View Full Version : Yamaha XJ6 (Diversion naked) - Γνωμες;
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[
11]
12
Konstantinos
18/10/2018, 21:33
Μου έχει κάνει εντύπωση η χαμηλή κατανάλωση του XJ6S.
Για τα πρώτα 2.500 χλμ, η μέση τιμή της (μετρώντας από γέμισμα σε γέμισμα) είναι 4,8 lit/ 100 km.
Η ελάχιστη που έχω δει ήταν 4,0 lit/ 100 km, αλλά συνέβη στην περίοδο στρωσίματος και δεν την ξαναείδα.
Η μέγιστη ήταν 5,5 lit/ 100 km και επίσης συνέβη μόνο μία φορά.
Όλες οι υπόλοιπες μετρήσεις είναι μεταξύ 4,5 και 5,0 lit/ 100 km.
Η κατανάλωση αυτή είναι 10-20% χαμηλότερη από ότι στο προηγούμενο μηχανάκι μου (ZR7) σε παρόμοιες συνθήκες οδήγησης.
Το μηχανάκι κινείται σχεδόν αποκλειστικά σε επαρχιακό δίκτυο και σχεδόν καθόλου σε πόλη, με ρυθμό σχετικά σβέλτο.
sapila racing
19/10/2018, 14:18
Μου έχει κάνει εντύπωση η χαμηλή κατανάλωση του XJ6S.
Για τα πρώτα 2.500 χλμ, η μέση τιμή της (μετρώντας από γέμισμα σε γέμισμα) είναι 4,8 lit/ 100 km.
Η ελάχιστη που έχω δει ήταν 4,0 lit/ 100 km, αλλά συνέβη στην περίοδο στρωσίματος και δεν την ξαναείδα.
Η μέγιστη ήταν 5,5 lit/ 100 km και επίσης συνέβη μόνο μία φορά.
Όλες οι υπόλοιπες μετρήσεις είναι μεταξύ 4,5 και 5,0 lit/ 100 km.
Η κατανάλωση αυτή είναι 10-20% χαμηλότερη από ότι στο προηγούμενο μηχανάκι μου (ZR7) σε παρόμοιες συνθήκες οδήγησης.
Το μηχανάκι κινείται σχεδόν αποκλειστικά σε επαρχιακό δίκτυο και σχεδόν καθόλου σε πόλη, με ρυθμό σχετικά σβέλτο.
Οδηγείς σχετικά χαλαρά χωρίς να το ζορίζεις για να έχεις τέτοιες καταναλώσεις.
Εππομενο είναι να έχεις χαμηλότερη κατανάλωση απο το ZR7, αφού το XJ6 ειναι ψεκαστό.
Konstantinos
19/10/2018, 15:54
Οδηγείς σχετικά χαλαρά χωρίς να το ζορίζεις για να έχεις τέτοιες καταναλώσεις.
Εππομενο είναι να έχεις χαμηλότερη κατανάλωση απο το ZR7, αφού το XJ6 ειναι ψεκαστό.
Στον επαρχιακό κινούμαι συνήθως μεταξύ 4-6.000 rpm και επιταχύνω ομαλά, ποτέ με τέρμα γκάζι. Οπότε ναι, δεν το ζορίζω και πολύ.
Όσον αφορά τη διαφορά με το zr7, συμφωνώ ότι ο ψεκασμός παίζει ρόλο. Κάποιο ρόλο πρέπει να παίζει επίσης η καλύτερη αεροδυναμική που προσφέρει το μισό fairing του xj6s.
kyriakos_ch
02/01/2019, 20:18
Καλησπερα και καλη χρονια! Πριν ενα μηνα πηρα μια diversion κοκκινη! Δυστυχως η αλλαγη του χρονου μου επιφυλλασε μια εκπληξη καθως ο αερας την πεταξε κατω! Απο την πτωση εσπασε το μπροστινο πλαστικο κ ο αριστερος καθρεπτης και ειχε κ κτ γρατζουνιες στο αριστερο πλαστικο! Επειδη ειμαι απο επαρχια θα απευθυνθω στα μαγαζια της αθηνας για ανταλλακτικα! Τιμες βρηκα μονο σε site του εξωτερικου, να φανταστω θα ειναι αναλογες και εδω? Αν εχει καποιο παρομοιο περισταστικο και μπορει ας με κατευθυνει!
tsopanoskylo
23/04/2019, 16:37
Παιδιά, και γω απο στατική πτώση (περαστικό αυτοκίνητο την έσπρωξε) μου έσπασε ο αριστερός καθρέφτης πάνω που ετοίμαζα εκδρομή με την συνεπιβάτιδα. Παιζει να έχει κανένας καθρέφτη αριστερό διαθέσιμο; 'Εχω το μοντέλο με το μισό fairing, αν υπάρχει κάτι, το θέλω μέχρι και 26/4/19 :rolleyes:
giovani64
26/04/2019, 08:42
εχω και τους δυο καθρεφτες αλλα εχουν σπασμενα τα μπρατσα. δεν ξερω αν μπορει να αφαιρεθει ο καθρεφτης απο το μπρατσο του για να μπει σε αλλο μπρατσο.
alexojohn
06/06/2019, 16:09
καλησπέρα σας κύριοι. μετά από πολλή σκέψη αρκετό ψάξιμο και διάβασμα σκέφτομαι να κάνω ένα πείραμα στο xj6 μου. να του βάλω abs. ξέρω ειναι τρελό και δεν ξέρω αν θα πιάσει αλλά και αν σου κάτσει;; δεν σου αλλάζει την ζωή και ειδικά προς το καλύτερο;
alexojohn
06/06/2019, 16:21
καλησπέρα σας κύριοι. μετά από πολλή σκέψη αρκετό ψάξιμο και διάβασμα σκέφτομαι να κάνω ένα πείραμα στο xj6 μου. να του βάλω abs. ξέρω ειναι τρελό και δεν ξέρω αν θα πιάσει αλλά και αν σου κάτσει;; δεν σου αλλάζει την ζωή και ειδικά προς το καλύτερο;
εγω που δεν εχω abs μια χαρα φρεναρει ωραιο μηχανακι
κι ας μην πουλησε αρκετα!!:beer:
Κάτι άσχετο, μιας και ειστε κατοχοι της μοτοσυκλετας.Τη χρησιμοποιειται σαν καθημερινη μοτοσυκλέτα? Πόσα χιλιόμετρα βγάζει εντος πολής? Νομιζω το τεποζιτο ειναι 10 λιτρα.
alexojohn
08/06/2019, 22:24
17 λίτρα έχει ντεπόζιτο. ανάλογα την χρήση. 200 χιλιόμετρα τα βγάζει. καλά φρενάρει αλλά με τους δρόμους που έχουμε χρειάζεται το άτιμο. ειναι μια δικλείδα ασφαλείας για έμενα
Κάτι άσχετο, μιας και ειστε κατοχοι της μοτοσυκλετας.Τη χρησιμοποιειται σαν καθημερινη μοτοσυκλέτα? Πόσα χιλιόμετρα βγάζει εντος πολής? Νομιζω το τεποζιτο ειναι 10 λιτρα.
Τα 15 λίτρα μου έβγαλε 260km (200 εθνική και 60 πόλη) που το μέτρησα την περασμένη βδομάδα
(diversion F 2010 μοντέλο)
Την χρησιμοποιώ καθημερινά !
alexojohn
22/11/2019, 19:25
ποιο καλό παιδί έχει το μοντέλο με το ABS;
το έχει η κόρη. Πες τι θες να μάθεις.
alexojohn
23/11/2019, 06:23
το έχει η κόρη. Πες τι θες να μάθεις.
το γυμνό η το ντυμένο;
το γυμνό η το ντυμένο;
το γυμνό
alexojohn
23/11/2019, 10:57
ντυμένο ψάχνω
doctoras
23/11/2019, 11:03
ντυμένο ψάχνω
??
Τεχνικη βοήθεια ψαχνεις? η να αγοράσεις?
??
Τεχνικη βοήθεια ψαχνεις? η να αγοράσεις?
Τώρα που πιάσαν τα κρύα όσο να πεις μια κουβερτούλα θα του ρίχνει η κόρη πάνω του. Πιάνει για ντυμένο η μπααα?
alexojohn
23/11/2019, 15:44
βάζω abs στο δικό μου diversion και θέλω τεχνική βοήθεια
doctoras
23/11/2019, 15:51
βάζω abs στο δικό μου diversion και θέλω τεχνική βοήθεια
δύσκολο εγχείρημα... φαντάζομαι έκανες καλη προετοιμασία πρίν, το λεω αυτο γιατι σε καποια μοντελα υπηρχε διαφορετικη ecu για μοντελα abs within/without
Kas_Tracer
23/11/2019, 16:01
Όργανα, πλεξούδα, δισκόφρενα (τουλάχιστον το ένα μπροστά και το πίσω) μάλλον και ecu.
Είσαι σίγουρος για το εγχείρημα ή είσαι τόσο καλός στις πατέντες????
alexojohn
23/11/2019, 16:08
βρήκα από τρακαρισμένο. η ecu του abs είναι πάνω στην αντλία. η πλεξούδα άλλαζε και όλα τα γύρω γύρω. οι ζάντες τόρνο για να πατήσουν τα δαχτυλίδια που θα διαβάζουν οι σενσορες.
alexojohn
02/12/2019, 14:35
το έχει η κόρη. Πες τι θες να μάθεις.
θέλω μια φωτογραφία αν γίνεται να μου τραβήξεις. σε συγκεκριμένο σημείο
το έχει η κόρη. Πες τι θες να μάθεις.
θέλω μια φωτογραφία αν γίνεται να μου τραβήξεις. σε συγκεκριμένο σημείο
Πρόσεξε τι θα ζητήσεις.
GeorgeHellas
02/12/2019, 16:14
Πρόσεξε τι θα ζητήσεις.
Σατανά.... χαχαχα
alexojohn
02/12/2019, 20:33
χαχαχαχα όχι κάτι πονηρό. για αρχή να πω ότι όλα πάνε μια χαρά εκτός κάποιων μικρών εμποδίων όλα είναι έτοιμα. μένει μόνο να πάνε οι ζάντες σε τόρνο να πατήσει το δαχτυλίδι. αυτό που ζητώ ειναι το εξής. στην αριστερή πλευρά όπως καβαλαμε πάνω από τον ποδομοχλο των ταχυτήτων έρχονται δύο σωληνάκια από μπροστά για να πάνε στην μονάδα του abs. σε εκείνο το σημείο δένουν πάνω σε ενα λαμακι. αυτό το λαμακι θέλω μια κοντινή φωτογραφία αν είναι εύκολο
alexojohn
02/12/2019, 20:35
413126
alexojohn
02/12/2019, 20:37
από πάνω, πλάι και γενικά από γωνία. αυτή η φωτογραφία είναι από ίντερνετ
Η κόρη είναι Αγρίνιο. Θα της μεταφέρω την επιθυμία σου και θα μας στείλει τις φωτο
alexojohn
03/12/2019, 07:28
Αγρίνιο; δίπλα είναι. να κάνει μια βόλτα μέχρι την Πάτρα πες της
alexojohn
13/12/2019, 18:45
μετά από αρκετό καιρό και αρκετές ετοιμασίες η μηχανή μου πλέον διαθέτει abs. πριν λίγο βγήκε για δοκιμή και δουλεύει μια χαρά.
sapila racing
13/12/2019, 18:50
μετά από αρκετό καιρό και αρκετές ετοιμασίες η μηχανή μου πλέον διαθέτει abs. πριν λίγο βγήκε για δοκιμή και δουλεύει μια χαρά.
Mπράβο σου. :beer:
Εχω διαβάσει αρκετές φορές ερωτήσεις τυπου 'πως βαζω ABS στην μοτο μου εκ των υστέρων' και ειναι η πρώτη φορά που διαβάζω πω κάποιος το έχει κάνει με επιτυχία!
Καλησπέρα,
είμαι καινούριος στο φορουμ και θέλω να κάνω μια ερώτηση.
Το μηχανάκι δεν το έχω οδηγήσει αλλά πριν μπω στην διαδικασία να ψάξω θα ήθελα να ρωτήσω επειδή είμαι 1,87 εαν κάποιος στο ύψος μου μπορεί να μου δώσει μια γνώμη για το εαν την παλεύει οδηγώντας το.
(Ψάχνω να αγοράσω κάτι ξεκούραστο πάνω απο 80 ίππους με full fairing και μετά το 2010 κοντά στα 3-4 χιλιάρικα και το γλυκοκοιτάζω)
Ευχαριστώ
Kas_Tracer
13/03/2020, 12:35
Καλησπέρα,
είμαι καινούριος στο φορουμ και θέλω να κάνω μια ερώτηση.
Το μηχανάκι δεν το έχω οδηγήσει αλλά πριν μπω στην διαδικασία να ψάξω θα ήθελα να ρωτήσω επειδή είμαι 1,87 εαν κάποιος στο ύψος μου μπορεί να μου δώσει μια γνώμη για το εαν την παλεύει οδηγώντας το.
(Ψάχνω να αγοράσω κάτι ξεκούραστο πάνω απο 80 ίππους με full fairing και μετά το 2010 κοντά στα 3-4 χιλιάρικα και το γλυκοκοιτάζω)
Ευχαριστώ
Η εμπειρία που έχω(1.82) είναι 3ωρη και με δανεικό (και οι ερωτήσεις που κάνεις δεν απαντώνται άμεσα γιατί καθένας έχει διαφορετικές απαιτήσεις από θέσεις οδήγησης κλπ.)
Είναι παλαιάς κοπής sport-touring που σημαίνει ότι είναι αρκετά σκυφτό .
Η σέλα του είναι χαμηλή (η Yamaha το προωθούσε για άπειρους σχετικά αναβάτες και γυναίκες)
Τα 2 παραπάνω σε συνδυασμό με την ευαισθησία που έχω ψηλά στα πόδια στο ισχίο (παθαίνω εύκολα κράμπες) μου δημιούργησαν πρόβλημα .
Το φαίρινγ είναι καλό μέχρι τους ώμους, το κεφάλι είναι στον αέρα . (Δεν είναι κακό αυτό αρκεί να έχεις καλό αεροδυναμικά κράνος)
Για διαδρομές μακρινές είναι μια χαρά (παρόλο που λόγω κοντού κιβωτίου δουλεύει αρκετά ψηλά το μοτέρ) , για μέσα στην πόλη όχι και τόσο μια και η θέση οδήγησης ρίχνει αρκετό βάρος στα χέρια και κουράζει στα μποτιλιαρίσματα.
Είναι και γρηγορούτσικο (περισσότερο από ότι υποδεικνύουν τα 77 άλογα)
Konstantinos
18/03/2020, 17:39
@dynopia
Είναι λίγο υποκειμενικό το θέμα. Άλλος μπορεί να γυρίσει τον κόσμο πάνω σε R1 χωρίς πρόβλημα και άλλος να θέλει στάση στο μισάωρο πάνω σε τουριστικό BMW.
Ως κάτοχος XJ6S, με ύψος 1.75 και μία ταλαιπωρημένη μέση, θα σου πω ότι έχω καβαλήσει και πιο ξεκούραστα μηχανάκια. Θα ήθελα τα πόδια να είναι μια ιδέα λιγότερο διπλωμένα και να πέφτει λίγο λιγότερο βάρος στα χέρια. Αυτες οι απαιτήσεις όμως οδηγούν σε on-off καθώς στα περισσότερα street η θέση οδήγησης είναι λίγο-πολύ παρόμοια.
Κατά τα άλλα είμαι πολύ ικανοποιημένος, καθώς το XJ6 είναι πανέμορφο (κατά τη γνώμη μου), έχει αρκετά σπορ συμπεριφορά για touring μοτό, ένα πολύ ελαστικό και οικονομικό μοτέρ (4,5-5,0 lit/100km στα χέρια μου) και μια από τις καλύτερες θέσεις συνεπιβάτη.
Ως μία μοτοσυκλέτα low profile, θεωρώ ότι δεν είχε την αποδοχή που της άξιζε στην Ελλάδα και σίγουρα πολύ μικρότερη πχ από το νεότερο και πιο "εξωστρεφές" MT-07, που δεν είναι καλύτερο μηχανάκι.
Για ποιο λόγο λες οτι το xj6 ειναι καλύτερο απο το mt 07 ?
Προσωπικά μου αρέσουν και τα δύο.
Φιλικά.
doctor_john
18/03/2020, 18:37
Έτσι είναι, καθένας έχει τα δικά του κριτήρια.
Κάνω fitting σε ποδηλάτες σχεδόν 10 χρόνια, είναι πολύ δύσκολο να φανταστείς την "ανεση" κάποιου
ακόμα και αν γνωρίζεις τα στοιχεία που πρέπει.
Πόσο γυμνασμένος είναι, πόσο ταλαιπωρημένος, ακριβείς μετρήσεις, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κ.ο.κ.
Ο μόνος τρόπος είναι να το δείς μόνος έχοντας υπόψιν πως και οι μοτο "ρυθμίζονται" όσον αφορά την θέση οδήγησης.
Λίγο παραπάνω είπε κάποιος φίλος ότι "είναι αρκετά σκυφτό". Εσύ με 187 ύψος και πολύ πιθανά πάνω από 68εκ χέρια
μπορεί να το βρείς βολικό λόγο του ότι φτάνεις άνετα χωρίς να επηρεάζεται τοσό η γωνία που κάνει ο κορμός σου...
Για παράδειγμα σου αναφέρω τα παραπάνω. Η δική μου εμπειρία με XJ6S που αγόρασε φίλος στο 1.65μ και το ρύθμισα
εγώ πάνω του, με κάνει να πιστεύω ότι είναι μαζεμένο για κάποιον στο 1.87μ.
Σε εμένα (1.81) μου φαίνεται λογικό αλλά θα το σκεφτόμουν πάρα πολύ λόγο της γωνίας που κάνουν τα πόδια.
Κάνε την έρευνα αγοράς σου, σημείωσε ποιες μοτο σε ενδιαφέρουν και όταν ανοίξουν τα καταστήματα
ή όποτε μπορείς να καβαλήσεις κάποια μεταχειρισμένα, βγάλε τα συμπεράσματα σου.
Όταν θα έχεις αποφασίσει τι θες μπορείς να βοηθηθείς όσον αφορά ρυθμίσεις κ.λπ.
Τα δίτροχα δρόμου αρχίζουν να γίνονται λίγο "άδικα" όταν πλησιάζει κάποιος το 1.90μ.
Μπορώ να σου φέρω πάρα πολλά παραδείγματα, έβλεπα τα RT της bmw και έλεγα τι ματρακάς είναι αυτός
ενώ καβάλαγα gs, rs. Όταν καβάλησα ένα κατάλαβα ότι απλά είναι σπορ τουρισμού για ψηλούς και όχι πολύ ψηλούς..
Δες το χαλαρά και μην αποκλείεις κάποια που σε βολεύει - αρέσει λόγο κυβικών. Αν τα κυβικά - ισχύς κάποιας
μοτό είναι το πρόβλημα υπάρχουν λύσεις διαχείρισης και εκεί.
Konstantinos
18/03/2020, 20:32
Για ποιο λόγο λες οτι το xj6 ειναι καλύτερο απο το mt 07 ?
Προτιμώ το XJ6S από το MT-07 επειδή:
- Είναι πιο όμορφο (στα δικά μου μάτια).
- Έχει προστασία από τον αέρα.
- Είναι 4-κύλινδρο και όχι 2-κύλινδρο, άρα έχει πολύ πιο ραφιναρισμένη λειτουργία. Μάλιστα το συγκεκριμένο μοτέρ (πρώην R6) διαπρέπει σ' αυτόν τον τομέα. Επίσης είναι πιο ελαστικό στις χαμηλές rpm και καλύτερο στις ψηλές (αν και εκεί δεν με ενδιαφέρει).
- Έχει κεντρικό σταντ (απαραίτητο για μένα).
- Έχει την καλύτερη θέση συνοδηγού που έχω δει σε αυτή την κατηγορία τιμής.
- Αν και δεν έχω οδηγήσει το MT, απ' όσα έχω διαβάσει εκτιμώ ότι έχει πιο νευρική συμπεριφορά και δεν είναι τόσο άνετο.
Προφανώς, όλα τα παραπάνω μπορούν να ερμηνευτούν και αντίστροφα. Δηλαδή αυτά που είναι μειονεκτήματα για μένα να είναι πλεονεκτήματα για άλλους και υποψιάζομαι ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει σε αναβάτες νεότερους από μένα.
doctoras
18/03/2020, 21:10
Κωνσταντίνε, κοιτάζοντας την διαφορα υψους σελας οδηγού-συνοδηγού
416183
Θα μπορουσες να την ανακατασκευασεις σε πιο ανατομικη γεμίζοντας την θεση οδηγου 3-4 ποντους απο τους οποιους εργονομικα θα σου δώσει καλύτερη γωνία στα ποδια απο την υπάρχον
Konstantinos
18/03/2020, 21:34
Doctora ευχαριστώ για την επισήμανση. Είναι κάτι που το έχω στα υπόψη αλλά δεν με επείγει, δεδομένου ότι οι διαδρομές μου προς το παρόν δεν υπερβαίνουν τα 100-150 km.
stathissklav
16/03/2022, 16:51
Παιδια αν πουλαει κανεις απο ΑΘΗΝΑ xj6 diversion F ΜΑΥΡΟ οχι γκρι 2010 και μετα ενημερωστε με με προσωπικο μηνυμα ή απάντηση εδώ. Ευχαριστώ!
alexojohn
02/04/2022, 20:10
καλησπέρα σας κύριοι. Έχει φορέσει κάποιος από εσάς metzeler m7rr στην μηχανή του; φοράω dunlop roadsmart 3 αλλά είναι 3 χρόνια πάνω στην μηχανή. σκέφτομαι σε σπορ ελαστικό γιατί τα sport touring δεν τα χαίρομαι.
καλησπέρα σας κύριοι. Έχει φορέσει κάποιος από εσάς metzeler m7rr στην μηχανή του; φοράω dunlop roadsmart 3 αλλά είναι 3 χρόνια πάνω στην μηχανή. σκέφτομαι σε σπορ ελαστικό γιατί τα sport touring δεν τα χαίρομαι.
Φοράω τα S22 και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
alexojohn
03/04/2022, 18:25
Φοράω τα S22 και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
ζεστενει γρήγορα; μέσα στην πόλη κρατάει; από φρενάρισμα;
ζεστενει γρήγορα; μέσα στην πόλη κρατάει; από φρενάρισμα;
Απίστευτο σε όλα του και για γρήγορη οδήγηση.
Το ζέσταμα εξαρτάται και από το βάρος της μοτό και το xj τα έχει τα κιλάκια του.
alexojohn
07/04/2022, 18:22
έβαλα τα metzeler m7rr εντυπώσεις μετά από κάποια χιλιόμετρα...
alexojohn
08/01/2023, 19:06
κωδικός βλάβης 46 ανορθωτής... αν και όταν μετράω με πολυμετρο δεν βγάζει πρόβλημα στους πόλους της μπαταρίας όταν δουλεύει φέρνει 17-18 volt
κωδικός βλάβης 46 ανορθωτής... αν και όταν μετράω με πολυμετρο δεν βγάζει πρόβλημα στους πόλους της μπαταρίας όταν δουλεύει φέρνει 17-18 volt
Από όσο ξέρω, 17-18 volt είναι πολύ. Το σωστό, αν δεν κάνω λάθος είναι γύρω στα 14-14,5 volt
alexojohn
08/01/2023, 21:36
Από όσο ξέρω, 17-18 volt είναι πολύ. Το σωστό, αν δεν κάνω λάθος είναι γύρω στα 14-14,5 volt
σωστά. άκουγα την μπαταρία να βράζει. περιμένω καινούργιο για να τον αλλάξω.
έχω απορία για τις αναρτήσεις. τα λάδια στις μπουκάλες πρέπει να αλλάζονται μετά από κάποια χιλιόμετρα; γνωρίζει κάποιος; το πίσω αμορτισερ;
alexojohn
21/02/2023, 06:29
έχει ασχοληθεί κανείς με την μπροστινή ανάρτηση; έχει αλλάξει κάποιος ελατήρια ή το όλο σύστημα της μπουκάλας;
Καλημέρα.
Τις αλλαγές που αναφέρεις τις έχει κάνει πολύς κόσμος σε κάθε είδους μοτοσυκλέτα.
Ναι,τα λάδια στις μπουκάλες πρέπει να τα αλλάζεις μετά από κάποιο αριθμό χιλιομέτρων αν θέλεις να δουλεύει σωστά.
Κάθε αλλαγή σε ελατήρια μπροστά ή πίσω είναι σχεδόν σίγουρο πως θα κάνει το όχημα να δουλεύει καλύτερα.
Υπάρχουν εξειδικευμένα καταστήματα που θα σου πούνε περισσότερα.
doctoras
21/02/2023, 10:31
σωστά. άκουγα την μπαταρία να βράζει. περιμένω καινούργιο για να τον αλλάξω.
έχω απορία για τις αναρτήσεις. τα λάδια στις μπουκάλες πρέπει να αλλάζονται μετά από κάποια χιλιόμετρα; γνωρίζει κάποιος; το πίσω αμορτισερ;
έχει ασχοληθεί κανείς με την μπροστινή ανάρτηση; έχει αλλάξει κάποιος ελατήρια ή το όλο σύστημα της μπουκάλας;
σε αυτά τα μοντέλα οι ιάπωνες δεν ενημερώνουν σχετικά με την συντήρηση των αναρτήσεων. οι ευρωπάιοι σε αντίστοιχα πολιτικά μοντέλα ενημερώνουν με αλλαγή λαδιού στο πιρούνι ανα 2 χρόνια. Στο αμορτισερ δεν έχω διαβάσει αναφορά.
Απο την εμπειρία μου αυτό που ισχύει μέσες άκρες είναι εάν έχεις αισθητή διαφορά στις αποσβέσεις των αναρτήσεων πάς για αλλάγή λαδιών σε πιρούνι - αμορτισερ. Το αμορτισερ μάλλον είναι κλειστό μη επισκευάσιμο αλλά οι αναρτησάδες ξέρουν να το κάνουν επισκευάσιμο.
Τα ελατήρια free length είναι μετρήσιμα βάση service manual εαν έχουν διαφορά(μικρότερο μήκος) πάς για αντικατάσταση. Η πραγματικότητα όμως στα ελατήρια είναι αν δεν πάει το μηχανάκι διπλός ή αν δεν είσαι υπέρβαρος το ελατήριο δεν θα χάσει το μήκος του για τουλάχιστον 2 εκατοντάδες χιλιάδες χλμ.
Αν μπεις στο κόπο να ασχοληθείς με τις αναρτήσεις, θέλεις να κρατήσεις το μηχανάκι και σε περισσεύουν 5 φράγκα παραπάνω, θα μπεις στο δίλημμα να κάνεις αναβάθμιση.
Αναβάθμιση είναι: είτε να αλλάξεις μονο λάδια και στα δύο τμήματα, είτε να αλλάξεις ελατηρια στο πιρούνι και αμορτισερ. είτε να αλλάξεις αφτερμαρκετ ελατήρια εμπρός και ολοκληρο αμορτισερ πλήρως ρυθμιζόμενο.
grinderx
07/06/2024, 09:34
Καλημέρα. Επειδή με ενδιαφέρει το full fairing, μπορούν όσοι το έχουν να πουν αν βγάζει τόσο ζέστη όσο τα naked/semi fairing; Ευχαριστώ.
grinderx
16/06/2024, 13:26
Καλημέρα. Επειδή με ενδιαφέρει το full fairing, μπορούν όσοι το έχουν να πουν αν βγάζει τόσο ζέστη όσο τα naked/semi fairing; Ευχαριστώ.
Τελικά την αγόρασα! Στα 44,5 μου πήρα την πρώτη μου μοτοσυκλέτα (και γενικά το πρώτο μου μηχανοκίνητο δίκυκλο, δεν είχα ποτέ ούτε παπί 50άρι, μόνο ποδήλατα :p)
Είναι ένας μήνας περίπου που κάνω μαθήματα. Βουρ για δίπλωμα και μετά λογικά Riding School.
doctoras
16/06/2024, 13:32
Καλορίζικο και καλοτάξιδο καλά έκανες!
Στόχευε σε ένα σχολείο οδήγησης μοτοσυκλετας για να μάθεις σωστά και να αποφύγεις κακοτοπιές
Βαλε μια φωτο να το δούμε και επίσης γραψε και τις δικες σου εντυπώσεις σου από το εργαλείο
grinderx
16/06/2024, 13:49
Καλορίζικο και καλοτάξιδο καλά έκανες!
Ευχαριστώ πολύ! Για όλα φταίει ένας συνάδελφος προ 20ετίας που μου έβαλε το μικρόβιο και η πρόσφατη έκθεση μοτοσυκλέτας στο αεροδρόμιο. Για βόλτα με τον πιτσιρικά (3+ χρονών) πήγα έτσι να περάσουμε την ώρα μας (και να αφήσουμε τη γυναίκα μου να ηρεμήσει από τον ταλιμπανάκο), τελικά η Royal Enfield Hunter που είδα εκεί, έβαλε τον οξαπωδό μέσα μου και άρχισα να τρώγομαι :p
Στόχευε σε ένα σχολείο οδήγησης μοτοσυκλετας για να μάθεις σωστά και να αποφύγεις κακοτοπιές
Έχω έναν τρομερό δάσκαλο (Χρήστος Παρδάλης, ελπίζω να μη θεωρηθεί διαφήμιση, αλλά πραγματικά ο άνθρωπος είναι εξαιρετικός σε αυτό που κάνει) που με βοήθησε και στο ψάξιμο με τα μηχανάκια. Όπως είπα μετά το δίπλωμα, λογικά θα πάω στο Riding School.
Βαλε μια φωτο να το δούμε και επίσης γραψε και τις δικες σου εντυπώσεις σου από το εργαλείο
453884
motojojo
16/06/2024, 14:13
Όμορφη ειναι, καλοτάξιδη!
Το πηγες εντελώς ανορθόδοξα, πρωτα μηχανη και μετά δίπλωμα! Τωρα δεν θα περνάνε οι μέρες....!!
grinderx
16/06/2024, 14:26
Όμορφη ειναι, καλοτάξιδη!
Ευχαριστώ!
Το πηγες εντελώς ανορθόδοξα, πρωτα μηχανη και μετά δίπλωμα! Τωρα δεν θα περνάνε οι μέρες....!!
Το ξέρω, αλλά δε με πειράζει. Είμαι άνθρωπος που έχει αρκετή, αν όχι μεγάλη, υπομονή :)
Επίσης, αφού βρήκα μηχανή που μου άρεσε και στα λεφτά που μπορούσα να διαθέσω, γιατί να αφήσω την ευκαιρία;
karellen
16/06/2024, 15:00
Κούκλα!
Καλορίζικη, καλοτάξιδη και με όμορφα χιλιόμετρα :beer:
grinderx
16/06/2024, 15:46
:a013: :a013: :a013:
doctor_john
16/06/2024, 16:31
Για πρώτη; θα σε τρελάνει.
Πολύ βολική και πλήρης, καλά χιλιόμετρα!
grinderx
16/06/2024, 16:41
Για πρώτη; θα σε τρελάνει.
Πώς το εννοείς;
Πολύ βολική και πλήρης, καλά χιλιόμετρα!
Ευχαριστώ πολύ!
motojojo
16/06/2024, 16:48
Ότι θα ενθουσιαστείς.
doctor_john
16/06/2024, 16:53
Κάνει ότι της πεις με μεγάλη ευκολία, σου "δίνει" ποιότητα, έχει δικό της σχεδιασμό.
Δεν έχει κάποιο συμβιβασμό όπως συνηθίζεται στην πρώτη μοτοσυκλέτα που παθαίνουμε πλάκα έτσι και αλλιώς.
Φαντάσου τι θα πάθεις εσύ. :D
Τελικά την αγόρασα! Στα 44,5 μου πήρα την πρώτη μου μοτοσυκλέτα (και γενικά το πρώτο μου μηχανοκίνητο δίκυκλο, δεν είχα ποτέ ούτε παπί 50άρι, μόνο ποδήλατα :p)
Είναι ένας μήνας περίπου που κάνω μαθήματα. Βουρ για δίπλωμα και μετά λογικά Riding School.
Μεγειές, καλορίζικο και άπεφτο να είναι. Όταν νιώσεις ότι "το έχεις" τότε είναι που θα χρειαστεί μεγαλύτερη προσοχή!
harris_x
16/06/2024, 19:54
Καλοβολτη και καλοτάξιδη να είναι :beer::beer::beer:
Και να δώσεις τα χαιρετίσματά μου στο Χρήστο :winka:
Καλορίζικη και να τη χαρείς :beer:
grinderx
16/06/2024, 22:28
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους! Να είμαστε καλά, να έχουμε υγεία (σωματική, ψυχική και πνευματική) και πάντα όρθιοι!
@Bowleno: Μου αρέσει και η Voge 500AC που οδηγάς. Είχε μια μεταχείρο η Mototrend με πολύ λίγα χιλιόμετρα (3500 αν θυμάμαι καλά), αλλά όποιος την είχε (μια εταιρεία κάτι μου είπαν) δεν της συμπεριφέρθηκε καλά (δύο ελαφρά χτυπήματα στο ντεπόζιτο που ίσα που φαινόντουσαν, ένα καλό στο μέταλλο που είναι για την πινακίδα, κάτι ψιλοσκουριές/γδαρσίματα στο ψαλίδι). Απορώ πως τα κατάφεραν μέσα σε τόσο λίγο χρόνο και το έσκισαν το μηχανάκι. Κρίμα :(
@harris_x: Βεβαίως να του δώσω, αλλά από ποιον να πω; :p Στείλε μου πμ αν θες ;)
grinderx
08/08/2024, 18:13
Σχεδόν 2 μήνες μετά, με άδεια οδήγησης για μοτό πλέον, κι έχω αρχίσει δειλά, δειλά να βγαίνω στους δημόσιους δρόμους. Είμαι ακόμα σφιγμένος και προσπαθώ να μάθω την XJ (είχα συνηθίσει τη Hornet του δασκάλου τόσον καιρό), αλλά η όλη διαδικασία με ενθουσιάζει :)
Το μηχανάκι στα μάτια μου είναι πανέμορφο! :heartpound: Πολύ καλύτερο στην πραγματικότητα απ' ότι φαίνεται στις φωτογραφίες. Και αυτό προέρχεται από κάποιον που λατρεύει τα γυμνά στρογγυλοφάναρα :pink:
Σήμερα την πήρα από το συνεργείο που την πήγα για κάτι λαδόξυδα, κτλ. Συνεχίζω τα μαθήματα με το δάσκαλο και ανυπομονώ από Σεπτέμβρη να πάω και στο Riding School.
Καθότι νιούφης δεν έχω κάτι άλλο ουσιαστικό να πω για τη μηχανή, πέρα από το να δηλώσω τον ενθουσιασμό μου. Ίσως μια από τις καλύτερες αποφάσεις που έχω πάρει ποτέ :D
Μπράβο φίλε,όντως πολύ καλή επιλογή !
asxetost
09/08/2024, 21:50
Να τη χαρείς όσο περισσότερο, πάντα όρθιος!!
Πανέμορφο μηχανάκι πήρες!
Είχα κάνει test drive ένα diversion με το Fairing όμως καθώς ενδιαφερόμουνα να το αγοράσω πριν καταλήξω στο Tracer 700. Μου άρεσε αρκετά οδηγικά και ήταν αρκετά εύκολο μηχανάκι χωρίς να σε τρομάζει. Είμαι 1.85 όποτε ίσως ήμουν αρκετά σκυμμένος αλλά γενικά σε αυτό το μπατζετ (3.500 με 4.000) θεωρώ πως είναι μια πολύ καλή επιλογή και κατά βάση αρκετά αξιόπιστο.
grinderx
28/12/2024, 21:05
Με αφορμή αυτό (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=164351&page=4&p=3234975&viewfull=1#post3234975) το μήνυμα θέλω να ρωτήσω το εξής: Τί λάδια βάζετε στο XJ6 σας; Το συνεργείο που έχω βρει* το καλοκαίρι που το πήγα έβαλε Yamalube 10W40 (συνθετικό μάλλον;;; :hmm:)
* Από το φόρουμ το βρήκα.. Είναι επίσημο Yamaha και στα 5-10' από μένα και επίσης κοντά και στη δουλειά, οπότε βολεύει απίστευτα.
Με αφορμή αυτό (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=164351&page=4&p=3234975&viewfull=1#post3234975) το μήνυμα θέλω να ρωτήσω το εξής: Τί λάδια βάζετε στο XJ6 σας; Το συνεργείο που έχω βρει* το καλοκαίρι που το πήγα έβαλε Yamalube 10W40 (συνθετικό μάλλον;;; :hmm:)
* Από το φόρουμ το βρήκα.. Είναι επίσημο Yamaha και στα 5-10' από μένα και επίσης κοντά και στη δουλειά, οπότε βολεύει απίστευτα.
Τα 10w40 είναι τα ενδεδειγμένα για τη χώρα μας. Από εκεί και πέρα τα Motul του σχόλιου/link που έβαλες σε εμένα δεν άρεσαν ποτέ, δεν μου δούλεψαν ποτέ καλά στο σασμάν, ειδικά σε Yamaha. Τα Yamalube δεν ξέρω ποια εταιρεία τα παρασκευάζει και δεν θυμάμαι να τα έχω χρησιμοποιήσει οπότε δεν έχω άποψη. Σε μοτέρ χαμηλής και νορμάλ ισχύος χρησιμοποιούσα στα Yamaha μου πάντα τα Castrol Power 1 Racing και μου άρεσαν πάντα (και τώρα αυτά βάζω και μάλιστα σε 10w50 γιατί τα βρίσκω φθηνα και είναι φουλ συνθετικά). Για μένα αν το κιβώτιο δεν σου κοπανάει μια χαρά θα είσαι με τα Yamalube.
grinderx
28/12/2024, 23:00
Με λίγο ψάξιμο που έκανα τα Yamalube μάλλον κατασκευάζονται από διάφορες εταιρείες. Ανάλογα τις συμφωνίες που έχει κάνει η Yamaha σε κάθε ήπειρο (ή υποσύνολο αυτής).
Επίσης σε κάτι reddit και μοτοσυκλετιστικά forums του εξωτερικού βλέπω αρκετούς αναβάτες Yamaha (κυρίως κάτι Fazer από το οποίο προέρχεται ο κινητήρας του XJ6) να χρησιμοποιούν Shell Rotella T6.
Με αφορμή αυτό (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=164351&page=4&p=3234975&viewfull=1#post3234975) το μήνυμα θέλω να ρωτήσω το εξής: Τί λάδια βάζετε στο XJ6 σας; Το συνεργείο που έχω βρει* το καλοκαίρι που το πήγα έβαλε Yamalube 10W40 (συνθετικό μάλλον;;; :hmm:)
* Από το φόρουμ το βρήκα.. Είναι επίσημο Yamaha και στα 5-10' από μένα και επίσης κοντά και στη δουλειά, οπότε βολεύει απίστευτα.
τα 10-40, ισχύει αυτό που είπε ο Στέφανος αλλά με την προϋπόθεση ότι το μοτέρ είναι γενικά εντός των ανοχών που λέει το εργοστάσιο κατασκευής, κοινώς, δεν είναι χάρχαλο. Αν είναι, θες 20-50 για να μην κάνει σαν κουδουνίστρα....
Φουλ συνθετικά εγώ δεν θα έβαζα, δεν υπάρχει λόγος να βάζει κανείς τέτοια σε μοτέρ ΜΗ υψηλών επιδόσεων (άρα και ελάχιστων ανοχών, που απαιτούν τέτοια λάδια) περισσότερο κακό θα κάνεις κιόλας και στην τσέπη και στο μοτέρ.
Απλό ορυκτέλαιο η ημισυνθετικά που καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή (αναφέρονται στο εκάστοτε manual) είναι μια χαρά εφόσον σου δίνουν καλή αίσθηση στο σαζμάν.
Tallyban
29/12/2024, 11:51
Άμα δουλεύει καλά ο συμπλέκτης μια χαρά είναι αρκεί να μη τα χρεώνει 15€ το λίτρο η Γιακλάπα...
grinderx
29/12/2024, 16:37
@STF, Bowleno: To 10W40 είναι ψιλο-στάνταρ για τη χώρα μας. Περισσότερο ρωτάω ιδιοκτήτες XJ6 για το αν προτιμούν κάτι διαφορετικό από τα μαμά Yamalube κι αν ναι, αν έχουν δει διαφορά κυρίως ως προς το σασμάν και τις αλλαγές ταχύτητες (στα ανεβάσματα πιο πολύ).
Δημήτρη γι' αυτό που λες για τα ημισυνθετικά vs συνθετικά δεν είμαι και πολύ σίγουρος γι' αυτό που λες :hmm: Δε λέω ότι είσαι λάθος, απλώς ως ψιλοάσχετος θα ήθελα να το ψάξω παραπάνω. Ευχαριστώ πάντως.
Δύσκολο να δει κανείς διαφορά.
Διαφορά αν δει κάποιος θα είναι μετά από έρευνα σε χημικό εργαστήριο. Οπότε αν εσένα σε ικανοποιούν συνέχισε με αυτο
grinderx
30/12/2024, 14:45
τα 10-40, ισχύει αυτό που είπε ο Στέφανος αλλά με την προϋπόθεση ότι το μοτέρ είναι γενικά εντός των ανοχών που λέει το εργοστάσιο κατασκευής, κοινώς, δεν είναι χάρχαλο. Αν είναι, θες 20-50 για να μην κάνει σαν κουδουνίστρα....
Φουλ συνθετικά εγώ δεν θα έβαζα, δεν υπάρχει λόγος να βάζει κανείς τέτοια σε μοτέρ ΜΗ υψηλών επιδόσεων (άρα και ελάχιστων ανοχών, που απαιτούν τέτοια λάδια) περισσότερο κακό θα κάνεις κιόλας και στην τσέπη και στο μοτέρ.
Απλό ορυκτέλαιο η ημισυνθετικά που καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή (αναφέρονται στο εκάστοτε manual) είναι μια χαρά εφόσον σου δίνουν καλή αίσθηση στο σαζμάν.
Έκανα μια γρήγορη ψακτική και δε βρήκα κάτι που να λέει πως θα μπορούσες να κάνεις κακό σε ένα τέτοιον κινητήρα μεσαίων επιδόσεων αν βάζεις full synthetic λάδια :hmm: Από εδώ (https://www.advpulse.com/adv-prepping/synthetic-oil-myths-misconceptions/) (αλλά και από μηνύματα στο reddit) το μόνο που βρήκα είναι τα εξής:
Never use synthetic oil to break in an engine
JC: This is true. It is typically better to break in an engine with conventional oil because it will allow the piston rings to seat faster. It’s not that you can’t use a synthetic to break in an engine, it is the fact that higher-quality synthetics are more slippery and the process to break in an engine takes longer.
Most engine builders prefer using a conventional oil for the initial break-in, and use a conventional oil for the next 300-600 miles before switching to a synthetic. Motorcycle manufacturers are also likely to use conventional oil for the first fill in a new motorcycle engine and break in, even when synthetic is recommended. When the bike is returned to the dealer for its first service (oil change) after 600 miles, then the bike is filled with synthetic.
Επίσης εδώ (https://600riders.com/threads/5100-vs-7100-oil-change.53365/) οι Fazerάδες λένε ότι είδαν διαφορά με full synthetic και στο κιβώτιο, αλλά και στη θερμοκρασία του κινητήρα. Από την άλλη στο youtube σε κάποια βιντεάκια που είδα ενδεικτικά για αλλαγή λαδιών στην XJ6, οι μισοί ήταν με semi-synthetic. Ένας είχε βάλει Motul 300V (από τον ενθουσιασμό του θεωρώ), λες και πρόκειται για R1 :p
Όταν έρθει η ώρα μπορεί να δοκιμάσω κάνα full synthetic (ίσως Motul 7100 κι ας είναι λίγο πιο ακριβό). Δεν είμαι σίγουρος αν το Yamalube που έβαλε ο μηχανικός είναι semi ή full. Σίγουρα είναι 10W40 (τον είχα ρωτήσει). Αν και απ' ότι βλέπω από το βιβλίο συντήρησης και τις αποδείξεις εργασιών που μου έχει δώσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, το Μοτοδίκτυο τα τελευταία χρόνια του έβαζε Guardian Sigma 15W50 (μάλλον semi-synthetic).
Ίσως ψειρίζω τη μαϊμού, αλλά πραγματικά θα ήθελα να δω αν μπορώ να πετύχω λίγο καλύτερη συμπεριφορά στο κιβώτιο (στα ανεβάσματα ως επί το πλείστον) με άλλο λάδι.
kostaskk
30/12/2024, 16:14
Και βαλβολινη να βάλεις 80-90 το σασμάν θα γίνει βούτυρο και αθοριβο,,, θα πάρεις στο χέρι όμως στρόφαλο,κύλινδροπιστονα,εκκεντροφόρο και ολόκληρο το υπόλοιπο μοτέρ,,, οπότε το αν συμπεριφέρεται καλά το σασμάν δεν είναι ενδείξη ότι ένα λάδι είναι καλό,,, μόνο αν ανοίξεις το μοτέρ και δεις-μετρισεις τα πάντα μπορείς να πεις ότι είναι καλό η κακο
grinderx
30/12/2024, 16:44
Ούτε καν βρε συ :p Δεν έγραψα ότι ένα λάδι είναι καλό γιατί το κιβώτιο έγινε βούτυρο ;) Απλώς ρωτάω τις εμπειρίες που έχουν οι ιδιοκτήτες της συγκεκριμένης μηχανής εφ' όσον το έχουν ψάξει.
Ούτε καν βρε συ :p Δεν έγραψα ότι ένα λάδι είναι καλό γιατί το κιβώτιο έγινε βούτυρο ;) Απλώς ρωτάω τις εμπειρίες που έχουν οι ιδιοκτήτες της συγκεκριμένης μηχανής εφ' όσον το έχουν ψάξει.
Σε γενικές γραμμές θεωρώ πως τα επώνυμα λάδια είναι καλά. Θα διαβάσεις κατά καιρούς διάφορους να ορκίζονται στο ένα ή στο άλλο λάδι. Στη πραγματικότητα είναι δύσκολο να ελεγχθεί χωρίς άνοιγμα του μοτέρ... Και αυτός είναι ο λόγος που οι περισσότεροι αλλάζουμε τα λάδια στα μισά από τα προτεινόμενα χιλιόμετρα.
Πραγματικά δεν ξέρω αν η ποιότητα λαδιού μετριέται με το αν κοπανάει το σασμάν ή όχι. Πάντως είναι δυσάρεστο ως αίσθηση και στο δικό μου φτωχό μυαλό σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά στη συνεργασία του σασμάν με το συγκεκριμένο λάδι (ακόμη και αν αυτό δεν φέρνει μαζί του καμία φθορά). Όπως έγραψα τα Motul δεν μου αρέσαν ποτέ, όσες φορές και αν τα δοκίμασα. Ένας επιπλέον λόγος που τα παράτησα εντελώς ήταν πως πριν από καμιά 15αριά με 20 χρόνια κυκλοφόρησε πολύ μαϊμού σε motul λαδιά. Όλα αυτά δε σημαίνουν πως δεν είναι καλά λάδια. Σημαίνει πως η δική μου προσωπική άποψη είναι αρνητική ειδικά σε μηχανές Yamaha και πάντα για εμένα. Δε θα έγραφα τίποτα αν οποιοσδήποτε συμφορουμίτης δεν ζήταγε την γνώμη μας/μου.
Fuchs-Silkolene, Castrol και Belray είναι τα λάδια που προτιμώ.
αλλά πραγματικά θα ήθελα να δω αν μπορώ να πετύχω λίγο καλύτερη συμπεριφορά στο κιβώτιο (στα ανεβάσματα ως επί το πλείστον) με άλλο λάδι.
Τα λάδια όντως μπορεί να αλλάξουν λίγο την συμπεριφορά στο κιβώτιο αλλά επειδή καβαλάς Γιαμαχα ,budget series ,στην καλύτερη περίπτωση 15τιας
θα σου έλεγα κικ ιτ χαρντερ ,βάζε τις ταχύτητες με αποφασιστικότητα και όχι χάιδεμα !!
(Έχω ακούσει πολλά ''ΚΡΡΡΡΑΑΚΚΚ'' σε χτ/tdm /και σε ένα σαν το δικό σου επίσης :D σε φάσεις που τσουλούσα με νεκρά και έπρεπε να βάλω 2α ή και πρώτη κάποιες φορές ενώ είχε φόρα η μοτοσυκλέτα .)
στα του λαδιού πιστεύω πως ένα ημισυνθετικό θα σε καλύψει απόλυτα αλλά δεν θα πάθει και κάτι με φουλ. Ντάξει ορυκτέλαιο κρίμα είναι να του βάλεις, δεν είναι και γεροντίστικο μοτέρ.
edit Σε αυτό που έγραψε ο φίλος STF θα συμφωνήσω , στα δικά μου Yamaha πχ προτιμώ-προτιμούσα Motul - valvoline ( το durablend ! ) ,με Β.R και silkolene δεν έμεινα ευχαριστημένος (είχα μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού , ειδικά με το σιλκολεν που δουλεύει ο μάστορας που το πάω)
Οπότε καταλαβαίνεις :beer:
Tallyban
30/12/2024, 18:37
Το "επωνυμο" στο λάδι είναι θέμα διαφήμισης,καμία σχέση με τη ποιοτητα.
Έχω βάλει "επωνυμο λαδι",ονόματα δε λέμε,και δε μπορούσα να βρω νεκρά στο φανάρι....
grinderx
30/12/2024, 21:45
Τα λάδια όντως μπορεί να αλλάξουν λίγο την συμπεριφορά στο κιβώτιο αλλά επειδή καβαλάς Γιαμαχα ,budget series ,στην καλύτερη περίπτωση 15τιας
θα σου έλεγα κικ ιτ χαρντερ ,βάζε τις ταχύτητες με αποφασιστικότητα και όχι χάιδεμα !!
(Έχω ακούσει πολλά ''ΚΡΡΡΡΑΑΚΚΚ'' σε χτ/tdm /και σε ένα σαν το δικό σου επίσης :D σε φάσεις που τσουλούσα με νεκρά και έπρεπε να βάλω 2α ή και πρώτη κάποιες φορές ενώ είχε φόρα η μοτοσυκλέτα .)
στα του λαδιού πιστεύω πως ένα ημισυνθετικό θα σε καλύψει απόλυτα αλλά δεν θα πάθει και κάτι με φουλ. Ντάξει ορυκτέλαιο κρίμα είναι να του βάλεις, δεν είναι και γεροντίστικο μοτέρ.
edit Σε αυτό που έγραψε ο φίλος STF θα συμφωνήσω , στα δικά μου Yamaha πχ προτιμώ-προτιμούσα Motul - valvoline ( το durablend ! ) ,με Β.R και silkolene δεν έμεινα ευχαριστημένος (είχα μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού , ειδικά με το σιλκολεν που δουλεύει ο μάστορας που το πάω)
Οπότε καταλαβαίνεις :beer:
Στα ανεβάσματα όντως θέλει λίγο αποφασιστικότητα. Στα κατεβάσματα σχετικά χαϊδεύοντας το σασμάν θα έλεγα πως είναι ΟΚ. Όμως ιδιαίτερα από δευτέρα για νεκρά, θέλει επιπλέον στοργή, γιατί αλλιώς μπαίνει η πρώτη κάτι που είναι εξόχως εκνευριστικό, πχ όταν φτάνω σε κόκκινο φανάρι.
Konstantinos
07/01/2025, 23:08
Ως κάτοχος XJ6 Diversion ας πω κι εγώ την εμπειρία μου σχετικά με τα λιπαντικά.
Πριν από λίγα χρόνια ένας μηχανικός μου είπε ότι το Yamalube είναι Eneos.
Αν και έβαζα για χρόνια Motul 5100 σε προηγούμενα μηχανάκια μου, πλέον δεν τα προτιμώ.
Ο λόγος είναι η φήμη για νοθεία στη συγκεκριμένη μάρκα που ανέφερε και ένας φίλος πιο πάνω.
Τα τελευταία χρόνια βάζω Castrol Power1 10W40 (ημισυνθετικό) και είμαι ικανοποιημένος.
Όσον αφορά τις αλλαγές ταχυτήτων, στα ανεβάσματα το XJ6 θέλει αρκετές rpm αλλιώς μπορεί και να μην πάρει την ταχύτητα.
Στα κατεβάσματα καμια φορά εγώ δίνω μια ξερογκαζιά για να εξισορροπούνται οι στροφές του κινητήρα με αυτές του κιβωτίου.
Υποτίθεται ότι έτσι ζορίζεται λιγότερο ο συμπλέκτης αλλά δεν ξέρω μήπως κάνω περισσότερο κακό απο καλό.
Αυτά...
grinderx
08/01/2025, 01:31
Ευχαριστώ για την απάντηση. Μ' αυτά που λέτε με βλέπω κι εγώ για Castrol όταν έρθει η ώρα. Συμπτωματικά στο skroutz κάποιος με XJ6 (το αναφέρει στο σχόλιο) λέει πως με Castrol Power 1 Racing 10W50 είναι πολύ ευχαριστημένος και πως το συγκεκριμένο λάδι άλλαξε τη συμπεριφορά της μηχανής/κιβωτίου προς το καλύτερο. Εντάξει, ένα σχόλιο σε μια πλατφόρμα όπως το skroutz δε λέει κάτι απαραίτητα, απλώς το αναφέρω.
karellen
08/01/2025, 08:34
Έχετε υπ' όψιν σας ότι οι θετικές γνώμες για τη συμπεριφορά της μηχανής/σασμάν για ένα λάδι είναι 99% επειδή το λάδι είναι φρέσκο και στην αρχή συμπεριφέρεται άψογα.
Οι μόνοι κριτές είσαστε εσείς,κρατάτε σημειώσεις για τις σημαντικότερες εργασίες που κάνετε (λάδια,τακάκια,ελαστικά κλπ) και κυρίως τις εντυπώσεις σας απ' αυτά ώστε σε βάθος χρόνου να έχετε έναν καλό μπούσουλα τι παίζει με το μηχανάκι σας.
the_phantom_boy
23/03/2025, 14:22
Καλησπέρα στην ομάδα.
Έχω την XJ6 naked (2010), και θέλω να αλλάξω τα προστατευτικά του πιρουνιού.
Το μόνο που έχω βρει μέχρι στιγμής είναι αυτό (https://www.webike.es/products/24296752.html), το οποίο όμως δεν αναφέρει το XJ6 ως συμβατό μοντέλο.
Γνωρίζει κάποιος αν το συγκεκριμένο part number: 4TX-2331G-00 είναι συμβατό?
Αν ναι, έχει κάποιος source απο Ελλάδα?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
doctoras
24/03/2025, 08:06
Όντως ο κωδικός φαίνεται οτι είναι σωστός
https://www.cmsnl.com/yamaha-xj6na-xj6-2010-36b2-europe-1j36b-300e1_model48873/cover_4tx2331g00/
Το web!ke είναι έμπιστο site
Konstantinos
06/07/2025, 15:31
Το owner's manual του XJ6 συνιστά "Regular unleaded gasoline only" χωρίς να αναφέρει αριθμό οκτανίων. Μήπως το "Regular" σημαίνει 95 RON; Αν το μηχανάκι κινείται μόνο σε ανοιχτό δρόμο (καθόλου πόλη) σε μεσαίες στροφές, αξίζει να βάλει κάποιος βενζίνη 100 RON; Εσείς τι βενζίνη βάζετε;
Το owner's manual του XJ6 συνιστά "Regular unleaded gasoline only" χωρίς να αναφέρει αριθμό οκτανίων. Μήπως το "Regular" σημαίνει 95 RON; Αν το μηχανάκι κινείται μόνο σε ανοιχτό δρόμο (καθόλου πόλη) σε μεσαίες στροφές, αξίζει να βάλει κάποιος βενζίνη 100 RON; Εσείς τι βενζίνη βάζετε;
Απλή
grinderx
06/07/2025, 22:41
Προσωπικά βάζω πάντα 100αρα από εταιρικά πρατήρια στις περιοχές που κινούμαι.
DoctoR_k6
07/07/2025, 09:58
Το owner's manual του XJ6 συνιστά "Regular unleaded gasoline only" χωρίς να αναφέρει αριθμό οκτανίων. Μήπως το "Regular" σημαίνει 95 RON; Αν το μηχανάκι κινείται μόνο σε ανοιχτό δρόμο (καθόλου πόλη) σε μεσαίες στροφές, αξίζει να βάλει κάποιος βενζίνη 100 RON; Εσείς τι βενζίνη βάζετε;
Πιο απλη (95αρα) πεθαινεις...
harris_x
07/07/2025, 11:37
Πιο απλη (95αρα) πεθαινεις...
ε ναι
Konstantinos
07/07/2025, 15:14
Πιο απλη (95αρα) πεθαινεις...
Τι εννοείς;
DoctoR_k6
07/07/2025, 15:15
Τι εννοείς;
Βαζε 95αρα και εισαι μια χαρα. Κανενα προβλημα!!
Και κρατα τις διαφορες (χρηματικα) με τις 100αρες για καφεδες.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.