View Full Version : AFRICA!
Σελίδες :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
amyroukai
25/07/2015, 15:25
Όχι. τέσσερις σαν τα παλιά δίχρονα cr450.
theofilos888
25/07/2015, 15:31
ναι,αλλα δεν καν΄ σουιζες του ντισιτι..:lol:
Κανει, κανει...... εχει κολποσχεδιο..... χιχιχιχχιχιχιχι
pipe_smoker
25/07/2015, 17:31
Αν το κρινουμε βαση του οτι ειναι ενα μηχανακι 230 κιλων που θα θελαμε να πηγαινει σαν exc 250 2Τ στο χωμα και σαν RSV στην ασφαλτο.. τοτε ναι μπορουμε να κραζουμε μεχρι και την τριτη γενια Africa.. :lol:
Ρε ποιός ανταγωνισμός και παραμύθια.
Εδώ τα κριτήρια είναι άλλα και είναι αυστηρά. Άντε μπράβο.
Όπως το είπες μέσες άκρες.
Μία φυσιολογική ημέρα με το άφρικα πρέπει να περιλαμβάνει:
Καβαλάς το μηχανάκι και κατεβαίνεις από τον 6ο με τις σκάλες κάνοντας trial και φιγούρες. Σιγά μην το παρκάρεις κάτω από το σπίτι και το κλέψουν.
Πετάγεσαι για μια εντουράδα κι ανεβοκατεβαίνεις βουνοκορφές, λαγκάδια, γκρεμούς ανάποδα, πέφτεις όλος μέσα στη λάσπη και βγαίνεις καθαρός.
Τσεκάρεις τα όργανα (όχι τα γεννητικά σου).
Λαμπάκι βενζίνης. Όχι ρε πστ μου. Τον Οκτώβρη έβαλες. Δε γ@μιέται.
Σε φτάνει για να πεταχτείς Σέρρες, να κάνεις καμιά 50αριά γύρους, να σπάσεις το ρεκόρ που είχες με ένα παλιοσούπερσπορ, και να γυρίσεις και πίσω.
Α και με μέση ωριαία 280.
Να μπορείς να ανάβεις και κανά τσιγάρο σαν άνθρωπος.
Ότι είναι κάτω από 180 κιλά εννοείται έτσι? Δεν τα γράφουμε αυτά. (180 πλήρες υγρών, και μαζί με τον αναβάτη. Και αυτός πλήρης υγρών!)
Αφού τα έχεις κάνει όλα αυτά, κι έχεις ήδη φέρει σε οργασμό όσες ο Σπαλιάρας κι ο Τατσόπουλος μαζί, μόνο και μόνο περνώντας έξω από την καφετέρια της γειτονιάς σου καβάλα στη ΘΕΑ, ήρθε η ώρα να πας σπίτι να ξεκουραστείς.
Ανεβαίνεις στον 6ο. Με άνεση.
Τσεκάρεις να ακούσεις αν έχει ανάψει κανά βεΡΜΠυλατέρ, έτσι από συνήθειο. Μετά σκέφτεσαι τη μαλακία σου και γελάς με τον εαυτό σου.
Αράζεις στον καναπέ.
Της ρίχνεις μια ματιά.
Είναι τα καλύτερα 3.499€ που ξόδεψες ποτέ σου.
doctoras
25/07/2015, 17:44
Χαχαχ
gior-gos
25/07/2015, 19:00
Πολυ ομορφο και τεχνολογικο διαμαντι (λογω dct) το νεο αφρικα. Κατι μου λεει ομως οτι η πορεια του θα ειναι σαν του τενερε 1200.
Αν η τιμη του κυμαινεται στα επιπεδα των αντιστοιχων ευρωπαϊκων νομιζω οτι η πλειοψηφια του αγοραστικου κοινου θα συνεχιζει να αγοραζει ευρωπαϊκα μεγκα ον οφ.
Με μιά πιο τιμια τιμη απ τα ευρωπαϊκα ομως θα σαρωσει.
Η αγορα εχει αναγκη απο ενα τιμιο value for money μηχανακι, σαν το vstrom σε 1000 κυβικα.
Απο πανακριβα σουπερ ντουπερ γουαου ον οφ εχουμε πηξει.
Ομως λογω τεχνολογιας η τιμη του και αρα η πορεια του βλεπω να βαδιζει στα χναρια της τιμης και της πορειας των vfr 1200 και crosstourer..
Vstrommer71
25/07/2015, 21:46
Το πρωτο ενδιαφερον ΧονΔα μετα απο κατι αιωνες...
Τιμιο δειχνει,μαζεμενο σε διαστασεις,με λιγα πλαστικα,σωστες ροδες 21" και 18" και ομορφο ειδικα στην tricolor εκδοση
Μικρες παρατηρησεις:Οποιος το παρει κατευθειαν πεταμα τα μικρουλια μπαρσπιε,για ενα ζευγαρι μεγαλα εντουραδικα.Επισης,η αλουμινενια ποδια λαμπει δια της απουσιας της...(edit την βλεπω μαλλον σαν εξτρα στο μηχανακι με τα χωματινα λαστιχα)
Ελπιζουμε η μαμα Honda να εχει κληρονομησει στο μηχανακι καμποσα απο τα γονιδια των αγωνιστικων της CRF Rally,αλλα αυτο θα δειξει στην πορεια.
Οσο για τα αλογα που γκρινιαζετε,για το μηχανακι ειναι σουπερ 100 αλογακια σε ενα ροπατο χιλιαρι μοτερ με στροφαλο 270 μοιρων,το ιδιο κολπο που εκανε η BMW στα 800αρια της για να εχουν λιγο V-twin feeling απο το μοτερ.Αν η καταναλωση ειναι χαμηλη(πραγμα για το οποιο ΔΕΝ φημιζονται εξαποαενακεθεν τα Africa Twin) τοτε αναμενεται να εχει και καλη αυτονομια.
Μεχρι να το δουμε live λοιπον,ας χαζεψουμε καμμια φωτο(σιγα μην το αποκτησουμε κιολας βεβαια με τα λεφτα που κοστιζουνε αυτα τα μηχανακια...)
http://www.cycleworld.com/olgallery/153154/153177/13
Αναμενω γνωμη Σουπια για να αναψει λιγο το θρεντ:lol:
Α,και με 870 χιλιοστα το υψος της σελλας καποιοι θα αρχισουν να δυσανασχετουν ε!
Επισης,ενδιαφερουσα μηχανολογικα η προσεγγιση της κεφαλης με 1ΕΕΚ(για μειωση υψους του μοτερ ισως?) σαν το Unicam στα CRF.Αναμενω απο τους γραναζακηδες του φορουμ να κανουνε μια αναλυση επι του θεματος
spyrakos35
25/07/2015, 21:51
.....και αυτοι οι ανικανοι στα εργοστασια δεν ξερουν τι τους γινεται.
Πατατες και μεγαλες εχουν γινει/βγει κατα καιρους και απο ολους... . οποτε, ναι, ωρες ωρες δεν το εχουν.....
Τζαστ σεινγκ.....
Μόλις γύρισα από καφέ-μπύρα με τον Daz....
Καλύτερα να μη μπει να γράψει :nono:
Θα κλάψουνε χοντο-μανούλες :bigcry: :a4:
ΥΓ: ευχαριστώ για το κέρασμα :beer:
Μόλις γύρισα από καφέ-μπύρα με τον Daz....
Καλύτερα να μη μπει να γράψει :nono:
Θα κλάψουνε χοντο-μανούλες :bigcry: :a4:
ΥΓ: ευχαριστώ για το κέρασμα :beer:
Ναι... Πες του όμως να γράψει μέχρι αύριο γιατί την Δεύτερα θα ανοίξουν οι αντιπροσωπίες και θα πρεπει να παραγγείλουμε...:bawl:
amyroukai
25/07/2015, 23:44
ενα λευκο-κοκκινο-μπλου παρακαλώ. το οπίσθιο μη ρυθμιζόμενο αμορτισέρ λίγο με στεναχωρεί αλλά θα το ξεπεράσω.
Ναι... Πες του όμως να γράψει μέχρι αύριο γιατί την Δεύτερα θα ανοίξουν οι αντιπροσωπίες και θα πρεπει να παραγγείλουμε...:bawl:
Patience apprentice, he will share his wisdom :a024:
Euro 12.400 στην Ιταλία.
Potenza massima: 70 kW (95 CV) @ 7.500 giri/min (95/1/EC)
Coppia massima: 98 Nm @ 6.000 giri/min (95/1/EC)
http://www.motoblog.it/post/723114/honda-crf1000l-africa-twin-2016?utm_source=fb&utm_medium=ed&utm_content=fp03&utm_campaign=Facebook:%2BMotoblog
nicksior
26/07/2015, 01:29
Altezza sella: Regolabile 870 / 850 mm
Αυτό πάλι για on/off τι σας λέει?
Altezza sella: Regolabile 870 / 850 mm
Αυτό πάλι για on/off τι σας λέει?
Οτι κανει και για μετρια αναστηματα
nicksior
26/07/2015, 10:10
Οτι κανει και για μετρια αναστηματα
μέτριο ανάστημα είναι το σκάρτο 180 (νομίζω) και για τα κορίτσια το 170 , επίσης μέτριο ύψος σέλας τα 800 - 820 mm για τα street-αδικα μηχανάκια , για τα on-off έχεις άλλο παράδειγμα της κατηγορίας αυτής? Χωρίς χαμηλώματα αναρτήσεων κλπ.
pipe_smoker
26/07/2015, 10:12
Ναι... Πες του όμως να γράψει μέχρι αύριο γιατί την Δεύτερα θα ανοίξουν οι αντιπροσωπίες και θα πρεπει να παραγγείλουμε...:bawl:
Τί διάολο?
Προκήρυξη αλά 17Ν να έγραφε θα την είχε τελειώσει μέχρι τώρα:lol:
amyroukai
26/07/2015, 12:41
o σουπιας γράφει σε διεθνή μέσα πια, γατάκια.
http://www.advpulse.com/adv-bikes/2016-honda-africa-twin-may-not-be-what-we-hoped/
o σουπιας γράφει σε διεθνή μέσα πια, γατάκια.
http://www.advpulse.com/adv-bikes/2016-honda-africa-twin-may-not-be-what-we-hoped/
Δεν έχω χρόνο ρε! Ούτε τι έχετε γράψει ως τώρα δε διάβασα!
Δεν πιστεύω να απογοητεύτηκε κανένας ε?
Κάτι διάβασα στην προηγούμενη σελίδα για τεχνολογικό διαμάντι! Έχετε βάλει τα όργανα να παίζουν? :lol:
Bob_o_mastoras
26/07/2015, 16:31
Δεν έχω χρόνο ρε! Ούτε τι έχετε γράψει ως τώρα δε διάβασα!
Δεν πιστεύω να απογοητεύτηκε κανένας ε?
Κάτι διάβασα στην προηγούμενη σελίδα για τεχνολογικό διαμάντι! Έχετε βάλει τα όργανα να παίζουν? :lol:
Διαβασε αυτο που εγραψε ο Παϊπ, αλλα με προσοχη (μπορει να πνιγεις απο το γελιο)!!! Συμπυκνωνει το νοημα του νεου Αφρικα!!! :D
pipe_smoker
26/07/2015, 16:32
Δεν έχω χρόνο ρε! Ούτε τι έχετε γράψει ως τώρα δε διάβασα!
Δεν πιστεύω να απογοητεύτηκε κανένας ε?
Κάτι διάβασα στην προηγούμενη σελίδα για τεχνολογικό διαμάντι! Έχετε βάλει τα όργανα να παίζουν? :lol:
Ρε μην ξηγιέσαι έτσι!
Έδιωξα τη γυναίκα από το σπίτι, έχω αράξει στην πολυθρόνα με ψυγειάκι μπύρες δίπλα μου και το λαπιτόπιον εμπρός μου και περιμένω το ποστ σου.
Ούτε τελικό τσάμπιονς λιγκ μπάρτσα - ρεάλ να είχε λέμε:lol:
Μη μας γ@μήσεις την Κυριακή!
Δείξε έλεος στο λαό σου.
Τί άλλο να επικαλεστώ?:lol:
Παράτα ό,τι κάνεις και γράφε:beer::beer::beer::beer::beer::beer:
pipe_smoker
26/07/2015, 16:32
Διαβασε αυτο που εγραψε ο Παϊπ, αλλα με προσοχη (μπορει να πνιγεις απο το γελιο)!!! Συμπυκνωνει το νοημα του νεου Αφρικα!!! :D
:bawl::moutza:
Ρε μην ξηγιέσαι έτσι!
Έδιωξα τη γυναίκα από το σπίτι, έχω αράξει στην πολυθρόνα με ψυγειάκι μπύρες δίπλα μου και το λαπιτόπιον εμπρός μου και περιμένω το ποστ σου.
Ούτε τελικό τσάμπιονς λιγκ μπάρτσα - ρεάλ να είχε λέμε:lol:
Μη μας γ@μήσεις την Κυριακή!
Δείξε έλεος στο λαό σου.
Τί άλλο να επικαλεστώ?:lol:
Παράτα ό,τι κάνεις και γράφε:beer::beer::beer::beer::beer::beer:
Ήθελα πρώτα να διαβάσω τις υστερίες στις προηγούμενες σελίδες αλλά αφού επιμένεις.. :D
Ναι... Πες του όμως να γράψει μέχρι αύριο γιατί την Δεύτερα θα ανοίξουν οι αντιπροσωπίες και θα πρεπει να παραγγείλουμε...:bawl:
Και τι θα κάνεις μωρέ μλκ τη δευτέρα, θα δώσεις 60 ευρώ προκαταβολή? :smokin:
Και τι θα κάνεις μωρέ μλκ τη δευτέρα, θα δώσεις 60 ευρώ προκαταβολή? :smokin:
Ρε θα πάω με το media Strom το διπλό και θα το αφήσω στο ταμείο...:lol:
Θα προσπαθήσω να φύγω με το φτυάρι μου καθαρό!
Και όχι mr bob δε θα μου ήταν καθόλου δύσκολο να το γεμίσω χώμα, μα δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Είναι? :D
Ελπίζω να μην έχουν προηγηθεί υστερίες γιατί θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο αντικειμενικός μπορώ.
Είχα γράψει ότι το μόνο που χρειάζεται να κάνει η χοντδα είναι να βγάλει κάτι που να μην είναι κακό. Και όπως φαίνεται το έκανε.
Δεν είναι βαρύ αλλά σίγουρα δεν θεωρείται και ελαφρύ (ναι για 1000αρι).
Δεν είναι δυνατό αλλά ούτε και αδύναμο. (με τη ροπή των κυβικών του και για τη χρήση που προορίζεται μια χαρά θα είναι)
Εμφανισιακά, απ' τις φωτογραφίες, δε με ενθουσιάζει αλλά ούτε και με ενοχλεί. (υποκειμενικό)
Μια χαρά μηχανάκι είναι...
για χοντα. (και όποιος δεν ξέρει τι εννοώ με αυτό μπορώ να του το εξηγήσω) :lol:
Τίποτα το εξαιρετικό σε επιμέρους τομείς αλλά σκοπός αυτής τη κατηγορίας είναι να συνδυάζει όσο περισσότερες χρήσεις μπορεί. Και αν κάποιο τα καταφέρει σε αυτό τον τομέα, αυτό από μόνο του αποτελεί κάτι το εξαιρετικό. Μένει να δούμε πόσο καλά θα τα καταφέρει.
Ελπίζω να μην περίμενε κάποιος κάτι παραπάνω αν και ξέρω ότι για τους περισσότερους αρκεί που έχει φτερά.
Για τρου αντβ.. κτλ δεν τα σχολιάζω καν, ο καθένας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά.
Για την τιμή είχα πει να μην ακούσω παράπονα αν είναι ελαφρύ. Τώρα όμως μπορείτε να γκρινιάξετε λίγο γιατί δεν είναι τόσο ελαφρύ όσο θα έπρεπε. Πόσο θα έπρεπε να είναι για μένα? Τι διαφορά έχουν στα στεγνά κιλά με το φ800? (το οποίο όφειλε να είναι ελαφρύτερο!)
Αμυρουκάι και ggs πρέπει να γεμίσετε τη σέλα ή να διπλώσετε τα πόδια σας στα δύο.
Έπρεπε να κάτσουν στην στρογγυλή τραπέζη και να συζητούν πως θα σχεδιασουν κάτι το εξαιρετικό για να φτιάξουν μια μηχανή που κάποιοι άλλοι την σχεδίασαν το 2003 χωρίς τυμπανοκρουσίες και παρόλο που δεν έχει τίποτα απ' αυτά που συζητούσαν, τουλάχιστον δεν είναι ο τάφος που έβγαλε η υαμαπα ή εκείνο το ελεεινό και τρισάθλιο βαρκαντέρο! Να το ξανακάνουν αλλά ας τους πει κάποιος ότι αυτό υποτίθεται ότι έκαναν πάντα.
Με τα ρεζερβουάρ έχει τσακωθεί η χοντα ή πιστεύουν ότι τα μηχανάκια τους είναι τόσο οικονομικά?
Καλώς ήρθε ένα, όπως φαίνεται, άξιο 1000αρι ον-οφφ στην αγορά.
theofilos888
26/07/2015, 17:33
Και τι θα κάνεις μωρέ μλκ τη δευτέρα, θα δώσεις 60 ευρώ προκαταβολή? :smokin:
Δεν πωλειται ακομη.......
Bob_o_mastoras
26/07/2015, 17:54
Σωστα τα λεει ο Daz πανω, κατω (αν και μας απογοητευει διοτι περιμεναμε παραληρημα :p)
Προσωπικα θα το αγοραζα (αν μπορουσα και αν ηθελα 1000αρι on-off) λογω του οτι ειναι Honda (με οτι συνεπαγει αυτο) και οτι ειναι ενα αξιο, συγχρονο μηχανακι, (για την κατηγορια), με λογικο βαρος και σε λογικη τιμη.
Θα προσπαθήσω να φύγω με το φτυάρι μου καθαρό!
Και όχι mr bob δε θα μου ήταν καθόλου δύσκολο να το γεμίσω χώμα, μα δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Είναι? :D
Ελπίζω να μην έχουν προηγηθεί υστερίες γιατί θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο αντικειμενικός μπορώ.
Είχα γράψει ότι το μόνο που χρειάζεται να κάνει η χοντδα είναι να βγάλει κάτι που να μην είναι κακό. Και όπως φαίνεται το έκανε.
Δεν είναι βαρύ αλλά σίγουρα δεν θεωρείται και ελαφρύ (ναι για 1000αρι).
Δεν είναι δυνατό αλλά ούτε και αδύναμο. (με τη ροπή των κυβικών του και για τη χρήση που προορίζεται μια χαρά θα είναι)
Εμφανισιακά, απ' τις φωτογραφίες, δε με ενθουσιάζει αλλά ούτε και με ενοχλεί. (υποκειμενικό)
Μια χαρά μηχανάκι είναι...
για χοντα. (και όποιος δεν ξέρει τι εννοώ με αυτό μπορώ να του το εξηγήσω) :lol:
Τίποτα το εξαιρετικό σε επιμέρους τομείς αλλά σκοπός αυτής τη κατηγορίας είναι να συνδυάζει όσο περισσότερες χρήσεις μπορεί. Και αν κάποιο τα καταφέρει σε αυτό τον τομέα, αυτό από μόνο του αποτελεί κάτι το εξαιρετικό. Μένει να δούμε πόσο καλά θα τα καταφέρει.
Ελπίζω να μην περίμενε κάποιος κάτι παραπάνω αν και ξέρω ότι για τους περισσότερους αρκεί που έχει φτερά.
Για τρου αντβ.. κτλ δεν τα σχολιάζω καν, ο καθένας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά.
Για την τιμή είχα πει να μην ακούσω παράπονα αν είναι ελαφρύ. Τώρα όμως μπορείτε να γκρινιάξετε λίγο γιατί δεν είναι τόσο ελαφρύ όσο θα έπρεπε. Πόσο θα έπρεπε να είναι για μένα? Τι διαφορά έχουν στα στεγνά κιλά με το φ800? (το οποίο όφειλε να είναι ελαφρύτερο!)
Αμυρουκάι και ggs πρέπει να γεμίσετε τη σέλα ή να διπλώσετε τα πόδια σας στα δύο.
Έπρεπε να κάτσουν στην στρογγυλή τραπέζη και να συζητούν πως θα σχεδιασουν κάτι το εξαιρετικό για να φτιάξουν μια μηχανή που κάποιοι άλλοι την σχεδίασαν το 2003 χωρίς τυμπανοκρουσίες και παρόλο που δεν έχει τίποτα απ' αυτά που συζητούσαν, τουλάχιστον δεν είναι ο τάφος που έβγαλε η υαμαπα ή εκείνο το ελεεινό και τρισάθλιο βαρκαντέρο! Να το ξανακάνουν αλλά ας τους πει κάποιος ότι αυτό υποτίθεται ότι έκαναν πάντα.
Με τα ρεζερβουάρ έχει τσακωθεί η χοντα ή πιστεύουν ότι τα μηχανάκια τους είναι τόσο οικονομικά?
Καλώς ήρθε ένα, όπως φαίνεται, άξιο 1000αρι ον-οφφ στην αγορά.
τι ειναι αυτα ρε!!!! γραψε σαν αντρας!!!!:lol:
συμφωνω....
αν εξαιρέσουμε το οπτικο που ειναι υποκειμενικό ,αλλα σιγουρα δεν ειναι στην λογικη ντιβανοκασελας , ειναι ενα μηχανακι που δεν εχει κατι παραπανω απο τον ανταγωνισμο του σε κανενα τομεα ,εκτος απο το DCT..
ομως,αυτο μπορει να ειναι και το θετικο του μιας και ενα μετριο μηχανακι στα επιμερους μπορει να ειναι ενα υπεροχο συνολο για πολλα απροβληματιστα χλμ.
οι ψηλοι θα θελουν αμεσα σελα και αποστατεσ στο τιμονι
ολα θα εξαρτηθουν απο την ποιοτητα κατασκευησ που θα εχει , τις παιδικες που θα βγαλει και σιγουρα την τιμη του
τι ειναι αυτα ρε!!!! γραψε σαν αντρας!!!!:lol:
συμφωνω....
αν εξαιρέσουμε το οπτικο που ειναι υποκειμενικό ,αλλα σιγουρα δεν ειναι στην λογικη ντιβανοκασελας , ειναι ενα μηχανακι που δεν εχει κατι παραπανω απο τον ανταγωνισμο του σε κανενα τομεα ,εκτος απο το DCT..
ομως,αυτο μπορει να ειναι και το θετικο του μιας και ενα μετριο μηχανακι στα επιμερους μπορει να ειναι ενα υπεροχο συνολο για πολλα απροβληματιστα χλμ.
οι ψηλοι θα θελουν αμεσα σελα και αποστατεσ στο τιμονι
ολα θα εξαρτηθουν απο την ποιοτητα κατασκευησ που θα εχει , τις παιδικες που θα βγαλει και σιγουρα την τιμη του
Αυτή τη λογική της παραγεμισμένης ντιβανοκασέλας δεν ακολούθησε η χοντα και θα βγει κερδισμένη σε σχέση με το σουπερ τενεκέ.
Η έκδοση με dct θα μπορούσε να είναι στημένη πιο ασφάλτινα αλλά, who cares. Όλοι την χωμάτινη έκδοση θα ήθελαν και ας μη πάνε καθόλου χώμα.
Το 990 είναι υπέροχο σαν σύνολο σε οτιδήποτε κι αν το υποβάλεις. Το αφρικα δεν είναι ούτε τόσο δυνατό, ούτε έχει τόσο καλές αναρτήσεις ενώ δεν είναι και ελαφρύτερο. Ακολουθεί όμως την ίδια φιλοσοφία και επειδή η χοντα είναι χοντα ίσως καταφέρει, αυτό που δεν κατάφερε να κάνει η κτμ με το 950. Να ρίξει μια σφαλιάρα στους υπόλοιπους, να ξυπνήσουν.
pipe_smoker
26/07/2015, 18:12
Τί?
Αυτό ήτανε?:confused:
:a35:
nicksior
26/07/2015, 18:15
Ελαστικά Εμπρός 90/90-R21 με σαμπρέλα
Ελαστικά Πίσω 150/70-R18 με σαμπρέλα
Πως το λέγαν εκείνο το μαραφέτι που κουβαλούσαμε παλιά (σπρέυ με αμφίβολη αποτελεσματικότητα)
φαστ?
Ελαστικά Εμπρός 90/90-R21 με σαμπρέλα
Ελαστικά Πίσω 150/70-R18 με σαμπρέλα
Πως το λέγαν εκείνο το μαραφέτι που κουβαλούσαμε παλιά (σπρέυ με αμφίβολη αποτελεσματικότητα)
φαστ?
δλδ , θα παρει καποιος ενα μηχανακι με 21-18 και 25 εκ αποσταση απο το εδαφος και θα τον προβληματισει που εχει σαμπρελες??? υπαρχουν και τα βε στρομ...
τι ειναι αυτα ρε!!!! γραψε σαν αντρας!!!!:lol:
Έριξα μια ματιά στις προηγούμενες σελίδες και είδα ότι δεν υπάρχουν υστερίες και μαλλιοτραβήγματα. Νομίζω ότι κάποιοι έχουν απογοητευτεί, περίμεναν κάτι παραπάνω?
Μήπως είναι λίγο προς το μέτριο για κάποια γούστα το νέο άφρικα ή μήπως δεν είναι τόσο κοντά στο προμο? :D
Εγώ πάντως δεν περίμενα τίποτα καλύτερο, ίσα ίσα, χειρότερο περίμενα ότι θα είναι (όσο αφορά τα χαρακτηριστικά).
Αν τώρα όλα αυτά έχουν τη γνωστή ομοιογένεια της χοντα και το κέντρο βάρους δεν είναι στο επίπεδο του βαρκαντερο (που δεν έχουμε λόγο να πιστεύουμε το αντίθετο), νομίζω ότι πήραμε απ' τη χοντα το καλύτερο που θα μπορούσε βγάλει για μη αγωνιστική χρήση.
Παρόλα αυτά η σύγκριση με ένα μηχανάκι που σχεδιάστηκε μια ντουζίνα χρόνια πριν είναι αναπόφευκτη και στην ίδια σύγκριση υποβάλετε και η τιμή απόκτησης του ενός και του άλλου.
nicksior
26/07/2015, 18:25
δλδ , θα παρει καποιος ενα μηχανακι με 21-18 και 25 εκ αποσταση απο το εδαφος και θα τον προβληματισει που εχει σαμπρελες??? υπαρχουν και τα βε στρομ...
Βεβαίως αφου είναι εύκολο και σε γλυτώνει απο περιπέτεια..κάπου εκεί στο πουθενά του βουνού..
https://www.google.gr/search?q=tubeless+tires+on+spoked+wheels&biw=1280&bih=613&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB4QsARqFQoTCNDp_fyZ-cYCFcxeFAodt_0AMw&dpr=1
Η BMW γιατί?
Ελαστικά Εμπρός 90/90-R21 με σαμπρέλα
Ελαστικά Πίσω 150/70-R18 με σαμπρέλα
Πως το λέγαν εκείνο το μαραφέτι που κουβαλούσαμε παλιά (σπρέυ με αμφίβολη αποτελεσματικότητα)
φαστ?
Αααα να σας πω!
Χωμάτινο δεν θέλατε? Τρου αντβεντουρ κτλ?
Που θα πας χωρίς σαμπρέλα στα πουρνάρια?
Τι να τις κάνεις τις 18-21 χωρίς σαμπρέλα?
Όποιος δεν θέλει σαμπρέλα υπάρχουν τα βμw. Εναλλακτικά υπάρχει σύστημα που στεγανοποιεί την ζάντα για χρήση χωρίς σαμπρέλα αλλά δεν είναι φθηνό (πάντως φθηνότερο από bmw).
pipe_smoker
26/07/2015, 18:31
Παρόλα αυτά η σύγκριση με ένα μηχανάκι που σχεδιάστηκε μια ντουζίνα χρόνια πριν είναι αναπόφευκτη και στην ίδια σύγκριση υποβάλετε και η τιμή απόκτησης του ενός και του άλλου.
Σε ποιό αναφέρεσαι ρε σουπιά γιατί χάθηκα λίγο?
Κάτι είπες και πιο πάνω για το 2003.
Τί?
Αυτό ήτανε?:confused:
:a35:
Κάτσε ντε ,ακόμα δεν έχει μπει ο αμυρουκάι να με πει κακογερασμένο!
Είχα ένα "σατανικό" σχέδιο και φύλαγα όλο το μελάνι μου γι' αυτό το θρεντ αλλά βλέπω οτι είναι με νεκρά και ρολάρει και έχω συγχυστεί! :bawl:
Έριξα μια ματιά στις προηγούμενες σελίδες και είδα ότι δεν υπάρχουν υστερίες και μαλλιοτραβήγματα. Νομίζω ότι κάποιοι έχουν απογοητευτεί, περίμεναν κάτι παραπάνω?
Μήπως είναι λίγο προς το μέτριο για κάποια γούστα το νέο άφρικα ή μήπως δεν είναι τόσο κοντά στο προμο? :D
Εγώ πάντως δεν περίμενα τίποτα καλύτερο, ίσα ίσα, χειρότερο περίμενα ότι θα είναι (όσο αφορά τα χαρακτηριστικά).
Αν τώρα όλα αυτά έχουν τη γνωστή ομοιογένεια της χοντα και το κέντρο βάρους δεν είναι στο επίπεδο του βαρκαντερο (που δεν έχουμε λόγο να πιστεύουμε το αντίθετο), νομίζω ότι πήραμε απ' τη χοντα το καλύτερο που θα μπορούσε βγάλει για μη αγωνιστική χρήση.
Παρόλα αυτά η σύγκριση με ένα μηχανάκι που σχεδιάστηκε μια ντουζίνα χρόνια πριν είναι αναπόφευκτη και στην ίδια σύγκριση υποβάλετε και η τιμή απόκτησης του ενός και του άλλου.
απογοητευση δεν νομιζω.. ισα-ισα..
αν σκεφτεις οτι ακομη και η ΚΤΜ ,που ειχε το απολυτο μεγα ον-οφφ, στράφηκε πολυ περισσότερο πλεον στο ον (καλα για γιαμαχα,σουζουκι,καβασακι κλπ δεν το συζητάμε) το νεο "αφρικα" κραταει λιγο τα προσχηματα...
εμενα μου την σπαει που το λενε αφρικα... ειναι ενα νεο μηχανακι με τα δικα του υπερ και κατα..
καλα , θα μου πεις ,εδω η γιαμαχα εβγαλε το γιουβαρλακι σουπερ τενερε:cry:
Σε ποιό αναφέρεσαι ρε σουπιά γιατί χάθηκα λίγο?
Κάτι είπες και πιο πάνω για το 2003.
Στο 950 που είναι 190 dry και στο 990 που είναι 209 dry. Με πιο δυνατούς κινητήρες και καλύτερες αναρτήσεις. 18-21 και στήσιμο 80% άσφαλτο 80% χώμα. Τι δεν καταλαβαίνεις? :lol:
pipe_smoker
26/07/2015, 18:42
εμενα μου την σπαει που το λενε αφρικα... ειναι ενα νεο μηχανακι με τα δικα του υπερ και κατα..
Και με την ίδια(?) (ή έστω παρόμοια, δεν το έχω καραπροσέξει) γραμματοσειρά το λόγκο έτσι?:D
Ρε όνομα πουλάμε ρε!!!
Καραμανλής ο θειός, Καραμανλής τ'ανήψι.
Μαλάκες είναι νομίζεις?:lol:
απογοητευση δεν νομιζω.. ισα-ισα..
αν σκεφτεις οτι ακομη και η ΚΤΜ ,που ειχε το απολυτο μεγα ον-οφφ, στράφηκε πολυ περισσότερο πλεον στο ον (καλα για γιαμαχα,σουζουκι,καβασακι κλπ δεν το συζητάμε) το νεο "αφρικα" κραταει λιγο τα προσχηματα...
εμενα μου την σπαει που το λενε αφρικα... ειναι ενα νεο μηχανακι με τα δικα του υπερ και κατα..
καλα , θα μου πεις ,εδω η γιαμαχα εβγαλε το γιουβαρλακι σουπερ τενερε:cry:
Σκατά στα μούτρα της της κτμ. Να βγάλει ασφάλτινα στα 1000 plus κυβικά αλλά όφειλε στα <1000 να βγάλει κάτι αξιόλογο σαν αντικαταστάτη του 990. Ελπίζω το χοντα να πουλήσει μήπως ξυπνήσει και βγάλει τίποτα τρου τρου τρου αντβεντουρ η κτμ. :lol:
pipe_smoker
26/07/2015, 18:45
Στο 950 που είναι 190 dry και στο 990 που είναι 209 dry. Με πιο δυνατούς κινητήρες και καλύτερες αναρτήσεις. 18-21 και στήσιμο 80% άσφαλτο 80% χώμα. Τι δεν καταλαβαίνεις? :lol:
Α οκ. Πάσο.
Δεν ξέρω.
Στο δικό μου χαζό μυαλό πάντα δε χωράει καμία σύγκριση ανάμεσα στο άφρικα (ή σε όποιο άφρικα) και στο 950 ή στο 990.
Βασικά δεν πιστεύω ότι χωράει σύγκριση ανάμεσα σε οποιοδήποτε μηχανάκι και σε κάποιο ΚΤΜ.
Ούτε το λεω για να θίξω τα ΚΤΜ ούτε τα υπόλοιπα.
Απλά θεωρώ ότι είναι μια κατηγορία μόνα τους, με τα υπέρ και τα κατά τους.
Σκατά στα μούτρα της της κτμ. Να βγάλει ασφάλτινα στα 1000 plus κυβικά αλλά όφειλε στα <1000 να βγάλει κάτι αξιόλογο σαν αντικαταστάτη του 990. Ελπίζω το χοντα να πουλήσει μήπως ξυπνήσει και βγάλει τίποτα τρου τρου τρου αντβεντουρ η κτμ. :lol:
με αυτα που κανουν ,πολυ φοβαμαι οτι πλεον το μονο πραγματικο μεγαλο ον-οφφ σε καινούργιο ειναι το f800.... και το καροτσι του Σοιμπλε...:cry:
gior-gos
26/07/2015, 19:07
Δεν είναι βαρύ αλλά σίγουρα δεν θεωρείται και ελαφρύ (ναι για 1000αρι).
Και γιατι να ναι αλαφρυ ρε Αποστολ;; Σαμπως θα κανει χωμα;:confused:
:rotflmao::rotflmao:
Και γιατι να ναι αλαφρυ ρε Αποστολ;; Σαμπως θα κανει χωμα;:confused:
:rotflmao::rotflmao:
Εδώ δεν έχεις καθόλου άδικο.
Και γιατι να ναι αλαφρυ ρε Αποστολ;; Σαμπως θα κανει χωμα;:confused:
:rotflmao::rotflmao:
Εδώ δεν έχεις καθόλου άδικο.
να... τωρα σας βγηκε ο γερογκρινιαρης...:lol:
μια χαρα χωμα θα κανει .. οπως μια χαρα χωμα κανει το ΚΤΜ , το BMW , το YAMAHA , τα παλια αφρικα και τενερε και ολα τα μηχανακια που ειναι γυρω στα 250 κιλα αλλα εχουν μεγαλους τροχους και ικανη αποσταση απο το εδαφος.
το ζητουμενο σε αυτα δεν ειναι να τρεξει ρομανιακς.
το ζητουενο ειναι να κανεις ΑΝΕΤΑ πολλα χλμ ασφαλτο δικαβαλος,φορτωμενος, με μια σοβαρη ΜΩΤ χωρις να σου φυγουν τα σφαγισματα και να περασεις ΑΝΕΤΑ απο τους χωματοδρομους που θα βρεις για να φτασεις στο καταπληκτικο μερος να στησεις σκηνη.
αναλογα τωρα με το ....hands factor μπορεις ακομη και να διασκεδασεις στα δυσκολα χωματινα περασματα...
αν θελεις RTW ΜΟΝΟ χωμα -ερημο -σταν και εχεις και ολες τις αλλες προυποθεσεις να τα κανεις , τοτε εισαι τυχερος γιατι τα μηχανακια γι αυτην την δουλεια τα φτιαχνει ο καθενας μονος του
gior-gos
26/07/2015, 20:12
μια χαρα χωμα θα κανει .. οπως μια χαρα χωμα κανει το ΚΤΜ , το BMW , το YAMAHA , τα παλια αφρικα και τενερε και ολα τα μηχανακια που ειναι γυρω στα 250 κιλα αλλα εχουν μεγαλους τροχους και ικανη αποσταση απο το εδαφος.
το ζητουενο ειναι να κανεις ΑΝΕΤΑ πολλα χλμ ασφαλτο δικαβαλος,φορτωμενος, με μια σοβαρη ΜΩΤ χωρις να σου φυγουν τα σφαγισματα και να περασεις ΑΝΕΤΑ απο τους χωματοδρομους που θα βρεις για να φτασεις στο καταπληκτικο μερος να στησεις σκηνη.
Ααααααα για τετοιο χωμα λεμε; Ναι ρε Τζωρτζ εννοειται οτι τετοιο χωμα το βγαζουν ολα τα μεγκα ον οφ (:a13: βασικα τετοιο χωμα βγαζουν ολα τα μηχανακια αλλά.. τελος παντων..:lol:)
Επειδης τοσες σελιδες διαβαζα για βαρη, τροχους, ιπποδυναμεις και καποιοι κανανε συζητησεις επι συζητησεων για του κοσμου τις λεπτομερειες κτλ κλτ νομιζα οτι μιλαγανε-με για χωμα χωμα (αντβεντσουριλα κι ετς :smokin:) :lol:.
:beer:
Ααααααα για τετοιο χωμα λεμε; Ναι ρε Τζωρτζ εννοειται οτι τετοιο χωμα το βγαζουν ολα τα μεγκα ον οφ (:a13: βασικα τετοιο χωμα βγαζουν ολα τα μηχανακια αλλά.. τελος παντων..:lol:)
Επειδης τοσες σελιδες διαβαζα για βαρη, τροχους, ιπποδυναμεις και καποιοι κανανε συζητησεις επι συζητησεων για του κοσμου τις λεπτομερειες κτλ κλτ νομιζα οτι μιλαγανε-με για χωμα χωμα (αντβεντσουριλα κι ετς :smokin:) :lol:.
:beer:
:lol:
μα , γι αυτο ειναι(θεωρητικα) φτιαγμενα αυτα τα μηχανακια ... να πηγαίνουν παντου ΑΝΕΤΑ σε ΜΕΓΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ... δεν φτιαχτηκαν με μονο σκοπο τις εντουροαντβεντουριλες..
να ευχεσαι μονο να μην αρεσει σε καποιους (και) απο δω μεσα και βρουν και τα λεφτα και το παρουν και αρχισουν τις εντουροαντβεντουριλες στο χωμα και θα βλεπουμε ιπταμενους ελεφαντες στο βουνο...:lol:
gior-gos
26/07/2015, 20:35
Μωρε ιπταμενους ελεφαντες στο βουνο βλεπουμε και τωρα ;):lol: κι εχει και την πλακα του
Αλλά ιπταμενους ελεφαντες στο βουνο που να κοστιζουν +-15000€ δε νομιζω οτι θα δουμε και πολλους γιατι στη στραβη δεν εχει καθολου πλακα :p
Μωρε ιπταμενους ελεφαντες στο βουνο βλεπουμε και τωρα ;):lol: κι εχει και την πλακα του
Αλλά ιπταμενους ελεφαντες στο βουνο που να κοστιζουν +-15000€ δε νομιζω οτι θα δουμε και πολλους γιατι στη στραβη δεν εχει καθολου πλακα :p
Κι όμως το βουνό εχει γεμίσει 950 - 990 εδώ και μπόλικα χρόνια, κι αν θυμάμαι καλά 14 χιλιάρικα είχαν και αυτά καινούργια.
BMW F 800 GS (το απλό όχι το τερατάκι το adv) Wet weight (incl. oil, gas etc.): 207 Kgr
Source 1 (http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_f_800_gs_2008.php), Source 2 (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_f800gs%2008.htm)
Έχει 200cc λιγότερα, άρα παίζει στο range που θέλουμε πολλοί. Θα το θέλαμε πιο δυνατό από περίπου 85 ονομαστικά άλογα ;
Για καινούριο δε το συζητάω, όπως και οι περισσότεροι δε συζητάτε το Africa jr. και μεταχείρω παίζει σε καλές τιμές.
Δε το λέω επειδή το έχω, εγώ εξ' άλλου είμαι άσχετος.
Αν όμως είχε το φτερό πάνω, θα το είχατε πάρει όλοι :p
Τώρα θα μου πείτε για το θέμα της αξιοπιστίας... Για να δούμε τούτο δω πόσους ανορθωτές θα χρειαστεί :lol:
Fact is: όποιος μπορεί το πάει αυτό και όλα τα παρόμοια, άλλο καλύτερα άλλο όχι τόσο καλά, και στο χώμα και στο βουνό. Όποιος θέλει μηχανάκι για βουνό θα πάρει μηχανάκι για βουνό. Μόνο. Μικρό, μονοκύλινδρο, ελαφρύ. Με ότι συνεπάγεται στα ταξίδια στην άσφαλτο (μέχρι να πάει στο βουνό που λέει κι ο ggs).
Also fact is: το μεγαλύτερο ποσοστό του αγοραστικού κοινού θα τα αγοράσει για την καφετέρια. Οι λίγοι που ξέρουν τι παίρνουν και γιατί το παίρνουν πιστεύω θα το εκμεταλλευτούνε, άλλος λίγο καλύτερα άλλος όχι και τόσο καλά, ανάλογα τα χέρια.
Let the flame wars begin :a015::a016::hunter::boxing:
ΥΓ: και μην ξεχνάμε PEACE :flowers:
απο καλη πηγη.
η σκετη εκδοση θα εχει μονο το χρώμα το ασπρο (τρικολορ)
η εκδοση με abs θα εχει και τα τέσσερα χρωματα
η εκδοση ABS+DCT θα εχει τα τρια χρωματα πλην του γκρι
δηλαδη οσοι θελουν το κοκκινο θα εχουν σιγουρα ABS...:lol:
taisteal
26/07/2015, 23:42
Αν όμως είχε το φτερό πάνω, θα το είχατε πάρει όλοι :p
:bawl::bawl::bawl:
taisteal
26/07/2015, 23:51
απο καλη πηγη.
η σκετη εκδοση θα εχει μονο το χρώμα το ασπρο (τρικολορ)
η εκδοση με abs θα εχει και τα τέσσερα χρωματα
η εκδοση ABS+DCT θα εχει τα τρια χρωματα πλην του γκρι
δηλαδη οσοι θελουν το κοκκινο θα εχουν σιγουρα ABS...:lol:
Εσυ παρε το τρικολορ...
:D:D:D
Εσυ παρε το τρικολορ...
:D:D:D
τρικολορ εχω...:lol:
...για μπεεμβε με βλεπω...:bawl:
taisteal
27/07/2015, 00:04
...για μπεεμβε με βλεπω...:bawl:
:uplate: :a02:
spyrakos35
27/07/2015, 00:11
ΜΛΚ ΣΟΥΠΙΑ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΕΡΩ....
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΡΕ?
ΣΕ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΣΕΝΑ Ο ΣΠΑΛΙΑΡΑΣ ΡΕ ΦΛΩΡΕ?
:lol:
:uplate: :a02:
τελικα, μονο με τα BMW ανάβουν τα αιματα...:lol:
taisteal
27/07/2015, 00:17
τελικα, μονο με τα BMW ανάβουν τα αιματα...:lol:
Ναι ειναι ο κρυφος μας ποθος :lol:
Να σημειωθει οτι ο Σουπιας θα την παρει την αφρικανα.
Και στοιχηματιζω σ'αυτο,να μην ξανακανω ποτε τρου αντβεντσουρ αν πεσω εξω :tooth:
:a014:
spyrakos35
27/07/2015, 00:19
Να σημειωθει οτι ο Σουπιας θα την παρει την αφρικανα.
:lol:
Θα είναι η κωλοτούμπα του αιώνα..... :lol:
amyroukai
27/07/2015, 09:42
Ναι.
η παλιά Αφρικανα ήταν 245 κιλά και 55 γίδια. η νέα είναι -10 κιλά, σχεδόν διπλά άλογα. καλύτερες αναρτήσεις και φρένα. αρα είναι άξια διάδοχος.
ατυχής η σύγκριση με 990. δεν είναι ready to race η Αφρικα. ο γκριζομαλλης ιαπων λέει ότι απλά σε πάει όπου θέλεις. και το 990 το κάνει αυτό. αλλά καίει τον πάτο του, έχει κραδασμούς, αστεία φώτα, μπορεί να μείνεις απο συμπλέκτη, αντλία βενζίνης, βαλβίδα πίεσης λαδιού, από πάντα, κοάλα, δεν ξέρω 'γω τι, θα σε ψήσει σε αργά κομμάτια η στην κίνηση στο καθε μέρα. με το αφρικα θα πας ενα κλικ πιο αργά. χωρίς τι κι αν... και ένα μηχανάκι ακόμα ανταλλακτικά μην σε βγει η μαύρη ώρα στο κορφοβουνι. Δεν είμαι δεν θα γίνω μεονι όπως οι περισσότεροι, άρα το ready to race μετράει μονο στον καφέ. δεν πειράζει. αν θες να το πας, πάει. αν θες να πας eastern BAM θα πάει. πέρασε θυμίζω f800gs εντελώς στοκ με άπειρο αναβάτη. για rtw τύπου Βροχιδη δεν κάνει κανένα μεγάλο. κανένα όμως. οπότε η βλακεία κάπου πρέπει να τελειώσει.
Ναι 10 κιλά πιο κάτω (να είναι όσο το f800gs) δεν θα ήταν κακό. δεν χάνει η Βενετία βελόνι. Είναι στο κάτω όριο της κατηγορίας από βάρος και τιμή. Μπραβο τους.
gior-gos
27/07/2015, 10:16
Κι όμως το βουνό εχει γεμίσει 950 - 990 εδώ και μπόλικα χρόνια, κι αν θυμάμαι καλά 14 χιλιάρικα είχαν και αυτά καινούργια.
Μπορουμε να συγκρινουμε στην πραξη το 950/990 με τα υπολοιπα μεγκα ον οφ; Οκ, στα χαρτια ειναι ολα μεγκα ον οφ αλλά..
στο δικο μου μυαλο - οσον αφορα το χωμα και τα μεγκα ον οφ - το 950/990 ειναι μια κατηγορια μόνο του και ολα τα υπολοιπα (ευρωπαϊκα και γιαπωνεζικα) απλα δεν ανηκουν στην κατηγορια του 950/990.
Συμφωνω με τον Γιαννη
ατυχής η σύγκριση με 990...
koumoustas
27/07/2015, 10:20
πάντως παιδιά όποιος πάει φέτες με κανένα πριόνι στο βουνό, και κάνει άλματα και σούζα όλη τη θηβών, πάει αέρα και το αφρικα στο χώμα. όποιος δεν σηκώνει ούτε το παπί δώστου μια ευθεία να πηγαίνει με 160 κμ και 3βαλιτσο
Εγώ που δε σηκώνω ούτε ποδήλατο; :D
theofilos888
27/07/2015, 10:29
Εγώ που δε σηκώνω ούτε ποδήλατο; :D
Δε θελω να σε πληγωσω, αλλα χωρις να ξερεις σουζα, χωμα δεν κανεις!!!!!! :wave2:
spyrakos35
27/07/2015, 11:08
Δε θελω να σε πληγωσω, αλλα χωρις να ξερεις σουζα, χωμα δεν κανεις!!!!!! :wave2:
να γιατί παπόρια....
:lol:
Δε θελω να σε πληγωσω, αλλα χωρις να ξερεις σουζα, χωμα δεν κανεις!!!!!! :wave2:
:confused:
αναφέρεσαι για χρήση σε μονοπάτια? αν ναι λάθος τόπικ. εδώ είναι για χρήση δασικών απο μεγάλα On-off. στα μονοπάτια ουτε ο βασιλιάς 950/990 δε πάει.
12.100 ευρώ η βασική έκδοση της καινούριας africa twin! (http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/africa-twin-3350-cheaper-than-r1200gs/27982.html)
spyrakos35
27/07/2015, 11:44
12.100 ευρώ η βασική έκδοση της καινούριας africa twin! (http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/africa-twin-3350-cheaper-than-r1200gs/27982.html)
το διάβασες όλο?
Ναι 10 κιλά πιο κάτω (να είναι όσο το f800gs) δεν θα ήταν κακό..........
Τα οποία θα τα ''ακυρώσουν'' οι κάτοχοι, βάζοντας βαλίτσες, κιλίμια, χαλιά.................
το διάβασες όλο?
ναι το διάβασα όλο. και λέει 12100 στη ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ όπως έγραψα.
Η οποία μάλλον δε θα κυκλοφορήσει Ευρώπη, αφού δε διαθέτει abs :P
δλδ αυτό είναι το πρόβλημα σας; βάλτε άλλο ένα πεντακοσάρικο στο λογαριασμό.
είστε οκ τώρα;
να το κάνω 12600 να χαρείτε;
Εγώ δε δίνω δεκάρα. Είμαι πολύ νέος ακόμα για να αγοράσω on/off :P
άμα είσαι πολύ νέος ακόμα γιατί γκρινιάζεις για το τίποτα σαν 80χρονος γεροξεκούτης;
Δε γκρίνιαξα μωρέ. Απλά είπα αυτό που θα σου έλεγε ο σπυράκος στο επόμενο ποστ, να τον βγάλω από τον κόπο. Γιατί να ενδιαφέρομαι για οποιοδήποτε άφρικα; :P
αφού δεν ενδιαφέρεσαι γιατί μπαίνεις στον κόπο να ποστάρεις; :confused:
spyrakos35
27/07/2015, 12:17
δλδ αυτό είναι το πρόβλημα σας; βάλτε άλλο ένα πεντακοσάρικο στο λογαριασμό.
είστε οκ τώρα;
να το κάνω 12600 να χαρείτε;
:lol:
pipe_smoker
27/07/2015, 12:20
αφού δεν ενδιαφέρεσαι γιατί μπαίνεις στον κόπο να ποστάρεις; :confused:
Ούτε εγω ενδιαφέρομαι να αγοράσω Αφρικα ρε Μπαμπη αλλα ποσταρω.
Σιγά μη ζητήσουμε και φωτογραφία με την απόδειξη αγοράς απο το κάθε μέλος που έχει γράψει στο θρεντ.
ΩΩΩ ΤΙ ΤΟΥ'ΠΕ!
Όχι, σοβαρά πάντως, απλά φανταζόμουν τον σπυράκο να λέει ακριβώς το ίδιο πράγμα, οπότε τον πρόλαβα.
άμα δεν ενδιαφέρεσαι/ενθουσιάζεσαι για κάτι μην ασχολείσαι καλύτερα.
πετάγεται ο όποιος να'ναι από το πουθενά για να κάνει τον ξερόλα ότι
"όχι φίλε δεν κάνει 12100 γτ δεν έχει abs και στην Ευρώπη τα νέα μηχανάκια έρχονται με abs"
δλδ εάν αυτή είναι η συνεισφορά σε μια συζήτησα ζήτω που καήκαμε.
Σωστά. Από πότε ολόκληρη η αλήθεια θεωρείται συνεισφορά σε μια συζήτηση; Η μισή πάντα δουλεύει καλύτερα!
Bob_o_mastoras
27/07/2015, 12:32
Σε διπλανο thread (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=145920&page=4) χαριζονται 30 ολοκαινουργια Africa Twin απο επιδοξο νικητη του Τζοκερ.. Σπευσατε!!!
ό,τι είχα να πω το είπα. no harm feelings σε κανένα.
:beer:
κι αν ο τοπικός μοντ θεωρει σπαμ τα τελευταία ποστ ας τα διαγράψει.
thunder ace
27/07/2015, 12:34
Σε διπλανο thread (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=145920&page=4) χαριζονται 30 ολοκαινουργια Africa Twin απο επιδοξο νικητη του Τζοκερ.. Σπευσατε!!!
ενας ενας ρε.
theofilos888
27/07/2015, 12:57
:confused:
αναφέρεσαι για χρήση σε μονοπάτια? αν ναι λάθος τόπικ. εδώ είναι για χρήση δασικών απο μεγάλα On-off. στα μονοπάτια ουτε ο βασιλιάς 950/990 δε πάει.
Χρηση δασικων δρομων απο μεγαλα ον οφφ...... μια σουζιτσα θα χρειαστει. μια λασπολακουβα, ενας μικρος κορμος. Δεν ειπα να το σηκωσει καντηλι για 2 χιλιομετρα! ;)
Μπορουμε να συγκρινουμε στην πραξη το 950/990 με τα υπολοιπα μεγκα ον οφ; Οκ, στα χαρτια ειναι ολα μεγκα ον οφ αλλά..
στο δικο μου μυαλο - οσον αφορα το χωμα και τα μεγκα ον οφ - το 950/990 ειναι μια κατηγορια μόνο του και ολα τα υπολοιπα (ευρωπαϊκα και γιαπωνεζικα) απλα δεν ανηκουν στην κατηγορια του 950/990.
Συμφωνω με τον Γιαννη
Πριν γράψετε κάτι δ ιαβάστε καλά τα προηγούμενΑ σχόλια για να μην γράφετε μπούρδες.
Ανέφερα ΜΟΝΟ την τιμή που είχε καινούργιο το ΚΤΜ Δεν έκανα καμιά σσύγκριση.
Χρηση δασικων δρομων απο μεγαλα ον οφφ...... μια σουζιτσα θα χρειαστει. μια λασπολακουβα, ενας μικρος κορμος. Δεν ειπα να το σηκωσει καντηλι για 2 χιλιομετρα! ;)
ουτε καν. μια χαρα θα παει την hard endurαδα του χωρίς. μονο τα μονοπάτια χρειάζονται
:)
Ναι ρε παιδιά. Μια χαρά πάνε τα θεριά στο χώμα. ανάλογα με τα χέρια πάνε από τσουκου-τσουκου μέχρι και διασκεδαστικά.
Τωρα , η τούμπα σίγουρα κοστίζει περισσότερο σε αυτά τα μηχανάκια. Όμως , υπάρχουν πολλά μηχανάκια των -15000+ που οι ιδιοκτήτες τους οργώνουν τα βουνα. Μπορεί να έχουν λεφτά ή/και να μην τους νοιάζει το μηχανάκι τους να είναι αστραφτερο και αγρατζουνιστο. Αυτοι συνήθως ευχαριστιούνται περισσότερο ένα μεγα ον-οφφ μηχανάκι.
Τέλος πάντων , ο καθένας παίρνει το μηχανάκι του με τα δικά του προσωπικά κριτήρια και το χρησιμοποιεί όπως εκείνος γουστάρει..
Να σημειωθει οτι ο Σουπιας θα την παρει την αφρικανα.
Και στοιχηματιζω σ'αυτο,να μην ξανακανω ποτε τρου αντβεντσουρ αν πεσω εξω :tooth:
:a014:
:a21:
Αν πάρω ποτέ 1000αρι, μόνο ένα πράγμα δεν θα είναι. On-Off!
H αν είναι από δαύτα, απ' αυτά που έχουν όρθια θέση οδήγησης ντε, τότε θα είναι τύπου smt.
Δεν είμαι διατεθειμένος να χαραμίσω την απόλαυση ενός κινητήρα 1000 κυβικών επάνω σε μπασταρδεμένο σύνολο.
Οπότε πάρτο πίσω γιατί δε θα έχω παρέα μλκ! :lol:
:beer:
Edit. Όλα αυτά χωρίς να θεωρώ ότι η κατηγορία mega (true) on-off δεν έχει λόγο ύπαρξης.
ΜΛΚ ΣΟΥΠΙΑ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΕΡΩ....
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΡΕ?
ΣΕ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΣΕΝΑ Ο ΣΠΑΛΙΑΡΑΣ ΡΕ ΦΛΩΡΕ?
:lol:
Τι επεισόδια έχω χάσει πάλι ο πστς? Ποιος είναι πάλι αυτός ο σπαλιάρας?
Έχω γίνει μαλθακός ε? :(
:a21:
Αν πάρω ποτέ 1000αρι, μόνο ένα πράγμα δεν θα είναι. On-Off!
H αν είναι από δαύτα, απ' αυτά που έχουν όρθια θέση οδήγησης ντε, τότε θα είναι τύπου smt.
Δεν είμαι διατεθειμένος να χαραμίσω την απόλαυση ενός κινητήρα 1000 κυβικών επάνω σε μπασταρδεμένο σύνολο.
Οπότε πάρτο πίσω γιατί δε θα έχω παρέα μλκ! :lol:
:beer:
Edit. Όλα αυτά χωρίς να θεωρώ ότι η κατηγορία mega (true) on-off δεν έχει λόγο ύπαρξης.
μλκ ...απο το κακο στο χειροτερο πας... οχι μονο θα παρεις 1000ρι αλλα θα ειναι και ΚΤΜ...:eleison:
:bawl:
taisteal
27/07/2015, 14:53
μλκ ...απο το κακο στο χειροτερο πας... οχι μονο θα παρεις 1000ρι αλλα θα ειναι και ΚΤΜ...:eleison:
:bawl:
Ενω εσυ που ζαχαρωνεις προπελεν στεκεις..
:lol::lol:
Αποστολ' εγω λεω οτι θα το παρεις...
Και αφηνω το ποστ ως αποδεικτικο στοιχειο :D
Ενω εσυ που ζαχαρωνεις προπελεν στεκεις..
:lol::lol:
Αποστολ' εγω λεω οτι θα το παρεις...
Και αφηνω το ποστ ως αποδεικτικο στοιχειο :D
σας γ@μει ολους ο Σοιμπλε ρε...ακομη και αναπηρος..:lol: βαρουφακηδες των ον-οφφ...:lol:
λοιπον , τελη Αυγουστου θα εχετε μαζευτει πισω εσεις οι τρου αντβεντουρς ? πρεπει να παμε να βρουμε λιγη δροσΑ....:smokin:
Έχετε δοκιμάσει να σηκώσετε σούζα 1000αρι on off 250 + κιλών ?
Και πόσο μάλλον στο χώμα ?
Γιατί σας βλέπω πολύ άνετους στα λόγια ...
RaGe_Raptor
27/07/2015, 16:02
Έχετε δοκιμάσει να σηκώσετε σούζα 1000αρι on off 250 + κιλών ?
Και πόσο μάλλον στο χώμα ?
Γιατί σας βλέπω πολύ άνετους στα λόγια ...
το F800GS πάντως για πλάκα έκανε τα πάντα........το είχα ένα μήνα το καλοκαίρι του '12 και μου έμεινε αξέχαστο(-ς)...!!!!
gior-gos
27/07/2015, 16:48
Πριν γράψετε κάτι δ ιαβάστε καλά τα προηγούμενΑ σχόλια για να μην γράφετε μπούρδες.
Ανέφερα ΜΟΝΟ την τιμή που είχε καινούργιο το ΚΤΜ Δεν έκανα καμιά σσύγκριση.
Ευχαριστουμε για την ενημερωση.
theofilos888
27/07/2015, 16:53
Έχετε δοκιμάσει να σηκώσετε σούζα 1000αρι on off 250 + κιλών ?
Και πόσο μάλλον στο χώμα ?
Γιατί σας βλέπω πολύ άνετους στα λόγια ...
Μια χαρα σουζα κανει και στο χωμα. Θελει κοιλια μεγαλη για αντιβαρο..... χαχαχαχαχα
spyrakos35
27/07/2015, 17:09
Μια χαρα σουζα κανει και στο χωμα. Θελει κοιλια μεγαλη για αντιβαρο..... χαχαχαχαχα
Α γι αυτο εσυ και ο αλλος...... Πειτε το ντε.....:bawl:
Ναι.
η παλιά Αφρικανα ήταν 245 κιλά και 55 γίδια. η νέα είναι -10 κιλά, σχεδόν διπλά άλογα. καλύτερες αναρτήσεις και φρένα. αρα είναι άξια διάδοχος.
Γιατί ένα honda μπορεί να συγκριθεί μόνο με ένα άλλο honda. :p
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.