View Full Version : AFRICA!
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
[
14]
15
16
17
18
19
20
21
Οκ Doc..:)..του δωσα 1 αλόγατο bonus..:D..για τις WP το ανέφερα (βλ.στα τελευταία μοντέλα) ,απλά ανέφερα κ τις SHOWA που φορούσαν τα αμέσως προηγούμενα.;)
ΥΓ: Καλή Χρονιά ,φίλε Άγη. :beer:
Εχεις δίκιο ρε Κώστα, εγώ μπέρδεψα τα ονομαστικά με τα πραγματικά στο ποστ σου.
Καλή χρονιά και σε σένα!
el-Gatto
03/01/2016, 23:04
Η Χόνδα ,έχοντας καλύψει με τις προτάσεις της τους πολλούς (CB500X-NC700/750-1200Crosstourer) ,
απλά αποφάσισε να πάρει κομμάτι ΚΑΙ απο την πίττα που δεν "έτρωγε" ως τώρα.(ΚΤΜadv-f800-xcx800-κτλ)
Η διαφορά είναι ότι ,επειδή στο τεπόζιτο γράφει Χόνδα ,θα την πάρουν πολλοί περισσότεροι απο αυτούς που ψώνισαν τα "ειδικού κοινού" Ευρωπαϊκά ,αφού υπήρχαν κ πολλοί που δεν ψώνισαν μοτό αυτής της κατηγορίας (αν και θα το ήθελαν) ,επειδή απλά έχουν εμμονική φοβία με την Ευρωπαϊκή αξιοπιστία...
θα την πάρουν επίσης ακόμα περισσότεροι ,άσχετοι με το σπόρ ,απλά επειδή είναι όμορφη ,καινούργια ,και Χόνδα.
Θα πουλήσει τρελλά μάγκες ,μην αμφιβάλετε.
Και θα αναθερμάνει κ την κατηγορία.(θυμηθήτε το)
Κίνηση ΜΑΤ της Χόνδα ,προμελετημένη απο όλες τις απόψεις (όπως πάντα κάνει μια Χόνδα) και μπράβο τους.
Αλλού βλέπω το περίεργο.
Τι πωλήσεις είχαν τα 950-990 το χρόνο? Ελάχιστες για το μέγεθος της honda κλπ.
Το γεγονός ότι την κατηγορία την εγκατέλειψε ΚΑΙ η ΚΤΜ σημαίνει ότι ουσιαστικά είναι ελάχιστη έως ανύπαρκτη ακόμα και για μια μικρή ειδική εταιρεία.
Απορώ και πραγματικά περιμένω να δώ σε ποιούς και με ποιό τρόπο θα πουλήσει η honda αυτό το μηχανάκι.
κοινο που να το θελει υπαρχει, αυτο φαινεται και απο τη μεσσαια κατηγορια των 800 που πλεον ολοι στοχευουν...το κατεμ απλα δε πουλησε λογω εταιριας...ολοι το χαλβαδιαζαν αλλα επρεπε να εισαι και λιγο τολμηρος για να παρεις κατεμ...το μηχανακι θα πουλησει σα ζεστο ψωμι και δεν υπαρχει αμφιβολια, μεχρι και στην ελλαδα θα το βλεπουμε παντου...
ΥΓ:ελαφρως ασχετο αλλα μιας και μιλαμε για την ψοφια ελληνικη αγορα, αυτα τα καινουρια 700αρια της χοντα ποσο πολυ εχουν πουλησει?τα βλεπω παντου ελλαδα και μου εχει κανει εντυπωση...
Η Χόνδα ,έχοντας καλύψει με τις προτάσεις της τους πολλούς (CB500X-NC700/750-1200Crosstourer) ,
απλά αποφάσισε να πάρει κομμάτι ΚΑΙ απο την πίττα που δεν "έτρωγε" ως τώρα.(ΚΤΜadv-f800-xcx800-κτλ)
Η διαφορά είναι ότι ,επειδή στο τεπόζιτο γράφει Χόνδα ,θα την πάρουν πολλοί περισσότεροι απο αυτούς που ψώνισαν τα "ειδικού κοινού" Ευρωπαϊκά ,αφού υπήρχαν κ πολλοί που δεν ψώνισαν μοτό αυτής της κατηγορίας (αν και θα το ήθελαν) ,επειδή απλά έχουν εμμονική φοβία με την Ευρωπαϊκή αξιοπιστία...
θα την πάρουν επίσης ακόμα περισσότεροι ,άσχετοι με το σπόρ ,απλά επειδή είναι όμορφη ,καινούργια ,και Χόνδα.
Θα πουλήσει τρελλά μάγκες ,μην αμφιβάλετε.
Και θα αναθερμάνει κ την κατηγορία.(θυμηθήτε το)
μαστορα αυτα τα εχω γραψει πολλες σελιδες παραπισω, εμενα θα θυμηθουν ολοι οχι εσενα που θες να εχεις το τελευταιο ποστ για να εισαι πιο προσφατος :lol:
el-Gatto
04/01/2016, 06:18
...
μαστορα αυτα τα εχω γραψει πολλες σελιδες παραπισω, εμενα θα θυμηθουν ολοι οχι εσενα που θες να εχεις το τελευταιο ποστ για να εισαι πιο προσφατος :lol:
Sorry "φίλος" ,αλλά που να θυμάμαι τι είπες ....σχεδόν 100 σελίδες έχει φτάσει το θέμα.
Επειτα ,εγώ γράφω (θυμηθήτε το) απρόσωπα κ' γενικά ,
ενώ εσύ "εμενα θα θυμηθουν" διεκδικώντας την υστεροφημία σου.
Μη φοβού λοιπόν ,γιατί δεν διεκδικώ καταξίωση ,όλη δικιά σου. :D
stefanos
04/01/2016, 17:00
Φέτος έχω διαβάσει τρεις συνεντεύξεις του Pierer της ΚΤΜ στις οποίες λέει ότι η ΚΤΜ πλέον είναι ο #1 σε όγκο πωλήσεων Ευρωπαίος κατασκευαστής.
Προφανώς και δεν είναι (και δεν ξέρω αν θα γίνει ποτέ) Χόντα. Αλλά οι ημέρες της μικρής οικογενειακής βιοτεχνίας, πέρασαν.
Και δεν είναι κακό να έχεις έναν παίκτη στην αγορά που να πουλάει "παθιασμένα" προϊόντα και μόνον.
Δεν έχω τίποτα με την ΚΤΜ.
Την χρησιμοποιώ μόνο σαν μέτρο της "αγοράς".
Φέτος πάει για παραγωγή 150.000 τότε έπαιζε γύρω στα 100.000 το χρόνο.
Για να καταλήξω ότι η "αγορά" που απευθύνεται το αφρικα ήταν 5,6 χιλιάδες μηχανάκια το χρόνο.
Μεγάλο στοίχημα για τόσο μεγάλο κατασκευαστή...
amyroukai
04/01/2016, 17:27
Νομίζω βλέποντας ότι η BMW συνεχώς ανεβάζει πωλήσεις στον τομέα "Adv", η ΚΤΜ το ίδιο, το χώσιμο της Triumph που επίσης πάει από ρεκόρ σε ρεκόρ, πρόλαβε να μπει στην αγορά πριν πιάσει peak, άρα προσβλέπει σε πωλήσεις αρκετές. Πλέον δεν είναι 5-6000 μηχανάκια τον χρόνο, είναι πολλά περισσότερα.
Το μόνο "κακό" που διάβασα στο νήμα είναι αυτό με το Euro4. Μεγάλο fail αν δεν είναι ήδη έτοιμο το μοτέρ και πρέπει να αλλάξει πάλι του χρόνου.
δυναμομέτρηση
http://www.africatwin.org/index.php?threads/378/
On the dyno
Bob_o_mastoras
05/01/2016, 23:28
δυναμομέτρηση
http://www.africatwin.org/index.php?threads/378/
On the dyno
:uplate::plaf: Kανει δυναμομετρηση αλλα δεν μπαινει στο κοπο να μας δειξει τα νουμερα... :a31:
Παντως οι καμπυλες ειναι τελειες.. Ουτε μια τρυπα πουθενα και η ροπη σχεδον ιδια σε ολο το φασμα.. Αϊντε γεια..!!! :a013:
:uplate::plaf: Kανει δυναμομετρηση αλλα δεν μπαινει στο κοπο να μας δειξει τα νουμερα... :a31:
Παντως οι καμπυλες ειναι τελειες.. Ουτε μια τρυπα πουθενα και η ροπη σχεδον ιδια σε ολο το φασμα.. Αϊντε γεια..!!! :a013:
Τα δειχνει ρε μαστορα.......
amyroukai
05/01/2016, 23:56
Λίγο αισιόδοξο δυναμόμετρο, 103 το άφρικα και 114 το τενερέ...;;;
Στη ροπή μέσα πέφτει πάντως...
Bob_o_mastoras
06/01/2016, 00:24
Tωρα τα ειδα και 'γω.. Επρεπε να το βαλω σε μεγαλο παραθυρο και 720p..
Aισιοδοξα τα 103 αλλα εγω αυτο που ηθελα να δω (ομαλες καμπυλες και γεματη ροπη) το ειδα.. :D
Επισης αν παρατηρησετε την καμπυλη της ιπποδυναμης δειχνει να περνει την κατιουσα ομαλα πριν μπει ο κοφτης (καμια 500αρια στροφες πριν υπολογιζω).
Αρα... Πειτε...
http://tiger1200.adrianmolloy.com/images/adventure-touring-shootout-hp-dyno1.jp
Δηλαδη ειναι αισθητα πιο αδυναμο απο το τενερε...ας αφησουμε τα νουμερα να δουμε που ειναι το τενερε σε σχεση με τα υπολοιπα....αν δεν αλλαξε το τενερε μοτερ και δοκιμαζουν κανα πιστολι...δυσκολα τα πραγματα για το αφρικα....
λοιπον δε ξερω γιατι δεν ανοιγει το λινκ...
κατ αρχην τα αλογα που εχουν δειξει ειναι στο στροφαλο...οποτε αν εχουν συνυπολογισει τις απωλειες του αξονα, ισως εχουν βαση τα νουμερα...αλλιως αν δεν το εχουν κανει...κλαφτα αα εχουν στον τροχο τα μηχανακια 12 αλογα διαφορα...ενδεικτικα βρηκα μια δυναμομετρηση
1200gs 94
990 94
stelvio 91
tiger 111
tenere 90 (!!!!)
Είναι όντως 103 άλογα;
Το κείμενο που συνοδευει το βίντεο
The all-new parallel twin 998 cm3 Honda Africa Twin, does not exceed 100 horsepower on paper. Honda engineers wanted it so, they relied on the approval, engine responsiveness and technical consistency with the DCT transmission optional double clutch. We were able to move Rig standard version, conventional gearbox.
Note that our borrowing motorcycle showed less than 300 km on the odometer. Nevertheless, the Honda Africa Twin 2016 still reached 103.3 horsepower at 7809 rev / min and torque of 10.8 kgm at 5858 r / min (values measured at the crankshaft). To compare with manufacturer's data: 95 horsepower at 7500 rev / min and 98 Nm at 6000 r / min. The measures identified Rig are fairly faithful to the official data. Moreover, the curves also correspond closely to those mentioned by Honda. We retain the linearity curves (power and torque), a sign of an optimized filling, without hollows or holes in acceleration.
Repeats are also very convincing and Honda block is distinguished by its high reactivity in the throttle opening: It is quick and takes anywhere without being cutesy. Shortly before 4500 rev / min, a slight - very slight - troughs remark on the curve. It corresponds to the stack approval rev range and Honda had to take it into account during engine development because this lightweight dish is as discreet as the curves handlebar hands. Note finally that the extension of this motor turns somewhat attenuated at high speed (after 7500 rev / min). Given the general shape of the curves and the health of this midrange engine, Honda could probably fill more this block at the draw. This is probably the case for a future model that will inherit this engine. A sportier bike? or super Deauville 1000 cm3? why not...
οποτε λενε οτι ειπα οτι ειναι αποδοση στον στροφαλο και μαλλον στο τενερε εχουν υπολογισει τις απωλειες του αξονα, γι αυτο λαθος τους να τα δυναμομετρισουν μαζι...
και για την αποδοση του μοτερ γραφουν οτι ελεγα πριν απο 40 σελιδες :lol:
Pan (dvs)
06/01/2016, 14:32
Αν πει καποιος οτι η Χonda βγαζει καλες μηχανες εκ του ασφαλους θα ειχε αδικο?Δηλαδη,οσο βγαζει σχετικα μετριες μηχανες σε δυνατοτητες και επιδοσεις ολα μελι-γαλα,αλλα οταν παει να κανει την υπερβαση τρωει τα μουτρα της?
Ολα αυτα τα χρονια εχει βγαλει πολλα μοντελα,σε γενικες γραμμες αξιοπιστα,αλλα ποτε κατι που να τρελλανει κοσμο ,βλεπε ΚΤΜ.
Αν ο Γιαπωνεζος εβγαζε μια μηχανη στην "κατηγορια" των Ktm,Ducati η Bmw με ιδιες τιμες,θα εκανε πωλησεις?Κατα την αποψη μου οχι.Μιλαμε ,λοιπον,για δυο διαφορετικες κατηγοριες αγοραστικου κοινου.Η μια κατηγορια μας αρεσει η οχι,ΔΕΝ εχει σαν κριτηριο την αξιοπιστια και τη χαμηλοτερη τιμη. Αυτος που εχει ευρωπαικο προσανατολισμο,ακομη και να του χαρισεις το Αφρικα,δεν θα το παρει.
Οποτε καποιες απο τις συγκρισεις που κανουμε κατα καιρους ειναι,να χαμε να λεγαμε.
λοιπον δε ξερω γιατι δεν ανοιγει το λινκ...
κατ αρχην τα αλογα που εχουν δειξει ειναι στο στροφαλο...οποτε αν εχουν συνυπολογισει τις απωλειες του αξονα, ισως εχουν βαση τα νουμερα...αλλιως αν δεν το εχουν κανει...κλαφτα αα εχουν στον τροχο τα μηχανακια 12 αλογα διαφορα...ενδεικτικα βρηκα μια δυναμομετρηση
1200gs 94
990 94
stelvio 91
tiger 111
tenere 90 (!!!!)
Το τελευταίο μοντέλο τενερε βγάζει 98-100 ρόδα, αυτό που έβαλες είναι το παλιό.
γι αυτο ρωτησα αν αλλαξε κατι στο μοτερ η γιαμαχα, παντως οπως ειπαν μιλανε για στροφαλο, οποτε λογικο να εχουν υπολογισει περισσοτερες απωλειες στο τενερε στο τελικο αποτελεσμα του δυναμομετρου....
Όπου μάλλον καταλήγουμε ότι τα 94 του αφρικα που ανακοινώνει η χοντα, είναι ρόδα. Όσα δηλαδή και το τελευταίο 990.
Κάπου στην αρχή του θρεντ το είχα πει :)
ε γυρω στα 90 ειχα πει εγω :p
παντως πιστευω οτι το μοτερ σιγουρα αδικειται απο τη χαρτογραφιση που εχει...περιμενω να δω πως και πως τις πρωτες βελτιωσεις...
Bob_o_mastoras
06/01/2016, 16:32
γι αυτο ρωτησα αν αλλαξε κατι στο μοτερ η γιαμαχα, παντως οπως ειπαν μιλανε για στροφαλο, οποτε λογικο να εχουν υπολογισει περισσοτερες απωλειες στο τενερε στο τελικο αποτελεσμα του δυναμομετρου....
Ετσι και αλλιως ειναι ανουσια η συγκριση μεταξυ των δυο..
Διαφορετικα μηχανακια.
Το ενα ειναι touring που μπορει να πατησει λιγο χωμα και το αλλο ειναι 50/50..
amyroukai
06/01/2016, 19:07
Παρεμπιπτόντως, το crossrunner είναι πιο βαρύ από το άφρικα..
Η Honda έφτιαξε μηχανάκια για τους πολλούς. Είτε το θέλετε, είτε όχι, πέρασε στη γραμμή παραγωγής τις τεχνολογίες αιχμής, φθηνά και με αξιοπιστία, οταν οι ευρωπαίοι κατασκευαστές θέλανε να τους πληρώσεις σχεδόν τα 2πλάσια.
Καύλες όμως παραμένουν οι Ιταλίδες, μερικές μπορούν να χαρακτηριστούν και έργα τέχνης, τα Αυστριακά είναι Μπιστόλια, οι Γερμανίδες θα σου κάνουν ό,τι τους ζητήσεις αλλά πάντα θα ήθελες να έχεις και το άθραυστο των γιαπωνέζων.
Bob_o_mastoras
07/01/2016, 14:31
Παντως Ισπανια που εμενα, δεν κυκλοφορουσαν GS. Γενικοτερα δεν κυκλοφορουσαν on-off.. (αλλα η ασφαλτος τους ειναι παροιμιωδους ποιοτητας)
εγω πάντως το νέο Άφρικά πολυ το γουστάρω. δε ξέρω γιατί. προφανώς φταίει και η ιστορία του, σίγουρα βοηθάει όμως και η προσπάθεια που κάνει για απλοποίηση της κατηγορίας. για μένα είναι η μόνη πραγματικά on-off πρόταση μετα τη παρουσίαση της gs 800. παραδίπλα ένας φίλος ρωτάει τι on-off να πάρει και του προτείνουν 42 μηχανάκια που είναι δρόμου και αυτοαποκαλούνται on-off χωρίς κανένα σοβαρό λόγο.
el-Gatto
07/01/2016, 17:00
Δεν είσαι ο μόνος Σπύρο.
Πολλοί το γουστάρουμε και το'χουμε πεί ,με πώς κ με γιατί.
(όσο επιφυλακτικά βέβαια μπορούμε να έχουμε άποψη απο φωτό-video-ανακοινώσεις χαρακτηριστικών και ραπόρτα δημοσιογράφων)
Βλέπω 15 νέες σελίδες στο Africa, λέω θα έβγαλε τιμοκατάλογο ο Σαρακακης και θα το ξεκινάει από 9000:rotflmao:
Τελικά, άλλες δέκα σελίδες χωρίς καμία νέα πληροφορία για το μοντέλο....
Το να βάλουμε ΠΆΛΙ τους μοντς /αντμινς να σφουγγαριζουν, είναι μια λύση...
Το να προσπαθούμε να μην κάνουμε πτνα κάθε θρεντ με άσχετα είναι μια άλλη...
Νομίζω πως μερικοί πλέον δοκιμάζουν την υπομονή και την ανοχή της ομάδας διαχείρισης...
και 106 σελιδες για την π@παρια της χονδα πολλες ειναι.....
RaGe_Raptor
08/01/2016, 10:26
350049
spyrakos35
08/01/2016, 11:41
350049
Πρωτο ή τελευταιο;
Απο που μετρανε; δεξια ή αριστερα;
Εδω σε θελω....
Πρωτο ή τελευταιο;
Απο που μετρανε; δεξια ή αριστερα;
Εδω σε θελω....
Από δεξιά πρός τ' αριστερά όπως τα βλέπουμε.........................
Cpt. Haddock
08/01/2016, 11:50
Παίδες, ισως θα προσεξατε οτι έπεσε γερη φασινα, τυφλα να 'χουν οι καθαριστριες του Βαρουφάκη. Διέγραψα περιπου 150 μηνύματα, δυστυχως θα έγιναν και κάποιες αδικίες, δεν εννοώ οτι όλοι σπαμαρατε αλλα προσπαθουμε να μεινουμε στο θεμα μας.
Καλημέρα :beer:
theofilos888
08/01/2016, 16:10
350049
Απ τα 4 εχει την πιο ομορφη μουρη!!!!
AUFGEBRACHT
08/01/2016, 21:07
Απ τα 4 εχει την πιο ομορφη μουρη!!!!
Εμένα γιατί αμυδρά μου θυμίζει Aprilia Caponord?
Lioulios
09/01/2016, 01:21
Να το κοιταξεις.
Όσο το βλέπω ..??.....!
taisteal
09/01/2016, 01:26
Απ τα 4 εχει την πιο ομορφη μουρη!!!!
Ανετα..
amyroukai
09/01/2016, 08:10
Η αφρικανική προπαγάνδα καλά κρατεί...
350104
pipe_smoker
09/01/2016, 12:33
Απ τα 4 εχει την πιο ομορφη μουρη!!!!
Ναι το γ@μημένο.
Κι αν φεγγοβολάει επαρκώς, καιρός να αρχίσουν να μιμούνται κι άλλοι αυτό το στυλ, μπας και γλιτώσουμε από τα τουκάν, τους μυρμηγκοφάγους, και τα αλλήθωρα προβόλια με βλεφαρόπτωση:lol:
Λευκάδιος
11/01/2016, 19:10
Αν έχεις χέρια διάβαινε https://www.youtube.com/watch?v=lbeS4uaxzLM
lyberakos
11/01/2016, 20:42
Αν έχεις χέρια διάβαινε https://www.youtube.com/watch?v=lbeS4uaxzLM
Απλή παρατήρηση, στο βιντεάκι είναι το μοντέλο με το συμβατικό συμπλέκτη
amyroukai
11/01/2016, 20:52
Και το βίντεο έχει ανέβει πάλι.
spyrakos35
12/01/2016, 06:24
Απλή παρατήρηση, στο βιντεάκι είναι το μοντέλο με το συμβατικό συμπλέκτη
Τελικα δεν ειναι τοσο χερας ο τυπος
:lol:
RaGe_Raptor
13/01/2016, 12:06
350254
Lioulios
13/01/2016, 12:16
Να δειτε μλκες που θα ναι καλο !
sapila racing
13/01/2016, 13:05
Να δειτε μλκες που θα ναι καλο !
Ολα τα Honda είναι καλά. :D
Εχει κανεις συνδρομη εκει?
Τελικα δεν ειναι τοσο χερας ο τυπος
:lol:
350254
Πληρωμενοι από το anti-spyrakos front
Το AT πάντως έχει τη πιό ωραία μούρη και με διαφορά...
350257
απο εμφανιση σκιζει!!
τα λεφτα που θα τα βρουμε?:sad:
Ένα κομμάτι από το άρθρο του πρόσφατου MCN.
350264
Οι υπόλοιπες σε μεγαλύτερη ανάλυση και διαστάσεις εδώ (http://en.freemags.cc/mcn-13-january-2016.html).
Bob_o_mastoras
13/01/2016, 16:26
Iσχυει αυτο που γραφτηκε σε παραδιπλανο thread, οτι με καθε νεο Africa του '16 θα δινουν και τον επισημο (HRC) ιμαντα ρυμουλκησης απο το Dakar;;;
:lol::lol:
amyroukai
13/01/2016, 20:22
Στο τεστ του MCN βλέπω ότι είναι αρκετά συγκρατημένοι.
Ναι ΟΚ, καλό, αν ήταν χωμάτινο τεστ θα ήταν καλύτερο, αλλά να η 6η δεν τραβάει είναι overdrive, το μοτέρ δεν κερδίζεις τίποτα άμα το στροφάρεις ψηλά, κουβέντα σχετικά με το αν ακολουθούσε το GS και το R στο στροφηλίκι, οπότε μάλλον δεν. Άνετο, καλή ανεμοκάλυψη, λίγοι κραδασμοί από τον κινητήρα. Το ότι ο γράφων το τεστ είναι ζουμπάς και στο ΚΤΜ-R δεν έφτανε το πόδι του να σηκώσει το πλαϊνό σταντ όταν ξεπάρκαρε δεν με γεμίζει αισιοδοξία για το πως η σέλα θα υποδεχτεί έναν κανονικό άνθρωπο.
Και η κατακλείδα είναι καλό αλλά δεν "ανάβει τα πνεύματα", δηλαδή... Χόντα.
Τουλάχιστον επιβεβαιώνουν το ότι δεν ήταν λάθος η επιλογή του μικρού ντεπόζιτου αφού καίει λιγότερο από τα άλλα.
Πάντως, το πιο φτηνό από τα άλλα.... Και 5.9% επιτόκιο....
Αλλά εδώ είναι... Sarakakis bank... :lol:
amyroukai
13/01/2016, 20:35
Πάντως ρε γμτ, ακόμα και με όσα σέρνουν στην GS οι χρήστες διεθνώς, βλέπεις ότι "για ένα γύρο της ευρώπης θα ήταν το καλύτερο", που σημαίνει ότι έχει πέσει σκέψη και μελέτη... Και λες τα αξίζει τα παραπάνω λεφτά (αν τα έχεις περισσευούμενα, για να προλάβω μιά ακόμα Τερενσειάδα περί πτωχών με ακριβά βρακιά). Τρία χρόνια μετά άραγε, έχουν λύσει τα "παιδικά" του βάσσερμπόξερ;
Τελικά είναι θέμα του τι θέλεις να κάνεις. Για καθαρά ασφάλτινη χρήση (που θα κάνουν οι περισσότεροι πελάτες) το Άφρικα δεν είναι το καλύτερο της κατηγορίας.
amyroukai
13/01/2016, 21:58
Ναι έχω ανέβει σε δυο γενιές 1200gs, το θεωρώ απλά μαγικό σε ορεινό στροφηλικι, ΕΟ δεν το έχω οδηγήσει αλλά έχοντας συνταξιδεψει έβλεπα την ανεμοκάλυψη και την άνεση των οδηγών. ο κινητήρας δεν με ξένισε, κιβώτιο ήταν λίγο κοντό, το βάρος ήταν μη αισθητό, γενικά μου άφησε τις καλύτερες των εντυπώσεων.
χώμα, τα δικά μου όρια είναι πιο χαμηλά και από το χειρότερο ον.οφ, οπότε μικρή σημασία έχει.
όταν οδηγήσω άφρικα, θα σου πω πως μου φάνηκε.
stefanos
13/01/2016, 22:21
Τελικά είναι θέμα του τι θέλεις να κάνεις. Για καθαρά ασφάλτινη χρήση (που θα κάνουν οι περισσότεροι πελάτες) το Άφρικα δεν είναι το καλύτερο της κατηγορίας.
Για καθαρά ασφάλτινη χρήση θα είναι το χειρότερο της κατηγορίας.
Αλλά για πιο λόγο να πάρεις για καθαρά ασφάλτινη χρήση κάποιο από τα παραπάνω που δεν είναι για ασφαλτινη χρήση?:confused:
amyroukai
13/01/2016, 22:23
άντε πάλι...
α νε ση.
skylaros
13/01/2016, 22:46
BMW RT1300 :P
amyroukai
13/01/2016, 23:11
BMW RT1300 :P
1200 είναι. Και η γωνία των γονάτων είναι βολική μόνο για κοντούς.
skylaros
13/01/2016, 23:53
Ε αφού το πιάνεις το νόημα, αν θέλεις μόνο Ευρώπη και μόνο άσφαλτο και δεν είσαι και δύο μέτρα γιατί να μη πας σε κάτι street ?
stefanos
13/01/2016, 23:59
άντε πάλι...
α νε ση.
κου λα μά ρα.
Δεινόσαυρος
14/01/2016, 02:07
Ένα κομμάτι από το άρθρο του πρόσφατου MCN.
Οι υπόλοιπες σε μεγαλύτερη ανάλυση και διαστάσεις εδώ (http://en.freemags.cc/mcn-13-january-2016.html).
Ώπα! Δηλαδή το κατεβάζουν πειρατικά και μετά σε χρεώνουν από πάνω; Ή έχω μείνει εγώ πίσω και έτσι γίνονται τα πράγματα πια;
Δε βαριέσαι, θα κατέβω στο εφημεριδοπώλη να το πάρω αύριο. Έχει και κάποια πλεονεκτήματα να ζείς Αγγλία - πλούσια επιλογή κόμικς :D
Bob_o_mastoras
14/01/2016, 02:36
Για εθνικη σιγουρα το GS θα ειναι καλυτερο. Για οτιδηποτε αλλο, Africa (μιλωντας αναμεσα στα δυο).
Κατι που να συνδυαζει τις αρετες και των δυο και να δινει και ενα τονο κ@υλας: ΚΤΜ.
Απλα πραματα, τα ξερουμε.. Παμ' παρακατω!
spyrakos35
14/01/2016, 04:41
εμενα μου κάνει εντύπωση οτι μέχρι τώρα ξέραμε οτι ανεβάζει μέχρι ψηλά και εκεί αποδίδει (ψηλά) και τώρα έρχονται τα εγγλεζάκια και μας λένε οτι ψηλά δεν.....
ή εγώ δεν κατάλαβα καλά?
υγ.... ναι το τζι ες μπορώ να επιβεβαιώσω οτι στριβει με την σκέψη
Πάντως ρε γμτ, ακόμα και με όσα σέρνουν στην GS οι χρήστες διεθνώς, βλέπεις ότι "για ένα γύρο της ευρώπης θα ήταν το καλύτερο", που σημαίνει ότι έχει πέσει σκέψη και μελέτη... Και λες τα αξίζει τα παραπάνω λεφτά (αν τα έχεις περισσευούμενα, για να προλάβω μιά ακόμα Τερενσειάδα περί πτωχών με ακριβά βρακιά). Τρία χρόνια μετά άραγε, έχουν λύσει τα "παιδικά" του βάσσερμπόξερ;
Τελικά είναι θέμα του τι θέλεις να κάνεις. Για καθαρά ασφάλτινη χρήση (που θα κάνουν οι περισσότεροι πελάτες) το Άφρικα δεν είναι το καλύτερο της κατηγορίας.
το καινουριο ειδικα gs, σαν μηχανακι ειναι πραγματικα απιστευτο...πλεον με το υδροψυκτο μοτερ, απεκτησε οσο γκαζι χρειαζεται και ακομα παραπανω, εμενα προσωπικα μου φανηκε ικανοποιητικοτατο, ειναι ανετο σαν καναπες, στριβει ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ (ειναι πραγματικα απιστευτος ο τροπος που βουταει μεσα στη στροφη, μπορεις ανετα να ξεφτυλισεις οτιδηποτε κινειται στο δρομο) και περναει πανω απο ανωμαλιες σα μαγικο χαλι...
οποτε δεν εχουν αδικο οσοι λενε οτι ειναι το καλυτερο, απλα ειναι και πολυ ακριβοτερο...οταν μπαινει η τσεπη στη μεση, ειναι βασικος παραγωντας, και αυτο πλεον ειναι σχεδον 10κ πανω απο το αφρικα τωρα...
amyroukai
14/01/2016, 07:00
Έκπληξη επίσης ότι τα εγγλεζάκια σε αυτό το τεστ το ουμφ ούτε να το φτύσουν. Αυτό πάντως με την ελαφρώς σκυφτή θέση οδήγησης είναι λίγο κάπως, το είχα προσέξει πέρυσι στο Γκάζι.
Πάνο η διαφορά σε λεφτά είναι "μόνο" 6000 που μπορεί χαλαρά να μικρύνουν αν προσθέσεις μερικά έξτρα στο Άφρικα, το GS εννοείται φορτωμένο όλο τον κατάλογο των έξτρα. Και με χρηματοδοτικό "άντε γειά".
Για να δούμε και κανένα ακόμα τεστ/συγκριτικό... Αυτοί οι Γερμανοί του 1000PS αργούν;
Έκπληξη επίσης ότι τα εγγλεζάκια σε αυτό το τεστ το ουμφ ούτε να το φτύσουν. Αυτό πάντως με την ελαφρώς σκυφτή θέση οδήγησης είναι λίγο κάπως, το είχα προσέξει πέρυσι στο Γκάζι.
Πάνο η διαφορά σε λεφτά είναι "μόνο" 6000 που μπορεί χαλαρά να μικρύνουν αν προσθέσεις μερικά έξτρα στο Άφρικα, το GS εννοείται φορτωμένο όλο τον κατάλογο των έξτρα. Και με χρηματοδοτικό "άντε γειά".
Για να δούμε και κανένα ακόμα τεστ/συγκριτικό... Αυτοί οι Γερμανοί του 1000PS αργούν;
to triumph ειναι απλα μια κατηγορια κατω...δεν ειναι το high end μοντελο, λογικο να ειναι κλασμενο και αδικιμενο...
παντως το honda ειναι θεωρητικα στα 13+ ενω το bmw με ολο τον καταλογο (γιατι τελικα ετσι καταληγεις να το παρεις) παει 22? ανεβαινει πολυ...
αλλα οντως οπως ειπα ειναι φανταστικο μηχανακι, ειναι πραγματικα το πιο ολοκληρωμενο on off αυτη τη στιγμη χωρις υπερβολες τυπου 1190 που τελικα καταληγουν να χαλανε το συνολικο αποτελεσμα...αλλα και η τιμη, ανεξαρτητων χρηματοδοτικου, ειναι στο θεο...το παιρνεις μονο αν σου περισσευουν στην πραξη και δε σε νοιαζει ιδιαιτερα, και απλα κερδιζεις επειδη εχεις ενα μηχανακι που δε χανει αξια ακομα και σαν μεταχειρισμενο...
Εχω βαρεθει να διαβαζω απο πολλους για το ποσο γαματο ειναι το τζι ες και ενω πωλουνται αφθονα μεταχειρισμενα ουτε οι ιδιοι ουτε αλλοι δεν το παιρνουν αλλα μονο εκθειαζουν..τοσο πολυ πειραζει που ολα τα προς πωληση μεταχειρισμενα ειναι εκτος εγγυησης;
Δεν βλεπω πολλους γενναιους να κανουν την κινηση, μονο λογια...γιατι;
amyroukai
14/01/2016, 08:49
Εχω βαρεθει να διαβαζω απο πολλους για το ποσο γαματο ειναι το τζι ες και ενω πωλουνται αφθονα μεταχειρισμενα ουτε οι ιδιοι ουτε αλλοι δεν το παιρνουν αλλα μονο εκθειαζουν..τοσο πολυ πειραζει που ολα τα προς πωληση μεταχειρισμενα ειναι εκτος εγγυησης;
Δεν βλεπω πολλους γενναιους να κανουν την κινηση, μονο λογια...γιατι;
Την απάντηση την έχει δώσει ο Τέρενς, γιατί όσο καλό και να είναι το χρηματοδοτικό, θα βγει από την τσέπη σου ποσόν 20500 φουλ έξτρα (γιατί μόνον τέτοια εισάγονται) συν τους τόκους.
Το GS πάντως ακόμα και αν δεν το παίρνουμε "εμείς οι μεγαλόστομοι", πουλάει πιο πολύ από τα αντίστοιχα των ανταγωνιστών, άρα οι περισσότεροι στην αγορά το τιμούν με τα λεφτά τους.
αν δεν μπορεις να παρεις κατι δε το θεοποιεις, του βρισκεις ψεγαδια...οσα δε φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια δηλαδη...
τωρα εσυ δεν εκτιμησες ιποτα απο το gs γιατι απλα δεν καταλαβαινεις τι καβαλας και εισαι κοσμαρα
Cpt. Haddock
14/01/2016, 09:52
Να υπενθυμισω οτι το θεμα μας ειναι το Αφρικα :wave2:
Εχω βαρεθει να διαβαζω απο πολλους για το ποσο γαματο ειναι το τζι ες και ενω πωλουνται αφθονα μεταχειρισμενα ουτε οι ιδιοι ουτε αλλοι δεν το παιρνουν αλλα μονο εκθειαζουν..τοσο πολυ πειραζει που ολα τα προς πωληση μεταχειρισμενα ειναι εκτος εγγυησης;
Δεν βλεπω πολλους γενναιους να κανουν την κινηση, μονο λογια...γιατι;
γιατι δεν ειναι τρου αντβετσουρ!φιλος γι αυτο!:p
bros400pgm
14/01/2016, 11:55
χώμα, τα δικά μου όρια είναι πιο χαμηλά και από το χειρότερο ον.οφ, οπότε μικρή σημασία έχει.
Δεν ειναι θεμα οριων. Τα κιλα δεν κρυβονται, οτι μαρκα και να ειναι ;)
γιατι δεν ειναι τρου αντβετσουρ!φιλος γι αυτο!:p
Με 270 κιλα και βαλε κανενα μοτο δεν ειναι τρου αντβεντσουρ..και ας κτυπιουνται οι γερμανιδες, ναναι καλα το μαρκετινγκ ομως που τσιμπανε αρκετοι..και τα 240 κιλα του dct Africa πολλα ειναι για χωμα..νομιζω οτι η κατηγορια με εμφαση στο χωμα εχει σταματησει στο 990 ktm..
amyroukai
14/01/2016, 14:44
Με 270 κιλα και βαλε κανενα μοτο δεν ειναι τρου αντβεντσουρ..και ας κτυπιουνται οι γερμανιδες, ναναι καλα το μαρκετινγκ ομως που τσιμπανε αρκετοι..και τα 240 κιλα του dct Africa πολλα ειναι για χωμα..νομιζω οτι η κατηγορια με εμφαση στο χωμα εχει σταματησει στο 990 ktm..
Που ήταν 235, μπαλαρίνα.
bros400pgm
14/01/2016, 15:01
Εγώ δεν Μίλησα για τα κιλά του συντρόφου apriliaνου, αλλά για τα κιλά των μότο ;)
kostasdirt
15/01/2016, 13:27
Ώπα! Δηλαδή το κατεβάζουν πειρατικά και μετά σε χρεώνουν από πάνω; Ή έχω μείνει εγώ πίσω και έτσι γίνονται τα πράγματα πια;
Δε βαριέσαι, θα κατέβω στο εφημεριδοπώλη να το πάρω αύριο. Έχει και κάποια πλεονεκτήματα να ζείς Αγγλία - πλούσια επιλογή κόμικς :D
Υπάρχει και free link...
Δεινόσαυρος
15/01/2016, 18:47
Μόλις διάβασα το MCN. Mου είναι συμπαθής ο Adam Child, και πιστεύω αρκετά διπλωμάτης να μπορεί να πει αυτό που θέλει, χωρίς να θίξει την γραμμή του περιοδικού ή τα όποια συμφέροντα. Με τον τρόπο του, βεβαία. Χαχα. Όλοι εδώ το ψιλοκράζουμε το έντυπο, και όλοι το διαβάζουμε. Με τον τρόπο μας, βέβαια..
Δεν είδα λοιπόν κάτι που να με κάνει να γουστάρω τη μηχανή λιγότερο, (ούτε, βέβαια, κάτι που δεν το ξέρουμε ήδη). Η μηχανή είναι αυτό που είναι. Καλά θα ήταν και λίγο φτηνότερα αλλά δεν είναι και κορόιδo η Χονδα... Μού αρέσει που τόσο καιρό όλοι κράζαν τα αντβέντσουρ γιατί δεν πήγαιναν οφφ. Μόλις βγαίνει κάτι που πάει και λίγο οφφ, αρχίζουν τα «μα δεν σκίζει την άσφαλτο» LOL. Γιατί, ρε φίλος; Πήγαινε το πρώτο Άφρικα, δλδ, και έμεινες απογοητευμένος;;;;
Έ πάρε τότε ένα Κατούμι, άνθρωπέ μου, να ησυχάσεις. «Μά καίει πολύ, παραείναι νευρικό, θάθελα περισότερη άνεση, μπλα, μπλά» . Ε, πάρε GS. «Μα δεν πάει καλά χώμα». Έ άει πηδ****, πάρε ένα Crossdresser που τα κάνει όλα. Τι σου είμαστε οι άνθρωποι...
α) Φτηνό/Πρακτικό, β) Χώμα, γ) Γκάζια, δ) Άνεση, Τρία από τα τέσσερα ίσως να πετύχεις. 4/4, δεν νομίζω. Μήπως αυτό ήταν τελικά το κρυφό ζητούμενο;
<ΟΤ>Παρεμπιπτόντως, με ξάφνιασε και μένα που θάψαν το στρουμφάκι, νόμιζα οτι θα το βγάζαν δεύτερο στην κατηγορία, από όσα έχω ακούσει. Τις προάλλες μίλαγα με κάποιον που είχε το μεγάλο Explorer, και έλεγε να πάρει και το 800xc για να κάνει Λονδίνο - ΚεηπΤάουν. Μ@λ***ς θα είναι μάλλον αν δεν πάρει το Χόνδα, τουλάχιστον, αφου του τρέχουν τα ντόλαρς - άλλα ίσως να ήταν κολλημένος 'ουμφίστας. Η Mama πάντως, σίγουρα δεν θα μιλάει στο Child... </ΟΤ>
spyrakos35
17/01/2016, 09:16
Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι βαζετε extreme φωτο και βιντεος απο το ρδελομπού;
amyroukai
17/01/2016, 09:17
Ζηλευεις;
Βάλε και εσύ το παπορι να κάνει σερφ
spyrakos35
17/01/2016, 09:20
Ζηλευεις;
Βάλε και εσύ το παπορι να κάνει σερφ
:lol:
Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι βαζετε extreme φωτο και βιντεος απο το ρδελομπού;
350454
spyrakos35
17/01/2016, 10:04
350454
Αυτο ειναι μαρκετινγκ....
Θα πουλησει σαν τρελλο
Θα γεμισουν οι καφετεριες λεμε
Τρεμε τζι ες, σταχτη και μπουρμπερη....
bros400pgm
17/01/2016, 10:15
Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι βαζετε extreme φωτο και βιντεος απο το ρδελομπού;
Επειδη θα ειναι το επομενο οχημα υποστηριξης των Honda στο Dakar...
Δε ξέρω τι λέτε εσείς, εγώ το τζοκεράκι μου πρωί-πρωί το ριξα πάντως...:rolleyes:
350455
ωχ! μας κ@$$%ς τι εξατμιση είναι αυτη ; Ωραίο το εργαλείο!
RaGe_Raptor
17/01/2016, 21:17
Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι βαζετε extreme φωτο και βιντεος απο το ρδελομπού;
Τόσα χρόνια θυμάμαι τους Χοντάκηδες όταν βλέπανε εξτρίμ φώτοζ των μεγάλων κατέμ να λένε "νταξ' μ'αυτουνού τα χέρια πάει και το βαρκαντέρο έτσι στο χώμα" κι όλοι λυνόμαστε στα γέλια,κλάναμε τσιμούχες λέμε... Αφήστε να βγάλουν τ'απωθημένα τους τώρα μωρέ............ :D
Από το MOTO...
https://www.youtube.com/watch?v=nLBYSjaNIJs
amyroukai
18/01/2016, 21:41
LOL ρε...
https://youtu.be/1y6l651iRLM
350537
LOL ρε...
https://youtu.be/1y6l651iRLM
350537
epic photo!!!!!!
Βασικα για αυτους που πανε χωματοδρομους μαζι με εθνικη..η ποιοτητα κυλισης και αξιοπιστιας χοντα ειναι ασυναγωνιστη αλλα για να δουμε πως θα σταθει η αφρικανα απεναντι στο ktm 1190 που ειναι αμεσα συγκρισιμα αλλα την αυστριακια να εχει στην εθνικη ιππους και στο χωμα φτερα...
Επιτελους ενα συγκριτικο που αξιζει αν και νομιζω οτι το ktm δεν θα χασει σε πωλησεις..
bros400pgm
19/01/2016, 14:36
Βασικα για αυτους που πανε χωματοδρομους μαζι με εθνικη..η ποιοτητα κυλισης και αξιοπιστιας χοντα ειναι ασυναγωνιστη
Χαχαχαχαχα. Σε καλό σου!!!
amyroukai
19/01/2016, 14:56
...
Η στοκ κιγκαλερία/φερ-φορζέ είναι και άσχημη και αφήνει όλο το μοτέρ αφύλακτο. Τι σκεφτόταν ο Ιάπων, ας βάλουμε την μισή μαλακία που κουβαλάει το GS ADV για να δένουμε τα έξτρα προβολέιρος; Ας μην πάθουν κάτι τα πλαστικά αλλά το αποκάτω ρημαδιό;
Η στοκ κιγκαλερία/φερ-φορζέ είναι και άσχημη και αφήνει όλο το μοτέρ αφύλακτο. Τι σκεφτόταν ο Ιάπων, ας βάλουμε την μισή μαλακία που κουβαλάει το GS ADV για να δένουμε τα έξτρα προβολέιρος; Ας μην πάθουν κάτι τα πλαστικά αλλά το αποκάτω ρημαδιό;
Την action cam που θα βαλουμε μας καιει.
(αληθεια, χαλια ειναι με το καγκελο αυτο)
amyroukai
19/01/2016, 15:27
Την action cam που θα βαλουμε μας καιει.
(αληθεια, χαλια ειναι με το καγκελο αυτο)
Με το που το είδα θυμήθηκα το τελευταίο τράκο με το Atos, θα μου είχε σπάσει το πόδι με αυτά τα κάγκελα, χαλαρότατα, όλο το κάτω της μοτοσικλέτας αφύλακτο. Με τα χαμηλά που φοράει το απρίλια δεν κατάλαβα τίποτα. Ξανά μανά, τι σκεφτόταν ο Ιάπων, πραγματικά.
bros400pgm
19/01/2016, 17:21
Ξανά μανά, τι σκεφτόταν ο Ιάπων, πραγματικά.
Μουρη αντιστοιχη της καTouratech;:lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.