View Full Version : AFRICA!
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
[
19]
20
21
amyroukai
01/03/2016, 20:19
Επειδή είστε κακόπιστοι άνθρωποι το μοτομαγκ εξηγεί γιατί η τιμή είναι έτσι.
Η αντιπροσωπεία της Honda ανακοινώνει τις προτεινόμενες τιμές λιανικής που ισχύουν από σήμερα, 1η Μαρτίου 2016, δίνοντας τέλος και στην απορία για την τιμή πώλησης του Africa Twin, που επίσημα δεν είχε οριστεί.
Η αρχική τιμή χωρίς ABS, είναι στα 13.990 Ευρώ, αυξημένη λίγο σχετικά με τον μέσο όρο τιμής πώλησης στην Ευρώπη. Δυστυχώς αυτό οφείλεται στην αυξημένη φορολογία, καθώς πέρα από τον υψηλό ΦΠΑ, θα πρέπει να υπολογίσει κανείς το Τέλος Ταξινόμησης, το μεγαλύτερο (συγκριτικά με άλλες χώρες) ποσοστό Φορολογητέας Αξίας και τους Εισαγωγικούς Δασμούς, πέρα από τα υπόλοιπα έξοδα στην διαδικασία μίας εισαγωγής.
Είναι χαρακτηριστικό, πως κατά την περίοδο της κρίσης οι τιμές πώλησης των καινούριων μοτοσυκλετών στην Ελλάδα είχαν σημειώσει πτώση, όμως από την αρχή του έτους η υψηλότερη φορολογία και τα αυξημένα διαδικαστικά κόστη, έχουν επιφέρει αυξήσεις στους τιμοκαταλόγους όλων σχεδόν των εταιριών.
Η τιμή του Africa Twin στην Ελλάδα είναι περίπου χίλια Ευρώ αυξημένη, αναλόγως των εκδόσεων, σε απευθείας αντιπαράθεση με πολλαπλάσια μεγαλύτερες αγορές, όπως της Ιταλίας και της Γερμανίας.
Στον παρακάτω τιμοκατάλογο, ως “Special Colour” εννοείται η τρίχρωμη έκδοση, που κοστολογείται 300 Ευρώ ακριβότερα
Pan (dvs)
02/03/2016, 13:43
Επειδή είστε κακόπιστοι άνθρωποι το μοτομαγκ εξηγεί γιατί η τιμή είναι έτσι.
Η αντιπροσωπεία της Honda ανακοινώνει τις προτεινόμενες τιμές λιανικής που ισχύουν από σήμερα, 1η Μαρτίου 2016, δίνοντας τέλος και στην απορία για την τιμή πώλησης του Africa Twin, που επίσημα δεν είχε οριστεί.
Η αρχική τιμή χωρίς ABS, είναι στα 13.990 Ευρώ, αυξημένη λίγο σχετικά με τον μέσο όρο τιμής πώλησης στην Ευρώπη. Δυστυχώς αυτό οφείλεται στην αυξημένη φορολογία, καθώς πέρα από τον υψηλό ΦΠΑ, θα πρέπει να υπολογίσει κανείς το Τέλος Ταξινόμησης, το μεγαλύτερο (συγκριτικά με άλλες χώρες) ποσοστό Φορολογητέας Αξίας και τους Εισαγωγικούς Δασμούς, πέρα από τα υπόλοιπα έξοδα στην διαδικασία μίας εισαγωγής.
Είναι χαρακτηριστικό, πως κατά την περίοδο της κρίσης οι τιμές πώλησης των καινούριων μοτοσυκλετών στην Ελλάδα είχαν σημειώσει πτώση, όμως από την αρχή του έτους η υψηλότερη φορολογία και τα αυξημένα διαδικαστικά κόστη, έχουν επιφέρει αυξήσεις στους τιμοκαταλόγους όλων σχεδόν των εταιριών.
Η τιμή του Africa Twin στην Ελλάδα είναι περίπου χίλια Ευρώ αυξημένη, αναλόγως των εκδόσεων, σε απευθείας αντιπαράθεση με πολλαπλάσια μεγαλύτερες αγορές, όπως της Ιταλίας και της Γερμανίας.
Στον παρακάτω τιμοκατάλογο, ως “Special Colour” εννοείται η τρίχρωμη έκδοση, που κοστολογείται 300 Ευρώ ακριβότερα
CRF 1000 L AFRICA TWIN 13.990 €
CRF 1000 L AFRICA TWIN Special Colour 14.290 €
CRF 1000 L AFRICA TWIN ABS 14.690 €
CRF 1000 L AFRICA TWIN ABS Special Colour 14.990 €
CRF 1000 L AFRICA TWIN ABS DCT 15.990 €
CRF 1000 L AFRICA TWIN ABS DCT Special Colour 16.290 €
http://www.motomag.gr/news/nea-montela/einai-oristiko-aytes-einai-oi-times-toy-neoy-africa-twin-stin-ellada
Πολλα τα λεφτα.:a28:
Θα έπρεπε να ντρεπονται αμφότεροι μοτομαγκ και χοντα μπανανια, διότι η ανωτερω συλλογιστικη δεν δικαιολογεί την κατά 1000ευ υψηλοτερη τιμη για το DCT.
Πολύ θα το χαρώ κάποιος να κάνει γκρουπ στο Facebook για επίδοξους αγοραστές που σκοπεύουν να αγοράσουν από Ιταλια....
Και κανα χιλιάρικο η ταξινόμηση, πάλι πιο κάτω βγαίνει..
Και κανα χιλιάρικο η ταξινόμηση, πάλι πιο κάτω βγαίνει..
Και πιό πάνω να βγαίνει, αξίζει τον κόπο για όποιον τα εχει να τα δωσει, αρκεί να μαζευτούν καμις 50ρια...
taisteal
02/03/2016, 14:26
Γι'αυτο ειπα σε 5-6 χρονια το τσιμπας απο καφετεριακια και εισαι αρχηγος
Πολλα τα λεφτα για καινουργιο,δεν τα αξιζει κατα τη γνωμη μου
theofilos888
02/03/2016, 15:18
Μετα το τεστ ραιντ ρωτησα για το χρηματοδοτικο. Με 5000 γιουρα μπροστα μενουν χοντρικα 11000. 203 ευρω το μηνα επι 84. 6000 κ κατι σε τοκους. Και 1000 πανω απο την ευρωπη κ ακριβο χρηματοδοτικο. Μηπως να παω εξω μια βολτα;
Αφου ρωτας παιρνεις γνωμες...οι καιροι δυσκολοι και κατσε εκει που εισαι γιατι η κ..λα για την οποιαδηποτε μηψανη φευγει σχετικα γρηγορα αλλα τα χρεη που πνιγουν μενουν και μπορει να σου καταστρεψουν τη ζωη..
Λιγο υπομονη και την αγοραζεις μεταχειρισμενη ..
Μονο οι κατεχοντες μπορουν να κανουν το κεφι τους..οι υπολοιποι να βσζουμε το μυαλο μπροστα απο το κεφι...γιατι ως γνωστο το κεφι και το παθος πληρωνονται και εννοειται οχι μονο σε χρημα..
Συγγνωμη που στην σπαω αλλα καλο ειναι να προσγειωθουμε,για το καλο μας..
lonerider
03/03/2016, 09:39
Το αφρικα το εκανα τεστ ραιντ το σαβατο,πριν απο εμένα το δοκίμασαν δυο παιδιά που είχαν gs1200,όταν επέστρεψαν απο το τεστ και λεγοντας τις εντυπώσεις τους στον μαγαζατορα ο ένας σύνοψη σε οτι το αφρικα είναι το τέλειο gs,και ο άλλος είπε οτι θέλει να αλλάξει το gs γιατί βαρέθηκε να τον αφήνει από προβληματα σε κάθε ταξίδι που έκανε....: )αυτά είπανε,αυτά λέω...εγώ πάντως έμεινα ενθουσιασμένος με το αφρικα
mesastou
04/03/2016, 10:16
Γι'αυτο ειπα σε 5-6 χρονια το τσιμπας απο καφετεριακια και εισαι αρχηγος
Πολλα τα λεφτα για καινουργιο,δεν τα αξιζει κατα τη γνωμη μου
5-6 χρόνια; πολλά λες ... 2 αρκούν νομίζω :) [όμως μέχρι τότε θα έχουν βγει τα μοντέλα 2017, 2018 και θα ξέρουμε και τις διορθωτικές επεμβάσεις της honda και όχι μόνο]
Γι'αυτο ειπα σε 5-6 χρονια το τσιμπας απο καφετεριακια και εισαι αρχηγος
Πολλα τα λεφτα για καινουργιο,δεν τα αξιζει κατα τη γνωμη μου
Μόνο πολλά;;;
Αστρονομικό το ποσό για αφρική
Ktm 990: 100 Nm (74 lbf-ft) @ 6,750 rpm
Africa: 98 Nm (72.3 lb-ft) @ 6,000 rpm
ktm 950: 97 Nm (72 lbf-ft) @ 6,000 rpm
μην με κάνεις να υπερασπίζομαι την honda δεν θέλω...
ζήτω τα ευρωπαικά!!!!!!
:smokin:
:beer:
Εδώ όμως...
http://i239.photobucket.com/albums/ff175/KASUYAHO/12552954_10153889552909596_1412528996178135945_n_1.jpg
http://i239.photobucket.com/albums/ff175/KASUYAHO/11at_smackdown_ktm.jpg
λέει ροπή ΚΤΜ 990 82,4 Nm στις 7200rpm ενώ η ΑΤ ροπή 97.9Nm στις 5500rpm
ΝIKOLTSOS
06/03/2016, 03:22
ας πούμε ναι,
και...??
το point που είναι???
:a014:
amyroukai
06/03/2016, 07:55
Αναλόγως του πως σ'αρέσει να οδηγείς, το ποιντ είναι αυτό που βλέπεις... Η σ'αρέσει η δεν σ'αρέσει ;)
ΝIKOLTSOS
06/03/2016, 08:36
Αναλόγως του πως σ'αρέσει να οδηγείς, το ποιντ είναι αυτό που βλέπεις... Η σ'αρέσει η δεν σ'αρέσει ;)
Ας μην κάνουμε βρακί το θέμα για τις δυναμομετρίσεις (αξιοπιστεία, επαναληψιμότητα) κτλ.
Θα το οδηγήσουμε το Africa.... και θα πάρουμε ένα 990baja...:evil:
Ας μην κάνουμε βρακί το θέμα για τις δυναμομετρίσεις (αξιοπιστεία, επαναληψιμότητα) κτλ.
Θα το οδηγήσουμε το Africa.... και θα πάρουμε ένα 990baja...:evil:
Να προσέξεις μόνο το tps, κάτω τρόμπα συμπλέκτη, πάνω τρομπα συμπλεκτη, idle control servo, τρόμπα νερού, κατανάλωση, χαρτογραφηση καυσιμου, χαρτογραφηση αβανς, εδραση πλαινου σταντ, ελατηρια μπρος-πισω αναρτήσεων (ζυγισμα στο χώμα), ανορθωτή, τρόμπα βενζινης, φίλτρα βενζινης και μηχανικό που θα το πηγαίνεις.
devil's animal
06/03/2016, 10:20
Να προσέξεις μόνο το tps, κάτω τρόμπα συμπλέκτη, πάνω τρομπα συμπλεκτη, idle control servo, τρόμπα νερού, κατανάλωση, χαρτογραφηση καυσιμου, χαρτογραφηση αβανς, εδραση πλαινου σταντ, ελατηρια μπρος-πισω αναρτήσεων (ζυγισμα στο χώμα), ανορθωτή, τρόμπα βενζινης, φίλτρα βενζινης και μηχανικό που θα το πηγαίνεις.
κλαιω...:bawl:
αλλα για να υπερασπιστω λιγο την πορτοκαλι εταιρεια (που δεν το συνηθιζω)...
1ον. το μηχανακι ειναι πανω απο 10 χρονων...με οτι αυτο συνεπαγεται οσον αφορα τις επιδοσεις...
2ον. δεν εχουμε δει ακομα που ποναει το africa και ειναι λογικο να βγαλει καποιες παιδικες ασθενεις...
αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι αν ελευθερωθει με μια ολοσωμη και ενα φιλτρακι, με την ροπη του θα σκαβει βαθυα αυλακια στο χωμα και θα εχει και την δυναμη να σου μακραινει τα χερια στην ασφαλτο...
κλαιω...:bawl:
αλλα για να υπερασπιστω λιγο την πορτοκαλι εταιρεια (που δεν το συνηθιζω)...
1ον. το μηχανακι ειναι πανω απο 10 χρονων...με οτι αυτο συνεπαγεται οσον αφορα τις επιδοσεις...
2ον. δεν εχουμε δει ακομα που ποναει το africa και ειναι λογικο να βγαλει καποιες παιδικες ασθενεις...
αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι αν ελευθερωθει με μια ολοσωμη και ενα φιλτρακι, με την ροπη του θα σκαβει βαθυα αυλακια στο χωμα και θα εχει και την δυναμη να σου μακραινει τα χερια στην ασφαλτο...
Και μένα μ αρέσουν τα πορτοκαλι, εννοεται και αναμένεται. Αλλα ειναι λίγο πονοκέφαλος όπως κι αν το κάνουμε.....
ΝIKOLTSOS
06/03/2016, 13:12
Να προσέξεις μόνο το tps, κάτω τρόμπα συμπλέκτη, πάνω τρομπα συμπλεκτη, idle control servo, τρόμπα νερού, κατανάλωση, χαρτογραφηση καυσιμου, χαρτογραφηση αβανς, εδραση πλαινου σταντ, ελατηρια μπρος-πισω αναρτήσεων (ζυγισμα στο χώμα), ανορθωτή, τρόμπα βενζινης, φίλτρα βενζινης και μηχανικό που θα το πηγαίνεις.
Ξέεεεερω Ξέεεερω...
μόνο τα ευρωπαικά σκορπάνε ρε...
Τα ίδια άκουγα για το 640 ....
354306
354307
και για να έρθω στο <<επίπεδο>> της συζήτησης.... μάντεξε ποια εταιρία σκορπάει κάθε χρόνο στο Dakar..:smokin:
Ξέεεεερω Ξέεεερω...
μόνο τα ευρωπαικά σκορπάνε ρε...
Τα ίδια άκουγα για το 640 ....
354306
354307
και για να έρθω στο <<επίπεδο>> της συζήτησης.... μάντεξε ποια εταιρία σκορπάει κάθε χρόνο στο Dakar..:smokin:
You are preaching to the choir.
ΥΓ
Το Ντακάρ δεν έχει καμία σχέση με την καθημερινη συμβιωση με μια μηχανή.
το διλημμα δεν ειναι αν ειναι καλο το αφρικα...οποιος θελει αυτη τη στιγμη ενα καινουριο μηχανακι, με εγγυηση, κουτα, σαν το 990, παιρνει το αφρικα...
πραγματα οπως καινουργιλα και εγγυηση ελεω κρισης μου φαινεται τα ξεχασαμε...
επισης το αφρικα εχει και καλυτερα φρενα, και πιθανοτατα καλυτερο tc και abs, κατι που ενδιαφερει αρκετο κοσμο, καιει αισθητα λιγοτερο απ οτι φαινεται, και πιθανοτατα οπως ειπε ο ντοκ...δε θα εχει προβληματα...και αν εχει, σιγουρα δε θα σε αφησουν στο δρομο...η συγκριση με το μεταχειρισμενο τωρα δεν εχει νοημα...προδανως καποιος μπορει να κανει την ιδια δουλεια με ενα μεταχειρισμενο 950, η με ενα χτ600 τενερε ακομα πιο φτηνα...
el_hymador
08/03/2016, 09:13
:bawl::bawl::tooth::rotflmao:
el-Gatto
08/03/2016, 11:24
Να προσέξεις μόνο το tps, κάτω τρόμπα συμπλέκτη, πάνω τρομπα συμπλεκτη, idle control servo, τρόμπα νερού, κατανάλωση, χαρτογραφηση καυσιμου, χαρτογραφηση αβανς, εδραση πλαινου σταντ, ελατηρια μπρος-πισω αναρτήσεων (ζυγισμα στο χώμα), ανορθωτή, τρόμπα βενζινης, φίλτρα βενζινης και μηχανικό που θα το πηγαίνεις.
Εδώ κ λίγες μέρες ,κάτι μ'έπιασε (πάλι) και κοιτάω αγγελίες με ΚΤΜ990ADV.
Kαι πρίν λίγο ,άνοιξα αυτό thread.
Κι έρχεσαι εσύ φίλε Αγη...και σε δυό γραμμές...μας ισοπέδωσες. :lol:
Κι όχι τίποτ'άλλο ,αλλά...ξέρω ,οτι ΞΕΡΕΙΣ τί λες......:beer:
Εδώ κ λίγες μέρες ,κάτι μ'έπιασε (πάλι) και κοιτάω αγγελίες με ΚΤΜ990ADV.
Kαι πρίν λίγο ,άνοιξα αυτό thread.
Κι έρχεσαι εσύ φίλε Αγη...και σε δυό γραμμές...μας ισοπέδωσες. :lol:
Κι όχι τίποτ'άλλο ,αλλά...ξέρω ,οτι ΞΕΡΕΙΣ τί λες......:beer:
Θα επερνα το 950 εγώ...το είχες κι εσύ παλιότερα αν θυμάμαι καλά. Και το 990 εδώ που τα λέμε θα έπαιρνα γιατί δεν υπαρχει και κάτι άλλο στα λεφτά αυτά.
Τα πάω πολύ και τα δύο, αλλά και μου την δίνουν ταυτόχρονα λόγω του ότι είναι ημιτελη. Love and hate σχέση...
Να προσέξεις μόνο το tps, κάτω τρόμπα συμπλέκτη, πάνω τρομπα συμπλεκτη, idle control servo, τρόμπα νερού, κατανάλωση, χαρτογραφηση καυσιμου, χαρτογραφηση αβανς, εδραση πλαινου σταντ, ελατηρια μπρος-πισω αναρτήσεων (ζυγισμα στο χώμα), ανορθωτή, τρόμπα βενζινης, φίλτρα βενζινης και μηχανικό που θα το πηγαίνεις.
θα πρόσθετα και καμια 10αριά ακόμα μικρά ή λίγο μεγαλύτερα θεματάκια αλλά το κυριότερο (ειδικά συγκριτικά με το οτιδήπτε άλλο) η συχνότητα που απαιτείται για ρύθμιση βαλβίδων (καπελότα) το οποίο διπλασιάζει (τουλάχιστον) το ετήσιο κόστος συντήρησης
stefanos
08/03/2016, 12:30
η συχνότητα που απαιτείται για ρύθμιση βαλβίδων (καπελότα) το οποίο διπλασιάζει (τουλάχιστον) το ετήσιο κόστος συντήρησης
Αυτό το έχω ακούσει και εγώ αλλά το έχει μετρήσει κανείς μόνος του ή είναι φάμπρικα των συνεργειάδων?
Αυτό το έχω ακούσει και εγώ αλλά το έχει μετρήσει κανείς μόνος του ή είναι φάμπρικα των συνεργειάδων?
θα σε γελάσω για μετρήσεις, αλλά κάθε φορά που το παίρνω ρυθμισμένο έχει μεγάλη διαφορά
96000 χλμ θα εχω σε λιγο καιρο με το χοντα μου,θα παει για μεγαλο σερβις αλλα ρυθμιση βαλβιδων για ΠΡΩΤΗ φορα μπορει να μη θελει..
Το γραφω για να καταλαβει ο φιλος τη μελλοντικη διαφορα στην τσεπη του..
Christos ktm R
08/03/2016, 13:29
εμενα στις 15000 χλμ λυθηκε για βαλβιδες αλλα τσαμπα..ηταν εντος προβλεπομενων διακενων..το ιδιο θα συμβει κ στις 30000χλμ απο οτι βλεπω...Α! κ μεχρι στιγμης δεν μου εχει βγαλει τιποτα απο αυτα που αναφερει ο dr big
εμενα στις 15000 χλμ λυθηκε για βαλβιδες αλλα τσαμπα..ηταν εντος προβλεπομενων διακενων..το ιδιο θα συμβει κ στις 30000χλμ απο οτι βλεπω...Α! κ μεχρι στιγμης δεν μου εχει βγαλει τιποτα απο αυτα που αναφερει ο dr big
οκ έστω οτι δε χρειάτηκαν αλλαγές, ερώτηση: για το άνοιγμα και το μέτρημα τι σε χρέωσε?
basilis p
08/03/2016, 13:55
Και εμενα (KTM 950 ADV 95’) στα 98.500 km που έχω τα μόνα προβλήματα που μου έβγαλε είναι στις 10.000 χλμ κάτω τρόμπα συμπλέκτη (αλλάχθηκε στην εγγύηση), το ίδιο πρόβλημα στα 35.000 χλμ οπότε έβαλα πάνω Oberton και δεν με ξαναενόχλησε. Επίσης στα 60.000 χιλ άλλαξα προληπτικά την τρόμπα νερού. Μέχρι στιγμής δεν μου εχει βγάλει τίποτα από τα άλλα που αναφερει ο dr big
el-Gatto
08/03/2016, 18:14
Αν και είμαστε εκτός θεματος ,να πώ απλά οτι καποια απο αυτά που ανέφερε ο DrBig αφορούν μόνο το 990 και ουχί το 950.
Οσο για την αναγκαιότητα ρύθμισης βαλβίδων κάθε 15000km ,αυτό χρειάζεται να γίνει σε όποιο ΚΤΜ οδηγείται σαν ΚΤΜ.(βλ.Ready2Race)
Αν ο οδηγός του το πηγαίνει χαλαρά ,μπορεί να μην το χαίρεται όπως του πρέπει , αλλά κατα τον έλεγχο πιθανά να μην χρειαστεί κ ρυθμίσεις.
To σημαντικότερο όμως για μένα ,δεν είναι το κόστος του service.
Είναι ότι πολλές φορές πληρώνεις ,χωρίς να γίνεται σωστά αυτό που πρέπει ,ή ενίοτε δεν γίνεται κ καθόλου ,αλλά το πληρώνεις ,κ πληρώνεις μετά κ την ζημιά ,για την οποία ευθύνεται ο μάστορης που πληρωσες ,για να μην βγεί ζημιά....
Τελευταία ,έχω βρεί μπροστά μου πολλά κ σοβαρά θέματα σε lc8 ,τα οποία είχαν όλα ενημερωμένο "βιβλιάριο υγείας" απο εξουσιοδωτημένους "ιατρούς".
Θα επερνα το 950 εγώ...το είχες κι εσύ παλιότερα αν θυμάμαι καλά. Και το 990 εδώ που τα λέμε θα έπαιρνα γιατί δεν υπαρχει και κάτι άλλο στα λεφτά αυτά.
Τα πάω πολύ και τα δύο, αλλά και μου την δίνουν ταυτόχρονα λόγω του ότι είναι ημιτελη. Love and hate σχέση...
Ναι Αγη ,σωστά θυμάσαι ,το 950 είχα.
Σκέφτομαι το 990 ,σαν πιό σύγχρονο κ αναβαθμισμένο σε κάποια σημεία (ΕFI-ABS) με τα προβλήματα που έρχονται βέβαια μαζί τους ,
αλλά κ για τον (λίγο) πιό πολιτισμένο ήχο λειτουργίας του μοτέρ τους ,καθώς και για το χαμηλότερο ύψος σέλας.
Σαφώς κ παίζουν ρόλο κ τα λιγότερα χρόνια κ χλμ τους.
Αλλωστε σε επίπεδο τιμών ,είναι πλέον πολύ κοντά τα 950-990.
el-Gatto
08/03/2016, 18:24
Και κάτι εντός θέματος.
Το είδα σήμερα ζωντανό ,κατα τύχη ,γιατί αποφεύγω να πετύχει.:lol:
Στο κοκκινο τρικολόρε ,και φόυλ έξτρα τούμπαν ,μέχρι και 3πλέτα βαλιτσες είχε πάνω.
Ομορφο είναι απο κοντά (για γιαμπάν) αλλα΄κ πάλι υπολείπεται σχεδιαστικά των Ευρωπαϊκών.(προσωπική εκτίμηση)
Δεν μου άρεσε το χρυσό των καλαμιών του μπροστινού(πολύ έντονο χρυσό-κίτς)
Επίσης δεν μου άρεσε το φινίρισμα του κουστουμιού.
Το μηχανάκι που είδα δεν είχε ούτε 1000χλμ ,και στο τεπόζιτο ,εκεί που ακουμπούν τα γόνατα ,είχε γεμίσει αμυχές απο την τριβή με το παντελόνι του οδηγού.
Δεν έχω σκοπό να το δοκιμάσω ,γιατί ποτέ δεν δοκιμάζω κάτι που δεν έχω σκοπό ή δυνατότητα να αποκτήσω.
Πάντως ,αν κ μου αρέσει πολύ (για γιαμπάν) ,ακόμα κ να τα'χα ,15000 ΔΕΝ νομίζω να τα δινα.
Θα πήγαινα σίγουρα για 1190.
Μέχρι 13000 θα το σκεφτόμουν σοβαρά.
But ,that's just me....κατα τ'άλλα ,το μηχανάκι θα πουλήσει....τρελλά.
amyroukai
08/03/2016, 20:12
Και τελευταίοι και καταϊδρωμένοι, οι έλληνες δοκιμάζουν το άφρικα...
http://www.motomag.gr/news/nea-montela/africa-twin-dynamometrisame
354568
Στην ζυγαριά του περιοδικού, η έκδοση του Africa χωρίς το DCT κιβώτιο έδειξε 229,5 κιλά με πλήρως γεμάτο ρεζερβουάρ και κατανομή στους άξονες: 49,7% πίσω και 50,3 εμπρός.
Η DCT έκδοση ζυγίστηκε ακριβώς δέκα κιλά και πεντακόσια γραμμάρια περισσότερο από την απλή, που σημαίνει ότι σχεδόν ταυτίζεται με τα νούμερα που ανακοινώνει η ίδια η Honda. Ducati, KTM και Honda, είναι από τις εταιρίες που ανακοινώνουν νούμερα πολύ κοντά στην πραγματικότητα, σε ότι αφορά τα κιλά... Οπότε 240 κιλά για το Africa Twin DCT και ελάχιστα μεγαλύτερη κατανομή στον πίσω άξονα με 50,2% πίσω και 49,8% εμπρός
Στο δυναμόμετρο η Africa Twin έδειξε 86,24 ίππους στις 7.600 στροφές και 9,34kg.m ροπής στις 5.600 στροφές
Έχουμε δει αρκετές συζητήσεις στο internet που συγκρίνουν το KTM 990 με το νέο Africa Twin, ωστόσο δεν συμφωνούμε με την λογική αυτή, καθώς οι δύο μοτοσυκλέτες δεν είναι άμεσα συγκρίσιμες. Φυσικά μπορείς και με τις δύο να κάνεις τα ίδια πράγματα και τις ίδιες διαδρομές, όμως όσο διευρύνεις τα πλαίσια της συζήτησης, αυτό ισχύει λίγο-πολύ για όλες τις μοτοσυκλέτες. Τόσο απλά. Παρόλο αυτά αντιλαμβανόμαστε το ενδιαφέρον για την σύγκριση με το 990 οπότε θα θυμίσουμε και την δική του δυναμομέτρηση: 97,14 ίππους στον τροχό και 8,24Kg.m ροπής. Ωστόσο η διαφορά με το Africa είναι γιατί το 990 ανεβάζει 2.000 στροφές περισσότερες, μέχρι τις 7.000 στροφές το Africa είναι 15-20% παντού δυνατότερο, ενώ σε όλη την διάρκεια έχει μεγαλύτερη ροπή.
Μανολης67
08/03/2016, 20:18
Ωστόσο η διαφορά με το Africa είναι γιατί το 990 ανεβάζει 2.000 στροφές περισσότερες, μέχρι τις 7.000 στροφές το Africa είναι 15-20% παντού δυνατότερο, ενώ σε όλη την διάρκεια έχει μεγαλύτερη ροπή.
Τα ίδια ακριβώς στην δυναμομέτρηση του moto με ΧΤ 660 και KTM 620...
to 660 δυνατότερο παντού μέχρι της 7.200 του κοφτη..μετά το 620...υπερτερουσε..
σύμπτωση?
XLGeorge
08/03/2016, 23:06
Να προσέξεις μόνο το tps, κάτω τρόμπα συμπλέκτη, πάνω τρομπα συμπλεκτη, idle control servo, τρόμπα νερού, κατανάλωση, χαρτογραφηση καυσιμου, χαρτογραφηση αβανς, εδραση πλαινου σταντ, ελατηρια μπρος-πισω αναρτήσεων (ζυγισμα στο χώμα), ανορθωτή, τρόμπα βενζινης, φίλτρα βενζινης και μηχανικό που θα το πηγαίνεις.
Αυτη ειναι και η αντιληψη που κυριαρχει σε καποια αγγλοφωνα φορουμ για το 990, οτι δηλ. ειναι uneven, φανταστικο/μοναδικο σε καποια πραγματα και ..a pain in the ass σε αλλα. Φανταζομαι ο αποτομος ψεκασμος χαμηλα παει στο "χαρτογραφηση καυσιμου". Και δεν αναφερεται και η αναγκη για σχετικα συχνα σερβις πχ βαλβιδες, και η δυσκολια/χρονοβορα διαδικασια να του βαλει κανεις χερι μονος του.
XLGeorge
08/03/2016, 23:19
Επίσης δεν μου άρεσε το φινίρισμα του κουστουμιού.
Το μηχανάκι που είδα δεν είχε ούτε 1000χλμ ,και στο τεπόζιτο ,εκεί που ακουμπούν τα γόνατα ,είχε γεμίσει αμυχές απο την τριβή με το παντελόνι του οδηγού.
Δεν έχω σκοπό να το δοκιμάσω ,γιατί ποτέ δεν δοκιμάζω κάτι που δεν έχω σκοπό ή δυνατότητα να αποκτήσω.
Πάντως ,αν κ μου αρέσει πολύ (για γιαμπάν) ,ακόμα κ να τα'χα ,15000 ΔΕΝ νομίζω να τα δινα.
Θα πήγαινα σίγουρα για 1190.
Μέχρι 13000 θα το σκεφτόμουν σοβαρά.
But ,that's just me....κατα τ'άλλα ,το μηχανάκι θα πουλήσει....τρελλά.
Κωστα για το φινιρισμα ταγραψα, το σχεδον 10χρονο Τρανσαλπ 650 που χρησιμοποιω καθε μερα και εχει φαει χρονια εξω εχοντας κυκλοφορησει χειμωνες με αλατια ειχε καλυτερο φινιρισμα οταν ταβαλα διπλα-διπλα.
Στην Ελλαδα δε νομιζω οτι θα πουλησει τρελλά λογω καταστασης και τιμης. Αλλα στο Νησι πουλαει ηδη αρκετα, φανταζομαι και στην υπολοιπη βορεια Ευρωπη. Για παραδειγμα, η τιμη Γαλλιας για το τρικολορ ABS με κεντρικο σταντ ειναι 13500€ και για καποιον που ξερει γιατι το παιρνει/θελει, νομιζω οτι αυτη η τιμη ειναι αρκετα λογικη γι'αυτα που προσφερει το μηχανακι.
καλα με λασπουριες και πετρες δεν ειανι απιθανο να σπασει...και παλι καλα...γιατι αν δε σπασει ερχεται τουμπα
el-Gatto
09/03/2016, 00:53
Ναι ,σίγουρα ,μπορεί να συμβεί ,αλλα΄όταν λανσάρεις ένα νεο μοντέλο με ατού τις χωμάτινες διελεύσεις ,πρέπει να έχεις φροντίσει σχεδιαστικά ,ώστε να ΜΗΝ συμβεί !!!
Και το είχαμε συζητήσει αυτό πολύ πιό πίσω.
Tο είχε επισημάνει κ ο XLGeorge στα DON'T like.
Kαι επειδή σήμερα που το είδα από κοντα ,έσκυψα και είδα το κάτω μέρος της κάτω τιμονόπλακας...ΔΕΝ έχει αναμονές (4άδα οπών με σπείρωμα) για να βάλει κάποιος ψηλό φτερό.
Ομορφα....
Παντως βλεποντας τη δυναμομετρηση, ο κινητηρας αποδιδει ΑΚΡΙΒΩΣ σαν διβαλβιδο αεροψυκτο 1000αρι ντουκατι...well played honda χαχαχαψα
Specialized
09/03/2016, 09:02
Κωστα για το φινιρισμα ταγραψα, το σχεδον 10χρονο Τρανσαλπ 650 που χρησιμοποιω καθε μερα και εχει φαει χρονια εξω εχοντας κυκλοφορησει χειμωνες με αλατια ειχε καλυτερο φινιρισμα οταν ταβαλα διπλα-διπλα.
Στην Ελλαδα δε νομιζω οτι θα πουλησει τρελλά λογω καταστασης και τιμης. Αλλα στο Νησι πουλαει ηδη αρκετα, φανταζομαι και στην υπολοιπη βορεια Ευρωπη. Για παραδειγμα, η τιμη Γαλλιας για το τρικολορ ABS με κεντρικο σταντ ειναι 13500€ και για καποιον που ξερει γιατι το παιρνει/θελει, νομιζω οτι αυτη η τιμη ειναι αρκετα λογικη γι'αυτα που προσφερει το μηχανακι.
Εγώ πάλι γιατί το είδα στο Σαρακάκη και μου φάνηκε πολύ ποιοτικό; Είχε ένα άσπρο τρικολόρ κι ένα σε ασημί.
amyroukai
09/03/2016, 10:03
Ακόμα μια μέτρηση.
http://www.bikeit.gr/test-bikes/on-off-test/honda-test-on-off/8137-test-on-off-2016-honda-crf1000l-africa-twin-dinamometrisi.html
Ίδια με του Μοτό.
ΝIKOLTSOS
09/03/2016, 19:21
Με αυτά τα μηχανάκια (Africa, 660tenere) γουστάρω γιατί προσπαθούν να την πέσουν σε μηχανάκια που έκανε η ΚΤΜ πριν μια 10ετία τουλάχιστον...
Και όταν τα οδηγάς καταλαβαίνεις ότι δεν <<μπορούν>> τα παιδιά...
(βασικά δεν θέλουν.... γιατί δεν είναι κανένα μαγαζάκι σαν την ΚΤΜ, έχουν άλλου στόχους... και ο λόγος λέγετε artificial intelligence και asimo = μέλλον)
Στο θέμα μας,
Service στο σασμαν κάθε πότε θέλει το dct....
amyroukai
09/03/2016, 19:28
Το θέμα μας είναι κάθε πότε θέλει σέρβις το κιβώτιο...;
Ή για το αν μπορεί ή δεν μπορεί η χόντα να φτιάξει "αγωνιστικό" μηχανάκι και να το βγάλει για πώληση; Τουλάχιστον αστεία σκέψη, όλα τα μεγάλα εργοστάσια μπορούν.
Το ότι τα μηχανάκια που αναφέρεις είναι μέλη κατηγοριών τις οποίες άφησε χωρίς εκπρόσωπο η ΚΤΜ για όποιο λόγο, τα μειώνει σε κάτι;
Σόρι Νικόλτσε, αλλά πορτοκαλί γυαλιά φοράς :lol:
Και εμμένεις σε ένα ζήτημα το οποίο απαντήθηκε πολλάκις ήδη :)
stefanos
09/03/2016, 19:41
Τι service να θέλει ένα κιβώτιο...:confused:
ΝIKOLTSOS
09/03/2016, 19:43
Ωραία αντι να γραφείς 8 σειρές
(και παραφράζεις και αυτά που γράφω γιατί, είπα δεν θέλει και όχι δεν μπορεί...
δεν το μείωσα... μου αρέσει και είπα μπράβο όταν πολλοι λέγατε ότι θα σέρνεται μην με κάνεις να βρω το post...),
μπορείς να μου πεις πότε θα θέλει service το dtc...?
σοβαρά ρωτάω...
Ούτε για καζούρα ρωτάω ούτε για τίποτα...
Έχετε διβάσει κάτι? δεν είχα ποτέ τέτοιο κιβώτιο και δεν έχω ιδέα πως ζεις μαζί του.
:beer:
stefanos
09/03/2016, 19:47
δεν είχα ποτέ τέτοιο κιβώτιο και δεν έχω ιδέα πως ζεις μαζί του.
:beer:
Και κανένας άλλος ....
Το 13 νομίζω το βγάλαν πρώτη φορά σε "αγροτικό" στην Αμερική (αυτά τα μηχανάκια 4χ4)
και στην οικογένεια nc-integra μετά (άρα μακροχρόνια δεδομένα δεν έχουμε).
amyroukai
09/03/2016, 20:00
Με συγχωρείς για την παρανόηση, αλλά μετά τόσες σελίδες φιλικών πειραγμάτων... :bawl:
Με έβαλες και έψαχνα με το γκουγκλ αν έχει κάποια "ιδιαίτερη" διαδικασία το DCT αλλά πέρα από ένα έξτρα φίλτρο λαδιού δεν βρήκα κάτι άλλο. Οπότε μάλλον δεν ασχολείσαι, πλην περίπτωσης που μπορεί να χρειαστεί reset (στα πρώτα NC700 είχε κάποια θεματάκια μάλλον το λογισμικό).
lonerider
09/03/2016, 20:43
Και κανένας άλλος ....
Το 13 νομίζω το βγάλαν πρώτη φορά σε "αγροτικό" στην Αμερική (αυτά τα μηχανάκια 4χ4)
και στην οικογένεια nc-integra μετά (άρα μακροχρόνια δεδομένα δεν έχουμε).
Γιατί τα vfr του 10 δεν ειχαν dtc?
stefanos
09/03/2016, 21:39
Γιατί τα vfr του 10 δεν ειχαν dtc?
Ναι ...λάθος μου.:beer:
Με αυτά τα μηχανάκια (Africa, 660tenere) γουστάρω γιατί προσπαθούν να την πέσουν σε μηχανάκια που έκανε η ΚΤΜ πριν μια 10ετία τουλάχιστον...
Και όταν τα οδηγάς καταλαβαίνεις ότι δεν <<μπορούν>> τα παιδιά...
(βασικά δεν θέλουν γιατί δεν είναι κανένα μαγαζάκι σαν την ΚΤΜ, έχουν άλλου στόχους... και ο λόγος λέγετε artificial intelligence και asimo = μέλλον)
Στο θέμα μας,
Service στο σασμαν κάθε πότε θέλει το dct....
ναι ειδικα για το Africa το παλιο πετυχες διανα!!!
η ΚΤΜ πριν μια 30ετία τι εφτιαχνε??:lol:
lonerider
09/03/2016, 23:05
ναι ειδικα για το Africa το παλιο πετυχες διανα!!!
η ΚΤΜ πριν μια 30ετία τι εφτιαχνε??:lol:
Τυπε διαβάζω εδώ μέσα τι γράφουνε και μου έχει φύγει το κλαπετο από τις παπαριές. ...αλλά τι να πεις? Άσε τα παιδιά να εκτωνονονται:)
ΝIKOLTSOS
10/03/2016, 01:56
ναι ειδικα για το Africa το παλιο πετυχες διανα!!!
η ΚΤΜ πριν μια 30ετία τι εφτιαχνε??:lol:
Έχεις δίκαιο...
η ktm δεν είχε τίποτα ανάλογο.... ή τουλάχιστον δεν ξέρω, γιατί τότε δεν υπήρχα σαν σκέψη
Αλλά όταν έλεγα πόσο μπροστά ήταν τοτε το Africa, ένας παλιός άρχισε να γελάει και ο λόγος είναι ο παρακάτω...
354641
Αλλά θα μας πεί ο Lonerider,
Τυπε διαβάζω εδώ μέσα τι γράφουνε και μου έχει φύγει το κλαπετο από τις παπαριές. ...αλλά τι να πεις? Άσε τα παιδιά να εκτωνονονται:)
μάθε μας φωτείνε φωστήρα... εμάς τους παπάρες...
pipe_smoker
10/03/2016, 04:21
Τέλος με τις προσωπικές επιθέσεις γιατί θα πέσει τσεκούρι:smokin:
notakos600
10/03/2016, 07:36
Για μοτοσυκλέτες μιλάμε ή για ομάδες;
Έλεος...
lonerider
10/03/2016, 09:15
Έχεις δίκαιο...
η ktm δεν είχε τίποτα ανάλογο.... ή τουλάχιστον δεν ξέρω, γιατί τότε δεν υπήρχα σαν σκέψη
Αλλά όταν έλεγα πόσο μπροστά ήταν τοτε το Africa, ένας παλιός άρχισε να γελάει και ο λόγος είναι ο παρακάτω...
354641
Αλλά θα μας πεί ο Lonerider,
μάθε μας φωτείνε φωστήρα... εμάς τους παπάρες...σιγά μην ασχοληθώ με τα κοληματα του κάθε ενος εδώ μέσα..
RaGe_Raptor
10/03/2016, 09:30
Μην ασχολείστε με μαλακίες. Μόνο εγώ είμαι ερωτευμένος με όλα τα μηχανάκια ρπστμ; Πίς :a15::a15:354648
Μην ασχολείστε με μαλακίες. Μόνο εγώ είμαι ερωτευμένος με όλα τα μηχανάκια ρπστμ; Πίς :a15::a15:354648
Έτσι πρέπει να είναι ο πραγματικός λάτρης της μηχανοκίνησης. (Δεχόμαστε και τα Ιταλικά, ελάτε όπως είστε με τα λάδια σας :D )
GiorgosLa
10/03/2016, 11:08
Μην ασχολείστε με μαλακίες. Μόνο εγώ είμαι ερωτευμένος με όλα τα μηχανάκια ρπστμ; Πίς :a15::a15:354648
Έτσι. Όλα έχουν κάτι να σου δώσουν, και όλα με κάτι θα σε κάνουν να γκρινιάξεις. (Έστω και κρυφά) :)
ΝIKOLTSOS
12/03/2016, 22:38
http://www.africanqueens.de/Umbau/africa_twin_crf1000l.html
:a014: :a014:
ΝIKOLTSOS
13/03/2016, 00:02
Ρε μόνο τα KTM χαλάνε...
354796
http://www.africatwinforum.com/forum/113-honda-crf1000l-africa-twin-general-discussion-forum/4617-warning-dct-riders-do-not-ride-if-you-have-sticky-left-switchgear.html
ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ AFRICA
(το φωνάζω γιατί ο καθένας....)
:beer:
Έτσι πρέπει να είναι ο πραγματικός λάτρης της μηχανοκίνησης. (Δεχόμαστε και τα Ιταλικά, ελάτε όπως είστε με τα λάδια σας :D )
:D:rotflmao:
Ρε μόνο τα KTM χαλάνε...
354796
http://www.africatwinforum.com/forum/113-honda-crf1000l-africa-twin-general-discussion-forum/4617-warning-dct-riders-do-not-ride-if-you-have-sticky-left-switchgear.html
ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ AFRICA
(το φωνάζω γιατί ο καθένας....)
:beer:
Τι δεν καταλαβαίνεις;;;; μολις εφθασε στο σπιτι του η παραγγελια του ανθρωπου για το νέο του μηχανακι...χα,χα,χα,χα,χα,..
ΝIKOLTSOS
13/03/2016, 10:43
Έτσι όπως το περιγράφει....
ένα φαινομενικά <<μικρό>> πρόβλημα, ο μάστορας το έκανε τεράστιο....
μμμμ τι μου θυμίζει???
τι μου θυμίζει??
:confused:
amyroukai
13/03/2016, 12:30
Το να χαλάνε οι διακόπτες από νερό δεν είναι ακριβώς "μικρό" πρόβλημα.
Το να χαλάνε οι διακόπτες από νερό δεν είναι ακριβώς "μικρό" πρόβλημα.
Χμμμ... Όντως.... Και η μηχανή ουσιαστικά ανεξέλεγκτη να κάνει τα δικά της... Πολύ επικίνδυνο... Κι ένας άλλος παρακάτω έγραψε για ένα nc750 με DCT...ακομα και μεμονωμένο περιστατικό να ήταν, η περιγραφή της συμπεριφοράς της μηχανής είναι ανατρίχιαστικη... ΔΕΝ έπρεπε να γίνει σε καμία περίπτωση...
amyroukai
13/03/2016, 14:34
Και στα χειροκίνητα έλεγαν πως κάνει ζημιά το νερό. Εκεί τουλάχιστον δεν είναι τόσο άσχημα, άντε πες να μείνεις χωρίς κόρνα; Κουταμάρα πάντως.
παιδικες ασθενειες...υπομονή...
amyroukai
13/03/2016, 19:35
παιδικες ασθενειες...υπομονή...
Η ΒΜW με το ίδιο πρόβλημα στα GS έκανε καιρό να βρει λύση.
Είναι απίθανη ανοησία να μην έχεις τέτοια χαζά στα πάμφτηνα 125άρια και να βγαίνουν σε "ναυαρχίδες".
Ναι..το πρόβλημα ειδικα με τις σοιμπλε τοσα χρονια ηταν μονο οι διακοπτες, όλα τα αλλα τα εχει λυσει...μανα μου μαντζουρανα μου...
Ναι..το πρόβλημα ειδικα με τις σοιμπλε τοσα χρονια ηταν μονο οι διακοπτες, όλα τα αλλα τα εχει λυσει...μανα μου μαντζουρανα μου...
Ρε συ ζοπα η πρώτη αφρικα γέρασε και πέθανε με τις παιδικές της ασθένειες, τι λες τώρα?
το να γερασε ολοι το ξερουμε αλλα δεν πεθανε γιατι τις βλέπουμε παντου και μαλιστα πολλες είναι σε ιδαιτερα καλη κατασταση παρολο που εχουν σταματησει να παραγονται τοσα πολλα χρονια...και θα συνεχιζουν οι παλιες αφρικα να είναι σημα κατατεθεν για ακομα περισσοτερο καιρο για ολους τους λογους που εχουν αναλυθει...
Τωρα επι του προκειμενου εδώ θα δειξει αν οι γιαπωνέζοι μαθαινουν από τα λαθη τους η θα εξακολουθησουν να είναι ισχυρογνώμονες ως συνηθως..αν κρινω βεβαια από την τιμη των νεων αφρικα μαλλον δεν μπορούμε να ειμαστε αισιοδοξοι..τι να κανουμε ο καθενας με τα ελαττωματα του..
το να γερασε ολοι το ξερουμε αλλα δεν πεθανε γιατι τις βλέπουμε παντου και μαλιστα πολλες είναι σε ιδαιτερα καλη κατασταση παρολο που εχουν σταματησει να παραγονται τοσα πολλα χρονια...και θα συνεχιζουν οι παλιες αφρικα να είναι σημα κατατεθεν για ακομα περισσοτερο καιρο για ολους τους λογους που εχουν αναλυθει...
Τωρα επι του προκειμενου εδώ θα δειξει αν οι γιαπωνέζοι μαθαινουν από τα λαθη τους η θα εξακολουθησουν να είναι ισχυρογνώμονες ως συνηθως..αν κρινω βεβαια από την τιμη των νεων αφρικα μαλλον δεν μπορούμε να ειμαστε αισιοδοξοι..τι να κανουμε ο καθενας με τα ελαττωματα του..
Το παλιό άφρικα αν οδηγείτε σαν 750, δηλαδή με ταχύτητες 140+, στις 100.000 Km (και πολλά λέω), καίει μισό λίτρο λάδι στα 1000km. Γι αυτό οι περισσότεροι δεν περνάνε τα 120-130 σε ταξίδι. Για ενα τόσο ψόφιο μοτέρ θα περίμενα περισσότερα σε θέματα αξιοπιστίας. Το τρανσάλπ 650 είναι με διαφορά πολύ πιο αξιόπιστο και ΔΕΝ καιει λάδια. Αλλά ζούσε πάντα στην σκια του "θρύλου",μην πω τώρα καμμιά ασχημη κουβέντα για τον "θρύλο".
Τώρα για το καινούργιο ας περιμένουμε λίγο ακόμα, είναι πολύ πιθανό να βγάλει παιδικές ασθένειες, μιλάμε για εντελώς καινούργιο μοτέρ και καινούργια ηλεκτρονικά. Τα οποία ηλεκτρονικά τα κατασκευάζει η honda ή υπάρχουν ανεξάρτητοι κατασκευαστές;
Το θέμα με τα ηλεκτρονικά είναι σοβαρό. Αλλο να μένει το μηχανάκι και άλλο να κάνει ότι γουστάρει, αυτό είναι δολοφονικό.
amyroukai
14/03/2016, 09:53
Το πρόβλημα δεν είναι "ηλεκτρονικό" είναι καθαρά ηλεκτρικό, ένας κακοσχεδιασμένος ή κακοκατασκευασμένος διακόπτης που βραχυκυκλώνοντας μπερδεύει το σύστημα. Βέβαια, θα έπρεπε να έχει "ασφάλειες" στο λογισμικό για να προλαμβάνει τέτοια χαζά, αλλά λέμε τώρα. Η πηγή του κακού είναι "εύκολη" στη διόρθωση. Και μιά που δεν έχει ακουστεί κάτι τέτοιο για VFR/NC/Integra φαντάζομαι ότι δεν θα είναι δύσκολη η αλλαγή των διακοπτών με μιά ανάκληση (αν αποδειχτεί μαζικό και όχι ζήτημα μιάς παρτίδας πχ).
SHOOTER045
14/03/2016, 10:01
Το παλιό άφρικα αν οδηγείτε σαν 750, δηλαδή με ταχύτητες 140+, στις 100.000 Km (και πολλά λέω), καίει μισό λίτρο λάδι στα 1000km. Γι αυτό οι περισσότεροι δεν περνάνε τα 120-130 σε ταξίδι. Για ενα τόσο ψόφιο μοτέρ θα περίμενα περισσότερα σε θέματα αξιοπιστίας. Το τρανσάλπ 650 είναι με διαφορά πολύ πιο αξιόπιστο και ΔΕΝ καιει λάδια. Αλλά ζούσε πάντα στην σκια του "θρύλου",μην πω τώρα καμμιά ασχημη κουβέντα για τον "θρύλο".
Τώρα για το καινούργιο ας περιμένουμε λίγο ακόμα, είναι πολύ πιθανό να βγάλει παιδικές ασθένειες, μιλάμε για εντελώς καινούργιο μοτέρ και καινούργια ηλεκτρονικά. Τα οποία ηλεκτρονικά τα κατασκευάζει η honda ή υπάρχουν ανεξάρτητοι κατασκευαστές;
Το θέμα με τα ηλεκτρονικά είναι σοβαρό. Αλλο να μένει το μηχανάκι και άλλο να κάνει ότι γουστάρει, αυτό είναι δολοφονικό.
Έχεις απόλυτο δίκιο για το παλιό Άφρικα και το ΤΑ
Τωρα για το καινούργιο νομιζω τα καινούργια πρώτα μηχανακια πρώτης κυκλοφορίας(Άφρικα, ΜΤ)που βγαλανε η θα βγάλουν παιδικές ασθένειες, η λογική λέει το δεύτερης γενιάς που οι περισότερες παιδικές ασθένειες εξαλειφονται
ενώ το ΤΑ με ελιγμούς μαστόδοντου, αθλια φρενα και επιδοσεις παπιου και λιγα λεω, αδικηθηκε το καυμενο...ας μην αρχισουμε αυτή τη κουβεντα γιατι εκνευρίζομαι για να γραφω για το ΤΑ, την μεγαλυτερη παπατα εβερ της χοντα και ξεφευγουμε από το θεμα μας ...
Αν οντως η επισημη χοντα δεν επιλυσει το θεμα με το νέο αφρικα κακο του κεφαλιου της και φυσικα δεν θα δικαιουμαστε να γραφουμε μονο για την αναξιοπιστια των Σοιμπλε..
SHOOTER045
14/03/2016, 10:30
ενώ το ΤΑ με ελιγμούς μαστόδοντου, αθλια φρενα και επιδοσεις παπιου και λιγα λεω, αδικηθηκε το καυμενο...ας μην αρχισουμε αυτή τη κουβεντα γιατι εκνευρίζομαι για να γραφω για το ΤΑ, την μεγαλυτερη παπατα εβερ της χοντα και ξεφευγουμε από το θεμα μας ...
Αν οντως η επισημη χοντα δεν επιλυσει το θεμα με το νέο αφρικα κακο του κεφαλιου της και φυσικα δεν θα δικαιουμαστε να γραφουμε μονο για την αναξιοπιστια των Σοιμπλε..
Για τα φρένα του 650 ΤΑ μπορείς να πεις οτι θες.
Για του 700 όχι.
Αν το ΤΑ έχει ελιγμούς μαστόδοντου μάλλον δεν το εχεις οδηγήσει
Και όντως το ΤΑ έμεινε παντα στην σκιά του Άφρικα.
Αν το 700 είχε μια έκτη και λιγα άλογα παραπάνω νομιζω οτι δεν θα μιλούσαμε καν για το VSTROM.
Ενιγουει στο θέμα μάς.
Δεν είναι λογικό καινούργια μηχανάκια με την σημερινή πρόοδο και εξέλιξη να παρουσιάζουν τέτοια χαζα προβλήματα
Το παλιό άφρικα αν οδηγείτε σαν 750, δηλαδή με ταχύτητες 140+, στις 100.000 Km (και πολλά λέω), καίει μισό λίτρο λάδι στα 1000km. Γι αυτό οι περισσότεροι δεν περνάνε τα 120-130 σε ταξίδι. Για ενα τόσο ψόφιο μοτέρ θα περίμενα περισσότερα σε θέματα αξιοπιστίας. Το τρανσάλπ 650 είναι με διαφορά πολύ πιο αξιόπιστο και ΔΕΝ καιει λάδια. Αλλά ζούσε πάντα στην σκια του "θρύλου",μην πω τώρα καμμιά ασχημη κουβέντα για τον "θρύλο".
Τώρα για το καινούργιο ας περιμένουμε λίγο ακόμα, είναι πολύ πιθανό να βγάλει παιδικές ασθένειες, μιλάμε για εντελώς καινούργιο μοτέρ και καινούργια ηλεκτρονικά. Τα οποία ηλεκτρονικά τα κατασκευάζει η honda ή υπάρχουν ανεξάρτητοι κατασκευαστές;
Το θέμα με τα ηλεκτρονικά είναι σοβαρό. Αλλο να μένει το μηχανάκι και άλλο να κάνει ότι γουστάρει, αυτό είναι δολοφονικό.
+750
Για τα φρένα του 650 ΤΑ μπορείς να πεις οτι θες.
Για του 700 όχι.
Αν το ΤΑ έχει ελιγμούς μαστόδοντου μάλλον δεν το εχεις οδηγήσει
Και όντως το ΤΑ έμεινε παντα στην σκιά του Άφρικα.
Αν το 700 είχε μια έκτη και λιγα άλογα παραπάνω νομιζω οτι δεν θα μιλούσαμε καν για το VSTROM.
Ενιγουει στο θέμα μάς.
Δεν είναι λογικό καινούργια μηχανάκια με την σημερινή πρόοδο και εξέλιξη να παρουσιάζουν τέτοια χαζα προβλήματα
Μιλαω μονο για το 650 ΤΑ και μετα από 3,5 χρονια προβληματικης( όχι σε θεμα βλαβων) συνυπαρξης μαζι του ελπιζω να εχω τουλάχιστον το δικαιωμα της γνωμης μου..στα αλλα συμφωνω απολυτα μαζι σου, ειδικα για το ΤΑ700..
Δεν είναι λογικό καινούργια μηχανάκια με την σημερινή πρόοδο και εξέλιξη να παρουσιάζουν τέτοια χαζα προβλήματα
+656
Ασε που να εχεις δωσει 15κ και να εχεις να αντιμετωπισεις προβληματα (εν δυναμει δολοφονικα) που προκαλουνται απο τετοιες παπαριες....:a018:
stefanos
14/03/2016, 13:52
Όσο περισσότερο προσθέτουμε υποσυστήματα τόσο περισσότερο αυξάνονται οι πιθανότητες βλάβης.
Στο επίπεδο ηλεκτρολογικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού που έχουν φτάσει τα τοπ μηχανάκια στις μέρες μας
η βλάβη δεν είναι απλά πιθανότητα αλλά βεβαιότητα. :)
lonerider
14/03/2016, 13:54
Όλοι το περιμένατε με το δάχτυλο στην σκανδάλη έτοιμοι να το πυροβολήσετε. .... :lol:
taisteal
14/03/2016, 13:54
Όσο περισσότερο προσθέτουμε υποσυστήματα τόσο περισσότερο αυξάνονται οι πιθανότητες βλάβης.
Στο επίπεδο ηλεκτρολογικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού που έχουν φτάσει τα τοπ μηχανάκια στις μέρες μας
η βλάβη δεν είναι απλά πιθανότητα αλλά βεβαιότητα. :)
Αυτο.
SHOOTER045
14/03/2016, 13:58
Όλοι το περιμένατε με το δάχτυλο στην σκανδάλη έτοιμοι να το πυροβολήσετε. .... :lol:
Δεν χρειάζεται
Κάποια αυτό πυροβολούνται
taisteal
14/03/2016, 14:17
Εννοείς το αφρικα:)?
Εννοω καθε μοντελο που ειναι φορτωμενο με ηλεκτρονικα και ηλεκτρικα μπλιμπλικια,ειναι φυσικο και επομενο
να εχει βλαβες.
Οτι ειπε ο Στεφανος
lonerider
14/03/2016, 14:19
Δεν χρειάζεται
Κάποια αυτό πυροβολούνται
Εννοείς το αφρικα:)?
lonerider
14/03/2016, 14:19
Εννοω καθε μοντελο που ειναι φορτωμενο με ηλεκτρονικα και ηλεκτρικα μπλιμπλικια,ειναι φυσικο και επομενο
να εχει βλαβες.
Οτι ειπε ο Στεφανος
Σορυ λάθος παράθεση εκανα:)
Δεινόσαυρος
14/03/2016, 16:36
Βέβαια, θα έπρεπε να έχει "ασφάλειες" στο λογισμικό για να προλαμβάνει τέτοια χαζά, αλλά λέμε τώρα.
Aν και πιστεύω στα λογισμικά και στις νέες δυνατότητες που προσφέρουν, πολύ φοβάμαι οτι τσαπατσουλιές και βιασύνες στην εκτέλεση τελικά δεν θα βγουν σε καλό. Κανονικά το όποιο λογισμικό θα έπρεπε να είναι Open Source, να μπορούμε να βλέπουμε τι μ@λκιες κάνουν, και ακόμα και να τις φτιάχνουμε...
Αλλά δε σφάξανε που θα σε αφήσουν να δεις τα χάλια τους (εμπορικά μυστικά και καλά).
Ίσως κάποια μέρα να φτάσουμε και εκέι - fingers crossed - αλλά στην πορεία θα έχει γέλιο.
Δεν είναι λογικό καινούργια μηχανάκια με την σημερινή πρόοδο και εξέλιξη να παρουσιάζουν τέτοια χαζα προβλήματα
Φαντάζομαι λέγοντας «λογικό» εννοείς αποδεκτό, αν ναι, συφωνώ απόλυτα. Δυστυχώς με την βλακεία που μας δέρνει όμως, είναι λογικότατο. Θα ήταν άξιο απορίας αν δεν συνεβαινε.
SHOOTER045
14/03/2016, 17:14
Εννοείς το αφρικα:)?
Ναι
Και αυτό
εχουν σταματησει να παραγονται
Αυτό εννοώ ότι πέθανε ρε συ ζοπα!
ενώ το ΤΑ.... αδικηθηκε το καυμενο...
Αδικήθηκε γιατί κατέληξε να είναι καλύτερη επιλογή απ' το άφρικα κάτι που κανείς δεν κατάλαβε - εκτίμησε.
Εγώ δε νομίζω να έχουμε να πούμε πολλά για τις ζημιές που θα βγάλει! Για την πολυπλοκότητα κάπου συμφωνώ αλλά και αυτό αντιμετωπίζεται με αυστηρό ποιοτικό έλεγχο.
lonerider
14/03/2016, 17:51
Ναι
Και αυτό
Αν το αφρικα αυτό πυροβολήθηκε από έναν μη στεγανό διακόπτη, τότε τι να πουν και τα καημένα τα gs και τα ktm?
Αν το αφρικα αυτό πυροβολήθηκε από έναν μη στεγανό διακόπτη, τότε τι να πουν και τα καημένα τα gs και τα ktm?
τι αλλο να πουν εκτος απο ''καλως ορισες στην παρεα'' ;
SHOOTER045
14/03/2016, 18:05
Αν το αφρικα αυτό πυροβολήθηκε από έναν μη στεγανό διακόπτη, τότε τι να πουν και τα καημένα τα gs και τα ktm?
Και τα tracer που<χορεύουν>
lonerider
14/03/2016, 18:11
Και τα tracer που<χορεύουν>
Γιατί χορεύουν?
spyrakos35
14/03/2016, 18:34
Δεν είναι λογικό καινούργια μηχανάκια με την σημερινή πρόοδο και εξέλιξη να παρουσιάζουν τέτοια χαζα προβλήματα
+656
Ασε που να εχεις δωσει 15κ και να εχεις να αντιμετωπισεις προβληματα (εν δυναμει δολοφονικα) που προκαλουνται απο τετοιες παπαριες....:a018:
Ρε συ ζοπα η πρώτη αφρικα γέρασε και πέθανε με τις παιδικές της ασθένειες, τι λες τώρα?
Η ΒΜW με το ίδιο πρόβλημα στα GS έκανε καιρό να βρει λύση.
Είναι απίθανη ανοησία να μην έχεις τέτοια χαζά στα πάμφτηνα 125άρια και να βγαίνουν σε "ναυαρχίδες".
Χμμμ... Όντως.... Και η μηχανή ουσιαστικά ανεξέλεγκτη να κάνει τα δικά της... Πολύ επικίνδυνο... Κι ένας άλλος παρακάτω έγραψε για ένα nc750 με DCT...ακομα και μεμονωμένο περιστατικό να ήταν, η περιγραφή της συμπεριφοράς της μηχανής είναι ανατρίχιαστικη... ΔΕΝ έπρεπε να γίνει σε καμία περίπτωση...
Αν τα λεω εγω ομως, ειμαι τρολ, ετσι;
Δεινόσαυρος
14/03/2016, 18:54
Τι ακριβώς συμβαίνει, γιατι δεν βγάζω άκρη;
Δαιμονίζεται το DCT, και κάνει ο,τι του κατέβει;
Άσχετες αλλαγές από μόνο του, κι έτσι;
Αν πάρω να το βγάλω Christine;
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.