Σύνδεση

View Full Version : AFRICA!



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21]

zopas
17/03/2016, 20:01
Ρε συ ζόπα διαβάζεις τι γράφεις?

Τι πάει να πει τραβελ πακ έκδοση? ΜΗ την πληρώσεις την τραβελ πακ ρε φίλε! Δλδ αν η χοντα επέλεξε βαλίτσες που ανοίγουν με τηλεχειρισμό και θερμονόμενα γκριπ με αισθητήρες θερμοκρασίας και κοστίζουν ένα σκασμό λεφτά θα το βάλουμε και αυτό στην τιμή της μηχανής επειδή είναι η έκδοση τραβελ πακ?

Τι πάει να πει στην απλή έκδοση η τιμή είναι μια χαρά και στην τραβελ πακ απαράδεκτη?

Η τιμή της μηχανής είναι μία. Το μόνο που μπορείς να συγκρίνεις είναι με τι εξοπλισμό έρχεται στην βασική έκδοση. Τέλος!
Στην περίπτωση της χοντα έχουμε 2 εκδόσεις γιατί υπάρχει και η έκδοση με το αυτόματο.

Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

Έλα πες, ψάχνεις δικαιολογία για να μη πουλήσεις το βαραντέρο και στη χαλάω? :D

Μαλλον δεν θες να καταλαβεις και επιμενεις στις αποψεις σου αλλα οκ..τι να κανουμε;;

Η επισημη τιμη για την full εκδοση είναι 18.200 -στο ξαναείπανε αλλα δεν θελεις να το χωνεψεις- και με καποια εξτρα παει στα 20 χιλαιρικα για μια μηχανή που δεν ξεπερναει τα 200 τελικη ( ενδιαφερει πολλους σορρυ που στη σπαω..)..η ιδια μηχανή χωρις dct και καποια αξεσουάρ παει 12.500-14.000 ευρω...τι δεν καταλαβαίνεις;; ..στην μια περιπτωση δεν αξιζει να τα δωσεις-γνωμη πολλων- γατι υπαρχει αντιπαλο δεος που τα κανει καλυτερα και είναι και πιο φθηνο, δηλαδη αγοραζεις καλυτερη μηχανή ,στην άλλη περιπτωση το σκέφτεσαι σοβαρα να την αγορασεις μιας και στα 13 χιλιαρικα είναι σουπερ προταση για αυτά που προσφερει, στην τιμη που τα προσφερει..

όλα είναι θεμα αποδοσης/τιμης..αυτό σου γραφουν..ποσο λιανα να στο κανουνε μηπως και ξεκολλησεις;;;χε,χε,χε..

και επειδή διαβαζω για περίφημες οφ ροουντ δυνατότητες ( δεν με ενδιαφερουν προσωπικα αυτές οι δυνατοτητες αλλα λεμε) δεν εχω δει από τους πρωταθλητες της χοντα στα διαφημιστικα βιντεακια κατι παραπανω εκτος από την διασχιση αμμολοφων και βατους χωματόδρομους..

Αντιθέτως από το 1190 -που κοστιζει λιγοτερο από την φουλ εκδοση της αφρικα- εχω βαρεθεί να βλεπω την μηχανή να κανει camel trophy, για του λογου του αληθες ένα τυχαιο βιντεακι: https://www.youtube.com/watch?v=gqHjSZr99Jo ...το ΚΤΜ εθνικη και χωμα απλα δεν παιζεται..

και αν αποχωριζόμουνα το βαραντερο που δεν θα γινει βεβαια γιατι σε λιγο καιρο το ανακαινίζω μιας και είμαι απολυτα ευχαριστημένος από την συμβιωση μαζι του, εννοείται ότι όπως ολοι και εγω αναλογα με την οικονομικη μου κατασταση θα επελεγα η το 1190 αν ειχα την ανεση η την φθηνη εκδοση του αφρικα αν δεν την ειχα..

Νταζ..η ζωη είναι απλη...δεν χρειαζεται να τα κανουμε δυσκολα ειδικα εκει που όλα είναι ξεκάθαρα..



το ΚΤΜ 1190 βγαινει φθηνοτερα από

oti nanai
17/03/2016, 20:29
νομίζω ότι και στο 1190 αν βάλεις τα έξτρα που λες φτάνει και αυτό 19.000 .
και κάτι ακόμα μην βλέπεις τα βιντεακια ένας απλός αναβάτης δεν πρόκειται ποτέ να κάνει ότι κάνουν αυτοί και ο λόγος είναι απλός μια πτώση κοστίζει στην καλύτερη 500

stefanos
17/03/2016, 20:46
όλα είναι θεμα αποδοσης/τιμης..αυτό σου γραφουν..ποσο λιανα να στο κανουνε μηπως και ξεκολλησεις;;;χε,χε,χε..

και επειδή διαβαζω για περίφημες οφ ροουντ δυνατότητες ( δεν με ενδιαφερουν προσωπικα αυτές οι δυνατοτητες αλλα λεμε) δεν εχω δει από τους πρωταθλητες της χοντα στα διαφημιστικα βιντεακια κατι παραπανω εκτος από την διασχιση αμμολοφων και βατους χωματόδρομους..

Αντιθέτως από το 1190 -που κοστιζει λιγοτερο από την φουλ εκδοση της αφρικα- εχω βαρεθεί να βλεπω την μηχανή να κανει camel trophy, για του λογου του αληθες ένα τυχαιο βιντεακι: https://www.youtube.com/watch?v=gqHjSZr99Jo ...το ΚΤΜ εθνικη και χωμα απλα δεν παιζεται..



Σωστά απόδοση τιμή, τιμή ανα χιλιόμετρο, κόστος ανά χιλιόμετρο.
Νομίζεις ότι το ΚΤΜ θα σου στοιχίσει φτηνότερα από το honda μετά από 50κ χιλιόμετρα?
Νομίζεις ότι θα πάρεις περισσότερα αν πουλήσεις σε 5 χρόνια το ΚΤΜ ή το HONDA?
Βέβαια για camel trophy στο youtube στα χέρια πρωταθλητών μπορεί να είναι καλύτερο το 1190
και φυσικά μπορεί να το προτιμήσουν, όπως και πολύ απλοί άνθρωποι για να κάνουν την δουλειά τους.

ΥΓ: Αν ο τύπος στο video που έβαλες μετά από το 1190 έπαιρνε ένα xt600 με χωμάτινα λάστιχα και έκανε την ίδια διαδρομή θα μας έλεγες ότι το xt είναι καλύτερο από το africa :lol:

p@nos
17/03/2016, 20:46
ζοπα η χοντα δινει και φορτηγο για να το κανεις ντακαρ το αφρικα...οποτε με τα φουλ φουλ εξτρα το αφρικα παει καπου στα 500 χιλιαρικα...οποτε δε συμφερει παιρνεις και λαμποργκινι

bros 650
17/03/2016, 23:02
Να πω κα γω την γνωμη μου.
1ον για μενα η κατηγορια ον-οφ σε αυτα τα κυβικα κιλα ειναι τουριστικη με πιο ορθια ανετη θεση οδηγησης που δεν λεει οχι σε εκεινον τον χωματοδρομο που οδηγει στην γραφικη παραλια.Για εντουραδα υπαρχουν αλλα
2ον Για την "περιπετεια" εγω προσωπικα εχω προσεξει στα ταξιδιωτικα που διαβαζω οτι αυτοι οι τρελοι τυποι που γυρνανε τον κοσμο με μια μοτο διαλεγουν οσο πιο απλες μοτο μπορουν.Γιατι σιγουρα ενας μηχανικος στην αιθιοπια δεν θα εχει το διαγνωστικο της σουπρ ντουπερ μοτο να κουμπωσει για να βρει την βλαβη.Ισως για αυτη την δουλεια καλη επιλογη ειναι το καινουργιο μοντελο της Enfield,μην αρχιζετε να κραζετε
3ον το παλιο αφρικα ειχε 2,5 εκ δρχμ.Ηθελες δηλαδη 2.5-3 χρονια εργασιας για να το αποκτησεις και μια δευτερη δουλεια για να μπορεις να ζεις αυτο το διαστημα.Το καινουργιο παλι χρειαζεσαι περιπου τον ιδιο χρονο ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ.Αλλα φανταστητε να επιτρεπονταν η εισαγωγη μεταχειρισμενων απο ιαπωνια και σε δυο χρονια να ερχονταν καραβιες απο αφρικα σε ξεφτιλα τιμη τοτε να δουμε ποσες θα κυκλοφορουσαν στον δρομο.
4ον Εγω δεν μπορω να οδηγησω αυτην την κατηγορια λογω υψους 1,70.Το να ξεπαρκαρεις μια μηχανη 200+κιλων ακουποντας με τις μυτες δεν ειναι και το πιο ευκολο:D

daz
18/03/2016, 00:05
Μαλλον δεν θες να καταλαβεις και επιμενεις στις αποψεις σου αλλα οκ..τι να κανουμε;;

Η επισημη τιμη για την full εκδοση είναι 18.200 -στο ξαναείπανε αλλα δεν θελεις να το χωνεψεις- και με καποια εξτρα παει στα 20 χιλαιρικα για μια μηχανή που δεν ξεπερναει τα 200 τελικη ( ενδιαφερει πολλους σορρυ που στη σπαω..)..η ιδια μηχανή χωρις dct και καποια αξεσουάρ παει 12.500-14.000 ευρω...τι δεν καταλαβαίνεις;; ..στην μια περιπτωση δεν αξιζει να τα δωσεις-γνωμη πολλων- γατι υπαρχει αντιπαλο δεος που τα κανει καλυτερα και είναι και πιο φθηνο, δηλαδη αγοραζεις καλυτερη μηχανή ,στην άλλη περιπτωση το σκέφτεσαι σοβαρα να την αγορασεις μιας και στα 13 χιλιαρικα είναι σουπερ προταση για αυτά που προσφερει, στην τιμη που τα προσφερει..

όλα είναι θεμα αποδοσης/τιμης..αυτό σου γραφουν..ποσο λιανα να στο κανουνε μηπως και ξεκολλησεις;;;χε,χε,χε..



Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν κατάλαβα? Μα ήσουν σαφέστατος!
Εσύ απ' την άλλη, διαβάζεις τι γράφω? Είσαι σίγουρος ότι κατάλαβες τι θέλω να πω?

Είπες ότι η μηχανή είναι φθηνή αλλά αν της βάλεις και βαλίτσες και λοιπά μπλιμπλίκια φτάνει ψηλά και δεν συμφέρει γιατί υπάρχουν καλύτερες προτάσεις σε μηχανές. Να κόψω φλέβα τώρα? Μηχανή επιλέγεις φίλε μου, όχι χαρταετό να τον διαλέγεις με βάση το χρώμα του!

Επιλέγεις τη μηχανή που θέλεις και μετά επιλέγεις τον εξοπλισμό που θα αγοράσεις είτε μαζί με τη μηχανή είτε αφτερ μαρκετ.
Ο εξοπλισμός δεν είναι μέρος της τιμής της μηχανής και επιλέγεται με βάση άλλα κριτήρια. Εσύ μαζί με τη μηχανή επιλέγεις να αγοράσεις τον ακριβότερο εξοπλισμό που υπάρχει και μετά συγκρίνεις την τιμή με άλλες μηχανές που έχουν επίσης διάφορα έχτρα (ίδια, διαφορετικά, άλλης ποιότητας κτλ). Ωραία λογική!

Είμαστε σε φόρουμε για μηχανές και μιλάμε για εκδόσεις φουλ έχτρα. Εκεί έχουμε καταλήξει! :plaf:

Nicolas
18/03/2016, 10:42
355050

355051

ΓΕΙΑ ΣΑΣ τιμή από νότιο Αφρική το απλό 159000ραντ=9190€

DrBig
18/03/2016, 11:00
355050

355051

ΓΕΙΑ ΣΑΣ τιμή από νότιο Αφρική το απλό 159000ραντ=9190€

Εδω στη βόρεια Αφρρικη είναι λίγο πιο ακριβό...

ggs
18/03/2016, 11:17
Εδω στη βόρεια Αφρρικη είναι λίγο πιο ακριβό...

:lol:




κατα τα αλλα...

μια χαρά μηχανάκι , πολλά λεφτά..

όποιος τα έχει (ή μπορεί να πληρώνει δόσεις χρόνια) το παίρνει. Οι υπόλοιποι αναμονή να γίνουν μεταχειρισμένα.
Ευτυχώς, έχει και θα πουλήσει αρκετά οπότε θα υπάρξουν πολλά.

Panos76
18/03/2016, 11:20
Οι υπόλοιποι αναμονή Μέχρι να βγει το ΑΤ 250 ή το νέο τρανσάλπ


:D

ε ναι..

amyroukai
18/03/2016, 18:48
Ακόμα ένα τεστ... (που λεει και ότι το βαρκαντερο είναι πιο γρήγορο από s1000xr έλα Χριστέ και Παναγία)

http://www.mrbike.gr/website/street/honda-crf-1000l-africa-twin-2016-on-board-ellada.html

spyrakos35
18/03/2016, 21:19
Ακόμα ένα τεστ... (που λεει και ότι το βαρκαντερο είναι πιο γρήγορο από s1000xr έλα Χριστέ και Παναγία)

http://www.mrbike.gr/website/street/honda-crf-1000l-africa-twin-2016-on-board-ellada.html

Αφρικα;

Να το τσαγιαζει ο Κτηνος με το τΔμ;

:bawl:

foogr01
18/03/2016, 22:03
Οι υπόλοιποι αναμονή Μέχρι να βγει το ΑΤ 250 ή το νέο τρανσάλπ

:D

ε ναι..

Το νέο Transalp βγήκε, απλά με άλλο όνομα :smokin:

taisteal
18/03/2016, 23:55
Το νέο Transalp βγήκε, απλά με άλλο όνομα :smokin:

Μαλλον πρεπει να πινετε απο τον ιδιο καφε εκει κατω..

ΝIKOLTSOS
19/03/2016, 02:01
Αντιθέτως από το 1190 -που κοστιζει λιγοτερο από την φουλ εκδοση της αφρικα- εχω βαρεθεί να βλεπω την μηχανή να κανει camel trophy, για του λογου του αληθες ένα τυχαιο βιντεακι: https://www.youtube.com/watch?v=gqHjSZr99Jo ...το ΚΤΜ εθνικη και χωμα απλα δεν παιζεται..



Καλά τα ΚΤΜ αλλά το video που έβαλες λέει μόνο ένα πράγμα... αν έχεις χέρια πάνε όλα.
Γιατί αν ξέρεις ποιος είναι ο <<τυχαίος>> οδηγός του video καταλαβαίνεις ότι και cbr να του δώσεις κάπως έτσι θα το πάει στο χώμα.
:beer:

Shaolin Monk
19/03/2016, 06:00
Καλά τα ΚΤΜ αλλά το video που έβαλες λέει μόνο ένα πράγμα... αν έχεις χέρια πάνε όλα.
Γιατί αν ξέρεις ποιος είναι ο <<τυχαίος>> οδηγός του video καταλαβαίνεις ότι και cbr να του δώσεις κάπως έτσι θα το πάει στο χώμα.
:beer:

Και δεν είναι μόνο ο "τυχαίος" οδηγος. Φαντάσου να σου δώσουν μηχανάκι από το εργοστάσιο και να μπορείς να σπασεις ότι θέλεις και όσο θέλεις, αρκεί να βγει το πλάνο. Ε, δε μπορεί, κάποιο παρτυ θα το κάνεις ακόμη και αν δεν μπορείς. Το κόστος μιας πτώσης πονάει πιο πολυ από την ίδια την πτώση σε αυτες τις κατηγορίες! :cry::cry:

ΝIKOLTSOS
19/03/2016, 09:48
Δεν έχει βάση αυτό που λες...
Τα μηχανάκια αυτής της κατηγορίας (που τα σχεδίασαν και για χώμα) αν φάνε νορμάλ πτώση, σε νορμάλ περιβάλλον δύσκολα την ακούν...
Τώρα θα μου πείς τι σημαίνει νορμαλ πρώση ρε φίλε...
Να μην οδηγείς λες και είσαι o Coma ή δεν σκάσεις σε κανένα βράχο....

oti nanai
19/03/2016, 11:27
σε μια νορμάλ πτώση δεν θα πάθει μεγάλη ζημιά αλλά θα είναι ακριβή .
δυστυχώς έχω εμπειρία στο κομμάτι αυτό

duke200
19/03/2016, 22:19
Καλά τα ΚΤΜ αλλά το video που έβαλες λέει μόνο ένα πράγμα... αν έχεις χέρια πάνε όλα.
Γιατί αν ξέρεις ποιος είναι ο <<τυχαίος>> οδηγός του video καταλαβαίνεις ότι και cbr να του δώσεις κάπως έτσι θα το πάει στο χώμα.
:beer:

βεβαια ενα μηχανάκι καλό που ναι φτιαγμένο για μια δουλεια συγκεκριμένη σου λύνει τα χέρια. Για παραδειγμα εγω είχα χρόνια KLX 250 που θεωρείται καλό μηχανάκι για το χώμα. Μέχρι που έκανα μια καλή βολτα ένα ktm ΕΧC250F καλοσυντηρημένο και μου φάνηκε οτι πηγαινοντας χαλαρά το KTM είχα τους ίδιους χρόνους "ιδρώντας" με το KLX. Και δεν ήταν μόνο λόγω δύναμης, το ΚΤΜ είχε πολύ πιο άνετο βήμα, φρέναρε πολύ καλύτερα, "καθαριζε" το δρόμο μπροστά, άλλη αίσθηση...

Συμφωνοι ο "χεράς" μπορεί να παει καλά ότι και να καβαλήσει, αλλα παίζει ρόλο και το μηχανάκι.

ΝIKOLTSOS
19/03/2016, 23:21
Ναι όταν συγκίνεις διαφορετικά πράγματα...
Στο παραδειγμά σου,
Μόνο τα κιλά τους να συγκρίνεις (30 κιλά διαφορά) βρίσκεις τον λόγο που πηγαίνες αέρα... μην πούμε αναρτήσεις κτλ....

Εδώ δεν έχει τόση μεγάλη διαφορά το πράγμα...

Honda CRF1000L vs KTM 1190 Adventure R vs BMW R 1200 GS.

Το africa είναι 242kg (DCT) ενώ τα άλλα δυο στα 238kg.
(αν δεν βάλεις το dct είσαι στα 228kg ή 232kg με ABS)
(μην μου πείς άλογα κτλ. σιγά να μην μπορεί ο μέσος οδηγός να κάνει κουμάντο 150hp άλογα στο χώμα).

Αναρτήσεις... το africa δεν έχει wp αλλά νομίζω έχει μεγαλύτερη διαδρομή από το ktm....

Άρα τι θα μας βοηθήσει να πάμε πιο εύκολα στο χώμα με το ΚΤΜ σε αυτή την περίπτωση???

Το ερώτημα μου είναι γιατί να μην πάρουμε το KTM 990 BAJA και να πάρουμε το Africa.?

amyroukai
20/03/2016, 08:39
Ναι όταν συγκίνεις διαφορετικά πράγματα...

Το ερώτημα μου είναι γιατί να μην πάρουμε το KTM 990 BAJA και να πάρουμε το Africa.?

Άλλο καινούργιο, άλλο μεταχειρισμένο.

Αν μπορείς να πάρεις το φρέσκο, γιατί να ξεροσταλιάζεις αγγελίες να βρεις το καλό μεταχειρισμένο ειδική έκδοση μπλα μπλα; Μην συγκρίνεις και εσύ διαφορετικά πράγματα. :)

zopas
20/03/2016, 10:18
Ακόμα ένα τεστ... (που λεει και ότι το βαρκαντερο είναι πιο γρήγορο από s1000xr έλα Χριστέ και Παναγία)

http://www.mrbike.gr/website/street/honda-crf-1000l-africa-twin-2016-on-board-ellada.html

Oσο και να αντιπαθείς το βαραντερο οι αριθμοι και τα στατιστικα είναι αμείλικτα..

Οντως εχει κανει όμως λαθος o ανθρωπος..η τελικη στο βαραντερο είναι πραγματικα 210 χλμ ( μετρημενο με gps) με 15αρι γραναζι και στις 5.100 στροφες εχω 140χλμ πραγματικα στο κοντερ..με 16αρι γραναζι τη μαμας του υπολογισε το πραγματικη τελικη του στα 215+..

και αυτό σου λεω..ποιος θα δωσει τοσα χρηματα για μια μηχανή που είναι σαφεστατα πιο αργη από το tdm και τον προκατοχο του;; μονο οι φανατικοι θα το κανουν και ας τους ευχηθούμε να ο απολαυσουν..αλλα να ξερουν τι παιρνουν..

SHOOTER045
20/03/2016, 10:23
Δεν μετριούνται όλα με την τελική.
Και δεν νομιζω ο προσανατολισμός του ΑΤ να είναι η τελική.
Αλλιώς οποίος βλέπει την τελική σαν κριτήριο ας πάρει μπουσα.
Ενα μεγκα ον-οφ είναι φρέσκο με βαρύ όνομα πίσω του.
Ουτε ντραγκ για τελικές είναι ούτε καθαρόαιμο.
Τακτική της Χόντα όχι απόλυτο κάπου, αλλά λίγο και παντού

DrBig
20/03/2016, 10:53
Oσο και να αντιπαθείς το βαραντερο οι αριθμοι και τα στατιστικα είναι αμείλικτα..

Οντως εχει κανει όμως λαθος o ανθρωπος..η τελικη στο βαραντερο είναι πραγματικα 210 χλμ ( μετρημενο με gps) με 15αρι γραναζι και στις 5.100 στροφες εχω 140χλμ πραγματικα στο κοντερ..με 16αρι γραναζι τη μαμας του υπολογισε το πραγματικη τελικη του στα 215+..

και αυτό σου λεω..ποιος θα δωσει τοσα χρηματα για μια μηχανή που είναι σαφεστατα πιο αργη από το tdm και τον προκατοχο του;; μονο οι φανατικοι θα το κανουν και ας τους ευχηθούμε να ο απολαυσουν..αλλα να ξερουν τι παιρνουν..

Εδώ εσύ πήρες βαραντερο που κυριολεκτικά σερνεται σε σχέση με ένα μπουσα, έχει αθλιες αναρτήσεις, ζυγίζει και καίει παραπανω και κοστίζει τα ίδια λεφτά 2ο χέρι.

Και ΤΟΛΜΑΣ!!!! Να μας κάνεις μαθήματα?????? :lol:

devil's animal
20/03/2016, 11:35
Oσο και να αντιπαθείς το βαραντερο οι αριθμοι και τα στατιστικα είναι αμείλικτα..

Οντως εχει κανει όμως λαθος o ανθρωπος..η τελικη στο βαραντερο είναι πραγματικα 210 χλμ ( μετρημενο με gps) με 15αρι γραναζι και στις 5.100 στροφες εχω 140χλμ πραγματικα στο κοντερ..με 16αρι γραναζι τη μαμας του υπολογισε το πραγματικη τελικη του στα 215+..

και αυτό σου λεω..ποιος θα δωσει τοσα χρηματα για μια μηχανή που είναι σαφεστατα πιο αργη από το tdm και τον προκατοχο του;; μονο οι φανατικοι θα το κανουν και ας τους ευχηθούμε να ο απολαυσουν..αλλα να ξερουν τι παιρνουν..




προσπαθουν τοσες σελιδες να σου πουν οτι το μηχανακι ειναι περισσοτερο off απο on...
και συνεχιζεις να το συγκρινεις με τον ανταγωνισμο βαση της τελικης του ταχυτητας...:whiteflag:


δεν θελουν τελικη ταχυτητα..θελουν περισσοτερη ευκολια στο χωμα...
αυτα που κανουν τα μεγαλα ΚΤΜ στο χωμα (1190/1290) τα κανουν με απιστευτους χεραδες...

δεν μπορουν ολοι να τα κανουν αυτα...
εκεινα ειναι πιο πολυ on...


το συμπερασμα που βγαινει ειναι οτι οποιος ΔΕΝ θελει χωμα δεν θα παρει το africa...ειναι λαθος επιλογη...
βεβαια οι ελληναρες θα το παρουν επειδη γραφει africa, δεν θα το πανε ΠΟΤΕ χωμα (η διασχιση με 40χλμ/ωρα πατημενου χωματοδρομου στο νησι δεν μετραει) και θα προσπαθουν να το κανουν αεροπλανο στον δρομο για να πιανει τα ΚΤΜ...:rolleyes:

Lioulios
20/03/2016, 14:47
ετσι ειναι τα πραματα . κανας τετοιος να το παρει , να το βαρεθει μπας και παρουμε και μεις σειρα

Δεινόσαυρος
20/03/2016, 15:18
Μη σου πω για το απλο rs650r που είναι και καμιά 10ρια κιλά ελαφρυτερο...

Ωραία μηχανάκια, αλλά με το πλαίσιο του παλιού Husky δεν πας δικάβαλλο ούτε για αστείο. Σκηνή και σληπινμπάγκ να δέσω με στριμώγνει άβολα! Αν είναι να κάνω πάνω από 10χλμ άνετα κάθομαι πίσω-πίσω.

Να μου πείς, τα ρηβιού λένε ότι είναι φοβερά άβολο δικάβαλλο και το AT, οπότε αν μιλάμε μόνο για μονοκάβαλλο αλλάζει το παιγνίδι, αλλά μάλλον δεν ανήκει σαυτό το νήμα τότε η συζήτηση.

----

YΓ. Μήπως θυμάται κανείς ποιός ήταν ο reviewer που είπε οτι η συντρόφισά του (έμπειρη αντβεντούρισα) δεν άντεξε μία ώρα την σέλλα του συνεπιβάτη;

zopas
20/03/2016, 16:07
Εδώ εσύ πήρες βαραντερο που κυριολεκτικά σερνεται σε σχέση με ένα μπουσα, έχει αθλιες αναρτήσεις, ζυγίζει και καίει παραπανω και κοστίζει τα ίδια λεφτά 2ο χέρι.

Και ΤΟΛΜΑΣ!!!! Να μας κάνεις μαθήματα?????? :lol:

χε,χε,χε..Ντοκτορα εκτος από υπερφυσικες αναζητήσεις εχεις και υπερφισικο χιουμορ...παντα τετοια...λολ

zopas
20/03/2016, 16:18
προσπαθουν τοσες σελιδες να σου πουν οτι το μηχανακι ειναι περισσοτερο off απο on...
και συνεχιζεις να το συγκρινεις με τον ανταγωνισμο βαση της τελικης του ταχυτητας...:whiteflag:


δεν θελουν τελικη ταχυτητα..θελουν περισσοτερη ευκολια στο χωμα...
αυτα που κανουν τα μεγαλα ΚΤΜ στο χωμα (1190/1290) τα κανουν με απιστευτους χεραδες...

δεν μπορουν ολοι να τα κανουν αυτα...
εκεινα ειναι πιο πολυ on...


το συμπερασμα που βγαινει ειναι οτι οποιος ΔΕΝ θελει χωμα δεν θα παρει το africa...ειναι λαθος επιλογη...
βεβαια οι ελληναρες θα το παρουν επειδη γραφει africa, δεν θα το πανε ΠΟΤΕ χωμα (η διασχιση με 40χλμ/ωρα πατημενου χωματοδρομου στο νησι δεν μετραει) και θα προσπαθουν να το κανουν αεροπλανο στον δρομο για να πιανει τα ΚΤΜ...:rolleyes:

Συμφωνω απολυτα μαζι σου...

Απλα το επομενο ερωτημα που απευθύνεται σε αυτους που τελλαινονται με το χωμα είναι:

Ενταξει στην Εθνικη υπολείπεται αρκετα από τα αλλα αντιστοιχα ον-οφ..στο χωμα παλι γιατι ένα αφρικα είναι καλυτερο από ένα 1190; μπορει καποιος εμεπιρος να μας το αναλυσει;

Αλλα ακομα και αν είναι ετσι που δεν το πιστευω με τιποτα αλλα δεν είμαι και ειδικος...στα 17 χιλιαρικα που κοστιζουν περιπου και οι δυο στην εκδοση dct γιατι καποιος που λατρευει το χωμα να στερηθεί τις επιδοσεις στην εθνικη; τι φοβερο εχει το αφρικα στα 17 χιλιαρικα περισσοτερο από το 1190 σε καθαρα χωματινη κατασταση ;

Επιμενω ότι σε βιντεακια που βλεπουμε στο youtube , εμεις οι ασχετοι, παρακολουθούμε τους χεραδες πρωταθλητες της χοντα όπως ο markouez να περνανε με το αφρικα ..αμμολοφους ενώ οι αντιστοιχοι της ΚΤΜ κανουν παπαδες σε γκρεμιδια...πραγματικα, δεν καταλαβαίνω καποιος στα οφ γιατι να αποκτησει την ακριβη εκδοση της αφρικα...

oti nanai
20/03/2016, 17:40
γιατί η ktm θέλει να τονίσει την ready to race πλευρά της μοτοσικλέτας τους καθαρά θέμα μάρκετινγκ τι δεν καταλαβαινεις .
μην βλέπεις τα βιντεακια στο youtube και μην συγκρίνεις τους οδηγούς από τα βίντεο με τον κόσμο που θα αγοράσει τις μηχανές αυτές .
και μην συγκρίνεις οδηγό motogp με επαγγελματία οδηγό εντουρο

ΝIKOLTSOS
20/03/2016, 19:52
Άλλο καινούργιο, άλλο μεταχειρισμένο.

Αν μπορείς να πάρεις το φρέσκο, γιατί να ξεροσταλιάζεις αγγελίες να βρεις το καλό μεταχειρισμένο ειδική έκδοση μπλα μπλα; Μην συγκρίνεις και εσύ διαφορετικά πράγματα. :)

Βλέπω τι θες να πεις και συμφωνώ (αν και προσωπικά δύσκολα να πάρω καινούριο...)
Αλλά, υπάχρουν baja του κουτιού κυριολεκτικά... 0=miles

:beer: :beer:

ΝIKOLTSOS
20/03/2016, 21:13
Συμφωνω απολυτα μαζι σου...

Απλα το επομενο ερωτημα που απευθύνεται σε αυτους που τελλαινονται με το χωμα είναι:

Ενταξει στην Εθνικη υπολείπεται αρκετα από τα αλλα αντιστοιχα ον-οφ..στο χωμα παλι γιατι ένα αφρικα είναι καλυτερο από ένα 1190; μπορει καποιος εμεπιρος να μας το αναλυσει;

Αλλα ακομα και αν είναι ετσι που δεν το πιστευω με τιποτα αλλα δεν είμαι και ειδικος...στα 17 χιλιαρικα που κοστιζουν περιπου και οι δυο στην εκδοση dct γιατι καποιος που λατρευει το χωμα να στερηθεί τις επιδοσεις στην εθνικη; τι φοβερο εχει το αφρικα στα 17 χιλιαρικα περισσοτερο από το 1190 σε καθαρα χωματινη κατασταση ;

Επιμενω ότι σε βιντεακια που βλεπουμε στο youtube , εμεις οι ασχετοι, παρακολουθούμε τους χεραδες πρωταθλητες της χοντα όπως ο markouez να περνανε με το αφρικα ..αμμολοφους ενώ οι αντιστοιχοι της ΚΤΜ κανουν παπαδες σε γκρεμιδια...πραγματικα, δεν καταλαβαίνω καποιος στα οφ γιατι να αποκτησει την ακριβη εκδοση της αφρικα...

Όρισε μου τον αναβάτη και τι σημαίνει καλύτερο για αυτόν και θα σου πω....

Απαντάω ως τρελλαμένος με το χώμα που προσπαθεί να κάνει enduro με το adv.

zopas
21/03/2016, 07:42
Να ορισω;; να σου πω πως θα σκεφτομουνα αν ηθελα χωμα...

Μπαιντιλσμενος απο την καθημερινοτητα θα ηθελα μια μηχανη που να σκιζει στην εθνικη για να παω γρηγορα στα βουνα που θελω, με το που φθανω στον προορισμο μου να σκιζω νεροφαγωματα, γκρεμιδια για ωρες..και οταν αρχιζει να σουρουπωνει να βγαινω παλι εθνικη και να φθανω σπιτι μου σε χρονο ντε τε..

Αυτη η αποσταση μπορει να ειναι αθηνα - κιθαιρωνας η παρνασος η ζηρια η οτιδηποτε αλλο με εξιταρει..

Ελπιζω να το εθεσα απλα..

ΝIKOLTSOS
21/03/2016, 08:04
Δεν θα σου πω ξύπνα από το όνειρο, μιας και τα λάστιχα για τα νερογαφώματα και τα γκρέμια θα γίνουν αέρας...
(με πολύ φιλικό τρόπο)...

Θα σε ρωτήσω τι από αυτά δεν μπορείς να κάνεις με ένα AFRICA...?

Aλλα και πάλι,
Στην ελλάδα ζεις όσο και να σκίσεις από την μια άκρη στην άλλη 10 ώρες είναι...
τι να σκίσεις??? κάθε 500 μέτρα διόδια και έργα και σκατόδρομο και... και... και...

Αφού στόχος σου είναι το χώμα...

Πιο πολύ κέφι θα κάνεις στα νεροφαγώματα και στα γρεμίδια με ένα μονοκυλινδρο...
και άσε την εθνική...
Πάνε από επαρχιακό με ένα ωραίο μονοκύλινδρο θα γουστάρεις ανελέητα...
τα ζώα πρόσεχε και τα χώματα κτλ. στις εσωτερικές...

Αν θες να σκίσεις, αγόρασε το KTM gt, βγες Ιταλία και ξήλωνε την άσφαλτο...

Τόσα κιλά στα νεροφαγώματα και στα γκέμια...
δεν λέει....είτε γράφει πάνω ΚΤΜ είτε κάτι άλλο...
Εκτός και αν έχεις χέρια-εμπειρία στα χώματα κτλ... που αν είχες δεν θα κάναμε αυτή την συζήτηση...
:beer:

kordix
21/03/2016, 08:32
Να ορισω;; να σου πω πως θα σκεφτομουνα αν ηθελα χωμα...

Μπαιντιλσμενος απο την καθημερινοτητα θα ηθελα μια μηχανη που να σκιζει στην εθνικη για να παω γρηγορα στα βουνα που θελω, με το που φθανω στον προορισμο μου να σκιζω νεροφαγωματα, γκρεμιδια για ωρες..και οταν αρχιζει να σουρουπωνει να βγαινω παλι εθνικη και να φθανω σπιτι μου σε χρονο ντε τε..

Αυτη η αποσταση μπορει να ειναι αθηνα - κιθαιρωνας η παρνασος η ζηρια η οτιδηποτε αλλο με εξιταρει..

Ελπιζω να το εθεσα απλα..

Θεωρητικά ναι γίνεται, πρακτικά όχι λόγω ελαστικών.

Καλοκαίρι γίνεται και με ον οφ λάστιχα αλλά έχει σκόνη και ζέστη. Το χώμα το ευχαριστιεσαι λασπωμενο και με τακουνατο λάστιχο. Και εκεί ααρχίζουν οι συμβιβασμοί, ανάλογα τα λάστιχα. Αν υπάρχει χρήμα για πίσω χωμάτινο κάθε 1500 km πας και με 160.

Άλλο ένα θέμα είναι η αλυσίδα. Με αλυσίδα γεμάτη λάσπη και σκόνη δεν λέει να πας παρατεταμενες 160 + γιατί ή θα σπάσει στην χειρότερη ή θα πεθάνει πολύ γρήγορα κσι οι ενισχυμένες είναι ακριβές οι ρουφιανες.

Το φίλτρο αέρα γίνεται μπουρδελ@ με την σκόνη ή την λάσπη και το μοτερ δεν αναπνέει σωστά οπότε δεν λέει να το ζοριζεις.

XLGeorge
21/03/2016, 08:40
Oσο και να αντιπαθείς το βαραντερο οι αριθμοι και τα στατιστικα είναι αμείλικτα..

Οντως εχει κανει όμως λαθος o ανθρωπος..η τελικη στο βαραντερο είναι πραγματικα 210 χλμ ( μετρημενο με gps) με 15αρι γραναζι και στις 5.100 στροφες εχω 140χλμ πραγματικα στο κοντερ..με 16αρι γραναζι τη μαμας του υπολογισε το πραγματικη τελικη του στα 215+..

και αυτό σου λεω..ποιος θα δωσει τοσα χρηματα για μια μηχανή που είναι σαφεστατα πιο αργη από το tdm και τον προκατοχο του;; μονο οι φανατικοι θα το κανουν και ας τους ευχηθούμε να ο απολαυσουν..αλλα να ξερουν τι παιρνουν..

Η τελικη και οι επιταχυνσεις απο σταση δε λενε τιποτα. Φιλος-χερας που εχει το Βαρα (και τα παει και χωμα σαν το Σπανο) περασε μια ολοκληρη μερα με το καινουργιο Αφρικα και μου/μας ειπε οτι τα μηχανακια δεν εχουν καμια σχεση, το Αφρικα εχει πολυ περισοτερη ροπη παντου και ειναι απιστευτα πιο μανιτζεβελο και καλοστημενο.

daz
21/03/2016, 08:43
.... ειναι απιστευτα πιο μανιτζεβελο και καλοστημενο.

Σε σύγκριση με το βαραντέρο? χαχα.. αυτό δε μου λέει τίποτα!

Το ότι κάποιος ειναι εξυπνότερος από έναν χαζό, δεν τον κάνει έξυπνο! :lol:

:D:D:D

XLGeorge
21/03/2016, 08:49
Να μου πείς, τα ρηβιού λένε ότι είναι φοβερά άβολο δικάβαλλο και το AT, οπότε αν μιλάμε μόνο για μονοκάβαλλο αλλάζει το παιγνίδι, αλλά μάλλον δεν ανήκει σαυτό το νήμα τότε η συζήτηση.

----

YΓ. Μήπως θυμάται κανείς ποιός ήταν ο reviewer που είπε οτι η συντρόφισά του (έμπειρη αντβεντούρισα) δεν άντεξε μία ώρα την σέλλα του συνεπιβάτη;

Αυτο ειναι θεμα και πιθανα ανατρεπτικος παραγοντας για να το παρει κανεις. Ο φιλος που αναφερω απο πανω μου ειπε οτι η γυναικα του παραπονεθηκε σε σχεση με τον "θρονο" του Βαρα και τα μεταλλικα μαρσπιε της κοψανε τα ποδια (btw, η Χονδα εχει πιο φιλικα μαρσπιε συνοδηγου με με λαστιχα σαν επισημο αξεσουαρ). Επισης σε ενα review του περιοδικου Bike που ειδα προσφατα, ο τυπος λεει τα ιδια για δικαβαλο με τη γυναικα του.

Θα παρω κι'εγω τη δικη μου να το δοκιμασουμε μαζι σε καποια φαση και θ'αναφερω.

XLGeorge
21/03/2016, 08:57
Σε σύγκριση με το βαραντέρο? χαχα.. αυτό δε μου λέει τίποτα!

Το ότι κάποιος ειναι εξυπνότερος από έναν χαζό, δεν τον κάνει έξυπνο! :lol:


Αλλο εννοω και εννοουσε και ο φιλος. Μπορει κανεις να κινηθει πολυ πιο γρηγορα με το CRF1000 σε σχεση με το XLV1000 σε στριφτερη ασφαλτο. Δηλ. οι καλυτερες απολυτες επιδοσεις του Βαρα σε τελικη και επιταχυνσεις απο σταση δε λενε τιποτα.

Βεβαια στο ταξιδι σε Εθνικες το Βαρα ειναι καλυτερο αλλα αυτο ειναι το μεγαλο προσον του: οσο και αν δεν αρεσει σε πολλους (και σε μενα), η ανεση και η προστασια του σε τετοιες συνθηκες ειναι μοναδικη στην κατηγορια.

ΝIKOLTSOS
21/03/2016, 08:57
Θεωρητικά ναι γίνεται, πρακτικά όχι λόγω ελαστικών.

Καλοκαίρι γίνεται και με ον οφ λάστιχα αλλά έχει σκόνη και ζέστη. Το χώμα το ευχαριστιεσαι λασπωμενο και με τακουνατο λάστιχο. Και εκεί ααρχίζουν οι συμβιβασμοί, ανάλογα τα λάστιχα. Αν υπάρχει χρήμα για πίσω χωμάτινο κάθε 1500 km πας και με 160.

Άλλο ένα θέμα είναι η αλυσίδα. Με αλυσίδα γεμάτη λάσπη και σκόνη δεν λέει να πας παρατεταμενες 160 + γιατί ή θα σπάσει στην χειρότερη ή θα πεθάνει πολύ γρήγορα κσι οι ενισχυμένες είναι ακριβές οι ρουφιανες.

Το φίλτρο αέρα γίνεται μπουρδελ@ με την σκόνη ή την λάσπη και το μοτερ δεν αναπνέει σωστά οπότε δεν λέει να το ζοριζεις.

+1000
Αλλά φίλτρα και αλυσίδα θα σου πει καθαρίζουν...
Τα λάστιχα.....
Τα αγαπημένα μου MT21 σκέφτομαι στα 200+ πορεία και με πιάνουν τα γέλια...
:beer:

Johny the Fox
21/03/2016, 09:15
Αλλο εννοω και εννοουσε και ο φιλος. Μπορει κανεις να κινηθει πολυ πιο γρηγορα με το CRF1000 σε σχεση με το XLV1000 σε στριφτερη ασφαλτο.

Στροφες/γρηγορα /αφρικα ειναι συντομο ανεκδοτο.21 μπροστα,αφορτιστη θεση τιμονιου,ενδοτικες αναρτησεις και το μηχανακι ανοιγει 1-1,5 μετρα περισσοτερο απο εκει που σημαδευεις.Αν μπεις σε 3-4 διαδοχικες με κανα 80 αρι χλμ ,εφυγες για οικοπεδο με τα λεφτα στο χερι

DrBig
21/03/2016, 10:43
χε,χε,χε..Ντοκτορα εκτος από υπερφυσικες αναζητήσεις εχεις και υπερφισικο χιουμορ...παντα τετοια...λολ

Ναι, αλλα το καρουλι, καρουλι.

DrBig
21/03/2016, 10:51
Στροφες/γρηγορα /αφρικα ειναι συντομο ανεκδοτο.21 μπροστα,αφορτιστη θεση τιμονιου,ενδοτικες αναρτησεις και το μηχανακι ανοιγει 1-1,5 μετρα περισσοτερο απο εκει που σημαδευεις.Αν μπεις σε 3-4 διαδοχικες με κανα 80 αρι χλμ ,εφυγες για οικοπεδο με τα λεφτα στο χερι

Ο 21 τροχός δεν έχει σχέση με το πόσο γρήγορα στρίβει μια μηχανή.; Ακριβεια γιες, τχυτητα όχι.

zopas
21/03/2016, 11:38
Ναι, αλλα το καρουλι, καρουλι.

Καρουλι για σενα που προφανως δεν εχεις ανεβει σε ενα βαραντερο της προκοπης..κριτικη by the book..τοσα κυκλοφορουν ακομα και ειναι αφελεις οι ιδιοκτητες τους που τα εχουν, ενω εσεις ξερετε...

Βρε δωστε 19 χιλιαρικα να παρετε την νεα αφρικα να σας φυγει ο πονος..λολ

zopas
21/03/2016, 11:42
Στροφες/γρηγορα /αφρικα ειναι συντομο ανεκδοτο.21 μπροστα,αφορτιστη θεση τιμονιου,ενδοτικες αναρτησεις και το μηχανακι ανοιγει 1-1,5 μετρα περισσοτερο απο εκει που σημαδευεις.Αν μπεις σε 3-4 διαδοχικες με κανα 80 αρι χλμ ,εφυγες για οικοπεδο με τα λεφτα στο χερι

Το σιγουρο ειναι ο μελλοντικος κατοχος να υπολογισει και ενα χιλιαρικο για αναρτηση της προκοπης..και ημαρτον..συγκρινεται μια ολοκαινουργια σχεδιαση φτιαγμενη για χωμα με ενα μαστοδοντο περασμενης γενιας που καταπινει δρομους..ελεος..

est
21/03/2016, 11:45
Σε αυτή τη φάση μου είναι αδύνατο να προχωρήσω στην αγορά της νέας Άφρικα αν και θα το ήθελα. Αλλά επειδή σκέφτομαι να πάρω ένα μηχανάκι με μεγαλύτερες ταξιδιωτικές δυνατότητες, λέω να δώσω το Τρανσάλπ μου ανταλλαγή με Βαραντέρο (σωστό, με αναρτήσεις κλπ) και τα παραπάνω χρήματα που θα μου δώσει ο άλλος να τα κάνω ταξίδι.
Απόψεις;
:rolleyes:

DrBig
21/03/2016, 11:51
Καρουλι για σενα που προφανως δεν εχεις ανεβει σε ενα βαραντερο της προκοπης..κριτικη by the book..τοσα κυκλοφορουν ακομα και ειναι αφελεις οι ιδιοκτητες τους που τα εχουν, ενω εσεις ξερετε...

Βρε δωστε 19 χιλιαρικα να παρετε την νεα αφρικα να σας φυγει ο πονος..λολ

Ναι αλλά 215 τελική για μηχανή 4000+ είναι ανέκδοτο.

due
21/03/2016, 11:52
Είδα μία τρικολόρε στην Κηφισίας το Σάββατο.
Μάλλον από αντιπροσωπία είχε φύγει, τα λάστιχα ήταν απάτητα..
Πολύ πιο όμορφο από κοντά από ότι στις φωτογραφίες...

zopas
21/03/2016, 11:55
Ενα βαρα της προκοπης, με αναρτησεις σωστες παει άπο ταληρο και πανω και μονο απο ιδιωτη..

Εκτος αν βρεις κατι φθηνο και ριξεις επιπλεον χρηματα για να γινει σωστο..

Το ταξιδι ειναι το στοιχειο του αλλα βαρυ εν σταση, πηγαινε να κανεις ενα τεστ ρσιντ στον μπαξεβανη καλιρροης που εχει πολλα μεταχειρισμενα για να εχεις την εμπειρια και να αποφασισεις..

Οτι θελεις στειλε μου πμ..

zopas
21/03/2016, 12:01
Ναι αλλά 215 τελική για μηχανή 4000+ είναι ανέκδοτο.

Δεν καταλαβα φιλε μου..κατσ αρχην ειπα γισ 210 τελικη αν και το εχω παει ελαχιστα παραπανω..αμφισβητεις τα λεγομενα μου;

Μονο απο αυτο δειχνεις ποσο λιγο το ξερεις το συγκεκριμενο και απορω για την αντιδραση σου μιας κια γενικα δειχνεις ψυχραιμος..

Μηπως να παμε καποια στιγμη καμια βολτα δικαβαλλοι στα πολλα μποφωρ για να σου φυγουν πολλες αποριες;..αλλα αν δεν ξερεις μην ειρωνευεσαι γιατι εδυ εκτιθεσσι στο τελος..

devil's animal
21/03/2016, 12:41
Δεν καταλαβα φιλε μου..κατσ αρχην ειπα γισ 210 τελικη αν και το εχω παει ελαχιστα παραπανω..αμφισβητεις τα λεγομενα μου;

Μονο απο αυτο δειχνεις ποσο λιγο το ξερεις το συγκεκριμενο και απορω για την αντιδραση σου μιας κια γενικα δειχνεις ψυχραιμος..

Μηπως να παμε καποια στιγμη καμια βολτα δικαβαλλοι στα πολλα μποφωρ για να σου φυγουν πολλες αποριες;..αλλα αν δεν ξερεις μην ειρωνευεσαι γιατι εδυ εκτιθεσσι στο τελος..


ναι αλλα σε σχεση μ'ενα busa που εχει ιδια λεφτα μεταχειρο το vara ταξιδευει πολυ πιο αργα...

est
21/03/2016, 12:47
Να δώσω το Τρανσάλπ ανταλλαγή με Μπούσα δηλαδή;
:rolleyes:

devil's animal
21/03/2016, 12:54
Να δώσω το Τρανσάλπ ανταλλαγή με Μπούσα δηλαδή;
:rolleyes:

ε, αν ειναι να μετραμε τελικες και μεσες ωριαιες ταξιδιου νομοτελειακα θα παμε σε busa,zzr κλπ...:rolleyes:

zopas
21/03/2016, 13:39
Να δώσω το Τρανσάλπ ανταλλαγή με Μπούσα δηλαδή;
:rolleyes:

Εγω στη θεση σου πραγματικα θα επαιρνα μεταχειρισμενο ενα cbf 1000..εχει ολα τα καλα της χοντα και συμφερει..καιτιμη γυρω στα 5 χιλιαρικα..

sapila racing
21/03/2016, 14:18
zopas ανοιξε ενα θέμα για το Varadero και γραψε οτι θέλεις.

Αυτό το θέμα είναι για το Africa, φτανει πια με το Varkadero και τις ανούσιες συγκρίσεις.

zopas
21/03/2016, 14:38
zopas ανοιξε ενα θέμα για το Varadero και γραψε οτι θέλεις.

Αυτό το θέμα είναι για το Africa, φτανει πια με το Varkadero και τις ανούσιες συγκρίσεις.

Αλλοι το ανοιξαν το θεμα οχι εγω..ποσως με ενδιαφερει η γνωμη του καθενα για κατι που ξερω καλα αλλα ερωτηθηκα και απαντησα για να εχουν μια αποψη και αυτοι που δεν ξερουν..

Οσο για το αφρικα συμφωνουμε και επανερχομαι στην ερωτηση μου γιατι καποιος να το προτιμησει σε αυτη την τιμη σε σχεση με τον ανταγωνισμο..κανενα πειστικο επιχειρημα εκτος απο ειρωνιες;;

kordix
21/03/2016, 14:52
Πολύ απλά, για αυτούς που θέλουν ένα "γιαπωνέζικο" 990. :)

Το "γιαπωνέζικο" θα το χαρακτήριζα σαν αξιοπιστία, ευκολία χρήσης καθημερινά χωρίς κανένα συμβιβασμό. Επίσης ευχαρίστηση στην οδήγηση πάντα και όχι μόνο στο όριο και στην γρήγορη οδήγηση.

stefanos
21/03/2016, 15:01
Καλύτερη αξία μεταπώλησης.

Johny the Fox
21/03/2016, 16:20
Πολύ απλά, για αυτούς που θέλουν ένα "γιαπωνέζικο" 990. :)

Το "γιαπωνέζικο" θα το χαρακτήριζα σαν αξιοπιστία, ευκολία χρήσης καθημερινά χωρίς κανένα συμβιβασμό. Επίσης ευχαρίστηση στην οδήγηση πάντα και όχι μόνο στο όριο και στην γρήγορη οδήγηση.
AFRICA
αξιοπιστια
ευκολια
ασυμβιβαστο
ευχαριστη οδηγηση και όχι μόνο στο όριο και στο γρήγορο

KTM 1190 R ADV
αναξιοπιστο plus
δυσκολο plus
συμβιβαστικο plus
δυσαρεστο στην φυσιολογικη οδηγηση

Καποιο τεκμηριο για τα ως ανω πυροτεχνηματα/ επιχειρηματα ;Εχεις αμεση εμπειρια απο τα μηχανακια που συγκρινεις η γραφεις για να γραψεις

DrBig
21/03/2016, 16:45
Δεν καταλαβα φιλε μου..κατσ αρχην ειπα γισ 210 τελικη αν και το εχω παει ελαχιστα παραπανω..αμφισβητεις τα λεγομενα μου;

Μονο απο αυτο δειχνεις ποσο λιγο το ξερεις το συγκεκριμενο και απορω για την αντιδραση σου μιας κια γενικα δειχνεις ψυχραιμος..

Μηπως να παμε καποια στιγμη καμια βολτα δικαβαλλοι στα πολλα μποφωρ για να σου φυγουν πολλες αποριες;..αλλα αν δεν ξερεις μην ειρωνευεσαι γιατι εδυ εκτιθεσσι στο τελος..

Δε το αμφισβητω, απλά λέω ότι είναι πολύ αργη για τα λεφτά της.

spyrakos35
21/03/2016, 16:48
Πολύ απλά, για αυτούς που θέλουν ένα "γιαπωνέζικο" 990. :)

Το "γιαπωνέζικο" θα το χαρακτήριζα σαν αξιοπιστία, ευκολία χρήσης καθημερινά χωρίς κανένα συμβιβασμό. Επίσης ευχαρίστηση στην οδήγηση πάντα και όχι μόνο στο όριο και στην γρήγορη οδήγηση.


Καλύτερη αξία μεταπώλησης.

Βασει εξωτερικης εμφανισης και χαρακτηριστικων των οδηγων οσων εχω δει ως τωρα στο δρομο, υποδεχτειτε το εξ ανατολων gs...

Καλησπερα σας

Specialized
21/03/2016, 18:06
Πάντως, έτσι από περιέργεια και όσο μπόρεσα να ψάξω, πέρα του Αγγλάρα δεν υπάρχει καμία αναφορά από άλλον για πρόβλημα με το DCT.

devil's animal
21/03/2016, 18:14
Βασει εξωτερικης εμφανισης και χαρακτηριστικων των οδηγων οσων εχω δει ως τωρα στο δρομο, υποδεχτειτε το εξ ανατολων gs...

Καλησπερα σας



+1000...


βεβαια για να ειμαστε δικαιοι...ανεκαθεν η κατηγορια αυτη (των mega on-off)...αρχης γενομενης με τα super tenere, τα africa και τα gs1100, ηταν ποζεραδικη...(οχι μονο οι βαυαροι)...
ακομα και πολλα 990 adv δεν εχουν πατησει ποτε χωμα και αναθεμα αν εχουν περασει διοδια πανω απο 5 φορες...
ο ογκος, το μπουγιο και τα πολλα κυβικα γοητευαν και τα κοκορια*...και τις κοτες**...


οποτε ειναι απολυτως λογικο να υπαρχει συνεχεια στο story...
καλο απογευμα...
:wave2:




*κουλατζες πουλμουρουτζηδες που θελουν να χτυπησουν γκομενα

**σαχλοκουδουνα που ψαρωνουν με το μεγαλο μηχανακι του φιλου τους χωρις να εχουν ιδεα περι τινος προκειται

oti nanai
21/03/2016, 18:27
+1000...


βεβαια για να ειμαστε δικαιοι...ανεκαθεν η κατηγορια αυτη (των mega on-off)...αρχης γενομενης με τα super tenere, τα africa και τα gs1100, ηταν ποζεραδικη...(οχι μονο οι βαυαροι)...
ακομα και πολλα 990 adv δεν εχουν πατησει ποτε χωμα και αναθεμα αν εχουν περασει διοδια πανω απο 5 φορες...
ο ογκος, το μπουγιο και τα πολλα κυβικα γοητευαν και τα κοκορια*...και τις κοτες**...


οποτε ειναι απολυτως λογικο να υπαρχει συνεχεια στο story...
καλο απογευμα...
:wave2:




*κουλατζες πουλμουρουτζηδες που θελουν να χτυπησουν γκομενα

**σαχλοκουδουνα που ψαρωνουν με το μεγαλο μηχανακι του φιλου τους χωρις να εχουν ιδεα περι τινος προκειται

εδώ έχεις κάνει κάποια λάθη το tenere 600 και τα gs έχουν οργώσει τα εύκολα τερέν ( Μαρόκο τυνησία κ.τλ ).
αν βγεις ευρωπη τα πιο πολλά μηχανάκια που θα δεις να ταξιδεύουν είναι bmw και δυστυχώς όλες οι μεγάλες μηχανές έχουν γίνει ποζεραδικες και δεν έχουν περάσει τα διόδια πάνω από 5 φορές

Δεινόσαυρος
21/03/2016, 19:08
Πάντως, έτσι από περιέργεια και όσο μπόρεσα να ψάξω, πέρα του Αγγλάρα δεν υπάρχει καμία αναφορά από άλλον για πρόβλημα με το DCT.

Δύο, του ενός που του πήγε σούζα μπροστά στο σχολείο και μόλις κατάφερε να μην πατήσει κανα κουτσούβελο, και του άλλου που του έφυγε εντελώς και έπεσε στον μπροστινό του. Και τα δύο έχουν συνδέσμους στο παρόν νήμα.

spyrakos35
21/03/2016, 19:09
Δύο, του ενός που του πήγε σούζα μπροστά στο σχολείο και μόλις κατάφερε να μην πατήσει κανα κουτσούβελο, και του άλλου που του έφυγε εντελώς και έπεσε στον μπροστινό του. Και τα δύο έχουν συνδέσμους στο παρόν νήμα.

νο τρακσιον?

Δεινόσαυρος
21/03/2016, 19:13
Βασει εξωτερικης εμφανισης και χαρακτηριστικων των οδηγων οσων εχω δει ως τωρα στο δρομο, υποδεχτειτε το εξ ανατολων gs...

Καλησπερα σας


Ναι, καλά...

Ένα, και μόνο ένα πρόβλημα έχει το μηχανάκι (αν υποθέσουμε οτι το Christine-story είναι μούφα)

Είναι ακριβό. Ας ήταν στα 2/3 της τιμής (όπως θάπρεπε) και μούλεγες μετά....
Αλλά αυτό είναι το "market" σήμερα, αυτό πρέπει να υποστούμε.

Δεινόσαυρος
21/03/2016, 19:16
νο τρακσιον?

Σπυράκο να σου πώ, ακόμα παλεύω να καταλάβω περί τίνος πρόκειται. (αν φυσικά στέκει καιν)

RBW, ΔΕΝ έχει, οπότε δεν μπορείς να πείς οτι τα ηλεκτρονικά τάπαιξαν.
Κάτι λένε διάφοροι οτι κάπου κάτι σκάλωσε, και μετά κάπως ανέβηκαν οι στροφες, και μετά... να... έπιασε ο συμπλέκτης...

Κι όσα κατάλαβες εσύ, αλλά τόσα κι εγώ...



Και το τράκσιον τι νάκανε; Εφόσον φύγαν σούζα, μάλλον δεν έχασαν πρόσφυση, έτσι;

amyroukai
21/03/2016, 19:22
Δεν είναι έτσι ακριβώς.
Της Καβασάκι ας πούμε, είναι tc και αντισούζα μαζί.

spyro
21/03/2016, 19:35
..... Και τα δύο έχουν συνδέσμους στο παρόν νήμα.



:confused:

spyrakos35
22/03/2016, 00:43
Ναι, καλά...

Ένα, και μόνο ένα πρόβλημα έχει το μηχανάκι (αν υποθέσουμε οτι το Christine-story είναι μούφα)

Είναι ακριβό. Ας ήταν στα 2/3 της τιμής (όπως θάπρεπε) και μούλεγες μετά....
Αλλά αυτό είναι το "market" σήμερα, αυτό πρέπει να υποστούμε.


Αν ηταν στα 2/3 θα σου λεγα κατι αλλο

Το ιδιο και αν ηταν στο 1/3

Δυστυχως εοναι στα 3/3 και σου λεω το gs ,των γιαπωνων....

zopas
22/03/2016, 07:48
Αν ηταν στα 2/3 θα σου λεγα κατι αλλο

Το ιδιο και αν ηταν στο 1/3

Δυστυχως εοναι στα 3/3 και σου λεω το gs ,των γιαπωνων....

Ακριβως αυτο ειναι το ποιντ..πολλα χρηματα για αυτα που προσφερει,ακολουθει ξεκαθαρα το μαρκετινγκ των γερμανων..

Αυτο που θα συμβει ειναι ολοι θα περιμενουν να πουληθει κανενα μεταχειρισμενο στην απλη του εκδοση, κοινως γυρω στα 8 χιλιαρικα και αυτα με το ζορι..

amyroukai
22/03/2016, 09:25
Να το ξαναπώ γιατί στην μανία να βγείτε σωστοί ξεχνάτε το κατιτίς σας.
Για να δανειστώ μερικές από τις εκφράσεις του μάρκετινγκ όλων των εταιριών, μιλάμε για μοτοσικλέτες που μπορούν να σε πάνε στην true adventure, να νιώθεις unstoppable και αν έχεις χέρια να είσαι κιόλας, να νιώθεις ready to... go anywhere θα το έλεγα πιο σωστά αλλά και να μπορείς να πας από καφέ και σουπερμάρκετ μέχρι το τέλος της γης άνετος, να κάνεις ότι σου ζητάει η wild side σου.


Africa ABS τρικολόρ με touring pack (τριβάλιτσο-κεντρικό σταντ-ζελατίνα ψηλή) 16190.
*Aprilia Caponord Rally 16650 με πλαϊνές βαλίτσες.
KTM 1190R χωρίς αποσκευές 16690.
ΒΜW R1200GS χωρίς αποσκευές 20500. Αν δεν με απατά η μνήμη μου οι πλαϊνές έχουν 800+ και νομίζω περιλαμβάνονται οι βάσεις στήριξης σε κάποιο από τα πακέτα των έξτρα που πρακτικά υποχρεώνεσαι να αγοράσεις γιατί "βασικό" μοντέλο υπάρχει μόνο στην θεωρία.
DUCATI Multistrada enduro touring pack 23950 (δύο πλαϊνές βαλίτσες).

Σέλα κλπ "προσωπικές προσαρμογές" μπορεί να γίνουν σε οποιοδήποτε από τα τέσσερα, οπότε δεν λαμβάνονται υπ'όψη. Στο KTM επίσης νομίζω μπαίνει recluse συμπλέκτης οπότε μπορεί να πλησιάσει την λειτουργία του DCT (αν το συγκρίνουμε με αυτήν την έκδοση) αλλά αντίστοιχα θα ανέβει και το κόστος του.
Το ζήτημα της ιπποδύναμης είναι "non-issue" γιατί αν την θέλεις ξέρεις τι θα ψωνίσεις και δεν μπαίνεις σε ανούσια συζήτηση.

Με ποιό ζεις πιο φτηνά το "όνειρο", είπαμε;

Για πάμε πάλι...







ΥΓ. Τα χαιρετίσματα στον κ. Βασίλη. Μην κακιώνετε άδικα.
ΥΓ2. Επειδή ο Τέρενς είναι πολύ μπροστά, τώρα που το ξανασκεφτόμουν, πιο φτηνό είναι το S-ten... :)

spyrakos35
22/03/2016, 09:28
Ακριβως αυτο ειναι το ποιντ..πολλα χρηματα για αυτα που προσφερει,ακολουθει ξεκαθαρα το μαρκετινγκ των γερμανων..

Αυτο που θα συμβει ειναι ολοι θα περιμενουν να πουληθει κανενα μεταχειρισμενο στην απλη του εκδοση, κοινως γυρω στα 8 χιλιαρικα και αυτα με το ζορι..

Δεν ξερω αν ειναι πολλα ή λιγα γι αυτο που προσφερει
Ξερω οτι δεδομενης της οικονομικης καταστασης στην Ελλαδα, ο αντβεντσουρας που δεν τα χει θα στραφει αλλου... Επομενως, μοιραια, το αγοραστικο κοινο θα συρρικνωθει σε αυτο που ειδα χτες.... τρικολορε με μπαρμπα και τζετ κρανος....

zopas
22/03/2016, 10:20
Ξεχνατε στην τελικη τιμη του αφρικα και το 1000καρι που θα δωσει ο αγοραστης και για νεα αναρτηση..οποτε 17.190 για ενα χωματινο με 199 τελικη ταχυτητα..

spyrakos35
22/03/2016, 10:33
Δοκιμασες την αναρτηση και δεν;

Και γω ειμαι αντι αλλα οχι κιετς

zopas
22/03/2016, 10:43
Για τα cbr δεν ξερω..σε πιο αλλο μοντελο της εχει εξαρχης αναρτηση της προκοπης;;εγω δεν ξερω κσποιο..ολοι οι ιδιοκτητες χοντα ψαχνονται στο συγκεκριμενο..γιατι η νεα αφρικα να ειναι διαφορετικη;;

Ντροπη της χοντα αλλα ειναι και αυτος ενας τροπος να μεγιστοποιει τα κερδη της.

amyroukai
22/03/2016, 10:47
Τώρα ρε Ζοπουλίνι μπαίνεις και τρολάρεις σαν αληθινός h8er, σε ένα νήμα γεμάτο ανθρώπους που οδήγησαν έστω για μισή ώρα και το "χειρότερο" που διάβασα εδώ μέσα (ας αφήσουμε στην άκρη τα πολλά δημοσιογραφικά άρθρα γιατί ας πούμε ότι είναι πληρωμένοι κλπ) ήταν από τον ΤζόνιΔεΦοξ που την βρήκε "μαλακή" για το γούστο του και το στιλ οδήγησής του.

Συνέχισε όμως, έχει πλάκα.

spyrakos35
22/03/2016, 10:52
Και μενα δεν μου αρεσε παντου αλλα δεν εκατσα να ασχοληθω....
Προφανως θα ερχεται στα μετρα του εκαστοτε ιδιοκτητη, λιγο ή πολυ....

gior-gos
22/03/2016, 12:13
ΒΜW R1200GS χωρίς αποσκευές 20500.

...γιατί "βασικό" μοντέλο υπάρχει μόνο στην θεωρία.

Απ οτι βλεπω εδω (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3592267/) απλό 1200 καινουργιο του '16 βασικη εκδοση 16100.

Μιας και (σωστα) ανεφερες τη λεξη θεωρια ομως

πόσοι θα ναι αυτοι που θα αγορασουν το αφρικα χωρις dct; Ενα συστημα (πραγματικα χρησιμο, λιγοτερο χρησιμο, αχρηστο - ας βγαλει ο καθενας τα συμπεράσματά του) πανω στο οποίο εχει βασιστει σε πολυ μεγαλο βαθμο το πλασαρισμα του μοντελου στην αγορα.

Κατ'εμε, μόνο οι πραγματικοι χωματινοι θα το αγορασουν χωρις dct (που πιθανοτατα θα το αγορασουν και χωρις abs και χωρις τρικολορ και χωρις βαλιτσες και χωρις...)

Ολοι οι υπολοιποι (που αυτονοητο ειναι οτι θα αποτελεσουν τη συντριπτικη πλειοψηφια) θα δεχτουν να παρουν το νεο αφρικα "ευνουχισμενο"; για να γλιτωσουν 1300€ απ τα συνολικα 15, 16, 17 δεξερωπόσα χιλιαρικα;

Μηπως η υποθεση "αφρικα χωρις dct" ειναι κι αυτο λιγο θεωρητικο; (και δεν αναφερομαι σε σενα· ξερω οτι το θες χωρις dct και καλα κανεις ;))

alexxxcbr
22/03/2016, 12:24
To ειδα στα μεγαρα προχθες.Το ειχε ο Παπανδρεου testride.
Προσωπικα ουτε απεξω σε αυτα τα λεφτα.:evil:

devil's animal
22/03/2016, 13:16
εδώ έχεις κάνει κάποια λάθη το tenere 600 και τα gs έχουν οργώσει τα εύκολα τερέν ( Μαρόκο τυνησία κ.τλ ).
αν βγεις ευρωπη τα πιο πολλά μηχανάκια που θα δεις να ταξιδεύουν είναι bmw και δυστυχώς όλες οι μεγάλες μηχανές έχουν γίνει ποζεραδικες και δεν έχουν περάσει τα διόδια πάνω από 5 φορές

μιλουσα για τα super tenere 750 και τα africa 750...
ολα ξεκινησαν απο το dakar και αργοτερα οποιο μηχανακι σηκωνε το τροπαιο γινοταν αυτοματως πολος ελξης για πολλους ασχετους...

οι ξενοι θεωρω οτι αγοραζουν πιο ορθολογιστικα και δεν μασανε ευκολα με τιτλους και τα ρεστα...
και φυσικα ταξιδευουν με τα παντα...οσο παλια και αν ειναι...

devil's animal
22/03/2016, 13:21
αυτο που δεν εχω δει εδω και τοσες σελιδες ειναι τελικα ΤΙ γινεται με το προβλημα του dct...
γιατι δεν ειναι ενα απλο προβλημα...μιλαμε για τεραστιο σφαλμα αν και εφ'οσον υπαρχει προβληματικη παρτιδα ή ακομα χειροτερα προβληματικο part που μπηκε παντου και πρεπει να βγει...:evil: