Σύνδεση

View Full Version : AFRICA!



Σελίδες : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

spyrakos35
23/07/2015, 14:04
Ναι και μονο 18.8 λιτρα τεποζιτο. Μαλλον καιει λιγο....

:lol:

Καλοοοοοοοοοοο

freco
23/07/2015, 14:19
Ναι και μονο 18.8 λιτρα τεποζιτο. Μαλλον καιει λιγο....

Ή δεν θέλαν να το βαρύνουν κι άλλο.
Και το 990 19 λίτρα έχει. Για το αν καίει... Καίει και τσουρουφλάει...:cry:

Όμορφο είναι πάντως. Μόνο αυτό έχει πιθανότητες να απατήσω την μεγάλη αγάπη 990.
Εκτός κι αν κάνει κίνηση η ΚΤΜ. Ξυπνάτε ρεεεεεεεε...

Bob_o_mastoras
23/07/2015, 14:26
228 γιοματο ε..;; Κουρσουμακι..
90 - 95 αλογα, θα τα κατεβαζει και κατω με προγραμμα και εξατμιση πιστευω..

spyrakos35
23/07/2015, 14:28
228 γιοματο ε..;; Κουρσουμακι..
90 - 95 αλογα, θα τα κατεβαζει και κατω με προγραμμα και εξατμιση πιστευω..

πολύ κάτω όμως..... κάποια θα πάνε και τρία μετρα κάτω...... :cry:

sapila racing
23/07/2015, 14:33
228 γιοματο ε..;; Κουρσουμακι..
90 - 95 αλογα, θα τα κατεβαζει και κατω με προγραμμα και εξατμιση πιστευω..

Κουρσουμάκι? :confused:
Ιδιο βαρος με το ΚΤΜ990 το απλό του 2013 εχει. Και το ΚΤΜ κουρσούμι είναι?

taisteal
23/07/2015, 14:33
Πωπωωωωωω ειναι πολυ ωραιο..


:a07:

lykourgi
23/07/2015, 14:35
Ωραία μοτοσυκλέτα.
Και δείχνει κομψή παρά τα κυβικά της, σε αντίθεση με τις άλλες της κατηγορίας που προσπαθούν να εντυπωσιάσουν με τον όγκο.




Δεν έχει μυτόγκα, όμως. Πως να πουλήσει έτσι.....................................:p

Bob_o_mastoras
23/07/2015, 14:37
edit: Προς Σπυρακο

Ελα ρε σταματα..
Ή το μοτερ θα ειναι για μια ζωη οπως του 750 αλλα ψοφιο ή θα σου βγαζει 150 αλογα και θα θελει καθε τρεις και λιγο ανακατασκευη (ή θα κανει και τα δυο και θα κοστιζει οσο ενα κοτερο :p).
Προφανως διαλεξαν την αξιοπιστια (ελπιζω) και την οικονομια καυσιμου.
Τι να τα κανεις τα 100+ αλογα σε ον-οφφ (και ειδικα στο χωμα)? Ροπη χαμηλα θες και αξιοπιστια (εγω τουλαχιστον).

spyrakos35
23/07/2015, 14:40
Προφανως διαλεξαν την αξιοπιστια (ελπιζω) και την οικονομια καυσιμου.

μπα, δε Μπαίζουν μαζί αυτά στη χόνΔα

7Tolis
23/07/2015, 14:41
Ρε σεις,αυτό το λευκο μπλέ κόκκινο, ήδη μοιάζει για παλιό.Παραπέμπει τόσο πολύ που, ήδη μοιάζει παλαιό που έχει στη ράχη του χιλιάδες πονεμένα χιλιόμετρα.
Οκ,θα πουλήσει.

Bob_o_mastoras
23/07/2015, 14:44
Κουρσουμάκι? :confused:
Ιδιο βαρος με το ΚΤΜ990 το απλό του 2013 εχει. Και το ΚΤΜ κουρσούμι είναι?

Τι ειναι;; :lol:

Ενταξει δεν περιμενα να ειναι πουπουλο. Καπου εκει θα ηταν. 1000 κυβικα ειναι.. Για μενα ειναι κουρσουμακι.. :look: Τοσα κιλα στο χωμα δεν μπορω να τα διαχειριστω λογω κουλαμαρας.
Για τη χρηση του (σπιτι-δουλεια-καφε :p:lol:) μια χαρα ειναι! :)
Θα το αγοραζα ως ταξιδιωτικο εργαλειο που μπορει να διασχισει χωμα παντως. (χωμα οπως αυτο στο βιντεο).

RaGe_Raptor
23/07/2015, 14:55
άαααατσα η Χόνδα..!!!! και άλματα και σούζες και μπατιλίκια......... τρου αντβέντσουρ Σπυράκοοοοοοοο....!!!!!

ωραίο δείχνει πάντως....

kordix
23/07/2015, 14:56
Οοοοοοοο εκτός του ότι είναι κούκλα είναι ακριβώς αυτό που θα θελα αν είχα λεφτά...

spyrakos35
23/07/2015, 15:01
ρε περιμένετε λίγο να το δούμε ζωντανά, να γίνει κανα τεστ, κανα συγκριτικό και μετά το αγοράζετε όλοι σας

ggs
23/07/2015, 15:06
ρε περιμένετε λίγο να το δούμε ζωντανά, να γίνει κανα τεστ, κανα συγκριτικό και μετά το αγοράζετε όλοι σας

Σπυρο , το πώς παει , τι κανει κλπ όντως θα το δούμε(δούνε) όταν βγει
Αλλα είναι ομορφο..
Μετα το 950-990 ,και αφου πέρασαν διάφορες ντιβανοκασέλες , επιτέλους ένα όμορφο μηχανάκι σε μεγα-ονοφφ …

Αλλα έτσι κι αλλιώς , με τα λεφτά που θα κάνει , το μονο που θα κάνουμε είναι να διαβάζουμε ιστορίες στα ξένα φόρα …:lol:

spyrakos35
23/07/2015, 15:09
δείχνει όμορφο αλλά καθαρή εικόνα δεν έχουμε ακόμα....

taisteal
23/07/2015, 15:10
δείχνει όμορφο αλλά καθαρή εικόνα δεν έχουμε ακόμα....

Τι εισαι 'συ μωρ αδερφακι μου..

Ειναι ωραιο λεμεεεεεεεεεε

:D

spyrakos35
23/07/2015, 15:13
Τι εισαι 'συ μωρ αδερφακι μου..

Ειναι ωραιο λεμεεεεεεεεεε

:D


ώρα είναι να μου πεις οτι είναι και πιο ωραίο από τον τενεκέ σου..... :lol:

taisteal
23/07/2015, 15:15
ώρα είναι να μου πεις οτι είναι και πιο ωραίο από τον τενεκέ σου..... :lol:

Εννοειται οτι ειναι πιο ωραιο

amyroukai
23/07/2015, 15:20
235 ειναι το 990 και το 1190 και το vstrom1000 και το f800gs-adv και το tiger800xcx και ναι δεν είναι λίγα, ομως μόνο το f800gs το απλό είναι ελαφρύτερο στα 220 (δεν μιλάω για μονοκυλινδρα). Οπότε είναι αποδεκτά...

10 λιγότερα από το 1200GS, 30 λιγότερα από 1200gs-adv και 1200 tenere και caponord rally, 35 λιγότερα από triumph 1200 explorer και crosstourer 1200, 50 λιγότερα από crosstourer 1200dct.

τα άλογα υπεραρκετά. η κατανάλωση, αν το nc750 είναι ένδειξη, θα είναι στα επίπεδα του αεροψυκτου 1200gs... μικρή.

Ζεύκας
23/07/2015, 15:34
το μηχανάκι γαμεί αλλά το βλέπω στα 17+ χιλιάρικα οπότε δε γαμιέται :lol:

catmaster
23/07/2015, 15:37
το μηχανάκι γαμεί αλλά το βλέπω στα 17+ χιλιάρικα οπότε δε γαμιέται :lol:

για εμάς ... για τον εναλλακτικό χιπστερά που θέλει κάτι άλλο από ευρωπαικό μια χαρά θα τα χώσει και τα 17 κατόμπαλα και ακόμα παραπάνω , άμα είναι να πουλμουρίσει το γκομενάκι στην καφετέρια :p

aquatic
23/07/2015, 15:46
235 ειναι το 990 και το 1190 και το vstrom1000 και το f800gs-adv και το tiger800xcx και ναι δεν είναι λίγα, ομως μόνο το f800gs το απλό είναι ελαφρύτερο στα 220 (δεν μιλάω για μονοκυλινδρα). Οπότε είναι αποδεκτά...

10 λιγότερα από το 1200GS, 30 λιγότερα από 1200gs-adv και 1200 tenere και caponord rally, 35 λιγότερα από triumph 1200 explorer και crosstourer 1200, 50 λιγότερα από crosstourer 1200dct.

τα άλογα υπεραρκετά. η κατανάλωση, αν το nc750 είναι ένδειξη, θα είναι στα επίπεδα του αεροψυκτου 1200gs... μικρή.

Off-topic αλλά η απόδοση του υδρόψυκτου 1200GS ειναι μικρότερη από του αερόψυκτου

pipe_smoker
23/07/2015, 15:54
ρε περιμένετε λίγο να το δούμε ζωντανά, να γίνει κανα τεστ, κανα συγκριτικό και μετά το αγοράζετε όλοι σας

Μωρή γκρίνια με πόδια :lol:

Τί λυσσάς?

Όμορφο ειναι και τα στοιχεία που έχουμε μέχρι στιγμής ειναι καλά.

Αυτό που λες "ή αβς ή τα απαυτα σου" δεν το κατάλαβα?
Κακώς θες να πεις βγάζει έκδοση χωρίς αβς?

Και το δστ γιατί σε χαλάει απαραίτητα?

Τεσπα, κάτσε να μπει ο Σουπιας να το περιλαβετε παρέα :p

sam4g
23/07/2015, 16:17
Aλλη φαση απο το Tracer, πιο off road.

Kαι 'γω το θελω (σε κοκκινακι) αλλα ειναι πολλα τα λεφτα Σαμ.... :cry::cry:

Θα γυρίσει ο τροχος, θ αγοράσει κι ο φτωχός :beer:

spyrakos35
23/07/2015, 16:22
Μωρή γκρίνια με πόδια :lol:

Τί λυσσάς?

Όμορφο ειναι και τα στοιχεία που έχουμε μέχρι στιγμής ειναι καλά.

Αυτό που λες "ή αβς ή τα απαυτα σου" δεν το κατάλαβα?
Κακώς θες να πεις βγάζει έκδοση χωρίς αβς?

Και το δστ γιατί σε χαλάει απαραίτητα?

Τεσπα, κάτσε να μπει ο Σουπιας να το περιλαβετε παρέα :p

Αν βγαινει και χωρις και με αβς, τοτε μαλλον το αβς θα ειναι μονιμο.....

Δστ σε ΟΦΦ μηχανακι ειναι μαλακια..... Ουτως ή αλλως ειναι

theofilos888
23/07/2015, 16:25
Σπυρακοοοοοοοοο, απο πιτα που δεν τρως, τι σε μελει κι αν καει;

el_hymador
23/07/2015, 17:19
Πόσα χρόνια αναμονής, εικασίες, υποθέσεις, φανταστικά σχέδια και προσδοκίες... για κάτι που είναι πιο average από το average...

DrBig
23/07/2015, 17:29
Γιομισαμε απο σπεκ-σιιτ ραιντερς στο μοτο.γρ

el_hymador
23/07/2015, 17:41
Γιομισαμε απο σπεκ-σιιτ ραιντερς στο μοτο.γρ

Το Σπεκ Σιιτ θα έπρεπε να έγραφε κάτι σαν V2 650κ.εκ. 65 ίπποι και 160-170 κιλά βάρος... αυτό θα ήταν το νέο Africa. Όλα τα άλλα...

amyroukai
23/07/2015, 17:41
Σπυρακοοοοοοοοο, απο πιτα που δεν τρως, τι σε μελει κι αν καει;
Εδώ δεν έχει ούτε έκτη ταχύτητα το φουζουρου του φουφουτου, χαλιεται για το τιβ δεν θα είναι το Άφρικα...

spyrakos35
23/07/2015, 17:43
Σπυρακοοοοοοοοο, απο πιτα που δεν τρως, τι σε μελει κι αν καει;


Εδώ δεν έχει ούτε έκτη ταχύτητα το φουζουρου του φουφουτου, χαλιεται για το τιβ δεν θα είναι το Άφρικα...

Εσεις παλι; ποσοστα εχετε στην εταιρεια; ή θα φατε απο την πιττα;

amyroukai
23/07/2015, 18:32
Εσεις παλι; ποσοστα εχετε στην εταιρεια; ή θα φατε απο την πιττα;

μιά λιγούρα την έχω πάντως... άσχετα αν η κερά Μέρκελ θα μας αφήσει με την όρεξη (ή θα συνεχίσει να στέλνει πελάτες στο ωραίο χρηματοδοτικό πακέτο/μνημόνιο τρόικα easy ride :bawl: )

DrBig
23/07/2015, 18:53
Το Σπεκ Σιιτ θα έπρεπε να έγραφε κάτι σαν V2 650κ.εκ. 65 ίπποι και 160-170 κιλά βάρος... αυτό θα ήταν το νέο Africa. Όλα τα άλλα...

Αν ειναι να με παιρνει ο υπνος στην ασφαλτο παιρνω και το αμαξι. Τα μεγαλα ονοφφ βγηκαν για να συνδυαζουν τα παντα.
Αν δεν εχεις οδηγησει ποτε 950/990 στο χωμα δεν μπορεις να καταλαβεις τα γουστα που μπορει να βγαλει μια μηχανη των 230 κιλων και 100 ιππων που τα κανει ολα ισωμα. Αρκει να πατας καλα κατω και πας παντου. Αν εισαι τιμονι πας παντου ακομα κι αν δεν πατας. Αλλου πιο γρηγορα και αλλου πιο αργα απ οτι με το 170κιλο.

Η οδηγικη εμπειρια δεν εχει να κανει με νουμερα.

Ζεύκας
23/07/2015, 19:00
338847


Είμαι καλός ο πστης, είμαι πολύ καλός


338848

(από το πορτογαλικό site της Χοντα, λίγο πριν αποσυρθεί)

DrBig
23/07/2015, 19:01
Εδώ δεν έχει ούτε έκτη ταχύτητα το φουζουρου του φουφουτου, χαλιεται για το τιβ δεν θα είναι το Άφρικα...

Με 6000 στροφες και 5η εχεις κοντα 200κμ/ω με το φζρου...

faraway
23/07/2015, 19:03
235 ειναι το 990 και το 1190 και το vstrom1000 και το f800gs-adv και το tiger800xcx και ναι δεν είναι λίγα, ομως μόνο το f800gs το απλό είναι ελαφρύτερο στα 220 (δεν μιλάω για μονοκυλινδρα). Οπότε είναι αποδεκτά...

10 λιγότερα από το 1200GS, 30 λιγότερα από 1200gs-adv και 1200 tenere και caponord rally, 35 λιγότερα από triumph 1200 explorer και crosstourer 1200, 50 λιγότερα από crosstourer 1200dct.

τα άλογα υπεραρκετά. η κατανάλωση, αν το nc750 είναι ένδειξη, θα είναι στα επίπεδα του αεροψυκτου 1200gs... μικρή.

Το caponord rally ( αν μιλας για το 1000 βέβαια ) είναι 214 άνευ καυσίμου και έχει 25 λίτρα ρεζερβουάρ :D

amyroukai
23/07/2015, 19:25
Με 6000 στροφες και 5η εχεις κοντα 200κμ/ω με το φζρου...
δρμεγάλε, το ότι έχει τόση ροπή που "δεν χρειάζεται" έκτη και είναι μακρύ το γρανάζωμα αλλά και πάλι τρεβάει κλπ δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να του ζαλίζουμε τους όρχεις για αυτό.
Και, μάλλον, να μην πω σίγουρα, το bandit 1250 έχει μακρύτερο γρανάζωμα με την τελευταία σχέση. Παραξενιά και "χαρακτήρας" της κυρά διαπασών το συγκεκριμένο.

@faraway το νέο ράλι λέω. Το 1000 δεν υπάρχει πιά στον τιμοκατάλογο για να το βάλω στη σύγκριση.

spyrakos35
23/07/2015, 20:03
μιά λιγούρα την έχω πάντως... άσχετα αν η κερά Μέρκελ θα μας αφήσει με την όρεξη (ή θα συνεχίσει να στέλνει πελάτες στο ωραίο χρηματοδοτικό πακέτο/μνημόνιο τρόικα easy ride :bawl: )

Εγω σε βλεπω να γκρινιαζεις σαν ωριμη παρθενα αμα ανεβεις πανω.....
Κατι τα γονατα, κατι η θεση οδηγησης κατι τονα κατι ταλλο.....:p

amyroukai
23/07/2015, 20:18
μλκ αν είναι φτιαγμένο για τον φρόντο...

Bob_o_mastoras
23/07/2015, 20:22
338847


Είμαι καλός ο πστης, είμαι πολύ καλός


338848

(από το πορτογαλικό site της Χοντα, λίγο πριν αποσυρθεί)

Eιπες 140/60-18 πισω ενω ειναι 150/70-18. Αρα εξω επεσες! :p:p

amyroukai
23/07/2015, 20:26
Μην είναι 150/70/18... λεω δηλαδή γιατί αυτό έγραφε...

theofilos888
23/07/2015, 20:52
Ο φροντο και ο ξαδερφος του δεν θα παρουν αφρικα. Θα παρουν τζι ες.... χαχα αχαχα

Ζεύκας
23/07/2015, 20:55
Eιπες 140/60-18 πισω ενω ειναι 150/70-18. Αρα εξω επεσες! :p:p

πέρισυ το νοεμβρη που έκανα την πρόβλεψη είχε εμφανιστεί στην eicma με 140/60-18.

ε μετά είπαν "του πούστη, δεν γίνεται ένας απριλιανός να έχει προβλέψεις 3στα3, θα κάνουμε μια μικρή τροποποίηση να μη ξεφτιλιστούμε"

:lol:

AUFGEBRACHT
23/07/2015, 22:31
Εάν μέχρι να έρθει Ελλάδα υπάρχουν ακόμα capital control και περιορισμοί στις κινήσεις κεφαλαίων με το εξωτερικό, θα υπάρξει τεράστιο πρόβλημα με την εισαγωγή ανορθωτών :D

theofilos888
23/07/2015, 22:45
Εάν μέχρι να έρθει Ελλάδα υπάρχουν ακόμα capital control και περιορισμοί στις κινήσεις κεφαλαίων με το εξωτερικό, θα υπάρξει τεράστιο πρόβλημα με την εισαγωγή ανορθωτών :D

Στους ανορθωτες κολλησες...... εαν υπαρχει ακομη το προβλημα ουτε αφρικα θα δουμε, ουτε ανορθωτες, ουτε τιποτα.

nikoli
24/07/2015, 00:24
https://video-mxp1-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xfp1/v/t42.1790-2/11738782_10153441640082270_351487930_n.mp4?efg=eyJybHIiOjQ4OSwicmxhIjoyMDk2fQ%3D%3D&oh=953b3e1ab82ceae07aba03e359c75624&oe=55B19032

foogr01
24/07/2015, 00:45
https://video-mxp1-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xfp1/v/t42.1790-2/11738782_10153441640082270_351487930_n.mp4?efg=eyJybHIiOjQ4OSwicmxhIjoyMDk2fQ%3D%3D&oh=953b3e1ab82ceae07aba03e359c75624&oe=55B19032

Στάζουν μέλι, ειδικά για το DCT στο offroad...


Α, και μην ξεχαστούμε, ξεκινάνε νέο legend :rolleyes:

Arxagelos
24/07/2015, 09:36
Δείχνει φοβερό και πολλά υποσχόμενο χωρίς πολλά φρου φρου!
https://i0.wp.com/img.pandawhale.com/101379-Jim-Carrey-I-like-it-alot-gif-GflM.gif

nikoli
24/07/2015, 10:38
Μακάρι να είναι 200 κιλά με τα καύσιμα !

ΝIKOLTSOS
24/07/2015, 11:13
από motomag:
(http://www.motomag.gr/news/nea-montela/epiteloys-edo-ayto-einai-neo-africa-twin-video)
Βάρος κατασκευαστή, κενή / γεμάτη (kg):
208, 212 (ABS), 222 (DCT) / 228, 232 (ABS), 242 (DCT)

pipe_smoker
24/07/2015, 11:26
Ωραία αοκύγονται όλα αυτά, αλλά από τα σπεκ σιτς δε βγάζεις άκρη όπως είπε κι ο Dr.

Ας τη βγάλουν για κανα test ride να την καβαλήσουν όσοι καβάλησαν και τα υπόλοιπα mega onoff να μας πουν εντυπώσεις.

ggs
24/07/2015, 11:29
A large18.8-litre fuel tank – coupled with the engine’s fuel efficiency – provides a range of up to 400km.

The long-travel Showa inverted forks are fully adjustable and feature dual radial-mount Nissin four-piston brake calipers and 310mm ‘wave’ style floating discs. The Showa rear shock has hydraulic spring preload adjustment.

ΕΔΩ (http://hondanews.eu/eu/en/cars/media/pressreleases/58407/the-new-16ym-honda-crf1000l-africa-twin)επισημες πληροφοριες και τεχνικα


ΕΔΩ (http://hondanews.eu/eu/en/cars/media/pressreleases/58407/photos)πολλες φωτο και στα 4 χρωματα.

pipe_smoker
24/07/2015, 11:42
Σπυράκο, για αυτό με το ABS που ρώτησες



ABS* 2-Channel with rear ABS off switch (* ABS & DCT models only, not on STD model)


Οπότενες έχει διακόφτη που απενεργοποιάει το αβσ στον πίσω τροχό (αν κατάλαβα καλά)

spyrakos35
24/07/2015, 11:45
Σπυράκο, για αυτό με το ABS που ρώτησες

Οπότενες έχει διακόφτη που απενεργοποιάει το αβσ στον πίσω τροχό (αν κατάλαβα καλά)


γιατί μπορεί κάποιος να θέλει να απενεργοποιήσει το αβς μονο στον πίσω τροχό????

α, ναι, να το πλασάρει σα μοτάρντ, σωστά.... :bawl:

pipe_smoker
24/07/2015, 11:59
γιατί μπορεί κάποιος να θέλει να απενεργοποιήσει το αβς μονο στον πίσω τροχό????

α, ναι, να το πλασάρει σα μοτάρντ, σωστά.... :bawl:


Βρε άθρωπα, ρώτηξες, το πέτυχα κοιτώντας τα σπεκς, και σε το παρέθεσα.

Τώρα ποιός θέλει να απενεργοποιεί και τί, δεν το ξέρω.

Μπα χολή Παρασκευιάτικα:p

spyrakos35
24/07/2015, 12:01
Μπα χολή Παρασκευιάτικα:p

ιτς α φακιν τρολ-ντευ ιζν'τ ιτ?

:lol:

sapila racing
24/07/2015, 12:19
γιατί μπορεί κάποιος να θέλει να απενεργοποιήσει το αβς μονο στον πίσω τροχό????

α, ναι, να το πλασάρει σα μοτάρντ, σωστά.... :bawl:

Ναι βρε, δεν ειναι όλοι κουλαδια. :D

spyrakos35
24/07/2015, 12:28
Ναι βρε, δεν ειναι όλοι κουλαδια. :D

:lol:

sapila racing
24/07/2015, 12:35
:lol:

Tι γελας?
Δεν είδες πως το παει ο τύπος στο video?
Παίζει να ειναι κανενας τύπου Kinigardner βεβαια. ;)

Hayate
24/07/2015, 12:37
To μεκανάκι είναι κουκλάρα ότι και να λές σπυρετοοοοο .......

338895

el_hymador
24/07/2015, 12:39
Να αγοράσεις το νέο Mega Adventurous On-Off: 15-25.000 ευρώ
Να το εξοπλίσεις με βαλίτσες, gps και όλα τα υπεργαμάτα περιπετειώδη αξεσουάρ: 3-5.000
Να σχεδιάσεις το ταξίδι που πάντα ονειρευόσουν σε μέρη μακρινά και εξωτικά: 6 μήνες
Nα βρεθείς κολλημένος και εξαντλημένος στη μέση του πουθενά, επειδή ο μισός τόνος περιπέτειας θέλησε να κανει spa στη λάσπη: 200-500 Καντήλια και Χ-Παναγίες...

Να σε περάσει εκείνη τη στιγμή KLR 250 με χημείο low budget ταξιδιώτη: PRICELESS

spyro
24/07/2015, 12:45
Να αγοράσεις το νέο Mega Adventurous On-Off: 15-25.000 ευρώ
Να το εξοπλίσεις με βαλίτσες, gps και όλα τα υπεργαμάτα περιπετειώδη αξεσουάρ: 3-5.000
Να σχεδιάσεις το ταξίδι που πάντα ονειρευόσουν σε μέρη μακρινά και εξωτικά: 6 μήνες
Nα βρεθείς κολλημένος και εξαντλημένος στη μέση του πουθενά, επειδή ο μισός τόνος περιπέτειας θέλησε να κανει spa στη λάσπη: 200-500 Καντήλια και Χ-Παναγίες...

Να σε περάσει εκείνη τη στιγμή KLR 250 με χημείο low budget ταξιδιώτη: PRICELESS


:bawl:

Panos76
24/07/2015, 12:50
.....
Nα βρεθείς κολλημένος και εξαντλημένος στη μέση του πουθενά, επειδή ο μισός τόνος περιπέτειας θέλησε να κανει spa στη λάσπη: 200-500 Καντήλια και Χ-Παναγίες...

Να σε περάσει εκείνη τη στιγμή KLR 250 με χημείο low budget ταξιδιώτη: PRICELESS

Μη σου πω C90 και το πεθάνω εντελώς :D

alex14
24/07/2015, 12:50
Endo με taxi (που λεει και ο Κτηνος), με την μικρη μου εμπειρια που εχω στο εντουρο ξερω οτι το μηχανακι πρεπει να σουζαρει σε καποιες καταστασεις. Το DCT μπορει να το κανει ??

Λευκάδιος
24/07/2015, 12:51
There will be several versions of the CRF1000L Africa Twin, with prices starting from €12,100 (prices vary according to local taxes).

spyrakos35
24/07/2015, 12:52
λοιπόν, ελα σοβαρά.....

εκ των φωτό, οπτικά δεν μου αρέ.... αλλά επειδή πολλές φορές έχω δει σε φωτό μοτό και δεν και μετά μου άρεσε, δεν λέω κάτι....

δείχνει (πολύ) πιο πολύ οφφ από τα λοιπά μαστόδοντα του ανταγωνισμού.... δε θεωρώ όμως οτι πάει "να χτυπήσει" τα 1200αρια αλλά τα 800άρια.... ωστόσο, αν κρίνω από την σέλα (έντονα κατηφορική) μάλλον ο αμυρού (και όχι μόνον) δε θα το αγαπήσει....

αν είναι (που δεν θα είναι) τόσο οικονομικό όσο λένε, βγάζω το καπέλο μου στη χονΔα.....

το δστ στο λίγο (ελάχιστο δλδ) που έχω οδηγήσει, ναι γαμώ τις τεχνολογίες αλλά εμένα δεν μου αρέ... αμα είναι παίρνω σκούτερ....

το να βγάλει μοντέλο με αβς (που βγαίνει μόνο το πίσω - ω μον ντιε) και χωρίς αβς, το βρίσκω λίγο κάπως μαλακία.... αλλά αυτοί θα ξέρουν καλύτερα (λέμε τώρα)....

όλα τα ανωτέρω, ισχύουν μέχρι να το δούμε στο δρόμο, να το οδηγήσουμε, να το κρίνουμε και συγκρινόμενο με τα άλλα του ανταγωνισμού (τα 800 ή τα 1200?).....

όσο για τα τίζερ βίντεος, τα γράφω στα παλαιοτερα των υποδημάτων μου..... στο παρελθόν γκόμενες μου τα κάνανε πεπόνια και μετά με παρατούσαν με πρήξιμο....
α ρε σπαλιάρα άντρα.....

el_hymador
24/07/2015, 12:55
There will be several versions of the CRF1000L Africa Twin, with prices starting from €12,100 (prices vary according to local taxes).

Ναι, αυτή θα είναι η IKEA έκδοση, που θα παίρνεις σε κουτί σκελετό και περιφερειακά να τα δέσεις μόνος σου.*



*Στη συσκευασία δεν περιλαμβάνεται κινητήρας

Pan (dvs)
24/07/2015, 13:01
Αυτα που εβλεπα στην αρχη δεν μου αρεσανε.Αυτο που βλεπω τωρα ,μαλιστα.

ggs
24/07/2015, 13:05
There will be several versions of the CRF1000L Africa Twin, with prices starting from €12,100 (prices vary according to local taxes).

χμμμ....αν ισχυει το 12-15000 (για φουλ εκδοση) , ειναι μια τιμη που ειναι αναμεσα απο τα (φουλ)800ρια και (στεγνα) 1200ρια.

Φυσικα και δεν ειναι ενα φθηνο μηχανακι αλλα μπορει να ανακατεψει λιγο την τραπουλα

spyrakos35
24/07/2015, 13:08
χμμμ....αν ισχυει το 12-15000 (για φουλ εκδοση) , ειναι μια τιμη που ειναι αναμεσα απο τα (φουλ)800ρια και (στεγνα) 1200ρια.




There will be several versions of the CRF1000L Africa Twin, with prices starting from €12,100 (prices vary according to local taxes).δουλεύεις και στον όμιλο πανάθεμά σε.......

ggs
24/07/2015, 13:09
[/SIZE]δουλεύεις και στον όμιλο πανάθεμά σε.......

μλκ , πως παν οι ναυλοι φετος? εχει δουλιτσα?

spyrakos35
24/07/2015, 13:12
μλκ , πως παν οι ναυλοι φετος? εχει δουλιτσα?

ακυρώσεις πολλές ρε φίλε.....

:lol:

:beer:

el_hymador
24/07/2015, 13:13
Διάμετρο μπροστινού και διαδρομές - ρυθμίσεις αναρτήσεων έχει βρει κανένας; Γιατί στη Honda μάλλον τα θεωρούν αδιάφορα ως πληροφορίες...

Λευκάδιος
24/07/2015, 13:23
Διάμετρο μπροστινού και διαδρομές - ρυθμίσεις αναρτήσεων έχει βρει κανένας; Γιατί στη Honda μάλλον τα θεωρούν αδιάφορα ως πληροφορίες...

Είναι χόντα,όλα τα άλλα είναι ασήμαντες λεπτομέρειες :lol:

Με μικρή επιφύλαξη
'Front fork diameter is 45mm while suspension travel across all three models is 230mm at the front and 220mm at the rear – that puts it just ahead of the KTM 1190 which many feel this model will compete against.'
http://www.therideadvice.com/2016-crf1000l-africa-twin-official-specifications-released/

ggs
24/07/2015, 13:23
αυτα , μαλλον , ειναι νεα στο DCT

Of course, DCT for the CRF1000L Africa Twin is also fully equipped to operate in an adventure environment, with off-road functionality enhanced by the G switch positioned on the right side of the instrument panel. Pushing the G switch in any riding mode improves traction and machine control – all-important for off-road riding – by reducing the amount of clutch slip during gear changes.

Further new functionality for the DCT system comes in the form of incline detection, by means of which the gear shift pattern is adapted depending on the grade of any incline to provide optimum control.


αν καταλαβα καλα , το πρωτο λεει οτι μειώνει κι αλλο τον χρονο συμπλεξης μεταξυ των αλλαγων και το δευτερο , οτι στον υπολογισμό της αλλαγής πλεον θα παίρνει υπ οψη του και την κλιση του εδαφους

pipe_smoker
24/07/2015, 13:27
λοιπόν, ελα σοβαρά.....

εκ των φωτό, οπτικά δεν μου αρέ.... αλλά επειδή πολλές φορές έχω δει σε φωτό μοτό και δεν και μετά μου άρεσε, δεν λέω κάτι....

Εμένα να σε πω την αλήθεια είναι το μόνο που μου αρέσει, σε βαθμό να μου τραβήξει την προσοχή τέτοιου είδους μηχανάκι.
Όχι ότι θα το έπαιρνα.
Αλλά επιτέλους όχι άλλο ράμφος!
Και μου κάνει σαν κάτι διαφορετικό εμφανησιακά.


δείχνει (πολύ) πιο πολύ οφφ από τα λοιπά μαστόδοντα του ανταγωνισμού.... δε θεωρώ όμως οτι πάει "να χτυπήσει" τα 1200αρια αλλά τα 800άρια.... ωστόσο, αν κρίνω από την σέλα (έντονα κατηφορική) μάλλον ο αμυρού (και όχι μόνον) δε θα το αγαπήσει....

Και μένα μου κάνει πιο πολύ off. Δεν ξέρω τί πηγαίνει να χτυπήσει (και ΑΝ πηγαίνει να χτυπήσει κάτι, ή να ξυπνήσει πάλι την κατηγορία των 1000) αλλά θα δείξει.
Για τη σέλα δεν ξέρω ποιούς θα βολέψει.

αν είναι (που δεν θα είναι) τόσο οικονομικό όσο λένε, βγάζω το καπέλο μου στη χονΔα.....

Και πάλι θα δείξει.
Και για το 1190 γέλαγε και το παρδαλό κατσίκι όταν έλεγαν ότι δε θα καίει τη μάνα του και τον πατέρα του όπως τα 950/990, και τελικά τους κόπηκε το γέλιο των κατσικιώνε.
Μπορεί να μην είναι στα νούμερα που ανακοινώνουν, αλλά σίγουρα δεν είχε καμία σχέση με αυτό που περιμένανε και τρέμανε.


το δστ στο λίγο (ελάχιστο δλδ) που έχω οδηγήσει, ναι γαμώ τις τεχνολογίες αλλά εμένα δεν μου αρέ... αμα είναι παίρνω σκούτερ....

Εγώ δεν το έχω οδηγήσει καθόλου.
Αν το dct θα ταιριάξει στο χώμα που προορίζεται να διαβεί το africa θα το δείξει ο καιρός.
Και σαφώς βγαίνει και χωρίς dct.
Όποιος θέλει μόνο δρόμο και ξεκούραστα και άααααμα λάχει να περάσει κανά χωματόδρομο παίρνει την έκδοση με το dct.
Όποιος θέλει πιο ζόρικες καταστάσεις, τσιμπάει το σκέτο.



το να βγάλει μοντέλο με αβς (που βγαίνει μόνο το πίσω - ω μον ντιε) και χωρίς αβς, το βρίσκω λίγο κάπως μαλακία.... αλλά αυτοί θα ξέρουν καλύτερα (λέμε τώρα)....


Ρε Σπυράκο, γιατί έχω την εντύπωση ότι κι άλλο mega onoff μόνο στον πίσω τροχό το απενργοποιούσε το αβς?
Μπορεί να κάνω και λάθος, δε θυμάμαι. Το 1190 ήταν?
Μπορώ να φανταστώ λόγους για τους οποίους μπορεί να θελήσει κάποιος να μπλοκάρει τον πίσω τροχό στο χώμα.
Να μπλοκάρει τον μπροστά, δεν μπορώ (εγώ με το ταπεινό μου το μυαλό).
Και πάλι όμως, αν γουστάρει ζοριλίκια παίρνει το σούπερ σκέτο, χωρίς αβς χωρίς τίποτα.


όλα τα ανωτέρω, ισχύουν μέχρι να το δούμε στο δρόμο, να το οδηγήσουμε, να το κρίνουμε και συγκρινόμενο με τα άλλα του ανταγωνισμού (τα 800 ή τα 1200?).....

Σωστό.
Τώρα με τί θα το συγκρίνουν, δεν ξέρω και δε με κόφτει κιόλας.
Εγώ θέλω να ακούσω απόψεις από άτομα που εμπιστεύομαι τη γνώμη τους για το πώς τους φαίνεται το μηχανάκι.
Από κει και πέρα, περί ορέξεως....


όσο για τα τίζερ βίντεος, τα γράφω στα παλαιοτερα των υποδημάτων μου..... στο παρελθόν γκόμενες μου τα κάνανε πεπόνια και μετά με παρατούσαν με πρήξιμο....
α ρε σπαλιάρα άντρα.....



Τα βιντεάκια πάντα έτσι ήτανε.
Πέρνανε τις πομόνες, τις δίνανε σε κατάλληλα χέρια και τις κάνανε να φαίνονται μπαλαρίνες των Μπολσόι.


Η Honda έβγαλε ένα μηχανάκι που περίμενε πολύς κόσμος να δει μετά από πολλά χρόνια.
Το αν την πέτυχε τη συνταγή ή όχι, θα το δείξει ο χρόνος και οι πωλήσεις.

spyrakos35
24/07/2015, 13:28
αυτα , μαλλον , ειναι νεα στο DCT

Of course, DCT for the CRF1000L Africa Twin is also fully equipped to operate in an adventure environment, with off-road functionality enhanced by the G switch positioned on the right side of the instrument panel. Pushing the G switch in any riding mode improves traction and machine control – all-important for off-road riding – by reducing the amount of clutch slip during gear changes.

Further new functionality for the DCT system comes in the form of incline detection, by means of which the gear shift pattern is adapted depending on the grade of any incline to provide optimum control.


αν καταλαβα καλα , το πρωτο λεει οτι μειώνει κι αλλο τον χρονο συμπλεξης μεταξυ των αλλαγων και το δευτερο , οτι στον υπολογισμό της αλλαγής πλεον θα παίρνει υπ οψη του και την κλιση του εδαφους

αμα δε δω

"brand new designed rectifier"

δεν τσιμπάω

spyrakos35
24/07/2015, 13:43
http://bikeit.gr/test-bikes/on-off-test/honda-test-on-off/6649-dokimes-on-off-2016-honda-crf-1000-l-africa-twin-parousiasi.html

Διαβαστε αντβεντσουρ-τζανκις....

el_hymador
24/07/2015, 13:45
Είναι χόντα,όλα τα άλλα είναι ασήμαντες λεπτομέρειες :lol:

Με μικρή επιφύλαξη
'Front fork diameter is 45mm while suspension travel across all three models is 230mm at the front and 220mm at the rear – that puts it just ahead of the KTM 1190 which many feel this model will compete against.'
http://www.therideadvice.com/2016-crf1000l-africa-twin-official-specifications-released/


Τhanks! :beer:

theofilos888
24/07/2015, 14:07
Ρε τι θα παθουμε στα καλα καθουμενα!!!!!! :cry:

ggs
24/07/2015, 14:08
Ρε τι θα παθουμε στα καλα καθουμενα!!!!!! :cry:

τσωπα...τσωπα..:a9: :lol:

ggs
24/07/2015, 14:27
Ρε τι θα παθουμε στα καλα καθουμενα!!!!!! :cry:

για να χαλαρωσεις...


επισημες τιμες για την Φινλανδια ...που πρεπει οι μοτο να ειναι σχεδον παρανομες με τους φορους που εχουν:lol:



Finnish prices are officially released: 17990€ basic, 19690€ DCT. For comparison, KTM 1050 17524€, KTM 1190 19690€. (I know, we have great taxes..)

Considering CRF250L here is 5990€, in US it's $4990. CBR1000RR here 17990€, in US $13990.

CRF1000L sure as heck isn't going to be $10k in the US.


η βασικη εκδοση ειναι σχεδον οσο το ΚΤΜ1050 και η DCT οσο το 1190..

αν το φερουμε στα ελληνικα δεδομενα , πρπει να εχει απο 13000-17000...

taisteal
24/07/2015, 14:49
Σε 6-7 χρονια μεταχειρω αφρικανα λοιπον...
Μια χαρα :smokin:

el_hymador
24/07/2015, 15:03
Θέλω κάποιο Κύπριο μέλος να με πάρει τηλέφωνο και να μου πει Αφρικα ΤουϊΝ (με σκαστό Τ και επικό Ν στο τέλος)

theofilos888
24/07/2015, 15:11
τσωπα...τσωπα..:a9: :lol:
Τσωπενω τσωπενω....... χαχαχαχαχα

Ζεύκας
24/07/2015, 15:54
Θέλω κάποιο Κύπριο μέλος να με πάρει τηλέφωνο και να μου πει Αφρικα ΤουϊΝ (με σκαστό Τ και επικό Ν στο τέλος)

ε το μλκ :bawl:


ειμαι στη δουλεια και προσπαθω να πνιξω τα χαχανα :lol:

daz
25/07/2015, 11:55
Δεν έχω χρόνο ούτε όλα τα σχόλια να διαβάσω. Ξεσαλώστε, επιστρέφω. :D

:lol:


:beer::beer:

Bob_o_mastoras
25/07/2015, 12:06
Δεν έχω χρόνο ούτε όλα τα σχόλια να διαβάσω. Ξεσαλώστε, επιστρέφω. :D

:lol:


:beer::beer:

Δεν εδωσε κανενα δικαιωμα για κραξιμο η Honda. Το μηχανακι φαινεται μια χαρα απο ολες τις αποψεις και ομορφο.
Θα εχεις δυσκολο εργο Daz... :lol:
Αν δεν υπηρχε η κριση θα βλεπαμε πιο πολλα στο δρομο και απο τα ΧΤ.. :D

pipe_smoker
25/07/2015, 12:30
Θα εχεις δυσκολο εργο Daz... :lol:


ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


Δύσκολο έργο? Ο Σουπιας? Για ονοφαδικο μηχανάκι? Χοντα κιόλας? Που το λένε κι Αφρικα?


Το μόνο κακό ειναι οτι μπορεί να μη βάλει πολυ συναίσθημα γιατί όπως είχε πει δεν τον ενδιαφέρει ούτως ή άλλως λόγω κυβικών.
Αλλα και πάλι ποτέ δεν ξέρεις.


Daz δώσε πράμα λέμε!

cosgili
25/07/2015, 12:36
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


Δύσκολο έργο? Ο Σουπιας? Για ονοφαδικο μηχανάκι? Χοντα κιόλας? Που το λένε κι Αφρικα?


Το μόνο κακό ειναι οτι μπορεί να μη βάλει πολυ συναίσθημα γιατί όπως είχε πει δεν τον ενδιαφέρει ούτως ή άλλως λόγω κυβικών.
Αλλα και πάλι ποτέ δεν ξέρεις.


Daz δώσε πράμα λέμε!

Μετά από την ανάλυση του σουπιά βλέπω τους χονδαίους να παρηγορούνται διαβάζοντας θέματα από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ:bawl:

foogr01
25/07/2015, 12:44
Δεν εδωσε κανενα δικαιωμα για κραξιμο η Honda. Το μηχανακι φαινεται μια χαρα απο ολες τις αποψεις και ομορφο.
Θα εχεις δυσκολο εργο Daz... :lol:
Αν δεν υπηρχε η κριση θα βλεπαμε πιο πολλα στο δρομο και απο τα ΧΤ.. :D

Να το 'λεγε κανας άλλος βρε Bob να πω οκ, αλλά εσύ δε πείθεις :p

ggs
25/07/2015, 12:47
χονταιοι μηχανικοι κουβεντιαζουν για το νεο αφρικα... στο τελος,ακούγεται και λίγο ο ήχος του..

https://www.youtube.com/watch?v=JzT_bKsItLA

foogr01
25/07/2015, 12:55
χονταιοι μηχανικοι κουβεντιαζουν για το νεο αφρικα... στο τελος,ακούγεται και λίγο ο ήχος του..

https://www.youtube.com/watch?v=JzT_bKsItLA

Το έβαλε συμφορουμίτης πιο πάνω... Όλο μέλια είναι... Τι θα λέγανε άλλωστε :lol:

ggs
25/07/2015, 13:00
Το έβαλε συμφορουμίτης πιο πάνω... Όλο μέλια είναι... Τι θα λέγανε άλλωστε :lol:

ε,ναι...mutual admiration society...:lol:

Bob_o_mastoras
25/07/2015, 13:02
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


Δύσκολο έργο? Ο Σουπιας? Για ονοφαδικο μηχανάκι? Χοντα κιόλας? Που το λένε κι Αφρικα?


Koιτα, συγκρινοντας το με τον αμεσο ανταγωνισμο βαση βαρους και επιδοσεων (f800, adv, κλπ) δεν νομιζω να υπολειπεται καπου αν δεν ειναι και καλυτερο. Οποτε...:shrugs:
Αν το κρινουμε βαση του οτι ειναι ενα μηχανακι 230 κιλων που θα θελαμε να πηγαινει σαν exc 250 2Τ στο χωμα και σαν RSV στην ασφαλτο.. τοτε ναι μπορουμε να κραζουμε μεχρι και την τριτη γενια Africa.. :lol:




Να το 'λεγε κανας άλλος βρε Bob να πω οκ, αλλά εσύ δε πείθεις :p

:look::look::look:

theofilos888
25/07/2015, 13:22
Τωρα θα βγουν οι οπαδοι να μας πουν, πως δεν ειναι οπαδοι, αλλλλααααα επρεπε να βγει αλλιως το αφρικα γιατι εμεις οι παντογνωστες ξερουμε και αυτοι οι ανικανοι στα εργοστασια δεν ξερουν τι τους γινεται. Και μεσα σε ολα εμενα μου αρεσει σε κοκκινο. Ντι σι τι. Ευχαριστω. :D

ggs
25/07/2015, 13:30
Τωρα θα βγουν οι οπαδοι να μας πουν, πως δεν ειναι οπαδοι, αλλλλααααα επρεπε να βγει αλλιως το αφρικα γιατι εμεις οι παντογνωστες ξερουμε και αυτοι οι ανικανοι στα εργοστασια δεν ξερουν τι τους γινεται. Και μεσα σε ολα εμενα μου αρεσει σε κοκκινο. Ντι σι τι. Ευχαριστω. :D

ναι,αλλα δεν καν΄ σουιζες του ντισιτι..:lol:

amyroukai
25/07/2015, 14:44
real men do it manually. η κάτι τέτοιο. μάλλον.

Bob_o_mastoras
25/07/2015, 14:50
Δε ΜΕ λετε.. 6ταχυτο θα ειναι, ε;;;;;;