PDA

View Full Version : NAKED για 1.91 ύψος



Σελίδες : 1 2 3 4 [5] 6 7

ΤάκηςΜπ
19/11/2018, 15:43
Εμπειρικά, σε τόσες στροφές ώστε να μην αυξηθούν με το κατέβασμα.

Χωρίς καμία ειρωνεία, μήπως είπες κάτι λάθος εδώ;

BLiTzER
19/11/2018, 15:44
Το στυλάκι είναι άμυνας για τις μπούρδες που διαβάζω και τις προσβολές που πετάνε κάποιοι.
Έτσι οδήγησα το tracer όπως και εσύ.
Όμως δε το λές χαλαρή βόλτα όταν ανοίγεις τέρμα το γκάζι και δουλεύεις κοντά στον κόφτη αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Με παρόμοιο τρόπο δουλεύω τον κινητήρα στα φρεναρίσματα. Λίγο λιγότερο επιθετικά βέβαια στο χαλαρό μου και παρόμοια στο γρήγορο μου.

Ναι, δεν είναι χαλαρή-τουριστική, αλλά εντός ασφαλών (για μένα) ορίων. Αυτό εννοούσα. Δεν κατεβάζαμε χρόνους.


Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το νόημα της όλης συζήτησης. Όσο μειώνονται τα χιλιόμετρα -επειδή φρενάρω- κατεβάζω ανάλογα ταχύτητα, έτσι ώστε να βάλω νεκρά όταν σταματήσω τελείως.

Αυτό ακριβώς.


Όταν είμαι στην Κηφισίας, που δεν είναι πίστα, και ειμαι με 80χαω (δεν επιτρέπει ο ΚΟΚ παραπάνω) και δω φανάρι στα 100μ, απλα αφήνω το γκάζι και φρενάρω όταν πρέπει. Αν με πιασει το φανάρι, τοτε κατεβάζω από ότι σχέση είχα σε νεκρά όταν σταματήσω.
Σιγά μην κατεβάζω ταχύτητες και χαλάω τους δίσκους.

Ναι, εγώ αυτό δεν το κάνω και το θεωρώ και λάθος. Το να κατεβάσεις πολλαπλές ταχύτητες σταματημένος ή σχεδόν σταματημένος, εννοώ. Ακολουθώ πάντα τον τρόπο του Blade παραπάνω, για πολλούς λόγους. Αλλά είπαμε, ό,τι δουλεύει για τον καθένα.

Bladerunner
19/11/2018, 15:52
Χωρίς καμία ειρωνεία, μήπως είπες κάτι λάθος εδώ;

Χμμμ... Ναι, θα μπορούσα να το περιγράψω καλύτερα:

Κατεβάζω ταχύτητα ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχω ώστε να μην ανέβουν υπερβολικά οι στροφές. (Και το ανάποδο αλλά για άλλους λόγους)

buckley
19/11/2018, 16:00
Ναι, δεν είναι χαλαρή-τουριστική, αλλά εντός ασφαλών (για μένα) ορίων. Αυτό εννοούσα. Δεν κατεβάζαμε χρόνους.



Αυτό ακριβώς.



Ναι, εγώ αυτό δεν το κάνω και το θεωρώ και λάθος. Το να κατεβάσεις πολλαπλές ταχύτητες σταματημένος ή σχεδόν σταματημένος, εννοώ. Ακολουθώ πάντα τον τρόπο του Blade παραπάνω, για πολλούς λόγους. Αλλά είπαμε, ό,τι δουλεύει για τον καθένα.

O Ντα βίντσι το κάνει έτσι γιατί μπορεί, έχει Χόνδα και έχει μάθει σε Χόνδα.
Ρώτα και μας με τα υπόλοιπα διαφόρων κατασκευαστών...
Ντα βίντσι άλλαξε στυλ καμάρι γιατί κάποια μέρα μπορεί να πάρεις κανά μηχανάκι που ονειρεύεσαι που δεν τα σηκώνει αυτά :bawl:

sniper
19/11/2018, 16:04
O Ντα βίντσι το κάνει έτσι γιατί μπορεί, έχει Χόνδα και έχει μάθει σε Χόνδα.
Ρώτα και μας με τα υπόλοιπα διαφόρων κατασκευαστών...
Ντα βίντσι άλλαξε στυλ καμάρι γιατί κάποια μέρα μπορεί να πάρεις κανά μηχανάκι που ονειρεύεσαι που δεν τα σηκώνει αυτά :bawl:

To ΚΤΜ έσβηνε μόνο του πριν φτάσει στο φανάρι. Κάτι μ@λ@κίες για το TPS έλεγαν οι φαιδροί αλλά ήταν τρόπος εξοικονομησης καυσίμων. :tooth:

Επίσης, στο δικο μου μοτοσακό άντε να βάλεις 3η με το ζόρι εδώ μέσα. Πόσες ταχύτητες να κατεβάσω στο φανάρι δλδ; :tooth:

karateo
19/11/2018, 16:16
Δεν σε δουλεύω. Όντως δεν κατάλαβα την ερώτηση: "Στις πόσες στροφές ανεβάζεις στα κατεβάσματα"

Αν εννοείς στις πόσες στροφές κατεβάζω θα σου απαντήσω ...δεν ξέρω! Δεν κοιτάω στροφόμετρο, δεν είμαι της θεωρίας για τη θεωρία!
Εμπειρικά, σε τόσες στροφές ώστε να μην αυξηθούν με το κατέβασμα.

Η ερώτηση ήταν αν κατεβάζεις όταν φτάνει το ρελαντί να σε σπρώχνει ή κρατάς >2500/3000/3500/.... στροφές?

Με το σκούτερ απο τα 120 αφήνω το γκάζι και φτάνω ακριβώς στη διασταύρωση χωρίς φρένα/γκάζι.
Αυτό λέω εγώ χαλαρή οδήγηση :)

buckley
19/11/2018, 16:18
To ΚΤΜ έσβηνε μόνο του πριν φτάσει στο φανάρι. Κάτι μ@λ@κίες για το TPS έλεγαν οι φαιδροί αλλά ήταν τρόπος εξοικονομησης καυσίμων. :tooth:

Επίσης, στο δικο μου μοτοσακό άντε να βάλεις 3η με το ζόρι εδώ μέσα. Πόσες ταχύτητες να κατεβάσω στο φανάρι δλδ; :tooth:

Τι να σου πω ρε φίλε δεν ξέρω, εδώ διαβάζω ότι βλέπουν φανάρι στα 200μ και ξεκινούν τον μηχανισμό επιβράδυνσης.
Χωρίς παρεξήγηση μερικοί έχετε μπλέξει τα μπούτια σας και δεν θέλετε να το παραδεχτείτε...
Εκτός αν δεν ζούμε στην ίδια χώρα ,οπότε άκυρο.

buckley
19/11/2018, 16:25
Η ερώτηση ήταν αν κατεβάζεις όταν φτάνει το ρελαντί να σε σπρώχνει ή κρατάς >2500/3000/3500/.... στροφές?

Με το σκούτερ απο τα 120 αφήνω το γκάζι και φτάνω ακριβώς στη διασταύρωση χωρίς φρένα/γκάζι.
Αυτό λέω εγώ χαλαρή οδήγηση :)

Ρε αγόρι έλεος πια ,τώρα δεν είπαμε ότι μαθαίνεις με συμπλέκτη ?
Πρόσεξε δεν είπα ότι είναι ντροπή αλλά καταλαβαίνεις ...
401361

BLiTzER
19/11/2018, 16:26
Αν ήμουν Τροχαίος, θα σου έκοβα 50€ πρόστιμο κάθε φορά που έβγαζες αυτό το πράγμα από την τσέπη σου.

sniper
19/11/2018, 16:27
Ρε αγόρι έλεος πια ,τώρα δεν είπαμε ότι μαθαίνεις με συμπλέκτη ?
Πρόσεξε δεν είπα ότι είναι ντροπή αλλά καταλαβαίνεις ...
401361

Προλαβαίνεις μέχρι 27/7/2030 να τελειώσεις το καναρίνι;

RaGe_Raptor
19/11/2018, 16:28
Για να γίνει σοβαρή συζήτηση πρέπει να υπάρχει "κοινό " λεξιλόγιο . Τωρα αλλα γράφει ο ένας,αλλα καταλαβαίνει ο άλλος ,σε αλλα απαντάει ο τρίτος .
Kudos πάντως που κάνατε τον Blade και ποσταρε :lol:

buckley
19/11/2018, 16:29
Αν ήμουν Τροχαίος, θα σου έκοβα 50€ πρόστιμο κάθε φορά που έβγαζες αυτό το πράγμα από την τσέπη σου.

Που να βλεπες και της ταυτότητας ,τα καριόλια μου την πήρανε τσαμπουκά πρόπερσι που πήγα Σκωτία :moutza:

rainmike
19/11/2018, 16:30
Ρε αγόρι έλεος πια ,τώρα δεν είπαμε ότι μαθαίνεις με συμπλέκτη ?
Πρόσεξε δεν είπα ότι είναι ντροπή αλλά καταλαβαίνεις ...
401361

Ρε εσύ είσαι νιάτο τελικά σε είχα για μεγαλύτεο:beer:

buckley
19/11/2018, 16:30
Προλαβαίνεις μέχρι 27/7/2030 να τελειώσεις το καναρίνι;

Μετά θα στείλω εσένα με περούκα να δώσεις εξετάσεις για πάρτη μου :tooth:

sniper
19/11/2018, 16:31
Που να βλεπες και της ταυτότητας ,τα καριόλια μου την πήρανε τσαμπουκά πρόπερσι που πήγα Σκωτία :moutza:

Στην κράτησαν εδώ ή στην Σκωτία για δείγμα;

buckley
19/11/2018, 16:34
Στην κράτησαν εδώ ή στην Σκωτία για δείγμα;

Κάτσε γιατί έχει μερικούς εδώ μέσα με δίπλωμα σε ασπρόμαυρη φωτό :bawl:
ΥΓ δύο είναι μάλιστα συνδεδεμένοι τώρα που βλέπω κάτω :D

karateo
19/11/2018, 16:40
Τι να σου πω ρε φίλε δεν ξέρω, εδώ διαβάζω ότι βλέπουν φανάρι στα 200μ και ξεκινούν τον μηχανισμό επιβράδυνσης.
Χωρίς παρεξήγηση μερικοί έχετε μπλέξει τα μπούτια σας και δεν θέλετε να το παραδεχτείτε...
Εκτός αν δεν ζούμε στην ίδια χώρα ,οπότε άκυρο.

Κανείς δεν είπε ότι φρενάρει απο τα 200μ...




Για πές εσύ πώς σταματάς με μηχανή απο τα 100χλμ ΧΑΛΑΡΑ στο φανάρι που βλέπεις να έρχεται στα 200μετρα?


Εγώ γράφω ότι είσαι 200μ μακριά και πάς με 100χλμ.
Πώς σταματάς ΧΑΛΑΡΑ σε αυτή την περίπτωση?

Άλλος μπορεί να βάζει νεκρά και να τσουρλάει (ευτυχώς δεν είχαμε κάποιον τέτοιο!)
Ο άλλος περιμένει να φτάσει στα 60μ και να πατήσει δυνατά το φρένο και ο άλλος πατάει μόνο φρένο με 6η.

Το δίπλωμα πού κολλάει? (σοβαρά τώρα!)

ΥΓ. Δεν μαθαίνω τώρα με συμπλέκτη. Είχα συμπλέκτη και στο παπάκι :p

sniper
19/11/2018, 16:46
...

Εντελώς σοβαρά.

1η σου μηχανή, πάρτο αλλιώς, θα βρεις. Εμάς στα απαυτά μας πως φρενάρουμε εμείς ή οι άλλοι. Εσένα θα πρέπει να ενδιαφέρει ότι δεν ξέρεις (ακόμα) να οδηγείς.

Όχι, το παπί και το σκούτερ δεν είναι μηχανές σ' αυτή την περίπτωση. Ελπίζω να πηγαίνεις όντως χαλαρά, αλλά επειδή αυτά τα μοτοσακά μαζεύουν εύκολα χλμ, ξεκίνα να το σκέφτεσαι σοβαρά.

Όχι, όλα αυτα δεν τα κάνεις τόσα χρόνια. Δέξου το, είναι μια καλή αρχή.

karateo
19/11/2018, 17:06
Εντελώς σοβαρά.

1η σου μηχανή, πάρτο αλλιώς, θα βρεις. Εμάς στα απαυτά μας πως φρενάρουμε εμείς ή οι άλλοι. Εσένα θα πρέπει να ενδιαφέρει ότι δεν ξέρεις (ακόμα) να οδηγείς.

Όχι, το παπί και το σκούτερ δεν είναι μηχανές σ' αυτή την περίπτωση. Ελπίζω να πηγαίνεις όντως χαλαρά, αλλά επειδή αυτά τα μοτοσακά μαζεύουν εύκολα χλμ, ξεκίνα να το σκέφτεσαι σοβαρά.

Όχι, όλα αυτα δεν τα κάνεις τόσα χρόνια. Δέξου το, είναι μια καλή αρχή.

Εγώ δε διαφωνώ με αυτά που λέτε ούτε με τα βιβλία.
Ξαναλέω ότι οδηγώ έτσι χρόνια.

Εσείς διαφωνείτε μαζί μου είτε λόγο ηλικίας και κολλήματος (βλέπε ABS) είτε για να διαφωνήσετε και να φανείτε κάπως.
Εμένα αυτά δε με αγγίζουν και εσείς φαίνεστε όπως φαίνεστε.

Στο τρασερ πήγαμε μέχρι κάποια καλή ταχύτητα, πιάσαμε κόφτες, πλαγιάσαμε όσο νιώσαμε άνετα για πρώτη βόλτα, κάναμε τα κατεβάσματα με ανέβασμα στροφών ενδιάμεσα και όλα καλά. Δεν ένιωσα κάτι διαφορετικό.

Επειδή έχει συμπλέκτη-ταχύτητες και το πίσω φρένο κάτω?
Έχεις οδηγήσει το SH?

RaGe_Raptor
19/11/2018, 17:23
Εγώ δε διαφωνώ με αυτά που λέτε ούτε με τα βιβλία.
Ξαναλέω ότι οδηγώ έτσι χρόνια.

Εσείς διαφωνείτε μαζί μου είτε λόγο ηλικίας και κολλήματος (βλέπε ABS) είτε για να διαφωνήσετε και να φανείτε κάπως.
Εμένα αυτά δε με αγγίζουν και εσείς φαίνεστε όπως φαίνεστε.

Στο τρασερ πήγαμε μέχρι κάποια καλή ταχύτητα, πιάσαμε κόφτες, πλαγιάσαμε όσο νιώσαμε άνετα για πρώτη βόλτα, κάναμε τα κατεβάσματα με ανέβασμα στροφών ενδιάμεσα και όλα καλά. Δεν ένιωσα κάτι διαφορετικό.

Επειδή έχει συμπλέκτη-ταχύτητες και το πίσω φρένο κάτω?
Έχεις οδηγήσει το SH?

βρε συ,εσύ-είς δώσατε αυτή την εντύπωση με σχόλια του τύπου "αλλάζω τακάκια κάθε ΠΟΤΕ γιατί δεν πατάω φρένο,απλώς κατεβάζω ταχύτητες όπου χρειαστεί" κι άλλα τέτοια όμορφα. όλοι τόσο λάθος καταλάβαμε?

RaGe_Raptor
19/11/2018, 17:27
και κάτι χρήσιμο για πιο απαιτητικές καταστάσεις κι όχι "σταματάω στο στοπ":
από τη στιγμή που θα πατήσεις το φρένο ,τελείωνε με τα κατεβάσματα στο κιβώτιο όσο πιο νωρίς μπορείς (καλά όχι και over-rev) για να έχεις καθαρό μυαλό να κρίνεις την ταχύτητα εισόδου στη στροφή.

azar41
19/11/2018, 17:32
Κάτσε γιατί έχει μερικούς εδώ μέσα με δίπλωμα σε ασπρόμαυρη φωτό :bawl:
ΥΓ δύο είναι μάλιστα συνδεδεμένοι τώρα που βλέπω κάτω :D

Μπα, ένχρωμη είναι αλλά μου κλέβουν πέντε χρόνια,λήγει το 2025:(
Ναι, ιδια χρονολογία γέννησης και έκδοσης διπλώματος !:)

buckley
19/11/2018, 17:54
Μπα, ένχρωμη είναι αλλά μου κλέβουν πέντε χρόνια,λήγει το 2025:(
Ναι, ιδια χρονολογία γέννησης και έκδοσης διπλώματος !:)

Για κάτι παππούδια έλεγα ρε , το ένα είναι κοντοχωριανός σου άλλα δεν πήρε είδηση.
Μη ζητάμε και πολλά σ αυτή την ηλικία ...:bawl:

PaNick67
19/11/2018, 18:44
Για κάτι παππούδια έλεγα ρε , το ένα είναι κοντοχωριανός σου άλλα δεν πήρε είδηση.
Μη ζητάμε και πολλά σ αυτή την ηλικία ...:bawl:
Θα έλεγα ότι είσαι αρκετά μεγαλύτερος με τις αρχαιολ.....έεεεεεε....τα κλασικά που σου αρέσουν, αλλά είσαι δύο χρόνια και μια μέρα από μένα.
Τζοβενος δηλαδή χαχαχαχαχαχα!

Πώς το έπαθες αυτό; Πόνεσε; χαχαχαχα

buckley
19/11/2018, 18:52
Θα έλεγα ότι είσαι αρκετά μεγαλύτερος με τις αρχαιολ.....έεεεεεε....τα κλασικά που σου αρέσουν, αλλά είσαι δύο χρόνια και μια μέρα από μένα.
Τζοβενος δηλαδή χαχαχαχαχαχα!

Πώς το έπαθες αυτό; Πόνεσε; χαχαχαχα

Μην κοιτάς και το παππούδι με την ασπρόμαυρη φωτό 2 χρονάκια με περνάει.
Εδώ δε σε πιασα όμως .

PaNick67
19/11/2018, 20:12
Μην κοιτάς και το παππούδι με την ασπρόμαυρη φωτό 2 χρονάκια με περνάει.
Εδώ δε σε πιασα όμως .

Για την αγάπη στις κλασικές μοτοσικλέτες λέω.
Ίσως όχι πολύ πετυχημένα.

νεοσσός
19/11/2018, 20:33
To μηχανάκι μου από τα 100km/h ακινητοποιείται σε 40m περίπου. Χαλαρά και τελείως αβίαστα να πούμε 50; 55; Να το πάμε +50%; Στα 60μ δηλαδή;
Γιατί να αρχίσω να κόβω -κλείνοντας το γκάζι- από τα 200;

Τι να σου πω ρε φίλε δεν ξέρω, εδώ διαβάζω ότι βλέπουν φανάρι στα 200μ και ξεκινούν τον μηχανισμό επιβράδυνσης.
...
Για να μπω κι εγώ στη γκουβέντα (έχει πέσει δουλειά τελευταία και δε μπαρακολουθώ πολύ το φόρουμ): Αν δω φανάρι κόκκινο μπροστά μου ή ακόμα κι αν δω πράσινο σε απόσταση που ξέρω ότι δεν το προλαβαίνω, αφήνω γκάζι και κατεβάζω ταχύτητες όταν οι στροφές πέσουν στις 2.000 rpm. Μιλάμε τρώω κορνάρισμα και από τα αμάξια, επειδή έχω μάθει πολλά φανάρια πόσο κρατάνε και ξέρω να φθάνω εκεί με λίγη φόρα, αποφεύγοντας την ακινητοποίηση. Κάποιοι από αυτούς, όσοι δεν έχουν εγωισμό, μετά το κορνάρισμα ζητάνε συγγνώμη, διότι βλέπουν ότι έχουν φθάσει στο φανάρι και περιμένουν στο κόκκινο. Οι περισσότεροι παίζουν φώτα και κορνάρουν, κάνω δεξιά και τους αφήνω, φθάνουν στο φανάρι με γκάζι και μετά τέρμα φρένο, για να τους περάσω μετά από λίγα δευτερόλεπτα, χωρίς να τρέχω, επειδή φθάνω στο φανάρι με το που ανοίγει.



είδες η κριση? απο τις κοντρες για γκάζια πήγαμε στις κοντρες για φρένα. Θα κανονιστει ραντεβου για 100-0 σε λίγο στη "βουτα".
Και μάλιστα 100-0 με τον πιο αργό ρυθμό και τη μεγαλύτερη δυνατή απόσταση ακινητοποίησης.



Όταν είμαι στην Κηφισίας, που δεν είναι πίστα, και ειμαι με 80χαω (δεν επιτρέπει ο ΚΟΚ παραπάνω) και δω φανάρι στα 100μ, απλα αφήνω το γκάζι και φρενάρω όταν πρέπει. Αν με πιασει το φανάρι, τοτε κατεβάζω από ότι σχέση είχα σε νεκρά όταν σταματήσω.
Σιγά μην κατεβάζω ταχύτητες και χαλάω τους δίσκους.
Αυτό με ενδιαφέρει πολύ να το αναλύσουμε. Νομίζω, αλλά παραμένω ανοικτός σε αντίλογο, ότι αν κατεβάζεις ταχύτητες στο φρενάρισμα, δεν επιβαρύνεις σημαντικά το σύστημα μετάδοσης. Άσε που ο κινητήρας ψύχεται καλύτερα σε χαμηλομεσαίες στροφές, παρά κοντά στο ρελαντί.



Ναι, εγώ αυτό δεν το κάνω και το θεωρώ και λάθος. Το να κατεβάσεις πολλαπλές ταχύτητες σταματημένος ή σχεδόν σταματημένος, εννοώ. Ακολουθώ πάντα τον τρόπο του Blade παραπάνω, για πολλούς λόγους. Αλλά είπαμε, ό,τι δουλεύει για τον καθένα.
Δε γκζέρω τι γίνεται σε άλλα μοτοσακά, αλλά στο δικό μου, όσες φορές έχω φρενάρει απότομα με 4η κι έχω μείνει με αυτή ακινητοποιημένος, επειδή με έκλεισε αμάξι, δεν κατάφερα με την καμία να βάλω 1η σταματημένος. Από τρίτη παίζει να καταφέρεις να πας σε πρώτη κι αυτό όχι πάντα. Επομένως, αναγκαστικά κατεβάζεις νωρίτερα. Μάλιστα ακόμα και η πρώτη, μπαίνει πιο ομαλά λίγο πριν ακινητοποιηθείς, παρά όταν είσαι με νεκρό και τη βάζεις όταν ανοίγει το φανάρι οπότε έχεις το κλασσικό τράνταγμα του κιβωτίου. Κι εδώ έχω απορία, αν υπάρχουν φθορές, αν είμαι στο φανάρι με κρατημένο συμπλέκτη και 1η, αντί για νεκρό.

Bladerunner
19/11/2018, 20:47
Μιλάμε τρώω κορνάρισμα και από τα αμάξια, επειδή έχω μάθει πολλά φανάρια πόσο κρατάνε και ξέρω να φθάνω εκεί με λίγη φόρα, αποφεύγοντας την ακινητοποίηση. Κάποιοι από αυτούς, όσοι δεν έχουν εγωισμό, μετά το κορνάρισμα ζητάνε συγγνώμη, διότι βλέπουν ότι έχουν φθάσει στο φανάρι και περιμένουν στο κόκκινο..

Ψυχολογικό είναι. Για παράδειγμα όταν κάποιος πάει αργά μπροστά μου, απλά π ρ έ π ε ι να τον περάσω. Κι ας ξέρω ότι θα κολλήσω πίσω από τον επόμενο! Ψυχαναγκασμός ή μαλακία λέγεται... Για μηχανάκια όμως γράφουμε!

νεοσσός
19/11/2018, 20:52
Και πρώτος να φθάσεις στο φανάρι, πάλι χαμένος είσαι, αν ακινητοποιηθείς πλήρως. Αντιθέτως, αν φθάσεις ξέρω γω με 30 km/h και ανάψει πράσινο, φεύγεις πολύ πιο γρήγορα (προσοχή μόνο στις μεγάλες ταχύτητες για εκείνους που περνάνε με κόκκινο από τον κάθετο δρόμο). Εν τω μεταξύ, αν ο κόσμος δεν οδηγούσε κατ' αυτό τον τρόπο και δεν έκανε απότομες σφήνες που αναγκάζουν τους άλλους να φρενάρουν, η ροή στους δρόμους θα ήταν πολύ πιο ομαλή. Δεν το καταλαβαίνουν όμως...

Bladerunner
19/11/2018, 20:58
αναγκάζουν τους άλλους να φρενάρουν

Μπορεί να έχω κάποιον ψυχαναγκασμό με τον χρόνο, αλλά αυτό δεν το κάνω.

karateo
19/11/2018, 21:49
βρε συ,εσύ-είς δώσατε αυτή την εντύπωση με σχόλια του τύπου "αλλάζω τακάκια κάθε ΠΟΤΕ γιατί δεν πατάω φρένο,απλώς κατεβάζω ταχύτητες όπου χρειαστεί" κι άλλα τέτοια όμορφα. όλοι τόσο λάθος καταλάβαμε?

Είσαι σίγουρος ότι είπα ότι φρενάρω μόνο κατεβάζοντας?




ΥΓ. Βασικά δε φρενάρω πριν τη στροφή! Έχω αφήσει το γκάζι τη στιγμή που πρέπει!
Είπαμε, στο SH άλλαξα μπροστινά τακάκια ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στα 35.000χλμ και τα πίσω στα 45-50.000χλμ.

Οδηγώ με τον κανόνα ότι όταν πατάς φρένο κάτι δεν έχεις κάνει σωστά :D
(Για τους δικούς μου δρόμους - επαρχία - εθνική)

Στο VW Golf έχω 85.000 και δεν έχω αλλάξει τακάκια ακόμα :p


ΜΑζί με αυτό


Εγώ προτιμώ μόνο μηχανοφρενο είμαι η αληθεια αλλά όχι με τρελές στροφες. Λίγο πιο επιθετικός από εσένα μάλλον. Φθορά έχεις μόνο στη μετάδοση κατά την αποσυμπλεξη. Τα υπόλοιπα δε νομίζω να παθαίνουν τίποτα

Και βάλε και αυτό στην εξίσωση και πές μου αν καταλαβαίνεις ότι κατεβάζω επιθετικά!!!!!!!




Με το σκούτερ απο τα 120 αφήνω το γκάζι και φτάνω ακριβώς στη διασταύρωση χωρίς φρένα/γκάζι.
Αυτό λέω εγώ χαλαρή οδήγηση :)

karateo
19/11/2018, 21:54
Και πρώτος να φθάσεις στο φανάρι, πάλι χαμένος είσαι, αν ακινητοποιηθείς πλήρως. Αντιθέτως, αν φθάσεις ξέρω γω με 30 km/h και ανάψει πράσινο, φεύγεις πολύ πιο γρήγορα (προσοχή μόνο στις μεγάλες ταχύτητες για εκείνους που περνάνε με κόκκινο από τον κάθετο δρόμο). Εν τω μεταξύ, αν ο κόσμος δεν οδηγούσε κατ' αυτό τον τρόπο και δεν έκανε απότομες σφήνες που αναγκάζουν τους άλλους να φρενάρουν, η ροή στους δρόμους θα ήταν πολύ πιο ομαλή. Δεν το καταλαβαίνουν όμως...

Ακριβώς αυτό!
Γελάω με τους γρήγορους που με περνάνε πριν το φανάρι, πλακώνονται στα φρένα και πατάνε κάτω, και εγώ φεύγω πρώτος γιατί έχω 2ερα με το αμάξι για παράδειγμα ή κάποια ταχύτητα με το σκούτερ.

Βενζίνες, τακάκια, νεύρα!

Για το κατέβασμα σταματημένος, άφηνε λίγο το συμπλέκτη. Ίσα ίσα.
Το είδα στο tracer αλλά το έλυσα αμέσως έτσι.

Είμαι μαθημένος απο το παπί :p

RaGe_Raptor
19/11/2018, 22:32
Είσαι σίγουρος ότι είπα ότι φρενάρω μόνο κατεβάζοντας?



ΜΑζί με αυτό



Και βάλε και αυτό στην εξίσωση και πές μου αν καταλαβαίνεις ότι κατεβάζω επιθετικά!!!!!!!

Α,ναι,ξεχασα οτι εισαι σκουτερακιας, η ουσία όσων εγραψα παραμανει .

ΤάκηςΜπ
19/11/2018, 23:40
Τι να σου πω ρε φίλε δεν ξέρω, εδώ διαβάζω ότι βλέπουν φανάρι στα 200μ και ξεκινούν τον μηχανισμό επιβράδυνσης.
Χωρίς παρεξήγηση μερικοί έχετε μπλέξει τα μπούτια σας και δεν θέλετε να το παραδεχτείτε...
Εκτός αν δεν ζούμε στην ίδια χώρα ,οπότε άκυρο.

Θα απαντήσω μόνο σε εσένα γιατί οι άλλοι το έχουν μαζέψει λιγάκι, λέγοντας ότι οδηγάνε μόνο γληγορα ή εννοούσαν μόνο για τέτοια οδήγηση(λες και υπάρχει άλλη να ουμ, μόνο κοπειο το πάω το εργαλείο) κλπ κλπ, αλλά εσύ εδώ δυναμικά και εριστικά.

Δεν έχουμε μπλέξει κανένα μπούτι. Η συζήτηση ξεκίνησε (τουλάχιστον για εμένα) όταν άρχισε να μπαίνει μια ταμπέλα αναχρονισμού και ασχετοσυνης στο engine brake. Ότι τι; πραγματικά οδηγώ περίπου 4 χρόνια (δεν με ενδιαφέρει να ακούσω πόσα χρόνια οδηγείς εσύ) και βλέπω συγκριτικά και αγώνες καμία 10ετια,δεν παίζει να έχω δει άνθρωπο που να μην χρησιμοποιεί το engine brake. Άλλοι λιγότεροι, άλλοι περισσότερο. Δεν χρειάζεται να συμφωνήσουμε. Οδηγείτε όπως μα όπως θέλετε, απλά μην προσπαθείτε να μας πείσετε ότι ο τρόπος σας είναι ο σωστός.

RaGe_Raptor
20/11/2018, 01:26
Θα απαντήσω μόνο σε εσένα γιατί οι άλλοι το έχουν μαζέψει λιγάκι, λέγοντας ότι οδηγάνε μόνο γληγορα ή εννοούσαν μόνο για τέτοια οδήγηση(λες και υπάρχει άλλη να ουμ, μόνο κοπειο το πάω το εργαλείο) κλπ κλπ, αλλά εσύ εδώ δυναμικά και εριστικά.

Δεν έχουμε μπλέξει κανένα μπούτι. Η συζήτηση ξεκίνησε όταν άρχισε(τουλάχιστον για εμένα) να μπαίνει μια ταμπέλα αναχρονισμού και ασχετοσυνης στο engine brake. Ότι τι; πραγματικά οδηγώ περίπου 4 χρόνια (δεν με ενδιαφέρει να ακούσω πόσα χρόνια οδηγείς εσύ) και βλέπω συγκριτικά και αγώνες καμία 10ετια,δεν παίζει να έχω δει άνθρωπο που να μην χρησιμοποιεί το engine brake. Άλλοι λιγότεροι, άλλοι περισσότερο. Δεν χρειάζεται να συμφωνήσουμε. Οδηγείτε όπως μα όπως θέλετε, απλά μην προσπαθείτε να μας πείσετε ότι ο τρόπος σας είναι ο σωστός.
:plaf::plaf::plaf::tomates::tomates::whiteflag::whiteflag::eleison::eleison::a56:

ΤάκηςΜπ
20/11/2018, 01:51
:plaf::plaf::plaf::tomates::tomates::whiteflag::whiteflag::eleison::eleison::a56:

:wave2:

karateo
20/11/2018, 08:38
Α,ναι,ξεχασα οτι εισαι σκουτερακιας, η ουσία όσων εγραψα παραμανει .

engine brake έχει και το scooter και το αμάξι και το παπάκι

αλλά πάμε παρακάτω ;)

PaNick67
20/11/2018, 08:44
engine brake έχει και το scooter και το αμάξι και το παπάκι

αλλά πάμε παρακάτω ;)

Εχει, αλλα σε σχεση με μοτοσυκλετα και δη το ΜΤ-07 που αγορασες απλα δεν υπαρχει επαφη! Προσεξε τις πρωτες φορες που θα κλεισεις το γκαζι με 2α- 3η μην φυγεις απο πανω :lol:

karateo
20/11/2018, 08:48
Εχει, αλλα σε σχεση με μοτοσυκλετα και δη το ΜΤ-07 που αγορασες απλα δεν υπαρχει επαφη! Προσεξε τις πρωτες φορες που θα κλεισεις το γκαζι με 2α- 3η μην φυγεις απο πανω :lol:

Ρε το τράσερ οδήγησα και δεν είχα κανένα πρόβλημα με τα κατεβάσματα ακόμα και στις πολλές στροφές
το θέμα είναι να ξέρεις σε τί χλμ/ώρα παίζει η κάθε ταχύτητα και να ανεβάζεις τις στροφές όσο χρειάζεται

να τερματίζει η τρίτη στο παπί στα 85κοντερίσια
και να κατεβάζω απο 4η->3η στα 80 γιατί τα βρίσκει σκούρα στην ανηφόρα ξέρω γω

χωρίς φρενάρισμα φυσικά

εντάξει δε θα τα κάνω τη πρώτη μέρα στο ΜΤ.
Άντε να το στρώσω και σιγά σιγά θα τον μάθω τον κινητήρα-κιβώτιο

RaGe_Raptor
20/11/2018, 09:03
engine brake έχει και το scooter και το αμάξι και το παπάκι

αλλά πάμε παρακάτω ;)

Τι να πω ρε φίλε ,καλή τύχη ...

karateo
20/11/2018, 09:20
Τι να πω ρε φίλε ,καλή τύχη ...

Ευχαριστώ!

Επίσης :)

νεοσσός
20/11/2018, 10:55
Πάντως στο MT-07 χρειάζεται προσοχή το κατέβασμα ταχυτήτων ακόμα σε ευθεία, διότι δεν έχει slipper clutch. Πάνω σε στροφή εννοείται, ότι δεν κατεβάζουμε ταχύτητα, ούτε παίζουμε με το συμπλέκτη. Ακόμα και το γκάζι να κλείσεις απότομα σε στροφή, παίζει να φας high side.

Σε ευθεία, μου έχει τύχει να ανεβαίνω την Κλεισθένους στο Γέρακα, λίγο πριν τη διασταύρωση με την Αναπαύσεως (ξέρει ο buckley που είναι γείτονας) και να αφήνω γκάζι για να κόψω, επειδή το φανάρι είναι κόκκινο. Μόλις έπεσα στα 30 km/h, κατέβασα 2α από 3η και ο πίσω τροχός μπλοκάρισε για λίγο. Εκεί ο δρόμος είναι γυαλί και ακόμα με 3.000 rpm, χωρίς πολύ απότομο άφημα (προφανώς δεν ήταν τελείως προοδευτικό) του συμπλέκτη, ο τροχός έχασε την πρόσφυση.

Το έχω πάθει κι άλλες φορές σε σημείο με νερά ή ελεεινή άσφαλτο, αλλά το διορθώνεις αμέσως με λίγο γκάζι ή το σώζεις εξ αρχής αν αφήσεις πιο προοδευτικά το συμπλέκτη ή κάνεις rev matching (στο αμάξι το κάνω άνετα, στη μοτοσυκλέτα δεν κάνω πολύ καλά το rev matching, ενώ στο ποδήλατο το κάνω τέλεια :) ).

sapila racing
20/11/2018, 11:09
Πάντως στο MT-07 χρειάζεται προσοχή το κατέβασμα ταχυτήτων ακόμα σε ευθεία, διότι δεν έχει slipper clutch. Πάνω σε στροφή εννοείται, ότι δεν κατεβάζουμε ταχύτητα, ούτε παίζουμε με το συμπλέκτη. Ακόμα και το γκάζι να κλείσεις απότομα σε στροφή, παίζει να φας high side.



Κουφάθηκα λίγο ομολογώ....

sniper
20/11/2018, 11:24
Κουφάθηκα λίγο ομολογώ....

Τι είπες;

teogtp
20/11/2018, 11:25
Φτάσαμε να λέμε ένα 2κυλινδρο 700ρι επικίνδυνο λόγω μη μονόδρομου;

sniper
20/11/2018, 11:31
Φτάσαμε να λέμε ένα 2κυλινδρο 700ρι επικίνδυνο λόγω μη μονόδρομου;

Δεν ξέρω, προσπαθώ να καταλάβω πως τρως high όταν κλείνεις το γκάζι. Εντάξει, για το ΜΤ07 μπορείς να το πεις αν δεν έχεις καμία εμπειρία.

rainmike
20/11/2018, 11:34
Κουφάθηκα λίγο ομολογώ....
:tooth:

buckley
20/11/2018, 11:37
Πάντως στο MT-07 χρειάζεται προσοχή το κατέβασμα ταχυτήτων ακόμα σε ευθεία, διότι δεν έχει slipper clutch. Πάνω σε στροφή εννοείται, ότι δεν κατεβάζουμε ταχύτητα, ούτε παίζουμε με το συμπλέκτη. Ακόμα και το γκάζι να κλείσεις απότομα σε στροφή, παίζει να φας high side.

Σε ευθεία, μου έχει τύχει να ανεβαίνω την Κλεισθένους στο Γέρακα, λίγο πριν τη διασταύρωση με την Αναπαύσεως (ξέρει ο buckley που είναι γείτονας) και να αφήνω γκάζι για να κόψω, επειδή το φανάρι είναι κόκκινο. Μόλις έπεσα στα 30 km/h, κατέβασα 2α από 3η και ο πίσω τροχός μπλοκάρισε για λίγο. Εκεί ο δρόμος είναι γυαλί και ακόμα με 3.000 rpm, χωρίς πολύ απότομο άφημα (προφανώς δεν ήταν τελείως προοδευτικό) του συμπλέκτη, ο τροχός έχασε την πρόσφυση.

Το έχω πάθει κι άλλες φορές σε σημείο με νερά ή ελεεινή άσφαλτο, αλλά το διορθώνεις αμέσως με λίγο γκάζι ή το σώζεις εξ αρχής αν αφήσεις πιο προοδευτικά το συμπλέκτη ή κάνεις rev matching (στο αμάξι το κάνω άνετα, στη μοτοσυκλέτα δεν κάνω πολύ καλά το rev matching, ενώ στο ποδήλατο το κάνω τέλεια :) ).

Συμβουλεύω τους νεώτερους απλά το εξής :
Τουλάχιστον μέχρι να αυξηθούν οι ώρες πτήσης σας να έχετε φρέσκα λάστιχα :smokin:

rainmike
20/11/2018, 11:41
Τι εργαλειάρα ρε είναι αυτό το mt07 ,τα κάνει όλα και συμφέρει.:)

RaGe_Raptor
20/11/2018, 11:45
Τι εργαλειάρα ρε είναι αυτό το mt07 ,τα κάνει όλα και συμφέρει.:)

Ένας που το πούλησε και πήρε αμάξι ,θέλει να το πάρει ξανά αλλα ντρέπεται να το πει ευθέως και μας παιδεύει με περιγραφική προσέγγιση στο θρεντ του (2κυλινδρο,ροπατο κτλ) :D

sniper
20/11/2018, 11:48
Ένας που το πούλησε και πήρε αμάξι ,θέλει να το πάρει ξανά αλλα ντρέπεται να το πει ευθέως και μας παιδεύει με περιγραφική προσέγγιση στο θρεντ του (2κυλινδρο,ροπατο κτλ) :D

TDM θα πάρει.

rainmike
20/11/2018, 11:51
TDM θα πάρει.
Ελπίζω ακρανωτος και με σαγιοναρα

ΤάκηςΜπ
20/11/2018, 13:50
Πάντως στο MT-07 χρειάζεται προσοχή το κατέβασμα ταχυτήτων ακόμα σε ευθεία, διότι δεν έχει slipper clutch. Πάνω σε στροφή εννοείται, ότι δεν κατεβάζουμε ταχύτητα, ούτε παίζουμε με το συμπλέκτη. Ακόμα και το γκάζι να κλείσεις απότομα σε στροφή, παίζει να φας high side.

Σε ευθεία, μου έχει τύχει να ανεβαίνω την Κλεισθένους στο Γέρακα, λίγο πριν τη διασταύρωση με την Αναπαύσεως (ξέρει ο buckley που είναι γείτονας) και να αφήνω γκάζι για να κόψω, επειδή το φανάρι είναι κόκκινο. Μόλις έπεσα στα 30 km/h, κατέβασα 2α από 3η και ο πίσω τροχός μπλοκάρισε για λίγο. Εκεί ο δρόμος είναι γυαλί και ακόμα με 3.000 rpm, χωρίς πολύ απότομο άφημα (προφανώς δεν ήταν τελείως προοδευτικό) του συμπλέκτη, ο τροχός έχασε την πρόσφυση.

Το έχω πάθει κι άλλες φορές σε σημείο με νερά ή ελεεινή άσφαλτο, αλλά το διορθώνεις αμέσως με λίγο γκάζι ή το σώζεις εξ αρχής αν αφήσεις πιο προοδευτικά το συμπλέκτη ή κάνεις rev matching (στο αμάξι το κάνω άνετα, στη μοτοσυκλέτα δεν κάνω πολύ καλά το rev matching, ενώ στο ποδήλατο το κάνω τέλεια :) ).

Με ζεστό λάστιχο και μεμονωμένα κατεβάσματα παίζει να μην συμβαίνει ποτέ αυτό.

karateo
20/11/2018, 16:54
Έφτασε (παραγγελία άλλου που δε βιάζεται) και αύριο πάμε για ταξινόμηση.

Κοιτάω για κράνος €150-250

Είδα τα HJC FG-ST και FG-17
οι διαφορές τους είναι μόνο στο sunvisor και το superior pinlock?
και το RPHA 11 που είναι ένα κλικ πάνω
http://www.helmetcity.co.uk/hjc-rpha-11-riberte-white-save-130/
(δεν έχει το medium βέβαια αλλά δεν το έχω ψάξει και αλλού)

Φόρεσα το CS-15 που είχαν σε Medium βάση μέτρησης και εκτός απο την πολύ πίεση που θα στρώσει με το χρόνο ήταν άψογο.
Δεν κουνούσε με τίποτα πάνω-κάτω-δεξιά-αριστερά.

Τα παραπάνω έχουν την ίδια φόρμα ώστε μπορώ να κάνω την αγορά στα "τυφλά" online?

buckley
20/11/2018, 16:58
Έφτασε (παραγγελία άλλου που δε βιάζεται) και αύριο πάμε για ταξινόμηση.

Κοιτάω για κράνος €150-250

Είδα τα HJC FG-ST και FG-17
οι διαφορές τους είναι μόνο στο sunvisor και το superior pinlock?
και το RPHA 11 που είναι ένα κλικ πάνω
http://www.helmetcity.co.uk/hjc-rpha-11-riberte-white-save-130/
(δεν έχει το medium βέβαια αλλά δεν το έχω ψάξει και αλλού)

Φόρεσα το CS-15 που είχαν σε Medium βάση μέτρησης και εκτός απο την πολύ πίεση που θα στρώσει με το χρόνο ήταν άψογο.
Δεν κουνούσε με τίποτα πάνω-κάτω-δεξιά-αριστερά.

Τα παραπάνω έχουν την ίδια φόρμα ώστε μπορώ να κάνω την αγορά στα "τυφλά" online?

Ωχ τη κάτσαμε ,άλλα 450 ποστ για να καταλήξει για κρανάκι :eleison:

karateo
20/11/2018, 17:01
Ωχ τη κάτσαμε ,άλλα 450 ποστ για να καταλήξει για κρανάκι :eleison:

Μπορείς να καταφέρεις να μή μπαίνεις.
Πρέπει να το πιστέψεις πρώτα :p

buckley
20/11/2018, 17:04
Μπορείς να καταφέρεις να μή μπαίνεις.
Πρέπει να το πιστέψεις πρώτα :p

Περιμένω φωτό και video από ΜΤ on board κιετς και μετά την ευχή μου παλικάρι μου ...:bawl:

karateo
20/11/2018, 17:09
Περιμένω φωτό και video από ΜΤ on board κιετς και μετά την ευχή μου παλικάρι μου ...:bawl:

Και το σκέφτηκα να τη φωτογραφίσω με τα νάυλον πάνω στο κάθισμα αλλά πήγαμε να βγάλουμε ένα καλώδιο του φορτιστή απο το σκούτερ να το βάλει στο ΜΤ και ξεχάστηκα.

Για να μή σε ταλαιπωρώ...ορίστε!
Είναι στο σιδηροδρομικό σταθμό του Ηρακλείου :facepalm:

401381

buckley
20/11/2018, 17:15
Και το σκέφτηκα να τη φωτογραφίσω με τα νάυλον πάνω στο κάθισμα αλλά πήγαμε να βγάλουμε ένα καλώδιο του φορτιστή απο το σκούτερ να το βάλει στο ΜΤ και ξεχάστηκα.

Για να μή σε ταλαιπωρώ...ορίστε!
Είναι στο σιδηροδρομικό σταθμό του Ηρακλείου :facepalm:

401381

Ρε καρατέκα 5 λεπτά είμαι από κει ρε μπαγάσα.
Που σαι τις ζάντες μαύρο ηλεκτροστατική asap ...

ΤάκηςΜπ
20/11/2018, 17:26
Hjc fgst κοιτούσα κι εγώ. Φαίνεται κραναρα και τα reviews συμφωνούν. Λίγο το καλούπι με χαλάει αλλά περί ορέξεως.

PaNick67
20/11/2018, 18:05
Έφτασε (παραγγελία άλλου που δε βιάζεται) και αύριο πάμε για ταξινόμηση.

Κοιτάω για κράνος €150-250

Είδα τα HJC FG-ST και FG-17
οι διαφορές τους είναι μόνο στο sunvisor και το superior pinlock?
και το RPHA 11 που είναι ένα κλικ πάνω
http://www.helmetcity.co.uk/hjc-rpha-11-riberte-white-save-130/
(δεν έχει το medium βέβαια αλλά δεν το έχω ψάξει και αλλού)

Φόρεσα το CS-15 που είχαν σε Medium βάση μέτρησης και εκτός απο την πολύ πίεση που θα στρώσει με το χρόνο ήταν άψογο.
Δεν κουνούσε με τίποτα πάνω-κάτω-δεξιά-αριστερά.

Τα παραπάνω έχουν την ίδια φόρμα ώστε μπορώ να κάνω την αγορά στα "τυφλά" online?

Oταν αγορασα κρανος δοκιμασα σε L τα HJC FG-ST και RPHA70. Καμια μα καμια σχεση στην εφαρμογη. Το Rpha 70 μου εκατσε αψογα, το αλλο ηθελα ενδιαμεσο νουμερο. Οποτε πριν αγορασεις δοκιμασε να εισαι σιγουρος τι θες

Apache
20/11/2018, 18:55
Καλοταξιδο , φοβερό μηχανάκι, αλλά με 1.91 ύψος σαν τον Ακάκιο θα είσαι στο γαϊδουράκι..... Πλάκα ε;

lleonidas
20/11/2018, 19:02
Με το καλό να παραλάβεις!
Βάλε και φωτό, όντως θα φαίνεσαι θηρίο πάνω της... κρύψε όμως το πρόσωπο γιατί θα σε τρολάρουν για κανένα μήνα μετά :D

rainmike
20/11/2018, 19:11
Πούλα το γρήγορα και πάρε χαγιαβούζα για να μη σε τρολάρει το φόρουμ.Ελεος ρε παιδιά 1.90 είναι το παλικάρι όχι 2.20 παπί οδηγούσε να πούμε μια
χαρά θα φαίνεται.Κουκλί το μηχανάκι ψηλέ άντε και καλές βόλτες:beer:

karateo
20/11/2018, 19:12
Oταν αγορασα κρανος δοκιμασα σε L τα HJC FG-ST και RPHA70. Καμια μα καμια σχεση στην εφαρμογη. Το Rpha 70 μου εκατσε αψογα, το αλλο ηθελα ενδιαμεσο νουμερο. Οποτε πριν αγορασεις δοκιμασε να εισαι σιγουρος τι θες

Με βοήθησες αλλά με "αναγκάζεις" να βγώ στη γύρα και βαριέμαι απίστευτα!
Οπότε δεν αγοράζω αν δε δοκιμάσω :(

Εκτός απο HJC κάποια άλλα αξιόπιστα μοντέλα στα €150-250 να φτιάξω μία λίστα να δώ τί θα βρώ και στο Ηράκλειο?



Καλοταξιδο , φοβερό μηχανάκι, αλλά με 1.91 ύψος σαν τον Ακάκιο θα είσαι στο γαϊδουράκι..... Πλάκα ε;

Καλύτερα απο το SH πάντως και αφού έκατσα μια χαρά, στα @@ μου πώς φαίνομαι.
Εδώ κυκλοφορούσα τόσα χρόνια με παπάκι!
Ποτέ μου δε με ενδιέφερε η εμφάνιση.



Με το καλό να παραλάβεις!
Βάλε και φωτό, όντως θα φαίνεσαι θηρίο πάνω της... κρύψε όμως το πρόσωπο γιατί θα σε τρολάρουν για κανένα μήνα μετά :D

Θα βγάλω μαζί με εφημερίδα της ίδιας ημέρας γιατί κάποιοι νομίζουν ότι τρολάρω :p
Ευχαριστώ!

ΤάκηςΜπ
20/11/2018, 19:20
Και το σκέφτηκα να τη φωτογραφίσω με τα νάυλον πάνω στο κάθισμα αλλά πήγαμε να βγάλουμε ένα καλώδιο του φορτιστή απο το σκούτερ να το βάλει στο ΜΤ και ξεχάστηκα.

Για να μή σε ταλαιπωρώ...ορίστε!
Είναι στο σιδηροδρομικό σταθμό του Ηρακλείου :facepalm:

401381

Αυτό είναι το δικό σου;

karateo
20/11/2018, 19:26
Αυτό είναι το δικό σου;

όχι φυσικά!
δεν υπάρχουν τρένα στο Ηράκλειο
το είπα για πλάκα για μήν τον "αναγκάζω" να μπαίνει στο τοπικ ;)

Εμένα είναι με τα ναύλον στην αντιπροσωπεία και αύριο πάμε μηχανολογικό για πινακίδες.

ΤάκηςΜπ
20/11/2018, 19:28
όχι φυσικά!
δεν υπάρχουν τρένα στο Ηράκλειο
το είπα για πλάκα για μήν τον "αναγκάζω" να μπαίνει στο τοπικ ;)

Εμένα είναι με τα ναύλον στην αντιπροσωπεία και αύριο πάμε μηχανολογικό για πινακίδες.

με σκάλωσες,πάσο :facepalm:

buckley
20/11/2018, 19:31
όχι φυσικά!
δεν υπάρχουν τρένα στο Ηράκλειο
το είπα για πλάκα για μήν τον "αναγκάζω" να μπαίνει στο τοπικ ;)

Εμένα είναι με τα ναύλον στην αντιπροσωπεία και αύριο πάμε μηχανολογικό για πινακίδες.

Καλή τύχη νέος...
Και που σαι κάτι τελευταίο ,η Αθήνα έχει Ηράκλειο με τρένο :moutza::bawl:

BLiTzER
20/11/2018, 19:55
Όταν το στρώσεις, έλα να κάνουμε καμιά σούζα γιατί μου έλειψαν. :D

Μεγειές, κουκλί είναι το καινούριο. ^^

karateo
20/11/2018, 20:04
Σούζες δεν κάνω :p
Είναι λίγο καγκούρικο με τις πράσινες ζάντες αλλά μου αρέσει :)

Άσε τώρα κάνω λίστα με κράνη στα λεφτά μου να πάω αν τα καταφέρω αύριο να τα δοκιμάσω!
Βρήκα αυτό και φοβάμαι μή χάσω τη προσφορά μέχρι αύριο!
http://www.helmetcity.co.uk/schuberth-r2-nemesis-yellow-save-240-free-visor/

BLiTzER
20/11/2018, 20:31
Σούζες δεν κάνω :p

Δεν είπα ποτέ ότι θα κάνεις εσύ. :lol:

karateo
20/11/2018, 20:33
Δηλαδή εννοείς
"Όταν το στρώσεις, έλα να κάνω καμιά σούζα γιατί μου έλειψαν."

:D

karateo
20/11/2018, 21:58
Μετά απο πολύ κόπο έχω φτιάξει την παρακάτω λίστα για δοκιμές.
Ανέβηκα λίγο στις τιμές (μαξ 350) και θα περιμένω για Black Friday

HJC FG-ST 1.60kg
AGV VELOCE S 1.40kg
SHOEI RYD 1.36kg
BELL STAR 1.48kg

teogtp
21/11/2018, 00:18
Μην κοιτάς το βάρος σαν τον μοναδικό παράγοντα για αγορά.
Υπάρχουν κράνη όπου είναι άψογα ζυγισμενα και κρύβουν το βάρος τους.

BLiTzER
21/11/2018, 00:23
Μην κοιτάς το βάρος σαν τον μοναδικό παράγοντα για αγορά.
Υπάρχουν κράνη όπου είναι άψογα ζυγισμενα και κρύβουν το βάρος τους.

Ναι.

Επίσης όλα τα παραπάνω είναι πιο βαριά από κράνος που είχα πριν 10 χρόνια. :p

basilis_k6
21/11/2018, 00:30
Μετά απο πολύ κόπο έχω φτιάξει την παρακάτω λίστα για δοκιμές.
Ανέβηκα λίγο στις τιμές (μαξ 350) και θα περιμένω για Black Friday

HJC FG-ST 1.60kg
AGV VELOCE S 1.40kg
SHOEI RYD 1.36kg
BELL STAR 1.48kg

δεν ξερω που βρηκες το βαρος τους αλλα εχε στο νου σου οτι οι εταιριες λενε οτι ναναι, ανάλογα αν ζυγιζεις αμερικάνικο η ευρωπαικο μπορει να αλλάζει αρκετα και τέλος κάποια review ειναι πολύ αισιοδοξα.

o teos
21/11/2018, 00:34
Μετά απο πολύ κόπο έχω φτιάξει την παρακάτω λίστα για δοκιμές.
Ανέβηκα λίγο στις τιμές (μαξ 350) και θα περιμένω για Black Friday

HJC FG-ST 1.60kg
AGV VELOCE S 1.40kg
SHOEI RYD 1.36kg
BELL STAR 1.48kg

Το veloce το είχα...πολύ καλό και ποιοτικό κράνος άριστα ζυγισμενο...βουρ;)

karateo
21/11/2018, 08:46
Μην κοιτάς το βάρος σαν τον μοναδικό παράγοντα για αγορά.
Υπάρχουν κράνη όπου είναι άψογα ζυγισμενα και κρύβουν το βάρος τους.

Ναι το γνωρίζω αλλά το 1.60 με το 1.36 δε θα έχει κάποια εμφανής διαφορά όσο καλοζυγισμένα και να είναι?
Έψαξα για 5στερα στο sharp στο περίπου.
ΟΚ κάποιοι διαφωνούν με το sharp και δεν είμαι σε θέση να το ψάξω παραπάνω.

Αλλά πιστεύω κανείς δε διαφωνεί ότι αν είναι ΚΑΙ 5στερο στο sharp θα είναι σίγουρα καλό.



Ναι.

Επίσης όλα τα παραπάνω είναι πιο βαριά από κράνος που είχα πριν 10 χρόνια. :p

Δεν απαντάω σε 15χρονα :p


δεν ξερω που βρηκες το βαρος τους αλλα εχε στο νου σου οτι οι εταιριες λενε οτι ναναι, ανάλογα αν ζυγιζεις αμερικάνικο η ευρωπαικο μπορει να αλλάζει αρκετα και τέλος κάποια review ειναι πολύ αισιοδοξα.

Απο το sharp.
Είδα κάτι χαοτικές διαφορές με τα Αμερικάνικα site.


Το veloce το είχα...πολύ καλό και ποιοτικό κράνος άριστα ζυγισμενο...βουρ;)

:a013:

sapila racing
21/11/2018, 09:57
Tο sharp μην το κοιτάς καθόλου.
Το βασικό είναι να σου ταιριάζει καλά στο κεφάλι το κράνος, το βάρος είναι σημαντικό μεν αλλά όχι καθοριστικός παράγοντας.
Μην αγοράσεις αν δεν το έχεις δοκιμάσει.

ΤάκηςΜπ
21/11/2018, 10:22
Το veloce το είχα...πολύ καλό και ποιοτικό κράνος άριστα ζυγισμενο...βουρ;)

Εγώ το έχω τώρα :lol: όχι το s αλλά το gt, αν εξαιρεθεί ο μηχανισμός της ζελατίνας που ζαλίζει λίγο είναι απίστευτο κράνος και το έχω καταευχαριστηθει

karateo
21/11/2018, 10:47
Tο sharp μην το κοιτάς καθόλου.
Το βασικό είναι να σου ταιριάζει καλά στο κεφάλι το κράνος, το βάρος είναι σημαντικό μεν αλλά όχι καθοριστικός παράγοντας.
Μην αγοράσεις αν δεν το έχεις δοκιμάσει.

Μα καθόλου?

Το κατάλαβα για τη δοκιμή.
Αν όχι σήμερα, αύριο θα δοκιμάσω μπόλικα στα λεφτά μου για να είμαι έτοιμος για τη Black Friday που έγινε πλέον μόδα!
Βάζω στη λίστα και ότι αξεσουάρ σκέφτομαι να πάρω.

RaGe_Raptor
21/11/2018, 14:55
αποκλειστικές εικόνες: ο Καρατέκας δοκιμάζοντας το αβς του ΜΤ-07 :D
401423

karateo
21/11/2018, 17:47
Είχα πάει μετά το παπάκι στα χιόνια :)
Είχαν γεμίσει όλες οι ακτίνες και τσουρλουσα με τα πόδια κατω :p

Άντε και με το mt φετος

karateo
23/11/2018, 14:15
Πάει η σημερινή μέρα γιατί λέει λείπουν σε άδειες στο μηχανολογικό...

Πήρα κρανάκι το SHOEI RYD €255 delivered
χωρίς να το δοκιμάσω με δυνατότητα επιστροφής εντελώς δωρεάν και επιστροφής χρημάτων.

Στην τοπική αγορά δε βρήκα στο μέγεθος μου κάποιο απο τα κράνη που είχα ξεδιαλέξει και Αθήνα θα καθυστερήσω να έρθω.

Και τα 3/5 που δοκίμασα για 2-3 λεπτά μου έκατσαν σωστά. πχ. το AGV K-3 SV που διαβάζω όμως ότι είναι πάρα πολύ θορυβώδες

Και για το RYD διάβασα ότι είναι για όρθια θέση για naked μηχανές.

Μακάρι να μου κάνει να γλιτώσω χρόνο.

Κοιτάω για βαλίτσες τωρα γιατί έχει προσφορές!

lleonidas
23/11/2018, 14:28
Άντε, λίγο έμεινε!
Καλοφόρετο το RYD, ελπίζω να ταιριάζει στο κεφάλι σου!
Αν θέλεις γράψε σε ποιο κατάστημα το βρήκες στα 255€ και σε ποιο χρώμα!

karateo
23/11/2018, 14:30
Άντε, λίγο έμεινε!
Καλοφόρετο το RYD, ελπίζω να ταιριάζει στο κεφάλι σου!
Αν θέλεις γράψε σε ποιο κατάστημα το βρήκες στα 255€ και σε ποιο χρώμα!


Όλα τα χρώματα

https://www.fc-moto.de/en/Shoei-RYD

BLACK FRIDAY SALE: get a 15% discount on everything even on already reduced items: BLACK15


Subtotal £226.15 GBP
Shipping and handling £5.91 GBP
Insurance £0.00 GBP
Tax £36.11 GBP
Total £226.15 GBP
Payment £226.15 GBP

Google convert
226.15 Pound sterling equals
255.64 Euro

Ευχαριστώ!
Έχει δωρεάν επιστροφή μέσω paypal που πλήρωσα.
Και αγόρασα το γυαλιστερό γκρί.
Θα προτιμούσα κάποιο πιο φανταχτερό να φαίνομαι καλύτερα αλλά δε μου άρεσαν. Δεν έχει και πολλές επιλογές σαν μοντέλο!

karateo
28/11/2018, 13:12
Βρέχει αλλά δεν πτοούμαι

https://ibb.co/c6FjrNj

rainmike
28/11/2018, 13:20
Βρέχει αλλά δεν πτοούμαι

https://ibb.co/c6FjrNj

Και αν χιονίζει και αν βρέχει το αγριολούλουδο αντέχει,καλές βόλτες φίλος:beer:

RaGe_Raptor
28/11/2018, 13:21
Καλα χλμ :beer:

νεοσσός
28/11/2018, 19:32
Βρέχει αλλά δεν πτοούμαι

https://ibb.co/c6FjrNj
Την παρέλαβες μόλις από αντιπροσωπεία με το ντεπόζιτο άδειο; Αν ναι, καλοτάξιδη!

Διαφορετικά, θα σου έλεγα να αποφεύγεις να φθάνεις τη στάθμη της βενζίνης τόσο χαμηλά.

karateo
28/11/2018, 22:04
Την παρέλαβες μόλις από αντιπροσωπεία με το ντεπόζιτο άδειο; Αν ναι, καλοτάξιδη!

Διαφορετικά, θα σου έλεγα να αποφεύγεις να φθάνεις τη στάθμη της βενζίνης τόσο χαμηλά.

Το γνωρίζω για το ντεπόζιτο.
700 μέτρα είχε στο κοντέρ.
Είχε μείνει στο Trip και δεν φαίνεται ξεκάθαρα αλλά μόλις είχα φύγει και πήγαινα σε βενζινάδικο.

Πρόλαβα και έκανα 50χλμ σε Εθνική και επαρχιακό βουνίσιο με στροφές και είχα 4.0 μέση κατανάλωση χωρίς να είμαι τέρμα οικονομικά.
Κρατούσα 4000 στροφές ενώ θα μπορούσα να αλλάξω για να δουλέψω τον κινητήρα παραπάνω στο στρώσιμο.

Τέλειο μέχρι τώρα!
Το κουφό?
Με χτυπάει λιγότερος αέρας στο κράνος απο ότι με το σκούτερ που είχα τη ζελατίνα και τα έριχνε όλα στο κεφάλι μου!!!!

Με το παλιό κράνος που έχω ακόμα στα 100χλμ/ώρα ταξιδεύω ανετότατα ακούραστος.

Μανιτάρια θα βάλω και θα πρέπει να βρώ μόνιμο αποθηκευτικό χώρο γιατί σήμερα ούτε ψωμί δε μπορούσα να πάρω!
(tankbag/tailbag)

BLiTzER
28/11/2018, 22:07
Καινούριο το πήρες τελικά ή με 700 μέτρα στο κοντέρ;

karateo
28/11/2018, 22:33
Καινούριο το πήρες τελικά ή με 700 μέτρα στο κοντέρ;

Θα βγάλω και με το odometer γιατί μάλλον ακόμα δε με πιστεύεις εσύ.
Απλά τώρα είναι μεταχειρισμένο με 50km :D

PaNick67
29/11/2018, 10:04
Καλοταξιδος και απεφτος!

karateo
29/11/2018, 11:07
Ευχαριστώ!

Θα μετράω και την κατανάλωση όσο αντέξω (γιατί πάντα μετά απο ένα διάστημα αρχίζω και βαριέμαι).
https://www.spritmonitor.de/en/detail/991116.html

karateo
06/12/2018, 11:58
Αν και έδειχνε βροχές το ρίσκαρα και πέρασα πολύ ωραία.


Το μαθαίνω ακόμα και το πλαγιάζω λίγο λίγο.
Είχα δεί και τόσα video με πτώσεις και με τρομάξανε!

https://imgur.com/a/HL9Winj

Το μόνο θέμα μου είναι η πάρα πολύ σφιχτή ανάρτηση αλλά περιμένω να γράψει μερικά χιλιόμετρα για να την πειράξω.

Με το ύψος δεν έχω κανένα θέμα αν και δεν έχει τύχει να κάνω δρομολόγιο >1 ώρα συνεχόμενα να δώ πιασίματα.

Και τη σέλα τη βρίσκω πολύ καλύτερη απο του tracer!!!

ΤάκηςΜπ
06/12/2018, 12:04
πάρα πολύ σφιχτή ανάρτηση

όντως; πόσα κιλά είσαι;

taisteal
06/12/2018, 12:07
Αν και έδειχνε βροχές το ρίσκαρα και πέρασα πολύ ωραία.


Το μαθαίνω ακόμα και το πλαγιάζω λίγο λίγο.
Είχα δεί και τόσα video με πτώσεις και με τρομάξανε!

https://imgur.com/a/HL9Winj

Το μόνο θέμα μου είναι η πάρα πολύ σφιχτή ανάρτηση αλλά περιμένω να γράψει μερικά χιλιόμετρα για να την πειράξω.

Με το ύψος δεν έχω κανένα θέμα αν και δεν έχει τύχει να κάνω δρομολόγιο >1 ώρα συνεχόμενα να δώ πιασίματα.

Και τη σέλα τη βρίσκω πολύ καλύτερη απο του tracer!!!

Δεν μου εμφανίζει τίποτα το λινκ

sniper
06/12/2018, 12:48
Αν και έδειχνε βροχές το ρίσκαρα και πέρασα πολύ ωραία.


Το μαθαίνω ακόμα και το πλαγιάζω λίγο λίγο.
Είχα δεί και τόσα video με πτώσεις και με τρομάξανε!

https://imgur.com/a/HL9Winj

Το μόνο θέμα μου είναι η πάρα πολύ σφιχτή ανάρτηση αλλά περιμένω να γράψει μερικά χιλιόμετρα για να την πειράξω.

Με το ύψος δεν έχω κανένα θέμα αν και δεν έχει τύχει να κάνω δρομολόγιο >1 ώρα συνεχόμενα να δώ πιασίματα.

Και τη σέλα τη βρίσκω πολύ καλύτερη απο του tracer!!!

Tι βλέπουμε στη φωτο ακριβώς;