View Full Version : Για δυνατούς λύτες...
Σελίδες :
1
2
[
3]
4
5
6
7
el_hymador
18/03/2010, 10:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αααααν ήταν να πάρω κάτι τέτοιο, προτιμώ με χίλια το R1200R.
Αααααν ήταν να πάρω Guzzi το μόνο που θα σκεφτόμουν είναι το 1200 Sport (εκτός και αν ξαναβγάλει το LeMans).
Και τα δύο αν, βέβαια, ανήκουν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας...
εγω λεω να καταληξεις στα μηχανακια που σε ενδιαφερουν και να τα κανεις ολα μια βολτα...
μπορει να εκπλαγεις απο την αποσταση που χωριζει αυτο που πιστευεις οτι ειναι και απο αυτο που πραγματικα ειναι...
α ναι, οδηγησε και Guzzi...trust me!
:winka:
gixxerpap
18/03/2010, 10:56
καλά έκανε μΕ φαίνεται ο βρωμόπουλος και σου πρότεινε αυτοκίνητο ...
ΡΕ ΔΕΝ ΑΓΟΡΆΖΟΥΜΕ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ!!!
μοτοσυκλέτα διαλέγουμε με το μυαλό ενός παιδιού! σκεφτείτε λίγο πως είναι να είσαι παιδί, βγείτε μια βόλτα στα μαγαζιά και ψωνίστε!!!
εναλλακτικά, περιμένετε να βγάλει η hyundai και η toyota μηχανή...
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
καλά έκανε μΕ φαίνεται ο βρωμόπουλος και σου πρότεινε αυτοκίνητο ...
ΡΕ ΔΕΝ ΑΓΟΡΆΖΟΥΜΕ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ!!!
μοτοσυκλέτα διαλέγουμε με το μυαλό ενός παιδιού! σκεφτείτε λίγο πως είναι να είσαι παιδί, βγείτε μια βόλτα στα μαγαζιά και ψωνίστε!!!
εναλλακτικά, περιμένετε να βγάλει η hyundai και η toyota μηχανή... + 300 ALOGA
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
μοτοσυκλέτα διαλέγουμε με το μυαλό ενός παιδιού! σκεφτείτε λίγο πως είναι να είσαι παιδί, βγείτε μια βόλτα στα μαγαζιά και ψωνίστε!!!
εναλλακτικά, περιμένετε να βγάλει η hyundai και η toyota μηχανή...
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
ΡΕ ΔΕΝ ΑΓΟΡΆΖΟΥΜΕ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ!!!
μοτοσυκλέτα διαλέγουμε με το μυαλό ενός παιδιού! σκεφτείτε λίγο πως είναι να είσαι παιδί, βγείτε μια βόλτα στα μαγαζιά και ψωνίστε!!!
:a07:
Όταν με ξανακοροϊδέψουν για το ΤΑ, αναλαμβάνεις την υπεράσπισή μου...
dirtbird
18/03/2010, 11:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Τι θα πρότεινες (άνευ επιφυλάξεων)?
Εννοώ πέρα απ' την πορτοκαλί εκδοχή του TDM...
Δεν βρίσκω κάτι άλλο που να καλύπτει τις προδιαγραφές σου (και προσωπικά το θεωρώ πιο αξιόπιστο και οδηγήσιμο από όποιοδήποτε Triumph). Μετά μάλλον πάμε στο καινούργιο Multistrada αλλά μάλλον πάμε μακριά.
Προσωπικά -επειδή φσντάζομαι πας για αγορά καινούργιου- πάντως θα σκεφτόμουν τη λύση 2 μηχανακίων. Βέβαια στην πράξη καταλήγεις να χρησιμοποιείς περισσότερο αυτό που σου αρέσει περισσότερο (είμαι ο ίδιος παράδειγμα αφού χρησιμοποιώ το ΧΤ ελάχιστα ακόμα και μέσα στην πόλη).
gixxerpap
18/03/2010, 11:04
α, και όταν μιλάμε για bmw, μόνο για αυτό λέμε ...
192512
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Βέβαια στην πράξη καταλήγεις να χρησιμοποιείς περισσότερο αυτό που σου αρέσει περισσότερο (είμαι ο ίδιος παράδειγμα αφού χρησιμοποιώ το ΧΤ ελάχιστα ακόμα και μέσα στην πόλη). + OLA..EGO TO SD TO PERNA NA PAO K STO KENTRO K AS EIXA K TH PAPIA..
Cpt. Haddock
18/03/2010, 11:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
α, και όταν μιλάμε για bmw, μόνο για αυτό λέμε ...
5. Δυνατότητα μεταφοράς συνεπιβάτη εξίσου άνετα με το CBF600 (που σημαίνει αρκετά άνετα, χωρίς να χρειάζεται να είναι θρόνος)
:rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
μοτοσυκλέτα διαλέγουμε με το μυαλό ενός παιδιού! σκεφτείτε λίγο πως είναι να είσαι παιδί, βγείτε μια βόλτα στα μαγαζιά και ψωνίστε!!
Και αφού παίξεις μια μέρα με το καινούριο παιχνίδι, μετά θα το βαρεθείς...
Δεν διαφωνώ ότι πρέπει να σου "αρέσει" αυτό που θα πάρεις ότι πρέπει να το αγαπάς, αλλά αυτό το "αρέσει" ξεπερνάει τα απλά αισθητικά κριτήρια και έχει περισσότερο να κάνει με το "ταιριάζει με αυτά που θέλεις" ως αναβάτης και ως άνθρωπος γενικότερα. Προσοχή δεν λέω "ταιριάζει με αυτά που χρειάζεσαι" (άν ήταν έτσι μια χαρά θα ήταν το μηχανάκι που έχω, ή το hyundai του βρωμόπουλου), αλλά "ταιριάζει με αυτά που θέλεις με αυτά που αγαπάς".
Και εδώ αρχίζουν τα δύσκολα...
z_armagedon
18/03/2010, 11:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Δεν βρίσκω κάτι άλλο που να καλύπτει τις προδιαγραφές σου (και προσωπικά το θεωρώ πιο αξιόπιστο και οδηγήσιμο από όποιοδήποτε Triumph). Μετά μάλλον πάμε στο καινούργιο Multistrada αλλά μάλλον πάμε μακριά....
.
Πόσο μακρυα δλδ? 1, 2 τετραγωνα?... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΑ ΝΙΚΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!
dirtbird
18/03/2010, 11:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
α, και όταν μιλάμε για bmw, μόνο για αυτό λέμε ...
Συμφωνώ.
Βέβαια δεν μπορώ να ξεχάσω μία στατική επαφή που είχα μαζί του, όταν πέτυχα ένα τέτοιο -στο γνωστό κατάστημα- κατά τη διάρκεια ανανέωσης των ελαστικών του.
Το διαφορικό είχε κενά που από καιρό είχαν υπερβεί την ορθή χρήση της λέξης 'τζόγος'....
:o :o
sapila racing
18/03/2010, 11:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
μοτοσυκλέτα διαλέγουμε με το μυαλό ενός παιδιού! σκεφτείτε λίγο πως είναι να είσαι παιδί, βγείτε μια βόλτα στα μαγαζιά και ψωνίστε!!!
εναλλακτικά, περιμένετε να βγάλει η hyundai και η toyota μηχανή...
Εδω θα διαφωνήσω. Αλλο τι κάνω εγω η εσύ κι αλλο τι κάνουν άλλοι.
Ο άνθρωπος εχει ενα συγκεκριμένο πλάνο, θελει να παρει ενα μηχανακι να το κρατήσει τουλάχιστον 3 χρόνια και να του κάνει 100.000 χλμ. Πιστευω οτι θα ειναι και το μοναδικό του μεταφορικό μεσον, ουτε αλλο μηχανάκι, ούτε άλλο αυτοκίνητο.
Ισως κανω λάθος, να μας πει ο Νικος.
Αυτό από μόνο του περιορίζει τις επιλογές. :winka:
Αν ειναι να του δώσεις το GSX να του δωσω κι εγω το Hornet που με ενα τζαμακι ειναι μια χαρα σε όλα αυτα που είπε εκτός φορτώματος, συνεπιβάτη και ABS.
Παει αλλού όμως, εδω υποτίθεται οτι υπακούμε στους περιορισμούς που έθεσε ο άνθρωπος...
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Και αφού παίξεις μια μέρα με το καινούριο παιχνίδι, μετά θα το βαρεθείς...
Δεν διαφωνώ ότι πρέπει να σου "αρέσει" αυτό που θα πάρεις ότι πρέπει να το αγαπάς, αλλά αυτό το "αρέσει" ξεπερνάει τα απλά αισθητικά κριτήρια και έχει περισσότερο να κάνει με το "ταιριάζει με αυτά που θέλεις" ως αναβάτης και ως άνθρωπος γενικότερα. Προσοχή δεν λέω "ταιριάζει με αυτά που χρειάζεσαι" (άν ήταν έτσι μια χαρά θα ήταν το μηχανάκι που έχω, ή το hyundai του βρωμόπουλου), αλλά "ταιριάζει με αυτά που θέλεις με αυτά που αγαπάς".
Και εδώ αρχίζουν τα δύσκολα... Αν φοβασαι μη το βαρεθεις..μη παρεις κανενα απο τα γιαπωνεζικα.
μεταφορικα μεσα ειναι.
dirtbird
18/03/2010, 11:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από z_armagedon
Πόσο μακρυα δλδ? 1, 2 τετραγωνα?... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΑ ΝΙΚΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!
Απλή αναπαραγωγή στεροτύπων άνευ ουσίας.
;)
reinmeister
18/03/2010, 11:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
το σάββατο πάντως θα κάνεις τεστ ραϊντ το hayabusa
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bawl: :bawl: :bawl:
road spirit
18/03/2010, 11:13
εγώ πάντως δεν κατάλαβα γιατί και πως βγήκε εκτός παιχνιδιού το CB1300 ...
κάπου έγραψες για απαράδεκτη θέση συνεπιβάτη και το έτσι το πέταξες στα σκουπίδια ...
:confused: έχεις κάτσει? γιατί εγώ μια χαρά καθόμουν πίσω στο 1300 ...
διότι για ΟΛΑ τα άλλα κριτήρια, είναι το μηχανάκι που θες ...
κοίτα εδώ θεά
192513
Cpt. Haddock
18/03/2010, 11:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
εγώ πάντως δεν κατάλαβα γιατί και πως βγήκε εκτός παιχνιδιού το CB1300 ...
κάπου έγραψες για απαράδεκτη θέση συνεπιβάτη και το έτσι το πέταξες στα σκουπίδια ...
:confused: έχεις κάτσει? γιατί εγώ μια χαρά καθόμουν πίσω στο 1300 ...
διότι για ΟΛΑ τα άλλα κριτήρια, είναι το μηχανάκι που θες ...
κοίτα εδώ θεά
Απο φόρτωμα (πλαϊνες) τι λέει ρε Γιάννη; :wave2:
Take a look again.
Complies with all your criteria.
:wave2:
192514
road spirit
18/03/2010, 11:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Απο φόρτωμα (πλαϊνες) τι λέει ρε Γιάννη; :wave2:
192515
z_armagedon
18/03/2010, 11:23
Προσπαθω να σε φανταστω πανω σε ολα τα μοτο που προαναφερθησαν και μαλλον ο παπ εχει καποιο δικιο....
Γιατι δε δοκιμαζεις τη busa και αποφασιζεις στη συνεχεια?
Η ανεση και η οδηγηση εντος πολης και ολα τα συναφη ειναι καθαρα προσωπικο θεμα.
Κατι μου λεει οτι θα σου πηγαινει!
sapila racing
18/03/2010, 11:25
Mεσα για το 1300!
Το BMW K ειναι πανάκριβο, βγαζει ζημιές, σε κλειστα κομματια δεν χωράει κλπ κλπ.
Εκτός αυτου ειναι υπερηχητικό. :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από z_armagedon
Κατι μου λεει οτι θα σου πηγαινει!
Εγώ νομίζω ότι θα του πηγαίνει το cb που λέει ο Γιάννης. :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
εγώ πάντως δεν κατάλαβα γιατί και πως βγήκε εκτός παιχνιδιού το CB1300 ...
...
όσο το βλέπω στην φώτο τόσο πιο πολυ ψήνομαι
πανέμορφο
αλλάζω επιλογή λέμε απο CBF 1000 σε CB1300
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Mεσα για το 1300!
Το BMW K ειναι πανάκριβο, βγαζει ζημιές, σε κλειστα κομματια δεν χωράει κλπ κλπ.
Εκτός αυτου ειναι υπερηχητικό. :lol:
Θα συμφωνήσω μόνον για τα κλειστά κομμάτια, αλλά πόσο μεγαλύτερο μεταξόνιο έχει από το CB1300?
Το κόστος αγοράς σε μεταχειρισμένο είναι αρκετά λογικό. Επίσης νομίζω ότι το sport υπάρχει σε προσφορά επειδή δε πούλησε πολύ.
Ζημιές? Τα πρώτα Κ1200 είχαν κάποια θέματα. Πλέον (έχει πάει στα 1300), στα 1200 έχουν λυθεί όλα τα θέματα.
road spirit
18/03/2010, 11:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Απο φόρτωμα (πλαϊνες) τι λέει ρε Γιάννη; :wave2: άλλη μια, ελπίζω να δουλέψει το λινκ (http://www.traxpanniers.co.uk/sw-motech-quicklock-evo-removable-pannier-rack-honda-cb1300-p-17768.html?osCsid=b8d99ac0b1a3120f9715fe53eb309615) ... είναι χωρίς φαίρινγκ, αλλά για το πίσω μέρος μια ιδέα την παίρνεις
sapila racing
18/03/2010, 11:28
Kαι μια που αναφέρονται Hayabusa, Κ1300 κλπ, πιστευω οτι αν ηθελε να παει σε τέτοια μοτοσυκλέτα θα του ταίριαζε καλύτερα ενα Blackbird.
To CB1300 παντως ειναι πολύ καλό, και την ποιότητα κατασκευής του τα αλλα την βλέπουν με κυάλια, το μόνο μειονέκτημα ειναι οτι ειναι λίγο βαρυ και οτι οταν θα χρειαστει αμορτισέρ, που θα τα χρειαστεί εφ οσον κανει τοσα χιλιόμετρα, θελει 1000 Ευρω.
gixxerpap
18/03/2010, 11:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Και αφού παίξεις μια μέρα με το καινούριο παιχνίδι, μετά θα το βαρεθείς...
Δεν διαφωνώ ότι πρέπει να σου "αρέσει" αυτό που θα πάρεις ότι πρέπει να το αγαπάς, αλλά αυτό το "αρέσει" ξεπερνάει τα απλά αισθητικά κριτήρια και έχει περισσότερο να κάνει με το "ταιριάζει με αυτά που θέλεις" ως αναβάτης και ως άνθρωπος γενικότερα. Προσοχή δεν λέω "ταιριάζει με αυτά που χρειάζεσαι" (άν ήταν έτσι μια χαρά θα ήταν το μηχανάκι που έχω, ή το hyundai του βρωμόπουλου), αλλά "ταιριάζει με αυτά που θέλεις με αυτά που αγαπάς".
Και εδώ αρχίζουν τα δύσκολα...
σκέφτεσαι μωρε πριν γράψεις? τι φιλοσοφίες είναι αυτές?
θα αγοράσεις αυτό που όταν πας για καφέ, δε μπορείς να το παρκάρεις μακριά, γιατι γουστάρεις να το βλέπεις...
θα αγοράσεις αυτό που όταν έρχεται ή ώρα να το πλύνεις, δεν το βλέπεις αγγαρεία, αλλά γουστάρεις να βγάλεις τα σφουγγάρια σου, τα κεριά σου, τα πανιά σου, και να του τριψεις και την τελευταία βίδα και ας σου φάει όλη τη μέρα...
θα αγοράσεις αυτό, που θα σε κάνει να θες να πας εκδρομή, όχι για το τοπίο, αλλά για να καβαλήσεις τη σέλα του...
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
εγώ πάντως δεν κατάλαβα γιατί και πως βγήκε εκτός παιχνιδιού το CB1300 ...
Αν πράγματι είναι αξιοπρεπής ή θέση του συνεπιβάτη και αν πράγματι παίρνει πλαινές βαλίτσες, τότε μέσα κι εγώ...
Φυσικά μου αρέσει περισσότερο απ' το CBF1000 και απ' το Bandit (και είναι και Honda)
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
σκέφτεσαι μωρε πριν γράψεις? τι φιλοσοφίες είναι αυτές?
θα αγοράσεις αυτό που όταν πας για καφέ, δε μπορείς να το παρκάρεις μακριά, γιατι γουστάρεις να το βλέπεις...
θα αγοράσεις αυτό που όταν έρχεται ή ώρα να το πλύνεις, δεν το βλέπεις αγγαρεία, αλλά γουστάρεις να βγάλεις τα σφουγγάρια σου, τα κεριά σου, τα πανιά σου, και να του τριψεις και την τελευταία βίδα και ας σου φάει όλη τη μέρα...
θα αγοράσεις αυτό, που θα σε κάνει να θες να πας εκδρομή, όχι για το τοπίο, αλλά για να καβαλήσεις τη σέλα του...
Δεν είπα ρε Παπ να διαλέξεις το μηχανάκι που απεχθάνεσαι με κάθε τρόπο!
road spirit
18/03/2010, 11:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αν πράγματι είναι αξιοπρεπής ή θέση του συνεπιβάτη και αν πράγματι παίρνει πλαινές βαλίτσες, τότε μέσα κι εγώ...
Φυσικά μου αρέσει περισσότερο απ' το CBF1000 και απ' το Bandit (και είναι και Honda) ψιτ, σε ενα ΔΣ που θα έρθει ο Χρήστος (christostr) κάτσε πάνω για λίγο να σε πάει μια γύρα ... δεν θα είναι αντιπροσωπευτική δοκιμή συνεπιβάτη, αλλά μια μικρή έστω ιδέα θα την πάρεις για τις γωνίες που σχηματίζουν τα πόδια κλπ κλπ
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
σκέφτεσαι μωρε πριν γράψεις? τι φιλοσοφίες είναι αυτές?
θα αγοράσεις αυτό που όταν πας για καφέ, δε μπορείς να το παρκάρεις μακριά, γιατι γουστάρεις να το βλέπεις...
θα αγοράσεις αυτό που όταν έρχεται ή ώρα να το πλύνεις, δεν το βλέπεις αγγαρεία, αλλά γουστάρεις να βγάλεις τα σφουγγάρια σου, τα κεριά σου, τα πανιά σου, και να του τριψεις και την τελευταία βίδα και ας σου φάει όλη τη μέρα...
θα αγοράσεις αυτό, που θα σε κάνει να θες να πας εκδρομή, όχι για το τοπίο, αλλά για να καβαλήσεις τη σέλα του... eisai monos ayto to kairo??:blush: :a07: :beer:
Νίκο το καινούριο FAZER 800 πως σου φαίνεται σαν ιδέα??
Είναι και Honda,άρα δεν χαλάει : :rotflmao: :lol:
192516
dirtbird
18/03/2010, 11:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
καλά έκανε μΕ φαίνεται ο βρωμόπουλος και σου πρότεινε αυτοκίνητο ...
...
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
(άν ήταν έτσι μια χαρά θα ήταν το μηχανάκι που έχω, ή το hyundai του βρωμόπουλου)...
Aγαπητοί-φίλτατοι-υπέροχοι (κτλ,κτλ,) συμφορουμίτες.
Παρακαλείστε όπως επιδείξετε την πρέπουσα σοβαρότητα στη χρήση του ψευδωνύμου μου όπως και στις τετράτροχες ιδιότητες που το συνοδεύουν.
Ευχαριστώ
:smokin: :smokin:
gixxerpap
18/03/2010, 11:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
eisai monos ayto to kairo??:blush: :a07: :beer:
τι μλκ είναι:bigcry:
catmaster
18/03/2010, 11:56
Δε βγαίνει άκρη έτσι ....
Το Νίκο τον καταλαβαίνω θέλει ένα πιο γρήγορο και στριφτερό μηχανάκι αλλά να μην κάνει μεγάλες υποχωρήσεις σε σχέση με αυτά που του έδινε το Cbfάκι του .... και ειδικά στην αξιοπιστία ....
Εγώ ξαναείπα ... κρατάει το 600 για ένα χρόνο ακόμα και περιμένει τη μαμά να βγάλει κάτι ....
(ας πούμε πχ το νέο Cb1000 που να παίρνει φαίρινγκ :smokin: :evil: )
εγώ πάντως θα κρατούσα για το γαμώτο το Cbf να δω πόσα χιλιόμετρα θα βγάλει μέχρι να κλατάρει ...
:beer:
Γιατί δείχνει πολύ μαούνα ο 12,5 Ληστής;
650: μήκος 2130mm, μεταξόνιο 1470mm, ίχνος 108mm, κάστερ 26 μοίρες, 247 kg
1250: μήκος 2130mm, μεταξόνιο 1480mm, ίχνος 104mm, κάστερ 25,2 μοίρες, 254 kg
CBF1000: μήκος 2176mm, μεταξόνιο 1495mm, ίχνος 110mm, κάστερ 26 μοίρες, βάρος 245kg
(To 650 το έβαλα ως μέτρο σύγκρισης)
Όσον αφορά τις ψιλοζημιές, λίγες ημέρες πριν από το πεσιμό σου, το έπαθα κ εγώ (με το 650 - http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=98447 ).
Απολογισμός ζημιών:
-στραβωμένη μανέτα φρένου
-γδάρσιμο στο αντίβαρο
-σπασμένο φλας
-γδαρσιματάκια στο φέρινγκ
-γραδρσιματάκια στον θερμοσίφωνα, ε.... στην εξάτμιση. (έσωσε όλη την ουρά όμως!)
-γδαρμένο κάγκελο προστασίας μοτέρ
Μανέτα κ αντίβαρο δεν χρήζαν αλλαγής (τα άλλαξα για το γμτ).
Κόστος επισκευής περίπου 200?. (εκτός της εξάτμισης)
Προσωπικά προτείνω Bandit 1250s ABS, CBF 1000 ABS.
Αρχικά δημιουργήθηκε από VANDA
Εγώ νομίζω ότι θα του πηγαίνει το cb που λέει ο Γιάννης. :winka:
:a38: ποιος το ειπε ?
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
:a38: ποιος το ειπε ?
Σόρι ρε αδερφέ, δεν το παρακολούθησα από την αρχή το θρεντάκιο.. :blush:
dirtbird
18/03/2010, 12:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
:a38: ποιος το ειπε ?
Άντε ρε κρυφο-χοντάκια....:p :p
Προσοχή!!! δεν πρόκειται για spam έχω βρεί ένα του '99 με 4.000χλμ!!! (Σχεδόν καινούριο) και μ' αρέσει.
Πιστέυετε ότι ένα τέτοιο καλύπτει τις περισσότερες απαιτήσεις που ζητάμε? (-abs,) Με βελτίωση σε αναρτήσεις εννοείται...
192518
To VFR ή το FZ1 σε τουριστική έκδοση του macrozan ή κάτι παρόμοιο δεν σε καλύπτουν? Το CB που ήταν τούμπανο έφυγε βέβαια....
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Άντε ρε κρυφο-χοντάκια....:p :p
αντε ρε κρυφοΙΤΑΛΕ don t mess with me μαδαφακα !:evil:
Cpt. Haddock
18/03/2010, 12:42
Κανενα μηχανάκι που να ΜΗΝ αρχίζει απο CB θα του προτείνετε; :lol:
(το 1300αρι παντως ειναι πολύ ομορφο :blush: )
Παντως Γιαννη οι πρωτες πλαϊνές που εβαλες ειναι οι μικρές Kappa και οι δευτερες ειναι πολύ γκουμουτσες...
Αλλα σιγουρα θα υπαρχουν λυσεις και με τα quick lock καγκελα κιόλας να μη μενει η σιδερια πανω φορεβα :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Hiro
Προσοχή!!! δεν πρόκειται για spam έχω βρεί ένα του '99 με 4.000χλμ!!! (Σχεδόν καινούριο) και μ' αρέσει.
Πιστέυετε ότι ένα τέτοιο καλύπτει τις περισσότερες απαιτήσεις που ζητάμε? (-abs,) Με βελτίωση σε αναρτήσεις εννοείται...
οχι :winka:
dirtbird
18/03/2010, 12:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Hiro
Προσοχή!!! δεν πρόκειται για spam έχω βρεί ένα του '99 με 4.000χλμ!!! (Σχεδόν καινούριο) και μ' αρέσει.
Πιστέυετε ότι ένα τέτοιο καλύπτει τις περισσότερες απαιτήσεις που ζητάμε? (-abs,) Με βελτίωση σε αναρτήσεις εννοείται...
That's a 6 hundred BOY....
:smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
οχι :winka: Καλά:sad:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
That's a 6 hundred BOY....
:smokin: Και??
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
(το 1300αρι παντως ειναι πολύ ομορφο :blush: )
Ναι ρε φίλε... μόνο και μόνο επειδή μπορείς να πεις:
"Πω-πω! Παναγιά μου ένας μπόλντορας!!"
Για αυτό και μόνο λέει!
dirtbird
18/03/2010, 12:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
αντε ρε κρυφοΙΤΑΛΕ don t mess with me μαδαφακα !:evil:
Ναι καλά...
Εγώ είμαι ο 'που τον χανεις που τον βρίσκεις στα πέριξ του Mugello' ?
Kοντά είναι.... :D :D
Cpt. Haddock
18/03/2010, 12:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ναι ρε φίλε... μόνο και μόνο επειδή μπορείς να πεις:
"Πω-πω! Παναγιά μου ένας μπόλντορας!!"
Για αυτό και μόνο λέει!
Ε, αντε καλοριζικο τοτε....
:beer:
(παει η υπερβαση :lol: )
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ε, αντε καλοριζικο τοτε....
:beer:
:beer: :wave2: :lol:
dirtbird
18/03/2010, 12:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ναι ρε φίλε... μόνο και μόνο επειδή μπορείς να πεις:
"Πω-πω! Παναγιά μου ένας μπόλντορας!!"
Για αυτό και μόνο λέει!
Ο πραγματικός μπόλντορας ήταν πιο βαρβάτος....... :smokin: :smokin:
Αυτό κάπου βαθιά μέσα του είναι λίγο gay...
... είναι και αυτοί οι εκκεντροφόροι αχρήστευσης κινητήρα που βάζουν σε αυτά τα μηχανάκια.....:confused: :confused:
road spirit
18/03/2010, 12:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ναι ρε φίλε... μόνο και μόνο επειδή μπορείς να πεις:
"Πω-πω! Παναγιά μου ένας μπόλντορας!!"
Για αυτό και μόνο λέει!
τσίμπα το --> :winka: (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=126958517&__lp=7&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=cb1300&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=2)
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Ο πραγματικός μπόλντορας ήταν πιο βαρβάτος....... :smokin: :smokin:
Αυτό κάπου βαθιά μέσα του είναι λίγο gay...
Ε τι να κάνουμε...
Πιο γκέι μηχανάκια, για πιο γκέι εποχές, για πιο γλυκά αγόρια...
:lol:
Και εγώ cb1300 λέω!
Όμως δεν το έχω οδηγήσει:
μου αρέσει πολύ σαν εμφάνιση, μου αρέσουν τα νούμερά του (πλήν του βάρους)
και στατικό που έχω ανέβει μου φάνηκε αρκετά βολικό και χωρίς να δείχνει έντονα το βάρος του
(στο 1250 που είχα ανέβει στην ίδια έκθεση, δεν έκρυβε ούτε γραμμάριο)
άρα...δε μετράει και πολύ η άποψή μου :lol:
gixxerpap
18/03/2010, 13:03
τώρα μάλιστα! μπαίνεις στο σωστό δρόμο σιγά σιγά;)
αναρτησούλες θα χρειαστείς μάλλον σε κάποια φάση, αντε και μια μετατροπούλα στη σέλα του συνεπιβάτη, αν δεις ότι κατηφορίζει πολύ και τελείωσες!!!
μιλάει για gay, ο άνθρωπος που καβαλάει ΧΧ και ΧΤ ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Hiro
Προσοχή!!! δεν πρόκειται για spam έχω βρεί ένα του '99 με 4.000χλμ!!! (Σχεδόν καινούριο) και μ' αρέσει.
Πιστέυετε ότι ένα τέτοιο καλύπτει τις περισσότερες απαιτήσεις που ζητάμε? (-abs,) Με βελτίωση σε αναρτήσεις εννοείται...
Αν και λίγο spam ως προς το θέμα...
πήρα πρόσφατα το επόμενο μοντέλο (2003) με 13,500χλμ πραγματικά ( :eyepop: )
Πολύ καλό το βρίσκω, λίγο το μπροστά μου τα χαλάει αλλά με 100-150ε (λάδια-ελατήρια)
πιστεύω ότι θα βελτιωθεί πολύ.
Γενικά, το καραγουστάρω.
Έχοντας οδηγήσει 2 μέρες ένα cbf600 (αυτό δεν έχεις; )
έχω να σου πώ πως δεν αξίζει η αλλαγή!
road spirit
18/03/2010, 13:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
ΚΠαντως Γιαννη οι πρωτες πλαϊνές που εβαλες ειναι οι μικρές Kappa και οι δευτερες ειναι πολύ γκουμουτσες...
Αλλα σιγουρα θα υπαρχουν λυσεις και με τα quick lock καγκελα κιόλας να μη μενει η σιδερια πανω φορεβα :beer: ε κάπου στη μέση θα υπάρχει μια λύση στην αγορά, δεν μπορεί ... του πούστη :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
τσίμπα το --> :winka: (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=126958517&__lp=7&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=cb1300&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=2)
Συμπληρωνω
Με ιδια λεφτα (πανκατ) λιγα παραπανω χλμ, το σπεσιαλακι
Ζουπ μι (http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201009353610934/sort/pricedesc/usedbikes/model/cb/make/honda/page/1/postcode/ng72eq/radius/1500/keywords/honda%20cb%201300?logcode=p)
192521
dirtbird
18/03/2010, 13:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
μιλάει για gay, ο άνθρωπος που καβαλάει ΧΧ και ΧΤ ...
τα καβαλάω, δεν τα κοιτάω σε φωτογραφίες
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
eisai monos ayto to kairo??:blush: :a07: :beer:
Αγκαπώ Δούκας :bawl:
gixxerpap
18/03/2010, 13:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
τα καβαλάω, δεν τα κοιτάω σε φωτογραφίες
ήμουν σίγουρος ότι θα επιστρατεύσεις το ΚΤΜ και είχα ετοιμη την απάντηση ρε γμτ:mad:
dirtbird
18/03/2010, 13:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
ήμουν σίγουρος ότι θα επιστρατεύσεις το ΚΤΜ και είχα ετοιμη την απάντηση ρε γμτ:mad:
:cool: :cool: :cool:
Μπορώ όμως -και μέχρι να αποφασίσει ο Νίκος τι θα πάρει- να σου κάνω μία καλή τιμή..... (και έχει και Ohlins ακριβότερο από της μπεμπέκας σου:winka: )...:) :)
Σιγά σιγά δε θα μείνει μηχανή να ικανοποιεί όλα τα κριτήρια ...
F800ST , Τα κάνει όλα και συμφέρει !!!
Για πόλη τώρα 255 κιλά είναι κάπως , αν θέλεις μπράτσα ------> gym , deca 3 μηνάκια και είσαι τουμπανιασμένος !!!
dirtbird
18/03/2010, 13:24
Νομίζω επίσης ότι προλαβαίνουμε να αρχίσουμε και άλλη μία -εσωτερική του παρόντος θρεντ- διαμάχη bUSA-XX.
Αφενός είναι βαρετό να βλέπουμε τις φωτό με BMW που βάζει ο Μάικ, αφετέρου θα βοηθήσει και τον Νίκο να αποφασίσει με την ησυχία του....
:lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
Έχοντας οδηγήσει 2 μέρες ένα cbf600 (αυτό δεν έχεις; )
έχω να σου πώ πως δεν αξίζει η αλλαγή!
Γιατι?
:confused:
μακροζάν (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=99076&perpage=15&pagenumber=1)
gixxerpap
18/03/2010, 13:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Νομίζω επίσης ότι προλαβαίνουμε να αρχίσουμε και άλλη μία -εσωτερική του παρόντος θρεντ- διαμάχη bUSA-XX.
Αφενός είναι βαρετό να βλέπουμε τις φωτό με BMW που βάζει ο Μάικ, αφετέρου θα βοηθήσει και τον Νίκο να αποφασίσει με την ησυχία του....
:lol: :lol:
ρε φιλαράκι, σόρρυ κιόλας αλλά έχεις μπερδέψει τα @ρχ1δ1α με τα ακτινίδια ...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Γιατι?
:confused:
Για τον Hiro ήταν η απάντηση που πόσταρε το fzs600 σαν αντικαταστάτη του cbf600.
Είναι αρκετά πιο ροπάτο σε χαμηλές και μεσαίες, έχει και λίγα (λίγα όμως) αλογάκια παραπάνω,
αλλά δε διαφέρουν τόσο ώστε να αξίζει η συγκεκριμένη αλλαγή.
dirtbird
18/03/2010, 14:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
ρε φιλαράκι, σόρρυ κιόλας αλλά έχεις μπερδέψει τα @ρχ1δ1α με τα ακτινίδια ...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
φιλαράκι συγγνώμη αλλά εγώ στη θέση σου θα έκοβα τις αηδίες με τις βραζιλιάνικες χαλάουες
:bigcry: :bigcry: :bigcry: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
DimChios
18/03/2010, 14:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ας τα βαλουμε ενα-ενα
Απαραίτητα χαρακτηριστικά:
1. Ιπποδύναμη περί τα 100-120 άλογα (και λίγα λιγότερα δε με χαλάει). Πολύ περισσότερα είναι μείον, αλλά όχι κάτι απαγορευτικό.
tiger 115 αλογα
2. Οδική συμπεριφορά και γενικότερο στήσιμο καλύτερα από το CBF600. Αναφέρομαι στον τρόπο που αντιμετωπίζει κλειστό επαρχιακό οδικό δίκτυο, πιο ανοιχτά κομμάτια και αυτοκινητοδρόμους. Δεν ψάχνω μηχανάκι για πίστα ούτε για το απόλυτο ξυράφι.
Μια δοκιμή θα σας πεισει
3. Δυνατότητα φόρτωσης τουλάχιστον τόσο καλή όσο το CBF600 (πλαινές βαλίτσες οπωσδήποτε)
Τα είπαμε
4. Δυνατότητα κίνησης στην πόλη, έστω και με κάποιους συμβιβασμούς (ας είναι δηλαδή χειρότερο απ' το CBF σ' αυτό, αρκεί να μην είναι εντελώς ακατάλληλο).
Εαν ειναι χειροτερο απο το cbf, ειναι οριακα. Σκεψου οτι εχει ψηλό τιμονι (για καθρεφτες), αλλα δεν κοβει και παρα πολύ
5. Δυνατότητα μεταφοράς συνεπιβάτη εξίσου άνετα με το CBF600 (που σημαίνει αρκετά άνετα, χωρίς να χρειάζεται να είναι θρόνος)
Εξ' ισου ανετα δεν ειναι - τα ειπαμε
6. Αξιοπιστία όσο δεν παίρνει: Να μην ιδρώνει το αυτί του αν ακούσει κάτι σαν 100000 χλμ σε τρία χρόνια (τόσα έχει το CBF).
Not enough data - στην κυριολεξία
7. Καλά φρένα απαραιτήτως με ABSΕχει
8. Να ΜΗΝ είναι ον-οφφ.Δεν ειναι
Επιθυμητά (όχι εντελώς απαραίτητα) χαρακτηριστικά:
1. Γεμάτος κινητήρας με ροπές από χαμηλά χωρίς τρύπες και υστερίεςΤα ξερεις
2. Ποιοτικές / ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, έστω και ως αφτερ-μαρκετ.Για καποιον που ξερει, οι αναρτήσεις θέλουν ρυθμιση, αλλα ρυθμίζονται όλες
3. Κεντρικό σταντ (για ευκολότερο φόρτωμα)σαν εξτρα
4. Ημίγυμνο και όχι πλήρως ντυμένο (ούτε τελείως γυμνό)νομιζω σε καλυπτει
5. Λογικό κόστος επισκευής από χαζή πτώση (που σημαίνει ή να μην παθαίνει πολλά αν πέσει απ' το σταντ, ή αν παθαίνει να μην θέλεις τον προϋπολογισμό μια μικρής χώρας για πλαστικά)
χμμμμ....:lol:
με μενα δεν ειχες ασχοληθει τοσο οταν ψαχνομουνα!!!!!
:bawl: :bawl: :bawl:
ρε συ Pap έχεις φτιάξει κατάσταση στοιχημάτων για την επιλογή του Νίκου?
θα το παίξουμε στο στοίχημα τελικά?
:lol:
Cpt. Haddock
18/03/2010, 14:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
με μενα δεν ειχες ασχοληθει τοσο οταν ψαχνομουνα!!!!!
:bawl: :bawl: :bawl:
Αφού ήξερα οτι δε θα 'παιρνες tiger ποτέ, με το Νικο είχα μια ελπίδα
Μάταια βέβαια γιατι καποιοι ανθρωποι εαν δεν εχουν τα γραμματα CB καπου γραμμένα, νιώθουν άβολα :lol:
DimChios
18/03/2010, 14:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Αφού ήξερα οτι δε θα 'παιρνες tiger ποτέ, με το Νικο είχα μια ελπίδα
Μάταια βέβαια γιατι καποιοι ανθρωποι εαν δεν εχουν τα γραμματα CB καπου γραμμένα, νιώθουν άβολα :lol:
μα κι εγω ημουν πολυ συγκεκριμενος στο τι ηθελαααααααααα!
:bawl: :bawl: :bawl:
:rotflmao: :bigcry:
sapila racing
18/03/2010, 14:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Αφού ήξερα οτι δε θα 'παιρνες tiger ποτέ, με το Νικο είχα μια ελπίδα
Μάταια βέβαια γιατι καποιοι ανθρωποι εαν δεν εχουν τα γραμματα CB καπου γραμμένα, νιώθουν άβολα :lol:
CB και ξερό ψωμί.
Το 83 πήρα ενα CB50 και το 85 ενα CB250.
Με το 250 και αφού του έκανα πάνω απο 100.000 χλμ ειχα δώσει όρκο να μην ξαναπάρω Honda,
λόγω του πούστη του Σαρακάκη
που μ άφησε 3 μηνες χωρίς μηχανάκι.
Ομως τωρα εχω ενα CB900F εδω και 5 χρόνια και δεν το μετανιώνω στιγμή.
Νίκο, τελικά τωρα που εχεις απ οτι ειπες 100.000χλμ, πως παει το μηχανάκι σου?
Καιει λάδια και αν ναι πόσα? Κάνει θορύβους, εχει πεσμένη απόδοση?
Ρυθμισες βαλβίδες ποτέ μεχρι τώρα?
Για πες...
Operater
18/03/2010, 15:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
....
Το πολύ-πολύ να θέλει καδένα και τεντωτήρα καδένας... :p
Cpt. Haddock
18/03/2010, 15:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
Το πολύ-πολύ να θέλει καδένα και τεντωτήρα καδένας... :p
:eyepop:
:a014:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Νίκο, τελικά τωρα που εχεις απ οτι ειπες 100.000χλμ, πως παει το μηχανάκι σου?
Καιει λάδια και αν ναι πόσα? Κάνει θορύβους, εχει πεσμένη απόδοση?
Ρυθμισες βαλβίδες ποτέ μεχρι τώρα?
Για πες...
Λοιπόν, πλήρης και λεπτομερής αναφορά:
Λάδια το μέγιστο που έχει κάψει είναι 500ml σε 5000 χιλιόμετρα, αλλά σε αυτά είχε κάνει τουλάχιστον 2000 χιλιόμετρο με αρκετό σκίσιμο κατακαλόκαιρο με 40 βαθμούς. Συνήθως δεν καίει καθόλου.
Διάκενα βαλβίδων μέτρησα στις 80000 περίπου για τελευταία φορά. Κάποιες εξαγωγής είχαν πλησιάσει στο όριο αλλά ήταν ακόμη εντός προδιαγραφών. Αύριο θα ρυθμίσω βαλβίδες (αλλάξω καπελότα) για πρώτη φορά (μάλλον).
Εδώ και 10000 χιλιόμετρα έχει αρχίσει να ακούγεται η καδένα των εκκεντροφόρων. Οπότε αύριο έχουμε αλλαγή τεντωτήρα, καδένας και γλυσρτών.
Σε κάποια φάση μου έκαψε μια βαλβίδα νεκράς (την άλλαξα).
Επίσης σε κάποια φάση κόλλησε η βαλβίδα στην τάπα του ψυγείου. Λίγο WD40 και έστρωσε.
Από κινητήρα αυτά. Οι εργασίες συντήρησης που κάνω είναι: Αλλαγή λαδιών (κάθε 4000 χλμ, ημισυνθετικά 15W50), αλλαγή φίλτρου λαδιού (μαζί με κάθε αλλαγή λαδιών), αλλαγή φίλτρου αέρα (κάθε 24000 ή ανάλογα με την κατάσταση), συγχρονισμός καρπμς (κάθε 12000), αλλαγή μπουζί, αλλαγή ψυκτικού (κάθε 24000) και τσεκάρισμα διάκενων βαλβίδων (κάθε 24000).
Από κινητήρα αυτά.
Γενικότερα, μου έχει κάψει μια ασφάλεια μια φορά και μια λάμπα προβολέα (μικρή σκάλα), χαλάει ρουλεμάν λαιμού πολύ συχνά (κάθε 20000-30000), του αλλάζω λάδια μπροστινού μια φορά το χρόνο περίπου και μια φορά έχω αλλάξει και τσιμούχες (προληπτικά). Υγρά φρένων αλλάζω κάθε 24000 χλμ και τα μπροστινά τακάκια βγάζουν περίπου 15000 χιλιόμετρα (πίσω τακάκια χρειάζεται κάθε 2 ή 3 μπροστινά). Η πίσω δισκόπλακα έχει αρχίσει να την ακούει (θέλει αλλαγή) η μπροστά όμως είναι εντός προδιαγραφών (μέτρησα πάχος) πολύ άνετα. Του έχω αλλάξει και μια μπαταρία (με άφησε). Επίσης μία φορά έχω αλλάξει ρουλεμάν πίσω τροχού.
Κάτι άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ.
Πτώση απόδοσης δεν έχω παρατηρήσει, αλλά επειδή αυτό γίνεται σταδιακά δύσκολα το καταλαβαίνεις. Αύριο μπορεί να μετρήσουμε με τον Άκη μία συμπίεση να δούμε τι παίζει. Περίεργους ήχους και άλλα τέτοια... θα αστειεύεσαι φυσικά!
Αυτά!
:wave2:
Cpt. Haddock
18/03/2010, 15:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
[...] Η πίσω δισκόπλακα έχει αρχίσει να την ακούει (θέλει αλλαγή) η μπροστά όμως είναι εντός προδιαγραφών (μέτρησα πάχος) πολύ άνετα. [...]
Πως γίνεται η πισω να φθαρεί πιο πολύ απο τη μπροστινή; :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Πως γίνεται η πισω να φθαρεί πιο πολύ απο τη μπροστινή; :confused:
Έλα μου ντε? Και μάλιστα όταν αλλάζω ένα σετ πίσω τακάκια κάθε 2 ή 3 μπροστινά!
Cpt. Haddock
18/03/2010, 15:32
Επίσης, νομίζω οτι ξεφύγαμε εκτός εαν απώτερος σκοπός του θρεντ ήταν εξ' αρχης να υμνήσουμε τα κοσμήματα δια χειρός σοϊχίρο :rotflmao:
integrale
18/03/2010, 15:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Πως γίνεται η πισω να φθαρεί πιο πολύ απο τη μπροστινή; :confused:
τα ''βάρη'' είναι περισσότερα πίσω στα μηχανάκια του Νικ:wave2: :wave2: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
να υμνήσουμε τα κοσμήματα δια χειρός σοϊχίρο :rotflmao:
Όχι, αλλά πάντα υπάρχει χώρος γι αυτό!
:a05: :a05:
sapila racing
18/03/2010, 15:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Λοιπόν, πλήρης και λεπτομερής αναφορά:
Λάδια το μέγιστο που έχει κάψει είναι 500ml σε 5000 χιλιόμετρα, αλλά σε αυτά είχε κάνει τουλάχιστον 2000 χιλιόμετρο με αρκετό σκίσιμο κατακαλόκαιρο με 40 βαθμούς. Συνήθως δεν καίει καθόλου.
Διάκενα βαλβίδων μέτρησα στις 80000 περίπου για τελευταία φορά. Κάποιες εξαγωγής είχαν πλησιάσει στο όριο αλλά ήταν ακόμη εντός προδιαγραφών. Αύριο θα ρυθμίσω βαλβίδες (αλλάξω καπελότα) για πρώτη φορά (μάλλον).
Εδώ και 10000 χιλιόμετρα έχει αρχίσει να ακούγεται η καδένα των εκκεντροφόρων. Οπότε αύριο έχουμε αλλαγή τεντωτήρα, καδένας και γλυσρτών.
Σε κάποια φάση μου έκαψε μια βαλβίδα νεκράς (την άλλαξα).
Επίσης σε κάποια φάση κόλλησε η βαλβίδα στην τάπα του ψυγείου. Λίγο WD40 και έστρωσε.
Από κινητήρα αυτά. Οι εργασίες συντήρησης που κάνω είναι: Αλλαγή λαδιών (κάθε 4000 χλμ, ημισυνθετικά 15W50), αλλαγή φίλτρου λαδιού (μαζί με κάθε αλλαγή λαδιών), αλλαγή φίλτρου αέρα (κάθε 24000 ή ανάλογα με την κατάσταση), συγχρονισμός καρπμς (κάθε 12000), αλλαγή μπουζί, αλλαγή ψυκτικού (κάθε 24000) και τσεκάρισμα διάκενων βαλβίδων (κάθε 24000).
Από κινητήρα αυτά.
Γενικότερα, μου έχει κάψει μια ασφάλεια μια φορά και μια λάμπα προβολέα (μικρή σκάλα), χαλάει ρουλεμάν λαιμού πολύ συχνά (κάθε 20000-30000), του αλλάζω λάδια μπροστινού μια φορά το χρόνο περίπου και μια φορά έχω αλλάξει και τσιμούχες (προληπτικά). Υγρά φρένων αλλάζω κάθε 24000 χλμ και τα μπροστινά τακάκια βγάζουν περίπου 15000 χιλιόμετρα (πίσω τακάκια χρειάζεται κάθε 2 ή 3 μπροστινά). Η πίσω δισκόπλακα έχει αρχίσει να την ακούει (θέλει αλλαγή) η μπροστά όμως είναι εντός προδιαγραφών (μέτρησα πάχος) πολύ άνετα. Του έχω αλλάξει και μια μπαταρία (με άφησε). Επίσης μία φορά έχω αλλάξει ρουλεμάν πίσω τροχού.
Κάτι άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ.
Πτώση απόδοσης δεν έχω παρατηρήσει, αλλά επειδή αυτό γίνεται σταδιακά δύσκολα το καταλαβαίνεις. Αύριο μπορεί να μετρήσουμε με τον Άκη μία συμπίεση να δούμε τι παίζει. Περίεργους ήχους και άλλα τέτοια... θα αστειεύεσαι φυσικά!
Αυτά!
:wave2:
I rest my case. :smokin:
Σε όλες τις μοτοσυκλέτες η πίσω δισκόπλακα φαγώνεται πιο γρήγορα. Αφού στη μια αλλαγή εμπρόσθιων τακακιών, έχουμε κάνει 2 ή 3 αλλαγές για το πίσω, ειναι λογικό να τρώγεται πιο γρήγορα η πίσω.
:wave2:
Cpt. Haddock
18/03/2010, 15:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Σε όλες τις μοτοσυκλέτες η πίσω δισκόπλακα φαγώνεται πιο γρήγορα. Αφού στη μια αλλαγή εμπρόσθιων τακακιών, έχουμε κάνει 2 ή 3 αλλαγές για το πίσω, ειναι λογικό να τρώγεται πιο γρήγορα η πίσω.
:wave2:
πάλι έχει πιει αυτός :look:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
πάλι έχει πιει αυτός :look:
Τι'ναι ρε?
Cpt. Haddock
18/03/2010, 15:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Τι'ναι ρε?
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Σε όλες τις μοτοσυκλέτες η πίσω δισκόπλακα φαγώνεται πιο γρήγορα. Αφού στη μια αλλαγή εμπρόσθιων τακακιών, έχουμε κάνει 2 ή 3 αλλαγές για το πίσω, ειναι λογικό να τρώγεται πιο γρήγορα η πίσω.
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Έλα μου ντε? Και μάλιστα όταν αλλάζω ένα σετ πίσω τακάκια κάθε 2 ή 3 μπροστινά!
:lol: :lol: :lol: :lol:
:a33: :a33:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:lol: :lol: :lol: :lol:
:a33: :a33:
Το διάβασα ανάποδα ο μαλάκας.
Αν και οι περισσότεροι συνήθως αλλάζουν πρώτα πισινά. Όπως το περιέγραψα βασικά. Σαφέστατα βεβαιώς η μοτοσυκλέτα φρενάρει κυρίως με το μπροστινό φρένο
:lol: :lol: :lol:
DimChios
18/03/2010, 15:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Έλα μου ντε? Και μάλιστα όταν αλλάζω ένα σετ πίσω τακάκια κάθε 2 ή 3 μπροστινά!
τα ιδια ακριβως ειχα κι εγω στο BMW!
Και το πισω εννοειται οτι το παταγα μια στις δεκα και αν!
βεβαια ειχε στο ιντεγκραλ αλλα και παλι, δεν δικαιολογειται!
DimChios
18/03/2010, 15:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
πάλι έχει πιει αυτός :look:
ναι ρε πστ μου!
:rolleyes: :sad:
Cpt. Haddock
18/03/2010, 15:52
Τελικά ρε Νικο...
Πάλι Χοντα θα πάρεις; :lol:
Ρε π@π@ρες!
1ον : Μπροστά έχετε δυο δισκόπλακες & 2 σετ τακάκια, πίσω μία με ένα προφανώς.
2ον : Τα μπροστινά τακάκια έχουν συνήθως πιο πολύ ψωμί, είναι πιο "παχιά" καινούρια.
Άρα, την ίδια πίεση τρώει η μία δισκόπλακα πίσω και το ίδιο οι 2 μπροστά?
:wave2:
Πάω τώρα.
Cpt. Haddock
18/03/2010, 15:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Ρε π@π@ρες!
1ον : Μπροστά έχετε δυο δισκόπλακες & 2 σετ τακάκια, πίσω μία με ένα προφανώς.
2ον : Τα μπροστινά τακάκια έχουν συνήθως πιο πολύ ψωμί, είναι πιο "παχιά" καινούρια.
Άρα, την ίδια πίεση τρώει η μία δισκόπλακα πίσω και το ίδιο οι 2 μπροστά?
:wave2:
Πάω τώρα.
Δεν εχουν όλοι δύο μπροστά ρεεεεεεε :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
εγώ πάντως δεν κατάλαβα γιατί και πως βγήκε εκτός παιχνιδιού το CB1300 ...
κάπου έγραψες για απαράδεκτη θέση συνεπιβάτη και το έτσι το πέταξες στα σκουπίδια ...
Και γω δεν κατάλαβα γιατί το πέταξε εκτός εξ'αρχής... :confused:
@Νίκο: αν ο σούμπουρας ''παίζει'' ακόμη δεν έχεις καλλίτερη επιλογή. :a013:
ρε νπατ αβολη θεση συνεπιβατη το 1300?:cry:
απο το να το απορριψεις...δε σκεφτεσαι να αλλαξεις γκομενα?κριμα ειναι
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Εντάξει ρε μάγκες, γράψτε λάθος!
Δύο ήταν τα βασικά θέματα με το μπολντόρι:
1. Θέση συνεπιβάτη (που κάπως μου είχε μπει ότι ήταν άβολη, δεν θυμάμαι πως και γιατί)
2. Νόμιζα ότι δεν παίρνει πλαινές βαλίτσες.
Το (1) αφού το λέτε το δέχομαι και προχωράω
Το (2) μένει να τσεκάρουμε λίγο, αλλά και εκεί όλο και κάποια λύση θα βρεθεί...
Οπότε ουσιαστικά το μόνο που μένει είναι να βρούμε ένα για βόλτα...
Cpt. Haddock
18/03/2010, 16:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Εντάξει ρε μάγκες, γράψτε λάθος!
Δύο ήταν τα βασικά θέματα με το μπολντόρι:
1. Θέση συνεπιβάτη (που κάπως μου είχε μπει ότι ήταν άβολη, δεν θυμάμαι πως και γιατί)
2. Νόμιζα ότι δεν παίρνει πλαινές βαλίτσες.
Το (1) αφού το λέτε το δέχομαι και προχωράω
Το (2) μένει να τσεκάρουμε λίγο, αλλά και εκεί όλο και κάποια λύση θα βρεθεί...
Οπότε ουσιαστικά το μόνο που μένει είναι να βρούμε ένα για βόλτα...
Οποτε βασικά εξ' αρχής χονδα θα έπαιρνες αλλα επρεπε να εχουμε ενα θεμα συζήτησης :lol:
Παρτο για τεστράιντ (να κανουμε και μια σκάντζα :D )
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.