Σύνδεση

View Full Version : AFRICA!



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

nickald
16/10/2015, 15:12
Σιγα μην το κουραζα να το παω στην καφετερια!!! :p
Γκαραζ και σε βαση να μην παταει καν κατω!!! Με αυτοματο περιμετρικο ψεκασμο σιλικονης και wd 40!!!! :evil:

θα σκουριαζει κι αυτό σαν κατι cb1000r ?

bleach
16/10/2015, 15:50
Aν καταφεραν και φτιαξαν κατι οπως το 990adv... στο λιγο πιο συγχρονο και πιο αξιοπιστο... ;)

Αυτο που μου αρεσε περισσοτερο ειναι τα 10kg ροπης στις 6000rpm, οι 21-18 ζαντες και οι εξι ταχυτητες.. Α, και η οικονομια καυσιμου!

+1 σε όλα! Αλλά την οικονομία καυσίμου που την είδαμε; Παίζει κανα review? Γιατί οι Bareda και Marquez δεν είδα αν το φούλαραν στο βενζινάδικο πριν βγουν βόλτα.... :D

est
16/10/2015, 16:08
Έεεεελαααα πάρε πάρε true adventure λέμεεε!
Έεεελα πάρε πάρεεεεε...
-στα μισά κυβικά το έχω μάστορα για να μη σε πιάσει η εφορία..
Έλααα το τρου τρου αντβέ λέμεεε...

http://youtu.be/nBMqQq0BfWM

γιωτάς
16/10/2015, 16:42
απ το αντβραιντερτελειακομ:

Technical Specifications
ENGINE
Type Liquid-cooled 4-stroke 4 valve-per-cylinder parallel twin with 270° crank and uni-cam
Displacement 998cm3
Bore & Stroke 92.0 x 75.1mm
Max. Power Output 70kW/7,500rpm (95/1/EC)
Max. Torque 98Nm/6,000rpm (95/1/EC)
FUEL SYSTEM
Fuel Capacity 18.8 litres
Fuel consumption (WMTC mode) MT: 21.7 km/l (WMTC)
DCT: 21.8 km/l (WMTC)

DRIVETRAIN
Clutch MT: Wet, multiplate with coil springs, Aluminium Cam Assist and Slipper clutch DCT: 2 Wet multiple clutches with coil springs
Gearbox / Transmission Type Constant mesh 6-speed MT / 6-speed DCT
Final Drive O-ring sealed chain
Honda Selectable Torque Control System (HSTC) * HSTC 3-levels + Switch Off (*ABS & DCT models only, not on STD model)

FRAME
Type Steel semi-double cradle type with steel rear subframe

CHASSIS
Dimensions (L x W x H) 2,335 x 875 x 1,475mm (STD), 2,335 x 930 x 1,475mm (ABS/DCT)
Wheelbase 1,575mm
Seat Height (STD position / Low position) 870/850mm
Ground Clearance 250mm
Dry Weight 208kg (STD), 212 kg (ABS), 222kg (DCT)
Kerb Weight 228kg (STD), 232 kg (ABS), 242kg (DCT)
Turning Radius 2.6m

SUSPENSION
Suspension (front) Show 45mm cartridge-type inverted telescopic fork with dial-style preload adjuster and DF adjustment, 230mm stroke.
Suspension (rear) Monoblock cast aluminium swing arm with Pro-Link with gas-charged damper, hydraulic dial-style preload adjuster and rebound damping adjustment, 220 mm rear wheel travel.

WHEELS
Wheels Front Wire spoke with aluminium rim
Wheels Rear Wire spoke with aluminium rim
Rim Size Front 21 x 2.15
Rim Size Rear 18 x 4.00
Tyres Front 90/90-21 tube type
Tyres Rear 150/70-18 tube type

BRAKES
ABS system type ABS* 2-Channel with rear ABS off switch (* ABS & DCT models only, not on STD model)
Type Front 310mm dual wave floating disc with aluminium hub and radial fit 4-piston calipers and sintered metal pads
Type Rear 256mm wave disc with 1-piston caliper and sintered metal pads. Also Lever-Lock Type Parking Brake System on DCT model with additional slide type 1-piston caliper

INSTRUMENTS & ELECTRICS
Instruments Rally style negative LCD instrument display including: Speedometer, Tachometer, Fuel, Gear position, *ABS, *HSTC, Odometer, Trip and Clock *denotes ABS/DCT type
Headlight Dual LED (1 High/1 Low) with LED
Taillight LED
Indicators STD: Bulb type
ABS/DCT: LED type. Both with Amber Position Light function (APL)

λένε 4.6 λτ/100 δηλαδης....

δενκακο...

edit: και το επίσημο : http://hondanews.eu/eu/en/motorcycles/media/pressreleases/62945/16ym-honda-crf1000l-africa-twin

peterTHErider
16/10/2015, 18:22
αααα...βγαλαμε συμπερασμα για την καταναλωση απο ενα ξερο αριθμο που εγραψε η χοντα...μαααααλιστα...
αγνωστες ΟΛΕΣ οι συνθηκες...δηλαδη αν το παμε οπως δειχνουν στα βιδεα τους θα εχουμε 4,6....παλι μαααλιστα....

foogr01
16/10/2015, 18:32
Aν καταφεραν και φτιαξαν κατι οπως το 990adv... στο λιγο πιο συγχρονο και πιο αξιοπιστο... ;)



:bawl: σε καλό σου :lol:

bleach
16/10/2015, 19:53
απ το αντβραιντερτελειακομ:

Technical Specifications
ENGINE
Type Liquid-cooled 4-stroke 4 valve-per-cylinder parallel twin with 270° crank and uni-cam
Displacement 998cm3
Bore & Stroke 92.0 x 75.1mm
Max. Power Output 70kW/7,500rpm (95/1/EC)
Max. Torque 98Nm/6,000rpm (95/1/EC)
FUEL SYSTEM
Fuel Capacity 18.8 litres
Fuel consumption (WMTC mode) MT: 21.7 km/l (WMTC)
DCT: 21.8 km/l (WMTC)

λένε 4.6 λτ/100 δηλαδης....

δενκακο...

edit: και το επίσημο : http://hondanews.eu/eu/en/motorcycles/media/pressreleases/62945/16ym-honda-crf1000l-africa-twin

Έλα ρε! Μου χε διαφύγει! Δεν-καθόλου-κακό...
Για να δούμε στην πράξη! :)

chester24
16/10/2015, 20:24
Aν καταφεραν και φτιαξαν κατι οπως το 990adv... στο λιγο πιο συγχρονο και πιο αξιοπιστο... ;)


Το φοβο του να εχετε τζαπονια... Ε αμα το καταφερουν, μετα απο 12 χρονια υπαρξης του 950/990, θα ειναι κατι.... :cry:

spyrakos35
16/10/2015, 20:27
4,6 lt / 100 km

να χτυπάει το 990

:a022:

pipe_smoker
16/10/2015, 22:05
Μια χαρα γαμάτο φαίνεται.

devil's animal
16/10/2015, 23:01
τον λογο που το εβγαλαν ταφο δεν μπορω να καταλαβω αλλα ενταξει, honda ειναι αυτη...στην πεπατημενη παει...:moutza:

ακου 95 (ανακοινωσιμα) αλογα απο 1000αρι δικυλινδρο...:plaf:

δλδ θα ειναι 80 κατω και στην ασφαλτο θα το περνανε ολα...
ωραια..για χωμα φτιαχτηκε το μηχανακι μαστορα...θα μου πει ο καλοπροαιρετος...ναι ρε, για χωμα φτιαχτηκε με 230 (ανακοινωσιμα) κιλα γεματο...μπαλαρινα σκετη...ξανα..:moutza:


για μια μετριοτητα του κwλου το κοβω...
:wave2:

amyroukai
16/10/2015, 23:14
Πόσα είχε ρόδα το 950 που ακόμα βαρατε μλκια με το πόσο καλό μηχανάκι είναι; 85; Με την διπλάσια κατανάλωση; Σε πόσα κιλά; Στα 235; Ναι οκ οι ιάπωνες ξύπνησαν 10 χρόνια μετά. Η βασίλισσα του χώματος ΚΤΜ κοιμήθηκε όμως. Δεν περιμένουμε να το δούμε και μετά να το κάνουμε ρόμπα αν είναι χάλια; Εγώ βλέπω ένα σύγχρονο 950 που δεν χαλάει και δεν καίει. Και ταξιδευει και φορτώνεται και φώτα έχει. Απλά και γαμώ τα μηχανάκια.

Ε πια γίναμε όλοι ροσηδες και πετερανσεληδες σε αυτόν τον κόσμο και δεν μας ικανοποιεί τίποτα.

Που είναι ή ΕΟΜ να πάρει θέση; Να το ζητήσουμε για τρεφεν να βγάλουμε πόρισμα.
(Μου τον έβαλε προτεινόμενο τον Γ.Γ. το βιβλίο και γέλασα)

bleach
16/10/2015, 23:32
Πόσα είχε ρόδα το 950 που ακόμα βαρατε μλκια με το πόσο καλό μηχανάκι είναι; 85; Με την διπλάσια κατανάλωση; Σε πόσα κιλά; Στα 235; Ναι οκ οι ιάπωνες ξύπνησαν 10 χρόνια μετά. Η βασίλισσα του χώματος ΚΤΜ κοιμήθηκε όμως. Δεν περιμένουμε να το δούμε και μετά να το κάνουμε ρόμπα αν είναι χάλια; Εγώ βλέπω ένα σύγχρονο 950 που δεν χαλάει και δεν καίει. Και ταξιδευει και φορτώνεται και φώτα έχει. Απλά και γαμώ τα μηχανάκια.

Ε πια γίναμε όλοι ροσηδες και πετερανσεληδες σε αυτόν τον κόσμο και δεν μας ικανοποιεί τίποτα.

Που είναι ή ΕΟΜ να πάρει θέση; Να το ζητήσουμε για τρεφεν να βγάλουμε πόρισμα.
(Μου τον έβαλε προτεινόμενο τον Γ.Γ. το βιβλίο και γέλασα)

Συμφωνώ! :beer:

(αν και πήρα πρόσφατα 950 και είμαι ύπερ-καυλωμένος περιμένω το Honda πως και πως!!)

spyrakos35
16/10/2015, 23:35
Ελπιζω να μη σπαει κανα τιμονι οταν πεφτει το υπεργαματο.....

:cry:

Bob_o_mastoras
16/10/2015, 23:46
...Η βασίλισσα του χώματος ΚΤΜ κοιμήθηκε όμως...

Δεν κοιμηθηκε αλλα κινειται προς τα εκει που οδευει η αγορα.. Δηλαδη ΟΝ -ΟFF μηχανακια..
Λεφτα θελουν να βγαλουν οπως και ολοι οι κατασκευαστες. ;)


Στα υπολοιπα συμφωνω 100%.

ggs
16/10/2015, 23:48
Όσοι θέλουν αλογατα,υπάρχει το 1190...
Κατα ταλλα, ονοφ 1000+ κυβικά < 200 kg απλα δεν παίζει..

Το Άφρικα, ΑΝ έχει καλή τιμή και μηδέν παιδικές, θα πάρει την μερίδα του λέοντος στην κατηγορία.

Εαν είχε κσι η Γιαμάχα μυαλό και έβγαζε ένα σοβαρό ονοφ 800-1000, τα ευρωπαϊκά θα είχαν γίνει πσλι "μονο για γνωστές" και η BMW για γιατρούς..

Bob_o_mastoras
16/10/2015, 23:48
Ελπιζω να μη σπαει κανα τιμονι οταν πεφτει το υπεργαματο.....

:cry:

Στο Dakar ετσι την πατησαν παντως.... :cry::cry:

:lol::lol:

lmb990
17/10/2015, 00:13
Ποιος ειπε οτι δεν θα χαλαει το αφρικα?? Επειδη ειναι honda?? Σε φιλο με nc750 εσβησαν τα οργανα και δεν επαιρνε μπροστα... εμεινε... ευτυχως το αλλαξε στην εγγυηση στα 5-6Κ... αμα δεν ηταν στην εγγυηση δεν θα του ζηταγαν κανα 200αρι να το αλλαξουν?? Και αν ξαναχαλαγε??

Μολις βγει το ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ αφρικα και δουλεψει μερικα χρονια θα το κρινει η ιστορια!!!

γιωτάς
17/10/2015, 00:15
Λίγο καθυστερημένα απαντώ:

Κάτω κάτω το site της χοντας λέει

** Please note that the figures provided are results obtained by Honda under standardised testing conditions prescribed by WMTC. Tests are conducted on a rolling road using a standard version of the vehicle with only one rider and no additional optional equipment. Actual fuel consumption may vary depending on how you ride, how you maintain your vehicle, weather, road conditions, tire pressure, installation of accessories, cargo, rider and passenger weight, and other factors.

Δεν το παίζω ξερόλας απλά προσπαθώντας και γω να βγάλω άκρη βρήκα:

Το WMTC που λέει στο site βασίζεται μάλλον σε αυτό (https://www.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/4247/ppr-354.pdf) και συγκεκριμένα γίνεται με 2 σέτ 3 κύκλων με μέση ωριαία ταχύτητα ο πρώτος 25 km/h ο δέυτερος 50 km/h και ο τρίτος 90 km/h. (ΚΑΤΕΜΕ Τίμιος τρόπος παρουσίασης)

Mε το μυαλό του Australopithecus που διαθέτω:
Ένα μεκανάκι με 1000cc και 200 + κιλά και 6 - 6.5 l/100 km να είναι η μέση κατανάλωση.... πάλι λογικό είναι.....

Ούγκα... :a02:

devil's animal
17/10/2015, 00:54
τι σας νοιαζει η καταναλωση στα 1000αρια ρε σεις?:confused:

υπαρχουν πολλα μηχανακια οικονομικα, που φυσικα ΔΕΝ ειναι 1000cc...και μπορουν και να ταξιδεψουν και να πανε βουνο και να γινουν commuters και απ'ολα με γυρο και τζατζικι...

τα >1000cc βγαινουν για δυο λογους: αλογα και ροπη.-

γιατι να ζητησεις απο ενα 1000αρι να εχει στο πατωμα την καταναλωση οταν μ'ενα 650 ή 500 μπορεις να κανεις εξοικονομηση και να εχεις πακετακι που θα σε βολεψει?

αντιθετα απο ενα 1000αρι ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να ζητας αλογα και ροπη εν ετη 2015...

αν ειναι να βγαλουν ενα χλιαρο πραγμα που δεν παιρνει τα ποδια του και καιει 5,5-6 λιτρα στα 100, τι να το κανω? παιρνω και το 800GS που ειναι πανω απο 650, κατω απο 1000, καιει 5-5,5 λιτρακια στα 100 και το βρισκω και μεταχειρο...οχι να χρειαστει να τα σκασω για καινουργιλα στον Σ...

Bob_o_mastoras
17/10/2015, 01:04
Διοτι απο τη χαμηλη καταναλωση προκυπτει αυξημενη αυτονομια..;)


Και εκει που θα ειμαι χαμενος στα ορη και στα αγρια βουνα αντβεντσουριζοντας που να βρω βενζιναδικο...;;; :lol:

devil's animal
17/10/2015, 01:07
Διοτι απο τη χαμηλη καταναλωση προκυπτει αυξημενη αυτονομια..;)


Και εκει που θα ειμαι χαμενος στα ορη και στα αγρια βουνα αντβεντσουριζοντας που να βρω βενζιναδικο...;;; :lol:


αφου θα εισαι ψηλα, στα ορη τ'αγρια βουνα
βαλε μια νεκρα και αστο να τσουλα...



devil's
:lol:

el_hymador
17/10/2015, 01:13
Πόσα είχε ρόδα το 950 που ακόμα βαρατε μλκια με το πόσο καλό μηχανάκι είναι; 85; Με την διπλάσια κατανάλωση; Σε πόσα κιλά; Στα 235; Ναι οκ οι ιάπωνες ξύπνησαν 10 χρόνια μετά. Η βασίλισσα του χώματος ΚΤΜ κοιμήθηκε όμως. Δεν περιμένουμε να το δούμε και μετά να το κάνουμε ρόμπα αν είναι χάλια; Εγώ βλέπω ένα σύγχρονο 950 που δεν χαλάει και δεν καίει. Και ταξιδευει και φορτώνεται και φώτα έχει. Απλά και γαμώ τα μηχανάκια.

Ε πια γίναμε όλοι ροσηδες και πετερανσεληδες σε αυτόν τον κόσμο και δεν μας ικανοποιεί τίποτα.

Που είναι ή ΕΟΜ να πάρει θέση; Να το ζητήσουμε για τρεφεν να βγάλουμε πόρισμα.
(Μου τον έβαλε προτεινόμενο τον Γ.Γ. το βιβλίο και γέλασα)

Έχει ήδη έτοιμο η KTM έναν 2κύλινδρο 800άρη που θα τον κοτσάρει σε Duke πλαίσιο... έτσι και κάνει μια και τον κοτσάρει σε ADV πλαίσιο... :D

...και ναι, από το Big-H περιμένει κανείς να καινοτομεί και να ηγείται... όταν βγήκε το 950 ADV εκείνη ήταν απασχολημένη με την εξέλιξη του Transalp και του Varadero όπως επίσης και με το να βγάζει φήμες επί μια δεκαετία για το πως θα είναι το νέο Africa... τώρα πια χεστήκαμε και η βάρκα έγειρε, έβγαλε ένα μηχανάκι που θα έπρεπε να το είχε βγάλει προ πολλού... αλλά εντάξει δε λέω, έχει DCT, αυτό περίμεναν όλοι για να γυρίσουν τον κόσμο και να πάνε στα χώματα... :rolleyes:

Shaolin Monk
17/10/2015, 01:15
τι σας νοιαζει η καταναλωση στα 1000αρια ρε σεις?:confused:

υπαρχουν πολλα μηχανακια οικονομικα, που φυσικα ΔΕΝ ειναι 1000cc...και μπορουν και να ταξιδεψουν και να πανε βουνο και να γινουν commuters και απ'ολα με γυρο και τζατζικι...

τα >1000cc βγαινουν για δυο λογους: αλογα και ροπη.-

γιατι να ζητησεις απο ενα 1000αρι να εχει στο πατωμα την καταναλωση οταν μ'ενα 650 ή 500 μπορεις να κανεις εξοικονομηση και να εχεις πακετακι που θα σε βολεψει?

αντιθετα απο ενα 1000αρι ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να ζητας αλογα και ροπη εν ετη 2015...

αν ειναι να βγαλουν ενα χλιαρο πραγμα που δεν παιρνει τα ποδια του και καιει 5,5-6 λιτρα στα 100, τι να το κανω? παιρνω και το 800GS που ειναι πανω απο 650, κατω απο 1000, καιει 5-5,5 λιτρακια στα 100 και το βρισκω και μεταχειρο...οχι να χρειαστει να τα σκασω για καινουργιλα στον Σ...

Ρε Ντεβιλ, 100 μουλαρια απο 2κ και ροπη κανα δεκακιλο απο ενα ελαφρα πιεσμενο μοτερ, ειναι οτι πρεπει για μοτοσυκλετα περιπετειας. Αν θελεις περισσοτερα, θα πρεπει να ειναι οσο πιο ΟΝ γινεται για λογους ασφλειας και στην ασφαλτο. Η ιδια εταιρεία έχει στη γκαμα της το κροστουρερ να στα δωσει αυτα! Γιατι πρεπει να το κανει και αυτο ιδο; Το ιδιο αργα ή γρήγορα θα έπρεπε να κανουν όλες οι εταιρείες. Βλεπε 1050, 1190, 1290 κτλ...

ΝIKOLTSOS
17/10/2015, 01:48
Λοιπόν, όποιος παίζει σε μονοπάτια και λάσπες (όχι δασικούς) ξέρει γιατί θα πάρει ΚΤΜ.

Όπως όταν έψαχνα μηχανάκι περιπέτειας γνωστός μου με πολύ καλό αγωνιστικό παρελθόν στο χώμα, μου είπε πάρε το 640adv με κλειστά μάτια...
και όσο το δούλευα... και προπόνηση στη προπόνηση....
βόλτα στη βόλτα καταλάβαινα έστω και σε μικρό βαθμό διαφορές από άλλα μηχανάκια και τι ήθελε να μου πει....

Όπως επίσης όποιος έχει χωμάτινες παρεες θα δει ότι πολύ άρχισαν να κοιτάνε ΚΤΜ και ας έχουν κάνει μεγάλες και α#$%@#$%τες βόλτες σε χώματα και μονοπάτια με τα μεγάλα GS τους....

Γιατί αλλιώς και ένα V-strom κάνει δουλεία.

Ναι V-strom!!!! και εμένα δεν μου αρέσει αλλά έχω δει παλικάρι να κάνει παπάδες στο χώμα... Έχει ελάττωματα για το χώμα αλλά στα χέρια του μέσου οδηγού είναι μια χαρά.
Ένα σοβαρό ελάττωμα έχει (ακόμα και για τα χέρια του μέσου οδηγού) αλλά ακόμα δεν το έχω ακούσει από κανέναν από αυτούς που το κράζουν εδώ μέσα...
Βασικά δεν είναι ελάττωμα γιατί πολύ απλά δεν έχει σχεδιαστεί για αυτό τον λόγο...

Αυτά όμως είναι άσχετα....

Το θέμα είναι,το Africa να γ#%^#@$%ει....!!!
Και το αν μια μηχανή γ$#%^@#$ει δεν θα οφείλεται στα 1000αλογα...

Όσες περισσότερες καλές επιλογές έχουμε στην κατηγορία μόνο καλό μπορεί να μας κάνει!!!

Μακάρι να είναι τόσο καλό που να μπορεί να αμφισβητήσει το μικρό Gs...
Μπας και δούμε καμία απάντηση από την ΚΤΜ επιτέλους!!!
(πράγμα που το αποκλείω, μιας και πρέπει να αλλάξει πολλά στην γκάματα της για να βγάλει κάποιο adventure σε αυτά τα κυβικά)

:beer:

teogtp
17/10/2015, 08:29
Διοτι απο τη χαμηλη καταναλωση προκυπτει αυξημενη αυτονομια..;)


Και εκει που θα ειμαι χαμενος στα ορη και στα αγρια βουνα αντβεντσουριζοντας που να βρω βενζιναδικο...;;; :lol:

Μπα σε καλο σου πρωινιατικα................:bawl:

amyroukai
17/10/2015, 08:38
Έχει ήδη έτοιμο η KTM έναν 2κύλινδρο 800άρη ... έτσι και κάνει μια και τον κοτσάρει σε ADV πλαίσιο... :D

Έλα, μόνο 8 χρόνια το ακούμε αυτό για τον 690 κινητήρα, τώρα να μετρήσουμε και πόσα με τον 800άρη.

gior-gos
17/10/2015, 08:41
Μηχανακια adventure υπαρχουνε, adventure αναβατες δεν υπαρχουνε.

Ενα non adventure κοινο ζηταει απο τις εταιριες adventure μηχανακια.. :rolleyes:

και φταιν οι εταιριες που το χουν γυρισει στο ασφαλτινο..

Οι παραπανω γραμμες αφορουν τον κανονα, οχι τις εξαιρεσεις. Οι εξαιρεσεις δεν εχουν καμια αναγκη για κομμενο και ραμμενο adventure μηχανακι..

Δεν απανταω σε καποιον, μια δικη μου σκεψη εξεθεσα :).

:beer:

πυξιδας990
17/10/2015, 09:05
το 950 ηταν 222 κιλα γεματο και εβγαζε απο 90-92 αλογα τροχο-για την ιστορια.
αν το αφρικα ειναι καλο θα δειξει,αλλωστε οι αφρικανοι ειναι stand buy ηδη.πιστευω οτι θα παρει πωλησεις πρωτα απο τους πελατες honda και μετα απο αλλους.
παντως οι χονταιοι το κτμ 950 αντεγραψαν και βαλαν και ενα κωλο απο gs ,για να ειναι η αντιγραφη πληρης.
δεν τους επαιρνε να βαλουν καθετα τα φωτα,αλλα παραλληλα να εχουμε και ταυτοτητα.......

DrBig
17/10/2015, 09:11
το 950 ηταν 222 κιλα γεματο και εβγαζε απο 90-92 αλογα τροχο-για την ιστορια.
αν το αφρικα ειναι καλο θα δειξει,αλλωστε οι αφρικανοι ειναι stand buy ηδη.πιστευω οτι θα παρει πωλησεις πρωτα απο τους πελατες honda και μετα απο αλλους.
παντως οι χονταιοι το κτμ 950 αντεγραψαν και βαλαν και ενα κωλο απο gs ,για να ειναι η αντιγραφη πληρης.
δεν τους επαιρνε να βαλουν καθετα τα φωτα,αλλα παραλληλα να εχουμε και ταυτοτητα.......

νομιζω λιγα τα λες τα κιλα και πολλα τα αλογα

πυξιδας990
17/10/2015, 09:16
για τα κιλα ειμαι 100%,το ειχα βαλει επανω σε ζυγαρια.....
για τα αλογα υπαρχουν πληθος δυναμομετρησεις,

el_hymador
17/10/2015, 09:19
Οι κουβέντες που κάνουμε είναι εντελώς θεωρητικές καθότι με τα χάλια που έχουμε, κανείς δεν πρόκειται να αγοράσει το μηχανάκι αυτό, κανείς δεν πρόκειται να ξεκινήσει για τον γύρο του κόσμου ή έστω για περιπέτειες από το χώμα άμεσα και στην τελική - το σημαντικότερο- κανείς δεν χρειάζεται KTM και Africa για να κάνει κάτι τέτοιο... ένα καταλλήλως μεταποιημένο μονοκύλινδρο ψηλόφτερο, είναι σαφώς προτιμότερο απ΄όλα αυτά τα μηχανάκια.

Αυτό που κάνουμε λοιπόν και αυτό που μας μένει, είναι να χαλάμε ο ένας τις φαντασιώσεις του άλλου. :D

DrBig
17/10/2015, 09:21
για τα κιλα ειμαι 100%,το ειχα βαλει επανω σε ζυγαρια.....
για τα αλογα υπαρχουν πληθος δυναμομετρησεις,

με φουλ τεποζιτο και μαμα εξατμισεις?

el_hymador
17/10/2015, 09:29
Καλοκαίρι 2014, Παρνασσός - Γκιώνα - Οίτη - Τυμφρηστός - Άγραφα - Λίμνη Πλαστήρα, με Aprilia Scarabeo 300 και Yamaha X-MAX 400... περάσαμε super και το καταδιασκεδάσαμε! Δεν ξέρω αν θα άλλαζε κάτι αν πηγαίναμε με Super Extra Mega Giga Adventure μηχανάκια... μη σου πω ότι σε κάποιες φάσεις που τα περάσαμε στα χέρια τα scooter ήταν πιο εύκολο...

343171

devil's animal
17/10/2015, 09:49
Δεν ξέρω αν θα άλλαζε κάτι αν πηγαίναμε με Super Extra Mega Giga Adventure μηχανάκια... μη σου πω ότι σε κάποιες φάσεις που τα περάσαμε στα χέρια τα scooter ήταν πιο εύκολο...

343171



τωρα ρε Κωστα, τι ακυρο ηταν αυτο?:rolleyes:

το εχουμε ξαναπει, παντου πανε τα παντα..και ο αλλος ταξιδεψε ολον τον κοσμο με r1 και αλλοι με vespa και εντουραδα εχει γινει με παπι και στην πιστα εχουν μπει 990 adv...αλλα οχι οτι ειναι στο φυσικο τους περιβαλλον...
και οχι οτι δεν θα αλλαζε κατι αν ειχατε ενα africa (παλιο), ενα 990 adv, ενα gas gas trial, ενα 690 enduro, ενα bmw 1200gs...
με καποια θα ηταν πιο δυσκολο, με καποια πιο ευκολο και με καποια παιχνιδι...
προς Θεου δεν διαφωνω οτι το κατευχαριστηθηκατε και περασατε ομορφα αλλα με αυτη την λογικη,
αφου τα σκουτερ τα κανουν ολα (ταξιδευουν εθνικη, κινουνται πολη, πατανε χωμα, μπαινουν και Μπιστα) κανεις δεν χρειαζεται τιποτα αλλο...ας παρουμε ολοι σκουτερ...:whiteflag:

amyroukai
17/10/2015, 09:52
Και ο Gogos έχει κάνει RTW και συνεχίζει τώρα που μιλάμε με χρεποβέσπα px200. Με την οποία είχε πάει Αγ. Πετρούπολη και Nordcapp?
Αυτό τι σημαίνει, ότι η βέσπα είναι το απόλυτο RTW μηχάνημα και ο απόλυτος ασφάλτινος χιλιομετροφάγος; Ή μήπως ότι αν είσαι αρκετά βλαμμένος μπορείς να κάνεις οτιδήποτε με οτιδήποτε;

Εγώ λοιπόν που στα γεράματα (λέμε τώρα) έχω περιορίσει λίγο τη βλακεία (λίγο είπα), που δεν ταξιδεύω πλακωμένος πιά, που θέλω την άνεσή μου, που δεν θέλω να περιορίζομαι πολύ, αυτό το πράγμα που είπε ο γηραιός Ιάπωνας εξελικτής στο βίντεο "την πούλησε". You see a road, you can go. You see a dirt road, you can go. Ναι και με το fazer έχω μπει πολύ χώμα και πέτρα και πέρασε με λίγα γκάπα γκούπα στο διπλό σταντ. Δεν θα ήταν ΠΟΛΥ πιο άνετα με ένα μηχανάκι ψηλό; Oh yes. Σε πολλούς "δρόμους" που δεν μπορούσα να μπω, θα έμπαινα με ένα τέτοιο; Oh yes. Έχω κάνει τα τελευταία 5 χρόνια 100,000 χλμ με το fazer (φέτος δεν δούλεψε σχεδόν καθόλου όμως) σε κάθε δρόμο. Με ένα όρθιο θα ήταν πιο άνετα και για εμένα και για την συμβία. Οπότε ένα 1000άρι (γιατί όσο καλό και να είναι το Vstrom η ροπή του 1000 δεν υπάρχει) φτηνό, αξιόπιστο, "γλυκό", μεγάλο αλλά όχι τέρας, καλοφτιαγμένο...

Και επειδή λέει και ο Σπύρος ότι τα "όρθια" δεν είναι άνετα τελικά, θα δείξει το πείραμα με τον πήγασο και αν μου αρέσει το "ψηλό" στιλ ελπίζω κάποια στιγμή να αξιωθώ να βγάλω τα 28000 το χρόνο που κρύβω από την εφορία (επίσημα στοιχεία πάντα) και να πάρω μία απλή και μία DCT να σας κάνω συγκριτικό :bawl:

el_hymador
17/10/2015, 09:55
τωρα ρε Κωστα, τι ακυρο ηταν αυτο?:rolleyes:

το εχουμε ξαναπει, παντου πανε τα παντα..και ο αλλος ταξιδεψε ολον τον κοσμο με r1 και αλλοι με vespa και εντουραδα εχει γινει με παπι και στην πιστα εχουν μπει 990 adv...αλλα οχι οτι ειναι στο φυσικο τους περιβαλλον...
και οχι οτι δεν θα αλλαζε κατι αν ειχατε ενα africa (παλιο), ενα 990 adv, ενα gas gas trial, ενα 690 enduro, ενα bmw 1200gs...
με καποια θα ηταν πιο δυσκολο, με καποια πιο ευκολο και με καποια παιχνιδι...
προς Θεου δεν διαφωνω οτι το κατευχαριστηθηκατε και περασατε ομορφα αλλα με αυτη την λογικη,
αφου τα σκουτερ τα κανουν ολα (ταξιδευουν εθνικη, κινουνται πολη, πατανε χωμα, μπαινουν και Μπιστα) κανεις δεν χρειαζεται τιποτα αλλο...ας παρουμε ολοι σκουτερ...:whiteflag:


Δεν το έβαλα για να υποστηρίξω το "όλοι scooter" ρε συ... το όλο θέμα έχει να κάνει με το ότι φτάνουμε δεκάδες σελίδες αναλύοντας το τι κάνει ένα μηχανάκι και τι όχι, πόσο καλό ή *δέλο είναι, αν κουνάει στα 320 χλμ./ώρα ή αν μπορεί να καθαρίζει τραπέζι πίστας MX φουλ φορτωμένο και δικάβαλο...

pipe_smoker
17/10/2015, 10:07
Εννοεις οτι ο 35ες ειναι γκήτος;
:D

Μουλωχτή ποϊτάνα είναι αλλά δεν το κάνομε θέμα:lol:


Περιμενεις και συ στη σειρα για να παρεις επιτελους το σουπερ αντβεντσουρ μηχανακι και να ξεκινησεις εκεινη τη γυρα του κοσμου απο χωμα που σχεδιαζες τοσο καιρο ε;; :smokin:

:lol::lol:

Όχι ρε Τζωρτζ.

Εγώ το έχω πει ότι αυτά τα μηχανάκια καθαρά και μόνο από εγκυκλοπαιδικό ενδιαφέρον και για να περνάει η ώρα τα χαζεύω.
Δε θα έπαιρνα ον-οφ. Τουλάχιστον όχι σε αυτή τη φάση της ζωής μου. (Μεγάλες κουβέντες δε λέω γιατί άμα γεράσει ο άνθρωπος πολλά αλλάζουν:lol:)

Απλά θα έχει πολλή πλάκα εάν (λέω ΕΑΝ) έχει καταφέρει να βρει τη χρυσή τομή η άχρηστη ανίδεη άμπαλη χόντα, και να έχει φτιάξει ένα σωστό μηχανάκι που να καλύπτει και ον και οφ ανάγκες.
Εκεί θα αρχίσουμε να γελάμε με το αν παρουσιάζει προβλημα ο διακόπτης του φλάς και κάνει "τακ" την ώρα που το σβήνεις:D

devil's animal
17/10/2015, 10:42
Δεν το έβαλα για να υποστηρίξω το "όλοι scooter" ρε συ... το όλο θέμα έχει να κάνει με το ότι φτάνουμε δεκάδες σελίδες αναλύοντας το τι κάνει ένα μηχανάκι και τι όχι, πόσο καλό ή *δέλο είναι, αν κουνάει στα 320 χλμ./ώρα ή αν μπορεί να καθαρίζει τραπέζι πίστας MX φουλ φορτωμένο και δικάβαλο...



βασικα στις τοσες σελιδες προσαπθουμε να καταλαβουμε αν οντως κανει αυτα που λεει το promo φυλλαδιο στα χερια του μεσου οδηγου και κατα ποσο μπορει να κανει αυτα που υποσχεται πιο ευκολα στα χερια του μεσου οδηγου...
δλδ τι κανουν με τα καινουργια ss? προσπαθουν να τα κανουν να πανε πιο γρηγορα με τα ηλεκτρονικα στα χερια του μεσου οδηγου...δλδ να του απλοποιησουν λιγο την διαδικασια και να κατεβει το γυρολογιο με την μικροτερη δυνατη προσπαθεια...

τι κανουν με τα καινουργια on-off? προσπαθουν να τα κανουν να πανε πιο ευκολα στα πιο απροσιτα μερη και να ταξιδευουν επισης με ευκολια και ξεκουραστα στα χερια του μεσου οδηγου...

το οτι μπορει να παρει ο Marquez ενα 954 και να παει πιο γρηγορα απο ολους τους μεσους οδηγους στην πιστα, δεν λεει κατι για το μηχανακι...παραμενει ενα παλιο ss honda...το ιδιο και αν ο Coma παρει το παλιο africa και διασχισει την ερημο πιο γρηγορα απο ολους τους μεσους οδηγους...


εξελισσονται τα μηχανακια για να μας κανουν την (μοτοσυκλετιστικη) ζωη μας πιο ευκολη και εμεις προσπαθουμε να επιλεξουμε τι μας ταιριαζει συμφωνα με τις αναγκες μας...

το καινουργιο africa θα ειναι μια μετριοτητα.-:lol:

bulmont
17/10/2015, 11:25
Εννοεις οτι ο 35ες ειναι γκήφτος;
:D


Ως πρός το χρώμα ........ΟΧΙ


Γιά τα υπόλοιπα :lipssealed:

pipe_smoker
17/10/2015, 11:41
δλδ τι κανουν με τα καινουργια ss? προσπαθουν να τα κανουν να πανε πιο γρηγορα με τα ηλεκτρονικα στα χερια του μεσου οδηγου...δλδ να του απλοποιησουν λιγο την διαδικασια και να κατεβει το γυρολογιο με την μικροτερη δυνατη προσπαθεια...

Έχω κάποιες ενστάσεις, αλλά οκ σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω.
Ναι έτσι είναι.



τι κανουν με τα καινουργια on-off? προσπαθουν να τα κανουν να πανε πιο ευκολα στα πιο απροσιτα μερη και να ταξιδευουν επισης με ευκολια και ξεκουραστα στα χερια του μεσου οδηγου...


Εδώ όμως θα διαφωνήσω.

Μπορεί ο μέσος οδηγός να πάρει το βαρίδι των 1300 κυβικών και να πάει πιο εύκολα στα απρόσιτα μέρη απ'ότι θα μπορούσε με ένα παλιό πιο ελαφρύ, πιο χρέπι, πιο ό,τι να'ναι τέλος πάντων?
Καλύτερα και πιο ξεκούραστα στο δρόμο ναι.
Αλλά εκτός, σε καμία περίπτωση.

Ο Birch (αν τονε γράφω και σωστά) κάνει κωλοτούμπες στις βουνοκορφές με ό,τι και να του δώσεις, όπως λες κι εσύ.
Ο Κιτς κι ο Μητς όμως όχι.
Κι άμα κάνανε τη μλκία και πήρανε κανά 1190 για να πηδάνε σαν κατσίκια στα λαγκάδια, τώρα κάθονται στο πούρο.

(γαμώ τα μηχανάκια είναι το 1190, αλλά όχι για να κάνει το κατσίκι. Γιου γκετ δε πόιντ)

devil's animal
17/10/2015, 12:05
Εδώ όμως θα διαφωνήσω.

Μπορεί ο μέσος οδηγός να πάρει το βαρίδι των 1300 κυβικών και να πάει πιο εύκολα στα απρόσιτα μέρη απ'ότι θα μπορούσε με ένα παλιό πιο ελαφρύ, πιο χρέπι, πιο ό,τι να'ναι τέλος πάντων?
Καλύτερα και πιο ξεκούραστα στο δρόμο ναι.
Αλλά εκτός, σε καμία περίπτωση.

Ο Birch (αν τονε γράφω και σωστά) κάνει κωλοτούμπες στις βουνοκορφές με ό,τι και να του δώσεις, όπως λες κι εσύ.
Ο Κιτς κι ο Μητς όμως όχι.
Κι άμα κάνανε τη μλκία και πήρανε κανά 1190 για να πηδάνε σαν κατσίκια στα λαγκάδια, τώρα κάθονται στο πούρο.

(γαμώ τα μηχανάκια είναι το 1190, αλλά όχι για να κάνει το κατσίκι. Γιου γκετ δε πόιντ)



χωρις να εχω οδηγησει στο χωμα, θεωρω οτι ειναι πολυ πιο ευκολο να πας με 950/990 adv απ'οτι με μια africa (παλια) ή ενα tenere xtz750 ή ενα bmw 1100gs...
αυτα ηταν τοτε τα mega on-off...
για την ασφαλτο δεν το συζηταμε καν...

το οτι εκαναν τα 1190/1290 βαρια και πιο on απ'οτι ηταν τα 950/990, ειναι κοινως αποδεκτο και μπορει η ΚΤΜ να ηθελε να κινηθει περισσοτερο προς τον δρομο...
αυτο συζητηθηκε στα forums και ηταν επισης κοινως αποδεκτο απο ολους οτι αν θες χωμα, μενεις με το 950/990 σου και δεν αλλαζεις...αν θες περισσοτερο δρομο, αλλαζεις γιατι ειναι η μερα με την νυχτα...

το οτι θα βρεθουνε 5-10 χεραδες σε ολο τον κοσμο που θα το πανε το θΕριο στο χωμα δεν λεει κατι...για τον μεσο αναβατη ειναι πιο ευκολο να παει τα 950/990 και ταυτοχρονα να εχει τις ανεσεις του και το γκαζι του χιλιαριου στον δρομο...
μιλαμε παντα για mega on-off..οχι οτι θα παρει καποιος το 990 και θα παει καλυτερα απο το 690 enduro π.χ...αλλη κατηγορια, αλλες προτεραιοτητες...

amyroukai
17/10/2015, 12:11
990 και 1190 ίδιο βάρος ίδιες αναρτήσεις.

Επίσης κανέναν δεν έχω διαβάσει που να γράφει ότι το 9Χ0 ήταν φιλικά στον άσχετο. Μάλλον το αντίθετο γιατί είναι σκληρά και θέλουν ταχύτητα για να δείξουν τις ικανότητές τους. Άρα ο άσχετος πιο εύκολα θα πάει με κάτι πιο ταπεινό, μαλακό, με μοτέρ που δεν θέλει πολλές στροφές για να αποδώσει.

bulmont
17/10/2015, 12:13
Έχω κάποιες ενστάσεις, αλλά οκ σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω.
Ναι έτσι είναι.



Εδώ όμως θα διαφωνήσω.

Μπορεί ο μέσος οδηγός να πάρει το βαρίδι των 1300 κυβικών και να πάει πιο εύκολα στα απρόσιτα μέρη απ'ότι θα μπορούσε με ένα παλιό πιο ελαφρύ, πιο χρέπι, πιο ό,τι να'ναι τέλος πάντων?
Καλύτερα και πιο ξεκούραστα στο δρόμο ναι.
Αλλά εκτός, σε καμία περίπτωση.

Ο Birch (αν τονε γράφω και σωστά) κάνει κωλοτούμπες στις βουνοκορφές με ό,τι και να του δώσεις, όπως λες κι εσύ.
Ο Κιτς κι ο Μητς όμως όχι.
Κι άμα κάνανε τη μλκία και πήρανε κανά 1190 για να πηδάνε σαν κατσίκια στα λαγκάδια, τώρα κάθονται στο πούρο.

(γαμώ τα μηχανάκια είναι το 1190, αλλά όχι για να κάνει το κατσίκι. Γιου γκετ δε πόιντ)




Μην ξεχνάς ότι ο Μπίρχ μπορεί και να 'χει σπάσει 2-3 μηχανάκια μέχρι να ολοκληρωθεί το γύρισμα του βίντεο
ότι δεν πληρώνει κανένα σπασμένο πλαστικό ή κάτι άλλο σε αντίθεση με τους ιδιώτες οδηγούς που το κάθε λάθος
και η παραμικρή πτώση κοστίζει..........................



Γιά το χώμα έχω το 520 πού 'χει τον άσπαστο (και μπορώ και το παλεύω σε χώμα, σε βουνά
και σε λαγκάδια)

Λέμε τώρα.........

DrBig
17/10/2015, 12:21
τα 990/950 ειναι μαλακα μηχανακια και θελουν δουλιτσα στις αναρτησεις για να πανε γρηγορα στο χωμα. Εξαιρεση αποτελει το SE που ειναι φτιαγμενο γι αλλο σκοπο. Επισης τα μοτερ τους εχουν συντηρητικη ισχυ αλλα σφιζουν απο ροπη κι ευστροφια. Αυτα για να ξερουμε με τι συγκρινουμε.

pipe_smoker
17/10/2015, 12:23
χωρις να εχω οδηγησει στο χωμα, θεωρω οτι ειναι πολυ πιο ευκολο να πας με 950/990 adv απ'οτι με μια africa (παλια) ή ενα tenere xtz750 ή ενα bmw 1100gs...
αυτα ηταν τοτε τα mega on-off...
για την ασφαλτο δεν το συζηταμε καν...

το οτι εκαναν τα 1190/1290 βαρια και πιο on απ'οτι ηταν τα 950/990, ειναι κοινως αποδεκτο και μπορει η ΚΤΜ να ηθελε να κινηθει περισσοτερο προς τον δρομο...
αυτο συζητηθηκε στα forums και ηταν επισης κοινως αποδεκτο απο ολους οτι αν θες χωμα, μενεις με το 950/990 σου και δεν αλλαζεις...αν θες περισσοτερο δρομο, αλλαζεις γιατι ειναι η μερα με την νυχτα...

το οτι θα βρεθουνε 5-10 χεραδες σε ολο τον κοσμο που θα το πανε το θΕριο στο χωμα δεν λεει κατι...για τον μεσο αναβατη ειναι πιο ευκολο να παει τα 950/990 και ταυτοχρονα να εχει τις ανεσεις του και το γκαζι του χιλιαριου στον δρομο...
μιλαμε παντα για mega on-off..οχι οτι θα παρει καποιος το 990 και θα παει καλυτερα απο το 690 enduro π.χ...αλλη κατηγορια, αλλες προτεραιοτητες...

Στην τελευταία παράγραφο λέμε το ίδιο πράγμα.
Δε διαφωνούμε κάπου.

Στα επιλοιπα νομίζω με κάλυψε ο αμυρου κι ο μπουλ που ειναι και πιο έμπειροι/διαβασμένοι επι του θέματος.

Bob_o_mastoras
17/10/2015, 12:24
Ενδιαφερουσες ολες οι αποψεις.. :a014::a014:

spyrakos35
17/10/2015, 13:02
Και επειδή λέει και ο Σπύρος ότι τα "όρθια" δεν είναι άνετα τελικά, θα δείξει το πείραμα με τον πήγασο και αν μου αρέσει το "ψηλό" στιλ ελπίζω κάποια στιγμή να αξιωθώ να βγάλω τα 28000 το χρόνο που κρύβω από την εφορία (επίσημα στοιχεία πάντα) και να πάρω μία απλή και μία DCT να σας κάνω συγκριτικό :bawl:

το οτι ο Σπύρος δεν βολεύεται πιο καλά στα όρθια, δε σημαίνει ντε και καλά οτι ο Γιάννης δε θα βολευτεί....

επίσης δε σημαίνει οτι εφόσον ο Γιάννης δεν βολευτεί ο Σπύρος έχει δίκιο.... Γιατί ο θαλασσόλυκος τυρέμπορας (:lol:) εκεί στη λαμία, μια χαρά βολεύεται....

Ούτε βέβαια οτι εφόσον βολευτεί ο Γιάννης σημαίνει οτι ο Σπύρος λέει μαλακίες (λέμε τωρα, ναι? :p)....

Κάθε κώλος άλλα γούστα ;)

gior-gos
17/10/2015, 13:24
Εγω αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι αν καποιος θελει ενα πραγματικο ονοφ υπαρχουν ήδη αρκετες επιλογες. Ο adve αναβατης θα χρησιμοποιησει μία απ αυτες.

Αυτος που περιμενει να δει τις χωματινες δυνατοτητες του καινουργιου αφρικα (και του καθε καινουργιου συγχρονου 1000ριού ονοφ) ειναι αυτος που κατα κανονα δεν θα ικανοποιηθει ποτέ και με κανενα μηχανακι, που παντα θα περιμενει απο τις εταιριες να βγαλουν ενα πιο "καταλληλο" για χωματινη χρηση 1000άρι μηχανακι:eleison:, και, που, στην τελικη, δεν παει χωμα.


Αυτό που κάνουμε λοιπόν και αυτό που μας μένει, είναι να χαλάμε ο ένας τις φαντασιώσεις του άλλου. :D

;):beer::lol:

el_hymador
17/10/2015, 13:38
Μούλτιπλ τσοϊς ερώτηση:


Αν δεν έχει συντελεσθεί ο επαναπροσδιορισμός της κατηγορίας στις πραγματικές της βάσεις (κυρίως από την ΚΤΜ) και αν δεν βλέπαν στη Honda ότι αυτό πουλάει , πιστεύετε ότι θα παρουσιαζόταν το νέο Africa;

1. ΝΑΙ
2. ΟΧΙ
3. ΟΧΙ, θα ακούγαμε φήμες για καμία 25ετία ακόμα και το μηχανάκι θα αναγόταν πλέον σε θρύλο, σε φάση μαραμαρωμένου βασιλιά
4. ΝΑΙ αλλά θα ήταν ένα Varadero με αλλαμένα πλαστικά και γραφικά
5. Τα Ducati είναι *δελα

Bob_o_mastoras
17/10/2015, 13:44
Μούλτιπλ τσοϊς ερώτηση:


Αν δεν έχει συντελεσθεί ο επαναπροσδιορισμός της κατηγορίας στις πραγματικές της βάσεις (κυρίως από την ΚΤΜ) και αν δεν βλέπαν στη Honda ότι αυτό πουλάει , πιστεύετε ότι θα παρουσιαζόταν το νέο Africa;

1. ΝΑΙ
2. ΟΧΙ
3. ΟΧΙ, θα ακούγαμε φήμες για καμία 25ετία ακόμα και το μηχανάκι θα αναγόταν πλέον σε θρύλο, σε φάση μαραμαρωμένου βασιλιά
4. ΝΑΙ αλλά θα ήταν ένα Varadero με αλλαμένα πλαστικά και γραφικά
5. Τα Ducati είναι *δελα

To 5.
Ξεκαθαρα!

Bob_o_mastoras
17/10/2015, 13:49
Εν τω μεταξυ, ποτε συντελεσθη ο επαναπροσδιορισμος της κατηγοριας στις πραγματικες της βασεις, απο την ΚΤΜ??
Εκτος αν εννοεις τα 950/990 στο οποιο συμφωνω. Αλλα απο τοτε εχουν περασει μπολικα χρονια.

Οπως και να εχει το Africa θα παρουσιαζονταν. Δεν φτιαχτηκε μεσα σε ενα χρονο.. Θα εχει καμια 5ετια μελετης και δοκιμων πισω του.
Honda (like God) does not play dice! :smokin:

el_hymador
17/10/2015, 13:57
Εν τω μεταξυ, ποτε συντελεσθη ο επαναπροσδιορισμος της κατηγοριας στις πραγματικες της βασεις, απο την ΚΤΜ??
Εκτος αν εννοεις τα 950/990 στο οποιο συμφωνω. Αλλα απο τοτε εχουν περασει μπολικα χρονια.

Οπως και να εχει το Africa θα παρουσιαζονταν. Δεν φτιαχτηκε μεσα σε ενα χρονο.. Θα εχει καμια 5ετια μελετης και δοκιμων πισω του.
Honda (like God) does not play dice! :smokin:


E ναι για αυτά λέω που πηγαίναν τάπα δρόμο και -σε έμπειρα χέρια- χώμα.

Bob_o_mastoras
17/10/2015, 14:25
H ΧονΔα τα τελευταια χρονια παιζει "αμυνα".. Λιγες καινοτομιες, μικρα ρισκα και παει για τα σιγουρα..
Το θεμα ειναι οτι την παιρνει να το κανει διοτι ειναι ηδη μια απο τις μεγαλυτερες βιομηχανιες οχηματων παγκοσμιως. Παντου τη γνωριζουν και παντου απολαμβανει μεγαλο μεριδιο στην αγορα..
Και 10 χρονια να κανει να βγαλει νεο μοντελο παλι δισεκατομυρια κερδη θα εχει παγκοσμιως..

Επισης δεν ειναι στην νοοτροπια της να αντιγραφει αλλους κατασκευαστες. Ασχολειται με αυτα που εχει και ξερει..
Κοιταει φυσικα οπως καθε κατασκευαστης που κινειται η αγορα και ο ανταγωνισμος αλλα δεν θα τον αντιγραψει για να κεδισει μεριδιο απο τα κερδη. Θα κανει τα δικα της με τη δικια της φιλοσοφια (καλη ή κακη) και το αποτελεσμα μπορει να βγει καλυτερο ή χειροτερο (συνηθως χειροτερο :lol:)..
Παντως θα εχει ενα στανταρ ποιοτητας.

Οποτε πιστευω οτι, και να μην ειχαν δημιουργηθει ποτε τα 950/990, το Africa θα παραγονταν ουτως ή αλλως, αλλα ισως να ηταν πιο δρομισιο ή πιο κοντα σε αυτο που θα πιστευαν οτι αποζητουσε η αγορα σε αυτη την περιπτωση.

gior-gos
17/10/2015, 15:40
ο επαναπροσδιορισμός της κατηγορίας στις πραγματικές της βάσεις (κυρίως από την ΚΤΜ)

Επιλεγω το 4 και προσθετω

Η κτμ επαναπροσδιορισε το 2003 με το 950/990 την κατηγορια με πραγματικα διπλη χρηση, και ακολουθησαν και οι υπολοιποι κατασκευαστες (bmw, triumph, δενξερωκιεγωποιααλλη και τωρα η χοντα).

Μηπως σημερα, παλι η κτμ, αφουγκραζομενη την πραγματικη χρηση που εκανε στο 950/990 το μεγαλυτερο μερος του αγοραστικου της κοινου, δικαιως "αυτοαναιρει" και ξαναπροσδιοριζει την κατηγορια που η ιδια αναζωπυρωσε, με την αντικατασταση του πιο χωματινου 990 απο το 1190 (το οποιο εχει σαφως πιο ασφαλτινο προσανατολισμο) παραδεχομενη οτι τα μεγαλα ονοφ λογω πολλων κυβικων και βαρους πρεπει/ανηκουν/ο κοσμος τα θελει να ειναι πιο πολυ ον; (οκ, εχει στην γκαμα της και το r για τους λιγους χεραδες χωματινους ή για αυτους που τους αρεσει περισσοτερο εμφανισιακα ;))

Αν πραγματικα η κτμ "δειχνει τον δρομο", ισως σημαινει οτι δικαιως τα ονοφ των 1000+ cc εξακολουθουν να προσανατολιζονται προς ασφαλτο μεριά και η 21 μπροστινη ροδα παει και κουμπωνει σε μηχανακια με λιγοτερα cc/βαρος (bmw, triumph, κτλ) που μπορουν να υποστηριξουν καλυτερα την πραγματικη διπλη χρηση.

Καπως ετσι βλεπω το γενικο σεναριο. Τωρα το νεο αφρικα με τα 1000 cc του και τον 21 μπροστα νομιζω οτι παει να παιξει αναμεσα στα πολλα cc και πολλα € του adv 1190 r και στα πιο διπλης χρησης cc αλλά οχι και λιγα € των bmw, triumph, κτλ. Εχει βαρυ ονομα, ειναι και honda, ζαχαρη.. ;)

:)

pipe_smoker
17/10/2015, 18:00
Μούλτιπλ τσοϊς ερώτηση:


Αν δεν έχει συντελεσθεί ο επαναπροσδιορισμός της κατηγορίας στις πραγματικές της βάσεις (κυρίως από την ΚΤΜ) και αν δεν βλέπαν στη Honda ότι αυτό πουλάει , πιστεύετε ότι θα παρουσιαζόταν το νέο Africa;

1. ΝΑΙ
2. ΟΧΙ
3. ΟΧΙ, θα ακούγαμε φήμες για καμία 25ετία ακόμα και το μηχανάκι θα αναγόταν πλέον σε θρύλο, σε φάση μαραμαρωμένου βασιλιά
4. ΝΑΙ αλλά θα ήταν ένα Varadero με αλλαμένα πλαστικά και γραφικά
5. Τα Ducati είναι *δελα

Ρε Κώστα, χωρίς να κάνω καμιά προσπάθεια να υποστηρίξω τη Honda (όχι σε αυτό το ποστ τουλάχιστον:lol:), ξέρεις ότι με το "αν" ιστορία δε χτίζεται ούτε μπορούν να βγουν συμπεράσματα.
Τα είχαμε πει και στο θέμα με τους ντούκους.

Κι άμα ο Σοϊχίρο δεν είχε σιάξει το super cub που πρωτοκαβάλησε ο μισός πλανήτης μοτοσυκλέτα, θα υπήρχε η ΚΤΜ να επαναπροσδιορίζει ιστορίες το 2003?

Κι άμα είχε κερδίσει ο ΔΣΕ τον εμφύλιο, θα είχαμε σήμερα αριστερή κυβέρνηση (ο Θεός να την έχει καλά Παναγία μου)?

Και πώς σιάγνεται εν τέλει το ραγού?

Δε βγαίνει άκρη έτσι:beer:

el_hymador
17/10/2015, 18:28
Ρε Κώστα, χωρίς να κάνω καμιά προσπάθεια να υποστηρίξω τη Honda (όχι σε αυτό το ποστ τουλάχιστον:lol:), ξέρεις ότι με το "αν" ιστορία δε χτίζεται ούτε μπορούν να βγουν συμπεράσματα.
Τα είχαμε πει και στο θέμα με τους ντούκους.

Κι άμα ο Σοϊχίρο δεν είχε σιάξει το super cub που πρωτοκαβάλησε ο μισός πλανήτης μοτοσυκλέτα, θα υπήρχε η ΚΤΜ να επαναπροσδιορίζει ιστορίες το 2003?

Κι άμα είχε κερδίσει ο ΔΣΕ τον εμφύλιο, θα είχαμε σήμερα αριστερή κυβέρνηση (ο Θεός να την έχει καλά Παναγία μου)?

Και πώς σιάγνεται εν τέλει το ραγού?

Δε βγαίνει άκρη έτσι:beer:


http://www.ccm-motorcycles.com/gp450.asp#

:a3:

...ώπα, μη βγει κανείς και πει ότι χαλάει ε;

τώρα :a3:

Bob_o_mastoras
17/10/2015, 19:07
http://www.ccm-motorcycles.com/gp450.asp#

:a3:

...ώπα, μη βγει κανείς και πει ότι χαλάει ε;

τώρα :a3:

Και γιατι να μην επιλεξω το ΚΤΜ 690 enduro????
Επισης δειτε εδω: http://www.ccm-motorcycles.com/defence.asp . Εξοπλιζει ολα τα προτεκτορατα των Νατοϊκων με τις κυβερνησεις μαριονετες και το διαφημιζει κιολας..



A! Kαι σιγουρα θα χαλαει!!! :p

peterTHErider
17/10/2015, 19:15
Μούλτιπλ τσοϊς ερώτηση:


Αν δεν έχει συντελεσθεί ο επαναπροσδιορισμός της κατηγορίας στις πραγματικές της βάσεις (κυρίως από την ΚΤΜ) και αν δεν βλέπαν στη Honda ότι αυτό πουλάει , πιστεύετε ότι θα παρουσιαζόταν το νέο Africa;

1. ΝΑΙ
2. ΟΧΙ
3. ΟΧΙ, θα ακούγαμε φήμες για καμία 25ετία ακόμα και το μηχανάκι θα αναγόταν πλέον σε θρύλο, σε φάση μαραμαρωμένου βασιλιά
4. ΝΑΙ αλλά θα ήταν ένα Varadero με αλλαμένα πλαστικά και γραφικά
5. Τα Ducati είναι *δελα


ΟΧΙ

p@nos
17/10/2015, 23:58
το μηχανακι ειναι οπως θα επρεπε να ειναι το f800gs...δηλαδη δυνατο μοτερακι με χαμηλη καταναλωση και καλα περιφερειακα...αμα εχει και καλη τιμη, θα ειναι μια χαρα για καποιον που θελει ενα adventure μηχανακι...

με 18-21 ροδες δε πας σε παραπανω αλογατα με τιποτα...

Shaolin Monk
18/10/2015, 00:01
το μηχανακι ειναι οπως θα επρεπε να ειναι το f800gs...δηλαδη δυνατο μοτερακι με χαμηλη καταναλωση και καλα περιφερειακα...αμα εχει και καλη τιμη, θα ειναι μια χαρα για καποιον που θελει ενα adventure μηχανακι...

με 18-21 ροδες δε πας σε παραπανω αλογατα με τιποτα...

Συμφωνω απολυτα! :beer:

p@nos
18/10/2015, 00:05
και στην ουσια αυτη τη στιγμη, δεν υπαρχει και καποιος ανταγωνιστης του στην αγορα, πλην του ''μικρου'' gs

foogr01
18/10/2015, 01:19
και στην ουσια αυτη τη στιγμη, δεν υπαρχει και καποιος ανταγωνιστης του στην αγορα, πλην του ''μικρου'' gs

το οποίο αντί να το βελτιώνουν στα σημεία το γ@!#%@νε και επιπλέον στην έκδοση Adv το κάνανε να είναι wannabe 1200 GS :yuck:

taisteal
18/10/2015, 01:49
Μηχανακια adventure υπαρχουνε, adventure αναβατες δεν υπαρχουνε.

Ενα non adventure κοινο ζηταει απο τις εταιριες adventure μηχανακια.. :rolleyes:

και φταιν οι εταιριες που το χουν γυρισει στο ασφαλτινο..

Οι παραπανω γραμμες αφορουν τον κανονα, οχι τις εξαιρεσεις. Οι εξαιρεσεις δεν εχουν καμια αναγκη για κομμενο και ραμμενο adventure μηχανακι..

Δεν απανταω σε καποιον, μια δικη μου σκεψη εξεθεσα :).

:beer:

:beer::beer::beer:

peterTHErider
18/10/2015, 10:27
και στην ουσια αυτη τη στιγμη, δεν υπαρχει και καποιος ανταγωνιστης του στην αγορα, πλην του ''μικρου'' gs

tiger 800...με πολυ καλο μοτερ...
τμιο μηχανακι!

γιωτάς
18/10/2015, 17:42
το μηχανακι ειναι οπως θα επρεπε να ειναι το f800gs...δηλαδη δυνατο μοτερακι με χαμηλη καταναλωση και καλα περιφερειακα...αμα εχει και καλη τιμη, θα ειναι μια χαρα για καποιον που θελει ενα adventure μηχανακι...

με 18-21 ροδες δε πας σε παραπανω αλογατα με τιποτα...


Η πιο σωστή τοποθέτηση κατ'εμέ.

Θελω να πιστευω πως θα παρει το μαθημα της και η γιαμαπα γιατι δεν εφτιαξε ενα ολοκληρωμένο μικρό τενεκέ και προτίμησε να φτιάξει το μεγαλο.
Γενικα θεωρω πως μονο θετικό είναι το ότι μπαίνουν σοβαρές εναλλακτικές στο τουριστικό ον ουφ πέραν των αυστρογερμανων

ΝIKOLTSOS
23/10/2015, 02:48
Μηχανακια adventure υπαρχουνε, adventure αναβατες δεν υπαρχουνε.

Ενα non adventure κοινο ζηταει απο τις εταιριες adventure μηχανακια.. :rolleyes:

και φταιν οι εταιριες που το χουν γυρισει στο ασφαλτινο..

Οι παραπανω γραμμες αφορουν τον κανονα, οχι τις εξαιρεσεις. Οι εξαιρεσεις δεν εχουν καμια αναγκη για κομμενο και ραμμενο adventure μηχανακι..

Δεν απανταω σε καποιον, μια δικη μου σκεψη εξεθεσα :).

:beer:

Άσε ρε... δεν υπάρχουν μηχανάκια για σοβαρά adventure βόλτες...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=138012&page=23&p=2648899&viewfull=1#post2648899
:beer:

Ένας τύπος μου έλεγε χέρια δεν έχεις μηχανάκια φτιάχνεις

avlihos
23/11/2015, 23:22
EICMA 2015 http://www.africatwin.org/index.php?threads/320/
EICMA 2015 - some pictures

Johny the Fox
23/11/2015, 23:33
Πανεμορφη η πτανα.Θελω ομως να δω πως θα πλασαριστει στην αγορα -εκτος του οτι ειναι honda -καθως ειναι πολυ βαρια για λασπες και σχετικα λιγη σε σχεση με τον ανταγωνισμο για ασφαλτο.

spyrakos35
24/11/2015, 04:57
Πανεμορφη η πτανα.Θελω ομως να δω πως θα πλασαριστει στην αγορα -εκτος του οτι ειναι honda -καθως ειναι πολυ βαρια για λασπες και σχετικα λιγη σε σχεση με τον ανταγωνισμο για ασφαλτο.

αυτό




στην τελευταία φωτό νόμιζα οτι είναι ο ggs...... :lol:

DrBig
24/11/2015, 07:56
346156

346157

est
24/11/2015, 09:20
Ρε δόκτωρ, άλλη έκδοση είναι αυτή;

DrBig
24/11/2015, 09:49
Δεν εχω ιδεα, τις βρηκα στο advrider και μ αρεσανε

kordix
24/11/2015, 10:00
Είναι ειδική έκδοση προς τιμή του πρώτου 650. Έχει τα χρώματά του, ίσια σέλα, άλλη εξάτμιση μικρό λασπωτηρα και δεν ξέρω τι άλλο.

Ωραίο είναι το άτιμο...

lykourgi
24/11/2015, 10:02
Είναι ειδική έκδοση προς τιμή του πρώτου 650. Έχει τα χρώματά του, ίσια σέλα, άλλη εξάτμιση μικρό λασπωτηρα και δεν ξέρω τι άλλο.

Ωραίο είναι το άτιμο...
Πολύ ωραίο!!!!

ggs
24/11/2015, 10:03
Είναι ειδική έκδοση προς τιμή του πρώτου 650. Έχει τα χρώματά του, ίσια σέλα, άλλη εξάτμιση μικρό λασπωτηρα και δεν ξέρω τι άλλο.

Ωραίο είναι το άτιμο...

ναι ρε πστμ μου...






στην τελευταία φωτό νόμιζα οτι είναι ο ggs...... :lol:

:lol:

pipe_smoker
24/11/2015, 10:04
Δεν έχει κεντρικό σταντ ή εγώ είμαι γκαβούλιακας?

el-Gatto
24/11/2015, 10:12
Oντως είναι ωραίο.

Τις τελευταίες 2 10ετίες ,ελάχιστα ήταν τα νέα Γιαπανέζικα μονδέλα που μου τράβηξαν το μάτι.
Ε αυτό ,κ να το κοιτάω γουστάρω ,κ να το καβαλήσω κ να φύγω θέλω ,
κι αν τα Ελληνικά οικονομικά δρώμενα δεν είχαν βουλιάξει στα Τάρταρα ,
θα το παιρνα καινούργιο "επί τη εμφανίσει" του. :)

chillipf
24/11/2015, 10:15
Περιμένω να δω τι τεπόζιτο θα βγάλει η Acerbis, μη τυχόν και μοιάσει στο
παλιό και ωραίο Αfrica του Dakkar, αυτό το Rothmans λέμε (κούκλα ήτανε το άτιμο) :a014:

freco
24/11/2015, 10:23
Η "πολιτική έκδοση" δεν θα έχει φυσικά terminioni εξάτμιση, ούτε την μεγάλη "ποδιά". Οι λαιμοί μπροστά είναι πολύ εκτεθειμένοι νομίζω για όποιον σκοπεύει να πατήσει χώμα.
Οπότε στην τιμή βάλτε και τα after...

Όντως πολύ όμορφη.:uplate:

Johny the Fox
24/11/2015, 11:30
CRF1000L Africa Twin 13990
CRF1000L Africa Twin Tricolore 14290

CRF1000L Africa Twin ABS 14690
CRF1000L Africa Twin Tricolore ABS 14990

CRF1000L Africa Twin DCT/ABS 15990
CRF1000L Africa Twin Tricolore DCT/ABS 16290

δεν υπαρχει λινκ.(Το βρηκα στο Μ.Β με την μεγιστη επιφυλαξη απο οτι ναναι τοπικ)

freco
24/11/2015, 11:38
CRF1000L Africa Twin 13990
CRF1000L Africa Twin Tricolore 14290

CRF1000L Africa Twin ABS 14690
CRF1000L Africa Twin Tricolore ABS 14990

CRF1000L Africa Twin DCT/ABS 15990
CRF1000L Africa Twin Tricolore DCT/ABS 16290

δεν υπαρχει λινκ.(Το βρηκα στο Μ.Β με την μεγιστη επιφυλαξη απο οτι ναναι τοπικ)

Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις; Χαχαχαχα...
Αν είναι έτσι τότε βλέπω πολλά όνειρα να γίνονται εφιάλτες...

spyrval
24/11/2015, 11:46
Δεν την βλέπω καλά εκείνη τη θεία χωρίς παιδιά που την περιμένω χρόνια τώρα

Bob_o_mastoras
24/11/2015, 12:54
Πωωω.. Αυτη η ειδικη εκδοση ειναι ολα τα λεφτα... :a2:

7Tolis
24/11/2015, 14:22
χρέπι.
Ωραιο κοντερ το freewind.
χρέπι.

p@nos
24/11/2015, 22:29
ομορφο αλλα ακριβο πολυ...και κατι που προσεξα...κοκκινο στο στροφομετρο πριν τις 8,000??? :eek: :eek: :eek: :eek:

Johny the Fox
24/11/2015, 22:36
Τελικα ποιος ειναι ο αμεσος ανταγωνισμος του AFRICA ; Γιατι εχω την εντυπωση οτι αν το καλοσκεφτει καποιος μαλλον κανενα (κυβισμος-διαμετρος τροχων-διαταξη κινητηρα )

Bob_o_mastoras
24/11/2015, 22:38
Τελικα ποιος ειναι ο αμεσος ανταγωνισμος του AFRICA ; Γιατι εχω την εντυπωση οτι αν το καλοσκεφτει καποιος μαλλον κανενα (κυβισμος-διαμετρος τροχων-διαταξη κινητηρα )

Mαλλον μονο το F800GS..

dimmie_72
24/11/2015, 22:42
Τελικα ποιος ειναι ο αμεσος ανταγωνισμος του AFRICA ;

αυτά της προηγούμενης γενιάς... :D

avlihos
24/11/2015, 23:03
https://youtu.be/uM_oqiQAOhw
Η touratech ήδη φροντίζει για τα aftermarket...

amyroukai
24/11/2015, 23:25
Τελικα ποιος ειναι ο αμεσος ανταγωνισμος του AFRICA ; Γιατι εχω την εντυπωση οτι αν το καλοσκεφτει καποιος μαλλον κανενα (κυβισμος-διαμετρος τροχων-διαταξη κινητηρα )

800gs, 800xc.

Πιστεύω θα φάει και κοινό από vstrom 1000, caponord rally, ktm 1050.

spyrakos35
25/11/2015, 05:01
800gs, 800xc.

Πιστεύω θα φάει και κοινό από vstrom 1000, caponord rally, ktm 1050.

εχουν κοινό αυτά????

amyroukai
25/11/2015, 07:35
Αν μιλάς για την μπανανία, όχι. Εδώ αν δεν έχεις ένα μύριο άλογα δεν είσαι τίποτα στις πωλήσεις.

spyrakos35
25/11/2015, 08:12
Αν μιλάς για την μπανανία, όχι. Εδώ αν δεν έχεις ένα μύριο άλογα δεν είσαι τίποτα στις πωλήσεις.

Θες να πεις οτι ειμαστε θυματα του μαρκετιΝγκ;

amyroukai
25/11/2015, 08:18
Ή του κάγκουρινγκ και του μικροτσουτσούνινγκ τιούνινγκ.


Δυστυχώς δεν μπορώ να βγάλω καλά screens από το άρθρο-παρουσίαση του MCN. Το explorer δείχνει πραγματικά "πλήρες πακέτο" πλέον, με ότι έχουν όλοι οι άλλοι από εξοπλισμό και κινητήρα στο μέσο όρο ακριβώς. Κρίμα που το σέρβις είναι "σκοτεινή τέχνη" κλπ.

p@nos
25/11/2015, 09:42
Αγγλικο περιοσικο βγαζει το αγγλικο μηχανακι το πιο πληρες...yeah right

amyroukai
25/11/2015, 10:29
Αγγλικο περιοσικο βγαζει το αγγλικο μηχανακι το πιο πληρες...yeah right

Ζουζουνάκι δεν έγραψε το αγγλικό περιοδικό ότι είναι το πιο πλήρες. Παρουσίαση του τι φέρνει στην αγορά έκανε και το δικό μου σχόλιο είναι ότι έχει ΑΚΡΙΒΩΣ ότι έχουν και οι άλλοι, η τιμή είναι στον μέσο όρο (ή πιο σωστά ήταν γιατί δεν ξέρω πως θα τιμολογηθεί το νέο), σαν μοτοσικλέτα και το παλιό δεν υστερούσε πουθενά...


Αλλά ΔΕΝ είναι ανταγωνιστικό του άφρικα το εξπλόρερ από όπου και να το τραβήξει κανείς. Ούτε σε βάρος, ούτε σε τροχούς, ούτε σε τοποθέτηση μάρκετινγκ, ούτε σε τιμή. Απλά είναι γενικότερα "μεγάλα ονοφ" και τα δύο.

Ζεύκας
25/11/2015, 13:44
CRF1000L Africa Twin ABS 14690
CRF1000L Africa Twin Tricolore ABS 14990

δεν ξέρω ποιός θα έκανε τη πατάτα να αγοράσει το άφρικα ενώ με
1,5 χιλιάρικο παραπάνω παίρνει το ΚΤΜ 1190 που κάνει ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ

est
25/11/2015, 13:46
Κάποιος που δεν θέλει να του κουνάει στα 160 όταν έχει τις βαλίτσες πάνω.:D

zannisvel
25/11/2015, 13:49
δεν ξέρω ποιός θα έκανε τη πατάτα να αγοράσει το άφρικα ενώ με
1,5 χιλιάρικο παραπάνω παίρνει το ΚΤΜ 1190 που κάνει ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ

Η αληθεια ειναι οτι δεν ξερω ποιος θα εδινε 15000 για μηχανακι... Νομιζω ειναι πολυ ακριβο αν και του γουστου μου.