Σύνδεση

View Full Version : AFRICA!



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

daz
27/07/2015, 23:13
μλκ ...απο το κακο στο χειροτερο πας... οχι μονο θα παρεις 1000ρι αλλα θα ειναι και ΚΤΜ...:eleison:

:bawl:

Εν αντιθέσει με τους ισχυρισμούς του αμυρουκάι, αισθάνομαι νεότατος.

Συνεπώς λέω να παραμείνω στα μονοκύλινδρα και να κοροιδεύω εσάς του υπόλοιπους. :p


(Το 1000αρι θα είναι δευτερο μωρέ μλκ!)

ggs
20/08/2015, 16:03
Κατι νεοτερο…

Ανακοινώθηκαν οι επίσημες τιμές στην Αυστραλία..

Το απλο=15.499 AUD=10.165 EUR
Το Abs= 16.999 AUD= 11.148 EUR
To DCT= 17.999 AUD=11.807 EUR

Ενδεικτικά , το ΚΤΜ 1190 adv κανει 25.490 AUD= 16710 EUR….


Νταφακ….

Bob_o_mastoras
20/08/2015, 16:07
Κατι νεοτερο…

Ανακοινώθηκαν οι επίσημες τιμές στην Αυστραλία..

Το απλο=15.499 AUD=10.165 EUR
Το Abs= 16.999 AUD= 11.148 EUR
To DCT= 17.999 AUD=11.807 EUR

Ενδεικτικά , το ΚΤΜ 1190 adv κανει 25.490 AUD= 16710 EUR….


Νταφακ….

:a01:

Μαλλον χτυπαει εκει που μπορει πιο ευκολα για εταιρια του μεγεθους της. Στις τιμες! Μεγαλη διαφορα..!
Για να δουμε... :a014:

devil's animal
20/08/2015, 16:11
καλα μην χαιρεστε...εδω εμεις εχουμε τον Σαρακακη εισαγωγεα...
μπορει να το βγαλει και 20Κ....:rolleyes:

ggs
20/08/2015, 16:23
καλα μην χαιρεστε...εδω εμεις εχουμε τον Σαρακακη εισαγωγεα...
μπορει να το βγαλει και 20Κ....:rolleyes:

δεν ξερω...αν δεν εχει γινει κάποιο πολυ μεγαλο λαθος στην μετάφραση , οι τιμές αυτές (αν ισχύουν) θα φέρουν τα πανω-κατω στην κατηγορία..

αν μπορει καποιος να παιξει με τις τιμες , ειναι η χοντα...

οσο μπινες και να ειναι ο Σ , δεν μπορεί να κανει και οτι του κατεβεί..

ας περιμένουμε να ανακοινωθούν και σε καμια ευρωπαϊκή χωρα οι τιμές και θα δούμε και εδώ...

γιωτάς
20/08/2015, 19:33
Η Ιαπωνία είναι κοντά στους Αστραλους...

Μακάρι να διατηρηθεί η τιμή σε αυτά τα επίπεδα και για τσ'ευρωπαιους

devil's animal
20/08/2015, 19:34
δεν ξερω...αν δεν εχει γινει κάποιο πολυ μεγαλο λαθος στην μετάφραση , οι τιμές αυτές (αν ισχύουν) θα φέρουν τα πανω-κατω στην κατηγορία..

αν μπορει καποιος να παιξει με τις τιμες , ειναι η χοντα...

οσο μπινες και να ειναι ο Σ , δεν μπορεί να κανει και οτι του κατεβεί..

ας περιμένουμε να ανακοινωθούν και σε καμια ευρωπαϊκή χωρα οι τιμές και θα δούμε και εδώ...


ενα σου λεω μονο...
τιμη Honda XR650R καινουργιο στην Αμερικη: 6000$..περιπου τοτε στα 5000€
τιμη Honda XR650R καινουργιο στην Ελλαδα απο Σαρακακη: 10000€...:faint:

amyroukai
20/08/2015, 19:50
Λάθος αγορές συγκρίνεις αγαπούλη. Στην Αμερική όλα είναι "σκανδαλωδώς" φτηνά.

ggs
20/08/2015, 20:02
Η Ιαπωνία είναι κοντά στους Αστραλους...

Μακάρι να διατηρηθεί η τιμή σε αυτά τα επίπεδα και για τσ'ευρωπαιους


ενα σου λεω μονο...
τιμη Honda XR650R καινουργιο στην Αμερικη: 6000$..περιπου τοτε στα 5000€
τιμη Honda XR650R καινουργιο στην Ελλαδα απο Σαρακακη: 10000€...:faint:


Λάθος αγορές συγκρίνεις αγαπούλη. Στην Αμερική όλα είναι "σκανδαλωδώς" φτηνά.

ρε κοριτσια ,μπορει να ειναι κι ετσι...αμα δεν ακουσουμε επίσημα στην Ελλαδα τιμη ,δεν μπορουμε να ξερουμε..

ειναι τιμες αυστραλιας γι αυτο συγκρινα με την τιμη του ΚΤΜ που εχει στην ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ (αυτη με τα καγκουρο και οχι στην αμερικη...) που ειναι πανω-κατω η ιδια με την Ελλαδα...

amyroukai
20/08/2015, 20:05
Μα και στην Νορβηγία (νομίζω) δεν ήταν που ανακοίνωσαν εκείνα τα 12500? Λογικά θα είναι μαζί με το vstrom1000 τα φτηνότερα της κατηγορίας.

devil's animal
20/08/2015, 20:21
ποσο εχει ρε παλουκαρια το 1190 εδω? 17,5? 18?

στην Αυστρια ποσο εχει?
γιατι δεν εχει να κανει μονο με τις χωρες (οι οποιες εχουν φορους, δασμους..:a16: ), εχει να κανει και με τους αντιπροσωπους...μπορει στην τουρκια π.χ. το ΚΤΜ να ειναι πιο φτηνο απο αυτο της Ελλαδας και το Honda πιο ακριβο...

ggs
20/08/2015, 20:28
ποσο εχει ρε παλουκαρια το 1190 εδω? 17,5? 18?

στην Αυστρια ποσο εχει?
γιατι δεν εχει να κανει μονο με τις χωρες (οι οποιες εχουν φορους, δασμους..:a16: ), εχει να κανει και με τους αντιπροσωπους...μπορει στην τουρκια π.χ. το ΚΤΜ να ειναι πιο φτηνο απο αυτο της Ελλαδας και το Honda πιο ακριβο...

to ktm 1190 adv στην ελλαδα εχει 16500 ... οσο και στην αυστραλια (αυτη με τα καγκουρά).. στην αυστρια δεν ξερω..
παντως , τα πρωτα δειγματα τιμων δειχνουν οτι το αφρικα θα κινηθεί στα χαμηλα εως πολυ χαμηλα της κατηγοριας των 1000+ ον-οφ

devil's animal
20/08/2015, 20:33
to ktm 1190 adv στην ελλαδα εχει 16500 ... οσο και στην αυστραλια (αυτη με τα καγκουρά).. στην αυστρια δεν ξερω..
παντως , τα πρωτα δειγματα τιμων δειχνουν οτι το αφρικα θα κινηθεί στα χαμηλα εως πολυ χαμηλα της κατηγοριας των 1000+ ον-οφ

μακαρι...να ειναι και καλο σαν μηχανακι και να μοσχοπουλησει μ'αυτη την τιμη...

AristidisZ
21/08/2015, 06:25
η Honda Αυστραλίας δηλαδή ανακοίνωσε μόνο τιμές, χωρίς τεχνικά χαρακτηριστικά για το μηχανάκι ;

amyroukai
21/08/2015, 07:45
Νομίζω το μόνο που δεν ξέρουμε είναι οι διατομές & διαδρομές των αναρτήσεων.

AristidisZ
21/08/2015, 08:54
έχει κάποιο link από επίσημη Honda ;

amyroukai
21/08/2015, 09:06
Τα είχε ανεβάσει η πορτογαλική και μετά κατέβηκαν. Ακόμα όχι (αν δεν κάνω λάθος δηλαδή γιατί τα είδα και μετά δεν ασχολήθηκα ξανά με το ζήτημα, εμένα το μηχανάκι μου κάνει :) )

AristidisZ
21/08/2015, 19:44
Τα είχε ανεβάσει η πορτογαλική και μετά κατέβηκαν. Ακόμα όχι (αν δεν κάνω λάθος δηλαδή γιατί τα είδα και μετά δεν ασχολήθηκα ξανά με το ζήτημα, εμένα το μηχανάκι μου κάνει :) )

αντιγραφή από εδώ (http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/honda-africa-twin-full-specs-and-hi-res-picture-leaked/27975.html):

FULL specifications of Honda's new Africa Twin CRF1000L have leaked early, along with this first hi-res picture of the final production bike.

The details appeared briefly on Honda's Portuguese website this morning in an apparent cock-up. They vanished quickly - but not before being copied by sharp-eyed users of the Africa Twin Forum.

Below are the specs copied from that site. See them in full by clicking on our image on the right.

Power: 95hp

Torque: 72lbft

Dry weight: 208kg (212kg with ABS, 222kg with Dual Clutch Transmission)

Wet weight: 228kg (232kg with ABS, 242kg with DCT)

Fuel capacity: 18.8 litres

Length x width x height: 2335 x 875 x 1475 mm (92.7 x 34.4 x 58 in) STD, 2355 x 930 x 1475 mm (92.7 x 36.6 x 58 in) DCT

Wheelbase: 1,575mm

Seat height (Standard/Relaxed): 870/850mm

Ground clearance: 250mm

Front tyre size: 90/90-R21

Rear tyre size: 150/70 R18

σε πρώτη ανάγνωση εξαιρετικά ενδιαφέρον θα έλεγα, ίσως λίγο πιο αδυνατούλι να ήταν...
για κατανάλωση δεν είδα κάτι, αν παίζει πάντως κοντά στα 11 χιλιάρικα... :smokin:

amyroukai
21/08/2015, 19:56
Η θεωρητική μαντεψιά για το μοτέρ είναι ότι θα είναι στημένο σαν το NC700/750 και για αυτό έχει και τόσο μικρό ντεπόζιτο. Επί προσωπικού το περιμένω κάπου ανάμεσα σε F800/αερόψυκτο 1200GS σαν κατανάλωση, δηλαδή αναπτήρα. Αν βγει ΚΤΜ και θέλεις στάση κάθε 150 χιλιόμετρα θα είναι τεράστιο fail.

AristidisZ
21/08/2015, 20:02
Η θεωρητική μαντεψιά για το μοτέρ είναι ότι θα είναι στημένο σαν το NC700/750 και για αυτό έχει και τόσο μικρό ντεπόζιτο. Επί προσωπικού το περιμένω κάπου ανάμεσα σε F800/αερόψυκτο 1200GS σαν κατανάλωση, δηλαδή αναπτήρα. Αν βγει ΚΤΜ και θέλεις στάση κάθε 150 χιλιόμετρα θα είναι τεράστιο fail.

δε το γραψα καλά, 11 χιλιάρικα εννοούσα Γιάννη :)

σιγά μη βγάλει η Big H μηχανάκι με κατανάλωση εκει πάνω...

amyroukai
21/08/2015, 20:06
δε το γραψα καλά, 11 χιλιάρικα εννοούσα Γιάννη :)

σιγά μη βγάλει η Big H μηχανάκι με κατανάλωση εκει πάνω...

Για 11 χιλιάρικα ευρωπαϊκά δεν το βλέπω.

Για το άλλο που λες, θα πω μόνο VTR SP1, SP2 (και firestorm)... Όσο όμορφα είναι τα δύο πρώτα, τόσο σου τρελλαίνουν το περτιφόλι και σε αγαπάει ο μπεντζινάς.

AristidisZ
21/08/2015, 20:09
Για 11 χιλιάρικα ευρωπαϊκά δεν το βλέπω.

Για το άλλο που λες, θα πω μόνο VTR SP1, SP2 (και firestorm)... Όσο όμορφα είναι τα δύο πρώτα, τόσο σου τρελλαίνουν το περτιφόλι και σε αγαπάει ο μπεντζινάς.

ούτε και εγώ, αλλά άσε να ζούμε με την ελπίδα τώρα που μας ψόφησε η άλλη :bawl:

αυτά που γράφεις είναι σπορ μηχανάκια, δε νομίζω ότι κινείτα προς το κυνήγι των επιδόσεων η αφρικάνα

εξάλλου τώρα που έχει φτάσει το βαρέλι 40 δολαριάκια, θα το καταπιούμε και το 1 λίτρο στα εκατό παραπάνω ;)

amyroukai
21/08/2015, 20:24
Μωρέ και χάρισμα να γίνει το πετρέλαιο, το βλέπεις ότι στην αντλία ίδια τιμή φτάνει...

AristidisZ
21/08/2015, 20:34
Μωρέ και χάρισμα να γίνει το πετρέλαιο, το βλέπεις ότι στην αντλία ίδια τιμή φτάνει...

πράγματι, μεγάλο θέμα και αυτό....

για την πληρότητα, εδώ (http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/africa-twin-3350-cheaper-than-r1200gs/27982.html)έχει μια ενδεικτική (Ευρωπαική) τιμή

κοντά στα 12 για το entry μοντέλο, το οποίο όμως δε ξέρουμε καν αν θα έρθει - λόγω έλλειψης ABS

bulmont
22/08/2015, 18:35
..... Αν βγει ΚΤΜ και θέλεις στάση κάθε 150 χιλιόμετρα θα είναι τεράστιο fail.....




Kόψε κάτι γιατί θα σκοτώσω όλο το χωριό.....


Σήμερα το πρωί, 5.1 λιτ./100χλμ.............



339841

Bob_o_mastoras
22/08/2015, 18:56
Eλα ρε Σεϊχη.. Εντυπωσιακο! Σε τι δρομο;; Επαρχιακο με στροφες;;
Το 1190 εχεις;;

devil's animal
22/08/2015, 23:36
Kόψε κάτι γιατί θα σκοτώσω όλο το χωριό.....


Σήμερα το πρωί, 5.1 λιτ./100χλμ.............



339841



καλα Βαγγελακο το 5,1 δεν λεει πολλα πραγματα...οχι οτι το αμφισβητω αλλα μπορει να το εγραψε με 1002 παραγοντες...
και εγω αμα σπρωξω το gsxr σε μια κατηφορα με νεκρα και μηδενισω το trip computer (που δεν εχει) 2,2 θα μου εβγαζε...οσο καιει στο ρελαντι...:lol:

επισης σας εχω πει μην τα κοιτατε αυτα τα διαολια...ολα κλεβουν...μονο με το βενζιναδικο θα κανετε τις συγκρισεις και τα χλμ του οδομετρου...μετα μια απλη μεθοδο των τριων να σας βγαλει λιτρα στα 100χλμ....;)

μεθοδος απλη: γεμιζεις τιγκα, μηδενιζεις οδομετρο, πας βολτα και μετα οταν ξαναγεμισεις τιγκα κοιτας τα λιτρα που εγραψε η αντλια και το οδομοτερο σου...

foogr01
22/08/2015, 23:51
καλα Βαγγελακο το 5,1 δεν λεει πολλα πραγματα...οχι οτι το αμφισβητω αλλα μπορει να το εγραψε με 1002 παραγοντες...
και εγω αμα σπρωξω το gsxr σε μια κατηφορα με νεκρα και μηδενισω το trip computer (που δεν εχει) 2,2 θα μου εβγαζε...οσο καιει στο ρελαντι...:lol:

επισης σας εχω πει μην τα κοιτατε αυτα τα διαολια...ολα κλεβουν...μονο με το βενζιναδικο θα κανετε τις συγκρισεις και τα χλμ του οδομετρου...μετα μια απλη μεθοδο των τριων να σας βγαλει λιτρα στα 100χλμ....;)

μεθοδος απλη: γεμιζεις τιγκα, μηδενιζεις οδομετρο, πας βολτα και μετα οταν ξαναγεμισεις τιγκα κοιτας τα λιτρα που εγραψε η αντλια και το οδομοτερο σου...

Και τα βενζινάδικα κλέβουν :lol:

devil's animal
22/08/2015, 23:56
Και τα βενζινάδικα κλέβουν :lol:



γι'αυτο λεμε γεμισμα τιγκα ρε Γιωργο...
αμα εχει 18 λιτρα ντεποζιτο 2 εκ των οποιων ρεζερβα (αρα 16 καθαρο), και πας με λαμπακι που μολις σου αναψε και σου βαλει πανω απο 16,5...κατι τρεχει...
αρα μπορεις να τσεκαρεις ΚΑΙ τον βενζινα εκτος απ'την καταναλωση...:smokin:

bulmont
23/08/2015, 09:45
καλα Βαγγελακο το 5,1 δεν λεει πολλα πραγματα...οχι οτι το αμφισβητω αλλα μπορει να το εγραψε με 1002 παραγοντες......




Σίγουρα δεν είναι αξιόπιστη μέτρηση μιάς και τα κοντέρ είναι πολύ αισιόδοξα.......

Σημειώθηκε πάντως στην διαδρομή Μάνη - Καλαμάτα - Πύργος με αρκετές στάσεις για φώτο, με κίνηση και μποτιλιάρισμα
στην Καλαμάτα,με στροφές και ανηφοροκατηφόρες και με 200 σε κάποιες ευθείες.....

Καλώς - κακώς αυτό έδειξε κάπου κοντά στην γέφυρα του Αλφειού.........

Αν έχω όρεξη, θα σας γράψω και για την ''ζέστη'' του κινητήρα, καθώς και για τις παπάτζες
που γράφει ο καθένας για κάποιο όχημα, χωρίς να έχει οδηγήσει το αντίστοιχο μηχανάκι.....


Πάντως ποτέ μου σε κανένα όχημα δεν ασχολήθηκα ποτέ μου με την κατανάλωση
σε σχέση με το χρήμα.... Η αυτονομία μ' ένοιαζε μιάς κι' έχω κάνει εντουράδες
κουβαλώντας τετράκιλα μπιτονάκια........

doctoras
23/08/2015, 11:10
μεθοδος απλη: γεμιζεις τιγκα, μηδενιζεις οδομετρο, πας βολτα και μετα οταν ξαναγεμισεις τιγκα κοιτας τα λιτρα που εγραψε η αντλια και το οδομοτερο σου...
:a013:
εναλλακτικά(γιατί σήμερα δε φουλαρεις το ρεζερβουάρ παραμονο όταν ταξιδεύεις)
μέτρηση θα γίνει ανάμεσα σε 2 σταθερά, απο λαμπάκι σε λαμπάκι είτε απο την ένδειξη όργάνου κόκκινα ρεζέρβας ή ρουμπινέτο res κλπ
1.πες έβαλα 10ευρώ με τιμή λίτρου 1.544 = 6,47lt
2.μηδενίζω τον μερικό χιλιομετρητή
3.στο επόμενο λαμπάκι ρεζέρβας συγκρατώ την ένδειξη του μερικού χιλιομετρητή πχ 113km
4.η σχέση είναι 6,47lt X 100 / 113 = 5.72lt/100km

AristidisZ
23/08/2015, 11:15
:a013:
εναλλακτικά(γιατί σήμερα δε φουλαρεις το ρεζερβουάρ παραμονο όταν ταξιδεύεις)
μέτρηση θα γίνει ανάμεσα σε 2 σταθερά, απο λαμπάκι σε λαμπάκι είτε απο την ένδειξη όργάνου κόκκινα ρεζέρβας ή ρουμπινέτο res κλπ
1.πες έβαλα 10ευρώ με τιμή λίτρου 1.544 = 6,47lt
2.μηδενίζω τον μερικό χιλιομετρητή
3.στο επόμενο λαμπάκι ρεζέρβας συγκρατώ την ένδειξη του μερικού χιλιομετρητή πχ 113km
4.η σχέση είναι 6,47lt X 100 / 113 = 5.72lt/100km

βγαίνουμε εκτός θέματος, αλλά δε νομίζω ότι αυτή η μέθοδος είναι αξιόπιστη, γιατί δε νομίζω ότι είναι εύκολο να βάλεις σημάδια
η μέθοδος του devil's νομίζω είναι η μόνη αξιόπιστη

προσωπικά πάντα φουλάρω τα (2τροχα) οχήματα, εξάλλου μια ιδέα είναι, τι να βάλω 10 +10, τι να βάλω 20 με τη μία
στο αυτοκίνητο είναι μια άλλη ιστορία, αν και προσπαθώ να το έχω και αυτό γεμάτο, βάζοντας βενζίνη κάθε 200~250 χλμ για να μη μου ρθει κανα εγκεφαλικό

doctoras
23/08/2015, 12:12
βγαίνουμε εκτός θέματος, αλλά δε νομίζω ότι αυτή η μέθοδος είναι αξιόπιστη, γιατί δε νομίζω ότι είναι εύκολο να βάλεις σημάδια
η μέθοδος του devil's νομίζω είναι η μόνη αξιόπιστη

προσωπικά πάντα φουλάρω τα (2τροχα) οχήματα, εξάλλου μια ιδέα είναι, τι να βάλω 10 +10, τι να βάλω 20 με τη μία
στο αυτοκίνητο είναι μια άλλη ιστορία, αν και προσπαθώ να το έχω και αυτό γεμάτο, βάζοντας βενζίνη κάθε 200~250 χλμ για να μη μου ρθει κανα εγκεφαλικό

σχεδόν στο 99% τα φλοτεράκια και τα ρουμπινέτα(για τα παλαιότερα) δουλεύουν με ακρίβεια χιλιοστού δεν έχεις κανένα λογο να μη τα εμπιστευθείς διαφορετικά εάν είσαι τόσο τυπικός περίμενε να μείνεις εντελώς για να αδειάσει το ρεζερβουαρ και τα σωληνάκια και αφετέρου να γεμίζεις εσύ μέχρι την τάπα σταγόνα σταγόνα και όχι ο βενζινάς για να μη υπάρχουν αποκλίσεις

ggs
29/08/2015, 18:55
12176 euro το full....με το κλειδι στο χερι....παίρνει και καρτες....:lol: :cry:

https://www.hondashop.com.au/product/adventure-tourers/africa-twin-crf1000/



και οι αναρτησεις...

340118

340117

ggs
29/08/2015, 19:12
και στην Γαλλια 14299.... ρε καπετανιο , εχουν καμια σχεση οι τιμες των σκορδοφαγων με τις δικες μας.?

340119

http://moto.honda.fr/modeles/moto-trails/honda-africa-twin.html#tarifs

amyroukai
29/08/2015, 19:50
μιά που με DCT δεν υπάρχει περίφτωση, 13299 δεν είναι διόλου άσχημο, λέμε. Λεφτά F800 και T800... Με αΚΣιοπιστία χόνδα.


To superT που εδώ έχει 13999, στην βατραχοποδαροφαγοχώρα έχει επίσης 13999. Ενδεικτικό.... :)


Επίσης εντύπωση μΕ κάνει το παλιότερα ανακοινωθέν "πάνω από 400 χιλιόμετρα", που σημαίνει με ρεζερβουάρ 18.8 λίτρων θεωρητική κατανάλωση.... 4.7λ/100 και κάτω!!!!;;;;

kordix
29/08/2015, 21:00
Ολα καλά και ωραία, αλλά ενω το μπροστινό είναι φουλ ρυθμιζόμενο, στο αμορτισέρ δεν εχει ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης. Τουλάχιστον η απόσβεση επαναφοράς θα πρεπε να ρυθμίζεται.

Οταν θα το πάρω το 2025+ θα του αλλάξω αμορτισέρ :D (τα μνημόνιά μου μέσα :moutza:)

amyroukai
29/08/2015, 21:08
Περίεργο είναι αυτό, αν σκεφτείς ότι VFR και Crossrunner στην ανανέωση πήραν αυτό ακριβώς που λες πίσω...

Ντάξει, δεν πειράζει. Θα βρεθεί κάποιος ΄τυπος από ΚΤΜ που να μπαίνει σχεδόν κουτί και θα λυθεί το πρόβλημα φτηνά :bawl:

kordix
29/08/2015, 21:25
Περίεργο είναι αυτό, αν σκεφτείς ότι VFR και Crossrunner στην ανανέωση πήραν αυτό ακριβώς που λες πίσω...

Ντάξει, δεν πειράζει. Θα βρεθεί κάποιος ΄τυπος από ΚΤΜ που να μπαίνει σχεδόν κουτί και θα λυθεί το πρόβλημα φτηνά :bawl:



Nα συνεχιστεί και η παράδοση ;):lol:

Ασε γιατί υπολόγισα ότι το 2025 θα μαι 52 χρονών και όσο να ναι μια κρίση μέσης ηλικίας θα την εχω. Μήπως αντί για το 1000 άφρικα πάρω τότε καμιά γκόλντγουινγκ :cry::lol:

spyrakos35
30/08/2015, 07:26
Περίεργο είναι αυτό, αν σκεφτείς ότι VFR και Crossrunner στην ανανέωση πήραν αυτό ακριβώς που λες πίσω...

Ντάξει, δεν πειράζει. Θα βρεθεί κάποιος ΄τυπος από ΚΤΜ που να μπαίνει σχεδόν κουτί και θα λυθεί το πρόβλημα φτηνά :bawl:

Πως θα βγει το “βελτιωμενο" στα σημεια επομενο μοντελο βρε;
Το χουν οι γιαπωνες αυτο το κολπο.....

daz
30/08/2015, 07:46
Χωρίς μελάνι....

E ναι ρε γμτ! Αν δεν αλλάξεις αμορτισέρ σε Ιαπωνικό δε σου έρχεται καλά!

Έλα μωρέ,αν είναι επισκευασιμο (ώστε να συντηρείται) και δουλεύει σωστά, ίσως να μη χρειάζεται αλλαγή (τουλάχιστον γι' αυτούς που είναι στο ΜΟ βάρους, ύψους).:)




Και με λίγο μελάνι έτσι επειδή απέχω λίγο τον τελευταίο καιρό και ξέρω ότι σας έλειψα....



Αλλά επειδή προορίζεται για αναβάτες τύπου τρου αντβέντσουρ* ίσως τελικά χρειαστεί.


Λένε ότι θα βγει και μία έκδοση τρου τρου αντβ, με καλύτερη ανάρτηση πίσω, βαλίτσες και κάγκελα παντού και στάνταρ το τρικολόρε.

:D

:):beer:










*κοντοί για το βάρος τους!

daz
30/08/2015, 07:51
Πως θα βγει το “βελτιωμενο" στα σημεια επομενο μοντελο βρε;
Το χουν οι γιαπωνες αυτο το κολπο.....

Ναι δε βλέπεις, όλο βελτιώσεις είναι χρόνο με το χρόνο.

Σε σημείο να σε κάνουν να νομίζεις ότι η εξέλιξη του κάθε μοντέλου δε σταματά ποτέ. Μόνο διακόπτεται για να βγει στην παραγωγή και να συνεχιστεί από εκεί που σταμάτησε για τον επόμενο χρόνο.

spyrakos35
30/08/2015, 08:16
Ναι δε βλέπεις, όλο βελτιώσεις είναι χρόνο με το χρόνο.

Σε σημείο να σε κάνουν να νομίζεις ότι η εξέλιξη του κάθε μοντέλου δε σταματά ποτέ. Μόνο διακόπτεται για να βγει στην παραγωγή και να συνεχιστεί από εκεί που σταμάτησε για τον επόμενο χρόνο.

Εσυ δε γκανεις για σουπιας
Ερπετο εισαι και σερνεσαι
Και λεγεσαι ΟΧΙΑΣ

:lol:

foogr01
30/08/2015, 10:24
...

Λένε ότι θα βγει και μία έκδοση τρου τρου αντβ, με καλύτερη ανάρτηση πίσω, βαλίτσες και κάγκελα παντού και στάνταρ το τρικολόρε.
...



και προβολάκια στυλ 1200Adv, μη ξεχνιόμαστε :D

Που είσαι βρε daz ;;;

zopas
30/08/2015, 19:23
Οπως σε ολα τα χοντα πρεπει να σκασεις φραγκα για μια νεα αναρτηση της προκοπης και πιθανοτατα ρουλεμαν λαιμου...τωρα 240 κιλα και χωμα δεν λεω καλο ευφηολογημα' στα χναρια του μαρκετινγκ των γερμανων τελικα και οι ιαπωνες που προσπαθουν να πεισουν οτι η τζι ες των 270 κιλων περα απο την αναξιοπιστια της ειναι και βερα χωματινη...

Την τιμη ομως που τη βρικατε; το σπασαρχιδικο και ακαταλαβιστικο σαιτ της χοντα στην ελλαδα δεν υπαρχει ακομα το μοντελο...

Bob_o_mastoras
30/08/2015, 19:44
230 kg ειναι η στανταρ εκδοση (χωρις τα φλωρο ABS και DCT :p). Δεν ειναι ελαφρυ σιγουρα αλλα παλευεται αν εχει καλο ζυγισμα.
Οποιος τη θελει για χωματα θα αλλαξει και εξατμιση και 2,3 αλλα πραγματακια να χασει κανα δεκακιλο (βαρια βαρια) ακομα.

Οπως και να 'χει, το θεμα ειναι να ταξιδευει ωραια και οικονομικα, να ειναι μανιτζεβελο μεσα στην πολη και να περναει χωμα ανετα.
Δεν θα την παρει κανενας για enduro.

daz
30/08/2015, 20:41
Τα μηχανάκια δεν χάνουν 10 κιλά έτσι εύκολα. Μετά τις εξατμίσεις, το κάθε μισόκιλο κερδίζεται με μόχθο, χρήμα και στερήσεις (μαρσπιέ συνεπιβάτη κτλ).
Δε νομίζω πως χρειάζεται να μπεις σε αυτή τη διαδικασία σε ένα τέτοιο μηχανάκι.

Edit. Άντε και κανα δυο κιλά απ' την μπαταρία

Bob_o_mastoras
30/08/2015, 21:00
Ουφ...
Ειδα "τελευταιο μηνυμα" Daz και κρυος ιδρωτας ετρεξε αμεσως.. :sweat:

:tooth::tooth:


Εχεις δικιο, τα δεκα κιλα ειναι πολλα.

amyroukai
30/08/2015, 22:08
Θα περιμένω με μελάνι και χωρίς να μου πείτε πιο είναι πιο ελαφρύ από το άφρικα στην κατηγορία (εξ όσων γνωρίζουμε).
Παρακαλώ.

Εγώ λέω μόνο ένα, το F800GS το απλό.

ggs
01/09/2015, 19:10
Ολα καλά και ωραία, αλλά ενω το μπροστινό είναι φουλ ρυθμιζόμενο, στο αμορτισέρ δεν εχει ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης. Τουλάχιστον η απόσβεση επαναφοράς θα πρεπε να ρυθμίζεται.

Οταν θα το πάρω το 2025+ θα του αλλάξω αμορτισέρ :D (τα μνημόνιά μου μέσα :moutza:)

Κατα πως λένε τα αμερικάνα ,τα έχει ...
340300

Απο εδώ...http://www.advpulse.com/adv-bikes/us-pricing-revealed-for-africa-twin/

steliosvasso
01/09/2015, 20:13
αφρικα ηταν μια δε θα ξαναβγει...

Ζεύκας
01/09/2015, 20:17
αφρικα ηταν μια δε θα ξαναβγει...


σε ποιά απο τις 2 παλιές αναφέρεσαι;

spyrakos35
01/09/2015, 21:06
σε ποιά απο τις 2 παλιές αναφέρεσαι;

:lol:

foogr01
01/09/2015, 21:18
σε ποιά απο τις 2 παλιές αναφέρεσαι;


:lol:

:lol::lol:

amyroukai
02/09/2015, 01:05
εμ.... μια 650 και τρεις γενιές 750 νομίζω; Αλλά μια ήταν νταξ.

Ζεύκας
02/09/2015, 01:11
4 ήταν έχεις δίκιο. RD03, RD04, RD07, RD07a

Αλλά γενικά (κατ'εμέ) 2 ήταν, η 650 (RD03) και η 750 (RD04,07,07a)



Αλλά όχι να λέμε με μαγκιά και τσιγάρο στο στόμα ότι άφρικα ήταν ΜΙΑ και δεν θα ξαναβγεί άλλη καμία! :lol:

amyroukai
02/09/2015, 06:53
Θα πέσουν οι τιμές των συλλεκτικών και Μόνο Για Γνώστες φιλαράκι. Οπότε η νέα δέον να απαξιωθεί. Δεν είναι καλή, πάρε μια παλιά με ένα ταλιράκι σου λέω σαν καινούργια. Οριτζινάλε.

Bob_o_mastoras
02/09/2015, 12:33
Θα πέσουν οι τιμές των συλλεκτικών και Μόνο Για Γνώστες φιλαράκι. Οπότε η νέα δέον να απαξιωθεί. Δεν είναι καλή, πάρε μια παλιά με ένα ταλιράκι σου λέω σαν καινούργια. Οριτζινάλε.

Οριστε: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4094858/
Αυτη παρε, 5800 τη ζηταει αλλα ισως να στο κανει 5500 αμα εισαι καλο παιδι και περασεις το τεστ γνωσεων. :tooth:

340351

Panos76
02/09/2015, 14:20
Αυτή πάντως μΕ αρέκει http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6469374/

αλλά είναι πολλά τα 6!

spyrakos35
02/09/2015, 14:31
Αυτή πάντως μΕ αρέκει http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6469374/

αλλά είναι πολλά τα 6!

Ναι μωρε, 1000 χιλιομετρα περ γιαρ....

amyroukai
02/09/2015, 14:34
Ναι μωρε, 1000 χιλιομετρα περ γιαρ....

την πήρε για ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ λέμε και τώρα έρχεται η κωλοεταιρία και του χαλάει τη φτιάξη, κατάλαβες ρε φίλε το άτιμο το εργοστάσιο;;;

ggs
02/09/2015, 14:46
Αυτή πάντως μΕ αρέκει http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6469374/

αλλά είναι πολλά τα 6!

:bawl:


οτι θελουν ζητανε .... (καλα , το συγκεκριμενο χρωμα αξιζει και ..20.000 :lol:)

nickald
02/09/2015, 15:05
Αυτή πάντως μΕ αρέκει http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6469374/

αλλά είναι πολλά τα 6!

Ο χριστος και ο αποστολης της Στυλιδας.....

6000 χιλιαρικα για αφρικα............ εγκεφαλικο εχουν παθει ρεπουστημ.....

amyroukai
02/09/2015, 15:33
Επ τώρα το είδα, είναι από Κοζάνη και ως γνωστόν τα χόντα της περιοχής είναι αθάνατα και συλλεκτικά και μόνο για γνώστες και από μπινιές δεν μασάνε.

MikeG
02/09/2015, 15:41
Η μαλακία τυφλώνει... Ωχχ παναγία μου, έχει καταντήσει γραφικό αυτό με τα honda... Και πουστε μάγκες το τελευταίο κατασκευασμένο στη Γιαπωνία ε...

:moutza::dizzy:

Bob_o_mastoras
02/09/2015, 15:45
Ενταξει 6000 € ειναι προφανως για γελια αλλα ασχετα με αυτο, το made in Japan εκεινης της περιοδου λεει πολλα.

7Tolis
02/09/2015, 16:23
Μη κάνετε μηχανάκια θεούς.Α τότε ήταν έτσι τότε ήταν αλλιώς.Διαβάζω καιρό το θέμα εδώ και πάει η ρετρολαγνεία σύννεφο.Ναι οκ ήταν πετυχήμένο μηχανάκι μπράβο.Αν ήταν σουπερ ντουπερ ουαου θα συνέχιζε η παραγωγή του.απλά πράγματα.
Εξέλιξη το λένε.

amyroukai
14/09/2015, 12:47
Και ο ΜΜ πάνω στην νέα Αφρικα...
http://automoto.com.gr/ο-marquez-και-ο-barreda-δοκιμάζουν-τη-νέα-africa-twin/

spyrakos35
14/09/2015, 12:50
Και ο ΜΜ πάνω στην νέα Αφρικα...
http://automoto.com.gr/ο-marquez-και-ο-barreda-δοκιμάζουν-τη-νέα-africa-twin/

φήμες λένε οτι ζήτησε το δψτ στο αγωνιστικό..... :rolleyes:

daz
15/09/2015, 07:20
Και ο ΜΜ πάνω στην νέα Αφρικα...
http://automoto.com.gr/ο-marquez-και-ο-barreda-δοκιμάζουν-τη-νέα-africa-twin/

"honda σημαίνει ποιότητα..."
"και με την τεχνολογία απ' το dakar.... "

Καλά μιλάμε...

Μη σου πω τώρα ότι με έκανε να δω τα honda με άλλο μάτι!!!!

Μουαχαχα.. :tooth::tooth:

Bob_o_mastoras
15/09/2015, 10:59
Yπαρχει καποιο προβλημα εδω και δεν μπορω να δω τις 2 τελευταιες απαντησεις (και σιγουρα θα εχουν γελιο αν κρινω απο τις στημενες ολοϊδιες συνεντευξεις του bort και marquez και το ποιοι απαντησαν..:lol:).

Καποιος μαστρορης του φορουμ μπορει να κανει κατι;; Αντιμετωπιζετε και εσεις το ιδιο προβλημα;;; :confused:

spyrakos35
15/09/2015, 11:07
Yπαρχει καποιο προβλημα εδω και δεν μπορω να δω τις 2 τελευταιες απαντησεις (και σιγουρα θα εχουν γελιο αν κρινω απο τις στημενες ολοϊδιες συνεντευξεις του bort και marquez και το ποιοι απαντησαν..:lol:).

Καποιος μαστρορης του φορουμ μπορει να κανει κατι;; Αντιμετωπιζετε και εσεις το ιδιο προβλημα;;; :confused:

δακτυλος του γνωστού μοδίστρου φιλου της χονΔα






το δικό μου
φήμες λένε οτι ζήτησε το dct στο αγωνιστικό ο ΜΜ....

ggs
15/09/2015, 11:58
ρε σεις motogp-ολογοι .. τι υψος εχουν ο μαρκεζ και ο μπαρεντα??



(γιατι βλεπω το pcx ναι ειναι ψηλοτερο απο το αφρικα..:lol::lol: )

BLiTzER
15/09/2015, 12:01
Την ίδια ακριβώς απορία είχα κι εγώ, γιατί ο Marquez είναι 1.68.

Panos76
15/09/2015, 12:03
Μεϊμαράκη πάντως δεν τον λες :lol:

ggs
15/09/2015, 12:07
Την ίδια ακριβώς απορία είχα κι εγώ, γιατί ο Marquez είναι 1.68.

1.68 ε? χμμμ...


341139

amyroukai
15/09/2015, 12:08
1.80 ο μπαρεντα

spyrakos35
15/09/2015, 12:32
μάλλον πατάει σε βραχάκι ο ΜΜ ή είναι σε λακούβα ο άλλος

:lol:

amyroukai
15/09/2015, 13:48
η ορίτζιναλ φωτο δείχνει ελαφρά επικλινές έδαφος, με την ανηφόρα στην μεριά που πατάνε.

spyrakos35
15/09/2015, 14:27
ε ΓΚΖέρω μάτια μου....

κωλοφάναρο με κωλοφάναρο πάντως έχουν τρελή διαφορά

άσε που ο ΜΜ φαίνεται πιο ψηλός από τον αλλονΑ

κάτι σαν τσιπρας vs Νειμαράκη μου φέρνει..... λίγο ακόμη και θα τον πέρναγε τον Νειμαρ ο αλέξης

:lol:


πάντως ο 1,80 φαίνεται να το πατάει πολύ καλά και άνετα

ggs
14/10/2015, 21:38
Daaaaaaz!!! Αμμόλοφοι!!!!:lol:

https://m.youtube.com/watch?v=rSU1q_vbzdk

pipe_smoker
14/10/2015, 22:30
Daaaaaaz!!! Αμμόλοφοι!!!!:lol:

https://m.youtube.com/watch?v=rSU1q_vbzdk

Ελπίζω να το έχουμε λήξει με τα ντουλάπια μέχρι μεθαύριο γιατί ζήτω που καήκαμε:lol:
Θα τρέχουμε από θρεντ σε θρεντ, ποιο 'ρδέλο είναι χειρότερο:lol:

kostasdirt
15/10/2015, 15:45
Και στο τέλος του βίντεο όλα τα κορίτσια μαζί..

https://www.youtube.com/watch?v=HzR-LjtIkg4

XLGeorge
15/10/2015, 16:53
Και στο τέλος του βίντεο όλα τα κορίτσια μαζί..

https://www.youtube.com/watch?v=HzR-LjtIkg4

Niiice!

Kostadirt, ωστε εδω εισαι κι'εσυ φιλαρακι, ειχα παρει τη γεφυρα για το VFR πριν απο χρονια στη Χαλκιδα :wave2:

kostasdirt
15/10/2015, 20:23
Niiice!

Kostadirt, ωστε εδω εισαι κι'εσυ φιλαρακι, ειχα παρει τη γεφυρα για το VFR πριν απο χρονια στη Χαλκιδα :wave2:

χαχαχα ναι φιλαράκι μια εδώ μια εκεί η ζωή κύκλους κάνει... :beer:

amyroukai
16/10/2015, 12:24
https://youtu.be/WIurB5_tepU

Ένα ακόμα βίντεο. Το τελευταίο προμο μάλλον.



Και τα πλήρη στοιχεία. Πλήρως ρυθμιζόμενες μπρος και πίσω αναρτήσεις. Με ανταγωνιστικές διαδρομές.


http://www.motomag.gr/news/epikairotita/honda-crf1000l-africa-twin-pliri-stoiheia

freco
16/10/2015, 13:31
Άλλο ένα βίντεο 16 (!!!) λεπτών.

https://www.youtube.com/watch?v=VSR0NMpSrQM

nickald
16/10/2015, 13:37
μεχρι να το ανακοινωσει θα θελει ανανεωση το μηχανακι.....

Bob_o_mastoras
16/10/2015, 13:44
Tα specs ειναι "ολα τα λεφτα"..!! :D
Αν ηταν και λιιιγο ελαφρυτερο....;)

peterTHErider
16/10/2015, 14:09
Tα specs ειναι "ολα τα λεφτα"..!! :D
Αν ηταν και λιιιγο ελαφρυτερο....;)

ενθουσιαστηκες μπομπ ε???

spyrakos35
16/10/2015, 14:23
Αν ηταν και λιιιγο ελαφρυτερο....;)

εμένα μου αρέσει που όλοι τα θέλουν ελαφρά αλλά κάτω από τη μύτη τους δε βλέπουν τι γίνεται....

:lol:

:moutza: να κάνεις δίαιτα ρε χαμένο

Bob_o_mastoras
16/10/2015, 14:25
ενθουσιαστηκες μπομπ ε???

Aν καταφεραν και φτιαξαν κατι οπως το 990adv... στο λιγο πιο συγχρονο και πιο αξιοπιστο... ;)

Αυτο που μου αρεσε περισσοτερο ειναι τα 10kg ροπης στις 6000rpm, οι 21-18 ζαντες και οι εξι ταχυτητες.. Α, και η οικονομια καυσιμου!

Bob_o_mastoras
16/10/2015, 14:27
:lol:

:moutza: να κάνεις δίαιτα ρε χαμένο

Δεν με παιρνει... Ειμαι 75 κιλα και 1,86... :lol:

peterTHErider
16/10/2015, 14:37
Aν καταφεραν και φτιαξαν κατι οπως το 990adv... στο λιγο πιο συγχρονο και πιο αξιοπιστο... ;)

Αυτο που μου αρεσε περισσοτερο ειναι τα 10kg ροπης στις 6000rpm, οι 21-18 ζαντες και οι εξι ταχυτητες.. Α, και η οικονομια καυσιμου!

βρε αν καταφεραν και εφτιαξαν κατι τετοιο μαγκια τους...αλλα δεν τους τοχω...να ειναι δαιμονας και σε χωμα και σε ασφαλτο...προς το παρον σχεδον μονο χωματινα βιδεα βλεπουμε...

spyrakos35
16/10/2015, 14:46
βρε αν καταφεραν και εφτιαξαν κατι τετοιο μαγκια τους...αλλα δεν τους τοχω...να ειναι δαιμονας και σε χωμα και σε ασφαλτο...προς το παρον σχεδον μονο χωματινα βιδεα βλεπουμε...

μπορεί να ρίχνει στο βεστρομ το 1000

BLiTzER
16/10/2015, 14:46
βρε αν καταφεραν και εφτιαξαν κατι τετοιο μαγκια τους...αλλα δεν τους τοχω...να ειναι δαιμονας και σε χωμα και σε ασφαλτο...προς το παρον σχεδον μονο χωματινα βιδεα βλεπουμε...

Μα εκεί πάσχουν τα σύγχρονα "on/off". Το πιο off που μπορούν να κάνουν είναι η ΛΕΑ στην Αθηνών-Κορίνθου. Στον δρόμο όλα πάνε αξιοπρεπώς.

kostasdirt
16/10/2015, 14:47
Model Features
https://www.youtube.com/watch?v=jE-lgSFLfSw

peterTHErider
16/10/2015, 14:54
Μα εκεί πάσχουν τα σύγχρονα "on/off". Το πιο off που μπορούν να κάνουν είναι η ΛΕΑ στην Αθηνών-Κορίνθου. Στον δρόμο όλα πάνε αξιοπρεπώς.


αυτο ομως ειναι που με προβληματιζει...μηπως τελικα δεν γινεται να συνδιαστουν τελεια το On και το off?
μηπως ολα υστερουν στο οφ για να ειναι αξιοπρεπη στο ον?αρα αν τωρα δοθει εμφαση στο οφ τελικα παει σε δευτερη μοιρα το ον?
μηπως λεω μαλακιες και το μηχανακι ειναι πολυ καλο?
μηπως ομως τα 95 αλογα δηλαδη 80 κατι στο τσιμεντο δεν ειναι αρκετα για ενα καλο ον?

BLiTzER
16/10/2015, 14:57
Προφανώς, δε γίνεται ένα μηχανάκι να είναι ταυτόχρονα 100% on και 100% off. Απλά τα σημερινά "on/off" είναι 99% on. Η Honda προσπαθεί να δημιουργήσει κάτι που θα είναι 50-50, όπως, υποτίθεται, προϋποθέτει η κατηγορία.

bulmont
16/10/2015, 15:08
Σιγα μην το κουραζα να το παω στην καφετερια!!! :p
Γκαραζ και σε βαση να μην παταει καν κατω!!! Με αυτοματο περιμετρικο ψεκασμο σιλικονης και wd 40!!!! :evil:



Ωπα ρε Μπόμπη, ένα ψωροχόντα είναι...........................
Δηλαδή αν είχες και ΚΤΜ τι θά 'κανες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



:bawl::bawl::bawl: