PDA

View Full Version : Yamaha XTZ-700 Ténéré



Σελίδες : 1 [2] 3 4 5 6 7 8

daz
23/08/2017, 00:08
δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα δικυλινδρο 700cc θα ειναι...οποτε τι μπραβο λες στην γιαμαχα αφου ειναι εκτος ΚΑΙ απο τα 2 ΒΑΣΙΚΑ χαρακτηριστικα που θετεις?λες 1 κιλυνδρο και ΤΟ ΠΟΛΥ 650 cc...κατι μαλλον δεν μας λες σωστα...
το βασικο ειναι να συμφωνησουμε για την χρηση της μοτο.οταν ειναι ον-οφ θα πρεπει να τα κανει καλα και στα 2.σωστα;σωστα...οι 3 κυλινδροι δεν ειναι απαραιτητα κακοι αν ειναι σωστα ρυθμισμενοι και με τα καταλληλα περιφερειακα!οποτε και το 700 καλο ι2 αλλα μπορει να κανει ενα εξισου πολυ καλο ι3...

Το ι3 δε θα είναι βαρύτερο?

Αυτοί λένε ότι το ι2 που θα βγάλουν θα είναι 10 κιλά ελαφρύτερο απ' το μονοκύλινδρο που είχαν! (καλά αυτό δεν είναι και τόσο δύσκολο όσο ακούγεται) :lol:

208Κg (χωρίς abs) vs 196 με το abs υποχρεωτικό (αν και παραείναι αισιόδοξο για να ειναι αληθινό)

Bob_o_mastoras
23/08/2017, 00:13
δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα δικυλινδρο 700cc θα ειναι...οποτε τι μπραβο λες στην γιαμαχα αφου ειναι εκτος ΚΑΙ απο τα 2 ΒΑΣΙΚΑ χαρακτηριστικα που θετεις?λες 1 κιλυνδρο και ΤΟ ΠΟΛΥ 650 cc...κατι μαλλον δεν μας λες σωστα...
το βασικο ειναι να συμφωνησουμε για την χρηση της μοτο.οταν ειναι ον-οφ θα πρεπει να τα κανει καλα και στα 2.σωστα;σωστα...οι 3 κυλινδροι δεν ειναι απαραιτητα κακοι αν ειναι σωστα ρυθμισμενοι και με τα καταλληλα περιφερειακα!οποτε και το 700 καλο ι2 αλλα μπορει να κανει ενα εξισου πολυ καλο ι3...

Λεω μπραβο που βγαζει ενα ελαφρυ on-OFF μηχανακι. Μονοκυλινδρα μηχανακια πανω απο καποια κυβικα ειναι δυστυχως δυσκολο να δουμε πλεον λογω ρυπων.

taisteal
23/08/2017, 00:26
Τι να τα κάνεις αλήθεια τα 900 τρικύλινδρα κυβικά στο χώμα; Σε τι θα σε βοηθήσουν;

Θα παλεύεις με το θηρίο των 900-1000-1200+ κυβικών στο χώμα και θα περνά το μονοκύλινδρο
αέρας για χαβαλέ :lol:
Το 800gs είναι on-off πάντως,και η χρυσή τομή όσο αφορά κυβισμό και δυνατότητες.
Μια χαρά είναι το 700 δικύλινδρο,αν είναι και πραγματικό on-off όπως λένε τότε :a013:

chester24
07/09/2017, 08:09
Τι έγινε το παρουσιάσαμε ρε παιδιά;

basilis_k6
07/09/2017, 08:22
το teaser ηταν για το quad. φαινεται κιολας. ναι παρουσιαστηκε αλλα μαλλον δεν μας ενδιαφερει...
https://www.youtube.com/watch?v=nTjScZXYylc

το ενδιαφέρον ειναι οτι φοράει καινουργιο (?) 850 2κυλινδρο. λές να ξεφύγουμε απο τον 700άρι και να μας δώσουν κάτι που δεν σερνεται? ου λαλα


εδιτ: nop...

It’s not a monster 1000cc engine, but Yamaha’s all-new 847cc engine, which is made especially for the Wolverine X4, has my interest nonetheless. It’s an 847cc DOHC, eight valve, dry sump design, inline twin cylinder that features forged pistons and connecting rods. Meanwhile, Yamaha’s 270° Crossplane Concept Crankshaft allows for a more compact layout and Yamaha claims this design produces a more linear torque powerband throughout the rpm range. What’s more huge rubber engine mounts and a geared counterbalancer is used to make sure the X4’s vibration level is best in class.

lleonidas
06/11/2017, 22:22
390047
390048

taisteal
06/11/2017, 22:28
Σιγά μην βγει σε αυτή τη μορφή...

ptc
06/11/2017, 22:37
Σιγά μην βγει σε αυτή τη μορφή...

Η αληθεια ειναι πως παραμενει στη φαση του prototype bike (μετα το Τ7 που ηταν το concept) αφου θα ειναι μοντελο του 2019. Αν οντως κυκλοφορησει κοντα σε αυτο που βλεπουμε παντως νομιζω θα εχει αντιστοιχη επιτυχια με το αδερφακι ΜΤ07.

taisteal
06/11/2017, 23:05
Αν οντως κυκλοφορησει κοντα σε αυτο που βλεπουμε παντως νομιζω θα εχει αντιστοιχη επιτυχια με το αδερφακι ΜΤ07.


Θα σπείρει τρόμο αν είναι κοντά σε αυτό

Λευκάδιος
06/11/2017, 23:12
https://www.youtube.com/watch?v=uy55wM0q9r0

lleonidas
06/11/2017, 23:15
Να είναι για να μοιάζει και στο μεγάλο (https://www.1000ps.de/modellnews-3003816-yamaha-super-tenere-raid-edition-2018) :cool:
390049

taisteal
06/11/2017, 23:20
https://www.youtube.com/watch?v=uy55wM0q9r0

Πολύ αστεία η φωνή του τύπου :lol:

Λευκάδιος
06/11/2017, 23:26
Πιστευω οτι κάπως ετσι θα ειναι και το τελικό σχέδιο και δεν θα έχει μεγάλη απόκλιση από αυτό.Φαίνεται οτι θα γίνει ωραία κόντρα με το νεο KTM790.
Η σέλα φαινεται να χαμηλωσε αρκετά σε σχέση με του πρώτου πρωτότυπου που ερχοταν πολύ μπροστά και εδειχνε πολύ ψηλή.
390050
390051

KotsosDR
06/11/2017, 23:30
Θα σπείρει τρόμο αν είναι κοντά σε αυτό

είναι σχεδόν τελική μορφή , σύμφωνα με δηλώσεις αντί να κάνουν δοκιμες κάτω απο μυστικότητα θα το εξελίξουν ανοιχτά λαμβάνοντας υπόψην την κρίση του "adventure" κοινού , κάτι σαν test - περιοδία αν κατάλαβα καλά .
(ελπίζω να μην το φέρουν Ελλάδα και λάβουν σοβαρά κριτικές του τύπου:...... στην ασφαλτο..... άνεση στην εθνική ..... καλύτερα να είχε 19αρη μπροστά ..... κτλ... :lol:)





Ασχετο ............ Το θέλω χθες .... :eyepop::eyepop::eyepop:

Λευκάδιος
06/11/2017, 23:44
(ελπίζω να μην το φέρουν Ελλάδα και λάβουν σοβαρά κριτικές του τύπου:...... στην ασφαλτο..... άνεση στην εθνική ..... καλύτερα να είχε 19αρη μπροστά ..... κτλ... :lol:)

Το προηγουμενο πρωτότυπο ήταν να ερθει στην Ελλάδα(νομιζω για το περιοδικο μοτο) αλλά καταστράφηκε απο δημοσιογράφο του εξωτερικού.

KotsosDR
06/11/2017, 23:48
Το προηγουμενο πρωτότυπο ήταν να ερθει στην Ελλάδα(νομιζω για το περιοδικο μοτο) αλλά καταστράφηκε απο δημοσιογράφο του εξωτερικού.

:ninja: σαμποταζ είχα κάνει :lol:

Λευκάδιος
06/11/2017, 23:50
(ελπίζω να μην το φέρουν Ελλάδα και λάβουν σοβαρά κριτικές του τύπου:...... στην ασφαλτο..... άνεση στην εθνική ..... καλύτερα να είχε 19αρη μπροστά ..... κτλ... )


:ninja: σαμποταζ είχα κάνει :lol:
Και πολύ καλά έκανες :lol:

ggs
07/11/2017, 08:17
AN το βγαλει ετσι ή κοντα στο ετσι και με τιμη λογικη VFM οπως τα ΜΤ , βλεπουμε το επομενο best seller της νεας κατηγοριας

BLiTzER
07/11/2017, 08:20
Όπως το βλέπω, είσαι τουλάχιστον στα 9,5 χιλιάρικα.

PortisHead
07/11/2017, 08:27
Το προηγουμενο πρωτότυπο ήταν να ερθει στην Ελλάδα(νομιζω για το περιοδικο μοτο) αλλά καταστράφηκε απο δημοσιογράφο του εξωτερικού.

Έλληνας ομογενής θα 'ταν.... :D :D :D

DrBig
07/11/2017, 09:19
Μαλλον περιμενουν να κανουν βολτα το 790 πριν το βγαλουν στην αγορα και γινουν ρομπα.

KotsosDR
07/11/2017, 10:26
Μαλλον περιμενουν να κανουν βολτα το 790 πριν το βγαλουν στην αγορα και γινουν ρομπα.

Δε πιστεύω πάντως να βρίσκονται στην ίδια κατηγορία τιμής ούτε ιπποδύναμης , φαντάζομαι ΜΤ 07 / DUKE 790





(και μακάρι να γίνει αυτο )

DrBig
07/11/2017, 12:53
Δε πιστεύω πάντως να βρίσκονται στην ίδια κατηγορία τιμής ούτε ιπποδύναμης , φαντάζομαι ΜΤ 07 / DUKE 790





(και μακάρι να γίνει αυτο )

Οχι, αλλα παιζει να ειναι στα ιδια λεφτα και να υπολειπεται στα παντα (απο νουμερα τουλαχιστον).

nik69
07/11/2017, 16:56
Ο Γιάννης φοβάται το θεριό και το θεριό τον Γιάννη.
Και το ΚΤΜ concept bike είναι προς το παρόν

Μανολης67
08/11/2017, 08:18
Πανέμορφο όντως αλλά με τίποτα δε θα πέσει κάτω απο τα 200 άδειο.


Ειναι θεμα καθαρά μοτερ....το μοτερ του ΧΤ ζυγιζει 55 κιλά και ειναι το βαρυτερο της κατηγορίας,,,γνωρίζει κανείς το βαρος του μοτερ του Tracer?

Δεινόσαυρος
11/11/2017, 22:11
Μαλλον περιμενουν να κανουν βολτα το 790 πριν το βγαλουν στην αγορα και γινουν ρομπα.

Ναι, σωστά, αλλά αν το είχαν βγάλει ήδη, δεν θα είχαν τέτοιο πρόβλημα.
Πόσον καιρό τώρα το λένε; Πολύ τα ντριβελίζουν ρεπαίδμ'.
Καλα λέει ο nik69 πιο πάνω.

(Άσε και που τελικά άστοχη η σύγκριση...)

lleonidas
05/03/2018, 22:57
393688
393689
Πηγή (http://www.bikeit.gr/articles/world-news/14626-nea-kosmou-2018-yamaha-t7-concept-pio-kontaq-stin-aragogi.html)

taisteal
05/03/2018, 23:49
:pink::pink::pink:

lleonidas
06/03/2018, 06:50
:pink::pink::pink:

O άλλος την έβαλε και στο υπνοδωμάτιο, μάλλον θα κοιμήθηκαν αγκαλιά!

lleonidas
04/05/2018, 13:22
Πρώτος σταθμός World Raid Tour: Αυστραλία... επόμενος σταθμός: Μαρόκο.

https://m.youtube.com/watch?v=fHvB_xurAGY

basilis_k6
09/05/2018, 20:40
το μηχανάκι πλήν εξάτμισης και φαναριών ειναι όπως το βλέπουμε ήδη. Άμεσος ανταγωνιστής του 790adv με πρπ 20 άλογα λιγότερα, λογικά 2.000ευρω λιγότερα στην τιμή και χαμηλότερα τέλη για εμάς τους έλληνες. Αν η yamaha ακολουθήσει παλι την ίδια τακτικη να το φέρει πολύ φθηνα και να το ακριβύνει στην πορεία τοτε αξιζει μια αγορά για 2 χρονάκια και το πουλάς οσο το πήρες λολ

strokt up
09/05/2018, 22:49
Μαρσπιέ πίσω δεν βλέπω. Τι φάση;; Καλύτερα το κλε... φορτώνουμε και κανα μωάκι αμα λάχει

7Tolis
10/05/2018, 22:55
το μηχανάκι πλήν εξάτμισης και φαναριών ειναι όπως το βλέπουμε ήδη. Άμεσος ανταγωνιστής του 790adv με πρπ 20 άλογα λιγότερα, λογικά 2.000ευρω λιγότερα στην τιμή και χαμηλότερα τέλη για εμάς τους έλληνες. Αν η yamaha ακολουθήσει παλι την ίδια τακτικη να το φέρει πολύ φθηνα και να το ακριβύνει στην πορεία τοτε αξιζει μια αγορά για 2 χρονάκια και το πουλάς οσο το πήρες λολ

Υπολόγισε και την αξιοπιστία και δε θα υπάρχει ανταγωνιστής.

MikeG
12/05/2018, 12:52
395584

395585

lleonidas
20/05/2018, 21:00
Οι πρώτες φήμες για την τιμή του στο UK.

395793

spyro
24/05/2018, 13:30
Μουναρα. Μακάρι να βγει και ελαφρύ

BabisStinson
24/05/2018, 14:08
Θα είναι το συγκριτικό που θα παίζετε περισσότερο το 2019: Yamaha Tenere 700 vs KTM 790 Adv.
Είναι κόλαση το άτιμο πάντως. Ελπίζω η Yamaha να κάνει καλή ανταλλαγή με το ΜΤ-07. :cool:

lleonidas
10/07/2018, 00:02
https://www.youtube.com/watch?v=41fSt7C9jw4

Panos76
10/07/2018, 09:16
Ονειρική παρουσίαση :pink:

nik69
10/07/2018, 09:37
Ονειρική παρουσίαση :pink:

Και μόνο που βλέπεις τον Peterhansel να ξανακαβαλάει το μπλε Τενερε είναι αρκετό

o_gavros
10/07/2018, 10:17
https://www.youtube.com/watch?v=41fSt7C9jw4

γιατί θα ξαμοληθούνε οι κάτοχοι του νέου στις ερήμους σαν έτοιμοι απο καιρό :p

ptc
10/07/2018, 10:52
γιατί θα ξαμοληθούνε οι κάτοχοι του νέου στις ερήμους σαν έτοιμοι απο καιρό :p

Η πλακα ειναι πως ενω ξερεις πως στους συγκεκριμενους αναβατες και transalp 600 να τους εδινες παλι τους ιδιους παπαδες θα κανανε, παλι λειτουργει καπως το ολο πραγμα και ασυνειδητα φανταζεσαι τον εαυτο σου να οδηγαει σαν κι αυτους. Λες και το μηχανακι θα αλλαξει την κουλαμαρα σου ή οπως λες κι εσυ θα παρουμε σβαρνα τα βουνα και τις ερημους.

Anyway, ωραια παρουσιαση. Το εχει πιασει καλα η Yamaha το μαρκετιστικο παιχνιδι.

o_gavros
10/07/2018, 11:06
Ρε φίλε στο τσαμπιονι και το παπάκι μου να του δώσω πάλι πόνο θα σπέρνει,τι να λέμε τώρα;
Εννοείται ότι το χουν φτάσει σε αλλα επίπεδα πρόσφυσης το μάρκετινγκ.
Κι Εγώ που δεν είμαι στη φάση,μετά το βίντεο ψηθηκα να ξεχυθω σαν εμετός στις ερήμους :p

kons
10/07/2018, 13:36
Είναι πολύ όμορφο το άτιμο, αλλά φτιαγμένο για έναν.... και με σκληρό κώλο από ότι φαίνεται με την στενή σέλα.

BLiTzER
10/07/2018, 13:39
Ναι, δεν είναι άνετο όπως όλα τα άλλα χωμάτινα μηχανάκια.

kons
10/07/2018, 13:42
Ναι, δεν είναι άνετο όπως όλα τα άλλα χωμάτινα μηχανάκια.

εε δεν θα το πούμε και καθαρόαιμο !!! άλλο ένα κονσεπτ συνοδευόμενο από το άριστο μάρκετινγκ της Yamaha για να πιάσει και την αγριάδα των εκτός δρόμου. Όταν το δούμε και με ασφάλτινο λαστιχάκι μην εκπλαγούμε.

basilis_k6
10/07/2018, 13:45
Ονειρική παρουσίαση :pink:

για γέλια εννοεις. μαρκετινγκ του κ@λου με εναν καράφλα να πίνει τσάι με νομάδες στις ερήμους και να βγάζουν μαζι σελφυ. εχουμε ξεφυγει τελειως, αντι να διαφημιζουνε μηχανακια διαφημιζουνε προσωπικοτητες που θα θέλαμε να γίνουμε.
Για να δουμε πως θα βγει γιατι απο προτωτυπα έχω φάει πολλα. αν κρατησει αυτο το χωματινο χαρακτηρα θα πουλησει έως και τίποτα, αν το φέρει λίγο πιο κοντα στην πραγματική ζωη που δεν ειναι αμμολοφοι απο ταινια του indiana jones, ισως να γινει πιο ενδιαφέρον.

p@nos
10/07/2018, 13:58
Ολη αυτη η αηδια παει χερακι χερακι με την εποχη των social media/forum κλπ...γιατι να μη χτιζεις την πελατεια σου τσαμπα αφου τα κοροιδα θα σε διαφημισουν απο μονα τους; Φταιμε δυστυχως ολοι μας για αυτες τις μπουρδες... Η προσωπικη μου εκτιμηση ειναι πως το μηχανακι θα ειναι πολυ κατωτερο των προσδοκιων που ειναι ηδη πολυ υψηλες...οπως φυσικα το ιδιο ισχυει και για το αντιστοιχο μηχανακι της κτμ...

kons
10/07/2018, 14:02
Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση είναι άρρηκτα συνδεδεμένα μεταξύ τους και αλληλεξαρτούνται όπως μου είπε και ένα φιλαράκι που δουλεύει σε εταιρία με στατιστικές, έρευνας αγοράς κλπ.
Όταν σου πετάει μια διαφήμιση ενός SUV της κακιάς ώρας να πατάει λάσπες, πέτρες κλπ. υποσυνείδητα στην πλειοψηφία του εκάστοτε πιθανού και μη πελάτη έρχεται η δυνατότητα ότι μπορεί να το κάνει αυτό, το μηχάνημα που του πλασάρουν σε συνδυασμό με αυτόν σαν οδηγό. Νομίζει έτσι ότι θα πάρει καμιά τζιπούκλα 4κίνητη και δεν θα τον σταματάει κανείς.
Το 87% των υποψήφιων πελατών δεν κοιτάζουν χαρακτηριστικά και δυνατότητες πέραν της ιπποδύναμης και τι καίει...!! Αντίστοιχα και στον χώρο των μοτοσικλετών πόσοι αγοράζουν κάτι έχοντας πραγματική γνώση τι πήραν? Πέρα από το τι μπορεί να αγοράσει η τσέπη τους για να πουλάνε μούρη, ειδικά στις μεγάλες και ακριβές κατηγορίες.
Έτσι με παιχνίδια ψυχολογίας, καλού βίντεο και εικόνας σε συνδυασμό με μια ιστοριούλα διαμορφώνουν την διαφήμιση έχοντας στόχο την πλειοψηφία των δυνητικά υποψήφιων αγοραστών. Τους ενδιαφέρουν οι πολλοί και όχι οι λίγοι.

KotsosDR
10/07/2018, 20:27
. αν κρατησει αυτο το χωματινο χαρακτηρα θα πουλησει έως και τίποτα

Τί σε κάνει να το πιστεύεις αυτό ?

ptc
10/07/2018, 20:37
Εδώ που τα λέμε αν δεν έχει χωμάτινο χαρακτήρα δε θα έχει και πολύ νόημα σαν μοντέλο. Υπάρχει και το tracer 700 για δρομίσιο.

nik69
10/07/2018, 23:13
Τα χαρακτηριστικά της μηχανής και το όλο σκεπτικό της δημιουργείας αναφέρεται επίσημα στην σελίδα της Yamaha εδώ
https://www.yamahamotorsports.com/adventure-touring/pages/yamaha-tenere-700-prototype
Ο στόχος της μηχανής είναι συγκεκριμένος , Ο κινητήρας και τα χαρακτηριστικά του γνωστά.
Πρόβλεψη μου ότι θα είναι εμφανώς σε φθηνότερη κατηγορία τιμής από το kTM790 (αλλά και αρκετά πιο αδύμαμο) προβάλοντας την αξιοπιστία του και την απλότητα του
σε αντίθεση με την ΚΤΜ που θα ποντάρει στο γκάζι και σε ένα σκασμό ηλεκτρονικά που είναι πάγια τακτική της τα τελευταία χρόνια (αλλά και 2-3 χιλιάρικα διαφορά στην τιμή)

Οι εταιρίες στην εποχή της άμμεσης πληροφόρησης ανιχνεύουν αντιδράσεις - ενδιαφέρον του κοινού και προσπαθούν να προβλέψουν ώστε να καθορίσουν το μέγεθος της παραγωγής σε μια κατηγορία
που ειδικά οι Ιάπωνες είχαν αποσυρθεί διακριτικά. Αυτό κάνουν όλοι πλέον όταν είναι να βγει κάτι διαφορετικό σε σχέση με την συνηθισμένη παραγωγή τους.
Το έκανε η Honda με το Africa , το ξαναέκανε η Yamaha με το τρίκυκλο , το κάνει η KTM με το 790. Το κόστος προσπαθούν να μειώσουν και ταυτόχρονα να προωθήσουν
το προϊόν τους.

Που είναι το κακό στην προσπάθεια για διαφήμιση-προώθηση μιας μηχανής ? Πάντα έτσι δεν ήταν ? Πως θα διαδοθεί το καινούργιο στον κόσμο?
Και που είναι το κακό να βάζεις τον κατά γενική ομολογία μεγαλύτερο αναβάτη και οδηγό σε αγώνες ερήμου με 6 νίκες στο Dakar με το παλιότερο δικύνδρο Τενερε και άλλες τόσες περίπου με αυτοκίνητα
να σου διαφημίζει την μηχανή?

p@nos
11/07/2018, 00:09
Το κακο ειναι οτι αυτο το παραμυθι κραταει κανα 3αρι χρονια πλεον, η μηχανη ειναι ουσιαστικα ετοιμη αλλα παρ ολα αυτα κανουν teasers λες και ειναι ταινιες της marvel. Η αγορα κινειται με τα μοντελα που υπαρχουν στις βιτρινες, οχι στα φορουμς...με τον ιδιο τροπο εξελισσεται και ο ανταγωνισμος...βλεπει η μια εταιρεια τι εβγαλε η αλλη και προσθετει η βγαζει κατι αντιστοιχο. Ολο αυτο το παραμυθι που κανει η γιαμαχα και η κτμ εχει σταματησει οχι μονο να ειναι αστειο, αλλα εχει αρχισει να γινεται και ελαφρως ενοχλητικο

7Tolis
11/07/2018, 05:49
Δε με λες χωμάτινο αλλά αν ήμουν του σπορ, μια απλή κατασκευή θα ήθελα χωρίς πολλά μπλιμπλικια που θα μπορούσαν να με αφήσουν στη μέση του πουθενά.

Mariner
08/09/2018, 12:58
Καλά φαίνεται να το πηγαίνουν..

https://www.facebook.com/MotoClubTenereItalia/videos/1877592362361570/

(δεν χρειάζεται FB account για το βίντεο)

freco
08/09/2018, 20:47
Ωωωωωω... Μάλλον δεν θα παραμείνω αμήχανος για πολύ.
Νέος έρωτας.

KotsosDR
08/09/2018, 21:02
399223
399224
399225

basilis_k6
08/09/2018, 21:11
Το κακο ειναι οτι αυτο το παραμυθι κραταει κανα 3αρι χρονια πλεον, η μηχανη ειναι ουσιαστικα ετοιμη αλλα παρ ολα αυτα κανουν teasers λες και ειναι ταινιες της marvel. Η αγορα κινειται με τα μοντελα που υπαρχουν στις βιτρινες, οχι στα φορουμς...με τον ιδιο τροπο εξελισσεται και ο ανταγωνισμος...βλεπει η μια εταιρεια τι εβγαλε η αλλη και προσθετει η βγαζει κατι αντιστοιχο. Ολο αυτο το παραμυθι που κανει η γιαμαχα και η κτμ εχει σταματησει οχι μονο να ειναι αστειο, αλλα εχει αρχισει να γινεται και ελαφρως ενοχλητικο

πες τα ρε φιλε. κοντέυουν να ξοδεψουν το μπατζετ της τριλογίας του lord of the rings για ενα μηχανακι με μοτερ 5ετιας λες και θα κοντράρουν το H2R. μας τα πρηξανε, θελω να το παρουν τα περιοδικα και να το βγάλουν την πατατα της 10ετίας για να στρωσουν χαρακτηρα.

ΤάκηςΜπ
08/09/2018, 22:20
Εν τω μεταξύ αν απλά έφτιαχναν ένα μηχανάκι τύπου hyper ή dorso με το μοτερ του mt07(ή του mt09 αντίστοιχα) πόσος χαμούλης θα γινόταν;

ptc
09/09/2018, 01:32
Εν τω μεταξύ αν απλά έφτιαχναν ένα μηχανάκι τύπου hyper ή dorso με το μοτερ του mt07(ή του mt09 αντίστοιχα) πόσος χαμούλης θα γινόταν;

Μα τα ΜΤ υποτιθεται πως ειναι σχεδιασμενα με στοιχεια motard ετσι κι αλλιως. Αν δεις πχ ενα ΜΤ-09 με "ραμφος" καταλαβαινεις ευκολα ποσο κοντα στα μηχανακια που λες ειναι.

399228

basilis_k6
09/09/2018, 01:35
Μα τα ΜΤ υποτιθεται πως ειναι σχεδιασμενα με στοιχεια motard ετσι κι αλλιως. Αν δεις πχ ενα ΜΤ-09 με "ραμφος" καταλαβαινεις ευκολα ποσο κοντα στα μηχανακια που λες ειναι.

399228

απλα οχι. δεν καταλαβαινω γιατι οτιδηποτε μικρο στο ματι και γυμνο ειναι αυτοματα τυπου μοταρντ. το μτ ειναι οτι και ολα τα γυμνα εδω και 30 χρονια.

BLiTzER
09/09/2018, 01:45
Δηλαδή ακριβώς όσο motard είναι και το Dorso.

ptc
09/09/2018, 01:58
απλα οχι. δεν καταλαβαινω γιατι οτιδηποτε μικρο στο ματι και γυμνο ειναι αυτοματα τυπου μοταρντ. το μτ ειναι οτι και ολα τα γυμνα εδω και 30 χρονια.

Καταρχας μην τρελενεσαι. :D

Δεν ειπα οτι ειναι motard, οπως δεν ειναι αλλωστε ουτε το hyper ουτε το dorso. Εκτος κι αν πιστευεις στα σοβαρα πως μπορουν να ονομαστουν motard μηχανες που ζυγιζουν πανω απο 200 κιλα.

Η συγχρονη σειρα ΜΤ ξεκινησε με το ΜΤ-03(660) που ηταν μια street εκδοχη ενος sumo (xtx). Συμφωνα με τον Shun Miyazawa, product manager της Yamaha, η σειρα ΜΤ εχει σχεδιαστει για την ακριβεια ως roadster motard. Προσωπικα μπορω να καταλαβω ξεκαθαρα τη διαφορα που εχει οδηγικα ενα ΜΤ-07/ΜΤ-09 με ενα street triple πχ. Οπως εχει διαφορα και ενα duke με ενα sv650. Anyway, ειναι λιγο ανουσια η συζητηση ετσι κι αλλιως...

ΤάκηςΜπ
09/09/2018, 02:47
Είναι ξεκάθαρο ότι και τo mt07,αλλά ειδικά το mt09 έχουν φτιαχτεί σαν κάτι ενδιάμεσο μεταξύ γυμνού και supermoto.Προσωπικά,χαίρομαι όταν βλέπω να χρησιμοποιούνται αυτοί οι 2 κινητήρες σε παραπάνω μοντέλα.

kons
09/09/2018, 08:39
πες τα ρε φιλε. κοντέυουν να ξοδεψουν το μπατζετ της τριλογίας του lord of the rings για ενα μηχανακι με μοτερ 5ετιας λες και θα κοντράρουν το H2R. μας τα πρηξανε, θελω να το παρουν τα περιοδικα και να το βγάλουν την πατατα της 10ετίας για να στρωσουν χαρακτηρα.

Τα περιοδικά και ο κάθε συγγραφέας - μυθιστοριογράφος να το βγάλουν "πατάτα" αποκλείεται.!!!! Κάθε ιστορία πληρώνεται, οι διαφήμιση στο περιοδικό που πρέπει να μπαίνει κάθε μήνα είναι "κασέρι", τα ταξιδάκια στα διάφορα εξωτικά μέρη θα κοπούν αν γράψει κάποιος κάτι στραβό. Το πολύ να τονίσουν 2-3 περίεργα σημεία που θα τα ντύσουν με λίγο παραμυθάκι για να μην δοθεί έμφαση περαιτέρω. Αυτά για κάθε έντυπο ή ηλεκτρονικό περιοδικό.

lleonidas
14/09/2018, 15:08
Mας τα έχουν κάνει λίγο zeppelin αλλά αυτό λογικά είναι ένα από τα τελευταία βιντεάκια πριν από την επίσημη παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής στις εκθέσεις σε λίγες βδομάδες.
https://youtu.be/R-4_rYHMg2w

lleonidas
26/09/2018, 12:51
https://youtu.be/D5YujcE3_zs

basilis_k6
26/09/2018, 13:13
https://youtu.be/D5YujcE3_zs

θα έχει και άλλο βιντεο... έλεος.
εντωμεταξυ το 790 αν ειδα καλα θα έχει 19άρη μπροστα.

ggs
26/09/2018, 13:17
Φήμες λένε ότι έχει ενδιαφερθεί η Netflix...

lleonidas
26/09/2018, 13:29
Mας γκάστρωσαν όντως αλλά πλησιάζει ευτυχώς η ώρα των εκθέσεων.
Για το 790 Adv η πιο πρόσφατη "διαρροή" είναι αυτή (https://www.motociclismo.it/ktm-790-adventure-r-2019-foto-versione-definitiva-70824) και αφορά το R.

basilis_k6
26/09/2018, 13:53
Mας γκάστρωσαν όντως αλλά πλησιάζει ευτυχώς η ώρα των εκθέσεων.
Για το 790 Adv η πιο πρόσφατη "διαρροή" είναι αυτή (https://www.motociclismo.it/ktm-790-adventure-r-2019-foto-versione-definitiva-70824) και αφορά το R.

ναι την ειδα και τωρα προσεξα οτι γράφουν πως εχει 21 μπροστα. δυσκολη περίπτωση ο 21άρης αν θες να βάλεις 50-50 λάστιχο και να ταξιδευεις ασφαλτο.

lleonidas
26/09/2018, 14:00
Ε σίγουρα ο 19άρης είναι πιο βολικός αλλά όσοι επιλέξουν το 790 adv, γνωριζουν ότι είναι on/off και θα θα συμβιβαστούν με αυτό όπως π.χ. στο 990 adv ή στην Africa!

basilis_k6
30/09/2018, 20:37
το επικό τέλος της ταινίας: "tenere με το σταγονόμετρο"...

https://www.youtube.com/watch?v=Qnl-YlaJHFU

KotsosDR
01/10/2018, 10:54
https://www.youtube.com/watch?v=BXcq9vzlQ4g

freco
04/10/2018, 21:47
INTERMOT 2018
http://letsri.de/2018/10/the-tenere-700-is-85-ready/

Θα το δούμε στην EICMA τον άλλο μήνα. Μας γκάστρωσαν.

ptc
04/10/2018, 22:08
Εγω παντως απορω λιγο με τη βαρυτητα που φαινεται να ριξαν στο συγκεκριμενο μοντελο. Καμπανια, δοκιμες, αλλαγες, βελτιωσεις. Υπολογιζουν οτι θα πουλησει τοσο πολυ;

Ενω ας πουμε στο tracer, πηραν το ΜΤ-09, το "ντυσαν" λιγο, μακρυναν και το μεταξονιο και με γεια το μηχανακι. Τι, κουναει στα πολλα; Ε, ενταξει, δε χαλασε κι ο κοσμος. Βαλε λιγο πιο μακρια αλυσιδα, μην πηγαινεις και πανω απο 150 και εισαι οκ. :D

Οχι πως ειναι κακο φυσικα, μακαρι να ηταν τοσο ενδελεχεις ολοι οι κατασκευαστες στο σχεδιασμο των μηχανων τους, απλα με παραξενευει γιατι στο συγκεκριμενο.

daz
06/10/2018, 10:33
Και στο 660 τα ίδια έκαναν και βγήκε ένα πολύ καλό μηχανάκι αλλά ακατάλληλο γι' αυτό που το παρουσίαζαν! :lol:

Στο 1200 κουβάλησαν άμμο απ' την Αφρική για την παρουσίαση.

Αν είναι 220 κιλά με 20αρι ρεζερβουάρ θα είναι και πάλι ένα πολύ καλό μηχανάκι, αλλά τίποτε περισσότερο από άλλο ένα on-off στη μεσαία κατηγορία, που πάλι θα είναι ακατάλληλο για όσα το παρουσιάζουν ότι κάνει.

KotsosDR
18/10/2018, 13:26
https://www.youtube.com/watch?v=z5nTnwPPxR8

basilis_k6
18/10/2018, 13:39
https://www.youtube.com/watch?v=z5nTnwPPxR8

τελικα αυτο θα ειναι οντως το φανάρι του? περιεργο...
ενταξει της κτμ ειναι χειροτερο μακραν αλλα και παλι...

freco
18/10/2018, 14:19
τελικα αυτο θα ειναι οντως το φανάρι του? περιεργο...
ενταξει της κτμ ειναι χειροτερο μακραν αλλα και παλι...

Εδώ πληρώναμε 250αρια για "μάσκα" dakar style στο 990. Αυτή είναι έτοιμη.
Εμένα μου αρέσει όπως είναι, αλλά περί ορέξεως...
Στο 790 και γενικά της ΚΤΜ τώρα τελευταία, ΕΓΩ τη θεωρώ Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Η. Και είναι βασικός λόγος που δεν πρόκειται να πάρω τέτοιο μηχανάκι.
Είναι "αντι-κούκου" ρε παιδί μου.

KotsosDR
18/10/2018, 14:20
Εδώ πληρώναμε 250αρια για "μάσκα" dakar style στο 990. Αυτή είναι έτοιμη.
Εμένα μου αρέσει όπως είναι, αλλά περί ορέξεως...
Στο 790 και γενικά της ΚΤΜ τώρα τελευταία, ΕΓΩ τη θεωρώ Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Η.

Συμφωνώ !

basilis_k6
18/10/2018, 14:27
Εδώ πληρώναμε 250αρια για "μάσκα" dakar style στο 990. Αυτή είναι έτοιμη.
Εμένα μου αρέσει όπως είναι, αλλά περί ορέξεως...
Στο 790 και γενικά της ΚΤΜ τώρα τελευταία, ΕΓΩ τη θεωρώ Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Η. Και είναι βασικός λόγος που δεν πρόκειται να πάρω τέτοιο μηχανάκι.
Είναι "αντι-κούκου" ρε παιδί μου.

πιθανων να ειναι άψογη στη δουλεια της αλλα δεν ειναι και πολύ φιλικο το σχέδιο. μην ξεχνας οτι ειναι yamaha mid range με target group το μισο πλανητη. περιεργη επιλογη ενα τοσο hardcore σχεδιο.

daz
18/10/2018, 17:19
Για την κτμ λέτε ή για το γιαμάχα?

freco
19/10/2018, 17:31
πιθανων να ειναι άψογη στη δουλεια της αλλα δεν ειναι και πολύ φιλικο το σχέδιο. μην ξεχνας οτι ειναι yamaha mid range με target group το μισο πλανητη. περιεργη επιλογη ενα τοσο hardcore σχεδιο.

Νομίζω πως αυτό είναι που λείπει από την αγορά. Συμβατικά υπάρχουν πολλά.


Για την κτμ λέτε ή για το γιαμάχα?

Για το Yamaha.

KotsosDR
05/11/2018, 13:40
Αν και σήμερα το απόγευμα γίνεται η παρουσίαση του μοντέλου παραγωγής , έχουν διαρρεύσει μερικές φωτό :



400880

400881

400882

KotsosDR
05/11/2018, 13:41
400883

400884

lleonidas
05/11/2018, 19:10
400906
400907
400908
400910

Λεπτομέρειες εδώ (https://www.motociclismo.it/yamaha-svela-tenere-700-2019-modello-serie-71163) .

Και το video https://m.youtube.com/watch?v=yNiz6DxNPUA

daz
05/11/2018, 19:27
Και το video https://m.youtube.com/watch?v=yNiz6DxNPUA

Με 16 λίτρα ρεζερβουάρ πήγε μέχρι εκεί? :lol:

lykourgi
05/11/2018, 19:35
Τελικά αυτό το μηχανάκι θα κάνει καριέρα στους δρόμους ή στον κινηματογράφο;

AUFGEBRACHT
05/11/2018, 19:40
Προσπαθούσα να καταλάβω τόση ώρα τι είναι αυτό που με χαλάει (εκτός του προβολέα που μου θυμίζει κινέζικο φασόν φακό...). Τελικά αυτό που χτύπαγε άσχημα στο μάτι είναι τα ελάχιστα πλαστικά κι όλος ο κινητήρας εκτεθειμένος...

400912

ptc
05/11/2018, 19:44
Μου αρεσει πολυ το οργανο.

No homo. :p

daz
05/11/2018, 20:09
Ύψος σέλας 880μμ
Απόσταση απ' το έδαφος 240
Βάρος (πλήρες) 205
Ρεζερβουάρ 16 λίτρα.

Ζάντες 21/18
Διαδρομές 210-200

Ιπποδύναμη στους 72 ίππους?

https://www.yamaha-motor.eu/fr/fr/products/offroad-motorcycles/adventure/t-n-r-700-2019/techspecs/

KotsosDR
05/11/2018, 20:29
Εγω πάντως ξεκινάω αποταμίευση :lol:

basilis_k6
05/11/2018, 21:25
Βάρος (πλήρες) 205
]
:lol:
έλα πλακα κάνεις...

daz
05/11/2018, 23:41
:lol:
έλα πλακα κάνεις...

Δεν είναι τόσο άσχημα αλλά με δεδομένο το μικρό ρεζερβουάρ δεν είναι και τόσο καλά.

Με 16αρι ρεζερβουάρ είναι 10 κιλά πάνω απ' όσα υπόσχονταν η γιαμάχα και 10 κιλά κάτω απ' το 800αρι της bmw.



Edit. Και νομίζω κάπου εκεί ήταν στα κιλά το versys του 2008. 207 ήταν με το ίδιο ρεζερβουάρ και χωρίς abs? Δε θυμάμαι καλά.

foogr01
06/11/2018, 00:54
Εμένα μ' αρέσει και αν δεν είχα το 800 θα αποταμίευα κι εγώ.
Στα κιλά τώρα, αν πετάξω το θερμοσίφωνα κατεβάζω τη διαφορά στο μισό. Έπρεπε να κρατήσουν την υπόσχεσή τους.
16 λίτρα έχει και το 800 και βγάζει αρκετά χλμ. Αναμένω να βγάζει κι αυτό τα ίδια, αν όχι περισσότερα.
Όμορφο είναι το άτιμο.

lleonidas
06/11/2018, 01:45
Σε λευκό-κόκκινο και σε μαύρο
400915
400916

kordix
06/11/2018, 07:37
Ολα καλά, πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.


Μερικές σκόρπιες παρατηρήσεις:

-Η σέλα εχει λεπτο αφρώδες για να μείνει το υψος στα 880, αλλα πιστεύω πως θα θελει δουλειά εδώ. Κι αν θέλει ψήλωμα θα θελει και προέκταση η ζελατίνα του φέρινγκ. Για συνεπιβάτη χλωμό το κόβω.

-Διάβασα πως στο πιρούνι θα ρυθμίζονται οι αποβέσεις, καλό αυτό. Τα 43 mm του μπροστινού δεν θα ειναι στιβαρά σαν τα 48ρια της ΚΤΜ, σίγουρα θα χει περισσότερες ελαστικότητες. Μακάρι να ρυθμίζεται τουλάχιστον και η απόσβεση επαναφοράς του αμορτισέρ. Εδώ θέλει υπομονή να δούμε πως θα δουλεύουν στη πράξη οι αναρτήσεις..

-Ελπίζω να εχουν δώσει βάση στη στιβαρότητα του υποπλαισίου, για να φορτώνεται.



Είναι κουκλάκι και παραδόξως για γιαπωνέζικο, δεν φαίνεται να είναι αλλο ενα απλό ον/οφ αλλα κάτι πιο πολεμικό, σαν τα 950-990 της ΚΤΜ. Για να δουμε στην πράξη τι λέει.

ggs
07/11/2018, 06:38
Μπράβο στην Yamaha που το έβγαλε στην παραγωγή με σχεδόν την ίδια σχεδίαση που είχε από τις πρώτες spy photos.

Το επιθετικό "rally look" και η απλή αλλά αξιόπιστη κατασκευή δείχνει να συνεχίζει μια νοοτροπία που ξεκίνησαν το 2008 με το xt660z και την σταμάτησαν το ...2008..
Μακάρι να εχουν κρατήσει τα θετικά της λογικής αυτής (αξιοπιστία, χαμηλά κόστη συντήρησης)και να έχουν αποφύγει λάθη (κυρίως σχεδιαστικά στην κατανομή των μαζών και στο κέντρο βάρους) που είχαν κάνει στο xt660z.

Φυσικά, όλα θα εξαρτηθούν από την τιμή του.
Για αυτά που δίνει, η λογική λέει κάτω από 10...

daz
07/11/2018, 23:28
To Γαλλικό σαιτ της γιαμάχα αντικατέστησε τα κιλά με μία παύλα!

https://www.yamaha-motor.eu/fr/fr/products/offroad-motorcycles/adventure/t-n-r-700-2019/techspecs/