PDA

View Full Version : NAKED για 1.91 ύψος



Σελίδες : 1 2 [3] 4 5 6 7

lleonidas
28/10/2018, 20:35
Καλησπέρα!
Τώρα μπορείς να μιλάς πάνω σε κάποια βάση.Η σέλα αλλάζει εύκολα αν τυχόν δε σε ικανοποιεί οπότε δεν είναι σημαντικός λόγος να απορρίψεις κάποια μοτοσυκλέτα.
Η ζελατίνα του tracer σίγουρα θα σε βολέψει περισσότερο σε υψηλότερες ταχύτητες συγκριτικά με το mt που σκέφτεσαι να οδηγήσεις αλλά εκείνο μπορεί να σε κερδίσει με την ευελιξία, το χαμηλότερο βάρος ή τη θέση οδήγησης.
Χωρίς να θέλω να επέμβω στον τρόπο που σκέφτεσαι και στα κριτήριά σου, θεωρώ πως δεν υπάρχει λόγος να σκέφτεσαι την κατανάλωση με τόση λεπτομέρεια!Δύσκολα μια μοτοσυκλέτα αυτών των κυβικών και της ιπποδύναμης θα κάψει λιγότερο από 4-4,5 λίτρα...πόσο λιγότερο να κάψει;!
Εντύπωση μου κάνει και η κατανάλωση του Golf που αναφέρεις...με 120-130 και 6η στο κιβώτιο πετυχαίνεις αυτά τα νούμερα;

karateo
28/10/2018, 21:02
Καλησπέρα!
Τώρα μπορείς να μιλάς πάνω σε κάποια βάση.Η σέλα αλλάζει εύκολα αν τυχόν δε σε ικανοποιεί οπότε δεν είναι σημαντικός λόγος να απορρίψεις κάποια μοτοσυκλέτα.
Η ζελατίνα του tracer σίγουρα θα σε βολέψει περισσότερο σε υψηλότερες ταχύτητες συγκριτικά με το mt που σκέφτεσαι να οδηγήσεις αλλά εκείνο μπορεί να σε κερδίσει με την ευελιξία, το χαμηλότερο βάρος ή τη θέση οδήγησης.
Χωρίς να θέλω να επέμβω στον τρόπο που σκέφτεσαι και στα κριτήριά σου, θεωρώ πως δεν υπάρχει λόγος να σκέφτεσαι την κατανάλωση με τόση λεπτομέρεια!Δύσκολα μια μοτοσυκλέτα αυτών των κυβικών και της ιπποδύναμης θα κάψει λιγότερο από 4-4,5 λίτρα...πόσο λιγότερο να κάψει;!
Εντύπωση μου κάνει και η κατανάλωση του Golf που αναφέρεις...με 120-130 και 6η στο κιβώτιο πετυχαίνεις αυτά τα νούμερα;

όχι 120-130 εξάλλου δε μπορείς να πάς με τόσο στην Κρήτη πάνω απο 5λεπτο.
90-100 στον περισσότερο δρόμο

σκέψου ότι στις 2.000 στροφές με σταθερό γκάζι δουλεύει σαν ατμοσφαιρικό 1400άρι υποθέτω των 100 αλόγων (το τούρμπο δίνει πάνω απο τις 2800 και ο κομπρέσορ δουλεύει με συμπλέκτη μόνο όταν το πιέζεις)

Μα και το tracer τόσο το πήγαινα 90-100 και δεν είδα πουθενά λιγότερο απο 4.3. Πιστεύω ότι φταίει το ανύπαρκτο στρώσιμο. Δε βγαίνουν αλλιώς τα νούμερα του fuelly.
Οι ταχύτητες που κινούμε στο 99% είναι 80-100 οπότε δε νομίζω ότι η ζελατίνα είναι απαραίτητη. Δοκίμασα να τη χαμηλώσω τέρμα στο tracer και είδα διαφορά αλλά όχι κάτι τραγικό. Στο SH έχω μία κοντή μέχρι το στήθος περίπου και δεν έχω πρόβλημα. Ούτε στην αρχή όταν το πήρα που δεν είχα καθόλου.

Το μηχανάκι για μένα είναι κυρίως εργαλείο (67.000 σε 7 χρόνια με 1-2 ταξιδάκια των ~200-300χλμ) που σημαίνει στα πολύ χονδρικά ότι θα δίνω +€150 ευρώ/χρόνο μόνο για τις βενζίνες. Δε το λές πολύ αλλά αν τα προσθέσω όλα μαζί το διασκεδαστικό κομμάτι θα βγεί πολύ ακριβό! Και το λέω επειδή έχω επιλογές (cb500f) με πολύ λιγότερη κατανάλωση με την ίδια διασκέδαση!

Αυτά ψάχνω και την ομορφιά μαζί.

ευελιξία, το χαμηλότερο βάρος ή τη θέση οδήγησης

ΥΓ.
Δε δίνω καθόλου σημασία στο θέμα σέλας γιατί πιστεύω ότι ήταν ανεκπαίδευτος ο ποπός μου επειδή πιεζόταν σε διαφορετικά σημεία!
Δε πιστεύω ότι όσοι κάνουν ταξίδια δεν μπορούν να κάτσουν σε καρέκλα μετά!

karateo
28/10/2018, 21:04
αφου τα θελει ο απαυτος σου.

ακου με 4500 περνεις αμαξαρα!!! :D

δεν είπα παίρνεις
αν και η αντιπροσωπεία με 80.000 ατρακάριστο μου το αγοράζει λέει 7.000 (ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ!)
οπότε δεν έχουν μεγάλες διαφορές απο τα ~8.000 των versys/mt-07 tracer :p

ΤάκηςΜπ
29/10/2018, 00:46
Εφόσον δεν σε βόλεψε το Tracer πολύ χλωμό να σε βολέψει το mt. Οι καταναλώσεις για μένα είναι σωστές(αν όχι ελάχιστα ανεβασμένες λόγω ξεσκισματος). Πραγματικά δεν νομίζω ότι μπορεί να κάψει πολύ λιγότερο χωρίς να πηγαίνεις με σκοπό να κάψεις λίγο, και χάνει και την φάση της η οδήγηση μετά. Η σέλα όπως είπε κι ο Λεωνίδας αλλάζει εύκολα και φθηνά, δεν θα έπρεπε να είναι dealbreaker.

RAMMSTEIN
29/10/2018, 01:42
Εντύπωση μου κάνει και η κατανάλωση του Golf που αναφέρεις...με 120-130 και 6η στο κιβώτιο πετυχαίνεις αυτά τα νούμερα;

Σπρωχνοντας θα εννοει

BLiTzER
29/10/2018, 05:12
Αν έχεις αυτοκίνητο 160 αλόγων και πηγαίνεις με 90 km/h, πούλα και το αμάξι και μείνε με το σκούτερ. Εκτός αν το κάνεις για να παραμένει χαμηλή και η κατανάλωση λαδιού, διότι vag.

To MT με ίδιες ταχύτητες δεν καίει ούτε 4,5 l/100. Just saying. Καταναλώσεις κάτω από 4 l/100 σε μοτοσικλέτα με έστω βασικές επιδόσεις δεν πρόκειται να δεις.

RaGe_Raptor
29/10/2018, 07:02
Αν έχεις αυτοκίνητο 160 αλόγων και πηγαίνεις με 90 km/h, πούλα και το αμάξι και μείνε με το σκούτερ. Εκτός αν το κάνεις για να παραμένει χαμηλή και η κατανάλωση λαδιού, διότι vag.

To MT με ίδιες ταχύτητες δεν καίει ούτε 4,5 l/100. Just saying. Καταναλώσεις κάτω από 4 l/100 σε μοτοσικλέτα με έστω βασικές επιδόσεις δεν πρόκειται να δεις.

:whistle:
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155887&p=2960907&viewfull=1#post2960907

BLiTzER
29/10/2018, 07:03
Honda.

Θεώρησα ότι το "με έστω βασικές επιδόσεις" ήταν πιο κατανοητό. :D Ας το αλλάξουμε σε "με πάνω από 50 άλογα τροχό".

McGyver
29/10/2018, 07:38
:whistle:
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155887&p=2960907&viewfull=1#post2960907


Honda.

Θεώρησα ότι το "με έστω βασικές επιδόσεις" ήταν πιο κατανοητό. :D Ας το αλλάξουμε σε "με πάνω από 50 άλογα τροχό".

Αυτό δε μετράει, είναι αυτοκίνητο (μισό)...

BLiTzER
29/10/2018, 08:06
Αυτό δε μετράει, είναι αυτοκίνητο (μισό)...

Ναι κι αυτό δουλεύει. :p Τέλος πάντων οτιδήποτε κάτω από 4 λ/100 είναι απλά ανέφικτο για μοτοσικλέτα (τα NC εξαιρούνται, το ξεκαθαρίσαμε αυτό ε), εκτός αν την οδηγείς σαν πατίνι. Και τα 5 λ/100 είναι ήδη μια εξαιρετική μέση κατανάλωση για μοτοσικλέτα.

karateo
29/10/2018, 09:01
Σπρωχνοντας θα εννοει

Θα θέλατε. Με σπρώξιμο βγάζω αυτό
https://www.youtube.com/watch?v=HcYewqLodvM

Car: Golf VI TSI 160hp (Stock)
Fuel: EKO 100 octane
Trip: 66km (Round trip. From A to B and back to A.)
Consumption: 4.8l/100km




Αν έχεις αυτοκίνητο 160 αλόγων και πηγαίνεις με 90 km/h, πούλα και το αμάξι και μείνε με το σκούτερ. Εκτός αν το κάνεις για να παραμένει χαμηλή και η κατανάλωση λαδιού, διότι vag.

To MT με ίδιες ταχύτητες δεν καίει ούτε 4,5 l/100. Just saying. Καταναλώσεις κάτω από 4 l/100 σε μοτοσικλέτα με έστω βασικές επιδόσεις δεν πρόκειται να δεις.

Το golf δεν καίει τίποτα. Ή τουλάχιστον στα 10.000 απο την αλλαγή δε βλέπω το δείκτη να έχει πέσει καθόλου. Και ήμουν με το περισσευούμενο λάδι στο χέρι να συμπληρώσω αλλά τίποτα.
Αν και βάζω longlife (αλλαγές κάθε 30.000/2 έτη) το χρόνο κάνω <10.000 και δε θέλω να τα αφήνω μέσα δύο χρόνια.

Με τη λογική σου πρέπει να οδηγάμε ανάλογα τα άλογα που έχουμε?
Στις προσπεράσεις ανεβάζω μέχρι τον κόφτη να νιώσω στις 4.000 το peak του turbo που φτάνει μέχρι κόφτες.
Αλλά με την οικογένεια σε δημόσιο δρόμο να πάω για βόλτα/δουλειά θα πρέπει να τρέχω? Απωθημένα έχετε?


:whistle:
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155887&p=2960907&viewfull=1#post2960907

Μια χαρά κατανάλωση.
Αν και θα έπρεπε με βάση τη λογική κάποιων στη βόλτα να είσαι με τους κόφτες και να επιταχύνεις τέρμα και μετά να πλακώνεσαι στα φρένα συνέχεια :D


Honda.

Θεώρησα ότι το "με έστω βασικές επιδόσεις" ήταν πιο κατανοητό. :D Ας το αλλάξουμε σε "με πάνω από 50 άλογα τροχό".



Δεν έθεσα όριο στα άλογα. Και δε πιστεύω ότι το CB500F δεν κινείται άνετα.
ΟΚ, άλλο τα >70 και άλλο τα 50. Για αυτό και εγώ άφησα στην άκρη το CB.
Μπορεί να νοικιάσω και ένα CB500X να συγκρίνω. :p

BLiTzER
29/10/2018, 09:07
Τα πάντα είναι θέμα απαιτήσεων. Εγώ κρίνω από τη δική μου πλευρά. Εφόσον εσένα, προφανώς, δε σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, μπορείς κάλλιστα να αγοράσεις ένα CB 500, όπως σωστά είπες, ή ένα NC, και να κάνεις ακριβώς αυτό που θες και οικονομικότατα. Άρα έπρεπε εξ αρχής να γράψεις ότι θες μια μοτοσικλέτα με πρώτα κριτήρια την οικονομία και την άνεση, και όλα τα υπόλοιπα σε δεύτερη μοίρα. Οι μοτοσικλέτες ΔΕΝ είναι, συνολικά, πιο οικονομικές από ένα αυτοκίνητο, όμως, να το ξέρεις.

RaGe_Raptor
29/10/2018, 09:13
Μια χαρά κατανάλωση.
Αν και θα έπρεπε με βάση τη λογική κάποιων στη βόλτα να είσαι με τους κόφτες και να επιταχύνεις τέρμα και μετά να πλακώνεσαι στα φρένα συνέχεια :D






Θα ορκιζόμουν ότι με ξέρεις και με τρολλάρεις :bigcry:

karateo
29/10/2018, 09:14
Ναι κι αυτό δουλεύει. :p Τέλος πάντων οτιδήποτε κάτω από 4 λ/100 είναι απλά ανέφικτο για μοτοσικλέτα (τα NC εξαιρούνται, το ξεκαθαρίσαμε αυτό ε), εκτός αν την οδηγείς σαν πατίνι. Και τα 5 λ/100 είναι ήδη μια εξαιρετική μέση κατανάλωση για μοτοσικλέτα.

οκ πές αυτό δεν είναι μοτοσικλέτα!
http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/cb500f_abs

Εμείς στην Ελλάδα τί κάνουμε λάθος?
http://www.fuelly.com/motorcycle/yamaha/mt-07
http://www.fuelly.com/motorcycle/yamaha/mt-07_abs

Μιλάμε για πραγματικές καταναλώσεις χρηστών.

Τέλος πάντων. Τα 4.5 τα θεωρώ λογικά με νορμαλ οδήγηση. Τα 5.0 μπόλικα!
Εσείς είστε παλιοί στο χώρο και έχετε συνηθίσει σε μεγαλύτερες καταναλώσεις το καταλαβαίνω.


Εφόσον δεν σε βόλεψε το Tracer πολύ χλωμό να σε βολέψει το mt. Οι καταναλώσεις για μένα είναι σωστές(αν όχι ελάχιστα ανεβασμένες λόγω ξεσκισματος). Πραγματικά δεν νομίζω ότι μπορεί να κάψει πολύ λιγότερο χωρίς να πηγαίνεις με σκοπό να κάψεις λίγο, και χάνει και την φάση της η οδήγηση μετά. Η σέλα όπως είπε κι ο Λεωνίδας αλλάζει εύκολα και φθηνά, δεν θα έπρεπε να είναι dealbreaker.

Ρε παιδιά, έχω πορεία 20χλμ ευθείες. Πώς οδηγείτε εσείς? Δε βάζετε έκτη με σταθερή ταχύτητα? Στις προσπεράσεις κατεβάζετε τρίτη? Δε μιλάμε για πίστα ούτε πόλη ούτε κόντρα με κάποιον άλλο!

Το tracer μου άφησε αρνητικές εντυπώσεις γιατί πρώτα απο όλα δε μου αρέσει! Τη σέλα δεν την υπολογίζω. Γκάζι έχει άφθονο και με τη γυναίκα που κάναμε μία απόσταση σε επαρχιακό με 100-120 δε τα καταλάβαινε. ΟΚ στο MT-07 που δε θα έχει και τον κουβά πίσω ούτε τη σχάρα που κρατούσε θα της έρθει πολύ άσχημο αλλά για μένα το παίρνω :D

GogosLux
29/10/2018, 09:19
Με οσα γράφεις δεν μπορώ παρά να θυμιθώ σελίδες πριν:



Οποτε για την χρήση που θες, θα πάς στις παρακάτω επιλογές:

1) αμαξι - οπως σου είπαν με το καλημέρα
2) σκούτερ ή μέγκα σκουτερ (θα έγραφα ξανα αμάξι αλλα ειπα να μην το συνεχίσω)
3) (βαρειά) On-Off μιας και δεχεται ανετα top case (άκου κουβά :roflmao::roflmao:) + μιας και είσαι Κρήτη θα πας και σε μια παραλία που ειναι προσβάσιμη απο χώμα μονο


ολοι στο λένε :winka:
....:rolleyes:

ΚΑΙ, αμα ειναι να συγκρίνουμε μηχανάκια (εστω και entry level) με σκούτερ και καταναλώσεις "αστο να πάει άστο ..........." που έλεγε και το άσμα :lol:

karateo
29/10/2018, 09:23
Τα πάντα είναι θέμα απαιτήσεων. Εγώ κρίνω από τη δική μου πλευρά. Εφόσον εσένα, προφανώς, δε σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, μπορείς κάλλιστα να αγοράσεις ένα CB 500, όπως σωστά είπες, ή ένα NC, και να κάνεις ακριβώς αυτό που θες και οικονομικότατα. Άρα έπρεπε εξ αρχής να γράψεις ότι θες μια μοτοσικλέτα με πρώτα κριτήρια την οικονομία και την άνεση, και όλα τα υπόλοιπα σε δεύτερη μοίρα. Οι μοτοσικλέτες ΔΕΝ είναι, συνολικά, πιο οικονομικές από ένα αυτοκίνητο, όμως, να το ξέρεις.

Κοιτούσα τις μεσαίες καταναλώσεις στο fuelly οπότε δε θεώρησα ότι ψάχνω κάτι ιδιαίτερο.
Επειδή δε πιστεύω ότι το mt-07 καταναλώνει τόσο δε το αποκλείω σαν επιλογή.
Νομίζω ότι του έχουν αλλάξει τα φώτα (κόφτες απο τα πρώτα 100χλμ).
Γιατί είπαμε, ήμουν διπλό εθνική 90-100-110 σταθερά. Πραγματικά μπορεί να έκανα και >25χλμ χωρίς να πατήσω φρένο. Ήταν και βράδυ και είχε χάλια ρυθμισμένα φώτα σε σκατόδρομο (Ρέθυμνο-Ηράκλειο). Δεν υπάρχει οικονομικότερη διαδρομή!

Το NC δε μου αρέσει. Οπότε κοιτάω CB και ΜΤ (αν μου βρούν να κάτσω)



Θα ορκιζόμουν ότι με ξέρεις και με τρολλάρεις :bigcry:

Πάντα όρθιος αρχικά.
Απο περιέργεια όμως, σε δημόσιο δρόμο πόσα χιλιόμετρα έχεις με πόσα ατυχήματα? :p

karateo
29/10/2018, 09:26
Με οσα γράφεις δεν μπορώ παρά να θυμιθώ σελίδες πριν:


....:rolleyes:

ΚΑΙ, αμα ειναι να συγκρίνουμε μηχανάκια (εστω και entry level) με σκούτερ και καταναλώσεις "αστο να πάει άστο ..........." που έλεγε και το άσμα :lol:

Δεν κάνω την επιλογή βάση λογικής. Αυτά τα ξέρω.
Είπαμε να το διασκεδάζω και λίγο παραπάνω.

RaGe_Raptor
29/10/2018, 09:28
Κοιτούσα τις μεσαίες καταναλώσεις στο fuelly οπότε δε θεώρησα ότι ψάχνω κάτι ιδιαίτερο.
Επειδή δε πιστεύω ότι το mt-07 καταναλώνει τόσο δε το αποκλείω σαν επιλογή.
Νομίζω ότι του έχουν αλλάξει τα φώτα (κόφτες απο τα πρώτα 100χλμ).
Γιατί είπαμε, ήμουν διπλό εθνική 90-100-110 σταθερά. Πραγματικά μπορεί να έκανα και >25χλμ χωρίς να πατήσω φρένο. Ήταν και βράδυ και είχε χάλια ρυθμισμένα φώτα σε σκατόδρομο (Ρέθυμνο-Ηράκλειο). Δεν υπάρχει οικονομικότερη διαδρομή!

Το NC δε μου αρέσει. Οπότε κοιτάω CB και ΜΤ (αν μου βρούν να κάτσω)




Πάντα όρθιος αρχικά.
Απο περιέργεια όμως, σε δημόσιο δρόμο πόσα χιλιόμετρα έχεις με πόσα ατυχήματα? :p

Πρέπει να είναι πάνω από 200.000χλμ χωρίς κάποιο συμβάν. Μάλλον οφείλεται στο ότι προτιμώ έρημους (σχετικά), ορεινούς και στριφτερους δρόμους και πάντα με καλές καιρικές συνθήκες.

karateo
29/10/2018, 09:42
Πρέπει να είναι πάνω από 200.000χλμ χωρίς κάποιο συμβάν. Μάλλον οφείλεται στο ότι προτιμώ έρημους (σχετικά), ορεινούς και στριφτερους δρόμους και πάντα με καλές καιρικές συνθήκες.

Πάντα τέτοια, απλά ποτέ δε ξέρεις πότε θα έχουν πέσει κοτρόνες επάνω στη στροφή (μου έχει τύχει σε εθνικό δρόμο μάλιστα).
Για αυτό υπάρχουν οι πίστες ;)

Και σίγουρα η σβέλτη οδήγηση δεν ενδείκνυται για τους Ελληνικούς δημόσιους δρόμους πόσο μάλλον της Κρήτης με αποδείξεις!
http://hania.news/2018/01/17/%CE%BA%CF%81%CE%AE%CF%84%CE%B7-287-%CE%BD%CE%B5%CE%BA%CF%81%CE%BF%CE%AF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%85%CE%BC%CE%B1/

BLiTzER
29/10/2018, 09:42
4.4 λ/100 έκαιγε το ΜΤ όταν το έστρωνα... Μπορείς να πιάσεις τέτοιες καταναλώσεις αν οδηγείς οικονομικά, αλλά τότε ποιος ο λόγος να πάρεις ΜΤ; Αυτό σου λέμε όλοι. Το να έχεις ένα αυτοκίνητο 200 αλόγων για να οδηγείς οικονομικά στα 100 χλμ/ώρα, ποιο το νόημα; Πάρε ένα 1000άρι. Δε "στη λέμε". Νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοούμε.

Γενικά, πάντως, μην κοιτάζεις τις καταναλώσεις που αναφέρουν τα διάφορα σχετικά sites. Στο αυτοκίνητό μου το fuelly δίνει 6.7 λ/100 κι εγώ ζορίζομαι να το ρίξω κάτω από 11. :lol:

karateo
29/10/2018, 09:56
4.4 λ/100 έκαιγε το ΜΤ όταν το έστρωνα... Μπορείς να πιάσεις τέτοιες καταναλώσεις αν οδηγείς οικονομικά, αλλά τότε ποιος ο λόγος να πάρεις ΜΤ; Αυτό σου λέμε όλοι. Το να έχεις ένα αυτοκίνητο 200 αλόγων για να οδηγείς οικονομικά στα 100 χλμ/ώρα, ποιο το νόημα; Πάρε ένα 1000άρι. Δε "στη λέμε". Νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοούμε.

Γενικά, πάντως, μην κοιτάζεις τις καταναλώσεις που αναφέρουν τα διάφορα σχετικά sites. Στο αυτοκίνητό μου το fuelly δίνει 6.7 λ/100 κι εγώ ζορίζομαι να το ρίξω κάτω από 11. :lol:

Το νόημα είναι ότι είτε μονός είτε διπλός θα κάνεις μία προσπέραση ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ασφαλέστερα.
Έχουμε και ένα 1.200άρι ατμόσφαιρα 94 αλόγων.

Ε, όταν το παίρνω τις προσπεράσεις τις σκέφτομαι 3 φορές και πάντα λέω, αν είχα το golf τώρα θα την είχα τελειώσει!

Ή φορτώνω το golf 4 άτομα κυριολεκτικά ξεχειλισμένο και πάλι κάνει προσπεράσεις ανετότατα. Για αυτό αγοράζουμε τα άλογα πιστεύω και όχι για να μπαίνω στην πίστα και να κάνω κόντρες.

Το ίδιο και για τη μηχανή. Προφανώς επειδή δεν έχω εμπειρία και τα 50 άλογα του CB θα μου φανούν αρκετά. Ο προβληματισμός προκύπτει απο την ίδια τιμή με το ΜΤ αλλιώς δεν θα υπήρχε σύγκριση. Θα ήταν ξεχωριστές κατηγορίες όπως το CB650F

Το 4.4 του ΜΤ ήταν σε κάποια μεγάλη πόλη?

PaNick67
29/10/2018, 10:12
Αν μου επιτρεπεις να πω αλλη μια φορα την γνωμη μου.
Ειμαι ενας απο αυτους που σου προτειναν να μεινεις με το σκουτερ η να παρεις ενα πιο καινουριο. Ο λογος; Δινεις πιο μεγαλη σημασια στην οικονομια παρα στην χαρα της οδηγησης.

Αντε και το πηρες το ΜΤ. Αντε και καταφερες να καιει 4 λιτ/100 χλμ. Οταν θα χρειαστεις λαστιχα στα 2 χρονια θα συγκρινεις τα 200€ που κοστιζουν με τα 150€ του σκουτερ και θα σου φανουν πολλα Ή τα τακακια λογω δυο δισκων ή τα λαδια κλπ

Φιλε μου η αγορα μοτοσυκλετας δεν γινεται με ορθολογικα κριτηρια, γινεται γιατι γουσταρεις μηχανη, οδηγηση στο βουνο με στροφες, αερα, μυρωδιες και λοιπα τετοια ρομαντικα. Αν κατσουμε να υπολογισουμε τοσο το ενα, τοσο το αλλο χωρις την απολαυση της οδηγησης, δεν αξιζει. Βαλε και την επικινδυνοτητα του πραγματος ( σε σχεση με ενα αμαξι με ζωνες, αεροσακους κλπ ), αστο να παει αστο!

Γνωμη μου ξανα ειναι να μεινεις με αυτο που εχεις και να κοιταξεις για μηχανη οταν θελησεις να γνωρισεις τις απιστευτες διαδρομες που εχει το νησι σου μακρα απο πολεις και κυκλοφοριακο φορτο. :beer:

karateo
29/10/2018, 10:23
Αν μου επιτρεπεις να πω αλλη μια φορα την γνωμη μου.
Ειμαι ενας απο αυτους που σου προτειναν να μεινεις με το σκουτερ η να παρεις ενα πιο καινουριο. Ο λογος; Δινεις πιο μεγαλη σημασια στην οικονομια παρα στην χαρα της οδηγησης.

Αντε και το πηρες το ΜΤ. Αντε και καταφερες να καιει 4 λιτ/100 χλμ. Οταν θα χρειαστεις λαστιχα στα 2 χρονια θα συγκρινεις τα 200€ που κοστιζουν με τα 150€ του σκουτερ και θα σου φανουν πολλα Ή τα τακακια λογω δυο δισκων ή τα λαδια κλπ

Φιλε μου η αγορα μοτοσυκλετας δεν γινεται με ορθολογικα κριτηρια, γινεται γιατι γουσταρεις μηχανη, οδηγηση στο βουνο με στροφες, αερα, μυρωδιες και λοιπα τετοια ρομαντικα. Αν κατσουμε να υπολογισουμε τοσο το ενα, τοσο το αλλο χωρις την απολαυση της οδηγησης, δεν αξιζει. Βαλε και την επικινδυνοτητα του πραγματος ( σε σχεση με ενα αμαξι με ζωνες, αεροσακους κλπ ), αστο να παει αστο!

Γνωμη μου ξανα ειναι να μεινεις με αυτο που εχεις και να κοιταξεις για μηχανη οταν θελησεις να γνωρισεις τις απιστευτες διαδρομες που εχει το νησι σου μακρα απο πολεις και κυκλοφοριακο φορτο. :beer:

εκτιμώ την ωριμότητα και τη σοβαρότητα στην απάντηση σου :)

τα τακάκια δε θα με προβληματίσουν γιατί και στο SH καθυστέρησαν πολύ να τα αλλάξω πρώτη φορά (τα μπροστά στα 30.000χλμ αν θυμάμαι καλά ενώ τα πίσω στα 50.000)
Δεν πατάω φρένα και όταν πατάω είναι μόνο τα μπροστά. Τα πίσω τα έχω για έκτακτη ανάγκη!

Τις διαδρομές πάντως τις απολαμβάνω και τώρα. Άσε που πιο πολύ τις απολαμβάνεις όταν πηγαίνεις χαλαρά απο ότι όταν το σκίζες.

Απλά ισχύει το παρακάτω.

Το παλικάρι ήταν ξεκάθαρο. Επιθυμεί πρωτίστως μία γυμνή μοτοσυκλέτα που να του αρέσει πολύ, η οποία όμως, με κάποιους συμβιβασμούς, θα του επιτρέψει να κάνει αυτά που έκανε με το scooter.

Τον καταλαβαίνω απόλυτα, διότι τα δικά μου κριτήρια ήταν παρόμοια όταν αγόρασα τη δική μου. Ένα SH 300 θα ήταν ορθολογιστικά καλύτερο για τις μετακινήσεις που κάνω, αλλά δεν έχω μετανιώσει επ' ουδενί για την επιλογή μου. Αργότερα, μπορεί να αλλάξω προτεραιότητες, όπως μου συνέβη με τα αυτοκίνητα.

BLiTzER
29/10/2018, 10:39
Σαφώς ένα μεγαλύτερο/δυνατότερο όχημα είναι πάντα ασφαλέστερο. Αν εσύ θες/μπορείς να το συντηρείς μόνο για προσπεράσεις, ποιος είμαι εγώ να κάνω κουμάντο στην τσέπη σου;!

Ναι, βρίσκομαι Αθήνα.

ptc
29/10/2018, 10:43
Στην αρχη σε υπερασπιστηκα και "τα εβαλα" με οσους σου προτειναν αμαξι αλλα τελικα η περιπτωση ειναι οντως ιδιαζουσα.

Θες οικονομια αλλα κοιτας επιδοσεις, δε πατας φρενο αλλα κοιτας να εχει καλα φρενα, κοκ...

Επισης το οτι επιστρεφεις καθε φορα σε αυτο το νημα μου θυμιζει εκεινο το ανεκδοτο (http://soukarat.blogspot.com/2012/03/blog-post_4419.html).


Ελα, πες την αληθεια ... δεν έρχεσαι στο δάσος για το κυνήγι, έτσι;

:D

sniper
29/10/2018, 10:48
Στην αρχη σε υπερασπιστηκα και "τα εβαλα" με οσους σου προτειναν αμαξι αλλα τελικα η περιπτωση ειναι οντως ιδιαζουσα.

Θες οικονομια αλλα κοιτας επιδοσεις, δε πατας φρενο αλλα κοιτας να εχει καλα φρενα, κοκ...

Επισης το οτι επιστρεφεις καθε φορα σε αυτο το νημα μου θυμιζει εκεινο το ανεκδοτο (http://soukarat.blogspot.com/2012/03/blog-post_4419.html).



:D

Μετά εγώ είμαι ο περίεργος ε;

Βαραντέρο λέμε.

buckley
29/10/2018, 10:50
Στην αρχη σε υπερασπιστηκα και "τα εβαλα" με οσους σου προτειναν αμαξι αλλα τελικα η περιπτωση ειναι οντως ιδιαζουσα.

Θες οικονομια αλλα κοιτας επιδοσεις, δε πατας φρενο αλλα κοιτας να εχει καλα φρενα, κοκ...

Επισης το οτι επιστρεφεις καθε φορα σε αυτο το νημα μου θυμιζει εκεινο το ανεκδοτο (http://soukarat.blogspot.com/2012/03/blog-post_4419.html).



:D

Δεν κρύβω ότι του γραψα ένα κατεβατό το πρωί με παραθέσεις, ΥΓ κλπ μπας και νοιώσει τίποτα :bawl: ,αλλά διαβάζοντας το πριν το ποστάρω κατάλαβα ότι ήταν μάταιο.Πράγμα που του συμβούλευα να κάνει κι αυτός ο ίδιος να διαβάζει προσεκτικά τι γράφει πριν τα ανεβάσει...
Το πιθανότερο πάντως να συνεχιστεί το :a022:

telegonos
29/10/2018, 10:53
κατάλαβα ότι ήταν μάταιο

Εδώ και σελίδες το έχουμε καταλάβει οι περισσότεροι.... :lol:

νεοσσός
29/10/2018, 11:02
Στη βόλτα των 430 χιλιομέτρων έβγαλα μέση κατανάλωση 3,6 λίτρα/100 km με το MT-07 κι αυτό διότι στην επιστροφή έκανα μεγάλο κομμάτι σε αυτοκινητόδρομο με 120 km/h και στην αρχή κυνηγούσα τους γρήγορους. Χωρίς αυτά θα ήταν ακόμα χαμηλότερη η κατανάλωση. Αν είχα κάνει τη διαδρομή μόνος μου, θα ήμουν το πολύ στα 3,3 L/100 km, ίσως και στα 3. Οι δικές μου καταναλώσεις είναι χαμηλότερες από του fuelly.

Το MT-07 δεν καίει αν το πας μαλακωσσά, όπως εγώ. Αν το ανοίγεις, πάει και στα 6 L/100 km.

Περιμένω σχόλια, γιατί θα πρέπει να το πουλήσω. :p

BLiTzER
29/10/2018, 11:10
Ξέρεις ήδη γιατί, δε χρειάζεται να στο πούμε. :p

sniper
29/10/2018, 11:14
....

Περιμένω σχόλια, γιατί θα πρέπει να το πουλήσω. :p

To 954 βγάζει από 24χλμ/lt μέχρι και 6χλμ/lt (οκ, βγάζει και άπειρα χλμ/Lt σβηστό στο πάρκινγκ).

Αφού θέλετε οικομονία και τέτοιες ταχύτητες γιατί δεν παίρνετε ένα ηλεκτρικό ποδήλατο;

karateo
29/10/2018, 11:42
Γυρνούσα απο Ηράκλειο πριν απο λίγο με το αμάξι και πέτυχα έναν με CB650F και το πήγαινε 90-110 για 10χλμ που τον είχα απο μπροστά μου.

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!!!!!
Υπάρχουν και άλλοι σαν και εμένα :D :D :D

νεοσσός
29/10/2018, 11:44
Αφού θέλετε οικομονία και τέτοιες ταχύτητες γιατί δεν παίρνετε ένα ηλεκτρικό ποδήλατο;
Κάνω πολλά χιλιόμετρα με ποδήλατο, αλλά οικονομικά δε συμφέρει. Για μια διαδρομή π.χ. Αθήνα-Χαλκίδα, πιο φθηνή σου βγαίνει η βενζίνη με το MT-07, παρά το φαγητό που χρειάζεσαι για να αναπληρώσεις τη χαμένη ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά. Γι' αυτό πήρα το MT. M-T περιμένατε; :p

karateo
29/10/2018, 11:49
Στη βόλτα των 430 χιλιομέτρων έβγαλα μέση κατανάλωση 3,6 λίτρα/100 km με το MT-07 κι αυτό διότι στην επιστροφή έκανα μεγάλο κομμάτι σε αυτοκινητόδρομο με 120 km/h και στην αρχή κυνηγούσα τους γρήγορους. Χωρίς αυτά θα ήταν ακόμα χαμηλότερη η κατανάλωση. Αν είχα κάνει τη διαδρομή μόνος μου, θα ήμουν το πολύ στα 3,3 L/100 km, ίσως και στα 3. Οι δικές μου καταναλώσεις είναι χαμηλότερες από του fuelly.

Το MT-07 δεν καίει αν το πας μαλακωσσά, όπως εγώ. Αν το ανοίγεις, πάει και στα 6 L/100 km.

Περιμένω σχόλια, γιατί θα πρέπει να το πουλήσω. :p

Σε ευχαριστώ!

Οπότε όντως δεν καίει.
Πάρα πολύ καλά νούμερα.

RAMMSTEIN
29/10/2018, 11:50
400664

karateo
29/10/2018, 11:52
Σαφώς ένα μεγαλύτερο/δυνατότερο όχημα είναι πάντα ασφαλέστερο. Αν εσύ θες/μπορείς να το συντηρείς μόνο για προσπεράσεις, ποιος είμαι εγώ να κάνω κουμάντο στην τσέπη σου;!

Ναι, βρίσκομαι Αθήνα.

Σκέψου να ήσουν επαρχία χωρίς φανάρια και σχεδόν χωρίς να χρειάζεται να πατάς καθόλου φρένο.
Με επιβεβαίωσε και ο συμφορουμίτης για τις καταναλώσεις οπότε μένει σαν επιλογή.

Επειδή δε το βλέπω να το φέρνουν μπορεί να βρώ το παραπάνω μεταχειρισμένο και να τον κεράσω τον ιδιοκτήτη ένα καφέ αν έχει χρόνο να κάτσω τουλάχιστον να το δώ.

Έχω κλείσει στο ΜΤ-07 στα χαρτιά. Μένει να κάτσω :)

Sapadak
29/10/2018, 11:52
Μόνο εμένα μου φαίνεται περιέργο που βλέπω τον τίτλο του θέματος και τον μπλιτζ να σχολιάζει? :lol:

karateo
29/10/2018, 11:53
400664

Χωρίς παρεξήγηση θα γλυτώσεις τα τσουρέκια και θα παράγεις και κάτι
http://www.ftiaxto.gr/mathe/pleximo/

BLiTzER
29/10/2018, 11:54
Μόνο εμένα μου φαίνεται περιέργο που βλέπω τον τίτλο του θέματος και τον μπλιτζ να σχολιάζει? :lol:

:lol: :lol:

Ακόμα καλύτερο είναι ότι προσπαθώ να τον πείσω να ΜΗΝ πάρει ΜΤ.






Αν και είναι η καλύτερη επιλογή που μπορεί να κάνει στην κατηγορία. :smokin:

Sapadak
29/10/2018, 11:57
:lol: :lol:

Τώρα μένει να σχολιάσει και ο σναϊπερ, να κλείσει το καρέ


Οh wait.... :lol:

ptc
29/10/2018, 12:08
Μόνο εμένα μου φαίνεται περιέργο που βλέπω τον τίτλο του θέματος και τον μπλιτζ να σχολιάζει? :lol:

:lol:

Εδώ που τα λέμε, αν είσαι μικροκαμωμένος και νιώθεις άνετα πάνω σε μια μηχανή, τότε ξέρεις ότι δε θα βολεύει για ψηλούς το συγκεκριμένο...

νεοσσός
29/10/2018, 12:10
Σε ευχαριστώ!

Οπότε όντως δεν καίει.
Πάρα πολύ καλά νούμερα.
Αν κινείσαι σε επαρχιακό δρόμο με 70 km/h θα είσαι στα 3 L/100 km. Στα 130 km/h, θα είσαι τουλάχιστον στα 4,5 L/km. Στο στρώσιμο καίει λίγο παραπάνω.

Αλλά, όπως κατάλαβες, ανήκω σε ειδική κατηγορία μοτοσυκλετιστών. Όταν είχα πάει για το πρώτο service, ο μηχανικός με ρωτούσε αν πατάω ποτέ φρένο, διότι τα τακάκια ήταν απάτητα και δεν μπορούσε να τα ελέγξει. Μου κορνάρουν στο δρόμο οι γιαγιάδες κλπ.

Φήμες λένε ότι όταν έδειξα ενδιαφέρον να το αλλάξω με το MT-09, η αντιπροσωπεία αρνήθηκε γιατί θα χαλούσα το image του στο αγοραστικό κοινό.

BLiTzER
29/10/2018, 12:49
Όταν είχα πάει για το πρώτο service, ο μηχανικός με ρωτούσε αν πατάω ποτέ φρένο, διότι τα τακάκια ήταν απάτητα και δεν μπορούσε να τα ελέγξει.

Είναι αλήθεια αυτό. Όταν θέλει να σταματήσει, απλά βάζει τα πόδια κάτω.

νεοσσός
29/10/2018, 13:01
Όχι πόδια κάτω. Στριμώχνω τη σαγιονάρα ανάμεσα στο αμορτσέρ και το πίσω λάστιχο. Απλά κάθε εβδομάδα αλλάζω την αριστερή σαγιονάρα ή της κάνω αναγόμωση στη σόλα.

BLiTzER
29/10/2018, 13:03
Εννοούσα ότι δε χρειάζεται να φρενάρεις, αφού είσαι ήδη (σαν) σταματημένος. :lol: Αλλά καλό κι αυτό!

buckley
29/10/2018, 13:08
Όχι πόδια κάτω. Στριμώχνω τη σαγιονάρα ανάμεσα στο αμορτσέρ και το πίσω λάστιχο. Απλά κάθε εβδομάδα αλλάζω την αριστερή σαγιονάρα ή της κάνω αναγόμωση στη σόλα.

Νέος σόρρυ, τον Ohm τον έχεις σόι ?, έστω και εξ αγχιστείας :hmm:

sniper
29/10/2018, 13:11
Αν κινείσαι σε επαρχιακό δρόμο με 70 km/h θα είσαι στα 3 L/100 km. Στα 130 km/h, θα είσαι τουλάχιστον στα 4,5 L/km. Στο στρώσιμο καίει λίγο παραπάνω.

Αλλά, όπως κατάλαβες, ανήκω σε ειδική κατηγορία μοτοσυκλετιστών. Όταν είχα πάει για το πρώτο service, ο μηχανικός με ρωτούσε αν πατάω ποτέ φρένο, διότι τα τακάκια ήταν απάτητα και δεν μπορούσε να τα ελέγξει. Μου κορνάρουν στο δρόμο οι γιαγιάδες κλπ.

Φήμες λένε ότι όταν έδειξα ενδιαφέρον να το αλλάξω με το MT-09, η αντιπροσωπεία αρνήθηκε γιατί θα χαλούσα το image του στο αγοραστικό κοινό.

ΟΚ, νομίζω με busa θα καις λιγότερο. Χωρίς πλάκα.

buckley
29/10/2018, 13:12
ΟΚ, νομίζω με busa θα καις λιγότερο. Χωρίς πλάκα.

Στο busa σβήσε το a :bawl:

sniper
29/10/2018, 13:17
Στο busa σβήσε το a :bawl:

Αν πηγαίνεις με 70, τότε και το σκούτερ ή το παπί πολύ είναι, και τα ζορίζεις κιόλας.
Αν θες λοιπόν μηχανή που να μπορεί να ανοίξει, στιγμιαία για καμια προσπέραση, προς θεού, δεν μπαίνουμε σε πίστες για κόντρες :plaf:τότε το Busa καίει λιγότερο από το ΜΤ.

Εντάξει, στα 2 χρόνια θα θες ~300€ για λάστιχα αλλά θα έχεις κάνει απόσβεση από τα καύσιμα.


Τι κάθομαι και γράφω....

νεοσσός
29/10/2018, 13:18
Νέος σόρρυ, τον Ohm τον έχεις σόι ?, έστω και εξ αγχιστείας :hmm:
I = V/R ;

buckley
29/10/2018, 13:22
Αν πηγαίνεις με 70, τότε και το σκούτερ ή το παπί πολύ είναι, και τα ζορίζεις κιόλας.
Αν θες λοιπόν μηχανή που να μπορεί να ανοίξει, στιγμιαία για καμια προσπέραση, προς θεού, δεν μπαίνουμε σε πίστες για κόντρες :plaf:τότε το Busa καίει λιγότερο από το ΜΤ.

Εντάξει, στα 2 χρόνια θα θες ~300€ για λάστιχα αλλά θα έχεις κάνει απόσβεση από τα καύσιμα.


Τι κάθομαι και γράφω....

Ποια λάστιχα ρε ,10 χρόνια θα αντέξουν έτσι, θα τους βάζουμε και χαρτόνι μπρος όταν γυρνάει ο ήλιος τ' απόγευμα :bawl:

sniper
29/10/2018, 13:23
Ποια λάστιχα ρε ,10 χρόνια θα αντέξουν έτσι, θα τους βάζουμε και χαρτόνι μπρος όταν γυρνάει ο ήλιος τ' απόγευμα :bawl:

Μιλάμε για ελαστικά μηχανών, οι μοτό που καβαλάς έχουν λάστιχα από Seat 124. Μην μπερδεύεσαι.

buckley
29/10/2018, 13:25
I = V/R ;


Όχι δεν κατάλαβες Ohm = Oh my
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=oh%20my

buckley
29/10/2018, 13:28
Μιλάμε για ελαστικά μηχανών, οι μοτό που καβαλάς έχουν λάστιχα από Seat 124. Μην μπερδεύεσαι.

124 ναι, το seat λάθος :p
https://www.elastika-online.gr/elastika-Ceat

νεοσσός
29/10/2018, 13:30
ΟΚ, νομίζω με busa θα καις λιγότερο. Χωρίς πλάκα.
Λιγότερο καις σε μεγαλύτερες ταχύτητες, όπου το αεροδυναμικό σχήμα και το full fairing κάνουν θαύματα. Το έχω ψάξει, αλλιώς θα είχα πάρει busa.

RaGe_Raptor
29/10/2018, 15:05
Πάντα τέτοια, απλά ποτέ δε ξέρεις πότε θα έχουν πέσει κοτρόνες επάνω στη στροφή (μου έχει τύχει σε εθνικό δρόμο μάλιστα).
Για αυτό υπάρχουν οι πίστες ;)

Και σίγουρα η σβέλτη οδήγηση δεν ενδείκνυται για τους Ελληνικούς δημόσιους δρόμους πόσο μάλλον της Κρήτης με αποδείξεις!
http://hania.news/2018/01/17/%CE%BA%CF%81%CE%AE%CF%84%CE%B7-287-%CE%BD%CE%B5%CE%BA%CF%81%CE%BF%CE%AF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%85%CE%BC%CE%B1/

thanks , captain obvious...:p

ΤάκηςΜπ
29/10/2018, 15:07
Ρε παιδιά, έχω πορεία 20χλμ ευθείες. Πώς οδηγείτε εσείς? Δε βάζετε έκτη με σταθερή ταχύτητα? Στις προσπεράσεις κατεβάζετε τρίτη? Δε μιλάμε για πίστα ούτε πόλη ούτε κόντρα με κάποιον άλλο!

Το tracer μου άφησε αρνητικές εντυπώσεις γιατί πρώτα απο όλα δε μου αρέσει! Τη σέλα δεν την υπολογίζω. Γκάζι έχει άφθονο και με τη γυναίκα που κάναμε μία απόσταση σε επαρχιακό με 100-120 δε τα καταλάβαινε. ΟΚ στο MT-07 που δε θα έχει και τον κουβά πίσω ούτε τη σχάρα που κρατούσε θα της έρθει πολύ άσχημο αλλά για μένα το παίρνω :D

Εννοείται ρε συ, στην ευθεία βάλε 6η και πήγαινε με 3κ στροφές, δεν αντιλέγω καθόλου, απλά τις εθνικές της Κρήτης δεν τις λες και εθνικές που μπορείς να κάνεις οικονομία καυσίμου εύκολα, θέλεις στροφές(κινητήρα) για προσπεράσεις, στροφές, ανηφόρες, οπότε απλά λέω ότι τα 5λ/100χλμ θα πρέπει να τα θεωρείς ρεαλιστικοτατο νούμερο, είναι άλλωστε απίστευτα χαμηλή κατανάλωση για μηχανή τέτοιων επιδόσεων.

ΥΓ:Πώς γίνεται να μην πατάς φρένο στο σκούτερ; έχει engine brake; το πίσω φρένο χρειάζεται φουλ να ξέρεις...

ΤάκηςΜπ
29/10/2018, 15:10
Στη βόλτα των 430 χιλιομέτρων έβγαλα μέση κατανάλωση 3,6 λίτρα/100 km με το MT-07 κι αυτό διότι στην επιστροφή έκανα μεγάλο κομμάτι σε αυτοκινητόδρομο με 120 km/h και στην αρχή κυνηγούσα τους γρήγορους. Χωρίς αυτά θα ήταν ακόμα χαμηλότερη η κατανάλωση. Αν είχα κάνει τη διαδρομή μόνος μου, θα ήμουν το πολύ στα 3,3 L/100 km, ίσως και στα 3. Οι δικές μου καταναλώσεις είναι χαμηλότερες από του fuelly.

Το MT-07 δεν καίει αν το πας μαλακωσσά, όπως εγώ. Αν το ανοίγεις, πάει και στα 6 L/100 km.

Περιμένω σχόλια, γιατί θα πρέπει να το πουλήσω. :p

Έχει σχεδόν αποφασιστεί ότι το επόμενο μου μηχανάκι θα είναι το mt και με κάτι τέτοια posts μου πέφτουν τα μαλλιά. Μηχανή 75 άλογα να πίνει 6λ/100χλμ πιεσμένη. Ο,τι καλύτερο.

(σορρυ για τα 2 ποστ, είμαι από το κινητό και το 'λουσα)

karateo
29/10/2018, 15:23
ΥΓ:Πώς γίνεται να μην πατάς φρένο στο σκούτερ; έχει engine brake; το πίσω φρένο χρειάζεται φουλ να ξέρεις...

Απο αυτό θα σου απαντήσω και στο υπόλοιπο ποστ.

1ον δεν υπάρχει πολύ κίνηση ούτε φανάρια
και 2ον αφήνω το γκάζι όταν δε πρόκειται να προσπεράσω

και προσπέραση να θέλω να κάνω δε πλησιάζω με μεγάλη διαφορά ταχύτητας για λόγους ασφάλειας

εδώ είναι παρκαρισμένοι δεξιά και ξαφνικά κάνουν επι τόπου στην εθνική

Τακάκια συμπλέκτη στο σκούτερ άλλαξα πρώτη φορά στα 65.000 ενώ το περισσότερο που είχαν δεί μέχρι πριν απο εμένα ήταν στα 30-40.000

νεοσσός
29/10/2018, 15:31
Πιεσμένο το MT-07 κοντά στο μέγιστο, καταναλώνει νομίζω 7 L/100 km. Αυτό θα στο πεί καλύτερα ο Blitzer, αν ποτέ είχε κοιτάξει τη σχετική ένδειξη.

ΤάκηςΜπ
29/10/2018, 15:47
Τακάκια συμπλέκτη

Με έκαψες

sniper
29/10/2018, 15:56
Πιεσμένο το MT-07 κοντά στο μέγιστο καταναλώνει νομίζω 7 L/100 km. Αυτό θα στο πεί καλύτερα ο Blitzer, αν ποτέ είχε κοιτάξει τη σχετική ένδειξη.

Δλδ αν το πας στα κόκκινα, βγάζει 14χλμ/λτ;

karateo
29/10/2018, 16:15
Με έκαψες

τα κατάφερες όμως έτσι? :lol:

νεοσσός
29/10/2018, 18:52
Έχεις σκεφθεί καθόλου το Honda NC 750X; Είναι πιο οικονομικό από το MT-07 σε κατανάλωση, κατασκευάζεται στην Ιαπωνία (σε αντίθεση με τα 500X και 500F), δε σπάει, δε χαλάει. Κάποιοι με αυτά κάνουν εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Η τιμή του βέβαια είναι αρκετά υψηλότερη από το όριο που έθεσες αρχικά, στα 8.550€.

Ο κινητήρας του τραβάει πολύ καλά από τις χαμηλές στροφές και έχει κόφτη πλέον στις 7.500 rpm (νομίζω ότι παλιά τον είχαν στις 6.500 rpm). Είναι ρυθμισμένο για να το δουλεύεις σε χαμηλές-μεσαίες στροφές. Επιπλέον τα χειριστήρια είναι πιο μαλακά και πιο ακριβή στα Honda, σε σχέση με τα Yamaha. Στο MT-07 το κιβώτιο ταχυτήτων είναι σχετικά τραχύ.

Είναι ό,τι πρέπει για ύψος σου. Επιπλέον είναι πιο άνετο σε ανοικτό δρόμο σε σχέση με το MT-07 και σαφώς καλύτερο για το συνεπιβάτη, αφού έχει γι' αυτόν κανονική σέλα και όχι "ταμπόν" όπως λέει μία φίλη. Του βάζεις άνετα και "κουβά" (δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα αυτή τη λέξη που χρησιμοποιείς :p) και του ταιριάζει, αντί να του χαλάει την εικόνα.

BLiTzER
29/10/2018, 18:54
Πιεσμένο το MT-07 κοντά στο μέγιστο, καταναλώνει νομίζω 7 L/100 km. Αυτό θα στο πεί καλύτερα ο Blitzer, αν ποτέ είχε κοιτάξει τη σχετική ένδειξη.

Μέση κατανάλωση είχα στα 5,2-5,4 λ/100 με μεικτή οδήγηση (50% πίνω-αίμα, 50% φυσιολογική). Για να δεις 7 μέση, πρέπει να είσαι τέρμα γκάζι παντού.

ΤάκηςΜπ
29/10/2018, 19:20
Μέση κατανάλωση είχα στα 5,2-5,4 λ/100 με μεικτή οδήγηση (50% πίνω-αίμα, 50% φυσιολογική). Για να δεις 7 μέση, πρέπει να είσαι τέρμα γκάζι παντού.

dreeeeeeeam biiiiiiiike

basilis_k6
29/10/2018, 19:38
18 σελιδες μετα θα καταληξεις με mt? Τοση κουβεντα ουτε panigale να αγοραζες...

GogosLux
29/10/2018, 21:23
Πάρε Tuono !!

Είναι γυμνό αλλά με ζελατίνα για προστασία από αέρα και σέλα πλατεία και για τον συνεπιβάτη :D

Το καλύτερο είναι ότι δεν θα ασχολείσαι με την κατανάλωση ;)

Απλά θα ασχολείσαι να το γεμίζεις :moutza:

karateo
29/10/2018, 22:26
Έχεις σκεφθεί καθόλου το Honda NC 750X; Είναι πιο οικονομικό από το MT-07 σε κατανάλωση, κατασκευάζεται στην Ιαπωνία (σε αντίθεση με τα 500X και 500F), δε σπάει, δε χαλάει. Κάποιοι με αυτά κάνουν εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Η τιμή του βέβαια είναι αρκετά υψηλότερη από το όριο που έθεσες αρχικά, στα 8.550€.

Ο κινητήρας του τραβάει πολύ καλά από τις χαμηλές στροφές και έχει κόφτη πλέον στις 7.500 rpm (νομίζω ότι παλιά τον είχαν στις 6.500 rpm). Είναι ρυθμισμένο για να το δουλεύεις σε χαμηλές-μεσαίες στροφές. Επιπλέον τα χειριστήρια είναι πιο μαλακά και πιο ακριβή στα Honda, σε σχέση με τα Yamaha. Στο MT-07 το κιβώτιο ταχυτήτων είναι σχετικά τραχύ.

Είναι ό,τι πρέπει για ύψος σου. Επιπλέον είναι πιο άνετο σε ανοικτό δρόμο σε σχέση με το MT-07 και σαφώς καλύτερο για το συνεπιβάτη, αφού έχει γι' αυτόν κανονική σέλα και όχι "ταμπόν" όπως λέει μία φίλη. Του βάζεις άνετα και "κουβά" (δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα αυτή τη λέξη που χρησιμοποιείς :p) και του ταιριάζει, αντί να του χαλάει την εικόνα.

Το NC δεν είναι naked :D
Αν και στο δρόμο που το έχω δεί μου αρέσει δεν είναι αυτό που ψάχνω.

Έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά* και απο τα υπόλοιπα θα ήταν η πρώτη μου επιλογή αλλά ξεφεύγω απο αυτό που μου αρέσει (CB500F, Z650, MT-07) και φτάνουμε στο σημείο που δεν έχει κανένα νόημα η αλλαγή!

*αν εξαιρέσεις το βάρος του

Πάντως τώρα που το θυμήθηκα μου έκανε εντύπωση o μαλακός συμπλέκτης του MT-07!

lleonidas
31/10/2018, 13:28
Ένα video (https://www.youtube.com/watch?v=JopuDu-qhHM) για το ΜΤ-09 με δίμετρο αναβάτη-ιδιοκτήτη...μια σταλιά φαίνεται δίπλα του το mt-άκι!

McGyver
31/10/2018, 14:31
Το NC δεν είναι naked :D

Στην έκδοση "S" το λες και naked.

Αν και δεν υπάρχει στο ελληνικό website της Honda, ίσως αξίζει να το ψάξεις λίγο.

ΤάκηςΜπ
31/10/2018, 14:52
Στην έκδοση "S" το λες και naked.

Αν και δεν υπάρχει στο ελληνικό website της Honda, ίσως αξίζει να το ψάξεις λίγο.

Πολύ όμορφο μηχανάκι,κρίμα για αυτό το φανάρι.Το χαλάει όλο.

karateo
31/10/2018, 17:27
Στην έκδοση "S" το λες και naked.

Αν και δεν υπάρχει στο ελληνικό website της Honda, ίσως αξίζει να το ψάξεις λίγο.

Σωστά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Καλή εναλλακτική αν και ακριβούτσικη.

------------more reading-----------

Σε κάθε περίπτωση επισημαίνουμε ότι η NX 750 S, δεν εισάγεται στην χώρα μας.
https://www.bikeit.gr/new-models/honda/13349-nea-montela-2018-honda-eicma-2017-nc750s.html

Άντε να κάνω μία ερώτηση αύριο αλλά μάλλον δεν υπάρχει.
Κρίμα γιατί είναι μέσα στα γούστα μου. Κάτι ανάμεσα σε CB500F και τα μεγάλα Z650/MT-07/SV650

Έχω μείνει στο να βρώ χρόνο να πάω να δώ μία ΜΤ-07 απο κοντά που μου βρήκαν.

ΤάκηςΜπ
01/11/2018, 00:16
Δεν θυμάμαι αν έχει ξαναειπωθεί(19 σελίδες γαρ),αλλά εφόσον ξεκίνησες για κάτι πιο δυνατό,αλλά βλέπεις ότι δεν σου βγαίνει από άποψη κατανάλωσης γιατί παιδεύεσαι; Υπάρχουν και μικρότερα μηχανάκια που κάνουν παπάδες και ταξιδεύουν και με μια σχετική άνεση όπως το καινούργιο mt03 ή το duke 390.Γιατί δεν πας προς τα εκεί; Οι καταναλώσεις είναι ίδιες με το sh και το fun factor ανεβαίνει πάρα πολλά επίπεδα.

karateo
01/11/2018, 08:40
Δεν θυμάμαι αν έχει ξαναειπωθεί(19 σελίδες γαρ),αλλά εφόσον ξεκίνησες για κάτι πιο δυνατό,αλλά βλέπεις ότι δεν σου βγαίνει από άποψη κατανάλωσης γιατί παιδεύεσαι; Υπάρχουν και μικρότερα μηχανάκια που κάνουν παπάδες και ταξιδεύουν και με μια σχετική άνεση όπως το καινούργιο mt03 ή το duke 390.Γιατί δεν πας προς τα εκεί; Οι καταναλώσεις είναι ίδιες με το sh και το fun factor ανεβαίνει πάρα πολλά επίπεδα.

λόγω μεγέθους!

η κατανάλωση του ΜΤ-07 βάση του @νεοσσός είναι απόλυτα λογική για την οδηγική μας συμπεριφορά
αν έψαχνα κάτι ακόμα λιγότερο θα κοιτούσα αλλού αλλά να έχει κάποιο όγκο να χωράω! (NC750, CB500F)

Και είμαι και Κρήτη χωρίς φανάρια/κίνηση οπότε λογικά θα είμαι κάτω απο τη μέση της βόλτας που κάνατε


Στη βόλτα των 430 χιλιομέτρων έβγαλα μέση κατανάλωση 3,6 λίτρα/100 km με το MT-07 κι αυτό διότι στην επιστροφή έκανα μεγάλο κομμάτι σε αυτοκινητόδρομο με 120 km/h και στην αρχή κυνηγούσα τους γρήγορους. Χωρίς αυτά θα ήταν ακόμα χαμηλότερη η κατανάλωση. Αν είχα κάνει τη διαδρομή μόνος μου, θα ήμουν το πολύ στα 3,3 L/100 km, ίσως και στα 3. Οι δικές μου καταναλώσεις είναι χαμηλότερες από του fuelly.

Το MT-07 δεν καίει αν το πας μαλακωσσά, όπως εγώ. Αν το ανοίγεις, πάει και στα 6 L/100 km.

Περιμένω σχόλια, γιατί θα πρέπει να το πουλήσω. :p

ΤάκηςΜπ
01/11/2018, 09:18
λόγω μεγέθους!

η κατανάλωση του ΜΤ-07 βάση του @νεοσσός είναι απόλυτα λογική για την οδηγική μας συμπεριφορά
αν έψαχνα κάτι ακόμα λιγότερο θα κοιτούσα αλλού αλλά να έχει κάποιο όγκο να χωράω! (NC750, CB500F)

Και είμαι και Κρήτη χωρίς φανάρια/κίνηση οπότε λογικά θα είμαι κάτω απο τη μέση της βόλτας που κάνατε

μακάρι να βλέπεις τέτοιες καταναλώσεις,προσωπικά τις βλέπω λίγο εξωπραγματικές...περιμένουμε νέα όταν δεις το mt

karateo
01/11/2018, 09:38
μακάρι να βλέπεις τέτοιες καταναλώσεις,προσωπικά τις βλέπω λίγο εξωπραγματικές...περιμένουμε νέα όταν δεις το mt

Ανυπομονώ αλλά μετά απο την ίωση των παιδιών και της γυναίκας ήρθε η σειρά μου οπότε πάει και αυτή η εβδομάδα.
Την άλλη η γυναίκα θα λείπει οπότε χλωμό να πάω με τα παιδιά να δοκιμάσω να ανέβω. Η επόμενη Παρασκευή έμεινε και έτσι μου έρχεται να το παραγγείλω στα τυφλά αφού έχει <5 τεμάχια ακόμα. Και αν δε μου κάνει να του πληρώσω τα μεταφορικά+κανένα 50αρικο για το χρόνο του (δεν τον έχω ρωτήσει βέβαια).

Αλλά με την ίωση δεν έχω καμία όρεξη!

teogtp
01/11/2018, 10:53
Το νήμα έχει τα φόντα να ξεπεράσει το αντίστοιχο του amyrou με το λάπτοπ.....

telegonos
01/11/2018, 10:56
Κάτσε, θα γίνει επεισόδιο Dr House τώρα με την ίωση. Σε καμιά 10ρια σελίδες θα επιστρέψει πάλι στις άτιμες μοτοσυκλέτες που καίνε πιο πολύ κι από αυτοκίνητα turbo 1500 κιλών.

karateo
01/11/2018, 11:03
Κάτσε, θα γίνει επεισόδιο Dr House τώρα με την ίωση. Σε καμιά 10ρια σελίδες θα επιστρέψει πάλι στις άτιμες μοτοσυκλέτες που καίνε πιο πολύ κι από αυτοκίνητα turbo 1500 κιλών.

Κάτσε να κάνω ένα Strep-test και ανάλογα θα τα πούμε. Αντιβίωση είχα να πάρω 20 χρόνια και φταίνε τα παιδιά με τις απανωτές λοιμώξεις και μία βόλτα με το ποδήλατο που πήγα να το παίξω superman!

Όποιος μπορεί ας ρίξει μια ματιά στο παρακάτω να καταλάβει ποιός γιατρός κάνει τη δουλειά του και ποιός όχι...
http://www.keelpno.gr/Portals/0/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%B1/%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC%20%CE%A0%CE%B1%CE%B8% CE%BF%CE%B3%CF%8C%CE%BD%CE%B1/Infections_Book.pdf

karateo
01/11/2018, 11:20
Φρέσκο φρέσκο για την Κρήτη
https://www.cretalive.gr/crete/thrhnos-gia-toys-dekades-nekroys-sthn-asfalto-ths-krhths

και για λίγο γέλιο
https://www.cretalive.gr/isawihear/trakter-gia-oles-tis-chrhseis-akoma-gia-gia-astheneis

buckley
01/11/2018, 14:25
Φρέσκο φρέσκο για την Κρήτη
https://www.cretalive.gr/crete/thrhnos-gia-toys-dekades-nekroys-sthn-asfalto-ths-krhths

και για λίγο γέλιο
https://www.cretalive.gr/isawihear/trakter-gia-oles-tis-chrhseis-akoma-gia-gia-astheneis

Που σαι, αν έχεις και καμμιά καλή συνταγή για παστίτσιο μην διστάσεις ε ...:bawl:
Μωρέ γάμησέ τα τώρα τα μηχανάκια λέμε, λες και θα πάρουμε τίποτα...:D

teogtp
01/11/2018, 14:42
Να αλλάξει ο τίτλος παρακαλω σε
" Υπόθετα για 1.91 ύψος".

GogosLux
01/11/2018, 14:50
.......................... λες και θα πάρουμε τίποτα...:D

Λες :p

μπα θα πάρει, σκούτερ :lol: :lol:


Να αλλάξει ο τίτλος παρακαλω σε
" Υπόθετα για 1.91 ύψος".

Επιθετικούλης :rolleyes: :uplate: :mad:

Εδώ το παλικάρι έχει ύψος φαινόμενο :moutza:

Φυλλαράκι, πάρε το ύψος σου και κάνε μια βόλτα Ολλανδία να νιώσεις μέτριος προς κοντός να ησυχάσουμε :winka:

karateo
01/11/2018, 14:58
Ζήλια :p

teogtp
01/11/2018, 15:05
Λες :p

μπα θα πάρει, σκούτερ :lol: :lol:



Επιθετικούλης :rolleyes: :uplate: :mad:

Εδώ το παλικάρι έχει ύψος φαινόμενο :moutza:

Φυλλαράκι, πάρε το ύψος σου και κάνε μια βόλτα Ολλανδία να νιώσεις μέτριος προς κοντός να ησυχάσουμε :winka:
Δεν του είπα να πάρει τα διαφημιστικά....

karateo
15/11/2018, 17:03
Έκλεισα σήμερα το MT-07 χωρίς να κάτσω τελικά στα 6400 ταξινομημένο.

Ζήτησα να βγάλουν το ABS, να βάλουν ακραπα με αναπρογραμματισμό και την πινακίδα στο χέρι :evil:

RaGe_Raptor
15/11/2018, 17:09
Έκλεισα σήμερα το MT-07 χωρίς να κάτσω τελικά στα 6400 ταξινομημένο.

Ζήτησα να βγάλουν το ABS, να βάλουν ακραπα με αναπρογραμματισμό και την πινακίδα στο χέρι :evil:

καλορίζικο :beer:


υγ: έπρεπε να την γράψεις την...κρυάδα σου,δεν άντεξες.:facepalm::bawl:

ΤάκηςΜπ
15/11/2018, 17:14
καλορίζικο,καλές βόλτες! περιμένουμε φωτογραφίες :beer:

karateo
15/11/2018, 17:14
καλορίζικο :beer:


υγ: έπρεπε να την γράψεις την...κρυάδα σου,δεν άντεξες.:facepalm::bawl:

Αφού έχετε πλάκα δε μπορώ να κρατηθώ :p

Ευχαριστώ πάντως!!

Ποιά απολύτως απαραίτητα αξεσουάρ προτείνετε?

karateo
15/11/2018, 17:15
καλορίζικο,καλές βόλτες! περιμένουμε φωτογραφίες :beer:

Ευχαριστώ!
Είναι τελωνείο μου είπαν οπότε με τις πινακίδες τέλος της επόμενης εβδομάδας θα είναι έτοιμο.

Πρέπει να πλύνω το SH να το βάλω αγγελία και βαριέμαι!!!!!!!!!!!!!!

sniper
15/11/2018, 17:16
Αφού έχετε πλάκα δε μπορώ να κρατηθώ :p

Ευχαριστώ πάντως!!

Ποιά απολύτως απαραίτητα αξεσουάρ προτείνετε?

Αρχικά το Twist of the Wrist.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
15/11/2018, 17:17
Καλοριζηκο ρε πατριδα.παντα ωρθιος:beer:

RaGe_Raptor
15/11/2018, 17:19
Αρχικά το Twist of the Wrist.

:lol::moutza:

true

GogosLux
15/11/2018, 17:24
Καλορίζικος - καλοτάξιδος και καλά σουπερ μαρκετ :lol::lol::lol:

Οσο για την ερώτηση σου :
Ποιά απολύτως απαραίτητα αξεσουάρ προτείνετε?

οτι μπορείς να παρεις σε προστατευτικο εξοπλισμο με στοχο το ανθρωπάκι της michelin :lol:

RaGe_Raptor
15/11/2018, 17:33
Αρχικά το Twist of the Wrist.

αν και αξίζει ολόκληρο δικό του θρεντ ,imo

https://www.amazon.co.uk/Sport-Riding-Techniques-Develop-Confidence/dp/1893618072

401269

ΤάκηςΜπ
15/11/2018, 17:43
Ποιά απολύτως απαραίτητα αξεσουάρ προτείνετε?

Όχι πως το'χω ψάξει :lol: αλλά:
-κωλοφάναρο φιμέ με ενσωματωμένα φλας
-tail tidy
-μικρός ανεμοθώρακας για μπροστά γιατί είναι ψιλοαηδία αυτό το μαύρο πλαστικό πάνω απ'το φανάρι(εμένα μ'αρέσει της dpm,αλλά η τιμή είναι αστεία,οπότε πάρε τον φθηνό απ'το ebay)
-μανιτάρια
-tank grips για τα πόδια

RAMMSTEIN
15/11/2018, 17:46
καλοριζικο και καλοταξιδο και απο μενα και παντα ορθιος
θα το ομολογησω δεν τοχα πιστεψει οτι τελικα θα αγοραζες κατι , νομιζα οτι απλα γουσταρεις το μπλα μπλα χαχαχα
εχασα

καλα χιλιομετρα

PaNick67
15/11/2018, 18:00
Αφού έχετε πλάκα δε μπορώ να κρατηθώ :p

Ευχαριστώ πάντως!!

Ποιά απολύτως απαραίτητα αξεσουάρ προτείνετε?

Καλοριζικο και απεφτο να ειναι!



Να ανεβεις Αθηνα για να κανεις το Riding school του Χουντρα.

karateo
15/11/2018, 18:12
Μανιτάρια στον κινητήρα δηλαδή? Στις ρόδες που βλέπω κάνουν κάτι?

Μπουφάν έχω. Γάντια έχω. Κράνος θα πάρω καινούργιο γιατί είναι παλιό πλέον.

Σχάρα-κουβά (:P) δε βάζω.
Θα τη βγάλω με ένα tail bag (ούτε καν tank bag) και μπορεί βαλίτσες αν ζοριστώ.