι τουλαχιστον πληρωνονται να το εκθειαζουν, ενω εσυ το θαβεις τσαμπα :ZZZ:
Θέλω να θάψω ένα στο γκαράζ μου, σίγουρα... :)
Παντως δε φαινεται πολυ ενθουσιασμενος...
spyrakos35
11/12/2015, 13:57
Παντως δε φαινεται πολυ ενθουσιασμενος...
και ο παρακάτω αρκετά διπλωμάτης ;)
http://www.bikeit.gr/test-bikes/on-off-test/7470-dokimes-on-off-2015-honda-crf-1000-l-africa-twin-thierry.html
απ οτι φαινεται ολοι ηθελαν το κατι παραπανω απο το μοτερ...ναι μεν αρκετο, αλλα το ηθελαν παραπανω...ισως και να εγινε για το διπλωμα που λενε, δε το ηξερα οτι υπηρχε κατηγορια μεχρι 95 αλογα
παντως στα 13κ που λεει με abs, η τιμη ειναι παρα πολυ καλη, για την εκδοση με το κανονικο κιβωτιο...στις αντιπροσωπιες ποτε θα ερθει το μηχανακι?
Joyrider
11/12/2015, 15:47
ισως και να εγινε για το διπλωμα που λενε, δε το ηξερα οτι υπηρχε κατηγορια μεχρι 95 αλογα
Για την κατηγορία Α2 έχει νόημα το 95 άλογα.
Γιατί:
Category A2
You can drive motorbikes with a:
power output up to 35kW
power to weight ratio not more than 0.2kW/kg
The motorbike must also not be derived from a vehicle of more than double its power.
Οπότε το 95 είναι ακριβώς στο διπλάσιο όριο που λέει.
Σε ενα αρθρο διαβασα για διπλωμα με οριο 95hp...οποτε πιθανων σε καποια κρατη να υπαρχει κατι τετοιο, μαλλον δεν ειναι τυχαιο οτι πολλες μηχανες ανακοινωνουν 95 ιππους
απ οτι φαινεται ολοι ηθελαν το κατι παραπανω απο το μοτερ...ναι μεν αρκετο, αλλα το ηθελαν παραπανω...ισως και να εγινε για το διπλωμα που λενε, δε το ηξερα οτι υπηρχε κατηγορια μεχρι 95 αλογα
παντως στα 13κ που λεει με abs, η τιμη ειναι παρα πολυ καλη, για την εκδοση με το κανονικο κιβωτιο...στις αντιπροσωπιες ποτε θα ερθει το μηχανακι?
ΤΑ 100 ΑΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ.......
Σίγουρα για την Ιαπωνία,όπου πολύ δύσκολα πας από
εκεί και πάνω,μέχρι και τα χαγιαμπούζα έβγαιναν σε έκδοση
με 100 άλογα.
Και στη Γαλλία υπήρχε περιορισμός πριν κάποια χρόνια,
με ανώτερο όριο ιπποδύναμης τα 100 άλογα,
δεν ξέρω αν ισχύει μέχρι σήμερα και αν υπάρχουν
αντίστοιχα διπλώματα.
lleonidas
11/12/2015, 23:18
απ οτι φαινεται ολοι ηθελαν το κατι παραπανω απο το μοτερ...ναι μεν αρκετο, αλλα το ηθελαν παραπανω...ισως και να εγινε για το διπλωμα που λενε, δε το ηξερα οτι υπηρχε κατηγορια μεχρι 95 αλογα
παντως στα 13κ που λεει με abs, η τιμη ειναι παρα πολυ καλη, για την εκδοση με το κανονικο κιβωτιο...στις αντιπροσωπιες ποτε θα ερθει το μηχανακι?
Η τιμή που αναφέρεται στο δημοσίευμα αφορά στο Βέλγιο,όχι στη χώρα μας!
Τα σωθικά της νέας μηχανής με DCT
Honda Africa Twin 2016 Engine DCT - EICMA 2015
https://www.youtube.com/watch?v=UAvXDSIdGfU
amyroukai
12/12/2015, 22:27
Ο γνωστός γερμανός με τα απίθανα αγγλικά.... του άρεσε.
https://youtu.be/Kw2avMj0pFw
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ
Με τις νέες προδιαγραφές των μοτό από 1-1-2016..??
Η ΚΤΜ ήδη έβγαλε μια ανακοίνωση περί ταξινόμησης.
Ότι οι μοτό πρέπει να ταξινομηθούν μέχρι τις 31-12-2015.
Αλλιώς πρέπει να είναι μοντέλο 2016...!!!
ΤΙ συμβαίνει ,χθές κάτι ψηφίστηκε στην Ευρώπη,ξέρει κανείς..??
Το Άφρικα για παράδειγμα πληροί τους όρους του 2016..!!
Cpt. Haddock
14/12/2015, 13:02
[...]
Και στη Γαλλία υπήρχε περιορισμός πριν κάποια χρόνια,
με ανώτερο όριο ιπποδύναμης τα 100 άλογα,
δεν ξέρω αν ισχύει μέχρι σήμερα και αν υπάρχουν
αντίστοιχα διπλώματα.
Δεν έχει να κανει με διπλωμα και καταργείται απο 1/1/2016. Οσες μηχανες ειχαν κοψει ιπποδυναμη και έχουν ABS θα μπορουν να ξανανεβουν αλογα. Οι παλιες, οπως η δικια μου, δε μπορουν και γι' αυτο μου εβαλαν τον περιοριστη. Στην ουσια ειναι 106 αλογα, οχι 100.
kostasdirt
14/12/2015, 20:53
http://www.motomag.gr/news/nea-montela-reportaz/apeytheias-apo-tin-n-afriki-odigoyme-neo-africa-twin
Juohmaru!
14/12/2015, 21:27
http://www.motomag.gr/news/nea-montela-reportaz/apeytheias-apo-tin-n-afriki-odigoyme-neo-africa-twin
:beer::a014::beer::a014:
Μπράβο και στο ΜΟΤΟ, τη στιγμή που όλα τα υπόλοιπα ελληνικά site απλά αναμεταδίδουν ανταποκρίσεις ξένων απεσταλμένων...
:beer::a014::beer::a014:
Μπράβο και στο ΜΟΤΟ, τη στιγμή που όλα τα υπόλοιπα ελληνικά site απλά αναμεταδίδουν ανταποκρίσεις ξένων απεσταλμένων...
Όντως, είναι μεγάλη επιτυχία του, ειδικά αυτή την εποχή..
Και, φαίνεται, να προσπαθεί να είναι αντικείμενικος ο συντάκτης
amyroukai
14/12/2015, 21:39
Και να μην πει και τίποτα σημαντικό γιατί πώς θα αγοράσεις το τεύχος... αναμονή λοιπόν.
ε καλα, να πουλησουν θελουν....σε μια εποχη πολυ δυσκολη κιολας...
παντως, μακαρι το καινουριο αφρικα να ειναι η αρχη της επαναφορας της κατηγοριας...να βγαλουν και αλλοι κατασκευαστες πραγματικα μεγαλα on off...
Bob_o_mastoras
15/12/2015, 02:44
Μπραβο στο ΜΟΤΟ αλλα και αυτη η μιρλα του (που την εχει εκφρασει πολλες φορες) μου τη σπαει. Του στυλ, επειδη ειμασταν Ελληνες με το ζορι μας δεχτηκαν, και επρεπε να κουνησουμε Γη και Ουρανο κλπ κλπ..
Να πανε να γ@μηθουνε οποιοι δεν μας θελουν για τον α ή β λογο!! Εμεις δεν τους θελουμε 10 φορες!!!! Εδω ειναι Βαλκανια και γουσταρουμε ναουμ και ειμαστε αλητεια και ετσι φαση!!! :smokin:
Και αμα δεν μας ηθελε η ΧονΔα στο τεστ να παει να γ@μηθει και δεν γουσταρω να το καβαλησω ποτε το νεο Αφρικα..!!
Και δεν το λεω με αισθημα πατριωτισμου ή σωβινισμου κλπ, καμια σχεση.. Αλλα οταν με απορριπτεις a priori λογω της καταγωγης μου.. Αει και γ@μησου!! :a43:
Καλα, δε σε απορριπτουν λογο καταγωγης...λογω ανυπαρκτης αγορας απορριπτουν τους ελληνες δημοσιογραφους πλεον
Bob_o_mastoras
15/12/2015, 03:06
Καλα, δε σε απορριπτουν λογο καταγωγης...λογω ανυπαρκτης αγορας απορριπτουν τους ελληνες δημοσιογραφους πλεον
Και προκρινουν τους Βελγους ή τους Ολλανδους ας πουμε (τυγχαιο παραδειγμα) που πας εκει και δεν υπαρχει μοτοσυκλετα ουτε για δειγμα;;;
Ρε να πανε να...
Κοινως θα σκισει σε πωλησεις και θα γινει μπεστ σελλερ και στην ελλαδα γιατι το αξιζει...ενα αριστουργημα που αντανακλα την βαθια φιλοσοφια του ιδρυτη της βαζοντας στην ακρη ολες τις σειρηνες του σχεδιαστικου μσρκετινγκ...η απλοτητα ειναι διαχρονικοτητα...
amyroukai
15/12/2015, 08:18
Και προκρινουν τους Βελγους ή τους Ολλανδους ας πουμε (τυγχαιο παραδειγμα) που πας εκει και δεν υπαρχει μοτοσυκλετα ουτε για δειγμα;;;
Ρε να πανε να...
Ναι ρε φίλε, είδες, τους γελοίους ρε που σιγά μην ξέρουν από μηχανές τώρα και -εντελώς τυχαίο παράδειγμα- έχουν ξεσκίσει τα πρωταθλήματα εντούρο και MX οι γύφτοι...
Κοινως θα σκισει σε πωλησεις και θα γινει μπεστ σελλερ και στην ελλαδα γιατι το αξιζει...ενα αριστουργημα που αντανακλα την βαθια φιλοσοφια του ιδρυτη της βαζοντας στην ακρη ολες τις σειρηνες του σχεδιαστικου μσρκετινγκ...η απλοτητα ειναι διαχρονικοτητα...
Ε ναι.... και παντα αντικειμενικα ε....
theofilos888
15/12/2015, 08:31
Γιαννη αστα αυτα και πες χρωμα! Εγω θελω το λευκο! Με dct. Καθε προσφορα δεκτη! Ευχαριστω! :evil: :D
spyrakos35
15/12/2015, 08:57
καλημέρα
επιτυχία για το μοτό, συγχαρητήρια, ελπίζω και αυτά που θα γράψουν να είναι αντικειμενικά/πραγματικά και όχι "pay back".....
κλείνω το θέμα εδώ.
σε ότι αφορά στο μοτόρι, φαινεται οτι πραγματικά προκειται για ένα 50/50 ον οφφ (με όσα καλά και στραβά μπορεί να έχει - ποιο δεν έχει?)..... περιμένω λοιπόν τους κλαψοαπαυτούς μεγαντβεντσουράδρες του φόρουμ να προχωρήσουν στην προπαραγγελία....
πλέον δικαιολογία δεν έχετε..... και ον οφφ και αφρικα.... άντε γιατί μας τα έχετε κάνει πεπόνια :evil:
σε ότι αφορά στο μοτόρι, φαινεται οτι πραγματικά προκειται για ένα 50/50 ον οφφ (με όσα καλά και στραβά μπορεί να έχει - ποιο δεν έχει?)..... περιμένω λοιπόν τους κλαψοαπαυτούς μεγαντβεντσουράδρες του φόρουμ να προχωρήσουν στην προπαραγγελία....
πλέον δικαιολογία δεν έχετε..... και ον οφφ και αφρικα.... άντε γιατί μας τα έχετε κάνει πεπόνια :evil:
δεν πουλας τα πεπονια μωρε μλκ να μαζεψουμε κανα φραγκο...:lol:
spyrakos35
15/12/2015, 09:05
δεν πουλας τα πεπονια μωρε μλκ να μαζεψουμε κανα φραγκο...:lol:
τι μλκς θεέ μου.... :lol:
δεν είναι η εποχή τους ρε ππρ....
Bob_o_mastoras
15/12/2015, 14:24
σε ότι αφορά στο μοτόρι, φαινεται οτι πραγματικά προκειται για ένα 50/50 ον οφφ (με όσα καλά και στραβά μπορεί να έχει - ποιο δεν έχει?)..... περιμένω λοιπόν τους κλαψοαπαυτούς μεγαντβεντσουράδρες του φόρουμ να προχωρήσουν στην προπαραγγελία....
πλέον δικαιολογία δεν έχετε..... και ον οφφ και αφρικα.... άντε γιατί μας τα έχετε κάνει πεπόνια :evil:
Αμα ειχα τα φραγκα, ηδη θα ειχα κανει την παραγγελια!! ;) Με εχει ψησει φουλ!!!
Τρικολορ χωρις dct παρακαλω.. :D
amyroukai
15/12/2015, 14:39
Επετειακό η λευκό, επίσης χωρίς dct. Keep it simple.
Bob_o_mastoras
15/12/2015, 14:54
Επετειακό η λευκό, επίσης χωρίς dct. Keep it simple.
Κeep it light για μενα.. Αλλιως θα με εψηνε πιθανον και το dct (ή τουλαχιστον θα το σκεφτομουν).. Αλλα τα +10 κιλα σε μια ηδη βαρια μοτοσυκλετα δεν μπορω να τα δεχτω..
spyrakos35
15/12/2015, 15:01
κάτσε να μετράω γω...
1. σιμπλίσιτυ δλδ όχι δψτ
2. λάιτ δλδ όχι δψτ λόγω ήδη μεγάλου βάρους
νεεεεεξτ, γκοου αχεντ μπόυς εξπρές γιορσέλφ
αντε ρε κλαφτε λίγο ακόμα :lol:
amyroukai
15/12/2015, 15:05
Αν βρεις κάπου που να έχω γράψει ότι θέλω βαριά και περίπλοκα μηχανάκια... θα επικαλεστώ προσωρινή παράνοια.
με απ'ολα ....:lol:
ή
κατι σε καλη τιμη με τουμπλες και αξονα :D
spyrakos35
15/12/2015, 16:51
Αν βρεις κάπου που να έχω γράψει ότι θέλω βαριά και περίπλοκα μηχανάκια... θα επικαλεστώ προσωρινή παράνοια.
Δεν παει καπου συγκεκριμενα
Παραπονα μαζευω
Bob_o_mastoras
15/12/2015, 17:03
Δεν παει καπου συγκεκριμενα
Παραπονα μαζευω
E, περριτη πολυτελεια το dct.. Μια χαρα ειμαι και με το συμπλεκτη και ισως καλυτερα κιολας..
Ο Τερενς μας εμαθε να μην ειμαστε θυματα του μαρκετινγκ.. :D (ασχετα που ο ιδιος ψαχνει ηλεκτρονικα ρυθμιζομενες αναρτησεις.. :Ρ )
...... περιμένω λοιπόν τους κλαψοαπαυτούς μεγαντβεντσουράδρες του φόρουμ να προχωρήσουν στην προπαραγγελία...
Xέσε μας ρε πλοιοκτήτη που θ' αγοράζουμε κάθε δυό χρόνια
μηχανάκι γιά να ικανοποιούμε τ' αρρωστημένα σου βίτσια...........
spyrakos35
15/12/2015, 17:19
E, περριτη πολυτελεια το dct.. Μια χαρα ειμαι και με το συμπλεκτη και ισως καλυτερα κιολας..
Ο Τερενς μας εμαθε να μην ειμαστε θυματα του μαρκετινγκ.. :D (ασχετα που ο ιδιος ψαχνει ηλεκτρονικα ρυθμιζομενες αναρτησεις.. :Ρ )
Ρε qφαλες....
Εσεις μας τα σπαγατε με το δψτ, τωρα εγινε πολυτελεια;
Bob_o_mastoras
15/12/2015, 17:23
Ρε qφαλες....
Εσεις μας τα σπαγατε με το δψτ, τωρα εγινε πολυτελεια;
:confused::confused:
Mπερδευεσαι.. Εγω παντα το εβλεπα με πολυ σκεπτικισμο.. Διαβασε τα παλια ποστ να δεις.. ;)
spyrakos35
15/12/2015, 17:26
:confused::confused:
Mπερδευεσαι.. Εγω παντα το εβλεπα με πολυ σκεπτικισμο.. Διαβασε τα παλια ποστ να δεις.. ;)
Καλα, επειδη βαριεμαι, θα περιμενω τον Αγη να δουμε ποσο θα πουλησει τον κατιμα για να παρει το αφρικα
Εndometaxi το www.honda.gr κι ο σαρακακης γενικότερα, δεν πρέπει να πολύ πιστεύουν στην εμπορική επιτυχία του μοντέλου γι αυτό και δεν υπάρχει πουθενά ούτε ως αναφορά.. :lol:
Αθανατα ελληνικά site...
stefanos
15/12/2015, 17:32
E, περριτη πολυτελεια το dct.. Μια χαρα ειμαι και με το συμπλεκτη και ισως καλυτερα κιολας..
Ο Τερενς μας εμαθε να μην ειμαστε θυματα του μαρκετινγκ.. :D (ασχετα που ο ιδιος ψαχνει ηλεκτρονικα ρυθμιζομενες αναρτησεις.. :Ρ )
Αν αφαιρέσεις το dct τι ακριβώς μένει?
Οι αναρτήσεις θα είναι σίγουρα καλές αλλά θα έπονται σίγουρα άλλων Ευρωπαϊκών.
Το πλαίσιο επίσης.
Ο κινητήρας τα ίδια.
Βάρος το ίδιο.
Φρένα το ίδιο.
.
.
.
.
Όπου και να το πιάσεις θα είναι honda.
Τίποτα δεν θα είναι το καλύτερο αλλά όλο μαζί θα τρώγεται
Ο μόνος λόγος για να το προτιμήσεις έναντι του ανταγωνισμού είναι.... το dct, με την παραδοχή ότι θα κάνει
την δική σου δουλειά αποτελεσματικότερα ώστε εσύ να αφοσιωθείς στα ουσιαστικότερα.
amyroukai
15/12/2015, 17:37
Εndometaxi το www.honda.gr κι ο σαρακακης γενικότερα, δεν πρέπει να πολύ πιστεύουν στην εμπορική επιτυχία του μοντέλου γι αυτό και δεν υπάρχει πουθενά ούτε ως αναφορά.. :lol:
Αθανατα ελληνικά site...
Δεν υπάρχει το νέο cb500χ Που πωλείται ήδη, τι ψάχνεις..
Αν αφαιρέσεις το dct τι ακριβώς μένει?
Οι αναρτήσεις θα είναι σίγουρα καλές αλλά θα έπονται σίγουρα άλλων Ευρωπαϊκών.
Το πλαίσιο επίσης.
Ο κινητήρας τα ίδια.
Βάρος το ίδιο.
Φρένα το ίδιο.
.
.
.
.
Όπου και να το πιάσεις θα είναι honda.
Τίποτα δεν θα είναι το καλύτερο αλλά όλο μαζί θα τρώγεται
Ο μόνος λόγος για να το προτιμήσεις έναντι του ανταγωνισμού είναι.... το dct, με την παραδοχή ότι θα κάνει
την δική σου δουλειά αποτελεσματικότερα ώστε εσύ να αφοσιωθείς στα ουσιαστικότερα.
για την ακριβεια δεν υπαρχει καποιο μηχανακι να συγκριθει μαζι του αυτη τη στιγμη...οποτε δε θα ειναι και πισω απο τιποτα
https://www.facebook.com/eugenio.fava/videos/10208446166541516/
348210
348211
Καλα, επειδη βαριεμαι, θα περιμενω τον Αγη να δουμε ποσο θα πουλησει τον κατιμα για να παρει το αφρικα
Δεν υπαρχει τετοια περιπτωσις φιλτατε. Ο κατιμας ειναι future classic.
stefanos
15/12/2015, 17:55
για την ακριβεια δεν υπαρχει καποιο μηχανακι να συγκριθει μαζι του αυτη τη στιγμη...οποτε δε θα ειναι και πισω απο τιποτα
Φυσικά υπάρχει το crf 1000 με dct:lol:
amyroukai
15/12/2015, 18:00
...
Ε να, βλακεία είναι, ανεβαίνει τον τοίχο και το κρατάνε δύο να μην πέσει, έτσι γίνεται με τα μηχανάκια; :bawl:
Λατρεμένε ΤζόνιΦοξ δες τι ξέρουμε: Αναρτήσεις καλές. Κινητήρας καλός (αυτό που μου αρέσει εμένα δηλαδή, ροπή από το μηδέν και μηδενικοί κραδασμοί λειτουργίας) ο ήχος αποδεκτός (γιατί τίποτα δεν είναι σαν ένα καλό τετρακύλινδρο σε σειρά), θέση οδήγησης καλή, κατανάλωση "αστεία", εμφάνιση καλή... Και συνεργείο (παραδοσιακά για Χόνδα) όταν χρειάζεται, όχι κάθε 'βδομάδα. Δεν έχει κάτι που να μην αρέσει. Οπότε το οδηγήσω δεν το οδηγήσω... (το ζήτημα είναι να περισσεύουν τα 14-15)
Α, ρε πτνα αφρικα... ακομα δεν βγήκες, έσπειρες πάθη... Κι αυτό για χοντα είναι σπάνιο.. :lol:
amyroukai
15/12/2015, 21:37
https://youtu.be/ygLy02y7_n8
pipe_smoker
16/12/2015, 08:57
Ρε έλεος δηλαδή.
Γαμω την ντουκατι μου μέσα.
Δεν αρχίζω να σβήνω γιατι θα χαθούν ξερά-χλωρα.
Κοφτε το εδώ ομως.
Τραβατε σε ενα θρεντ στο καφενείο με θέμα ευρωπαϊκά VS τζαπαν (άπειρα έχουμε) και βγάλτε τα ματια σας.
http://www.motorcyclistonline.com/first-ride-adv-review-2016-honda-crf1000l-africa-twin-motorcyclist-magazine
///
Κάνε μας τη χάρη και μη σβήνεις αυτά που γράφεις.
spyrakos35
16/12/2015, 12:31
εγώ τα λέω αλλά ποιος ακούει???
ασφαλτος
The system works well most of the time—freeing the rider to relax and focus on other things, says Honda—but once the pace picked up on a twisty road the shift timing was off and downshifts were more abrupt than they would have been if I was in control.
χώμα
After a stint on the standard bike I took a DCT machine out for a lap. I wasn’t thrilled with the technology on the street, but I was surprised by how beneficial it was in the dirt. In fact, I rode faster with the DCT than I did with the standard clutch! For me, the biggest benefit was in tight corners following fast straights, where the automatic transmission made initiating slides (with aggressive downshifts via the shift trigger) effortless. It also made the transition from sliding the rear tire to spinning the rear tire much easier since all you have to do is lift off the rear brake and roll on the throttle. You can’t stall the DCT bike and throttle pickup is very consistent, so slow-speed maneuvers are less stressful as well. However, even in the most aggressive mode the transmission often upshifted earlier than I would have liked, while other times I would spin tire into the rev limiter and the system wouldn’t upshift until I rolled out of the throttle.
συνολικά
If I were buying an Africa Twin though, I would still go for a manual-trans bike simply because I like being engaged with the motorcycle.
εγώ τα λέω αλλά ποιος ακούει???
ασφαλτος
The system works well most of the time—freeing the rider to relax and focus on other things, says Honda—but once the pace picked up on a twisty road the shift timing was off and downshifts were more abrupt than they would have been if I was in control.
χώμα
After a stint on the standard bike I took a DCT machine out for a lap. I wasn’t thrilled with the technology on the street, but I was surprised by how beneficial it was in the dirt. In fact, I rode faster with the DCT than I did with the standard clutch! For me, the biggest benefit was in tight corners following fast straights, where the automatic transmission made initiating slides (with aggressive downshifts via the shift trigger) effortless. It also made the transition from sliding the rear tire to spinning the rear tire much easier since all you have to do is lift off the rear brake and roll on the throttle. You can’t stall the DCT bike and throttle pickup is very consistent, so slow-speed maneuvers are less stressful as well. However, even in the most aggressive mode the transmission often upshifted earlier than I would have liked, while other times I would spin tire into the rev limiter and the system wouldn’t upshift until I rolled out of the throttle.
συνολικά
If I were buying an Africa Twin though, I would still go for a manual-trans bike simply because I like being engaged with the motorcycle.
Οποτε συμπεραινουμε οτι περι ορεξεως κολοκυθοπιτα....
Μπορει για εναν εμπειρο αναβατη το dct να μην ανταποκρινεται οπως θα ηθελε.Για τον "μεσο" αναβατη ομως;
Μην ξεχναμε αλλωστε οτι ο τροπος που ανταποκρινεται το dct ειναι σοφτγουερικος.Και εδω πιστευω οτι οι βελτιωτες θα εχουν ενα ακομη παιχνιδι στα χερια τους.
εγώ τα λέω αλλά ποιος ακούει???
ασφαλτος
The system works well most of the time—freeing the rider to relax and focus on other things, says Honda—but once the pace picked up on a twisty road the shift timing was off and downshifts were more abrupt than they would have been if I was in control.
χώμα
After a stint on the standard bike I took a DCT machine out for a lap. I wasn’t thrilled with the technology on the street, but I was surprised by how beneficial it was in the dirt. In fact, I rode faster with the DCT than I did with the standard clutch! For me, the biggest benefit was in tight corners following fast straights, where the automatic transmission made initiating slides (with aggressive downshifts via the shift trigger) effortless. It also made the transition from sliding the rear tire to spinning the rear tire much easier since all you have to do is lift off the rear brake and roll on the throttle. You can’t stall the DCT bike and throttle pickup is very consistent, so slow-speed maneuvers are less stressful as well. However, even in the most aggressive mode the transmission often upshifted earlier than I would have liked, while other times I would spin tire into the rev limiter and the system wouldn’t upshift until I rolled out of the throttle.
συνολικά
If I were buying an Africa Twin though, I would still go for a manual-trans bike simply because I like being engaged with the motorcycle.
Σιγουρα τιθεται θεμα σοφτγουερ που σε καποια ανακληση θα σαχτει. Παντως για μενα η βασικη ευκολια του dct στο δρομο δεν ειναι ο αυτοματισμος αλλα το μανουαλ σιφτινκ με διακοπτες. Ειναι δεδομενο οτι στο τιγκα γκαζι προτιμας να παιρνει τις αποφασεις ο δικος σου εγκεφαλος.
Μάγκες, χαλαρώστε άπαντες και μην συνεχίσετε τα προσωπικά σας, μέχρι να μπει η αρμόδια μοδιστρα να σφουγγαρισει...
pipe_smoker
16/12/2015, 20:38
Μερικοί δε χαμπαριαζετε με τιποτα ομως, έτσι?
Θυμίζω το πρόσφατο θρεντ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147313) σχετικά με το σπαμ για όσους δεν το πρόσεξαν.
Αηδία το καταντησατε.
Το έκαναν τεστ στην Αφρική οι του MOTO (http://www.motomag.gr/news/nea-montela-reportaz/apeytheias-apo-tin-n-afriki-odigoyme-neo-africa-twin)
Αναφερθηκε προηγουμένος και αναμενουμε.
to μαυρο μηχανακι στα αριστερα της πρωτης φωτο στο λινκ του μοτο που δεν ειναι αφρικα τι ειναι?
amyroukai
17/12/2015, 06:49
to μαυρο μηχανακι στα αριστερα της πρωτης φωτο στο λινκ του μοτο που δεν ειναι αφρικα τι ειναι?
Σε crossrunner φερνει.
Σε crossrunner φερνει.
:beer:
348336
theofilos888
17/12/2015, 08:49
Που αποδεικνυει πως και το crossrunner παει χωμα!!! χαχαχαχαχαχαχχαχ :evil:
amyroukai
17/12/2015, 09:01
Άρα και το vfr Αφού έχει ίδιο πλαίσιο, μοτέρ, αναρτήσεις, τροχούς. Τι ωραία...
Να δω ποιος είναι αυτος που δεν εχει ενυδρείο. .....
Bob_o_mastoras
17/12/2015, 14:25
Άρα και το vfr Αφού έχει ίδιο πλαίσιο, μοτέρ, αναρτήσεις, τροχούς. Τι ωραία...
Δεν εχει τις ιδιες αναρτησεις βρε..! Αφου ειναι πιο ψηλο..
Αυτο δεν σημαινει φυσικα οτι και το vfr δεν ειναι ενα πρωτης ταξεως on-off, βεβαιως-βεβαιως..!! :lol:
amyroukai
17/12/2015, 16:28
Δεν εχει τις ιδιες αναρτησεις βρε..! Αφου ειναι πιο ψηλο..
Αυτο δεν σημαινει φυσικα οτι και το vfr δεν ειναι ενα πρωτης ταξεως on-off, βεβαιως-βεβαιως..!! :lol:
Μεα κουλπα, αυτή η γενιά είναι δυο ποντακια πιο ψηλή...
amyroukai
19/12/2015, 20:08
Ακόμα ένας...
http://www.cycleworld.com/2015/12/18/2016-honda-crf1000l-africa-twin-adventure-motorcycle-review-first-ride-photos-cycle-world/
spyrakos35
19/12/2015, 20:46
A bit too sensible....
Gay alert
:lol:
Ακόμα ένας...
http://www.cycleworld.com/2015/12/18/2016-honda-crf1000l-africa-twin-adventure-motorcycle-review-first-ride-photos-cycle-world/
Ο Ned ειναι τρελλο τιμονι και εχει απιστευτη πενα. Με επεισε να παρω το 950SE πριν καποια χρονια. Ο ενας και μοναδικος reviewer που θα εμπιστευομουνα με κλειστα ματια.
http://advrider.com/index.php?threads/wretched-excess-the-950-superenduro.256179/
lleonidas
19/12/2015, 23:49
Εἷς εκ των πρώτων κατόχων...εξ Ελβετίας.
https://www.youtube.com/watch?v=u71Grc0nP30
https://ultimatemotorcycling.com/2015/12/19/2016-honda-crf1000l-africa-twin-review-first-ride/
EKEINO ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΛΕΟΝ
Είναι ότι η μοτό μπήκε στην αγορά με off προσανατολισμό σχεδόν 100%.
Δε θα μπορούσε άλλωστε να είναι και αλλιώς,η χόντα θέλοντας να καλύψει τους υποψήφιους αγοραστές
αυτής της κατηγορίας παρουσίασε τη μηχανή αυτή για να πάρει μέρος των πωλήσεων από ΚΤΜ, BMW
και λοιπούς Ευρωπαίους μια και δεν φαίνεται κάτι αντίστοιχο από Ιαπωνικής πλευράς εκτός από το v-strom 1000
που δεν μπορεί να σταθεί δίπλα στο Άφρικα με τίποτε όσον αφορά τους εκτός δρόμου προσανατολισμούς του.
Απογοήτευση για όσους περίμεναν κάποιο μηχανάκι on-off με τη σημερινή έννοια του,πως θα μπορούσε άλλωστε
αφού έχει ήδη το crossturer 1200,το crossrunner,το nc750-x,να προσθέσει άλλο ένα στα 1000 κυβικά..??
Είναι ένα πολύ ακριβό παιχνίδι πάντως και δεν ξέρω κατά πόσο θα περπατήσει,παράδειγμα 2016 και ελαστικό με σαμπρέλλα..??
Εκτός αν το δούμε προσεχώς με άλλη σέλλα,άλλη ζελατίνα,άλλους τροχούς κ.λ.π.
Το περίμενα σαν μια εναλλακτική λύση για όσους δεν θέλουν τα πολλά κυβικά και τα πολλά κιλά αλλά..???
Αυτό δείχνει ότι απευθύνεται σε συγκεκριμμένο και περιορισμένο για μένα κοινό..!!
9 στα 10 βιντεάκια που θα δείτε έχουν να κάνουν με το χώμα,εκεί διαφημίζεται.
Να ήταν μία μοτό με 400-500 κυβικά και το πολύ 8000-9000 ευρώ το καταλαβαίνω,αλλά 14-15000 ευρώ για χώμα..??
Αυτόματο κιβώτιο στο χώμα..?? Μάλλον πρέπει να αναθεωρήσουμε τις εμπειρίες μας και αυτά που ξέραμε
για το χώμα,το λιγότερο που αντιλαμβάνομαι είναι πως το παιχνίδι αλλάζει,τώρα πως??.Θα μας πούνε όσοι το δοκιμάσουν.
spyrakos35
20/12/2015, 09:19
Η χονΔα εκανε κινηση ματ....
Απομενει για μια ακομη φορα να δουμε ποσοι τελος παντων ειναι οι τρου αντβεντσουραδες που θα επιλεξουν ενα ονΟΦΦ εναντι ενος ΟΝοφφ.....
Δλδ θα πεσει γελιο παλι....
:lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.