Σύνδεση

View Full Version : ΝΕΑ MOTO GP ΚΑΙ WSBK ΓΕΝΙΚΑ !!



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55

RaGe_Raptor
29/08/2019, 19:01
Α, οκ. Ερωτικό κάλεσμα στον Χορταρέα είναι.
Carry on... ;)

Ωχ, Βάλες έγραψα? Βινιάλες ήθελα να γράψω καταραμένε κορρέκτορα :bawl:

MG-KTiNoS
29/08/2019, 20:39
Δώστα όλα για να νικήσει ο Βάλες ξανά, Γιαμαχάρα!

Έχεις π΄ρει χαμπάρι ότι ο Μπάρμπας έσπασε νέο ρεκόρ?







































































40 αγώνες χωρίς νίκη !
:D

BLiTzER
29/08/2019, 20:41
40 αγώνες χωρίς νίκη !
:D

Περίπου όσους αγώνες πρέπει να κερδίσει ο ΜΜ για να τον φτάσει. :lol: :lol: :lol:

MG-KTiNoS
29/08/2019, 20:43
Περίπου όσους αγώνες πρέπει να κερδίσει ο ΜΜ για να τον φτάσει. :lol: :lol: :lol:

Μέχρι τα 40 έχει καιρό....
:cool:

RaGe_Raptor
29/08/2019, 21:45
Μέχρι τα 40 έχει καιρό....
:cool:

Δεν το βλέπω, εκτός κι αν δημιούργησε τρεν-ντ ΚΑΙ σε αυτό ο ΓΚΟΑΤ :D
Θα δείξει

MG-KTiNoS
29/08/2019, 22:02
31 γύρους στο Μιζάνο ο Χόρχες
Πριν το μαζέψουν με το κουταλάκι από τους πόνους.
Με νέο το πλαίσιο που δοκίμασε θα τρέξει στον επόμενο αγώνα

BLiTzER
29/08/2019, 22:38
31 γύρους στο Μιζάνο ο Χόρχες
Πριν το μαζέψουν με το κουταλάκι από τους πόνους.
Με νέο το πλαίσιο που δοκίμασε θα τρέξει στον επόμενο αγώνα

Είτε τρέχει, είτε όχι...

cityfly
30/08/2019, 13:26
Έχεις π΄ρει χαμπάρι ότι ο Μπάρμπας έσπασε νέο ρεκόρ?


40 αγώνες χωρίς νίκη !
:D

Κόλπο είναι ρε συ

Θα κερδίσει στους 46 :p

Kas_Tracer
30/08/2019, 14:30
Μια άχρηστη παρατήρηση που διέκρινα στον προηγούμενο αγώνα.
Το κράνος του Doviziozo γράφει Suomy αλλά είναι ένα Shoei x-spirit 3.
Εψαξα να δω ποιος άλλος τρέχει με Suomy και βρήκα τον Bagnaia . Όμως αυτού το κράνος είναι πραγματικό Suomy και όχι κάτι άλλο.
Πως μπορεί να γίνεται αυτό?

(Φωτογραφίες τους από τον τελευταίο αγώνα μπορεί να βρει κάποιος στο motogp.com)

ptc
30/08/2019, 14:54
Μια άχρηστη παρατήρηση που διέκρινα στον προηγούμενο αγώνα.
Το κράνος του Doviziozo γράφει Suomy αλλά είναι ένα Shoei x-spirit 3.
Εψαξα να δω ποιος άλλος τρέχει με Suomy και βρήκα τον Bagnaia . Όμως αυτού το κράνος είναι πραγματικό Suomy και όχι κάτι άλλο.
Πως μπορεί να γίνεται αυτό?

(Φωτογραφίες τους από τον τελευταίο αγώνα μπορεί να βρει κάποιος στο motogp.com)

Λογικά θα παίζει κάτι σχετικό με το κάτω θέμα. Ίσως το νούμερο του ενός έχει περάσει ενώ του άλλου όχι;

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=156254

BLiTzER
30/08/2019, 15:16
Ή μπορεί να ήθελε να δοκιμάσει πώς είναι ένα κορυφαίο κράνος.

slzr
30/08/2019, 17:24
Από το insta του Vinales.. ;)

409470

Vstrommer71
30/08/2019, 18:00
Στα Yamaha το αναμενόμενο είναι να μην προσθέσει κάτι το ιδιαίτερο το ψαλίδι carbon.Όντας ιδιαίτερα καλό στην ταχύτητα μέσα στην στροφή,δεν το χρειάζεται και ιδιαίτερα μάλλον.

Κανά πεντάρι άλογα πρέπει να βρούνε ψηλά για να καλύψουνε το χάντικαπ της τελικής που τα περνάνε σαν σταματημένα στην ευθεία.Honda(κυρίως),Ducati και ΚΤΜ εσχάτως δείχνουν να έχουν βρει την δύναμη ψηλά.

Το Suzuki δείχνει ακόμη καλύτερο μέσα στην στροφή και ελαφρά καλύτερο σε τελική ταχύτητα από τα Yamaha.

Οπότε μέχρι στιγμής το καλύτερο πακέτο είναι το Honda στημένο στα μέτρα του Άλιεν(χωρίς να μπορεί κάποιος άλλος να πλησιάσει τον τρόπο οδήγησης του εξωγήινου)
Ακολουθούν τα Ducati,έχει πλησιάσει και το Suzuki.Πιο πίσω τα Yamaha(παρά την αδιαμφισβήτητη βελτίωση σε σχέση με πέρυσι).Και πλησιάζουν και οι τρελλοΑυστριακοί που πλέον δεν είναι έτη φωτός πίσω από Yamaha,Suzuki.

Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον,και ετοιμαζόμαστε για μοτοχεπέ δε λά Κομουνιτάτ Βαλενσιάνα:beer:

Kas_Tracer
30/08/2019, 22:05
Στα Yamaha το αναμενόμενο είναι να μην προσθέσει κάτι το ιδιαίτερο το ψαλίδι carbon.Όντας ιδιαίτερα καλό στην ταχύτητα μέσα στην στροφή,δεν το χρειάζεται και ιδιαίτερα μάλλον.

Κανά πεντάρι άλογα πρέπει να βρούνε ψηλά για να καλύψουνε το χάντικαπ της τελικής που τα περνάνε σαν σταματημένα στην ευθεία.Honda(κυρίως),Ducati και ΚΤΜ εσχάτως δείχνουν να έχουν βρει την δύναμη ψηλά.

Το Suzuki δείχνει ακόμη καλύτερο μέσα στην στροφή και ελαφρά καλύτερο σε τελική ταχύτητα από τα Yamaha.

Οπότε μέχρι στιγμής το καλύτερο πακέτο είναι το Honda στημένο στα μέτρα του Άλιεν(χωρίς να μπορεί κάποιος άλλος να πλησιάσει τον τρόπο οδήγησης του εξωγήινου)
Ακολουθούν τα Ducati,έχει πλησιάσει και το Suzuki.Πιο πίσω τα Yamaha(παρά την αδιαμφισβήτητη βελτίωση σε σχέση με πέρυσι).Και πλησιάζουν και οι τρελλοΑυστριακοί που πλέον δεν είναι έτη φωτός πίσω από Yamaha,Suzuki.

Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον,και ετοιμαζόμαστε για μοτοχεπέ δε λά Κομουνιτάτ Βαλενσιάνα:beer:

5 ή 50 λείπουν? Μάλλον το 2ο.
Σε θεωρητικό επίπεδο ένα από τα μειονεκτήματα των crossplane είναι οι ανομοιόμορφοι παλμοί(back-pressure) από την εξάτμιση.
Η διαφορά των Honda-Ducati είναι ότι έχουν 2 εξατμίσεις (μία για κάθε ζευγάρι κυλίνδρων) ενώ η Yamaha (μάλλον) 4 σε 1.
Στην φωτογραφία φαίνεται μόνο το τελικό. Από κει και πίσω άγνωστο τι γίνεται , αλλά ίσως να προσπαθούν να βελτιώσουν εκεί κάτι.

g_m900
30/08/2019, 22:16
Μην ξεχναμε οτι ολα αυτα πρεπει να συνδυαστουν κ με αξιοπιστια.

Vstrommer71
30/08/2019, 22:39
5 ή 50 λείπουν? Μάλλον το 2ο.
Με μηχανακια 130 κιλών τα 6-10 χλμ τελικής είναι εκεί στο περίπου 5-10 ίππους.
Πάντα βέβαια στα GP ο διαρκής αγωνας είναι να βελτιώσεις τα λιγοτερα δυνατά σημεια στο μηχανάκι χωρίς να χάσεις τα δυνατά.
Ο χρυσός συμβιβασμός.

CBR900RR 98-99
30/08/2019, 23:52
Μετα τα 250χλμ/ωρα θέλει 15-20 άλογα για κάθε 10 χλμ/ωρα και μετα τα 300χλμ/ωρα περιπου 25-30 αλογα για κάθε 10χλμ/ωρα!

Ο κρατσλοου το είχε πει κάποτε χωρια που βγαίνει και με κοινη λογική αν το καλοσκεφτεί κανεις!

Vstrommer71
31/08/2019, 10:15
Μετα τα 250χλμ/ωρα θέλει 15-20 άλογα για κάθε 10 χλμ/ωρα και μετα τα 300χλμ/ωρα περιπου 25-30 αλογα για κάθε 10χλμ/ωρα!

Ο κρατσλοου το είχε πει κάποτε χωρια που βγαίνει και με κοινη λογική αν το καλοσκεφτεί κανεις!

Κάπου είχε πάρει το μάτι μου μια ανάλυση του Matt Oxley που έβγαζε την διαφορά στα περίπου 10 άλογα.Αλλά τώρα δεν θα τσακωθούμε κιόλας χαχαχα.

Ας στριμώξουνε οι Γιαμαχαίοι κανένα μουλάρι ακόμη στο μοτέρ για να δούνε προκοπή.

Να ξαναματαπώ βέβαια ότι είναι εντυπωσιακή η πρόοδος της ΚΤΜ και ειδικά στο θέμα ιπποδύναμης στο μηχανάκι της.Ξεκινώντας από το απόλυτο μηδέν είναι πολύ κοντά σε Honda,Ducati.

Tώρα ως προς πλαίσιο και αναρτήσεις,ακολουθούν τον δικό τους δρόμο εκτός πεπατημένης με το trellis και τα WP.Φαντάζομαι μετά το ανθρακονημάτινο ψαλίδι θα έχουν αρχίσει(αν δεν έχουν ήδη) να ψάχνουν τις ρυθμιζόμενες ελαστικότητες στο πλαίσιο είτε με μετατροπές στις βάσεις του κινητήρα είτε θα δούμε και σε αυτούς κομμάτια του πλαισίου από ανθρακόνημα.

Να δούμε τι θα σκαρφιστεί επίσης ο Dall' Ignia για να κάνει πιο γρήγορο το Ducati,συνήθως μετά τα μέσα της χρονιάς κάποιο καλούδι σκαρφίζεται.

g_m900
31/08/2019, 11:07
Παιζουν πολλα ρολο και όχι μονο τα αλογα. Καλη η ιπποδυναμη αλλα περισσοτερο νομιζω τους νοιαζει η καμπυλη της και που αποδιδεται παρα η απολυτη δυναμη. Επισης μεγαλο ρολο παιζουν τα γραναζωματα. Οπως και να χει η YAMAHA υπολειπεται σε ολα.

Θυμιζει το τεχνικο team της Φερραρι στην F1 που ειναι ολο γκαφες τα τελευταια χρονια.

MG-KTiNoS
31/08/2019, 12:14
Παιζουν πολλα ρολο και όχι μονο τα αλογα. Καλη η ιπποδυναμη αλλα περισσοτερο νομιζω τους νοιαζει η καμπυλη της και που αποδιδεται παρα η απολυτη δυναμη.

TC ;)

g_m900
31/08/2019, 13:54
Νικο το Traction Control το θεωρω το μεγαλυτερο λαθος στην ιστορια του MotoGp.
Γενικα τα ηλεκτρονικά βαλανε στο σπορ νεα γενια αναβατων...την γνωστη γενια του PlayStation.

GIOTIS750
09/09/2019, 09:15
https://www.youtube.com/watch?v=OxBthi2B-XY


https://www.youtube.com/watch?v=OxBthi2B-XY


RaGe_Raptor:beer:

GIOTIS750
12/09/2019, 16:41
Honda: Το πρόβλημα του Lorenzo
Είναι ότι δεν έχει «κουράγιο και θέληση!»
Νέα 12/09/2019 - 16:18 https://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=33285


Για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο Jorge Lorenzo με την Honda, μίλησε λίγο πριν το GP του Misano ο Alberto Puig, το αφεντικό στην Repsol Honda.

Ο Ισπανός μάνατζερ, δήλωσε ότι – όπως πιστεύει – ο συμπατριώτης του έχει προβλήματα με την RC213V επειδή του λείπει το κουράγιο και η θέληση!

«Για τον Jorge είναι σαν να ξεκίνησε πάλι από την αρχή, αλλά πρέπει να το θέλει, να ανυπομονεί, να έχει το κίνητρο».

«Πρέπει να είναι διατεθειμένος να πάρει ρίσκα και να αποδεχτεί ότι αυτό είναι ένα άθλημα στο οποίο μπορεί να τραυματιστείς».

«Είναι όπως όταν κάποιος μπαίνει μέσα στο ρινγκ…»

«Δεν πιστεύω ότι το πρόβλημά του είναι η τεχνική. Αυτό που του λείπει είναι το κουράγιο και η θέληση».

«Θέλουμε πολύ να τον δούμε να είναι τόσο γρήγορος όσο με την Yamaha… θα ήταν όνειρο για εμάς».

Ο Puig μίλησε και για την περίπτωση του Johann Zarco, καθώς ακούγεται ότι μπορεί να είναι αυτός που θα πάρει τη θέση του Jorge μετά το 2020.

«Του προσφέραμε τη μοτοσυκλέτα το 2019 αλλά απέρριψε την πρότασή μας. Μετά ήρθε, ζήτησε συγγνώμη και απέλυσε τον μάνατζέρ του που δεν τον είχε ενημερώσει για την πρότασή μας».

«Ήταν κύριος και όλα είναι οκ, αλλά δεν τον σκεφτόμαστε καθόλου διότι ο Lorenzo είναι ο οδηγός μας».

Rac3rX
17/09/2019, 16:25
Zarco τέλος από το παγκόσμιο πρωτάθλημα για φέτος
https://www.crash.net/motogp/news/929333/1/ktm-replaces-zarco-kallio

GIOTIS750
17/09/2019, 21:59
Είδαν ότι ο Κάλιο το πάει καλύτερα το κτμ και τέλος με αβέβαιο το μέλλον του.

GIOTIS750
17/09/2019, 22:05
Maverick Vinales: No excuse for Yamaha traction issues

https://www.motorsportweek.com/news/id/24457

MG-KTiNoS
17/09/2019, 22:12
Honda: Το πρόβλημα του Lorenzo
Είναι ότι δεν έχει «κουράγιο και θέληση!»
Νέα 12/09/2019 - 16:18 https://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=33285


Για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο Jorge Lorenzo με την Honda, μίλησε λίγο πριν το GP του Misano ο Alberto Puig, το αφεντικό στην Repsol Honda.

Ο Ισπανός μάνατζερ, δήλωσε ότι – όπως πιστεύει – ο συμπατριώτης του έχει προβλήματα με την RC213V επειδή του λείπει το κουράγιο και η θέληση!

«Για τον Jorge είναι σαν να ξεκίνησε πάλι από την αρχή, αλλά πρέπει να το θέλει, να ανυπομονεί, να έχει το κίνητρο».

«Πρέπει να είναι διατεθειμένος να πάρει ρίσκα και να αποδεχτεί ότι αυτό είναι ένα άθλημα στο οποίο μπορεί να τραυματιστείς».

«Είναι όπως όταν κάποιος μπαίνει μέσα στο ρινγκ…»

«Δεν πιστεύω ότι το πρόβλημά του είναι η τεχνική. Αυτό που του λείπει είναι το κουράγιο και η θέληση».

«Θέλουμε πολύ να τον δούμε να είναι τόσο γρήγορος όσο με την Yamaha… θα ήταν όνειρο για εμάς».

Ο Puig μίλησε και για την περίπτωση του Johann Zarco, καθώς ακούγεται ότι μπορεί να είναι αυτός που θα πάρει τη θέση του Jorge μετά το 2020.

«Του προσφέραμε τη μοτοσυκλέτα το 2019 αλλά απέρριψε την πρότασή μας. Μετά ήρθε, ζήτησε συγγνώμη και απέλυσε τον μάνατζέρ του που δεν τον είχε ενημερώσει για την πρότασή μας».

«Ήταν κύριος και όλα είναι οκ, αλλά δεν τον σκεφτόμαστε καθόλου διότι ο Lorenzo είναι ο οδηγός μας».

Ο Τρομπέρτο Πούιγκ πρέπει να πάει μεταγραφή σε κάποια Ελληνική ομάδα ποδοσφαίρου (ΟΣφΠ ΠΑΟΚ κλπ)
Ήταν κακός αναβάτης και τώρα είναι ακόμα χειρότερος τιμ μάνατζερ ντιρετόρε τέκνικο ξέρω γω τι τον έχουν εκεί.
Όσο πιο γρήγορα φύγει τόσο πιο καλά για όλους.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ αναλαμβάνει και την ομάδα στο WSBK για να δηλητηριάσει και εκεί το κλήμα.

υγ
Φυσικά αν κάποιος τον ρωτήσει γιατί και οι άλλοι αναβάτες Χόντα είναι μόνιμα στο νοσοκομείο
θα πει ότι είναι ΟΛΟΙ κουλάδια.
Τεσπα ας το χαρεί όσο κρατήσει γιατί δεν είναι για πάντα.

Vstrommer71
18/09/2019, 09:27
Φυσικά αν κάποιος τον ρωτήσει γιατί και οι άλλοι αναβάτες Χόντα είναι μόνιμα στο νοσοκομείο
θα πει ότι είναι ΟΛΟΙ κουλάδια.

Και θα το πεί και με το δίκιο του,όντας ο μοναδικός team manager που κυκλοφορούσε στα pits με πατερίτσες πριν λίγο καιρό,αφού κατάφερε ο μ@λάκας να σαβουρδιαστεί με το motocross.Κλασσικός τρόμπας.

Και λέει και τέτοιες ηρωϊκές παπαριές ειδικά για τον Lorenzo του οποίου η τούμπα παραλίγο να τον στείλει σε αναπηρικό καροτσάκι,για εκατοστά την γλύτωσε.

GIOTIS750
18/09/2019, 19:33
Ο Τρομπέρτο Πούιγκ πρέπει να πάει μεταγραφή σε κάποια Ελληνική ομάδα ποδοσφαίρου (ΟΣφΠ ΠΑΟΚ κλπ)
Ήταν κακός αναβάτης και τώρα είναι ακόμα χειρότερος τιμ μάνατζερ ντιρετόρε τέκνικο ξέρω γω τι τον έχουν εκεί.
Όσο πιο γρήγορα φύγει τόσο πιο καλά για όλους.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ αναλαμβάνει και την ομάδα στο WSBK για να δηλητηριάσει και εκεί το κλήμα.

υγ
Φυσικά αν κάποιος τον ρωτήσει γιατί και οι άλλοι αναβάτες Χόντα είναι μόνιμα στο νοσοκομείο
θα πει ότι είναι ΟΛΟΙ κουλάδια.
Τεσπα ας το χαρεί όσο κρατήσει γιατί δεν είναι για πάντα.
Γιατί βρε τι σου έφταιξε ο ΠΑΟΚ και τον στελνεις μεταγραφη:lol::lol: και γω δεν τον συμπαθώ και με τον Ντάνι της ίδιες τύπου δηλώσεις έκανε.

simoril
18/09/2019, 20:54
"Marc made a miracle today. Simple as that."

"I can tell you now he was working probably 80% more in every single corner and every single braking zone than the riders around him"


Για να το λέει κάτι θα ξέρει...

(Κατα τα άλλα μερικοί ακόμα γράφουν οτι η Χόντα έχει ανώτερη μοτό απο τη Γιαμάχα)

GIOTIS750
18/09/2019, 21:48
Χοντα με ντουκατι σχεδόν στα ίδια σουζουκι ακολουθεί από κοντά και γιαμαχα πιο πίσω να την κυνηγάει η κατεμ.
ΤάκηςΜπ:beer:

GIOTIS750
19/09/2019, 17:01
Βασίλης Κορωνάκης: Το ελληνικό ταλέντο που ξεχώρισε στο Ducati 4U
Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019, 16:58 https://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/vasilis-koronakis-to-eliniko-talento-pou-ksexorise-sto-ducati-4u


410004

:a08::a08::a013::a08::a08:


RaGe_Raptor:beer:

slzr:beer:

slzr
20/09/2019, 22:29
Dovizioso....."Με άκουσε η Ducati για τη GP20? Το σκέφτονται.... " (https://www.gpone.com/en/2019/09/20/motogp/dovizioso-did-ducati-listen-to-me-for-the-gp20-theyre-thinking-about-it.html)

MG-KTiNoS
21/09/2019, 09:15
Dovizioso....."Με άκουσε η Ducati για τη GP20? Το σκέφτονται.... " (https://www.gpone.com/en/2019/09/20/motogp/dovizioso-did-ducati-listen-to-me-for-the-gp20-theyre-thinking-about-it.html)

aRkidia skeftode

O Dal Ignia είναι έξω φρενών μαζί του
και πάει το μπινελίκι σύννεφο
Υπάρχει μια μουρμούρα ότι ο ΜΜ είναι το απόλυτο ταλέντο κλπ κλπ κλπ
αλλά υπάρχει και η απάντηση που λέει ότι με μέτριους πιλότους δεν πας πουθενά
Αυτή τη στιγμή δε η Ντουκάτι είναι 2η μόνο στους βαθμούς γιατί έχει αρχίσει να τρώει ξύλο
και από τους Γιαμαχαίους που έχουν κι αυτοί πιο καλούς πιλότους
κι απ τη σουζούκι
Το νέο μοντέλο αναμένεται σύντομα

slzr
21/09/2019, 10:12
Κρίμα πάντως να πατώσει η προσπάθεια που κάνουν τόσα χρόνια.
Οι οδηγοί δεν αλλάζουν μέχρι το τέλος του 20 οπότε το μόνο που δεν χρειάζονται είναι γκρίνια...

GIOTIS750
21/09/2019, 21:07
Έσπασε ο Πολ τον καρπό του και μάλλον θα τραβήξουν τον Ζαρκο ξανά.... στην γκαζετα το γράφει.

husky21
21/09/2019, 21:17
Έσπασε ο Πολ τον καρπό του και μάλλον θα τραβήξουν τον Ζαρκο ξανά.... στην γκαζετα το γράφει.

Το γκαζετα το Ιταλικο;
γιατι το δικο μας ειναι για το π@@τσο

GIOTIS750
21/09/2019, 21:20
Το γκαζετα το Ιταλικο;
γιατι το δικο μας ειναι για το π@@τσο
Oχι το ελληνικό αλλά έτσι πρέπει να είναι.....

... Μάλλον :lol::beer:

GIOTIS750
21/09/2019, 21:27
Jorge Lorenzo hails MotoGP legend Valentino Rossi but slams Marc Marquez

https://www.dailystar.co.uk/sport/football/jorge-lorenzo-hails-motogp-legend-20136037

simoril:beer:

husky21
21/09/2019, 21:49
Jorge Lorenzo hails MotoGP legend Valentino Rossi but slams Marc Marquez

https://www.dailystar.co.uk/sport/football/jorge-lorenzo-hails-motogp-legend-20136037

"I would have liked him to have supported me.”

Αχουτοοοο ηθελε αγαπες απο τον γκομενο

RaGe_Raptor
22/09/2019, 09:46
Jorge Lorenzo hails MotoGP legend Valentino Rossi but slams Marc Marquez

https://www.dailystar.co.uk/sport/football/jorge-lorenzo-hails-motogp-legend-20136037

simoril:beer:

Όχι daily star ρε φίλε!απλά όχι....
Το αντίστοιχο ελληνικό είναι espresso, ξερωγώ. Ή μακελειό :eyepop:

GIOTIS750
22/09/2019, 10:51
Όχι daily star ρε φίλε!απλά όχι....
Το αντίστοιχο ελληνικό είναι espresso, ξερωγώ. Ή μακελειό :eyepop:

:lol:οκ οκ θα την αποφευγω.

slzr
23/09/2019, 12:29
Η Honda ανακοίνωσε τη συνεργασία με τον Bautista για το 2020 WSBK. (https://www.motorsport.com/wsbk/news/honda-bautista-2020-announcement/4546562/)

Αναμενόμενο..

GIOTIS750
24/09/2019, 16:53
Ducati defection the latest move in MotoGP’s brains war
by Mat Oxley on 24th September 2019

Will Yamaha fix its software woes by signing Ducati electronics engineer Marco Frigerio for 2020? https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/ducati-defection-latest-move-motogp-s-brains-war

slzr
24/09/2019, 20:51
Ducati defection the latest move in MotoGP’s brains war
by Mat Oxley on 24th September 2019

Will Yamaha fix its software woes by signing Ducati electronics engineer Marco Frigerio for 2020? https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/ducati-defection-latest-move-motogp-s-brains-war

Άντε να δούμε λίγο προκοπή,γιατί μας έχουν αλλάξει τα φώτα.. :tooth:

:beer:

RaGe_Raptor
24/09/2019, 21:39
Άντε να δούμε λίγο προκοπή,γιατί μας έχουν αλλάξει τα φώτα.. :tooth:

:beer:

Έλα μωρή Γιάμαχα, φτιαξε την πρωταθλήτρια του VR46!!!

Jimmu
24/09/2019, 22:09
https://www.motorcyclesports.net/motogp/ktm-and-dovizioso-aware-for-2020-riders-market/

DoctoR_k6
24/09/2019, 23:24
Έλα μωρή Γιάμαχα, φτιαξε την πρωταθλήτρια του VR46!!!


Άντε να δούμε λίγο προκοπή,γιατί μας έχουν αλλάξει τα φώτα.. :tooth:

:beer:

Τςτςτςτς...φλωριες ρπμ. Προγραμματιστές κ μλκιες.
Αφήστε τους να καβαλάνε χωρίς βοηθήματα να δούμε τι θα γίνει...:lol:

Εμείς που καβαλαμε τα 1000 χωρίς τραξια τι είμαστε? Μλκς? :bawl:

ΟΚΤΑΝΙΟ
24/09/2019, 23:35
Εμείς που καβαλαμε τα 1000 χωρίς τραξια τι είμαστε? Μλκς? :bawl:

Όχι
.
.
.
.
.
.
.
.
Φτωχοί :lol:

ΤάκηςΜπ
24/09/2019, 23:51
https://www.motorcyclesports.net/motogp/ktm-and-dovizioso-aware-for-2020-riders-market/

Θα είναι πολύ λάθος κίνηση κατά την γνώμη μου.

lospsi
25/09/2019, 06:40
Όχι
.
.
.
.
.
.
.
.
Φτωχοί :lol:

:lol::lol::lol:

Jimmu
25/09/2019, 06:54
Θα είναι πολύ λάθος κίνηση κατά την γνώμη μου.

Θα ανατρεπόταν πολλά και σίγουρα θα βοηθούσε την ΚΤΜ.

DoctoR_k6
25/09/2019, 08:53
Όχι
.
.
.
.
.
.
.
.
Φτωχοί :lol:

:cry: :cry::cry:

Vstrommer71
25/09/2019, 08:55
Θα ανατρεπόταν πολλά και σίγουρα θα βοηθούσε την ΚΤΜ.

Η οποία έχει ήδη αρχισει να εμφανίζει τα αποτελέσματα της δουλειάς εξέλιξης που κάνει ο Dani στο παρασκήνιο.

Ενδιαφέρουσα επιλογή ο Dovi.Με διαφορά ο πιο cool οδηγός στο grid,υπεργρήγορος και σε πολύ καλή ηλικία.Και mentality πολύ κοντά σε αυτή του Beirer.
Θα δούμε.

slzr
25/09/2019, 10:05
Τςτςτςτς...φλωριες ρπμ. Προγραμματιστές κ μλκιες.
Αφήστε τους να καβαλάνε χωρίς βοηθήματα να δούμε τι θα γίνει...:lol: :bawl:

Άσε γιατί με αυτά τα ηλεκτρονικά, μας έχει πιάσει πονοκέφαλος... :lol:

410288

GIOTIS750
25/09/2019, 12:50
Άντε να δούμε λίγο προκοπή,γιατί μας έχουν αλλάξει τα φώτα.. :tooth:

:beer:

:lol::beer::beer:

GIOTIS750
25/09/2019, 13:20
https://www.motorcyclesports.net/motogp/ktm-and-dovizioso-aware-for-2020-riders-market/

Oχι αν του βασταει ασ παει στην κτμ ο Ντοοοοβι εκει θα δει οτι τα αυγα δεν τα αλωνιζουνε και ελεγε και περσι οτι η ντουκατι παει τοσο καλα εξαιτιας του ... αντε τωρα στην κτμ να σε δω

δεν τον συμπαθω πολυ γιατι ποτε δεν εκανε τιποτα και περασε απο 3 διαφορετικα εργοστασια ,,, περσι ομως που ηταν ταχα να παρει το ΠΠ παλι μια τρυπα στο νερο εκανε και στην κτμ αν θα παει παλι μια τρυπα στο νερο θα κανει.

Ακομα για το ντουκατι του17 ειχε πει ο τοτε τεστ ραιντερ Στονερ οτι το μηχανακι ειναι ετοιμο για να παρει πρωταθλημα το πηρε ??όχι.

BabisStinson
25/09/2019, 16:18
Oχι αν του βασταει ασ παει στην κτμ ο Ντοοοοβι εκει θα δει οτι τα αυγα δεν τα αλωνιζουνε και ελεγε και περσι οτι η ντουκατι παει τοσο καλα εξαιτιας του ... αντε τωρα στην κτμ να σε δω

δεν τον συμπαθω πολυ γιατι ποτε δεν εκανε τιποτα και περασε απο 3 διαφορετικα εργοστασια ,,, περσι ομως που ηταν ταχα να παρει το ΠΠ παλι μια τρυπα στο νερο εκανε και στην κτμ αν θα παει παλι μια τρυπα στο νερο θα κανει.

Ακομα για το ντουκατι του17 ειχε πει ο τοτε τεστ ραιντερ Στονερ οτι το μηχανακι ειναι ετοιμο για να παρει πρωταθλημα το πηρε ??όχι.

Ναι αλλά το είπε η οδηγάρα που είναι μία κλάση παραπάνω (ίσως και περισσότερες) από αυτούς που οδηγάνε το μηχανάκι εδώ και χρόνια. :-)

GIOTIS750
25/09/2019, 17:56
Ναι αλλά το είπε η οδηγάρα που είναι μία κλάση παραπάνω (ίσως και περισσότερες) από αυτούς που οδηγάνε το μηχανάκι εδώ και χρόνια. :-)

Σωστά το εθεσες:beer:

ΤάκηςΜπ
25/09/2019, 19:20
Είναι λάθος κίνηση και για τους 2.Ο Dovi είναι 33 και δεν θεωρώ ότι πρέπει να σπαταλήσει μια χρονιά μαθαίνοντας το ktm.Είναι σε πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση εδώ και 2-3 χρόνια και φέτος είναι μέσα στο top 3 δυναμικότητας του grid.Αυτό εκτός από το ότι του δίνει την δυνατότητα να πρωταγωνιστεί,buffάρει και τα stats του.Θα πρέπει να του δώσει πολλά χρήματα η ktm για να βγάζει νόημα μια τέτοια κίνηση.Η ktm τώρα,θεωρώ ότι θέλει έναν παλιό(βλ.Pol) κι έναν rookie.Δύο παλιοί,ειδικά τόσο συγκρουόμενοι(Pol το καλύτερο ktm,dovi καλύτερος οδηγός),θα μπλέξουν τα μπούτια τους με το ποιον πρέπει να ακούνε,και βάσει ποιανού πρέπει να αναβαθμίζουν το rc16.

husky21
25/09/2019, 19:49
Η ΚΤΜ θα πρεπει να αφησει την εξελιξη αποκλειστικα στον Ντανι και απο κει και περα
να ψαξει για το επομενο σουπερ ταλεντο τυπου Κουαρταραρο(δεν ξερω ποιο ειναι αυτο)
ο οποιος θα ερθει και θα κουμπωσει με το μηχανακι και οχι να παρει Ντοβηδες και Εσπαργκαρους κτλ που θα θελουν να φερουν το μηχανακι στα μετρα τους
Αυτοι οτι ηταν να δειξουν το εδειξαν
και δεν προκειται να δουν προκοπη μ αυτους

GIOTIS750
25/09/2019, 20:48
Η ΚΤΜ θα πρεπει να αφησει την εξελιξη αποκλειστικα στον Ντανι και απο κει και περα
να ψαξει για το επομενο σουπερ ταλεντο τυπου Κουαρταραρο(δεν ξερω ποιο ειναι αυτο)
ο οποιος θα ερθει και θα κουμπωσει με το μηχανακι και οχι να παρει Ντοβηδες και Εσπαργκαρους κτλ που θα θελουν να φερουν το μηχανακι στα μετρα τους
Αυτοι οτι ηταν να δειξουν το εδειξαν
και δεν προκειται να δουν προκοπη μ αυτους
Αυτό ακριβώς ο Ντανη από ότι φαίνεται ως τώρα άρχισε δουλειά. Είχαν δηλώσει τότε μετά σενάρια του Μαρκ ότι δεν θέλουν φτάσμενο οδηγό επειδή έχουν φυτώριο και νέο αίμα από την Ακαδημία τους. Έτσι είχαν πει τότε.

Jimmu
25/09/2019, 22:46
Mωρέ συμφωνώ,έτσι είναι όπως τα λέτε, αλλά σκεφτείτε ότι σε αυτή την εκδοχή μπορεί να έχουμε Alex Μarquez στη Ντουκάτι..Υπάρχει φήμη για κάτι τέτοιο πάντως. Χαμούλης θα γινότανε αν ευσταθούσε.

sapila racing
26/09/2019, 12:15
Η KTM δεν μπορεί να βασιστεί μόνο στον Pedrosa για να της εξελίξει τον τάφο που έχει για μηχανάκι κι αυτό γιατί ο Pedrosa είναι οδηγός πολύ ειδικής κατηγορίας.
Ενα κανονικό team που θέλει πρωταγωνιστήσει και σέβεται τον εαυτό του χρειάζεται 2 τοπ οδηγούς για να παει μπροστά.
Αυτό είναι κανόνας δεν το λεω εγω ετσι.
Υπάρχουν βέβαια και οι περιπτώσεις που ο οδηγός είναι ένας αλλά κερδίζει σχεδόν πάντα.

Vstrommer71
26/09/2019, 13:06
Η KTM δεν μπορεί να βασιστεί μόνο στον Pedrosa για να της εξελίξει τον τάφο που έχει για μηχανάκι κι αυτό γιατί ο Pedrosa είναι οδηγός πολύ ειδικής κατηγορίας.

Μάλλον το να ξεκινάς ένα μηχανάκι από το μηδέν εντελώς,με άλλο εντελώς πλαίσιο και αναρτήσεις από τον ανταγωνισμό,και μετα από δύο χρόνια να έχεις ένα pontium και να είσαι πλέον αρκετά κοντά στα Yamaha ΔΕΝ το λες και τάφο.Τι να πεί και η Kawasaki δηλαδή και η Suzuki στο πρώτο πέρασμά της.

Νομίζω για το διάστημα που ξεκίνησε η ΚΤΜ ήδη κρίνεται ως επιτυχημένη.Άλματα έχει κάνει.

Και ο Dani θα κάνει καλή δουλειά.Το μόνο που μένει είναι η έλευση ενός πραγματικά κορυφαίου οδηγού στην ομάδα(Ο Άλιεν δηλαδή εν καιρώ)

sapila racing
26/09/2019, 13:58
Μάλλον το να ξεκινάς ένα μηχανάκι από το μηδέν εντελώς,με άλλο εντελώς πλαίσιο και αναρτήσεις από τον ανταγωνισμό,και μετα από δύο χρόνια να έχεις ένα pontium και να είσαι πλέον αρκετά κοντά στα Yamaha ΔΕΝ το λες και τάφο.Τι να πεί και η Kawasaki δηλαδή και η Suzuki στο πρώτο πέρασμά της.

Νομίζω για το διάστημα που ξεκίνησε η ΚΤΜ ήδη κρίνεται ως επιτυχημένη.Άλματα έχει κάνει.

Και ο Dani θα κάνει καλή δουλειά.Το μόνο που μένει είναι η έλευση ενός πραγματικά κορυφαίου οδηγού στην ομάδα(Ο Άλιεν δηλαδή εν καιρώ)

Xμμμ
Κατ αρχήν δεν είναι 2 χρόνια αλλά 3. Πρώτη φορά έτρεξε Motogp σαν wild card το 2016 και το 2017/18/19 full time.

H Kawasaki ποτέ δεν ασχολήθηκε σοβαρά και τα παράτησε, η Suzuki κατάλαβε οτι το έχει πάρει λάθος το πράγμα με το GSVR και αναθεώρησε.
Παρ όλα αυτά, με λάθος πλαίσιο απο το δίχρονο RGV, είχε 2 podium (2 και 3η θέση) στην 1η της χρονιά με αυτό το μηχανάκι.
Μετά ξεκίνησε νεο project απο την αρχή κι επεστρεψε δριμύτερη, αλλά ακόμα δεν έχει τα αποτελέσματα που θα ήθελε, δικαιολογείται απο το μικρό budget όμως.

Αν θεωρείς οτι ενα podium (σε αγώνα με βροχή κιόλας) στα 3 χρόνια της KTM είναι επιτυχία εγω πάω πάσο.

Επίσης βαλε στην εξίσωση οτι η Ducati με το που εμφανίστηκε στα Motogp στην Ιαπωνία το 2003 ανέβηκε στο βάθρο με τον Capirossi ενώ στην Catalunya κέρδισε πάλι με τον Capirossi.
Την 1η της χρονιά είχε με τον Capirossi και τον Bayliss 2 pole positions, 9 podium και μια νίκη και τερμάτισαν στο πρωτάθλημα στην 4η και 6η θέση.
Αυτό ναι, ειναι επιτυχία.

Και το KTM τουλάχιστον για μένα ειναι ακόμα τάφος δυστυχώς.
Οσο για τον αν και πότε θα παει στην ομάδα τοπ οδηγός, εγώ πιστεύω οτι δεν θα παει κανένας αν δεν το φτιάξουν πρώτα σε ικανοποιητικό επίπεδο.
Ας ανέβει πρώτα στο βάθρο έστω και στην 3η θέση σε στεγνό αγώνα και τότε τα ξαναλέμε. :wave2:

RaGe_Raptor
26/09/2019, 15:13
Xμμμ
Κατ αρχήν δεν είναι 2 χρόνια αλλά 3. Πρώτη φορά έτρεξε Motogp σαν wild card το 2016 και το 2017/18/19 full time.

H Kawasaki ποτέ δεν ασχολήθηκε σοβαρά και τα παράτησε, η Suzuki κατάλαβε οτι το έχει πάρει λάθος το πράγμα με το GSVR και αναθεώρησε.
Παρ όλα αυτά, με λάθος πλαίσιο απο το δίχρονο RGV, είχε 2 podium (2 και 3η θέση) στην 1η της χρονιά με αυτό το μηχανάκι.
Μετά ξεκίνησε νεο project απο την αρχή κι επεστρεψε δριμύτερη, αλλά ακόμα δεν έχει τα αποτελέσματα που θα ήθελε, δικαιολογείται απο το μικρό budget όμως.

Αν θεωρείς οτι ενα podium (σε αγώνα με βροχή κιόλας) στα 3 χρόνια της KTM είναι επιτυχία εγω πάω πάσο.

Επίσης βαλε στην εξίσωση οτι η Ducati με το που εμφανίστηκε στα Motogp στην Ιαπωνία το 2003 ανέβηκε στο βάθρο με τον Capirossi ενώ στην Catalunya κέρδισε πάλι με τον Capirossi.
Την 1η της χρονιά είχε με τον Capirossi και τον Bayliss 2 pole positions, 9 podium και μια νίκη και τερμάτισαν στο πρωτάθλημα στην 4η και 6η θέση.
Αυτό ναι, ειναι επιτυχία.

Και το KTM τουλάχιστον για μένα ειναι ακόμα τάφος δυστυχώς.
Οσο για τον αν και πότε θα παει στην ομάδα τοπ οδηγός, εγώ πιστεύω οτι δεν θα παει κανένας αν δεν το φτιάξουν πρώτα σε ικανοποιητικό επίπεδο.
Ας ανέβει πρώτα στο βάθρο έστω και στην 3η θέση σε στεγνό αγώνα και τότε τα ξαναλέμε. :wave2:

Όταν λες "φτιάξουν", εννοείς πλαίσιο αλουμινίου με ενισχύσεις cf και αναρτήσεις 'ΩΧλινς? :D

sapila racing
26/09/2019, 15:28
Όταν λες "φτιάξουν", εννοείς πλαίσιο αλουμινίου με ενισχύσεις cf και αναρτήσεις 'ΩΧλινς? :D

Μωρε αν καταφέρουν να το φτιάξουν να ανεβαίνει βάθρο και με τους σωλήνες, μεγειά τους με χαρά τους.
Ο καιρός περνάει, το χρήμα ρέει, αλλά αποτελέσματα δεν βλέπουν ακόμα.
Εχουν και κατι οδηγάρες εκει να γυρνάνε γυρω γυρω άσκοπα και πολλές φορές να κοπανάει ο ένας τον άλλον.
Μόνο ο Espargaro αξίζει και το παλεύει κιόλας αλλά τώρα έσπασε κι αυτός το χέρι και του χρόνου παλι με υγεία.

Ο Pedrosa είναι φοβερός οδηγός, ειναι αυτός που ξερουμε και τώρα είναι test rider.
Μπορεί να τους δώσει κατευθύνσεις γιατί ξέρει πως πρέπει να είναι ενα σωστό Motogp μηχανάκι αλλά μέχρι εκεί.
Αν στήσεις μηχανάκι για αναβάτη 56 κιλά ποιός άλλος θα μπορεί να το οδηγήσει σαν αυτόν?

Vstrommer71
26/09/2019, 17:32
Ο Pedrosa είναι φοβερός οδηγός, ειναι αυτός που ξερουμε και τώρα είναι test rider.
Μπορεί να τους δώσει κατευθύνσεις γιατί ξέρει πως πρέπει να είναι ενα σωστό Motogp μηχανάκι αλλά μέχρι εκεί.
Αν στήσεις μηχανάκι για αναβάτη 56 κιλά ποιός άλλος θα μπορεί να το οδηγήσει σαν αυτόν?
Εμ βέβαια,τί να ξέρει ο Pedrosa?
Ξέρουμε εγώ κι εσύ,κι άλλες δεκαπέντε αυθεντίες εδώ στο moto.gr.Πάμε να το σφυρίξουμε στο αυτί του Beirer,που πας ρε καραμήτρο με τον κοντοστούπη 56 κιλά,πώς να στήσει το μηχανακι?

Mεταξύ μας,μην το πάμε στο άλλο άκρο και κάνουμε συζήτηση ταξιτζήδων του στυλ μάθε μπαλίτσα στον άρχοντα.

Το να κρίνουμε εμείς με τις γνώσεις και τις ικανότητές μας αν μπορεί ο Dani να στήσει καλά το μηχανάκι είναι άκυρο.
Χαβαλέ να κάνουμε,αλλά μην πάμε να δώσουμε και συμβουλές για μπάσκετ στον Ομπράντοβιτς.Φιλικά πάντα.:beer:

Jimmu
26/09/2019, 19:14
Δεν είναι θέμα ικανοτήτων που κρίνεται στην προκειμένη περίπτωση αλλά φυσικών μεγεθών.Ο Dani είναι μεγάλο τιμόνι αλλά παραμένει μικροσκοπικός και σε κατηγορία φτερού από πλευράς κιλών.Σίγουρα θα προσφέρει στην εξέλιξη της μηχανής,αλλά ένας επίσης ταλαντούχος οδηγός, πιο κοντά στο μέσο μέγεθος αναβάτη θα βοηθούσε περισσότερο την κατάσταση και είναι λογικό.

husky21
26/09/2019, 20:07
Μπορουν ανετα να πλακωσουν τον Ντανι
στα πιτογυρα και τις πιτσες να βαλει ενα 10κιλο
και ολα καλα:beer:

kostaskk
26/09/2019, 20:16
θεωριτικα το μικροτερο βαρος δεν προσφερει ποιο γρηγορη επιτάχυνση-επιβράδυνση και περισσοτερα περιθώρια για τις αναρτήσεις-λαστοιχα?

ΤάκηςΜπ
26/09/2019, 21:03
θεωριτικα το μικροτερο βαρος δεν προσφερει ποιο γρηγορη επιτάχυνση-επιβράδυνση και περισσοτερα περιθώρια για τις αναρτήσεις-λαστοιχα?

Σίγουρα θα έχουν προσπαθήσει 1002 πράγματα ανά τα χρόνια,αλλά από τότε που τον θυμάμαι ταλαιπωρείται με την πρόσφυση των ελαστικών λόγω βάρους.

RaGe_Raptor
27/09/2019, 13:23
Ωωωωωωωω...... :eek:
410460

sniper
27/09/2019, 13:56
Ωωωωωωωω...... :eek:
410460

Σιγά ρε μην του δώσατε και κ@λο. Τόσα δεν δίνετε στα Τζιπι, θα τα δώσετε στο WSBK;

Αλλά διώξατε τον Χόρχε κι από τότε από το καλό στο καλύτερο. :roflmao:

cityfly
27/09/2019, 14:35
Ωωωωωωωω...... :eek:
410460

Θα ´τανε έξι μηδενικά με υποδιαστολή κάπου ανάμεσα...

slzr
27/09/2019, 15:30
Προσφέραν εξαψήφιο σε (ή για) δύο χρόνια λέει. Και ο Μπάου είπε κάλλιο Χόντα και στο χέρι..... παρά Ντούκο και καρτέρει! :D

sniper
27/09/2019, 15:33
Προσφέραν εξαψήφιο σε (ή για) δύο χρόνια λέει. Και ο Μπάου είπε κάλλιο Χόντα και στο χέρι..... παρά Ντούκο και καρτέρει! :D

1. Δεν το πιστεύουμε.
2. Αυτός ο Ντομενικάλης δεν πιστεύει στο χρήμα, μόνο αγάπη... :tooth:

slzr
27/09/2019, 15:39
1. Δεν το πιστεύουμε.
2. Αυτός ο Ντομενικάλης δεν πιστεύει στο χρήμα, μόνο αγάπη... :tooth:


:roflmao:

DoctoR_k6
27/09/2019, 15:51
Προσφέραν εξαψήφιο σε (ή για) δύο χρόνια λέει. Και ο Μπάου είπε κάλλιο Χόντα και στο χέρι..... παρά Ντούκο και καρτέρει! :D

6 μηδενικα...αρα 7 ψηφιο ποσο για 2 χρονια λογικα.

Kas_Tracer
27/09/2019, 16:14
6 μηδενικά έχει το ένα εκατομμύριο , 6 μηδενικά έχουν και τα 9 εκατομμύρια !

BLiTzER
27/09/2019, 16:15
Και τα 823 εκατομμύρια έχουν 6 μηδενικά. Θεωρώ ότι χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση το θέμα.

Kas_Tracer
27/09/2019, 16:16
Και τα 823 εκατομμύρια έχουν 6 μηδενικά. Θεωρώ ότι χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση το θέμα.

Σωστός

slzr
27/09/2019, 16:21
Πιθανόν να του είπαν κάνα μύριο σύνολο, με την προυπόθεση να πάει καλά την πρώτη χρονιά για να τα πάρει τη δεύτερη. Ε και δεν τα βρήκαν!

RaGe_Raptor
27/09/2019, 19:07
Και τα 823 εκατομμύρια έχουν 6 μηδενικά. Θεωρώ ότι χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση το θέμα.

Και δε μου λες? Πόσα εκατομμύρια ειναι το δισεκατομμύριο? :bawl:

Τεσπα, Χόντα ιτ ιζ, δεν... Του υποσχεθηκαν, λέει, ολοκαίνουργο faster, sharper, racier CBR1000RRRRRRRR. Τα ίδια ειχαν υποσχεθεί και στον συγχωρεμένο τον 69. HRC και τωρα σοβάρεψαν, λέει. Ίδωμεν

lospsi
28/09/2019, 19:13
Τι αγώνας στα WSBK! Μέχρι στιγμής (βλέπω ondemand), χαμούλης...

Kas_Tracer
29/09/2019, 20:10
Εν τω μεταξύ ο Rea δεν φαίνεται να πολυασχολείται με τα μηδενικά του Domenicalli.
Πήρε το 5ο συνεχόμενο ( καλύτερα 1ος στο χωριό?)
και είναι πλέον ο πιο επιτυχημένος αναβάτης στην ιστορία των SBK

sapila racing
02/10/2019, 12:56
Εμ βέβαια,τί να ξέρει ο Pedrosa?
Ξέρουμε εγώ κι εσύ,κι άλλες δεκαπέντε αυθεντίες εδώ στο moto.gr.Πάμε να το σφυρίξουμε στο αυτί του Beirer,που πας ρε καραμήτρο με τον κοντοστούπη 56 κιλά,πώς να στήσει το μηχανακι?

Mεταξύ μας,μην το πάμε στο άλλο άκρο και κάνουμε συζήτηση ταξιτζήδων του στυλ μάθε μπαλίτσα στον άρχοντα.

Το να κρίνουμε εμείς με τις γνώσεις και τις ικανότητές μας αν μπορεί ο Dani να στήσει καλά το μηχανάκι είναι άκυρο.
Χαβαλέ να κάνουμε,αλλά μην πάμε να δώσουμε και συμβουλές για μπάσκετ στον Ομπράντοβιτς.Φιλικά πάντα.:beer:

Aπο αυτά που διαβάζω βλέπω οτι αλλά γράφω εγώ κι άλλα καταλαβαίνεις εσυ.
Δεν πειράζει. :wave2:

Καταλαβαίνω οτι θέλεις να δείς τα ΚΤΜ να πρωταγωνιστούν, κι εγώ το ίδιο!
Ομως δεν θα γίνει στο εγγύς μέλλον, παρτο χαμπάρι.

GIOTIS750
02/10/2019, 18:06
Για την κατεμ που λέτε,για αναρτήσεις δεν τους κόβω να αλλάζουν αλλά για το πλαίσιο σίγουρα θα γίνει καμία αλλαγή προς το πιο φιλικό υπό την εξέλιξη και του Ντανη.

Vstrommer71
03/10/2019, 09:59
Aπο αυτά που διαβάζω βλέπω οτι αλλά γράφω εγώ κι άλλα καταλαβαίνεις εσυ.
Δεν πειράζει. :wave2:

Καταλαβαίνω οτι θέλεις να δείς τα ΚΤΜ να πρωταγωνιστούν, κι εγώ το ίδιο!
Ομως δεν θα γίνει στο εγγύς μέλλον, παρτο χαμπάρι.

Τα είπαμε,τα λαλήσαμε,διαφωνούμε,πάμε παρακάτω.Κερνάω γαλακτομπούρεκο στην πρώτη ευκαιρία.Φουλ πορτοκαλί:lol:

MG-KTiNoS
04/10/2019, 15:38
Εμ βέβαια,τί να ξέρει ο Pedrosa?
Ξέρουμε εγώ κι εσύ,κι άλλες δεκαπέντε αυθεντίες εδώ στο moto.gr.Πάμε να το σφυρίξουμε στο αυτί του Beirer,που πας ρε καραμήτρο με τον κοντοστούπη 56 κιλά,πώς να στήσει το μηχανακι?

Mεταξύ μας,μην το πάμε στο άλλο άκρο και κάνουμε συζήτηση ταξιτζήδων του στυλ μάθε μπαλίτσα στον άρχοντα.

Το να κρίνουμε εμείς με τις γνώσεις και τις ικανότητές μας αν μπορεί ο Dani να στήσει καλά το μηχανάκι είναι άκυρο.
Χαβαλέ να κάνουμε,αλλά μην πάμε να δώσουμε και συμβουλές για μπάσκετ στον Ομπράντοβιτς.Φιλικά πάντα.:beer:

Κάτι τύποι εκεί πέρα στην Ισπανία πάντως λένε ότι τα προβλήματα των χονταίων (Γιώργη)
έχουν τη ρίζα τους στην εποχή του Πεντρόζα και στις μικρές διαστάσεις που έχει τ μηχανάκι καθώς και στο απότομο μπροστινό φρένο.
Λένε ακόμα ότι τα προβλήματα αυτά μπορεί να κρύφτηκαν από τα ταλέντα του Στόνερ και του ΜΜ
αλλά ΟΛΟΙ οι άλλοι αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα έκτοτε.
Ο πρώτος που τα είχε πει φυσικά ήταν ο Νίκι Χέιντεν
Οι ίδιοι τύποι λένε ακόμα ότι η ΚΤΜ θα πρέπει να
είναι πολύ προσεκτική
με την επιλογή του Ντάνι μην πέσει στην ίδια λούμπα.
Δεν γνωρίζω αν τα Ισπανά γράφουν στο ΜΟΤΟ αλλά να είσαι σίγουρος
πως είναι πολύ πιο έγκυροι από πολλούς που διαβάζουμε εμείς εδώ
μια και είναι κοντά στα πράγματα.
:wave2:

husky21
04/10/2019, 16:21
Δλδ η Χοντα απο την εποχη του συγχωρεμενου του Χευντεν το αφησε ετσι ρδελο το μηχανακι
και απλα εψαχνε ταλεντα για να κρυβουν τις αδυναμιες μεχρι σημερα
Οκ πολυ λογικο

MG-KTiNoS
04/10/2019, 17:01
Δλδ η Χοντα απο την εποχη του συγχωρεμενου του Χευντεν το αφησε ετσι ρδελο το μηχανακι
και απλα εψαχνε ταλεντα για να κρυβουν τις αδυναμιες μεχρι σημερα
Οκ πολυ λογικο

Αφού το λες εσύ δεν μπορεί ΚΑΤΙ σκ... θα ξέρεις ! :cool:
https://www.e-motors.info/2019/09/23/lluis-zuniga-la-debacle-di-lorenzo-alla-honda-e-originata-da-pedrosa/

husky21
04/10/2019, 18:08
εγω δεν ειπα τπτ...δικα σου λογια ειναι
εγω απλα σου εδωσα δικιο και εγραψα ποσο λογικο ειναι αυτο που ειπες

Rac3rX
11/10/2019, 14:38
Να και κάτι που δεν περιμέναμε, ο Zarco φαίνεται πως θα αντικαταστήσει τον Nakagami για τους τελευταίους 3 αγώνες της σεζόν ώστε ο 2ος να χειρουργηθεί στον ώμο: https://www.motorsport.com/motogp/news/zarco-lcr-honda-nakagami/4556238/

Άρα προφανώς η Honda τον κοιτάει για την επόμενη μέρα μετά τον Crutchlow ή τον Lorenzo.

husky21
11/10/2019, 14:50
θα δωσει σκληρες μαχες με Χορχε καπου εκει πισω...

Rac3rX
11/10/2019, 14:53
θα δωσει σκληρες μαχες με Χορχε καπου εκει πισω...

Αφού θα είναι πάνω στο RCV του '18 που είναι σαφώς πιο εύκολο, εγώ να πώ την αλήθεια περιμένω ότι θα φλερτάρει με τη 10δα. Ίσως είναι η μόνη του ρεαλιστική ευκαιρία να επιστρέψει στο paddock αυτή, οπότε νομίζω θα δούμε τον παλιό Zarco.

THRESH
11/10/2019, 16:03
Έ ρε γέλιο που έχει να πέσει :lol:

ΟΚΤΑΝΙΟ
11/10/2019, 18:38
Και αυτα που λεγανε οτι θα πληρωθει για το συμβολαιο του κανονικα, αλλα μεχρι τελος χρονιας θα παραμεινει οδηγος της ΚΤΜ?

husky21
11/10/2019, 19:06
Και αυτα που λεγανε οτι θα πληρωθει για το συμβολαιο του κανονικα, αλλα μεχρι τελος χρονιας θα παραμεινει οδηγος της ΚΤΜ?

Μπορει να ειναι Πασοκος διπλοθεσιτης