View Full Version : Για δυνατούς λύτες...
Σελίδες :
1
[
2]
3
4
5
6
7
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
αλλά και αυτά που θα σου προτείνω, δεν είναι καθόλου φθηνά
Και ποια είναι αυτά?
Να πω και γω την παπαδαριά μου :
Aprilia Falco '05 (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/506326/)
Εάν το δεις από κοντά το συγκεκριμένο θα διαπιστώσεις ότι όντως είναι σε άριστη κατάσταση.
catmaster
17/03/2010, 20:00
Εγώ θα πρότεινα να κρατήσεις το Cbf (αφού δεν κάιγεσαι ρε παιδάκι μου σώνει και ντέ να αλλάξεις μηχανάκι ) και να περιμένεις για τα μοντέλα του χρόνου μπας και βγεί τίποτε άλλο ....
και εγώ για το Vfr θα προσανατολιζόμουν (αλλά θα κρατούσα και το "μικρό" ... ):winka:
road spirit
17/03/2010, 20:01
παίρνεις ενα χορνετ 900 και το βάζεις (με λιγη πατέντα) το φαιριγνκ απο το χορνετ 600 S
Το μπαντιντ έχει κάτι με το κέντρο βάρους του,που μόνο εάν το οδηγήσεις θα το καταλάβεις.
Το CBF 1000 09 μπροστά του,είναι παπάκι απο μανιτζεβελισμό.
catmaster
17/03/2010, 20:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
παίρνεις ενα χορνετ 900 και το βάζεις (με λιγη πατέντα) το φαιριγνκ απο το χορνετ 600 S
έχει άμπς ετούτο ωρέ ;; :confused:
gixxerpap
17/03/2010, 20:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Να τος ο εμπεριστατωμένος (ΤΜ)!
Όταν λες ότι το bandit "δεν είναι το πιο καλοζυγισμένο" τι εννοείς? Στις χαμηλές ταχύτητες ή γενικότερο στήσιμο (πλαίσιο γεωμετρία, κ.λπ)?
όλα μαζί ένα πακέτο ... σε καμία περίπτωση δεν είναι βέβαια χειρότερο απο το cbf...
στα λεφτά του είναι μια πολύ καλή ευκαιρία;)
απο την άλλη βέβαια, ένα πουλάκι μου σφύριξε για ένα ΚΤΜ 990 SMT, με 900χλμ:eyepop: που δεν μπορείς να το ξεχωρίσεις απο ένα καινούργιο, με δυο τελικά Akrapovic που πωλείται για τις επόμενες ώρες ....
τιμές καινούργιων:
ΚΤΜ 990 SMT: ?14.300
Akrapovic: ?1.500 (ας πουμε ότι αυτες τις παίρνουμε και φθηνότερα)
το συγκεκριμένο λοιπόν πωλείται στα ....ΕΣΥ ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ???
:rotflmao:
road spirit
17/03/2010, 20:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
έχει άμπς ετούτο ωρέ ;; :confused: ωπ, όχι σορρυ εξεχάστηκα :p
εεεεε μας ζάλισε.... δεν υπάρχει μηχανάκι να ικανοποιεί όλα τα <<απαραίτητα>> ...
Νίκο πάρε το CBF1000 ωωωωωωωωωωωωωωω
:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
όλα μαζί ένα πακέτο ... σε καμία περίπτωση δεν είναι βέβαια χειρότερο απο το cbf...
στα λεφτά του είναι μια πολύ καλή ευκαιρία;)
απο την άλλη βέβαια, ένα πουλάκι μου σφύριξε για ένα ΚΤΜ 990 SMT, με 900χλμ:eyepop: που δεν μπορείς να το ξεχωρίσεις απο ένα καινούργιο, με δυο τελικά Akrapovic που πωλείται για τις επόμενες ώρες ....
τιμές καινούργιων:
ΚΤΜ 990 SMT: ?14.300
Akrapovic: ?1.500 (ας πουμε ότι αυτες τις παίρνουμε και φθηνότερα)
το συγκεκριμένο λοιπόν πωλείται στα ....ΕΣΥ ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ???
:rotflmao:
ΡΕ ΠΑΠ? ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΕΙΣ ΦΥΛΑΚΗ ΘΕΣ?
gixxerpap
17/03/2010, 20:18
εγω θα έπαιρνα
- Triumph Tiger, αν και με χαλάει το φίνίρισμα του, είναι καταπληκτική μοτοσυκλέτα. Δεν ξέρω τι παίζει με τον συνεπιβάτη, η σέλα του είναι πολύ άνετη, αλλά είναι πολύ ψηλά
- hayabusa, γιατί κάνει τα πάντα, στα μάτια μου είναι πανέμορφο, είναι πολύ αξιόπιστο, έχει ροπη, έχει γκάζι, κάνει τρομερά ταξίδια, είναι πολύ άνετο για τον συνεπιβάτη, δε ζητάει τίποτα σε συντήρηση, εκτός απο λάστιχα, αν δεν είσαι ευγενικός μαζί τους. Πωλείται σε τιμές ξεφτίλα, μπορείς να βρείς και άριστο μεταχειρισμένο.
-ΚΤΜ 990 SMT, γιατί είναι μια καυλα σκέτη! πάει, στρίβει, φρενάρει, είναι πανέμορφο, κουβαλάει δυο άνετα, φορτώνεται εύκολα. Είναι τρομερά απολαυστικό στην οδήγησή του, Νομίζω ότι πέρα απο τις προκαταλήψεις που το κυνηγούν, είναι η απόλυτη μοτοσυκλέτα αυτή τη στιγμή.
και όπως λέει και ένας φίλος, δεν είναι ακριβό, απλά κοστίζει πολλά χρήματα;)
ΝΑ Περιμενει να βγει το Vstrom 750 :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Λοιπόν, ας τα μαζεύουμε:
ΛΥΣΗ 1η:
Σκατζάρει ο Παπ το CBF μου με 'κάνα FMX (ή κάτι ανάλογο) για μες την πόλη, και μου βρίσκει επίσης ένα μεταχειρισμένο K1200S ή ακόμη καλύτερα Κ1200R-Sport
ΛΥΣΗ 3η:
Ως ανωτέρω, αντικαταστήσατε το Κ με VFR
ΛΥΣΗ 3η:
Ψωνίζω ένα καινούριο Bandit 1250 και βλέπουμε αν συμμαζεύεται από αναρτήσεις...
ΛΥΣΗ 4η:
Περιμένουμε κανά εξάμηνο και αποφασίζουμε τότε. Μια χαρά είναι το CBF μέχρι τότε...
catmaster
17/03/2010, 20:28
Λύση Πέμπτη : κοτσ'αρω ένα σύστημα ABS στο BlackBird :smokin: και στο πουλάω :p :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
Λύση Πέμπτη : κοτσ'αρω ένα σύστημα ABS στο BlackBird :smokin: και στο πουλάω :p :p
Αυτό ρε δεν το 'χει καβατζώσει ο Φίλιππας?
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Λοιπόν, ας τα μαζεύουμε:
ΛΥΣΗ 1η:
Σκατζάρει ο Παπ το CBF μου με 'κάνα FMX (ή κάτι ανάλογο) για μες την πόλη, και μου βρίσκει επίσης ένα μεταχειρισμένο K1200S ή ακόμη καλύτερα Κ1200R-Sport
ΛΥΣΗ 3η:
Ως ανωτέρω, αντικαταστήσατε το Κ με VFR
ΛΥΣΗ 3η:
Ψωνίζω ένα καινούριο Bandit 1250 και βλέπουμε αν συμμαζεύεται από αναρτήσεις...
ΛΥΣΗ 4η:
Περιμένουμε κανά εξάμηνο και αποφασίζουμε τότε. Μια χαρά είναι το CBF μέχρι τότε...
Nίκο θα έλεγα:
1η λύση
Αντίς για κ1200ς καλλίτερα το 1300. Πολλά αξεπέραστα τα ''θεματάκια'' με το 12, που τα ''ψιλομαζέψαν'' καθώς δείχνουν τα πράγματα στο νέο.
2η λύση
συμφωνώ σχεδόν απολύτως με βέφα. Και μάλιστα το πιό παλιό. Άκης ακούει...? Αν ακούει, θα σΕ πεί τι εννοάω.
3η λύση
Ληστής 12άρης και σούμπουρας 13άρης είναι καταπληκτικές επιλογές. Προσωπικά δίνω και μερικά παραπάνω ++ στο χονδάι.
4η λύση
Το προηγούμενο το σιμπιεφ1000ς. Αλλά ''υποδεέστερο'' όλων των παραπάνω μάλλον.
Καλή επιλογή ό,τι κι άν πάρεις...!
:beer: :beer: :beer: :beer:
ΥΓ. δεν υπάρχει περίπτωση να πέσεις έξω μιάς και ξέρεις πολύ καλά τι θές.
catmaster
17/03/2010, 20:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αυτό ρε δεν το 'χει καβατζώσει ο Φίλιππας?
Μπα έχει κολλήσει στα βαυαρέζικα ... :smokin:
chr1s_86
17/03/2010, 20:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Κυκλοφορώ στην πόλη δεν σημαίνει δουλεύω ντελίβερι: Πάω στη δουλειά μου το πρωί και στο σπίτι το απόγευμα (καμιά 10 χιλιόμετρα και τα δύο μαζί), βγαίνω για καμιά μπύρα που και που το βράδυ, πάω στο ΔΣ τις Παρασκευές, καμιά μπουρδελότσαρκα ενίοτε, σπανίως κέντρο το πρωί για καμιά δουλειά, νορμάλ πράγματα.
Και δεν κάνει το VFR γι'αυτά; :D
Παντως σκεψου καλα αυτο που ειπε και gixxerpap , δυο μηχανες , μια για καθημερινη χρηση και μια για βολτες.
:wave2:
catmaster
17/03/2010, 20:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Nίκο θα έλεγα:
2η λύση
συμφωνώ σχεδόν απολύτως με βέφα. Και μάλιστα το πιό παλιό. Άκης ακούει...? Αν ακούει, θα σΕ πεί τι εννοάω.
Άκης ακούει αλλά το πρώτο ψεκαστό (το γραναζοκίνητο) καλό μηχανάκι μεν (αν φκιάξεις τις αναρτήσεις του για την χρήση που θέλει ο Npat) , χωρίς ABS δε ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
ΥΓ. δεν υπάρχει περίπτωση να πέσεις έξω μιάς και ξέρεις πολύ καλά τι θές.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
@@ ξέρει :lol: :lol: :lol:
στο τέλος θα καταλήξει με κάνα Ducati η με κάνα SV :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
στο τέλος θα καταλήξει με κάνα Ducati η με κάνα SV :lol: :lol:
Δε πιστεύω να τον αφήσετε να κάνει καμιά τέτοι@ μαλακία... :sick: :sick:
Είναι λογικός ο Νίκος ρε...δεν νομίζω.:nono:
Παράκληση: Αν αρχίσω να μιλάω για SV, ας με σταματήσει κάποιος!
Ας με κάνει μπαν ρε παιδάκι μου, κάτι τέλος πάντων...
:lol: :lol:
catmaster
17/03/2010, 20:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Δε πιστεύω να τον αφήσετε να κάνει καμιά τέτοι@ μαλακία... :sick: :sick:
Είναι λογικός ο Νίκος ρε...δεν νομίζω.:nono:
:smokin:
gixxerpap
17/03/2010, 20:40
μπορείς να μου κάνεις τη χάρη και να βρεις ενα SMT για test ride?
road spirit
17/03/2010, 20:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Παράκληση: Αν αρχίσω να μιλάω για SV, ας με σταματήσει κάποιος!
Ας με κάνει μπαν ρε παιδάκι μου, κάτι τέλος πάντων...
:lol: :lol: re man δεν θα ήταν κατι τραγικό. Όσο έχεις αποκλίσει καβασάκι όλα καλά, αλλιώς θα σε διαγράψω απο φίλο :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
μπορείς να μου κάνεις τη χάρη και να βρεις ενα SMT για test ride?
Τόσο πολύ?
catmaster
17/03/2010, 20:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
re man δεν θα ήταν κατι τραγικό. Όσο έχεις αποκλίσει καβασάκι όλα καλά, αλλιώς θα σε διαγράψω απο φίλο :smokin:
... και εμένα αν πάρει KTM θα με διαγράψει από μάστορα ... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ζητείται άξιος αντικαταστάτης του CBF600SA που έχει αρχίσει να γερνάει. 'Ελεγα να ανοίξω τέτοιο θέμα αλλά ήξερα ότι δεν υπάρχει απάντηση. Εδώ και αρκετές μέρες έχω το ίδιο ακριβώς δίλημμα (αν εξαιρέσουμε την αναγκαιότητα για έι-μπεί-ες) Οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών δεν σκέπτονται τον μέσο χρήστη, με τις ''απλές'' απαιτήσεις τους... Υποχρεωτικά πρέπει να κάνουμε ένα σωρό συμβιβασμούς.
Το μόνο που βρίσκω ότι κινείται προς την σωστή κατεύθυνση είναι το αναμενόμενο fazer 800 μεσαία κυβικά (με λιγότερα πάγια έξοδα και κατανάλωση(φαντάζομαι) σε σχέση με 900-1000) με ικανοποιητική ιπποδύναμη, με κάποιες τουριστικές δυνατότητες και καλύπτει νομίζω άνετα αυτά που ζητάς.
Εναλακτικά CBF-1000 '09 (ή '10 αν γουστάρεις να τα σκάσεις)
6 χρόνια πρίν θα έπαιρνα το FAzer-600 (carb) ασυζητητί
Αυτά:wave2:
makis206
17/03/2010, 22:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
μπορείς να μου κάνεις τη χάρη και να βρεις ενα SMT για test ride?
Tελικά τη μαλακία μου εσύ θα του την κάνεις πράξη έτσι;:lol: :rotflmao:
Πάρ'το ρε Νίκο να μας πεις κι εμάς τη γνώμη σου..:lol:
makis206
17/03/2010, 22:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
... και εμένα αν πάρει KTM θα με διαγράψει από μάστορα ... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Λοιπόν Νίκο αυτός δεν πρέπει να σε πολυσυμπαθεί, για να μη θέλει να σε βλέπει τακτικά...:a13:
:lol: :rotflmao: :lol:
devil's animal
17/03/2010, 22:34
εγω θα ελεγα αυτο.:smokin:
192424
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Λοιπόν Νίκο αυτός δεν πρέπει να σε πολυσυμπαθεί, για να μη θέλει να σε βλέπει τακτικά...:a13:
:lol: :rotflmao: :lol:
Τις Τρίτες έχει κλειστό το μαγαζί!
makis206
17/03/2010, 22:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
εγω θα ελεγα αυτο.:smokin:
Aλλά δεν το λες όμως, σωστά;:bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
εγω θα ελεγα αυτο.:smokin:
Είπε όχι ον/οφ. Και κάτι για αξιοπιστία. :wave2:
:look: :lol:
devil's animal
17/03/2010, 22:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Aλλά δεν το λες όμως, σωστά;:bigcry:
το λεω....αλλα δεν το φωναζω... :blush:
:lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Aλλά δεν το λες όμως, σωστά;:bigcry:
Ρε Μάκη, πρέπει να καταλάβεις: Για τον Σταυράκο πιο τούρινγκ και πιο συντηρητικό ΔΕΝ πάει! Και αυτό για να το προτείνει, το σκεφτόταν ώρα...
:lol:
makis206
17/03/2010, 22:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ρε Μάκη, πρέπει να καταλάβεις: Για τον Σταυράκο πιο τούρινγκ και πιο συντηρητικό ΔΕΝ πάει! Και αυτό για να το προτείνει, το σκεφτόταν ώρα...
:lol:
Απόρησα γιατί πέταξα μια μαλακία νωρίτερα κι αυτός απλά της έβγαλε τη ζελατίνα (και 40 κυβικά:a21: )..:lol: :rotflmao:
devil's animal
17/03/2010, 23:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Είπε όχι ον/οφ. Και κάτι για αξιοπιστία. :wave2:
:look: :lol:
που το ειδες Τασε το ον/οφ??:confused:
ον/οφ ειναι αυτο που του προτεινει ο παπ. το SMT.
εγω του προτεινω το 950 Supermoto Voyager.
το μονο που (νομιζω) οτι δεν εχει απο αυτα που γραφει ειναι το ΑBS...
τωρα για την αξιοπιστια θα πω αυτο που λενε ολοι οι ΚΤΜαδες...
ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΛΥΘΕΙ!:o
Ιδου η Ροδος λοιπον λεω εγω, ιδου και το πηδημα.
ειναι μια καλη ευκαιρια ο Νικος να παρει ενα ΚΤΜ, να του κανει 60000χλμ μεσα σε 2 χρονια και να δουμε αν θα του αλλαξουν το μισο μηχανακι μεσα στην εγγυηση ή θα το πηαγαινει μονο για λαδια...:smokin:
makis206
17/03/2010, 23:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ον/οφ ειναι αυτο που του προτεινει ο παπ. το SMT.
Σεμνά λέμε...:lol:
devil's animal
17/03/2010, 23:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ρε Μάκη, πρέπει να καταλάβεις: Για τον Σταυράκο πιο τούρινγκ και πιο συντηρητικό ΔΕΝ πάει! Και αυτό για να το προτείνει, το σκεφτόταν ώρα...
:lol:
:lol: :lol: :lol:
ειναι μεγαλος συμβιβασμος για μενα οντως...και το προτεινω μονο και μονο επειδη ξερω οτι πας ταξιδια.
:beer: :beer: :beer: :beer:
makis206
17/03/2010, 23:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
και το προτεινω μονο και μονο επειδη ξερω οτι πας ταξιδια.
Τελειωμό δεν έχει απόψε..!:bigcry:
devil's animal
17/03/2010, 23:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Σεμνά λέμε...:lol:
:blush: :blush:
:lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ειναι μεγαλος συμβιβασμος για μενα οντως...
Το ξέρω! Κάτι τέτοιο ήθελες να προτείνεις κανονικά, αλλά είπες "άσε καλύτερα" επειδή δεν έχει διπλό σταντ.
192426
devil's animal
17/03/2010, 23:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Τελειωμό δεν έχει απόψε..!:bigcry:
περα απο την πλακα ρε σπαΜακη...
αυτο το ειδες??
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ειναι μια καλη ευκαιρια ο Νικος να παρει ενα ΚΤΜ, να του κανει 60000χλμ μεσα σε 2 χρονια και να δουμε αν θα του αλλαξουν το μισο μηχανακι μεσα στην εγγυηση ή θα το πηαγαινει μονο για λαδια...:smokin:
απο την στιγμη που θα ειναι στην εγγυηση δεν θα μπορουν να του αρνηθουν τιποτα...(αν ου μη γενοιτο γινει κατι)
+οτι το μηχανακι ειναι πολυ καλο σαν συνολο...
+οτι θα δουμε επιτελους την παροιμιωδη αξιοπιστια της ΚΤΜ στα πολλααα χλμ..(της Honda με το CBF την ειδαμε):winka:
devil's animal
17/03/2010, 23:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Το ξέρω! Κάτι τέτοιο ήθελες να προτείνεις, αλλά είπες "άσε καλύτερα" επειδή δεν έχει διπλό σταντ.
καμια σχεση ρε συ, απλα αυτο εχει λιγοτερα αλογα απο τα 100 που εθεσες πλαφον...
:bigcry: :bigcry: :bigcry:
filipp0s
18/03/2010, 06:19
mlk Νικο οταν βρεις τη λυση πες τη και σε μενα γιατι τα ιδια ψαχνω πανω-κατω... και νομιζω πως η λυση δεν βρισκεται σε ενα μηχανακι αλλα σε δυο (αυτο που ειπε κι ο παπ παραπανω) :wave2:
dirtbird
18/03/2010, 06:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ζητείται άξιος αντικαταστάτης του CBF600SA που έχει αρχίσει να γερνάει.
Μπορεί να είναι καινούριο μηχανάκι ή παλιό.
Μπορεί να είναι ευρωπαϊκό, γιαπωνέζικο, ταϊλανδέζικο ή ακόμη και βρετανικό.
Το κόστος απόκτησης ας υποθέσουμε ότι δεν είναι θέμα (ας κάνει όσο κάνει).
Το κόστος τακτικής συντήρησης, πάλι ας υποθέσουμε ότι δεν είναι θέμα.
Απαραίτητα χαρακτηριστικά:
1. Ιπποδύναμη περί τα 100-120 άλογα (και λίγα λιγότερα δε με χαλάει). Πολύ περισσότερα είναι μείον, αλλά όχι κάτι απαγορευτικό.
2. Οδική συμπεριφορά και γενικότερο στήσιμο καλύτερα από το CBF600. Αναφέρομαι στον τρόπο που αντιμετωπίζει κλειστό επαρχιακό οδικό δίκτυο, πιο ανοιχτά κομμάτια και αυτοκινητοδρόμους. Δεν ψάχνω μηχανάκι για πίστα ούτε για το απόλυτο ξυράφι.
3. Δυνατότητα φόρτωσης τουλάχιστον τόσο καλή όσο το CBF600 (πλαινές βαλίτσες οπωσδήποτε)
4. Δυνατότητα κίνησης στην πόλη, έστω και με κάποιους συμβιβασμούς (ας είναι δηλαδή χειρότερο απ' το CBF σ' αυτό, αρκεί να μην είναι εντελώς ακατάλληλο).
5. Δυνατότητα μεταφοράς συνεπιβάτη εξίσου άνετα με το CBF600 (που σημαίνει αρκετά άνετα, χωρίς να χρειάζεται να είναι θρόνος)
6. Αξιοπιστία όσο δεν παίρνει: Να μην ιδρώνει το αυτί του αν ακούσει κάτι σαν 100000 χλμ σε τρία χρόνια (τόσα έχει το CBF).
7. Καλά φρένα απαραιτήτως με ABS
8. Να ΜΗΝ είναι ον-οφφ.
Επιθυμητά (όχι εντελώς απαραίτητα) χαρακτηριστικά:
1. Γεμάτος κινητήρας με ροπές από χαμηλά χωρίς τρύπες και υστερίες
2. Ποιοτικές / ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, έστω και ως αφτερ-μαρκετ.
3. Κεντρικό σταντ (για ευκολότερο φόρτωμα)
4. Ημίγυμνο και όχι πλήρως ντυμένο (ούτε τελείως γυμνό)
5. Λογικό κόστος επισκευής από χαζή πτώση (που σημαίνει ή να μην παθαίνει πολλά αν πέσει απ' το σταντ, ή αν παθαίνει να μην θέλεις τον προϋπολογισμό μια μικρής χώρας για πλαστικά)
(μπορεί να σκεφτώ και κάτι άλλο)
Ακούω προτάσεις...
Toyota Auris......:D :D
αυτο το τσέκαρες; Καλη τιμη! http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=99076
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
αυτο το τσέκαρες; Καλη τιμη! http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=99076
ρε μλκ σταυρε διαβασες τι εχουμε γραψει 10σελ τωρα ?
νικο ασε τις παπαριες του παπ με τα κτμ και πας η για ληστη,η για σιμπιεφ 1000,η για το παλιο φειζερ (και σε αυτο επιμενω!) αντε...στοκο ειχες και στο χωριο σου ειμπιες η λες και δε ξερεις να οδηγεις :lol: :lol: :lol: :lol:
Shaolin Monk
18/03/2010, 07:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ρε μλκ σταυρε διαβασες τι εχουμε γραψει 10σελ τωρα ?
νικο ασε τις παπαριες του παπ με τα κτμ και πας η για ληστη,η για σιμπιεφ 1000,η για το παλιο φειζερ (και σε αυτο επιμενω!) αντε...στοκο ειχες και στο χωριο σου ειμπιες η λες και δε ξερεις να οδηγεις :lol: :lol: :lol: :lol:
+10000
Βενζινη- λαδια και εισαι ετοιμος.
Δεν μπορω να φανταστω οτι μετα την συμβιωση με το CBF που το κακομοιρο δεν ζηταει τιποτε, κουβεντιαζεις για μηχανες που ειναι ωραιες μεν, πολυεξοδες δε, ειδικα οταν θελεις να γραφεις απροβληματιστα χιλιομετρα. Μαλιστα ο Ληστης και το CBF 1000 ειναι τα μονα που καλυπτουν τα κριτηρια σου (τα αρχικα τουλαχιστον...). :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ρε μλκ σταυρε διαβασες τι εχουμε γραψει 10σελ τωρα ?
Γιωργη τον πρωινο καφε τον πινω μονοκοπανιά (ιταλικα πραγματα) , τα δυο πρωτα ποστακια σκαναρω και το τελευταιο :lol:
ας παρει το μηχανακι του ζεφυρου που το σκοτωνει το παλικαρι!
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
Γιωργη τον πρωινο καφε τον πινω μονοκοπανιά (ιταλικα πραγματα) , τα δυο πρωτα ποστακια σκαναρω και το τελευταιο :lol:
ας παρει το μηχανακι του ζεφυρου που το σκοτωνει το παλικαρι!
:lol: :lol: :lol:
εγω λεω να παρει τον μαικ και ενα φαλκο και να πανε να βρουνε τον ερωτα καπου στη βασκια :lol: :lol: :lol: :lol:
devil's animal
18/03/2010, 08:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
:lol: :lol: :lol:
εγω λεω να παρει τον μαικ και ενα φαλκο και να πανε να βρουνε τον ερωτα καπου στη βασκια :lol: :lol: :lol: :lol:
αφου μ'εσενα ειναι ερωτευμενος...:wacko: :p :winka:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
εγω λεω να παρει τον μαικ και ενα φαλκο και να πανε να βρουνε τον ερωτα καπου στη βασκια :lol:
πλακα στη πλακα φαλκο ζηταει εμμεσα πλην σαφως! :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
πλακα στη πλακα φαλκο ζηταει εμμεσα πλην σαφως! :lol:
ο μαικ.γιατι ο νικος θελει αξιοπιστια :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
αφου μ'εσενα ειναι ερωτευμενος...:wacko: :p :winka:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
καλα ρε σταυρουλη μη ζηλευεις θα σε κερασω και σενα.
(μη το ξεφτιλισουμε στο σπαμ τωρα) :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ο μαικ.γιατι ο νικος θελει αξιοπιστια :winka:
ασπαστα τα απριλια ρεεεεεεεεεεεεεεε, εκτος απο τα μονοκυλινδρα!
ΑΛΛΑ τωρα που το ξανασκεφτομαι η χρηση του μονοπωλεί τετρακυλινδρους! (ουτε καν V4)
devil's animal
18/03/2010, 08:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
καλα ρε σταυρουλη μη ζηλευεις θα σε κερασω και σενα.
(μη το ξεφτιλισουμε στο σπαμ τωρα) :winka:
οκ, ρε φιλε δεν τιθεται θεμα...απλα προσεχε τα πολλα κερασματα γιατι ο λογαρισμος ερχεται στο τελος και ξερεις που μπαινει,ετσι??:lol: :lol: :lol:
και επανερχομαι...
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΤΜ???
:smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
οκ, ρε φιλε δεν τιθεται θεμα...απλα προσεχε τα πολλα κερασματα γιατι ο λογαρισμος ερχεται στο τελος και ξερεις που μπαινει,ετσι??:lol: :lol: :lol:
και επανερχομαι...
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΤΜ???
:smokin:
ξερω...στης τζουλιας
και επειδη επανερχεσαι ΕΙΠΑΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ 500 ΤΕΤΡΑΚΙΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ 293 ΧΙΛΙΑΔΕΣ 76 ΧΛΜ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕ ΜΠΙΚΙΝΙ ΦΕΡΙΝΓΚ.
γκεγκε τωρα?
:wave2:
Shaolin Monk
18/03/2010, 08:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
οκ, ρε φιλε δεν τιθεται θεμα...απλα προσεχε τα πολλα κερασματα γιατι ο λογαρισμος ερχεται στο τελος και ξερεις που μπαινει,ετσι??:lol: :lol: :lol:
και επανερχομαι...
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΤΜ???
:smokin:
Γιατι θελει να κανει πανω απο 100000 χλμ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ μεσα σε 3-4 χρονια...
Με ΚΤΜ; :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ο
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΤΜ???
:smokin:
giati σε 3 χρονια και 100.000 χλμ απλα θα χει "φαει" τα 11.000 που θα δωσει... δηλαδη εκτος απο τα καυσιμα και τα σερβις θα πρεπει να υπολογισει και ενα τέλος 11 ευρω τα 100 χλμ (για την αξια της μοτο που θα μηδενιστει)
devil's animal
18/03/2010, 08:27
ααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!
δλδ μου λετε οτι εχουν προβλημα αξιοπιστιας και μεταπωλησης τα ΚΤΜ!!!:look:
οκ,συγνωμη που δεν το καταλαβα εξ'αρχης....
:beer:
Συνεχιστε...
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!
δλδ μου λετε οτι εχουν προβλημα αξιοπιστιας και μεταπωλησης τα ΚΤΜ!!!:look:
οκ,συγνωμη που δεν το καταλαβα εξ'αρχης....
:beer:
Συνεχιστε...
:wave2:
Ρε μπούλι τα απωθημενα σου βγαζεις στο θρεντ του ανθρωπου; :p
προβλημα αξιοπιστιας δεν θα εχει...
σαφως και οποιοδηποτε V θα του κοστισει καραβισιο με τοση χρηση...
όσο για την μεταπώληση... όλα τα μηχανακια ανω των 100.000 ειναι πεθαμενα σε μεταπωληση, ακομα περισσοτερο τα V, και ακομα πιο πολυ μηχανακια που εχουν περασει στο υποσεινηδητο της αγορας ως play bike ή fun bike!
devil's animal
18/03/2010, 08:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
Ρε μπούλι τα απωθημενα σου βγαζεις στο θρεντ του ανθρωπου; :p
προβλημα αξιοπιστιας δεν θα εχει...
σαφως και οποιοδηποτε V θα του κοστισει καραβισιο με τοση χρηση...
όσο για την μεταπώληση... όλα τα μηχανακια ανω των 100.000 ειναι πεθαμενα σε μεταπωληση, ακομα περισσοτερο τα V, και ακομα πιο πολυ μηχανακια που εχουν περασει στο υποσεινηδητο της αγορας ως play bike ή fun bike!
γιατι τσιμπας Σταυρακο?
εχεις κανενα θεμα με τα ΚΤΜ? γιατι οι αλλοι εγραψαν για αξιοπιστια και εσυ γα μεταπωληση...:lol:
εγω ειμαι υπερ στο να παρει καποιος χιλιομετροφαγος , σαν τον Νικο, ενα καινουργιο ΚΤΜ για να δουμε τι θα γινει...
Απ'οτι λετε ολοι, καθως και η ΚΤΜ, δεν υπαρχει προβλημα..και εκτος των αλλων βγαζει και "ταξιδιαρικα" μοντελα...οπως το SMT και το Voyager...
και μην παραμυθιαζεσαι με τον V δικυλινδρο. Πολλα δικυλινδρα ειναι ταξιδιαρικα και το ξερεις...
και γιατι να του κοστισει παραπανω απο το CBF?
το 600 το δουλευε συνεχως ψηλα ο Νικος για να αποδιδει...(+οτι ειχε και καρμπ)
ενω με το δικυλινδρο θα εχει την ροπη και τα κυβικα για να ξελασπωνει... (+τον ψεκασμο)
:wave2:
Υ.Γ: το "μπουλη" γραφεται ετσι και οχι οπως το εγραψες...
reinmeister
18/03/2010, 09:00
fmx+bandit 1250
η
vfr 800 για τα παντα...
τελος...
Cpt. Haddock
18/03/2010, 09:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ζητείται άξιος αντικαταστάτης του CBF600SA που έχει αρχίσει να γερνάει.
Μπορεί να είναι καινούριο μηχανάκι ή παλιό.
Μπορεί να είναι ευρωπαϊκό, γιαπωνέζικο, ταϊλανδέζικο ή ακόμη και βρετανικό.
Το κόστος απόκτησης ας υποθέσουμε ότι δεν είναι θέμα (ας κάνει όσο κάνει).
Το κόστος τακτικής συντήρησης, πάλι ας υποθέσουμε ότι δεν είναι θέμα.
Απαραίτητα χαρακτηριστικά:
1. Ιπποδύναμη περί τα 100-120 άλογα (και λίγα λιγότερα δε με χαλάει). Πολύ περισσότερα είναι μείον, αλλά όχι κάτι απαγορευτικό.
2. Οδική συμπεριφορά και γενικότερο στήσιμο καλύτερα από το CBF600. Αναφέρομαι στον τρόπο που αντιμετωπίζει κλειστό επαρχιακό οδικό δίκτυο, πιο ανοιχτά κομμάτια και αυτοκινητοδρόμους. Δεν ψάχνω μηχανάκι για πίστα ούτε για το απόλυτο ξυράφι.
3. Δυνατότητα φόρτωσης τουλάχιστον τόσο καλή όσο το CBF600 (πλαινές βαλίτσες οπωσδήποτε)
4. Δυνατότητα κίνησης στην πόλη, έστω και με κάποιους συμβιβασμούς (ας είναι δηλαδή χειρότερο απ' το CBF σ' αυτό, αρκεί να μην είναι εντελώς ακατάλληλο).
5. Δυνατότητα μεταφοράς συνεπιβάτη εξίσου άνετα με το CBF600 (που σημαίνει αρκετά άνετα, χωρίς να χρειάζεται να είναι θρόνος)
6. Αξιοπιστία όσο δεν παίρνει: Να μην ιδρώνει το αυτί του αν ακούσει κάτι σαν 100000 χλμ σε τρία χρόνια (τόσα έχει το CBF).
7. Καλά φρένα απαραιτήτως με ABS
8. Να ΜΗΝ είναι ον-οφφ.
Επιθυμητά (όχι εντελώς απαραίτητα) χαρακτηριστικά:
1. Γεμάτος κινητήρας με ροπές από χαμηλά χωρίς τρύπες και υστερίες
2. Ποιοτικές / ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, έστω και ως αφτερ-μαρκετ.
3. Κεντρικό σταντ (για ευκολότερο φόρτωμα)
4. Ημίγυμνο και όχι πλήρως ντυμένο (ούτε τελείως γυμνό)
5. Λογικό κόστος επισκευής από χαζή πτώση (που σημαίνει ή να μην παθαίνει πολλά αν πέσει απ' το σταντ, ή αν παθαίνει να μην θέλεις τον προϋπολογισμό μια μικρής χώρας για πλαστικά)
(μπορεί να σκεφτώ και κάτι άλλο)
Ακούω προτάσεις...
(τυχαια σειρα)
1. tiger
2. f800st
3. cbf1000
Στα δυο πρώτα βρίσκεις πολλά 2nd hand με λίγα χιλιόμετρα εαν εχεις θεμα κοστους. Τα δύο πρώτα καλύπτουν τα πάντα που εχεις βάλει εκτός του κοστους συντήρησης/επισκευής που ειναι ακριβότερα απο το χονδα.
Το bmw ακριβότερο απο το tiger, στο τελευταίο μπορεις να κανεις αρκετά μονος σου για να ρίξεις το κοστος.
Φτηνα πλαστικά δεν έχουν (επειδή εισαι γνωστός βροντακας :lol: ), αλλα απο εκεί και πέρα, τα δυο πρωτα σε πανε σε κατι αλλο ενω το cbf1000 ειναι απλα ενα "καλυτερο" 600αρι
dirtbird
18/03/2010, 09:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ο μαικ.γιατι ο νικος θελει αξιοπιστια :winka:
Είπε ο έχων την κλειδωμένη λαδιέρα.....:D :D
sapila racing
18/03/2010, 09:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ακριβώς ΡΠΜ, εκτός απ' το 7!
:( :(
κι εκτός απο το 6.
Καίνε λάδια σαν τρελλά μετα απο ενα σημείο.
edit: για το παλιο Fazer 1000 ηταν το σχόλιο.
Cpt. Haddock
18/03/2010, 09:07
Στο bmw ο συνεπιβατης καθεται καλυτερα απο το tiger αλλα το tiger ειναι οβερολ πιο ανετο (ψηλα κλπ)
Βαλιτσες παιρνουν και τα δύο, οι μαμισιες τους δεν ειναι κι οτι καλυτερο αλλα αφτερμαρκετ βρισκεις, ειδικα το tiger εχει μπολικες λυσεις
Παρε τιγρη αγορίνα να δεις αλλους οριζοντες :smokin:
sapila racing
18/03/2010, 09:11
Δεν διάβασα τι σου εχουν προτείνει μέχρι τώρα, αλλά ειδα μερικά που απορρίπτονται με τη μία.
πχ Guzzi, και BMWK1200, Τiger απορρίπτονται για διαφορετικούς λόγους το καθένα.
Aν θέλεις τους αναλύω κιόλας.
Εγω θα έλεγα CBF1000, VFR800, Bandit 1250.
:wave2:
DimChios
18/03/2010, 09:15
Κατσε να παρω ποπ κορν και ξεκιναω το διαβασμα...
:a014:
θα πεσει γελιο μΕ φαινεται!
:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Είπε ο έχων την κλειδωμένη λαδιέρα.....:D :D
ειπε ο 2 νοου ας μπετα :lol: :lol: :lol: :lol:
dirtbird
18/03/2010, 09:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ειπε ο 2 νοου ας μπετα :lol: :lol: :lol: :lol:
α να χαθείς γκρίζε :rotflmao: :rotflmao:
cbf 1000 me to kairo valtoy ena amortiser piso..kai ena set ladakia elatiria mprosta kai telos.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Δεν διάβασα τι σου εχουν προτείνει μέχρι τώρα, αλλά ειδα μερικά που απορρίπτονται με τη μία.
πχ Guzzi, και BMWK1200, Τiger απορρίπτονται για διαφορετικούς λόγους το καθένα.
Aν θέλεις τους αναλύω κιόλας.
Εγω θα έλεγα CBF1000, VFR800, Bandit 1250.
:wave2:
Και εγώ τελικά προς τα εκεί κλίνω, μεταξύ VFR800 και Bandit 1250 (αν δε με μουρλάνει ο Παπ και βρεθώ με κανά ΚΤΜ χωρίς να το καταλάβω :lol: ). Το CBF1000 είναι υπερβολικά ίδιο με αυτό που έχω.
To VFR το φοβάμαι λίγο για μέσα στην πόλη καθώς και φοβάμαι το υψηλό κόστος χρήσης τους (πολλά πανάκριβα πλαστικά, που αν το χρησιμοποιείς κάθε μέρα, κάποια στιγμή θα συμβεί η στραβή). Κατά τα άλλα το λατρεύω.
Το Bandit μου φαίνεται εξαιρετικά τίμιο από κάθε άποψη, και εμφανισιακά δε με χαλάει καθόλου. Φοβάμαι όμως μήπως απογοητεύει στο δρόμο (μήπως δηλαδή στρίβει και πάει γενικά σαν μαούνα)
Πάντως πολύ θα ήθελα να ακούσω τους λόγους που απορήπτεις ασυζητητί το Tiger---η μάλον να τους ακούσει ο Πακτεν :evil: (για το Κ και το Guzzi τα φαντάζομαι)
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
cbf 1000 me to kairo valtoy ena amortiser piso..kai ena set ladakia elatiria mprosta kai telos.
Γιατί το προτιμάς απ' το Bandit?
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Γιατί το προτιμάς απ' το Bandit? apo ti dipote suzuki to protimao.
Cpt. Haddock
18/03/2010, 09:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
[...]Πάντως πολύ θα ήθελα να ακούσω τους λόγους που απορήπτεις ασυζητητί το Tiger---η μάλον να τους ακούσει ο Πακτεν :evil: :wave2:
ειναι αργά για μένα :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
ειναι αργά για μένα :lol:
Εδώ και χρόοονια τώρα!
:lol:
Cpt. Haddock
18/03/2010, 09:52
Περιμένοντας την Σαπίλεια τεκμηρίωση εχω να πω τα εξής:
Οχι bandit 1250, πολυ μαούνα δειχνει
Οχι vfr γιατι κινείσαι αρκετα στην πόλη και ειναι κρίμα
Οχι cbf1000 γιατι θα είσαι παλι στα ίδια
Κάνε την υπέρβαση
:lol:
sapila racing
18/03/2010, 09:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Και εγώ τελικά προς τα εκεί κλίνω, μεταξύ VFR800 και Bandit 1250 (αν δε με μουρλάνει ο Παπ και βρεθώ με κανά ΚΤΜ χωρίς να το καταλάβω :lol: ). Το CBF1000 είναι υπερβολικά ίδιο με αυτό που έχω.
To VFR το φοβάμαι λίγο για μέσα στην πόλη καθώς και φοβάμαι το υψηλό κόστος χρήσης τους (πολλά πανάκριβα πλαστικά, που αν το χρησιμοποιείς κάθε μέρα, κάποια στιγμή θα συμβεί η στραβή). Κατά τα άλλα το λατρεύω.
Το Bandit μου φαίνεται εξαιρετικά τίμιο από κάθε άποψη, και εμφανισιακά δε με χαλάει καθόλου. Φοβάμαι όμως μήπως απογοητεύει στο δρόμο (μήπως δηλαδή στρίβει και πάει γενικά σαν μαούνα)
Πάντως πολύ θα ήθελα να ακούσω τους λόγους που απορήπτεις ασυζητητί το Tiger---η μάλον να τους ακούσει ο Πακτεν :evil: (για το Κ και το Guzzi τα φαντάζομαι)
:wave2:
To Bandit ειναι πολύ τίμιο, γερό, φτηνό και δυνατό. Ειναι βαρύ κι αυτό ειναι το μειονέκτημά του αλλά θα σε αποζημιώσει με την ροπή του αν το παρεις.
Το CBF1000 ειναι πολύ παρόμοιο με το δικό σου εκτός απο την ροπή απο πολύ χαμηλά που σου έλειπε.
Το VFR εχει παραπάνω δυνατότητες απο τα αλλά δύο και μπορείς με αυτό να πας και στην πίστα να κάνεις και μαθήματα αλλά και track days.
To Βandit πχ βρίσκει κάτω με τη μία και σε περιοριζει πολύ.
Για το Tiger τωρα... κοίταξε να δείς πως το σκεφτομαι, εσυ εχεις μάθει στο Honda οπου έκανες σχεδόν 100.000 χλμ σε λίγα χρόνια μόνο με service και ισως και να μην εχει χρειαστεί καν να ρυθμίσεις βαλβίδες ακόμα.
Ε αυτα δεν παίζουν στο Tiger, μερικά μηχανάκια ειναι καλά και δεν καινε τιποτα, άλλα δεν είναι τόσο καλά και αν τα σκίζεις καινε και λαδια, επίσης αν πεσεις θα σου κοστίσει πολλά μια και τα ανταλλακτικά ειναι τσιμπημένα.
Ειναι αλλης κατηγορίας μοτο, εχει γκαζια, φρένα, στήσιμο, αλλά δεν ειναι για 100.000 χλμ σε 3 χρόνια, μαλλον θα εχει λιώσει νωρίτερα.
Toυ captain απ οτι εχουμε συζητήσει δεν καιει σταγόνα, αλλά δεν πιστευω να το σκίζει.
Εχω παραδείγματα απο 2 φίλους που τα σκίζουν και συμπληρώνουν λαδια συχνά εως και πολύ συχνά αν ειναι ινδιανος ο οδηγός.
Ηταν κατοχοι Honda και οι δύο πριν παρουν Tiger και δεν το περίμεναν, πιαστηκαν στον υπνο.
Δεν το εχω καβαλήσει καν βέβαια, όπως δεν εχω καβαλήσει ούτε το CBF1000, VFR800, Bandit1250 κλπ, απλά παραθετω τις γνωμες που εχω μαζεψει απο τρίτους, αναβάτες, μηχανικούς κλπ.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
...
Πρέπει να βρούμε ένα bandit και ένα VFR για δοκιμή...
dirtbird
18/03/2010, 10:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Toyota Auris......:D :D
κοίτα και αυτό... (http://www.hyundai.gr/hyundai/models/i30/)
:p :p :cool:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
κοίτα και αυτό... (http://www.hyundai.gr/hyundai/models/i30/)
:p :p :cool:
Αγόρασες μετοχές στην Toyota και στην Hyundai?
:confused:
dirtbird
18/03/2010, 10:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αγόρασες μετοχές στην Toyota και στην Hyundai?
:confused:
not in this lifetime mate.....:smilea:
Cpt. Haddock
18/03/2010, 10:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Για το Tiger τωρα... κοίταξε να δείς πως το σκεφτομαι, εσυ εχεις μάθει στο Honda οπου έκανες σχεδόν 100.000 χλμ σε λίγα χρόνια μόνο με service και ισως και να μην εχει χρειαστεί καν να ρυθμίσεις βαλβίδες ακόμα.
Ε αυτα δεν παίζουν στο Tiger, μερικά μηχανάκια ειναι καλά και δεν καινε τιποτα, άλλα δεν είναι τόσο καλά και αν τα σκίζεις καινε και λαδια, επίσης αν πεσεις θα σου κοστίσει πολλά μια και τα ανταλλακτικά ειναι τσιμπημένα.
Ειναι αλλης κατηγορίας μοτο, εχει γκαζια, φρένα, στήσιμο, αλλά δεν ειναι για 100.000 χλμ σε 3 χρόνια, μαλλον θα εχει λιώσει νωρίτερα.
Toυ captain απ οτι εχουμε συζητήσει δεν καιει σταγόνα, αλλά δεν πιστευω να το σκίζει.
Εχω παραδείγματα απο 2 φίλους που τα σκίζουν και συμπληρώνουν λαδια συχνά εως και πολύ συχνά αν ειναι ινδιανος ο οδηγός.
Ηταν κατοχοι Honda και οι δύο πριν παρουν Tiger και δεν το περίμεναν, πιαστηκαν στον υπνο.
Δεν το εχω καβαλήσει καν βέβαια, όπως δεν εχω καβαλήσει ούτε το CBF1000, VFR800, Bandit1250 κλπ, απλά παραθετω τις γνωμες που εχω μαζεψει απο τρίτους, αναβάτες, μηχανικούς κλπ.
:wave2:
Οτι δεν το σκίζω ειναι αλήθεια. Οσοι με ξέρετε, ξέρετε και πώς οδηγώ, παντως οι στροφές ανεβαίνουν πολλές φορές, όσο για χιλιόμετρα, 31,000 (χωρίς προβλήματα) σε 1,5 χρονο δεν ειναι πολλά αλλα ουτε και λιγα.
Αλλα ουτε κι ο Νικος ειναι ανθρωπος που δουλεύει τα μοτερ στα κόκκινα, ειναι πολύ γρήγορος οδηγός, αλλα δεν ειναι καγκουρας, ουτε πιστάς. Το cbf το σκιζει πιο πολύ γιατι δεν έχει τα άλογα που θα ήθελε ισως (νικο διορθώνεις όπου νομίζεις)
Η αλήθεια ειναι επισης οτι τα tiger όντας μηχανάκια 3 ετών δεν εχουν προϊστορία χιλιομέτρων για να βγάλουμε συμπεράσματα, παντως θεμα με λαδια δεν γνωρίζω εκτός εαν το κρύβουν όλοι (πολυ πιθανο :lol: )
Το tiger καλυπτει επαρκώς τα περισσότερα απο τα κριτηρια του Νικου, όντας πιο φτηνό απο το bmw και πιο allaround απο το vfr
:beer:
sapila racing
18/03/2010, 10:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Πρέπει να βρούμε ένα bandit και ένα VFR για δοκιμή...
Πολύ σωστό αυτό.
Και μάλιστα η δοκιμή πρέπει να είναι τουλάχιστον μία ώρα και να περιλαμβάνει πόλη, εθνική και στροφιλίκι.
Cpt. Haddock
18/03/2010, 10:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Πρέπει να βρούμε ένα bandit και ένα VFR για δοκιμή...
Paaaaaaap !!!! :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Οτι δεν το σκίζω ειναι αλήθεια. Οσοι με ξέρετε, ξέρετε και πώς οδηγώ, παντως οι στροφές ανεβαίνουν πολλές φορές, όσο για χιλιόμετρα, 31,000 (χωρίς προβλήματα) σε 1,5 χρονο δεν ειναι πολλά αλλα ουτε και λιγα.
Αλλα ουτε κι ο Νικος ειναι ανθρωπος που δουλεύει τα μοτερ στα κόκκινα, ειναι πολύ γρήγορος οδηγός, αλλα δεν ειναι καγκουρας, ουτε πιστάς. Το cbf το σκιζει πιο πολύ γιατι δεν έχει τα άλογα που θα ήθελε ισως (νικο διορθώνεις όπου νομίζεις)
Η αλήθεια ειναι επισης οτι τα tiger όντας μηχανάκια 3 ετών δεν εχουν προϊστορία χιλιομέτρων για να βγάλουμε συμπεράσματα, παντως θεμα με λαδια δεν γνωρίζω εκτός εαν το κρύβουν όλοι (πολυ πιθανο :lol: )
Το tiger καλυπτει επαρκώς τα περισσότερα απο τα κριτηρια του Νικου, όντας πιο φτηνό απο το bmw και πιο allaround απο το vfr
:beer:
Κοίτα, τρία πράγματα με χαλάνε εμένα στο Tiger (αγνοώντας τελείως τα θέματα αξιοπιστίας και συντήρησης) και χώρια την πλάκα:
Α. Δεν μου αρέσουν τα ψηλά μηχανάκια γενικά (εκτός και αν ΠΡΕΠΕΙ ναι είναι ψηλά)
Β. Αντιπαθώ τη σέλα του που πρέπει να κάνεις σπαγκάτο για να πατήσεις κάτω.
Γ. Είναι διώροφο με το συνεπιβάτη στο ρετιρέ και τον αναβάτη στο υπόγειο.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Κοίτα, τρία πράγματα με χαλάνε εμένα στο Tiger (αγνοώντας τελείως τα θέματα αξιοπιστίας και συντήρησης) και χώρια την πλάκα:
Α. Δεν μου αρέσουν τα ψηλά μηχανάκια γενικά (εκτός και αν ΠΡΕΠΕΙ ναι είναι ψηλά)
Β. Αντιπαθώ τη σέλα του που πρέπει να κάνεις σπαγκάτο για να πατήσεις κάτω.
Γ. Είναι διώροφο με το συνεπιβάτη στο ρετιρέ και τον αναβάτη στο υπόγειο.
:wave2:
Ε, όχι και ψηλό το Tiger ρε 'σύ Νίκο...
Cpt. Haddock
18/03/2010, 10:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Κοίτα, τρία πράγματα με χαλάνε εμένα στο Tiger (αγνοώντας τελείως τα θέματα αξιοπιστίας και συντήρησης) και χώρια την πλάκα:
Α. Δεν μου αρέσουν τα ψηλά μηχανάκια γενικά (εκτός και αν ΠΡΕΠΕΙ ναι είναι ψηλά)
Β. Αντιπαθώ τη σέλα του που πρέπει να κάνεις σπαγκάτο για να πατήσεις κάτω.
Γ. Είναι διώροφο με το συνεπιβάτη στο ρετιρέ και τον αναβάτη στο υπόγειο.
:wave2:
Για το Α το καταλαβαίνω, όλα ειναι θέμα συνήθειας φυσικά, όπως και η θεση οδήγησης, σε λιγο καιρό ξεχνας πως ήταν η παλιά
Β. Δε νομίζω εσυ να εχεις πρόβλημα με το υψος (εδω τα καταφερνω εγω...)
Γ. Ναι, είναι το γ@μημένο και ειδικά εγω που είχα συνεπιβάτη καλοβολεμένο στον 3θεσιο καναπε του 955i, έχω ακουσει ουκ ολιγα :lol:
Ο συνεπιβατης τρώει αρκετό αερα και, το χειρότερο, βλέπει ΑΝΕΤΑ το κοντέρ :bigcry:
(εκτός εαν το γυρίσεις σε μίλια :evil: )
Το Γ ειναι απο τα μεγάλα μείον του tiger και ειναι κατι που δεν διορθώνεται ουτε με αφτερμαρκετ σελες...
el_hymador
18/03/2010, 10:27
Παρε μια Breva...
πανεμορφη, με χαρακτηρα, απροσμενα καλη οδικη συμπεριφορα, ανετη για δυο ατομα, φορτωνεται σαν μουλαρι και βγαινει και σε εκδοση με ABS...
192511
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
(εκτός εαν το γυρίσεις σε μίλια :evil: )
... και δεν ξέρει πολλαπλασιασμό!
:lol:
Πάντως δεν θα έλεγα όχι σε ένα τεστ ράιντ άμα ποτέ μας βγάλει ο δρόμος κατά Άμφισσα-Γραβιά μεριά...
:a13: :a13:
dirtbird
18/03/2010, 10:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Πρέπει να βρούμε ένα bandit και ένα VFR για δοκιμή...
Συγνώμη αλλά σοβαρά τώρα....
Συγκλίνεις ή
α) σε ένα μηχανάκι παλαιάς σχεδίασης (VFR) το οποίο σίγουρα ΔΕΝ είναι και πολύ γρηγορότερο από αυτό που έχεις, έχει ΠΟΛΥ ακριβότερο σέρβις (έστω όταν θέλει), μετριότατες αναρτήσεις, τουριστική θέση οδήγησης, πανάκριβα πλαστικά το οποίο απλώς αποτελούσε ένα τεχνολογικό -επιπέδου 2- showcase της Honda. Aγαπητό πιο πολύ σε αυτούς που ήταν του στυλ 'σήμερα θα πάρω τη μηχανή για τις δουλειές μου'.......
ή
β) σε ένα μηχανάκι για ΒΑΒ ή courriers με έδρα το Λονδίνο ή τέλος για κάποιους που έχουν σαφές πλάνο αλλαγών (όπως ο rein π.χ. αν και δε θεωρώ πιθανό να το διάλεγε...) και συγκεκριμμένη χρήση. Σίγουρα, όχι ενα all round μηχανάκι με την έννοια την δικιά σου.
Επιφυλάσσομαι να σου προτείνω κάτι..... μόνο με ένα από αυτά που σου έχουν προτείνει ίσως και να συμφωνούσα αλλά προσωπικά θα ντρεπόμουν να κυκλοφορώ με την 'πορτοκαλί' εκδοχή του TDM. Κατά τα άλλα βέβαια, καλό μηχανάκι...
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Παρε μια Breva...
πανεμορφη, με χαρακτηρα, απροσμενα καλη οδικη συμπεριφορα, ανετη για δυο ατομα, φορτωνεται σαν μουλαρι και βγαινει και σε εκδοση με ABS...
Αααααν ήταν να πάρω κάτι τέτοιο, προτιμώ με χίλια το R1200R.
Αααααν ήταν να πάρω Guzzi το μόνο που θα σκεφτόμουν είναι το 1200 Sport (εκτός και αν ξαναβγάλει το LeMans).
Και τα δύο αν, βέβαια, ανήκουν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας...
Cpt. Haddock
18/03/2010, 10:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Πάντως δεν θα έλεγα όχι σε ένα τεστ ράιντ άμα ποτέ μας βγάλει ο δρόμος κατά Άμφισσα-Γραβιά μεριά...
:a13: :a13:
Εννοείται ρε συ :beer:
Παντως, ο συνεπιβάτης έχει θέμα στις εξής περιπτώσεις:
α) Εαν ειναι ψηλή
β) Εαν ξέρει απο μηχανές
γ) Εαν προέρχεται απο ανετες μηχανές (955, cbf600, vstrom* κλπ)
Εαν ανεβαίνει πρώτη φορά, δε θα το καταλάβει. :lol:
*αυτο το γμημενο μηχανάκι εχει κανει ζημια στο θεμα "συνεπιβάτης" :bigcry:
gixxerpap
18/03/2010, 10:35
το σάββατο πάντως θα κάνεις τεστ ραϊντ το hayabusa ή το gsx...
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Επιφυλάσσομαι να σου προτείνω κάτι...
Τι θα πρότεινες (άνευ επιφυλάξεων)?
Εννοώ πέρα απ' την πορτοκαλί εκδοχή του TDM...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Παντως, ο συνεπιβάτης έχει θέμα στις εξής περιπτώσεις:
α) Εαν ειναι ψηλή
β) Εαν ξέρει απο μηχανές
γ) Εαν προέρχεται απο ανετες μηχανές (955, cbf600, vstrom* κλπ)
Εαν ανεβαίνει πρώτη φορά, δε θα το καταλάβει. :lol:
Οπότε θες μια κοντή, κομμώτρια, πρώην γκόμενα κάγκουρα με μονόσελο!
Πιο εύκολο μου φαίνεται απ' το να βρεις κατάλληλο μηχανάκι...
:lol:
Cpt. Haddock
18/03/2010, 10:41
Ας τα βαλουμε ενα-ενα
Απαραίτητα χαρακτηριστικά:
1. Ιπποδύναμη περί τα 100-120 άλογα (και λίγα λιγότερα δε με χαλάει). Πολύ περισσότερα είναι μείον, αλλά όχι κάτι απαγορευτικό.
tiger 115 αλογα
2. Οδική συμπεριφορά και γενικότερο στήσιμο καλύτερα από το CBF600. Αναφέρομαι στον τρόπο που αντιμετωπίζει κλειστό επαρχιακό οδικό δίκτυο, πιο ανοιχτά κομμάτια και αυτοκινητοδρόμους. Δεν ψάχνω μηχανάκι για πίστα ούτε για το απόλυτο ξυράφι.
Μια δοκιμή θα σας πεισει
3. Δυνατότητα φόρτωσης τουλάχιστον τόσο καλή όσο το CBF600 (πλαινές βαλίτσες οπωσδήποτε)
Τα είπαμε
4. Δυνατότητα κίνησης στην πόλη, έστω και με κάποιους συμβιβασμούς (ας είναι δηλαδή χειρότερο απ' το CBF σ' αυτό, αρκεί να μην είναι εντελώς ακατάλληλο).
Εαν ειναι χειροτερο απο το cbf, ειναι οριακα. Σκεψου οτι εχει ψηλό τιμονι (για καθρεφτες), αλλα δεν κοβει και παρα πολύ
5. Δυνατότητα μεταφοράς συνεπιβάτη εξίσου άνετα με το CBF600 (που σημαίνει αρκετά άνετα, χωρίς να χρειάζεται να είναι θρόνος)
Εξ' ισου ανετα δεν ειναι - τα ειπαμε
6. Αξιοπιστία όσο δεν παίρνει: Να μην ιδρώνει το αυτί του αν ακούσει κάτι σαν 100000 χλμ σε τρία χρόνια (τόσα έχει το CBF).
Not enough data - στην κυριολεξία
7. Καλά φρένα απαραιτήτως με ABSΕχει
8. Να ΜΗΝ είναι ον-οφφ.Δεν ειναι
Επιθυμητά (όχι εντελώς απαραίτητα) χαρακτηριστικά:
1. Γεμάτος κινητήρας με ροπές από χαμηλά χωρίς τρύπες και υστερίεςΤα ξερεις
2. Ποιοτικές / ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, έστω και ως αφτερ-μαρκετ.Για καποιον που ξερει, οι αναρτήσεις θέλουν ρυθμιση, αλλα ρυθμίζονται όλες
3. Κεντρικό σταντ (για ευκολότερο φόρτωμα)σαν εξτρα
4. Ημίγυμνο και όχι πλήρως ντυμένο (ούτε τελείως γυμνό)νομιζω σε καλυπτει
5. Λογικό κόστος επισκευής από χαζή πτώση (που σημαίνει ή να μην παθαίνει πολλά αν πέσει απ' το σταντ, ή αν παθαίνει να μην θέλεις τον προϋπολογισμό μια μικρής χώρας για πλαστικά)
χμμμμ....:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Τι θα πρότεινες (άνευ επιφυλάξεων)?
Εννοώ πέρα απ' την πορτοκαλί εκδοχή του TDM... εγω παντως σε λιγο καιρο αυτο θα παρω..το πορτοκαλι τδμ..
και οκ δε θα κανω 100 χιλ χιλ σε 2 χρονια ξερω γω..και οκ θα χει χαλασει μεχρι τοτε ξερω..
αλλα οτι ζηταω αυτο το καιρο απο μοτο..θα μου το δωσει χωρις να κανω καπου περικοπες στη καυλα που με πιανει ωρες ωρες.
οι κριτικες ανα το κοσμο για το μηχανακι ειναι σουπερ...αλλα χαλαει ξερω..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.