Σύνδεση

View Full Version : ΝΕΑ MOTO GP ΚΑΙ WSBK ΓΕΝΙΚΑ !!



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55

GIOTIS750
11/09/2018, 17:54
Could a V4 M1 be Valentino Rossi’s silver bullet?
by Mat Oxley on 11th September 2018

Ducati and Honda V4s have won the last 22 MotoGP races, so is it time for Yamaha to ditch its faithful inline-four engine? https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/could-v4-m1-be-valentino-rossi-s-silver-bullet

ΤάκηςΜπ
11/09/2018, 19:27
MotoGP: Dani Pedrosa in SHOCK move to KTM for 2019.
11/09/2018 Ross Mo https://www.morebikes.co.uk/52227/motogp-dani-pedrosa-is-set-to-join-ktms-test-team-in-2019-following-his-retirement-from-racing-this-year/




Dani Pedrosa is set to join KTM’s test team in 2019, following his retirement from racing this year.

Μακάρι να γίνει κάτι τέτοιο.Έχει ψωμί ακόμα ο Pedrosa πιστεύω εγώ,όχι για να κυνηγήσει κάτι σοβαρό,αλλά για να πάει πολύ καλύτερα από όσο πάει τώρα!

Και η ομάδα Zarco Pedrosa νομίζω θα είναι πολύ δυνατή από πολλές απόψεις.

ΟΚΤΑΝΙΟ
11/09/2018, 19:44
Πανε και οι φημες που ηθελαν τη χοντα να "αγοραζει" τη συνταξιοδοτηση του ντανυ

RaGe_Raptor
11/09/2018, 19:51
μπράβο την κατέμ,σοφή κίνηση...

DoctoR_k6
11/09/2018, 22:56
Could a V4 M1 be Valentino Rossi’s silver bullet?
by Mat Oxley on 11th September 2018

Ducati and Honda V4s have won the last 22 MotoGP races, so is it time for Yamaha to ditch its faithful inline-four engine? https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/could-v4-m1-be-valentino-rossi-s-silver-bullet

Ωραίο άρθρο...
Πόσο γελάω με μερικούς όταν διαβάζω τέτοια άρθρα που μας δείχνει πόσα πράγματα δεν ξέρουμε αλλά συνεχίζουμε να γράφουμε την μια μλκια πίσω από την άλλη παίζοντας το γνωστες. Κλάμα...

GIOTIS750
12/09/2018, 12:54
H κατεμ οσο παει φερνει στην ομαδα οδηγους ικανους για καλα αποτελεσματα
και ετσι δυναμωνει την ομαδα και σιγα σιγα αλλα σταθερα θα αρχισει να κανει και τις εμφανισεις της στο βαθρο
και θα κανει και καμια wild card εμφανιση ( λεω εγω τωρα),
προσωπικα πιστευω οτι εκανε πολυ καλα ο Πεντροζα που δεχτηκε την θεση στην κατεμ γιατι ηταν νωρις να βγει απο τωρα στην συνταξη .

GIOTIS750
12/09/2018, 12:58
Could a V4 M1 be Valentino Rossi’s silver bullet?
by Mat Oxley on 11th September 2018

Ducati and Honda V4s have won the last 22 MotoGP races, so is it time for Yamaha to ditch its faithful inline-four engine? https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/could-v4-m1-be-valentino-rossi-s-silver-bullet

Ο Valentino Rossi το είπε τελικά. Μετά την ολοκλήρωση μιας θαυμαστής εβδομάδας την Κυριακή μπροστά από τους θαυμαστές του, ο επτά φορές πρωταθλητής MotoGP αναρωτήθηκε δυνατά: "Η Ducati και η Honda έχουν κινητήρες V4. έχουμε τέσσερις γραμμές - ίσως αυτό είναι το πρόβλημα ... "

Αλλά θα μπορούσε ένα V4 M1 να πάρει πραγματικά τους Rossi και Yamaha πίσω στους νικηφόρους τρόπους τους; Με άλλα λόγια, είναι ένας κινητήρας V4 καλύτερος από έναν inline-four κινητήρα;

Όλα εξαρτώνται από το πώς το βλέπεις. κινητήρες V4 έχουν κερδίσει τα τελευταία 22 αγώνες, αλλά μήπως αυτό αποδειχθεί πέρα ​​από κάθε λογική αμφιβολία ότι ένα V4 είναι το καλύτερο, ή είναι απλά μια περίπτωση της Ducati και η Honda εργάζεται πιο αποτελεσματικά σε εσωτερικά του κινητήρα και ηλεκτρονικά από τη Yamaha;

Οι περισσότεροι μηχανικοί της MotoGP πιστεύουν ότι τα V4 και τα inline fours είναι σαν κούνιες και κυκλικοί κόμβοι: είναι και οι δύο καλύτεροι με κάποιο τρόπο και χειρότεροι σε άλλους. Τα πάντα στον αγώνα είναι ένας συμβιβασμός. Είναι όλα σχετικά με τη μεγιστοποίηση των πλεονεκτημάτων σας και την ελαχιστοποίηση των μειονεκτημάτων σας.

Ένας τετρακύλινδρος κινητήρας είναι πιο συμπαγής, έτσι ώστε οι μηχανικοί του σασί μπορούν να κινηθούν προς τα εμπρός και προς τα πίσω και προς τα πάνω και προς τα κάτω για να βρουν το ιδανικό κέντρο μάζας και ούτω καθεξής. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η M1 της Yamaha ήταν η καλύτερη μοτοσυκλέτα της MotoGP για την τελευταία δεκαετία και το μισό.

Μόνο πριν από μερικά χρόνια, πολλοί αναρωτήθηκαν αν η V4 90 βαθμών, τόσο αγαπημένη της Ducati, είχε την ημέρα της. Ο κινητήρας ήταν πολύ μεγάλος, είπαν, που εξηγούσε τα θλιβερά προβλήματα διευθύνσεως και χειρισμού του Desmosedici, επειδή οι μηχανικοί δεν μπόρεσαν να βάλουν τον κινητήρα στη σωστή θέση. Στη συνέχεια, η Honda αποκάλυψε ότι το RC213V χρησιμοποιεί επίσης ένα vee 90 μοιρών. Η απάντηση και για τα δύο εργοστάσια ήταν να περιστραφεί ο κινητήρας ελαφρώς προς τα πίσω στο πλαίσιο για να δημιουργηθεί περισσότερος χώρος για τους σχεδιαστές σασί για να κάνουν τη δουλειά τους, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το M1 μπορεί να χρησιμοποιήσει περισσότερη γωνιακή ταχύτητα από τους κύριους αντιπάλους του.

Ωστόσο, ένας τετρακύλινδρος κινητήρας είναι ευρύτερος, ο οποίος είναι πιθανώς η μεγαλύτερη αδυναμία του, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη τους τρέχοντες τεχνικούς κανόνες της MotoGP.

Ένας μακρύτερος στροφαλοφόρος άξονας θα κάνει τη μοτοσυκλέτα πιο δύσκολη, παρόλο που οι Yamaha και Suzuki επιδιορθώνουν αυτό το ζήτημα συγκεντρώνοντας μάζα στο κέντρο του στροφάλου γύρω από τους μεσαίους κυλίνδρους.

Το πρόβλημα τώρα είναι ότι το λογισμικό ελέγχου της MotoGP και τα ελαστικά Michelin καθιστούν πιο περίπλοκο από ποτέ να βρει σταθερότητα πέδησης, λαβή, στροφή και έλξη.

Μπορεί να είναι γιατί τα αποτελέσματα της Yamaha έχουν καταρρεύσει μετά την αλλαγή των τεχνικών κανονισμών το 2016; Το 2015, το τελευταίο έτος του λογισμικού εργοστασίων υψηλής τεχνολογίας και των ελαστικών Bridgestone, η Yamaha κέρδισε 11 αγώνες. Στις δύο και μισές εποχές από τότε, η εταιρεία έχει κερδίσει 10 αγώνες.

Από τα μέσα της περασμένης σεζόν, οι Rossi και Maverick Viñales κατηγόρησαν την αποτυχία του M1 να κερδίσει αγώνες με έναν παράγοντα απόδοσης: ρύθμιση λογισμικού

GIOTIS750
12/09/2018, 12:58
Αλλά τον περασμένο μήνα στην Αυστρία, όπου ο Rossi ήρθε σπίτι σε ένα μακρινό έκτο, αναρωτήθηκε, για πρώτη φορά, αν ο ίδιος ο κινητήρας ήταν ο ένοχος.

Ο επόμενος γύρος ήταν διαφορετικός. Ο Rossi και ο Viñales ήταν πολύ γρήγοροι στη βρετανική GP, επειδή το Silverstone είναι ένα κομμάτι χειρισμού, όχι ένα κομμάτι stop-and-go όπως το Red Bull Ring ή το Misano, όπου το μεγάλο πράγμα είναι να πάρει τον κινητήρα και τα ηλεκτρονικά για να βάλει την εξουσία στο όταν εξέρχονται από γωνίες χαμηλής ταχύτητας.

Γιατί οι τρέχοντες τεχνικοί κανόνες άλλαξαν τα πάντα; Για πολλούς λόγους, αλλά σε αυτή τη συγκεκριμένη περίπτωση, θα εξετάσουμε τη σημασία της μάζας και της αδράνειας του στροφαλοφόρου άξονα.

Με σταθερότητα φρεναρίσματος, λαβή, περιστροφή και πρόσφυση, είναι ζωτικής σημασίας η σωστή μάζα και αδράνεια του στροφαλοφόρου άξονα.

Μια βαρύτερη μανιβέλα δίνει καλύτερη πρόσφυση, διότι καταστέλλει τους παλμούς της μηχανής, αλλά η μοτοσικλέτα δεν θα γυρίσει τόσο καλά, επειδή ένα στρόφαλο που περιστρέφεται στις 16.000 σ.α.λ. θέλει να πάει ευθεία, όχι γύρω από μια γωνία. Ένα ελαφρύτερο στρόφαλο κάνει τη μοτοσικλέτα να γυρίζει καλύτερα και να συμπεριφέρεται καλύτερα στα φρένα, αλλά δεν θα προσφέρει μεγάλη έλξη γωνίας-εξόδου.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων τεσσάρων εποχών, τρεις μεγάλοι κατασκευαστές πήραν λάθος μάζα / αδράνεια στροφαλοφόρου άξονα.

Το 2015, η Honda πήγε πολύ ελαφρύ στον στροφαλοφόρο του RC213V, πιθανότατα σε αναζήτηση μεγαλύτερης ταχύτητας, οπότε ο κινητήρας ανέβηκε πολύ γρήγορα, προκαλώντας τροχούς. Επίσης, έκλεισε πολύ γρήγορα σε κλειστό γκάζι, προκαλώντας ολισθηρές γωνίες. Με έναν καλύτερο στροφαλοφόρο άξονα, ίσως ο Marc Márquez θα είχε κερδίσει τον τίτλο (ο οποίος θα έσωζε πολύ κόπο!).

Το Yamaha βρίσκεται σε παρόμοια κατάσταση τώρα, με τον κινητήρα να περιστρέφεται πολύ γρήγορα, προκαλώντας έλξη και συνεπώς προβλήματα επιτάχυνσης.

Η Suzuki είχε παρόμοια προβλήματα τόσο στο 2016 όσο και στο 2017. Το 2016, όταν ο Viñales κέρδισε τον Βρετανικό GP στο GSX-RR, ο στροφαλοφόρος άξονας ήταν ελαφρώς πολύ ελαφρύς, προκαλώντας υπερβολική περιστροφή σε αυστηρότερους αγώνες.

Την περασμένη χρονιά η Suzuki δημιούργησε ένα βαρύτερο στρόφαλο, οπότε η μοτοσικλέτα ήταν ασταθής στα φρένα και δεν γύρισε. Όταν το εργοστάσιο επέτρεψε στην Andrea Iannone να δοκιμάσει τον κινητήρα 2016 κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής μεσαίων καιρών, ο Ιταλός τους είπε ότι θα μπορούσαν να το εγκαταλείψουν εκεί. Η Suzuki δεν είχε παραχωρήσεις πέρυσι, οπότε δεν θα μπορούσε να επανέλθει στον κινητήρα του 2016, καθώς οι επτά κινητήρες ανά αναβάτη σφραγίστηκαν στην αρχή της σεζόν, όπως και οι Honda, Ducati και Yamaha.

Και εδώ είναι η μεγάλη υπόθεση: Τις τελευταίες εποχές η Dorna προσπάθησε πολύ σκληρά για να κάνει το MotoGP πιο κοντά και πιο συναρπαστικό. Οι αναθεωρημένοι τεχνικοί κανόνες του έχουν κάνει θαύματα, δημιουργώντας το πλησιέστερο κορυφαίο 10 (στο Μπρνο) και το πλησιέστερο κορυφαίο 15 (στο Assen) σε 70 χρόνια αγώνων μοτοσικλετών Grand Prix.

Θα μπορούσαν όμως να αλλάξουν οι κανονισμοί για τη στεγανοποίηση των κινητήρων της Dorna για να βελτιώσουν περαιτέρω τον αγώνα; Το σημερινό σύστημα που κάνει τους κορυφαίους κατασκευαστές σφραγίδα όλες τις μηχανές τους στο Κατάρ μπορεί να πάρει ένα εργοστάσιο έξω από τον αγώνα πρωταθλήματος για ολόκληρη την εποχή.

Πέρυσι ήταν η Suzuki. φέτος είναι Yamaha. Αυτό δεν είναι καλό για τους αγώνες, κάτι που δεν είναι καλό για τους οπαδούς, κάτι που δεν είναι καλό για τη Dorna, τις ομάδες και τους χορηγούς τους.

Επί του παρόντος, κάθε μοτοσικλετιστής επιτρέπεται επτά προ-σφραγισμένους κινητήρες για την πλήρη σεζόν 19 αγώνων, ενώ τα μικρότερα εργοστάσια με παραχωρήσεις μπορούν να συνεχίσουν την ανάπτυξη κινητήρα κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος και να χρησιμοποιούν εννέα. Θα μπορούσε η Dorna να βελτιώσει περαιτέρω τους αγώνες, επιτρέποντας στα ηγετικά εργοστάσια να έχουν μία αναβάθμιση κινητήρα ανά εποχή;

"Για μένα, ο περιορισμός των κορυφαίων εργοστασίων σε επτά κινητήρες ανά αναβάτη είναι αρκετός για ένα όριο", λέει ο διευθυντής της ομάδας Suzuki Davide Brivio. "Νομίζω ότι ένας καλός συμβιβασμός θα ήταν μια αναβάθμιση το χρόνο. Κάθε εργοστάσιο κάνει λάθη - πριν από λίγα χρόνια ήταν η Honda, πέρυσι ήταν η Suzuki, φέτος είναι η Yamaha.

"Το μεγάλο ζήτημα είναι ότι τα εργοστάσια πρέπει να κατασκευάσουν και να σφραγίσουν και τους επτά κινητήρες για τον πρώτο αγώνα στα μέσα Μαρτίου, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να παραγγείλουν όλα τα εξαρτήματα του κινητήρα τρεις μήνες νωρίτερα, έτσι ώστε τα εργοστάσια να αποφασίσουν στο τέλος του Νοεμβρίου, μετά τις δοκιμές Jerez. Έτσι πρέπει να λάβετε την απόφασή σας μετά τις δοκιμές στη Χερέθ και την Βαλένθια, που τρέχουν σε ψυχρό δρόμο, ίσως με λίγη βροχή, έτσι ώστε να μην βρίσκονται σε ιδανικές συνθήκες ".


μεταφραση Google

aldel
12/09/2018, 13:23
Μην είναι οι κάμποι, μην είναι τα βουνά;

Κάποιος πρέπει να πει στο Γιατρό να σταματήσει να παριστάνει το μηχανικό δημόσια, η φάση έχει καταντήσει λίγο αστεία και βλάπτει και τη δική του εικόνα, εκτός της yamaha.

Και για να πω κι εγώ την @@ριά μου, το πρόβλημα της yamaha είναι πως τύποι σαν τον Furusawa δεν φυτρώνουν στα δέντρα...

RaGe_Raptor
12/09/2018, 14:19
Μην είναι οι κάμποι, μην είναι τα βουνά;

Κάποιος πρέπει να πει στο Γιατρό να σταματήσει να παριστάνει το μηχανικό δημόσια, η φάση έχει καταντήσει λίγο αστεία και βλάπτει και τη δική του εικόνα, εκτός της yamaha.

Και για να πω κι εγώ την @@ριά μου, το πρόβλημα της yamaha είναι πως τύποι σαν τον Furusawa δεν φυτρώνουν στα δέντρα...

Νομίζω ήρθε η ώρα να του το ανακοινώσεις. Οι συνθήκες ωρίμασαν

GIOTIS750
17/09/2018, 09:34
Ponsson: Απογοήτευση κι αηδία!
Ο Γάλλος κατά της Dorna και των Crutchlow/Miller
Νέα 17/09/2018 - 09:36


O Christophe Ponsson ήταν ο οδηγός που αντικατέστησε τον Tito Rabat στο GP του Misano και δέχτηκε έντονη κριτική από τους περισσότερους.

Ο λόγος ήταν η απειρία του στο Πρωτάθλημα, αν και τελικά δεν τα πήγε και τόσο άσχημα μέσα στην πίστα καταφέρνοντας να πιάσει το 107% του χρόνου του καλύτερου.

Ο Γάλλος είχε υπογράψει συμβόλαιο με την Avintia για τέσσερεις Αγώνες στο MotoGP, ωστόσο η ομάδα ανακοίνωσε τον Jordi Torres για την Aragon.

Ο ίδιος ο Ponsson έβγαλε ανακοίνωση, τα κυριότερα σημεία της μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω:

Έχω στη διάθεσή μου ένα 17σέλιδο συμβόλαιο, το οποίο προβλέπει ότι θ’ αγωνιστώ στη MotoGP στο Misano, στην Aragon, στην Ταϊλάνδη και στην Ιαπωνία, χωρίς κάποια ρήτρα που να μπορεί να με αποκλείσει από τους Αγώνες αυτούς.

Θέλω να τονίσω ότι ακόμα και τώρα, δεν με έχει ενημερώσει κανείς επίσημα ότι δεν θα τηρηθεί αυτό το συμβόλαιο. Μόνο χτες, όταν έκανα προπόνηση με τον Ruben Xaus, το αφεντικό της Avintia τον κάλεσε και του είπε ότι δεν θα είμαι στην Aragon.

Όταν ο Xaus του απάντησε ότι υπάρχει συμβόλαιο, το αφεντικό της ομάδας του είπε ότι η Dorna του επιβάλλει να έχει Ισπανό οδηγό:confused: και ότι ο αποκλεισμός μου εν πολλοίς οφείλεται στους Crutchlow και Miller που παρακίνησαν και τους υπόλοιπους οδηγούς:confused:, ώστε τελικά να μην συμμετάσχω.

Διεκδικώντας τα δικαιώματά μου που προέρχονται από αυτό το συμβόλαιο, το αφεντικό της Avintia είπε στον Ruben ότι η Dorna τον προέτρεψε να μην κάνει τίποτα και ότι ήταν δικό του πρόβλημα και όχι δικό τους:mad:.

Ένας συνδυασμός απογοήτευσης και αηδίας με διακατέχει, σε σημείο του να αναρωτιέμαι αν αξίζει να συνεχίσω ν’ αγωνίζομαι.

Νόμιζα ότι τέτοια πράγματα γίνονται σε μικρούς, ιδιωτικούς Αγώνες. Φαίνεται ότι το MotoGP δεν έχει ωριμάσει... Το απόγευμα, ο Ruben μου είπε ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα κι ότι χάνω τους άλλους τρεις Αγώνες.

Είχαν περάσει πάνω από δυο μήνες που ο Jordi Torres δεν είχε αγωνιστεί και ήταν διαθέσιμος για το Misano. Γιατί, λοιπόν, η Avintia δεν πήρε αυτόν για τον Αγώνα στην Ιταλία;

Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι ποτέ δεν θα δεχόμουν να κάνω έναν και μόνο Αγώνα στο MotoGP. Αν δέχτηκα αυτή την πρόκληση και θυσίασα το Πρωτάθλημα στην Ισπανία, ήταν ακριβώς επειδή θ’ αγωνιζόμουν σε 4 GP.

Μάλιστα η Avintia μου είχε πει ότι, ανάλογα με την πορεία της υγείας του Rabat, ενδεχομένως να έκανα κι έναν 5ο Αγώνα, ή 6ο ή ακόμα και να τελειώσω τη σεζόν στο Πρωτάθλημα.

Δέχτηκα και ήμουν στο GP του Misano γιατί ήξερα ότι μετά θα είχα τουλάχιστον άλλους τρεις Αγώνες για να σημειώσω πρόοδο και ν’ αποδείξω ότι έχω θέση στην κορυφαία κατηγορία.



http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=30336

ΟΚΤΑΝΙΟ
17/09/2018, 17:19
Αν ειναι ετσι οπως τα λεει, μιλαμε για την απολυτη κΣεφτυλα απο τη πορνα

faf
19/09/2018, 13:09
Η Dorna θέλει να επιστρέψει ο Fenati!
Ο Ezpeleta τον θέλει ακόμα και στο Motegi

Μετά τη διεθνή κατακραυγή για την αδιανόητη κίνηση του Romano Fenati επί του Stefano Manzi στον Αγώνα της Moto3 στο Misano, τα πράγματα παίρνουν διαφορετική τροπή.

Ο Ιταλός αναβάτης δέχτηκε ποινή αποκλεισμού για δυο Αγώνες από το Πρωτάθλημα, ενώ απολύθηκε από την Marinelli Snipers κι έχασε τη θέση του στην Forward MV Agusta για το ’19.

Η Ιταλική Ομοσπονδία του αφαίρεσε την αγωνιστική άδεια και υπήρξαν μάλιστα φήμες ότι θα υπάρξει ποινική δίωξη εναντίον του για απόπειρα ανθρωποκτονίας.

Πριν λίγες ώρες έδωσε το παρών στη Γενεύη, στην έδρα της FIM κι έδωσε τη δική του εξήγηση για τα όσα έγιναν στο Misano.

Ο Vito Ippolito, ο Πρόεδρος της FIM, είχε δηλώσει ότι δεν είναι στις προθέσεις του να «σταυρώσει» τον θερμόαιμο Ιταλό, ο οποίος μετά απ’ όλα όσα έγιναν, έλεγε ότι θα σταματήσει την καριέρα του.

Στο τέλος της συνάντησης στα κεντρικά της FIM δεν βγήκε κάποια είδηση, ούτε υπήρξε κάποια επίσημη ενημέρωση.

Σύμφωνα, πάντως, με το «αδελφό» gpone.com, η FIM προτίθεται να χρησιμοποιήσει τον Fenati σε μια καμπάνια για την ανάδειξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της ευγενούς άμιλλας μέσα στην πίστα.

Επιπλέον, ο Carmelo Ezpeleta, ο CEO της Dorna, θέλει να επιστρέψει στους Αγώνες ο Fenati και προς αυτή την κατεύθυνση κινείται! Μάλιστα θα προσπαθήσει να του βρει θέση για το GP Ιαπωνίας.

Στο Motegi θα έχει τελειώσει η ποινή του Ιταλού, όμως τα πράγματα δενθα είναι εύκολα μιας και δεν υπάρχουν θέσεις στην Moto2. Τρόποι όμως να επιστρέψει υπάρχουν...

Το μόνο σίγουρο είναι ότι μια ενδεχόμενη επιστροφή του Romano Fenati στις πίστες θα διχάσει τον κόσμο αλλά και το paddock του Πρωταθλήματος.

Πηγη :http://motograndprix.gr/content.aspx?id=30354


Α ρε Ισπανοι... το γ@μησατε το αθλημα. για αλλη μια φορα...
Κανονισμοι ΓΤΠ...

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
19/09/2018, 15:25
Ναι.Τη δικη του εξηγειση ομως δεν ξερουμε.Του απαφτοσε τη μαμα?Του χερουκλωσε την αδερφη?Του τον ακουμπησε λιγακι την ωρα που κοιμοταν?Δε μπορω να καταλαβω τι ειδους εξηγηση μπορει να δωσε καποιος επαγγελματιας οδηγος γιαυτο το συμβαν.Και βεβαια η ντορνα για αλλη μια φορα θα κανει τα μαγικα της και θα τα φτιαξει ολλα μελι γαλα...

devil's animal
19/09/2018, 17:25
Α ρε Ισπανοι... το γ@μησατε το αθλημα. για αλλη μια φορα...
Κανονισμοι ΓΤΠ...


δλδ αν ηταν Ισπανος και ο ιδιος ο Φενατι, τι θα λεγατε...??:confused:
φωτια και τσεκουρι και ετσι?:lol:

faf
19/09/2018, 18:32
δλδ αν ηταν Ισπανος και ο ιδιος ο Φενατι, τι θα λεγατε...??:confused:
φωτια και τσεκουρι και ετσι?:lol:

Παρεξηγησες...
Το "Ισπανοί " το αναφερω καθαρα για την καταγωγη της Dorna... χωρις υπονοουμενα...

GIOTIS750
27/09/2018, 17:27
Moto2: Fenati incident to end up in court?
MotoGP
MotoGP desk
26 Sep 2018
Public Prosecutor of Rimini pondering a charge of 'private violence'.

MotoGP: Fenati incident to end up in court?
The fallout from Romano Fenati's brake-grabbing incident at Misano continues, with Italian news agency ANSA.it reporting he could now face a charge of 'private violence'.

The Public Prosecutor of Rimini is said to have opened the investigation for the less serious charge, rather than that of 'attempted murder'.

'Private violence' is akin to a motorist cutting up another driver on the road. The use of such a charge for competitors in a motor race would set a very worrying precedent.

https://www.crash.net/motogp/news/906208/1/fenati-incident-end-court

GIOTIS750
27/09/2018, 17:31
Nταξει πηρε ο Μαρκ τηλ ....ολα καλα...

Lorenzo, who stands by his assertion that Marquez's braking triggered the incident, tweeted: "I have received a call from Marquez to check on my condition". The #99 says the reigning champion is honourable for doing so.

https://www.crash.net/motogp/news/906160/1/lorenzo-marc-destroyed-my-race-my-foot-updated

GIOTIS750
27/09/2018, 17:35
Χμμμμμ ΝΟ :nono:

https://www.autosport.com/motogp/news/138956/rossi-unimpressed-with-test-of-2019-engine

ptc
27/09/2018, 18:29
Χμμμμμ ΝΟ :nono:

https://www.autosport.com/motogp/news/138956/rossi-unimpressed-with-test-of-2019-engine

Πραγματικά θα είναι μεγάλο κρίμα να σπαταλήσει τα τελευταία του χρόνια με άχρηστα μηχανάκια.

Προτείνω μεταγραφή έκπληξη στη Ducati. Παίρνει το δέκατο και μετά αποσύρεται. :cool:

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
27/09/2018, 18:32
Πραγματικά θα είναι μεγάλο κρίμα να σπαταλήσει τα τελευταία του χρόνια με άχρηστα μηχανάκια.

Προτείνω μεταγραφή έκπληξη στη Ducati. Παίρνει το δέκατο και μετά αποσύρεται. :cool:

Υπεγραψε αλλα 2 χρονια με τη καταραμενη τη γιαμαχα.Πραγματικα χαντακωνετε...

GIOTIS750
27/09/2018, 19:11
Για το 19 θελω να πιστευω οτι θα το βρει η γιαμαχα και θα ειναι και παλι βαθρο η νικη ,
τωρα με4 εν σειρα με ν4 δεν ξερω παντως δεν πιστευω να μεινουν στα ιδια επιπεδα με φετος.

GIOTIS750
27/09/2018, 19:16
Πραγματικά θα είναι μεγάλο κρίμα να σπαταλήσει τα τελευταία του χρόνια με άχρηστα μηχανάκια.

Προτείνω μεταγραφή έκπληξη στη Ducati. Παίρνει το δέκατο και μετά αποσύρεται. :cool:

δεν φευγει απο την γιαμαχα ξανα ,μακαρι παντως να ειναι ανταγωνιστηκος ο γατρος να γουσταρουμε .

Vstrommer71
27/09/2018, 19:27
δεν φευγει απο την γιαμαχα ξανα ,μακαρι παντως να ειναι ανταγωνιστηκος ο γατρος να γουσταρουμε .

Δεν φεύγει γιατί με την Yamaha θα συνεργαστεί όταν φτιάξει την VR46 TEAM στο motogp.Με πιθανότερο σχήμα να είναι η καινούργια SIC-PETRONAS η μεταβατική λύση,για να έχει slot για την VR46.
Aπλά η έλλειψη ανταγωνιστικότητας στο μηχανάκι τον ξενερώνει κι ο Γιατρός δε είναι τύπος που θα αράξει στο συμβόλαιο για να σέρνεται.Τους έχει βάλει άγριο χέρι και ελπίζουμε να ξυπνήσουν από τον μακροχρόνιο ύπνο της στασιμότητας στην Γιαμάχα.

GIOTIS750
27/09/2018, 19:32
Δεν φεύγει γιατί με την Yamaha θα συνεργαστεί όταν φτιάξει την VR46 TEAM στο motogp.Με πιθανότερο σχήμα να είναι η καινούργια SIC-PETRONAS η μεταβατική λύση,για να έχει slot για την VR46.
Aπλά η έλλειψη ανταγωνιστικότητας στο μηχανάκι τον ξενερώνει κι ο Γιατρός δε είναι τύπος που θα αράξει στο συμβόλαιο για να σέρνεται.Τους έχει βάλει άγριο χέρι και ελπίζουμε να ξυπνήσουν από τον μακροχρόνιο ύπνο της στασιμότητας στην Γιαμάχα.

ετσι ακριβως ,σωστα τα ειπες :beer:

cityfly
27/09/2018, 21:18
...
The use of such a charge for competitors in a motor race would set a very worrying precedent.

https://www.crash.net/motogp/news/906208/1/fenati-incident-end-court

Τι προηγούμενο μπορεί να δημιουργήσει;
Πρώτον μιλάμε για εσκεμμένη, εντελώς πέρα από οτιδήποτε το αγωνιστικό, κίνηση
Και δεύτερον και κυριότερο δεν είναι η πρώτη φορά που θα έχουμε (αν έχουμε) δικαστήριο για κάτι που έγινε σε αγώνα μοτοσυκλέτας.

GIOTIS750
28/09/2018, 09:55
Τι προηγούμενο μπορεί να δημιουργήσει;
Πρώτον μιλάμε για εσκεμμένη, εντελώς πέρα από οτιδήποτε το αγωνιστικό, κίνηση
Και δεύτερον και κυριότερο δεν είναι η πρώτη φορά που θα έχουμε (αν έχουμε) δικαστήριο για κάτι που έγινε σε αγώνα μοτοσυκλέτας.

Mαλλον εννοει οτι θα δημιουργηθει δεδικασμενο με το αποτελεσμα της δικης (εαν πανε)και θα λαμβανεται υποψη σε μελλοντικα ιδια περιστατικα .

Live2ride
28/09/2018, 11:58
Άμα πάνε σε V4 το 2019-20 το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πάνε χαμένες οι χρόνιες μέχρι να παντρέψουν νέο μοτέρ ηλεκτρονικά πλαίσιο κτλ. Κρίμα.

Vice
28/09/2018, 12:19
Ο ιδιος ο Ρόσσι διαβεβαίωσε οτι η Γιαμάχα δεν έχει ιδέα πως να φτιάξει εναν V4. Ακόμα και να είχε, δεν προλαβαίνει να τον φτιάξει για το 2019-2020

devil's animal
28/09/2018, 13:03
μην αγχωνεστε ρε...
θα φερουν τον Φουροσαβα πισω για να τους ξελασπωσει...
:lol::lol:

DoctoR_k6
28/09/2018, 14:02
Ο ιδιος ο Ρόσσι διαβεβαίωσε οτι η Γιαμάχα δεν έχει ιδέα πως να φτιάξει εναν V4. Ακόμα και να είχε, δεν προλαβαίνει να τον φτιάξει για το 2019-2020

Εκανε τετοια δηλωση? Λες να μην ξερουν να φτιαξουν ενα V4 κινητηρα?
Λες να ειναι η πρωτη τους φορα?

Jimmu
28/09/2018, 14:23
Έχει φτιάξει η yamaha ποτέ V?Εκτός από V-max & virago δε νομίζω...οπότε,αν πάνε για V μάλλον θα είναι η πρώτη τους φορά με ότι συνεπάγεται αυτό.

sniper
28/09/2018, 14:28
Έχει φτιάξει η yamaha ποτέ V?Εκτός από V-max & virago δε νομίζω...οπότε,αν πάνε για V μάλλον θα είναι η πρώτη τους φορά με ότι συνεπάγεται αυτό.

Α μάλιστα.... Έχεις και άποψη για μηχανές... Δεν έχει φτιάξει ποτέ η Υamaha V κινητήρα.... :tooth:

Jimmu
28/09/2018, 14:34
Έχει ss μηχανάκι η yamaha με V δλδ?Ποιο?Όσο για το "έχεις και εσύ άποψη για μηχανές" το θεωρώ άστοχο και περιττό μιας και δε νομίζω να γνωριζόμαστε από κάπου...

sniper
28/09/2018, 14:44
Έχει ss μηχανάκι η yamaha με V δλδ?Ποιο?Όσο για το "έχεις και εσύ άποψη για μηχανές" το θεωρώ άστοχο και περιττό μιας και δε νομίζω να γνωριζόμαστε από κάπου...

Γιατί έχει η Honda; Η Υamaha βγάζει V κινητήρες εδώ και καμιά 40+ χρόνια. Ξέχασες τα TRX, TZR, RD κλπ.

GIOTIS750
28/09/2018, 14:49
Επειδή με τα εργοστάσια ποτέ δεν ξέρεις τι
μπορεί να ετοίμαζουν θα δείξη του χρόνου η το 20
αν πάνε V που θα πάνε κάποια στιγμή
εκτός αν βρούνε κάτι με τον εν σειρά και δεν θα χρειάστουνε αλλαγή

Jimmu
28/09/2018, 14:55
To trx δικύλινδρο σε σειρά,rd τo ίδιο(ευτυχώς έχεις εσύ άποψη....)...TZR,....μάλιστα....V.Kάτι πιο "σοβαρό",τύπου RVF,VFR (κάτι τέλος πάντων σαν και αυτά που ΔΕΝ έχει η HONDA...):p

DoctoR_k6
28/09/2018, 15:08
To trx δικύλινδρο σε σειρά,rd τo ίδιο(ευτυχώς έχεις εσύ άποψη....)...TZR,....μάλιστα....V.Kάτι πιο "σοβαρό",τύπου RVF,VFR (κάτι τέλος πάντων σαν και αυτά που ΔΕΝ έχει η HONDA...):p

RD500? To YZR500 δεν ετρεξε ποτε με V4?
Ποσο χρονων ειπαμε οτι εισαι?

sniper
28/09/2018, 15:08
To trx δικύλινδρο σε σειρά,rd τo ίδιο(ευτυχώς έχεις εσύ άποψη....)...TZR,....μάλιστα....V.Kάτι πιο "σοβαρό",τύπου RVF,VFR (κάτι τέλος πάντων σαν και αυτά που ΔΕΝ έχει η HONDA...):p

Το VFR δεν είναι SS. Tα VTR SP είναι αρχαία πλέον. Και τώρα σοβαρά πιστεύεις ότι η Yamaha δεν ξέρει να βγάλει V κινητήρα;

sniper
28/09/2018, 15:12
To trx δικύλινδρο σε σειρά,rd τo ίδιο(ευτυχώς έχεις εσύ άποψη....)...TZR,....μάλιστα....V.Kάτι πιο "σοβαρό",τύπου RVF,VFR (κάτι τέλος πάντων σαν και αυτά που ΔΕΝ έχει η HONDA...):p

Για V φαίνεται από εδώ.


399615

Vice
28/09/2018, 15:20
Εκανε τετοια δηλωση? Λες να μην ξερουν να φτιαξουν ενα V4 κινητηρα?
Λες να ειναι η πρωτη τους φορα?

Τώρα δεν θυμαμαι που το διάβασα. Πάντως ήταν σε ένα από τα κλασικά news sites. Έλεγε οτι η yamaha δεν έχει ιδέα πως να φτιάξει ένα V κινητήρα και ότι τουλάχιστον μέχρι το 2020 δεν πρόκειται να παρουσιαστεί κάτι τέτοιο.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
28/09/2018, 17:17
Τώρα δεν θυμαμαι που το διάβασα. Πάντως ήταν σε ένα από τα κλασικά news sites. Έλεγε οτι η yamaha δεν έχει ιδέα πως να φτιάξει ένα V κινητήρα και ότι τουλάχιστον μέχρι το 2020 δεν πρόκειται να παρουσιαστεί κάτι τέτοιο.

ο ροσεας το ελεγε η το υπεθετε καποιος?

cityfly
28/09/2018, 21:13
Mαλλον εννοει οτι θα δημιουργηθει δεδικασμενο με το αποτελεσμα της δικης (εαν πανε)και θα λαμβανεται υποψη σε μελλοντικα ιδια περιστατικα .

Εγώ πάλι νομίζω ότι ήθελε απλά να γράψει κάτι εντυπωσιακό για τελείωμα.
Ακόμα κι αν πάμε σε δίκη και καταδικαστεί, το «δεδικασμένο» είναι κάτι που δεν ακολουθείται σε όλα τα νομικά συστήματα. Σε μας πχ δεν ισχύει, μπορεί να το χρησιμοποιήσει κάποιος ως επιχείρημα αλλά δεν είναι κάτι που υποχρεωτικά λαμβάνεται υπόψην όπως πχ στην Αμερική (κατά πώς βλέπουμε στις ταινίες τουλάχιστον)

GIOTIS750
29/09/2018, 10:20
Εγώ πάλι νομίζω ότι ήθελε απλά να γράψει κάτι εντυπωσιακό για τελείωμα.
Ακόμα κι αν πάμε σε δίκη και καταδικαστεί, το «δεδικασμένο» είναι κάτι που δεν ακολουθείται σε όλα τα νομικά συστήματα. Σε μας πχ δεν ισχύει, μπορεί να το χρησιμοποιήσει κάποιος ως επιχείρημα αλλά δεν είναι κάτι που υποχρεωτικά λαμβάνεται υπόψην όπως πχ στην Αμερική (κατά πώς βλέπουμε στις ταινίες τουλάχιστον)

Δεν ξερω ακριβως τι εννοει φιλε μου εγω εγραψα τι μπορει να σημαινει τωρα απο Αμερικη δεν ξερω απο την (δικη τον δικαστων ) αναφερεται το δεδικασμενο.

GIOTIS750
29/09/2018, 10:36
v4 yamaha


https://www.motomag.gr/news/istorika-arthra/eptavalvido-v4

slzr:beer:

GIOTIS750
29/09/2018, 12:40
https://youtu.be/04LDsGRB6ps?t=19
https://youtu.be/04LDsGRB6ps?t=19

399627

https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/triumph-moto2-engine-project-debut/#video%20of%20bottom

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
29/09/2018, 16:59
Συνχωρεστε με για την ανοητη ερωτηση.Μπαινει η τραιουμφ σε μοτο 2?Θα τη βλεπουμε στους αγωνες.

husky21
29/09/2018, 17:56
Συνχωρεστε με για την ανοητη ερωτηση.Μπαινει η τραιουμφ σε μοτο 2?Θα τη βλεπουμε στους αγωνες.

Ναι θα προμηθευει με κινητηρες ολες τις ομαδες στην Μοτο2 απο του χρονου
Αντικαθιστα τα μοτερ της Χοντα

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
29/09/2018, 18:16
Ναι θα προμηθευει με κινητηρες ολες τις ομαδες στην Μοτο2 απο του χρονου
Αντικαθιστα τα μοτερ της Χοντα

Γιατι ολοι οι κηνητηρες αυτοι τη στιγμη στη μοτο 2 ειναι χοντα?Δε το καταλαβα.

sek
29/09/2018, 18:42
Γιατι ολοι οι κηνητηρες αυτοι τη στιγμη στη μοτο 2 ειναι χοντα?Δε το καταλαβα.

Ρίξε μια ματιά εδώ (https://www.news.gr/moto/sth-mhhanh/article/222371/anoigei-h-diavoylefsh-gia-kinhthres-sth-moto2.html). Η δημοσίευση είναι το 2015.

Vstrommer71
29/09/2018, 20:33
Ωραίος ήχος βγαίνει από την Αrrow, θα έλεγα. :vroum:

faf
29/09/2018, 21:12
Ωραίος ήχος βγαίνει από την Αrrow, θα έλεγα. :vroum:
:nono:
Αυτος ειναι κλασικος ηχος Triumph...

GIOTIS750
29/09/2018, 22:53
https://youtu.be/9NnHw4_wpys
https://youtu.be/9NnHw4_wpys

Χαμηλωστε την ένταση .....

+Όλες τις μοτό 2 ομάδες του χρόνου με αυτόν τον κινητήρα.



husky21:beer:

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
29/09/2018, 23:30
Ρίξε μια ματιά εδώ (https://www.news.gr/moto/sth-mhhanh/article/222371/anoigei-h-diavoylefsh-gia-kinhthres-sth-moto2.html). Η δημοσίευση είναι το 2015.

Δε το ηξερα.Θα μου αρεσε ομως αυτο που πρωτεινε κτμ.Πολλα εργοστασια.

g_m900
30/09/2018, 05:39
Πωπω σαν παλιος V10 Formula 1 ακουγεται

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
30/09/2018, 07:58
Πωπω σαν παλιος V10 Formula 1 ακουγεται

Το εχω ακουσει 4 φορες.Ειναι κ@υλα

Vice
30/09/2018, 11:04
Μελωδία!!

GIOTIS750
30/09/2018, 17:30
Τρυπαει τυμπανα κανονικα αλλα γουσταρεις τρελα :beer:

Παπασουζας αμα γινοτανε να ξαναγυρισουν τα εργοστασια στην μεσαια κατηγορια θα ηταν πολυ καλο
αλλα .....

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
30/09/2018, 17:35
Τρυπαει τυμπανα κανονικα αλλα γουσταρεις τρελα :beer:

Παπασουζας αμα γινοτανε να ξαναγυρισουν τα εργοστασια στην μεσαια κατηγορια θα ηταν πολυ καλο
αλλα .....

Στη μικρη κατηγορια γινετε το ιδιο?

husky21
30/09/2018, 18:06
στην μικρη υπαρχουν Χοντα και ΚΤΜ

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
30/09/2018, 19:37
στην μικρη υπαρχουν Χοντα και ΚΤΜ

Και η απριλια λεοπαρντ?Ολα μουφα ε???Παει και αυτο το αθλημα.Το ξευτιλησανε.

FotisFz1
04/10/2018, 21:59
Ευκαιρια
αν εχει κανεις cbr 600 για track bike
πεταει ενα πανω και ειναι αρχοντας

https://www.gpone.com/en/2018/10/04/moto2/for-sale-bagnaia-and-oliveiras-honda-engines.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&utm_campaign=gpone.com

GIOTIS750
09/10/2018, 17:09
EXPRESS


MotoGP news: Marc Marquez and Jorge Lorenzo to create Honda ‘pressure cooker’ - EXCLUSIVE

https://www.express.co.uk/sport/othersport/1028977/MotoGP-news-Marc-Marquez-Jorge-Lorenzo-Honda-BT-Sport

Vstrommer71
09/10/2018, 17:21
EXPRESS


MotoGP news: Marc Marquez and Jorge Lorenzo to create Honda ‘pressure cooker’ - EXCLUSIVE

https://www.express.co.uk/sport/othersport/1028977/MotoGP-news-Marc-Marquez-Jorge-Lorenzo-Honda-BT-Sport

Καμμιά κουρτίνα τους περισσεύει εκεί στα pits της Χόνδα?:lol:

GIOTIS750
09/10/2018, 18:24
Καμμιά κουρτίνα τους περισσεύει εκεί στα pits της Χόνδα?:lol:

:lol::beer:

GIOTIS750
09/10/2018, 18:30
https://www.morebikes.co.uk/53134/video-bolt-on-wings-for-your-bike-theyre-here-use-gp-tech-on-the-road/


400006


The wings are available for the current generation of BMW, Honda, Kawasaki, Suzuki, and Yamaha superbikes – although it’s worth noting that each pair of wings creates a different amount of downforce depending on the bike they’re fitted too. On the Honda CBR1000RR you’re looking at just over five lb-ft of downforce at 100mph – and even more as the speed increases.

GIOTIS750
09/10/2018, 18:56
Yamaha have created a whole new electronics operation - called Electronic Control Group - in the wake of their recent MotoGP disasters and installed Michele Gadda at its head.

Gadda has already been tinkering with the M1’s electronics strategies in conjunction with an oppo in Japan and Valentino Rossi believes that it is already paying dividends - plus he is happy that Yamaha have started to put in more effort to close the gap to Honda and Ducati. Motegi will be an indicator of how much they have caught up.


http://www.bikesportnews.com/news/news-detail/motogp-buriram-gossip-rumour-and-intrigue

GIOTIS750
10/10/2018, 20:29
BSB: Ducati V4 race prototype set for Brands demo laps https://www.motorcyclenews.com/sport/british-superbikes/2018/october/bsb-ducati-v4-race-prototype-set-for-brands-demo-laps/

400071

GIOTIS750
10/10/2018, 20:45
400077

https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/ducati/panigale-v4s/2018/

ΤάκηςΜπ
10/10/2018, 21:39
Το'χει τερματίσει η ducati όσον αφορά την μαζική παραγωγή.Καταπληκτικό το v4.Πιστεύω ότι θα'ναι απίστευτο και το v4r.

GIOTIS750
11/10/2018, 17:41
Το'χει τερματίσει η ducati όσον αφορά την μαζική παραγωγή.Καταπληκτικό το v4.Πιστεύω ότι θα'ναι απίστευτο και το v4r.

Του χρονου θα ειναι ανεβασμενο το ενδιαφερον στα σουπερμπαηκ ειμαι πολυ περιεργος να δω πως θα τα παει το ντουκατι αλλα και ο Μπαουτιστα με το ν4 απεναντι στον Ρεη :beer:

GIOTIS750
11/10/2018, 18:16
Verstappen wants to try another racing series
Today, 12:25 , by Matthew Scott

Max Verstappen says Red Bull have forbidden him from riding a MotoGP bike, despite wanting to test the fastest motorcycles. Verstappen has developed a feisty reputation on four wheels, perhaps prompting Red Bull to deem it "too dangerous" for him to try two.

Verstappen is the golden boy at Red Bull, having made his Formula 1 debut for Toro Rosso as a 17-year-old, before stepping up to the senior team just over a year later.

He became F1's youngest race-winner on his Red Bull debut and has added three more victories since.

Verstappen is expected to become Red Bull's team leader next year when Daniel Ricciardo departs for Renault and Pierre Gasly steps up from Toro Rosso.

But Verstappen still won't be given total free reign – his MotoGP wish being turned down perhaps to protect Red Bull's prized talent.

"I have asked the team if I can try a MotoGP bike," he said.

"Red Bull is also a sponsor in MotoGP and I'd love to try one at the Red Bull Ring or somewhere.



"But they say no chance. They said absolutely no. They think it's too dangerous. So that's it."

Verstappen revealed that he had bought a Harley Davidson motorcycle to sate his desire for action on two wheels.


https://www.gpfans.com/en/articles/2959/verstappen-wants-to-try-another-racing-series/


:):):)

faf
11/10/2018, 22:56
400140
:rolleyes::kiss:

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
12/10/2018, 06:32
400140
:rolleyes::kiss:

Πριν τη καταιγιδα,ηρεμια...

GIOTIS750
12/10/2018, 15:01
400140
:rolleyes::kiss:

:):beer:

GIOTIS750
14/10/2018, 14:50
SBK ARGENTINA 2018 MANGA 1 / WSBK ARGENTINA 2018 RACE 1 FULL RACE


https://www.dailymotion.com/video/x6vevwp

2,,,,,


https://www.dailymotion.com/video/x6vga76


british eurosport2 live ( κλειστο adblock)

http://www.sdw-net.me/channels/British-Eurosport2.html

GIOTIS750
14/10/2018, 14:59
400188

GIOTIS750
14/10/2018, 15:15
MotoGP news: Valentino Rossi gives Yamaha warning and V4 engine latest









Rossi finished fourth at the Buriram circuit last weekend.

His team-mate, Maverick Vinales, just pipped him to a podium finish in third.

However, in recent months the M1 bike has been ravaged by technical issues.

Aragon was a disaster despite Rossi performing admirably well in the circumstances.

I would not be happy about one fast lap

Valentino Rossi said

The veteran ace rode from 17th on the grid to eighth in Aragon.

Vinales had a shocker and finished in 10th.

After Yamaha’s surprising result in Thailand, Rossi has told club bigwigs not to rest on their laurels.

“This is unfortunately a risk [that Yamaha thinks it has solved its problems], but it is a losing mentality,” he said.

So many times our engineers are happy if Maverick can make a good time in testing, they say, ‘we got it!’

“If I were a Yamaha engineer, I would analyse the results of the second part of the season and I would not be happy about one fast lap or a front row.”

Rossi claims the grip on the Buriram track surface might have helped improve the M1’s performance.

He added: “On paper this track is not a Yamaha track.

“I expected to suffer a lot more and to be for example stronger in Misano, but in Misano we struggled.

“For me, more than the layout of the track, is different the grip of the asphalt that helped us, more or less.

“If you want to be competitive you have to be strong everywhere because now Ducati and Honda are strong everywhere.

“For me, we miss something but maybe this weekend we improved, we will see in Motegi.”

Rossi demanded last month that the Japanese heavyweights consider switching to a V4 engine layout.

BT Sport pundit James Toseland isn’t convinced that’s going to be feasible though.

“He will certainly be piling the pressure on the engineers - and the research and development department in Yamaha aren’t really pulling the stops out,” Toseland told Express Sport.

Now the top two manufactures - Honda and Ducati - have V4 engines.

“But the Yamaha is still on the inline four.

“There’s talk about that, but to design a whole engine in six months…

“I think they know they need to try something drastic to get back on the pace.

“With the two top manufactures using the configuration, you’ve got to say something is right with it.

“They will have to possibly develop a V4 and get it on track to see if that can make the difference.”

https://www.express.co.uk/sport/othersport/1030081/MotoGP-news-Valentino-Rossi-Yamaha-BT-Sport


slzr:beer:

GIOTIS750
14/10/2018, 15:35
400188


WorldSBK will operate to a three-race format in 2019

The Superbike World Championship will employ a new three-race format next year, starting with the season-opener at Phillip Island.

WorldSBK has employed a two-race format since its inception in 1988, but will now add a sprint race to the mix on Sundays.

The longer races will continue to be split across Saturday and Sunday, and Superpole will still be used to set the grid for the former.

However, the sprint race will set the grid for the latter, instead of the convoluted partial reverse grid which was introduced last year.

“To bring in a third ‘sprint race’ into the WorldSBK format for 2019 is something we have been planning for a long time now, so we are delighted to see the plans coming together,” said WorldSBK Executive Director Daniel Carrera.

“We are committed to bringing exciting races to the fans year on year, and we think the addition of a sprint race will add to the WorldSBK experience.

“We are continuing to work on the final adjustments and hope to bring more details in the near future.”

WorldSBK changed format to move the first race of the weekend onto Saturday afternoons in 2016.

The partial reverse grid that came into effect in 2017 sees the top three finishers from Race 1 reversed and put back to Row 3 for the start of Race 2, with fourth through ninth elevated to first through sixth in the same order.

Full details of the new weekend format are still to be announced.

Phillip Island is set to open the 2019 season on February 22-24, while the penultimate round of the current campaign takes place at the new Circuito San Juan Villicum in Argentina this weekend (October 12-14 local time).

Jonathan Rea wrapped up an unprecedented fourth consecutive world championship last time out.

https://www.speedcafe.com/2018/10/12/three-race-format-for-world-sbk-in-2019/

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
14/10/2018, 20:20
MotoGP news: Valentino Rossi gives Yamaha warning and V4 engine latest









Rossi finished fourth at the Buriram circuit last weekend.

His team-mate, Maverick Vinales, just pipped him to a podium finish in third.

However, in recent months the M1 bike has been ravaged by technical issues.

Aragon was a disaster despite Rossi performing admirably well in the circumstances.

I would not be happy about one fast lap

Valentino Rossi said

The veteran ace rode from 17th on the grid to eighth in Aragon.

Vinales had a shocker and finished in 10th.

After Yamaha’s surprising result in Thailand, Rossi has told club bigwigs not to rest on their laurels.

“This is unfortunately a risk [that Yamaha thinks it has solved its problems], but it is a losing mentality,” he said.

So many times our engineers are happy if Maverick can make a good time in testing, they say, ‘we got it!’

“If I were a Yamaha engineer, I would analyse the results of the second part of the season and I would not be happy about one fast lap or a front row.”

Rossi claims the grip on the Buriram track surface might have helped improve the M1’s performance.

He added: “On paper this track is not a Yamaha track.

“I expected to suffer a lot more and to be for example stronger in Misano, but in Misano we struggled.

“For me, more than the layout of the track, is different the grip of the asphalt that helped us, more or less.

“If you want to be competitive you have to be strong everywhere because now Ducati and Honda are strong everywhere.

“For me, we miss something but maybe this weekend we improved, we will see in Motegi.”

Rossi demanded last month that the Japanese heavyweights consider switching to a V4 engine layout.

BT Sport pundit James Toseland isn’t convinced that’s going to be feasible though.

“He will certainly be piling the pressure on the engineers - and the research and development department in Yamaha aren’t really pulling the stops out,” Toseland told Express Sport.

Now the top two manufactures - Honda and Ducati - have V4 engines.

“But the Yamaha is still on the inline four.

“There’s talk about that, but to design a whole engine in six months…

“I think they know they need to try something drastic to get back on the pace.

“With the two top manufactures using the configuration, you’ve got to say something is right with it.

“They will have to possibly develop a V4 and get it on track to see if that can make the difference.”

https://www.express.co.uk/sport/othersport/1030081/MotoGP-news-Valentino-Rossi-Yamaha-BT-Sport


slzr:beer:

Επειδη δε μου μεταφραζει δε ξερω τι επαθε και ος γνωστον δεν ειμουν καλο καμακι στις αγγλιδες.Ενολοιγης τι λεει για τον ροσσεα?

teogtp
15/10/2018, 01:10
Επειδη δε μου μεταφραζει δε ξερω τι επαθε και ος γνωστον δεν ειμουν καλο καμακι στις αγγλιδες.Ενολοιγης τι λεει για τον ροσσεα?

Ο Ροσις λέει ότι οι μηχανικοί της ομάδας τσουτσουνιζοντε και ότι ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη και απαιτεί από το εργοστάσιο να ξεκινήσουν να σχεδιάσουν και αυτοί έναν v4 επειδή οι υπόλοιποι ανταγωνιστές τους παίζουν τα φώτα .....

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
15/10/2018, 05:38
Ο Ροσις λέει ότι οι μηχανικοί της ομάδας τσουτσουνιζοντε και ότι ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη και απαιτεί από το εργοστάσιο να ξεκινήσουν να σχεδιάσουν και αυτοί έναν v4 επειδή οι υπόλοιποι ανταγωνιστές τους παίζουν τα φώτα .....

Ευχαρηστω φιλε.

Εφτασε ο κομπος στο χτενει ε?Ισως βλεπει τη καριερα του να τελειωνει χωρις το πολυποθητο 10ο.

GIOTIS750
15/10/2018, 12:33
Ο Ροσις λέει ότι οι μηχανικοί της ομάδας τσουτσουνιζοντε και ότι ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη και απαιτεί από το εργοστάσιο να ξεκινήσουν να σχεδιάσουν και αυτοί έναν v4 επειδή οι υπόλοιποι ανταγωνιστές τους παίζουν τα φώτα .....

:beer::beer:

GIOTIS750
15/10/2018, 12:34
Επειδη δε μου μεταφραζει δε ξερω τι επαθε και ος γνωστον δεν ειμουν καλο καμακι στις αγγλιδες.Ενολοιγης τι λεει για τον ροσσεα?

Ειδήσεις του MotoGP: Ο Valentino Rossi δίνει την τελευταία προειδοποίηση στο Yamaha και τον κινητήρα V4









Ο Rossi τερμάτισε τέταρτος στο κύκλωμα Buriram το προηγούμενο Σαββατοκύριακο.

Ο συμπαίκτης του, ο Maverick Vinales, τον έσπασε σε ένα τρίτο στο βάθρο.

Ωστόσο, τους τελευταίους μήνες η μοτοσικλέτα M1 έχει καταστραφεί από τεχνικά ζητήματα.

Η Αραγονία ήταν μια καταστροφή, παρά το γεγονός ότι ο Ρόσι αποδείχθηκε εξαιρετικά καλά στις συνθήκες.

Δεν θα ήμουν χαρούμενος για μια γρήγορη γύρο

Δήλωσε ο Valentino Rossi

Ο βετεράνος άσος οδήγησε από το 17ο στο πλέγμα στο όγδοο στην Αραγονία.

Ο Vinales είχε ένα σοκ και τελείωσε το 10ο.

Μετά το εκπληκτικό αποτέλεσμα της Yamaha στην Ταϊλάνδη, ο Rossi δήλωσε στο club bigwigs ότι δεν θα στηρίξει τις δάφνες τους.

"Αυτό είναι δυστυχώς ένας κίνδυνος [που η Yamaha σκέφτεται ότι έχει λύσει τα προβλήματά της], αλλά είναι μια χαμένη νοοτροπία", είπε.

Τόσες φορές οι μηχανικοί μας είναι ευτυχείς αν ο Maverick μπορεί να κάνει καλό χρόνο στις δοκιμές, λένε, 'το πήραμε!'

"Αν ήμουν μηχανικός της Yamaha, θα αναλύσω τα αποτελέσματα του δεύτερου μέρους της σεζόν και δεν θα ήμουν χαρούμενος για έναν γρήγορο γύρο ή μια πρώτη σειρά".

Ο Rossi ισχυρίζεται ότι η λαβή στην επιφάνεια του Buriram μπορεί να έχει βελτιώσει την απόδοση του M1.

Πρόσθεσε: "Σε χαρτί αυτό το κομμάτι δεν είναι κομμάτι της Yamaha.

"Αναμένω ότι θα υποφέρουν πολύ περισσότερο και θα είναι για παράδειγμα ισχυρότεροι στο Misano, αλλά στο Misano αγωνίσαμε.

"Για μένα, περισσότερο από τη διάταξη της διαδρομής, είναι διαφορετική η λαβή της άσφαλτος που μας βοήθησε, περισσότερο ή λιγότερο.

"Αν θέλετε να είστε ανταγωνιστικοί, πρέπει να είστε ισχυροί παντού γιατί τώρα η Ducati και η Honda είναι ισχυρές παντού.

"Για μένα, χάσαμε κάτι, αλλά ίσως αυτό το Σαββατοκύριακο βελτιώσαμε, θα δούμε στο Motegi."

Ο Rossi ζήτησε τον περασμένο μήνα ότι οι Ιάπωνες βαρέων βαρών θεωρούν τη μετάβαση σε διάταξη V4 κινητήρα.

Ο τεχνικός της BT Sport James Toseland δεν είναι πεπεισμένος ότι θα είναι εφικτός όμως.

"Σίγουρα θα ασκήσει πίεση στους μηχανικούς - και το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της Yamaha δεν τραβάει πραγματικά τις στάσεις", δήλωσε ο Toseland στην Express Sport.

Τώρα οι δύο κορυφαίοι κατασκευαστές - Honda και Ducati - έχουν κινητήρες V4.

"Όμως, το Yamaha βρίσκεται ακόμα στο τετράγωνο.

"Υπάρχει λόγος για αυτό, αλλά για να σχεδιάσετε μια ολόκληρη μηχανή σε έξι μήνες ...

"Νομίζω ότι ξέρουν ότι πρέπει να δοκιμάσουν κάτι δραστικό για να ξαναγυρίσουν στο ρυθμό.

"Με τους δύο κορυφαίους κατασκευαστές που χρησιμοποιούν τη διαμόρφωση, πρέπει να πείτε ότι κάτι είναι σωστό με αυτό.

"Θα πρέπει να αναπτύξουν ένα V4 και να το βγάλουν σε τροχιά για να δουν αν αυτό μπορεί να κάνει τη διαφορά".

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
15/10/2018, 12:49
Θα ηθελα να δω αυτους τους οδηγους να οδηγανε ολοι τις ιδιες μοτοσυκλετες.Οπως το rookies cap.Θα ηθελα πολυ...

GIOTIS750
15/10/2018, 18:50
WSBK champion Rea: I could do better than Cal Crutchlow in MotoGP:evil:

https://www.autosport.com/motogp/news/139400/rea-could-do-better-than-crutchlow-in-motogp

argiris34
15/10/2018, 21:29
WSBK champion Rea: I could do better than Cal Crutchlow in MotoGP:evil:

https://www.autosport.com/motogp/news/139400/rea-could-do-better-than-crutchlow-in-motogp

Κακιουλες, μαλλον για να θρεφουν το mcn αλλα η αληθεια ειναι οτι στο bsb ο crutch δεν ηταν πουθενα αν θυμαμαι καλα

BLiTzER
15/10/2018, 21:33
Ο ένας προτιμά να είναι ο καλύτερος στους τριτοτέταρτους, κι ο άλλος, τριτοτέταρτος στους καλύτερους. Επιλογές. ;)

ΟΚΤΑΝΙΟ
15/10/2018, 21:41
Ο ένας προτιμά να είναι ο καλύτερος στους τριτοτέταρτους, κι ο άλλος, τριτοτέταρτος στους καλύτερους. Επιλογές. ;)

πΣαγμενο. Βρουμ :beer:

GIOTIS750
16/10/2018, 17:35
Career statistics

Cal Crutchlow https://en.wikipedia.org/wiki/Cal_Crutchlow#Career_statistics


Jonathan Rea https://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_Rea#Career_statistics

GIOTIS750
16/10/2018, 17:50
Κακιουλες, μαλλον για να θρεφουν το mcn αλλα η αληθεια ειναι οτι στο bsb ο crutch δεν ηταν πουθενα αν θυμαμαι καλα
Αν και δεν μας εχει συνηθισει σε τετοιες δηλωσεις ο Ρεη δηχνει μια ζηλεια προς τον συμπατριωτη του που εχει και 3 νικες στα μοτο τζιπι και υπαρχουνε αλλοι που τρεχουν χρονια χωρις αποτελεσμα με μηδεν ποντους...
Στα 600 κυβικα ο Κρατσλοου στο βρετανικο και στο παγκοσμιο εχει τιτλο στα 1000 μονο την τελευταια χρονια πριν παει στο παγκοσμιο ηρθε τριτος στο bsb

DoctoR_k6
16/10/2018, 20:16
https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/yamaha-s-sun-rising-again

Ενδιαφέρον άρθρο...
Αν κ πολλοί γνωρίζουν γιατί δεν πάνε τα Yamaha. :lol:

GIOTIS750
16/10/2018, 20:27
https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/yamaha-s-sun-rising-again

Ενδιαφέρον άρθρο...
Αν κ πολλοί γνωρίζουν γιατί δεν πάνε τα Yamaha. :lol:

:beer:

μεταφραση Google
Γνωρίζετε ότι τα πράγματα είναι κακά όταν ένα εργοστάσιο που κάποτε κέρδισε ως δεδομένο γιορτάζει ένα τρίτο και τέταρτο τερματισμό ως «επιστροφή στη φόρμα». Αυτός ακριβώς είναι ο τρόπος με τον οποίο η ομάδα της Movistar Yamaha αντέδρασε στο τόσο κοντά της αλλά πολύ μακριά στο Buriram.

Ο Maverick Viñales τερμάτισε λιγότερο από τα τρία δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον νικητή Marc Márquez, με τον Valentino Rossi μόλις 1,2 δευτερόλεπτα πίσω, αφού σχεδόν έριξε τον συμπαίκτη του στην τελική γωνία.

Είναι αξιοσημείωτο ότι αυτό ήταν το πιο κοντινό και το εργοστάσιο Yamahas ήταν να κερδίσει έναν αγώνα από τον Phillip Island, αυτή τη φορά πέρυσι.

Έτσι ήταν το Buriram ένα φρικτό αποτέλεσμα ή θα συνεχίσει η Yamaha να επιστρέφει στη μορφή κάτω από την καυτή λάμψη των εργοστασιακών αφεντικών στο Motegi αυτό το Σαββατοκύριακο;

Ο Rossi προσπάθησε να απαντήσει σε αυτή την ερώτηση στην Ταϊλάνδη και η πρόβλεψή του δεν ήταν θετική.

«Ελπίζω με όλη μου την καρδιά ότι μπορούμε να είμαστε ισχυροί σε άλλα κομμάτια αλλά δυστυχώς πιστεύω ότι είμαστε γρήγοροι εδώ λόγω των ελαστικών και της διαδρομής», είπε. "Τώρα θα προσπαθήσουμε στο Motegi να καταλάβουμε αν είμαστε καλύτεροι, ή αν ήταν ακριβώς το κομμάτι".

Αυτό ακούγεται σαν ο Ρόσι στο πολιτικό του καλύτερο - σχεδόν σίγουρα ήξερε ήδη την απάντηση στο ερώτημα, αλλά ήταν πολύ έξυπνος για να απαντήσει ο ίδιος. Μια μέρα θα μπορούσε να κάνει έναν εξαιρετικό πρόεδρο της Ιταλίας.

Αλλά γιατί ήταν τόσο δυνατός ο Yamaha στο Buriram αφού ήταν τόσο αδύναμος για τόσο πολύ καιρό;

Περισσότερο:

Είναι ο Márquez και ο Dovizioso ο νέος Schwantz και ο Rainey;
Freddie Spencer: Οι αναβάτες της Yamaha πρέπει να βελτιώσουν τη νοοτροπία
Θα μπορούσε ένα V4 M1 να είναι η ασημένια σφαίρα του Valentino Rossi
Φυσικά, όλα έρχονται κάτω στα ελαστικά. Μετά από τις δοκιμασίες του Preseason στο νεότερο χώρο της MotoGP, η Michelin δημιούργησε συγκεκριμένες πίσω κηλίδες για να αντέξει τη διάταξη του κυκλώματος και τις τροπικές θερμοκρασίες. Τα ελαστικά εμφάνισαν ένα σκληρότερο, ανθεκτικό στη θερμότητα σκελετό, το οποίο χρησιμοποιήθηκε και στο δακτύλιο Red Bull, αλλά με διαφορετικές ενώσεις. Αυτό ήταν το μυστικό της εκπληκτικής ταχύτητας του Yamaha.

«Αυτό το Σαββατοκύριακο είναι επίσης μια έκπληξη για εμάς», είπε ο Rossi. "Μετά την Aragon κάναμε κάποιες μικρές αλλαγές, αλλά η μοτοσυκλέτα είναι πολύ παρόμοια, οπότε ίσως είναι απλώς ένας καλύτερος γάμος μεταξύ του ελαστικού, του M1 και αυτής της διαδρομής".

Οι Michelins είναι το αντίθετο από το Bridgestones, το οποίο χρησιμοποιείται από το MotoGP από το 2009 έως το 2015. Ενώ η μπροστινή κηλίδα της Bridgestone ήταν η καλύτερη Bridgestone, το Michelin είναι το καλύτερο Michelin. Έτσι, η αλλαγή στο οπίσθιο πίσω ελαστικό έκανε όλα διαφορετικά από τα Yamahas: όχι μόνο Viñales και Rossi, αλλά και ο Johann Zarco και ο Hafizh Syahrin, οι οποίοι και οι δύο είχαν τους καλύτερους αγώνες τους σε μερικούς μήνες.

Ο Αυστραλός GP θα μπορούσε να είναι η καλύτερη ευκαιρία. Πέρυσι και οι δύο τελείωσαν στο βάθρο.

"Κάναμε κάποιες αλλαγές στο ισοζύγιο ποδηλάτων, αλλά σίγουρα το πίσω ελαστικό μας βοήθησε πολύ να γυρίσουμε", δήλωσε ο Viñales. "Είναι πολύ περίεργο γιατί στο Aragon δεν μπορούσα να κλίνω το ποδήλατο, αλλά αυτό το σαββατοκύριακο το ισχυρότερο σημείο μας ήταν οι τομείς 2 και 3, όπου όλες οι στροφές γωνιακής ταχύτητας και όπου η μοτοσικλέτα δούλευε σαν κανονική Yamaha".

GIOTIS750
16/10/2018, 20:28
Έτσι, το σκληρότερο πίσω σκελετό έδωσε στο Yamahas περισσότερη λαβή και καλύτερη πρόσφυση, ώστε να μπορέσουν να τελειώσουν τη γωνία με το γκάζι, όπως συμβαίνει και σήμερα, αν και απαλά, χωρίς υπερβολική στροφέα.

Αυτό μπορεί να αποτελέσει έκπληξη για όποιον από εσάς ακολουθεί στενά το MotoGP. Το 2016, η πρώτη σεζόν της Michelin ως επίσημος προμηθευτής ελαστικών, ο Jorge Lorenzo πυροδοτήθηκε, μέχρις ότου η Michelin μεταπηδήσει σε μια σκληρότερη οπίσθια κούρσα κατασκευής μετά την εκτόξευση του Scott Redding κατά τη διάρκεια της πρακτικής της Αργεντινής GP.

"Με τους πρώτους Michelins ήμουν πολύ γρήγορος, ένα δευτερόλεπτο γρηγορότερο από τους άλλους στην δοκιμή preseason," θυμάται ο Lorenzo. "Αλλά τότε μας έδωσαν σκληρότερα ελαστικά και αυτό με έκανε πιο αδύναμο".

Μήπως αυτό προκαλεί σύγχυση ότι οι Viñales και Rossi έτρεξαν μπροστά στην Ταϊλάνδη, χάρη στα σκληρότερα πίσω ελαστικά; Όχι πραγματικά. Το Yamaha είναι ένα ποδήλατο γωνιακής ταχύτητας, το οποίο χρειάζεται εξαιρετική λαβή για να φτάσει γρήγορα. Απαιτεί επομένως μόνο τη σωστή ποσότητα εύκαμπτου σκελετού για να κάνει το ελαστικό να σβήνει μόνο το σωστό ποσό για να παρέχει το βέλτιστο έμπλαστρο επαφής σε πλήρη γεύση. Έτσι είναι πολύ πιθανό το πίσω ελαστικό να είναι πολύ εύκαμπτο ή πολύ άκαμπτο.



Τι μπορεί να περιμένει ο Rossi και ο Viñales στο Motegi αυτό το Σαββατοκύριακο; Το εσωτερικό κύκλωμα της Honda δεν μοιάζει με κύκλωμα Yamaha, επειδή κυριαρχείται από γωνίες stop-and-go που δίνουν προτεραιότητα στην απόδοση φρεναρίσματος και επιτάχυνσης σε σχέση με την ταχύτητα της γωνίας. Και όμως το YZR-M1 λειτούργησε αρκετά καλά στο Motegi κατά τη διάρκεια της εποχής του Bridgestone, κερδίζοντας δύο από τους τρεις τελευταίους αγώνες στα ιαπωνικά ελαστικά. Η Yamaha δεν έχει κερδίσει εκεί από τη μετάβαση στη Michelin. Στην πραγματικότητα, οι δύο τελευταίες εγχώριες κούρσες ήταν καταστροφή. Στο περσινό φετινό ιαπωνικό GP το κορυφαίο Yamaha τελείωσε 29 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή. Το 2016 το κενό στο ξηρό ήταν 19 δευτερόλεπτα, αφού και ο Lorenzo και ο Rossi είχαν καταρρεύσει.

Ακόμα και τώρα η Yamaha δεν μπόρεσε να λύσει την εξίσωση των Michelins και του ενοποιημένου λογισμικού. Το M1 ήταν μόνο ανταγωνιστικό στους πρώτους μήνες της εποχής Michelin / Magneti, όταν κέρδισε πέντε από τους πρώτους επτά αγώνες του 2016, ενώ η Ducati και η Honda σημείωσαν ταχύτητα με το νέο κιτ. Μόλις η Ducati και η Honda βρήκαν τον σωστό δρόμο, η Yamaha συνθλίβτηκε


ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ:beer:

BLiTzER
16/10/2018, 20:34
Ενώ η μπροστινή κηλίδα της Bridgestone ήταν η καλύτερη Bridgestone, το Michelin είναι το καλύτερο Michelin.

Έτσι εξηγούνται όλα.

GIOTIS750
16/10/2018, 20:43
Έτσι εξηγούνται όλα.

:lol::lol::lol:

teogtp
16/10/2018, 23:14
Έτσι εξηγούνται όλα.



:lol:





400257

GIOTIS750
18/10/2018, 14:46
Cal Crutchlow: 'Impossible' to compare my career with Jonathan Rea



Crutchlow initially refused to comment on Rea's opinion, but when pushed further, he quipped: "He would, he'd beat everyone in MotoGP. But we're never going to get to see it, are we?"


https://www.autosport.com/motogp/news/139453/crutchlow-impossible-to-compare-me-with-rea

GIOTIS750
18/10/2018, 14:53
Ducati would be “stupid” not to consider Marquez – Dovizioso



Asked for his take on the rumours, Dovizioso said he would be surprised if Ducati was already thinking so far ahead – but added that the Bologna marque should approach Marquez in due course.

“It’s normal this is the case,” said Dovizioso. “I would be worried if it wasn’t, because I think it’s normal.

“I know there were rumours that Ducati has already made an approach, but I don’t think this is the case, because it wouldn’t be smart on their part. We have still two years ahead of us together and clear objectives.


https://www.motorsport.com/motogp/news/ducati-stupid-consider-marquez-dovizioso/3196937/

BLiTzER
18/10/2018, 17:40
"He would, he'd beat everyone in MotoGP. But we're never going to get to see it, are we?"

Εξαιρετικός όπως πάντα.