PDA

View Full Version : NAKED για 1.91 ύψος



Σελίδες : 1 2 3 4 5 [6] 7

BLiTzER
06/12/2018, 12:52
Tι βλέπουμε στη φωτο ακριβώς;

Πόσο μετανιώνεις όταν δεν έχεις μαύρες ζάντες.



"Πάρα πολύ σφιχτή ανάρτηση" το ΜΤ. Μάλιστα.

sniper
06/12/2018, 13:02
Πόσο μετανιώνεις όταν δεν έχεις μαύρες ζάντες.



"Πάρα πολύ σφιχτή ανάρτηση" το ΜΤ. Μάλιστα.

Aυτό ναι, αλλά πέραν τούτου δεν καταλαβαίνω...

karateo
06/12/2018, 13:13
Το 2018, η Yamaha προχώρησε σε συντηρητικές βελτιώσεις, διατηρώντας ευτυχώς απαράλλαχτο τον ξεσηκωτικό του χαρακτήρα.


-Αλλαγές στο εσωτερικό του πιρουνιού, κατά 6% πιο σκληρό ελατήριο, 16% ταχύτερη επαναφορά.

-Νέο αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης επαναφοράς (φυσικά διατηρείται η προφόρτιση ελατηρίου), 11% πιο σκληρό ελατήριο, 27% ταχύτερο στην επαναφορά και 40% πιο γρήγορο στην συμπίεση.


Κατά τη δοκιμή μας, είδαμε σίγουρα διαφορά από το προηγούμενο μοντέλο, αν και μην φανταστείτε πως μιλάμε για άλλη μοτοσυκλέτα. Το αντίθετο. Ναι, οι αναρτήσεις είναι ελαφρώς πιο σφιχτές από πριν, αλλά είναι και πάλι αρκετά… «bouncy» που θα έλεγαν κι οι Αγγλόφωνοι, μαλακές δηλαδή και με γρήγορες αποσβέσεις.
https://www.bikeit.gr/test-bikes/naked-sm-test-bikes/yamaha-test-naked-bikes/16279-dokimes-naked-2018-yamaha-mt07-2018


Δε ξέρω αν το έχετε οδηγήσει το καινούργιο και απορείτε.
Δε ξέρω επίσης αν το πείραξαν απο την αντιπροσωπεία και το τη ρύθμισαν για το βάρος μου (87 κιλά).

Νομίζω ότι πρέπει να μαλακώσω την επαναφορά γιατί το θέμα μου δεν είναι σε χτύπημα προς τα κάτω αλλά το "πέταγμα" προς τα πάνω.


Οι φωτογραφίες δουλεύουν και δε δείχνουν κάτι περίεργο.
Μία βόλτα που έκανα στην ενδοχώρα της Κρήτης και το πίσω λάστιχο που μαθαίνω σιγά σιγά τα όρια ΜΟΥ

Για τη ζάντα μου αρέσει που δεν είναι μία μαυρίλα και αυτή.
Εκτός και αν κάθεσαι στα 3 μέτρα που βλέπεις τη βρώμα στο δρόμο δε φαίνεται τίποτα.
Το scooter το έπλενα μία φορά το χρόνο :p

sniper
06/12/2018, 13:15
.....
Οι φωτογραφίες δουλεύουν και δε δείχνουν κάτι περίεργο.
Μία βόλτα που έκανα στην ενδοχώρα της Κρήτης και το πίσω λάστιχο που μαθαίνω σιγά σιγά τα όρια ΜΟΥ

Α, οκ.

ΤάκηςΜπ
06/12/2018, 13:53
https://www.bikeit.gr/test-bikes/naked-sm-test-bikes/yamaha-test-naked-bikes/16279-dokimes-naked-2018-yamaha-mt07-2018
Δε ξέρω αν το έχετε οδηγήσει το καινούργιο και απορείτε.
Δε ξέρω επίσης αν το πείραξαν απο την αντιπροσωπεία και το τη ρύθμισαν για το βάρος μου (87 κιλά).


Δεν το ήξερα αυτό,ωραίος.Όσα συγκριτικά και reviews έχω δει/διαβάσει όλα λένε για πολύ μαλακές αναρτήσεις,γι'αυτό και ρώτησα.Εγώ σαν θετικό θα το έβλεπα το ότι τις σκλήρυναν,ειδικά αν τις σετάρεις σωστά,πολύ δύσκολο να το έκαναν στην αντιπροσωπεία.

Bladerunner
06/12/2018, 13:57
Νομίζω ότι πρέπει να μαλακώσω την επαναφορά γιατί το θέμα μου δεν είναι σε χτύπημα προς τα κάτω αλλά το "πέταγμα" προς τα πάνω.

Αν σε "πετάει" προς τα πάνω, όπως γράφεις, να την κάνεις πιο αργή πρέπει. Να τη "σκληρύνεις" κι όχι "μαλακώσεις"...

teogtp
06/12/2018, 14:28
Aυτό ναι, αλλά πέραν τούτου δεν καταλαβαίνω...

Το σημάδι στο λάστιχο όταν την αφήνουμε στο σταντ.




:p

karateo
06/12/2018, 14:29
Αν σε "πετάει" προς τα πάνω, όπως γράφεις, να την κάνεις πιο αργή πρέπει. Να τη "σκληρύνεις" κι όχι "μαλακώσεις"...

Σε ευχαριστώ. Δεν είχα δεί το manual και το είπα όπως το καταλαβαίνω.

Θα το αφήσω για το σερβις να το κάνει ο μηχανικός μήπως και κάτσει καθόλου μέχρι τότε αν και είναι πολύ λίγα τα χιλιόμετρα.
Αν ξαναχρειαστεί θα το πειράξω εγώ βάση manual.

karateo
06/12/2018, 14:32
Το σημάδι στο λάστιχο όταν την αφήνουμε στο σταντ.




:p

Για 300χλμ στα καινούργια λάστιχα σε καινούργια μηχανή νομίζω καλά τα πάω ;)

sniper
06/12/2018, 14:32
Σε ευχαριστώ. Δεν είχα δεί το manual και το είπα όπως το καταλαβαίνω.

Θα το αφήσω για το σερβις να το κάνει ο μηχανικός μήπως και κάτσει καθόλου μέχρι τότε αν και είναι πολύ λίγα τα χιλιόμετρα.
Αν ξαναχρειαστεί θα το πειράξω εγώ βάση manual.

Εσυ πρέπει να το κάνεις, δεν ειναι μια στανταρ ρυθμιση, πρέπει να δεις εσύ τι θες και να την ρυθμίσεις ανάλογα.

Διάβασε εδώ τα περι αναρτήσεων.

teogtp
06/12/2018, 14:35
Για 300χλμ στα καινούργια λάστιχα σε καινούργια μηχανή νομίζω καλά τα πάω ;)

Βρε μην τσιμπας σε κάθε πειραγμα.
:)

sniper
06/12/2018, 14:37
Βρε μην τσιμπας σε κάθε πειραγμα.
:)

Εσύ δεν έχεις βαλει φωτό ακόμα να δούμε τα δικά σου που πετάγεσαι κιόλας.

ptc
06/12/2018, 14:50
Καλοταξιδο το εργαλειο κι απο εμενα.

Δεν το εχω οδηγησει το καινουριο, αλλα 100% αποκλειεται να εχει σφιχτες αναρτησεις. Δε χρειαζεται να διαβασουμε reviews (που κι αυτα το ιδιο λενε βασικα), ειναι ο χαρακτηρας του μοντελου τετοιος που δεν υπαρχει πιθανοτητα να το βγαλουν σφιχτο. Εισαι και πανω απο το μεσο ορο βαρους οποτε και οι μαμα ρυθμισεις θα πρεπει να σου ειναι λιγο μαλακες λογικα. Το πιο πιθανο ειναι οτι ειχες συνηθισει στα βρακολαστιχα που ειχε το σφουχτερ για αναρτησεις και τωρα σου φαινονται σκληρες αυτες. Δες λιγο το sag σου για αρχη (που λογικα θα ειναι μεγαλυτερο απο οσο πρεπει, οχι μικροτερο), αλλα κυριως δωσε λιγο χρονο στον εαυτο σου να συνηθισει πως ειναι μια κανονικη μηχανη. Αν εχεις και κανεναν πιο εμπειρο φιλο να το κανει μια βολτα να σου πει μια γνωμη θα ηταν καλη ιδεα.

Καλα χιλιομετρα.

teogtp
06/12/2018, 14:52
Εσύ δεν έχεις βαλει φωτό ακόμα να δούμε τα δικά σου που πετάγεσαι κιόλας.

Μια πρόχειρη.....







401861





:p

karateo
06/12/2018, 16:16
Καλοταξιδο το εργαλειο κι απο εμενα.

Δεν το εχω οδηγησει το καινουριο, αλλα 100% αποκλειεται να εχει σφιχτες αναρτησεις. Δε χρειαζεται να διαβασουμε reviews (που κι αυτα το ιδιο λενε βασικα), ειναι ο χαρακτηρας του μοντελου τετοιος που δεν υπαρχει πιθανοτητα να το βγαλουν σφιχτο. Εισαι και πανω απο το μεσο ορο βαρους οποτε και οι μαμα ρυθμισεις θα πρεπει να σου ειναι λιγο μαλακες λογικα. Το πιο πιθανο ειναι οτι ειχες συνηθισει στα βρακολαστιχα που ειχε το σφουχτερ για αναρτησεις και τωρα σου φαινονται σκληρες αυτες. Δες λιγο το sag σου για αρχη (που λογικα θα ειναι μεγαλυτερο απο οσο πρεπει, οχι μικροτερο), αλλα κυριως δωσε λιγο χρονο στον εαυτο σου να συνηθισει πως ειναι μια κανονικη μηχανη. Αν εχεις και κανεναν πιο εμπειρο φιλο να το κανει μια βολτα να σου πει μια γνωμη θα ηταν καλη ιδεα.

Καλα χιλιομετρα.

Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές και όντως του δίνω χρόνο και δεν επεμβαίνω για να το συνηθίσω και να με συνηθίσει.
Απλά όταν βλέπω ότι σε κάποια σημεία κυριολεκτικά πετάγομαι πάνω απο το κάθισμα χωρίς να τρώω χτύπο όταν πέφτει μέσα στη λακούβα πιστεύω ότι η επαναφορά είναι απότομη.

Εξάλλου δε το θέλω για κόντρες και δε θα το δουλέψω ποτέ στο όριο.
Το προτιμώ όσο πιο άνετο γίνεται.


Το πολύ καλό μέχρι τώρα είναι ότι στις λακούβες δε νιώθω να βαράει η μέση μου.

karateo
06/12/2018, 16:19
Εσυ πρέπει να το κάνεις, δεν ειναι μια στανταρ ρυθμιση, πρέπει να δεις εσύ τι θες και να την ρυθμίσεις ανάλογα.

Διάβασε εδώ τα περι αναρτήσεων.

Είχα διαβάσει πρίν το αγοράσω και θα το ξανακάνω όταν αποφασίσω να το ρυθμίσω.
Είδα ότι είναι μία ίδια βίδα η επαναφορά και το κλασσικό με το ειδικό κλειδί η προφόρτιση οπότε είναι πανεύκολο να το κάνω μόνος μου.
Μπορεί να παίξω με την επαναφορά αφού μιλάμε για 2" δουλειά!

sniper
06/12/2018, 16:20
....
Εξάλλου δε το θέλω για κόντρες και δε θα το δουλέψω ποτέ στο όριο.
Το προτιμώ όσο πιο άνετο γίνεται.
....

Όλα λάθος, το έχεις μπερδέψει με αμάξι.

rainmike
06/12/2018, 16:26
Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές και όντως του δίνω χρόνο και δεν επεμβαίνω για να το συνηθίσω και να με συνηθίσει.
Απλά όταν βλέπω ότι σε κάποια σημεία κυριολεκτικά πετάγομαι πάνω απο το κάθισμα χωρίς να τρώω χτύπο όταν πέφτει μέσα στη λακούβα πιστεύω ότι η επαναφορά είναι απότομη.

Εξάλλου δε το θέλω για κόντρες και δε θα το δουλέψω ποτέ στο όριο.
Το προτιμώ όσο πιο άνετο γίνεται.


Το πολύ καλό μέχρι τώρα είναι ότι στις λακούβες δε νιώθω να βαράει η μέση μου.

Για το mt μιλάμε?

karateo
06/12/2018, 16:37
Οδηγείτε ή μόνο γράφετε?

DoctoR_k6
06/12/2018, 16:44
Το προβλημα εινναι να γραφουν ενω οδηγουνε...

2" σεταρισμα αναρτησης με τετοια εμπειρια ουτε ο Dave Moss.

rainmike
06/12/2018, 16:45
Οδηγείτε ή μόνο γράφετε?

Βρε αγορίνα,δε σου είπε κανείς τίποτα απλά μήν τρελάινεσαι.Εκανες καμιά 400 αρια χιλιόμετρα κάνε καμμια 2000 χιλιόμετρα και μετά οι εντυπώσεις.
Το συγκεκριμένο μηχανάκι φτιαχτηκε για νορμάλ οδήγηση και αστική χρήση δεν είναι λογικό οι αναρτήσεις του να είναι κούτσουρα.
Το έχω καβαλήσει και είναι πολυ ωραίο μηχανάκι και οδηγικά και εμφανισιακά.Θα το συνηθίσεις θα δεις.Θα σε πάει όπου γουστάρεις απλά
έχε λιγο υπομονή:beer:

karateo
06/12/2018, 16:50
Το προβλημα εινναι να γραφουν ενω οδηγουνε...

2" σεταρισμα αναρτησης με τετοια εμπειρια ουτε ο Dave Moss.

να ξέραμε και τί γράφαμε!
σετάρισμα για τί?
για να πηγαίνουμε στο σούπερ μάρκετ ή να ψάχνουμε χρόνους?

Το μηχανάκι το είπα απο την αρχή.
Το θέλω για καθημερινή χρήση και απο τις τόσες σελίδες φαίνεται ότι οδηγώ χαλαρά και δίνω αξίες σε άλλα πράγματα απο εσάς προφανώς.

Μία βίδα της επαναφοράς πόσο θέλει να τη γυρίσει κάποιος?
Και αν τη βάλω σε "λάθος" θέση θα σκοτωθώ?

Έλεος πραγματικά!
Όλη μέρα ψάχνετε σε ποιόν θα την πείτε?

karateo
06/12/2018, 16:52
Βρε αγορίνα,δε σου είπε κανείς τίποτα απλά μήν τρελάινεσαι.Εκανες καμιά 400 αρια χιλιόμετρα κάνε καμμια 2000 χιλιόμετρα και μετά οι εντυπώσεις.
Το συγκεκριμένο μηχανάκι φτιαχτηκε για νορμάλ οδήγηση και αστική χρήση δεν είναι λογικό οι αναρτήσεις του να είναι κούτσουρα.
Το έχω καβαλήσει και είναι πολυ ωραίο μηχανάκι και οδηγικά και εμφανισιακά.Θα το συνηθίσεις θα δεις.Θα σε πάει όπου γουστάρεις απλά
έχε λιγο υπομονή:beer:

Ε αυτό είπα και εγώ σε 2-3 ποστ.
Θα του δώσω χρόνο.
Προφανώς και είναι άστρωτο. Το να γυρίσω όμως μία βιδούλα είναι πιο εύκολο απο το να γράψω αυτό το ποστ!
Γιατί να περιμένω. Του κάνω μία ρύθμιση τώρα και όταν στρώσει (ή με ενοχλήσει πάλι) το ξαναρυθμίζω.

DoctoR_k6
06/12/2018, 17:09
να ξέραμε και τί γράφαμε!
σετάρισμα για τί?
για να πηγαίνουμε στο σούπερ μάρκετ ή να ψάχνουμε χρόνους?

Το μηχανάκι το είπα απο την αρχή.
Το θέλω για καθημερινή χρήση και απο τις τόσες σελίδες φαίνεται ότι οδηγώ χαλαρά και δίνω αξίες σε άλλα πράγματα απο εσάς προφανώς.

Μία βίδα της επαναφοράς πόσο θέλει να τη γυρίσει κάποιος?
Και αν τη βάλω σε "λάθος" θέση θα σκοτωθώ?

Έλεος πραγματικά!
Όλη μέρα ψάχνετε σε ποιόν θα την πείτε?

Η αναρτηση δεν θελει στρωσιμο.
Αφου δεν ειναι κ τοσο θεμα ρυθμισε τα οπου νομιζεις εσυ.
Απλα πρωτα διαβασε τι κανει το καθενα κ μετα σκεψου τι θες εσυ.

Δεν ψαχνει κανεις να την πει σε καποιον μην αγχωνεσαι.

basilis_k6
06/12/2018, 17:12
Ε αυτό είπα και εγώ σε 2-3 ποστ.
Θα του δώσω χρόνο.
Προφανώς και είναι άστρωτο. Το να γυρίσω όμως μία βιδούλα είναι πιο εύκολο απο το να γράψω αυτό το ποστ!
Γιατί να περιμένω. Του κάνω μία ρύθμιση τώρα και όταν στρώσει (ή με ενοχλήσει πάλι) το ξαναρυθμίζω.

πολύ το κουρασαμε. δες ποια ειναι η μαμα ρυθμιση στο μανουαλ. γυρνα το στη μαμα +2 αποσβεση. προσεξε λιγο γιατι ειναι αποσβεση επαναφορας δηλαδη πιο σκληρη λιγοτερο το κοπανημα. εσυ θες πιο σκληρη αρα προς το hard 2 κλικ απο τη μαμα θεση. μετα απο 2 μέρες το ξανακοιτας. ομως εχε το νου σου, το μηχανακι που ειναι ανετο ειναι επικύνδινο. ειναι πολύ λογικο να σε πετάει σε πολλες κακοτεχνίες τους δρόμου. Ολα αυτα αφου τσεκάρεις τις πιέσεις σε κρύα λαστιχα. πολλα μηχανάκια έρχονται με λάθος πιέσεις.

Nostradamus
06/12/2018, 17:50
Ωραιο μηχανακι καλοταξιδο και παντα ορθιος ευχομαι.

Κατα τα λοιπα, επειδη φαινεται να εχεις αγνοια απο μοτσυκλετες και τι και πως λειτουργουν αναρτησεις, λαστιχα, κτλ κτλ, ξεκινα να βολταρεις οσο περισσοτερο μπορεις ΚΑΙ να διαβαζεις.

Εχεις αρκετα χιλιομετρα σε δυο ροδες αλλα ειναι αλλης φιλοσοφιας οχηματα (αυτα στο πρωτο ποστ που αναφερεις)..

Χωρις ιχνος διαθεσης να στην πω το σχολιο μου. :beer::beer:

karateo
06/12/2018, 22:25
Ωραιο μηχανακι καλοταξιδο και παντα ορθιος ευχομαι.

Κατα τα λοιπα, επειδη φαινεται να εχεις αγνοια απο μοτσυκλετες και τι και πως λειτουργουν αναρτησεις, λαστιχα, κτλ κτλ, ξεκινα να βολταρεις οσο περισσοτερο μπορεις ΚΑΙ να διαβαζεις.

Εχεις αρκετα χιλιομετρα σε δυο ροδες αλλα ειναι αλλης φιλοσοφιας οχηματα (αυτα στο πρωτο ποστ που αναφερεις)..

Χωρις ιχνος διαθεσης να στην πω το σχολιο μου. :beer::beer:

δηλαδή η προφόρτιση στο παπάκι που άλλαζα αναρτήσεις κάθε 15.000-20.000 γιατί τίς ένιωθα χάλια στο τέρμα σληρό είναι διαφορετική απο της μηχανής

δε μιλάω για τη προφόρτιση στο σκούτερ γιατί είναι και σκούτερ οπότε φτού 666

RaGe_Raptor
06/12/2018, 22:37
Καρατέκα,κάνε έναν κόπο δες τα sag σου για αρχή. Βρες το βίντεο στο MC Garage στο youtube. Βρες διάβασε και τι κάνουν οι αποσβέσεις συμπίεσης κι επαναφοράς και πειραματίσου.

o teos
06/12/2018, 22:52
Εγώ πάλι θα σου έλεγα να πας σε κάποιον που ΞΕΡΕΙ να στις ρυθμίσει αν όντως δε σε ικανοποιούν..οι αναρτήσεις είναι πολύ πονεμένο και περίπλοκο θέμα και οι περισσότεροι νομίζουν ότι είναι απλό και είναι απλά αριθμοί ένα μωρε sag 35-40mm μπρος 35-30mm πίσω λίγο πιο σφιχτό λίγο πιο μαλακο...Nooot...my two cents..

Δυστυχώς από το moto δε γίνεται να σε βοηθήσω περεταίρω..:wave2:

BLiTzER
06/12/2018, 23:15
Είναι πολύ σημαντικό να ρυθμίσεις τις αναρτήσεις σου μετά από 9 χιλιόμετρα πάνω σε μοτοσικλέτα.

Nostradamus
07/12/2018, 09:29
δηλαδή η προφόρτιση στο παπάκι που άλλαζα αναρτήσεις κάθε 15.000-20.000 γιατί τίς ένιωθα χάλια στο τέρμα σληρό είναι διαφορετική απο της μηχανής

δε μιλάω για τη προφόρτιση στο σκούτερ γιατί είναι και σκούτερ οπότε φτού 666

posts 528, 529, 530 και μερικα ακομη στις προηγουμενες σελιδες, το καθε ενα απο διαφορετικους ανθρωπους σου λενε το ιδιο πραγμα.

Παπια και σκουτερ σε καλα χερια κανουν "κηδειες" σε πολυ κοσμο.. Με αναρτησεις η σουμιεδες δεν κανει διαφορα.... αλλα κανεις δεν αναφερθηκε σε κατι τετοιο. Εσυ μπορεις να συνεχισεις να θεωρεις οτι ολοι δεν εχουμε κατι καλυτερο να κανουμε απο το να κρινουμε τις οδηγικες σου ικανοτητες.. :wave2:

karateo
07/12/2018, 10:22
Εσυ μπορεις να συνεχισεις να θεωρεις οτι ολοι δεν εχουμε κατι καλυτερο να κανουμε απο το να κρινουμε τις οδηγικες σου ικανοτητες.. :wave2:



Κατα τα λοιπα, επειδη φαινεται να εχεις αγνοια απο μοτσυκλετες και τι και πως λειτουργουν αναρτησεις, λαστιχα, κτλ κτλ, ξεκινα να βολταρεις οσο περισσοτερο μπορεις ΚΑΙ να διαβαζεις.


LOL!!!
μάθε να γράφεις λοιπόν


με το σκούτερ είχα αφήσει πίσω ή και προσπέρναγα απο την εσωτερική πολλές μηχανές
αλλά όχι με τελείως σουμιέ ανάρτηση

το σκούτερ το έφτανα στο σημείο να κοσκινίζει με >130 τέρμα πλαγιασμένος
Στο παπάκι επίσης ακουμπούσα το μαρσπιέ κάτω. Είχα 1-κλικ φαρδύτερο λάστιχο και πάντα κρατούσα σφιχτές αναρτήσεις.

Εμπειρία και ΑΝΤΙΛΗΨΗ έχω. (0 ατυχήματα εκτός απο ένα πέσιμο λόγο απειρίας γλίτσας στους δίσκους)

Οπότε εγώ έχω να μάθω για τη νέα ανάρτηση ως προς τη συμπεριφορά της και εσύ να γράφεις σωστά ;)


Η ανάρτηση στις λακούβες δεν τερματίζει ούτε "κολυμπάει". Το μόνο θέμα της είναι ότι με πετάει πάνω.
Θα δοκιμάσω το rebound προς το παρόν και στο σερβις θα μετρήσω το sag να φτιάξω και τη προφόρτιση (και ξανά το rebound λογικά).
Δεν έχω δεύτερο άτομο να με βοηθήσει.


ΥΓ. Άκυρο μή βρούμε το μπελά μας

sapila racing
07/12/2018, 10:39
LOL!!!
μάθε να γράφεις λοιπόν


με το σκούτερ είχα αφήσει πίσω ή και προσπέρναγα απο την εσωτερική πολλές μηχανές
αλλά όχι με τελείως σουμιέ ανάρτηση

το σκούτερ το έφτανα στο σημείο να κοσκινίζει με >130 τέρμα πλαγιασμένος
Στο παπάκι επίσης ακουμπούσα το μαρσπιέ κάτω. Είχα 1-κλικ φαρδύτερο λάστιχο και πάντα κρατούσα σφιχτές αναρτήσεις.

Εμπειρία και ΑΝΤΙΛΗΨΗ έχω. (0 ατυχήματα εκτός απο ένα πέσιμο λόγο απειρίας γλίτσας στους δίσκους)

Οπότε εγώ έχω να μάθω για τη νέα ανάρτηση ως προς τη συμπεριφορά της και εσύ να γράφεις σωστά ;)


Η ανάρτηση στις λακούβες δεν τερματίζει ούτε "κολυμπάει". Το μόνο θέμα της είναι ότι με πετάει πάνω.
Θα δοκιμάσω το rebound προς το παρόν και στο σερβις θα μετρήσω το sag να φτιάξω και τη προφόρτιση (και ξανά το rebound λογικά).
Δεν έχω δεύτερο άτομο να με βοηθήσει.


ΥΓ. Άκυρο μή βρούμε το μπελά μας

Δεν υπάρχει λόγος να γίνεσαι εριστικός.
Επειδή συνεχίζεις να θεωρείς οτι μπορείς να 'σφίξεις' μια ανάρτηση ρυθμίζοντας την προφόρτιση, πράγμα που δεν ισχύει, καλό θα είναι να ακούς τι σου γράφουν.
Απορώ κιόλας που συνεχίζεις να παίρνεις απαντήσεις με την στάση που έχεις....

rainmike
07/12/2018, 10:42
LOL!!!
μάθε να γράφεις λοιπόν


με το σκούτερ είχα αφήσει πίσω ή και προσπέρναγα απο την εσωτερική πολλές μηχανές
αλλά όχι με τελείως σουμιέ ανάρτηση

το σκούτερ το έφτανα στο σημείο να κοσκινίζει με >130 τέρμα πλαγιασμένος
Στο παπάκι επίσης ακουμπούσα το μαρσπιέ κάτω. Είχα 1-κλικ φαρδύτερο λάστιχο και πάντα κρατούσα σφιχτές αναρτήσεις.

Εμπειρία και ΑΝΤΙΛΗΨΗ έχω. (0 ατυχήματα εκτός απο ένα πέσιμο λόγο απειρίας γλίτσας στους δίσκους)

Οπότε εγώ έχω να μάθω για τη νέα ανάρτηση ως προς τη συμπεριφορά της και εσύ να γράφεις σωστά ;)


Η ανάρτηση στις λακούβες δεν τερματίζει ούτε "κολυμπάει". Το μόνο θέμα της είναι ότι με πετάει πάνω.
Θα δοκιμάσω το rebound προς το παρόν και στο σερβις θα μετρήσω το sag να φτιάξω και τη προφόρτιση (και ξανά το rebound λογικά).
Δεν έχω δεύτερο άτομο να με βοηθήσει.


ΥΓ. Άκυρο μή βρούμε το μπελά μας
Βρε μπαγάσα αφού ψοφάς για τζερτζελέ γιατί δεν το παραδέχεσαι?36 σελίδες νήμα όπου υπεραναλύθηκαν τα πάντα.Να το χαίρεσαι το μοτόρι αλλά
έτσι που το πας μια οι αναρτήσεις μια τα τακάκια μια η κατανάλωση μια τα ηλεκτρολογικά δεν το γλιτώνουμε το 100αρι.
Υπάρχει σχετικό νήμα με το mt07 όπου διαβάζοντας το μπορείς να μάθεις πολύ χρήσιμα πράγματα.

sniper
07/12/2018, 10:48
Οδηγείτε ή μόνο γράφετε?

Ρε κουμπάρε, βάλε λίγο τον εγωισμό σου στην άκρη, ούτε εμείς οταν πήραμε την 1η μας μηχανή δεν ξέραμε την τύφλα μας. Μη συγκρινεις το οπαπι και το σκουτερ με το ΜΤ. Μπορεί να μην είναι εξωτικό μηχανάκι 200+ ίππων αλλά είναι μηχανή και μάλιστα πολύ καλή γι αυτό που είναι.

Δεν είναι κακό να μην ξέρεις, κακό είναι να μην θες να μάθεις. Κανένας δεν θέλει να στην πει, τι θα κερδίσουμε; Παράσημα πληκτρολογίου;


Α, και ναι οδηγούμε :tooth:
@Πλίτσερ : Και οι μαυρες ζάντες σκ@τά γίνονται.
401876

o teos
07/12/2018, 11:00
το ΜΤ. Μπορεί να μην είναι εξωτικό μηχανάκι 200+ ίππων αλλά είναι μηχανή και μάλιστα πολύ καλή γι αυτό που είναι.


401876


Τωρα το ειπες........no going back...:bawl:

sniper
07/12/2018, 11:06
Τωρα το ειπες........no going back...:bawl:

Δεν πρόσεξες το


γι αυτό που είναι.

Και προχωρήστε στο διάδρομο, ενοχλΑτε.

o teos
07/12/2018, 11:06
Ποτατο ποτειτο....:a22:

harris_x
07/12/2018, 11:07
Ρε κουμπάρε, βάλε λίγο τον εγωισμό σου στην άκρη, ούτε εμείς οταν πήραμε την 1η μας μηχανή δεν ξέραμε την τύφλα μας. Μη συγκρινεις το οπαπι και το σκουτερ με το ΜΤ. Μπορεί να μην είναι εξωτικό μηχανάκι 200+ ίππων αλλά είναι μηχανή και μάλιστα πολύ καλή γι αυτό που είναι.

Δεν είναι κακό να μην ξέρεις, κακό είναι να μην θες να μάθεις. Κανένας δεν θέλει να στην πει, τι θα κερδίσουμε; Παράσημα πληκτρολογίου;


Α, και ναι οδηγούμε :tooth:
@Πλίτσερ : Και οι μαυρες ζάντες σκ@τά γίνονται.
401876
να τσεκάρεις λίγο τις πιέσεις σου :p

RaGe_Raptor
07/12/2018, 11:11
Ρε κουμπάρε, βάλε λίγο τον εγωισμό σου στην άκρη, ούτε εμείς οταν πήραμε την 1η μας μηχανή δεν ξέραμε την τύφλα μας. Μη συγκρινεις το οπαπι και το σκουτερ με το ΜΤ. Μπορεί να μην είναι εξωτικό μηχανάκι 200+ ίππων αλλά είναι μηχανή και μάλιστα πολύ καλή γι αυτό που είναι.

Δεν είναι κακό να μην ξέρεις, κακό είναι να μην θες να μάθεις. Κανένας δεν θέλει να στην πει, τι θα κερδίσουμε; Παράσημα πληκτρολογίου;


Α, και ναι οδηγούμε :tooth:
@Πλίτσερ : Και οι μαυρες ζάντες σκ@τά γίνονται.
401876

Με λαθος στάση σώματος ,τρως τα λάστιχα στις άκρες πηγαίνοντας αργά :lol:

Για κατι άλλο δεν προσφέρεται το νήμα ,τρολλιά λοιπον :p

Απορώ πάντως,πως ,με την εμπειρία που (δεν) εχει απο μοτοσυκλέτα ο Καρατεκας, εχει τόσο απόλυτη άποψη για το αβς τους . Πως την διαμόρφωσε, διάολε :lol:

Sorry που στην σπάω ρε Κατατέκα, και στον Σνάιπερ το ίδιο έκανα (τωρα θα γράψει οτι ούτε καν τον αγγίζουν τα σχόλια :lol: )

karateo
07/12/2018, 11:15
Δεν υπάρχει λόγος να γίνεσαι εριστικός.
Επειδή συνεχίζεις να θεωρείς οτι μπορείς να 'σφίξεις' μια ανάρτηση ρυθμίζοντας την προφόρτιση, πράγμα που δεν ισχύει, καλό θα είναι να ακούς τι σου γράφουν.
Απορώ κιόλας που συνεχίζεις να παίρνεις απαντήσεις με την στάση που έχεις....

Αν συμπιέσεις ένα ελατήριο (αφού μικραίνεις τη διαδρομή του) τί το κάνεις?


Πρέπει η yamaha να διορθώσει το μανουαλ

https://cdn.yamaha-motor.eu/owner-manuals/Motorcycles/P1WS28199E2E.PDF


Adjust the spring preload as follows.
To increase the spring preload and
thereby harden the suspension, turn
the adjusting ring in direction (a). To
decrease the spring preload and there-
by soften the suspension, turn the ad-
justing ring in direction (b).

Το πρόβλημα μου όμως ΔΕΝ είναι η προφόρτιση

sniper
07/12/2018, 11:15
Με λαθος στάση σώματος ,τρως τα λάστιχα στις άκρες πηγαίνοντας αργά :lol:

....

Νομίζεις ότι τις ξύστρες τις τρώμε με 150+ στις 2,3,4; :tooth:

@karateo : Χαλάρωσε ρε φίλε (βασικά το χαλάρωσε γενικώς βοηθάει, ακόμα και πάνω στη μηχανή. Για να μάθω το χαλάρωσε, πλήρωσα μάθημα ~300€ κάποτε ο κόπανος :tooth: ) κι άκου.

sniper
07/12/2018, 11:17
Αν συμπιέσεις ένα ελατήριο (αφού μικραίνεις τη διαδρομή του) τί το κάνεις?

...

Μικραίνεις τη διαδρομή του. Κι έχεις εσφαλμένα την εντύπωση ότι έσφιξε, γιατί "τερματίζει".

karateo
07/12/2018, 11:20
Ξαναγράφω.

Όταν η ανάρτηση σε πετάει απότομα πάνω, δεν τερματίζει και φυσικά δεν πηγαίνει πάνω κάτω στις λακούβες τί θα ρυθμίζατε?
Και ξαναγράφω ότι έχω ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ πιέσεις απο του κατασκευαστή οπότε ακόμα χειρότερα.

RaGe_Raptor
07/12/2018, 11:21
Νομίζεις ότι τις ξύστρες τις τρώμε με 150+ στις 2,3,4; :tooth:

@karateo : Χαλάρωσε ρε φίλε (βασικά το χαλάρωσε γενικώς βοηθάει, ακόμα και πάνω στη μηχανή. Για να μάθω το χαλάρωσε, πλήρωσα μάθημα ~300€ κάποτε ο κόπανος :tooth: ) κι άκου.

"Αργά" εννοώ γυρολόγιο, οχι χλμ/ω :tooth:

karateo
07/12/2018, 11:21
Μικραίνεις τη διαδρομή του. Κι έχεις εσφαλμένα την εντύπωση ότι έσφιξε, γιατί "τερματίζει".

Όχι γιατί τερματίζει αλλά γιατί έχεις ένα πιο συμπιεσμένο ελατήριο το οποίο δεν συμπιέζεται γραμμικά αλλά εκθετικά (εκτός και αν το ξέρω λάθος αυτό)

harris_x
07/12/2018, 11:22
Ξαναγράφω.

Όταν η ανάρτηση σε πετάει απότομα πάνω, δεν τερματίζει και φυσικά δεν πηγαίνει πάνω κάτω στις λακούβες τί θα ρυθμίζατε?
Και ξαναγράφω ότι έχω ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ πιέσεις απο του κατασκευαστή οπότε ακόμα χειρότερα.

την επαναφορά πρέπει να ρυθμίσεις, πρέπει να την κάνεις πιο αργή.

o teos
07/12/2018, 11:23
αφου σε πεταει οπως λες ειναι η επαναφορά..ειναι πολυ γρηγορη(μαλλον οπως το λες)..ειναι με κλικ η στροφες?αν ειναι με κλικ κανε 2 προς το hard αν ειναι στροφες δωστου 1/4 η 1/2 της στροφης και δες πως δουλευει και πραξε παλι αναλογα...ΑΛΛΑ το μηχανακι πρεπει να ναι ισορροπημένο μπρος - πισω...το οτι κατι ειναι τερμα σκληρο η τερμα μαλακο ειναι λαθος τραγικό..οβερ εντ αουτ:wave2:

karateo
07/12/2018, 11:24
την επαναφορά πρέπει να ρυθμίσεις, πρέπει να την κάνεις πιο αργή.

ε αυτό λέω τόση ώρα!!!!!
αλλά επειδή δεν έχω μόνο 300χλμ σε μηχανή δε ξέρω :lol:

harris_x
07/12/2018, 11:25
ε αυτό λέω τόση ώρα!!!!!
αλλά επειδή δεν έχω μόνο 300χλμ σε μηχανή δε ξέρω :lol:

αυτό δεν γίνεται από το ελατήριο.

karateo
07/12/2018, 11:25
αφου σε πεταει οπως λες ειναι η επαναφορά..ειναι πολυ γρηγορη(μαλλον οπως το λες)..ειναι με κλικ η στροφες?αν ειναι με κλικ κανε 2 προς το hard αν ειναι στροφες δωστου 1/4 η 1/2 της στροφης και δες πως δουλευει και πραξε παλι αναλογα...ΑΛΛΑ το μηχανακι πρεπει να ναι ισορροπημένο μπρος - πισω...το οτι κατι ειναι τερμα σκληρο η τερμα μαλακο ειναι λαθος τραγικό..οβερ εντ αουτ:wave2:

στροφές
συμφωνούμε
καλημέρα!

karateo
07/12/2018, 11:26
αυτό δεν γίνεται από το ελατήριο.

δεν είπα ότι γίνεται απο το ελατήριο!
έχει τη βιδούλα απο κάτω

sniper
07/12/2018, 11:26
Όχι γιατί τερματίζει αλλά γιατί έχεις ένα πιο συμπιεσμένο ελατήριο το οποίο δεν συμπιέζεται γραμμικά αλλά εκθετικά (εκτός και αν το ξέρω λάθος αυτό)

Θες να μιλήσουμε για προοδευτικά και μη ελατήρια;

Είναι Παρασκευή, να φωνάξουμε και τον Oldman. :tooth:


Tεσπά, δούλεψε το μηχανάκι σου, δες τι κάνει και τι θες αλλά σε καμία περίπτωση μην νομίζεις ότι μία "χαλαρή" ανάρτηση είναι και ασφαλής επειδή γενικά είναι πιο ξεκούραστη. Αυτή είναι που σε συνδυασμό με τα λάστιχα σε κρατάει όρθιο (στις στροφές).

o teos
07/12/2018, 11:29
Ολα απ το ελατηριο ξεκινανε...για παραδειγμα αν ενα μηχανακι δεν εχει ρυθμισεις επαναφορας μπορεις μεχρι ενα σημειο να τη ρυθμισεις αναλογα την ενταση του ελατηριου..βγαζεις προφορτηση το κανεις πιο ''μαλακο'' αρα πιο αργη επαναφορα,βαζεις προφορτιση αρα φορτιζεις το ελατηριο αρα μεγαλυτερη ενταση αρα πιο γρηγορη επαναφορα...το χουμε??για αυτο οταν αλλαζεις σαγκ η ελατηρια η λαδι παντα ρυθμιζεις αναλογα αν εχεις ρυθμισεις επαναφορας και συμπιεσης..λοιπον το πιο σημαντικο ειναι να εχεις ελευθερο σαγκ 10-15mm πισω και 20-30mm μπροστα και μετα να ναι σωστη η επαναφορα σου...χωρις ελευθερο πισω το μηχανακι σε λακουβα η σε κακοτεχνια τερματιζει και σε πεταει οσο σφιχτη επαναφορα και να χεις...:rolleyes:

Τσεκαρε οτι εχεις ελευθερο και δες πως ειναι η επαναφορα μπρος και πισω..δε γινεται το μπροστα να πλεει και το πισω να ναι αργο...ελπιζω να σε βοηθησα..

karateo
07/12/2018, 11:31
Θες να μιλήσουμε για προοδευτικά και μη ελατήρια;

Είναι Παρασκευή, να φωνάξουμε και τον Oldman. :tooth:


Tεσπά, δούλεψε το μηχανάκι σου, δες τι κάνει και τι θες αλλά σε καμία περίπτωση μην νομίζεις ότι μία "χαλαρή" ανάρτηση είναι και ασφαλής επειδή γενικά είναι πιο ξεκούραστη. Αυτή είναι που σε συνδυασμό με τα λάστιχα σε κρατάει όρθιο (στις στροφές).

Τα ξέρω και συμφωνούμε.
Παρεξήγησες το άνετο που έγραψα?
Πάντα ρύθμιζα τις αναρτήσεις σκληρότερες για να μπαίνω με περισσότερα στις στροφές.

Καταλαβαίνω πότε είμαι στο όριο και πότε φταίει η ανάρτηση και πότε το λάστιχο.
Προς το παρόν το πλαγιάζω μέχρι που ακούγεται το λάστιχο να γλιστράει επειδή φεύγουν τα κεριά.



http://www.promecha.com.au/sag_preload.htm

Summary



Setting the sag allows the bike to have the correct compromise for dealing with both bumps and holes. Preload adjusts sag (and so ride-height), not stiffness. However it can change stiffness in unexpected ways due to rebound springs and progressive linkage systems

Too much sag/too little preload will make the bike feel: harsh on bumps, twitchy (front) or slow turning (rear).

Too little sag/too much preload will make the bike feel: skittish on bumps when accelerating (front) or braking (rear), twitchy (rear) or slow-turning (rear).

sniper
07/12/2018, 11:35
...
Πάντα ρύθμιζα τις αναρτήσεις σκληρότερες για να μπαίνω με περισσότερα στις στροφές.

Μάλιστα...


Καταλαβαίνω πότε είμαι στο όριο και πότε φταίει η ανάρτηση και πότε το λάστιχο.

Με παπι και σκούτερ αυτά; ΟΚ.




http://www.promecha.com.au/sag_preload.htm
"Εμείς" τα έχουμε ρυθμίσει τα μοτοσακά μας. Κι επειδή δεν θα βγει άκρη όπως καταλαβαίνεις, γιατί ο καθένας το ρυθμίζει όπως θέλει το μηχανάκι κι εσύ βλέπω διαβάζεις και το κατέχεις πλήρως το θέμα, νομίζω ότι δεν χρειάζεται να το παιδέψουμε άλλο.

karateo
07/12/2018, 11:40
Ολα απ το ελατηριο ξεκινανε...για παραδειγμα αν ενα μηχανακι δεν εχει ρυθμισεις επαναφορας μπορεις μεχρι ενα σημειο να τη ρυθμισεις αναλογα την ενταση του ελατηριου..βγαζεις προφορτηση το κανεις πιο ''μαλακο'' αρα πιο αργη επαναφορα,βαζεις προφορτιση αρα φορτιζεις το ελατηριο αρα μεγαλυτερη ενταση αρα πιο γρηγορη επαναφορα...το χουμε??για αυτο οταν αλλαζεις σαγκ η ελατηρια η λαδι παντα ρυθμιζεις αναλογα αν εχεις ρυθμισεις επαναφορας και συμπιεσης..λοιπον το πιο σημαντικο ειναι να εχεις ελευθερο σαγκ 10-15mm πισω και 20-30mm μπροστα και μετα να ναι σωστη η επαναφορα σου...χωρις ελευθερο πισω το μηχανακι σε λακουβα η σε κακοτεχνια τερματιζει και σε πεταει οσο σφιχτη επαναφορα και να χεις...:rolleyes:

Τσεκαρε οτι εχεις ελευθερο και δες πως ειναι η επαναφορα μπρος και πισω..δε γινεται το μπροστα να πλεει και το πισω να ναι αργο...ελπιζω να σε βοηθησα..

Όλα είναι κατανοητά και θα ακολουθηθούν στο σωστό ρύθμισα στο 1ο σέρβις.

sapila racing
07/12/2018, 11:42
Αν συμπιέσεις ένα ελατήριο (αφού μικραίνεις τη διαδρομή του) τί το κάνεις?


Πρέπει η yamaha να διορθώσει το μανουαλ

https://cdn.yamaha-motor.eu/owner-manuals/Motorcycles/P1WS28199E2E.PDF



Το πρόβλημα μου όμως ΔΕΝ είναι η προφόρτιση

Οταν προφορτίζεις το ελατήριο απλά αλλάζεις το σημείο συμπίεσης πέρα απ το οποίο αρχίζει να λειτουργεί η ανάρτησή σου.
Μέχρι εκείνο το σημείο είναι το ίδιο σαν να έχεις μια σιδερόβεργα αντί για ανάρτηση.
Αν το καταλάβεις αυτό, τότε μπορεί και να καταλάβεις τι κάνει μετά η ρύθμιση της απόσβεσης επαναφοράς που έχει το αμορτισέρ σου.

karateo
07/12/2018, 11:43
Μάλιστα...

Με παπι και σκούτερ αυτά; ΟΚ.

"Εμείς" τα έχουμε ρυθμίσει τα μοτοσακά μας. Κι επειδή δεν θα βγει άκρη όπως καταλαβαίνεις, γιατί ο καθένας το ρυθμίζει όπως θέλει το μηχανάκι κι εσύ βλέπω διαβάζεις και το κατέχεις πλήρως το θέμα, νομίζω ότι δεν χρειάζεται να το παιδέψουμε άλλο.

Πάρε ένα SH300 με metzeler feel free radial (ΜΟΝΟ με αυτά) και θα εκπλαγείς.
Να μάθεις τί μπορεί να κάνει και ένα σωστό ABS :p

karateo
07/12/2018, 11:55
Οταν προφορτίζεις το ελατήριο απλά αλλάζεις το σημείο συμπίεσης πέρα απ το οποίο αρχίζει να λειτουργεί η ανάρτησή σου.
Μέχρι εκείνο το σημείο είναι το ίδιο σαν να έχεις μια σιδερόβεργα αντί για ανάρτηση.
Αν το καταλάβεις αυτό, τότε μπορεί και να καταλάβεις τι κάνει μετά η ρύθμιση της απόσβεσης επαναφοράς που έχει το αμορτισέρ σου.

Δηλαδή αυτό φοράει γραμμικό ελατήριο? (Ερώτηση γιατί δε γνωρίζω. Στο παπί και στο σκούτερ ΔΕΝ ήταν γραμμικό)
Rear suspension; travel: Linkage-assisted rebound-damping and spring-preload adjustable KYB shock; 5.1 inches

BLiTzER
07/12/2018, 11:57
Όλα τα σοβαρά μηχανάκια φοράνε γραμμικό ελατήριο.

karateo
07/12/2018, 12:04
Όλα τα σοβαρά μηχανάκια φοράνε γραμμικό ελατήριο.

Ε άρα δεν αλλάζει η "σκληρότητα"!!!!!!!!

Αλλά τόσα ποστ για να μπορέσετε να το πείτε? :p
Και το γράφω τόσες φορές λάθος πιο πριν αλλά δε με διόρθωσε κανείς.

GogosLux
07/12/2018, 12:13
Όλα τα σοβαρά μηχανάκια φοράνε γραμμικό ελατήριο.


Δηλαδή αυτό φοράει γραμμικό ελατήριο?

Επαγωγικά ΟΧΙ :lol::lol::lol::lol:



















SPAM OFF

Καλορίζικο και να το χαρείς ;)

ptc
07/12/2018, 12:25
Ε άρα δεν αλλάζει η "σκληρότητα"!!!!!!!!

Αλλά τόσα ποστ για να μπορέσετε να το πείτε? :p
Και το γράφω τόσες φορές λάθος πιο πριν αλλά δε με διόρθωσε κανείς.

Ευτυχως ή δυστυχως απο τα γραφομενα μας φαινεται τι γνωριζει και τι δεν γνωριζει ο καθενας. Οσο κι αν χτυπιεσαι οτι εχεις γραψει χιλιομετρα, ξαπλωνεις σκουτερ, τρως παπια κτλ κτλ, το οτι στο θεμα μοτοσυκλετισμος (οχι γενικα δικυκλισμος) εισαι νουμπας κανει μπαμ. Απο πολλα πραγματα. Κι αυτο σου το λεει καποιος που επισης ειναι ασχετος.

Γι'αυτο οπως σου εχουν πει τοσοι αλλοι, χαλαρωσε, κανε τις ερωτησεις σου και ασε το μαθημα για οσους ξερουν.

ΥΓ:Επισης αυτο που γκουγκλαρεις και ποσταρεις ο,τι βρισκεις μετα, δεν εντυπωσιαζει κανεναν. Στο ιντερνετ ειμαστε και μιλαμε, λες να ειναι κανενας εδω περα που δεν ξερει να γκουγκλαρει ή που δε μιλαει αγγλικα;

sniper
07/12/2018, 12:27
...λες να ειναι κανενας εδω περα που δεν ξερει να γκουγκλαρει ή που δε μιλαει αγγλικα;

Εκτός του Dalt0n;

buckley
07/12/2018, 12:33
Εκτός του Dalt0n;

Το παληκάρη που μισύ τους ηλεκτολόγους μύπος ? :bawl:

telegonos
07/12/2018, 12:36
δε με διόρθωσε κανείς.

Οι άνθρωποι επενδύουν σε ένα σκοπό, όταν υπάρχει έστω και μικρή ελπίδα αυτός να επιτευχθεί.

Όταν δεν υπάρχει καμία ελπίδα, τι να διορθώσεις και τι να φτιάξεις....

RaGe_Raptor
07/12/2018, 12:43
Οι άνθρωποι επενδύουν σε ένα σκοπό, όταν υπάρχει έστω και μικρή ελπίδα αυτός να επιτευχθεί.

Όταν δεν υπάρχει καμία ελπίδα, τι να διορθώσεις και τι να φτιάξεις....

Σε εμενα είχες γράψει "για να σε βοηθήσω λιγο " άρα υπάρχει έστω και μια μικρη ελπίδα :a08::a25: :beer: :tooth:

karateo
07/12/2018, 12:48
Ευτυχως ή δυστυχως απο τα γραφομενα μας φαινεται τι γνωριζει και τι δεν γνωριζει ο καθενας. Οσο κι αν χτυπιεσαι οτι εχεις γραψει χιλιομετρα, ξαπλωνεις σκουτερ, τρως παπια κτλ κτλ, το οτι στο θεμα μοτοσυκλετισμος (οχι γενικα δικυκλισμος) εισαι νουμπας κανει μπαμ. Απο πολλα πραγματα. Κι αυτο σου το λεει καποιος που επισης ειναι ασχετος.

Γι'αυτο οπως σου εχουν πει τοσοι αλλοι, χαλαρωσε, κανε τις ερωτησεις σου και ασε το μαθημα για οσους ξερουν.

ΥΓ:Επισης αυτο που γκουγκλαρεις και ποσταρεις ο,τι βρισκεις μετα, δεν εντυπωσιαζει κανεναν. Στο ιντερνετ ειμαστε και μιλαμε, λες να ειναι κανενας εδω περα που δεν ξερει να γκουγκλαρει ή που δε μιλαει αγγλικα;

Εγώ ξέρω ότι απο το ποστ #503 ήξερα τί πρέπει να κάνω
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155828&p=2968365&viewfull=1#post2968365

Μετά πιάσαμε μία ανούσια συζήτηση περι αναρτήσεων που τουλάχιστον έμαθα ότι είναι γραμμικό το ελατήριο.

Ποστάρω για να δώσω αποδείξεις.
Δεν έχω ανάγκη να εντυπωσιάσω κανέναν.

Τέλος, δε θα συμβούλευα κάποιον να κάνει χιλιόμετρα για να συνηθίσει μία επικίνδυνη ανάρτηση. Ειδικά όταν ξέρω ότι είμαι άσχετος ;)
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155828&p=2968387&viewfull=1#post2968387

Το ποστ σου μοιάζει να διάβασες ΜΟΝΟ το αρχικό μου και να απάντησες σε αυτό.


Ευχαριστώ για το καλοτάξιδο :)

karateo
07/12/2018, 12:50
Οι άνθρωποι επενδύουν σε ένα σκοπό, όταν υπάρχει έστω και μικρή ελπίδα αυτός να επιτευχθεί.

Όταν δεν υπάρχει καμία ελπίδα, τι να διορθώσεις και τι να φτιάξεις....

Οταν καταναλώνεις χρόνο να γράψεις κάτι τουλάχιστον να το κάνεις σωστά.
Συνεχίζεις μία συζήτηση που κάνει ΜΠΑΜ ότι βασίζεται σε λάθος θεωρία.

Ειδάλλως μήν απαντάς.
(όχι εσύ, γενικά)

ή απαντάς γιατί δεν έχεις τί να κάνεις βέβαια!

ptc
07/12/2018, 13:18
Τέλος, δε θα συμβούλευα κάποιον να κάνει χιλιόμετρα για να συνηθίσει μία επικίνδυνη ανάρτηση. Ειδικά όταν ξέρω ότι είμαι άσχετος ;)
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155828&p=2968387&viewfull=1#post2968387


Επικινδυνη αναρτηση; Ε τωρα πες μας οτι σε βαλαμε και σε κινδυνο. :lol:
Με 20 μοιρες κλιση (με βαση τη φωτογραφια που ο ιδιος ανεβασες) δεν επεσε κανενας ποτε. Μπορει επειδη ξεχασε να βγαλει τον πλαγιοστατη αλλα σιγουρα οχι λογω λαθος ρυθμισμενων αναρτησεων. :D
Γι'αυτο μαζεψε καποια χιλιομετρα να καταλαβεις τι και πώς κανει μια μηχανη και μετα ασχολεισαι και με τις αναρτησεις. Αυτο σου ειπα.
Καλη συνεχεια και καλα μυαλα.

karateo
07/12/2018, 13:35
Επικινδυνη αναρτηση; Ε τωρα πες μας οτι σε βαλαμε και σε κινδυνο. :lol:
Με 20 μοιρες κλιση (με βαση τη φωτογραφια που ο ιδιος ανεβασες) δεν επεσε κανενας ποτε. Μπορει επειδη ξεχασε να βγαλει τον πλαγιοστατη αλλα σιγουρα οχι λογω λαθος ρυθμισμενων αναρτησεων. :D
Γι'αυτο μαζεψε καποια χιλιομετρα να καταλαβεις τι και πώς κανει μια μηχανη και μετα ασχολεισαι και με τις αναρτησεις. Αυτο σου ειπα.
Καλη συνεχεια και καλα μυαλα.

Ναί αναγκάζομαι και σηκώνομαι στις λακούβες για να μήν πεταχτώ πάνω και θα το αφήσω έτσι :)

telegonos
07/12/2018, 13:39
Σε εμενα είχες γράψει "για να σε βοηθήσω λιγο " άρα υπάρχει έστω και μια μικρη ελπίδα :a08::a25: :beer: :tooth:

Τείνω να γίνομαι πιο αισιόδοξος από όσο πρέπει. Μετά βέβαια διαπιστώνω .

:p

:lol:

GogosLux
07/12/2018, 13:40
Ναί αναγκάζομαι και σηκώνομαι στις λακούβες για να μήν πεταχτώ πάνω και θα το αφήσω έτσι :)

ωχ παναια μου :cry::cry: που το μπλεξατε το κοπέλι :eyepop: κακούργοι

Βαστα γερά σύντεκνε (το τιμόνι) :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

sniper
07/12/2018, 13:40
...

Βαστα γερά σύντεκνε (το τιμόνι) ...

Όχι καλή συμβουλή.

BLiTzER
07/12/2018, 13:45
Μέχρι που πούλησα το ΜΤ, είχα αλλάξει 8 μηχανάκια σε 8 χρόνια, από 250cc μέχρι 1000, όλα μεταχειρισμένα, εκτός του ΜΤ, και ΠΟΤΕ δεν παραπονέθηκα με σελίδες επί σελίδων για μη αρκετά φρένα, αναρτήσεις, λάστιχα, γκάζι ή οτιδήποτε άλλο. Απλά κάθε φορά προσάρμοζα την οδήγησή μου αναλόγως. Όλως τυχαίως, παντελώς άπειροι αναβάτες, που πηγαίνουν πιο αργά από πεζούς, προβληματίζονται με το παραμικρό, για κάτι που διάβασαν στο ίντερνετ ή τους μπήκε στο μυαλό κάπως, και πρέπει οπωσδήποτε να το διορθώσουν γιατί "είναι επικίνδυνο", αντί να μάθουν να οδηγούν. Και επιμένουν κιόλας. Τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά τελευταία εδώ μέσα. Keep walking.

karateo
07/12/2018, 13:49
Το λάστιχο του σκούτερ όταν είχα όρεξη
https://ibb.co/ZKz6P9m

Και αυτό που έδειξα σίγουρα δεν είναι 20 μοίρες :beer:

karateo
07/12/2018, 13:56
Μέχρι που πούλησα το ΜΤ, είχα αλλάξει 8 μηχανάκια σε 8 χρόνια, από 250cc μέχρι 1000, όλα μεταχειρισμένα, εκτός του ΜΤ, και ΠΟΤΕ δεν παραπονέθηκα με σελίδες επί σελίδων για μη αρκετά φρένα, αναρτήσεις, λάστιχα, γκάζι ή οτιδήποτε άλλο. Απλά κάθε φορά προσάρμοζα την οδήγησή μου αναλόγως. Όλως τυχαίως, παντελώς άπειροι αναβάτες, που πηγαίνουν πιο αργά από πεζούς, προβληματίζονται με το παραμικρό, για κάτι που διάβασαν στο ίντερνετ ή τους μπήκε στο μυαλό κάπως, και πρέπει οπωσδήποτε να το διορθώσουν γιατί "είναι επικίνδυνο", αντί να μάθουν να οδηγούν. Και επιμένουν κιόλας. Τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά τελευταία εδώ μέσα. Keep walking.

Εσύ δεν είσαι που έδωσες τόσα λεφτά να αλλάξεις αναρτήσεις στο ΜΤ?

Δεν διάβασα στο ίντερνετ για την επαναφορά και μετά το έψαξα.
Αντιθέτως δεν είχα ιδέα μέχρι που με ενόχλησε στην οδήγηση και μετά είδα πώς μπορώ να το βελτιώσω.

ptc
07/12/2018, 13:58
Το λάστιχο του σκούτερ όταν είχα όρεξη
https://ibb.co/ZKz6P9m

Και αυτό που έδειξα σίγουρα δεν είναι 20 μοίρες :beer:

Αδερφε νομιζω σε παρεξηγησαμε ολοι. Εδω τα πραγματα δειχνουν σοβαρα. :smokin:

Μηπως να πας κατευθειαν σε aftermarket αναρτηση τοτε; Δεν ξερω αν θα σε καλυψει η μαμα.

karateo
07/12/2018, 13:59
Αδερφε νομιζω σε παρεξηγησαμε ολοι. Εδω τα πραγματα δειχνουν σοβαρα. :smokin:

Μηπως να πας κατευθειαν σε aftermarket αναρτηση τοτε; Δεν ξερω αν θα σε καλυψει η μαμα.

Πές μου τώρα γιατί και πώς να σε πιστέψω! :rolleyes:

sniper
07/12/2018, 14:00
Το λάστιχο του σκούτερ όταν είχα όρεξη
https://ibb.co/ZKz6P9m

Και αυτό που έδειξα σίγουρα δεν είναι 20 μοίρες :beer:


Ρε παλικάρι, γιατί νομίζεις ότι χθες καβαλήσαμε και δεν έχουμε ιδέα του τι μας γίνεται και μόνο εσύ κατέχεις την απόλυτη γνώση; Αρχίζει και κουράζει.
Ναι ξέρω, αν δεν θέλω δεν διαβάζω το θρεντ. Αυτό θα κάνω.

BLiTzER
07/12/2018, 14:02
Εσύ δεν είσαι που έδωσες τόσα λεφτά να αλλάξεις αναρτήσεις στο ΜΤ?

Δεν διάβασα στο ίντερνετ για την επαναφορά και μετά το έψαξα.
Αντιθέτως δεν είχα ιδέα μέχρι που με ενόχλησε στην οδήγηση και μετά είδα πώς μπορώ να το βελτιώσω.

Εγώ είμαι βλαμμένος και μ'αρέσει να γεμίζω τα μηχανάκια μου έξτρα. Αλλά μια χαρά το οδηγούσα και χωρίς αυτές, ως ένα σημείο. Ένα σημείο που θα αργήσεις να φτάσεις.

Καλά κάνεις που θες να βελτιώσεις ό,τι βελτιώνεται, αλλά είναι πολύ νωρίς για να σου φταίνε διάφορα. ΒΓΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΑ και διασκέδασέ το. Είναι ένα υπέροχο παιχνίδι. Και ναι, στις λακούβες σηκωνόμαστε ελαφρώς όσοι έχουμε street μηχανάκια.

inb4 "μα δεν έχεις μηχανάκι!!11"

o teos
07/12/2018, 14:03
Mιας και λεμε για λαστιχα σκουτερ και τις μετραμε και για να σου δωσω να καταλαβεις αυτο που λεει ο πλιτς...το παρακατω ειναι απο gs250 08 με τις μαμα αναρτησεις που πλεον ειναι σουμιεδες κοπαναει φουλ και εχει 135000 χλμ......κυνηγαγα ενα γνωστο ντειτονα μαυρο οταν δεν ειχα το δικο μου μεχρι που βρηκε το διπλο κατω..:a05:.......και δεν ειχα κεφια γιατι δεν ειχα μηχανη:cry:

401880


ετσι ειναι μπρος πισω τα λαστιχα...οποτε καμια φορα πρωτα πρεπει να εχουμε στο νου μας οτι πρεπει να μαθουμε το μοτο καλα και μετα να δουμε ολα τα αλλα..;)

karateo
07/12/2018, 14:03
Ρε παλικάρι, γιατί νομίζεις ότι χθες καβαλήσαμε και δεν έχουμε ιδέα του τι μας γίνεται και μόνο εσύ κατέχεις την απόλυτη γνώση; Αρχίζει και κουράζει.
Ναι ξέρω, αν δεν θέλω δεν διαβάζω το θρεντ. Αυτό θα κάνω.

σε ποιό ποστ το έγραψα αυτό?

το αντίστροφο φαίνεται σε ΚΑΘΕ σελίδα

GogosLux
07/12/2018, 14:12
Πήξαμε στους γρήγορους ΡΠΜ :lol:

Παιδιά, αν θελετε να αποδείξετε οτι στρίβετε να βαζετε φωτο απο τα μπροστινά σας, τα πίσω ειναι για τις κότες (και τα ΜΤ :lol:)

Επισης μην βαζετε φωτο λάστιχα πιο παλιά και τετράγωνα απο το σκρίνιο της γιαγιάς γιατί αυτα ειναι χρήσιμα μονο για το λιμάνι να μην κοπανάνε οι βάρκες :wave2:

Τελος karateo παλικάρι μου, μεχρι τωρα στο scouter καθόσουν μονο με τον κώλο και τα πόδια σου ηταν διακοσμητικά, guess what, τωρα με τα ποδια σου μπορεις να πατήσεις στα μασπιε και να σηκωθείς.
Οπως σου ειπαν ολοι το κανουμε στις λακούβες.

(και μετα μου την ειπατε που στις πρωτες σελίδες που τον αποκάλεσα αυτοκινητά).


by the way, οταν αυτο το ΜΤ βγει προς πώληση θα ειναι ευκαιρία :D

ΤάκηςΜπ
07/12/2018, 14:15
Ρε ειδωλάκι karateo παγκοτερμα τους παίζεις!


Βρε μπαγάσα αφού ψοφάς για τζερτζελέ γιατί δεν το παραδέχεσαι?.

Το tl;dr των 40 σελίδων.


Επαγωγικά ΟΧΙ :lol::lol::lol::lol:)

Χαραμίζεσαι εσύ :lol:

harris_x
07/12/2018, 14:16
Όχι καλή συμβουλή.

Ευγενικό σε βρίσκω....

Εγω ""κακή" θα την χαρακτήριζα...

o teos
07/12/2018, 14:17
Πήξαμε στους γρήγορους ΡΠΜ :lol:

Παιδιά, αν θελετε να αποδείξετε οτι στρίβετε να βαζετε φωτο απο τα μπροστινά σας, τα πίσω ειναι για τις κότες (και τα ΜΤ :lol:)

Επισης μην βαζετε φωτο λάστιχα πιο παλιά και τετράγωνα απο το σκρίνιο της γιαγιάς γιατί αυτα ειναι χρήσιμα μονο για το λιμάνι να μην κοπανάνε οι βάρκες :wave2:

Τελος karateo παλικάρι μου, μεχρι τωρα στο scouter καθόσουν μονο με τον κώλο και τα πόδια σου ηταν διακοσμητικά, guess what, τωρα με τα ποδια σου μπορεις να πατήσεις στα μασπιε και να σηκωθείς.
Οπως σου ειπαν ολοι το κανουμε στις λακούβες.

(και μετα μου την ειπατε που στις πρωτες σελίδες που τον αποκάλεσα αυτοκινητά).


by the way, οταν αυτο το ΜΤ βγει προς πώληση θα ειναι ευκαιρία :D

Εχμμμ θα μπορουσα να πατήσω κάλο τωρα αλλα τεσπα......ταργκετ φιξεσιο..γκουχου γκουχου....:D...ετσι ειναι τα λαστιχα μου μπρος πισω στο σκουτερ-βαρκα-καραβι και δεν ειναι τετράγωνα για αυτο το λογο και αν θες ημερομηνίες πες μου να βαλω να αλλαξεις γνωμη....:p

Bladerunner
07/12/2018, 14:18
Κοίτα τι θυμήθηκα* τώρα...

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=111412

*Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματική και ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα

GogosLux
07/12/2018, 14:19
Όχι καλή συμβουλή.


Ευγενικό σε βρίσκω....

Εγω ""κακή" θα την χαρακτήριζα...

Και ποιος ειμαι εγω να δώσω συμβουλή στον μέγα karateo?

Εγω απλα χαβαλε κανω :D

PS ειδα το αποτελεσμα και των αλλων που εδωσαν συμβουλές :lol::lol::lol::lol::lol:

karateo
07/12/2018, 14:22
Και ποιος ειμαι εγω να δώσω συμβουλή στον μέγα karateo?

Εγω απλα χαβαλε κανω :D

PS ειδα το αποτελεσμα και των αλλων που εδωσαν συμβουλές :lol::lol::lol::lol::lol:

Ψιτ, πολλοί κάνουμε χαβαλέ :beer:

GogosLux
07/12/2018, 14:23
......ταργκετ φιξεσιο..γκουχου γκουχου....:D...

δεν το επιασα αυτο?
μου κανεις πιο λιανα μιας και δεν σκαμπάζω πολλα ;)

:a014:



τα λαστιχα μου μπρος πισω στο σκουτερ-βαρκα-καραβι και δεν ειναι τετράγωνα για αυτο το λογο και αν θες ημερομηνίες πες μου να βαλω να αλλαξεις γνωμη....:p
ΟΚ εισαι γρήγορο και στριφτερρο αγορι - well received !

BLiTzER
07/12/2018, 14:24
Παιδιά, αν θελετε να αποδείξετε οτι στρίβετε να βαζετε φωτο απο τα μπροστινά σας, τα πίσω ειναι για τις κότες

QFT. :lol:

sniper
07/12/2018, 14:25
Κοίτα τι θυμήθηκα* τώρα...
....

Μια ζωή πίσω μας γύρισες... :beer:

o teos
07/12/2018, 14:26
δεν το επιασα αυτο?
μου κανεις πιο λιανα μιας και δεν σκαμπάζω πολλα ;)

:a014:



ΟΚ εισαι γρήγορο και στριφτερρο αγορι - well received !

ουτε καν κουλος ειμαι...δε το επιασα ποτε εκεινο το ντειτονα τελικα και βρηκε το σταντ κατω οποτε γλυτωσα τα χειροτερα αλλα λεω και εγω καμια π@π@ρι@ να περασει η ωρα και να αναψουν τα αιματα αλλα δεν ψαρωσες...:a22:

rainmike
07/12/2018, 14:46
Το παληκάρη που μισύ τους ηλεκτολόγους μύπος ? :bawl:
ρε συ,ντροπή,θέλω 50 μετάνοιες μετα απο καθε γευμα

buckley
07/12/2018, 14:49
ρε συ,ντροπή,θέλω 50 μετάνειες μετα απο καθε γευμα

Σιγούλια σιγούλια οι μπουκίτσες μην πνιγείς :bawl::bawl:

rainmike
07/12/2018, 15:01
ουτε καν κουλος ειμαι...δε το επιασα ποτε εκεινο το ντειτονα τελικα και βρηκε το σταντ κατω οποτε γλυτωσα τα χειροτερα αλλα λεω και εγω καμια π@π@ρι@ να περασει η ωρα και να αναψουν τα αιματα αλλα δεν ψαρωσες...:a22:

Τώρα που έχεις και εσύ ντειτόνα πως αισθάνεσαι?:D

sniper
07/12/2018, 15:03
Τώρα που έχεις και εσύ ντειτόνα πως αισθάνεσαι?:D

Ψάχνεται με τις αναρτήσεις ακόμα....

o teos
07/12/2018, 15:06
Ψάχνεται με τις αναρτήσεις ακόμα....

Παντα..ειναι το καινουριο χομπυ μου..θελω να γινω moss στη θεση του moss...:D


Απορω γιατι εχει ιαπωνικα τοσα χρονια...:smokin: