View Full Version : AFRICA!
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
[
15]
16
17
18
19
20
21
amyroukai
19/01/2016, 17:42
Μουρη αντιστοιχη της καTouratech;:lol:
Η touratech έχει φτιάξει ΟΛΑ τα αξεσουάρ, δεν είναι αντιγραφή. Διάβασε τα της παρουσίασης, δεν κάνω πλάκα.
Βρε νάχαμε τα φράγκα, στο καγκελάκι θα κολήσουμε τώρα?
:)
amyroukai
19/01/2016, 18:15
Βρε νάχαμε τα φράγκα, στο καγκελάκι θα κολήσουμε τώρα?
:)
Ναι κοίτα...
Μερικά πράγματα, τα καταλαβαίνεις μετά από συγκεκριμένα γεγονότα.
πχ, με χαλούσαν πολύ τα μανιτάρια. Όταν έπεσε (δις) το μηχανάκι και σύρθηκε πόσα μέτρα χωρίς ζημιά σε ζωτικό σημείο, κατάλαβα το λάθος.
Με χαλούσαν τα κάγκελα. Μετά το πρόσφατο τράκο, αναθεώρησα για τους λόγους που ανέφερα πιο πάνω.
ΟΛΑ είναι σημαντικά όταν αγοράζεις μοτοσικλέτα. Αν ας πούμε η κιουρία με το Atos μου είχε κάνει πόδι σκ@τ@ και μηχανάκι σκ@τ@, ότι και να πλήρωνε η ασφάλεια θα χαλιόμουν. Πλέον, κοιτάω με άλλο μάτι και ναι, αυτή η λεπτομέρεια με χαλάει και κολλάω. Η Yamaha, η Triumph, η KTM, η Aprilia που έχουν ανταγωνιστικά "ον-οφ" (εννοώ όχι με 17ρηδες τροχούς) έχουν πιο "σωστό" σχεδιασμό στα κάγκελα.
Και αφού είναι το πιο προσιτό από τα "μεγάλα ον-οφ" μας κρατάει την ελπίδα ζωντανή :bawl:
Ναι κοίτα...
Μερικά πράγματα, τα καταλαβαίνεις μετά από συγκεκριμένα γεγονότα.
πχ, με χαλούσαν πολύ τα μανιτάρια. Όταν έπεσε (δις) το μηχανάκι και σύρθηκε πόσα μέτρα χωρίς ζημιά σε ζωτικό σημείο, κατάλαβα το λάθος.
Με χαλούσαν τα κάγκελα. Μετά το πρόσφατο τράκο, αναθεώρησα για τους λόγους που ανέφερα πιο πάνω.
ΟΛΑ είναι σημαντικά όταν αγοράζεις μοτοσικλέτα. Αν ας πούμε η κιουρία με το Atos μου είχε κάνει πόδι σκ@τ@ και μηχανάκι σκ@τ@, ότι και να πλήρωνε η ασφάλεια θα χαλιόμουν. Πλέον, κοιτάω με άλλο μάτι και ναι, αυτή η λεπτομέρεια με χαλάει και κολλάω. Η Yamaha, η Triumph, η KTM, η Aprilia που έχουν ανταγωνιστικά "ον-οφ" (εννοώ όχι με 17ρηδες τροχούς) έχουν πιο "σωστό" σχεδιασμό στα κάγκελα.
Και αφού είναι το πιο προσιτό από τα "μεγάλα ον-οφ" μας κρατάει την ελπίδα ζωντανή :bawl:
Και βέβαια χρειάζονται τα κάγκελα!
Το σχόλιο μου αφορούσε τα άσχημα κάγκελα της νέας ΑΤ που σαφώς χρειάζονται πέταμα και αλλαγή.
Προφανώς αρκετές after-market προτάσεις θα παρουσιαστούν...
:)
ρε γμτ μονο εμενα με χαλαει ο δικυλινδρος σε σειρα ηχος στο βιντεο; :confused:
spyrakos35
20/01/2016, 12:32
ρε γμτ μονο εμενα με χαλαει ο δικυλινδρος σε σειρα ηχος στο βιντεο; :confused:
Και μενα αλλα εγω δεν ειμαι τρουαντβ οποτε δε μιλαω....
Nostradamus
20/01/2016, 13:13
Και μενα αλλα εγω δεν ειμαι τρουαντβ οποτε δε μιλαω....
Εσυ εχεις και γαλλικο οποτε τα κουσουργια ειναι περισσοτερα απο το οτι δεν εισαι τρουαντβ.... :lol:
Και μενα αλλα εγω δεν ειμαι τρουαντβ οποτε δε μιλαω....
χαχαχαχαα ναι ξερω δεν εισαι εσυ!!!
stefanos
20/01/2016, 15:29
ρε γμτ μονο εμενα με χαλαει ο δικυλινδρος σε σειρα ηχος στο βιντεο; :confused:
Ο ήχος δεν είναι δικύλινδρος:D
spyrakos35
20/01/2016, 16:33
Εσυ εχεις και γαλλικο οποτε τα κουσουργια ειναι περισσοτερα απο το οτι δεν εισαι τρουαντβ.... :lol:
Μου τη φυλαγες εεεε;
:lol:
Nostradamus
20/01/2016, 16:48
Μου τη φυλαγες εεεε;
:lol:
:lol::lol: και που εισαι ακομη...
Ο ήχος δεν είναι δικύλινδρος:D
χαχααχαχααχαχχ :lol:
stefanos
20/01/2016, 19:02
χαχααχαχααχαχχ :lol:
ναι ναι.... είναι ήχος v2 90.:)
ανάφλεξη στο 0 στο 270 και μετά ησυχία μέχρι τις 720 μοίρες.
δεν σε εχω....
τι εχω διαβασει λαθος; το καινουργιο αφρικα ξερω οτι εχει δικυλινδρο σε σειρα κινητηρα...
οτι ο ηχος που κανει ειναι σα tdm με raceguns θελει να σου πει :lol:
stefanos
20/01/2016, 23:40
οτι ο ηχος που κανει ειναι σα tdm με raceguns θελει να σου πει :lol:
Το 900 όχι το 850:)
Ναι η yamaha τον πούλησε πρώτη αυτό τον ήχο στο trx νομίζω.
οτι ο ηχος που κανει ειναι σα tdm με raceguns θελει να σου πει :lol:
:bawl:
stefanos
21/01/2016, 13:50
δεν σε εχω....
τι εχω διαβασει λαθος; το καινουργιο αφρικα ξερω οτι εχει δικυλινδρο σε σειρα κινητηρα...
Αυτό που ακούμε δεν έχει σχέση μόνο με τον αριθμό των κυλίνδρων ή την διάταξη του κινητήρα άλλά κυρίως με τον στρόφαλο και την σειρά ανάφλεξης.
Το TDM και τα ducati ας πούμε ακούγονται παρόμοια το ένα είναι v το άλλο εν σειρά.
http://stromingtheworld-en.com/articles-and-reviews/review-honda-crf-1000-l-africa-twin/
stefanos
24/01/2016, 10:17
Το αυτόματο
https://www.youtube.com/watch?v=Ow_c1Erf5iQ
kostasdirt
24/01/2016, 12:21
Πολύ όμορφο από κοντά, δεν εχει πιστεύω πολύ "αγριάδα" αλλά πραγματικά είναι χαριτωμένο...
Είχε και test ride θα ξανάρθω.
350820
nikos_XT600
24/01/2016, 15:23
:a07:
350825
https://youtu.be/KfLntMfRxCA
Full Termignoni Sound!!!
https://youtu.be/H_LXi_ov_z4
Κι ένα αναλυτικό review από ιδιώτη για την οδήγηση με συνεπιβάτη αλλά και χωρίς...
Αρχίσανε και οι προσφορές...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7518979/
spyrakos35
28/01/2016, 08:15
Αρχίσανε και οι προσφορές...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7518979/
Οι τιμες ειναι για το δενεχωουτεΑΒΣ μοντελο;
amyroukai
28/01/2016, 08:37
Νομίζω με abs και κανονικό κιβώτιο είναι τούτο.
Αχχχχχχχχχ κουκλάκι είναι...
Μάλλον θα περιμένω το μικρό άφρικα, το 250 :D
amyroukai
28/01/2016, 11:04
Να πω ότι εντυπωσιάζει ή απουσία της Άφρικα από το site της ελληνικής Χόντα;
Να πω ότι εντυπωσιάζει ή απουσία της Άφρικα από το site της ελληνικής Χόντα;
εδώ απουσιαζουν μονιμα ανταλλακτικα από τις αποθηκες της ελληνικης χοντα.....
spyrakos35
28/01/2016, 11:33
εδώ απουσιαζουν μονιμα ανταλλακτικα από τις αποθηκες της ελληνικης χοντα.....
Αυτο δεν εκπλησσει τον λιποζανη μας πλεον....
lykourgi
29/01/2016, 20:06
Εθεάθη να κυκλοφορεί στον δρόμο, κανονικά με πινακίδα. Κέντρο Αθήνας, πριν από κάνα δίωρο.
Εκ πρώτης όψεως ισχύει αυτό που μου άρεσε και στις φωτογραφίες. Δεν είναι "θηρίο", δηλαδή ογκώδες, στα πρότυπα της κατηγορίας του.
Έχει όμορφη και κομψή σιλουέτα.
ΠΟΛΥ ωραίο.
amyroukai
29/01/2016, 20:08
Αρχίσαμε... :lol:
Τι χρώμα την είχε πάρει ο καλός αυτός άνθρωπος;
lykourgi
29/01/2016, 20:23
Τριχρωμία του κόκκινου.
το τεστ απο το ΜΟΤΟ
https://www.youtube.com/watch?v=nLBYSjaNIJs
παντως , με τις πρωτες τιμες που ανακοινώνουν στην ελλαδα (15000ABS - 16000DCT) δεν το κάνουν πολύ ανταγωνιστικο...
ΥΓ...
ο σαρακακης νομιζει οτι το ιντερνετΣ σαιτΣ ειναι πεταμενα λεφτα ...θα εχει βαλει κανα ξαδερφο του μπατζανακι του αδερφου του κουμπαρου του ,που ξερει απ αυτα το παιδι και ηθελε και λιγα λεφτα,να του το φτιάξει και να το συντηρεί...:lol:
pipe_smoker
01/02/2016, 11:19
το τεστ απο το ΜΟΤΟ
https://www.youtube.com/watch?v=nLBYSjaNIJs
200χλμ/ώρα έχει τελική λέει?
Ούτε 200 κομμάτια δε θα πουλήσει:tooth:
Ωραίο φαίνεται όπως και σε όλα τα άλλα vids:beer:
lykourgi
01/02/2016, 11:20
Είναι σίγουρο ότι το φέρνει ο Σαρακάκης;
Μήπως έρχεται σαν παραεισαγωγή από ανεξάρτητους;
amyroukai
01/02/2016, 12:25
Είδα αγγελία από εταιρία με μοτοενοικιάσεις και μοτοεκδρομές που διαφήμιζε ότι το έχει, το προσφέρει για τεστ ράιντ και μάλλον το δίνει πακέτο με διανυκτέρευση ή κάτι τέτοιο. Άρα κάπως πρέπει να πωλείται. Φυσικά δεν υπάρχει στην επίσημη σελίδα, ακόμα.
lykourgi
01/02/2016, 12:52
Είδα αγγελία από εταιρία με μοτοενοικιάσεις και μοτοεκδρομές που διαφήμιζε ότι το έχει, το προσφέρει για τεστ ράιντ και μάλλον το δίνει πακέτο με διανυκτέρευση ή κάτι τέτοιο. Άρα κάπως πρέπει να πωλείται. Φυσικά δεν υπάρχει στην επίσημη σελίδα, ακόμα.
Ακριβώς. Το μηχανάκι είναι ήδη στους δρόμους αλλά η επίσημη Χόντα (Σαρακάκης) το αγνοεί.
Άρα, εγώ σκέφτομαι παραεισαγωγή.
Το ερώτημα που προκύπτει, αν ισχύει το παραπάνω, είναι η κάλυψη μετά την πώληση. Ανταλλακτικά, εγγύηση κλπ. Τι γίνεται;
zannisvel
01/02/2016, 13:03
To ειδα εχθες διπλα μου στο φαναρι στη Θηβων στο υψος του περιστεριου, κανονικα με πινακιδα. Ειναι κομψο και κουκλα. Το περιμενα λιγο πιο μεγαλο.
spyrakos35
01/02/2016, 13:20
Το ερώτημα που προκύπτει, αν ισχύει το παραπάνω, είναι η κάλυψη μετά την πώληση. Ανταλλακτικά, εγγύηση κλπ. Τι γίνεται;
παπαργια μαντολες
ειδικά από εναν εκεί στην καλλιρόης κοντά στη γιαμάχα
lykourgi
01/02/2016, 13:32
παπαργια μαντολες
ειδικά από εναν εκεί στην καλλιρόης κοντά στη γιαμάχα
Δηλαδή; Γνωρίζεις κάτι συγκεκριμένο;
spyrakos35
01/02/2016, 14:01
Δηλαδή; Γνωρίζεις κάτι συγκεκριμένο;
Προφανως....
Εγω δεν καλυφθηκα...
Για τα προβληματα του injection εφταιγε λεει το βαρομετρικο.....
Ομιτζι και χιλιαοκτακοσαπενηνταδωδεκα λολ
amyroukai
01/02/2016, 14:25
Είχες άφρικα με ιντζέξιον και σου έφταιγε το βαρόμετρο; Πότε ρε παλαβέ; Ή άλλο συζητάμε και άλλο πράγμα λες;
lykourgi
01/02/2016, 15:11
Προφανως....
Εγω δεν καλυφθηκα...
Για τα προβληματα του injection εφταιγε λεει το βαρομετρικο.....
Ομιτζι και χιλιαοκτακοσαπενηνταδωδεκα λολ
Εντάξει, αυτά έχουν συμβεί πολλάκις. Δεν μπορούν όμως, να ακυρώσουν την αξία της εγγύησης γενικά.
Και υπάρχει και το θέμα "ανταλλακτικά", που είναι σοβαρό.
spyrakos35
01/02/2016, 15:58
Είχες άφρικα με ιντζέξιον και σου έφταιγε το βαρόμετρο; Πότε ρε παλαβέ; Ή άλλο συζητάμε και άλλο πράγμα λες;
Μπορει απλα αλλο να καταλαβαινεις.....:lol:
Ενα μαγαζι που του φταινε τα βαρομετρικα σε καινουργιο μηχανακι που πουλησε και δε δουλευει σωστα, θα του φταινε (τα βαρομετρικα) ειτε προκειται περι αφρικα ειτε περι οτιδηποτε....
Αυτο λεω
amyroukai
01/02/2016, 18:25
Μιλάς για εγγύηση από παραεισαγωγέα;
spyrakos35
01/02/2016, 19:09
Μιλάς για εγγύηση από παραεισαγωγέα;
ε ναι....
amyroukai
01/02/2016, 19:20
Νομίζω, χωρίς να είμαι και 100% σίγουρος, ότι για θέματα εγγύησης η αντιπροσωπεία έχει τον λόγο, ανεξάρτητα από το ποιός ήταν ο πωλητής.
spyrakos35
02/02/2016, 01:27
Νομίζω, χωρίς να είμαι και 100% σίγουρος, ότι για θέματα εγγύησης η αντιπροσωπεία έχει τον λόγο, ανεξάρτητα από το ποιός ήταν ο πωλητής.
σίγουρα παιζει κάποιο ρόλο και ο πωλητής
αν ο πωλητής έχει αγοράσει από την γερμανία (τυχαίο παράδειγμα) και εφόσον έχει διαπιστωθεί κάποιο θέμα στο μηχανάκι που πούλησε, θα πρέπει να αναλάβει να εξυπηρετήσει το μαλάκα τον πελάτη του που του έδωσε τα ωραία του λεφτάκια.... ειναι και επαγγελματικό ΚΑΙ ηθικό το θέμα....
ΕΙΔΙΚΑ όταν ο πωλητής-@ρχίδι έχει γ@μηθεί να λέει "ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ" κατά τη διαδικασία της πώλησης...
αντε με το λαμόγιο και τον μηχανικό - καστανα που έχει εκεί
ΝIKOLTSOS
02/02/2016, 02:22
To ειδα εχθες διπλα μου στο φαναρι στη Θηβων στο υψος του περιστεριου, κανονικα με πινακιδα. Ειναι κομψο και κουκλα. Το περιμενα λιγο πιο μεγαλο.
351333
:beer:
Γ@μάτο το τρανσάλπ (και με ομορφότερη εξάτμιση) :p
el-Gatto
02/02/2016, 09:40
Η παραπάνω φωτό ,έχει τραβηχτεί απο τον καλό μου φίλο XLgeorge ,πρίν λίγες μέρες ,στην Αγγλία.
Το Transalp είναι δικό του ,και ο λόγος της φωτογράφησής του δίπλα στο CRF1000 ,έγινε ακριβώς για να αναδειχτεί η μαζεμένη(για 1000άρι) σιλουέτα του.
Το έκανε ένα test ride 1,5 ώρας ,και έβγαλε πολλά συμπεράσματα.
Είχα εκτενή τηλεφωνική ενημέρωση ,και ,όσα μου είπε ,ήταν ακριβώς όπως τα περίμενα.
Θα προσπαθήσω να τον "ψήσω" ,να ανεβάσει αναλυτικό test ride review.
lykourgi
02/02/2016, 10:24
Αντε ψήστον, να διαβάσουμε μία ανεπηρέαστη άποψη, γιατί από τους δημοσιογράφους θα ακούμε μόνο τα γνωστά (όλα τέλεια κλπ).
XLGeorge
02/02/2016, 13:07
Η παραπάνω φωτό ,έχει τραβηχτεί απο τον καλό μου φίλο XLgeorge ,πρίν λίγες μέρες ,στην Αγγλία.
Το Transalp είναι δικό του ,και ο λόγος της φωτογράφησής του δίπλα στο CRF1000 ,έγινε ακριβώς για να αναδειχτεί η μαζεμένη(για 1000άρι) σιλουέτα του.
Το έκανε ένα test ride 1,5 ώρας ,και έβγαλε πολλά συμπεράσματα.
Είχα εκτενή τηλεφωνική ενημέρωση ,και ,όσα μου είπε ,ήταν ακριβώς όπως τα περίμενα.
Θα προσπαθήσω να τον "ψήσω" ,να ανεβάσει αναλυτικό test ride review.
Παρων! Τελειο δεν ειναι, εξ'αλλου δεν υπαρχει μηχανακι τελειο, αλλα ειναι πολυ καλο. Αν βγει και αξιοπιστο και με χαμηλη καταναλωση (το τελευταιο οπως δειχνουν οι προδιαγραφες), τοτε θα κανει θραυση στην Ευρωπη οπου οι τιμες ειναι λογικες. Ελπιζω και στην Ελλαδα ο σαραβαλακης να φανει λογικος, για την ωρα δειχνει να κοιμαται με μποτες εντουρο ..εε με τσαρουχια ηθελα να πω :D Στη Βρεταννια εχει 10400 λιρες / 13500 ευρω με ABS οταν το Tiger XCx εχει 10100 - βγαζω απο την τιμη το ενα χρονο τελη που συμπεριλαμβανονται - ενω στη Γαλλια εχει 13000 ευρω με ABS (μηχανακια χωρις ABS δεν πωλουνται στη δυτικη/βορεια Ευρωπη). Θα ανεβασω το "test ride review" κατα Γατο μολις βρω λιγο χρονο.
lykourgi
02/02/2016, 13:48
:beer:
Ευχαριστώ.
Όταν μπορέσεις, θα χαρώ να διαβάσω περισσότερα. Πιστεύω και άλλοι, όχι μόνο εγώ.
Cager on two wheels
https://youtu.be/t2ltSW_BFLg
ωραιο!μονο η εξατμιση με χαλαει!
αλλα βαζεις αλλη.πολλα τα λεφτα ομως
XLGeorge
03/02/2016, 00:07
Ποσταρω παρακατω το test ride review του καινουργιου Αφρικα 1000. Καθως απλα διαβαζω αλλα δεν πολυ-γραφω σ'αυτο το φορουμ, ας πω μερικα πραγματα για να γινει κατανοητη η οπτικη του συγκεκριμενου review. Ειμαι "γιαπωνεζος" στις προτιμησεις μου επειδη δεν θελω και δεν εχω και χρονο να πολυ-ασχολουμαι με τα μηχανακια μου στα οποια κανω τα παντα μονος μου. Ειχα διαφορα Honda και Kawasaki και αυτη τη στιγμη εχω δυο Τρανσαλπ 650, ενα στην Αγγλια που το χρησιμοποιω για commuting και ενα στην Ελλαδα που το χρησιμοποιω για μακρινες χωματαδες, ταξιδια σε επαρχιακους, διακοπες στα νησια και ταξιδια σε Βαλκανια/Τουρκια. Εχω επισης ενα VFR 800 VTEC το οποιο παιζει μεταξυ Ελλαδας και Αγγλιας και το οποιο χρησιμοποιω για ταξιδια σε ανοιχτους δρομους σε Ελλαδα και Ευρωπη, για στροφιλικα τυπου Δομοκου, Επιδαυρου κλπ. και καμια πιστα. Εχω την ταση να ταλαιπωρω τα on-off μου ασχημα στο χωμα, μουχει μεινει συνηθειο απο τα μικρα που ειχα στο παρελθον (XR200, XR250, ΚΜΧ200, KDX200 μεταξυ αλλων). Αυτα σαν προλογος, το CRF1000 το δοκιμασα το περασμενο Σαββατο για μιαμιση ωρα σε ενα dealer στο κεντρικο Λονδινο (Metropolis στο Vauxhall).
Η πρωτη εντυπωση ειναι πολυ μαζεμενο μηχανακι, κατι που φαινεται οταν το καβαλαει κανεις στατικα αλλα ακομη περισοτερο μολις ξεκιναει και το μηχανακι κινειται με > 5χμω. Εχει παρομοιο σουλουπι με το Τρανσαλπ 650 που εχω και απο πλευρας σουλουπιου και ογκου ειναι πολυ πιο κοντα στα Τρανσαλπ 600/650 παρα στα Αφρικα 750 RD07. Το επιπλεον βαρος φαινεται απο ελαχιστα εως καθολου καθως φαινεται να εχει πιο χαμηλο κεντρο βαρος, η επιλογη δικυλινδρου εν σειρα με ειδικες σχεδιαστικες καινοτομιες για να ειναι χαμηλος σε υψος φαινεται να εχει αποδωσει στην πραξη.
Αρχικα μια διαπιστωση. Το μηχανακι ειναι ψεκαστο και ως εκ τουτου δεν εχει την αρχοντικη αποκριση στο γκαζι των καρμπυρατερατων, αυτο δεν ειναι θεμα του Αφρικα αλλα ολων των ψεκαστων γενικοτερα. Θελει περισοτερη ακριβεια στο ανοιγμα του γκαζιου στο ξεκινημα (και λιγο παραπανω συμπλεξαρισμα) και στην αρχη καταφερα να το σβησω κανα δυο φορες σε ξεκινημα στην κινηση. Αλλα μετα απο λιγο προσαρμοστηκα. Παντως ο ψεκασμος του χαμηλα ειναι πολυ καλος, καμια σχεση με μηχανακια που εχουν σχετικο θεμα οπως πχ το ΚΤΜ 990, το ΧΤΖ 660 ή και το VFR VTEC που εχω.
Το αλλο που μου εκανε αμεσως εντυπωση ειναι το ποσο κοβει ο κινητηρας στο κλεισιμο του γκαζιου στις μικρες ταχυτητες (2α και 3η), αυτο ειναι κατι που μαλλον εχει να κανει με το βαρος του βολαν και ισως και με την τροφοδοσια. Στην αρχη με ξενισε λιγο καθως “φρεναρε” μολις εκλεινα το γκαζι στην κινηση με μικρες ταχυτητες στο κιβωτιο αλλα κι’αυτο το συνηθισα μετα απο λιγο. Δεν ειναι κατι σημαντικο αλλα ητανε διαφορετικο απο το τι εχω συνηθισει και γι’αυτο το αναφερω.
Συνεχιζεται (λογω οριου ποστ 5000 χαρακτηρων).
XLGeorge
03/02/2016, 00:08
Ας ξεκινησω λοιπον απο καποια αρνητικα σημεια. Αρχικα η σελα. Ειναι σκληρουτσικη σε πρωτη εντυπωση οπως ολες οι σελες των Χονδα αλλα μου φανηκε πολυ καλη απο ανεση την μιαμιση ωρα που καθησα πανω της. Απλα στενευει λιγο στο σημειο που πλησιαζει το ρεζερβουαρ ωστε να δινει καλυτερο ελεγχο (επισης το ρεζερβουαρ ειναι στενο στην αρχη του και επιτρεπει να το καβαλλησει κανεις για ελεγχο στο χωμα) αλλα αυτο το στενεμα ενοιωσα να ενοχλει λιγο τα ευαισθητα οπισθια μου προς το τελος της δοκιμης. Μαλιστα ενσυνειδητα καθομουνα λιγο πιο πισω προς το τελος οπου ειναι πιο φαρδια και οχι κοντα στο ρεζερβουαρ. Να πω οτι αυτη η συγκριση γινεται με τις σελες-θρονους που εχουν μηχανακια σαν το XTourer, το Τρανσαλπ κλπ αλλα το Αφρικα εχει σαφως πιο χωματινο στησιμο/σχεδιαση απ’αυτα. Μη φανταστειτε βεβαια το χάλι της θεοστενης σελας του RD07, ΚΑΜΙΑ σχεση. Τωρα το ποσο θεμα ειναι αυτο το στενεμα σε πολυωρα ταξιδια κλπ ειναι κατι που θα το μαθουμε με τον καιρο.
Δευτερο θεμα η κορνα. Η θεση του μπουτον δεν ειναι θεμα οπως σε αλλα προσφατα Χονδα, παρα το οτι η θεση της ειναι πανω απο τον διακοπτη των φλας και οχι απο κατω οπως παλια. Απλα ο διακοπτης των φλας ειναι στη φυσικη του θεση σε σχεση με τον αντιχειρα και η κορνα θελει προσπαθεια να την βρει κανεις απο πανω (καλυτερα βεβαια απο το XTourer οπου θελει να βγαλει κανεις φλας και παταει κορνα!). Αλλα ο ηχος της κορνας ειναι απλα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ, αναιμικος και σχετικα υψισυχνος, θα ταιριαζε σε κανενα 50ρακι της πλακας αλλα οχι στο Αφρικα.
Τριτο θεμα το μπροστινο φτερο. Ειναι μεν πιο σηκωμενο απο χαμηλα φτερα σε αλλα on-off (ειναι στην ιδια θεση που ειναι τα σηκωμενα με αποστατες τα χαμηλα φτερα των Τρανσαλπ καποιων απο μας) αλλα δεν φαινεται να εχει ειδικη σχεδιαση για να διωχνει τις λασπες οπως τα χαμηλα φτερα των 1200GS. Και αφαιρεση φτερου δεν παιζει ευκολα επειδη ακριβως πανω απο το φτερο περναει το σωληνακι-γεφυρα των φρενων. Ελπιζω να βγουν σωληνακια υψηλης που χωριζουν πιο ψηλα και επισης να βγει καμια πατεντα για να μπαινει ψηλο φτερο στην κατω πλακα. Αυτο κατα τη γνωμη μου ειναι σοβαρη παραλειψη-φαουλ της Χονδα.
Τεταρτο θεμα η ποιοτητα των πλαστικων. Δεν μου φανηκε τοσο καλη οσο σε αλλα Χονδα, το κοιταζα διπλα στο XTourer και η διαφορα ειναι εμφανης. Ακομα και διπλα στο 10χρονο Τρανσαλπ μου που εχει περασει τα τελευταια 5 χρονια, που το εχω εγω, εξω και εχει κυκλοφορησει με βροχες, χιονια και αλατια, δεν δειχνει τοσο ποιοτικο και robust. Δεν βοηθανε και οι “χρυσοι” τροχοι του τρικολορ που δειχνουνε λιγο φτηνιαρικοι, ουτε και το ασπρο πλαστικο των χουφτων και των προστατευτικων των καλαμιων που λερωνει για πλακα και αποπνεει επισης μια αισθηση φτηνιαρικου. Αυτο ειναι κατι που παραδεχτηκε και ο πωλητης Ben στην κουβεντα που καναμε, και μου ειπε οτι το μαυρο χρωμα “masks these impefections”. Παντως και τα 3 που εχει πουλησει μεχρι τωρα μου ειπε οτι ητανε ολα τρικολορ (2 χωρις και 1 με DCT).
Συνεχιζεται (λογω οριου ποστ 5000 χαρακτηρων).
XLGeorge
03/02/2016, 00:10
Ας παμε τωρα στα θετικα σημεια. Ερχομενος στον κινητηρα, ειναι προφανες οτι εχει σεταριστει με γνωμονα τη ροπη και οχι την ιπποδυναμη, οπως ειναι αλλωστε φανερο απο τους σχετικους αριθμους. Αυτος ο κινητηρας ειναι πολυ διαφορετικος πχ απο τον V2 κινητηρα του 990 ή απο τον τρικυλινδρο εν σειρα του Tiger 800 που επισης λυσαει ψηλα. Ολα τα λ7 στον κινητηρα του Αφρικα ειναι η ροπη ή μαλλον Η ΡΟΠΑΚΛΑ που δινει στον κινητηρα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα προσφεροντας φοβερη ευχαριστηση στον αναβατη :cool: Αυτη η ροπη μαζι με την πολυ ωραια αισθηση και ηχο που προσομειωνει εναν V90 στις χαμηλομεσαιες στροφες ειναι φανταστικη, επαιζα με το γκαζι συνεχως νοιωθοντας την κλωτσια που τρωει κανεις κανεις καθως ενα κυμα ροπης τον σπρωχνει προς τα μπρος. Η δε ευελιξια του ειναι φανταστικη, ξεκινησα πολλες φορες με 2α ετσι για πλακα χωρις κανενα προβλημα, την δε 6η την τραβαει απο τα 60χμω χωρις κανενα θεμα και με βαρβατο ανοιγμα του γκαζιου (ισως και απο πιο χαμηλα αλλα δε δοκιμασα).
Η μηχανικη λειτουργια του ειναι φοβερα ομαλη, εχει ελαχιστους εως μηδενικους μηχανικους θορυβους και η αισθηση του ειναι απολαυση. Μαλιστα εχει και ελαχιστο απ’αυτο το σφυριγμα του κινητηρα των Vara. Στις ψηλες στροφες παντως νοιωθει κανεις απο τη λειτουργια του οτι ειναι δικυλινδρος εν σειρα και οχι V, καθως οι εκτονωσεις γινονται πια με μεγαλη συχνοτητα και αντιλαμβανεται κανεις περισοτερο την “εν σειρα” μηχανικη λειτουργια του. Εκει ψηλα δεν εχει τη λυσσα αλλων κινητηρων που ειναι σεταρισμενοι για ψηλους ρυθμους περιστροφης και μεγαλη ιπποδυναμη αλλα ουτε κι’αυτοι εχουνε την φοβερη ροπη, την αισθηση κλωτσιας και την ευελιξια σε χαμηλους ρυθμους περιστροφης με μεγαλες σχεσεις στο κιβωτιο. Ειμαι σιγουρος οτι στο χωμα θα διωχνει τον πισω τροχο για πλακα και εκει θελει καταλληλο σεταρισμα το ASC, κατι που γινεται πανευκολα εν κινησει. Το δε κιβωτιο ειναι απλα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ, της κατηγοριας Χονδα/Σουζουκι και απλα απο τα καλυτερα, πολυ καλη αισθηση/ακριβεια και με μηδενικο θορυβο στις αλλαγες ταχυτητων, εαν απλο ..κλικ παντου και παντα.
Να πω την αληθεια, ειχα μια εγνοια για τον δικυλινδρο εν σειρα καθως ειμαι θιασωτης των V κινητηρων αλλα οι μηχανικοι της Χονδα φαινεται ναχουνε κανει φοβερη δουλεια, συνδυαζοντας ..the best of both worlds :cool: Ο δε ηχος της εξατμισης ειναι φανταστικος, βαρβατος και με V χροια μεχρι τις μεσαιες++ χωρις να γινεται ενοχλητικος. Εγω θαβαζα πιθανα αλλη εξατμιση μονο για να μειωσω τον ογκο και βαρος αλλα απο πλευρας ηχου η μαμισια ειναι φανταστικη. Συνολικα, ο κινητηρας με εντυπωσιασε και ειναι σεταρισμενος οπως χρειαζεται σε on-off μηχανακι και οχι σε μηχανακι κυριως για δρομο που παει και χωμα. Κατι αλλωστε που χαρακτηριζει συνολικα το στησιμο του Αφρικα 1000 απο ολες τις αποψεις.
Συνεχιζεται (λογω οριου ποστ 5000 χαρακτηρων).
XLGeorge
03/02/2016, 00:13
Ερχομενος τωρα στο στησιμο, ειναι παρα πολυ καλο απο αναρτησεις και φρενα. Το μπροστινο μου εδωσε αισθηση φοβερης ακαμψιας αλλα ταυτοχρονα και ανεσης, οντας ενδοτικο στις μικρο-ανωμαλιες. Το πισω ητανε επισης στιβαρο και σχετικα ανετο αλλα μου φανηκε οτι ειχε πολυ γρηγορη αποσβεση, δεν ειχα ομως καιρο να το ψαξω με αλλαγη στις ρυθμισεις, απλα μειωσα λιγο την προφορτιση που γινεται πανευκολα, καθως μαλλον ο (βαρυς) προηγουμενος την ειχε σηκωσει. Το μπροστινο φρενο ειναι παρα πολυ δυνατο και γραμμικο, με πολυ καλη αισθηση, πραγματικα φανταστικο :cool: Απο την αλλη το πισω μου φανηκε σχετικα με το μπροστινο λιγο αδυναμο και με μαλλον "μαλακη" αισθηση. Για το χωμα θα ειναι μια χαρα αλλα δεν μου φανηκε καλο ταιρι του μπροστινου για πολυ επιθετικη οδηγηση στην ασφαλτο. (Σημειωση: τα Τρανσαλπ 650 και VFR 800 που εχω εχουν αρκετα δυνατο πισω φρενο.) Το αλλο θεμα που παρατηρησα ειναι οτι σε πολυ δυνατα φρενα πριν την στροφη το μπροστινο βυθιζεται αρκετα αλλαζοντας λιγο τη γεωμετρια. Αυτο ισως φτιαχνει με αυξηση της προφορτισης για ασφαλτινη οδηγηση αλλα η Χονδα εχει χουϊ να βαζει σχετικα μαλακα ελατηρια μπροστα στα μηχανακια της, οποτε ισως θελησει εν καιρω αλλα ελατηρια. Βεβαια αυτο το σχολιο το κανω με απολυτα κριτηρια για γρηγορη ασφαλτινη οδηγηση. Το μηχανακι μου εδωσε την εντυπωση οτι ειναι στημενο με κυριο μελημα την πολυ καλη συμπεριφορα στο χωμα.
Δεν το πηγα στο χωμα αλλα για να το δοκιμασω σε παρομοια χρηση το πηγα με πολλα χιλιομετρα σε δρομο γειτονιας με απανωτα τετραγωνα αποτομα σαμαρακια. Τα περασα αυτα με σχεδον 100χμω με την αναρτηση να τα κανει ολα ισιωμα με φοβερη αισθηση στιβαροτητας και σταθεροτητας και το πλαισιο σχεδον να χασμουριεται. Ανεβηκα και μερικα πεζοδρομια οπου ενοιωσα οτι δεν υπηρχαν σχεδον καθολου! (Καλα, αν με εβλεπε κανενα μπατσικο να τα κανω αυτα θα την ειχα βαψει ασχημα :rolleyes:) Η οδηγηση σε ορθια θεση ειναι τελεια και εχει κανεις πολυ καλο ελεγχο της μηχανης φερνοντας το σωμα μπροστα. Ειμαι σιγουρος οτι το μηχανακι θα ειναι αστερι στο χωμα και δε βλεπω την ωρα να το δοκιμασω σε κανενα σπαστηρι οπου εχω την εντυπωση οτι θα τα κανει ολα ισιωμα.
Για να το δοκιμασω σε στροφιλικια και συθηκες ταξιδιου, βγηκα απο το Λονδινο παιρνοντας για λιγο τον αυτοκινητοδρομο Α3 πηγαινοντας νοτιοδυτικα προς τα στροφιλικια του Dorking οπου μαζευονται ορδες μηχανοβιων τις Κυριακες στο ξακουστο Ryka’s Café. Αν και η σιλουετα του ειναι λεπτη, η προστασια του ειναι φανταστικη. Μαλιστα εγω με υψος 1.80μ δεν νομιζω οτι θα χρειαστω πιο ψηλη ζελατινα, ισως απλα να βαλω το φρυδακι της Touratech που εχω και στο Τρανσαλπ οταν ταξιδευω. (Να πω οτι η μαμισια ζελατινα εχει περιπου το ιδιο υψος με την μεσαια ζελατινα της Givi που εχω στο Τρανσαλπ - δεστε τις φωτο, προσωπικα συχαινομαι τις ζελατινες-τζαμαριες με τους στροβιλισμους, την μειωμενη ορατοτητα καθιστος στο χωμα κλπ). Ειδα για λιγο μεχρι 112μλω (180χμω) χωρις κανενα θεμα, ειμαι σιγουρος οτι το μηχανακι θα ταξιδευει ανετα με 160-170χμω. Στα δε στροφιλικια του BoxHill και του Dorking του εδωσα και καταλαβε με φοβερη αισθηση στιβαροτητας, βλεποντας τον οριζοντα για παρατεταμενα διαστηματα υπο μεγαλη γωνια κλισης. Για μηχανακι που φαινεται να εχει φτιαχτει κυριως για χωμα, η ασφαλτινη συμπεριφορα του φαινεται απο παρα πολυ καλη εως εξαιρετικη.
Κατι τελευταιο: δοκιμασα την ακτινα στροφης κανοντας επιτοπια στροφη και η ακτινα ειναι εντυπωσιακα μικρη. Μεσα στην κινηση του Λονδινου εκανα ολα τα κολπα αναμεσα στα αυτοκινητα που κανω καθημερινα με το Τρανσαλπ χωρις απολυτως κανενα προβλημα. Και κατι αλλο πολυ σημαντικο για μενα: αν και εμπλεξα σε ασχημη κινηση, Σαββατο μεσημερι γαρ που ολος ο κοσμος ειναι στους δρομους για ψωνια κλπ, η θερμοκρασια δεν ανεβηκε πουθενα πανω απο τη μεση και δεν υπηρξε ουτε υποψια βεντιλατερ :)
Αυτα για την πρωτη δοκιμη, στην επιστροφη εκανα και μερικα καγκουριλικια αφου αισθανομουνα πια σαν να το ειχα μηνες, να πω απλα οτι σηκωνει σουζες με δευτερα για πλακα :cool: Σε σχεση με αλλα μηχανακια της κατηγοριας που ξερω και εχω οδηγησει, ειναι κατα τη γνωμη μου σαφως καλυτερο απο τα F800GS και 800XC (εχει πολυ πιο πιπερατο κινητηρα και καλυτερες αναρτησεις απο το 800GS και ειναι σαφως πιο χαμηλοβαρο, μανιτζεβελο και χωματινο απο το 800XC) αλλα δεν ειναι match για "sport touring" mega on-off μηχανακια σαν τα 1200GS, XTourer και Explorer (τα οποια επισης εχω οδηγησει, οχι ομως το KTM1190) – και βεβαια δεν φτιαχτηκε ποτε γι’αυτο. Μου φανηκε αρκετα κοντα στο 990 Adv σαν αισθηση αλλα σαφως πιο allround και φιλικο για τον οποιοδηποτε (ακομα και σχετικα απειρο) αναβατη.
ΥΓ: Κατι σχετικα με το DCT, που λενε ολοι οτι ειναι πολυ καλο στο χωμα. Δεν αμφιβαλλω αλλα μ'αυτα που ειδα στην πρωτη δοκιμη, στο χωμα βαζει κανεις μια δευτερα και παει, ειναι μια χαρα απο σχεδον 0 χμω σε ελαφρια ανηφορα μεχρι 100+ χμω.
ΥΓ2: Κωστα-Γατε, ανεβασε σε παρακαλω τις φωτο γιατι μου λεει οτι ειναι μεγαλες ή κατι τετοιο.
el-Gatto
03/02/2016, 00:36
ΥΓ2: Κωστα-Γατε, ανεβασε σε παρακαλω τις φωτο γιατι μου λεει οτι ειναι μεγαλες ή κατι τετοιο.
Yes ,Sir. :D
351387
351388
351389
devil's animal
03/02/2016, 00:45
......
πολυ καλο review...nice going mate...:a013:
:beer::beer:
ΝIKOLTSOS
03/02/2016, 01:23
XLgeorge & el-Gatto...:beer:
Eυχαριστώ...
Δεν ήθελα να το ανεβάσω σαν δικό μου και δεν βρήκα χρόνο να στείλω ένα pm.
Εγώ αυτό κρατάω και περιμώνω να το πάρω βόλτα...
"...Ολα τα λ7 στον κινητηρα του Αφρικα ειναι η ροπη ή μαλλον Η ΡΟΠΑΚΛΑ που δινει στον κινητηρα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα προσφεροντας φοβερη ευχαριστηση στον αναβατη Αυτη η ροπη μαζι με την πολυ ωραια αισθηση και ηχο που προσομειωνει εναν V90 στις χαμηλομεσαιες στροφες ειναι φανταστικη, επαιζα με το γκαζι συνεχως νοιωθοντας την κλωτσια που τρωει κανεις κανεις καθως ενα κυμα ροπης τον σπρωχνει προς τα μπρος..."
:beer:
spyrakos35
03/02/2016, 04:57
Τιτανοτεράστιε George σωραίος.... :beer:
όσο για το φτεράκι που δεν είναι ον-οφφ μην αγχώνεσαι, στις καφετέριες θα κυκλοφορεί, δεν το χρειάζεται.... ξέρει ο γιάπωνας τι κάνει ;)
lykourgi
03/02/2016, 04:58
XLGeorge, Ωραία παρουσίαση. :beer:
(Δοκιμή για μιάμιση ώρα; Εμένα αυτό με εντυπωσίασε.)
spyrakos35
03/02/2016, 05:02
(Δοκιμή για μιάμιση ώρα; Εμένα αυτό με εντυπωσίασε.)
στο νησί η ώρα περνάει γρήγορα
lykourgi
03/02/2016, 05:04
Εδώ περνάει πιο γρήγορα. (Κανένα τέταρτο κρατάει). :lol:
theofilos888
03/02/2016, 06:16
Αν σας εντυπωσιασε η μιαμιση ωρα του τεστ ραιντ, ρωτηστε τον γιωργο να σας πει με τι επιτοκιο παιρνεις τη χρηματοδοτηση.....
Πολυ ωραιο review!!!!
el-Gatto
03/02/2016, 08:54
Τιτανοτεράστιε George σωραίος.... :beer:
όσο για το φτεράκι που δεν είναι ον-οφφ μην αγχώνεσαι, στις καφετέριες θα κυκλοφορεί, δεν το χρειάζεται.... ξέρει ο γιάπωνας τι κάνει ;)
Σπύρο ,δεν είναι έτσι.
Τουλάχιστον ΟΧΙ για όλους.
Ορισμένοι θα το πάρουν επειδή θα τα καταφέρνει καλά ΚΑΙ στο χώμα.
Ο ΧΛΓιώργης ,είναι ένας απ'αυτούς.
Και το χώμα ,απο αρχαιοτάτων χρόνων ,όταν βρέχει ,γίνεται λάσπη.
Κι αν δεν υπάρχει ανάλογη σχεδιαστική πρόβλεψη ,σου χαλάει την βόλτα για πλάκα ,μπλοκάροντας τον μπροστινό τροχό.
Πολλές φορές κ με ξαφνική απρόσμενη πτώση.
Αυτός είναι ο μπροστινός τροχός του Transalp του XLGeorge ,στην Ζήρεια.
351392
Πρόσεξε πως χτίζεται με λάσπη το ελαστικό ,λόγω χαμηλού φτερού ,με αποτέλεσμα μπλοκάρισμα του τροχού ,πτώση ,σπάσιμο φτερού ,κτλ.
Και κάθεσαι μέσα στην λάπη και τρώς χρόνο απο την βόλτα σου ,για να ξεμοντάρεις το φτερό ,κ να το κουβαλάς στην σχάρα ,τρώγοντας πλέον την λάσπη στη μάπα για το υπόλοιπο της βόλτας.
amyroukai
03/02/2016, 08:56
Και κάπου εδώ ακούγεται η φωνή ενός ψηλού καραφλού αθλητικού τύπου "να γιατί bmw"
spyrakos35
03/02/2016, 09:04
Και κάπου εδώ ακούγεται η φωνή ενός ψηλού καραφλού αθλητικού τύπου "να γιατί bmw"
Προχτες που τα λεγαμε με τον kordix, μια χαρα το ειχε το μαλλακι του.....
Τι επαθε; :lol:
Γατουλη, θα βγαλει εξτρα ονοφαδικο φτερο να το πουλησει σε αυτους που το χρειαζονται....
Αν το ειχε εξ αρχης ετοιμο, τι θα πουλαγε;
el-Gatto
03/02/2016, 09:13
Γατουλη, θα βγαλει εξτρα ονοφαδικο φτερο να το πουλησει σε αυτους που το χρειαζονται....
Αν το ειχε εξ αρχης ετοιμο, τι θα πουλαγε;
Το πρόβλημα δεν είναι στην προσθήκη ψηλού φτερού.(αν υπάρχει πρόβλεψη στήριξης στην κάτω πλάκα)
Το πρόβλημα είναι στην γέφυρα (σωληνάκι) των μπροστινών φρένων ,η οποία περνάει πολύ κοντά κ πάνω απο το στόκ εμπρός φτερό.
Αν απλά βγεί το φτερό ,το σωληνάκι αυτό μπορεί να μαγκώσει στα τακούνια του ελαστικού με συνέπεια πτώση και φυσικά σπάσιμο-ξήλωμα του κυκλώματος φρένων.
Αυτό ακριβώς υπογράμμισε κι ο Γιώργος σαν fail.
amyroukai
03/02/2016, 09:16
Εγώ λέω ότι όλα λύνονται εύκολα.
True DRY adventure. Γιατί το νερό είναι για τα ψάρια.
lykourgi
03/02/2016, 10:33
Τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα λέει ο Γάτος.
Το συγκεκριμένο ζήτημα (φτερό - σωληνάκια) είναι σοβαρό και χρήζει προληπτικής αντιμετώπισης. Αν μπλέξεις, όπως στην παραπάνω φωτογραφία τα πράγματα περιπλέκονται. Αν έχεις λύσει το ζήτημα από πριν, περνάς σχετικά εύκολα από τέτοιες καταστάσεις.
Υπάρχουν λύσεις (διπλά σωληνάκια πχ) αλλά δεν ξέρω πως αυτές συνδυάζονται με το ABS.
(Μην ξεχάσω, η λύση σε όλα τα παραπάνω ΔΕΝ είναι η BMW).
spyrakos35
03/02/2016, 10:39
Το πρόβλημα δεν είναι στην προσθήκη ψηλού φτερού.(αν υπάρχει πρόβλεψη στήριξης στην κάτω πλάκα)
Το πρόβλημα είναι στην γέφυρα (σωληνάκι) των μπροστινών φρένων ,η οποία περνάει πολύ κοντά κ πάνω απο το στόκ εμπρός φτερό.
Αν απλά βγεί το φτερό ,το σωληνάκι αυτό μπορεί να μαγκώσει στα τακούνια του ελαστικού με συνέπεια πτώση και φυσικά σπάσιμο-ξήλωμα του κυκλώματος φρένων.
Αυτό ακριβώς υπογράμμισε κι ο Γιώργος σαν fail.
Μα ρε φιλε, στην Αφρικη, στην ερημο, δε βρεχει, πώς να το προβλεψουν;
Περα απο την πλακα παραβλεψη μεγαλη..... Ολα φτιαχνονται που λεει και ο Γιαννης, αλλα κριμα ειναι να βαλεις χερι σε καινουργιο μηχανακι γι αυτο το πραμα
amyroukai
03/02/2016, 11:34
Νομίζω η gs έχει δύο σωληνάκια χωρίς γέφυρα.
Πολύ ωραία και ουσιαστική παρουσίαση xlgeorge:beer::beer:
Cpt. Haddock
03/02/2016, 11:56
Ωραίος ο αγγλος :beer:
XLGeorge
03/02/2016, 17:29
Thanks guys, χαιρομαι που το βρηκατε χρησιμο :) :beer:
Αλλα επανερχομαι στο θεμα για να συμπληρωσω κατι σε σχεση με την αποδοση του κινητηρα ψηλα. Οπως εγραψα και στο review, ενω εχει ευστροφια δεν εχει τη δυναμη να "λυσαξει" ψηλα οπως ο κινητηρας του 990 ή πχ του VFR VTEC που εχω που ειναι και 800αρι - αλλα βεβαια V4 με 110 αλογα αντι για τα 95 του V2 Αφρικα. Ανοιξα το γκαζι τερμα με 6η και 105μλω/170χμω και δεν συνεβη τιποτα "δραματικο", στην ιδια ταχυτητα το 990 τιναζεται μπροστα και το ιδιο συμβαινει και στο VFR μου. Ακομα και με μικροτερες ταχυτητες στο κιβωτιο, δηλ 3η/4η/5η, μου φανηκε οτι δεν κερδιζει κανεις πολλα με το να ανεβαζει τις στροφες μεχρι τις 8000+ πριν αλλαξει σχεση και σιγουρα ο κινητηρας δεν εχει με τιποτα την λυσσα ψηλα του 990 ή και του Tiger 800. Αυτο ειναι ενα αρνητικο σημειο απο πλευρας αισθησης αλλα πιθανα αντισταθμιζεται απο τη ροπη στις χαμηλομεσαιες και την χαμηλη καταναλωση. Να το πω με αλλα λογια: ενας κατοχος 990 που γουσταρει να κοκκινιζει το μηχανακι του και να βγαζει γουστα (οι περισοτεροι δηλαδη) δεν νομιζω οτι θα εντυπωσιαστει απο τον κινητηρα, δηλ. παρα τη ροπη του μαλλον θα του φανει χλιαρος. Το γραφω αυτο καθως δεν μου αρεσε και μενα και μαλιστα το ανεφερα στον Κωστα-Γατο οταν μιλησαμε τηλεφωνικα αλλα μου ειπε "λογικο, με το σεταρισμα του κινητηρα για ροπη, χαμηλη καταναλωση και αξιοπιστια". Παντως για να ειναι πληρες το review, θεωρω καλο να το υπογραμμισω για να εχουμε ολες τις οψεις του νομισματος.
Eversman
03/02/2016, 20:07
Thanks guys, χαιρομαι που το βρηκατε χρησιμο :) :beer:
Αλλα επανερχομαι στο θεμα για να συμπληρωσω κατι σε σχεση με την αποδοση του κινητηρα ψηλα. Οπως εγραψα και στο review, ενω εχει ευστροφια δεν εχει τη δυναμη να "λυσαξει" ψηλα oοπως ο κινητηρας του 990 ή πχ του VFR VTEC που εχω που ειναι και 800αρι - αλλα βεβαια V4 με 110 αλογα αντι για τα 95 του V2 Αφρικα. Ανοιξα το γκαζι τερμα με 6η και 105μλω/170χμω και δεν συνεβη τιποτα "δραματικο", στην ιδια ταχυτητα το 990 τιναζεται μπροστα και το ιδιο συμβαινει και στο VFR μου. Ακομα και με μικροτερες ταχυτητες στο κιβωτιο, δηλ 3η/4η/5η, μου φανηκε οτι δεν κερδιζει κανεις πολλα με το να ανεβαζει τις στροφες μεχρι τις 8000+ πριν αλλαξει σχεση και σιγουρα ο κινητηρας δεν εχει με τιποτα την λυσσα ψηλα του 990 ή και του Tiger 800. Αυτο ειναι ενα αρνητικο σημειο απο πλευρας αισθησης αλλα πιθανα αντισταθμιζεται απο τη ροπη στις χαμηλομεσαιες και την χαμηλη καταναλωση. Να το πω με αλλα λογια: ενας κατοχος 990 που γουσταρει να κοκκινιζει το μηχανακι του και να βγαζει γουστα (οι περισοτεροι δηλαδη) δεν νομιζω οτι θα εντυπωσιαστει απο τον κινητηρα, δηλ. παρα τη ροπη του μαλλον θα του φανει χλιαρος. Το γραφω αυτο καθως δεν μου αρεσε και μενα και μαλιστα το ανεφερα στον Κωστα-Γατο οταν μιλησαμε τηλεφωνικα αλλα μου ειπε "λογικο, με το σεταρισμα του κινητηρα για ροπη, χαμηλη καταναλωση και αξιοπιστια". Παντως για να ειναι πληρες το review, θεωρω καλο να το υπογραμμισω για να εχουμε ολες τις οψεις του νομισματος.
Διάβασα με απόλυτη προσήλωση, ολο το review σου. Κατατοπιστικοτατος! Ευχαριστουμε που μοιράστηκες την εμπειρία :beer:
Thanks guys, χαιρομαι που το βρηκατε χρησιμο :) :beer:
Αλλα επανερχομαι στο θεμα για να συμπληρωσω κατι σε σχεση με την αποδοση του κινητηρα ψηλα. Οπως εγραψα και στο review, ενω εχει ευστροφια δεν εχει τη δυναμη να "λυσαξει" ψηλα οπως ο κινητηρας του 990 ή πχ του VFR VTEC που εχω που ειναι και 800αρι - αλλα βεβαια V4 με 110 αλογα αντι για τα 95 του V2 Αφρικα. Ανοιξα το γκαζι τερμα με 6η και 105μλω/170χμω και δεν συνεβη τιποτα "δραματικο", στην ιδια ταχυτητα το 990 τιναζεται μπροστα και το ιδιο συμβαινει και στο VFR μου. Ακομα και με μικροτερες ταχυτητες στο κιβωτιο, δηλ 3η/4η/5η, μου φανηκε οτι δεν κερδιζει κανεις πολλα με το να ανεβαζει τις στροφες μεχρι τις 8000+ πριν αλλαξει σχεση και σιγουρα ο κινητηρας δεν εχει με τιποτα την λυσσα ψηλα του 990 ή και του Tiger 800. Αυτο ειναι ενα αρνητικο σημειο απο πλευρας αισθησης αλλα πιθανα αντισταθμιζεται απο τη ροπη στις χαμηλομεσαιες και την χαμηλη καταναλωση. Να το πω με αλλα λογια: ενας κατοχος 990 που γουσταρει να κοκκινιζει το μηχανακι του και να βγαζει γουστα (οι περισοτεροι δηλαδη) δεν νομιζω οτι θα εντυπωσιαστει απο τον κινητηρα, δηλ. παρα τη ροπη του μαλλον θα του φανει χλιαρος. Το γραφω αυτο καθως δεν μου αρεσε και μενα και μαλιστα το ανεφερα στον Κωστα-Γατο οταν μιλησαμε τηλεφωνικα αλλα μου ειπε "λογικο, με το σεταρισμα του κινητηρα για ροπη, χαμηλη καταναλωση και αξιοπιστια". Παντως για να ειναι πληρες το review, θεωρω καλο να το υπογραμμισω για να εχουμε ολες τις οψεις του νομισματος.
Από τα λεγόμενά σου ο τρόπος απόδοσης μοιάζει με την λειτουργία του boxer, σε πακέτο με λιγότερα κυβικα, πιο "κόμπακτ" σχεδιασμό και πιο χωμάτινο στήσιμο. Και επειδή μου αρέσει να οδηγάω με την ροπή χωρίς να ανεβάζω ψηλά στροφές θα μου ταίριαζε. Ναι, θα το αγόραζα αύριο κι όλας αν μπορούσα.
Ομως θα το αγοράσω όπως πάνε τα πράγματα στην Ελλάδα, όταν θα εχω γίνει και ηλικιακά πουροντούρος :D :wave2:
XLGeorge
03/02/2016, 22:47
Από τα λεγόμενά σου ο τρόπος απόδοσης μοιάζει με την λειτουργία του boxer, σε πακέτο με λιγότερα κυβικα, πιο "κόμπακτ" σχεδιασμό και πιο χωμάτινο στήσιμο. Και επειδή μου αρέσει να οδηγάω με την ροπή χωρίς να ανεβάζω ψηλά στροφές θα μου ταίριαζε. Ναι, θα το αγόραζα αύριο κι όλας αν μπορούσα.
Κωστα, σε ενα βαθμο ναι, αν και δεν πεφτει η αποδοση του ψηλα οσο των αεροψυκτων boxer - το τελευταιο ημι-υγροψυκτο ειναι αλλο μηχανακι. Και εχει πολυ πιο χωματινο στησιμο, οχι του τυπου απλα "περναω παντου" αλλα "τα κανω ολα ισιωμα" σε στυλ 950/990, αυτη την εντυπωση μου εδωσε αν και δεν το πηγα στο χωμα.
ΥΓ Παντως ηλικιακα πλησιαζεις την εισοδο στους πουροντουρους, εχε την αιτηση ετοιμη για οταν ερθει η ωρα :D
spyrakos35
04/02/2016, 01:47
Από τα λεγόμενά σου ο τρόπος απόδοσης μοιάζει με την λειτουργία του boxer, σε πακέτο με λιγότερα κυβικα, πιο "κόμπακτ" σχεδιασμό και πιο χωμάτινο στήσιμο. Και επειδή μου αρέσει να οδηγάω με την ροπή χωρίς να ανεβάζω ψηλά στροφές θα μου ταίριαζε. Ναι, θα το αγόραζα αύριο κι όλας αν μπορούσα.
Ομως θα το αγοράσω όπως πάνε τα πράγματα στην Ελλάδα, όταν θα εχω γίνει και ηλικιακά πουροντούρος :D :wave2:
Κωστα, σε ενα βαθμο ναι, αν και δεν πεφτει η αποδοση του ψηλα οσο των αεροψυκτων boxer - το τελευταιο ημι-υγροψυκτο ειναι αλλο μηχανακι. Και εχει πολυ πιο χωματινο στησιμο, οχι του τυπου απλα "περναω παντου" αλλα "τα κανω ολα ισιωμα" σε στυλ 950/990, αυτη την εντυπωση μου εδωσε αν και δεν το πηγα στο χωμα.
ΥΓ Παντως ηλικιακα πλησιαζεις την εισοδο στους πουροντουρους, εχε την αιτηση ετοιμη για οταν ερθει η ωρα :D
έτσι, να συγκρίνουμε το άφρικα του 16 με τον μπόξερ του 16.....
μην μπουμε σε τρυπάκι για τιμές, βλάβες κλπ, μιλάω καθαρά και μόνο για αποδόσεις κινητήρων
Με το hype που έχουν τα gs δύσκολα τα βλέπω τα πράγματα για την αφρικα. Δείχνει μαζεμενο πάντως. Βλέποντας τις ζάντες, δεν είναι tubeless υποθέτω;
Σχετικά με το γκαζι ψηλά.
1. Το μοτερ εχει 94 τροχο και όχι 94 στροφαλο
2. Έχει τραγικά μακρυά 6η. Καμία σχέση με την 6η του 990, μάλλον με την 6η του S10 συγκρίνεται, άρα κάθε σύγκριση με το 990 είναι ατυχης. Σ ένα τεστ διάβασα ότι με 4000rpm το αφρικα είναι γύρω στα 125κμ/ω.. Πιο μακρύ κι από τα 1200ρια.
Ρε παιδιά πώς θα το πουλήσουνε χωρίς ABS, δεν είπανε ότι από 2016 μόνο μοτο με ABS;
Ρωτάω για να ξέρω επειδή έχουν 900 ευρώ διαφορά οι εκδόσεις, μπορώ άνετα να πάρω το ABS τώρα και αργότερα να πάρω και μηχανάκι να του βάλω πάνω:lol:
karellen
04/02/2016, 11:14
Σχετικά με το γκαζι ψηλά.
1. Το μοτερ εχει 94 τροχο και όχι 94 στροφαλο
???
karellen
04/02/2016, 11:30
Τροχό ή στρόφαλο?
Σε ποιο αναφέρονται όλα τα specs?
amyroukai
04/02/2016, 11:44
Σύμφωνα με την δυναμομέτρηση που είδαμε σε βίντεο λίγες σελίδες πίσω, όπως τα λέει ο δόκτωρ φαίνεται να είναι.
Τροχό ή στρόφαλο?
Σε ποιο αναφέρονται όλα τα specs?
Κυκλοφορεί δυναμομετρηση στο νετ που δείχνει 103 στροφαλο.
spyrakos35
04/02/2016, 14:16
Κυκλοφορεί δυναμομετρηση στο νετ που δείχνει 103 στροφαλο.
Μην τσιμπατε, ψοφανε γρηγορα τα πονυ της χονΔας
sapila racing
04/02/2016, 14:36
Μην τσιμπατε, ψοφανε γρηγορα τα πονυ της χονΔας
Μπορείς να μου βρείς ενα Yamaha που παει 100.000χλμ χωρίς να χρειαστεί καμμιά ρύθμιση σε τίποτα και δεν καίει σταγόνα λάδι?
Γιατί Honda υπαρχουν τετοια.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.