Σύνδεση

View Full Version : AFRICA!



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

amyroukai
20/05/2015, 10:25
πιο πολλες φωτο.

h8ers αρχιστε...


http://blog.motorcycle.com/2015/05/15/manufacturers/honda/2016-honda-crf1000l-africa-twin-revealed-australian-patent-filings/

ggs
20/05/2015, 10:38
πιο πολλες φωτο.

h8ers αρχιστε...


http://blog.motorcycle.com/2015/05/15/manufacturers/honda/2016-honda-crf1000l-africa-twin-revealed-australian-patent-filings/

Χμμ… λείπει η μανετα συμπλέκτη ή δεν έχει λεπτομέρεια το CAD?

amyroukai
20/05/2015, 10:47
dct.

Panos76
20/05/2015, 10:52
Μία άσχετη ερώτηση: Το βαραντέρο δεν είναι άμεσα ανταγωνιστικό προϊόν ή είναι άλλη κατηγορία;

amyroukai
20/05/2015, 10:56
Μία άσχετη ερώτηση: Το βαραντέρο δεν είναι άμεσα ανταγωνιστικό προϊόν ή είναι άλλη κατηγορία;

τρολαρεις τωρα;

ειναι σε αλλο γαλαξια.

spyrakos35
20/05/2015, 11:07
πιο πολλες φωτο.

h8ers αρχιστε...


http://blog.motorcycle.com/2015/05/15/manufacturers/honda/2016-honda-crf1000l-africa-twin-revealed-australian-patent-filings/
Ελα Σουπιαααααααα

Ξεκιναω εγω....

Ουτε καν για κραξιμο δεν ειναι.....:lol:

Μπορει live να ειναι καλυτερο....

taisteal
20/05/2015, 11:55
Γ@μηστερο ειναι

Εγω θα αγορασω ενα

spyrakos35
20/05/2015, 12:10
Γ@μηστερο ειναι

Εγω θα αγορασω ενα

δε μου φαίνεται περίεργο....

εδώ πήρες τον τενεκέ.... :cry:

βέβαια από αυτό που είχες, είναι έτη φωτός καλύτερα.....

taisteal
20/05/2015, 12:12
δε μου φαίνεται περίεργο....

εδώ πήρες τον τενεκέ.... :cry:

βέβαια από αυτό που είχες, είναι έτη φωτός καλύτερα.....


Εδω ειχα προπελεν ρε φιλε..
Καμμια ελπιδα... :lol:

amyroukai
20/05/2015, 12:40
Εδω ειχα προπελεν ρε φιλε..
Καμμια ελπιδα... :lol:

Κοίτα να δεις κάτι πράγματα. Και εσύ και ο άλλος ο γιαγιά αρκούδος όλο χολή για την προπέλα αλλά σας έχει γυρίσει όλη την ελλάδα και ευρώπη και με το ζόρι ξεκαβάλησε ο ένας, ο άλλος ακόμα καβάλα είναι αλλά λέτε, λέτε... Κάτω η μπεμβέ ρε, κάτω (κάτω στο γκαράζ δηλαδή). Και με τη χόντα τα ίδια, κάτσε να δεις.

Vstrommer71
20/05/2015, 12:59
Aμα το βαψουνε και πορτοκαλι(οπως τα Τενεκε μια εποχη) θα ειναι μια χαρα ΚΤΜ!:evil:
Ολα θα τα δουμε στην πραξη,δειχνει παντως μακρια απο τις πεπατημενες της Honda των τελευταιων ετων...
Παρεμπιπτοντως οσο βγαινουν νεα μοντελα,τοσο πεφτει η αξια σαν μεταχειρισμενου στα 990,το οποιο τα παταει ευκολα ολα τα καινουργια "adventure" στο χωμα...

Eversman
20/05/2015, 13:01
Γ@μηστερο ειναι



To αυτό! Εξακολουθεί να μου κάθεται άσχημα η τσιμινιέρα βέβαια.

foogr01
20/05/2015, 13:04
Κοίτα να δεις κάτι πράγματα. Και εσύ και ο άλλος ο γιαγιά αρκούδος όλο χολή για την προπέλα αλλά σας έχει γυρίσει όλη την ελλάδα και ευρώπη και με το ζόρι ξεκαβάλησε ο ένας, ο άλλος ακόμα καβάλα είναι αλλά λέτε, λέτε... Κάτω η μπεμβέ ρε, κάτω (κάτω στο γκαράζ δηλαδή). Και με τη χόντα τα ίδια, κάτσε να δεις.

Πες τα, πες τα :lol:

taisteal
20/05/2015, 13:16
Κοίτα να δεις κάτι πράγματα. Και εσύ και ο άλλος ο γιαγιά αρκούδος όλο χολή για την προπέλα αλλά σας έχει γυρίσει όλη την ελλάδα και ευρώπη και με το ζόρι ξεκαβάλησε ο ένας, ο άλλος ακόμα καβάλα είναι αλλά λέτε, λέτε... Κάτω η μπεμβέ ρε, κάτω (κάτω στο γκαράζ δηλαδή). Και με τη χόντα τα ίδια, κάτσε να δεις.

Εγω σταζω χολη για την προπελα;;;;;;
Εγω λεω τα καλυτερα για την Βαυαρικη επιτυχια!!!
Με κακολογεις :D

amyroukai
20/05/2015, 13:20
Εγω σταζω χολη για την προπελα;;;;;;
Εγω λεω τα καλυτερα για την Βαυαρικη επιτυχια!!!
Με κακολογεις :D

Είμαι γνωστός κακοήθης. Όγκος :P

daz
20/05/2015, 17:31
Έλα ναι τι, ποιος με φώναξε? :D

Ti έγινε μωρέ? Είπα και εγώ ανακοινώθηκε το βάρος και η ιπποδύναμη και πήρε φωτιά το θρεντ! :lol:
Μια απ' αυτές τις φωτό την είχε βάλει ο λευκάδιος μερικές σελίδες πριν και άλλη μία φαινόταν σε ένα λινκ του bigoula. Βλέπετε κάτι άλλο που δεν βλέπω εγώ? (drbig έχεις καμιά ακτινογραφία παλι?)

Η ίσια σέλα της πρώτης φωγογραφίας με τις λάσπες και τα τρακτερωτά είχε ήδη σχολιαστεί σαν αρνητικό και πολύ καλά έκανε και δε βγήκε με σέλα στριγκάκι.
Να ξέρετε όσο πιο ασφάλτινο και όσο πιο μακριά απ' τις ανακοινώσεις τις honda (όσο αφορά το true adv), είναι το μηχανάκι τόσα λιγότερα θα έχω να πω.
Αν δε το "σκίσει" στον on για να πουλήσει παπάτζα και όνομα στο off και δεν το κάνει βαρίδι, με το dtc του και με ιπποδύναμη στο μέσο όρο της κατηγορίας, θα είναι μια χαρά γι' αυτό που πραγματικά χρειάζεται η κατηγορία.

Κανονίστε κωλόπαιδα στο τέλος όλοι εσείς να το βρίζετε επειδή δε βγήκε τόσο "άγριο" και τόσο "africa" και εγώ να το υποστηρίζω και να με λέτε πάλι περίεργο. Μαύρο φίδι που σας έφαγε, σας το λέω!

Σαν αντικαταστάτης του varadero μια χαρά φαίνεται.
Όσοι περιμένετε τον αντικαταστάτη του hrc africa 650cc αλλάξτε πλευρό. Δεν μπορεί να υπάρξει τέτοιο πράγμα στα 1000cc με dtc και μόνο η bmw μας έκανε να νομίζουμε ότι έχει λόγο ύπαρξης κάτι τέτοιο.
Όσοι περιμένετε τον αντικαταστάτη του κλασικού εμπορικού εκτρώματος των 750cc, υπάρχουν και χειρότερα απ' το καινούριο άφρικα για να το αντικαταστήσετε. :lol:

Άντε πείτε να πάω να κάνω μια βουτιά να κρυώσει το κεφάλι μου τώρα!:a014:

DrBig
20/05/2015, 17:49
Εγω daz σε βαζω στοιχημα οτι θα ειναι τουλαχιστον οσο καλο ηταν το 990.
Μπορει και να χασω βεβαια :D

daz
20/05/2015, 17:58
Doc εγώ θέλω να κερδίσεις, γι' αυτό κέρασα μπύρες και τον Spyro όταν είπε πως θέλει να συνεχίσει η honda την παράδοση του 990 τώρα που άλλαξαν ρότα οι Αυστριακοί.

AristidisZ
20/05/2015, 18:02
ωραίο κωλαράκο έχει

spyro
20/05/2015, 18:04
....
.....

Κανονίστε κωλόπαιδα στο τέλος όλοι εσείς να το βρίζετε επειδή δε βγήκε τόσο "άγριο" και τόσο "africa" και εγώ να το υποστηρίζω και να με λέτε πάλι περίεργο. Μαύρο φίδι που σας έφαγε, σας το λέω!

.....

:lol:

ψήνεσαι σιγα σιγα

AUFGEBRACHT
20/05/2015, 18:13
πιο πολλες φωτο.

h8ers αρχιστε...


http://blog.motorcycle.com/2015/05/15/manufacturers/honda/2016-honda-crf1000l-africa-twin-revealed-australian-patent-filings/


"Γιατί έπαψες Africa να θυμίζεις" που θα ΄λεγε κι ο Πλιάτσικας εντέχνως αν είχε Αfrica...

amyroukai
20/05/2015, 18:17
και παλι καλα να λεμε.

daz
20/05/2015, 19:27
:lol:

ψήνεσαι σιγα σιγα


Εγώ βλέπω τα ίδια πράγματα που έλεγα και στην αρχή.

Σπύρο θέλω να είμαι ο μοναδικός που θα γυρίσει με τα λιγότερα κεράσια σπίτι του. Και ο λόγος που θέλω να βγει κατι καλό δεν είναι επειδή με ενδιαφέρει η κατηγορία. Απλά βαρέθηκα να βλέπω υπέρβαρους διεκδικητές της πίτας της bmw και να μη ξεκουνάει κανένας.

Μπορεί να κάνει η honda αυτό που έκανε κάποτε με το 900 στα ss? Που άλλαξε την βάση στην οποία πατούσαν όλοι οι υπόλοιποι και τους έβαλε να κάνουν στροφή 180ο? Που τους έδειξε πως πρέπει να προχωρήσουν? Την ακολούθησαν σιγά σιγά όλοι? Γρίνιαζε ο κόσμος επειδή ήταν το πιο αδύναμο? Εξακολουθείτε να με κατηγορείτε που δεν μ' αρέσει η βάση που πατάνε σήμερα για να φτιάξουν αυτά που μας προσφέρουν?

Υπό τις οδηγίες του baba φτιάχτηκε τότε εκείνο το 900αρι και ήξερα πολύ καλά ποιος είναι όταν ρώτησα και απάντησα μόνος μου "στ' @ μου ποιός είναι".

Η κτμ δεν μπόρεσε το 2003 να τραβήξει τους υπόλοιπους απ' το αυτί και να τους πει ' έι μαγκες από δω, παρόλο που κατασκεύασε ένα απ' τα πιο άρτια μηχανάκια της κατηγορίας.

Η honda μπορεί να το κάνει ακόμα και με κάτι όχι τόσο καλό. Το είπα πάλι πιο πριν μα όλοι το παρεξήγησαν. Μπορεί να βγάλει κάτι μέτριο προς την σωστή κατεύθυνση? Ναι κάτι τέτοιο μπορεί να με ψήσει. (όχι να το αγοράσω προς θεού) :lol: Μα δεν είμαι εγώ αυτός που σιγοβράζει εδώ μέσα φίλε μου. :D

daz
20/05/2015, 19:28
και παλι καλα να λεμε.

My point exactly! :beer:

spyrakos35
21/05/2015, 19:12
Κοιτα να δεις που ξεθαρρεψανε οι κατοχοι του παλιου και βλεπω αφρικες καθε μερα στο δρομο......

ggs
21/05/2015, 20:44
Κοιτα να δεις που ξεθαρρεψανε οι κατοχοι του παλιου και βλεπω αφρικες καθε μερα στο δρομο......

Χαμός...:lol:

335930

Bob_o_mastoras
21/05/2015, 21:12
Χαμός...:lol:

335930

ωωω! :uplate:

Πολυ ωραιο Αφρικα!! :a18:

zopas
21/05/2015, 21:24
Εμενα μου θυμιζει στη σχεδιαση το μικρο τενερε και αν επιμεινουν σε αυτη την εξατιμιση να ανοιξω μαγαζι να πουλαω εξατμισεις να τα κονομησω...δεν μπορω να καταλαβω αυτη η εταιρια ενω ειναι πρωτη στο χωρο της κανει τα παντα για να δειχνει δευτερη...

pipe_smoker
21/05/2015, 22:38
Έκατσα και το διάβασα όλο από την αρχή.

Πονέσανε τα μάτια μου λέμε:lol:

Τί άθρωποι είστε εσείς ρε πστ μου?

Πουθενά δε σας βρίσκει κανείς.


@αρίστος και αμυρού

Αφού ψάχνετε μηχανάκια μεγάλου κυβισμού με όρθια θέση οδήγησης γιατί δεν κοιτάτε touring και ψηλά street κι ασχολείστε με μαστόδοντα?

Bob_o_mastoras
22/05/2015, 00:02
Ποια ειναι τα ψηλα street μαστορα;; SMT, Versys 1000 κλπ φαση;;

pipe_smoker
22/05/2015, 00:36
Ποια ειναι τα ψηλα street μαστορα;; SMT, Versys 1000 κλπ φαση;;

Εσύ είσαι ρε ο μάστορας.
Εγώ είμαι ο καπνιστής:p


Απ'όλα έχει ο μπαΧτσές.

Ψηλά Street πες:
1. Versys 1000
2. Tiger (το δρομίσιο δε θυμάμαι το 1050 είναι?)
3. CBF1000
4. MT-09 (θες tracer? Tracer!)
5. V-Strom 1000

κι έχει κι άλλα.

Τούρινγκ σπορτ-τούρινγκ πες:
1. FJR 1300
2. Bandit 1250
3. VFR1200F (K@YLAAAA!!!!)
4. 1400GTR
5. R1200RT (και γενικώς η BMW έχει της παναγιάς τα μάτια σε τέτοια)

και πάλι έχει κι άλλα.

Ντάξει οκ αυτά που ζητάει ο Αποστόλης είναι δύσκολα (και παράλογα:D).
Αλλά το να ψάχνεις ένα μηχανάκι με μπόλικα κυβικά και όρθια θέση (και προστασία από τον αέρα υποθέτω, γιατί αν δε μας κόφτει αυτό τότε έχει κι άαααααλλα ο μπαΧτσές) ε δεν είναι δα και κανάς γολγοθάς.

Αλλού φαντάζομαι είναι το πρόβλημα..........:smokin:

amyroukai
22/05/2015, 01:08
πιπακια σαν βολταρεις και καβαλησεις μερικα, σαν οδηγησεις κιολας, θα ξερεις γιατι.

pipe_smoker
22/05/2015, 02:22
πιπακια σαν βολταρεις και καβαλησεις μερικα, σαν οδηγησεις κιολας, θα ξερεις γιατι.

Βοηθα με.

Σου έφερα κάμποσα παραδείγματα από πάνω.

Και στο φιναλε της υπόθεσης δε μιλάμε για μένα.
Το θέμα αυτό ειναι υποκειμενικό γι'αυτο κι απηύθυνα στγκεκριμενα την ερώτηση σε σένα και τον Αριστο.

amyroukai
22/05/2015, 05:32
ολη η β λιστα, "ιδια" με οτι εχω, αρα αχρηστη. στριμωγμενα γονατα.

εκ της α λιστας, μονον το βερσυς ταιριαζει σε οτι ψαχνω συνολικα. αλλα θα προτιμουσα κατι σε 19/17 η 21/17 η 21/18 για πιο ανετη μετακινηση εκτος, που δεν με περιοριζει μια που το υπερηχητικο ταξιδι εντος δρομου δεν με ενδιαφερει.

και κατι σαν το f800gs ειναι 30 κιλα λιγοτερα απο το βερσυς... διολου αμελητεο.

pipe_smoker
22/05/2015, 11:50
ολη η β λιστα, "ιδια" με οτι εχω, αρα αχρηστη. στριμωγμενα γονατα.

Αν δεν έχεις αλλάξει μηχανάκι κι έχεις ακόμα αυτό που θυμάμαι, δεν ξέρω πού τη βλέπεις την ομοιότητα.

Τέσπα, είσαι και τρία μέτρα παλουκάρι, αψηλό και περίοπτο οσάν το κυπαρίσσι!:D

Να το δεχτώ.

Περιμένω κι από τον Αρίστο να με πει όμως ο οποίος είναι σε πιο νορμάλ μεγέθη. (δε σας έχω στήσει και δίπλα δίπλα να σας μετρήσω, αλλά κάπως έτσι τα θυμάμαι).




εκ της α λιστας, μονον το βερσυς ταιριαζει σε οτι ψαχνω συνολικα.

Πάρα πολύ ωραία.

Why not Versys λοιπόν?

Καλορίζικο και καλοτάξιδο.




αλλα θα προτιμουσα κατι σε 19/17 η 21/17 η 21/18 για πιο ανετη μετακινηση εκτος, που δεν με περιοριζει μια που το υπερηχητικο ταξιδι εντος δρομου δεν με ενδιαφερει

Εδώ μου τα χαλάς....

Κι εγώ θα προτιμούσα πολλά πράγματα σε αυτή τη ζωή.

Για ποιό λόγο φτάνεις να "επεμβαίνεις" στο τί τροχούς θα φοράει το μηχανάκι?
Σε τί σε περιορίζουν οι 17άρηδες (αν θυμάμαι καλά) του Versys?

Τί εννοείς ότι κάτι σε 19/17 ή 21/17 ή 21/18 θα σου πρόσφερε πιο άνετη μετακίνηση εκτός?
Σε χώμα αναφέρεσαι?




και κατι σαν το f800gs ειναι 30 κιλα λιγοτερα απο το βερσυς... διολου αμελητεο.


Wait.

Αν σου αρέσει το F800GS τότε άκυρα τα παραπάνω καλορίζικα.

Why not F800GS λοιπόν?
Καλορίζικο και καλοτάξιδο.

Απλά κατάλαβα ότι μιλάγατε συν τοις άλλοις ΚΑΙ με το σκεπτικό there is no replacement for displacement, συνεπώς κι εγώ μελέτησα από 1000άρια και πάνω.

Που κολλάνε τα 800 κυβικά ξαφνικά?
Και λογικό είναι να είναι και ελαφρύτερο γιατί θα πάει και χώμα.

Εσύ (κι ο Αρίστος ξαναλέω, εκτός κι αν θες να τα διαχωρίσουμε γιατί μπορεί να έχω μπερδευτεί και να ψάχνετε άλλα πράγματα) σκοπεύετε να πάτε χώμα?
Δε λέω αν θα μπείτε σε ένα χωματόδρομο.

Κι εγώ προψέ συνάντησα ένα χωματόδρομο/λασποπετρόδρομο ανηφορικό (γαμώ τις ταμπέλες σας όταν έχει αδιέξοδο μαλάκες) και μπήκα με την νταλίκα των 250 κιλών και τη ροπή από τη φτέρνα (που ούτε τον αέρα δεν του έχω πάρει ακόμα) και τον πέρασα χωρίς να ιδρώσει το αυτί μου.
Και είμαι και θεοκούλαδο, και το μηχανάκι δεν το ξέρω.

Πού είναι λοιπόν το πρόβλημα στα +30 κιλά από τη στιγμή που δε μας απασχολεί το αν θα το παρκάρουμε σε κατηφόρα κόντρα σε πεζοδρόμιο και θέλουμε 5 νοματαίους να μας τραβήξουν για να ξεκολλήσουμε, και ποιά η τόσο σοβαρή ανάγκη για τροχούς αγωνιστικών εντούρο και κροσικών?


ΥΓ. Don't get me wrong.
Δεν το πάω στον αντίλογο έτσι για το στόρυ, και ναι κάπου θέλω να καταλήξω.
Αλλά αν έχεις όρεξη για κουβέντα μου απαντάς στα παραπάνω για να προχωρήσω.
Όσο για το ύφος, γνωριζόμαστε νομίζω αρκετά κι έχουμε πιει αρκετά ποτήρια μαζί για να καταλαβαίνεις πώς σου γράφω αυτά που σου γράφω και να μη χωράει παρεξήγα:beer:

amyroukai
22/05/2015, 13:38
θα σου πω.

πας σιδεροκωλη με τον ταπερμαν. στις 10 ωρες σελα, τα ποδια υποφερουν σε οτιδηποτε σε στριτ. οποτε θεωρητικα το ον-οφ (δεν εχω τοσες ωρες συνεχομενες αλλα τολμηρη υποθεση) κραταει αναβατη πιο ξεκουραστο. η ψηλη θεση οδηγησης βολευει σε επαρχιακο, η καρατιμονα το αυτο. και η οπισθιως καθημενη αφ'ενος ειναι πιο ανετη σε καθε διαδρομη, αφ'ετερου βλεπει πανω απο το κρανος μου, πολλαπλα οφελη.

γιατι οχι versys; θελω μεγαλυτερους τροχους για τον occasional χωματοδρομο που με το fazer εχει γινει ααααργαααααα και με πολλακις κοπανημενο διπλο σταντ σε χωμα, φυτευτη πετρα, "σκαλοπατια" με μερικα μπλεξιματα των 40+ χιλιομετρων. ωραια ηταν δε λεω, κ
παλικαρης ο γερος γιαπων, αλλα...

εκει κολλαει το f800gs. εθνικη ετσι και αλλιως βαριεμαι να τρεχω οποτε ταξιδι 140 ααααανετα και με το 800, αααανεση στις χαλαρες εξορμησεις χωμα. ευθραυστο σχετικα ομως και κατηγορουμενο για χαμηλη μακροζωια. και ακριβουλι...

αν λεπον η αφρικα παιξει στην τιμη του, στο βαρος του, στις δυνατοτητες του, με την ευζωια που η χοντα εξασφαλιζει, με λιγη ακομα δυναμη για το προσπερασμα οταν θα το φορτωσεις με τη μεζονετα ολη για τας διακοπας... λιρα 100. αυτο συλλογιεμαι και λιγουρευομαι.

pipe_smoker
22/05/2015, 17:09
θα σου πω.

πας σιδεροκωλη με τον ταπερμαν. στις 10 ωρες σελα, τα ποδια υποφερουν σε οτιδηποτε σε στριτ. οποτε θεωρητικα το ον-οφ (δεν εχω τοσες ωρες συνεχομενες αλλα τολμηρη υποθεση) κραταει αναβατη πιο ξεκουραστο.

Εάν θυμάμαι καλά (και νομίζω πως καλά θυμάμαι) ο τρούπης που είναι ειδικός επί των θεμάτων και των πιασιμάτων, είχε γράψει κάπου κάποτε ότι η σωστή ανατομικά θέση οδήγησης είναι η γυρτή προς τα εμπρός (δε μιλάμε να φιλάς ντεπόζιτο) κι όχι η όρθια και καμαρωτή που προσφέρουν τα ονοφάδικα, όσο κι αν σου δίνει την αίσθηση του πιο άνετου.

Επίσης, μπορείς να πεις του τάπερμαν να πάει να γ@μηθεί:lol: Κι ο ίδιος το έχει παραδεχτεί ότι στις σιδερόκωλες κουραδοαναρόφηση παθαίνει. Δεν τις βγάζει στο χαλαρό.
Αν οι 10 ώρες σέλα κουράζουν μην τις κάνεις. Κάνε όσες μπορείς και δοκίμασε να τις αυξάνεις σταδιακά.
Δεν είσαι κανάς αρχάριος για να σου δίνω συμβουλές και μην το πάρεις στραβά, αλλά το αποκλείεις να φταίνε τα πόδια που κουράζονται κι όχι η θέση/μηχανάκι?
Και με μια όχι και τόσο τολμηρή υπόθεση, το αποκλείεις αν πας σε ένα ον οφ, να ξεκουραστούν τα πόδια αλλά να αρχίσουν οι πόνοι στη μέση και στην πλάτη?



η ψηλη θεση οδηγησης βολευει σε επαρχιακο, η καρατιμονα το αυτο.

Εννοείται, δεν είπε κανείς να πας σε κλιπονάτο προς Θεού.


και η οπισθιως καθημενη αφ'ενος ειναι πιο ανετη σε καθε διαδρομη, αφ'ετερου βλεπει πανω απο το κρανος μου, πολλαπλα οφελη.

γιατι οχι versys; θελω μεγαλυτερους τροχους για τον occasional χωματοδρομο που με το fazer εχει γινει ααααργαααααα και με πολλακις κοπανημενο διπλο σταντ σε χωμα, φυτευτη πετρα, "σκαλοπατια" με μερικα μπλεξιματα των 40+ χιλιομετρων. ωραια ηταν δε λεω, κ
παλικαρης ο γερος γιαπων, αλλα...

εκει κολλαει το f800gs. εθνικη ετσι και αλλιως βαριεμαι να τρεχω οποτε ταξιδι 140 ααααανετα και με το 800, αααανεση στις χαλαρες εξορμησεις χωμα. ευθραυστο σχετικα ομως και κατηγορουμενο για χαμηλη μακροζωια. και ακριβουλι...

αν λεπον η αφρικα παιξει στην τιμη του, στο βαρος του, στις δυνατοτητες του, με την ευζωια που η χοντα εξασφαλιζει, με λιγη ακομα δυναμη για το προσπερασμα οταν θα το φορτωσεις με τη μεζονετα ολη για τας διακοπας... λιρα 100. αυτο συλλογιεμαι και λιγουρευομαι.

Εγώ αφήνω λίγο το τελευταίο σχόλιο για την Άφρικα προς το παρόν και πάω μια να συνοψίσω (αν κάπου έχω λάθος μου λες)

Θέλουμε
1. Μεγάλους τροχούς για τον οκαζιονάλ χωματόδρομο (ψηλό δλδ)
2. "Άθραυστο", αξιόπιστο, μακροζωία
3. Όχι ακριβό
4. Άνετο και με μια σχετική κάλυψη από τον αέρα (ή που τέλος πάντων να έχει τις βάσεις να το σιάξεις άφτερ)
5. Άνετο για δικάβαλο και κατά προτίμηση με σέλα ημιορόφου για το έτερον ήμισυ
6. Να φορτώνεται
7. Να ζυγάει μέχρι 220 κιλά
8. Κουνητήρας 1000cc ατ λίστ, και σωστά καμωμένος με λίγο τσαγανό για να μπορεί να τραβάει το παραπάνω σύνολο (όχι για τσίτα τα γκάζα. Για μια αξιοπρεπή προσπέραση όπως λες κι εσύ κλπ)

Αν ξέχασα κάτι, έβαλα κάτι που θεωρείς ότι κακώς έπραξα, πε μου.

Για να πάμε μία στο Άφρικα, μόνο και μόνο λόγω του ότι είναι Honda (έχω Honda, τα αγαπάω τα Honda, αλλά ξέρουμε τί φκιάνει σε γενικές γραμμές) τα 3, 7 και 8 τα ξεχνάς (λέω εγώ, μακάρι να βγω ψεύτης).
Οπότε ξεχνάς και το Άφρικα μάλλον.

Με κάθε καλή διάθεση κάτσε και δες και τα 8 παραπάνω (ξαναλέω, αν κάπου θεωρείς ότι έχω υπερβαλει πες το).

Πιστεύω ότι αν διαλέξεις δύο (ή άντε τρία) όποια θες από τα παραπάνω, ό,τι συνδυασμό θες κάνε δε με νοιάζει, και τα αφαιρέσεις ή έστω τα τροποποιήσεις σε ένα βαθμό από πλευράς κριτηρίων και "θέλω" σου, μπορείς να βρεις το μηχανάκι που σκέφτεσαι.

Αυτό λέγεται συμβιβασμός.
Και προσωπικά, μπορεί να μην έχω καβαλήσει (πόσο μάλλον οδηγήσει) ούτε το 1/10 από τα μηχανάκια που έχεις οδηγήσει εσύ ή ο Αποστόλης ή πόσοι άλλοι εδώ μέσα, αλλά δεν ξέρω ούτε ΕΝΑΝ άνθρωπο ο οποίος να μη συμβιβάστηκε σε κάποιους τομείς με τη μοτοσυκλέτα του (εξαίρεση μόνο οι κολλημένοι που νομίζουν ότι καβαλάνε το υπέρτατο μηχάνημα και προτιμούν να πεις κακιά κουβέντα για τη μάνα τους παρά για τη μηχανή τους).

Είναι πολύ πιο εύκολο να φτιαχτεί ένα απόλυτο μηχάνημα (είτε ss, είτε βρωμιάρικο, είτε οτιδήποτε) παρά ένα απλά καλό για όλες τις χρήσεις.
Θυμάσαι τί γινότανε και στο ιστορικό θρεντ του Τέρενς για το μηχανάκι για βόλτα/ταξίδι/εκδρομή, και γενικώς.

spyrakos35
22/05/2015, 18:02
Ευχαριστω φιλαρακι, αντευχομαι :a021:

:lol:

pipe_smoker
22/05/2015, 18:10
Ευχαριστω φιλαρακι, αντευχομαι :a021:

:lol:

Λατρεία!!!!

Έλα στη ΜΠαρέα μας φαντάρε, κάτσε και το πληχτρολόγιο πάρε.

Εσύ γιατί επιμένεις στο παπόρο και δε σε ιντριγκάρουνε τα μεγκατσάνελ ον οφ ή τα ντεμί σεζόν όπως φαίνεται ότι θα είναι το Άφρικα? (για να επιστρέψουμε και λίγο ον τόπικ μην μπει κανά μοντέρι και μας μαμήσει το ταμ τιριρίμ:p)

amyroukai
22/05/2015, 18:31
παιπ επιγραμματικα...

110 αλογα φτανουν.
τα της τιμης, η εικασια για 14000 το κανει στα ιδια με μπεμπε και ουμφ.
τα κιλα... αγνωστα μα υπεσχεθησαν αλαφρυ μοτορι... αν βγει 260, τενερε :)

7Tolis
22/05/2015, 18:36
100 άλογα στα 200 κιλά είναι μια πολύ καλή υλοποίηση όπου δεν θα τρομάζει το άνοιγμα του γκαζιου στις εξόδους και θα κάνεις και παιχνίδι άμα έχεις όρεξη.

spyrakos35
22/05/2015, 18:54
Λατρεία!!!!

Έλα στη ΜΠαρέα μας φαντάρε, κάτσε και το πληχτρολόγιο πάρε.

Εσύ γιατί επιμένεις στο παπόρο και δε σε ιντριγκάρουνε τα μεγκατσάνελ ον οφ ή τα ντεμί σεζόν όπως φαίνεται ότι θα είναι το Άφρικα? (για να επιστρέψουμε και λίγο ον τόπικ μην μπει κανά μοντέρι και μας μαμήσει το ταμ τιριρίμ:p)

Γιατι ονοφφ ειχα 17 χρονια θεωρωντας τα ιδανικα για Ελλαδα ξεκουραστα κλπ κλπ.....

Πηρα το παπορι απο βιτσιο και διαπιστωσα οτι τα στρητ μπορουν να ειναι απειρως πιο ανετα.....

Επισης η οδηγικη μου βελτιωση με το παπορι ειναι θεαματικοτατη.... Και βεβαια δε φταινε τα μηχανακια, εμενα μου εκατσε καλυτερα το στρητ....

Επομενως και πιο διασκεδαστικα.....

daz
22/05/2015, 19:41
Βαριέμαι να κάνω κοπτοραπτική στην παράθεση.

Μόνο 2 πραγματάκια.
Η πιο καλή θέση για τον κορμό είναι η ελαφρώς σκυφτή όπως είπες πάιπ. Αποφορτίζει τη μέση και κρατάει τον κορμό ευθεία και ο αέρας που χτυπάει το κράνος αποφορτίζει ελαφρώς τον αυχένα. Λόγο θέσης τα πόδια δεν ανοίγουν στον αέρα και δεν πιάνονται οι προσαγωγοί. Τα ον-οφφ έχουν λίγο καλύτερες γωνίες για τα γόνατα μα καταπονούν τη μέση ενώ όταν ανέβουν τα χλμ, στα περισσότερα, ο αέρας τείνει να σου ανοίξει τα πόδια και ο αυχένας τρώει όλο το βάρος του κράνους με τον αέρα εδώ να επιδεινώνει την κατάσταση. Στις μεγάλες αποστάσεις ο αέρας "παίρνει" και το λιγοστό βάρος που πέφτει στους καρπούς.

Το 8 μη το φοβάσαι από κανένα 1000αρι. Μη κοιτάς ιπποδύναμη, δες ροπή.

Αν στα 14κ είναι η έκδοση με το dct καλά είναι.

Αν το βάρος για την έκδοση χωρίς dct κρατηθεί κοντά στα 800αρια είναι άριστα και κατά τη γνώμη μου αυτό από μόνο του ίσως δικαιολογεί ένα μέρος της τιμής του (αν είναι τσιμπημένη). Αλλά για honda μιλάμε! :lol:

Ο 18" ρης πίσω είναι υπερβολή σε 1000αρι ακόμα και για διαδρομές στα άγραφα (ειδικά για τις ταχύτητες που θα τις κάνει).
Τα οφέλη του μικρότερου των 21" εμπρός είναι δυσανάλογα πολλά για κάποιον που κινείται σπάνια σε χώμα (πάλι σε συνάρτηση με τις ταχύτητες που θα το κάνει ο μέσος οδηγός με ένα 1000αρι).
Μα οι τροχοί πες είναι και θέμα γούστου ή συμβιβασμού.

DrBig
22/05/2015, 20:44
Εγω απο την αλλη νομιζω οτι ο 21 τροχος ειναι παρεξηγημενος και κακως θεωρειται οτι υστερει στο δρομο και οτι ον-οφφ χωρις 21/18 δεν εχει νοημα.

pipe_smoker
22/05/2015, 21:41
Το 8 μη το φοβάσαι από κανένα 1000αρι. Μη κοιτάς ιπποδύναμη, δες ροπή.

Βρε εγώ ροπή κοιτάω καιρό τώρα αλλιώς δε θα παιρνα τραχτέρ:lol:

Να είμαι κι ανοιχτοχέρης εγώ και να σου πω 10 κιλά ροπή κι απ'τις 5,500.

Άμα το ζητούμενο είναι να τραβήξεις 220 κιλά το μΕΚανάκι, κανά 100άρι ένας μπαμπάτσικος αναβάτης, ένα 60άρι η μανδάμ, και δώσε φόρτωμα τριπλέτες κι @@ίδια μύδια ε κάτι θα κλάσει.
Τώρα οι αναρτήσεις θα κλάσουν?
Το γκάζι πάλι θα φαίνεται λίγο?

Δεν ξέρω.
Πάντως άμα το κάμνεις το μοτοσακό 500 κιλά, δε φταίει η φάμπρικα που το'βγανε 240 αντί για 220 να σου γλίτωνε 4 τάλαρα.




Αν στα 14κ είναι η έκδοση με το dct καλά είναι.

True that.

Παρεμπιμπτόντως, αυτό το dct είναι καλό είναι χρυσό έχει τσι χάρες όλες, και δεν έχω κανένα λόγο να διαφωνήσω.
Στο χώμα (στο χώμα που κουβεντιάζουμε εννοώ, όχι για εντούρο) δεν παίζει να δημιουργήσει κανά θεματάκι?

Τέσπα.


Αν το βάρος για την έκδοση χωρίς dct κρατηθεί κοντά στα 800αρια είναι άριστα και κατά τη γνώμη μου αυτό από μόνο του ίσως δικαιολογεί ένα μέρος της τιμής του (αν είναι τσιμπημένη). Αλλά για honda μιλάμε! :lol:

Ε κάπου εδώ είναι που συμφωνώ κι εγώ.

Ούτε σε πούπουλα μας έχει συνηθίσει ούτε σε φτηνά μηχανάκια.

Μας έχει συνηθίσει σε άλλα καλά όμως και την αγαπάμε γι'αυτό και οι αντιχονταίοι να πάτε να πνιγείτε:lol:

daz
23/05/2015, 02:00
.... και οι αντιχονταίοι να πάτε να πνιγείτε:lol:

Ο τελευταίος αντιχονταίος που γνώρισα γυρίζει με cbf125. :giggle:

amyroukai
28/05/2015, 18:58
Τσα! Τιιιιι εχουμε εδω;;;;; Γεια σου αφρικα, πες μου πως εισαι....


http://www.motorrevu.hu/galeriak/honda_africa_twin_bernhard_m_hohne/148612

AristidisZ
28/05/2015, 18:59
σαν χαμηλά δεν είναι η σέλα ή ιδέα μου ;;;

amyroukai
28/05/2015, 19:02
Γενικά η ουρά φαίνεται πολύ καθισμένη, δεν ξέρω αν είναι τίγκα το τριβάλιτσο γιατί ο αναβάτης δεν φαίνεται να το τρώει όλο το φαγητό του, για να δικαιολογεί τόση συμπίεση. Τα γόνατα πάντως νορμάλ δείχνουν σχετικά.


τώρα που το είδα από το νετμπουκ... οι μηροί του πολύ οριζόντια είναι. Αν δεν είναι κανένα κεφάλι ψηλότερος από τον τζιτζιες, δεν δείχνει πολύ άνετο αυτό... :(

Ζεύκας
29/05/2015, 19:29
AFRICA TWIN TOURING EDITION - SPY PHOTO

336281

daz
29/05/2015, 20:58
Οι κύκλοι υποδηλώνουν πόσες φορές θα κάνει rtw trip?

Ή είναι μια άποψη παιδικού εφιάλτη? :look:

AUFGEBRACHT
29/05/2015, 21:20
Οι κύκλοι υποδηλώνουν πόσες φορές θα κάνει rtw trip?

Όχι, απλά για να βλέπει ο υποψήφιος αγοραστής με τι τοίχο και διακόσμηση ταιριάζει...

336284

MikeG
29/05/2015, 21:23
Θέλω να δω πως θα οδηγάνε οι κάτω του 1,70. Θα βλέπουν μέσα από το παμπρίζ εκεί κάτω που έβαλαν τη σέλα.

Anyway, υπομονή και θα γελάσουμε συντόμως..

spyrakos35
29/05/2015, 21:51
Ποιοι ειστε εσεις που τολματε να κραζετε την υπερτατη μοτοσυκλετιστικη εταιρεια;

Ειναι λετε μ@λ@κες οι γιαπωνες;

Ουαι γραμματεις και φαρισαιοι

MikeG
29/05/2015, 21:56
Ειναι λετε μ@λ@κες οι γιαπωνες;




NAI

spyrakos35
29/05/2015, 21:58
NAI
Ησουν σαφεστατος..... Κανενα περιθωριο για παρερμηνειες....
:lol:

MikeG
29/05/2015, 22:00
Ησουν σαφεστατος..... Κανενα περιθωριο για παρερμηνειες....
:lol:

:lol: :lol:

amyroukai
29/05/2015, 22:57
9 φωτογραφίες έχει στο λινκ που έβαλα, δεν τις είδε κανείς πιά;;; Και αυτή που έβαλε ο Babis από την ίδια πηγή είναι.

ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΚΟΝΤΩΝ ρε. ΟΥΡΤ. Να χωράμε και εμείς σε κανένα μηχανάκι. Το R1200GS έχει βγει στριμωχτό για να μπορεί ο κάθε Φρόντο να το καβαλάει και το δίνουν με πιο χαμηλή σέλα ΚΑΙ έξτρα κιτ χαμηλώματος, για να μην χάσουν αγοραστικό κοινό. Είσαι κοντός φιλαράκι; Να πα να βρεις ένα κοντό μηχανάκι που μου θες και ον/οφ 1000+ κιουβικά. Ο κάτω του 1,70 να οδηγεί MSX, άντε κανένα ΚΤΜ390. Ε μα πιά... Άκου τι θα κάνουν οι κάτω του 1,70. Στα παπάκια μας τι θα κάνουν.

Ζεύκας
29/05/2015, 23:48
Γιάννη το λινκ σου είναι πιο διαφωτιστικό.
αλλά εδώ μέσα είμαστε απ'ότι φαίνεται ένα μάτσο τεμπελόσκυλα. :lol:

Bob_o_mastoras
30/05/2015, 02:09
Οι κύκλοι υποδηλώνουν πόσες φορές θα κάνει rtw trip?



Bλεπω κυκλους...

336286

Περα απο την πλακα, κατω η χουντα των κοντων!! Εχετε το πλεονεκτημα στα street, μη μας χαλατε τα on-off εμας τα ξυλαγκουρα! :mad:

spyrakos35
30/05/2015, 06:24
φανταστείτε λοιπόν, εσάς το λέω ξυλάγκουρα, γωνίες που θα κάνουν τα σκλεναρικοβοβρωμοπόδαρά σας......

α - ν - ε - σ - η λέμε..... :D

amyroukai
30/05/2015, 08:05
Καπετάνιο του Φαλήρου, βίρα τις άγκυρες, όρτσα τα πανιά, όρσε τα φάσκελα. Και το S1000XR φαινόταν πολύ κακό στις φωτογραφίες, μάλλον έφταιγε ο γίγαντας που το οδηγούσε γιατί ζωντανό ήταν τέλειο.

Πάρε μηχανάκι. Πάρε παπί. Κλέψε το ποδήλατο της μικρής. Η απουσία από τη σέλα σε έχει κάνει χειρότερο και από την Λαμπίρη πως την λέγανε τη φαρμακόγλωσσα των μεσημεριανών. Εκτονώσου γιατί χάνεις το μυαλό σου.

spyrakos35
30/05/2015, 08:59
Ρε φιλο.....

Εσεις λετε οτι ειναι κοντο, εγω το χανω;

spyrakos35
30/05/2015, 09:02
τώρα που το είδα από το νετμπουκ... οι μηροί του πολύ οριζόντια είναι. Αν δεν είναι κανένα κεφάλι ψηλότερος από τον τζιτζιες, δεν δείχνει πολύ άνετο αυτό... :(

Παρε και τα φασκελα πισω

ggs
30/05/2015, 09:05
Κοντό είναι...:lol:

Η ζελατίνα στην φωτο πρεπει να είναι έξτρα. Αποκλείεται να έχουν βγάλει μηχανάκι με μαμά ανεμοκαλυψη...:p

amyroukai
30/05/2015, 09:20
Παρε και τα φασκελα πισω

Ξαναλέω, στις φωτό έτσι φαινόταν και το XR. Ζωντανό, καμμία σχέση. Εδώ έτσι "χάλια" φαίνεται στις φωτό του καταλόγου το crossrunner και μόλις το καβαλήσεις είναι "όαση".
Διατηρείς το δικαίωμα επιστροφής μέχρι να το καβαλήσουμε :bawl:


@ggs θα είναι η adventure έκδοση, όπως το ΝC και το CB500X. Ζελατίνα, κάγκελα, προβόλια, top case, 900 ευρώ...

ggs
30/05/2015, 09:25
@ggs θα είναι η adventure έκδοση, όπως το ΝC και το CB500X. Ζελατίνα, κάγκελα, προβόλια, top case, 900 ευρώ...
Δλδ θα υπάρχει εκδοση true adventure και TRUE true adventure?

AristidisZ
30/05/2015, 09:56
9 φωτογραφίες έχει στο λινκ που έβαλα, δεν τις είδε κανείς πιά;;; Και αυτή που έβαλε ο Babis από την ίδια πηγή είναι.

ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΚΟΝΤΩΝ ρε. ΟΥΡΤ. Να χωράμε και εμείς σε κανένα μηχανάκι. Το R1200GS έχει βγει στριμωχτό για να μπορεί ο κάθε Φρόντο να το καβαλάει και το δίνουν με πιο χαμηλή σέλα ΚΑΙ έξτρα κιτ χαμηλώματος, για να μην χάσουν αγοραστικό κοινό. Είσαι κοντός φιλαράκι; Να πα να βρεις ένα κοντό μηχανάκι που μου θες και ον/οφ 1000+ κιουβικά. Ο κάτω του 1,70 να οδηγεί MSX, άντε κανένα ΚΤΜ390. Ε μα πιά... Άκου τι θα κάνουν οι κάτω του 1,70. Στα παπάκια μας τι θα κάνουν.

:a10:

μη συζητήσουμε που τα περισσότερα SS είναι για κορμοστασιά Νίκου Ρίζου και βγάλε...

daz
30/05/2015, 10:04
Δλδ θα υπάρχει εκδοση true adventure και TRUE true adventure?

:bawl:

Όχι ρε φιλαράκ. Στο ένα βάλει το R, θα το ονομάσει True Adventure R.

spyrakos35
30/05/2015, 10:07
:a10:

μη συζητήσουμε που τα περισσότερα SS είναι για κορμοστασιά Νίκου Ρίζου και βγάλε...

Τελικα πολυ ταλεντο αυτος ο βαλεντινος ο ροσσης....

Της κοντης ψωλης οι τριχες της φταινε λεει ο λαος......

AristidisZ
30/05/2015, 10:12
Τελικα πολυ ταλεντο αυτος ο βαλεντινος ο ροσσης....

Της κοντης ψωλης οι τριχες της φταινε λεει ο λαος......

Tρολ για το τρολ ρε Σπύρο ;
Και εγώ ξέρω φίλο που είχε XT και έψαχνε πεζοδρόμια για να κατέβει από το μηχανάκι, τι πάει να πει αυτό ;

spyrakos35
30/05/2015, 10:14
Αμα θες το κανεις αμα δε θες βρισκεις ενα σκασμο δικαιολογιες.....

Τι δε γκαταλαβαινεις;

Εκτος και αν το υψος καθοριζει και το μηχανακι που θα παρεις και μονο αυτο.....

Δε γκοβουμε τις παπαριες;

AristidisZ
30/05/2015, 10:18
Ρε συ και Ζετάκι καβαλάω αν χρειαστεί, δε πάει να πει όμως ότι θα το επέλεγα για μηχανάκι μου
Φυσικά και ο σωματότυπος παίζει μεγάλο ρόλο στην επιλογή μηχανής, μην παραβλέπουμε τα αυτονόητα...

spyrakos35
30/05/2015, 10:21
Δε μου αρεσει το χωμα.....

Στο σωματοτυπο μου να ραψουν χωματινο δε θα το παρω.....

Οχι οτι εισαι εντελως λαθος αλλα το Τι θελω ειναι το κριτηριο μου

taisteal
30/05/2015, 13:19
Δλδ θα υπάρχει εκδοση true adventure και TRUE true adventure?

ΟΟΟΧΙΙΙΙ ΑΛΛΟΟΟΟ ADVENTURE!!!!!!

DrBig
23/07/2015, 09:07
https://youtu.be/xMHdF5M6SZ0

amyroukai
23/07/2015, 09:59
μιαμ :)

teogtp
23/07/2015, 10:16
Ουραιου........

xarisiero
23/07/2015, 10:53
Προβλεπω οτι θα αδειασει αρκετες τσεπες.....και καποιος ελικας θα κλαψει...Μπραβο στην honda μενει να κριθει στο πραγματικο περιβαλλον ...στο δρομο

ggs
23/07/2015, 10:58
ωχ ΜΠαναϊα μου....

foogr01
23/07/2015, 11:17
:ZZZ:

alex14
23/07/2015, 11:20
Τρεμε KTM και ΒΜW

the power of sleep is coming

:p

sapila racing
23/07/2015, 11:26
Απ οτι βλέπω θα είναι πολύ καλή μοτοσυκλέτα γι αυτό που σχεδιάστηκε. :)

Stergios69
23/07/2015, 11:38
Και φυσικά, το κόκκινο είναι το ομορφότερο... :D

theofilos888
23/07/2015, 11:39
Dct και ξερο ψωμι......:D

sam4g
23/07/2015, 11:45
Δεν περίμενα να μ αρέσει περισσότερο απ το tracer αλλα.... Το θέλω

Bob_o_mastoras
23/07/2015, 12:21
Δεν περίμενα να μ αρέσει περισσότερο απ το tracer αλλα.... Το θέλω

Aλλη φαση απο το Tracer, πιο off road.

Kαι 'γω το θελω (σε κοκκινακι) αλλα ειναι πολλα τα λεφτα Σαμ.... :cry::cry:

Eversman
23/07/2015, 12:32
https://youtu.be/xMHdF5M6SZ0

Ουάου (σίκ). Πιτάει τ' άτιμου .... στο 2.05 στην κυριολεξία!

kordix
23/07/2015, 12:53
Ποοοοο είναι Ντρουαντβετσου...

pipe_smoker
23/07/2015, 12:53
ωχ ΜΠαναϊα μου....

Όπως το'πες!:uplate:



Μπραβο στην honda μενει να κριθει στο πραγματικο περιβαλλον ...στο δρομο

Δε νομίζω.

Δεν ξέρω αν σχεδιάστηκε με το δρόμο σα στόχο, αλλά οι μπεμβεδάκηδες θα συνεχίσουν να παίρνουν BMW για να τα πηγαίνουν στο δρόμο.
Αυτό, κάτι μου λέει (μπορεί να έχω και άδικο), ότι θα είναι όντως χρηστικό μηχανάκι και για τα χώματα.

Εδώ μου καλαρέσει εμένα που ποτέ δε μου άρεσαν τα χωματερά.

Αν βγει σε τιμή προσιτή (ό,τι κι αν μπορεί να σημαίνει αυτό το "προσιτή"), ίσως πολλοί βρουν το μηχανάκι που ψάχνουν (και μας έχουν ζαλίσει τα φρύδια:lol:)

Bob_o_mastoras
23/07/2015, 13:08
Αν βγει σε τιμή προσιτή (ό,τι κι αν μπορεί να σημαίνει αυτό το "προσιτή"), ίσως πολλοί βρουν το μηχανάκι που ψάχνουν (και μας έχουν ζαλίσει τα φρύδια:lol:)

Ξυσε... Η τιμη δεν θα ειναι προσιτη για τα δεδομενα των περισσοτερων, σιγουρα.:(
Τα φρυδια σας θα συνεχισουν να ζαλιζονται! :p

teogtp
23/07/2015, 13:10
Εγω περιμενω τον σουπια..............
:D

pipe_smoker
23/07/2015, 13:11
Ξυσε... Η τιμη δεν θα ειναι προσιτη για τα δεδομενα των περισσοτερων, σιγουρα.:(
Τα φρυδια σας θα συνεχισουν να ζαλιζονται! :p

Με την κατάσταση που επικρατεί την σήμερον, όταν λέμε "προσιτή τιμή" εννοάμε "πόσο θα κάνει μεταχείρω σε 5 χρονάκια":p

Σε άλλη χώρα ζεις?:lol:

Bob_o_mastoras
23/07/2015, 13:18
Με την κατάσταση που επικρατεί την σήμερον, όταν λέμε "προσιτή τιμή" εννοάμε "πόσο θα κάνει μεταχείρω σε 5 χρονάκια":p


Ετσι μαλιστα! :)
Το θεμα ειναι ομως θα εχει κανενας λεφτα να το αγορασει καινουργιο ωστε να το παρουμε μεταχειρω εμεις οι μπατιρηδες μετα απο 5 χρονια;;; :lol::cry:

doctoras
23/07/2015, 13:34
ωραίο βίντεο ωραίο μοντάζ και μουσική! φάση κτμ
Πάντως οι αναρτήσεις του δείχνουν ενδοτικότατες στο χώμα! όμως κακά τα ψέματα αυτό που δείχνει το βίντεο δεν μπορεί(και δεν πρόκειται) να το κάνει ο μέσος αναβάτης και υποψήφιος αγοραστής οι πιο περιπετειώδης τύποι θα αρκεστούν σε διάσχιση δασικού χωματόδρομου και χωματόεκδρομικά με πολύ χαλαρούς ρυθμούς, γιατί εαν πέσεις με τούτο θα τσούξει και τον αναβάτη και την τσέπη του

ομορφιά!

foogr01
23/07/2015, 13:35
Εγω περιμενω τον σουπια..............
:D

+1 Θα τα γράψει όλα να μη κουραζόμαστε :lol:


Μη μας το γυρίσει αλλιώς όμως σα το Βαρουφάκη....

Λευκάδιος
23/07/2015, 13:43
Απο το φατσοβιβλιο της Χοντα Πορτογαλιας.Τα κιλά ανάλογα την έκδοση κυμαίνονται απο 228 εώς 242(γεμάτα απ'οτι κατάλαβα).Ποιος τον ακούει τώρα:lol:
Εδω σε καλύτερη αναλυση http://advrider.com/index.php?threads/2016-honda-crf1000l-africa-twin-pre-release-speculation-threadfest.1064796/page-199
338838

ggs
23/07/2015, 13:56
Απο το φατσοβιβλιο της Χοντα Πορτογαλιας.Τα κιλά ανάλογα την έκδοση κυμαίνονται απο 228 εώς 242(γεμάτα απ'οτι κατάλαβα).Ποιος τον ακούει τώρα:lol:
Εδω σε καλύτερη αναλυση http://advrider.com/index.php?threads/2016-honda-crf1000l-africa-twin-pre-release-speculation-threadfest.1064796/page-199
338838


χμμμ....

τι στο διαολο λενε οι πορτογαλοι ρπστμ..
απ οτι βγαζω , 94hp/7000rpm (?)

τρεις εκδοσεις

std=228 γεματο
abs=232
dct=242

υψος σελας 870/850

αποσταση απο το εδαφος 25 εκ


να παιζει και απο 16-20000 να παρουμε δυο..:lol:

theofilos888
23/07/2015, 14:02
Ναι και μονο 18.8 λιτρα τεποζιτο. Μαλλον καιει λιγο....

spyrakos35
23/07/2015, 14:03
Δηλ ή αβς ή τα απαυτα μου....

Δστ σε ον οφ με οφ καταβολες;

94 ανακοινωνει, καμμια 80αρια ψοφια στον τροχο...


Και εχουμε συνεχεια......