View Full Version : Για δυνατούς λύτες...
Σελίδες :
1
2
3
4
[
5]
6
7
Cpt. Haddock
22/03/2010, 09:47
Κανενα νέο;
:a014:
DimChios
22/03/2010, 10:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Κανενα νέο;
:a014:
χαλαρα στη δουλεια σημερα ε?
:lol: :lol:
Cpt. Haddock
22/03/2010, 10:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
χαλαρα στη δουλεια σημερα ε?
:lol: :lol:
Aυτη η βδομαδα ναι...
η επομενη.... :a021: :sick:
Παραθέτω και εγώ την άποψη μου. Έχεις βάλει δυο προϋποθέσεις που παίζουν τον σημαντικότερο ρόλο,κόστος κτίσης και συντήρησης. Πάρε λοιπόν το πλάσμα μαζί σου(διαπίστωσα ότι παίζει ρόλο ο συνεπιβάτης)ένα ηλιόλουστο Σαββάτο και πάρε σβάρνα τις εκθέσεις. Όποιο σου κάνει το κλικ άπλα βουτά το. Πάντα ένα μηχανάκι μας κάνει λίγο ποιο πολύ κλικ από τα άλλα. Αγοράζοντας μηχανάκι επειδή το γουστάρεις, σημαίνει πολλά. Θα το βλέπεις και θα φτιάχνεσαι καθημερινά,θα σου κάνει καμιά κουτσουκέλα αλλά θα το συγχωρείς. Άποψη μου είναι όταν το μηχανάκι το συντηρείς ανάλογα με την ευαισθησία του, σπάνια θα σε προδώσει.Έρχεται και το καλοκαίρι για αυτό βιάσου:D Άμα περιμένεις εμείς να σε βοηθήσουμε έχασες.Σε φόρουμ μότο είσαι, θα σουν πουν για όλα τα μηχανάκια εδώ μέσα.Καλή λευτεριά φίλε:)
costas81
22/03/2010, 12:14
το K1200S γιατι είπαμε το έχουμε αποκλείσει;;;
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
το K1200S γιατι είπαμε το έχουμε αποκλείσει;;;
5. Λογικό κόστος επισκευής από χαζή πτώση (που σημαίνει ή να μην παθαίνει πολλά αν πέσει απ' το σταντ, ή αν παθαίνει να μην θέλεις τον προϋπολογισμό μια μικρής χώρας για πλαστικά)
1. Ιπποδύναμη περί τα 100-120 άλογα (και λίγα λιγότερα δε με χαλάει). Πολύ περισσότερα είναι μείον, αλλά όχι κάτι απαγορευτικό.
costas81
22/03/2010, 12:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από drspeed
:rolleyes:
Ε ναι....σωστά!
Αρχικά δημιουργήθηκε από drspeed
Το βρήκα!!!αν και του 2005
BMW R1200St.
Έχεις δίκιο! Το R1200ST, χωρίς να το έχω δοκιμάσει, φαίνεται να είναι ακριβώς (ΑΚΡΙΒΩΣ όμως) το μηχανάκι που ψάχνω, αν εξαιρέσει κανείς δύο βασικές παραμέτρους:
- Δεν παράγεται πια
- Έχει άκρως ιδιότυπη εμφάνιση.
Θυμάμαι αρκετό καιρό πριν όταν ήταν στους καταλόγους της BMW το έβλεπα και έλεγα: Όταν έρθει η ώρα να αλλάξω το CBF κάτι τέτοιο θα ήθελα να πάρω (και μέχρι τότε, σκεφτόμουν, θα του έχουν κάνει ένα face-lift να συμμαζέψουν λίγο την εμφάνιση). Δυστυχώς όμως η BMW αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή του. Ε βέβαια! Ένα μονόσελο μποξερ είναι πολύ πιο χρήσιμο από ένα μηχανάκι που κάνει σχεδόν τα πάντα (το έχουμε χάσει εντελώς, δηλαδή).
Ειλικρινά, αν το μηχανάκι παραγόταν ακόμη θα το σκεφτόμουν σοβαρά, ακόμη και με αυτή την εμφάνιση. Χάθηκε δηλαδή να βγάλει η BMW κάτι σαν το R1200R με ένα όμορφο μπικίνι φέρινγκ, να τελιώνει η ιστορία?
Μου φαίνεται ότι τελικά ο Tpap έχει απόλυτο δίκιο και αρχίζω να καταλαβαίνω το κόσμο που φτάνει στο σημείο να ψωνίσει βεστρόμ και τιντιεμ!
catmaster
22/03/2010, 19:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Έχεις δίκιο! Το R1200ST, χωρίς να το έχω δοκιμάσει, φαίνεται να είναι ακριβώς (ΑΚΡΙΒΩΣ όμως) το μηχανάκι που ψάχνω, αν εξαιρέσει κανείς δύο βασικές παραμέτρους:
- Δεν παράγεται πια
.... ευτυχώς ...
(νταξ ειναι καθαρά υποκειμενικό το ζήτημα αλλά ρε Νίκο αυτό το μηχανάκι είναι σαν αποτυχημένο ιατρικό πείραμα από τα άδυτα της γκεστάπο λέμε ... )
....
Θα πάρεις HONDA λέμε . + -
(άντε και το άλλο το Boxer που βλέπεται ... )
:wave2:
Cpt. Haddock
22/03/2010, 19:46
Αφήστε τον ανθρωπο να προκοψει που τον οδηγείτε στα ιδια και στα ιδια :smokin:
dirtbird
22/03/2010, 19:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
....
Θα πάρεις ΧΧ λέμε . + -
:wave2:
και ας καίνε βαλβίδα θερμοστάτη κάθε 7 χρόνια εάν τα πηγαίνεις τάπα μέσα στην Αθήνα.....:bigcry: :bigcry:
:D
Σήμερα είδα από κοντά το CBF1000 2010 σε έκθεση της Honda.
Ειδικά σε άσπρο, απλά ΤΑ ΣΠΑΕΙ, είναι πανέμορφο το άτιμο...
:wave2:
dirtbird
22/03/2010, 19:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Σήμερα είδα από κοντά το CBF1000 2010 σε έκθεση της Honda.
Ειδικά σε άσπρο, απλά ΤΑ ΣΠΑΕΙ, είναι πανέμορφο το άτιμο...
:wave2:
Και με έναν μπλε φάρο θα είναι κομπλέ......
:o :o :cool:
Νίκο....
ή ΧΧ ή Guzzi.......
TELOS
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Και με έναν μπλε φάρο θα είναι κομπλέ......
Θα πάρει μπλε κράνος, θα κουνάει το κεφάλι και θα φωνάζει "μπλε φως, μπλε φως"...
Α, έχει και υδραυλικό συμπλέκτη :rotflmao: ...
Cpt. Haddock
22/03/2010, 21:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Α, έχει και υδραυλικό συμπλέκτη :rotflmao: ...
Μηπως βγαινει και σε αυτόματο να μην παιδευόμαστε; :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Σήμερα είδα από κοντά το CBF1000 2010 σε έκθεση της Honda.
Ειδικά σε άσπρο, απλά ΤΑ ΣΠΑΕΙ, είναι πανέμορφο το άτιμο...
:wave2:
Θωμά μου, ανέβηκα στο 1000 πριν μερικές μέρες.
Αυτός ήταν και ο λόγος που στην πρόταση μου στον Νίκο, ΔΕΝ το συμπεριέλαβα και μάλιστα του πρότεινα το προηγούμενο.
2-3 πράγματα από μένα για το νέο, μετά από 5 λεπτά πάνω του και γύρω-γύρω:
--ελαφρώς χειρότερη ποιότητα κατασκευής/υλικών(από βίδες μέχρι λαστιχάκια, δεματικά κλπ)/συναρμογής/φινιρίσματος/πλαστικά.
--λεπτή και κοφτερή σέλα στο εσωτερικό των ποδιών όταν τα πατάς κάτω και τα δύο.
--δεν σΕ ''γεμίζει'' οπτικά για χονδα σειράς CB.
--λεπτομέρειες και μικροπραγματάκια που δεν τα δέχομαι σε χόνδα με τέτοιο κόστος αγοράς.
Διάολε, που είναι οι απαιτήσεις μας όταν πλΕρώνουμε τόσα λεφτά...???
δεν μας τα μοιράζουν στον δρόμο.
Αν σαν αγοραστής δεν απαιτείς, θα συνεχίσουν να τα χειροτερεύουν, είναι απλό...
ΕΔΙΤ:
ΚΑΙ ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ ΚΑΤΙ που μάλλον δεν προβλημάτισε κανέναν μας...:
Είναι δυνατόν για τις απαιτήσεις του Νίκου να ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ σε ΤΡΙΑ-ΤΕΣΣΕΡΑ μηχανάκια να του προτείνουμε...???!!!
Μόνο...?
Μόνο εμένα μου φαίνεται τραγικό εν έτη 2010...? :confused:
Cpt. Haddock
22/03/2010, 22:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
ΕΔΙΤ:
ΚΑΙ ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ ΚΑΤΙ που μάλλον δεν προβλημάτισε κανέναν μας...:
Είναι δυνατόν για τις απαιτήσεις του Νίκου να ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ σε ΤΡΙΑ-ΤΕΣΣΕΡΑ μηχανάκια να του προτείνουμε...???!!!
Μόνο...?
Μόνο εμένα μου φαίνεται τραγικό εν έτη 2010...? :confused:
Ναι, γιατι έβαλε 8 απαραίτητες προϋποθέσεις και 5 nice to have...
Δεν καλυπτονται ευκολα αυτά :winka:
Tiger λέμεεεεε
To 955 κιόλας :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ναι, γιατι έβαλε 8 απαραίτητες προϋποθέσεις και 5 nice to have...
Δεν καλυπτονται ευκολα αυτά :winka:
Tiger λέμεεεεε
To 955 κιόλας :D
Κι όμως Ηλία, σήμερα με την τεχνολογία που έχουν οι Μπούστηδες έπρεπε να διαλΕμε ανάμεσα σε 8-10 μηχανάκα τουλάχιστον στην κατηγορία αυτή....
Έχουμε βέβαια 8-10 να διαλέξουμε στην κατηγορία -ας πούμε- των ςς...γινάμε όλοι χεράδες μέσα σε μιά νύκτα, είμαστε πίστα κάθε μέρα και θέμε 150-200 άλογα για τις μετακινήσεις μας/βόλτες.
Όσο για το 955 που είπες φίλε, δεν θα το πρότεινα σε κανέναν.
Θα το ξανάπαιρνα αύριο, μου αρέσει, τόχω βάνει 50.000χλμ και γουστΕρνω κλπ, κλπ, αλλά δεν το σύστησα σε κανένα μέχρι τώρα και δέν θα το έκανα.
Όποτε θές συζητάμε τους λόγους -και τους μέν και τους δε.
:wave2: :beer:
Cpt. Haddock
22/03/2010, 22:36
Για το 955 εκανα (λιγη :blush: ) πλάκα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ναι, γιατι έβαλε 8 απαραίτητες προϋποθέσεις και 5 nice to have...
Δεν καλυπτονται ευκολα αυτά :winka:
Δεν είναι έτσι ρε Ηλία! Οι προϋποθέσεις που έβαλα είναι πολύ κοντά στο ελάχιστο που θα έπρεπε να καλύπτει μια ΧΡΗΣΤΙΚΗ και ΠΟΙΟΤΙΚΗ μοτοσυκλέτα. Όπως το βλέπω εγώ θα έπρεπε κανονικά η συντριπτική πλειοψηφία των μοντέλων του σήμερα να τις καλύπτει και οι εξειδικευμένες κατασκευές να αποτελούν εξαίρεση. Αντ' αυτού συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Έχουμε προτάσεις από όλους τους κατασκευαστές για μοτοσυκλέτες με πάνω από 150 άλογα και κάτω από 200 κιλά που μπορούν μετά βίας να μεταφέρουν τον αναβάτη, χωρίς συνεπιβάτη και χωρίς αποσκευές (κάτι πρακτικά πέρα-για-πέρα άχρηστο) ενώ πρέπει να ψάξεις με το κιάλι για να βρεις μια ποιοτική, πρακτική, μοτοσυκλέτα δρόμου.
Το να πεις δηλαδή: "Θέλω μια ΛΙΓΟ ταχύτερη, ΛΙΓΟ στριφτερότερη, ΛΙΓΟ ποιοτικότερη μοτοσυκλέτα σαν αντικαταστάτη του CBF600, χωρίς ΚΑΜΙΑ παραχώρηση στις τουριστικές της δυνατότητες και με ελάχιστες παραχωρήσεις στην καθημερινή ευχρηστία". Δεν νομίζω ότι είναι υπερβολή.
Αν κοιτάξω δέκα-δεκαπέντε χρόνια πίσω, απενταντίας, μπορώ να βρω πραγματικά πολλές μοτοσυκλέτες, από όλους τους κατασκευαστές, η φυσική εξέλιξη των οποίων (ή ίδια δηλαδή συνταγή με νέες τεχνολογίες) θα απαντούσε και με το παραπάνω στην αναζήτησή μου.
Και σε προλαβαίνω: Το Tiger (το 1050), με τους εκνευριστικούς περιορισμούς / ιδιομορφίες που ανέφερα, ΕΙΝΑΙ μία πολύ καλή απάντηση, προς τιμή της Triumph, αλλά δυστυχώς αποτελεί εξαίρεση της εξαίρεσης.
Cpt. Haddock
22/03/2010, 23:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Δεν είναι έτσι ρε Ηλία! Οι προϋποθέσεις που έβαλα είναι πολύ κοντά στο ελάχιστο που θα έπρεπε να καλύπτει μια ΧΡΗΣΤΙΚΗ και ΠΟΙΟΤΙΚΗ μοτοσυκλέτα.
Με κανόνες μαρκετινγκ αυτό σημαίνει λίγα κομμάτια...Αυτα που θέλεις αποτελουν μειοψηφία στο αγοραστικό κοινο. Μεγάλο μερος ειναι είτε τζοβενα που θελουν να το χαρούν, ειτε οικογενειάρχες που τη θέλουν για μια γρήγορη βόλτα την Κυριακή. Αυτοι, όπως εσύ, που θέλουν μια ολαραουντ γιατι ειναι το κύριο όχημά τους ειναι λιγοι σχετικά.
Αλλωστε το κοινό θέλει αίμα Νικό και αίμα του δίνουμε. 180 κιλα, 180 αλογα και ότι γίνει.
Κι αν σπασει σε 3 χρονια δε μας νοιαζει, θα εχει βγει το νεο μοντέλο και θα το εχει αγοράσει ήδη...
Πάντως επιμένω οτι στα στανταρ που έθεσες (που ειναι μεν πολλά αλλα - συμφωνώ - ειναι και λογικά) υπάρχουν επιλογές, αλλες καλυτερες, άλλες χειρότερες, πάντως υπάρχουν.
Εαν δε το "ΛΙΓΟ ταχύτερη, ΛΙΓΟ στριφτερότερη, ΛΙΓΟ ποιοτικότερη" γινει αρκετα [...] αρκετα [...] κλπ, οι επιλογές αυξάνονται.
Με δεδομένο όπως εγραψες οτι το κόστος δεν ειναι - γκροσομοτο - ζήτημα.
Εγω θα έλεγα ξεκίνα τις δοκιμές, open minded, απο όλες τις επιλογές. Θα τη βρεις την ακρη. 100,000 χλμ θα σε βγάλουν όλες οι μηχανες πλέον, πιο πέρα αρχίζει και γίνεται ασυμφορο το ζήτημα και η αξία πέφτει κατακόρυφα...
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Δεν είναι έτσι ρε Ηλία! Είσαι φάουλ. Με συγχωρείς αλλά το να ζητάς όλα αυτά από ένα μηχανάκι είναι υπερβολικό.
Αξιόπιστο γιατί να είναι?
Γιατί να κάθεται και ο 2ος άνετα?
Οδική συμπεριφορά?
Τι απαιτήσεις είναι αυτές?
Για κάτσε. Αυτό πρέπει να σου κάνει. Λιγάκι στο κέντρο θα σε δυσκολέψει μονάχα...
http://www.youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo
Απλούστατο.;)
gixxerpap
23/03/2010, 01:19
επειδή αυτή η καραμέλα των προ 15ετίας μοτοσυκλετών και των all around δυνατοτήτων τους αρχίζει να γίνεται κουραστική, ας το κάνουμε λίγο πιο λιανά ...
προ 15ετίας κύριοι, το αγοραστικό κοινό των μοτοσυκλετών ήταν μηδαμινό σε σχέση με τις μέρες μας ...
οι απαιτήσεις απο μια μοτοσυκλέτα ήταν μικρότερες...
το κυκλοφοριακό χάος δεν ήταν τόσο έντονο...
η μόδα της ασφάλειας δεν είχε γεννηθεί ακόμα...
μια μοτοσυκλέτα έκανε για όλα, έφτανε μια παχιά σέλα, ένα απλό όργανο, και ένα απλό στη συντήρηση μοτέρ.
αυτές οι εποχές περάσανε, μηχανή πλέον καβαλάει ο οποιοσδήποτε, και ο καθένας έχει διαφορετικές απαιτήσεις. η μοτοσυκλέτα έγινε χόμπυ, έγινε άθλημα, έγινε μόδα, έγινε εναλλακτικό μέσο μετακίνησης κλπ κλπ κλπ.
οι βιομηχανίες μυρίστηκαν ότι η υπόθεση έχει ψωμί, to περίφημο marketing (που όπως πολλοί απο εμας διδαχτήκαμε, δεν δημιουργεί ανάγκες) είχε γίνει ήδη μόδα, και το γλυκό είχε δέσει...
Εξέλιξη & εξειδίκευση κύριοι, αυτά πληρώνουμε ...
κάποιοι γουστάρουν την ταχύτητα, κάποιοι την άνεση, κάποιοι την απόλυτη ασφάλεια, κάποιοι το στυλ, άλλοι την αδρεναλίνη κλπ κλπ κλπ
για να έχεις την ταχύτητα, θα θυσιάσεις απο βάρος, άρα και απο ανέσεις, για να έχεις ασφάλεια, θα αφαιρέσεις λίγο απο αδρεναλίνη, θα προσθέσεις λίγο στυλ, θα αφαιρέσεις λίγη πρακτικότητα μπλα μπλα μπλα...ρίξε λίγο αλάτι, όχι τόση ρίγανη, το παράκανες με το μπαχάρι, πρόσθεσε λίγη ζάχαρη, γενικώς στη κουζίνα γίνεται της πουτάνας ....
κάποτε έπαιρνες κινητό, και με ένα κουπί, το καβάλαγες και έκανες και βόλτα στα κανάλια της βενετίας, και σήμερα έχει gps, φωτογραφική, καφετιέρα, τηλεσκόπιο, το μπερδεύεις με πιστωτική κάρτα,και πάλι μεγάλο φαίνεται ...
και μην ξανακούσω για τις ικανότητες των παλιων καλων μοτοσυκλετων ...ένα μάτσο σίδερα, με κραδασμούς, μηδενική προστασία απο αέρα, ή στροβιλισμούς που τους έβλεπες με γυμνό μάτι σε όσα είχαν ζελατίνες, επιδόσεις που σήμερα οι εταιρείες ντρέπονται να ανακοινώσουν για τα σκουτερ τους, και φρένα που ακούγονταν σαν κακόγουστο ανέκδοτο στους διαδρόμους των νοσοκομείων ...
gixxerpap
23/03/2010, 01:36
μην παραπονιέστε για τις ελάχιστες επιλογές που έχουμε σημερα....η χειρότερη και πιο ακατάλληλη απο αυτες που έχουν ήδη προταθεί σε αυτό το θρεντ, είναι απείρως καλυτερη απο την καλύτερη του τότε ... πιο ελαφριά, σε βάρος, σε αίσθηση ή και στα δύο, πιο στριφτερή, με καλύτερα φρένα, αξιολογότατες επιδόσεις κλπ κλπ κλπ
Cpt. Haddock
23/03/2010, 05:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
μην παραπονιέστε για τις ελάχιστες επιλογές που έχουμε σημερα....η χειρότερη και πιο ακατάλληλη απο αυτες που έχουν ήδη προταθεί σε αυτό το θρεντ, είναι απείρως καλυτερη απο την καλύτερη του τότε ... πιο ελαφριά, σε βάρος, σε αίσθηση ή και στα δύο, πιο στριφτερή, με καλύτερα φρένα, αξιολογότατες επιδόσεις κλπ κλπ κλπ
:beer: :beer: :beer:
costas81
23/03/2010, 07:33
κοίτα να δεις που στο τέλος θα πάρει tdm!!
sapila racing
23/03/2010, 09:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
μην παραπονιέστε για τις ελάχιστες επιλογές που έχουμε σημερα....η χειρότερη και πιο ακατάλληλη απο αυτες που έχουν ήδη προταθεί σε αυτό το θρεντ, είναι απείρως καλυτερη απο την καλύτερη του τότε ... πιο ελαφριά, σε βάρος, σε αίσθηση ή και στα δύο, πιο στριφτερή, με καλύτερα φρένα, αξιολογότατες επιδόσεις κλπ κλπ κλπ
Λες να είναι πράγματι τόσο τραγικές οι διαφορές? Εγω δεν το νομίζω, εκτός φρένων όπου οι διαφορές είναι πράγματι μεγάλες.
Σκέφτομαι να ερθω με το R75 στην φετινή ετήσια, 35 χρονών είναι. :winka:
Cpt. Haddock
23/03/2010, 09:17
Για να γυρίσουμε στο αρχικό θεμα. Κανω μια σουμα με τα μηχανάκια που εχουμε προτείνει μεχρι στιγμής, θεωρώντας οτι καλυπτουν λιγο-πολυ τις απαιτήσεις του Νικου.
- BMW F800ST
- Triumph Tiger 1050
- Triumph Sprint 1050
- Honda VFR800
- Honda CBF1000ABS
- Honda CB1300S
- Suzuki Bandit 1250
Bάλτε οτιδήποτε άλλο έχω ξεχάσει
:beer:
Βάλε και το FZ8 γιατί εκεί θα πάει μόλις το δει να περπατάει ;)
Cpt. Haddock
23/03/2010, 09:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Βάλε και το FZ8 γιατί εκεί θα πάει μόλις το δει να περπατάει ;)
Ρε συ, θεωρείς ταξιδιαρικο το FZ8? :confused:
Ειδικα για τον συνεπιβάτη ειναι, τι να σου πω :lol:
Cpt. Haddock
23/03/2010, 09:46
Καλά, τα βάζω εγω και μετά θα γελάμε... :p
- BMW F800ST
- Triumph Tiger 1050
- Triumph Sprint 1050
- Honda VFR800
- Honda CBF1000ABS
- Honda CB1300S
- Suzuki Bandit 1250
- Υamaha Fazer FZ8
- Reinmeister TDM900
:wave2:
Τασο, φτασαμε τα 9 μηχανάκια :lol:
DimChios
23/03/2010, 09:49
παντως σοβαρα...
αφου το VFR το γουσταρει, καθως και το CB1300...
πηγαινε οδηγα τα Νικο και νομιζω οτι τους οποιους "συμβιβασμους - περιορισμους" εχουν για τα στανταρ σου, θα τους ξεπερασεις!
ειναι απιστευτα μηχανακια απ οσα ξερουμε και σου αρεσουν πανω απ ολα!
:wave2:
gixxerpap
23/03/2010, 09:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Λες να είναι πράγματι τόσο τραγικές οι διαφορές? Εγω δεν το νομίζω, εκτός φρένων όπου οι διαφορές είναι πράγματι μεγάλες.
Σκέφτομαι να ερθω με το R75 στην φετινή ετήσια, 35 χρονών είναι. :winka:
εσυ μπορεί να μην το νομίζεις, γιατί έχεις συνηθίσει με μηχανές αυτής της εποχής, και κουβαλάς και μια παραπάνω εμπειρία .... δώστο σε ένα οδηγό νέας φουρνιας, και τα λέμε ...
sapila racing
23/03/2010, 09:55
To FZ8 δεν παίζει, δεν κάνει για συνεπιβάτη και ο κινητήρας χαμηλά θα είναι ψόφιος.
Το TDM δεν παίζει γιατί εχει όγκο χωρίς λόγο και δεν καταλαβαίνεις καν τι κάνει το μπροστινό αφού κάθεσαι ενα χιλιόμετρο μακριά.
Νικόλα,
αφού θα πάρεις καινουριο το CBF1000 ABS (ξέρεις απο πού), πες στον αρχιμάστορα (ξέρεις σε ποιον), να σου "δώσει"* τα 10-15 αλογάκια που λες ότι σου λείπουν (ξέρει αυτός).
άντε για να παίρνουμε σειρά σιγά σιγά... :D
:wave2: :wave2:
* (φιλτράκι, εξατμίσεις, ρυθμισούλα κλπ. που εγώ δεν ξέρω... )
Cpt. Haddock
23/03/2010, 10:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
[...]άντε για να παίρνουμε σειρά σιγά σιγά... :D [...]
:a014:
gixxerpap
23/03/2010, 10:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:a014: :a38: άσε και σε μας λίγα ...
Παπ, επειδή σε κουράζουμε με τις καραμέλες που αναμασάμε, αποφεύγω να σου ανταπαντήσω στις θέσεις σου.
Απλά διαφωνώ σε όλα, σχεδόν.
Είναι οφθαλμοφανές, ότι δεν αντιμετωπίζουμε τον μοτοσυκλετισμό με τον ίδιον τρόπο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
...αυτές οι εποχές περάσανε, μηχανή πλέον καβαλάει ο οποιοσδήποτε, και ο καθένας έχει διαφορετικές απαιτήσεις. η μοτοσυκλέτα έγινε χόμπυ, έγινε άθλημα, έγινε μόδα, έγινε εναλλακτικό μέσο μετακίνησης κλπ κλπ κλπ...
Κρατώ το παραπάνω για σε ρωτήσω:
Αυτό που περιγράφεις, πιστεύεις ότι συνετελέσθει τα τελευταία 15 χρόνια...???!!
Πληροφοριακά, οι μοτοσυκλέτες κυκλοφορούν γύρω στα 110 χρόνια τώρα.
Δεν ανακαλύψαμε εμείς τον τροχό φίλε...
οι απαιτήσεις, τα αθλήματα με μοτό η ανάγκη μετακίνησης, κλπ που αναφέρεις, προυπήρχαν.
Ο Λιάκος, είπε μια πολύ μεγάλη αλήθεια πιό πρίν...μίλησε για μάρκετινγκ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:a014:
ΡΕ Captain Planet.....Για δεν τον παιρνεις ενα μεσημερι στην Παμπ να τον ποτισεις Murphy και να τον κανεις γυρα στις αντιπροσωπειες ετσι κουρουμπελο μπας του ρθει επιφοιτηση?
Αυτη η επιλογη θα ειναι υποσυνειδητη ΚΑΙ η καταλληλοτερη !!! :lol: :beer: :smokin:
Cpt. Haddock
23/03/2010, 10:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
[...]Ο Λιάκος, είπε μια πολύ μεγάλη αλήθεια πιό πρίν...μίλησε για μάρκετινγκ.
Κι ο Παπ για μαρκετινγκ μιλησε.
Αλλωστε ήταν λογικό η αυξημενη ζήτηση να φέρει και την εξειδίκευση στα μοντέλα. Η, με νομους μαρκετινγκ, πουλήθηκε η εξειδίκευση ωστε να δημιουργηθεί επιπλέον αγορά. Δεν έχει σημασία ποιο έγινε πρώτο, αυτα ειναι σαν αυγο/κότα.
Σκέψου οτι εξειδικεύοντας τις μηχανές, "αναγκάζεις" τον αγοραστή να έχει 2-3 μοντέλα, ενα για την πολη, ενα για ΣΚ και πιστα, ενα για ταξίδια.
Απο την άλλη ρε Τασο, δε χωράει αμφιβολία οτι σήμερα έχουμε καλύτερες μηχανές απ' οτι παλιά.
υ.γ. Καποιος μοντ να διαχωρισει τα ποστ αυτά γιατί ειναι καλή συζητηση :wave2: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Κι ο Παπ για μαρκετινγκ μιλησε.
Σωστός...
Την παράγραφο που μίλησε για μαρκετινγκ την γ@μησα. Την πήδηξα ήθελα να πώ. :wave2: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Απο την άλλη ρε Τασο, δε χωράει αμφιβολία οτι σήμερα έχουμε καλύτερες μηχανές απ' οτι παλιά.
Καλλίτερες σε ''κάτι'', ξεχωριστά. Ναί, σε αυτό ποτέ δεν διαφώνησα.
Το ''πακέτο'' όμως γιατί χολένει κάπου...? :sick:
Cpt. Haddock
23/03/2010, 10:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Καλλίτερες σε ''κάτι'', ξεχωριστά. Ναί, σε αυτό ποτέ δεν διαφώνησα.
Το ''πακέτο'' όμως γιατί χολένει κάπου...? :sick:
Ισχύει σε όλα αυτό Τασο.
Στον τομέα που ξέρω - τα ιστιοφόρα. Δε συγκρίνω με τιποτα τις μπανιέρες απο fiberglass με τη γλυκα ενός ξυλου με μουράβια και ενος μπουλμέ να τρίζει.
Δε νοείται στο μυαλό μου, πανί για σκαφος απο πλαστικό και κεβλαρ, έχω λιώσει δαχτυλα μαζεύοντας καραβόπανο.
Δε νοείται σκοινι που να μην ειναι πλεχτό να του κανεις τη γασα του...
Όμως...
Οι σημερινές "μπανιέρες" ειναι πιο εύκολες, πιο φτηνές στη συντηρηση, πιο οικολογικές, πιο ασφαλείς, πιο ταξιδιάρικες...
Αλλα πάντα στο μυαλό μου υπάρχει η μπρούτζινη ταμπέλα που είχα δει σε ενα απο τα τελευταία ελληνικά ξύλινα κότερα:
"If God wanted us to built fiberglass boats, he would have grown fiberglass trees"
:sad:
:beer:
Ζήστε το σήμερα ρε παππούδια & αφήστε τις παρελθοντολογικές μελαγχωλείες.:wave2:
dirtbird
23/03/2010, 10:46
Πάντως Νίκο να ξέρεις ότι ότι και να πάρεις...
΄λείπει΄και ο sniper....................
στ'@@ μας.....
:D :D
Cpt. Haddock
23/03/2010, 10:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Ζήστε το σήμερα ρε παππούδια & αφήστε τις παρελθοντολογικές μελαγχωλείες.:wave2:
εσυ πριν πας για μπανιο :p βρες κανεναν μοντ να κανει τον δέοντα διαχωρισμό :smokin:
DimChios
23/03/2010, 10:49
τη συζητηση την παμε like βυνιλιο vs CD
...και το καταλαβαινω...
ΟΛΑ στη ζωη όμως ειναι καπως ετσι!
Η εξελιξη, η τεχνολογια... αλλου σε γ@μ@ει, αλλου σε εξειδικευει, αλλου σε γιατρευει, αλλου κανει τη ζωη σου ευκολοτερη!
Οπως ειπε και ο Ηλιας, ωραια συζητηση! Θα μπορουσε να ανοιχτει αλλο θρεντ αν και δεν ειναι εντελως ασχετο με το θεμα μας!
Η αποψη και η αντιληψη γι αυτα τα θέματα, στη γενια τη δικια μας τουλαχιστον, ευτυχως μοιαζει και συγκλινει σε πολλα...
γι αυτο... πολλες σε ολους!
:beer: :beer: :beer:
Cpt. Haddock
23/03/2010, 10:56
ποια εννοείς "δικιά μας γενια" ρε μπάρμπα; :smokin:
DimChios
23/03/2010, 11:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
ποια εννοείς "δικιά μας γενια" ρε μπάρμπα; :smokin:
εγω φταιω που για να μη σε πληγωσω δεν λεω οτι μου ριχνεις μια δεκαετια!
:smokin:
gixxerpap
23/03/2010, 11:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Παπ, επειδή σε κουράζουμε με τις καραμέλες που αναμασάμε, αποφεύγω να σου ανταπαντήσω στις θέσεις σου.
Απλά διαφωνώ σε όλα, σχεδόν.
Είναι οφθαλμοφανές, ότι δεν αντιμετωπίζουμε τον μοτοσυκλετισμό με τον ίδιον τρόπο.
Κρατώ το παραπάνω για σε ρωτήσω:
Αυτό που περιγράφεις, πιστεύεις ότι συνετελέσθει τα τελευταία 15 χρόνια...???!!
Πληροφοριακά, οι μοτοσυκλέτες κυκλοφορούν γύρω στα 110 χρόνια τώρα.
Δεν ανακαλύψαμε εμείς τον τροχό φίλε...
οι απαιτήσεις, τα αθλήματα με μοτό η ανάγκη μετακίνησης, κλπ που αναφέρεις, προυπήρχαν.
Ο Λιάκος, είπε μια πολύ μεγάλη αλήθεια πιό πρίν...μίλησε για μάρκετινγκ.
θα χαρώ πολύ να διαβάσω τις θέσεις σου και να το κουβεντιάσουμε, γι΄αυτό άλλωστε είμαστε μέλη στο moto.gr και όχι στο syntages.gr.
Αλοίμονο, αν συμφωνούσαμε όλοι σε όλα.
Για να μην παρεξηγηθώ, δεν θεωρώ τις παλαιότερες μοτοσυκλέτες άχρηστες ... με το gsx (το οποίο αν και 8ετίας, είναι της παλιάς σχολής), απολαμβάνω πολύ περισσότερο τις βόλτες μου και όλο και πιο συχνά το προτιμώ ακόμα και για τα ταξίδια μου.
Μη σας φαίνεται όμως περίεργο, που οι μοτοσυκλέτες δεν φτιάχνονται όπως παλιά, και μη συγκρίνετε μοτοσυκλέτες περασμένων 10ετιών με τις σύγχρονες κατασκευές.
γνωρίζω πολύ καλά ότι δεν ανακαλύψαμε τον τροχό, γνωρίζεις εξίσου καλά όμως πως μόλις 2-3 δεκαετίες οι μοτοσυκλέτες προσφέρονται για μαζική κατανάλωση.
Λέγεται και αλλιώς "after market sofa" , αλλάζεις το σελάκι με κάτι καλύτερο και είσαι ωραίος , εδώ άλλοι του προτείνουν μηχανή που θα χρειαστεί ν αλλάξει ... Να θυμηθώ α) Τιμόνια , β) Αναρτήσεις ,γ)φρένα, δ)ζελατίνες , τεπόζιτα , ψιλολοείδια , σωληνάκια υψηλής χαμηλής μέσης , βαλίτσες , τσαντάκια , Luie Button και ότι μπορείς να φανταστείς . Όσο για τον κινητήρα του η yamaha λέει για εντελώς διαφορετικό από του fz1/6 προηγούμενων ετών. Και από τιμή κάπου είδα Γερμανία 8190 γιούρια το γυμνό χωρίς ABS , 8690 το fazer8 χωρίς ABS + ~500 το αμπεες , βάζεις και διπλό σταντ optional και είσαι αρχοντόπουλο . Εδώ γυναίκα παίρνεις και δεν την ψάχνεις τόσο , στη μηχανή κόλλησαμε !!!
sapila racing
23/03/2010, 11:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Λέγεται και αλλιώς "after market sofa" , αλλάζεις το σελάκι με κάτι καλύτερο και είσαι ωραίος , εδώ άλλοι του προτείνουν μηχανή που θα χρειαστεί ν αλλάξει ... Να θυμηθώ α) Τιμόνια , β) Αναρτήσεις ,γ)φρένα, δ)ζελατίνες , τεπόζιτα , ψιλολοείδια , σωληνάκια υψηλής χαμηλής μέσης , βαλίτσες , τσαντάκια , Luie Button και ότι μπορείς να φανταστείς . Όσο για τον κινητήρα του η yamaha λέει για εντελώς διαφορετικό από του fz1/6 προηγούμενων ετών. Και από τιμή κάπου είδα Γερμανία 8190 γιούρια το γυμνό χωρίς ABS , 8690 το fazer8 χωρίς ABS + ~500 το αμπεες , βάζεις και διπλό σταντ optional και είσαι αρχοντόπουλο . Εδώ γυναίκα παίρνεις και δεν την ψάχνεις τόσο , στη μηχανή κόλλησαμε !!!
Αδιάβαστο σε πιάνω.
Το νέο FZ8 στην ουσία δεν ειναι κατι παραπάνω απο ενα FZ1 με μικρότερη διαμετρο στους κυλίνδρους.
http://www.gizmag.com/yamaha-fazer8-fz8-fz8n-full-specifications-pics/14497/
Βρε καλέ μου σαπίλα , η ίδια η yamaha λέει για γεμάτο κινητήρα στις μεσαίες κάτι θα ξέρει .Έτσι θέλω να πιστεύω τουλάχιστον . Τώρα αν λένε παπάντζες , παπάντζες σου λέω κι εγώ !!! Αλλά εγώ την πιστεύω την yamaha :D
reinmeister
23/03/2010, 12:02
ακομα δεν διαλεξε αυτος?:rotflmao:
sapila racing
23/03/2010, 12:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Βρε καλέ μου σαπίλα , η ίδια η yamaha λέει για γεμάτο κινητήρα στις μεσαίες κάτι θα ξέρει .Έτσι θέλω να πιστεύω τουλάχιστον . Τώρα αν λένε παπάντζες , παπάντζες σου λέω κι εγώ !!! Αλλά εγώ την πιστεύω την yamaha :D
Σε σχέση με το FZ6 θα είναι σίγουρα γεμάτο στις χαμηλομεσαίες, δεν το συζητάμε. Αλλά σε σχέση με το FZ6 και το CBF600 που εχει τώρα ο Νίκος, εχει τρομερές χαμηλομεσαίες, οπότε συμπέρασμα δεν βγαίνει. Μεγιστη ροπή στις 8500 υποδηλώνει πάντως οτι δεν εναι και το super ροπάτο χαμηλά.
Διαβάζω επίσης οτι εχει ίδιο πλαίσιο, ψαλίδι, κλπ κλπ, δηλαδή μόνο στην διαμετρο των κυλίνδρων διαφέρει?
Αυτό λέγεται modular engineering. :wave2:
Η με άλλα λόγια...αλλάξε ο Μανωλιός κι εβαλε τα ρούχα του αλλιώς.
:lol: :lol: :wave2:
Διαφορετικά να πάει να πάρει μια χαρτόκουτα με ρόδες (λέγε με CBF) να κάνει τη δουλειά του , όσο πιο άχρηστο είναι κάτι τόσο πιο σταθερό είναι και μην μου πείτε ότι κάνει κάτι καλά το CBF γιατί θα πηδηχτώ απ το παράθυρο που λένε ... Για μένα, πρόκειται για κάτι εντελώς αδιάφορο και μετά μιλάμε αν το fazer θα είναι δυνατό στις μεσαίες και άλλα ωραία για να σκοτώνουμε το χρόνο μας . Στην πραγματικότητα και νεκρό να είναι , σίγουρα πιο διασκεδαστικό και πιο ζωντανό από οποιοδήποτε CBF θα είναι , θα είναι πιο γρήγορο , πιο σταθερό σε στροφιλίκια και ευθείες ακόμα και στον γκρεμό ... Αυτά .
costas81
23/03/2010, 13:13
:a014:
Για σένα το έκανα αλλά πρόσεχε γιατί παχαίνουν !!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Διαφορετικά να πάει να πάρει μια χαρτόκουτα με ρόδες (λέγε με CBF) να κάνει τη δουλειά του , όσο πιο άχρηστο είναι κάτι τόσο πιο σταθερό είναι και μην μου πείτε ότι κάνει κάτι καλά το CBF γιατί θα πηδηχτώ απ το παράθυρο που λένε ...
Τουλάχιστον ΔΕΝ του έβαλαν μισή σερβιέτα για σέλα συνεπιβάτη, ΔΕΝ πήγαν να το κάνουν να μοιάζει με R1 που έπαθε κρίση προσωπικότητας και ΔΕΝ του έδωσαν 140 άλογα, όλα μαζί λίγο πριν τα κόκκινα, και μια πρώτη που κάνει μόνο για πίστα. Απεναντίας, οι Γιαμαχαίοι πήραν ένα απολύτως αξιόλογο μηχανάκι που μπορούσες να ζήσεις μαζί του για μια ζωή (το FZS1000) και το μετέτρεψαν σε ένα άχρηστο παιχνίδι, λιγότερο πρακτικό κι απ' το 600άρι, κατάλληλο για να ξεκαυλώνεις τα Σαββατοκύριακα (εφόσον βέβαια δεν πας πολύ μακριά και πας μόνος σου) με μια κρησάρα προσωπικότητας απ' εδώ μέχρι τον 'Αρη (όχι τον Σαπίλα)!
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Διαφορετικά να πάει να πάρει μια χαρτόκουτα με ρόδες (λέγε με CBF) να κάνει τη δουλειά του , όσο πιο άχρηστο είναι κάτι τόσο πιο σταθερό είναι και μην μου πείτε ότι κάνει κάτι καλά το CBF γιατί θα πηδηχτώ απ το παράθυρο που λένε ... Για μένα, πρόκειται για κάτι εντελώς αδιάφορο και μετά μιλάμε αν το fazer θα είναι δυνατό στις μεσαίες και άλλα ωραία για να σκοτώνουμε το χρόνο μας . Στην πραγματικότητα και νεκρό να είναι , σίγουρα πιο διασκεδαστικό και πιο ζωντανό από οποιοδήποτε CBF θα είναι , θα είναι πιο γρήγορο , πιο σταθερό σε στροφιλίκια και ευθείες ακόμα και στον γκρεμό ... Αυτά . file an de grafei cb to mixanaki ..gia merikoys den einai mixanaki..
:wave2:
to vrikaaaaa
:eek: :bigcry: :bigcry:
193243
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Σε σχέση με το FZ6 θα είναι σίγουρα γεμάτο στις χαμηλομεσαίες, δεν το συζητάμε. Αλλά σε σχέση με το FZ6 και το CBF600 που εχει τώρα ο Νίκος, εχει τρομερές χαμηλομεσαίες, οπότε συμπέρασμα δεν βγαίνει. Μεγιστη ροπή στις 8500 υποδηλώνει πάντως οτι δεν εναι και το super ροπάτο χαμηλά.
Διαβάζω επίσης οτι εχει ίδιο πλαίσιο, ψαλίδι, κλπ κλπ, δηλαδή μόνο στην διαμετρο των κυλίνδρων διαφέρει?
Αυτό λέγεται modular engineering. :wave2:
Η με άλλα λόγια...αλλάξε ο Μανωλιός κι εβαλε τα ρούχα του αλλιώς.
:lol: :lol: :wave2:
Mια που πηγε η κουβεντα στις χαμηλομεσαιες,ενα Fazer 1000 τη Κυριακη στη Κηφισιας ¨εμαθε¨ τη διαφορα του 2κυλινδρου απ΄του 4κυλινδρου...
190 απο το φαναρι του Ιασω μεχρι το δαχτυλιδι(ουτε Vstrom να ειχα)...μηπως να προτεινω να παρει ΚΤΜ???
Αλλα δε πληρει κανενα απο τα ¨κριτηρια¨ αγορας... :D
Spam off...:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Τουλάχιστον ΔΕΝ του έβαλαν μισή σερβιέτα για σέλα συνεπιβάτη, ΔΕΝ πήγαν να το κάνουν να μοιάζει με R1 που έπαθε κρίση προσωπικότητας και ΔΕΝ του έδωσαν 140 άλογα, όλα μαζί λίγο πριν τα κόκκινα, και μια πρώτη που κάνει μόνο για πίστα. Απεναντίας, οι Γιαμαχαίοι πήραν ένα απολύτως αξιόλογο μηχανάκι που μπορούσες να ζήσεις μαζί του για μια ζωή (το FZS1000) και το μετέτρεψαν σε ένα άχρηστο παιχνίδι, λιγότερο πρακτικό κι απ' το 600άρι, κατάλληλο για να ξεκαυλώνεις τα Σαββατοκύριακα (εφόσον βέβαια δεν πας πολύ μακριά και πας μόνος σου) με μια κρησάρα προσωπικότητας απ' εδώ μέχρι τον 'Αρη (όχι τον Σαπίλα)!
Αν δεν έχει προσωπικότητα μοτοσυκλετας το fz τότε τι να λέμε για τα CB ... Και όπου άχρηστο βάλε ουδέτερο για να είμαστε πιο ακριβείς , αλλά από average bobs πήξαμε , τουλάχιστον το fz έχει τομείς που ξεχωρίζει και δεν σου έχω μιλήσει ούτε μία φορά για το fz1 , απ όσες σου έχω γράψει , σου μιλάω για κάτι καινούριο όπως είναι το fz8 . Αν το πρόβλημα είναι το σελάκι σερβιέτα αυτό διορθώνεται εύκολα , εδώ σου προτείνουν να πάρεις μηχανή που για να τη φέρεις στα μέτρα σου χρειάζεται να αλλάξεις μηχανή , επίσης σου προσφέρουν μια απ τα ίδια με περισσότερη δύναμη , αν αυτό είναι που ζητάς τότε το CB? είναι ραμένο στα μέτρα σου.
Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
Mια που πηγε η κουβεντα στις χαμηλομεσαιες,ενα Fazer 1000 τη Κυριακη στη Κηφισιας ¨εμαθε¨ τη διαφορα του 2κυλινδρου απ΄του 4κυλινδρου...
190 απο το φαναρι του Ιασω μεχρι το δαχτυλιδι(ουτε Vstrom να ειχα)...μηπως να προτεινω να παρει ΚΤΜ???
Αλλα δε πληρει κανενα απο τα ¨κριτηρια¨ αγορας... :D
Spam off...:beer:
Κι εγώ φίλε μου Monster 1100s θέλω αλλά δεν χωράει ούτε τον κώλο μου για ταξίδια ,διαφορετικά δεν θα το συζητούσα . Κι επειδή δεν μ αρέσουν τα on-off και δεν έχω και 16000 για multistrada 1200 κάθομαι στ αυγά μου και βολεύομαι με το monster που έχω μέχρι να πάρω κάτι καλύτερο .
Cpt. Haddock
23/03/2010, 14:18
Ρε Νικόλα...
Μ' ενα tiger δε θα χρειαστεί να αλλαξεις τιποτα...
:wave2: :beer: :wave2:
Και θα 'μαστε και ομοσταυλοι :smokin:
Είναι μετροσέξουαλ δεν μας κάνει
Cpt. Haddock
23/03/2010, 14:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Είναι μετροσέξουαλ δεν μας κάνει
Τουλαχιστον δεν κουνιέται η εξάτμισή του :evil: :D :evil:
Επίσης δεν έχω καταλάβει από πότε το CBF είναι > από TDM /VStrom για όλες τις παραπάνω λειτουργίες ;
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Τουλαχιστον δεν κουνιέται η εξάτμισή του :evil: :D :evil:
Είναι πατενταρισμένη η δική μου ρε γι αυτό , αφού σου εξήγησα άσε που τα μαμά τελικά κάνουν πιο ακριβά από τα τελικά της termi οπότε δεν είμαστε για αλλαγές τώρα , ένα περτσίνιο και θα γίνει σένιο πάλι :D
εγω παλι νομιζω πως το tdm ενια μια χαρα...καλυτερο απο το cbf σε ολα...απλα εχει λιγο περιεργη θεση οδηγησης
Cpt. Haddock
23/03/2010, 14:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
εγω παλι νομιζω πως το tdm ενια μια χαρα...καλυτερο απο το cbf σε ολα...απλα εχει λιγο περιεργη θεση οδηγησης
Και το tiger καλύτερο απο το tdm σε όλα :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Και το tiger καλύτερο απο το tdm σε όλα :wave2:
σαφως και ειναι καλυτερο σε ολα...η μονη τους διαφορα ειναι οτι ειναι αρκετα πιο ακριβο, ενω tdm μπορει να το βρει σε σουπερ τιμη, σουπερ κατασταση σε μεταχειρισμενο:wacko:
Καμάρι μου τα έχω πει από το #1 ποστ μου στο θρεντάκιον , αλλά είπαμε δεν θέλουμε on-off , κάτι σε λίγο έγκυος κλπ δυνάμεις.
sapila racing
23/03/2010, 14:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Επίσης δεν έχω καταλάβει από πότε το CBF είναι > από TDM /VStrom για όλες τις παραπάνω λειτουργίες ;
εξ απ ανέκαθεν. :wave2:
τα TDM-Vstrom ειναι απλά το αποτέλεσμα μιας μαρκετίστικης νοοτροπίας που κάνει τους κοντούς να αγοράζουν οσο πιο μεγαλο (σε μέγεθος και όγκο) μηχανάκι.
Είναι τεκμηριωμένο αυτό ή απλά μια εκτίμηση ;
Cpt. Haddock
23/03/2010, 14:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
σαφως και ειναι καλυτερο σε ολα...η μονη τους διαφορα ειναι οτι ειναι αρκετα πιο ακριβο, ενω tdm μπορει να το βρει σε σουπερ τιμη, σουπερ κατασταση σε μεταχειρισμενο:wacko:
Αν παμε για μεταχειρισμένο και tiger βρίσκεις με όλα τα καλουδια πάνω σε πολύ καλές τιμες (και λιγα χλμ)
:winka:
Cpt. Haddock
23/03/2010, 14:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
τα TDM-Vstrom ειναι απλά το αποτέλεσμα μιας μαρκετίστικης νοοτροπίας που κάνει τους κοντούς να αγοράζουν οσο πιο μεγαλο (σε μέγεθος και όγκο) μηχανάκι.
:mad:
παντως, ο νπατ, εκτος αν μου εχει ξεφυγει, δεν εχει βαλει ταβανι στα λεφτα που θελει να δωσει, οπως επισης και αν παει για καινουριο η μεταχειρισμενο...
sapila racing
23/03/2010, 14:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:mad:
Για τα TDM και Vstrom έλεγα ρε.
Να πω και για τα Εγγλέζικα? :D
Cpt. Haddock
23/03/2010, 14:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Να πω και για τα Εγγλέζικα? :D
:mad: :mad: :mad:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Για τα TDM και Vstrom έλεγα ρε.
Να πω και για τα Εγγλέζικα? :D
Πες ποιά προϋπόθεση που έχει θέσει δεν πληρείται από τα TDM/V-Strom !!!
sapila racing
23/03/2010, 14:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Είναι τεκμηριωμένο αυτό ή απλά μια εκτίμηση ;
Τεκμηριωμένο φυσικά.
Επίσης η συνταγη περιλαμβάνει φυσικά εκτός απο Vstrom και TDM, τα BMW GS και Varadero. :wave2: Ολοι οσοι εχουν Vstrom η TDM οταν μεγαλώσουν θελουν GS η Varadero.
Προσοχη. Tα Tiger1050 δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτην την κατηγορία. ;)
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Πες ποιά προϋπόθεση που έχει θέσει δεν πληρείται από τα TDM/V-Strom !!! den einai honda..
epidi JULIE APLA KOITAS MPAS ME SBYSEIS TIPOTA..
PARTA PAPARIA MOY KAI SBHSE AYTO...:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Τεκμηριωμένο φυσικά.
Επίσης η συνταγη περιλαμβάνει φυσικά εκτός απο Vstrom και TDM, τα BMW GS και Varadero. :wave2: Ολοι οσοι εχουν Vstrom η TDM οταν μεγαλώσουν θελουν GS η Varadero.
Προσοχη. Tα Tiger1050 δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτην την κατηγορία. ;)
Ε ας πάει αμέσως σε Varadero ... γλυτώνει και το ταξίδι , είναι και honda
Cpt. Haddock
23/03/2010, 14:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Ε ας πάει αμέσως σε Varadero ... γλυτώνει και το ταξίδι , είναι και honda
Ε, όχι βαραδερο :bawl: :bawl:
(ασε που δε λέει CB :lol: )
Το tdm σε σχέση με το cbf600 υπερέχει μόνο σε άνεση (τουλάχιστον του συνεπιβάτη).
Κατά τα άλλα, απλά είναι λίγο διαφορετικό, με την έννοια ότι είναι σαφώς καλύτερο
σε χαμηλο-μεσαίες, σαφώς χειρότερο ψηλότερα.
Σε κίνηση σε επαρχιακούς δρόμους είχα διαπιστώσει πρακτικά, ότι με το tdm πας
πιο άνετα και αισθητά πιο γρήγορα στα 0-100, αλλά από εκεί και μετά
(μέχρι 180 είχα πάει το cbf) το cbf είναι και αισθητά πιο γρήγορο και πιο πρόθυμο.
Μια αλλαγή από cbf σε tdm : Σε κανά μήνα θα έχεις μάθει το tdm τόσο καλά
(μιας και δεν προσφέρει κάτι παραπάνω σε επιδόσεις) που θα νομίζεις ότι
το έχεις τόσα χρόνια όσα και το cbf και θα ψάχνεις αλλαγή.
Α! να προσθέσω ότι το cbf στρίβει πολύ πιο πρόθυμα (και ευχάριστα και σου χαρίζει
και λιγότερες άσπρες τρίχες) από το tdm σε όλες τις ταχύτητες...
sapila racing
23/03/2010, 15:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
Το tdm σε σχέση με το cbf600 υπερέχει μόνο σε άνεση (τουλάχιστον του συνεπιβάτη).
Κατά τα άλλα, απλά είναι λίγο διαφορετικό, με την έννοια ότι είναι σαφώς καλύτερο
σε χαμηλο-μεσαίες, σαφώς χειρότερο ψηλότερα.
Σε κίνηση σε επαρχιακούς δρόμους είχα διαπιστώσει πρακτικά, ότι με το tdm πας
πιο άνετα και αισθητά πιο γρήγορα στα 0-100, αλλά από εκεί και μετά
(μέχρι 180 είχα πάει το cbf) το cbf είναι και αισθητά πιο γρήγορο και πιο πρόθυμο.
Μια αλλαγή από cbf σε tdm : Σε κανά μήνα θα έχεις μάθει το tdm τόσο καλά
(μιας και δεν προσφέρει κάτι παραπάνω σε επιδόσεις) που θα νομίζεις ότι
το έχεις τόσα χρόνια όσα και το cbf και θα ψάχνεις αλλαγή.
Α! να προσθέσω ότι το cbf στρίβει πολύ πιο πρόθυμα (και ευχάριστα και σου χαρίζει
και λιγότερες άσπρες τρίχες) από το tdm σε όλες τις ταχύτητες...
Nα κι ενας τίμιος οδηγός TDM, αλλά σίγουρα ειναι η εξαιρεση.
Παω στοίχημα οτι δεν εχει βάλει καν Ακράπες!
:rotflmao: :lol:
Δλδ για να καταλάβω , η διαφορά τους είναι ότι το cbf στρίβει λίγο καλύτερα και μετά τα 180 περνάει το TDM και γι αυτό το προτιμάμε , απ την άλλη το cbf χάνει , εντός πόλης , γενικότερα στις χαμηλομεσαίες , σε άνεση , σε φορτίο και βέβαια το μαθαίνουμε σε 1 μήνα και δεν έχει τπτ άλλο να μας προσφέρει . . . Και αυτοί είναι οι λόγοι που το cbf είναι > .
Οκ πάσσο...
Και το V-Strom , που δεν έχει καταγεγραμμένη τελική ? Γιατί δεν κερδίζει ;
Cpt. Haddock
23/03/2010, 15:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Και το V-Strom , που δεν έχει καταγεγραμμένη τελική ? Γιατί δεν κερδίζει ;
Πώς δεν έχει;
240 ειναι :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
8. Να ΜΗΝ είναι ον-οφφ.
Θυμίζω.
;) :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Πώς δεν έχει;
240 ειναι :rotflmao:
Ναι ότι πρέπει για να είναι λίγο κάτω από τίγρη1050 , άσε αυτά που έχεις ακούσει η πραγματικότητα είναι διαφορετική .
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
μετά τα 180 περνάει το TDM
Μετά τα 100, οπότε είναι αρκετά σημαντική διαφορά (ανάλογα βέβαια τον τρόπο οδήγησης που προτιμάς)!
Ακόμα, στρίβει αισθητά καλύτερα.
και όλα τα παραπάνω ισχύουν αν έχεις cbf και σκεφτείς να το αλλάξεις με tdm,
όχι αν έχεις πχ κάποιο 250άρι και σκέφτεσαι να πάρεις ένα από τα 2
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Nα κι ενας τίμιος οδηγός TDM, αλλά σίγουρα ειναι η εξαιρεση.
Παω στοίχημα οτι δεν εχει βάλει καν Ακράπες!
:rotflmao: :lol:
δεν έχω tdm πια...:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Θυμίζω.
;) :smokin: Ότι τί δηλαδήΣ
Είναι μωρέ το Τι ντι έμ ον οφφ??
Έτσι και κάνεις ον οφφ το CB σαν το tiger και δώ λακούβα πουθενά θα σε τσακίς...:hypnotize
Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
δεν έχω tdm πια...:D Α! γι' αυτό...:wave2:
Πάντως αν είχαμε όλοι tdm δεν θα τρωγόμασταν μεταξύ μας.:D
Cpt. Haddock
23/03/2010, 16:25
Τελικά όντως ειναι για δυνατους λύτες...
500 ποστ κι ακόμα ακρη δεν εχουμε βγαλει :rotflmao:
Ειναι γιατι ο Νικος προσπαθεί να πείσει τον εαυτό του οτι πρέπει να παρει χοντα :lol:
Και επειδήΣ έχουν μπεί μέσα και ΑλΗτες θα γίνει και βόλιουμ ΙΙ:p
dirtbird
23/03/2010, 20:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Θυμίζω.
;) :smokin:
to tdm ine on off.....
muahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
ae ligo kapoios tha paratirisi tis xamiles eksatmisis kai tha to baftisei kai scrambler.....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.