Σύνδεση

View Full Version : Για δυνατούς λύτες...



Σελίδες : 1 2 3 4 5 [6] 7

byron
23/03/2010, 20:53
Πάρε Gsxr 1000 :winka:

Hiro
23/03/2010, 20:59
:hypnotize :a11:

devil's animal
23/03/2010, 21:25
ακομα δεν το πηρες το ΚΤΜ??:p

road spirit
23/03/2010, 21:41
άμα έχετε αρχίσει να συζητάτε και για τι-ντι-εμ έχετε αποθρασυνθεί εντελώς

έλεος ...

:rolleyes:

Tpap
23/03/2010, 22:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Hiro
Ότι τί δηλαδήΣ
Είναι μωρέ το Τι ντι έμ ον οφφ??
...:hypnotize



Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
to tdm ine on off.....


muahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha




ae ligo kapoios tha paratirisi tis xamiles eksatmisis kai tha to baftisei kai scrambler.....

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


συγνώμη, αλλά δεν ειναι ονοφ το τδμ...???:blush: :o

Ζεύκας
24/03/2010, 04:53
πάρε βέσπα.

:wave2:

filipp0s
24/03/2010, 05:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
άμα έχετε αρχίσει να συζητάτε και για τι-ντι-εμ έχετε αποθρασυνθεί εντελώς

έλεος ...

:rolleyes:

+1

ρε Νικο περιμενε λιγο να ερθει αυτο (http://www.honda.co.jp/motorshow/2009/CB1300/CB1300ST-gallery/) και θα εισαι οκ. Ετοιμο απο τη μαμα :D

costas81
24/03/2010, 06:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
Το tdm σε σχέση με το cbf600 υπερέχει μόνο σε άνεση (τουλάχιστον του συνεπιβάτη).
Κατά τα άλλα, απλά είναι λίγο διαφορετικό, με την έννοια ότι είναι σαφώς καλύτερο
σε χαμηλο-μεσαίες, σαφώς χειρότερο ψηλότερα.

Σε κίνηση σε επαρχιακούς δρόμους είχα διαπιστώσει πρακτικά, ότι με το tdm πας
πιο άνετα και αισθητά πιο γρήγορα στα 0-100, αλλά από εκεί και μετά
(μέχρι 180 είχα πάει το cbf) το cbf είναι και αισθητά πιο γρήγορο και πιο πρόθυμο.

Μια αλλαγή από cbf σε tdm : Σε κανά μήνα θα έχεις μάθει το tdm τόσο καλά
(μιας και δεν προσφέρει κάτι παραπάνω σε επιδόσεις) που θα νομίζεις ότι
το έχεις τόσα χρόνια όσα και το cbf και θα ψάχνεις αλλαγή.

Α! να προσθέσω ότι το cbf στρίβει πολύ πιο πρόθυμα (και ευχάριστα και σου χαρίζει
και λιγότερες άσπρες τρίχες) από το tdm σε όλες τις ταχύτητες...

Σαν ιδιοκτήτης TDM ABS 08 χωρίς ακράπες και με τους καθρέφτες στην θέση τους έχω να σου πώ τα εξής....

το TDM όντως έχει κάτι περίεργο αλλά δεν είναι η θέση οδήγησης...είναι το μπροστινό του που με το το που θα κάτσεις το νιώθεις λίγο ξένο. Πολύ γρήγορα όμως το συνηθ'ιζεις και το μαθαίνεις σαν αίσθηση! Σε αυτό το έλεγα και εγώ από την πρώτη μέρα που το πήρα!


Αλλά... κατά τα άλλα είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι.Κινητήρας ροπάτος οικονομικός (με 20 λίτρα 300 κμ εντός πόλης) με πολύ καλά φρένα ειδικά η έκδοση με το ABS και αξιόπιστο μοτέρ.

Τώρα όποιος νομίζει ότι το CBF ανεβάζει τα χιλιόμετρα πιο γρήγορα και πιο πρόθυμα απλά κάνει λάθος! Όπως και στο στρίψιμο πάλι δεν συμφωνώ. Το TDM είναι πιο σταθερό και πιο σίγουρο μέσα σε στροφές και με λίγα και πολλά χιλιόμετρα.

Αυτά τα γράφω έχοντας οδηγήσει και τις δύο μηχανές και δεν τα υποθέτω απλά.

kachius
24/03/2010, 08:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
Σαν ιδιοκτήτης TDM ABS 08
Αυτά τα γράφω έχοντας οδηγήσει και τις δύο μηχανές και δεν τα υποθέτω απλά.


Θα γράψω και ένα τελευταίο για το tdm γιατί ξεφεύγουμε από το θέμα (του thread).
Και εμένα μου άρεσε (αρέσει? ) το tdm, γιαυτό άλλωστε είχα πάρει και δεύτερο (!)
αλλά κρίνοντας από τα παρακάτω


Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
οικονομικός (με 20 λίτρα 300 κμ εντός πόλης)

είχαμε τελείως διαφορετικό τρόπο οδήγησης.
Όσο και αν προσπάθησα, ποτέ δεν κατάφερα να βγάλω πάνω από 230-240χιλιόμετρα μέχρι ρεζέρβα,
είτε πόλη, είτε ταξίδι (ούτως ή άλλως η πόλη για μένα είναι 80% Α.Ο.)

βάζοντας και αυτό


Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
Τώρα όποιος νομίζει ότι το CBF ανεβάζει τα χιλιόμετρα πιο γρήγορα και πιο πρόθυμα απλά κάνει λάθος! Όπως και στο στρίψιμο πάλι δεν συμφωνώ. Το TDM είναι πιο σταθερό και πιο σίγουρο μέσα σε στροφές και με λίγα και πολλά χιλιόμετρα.

υποθέτω ότι οδηγείς το tdm στην περιοχή που του αρέσει (χαμηλά-μεσαία) και σε μικρές (σχετικά) ταχύτητες
γι'αυτό το βρίσκεις πιο "στριφτερό" από το cbf.
Προσωπικά η θέση οδήγησης του tdm μου αρέσει πολύ (έτσι πήρα και δεύτερο) αλλά συγκριτικά με άλλα
(μάλλον τα περισσότερα) street...δε στρίβει (συγκριτικά πάντα!).
Και με τον όρο "δε στρίβει" εννοώ κυρίως το αίσθημα που σου δίνει (γιατί μια χαρά στρίβει αυτό...
τα μαλλιά μου όμως ασπρίζανε...)

Και για να το φέρω λίγο εντός θέματος, θα πρότεινα tdm σε πολλούς, αλλά όχι σε κάποιον που ψάχνει να
αντικαταστήσει το cbf600!
Νομίζω ότι o npat το έχει καταλάβει αυτό, αν και φοβάμαι ότι έχουν πάει άδικα τόσες γραμμές καθώς
δεν πιστεύω ότι ήταν ποτέ στις επιλογές του :lol:

Είχα tdm 4 χρόνια συνολικά, και στις 2 μέρες με ένα cbf κατάλαβα ότι είναι πολύ πιο street σε όλους τους τομείς. Δε νομίζω όμως ότι έχει σημασία ποιός την έχει μεγαλύτερη...την εμπειρία στα tdm...
ο καθένας οδηγεί διαφορετικά και αντιλαμβάνεται άλλα πράγματα σε ένα μηχανάκι.
Όταν είχα το πρώτο μου (που ήταν και η πρώτη μου μότο) δε μπορούσα να καταλάβω γιατί δεν έχουν όλοι tdm και ασχολούνται με άλλα μηχανάκια...μετά...οδήγησα μηχανάκι :lol:

sapila racing
24/03/2010, 09:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
+1

ρε Νικο περιμενε λιγο να ερθει αυτο (http://www.honda.co.jp/motorshow/2009/CB1300/CB1300ST-gallery/) και θα εισαι οκ. Ετοιμο απο τη μαμα :D

Εμαθες και Γιαπωνέζικα βρε μπαγάσα? :lol:

Βλέπω πάντως οτι το S με το φαίρινγκ ειναι 236 κιλά άδειο (το γυμνο ειναι 224) . Ολοι λένε οτι τα κρύβει πολύ καλά, πρέπει να το κανει ο Νικος μια βόλτα να διαπθστωσει μονος του αν του κάνει.

Cpt. Haddock
24/03/2010, 09:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Βλέπω πάντως οτι το S με το φαίρινγκ ειναι 236 κιλά άδειο

:eyepop:

:sick:

filipp0s
24/03/2010, 09:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:eyepop:

:sick:

Mιλας εσυ που ειχες τον παλιο τιγρη που ηταν ασήκωτος και με το κεντρο βαρους στο μετωπο?

Cpt. Haddock
24/03/2010, 09:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
Mιλας εσυ που ειχες τον παλιο τιγρη που ηταν ασήκωτος και με το κεντρο βαρους στο μετωπο?


Το tiger αδερφε ήταν 215 άδειο (στην πράξη βέβαια παραπάνω με κάγκελα, διπλα σταντ κλπ) αλλα ας συγκρινουμε όμοια μεγέθη.

Συν τοις άλλοις, μιλάμε για μηχανάκι του 2001 που όσο πήγαινε και ελάφρυνε και τελικα εφτασε στο 1050 που ειναι 198 αδειο.

:winka: :beer:

dirtbird
24/03/2010, 09:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Εμαθες και Γιαπωνέζικα βρε μπαγάσα? :lol:

Βλέπω πάντως οτι το S με το φαίρινγκ ειναι 236 κιλά άδειο (το γυμνο ειναι 224) . Ολοι λένε οτι τα κρύβει πολύ καλά, πρέπει να το κανει ο Νικος μια βόλτα να διαπθστωσει μονος του αν του κάνει.

Εγώ κάπου διάβασα ότι είναι 271 κιλά γεμάτο.....:bigcry: :bigcry:

dirtbird
24/03/2010, 09:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Το tiger αδερφε ήταν 215 άδειο (στην πράξη βέβαια παραπάνω με κάγκελα, διπλα σταντ κλπ) αλλα ας συγκρινουμε όμοια μεγέθη.

Συν τοις άλλοις, μιλάμε για μηχανάκι του 2001 που όσο πήγαινε και ελάφρυνε και τελικα εφτασε στο 1050 που ειναι 198 αδειο.

:winka: :beer:

και έχει και αυτόματες ΄κουβαρίστρες feeder'.....

:D :D

VANDA
24/03/2010, 09:37
Ο Νίκος σας διαβάζει ή βαρέθηκε; :rolleyes:

filipp0s
24/03/2010, 09:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
....ελάφρυνε και τελικα εφτασε στο 1050 που ειναι 198 αδειο.

:winka: :beer:

ρε μαν δε θα παρει tiger, το ειπαμε :lol:

Cpt. Haddock
24/03/2010, 09:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
και έχει και αυτόματες ΄κουβαρίστρες feeder'.....

:D :D

:confused:


Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
ρε μαν δε θα παρει tiger, το ειπαμε :lol:

Το ξέρω... αφήνετε εσείς ανθρωπο να προκόψει; :sad:


:lol:

dirtbird
24/03/2010, 09:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από VANDA
Ο Νίκος σας διαβάζει ή βαρέθηκε; :rolleyes:

Δεν παίζει καμμία σημασία........ (ποιά) :lol: :lol:

sapila racing
24/03/2010, 09:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Συν τοις άλλοις, μιλάμε για μηχανάκι του 2001 που όσο πήγαινε και ελάφρυνε και τελικα εφτασε στο 1050 που ειναι 198 αδειο.

:winka: :beer:

Δηλαδή όσο του έκανες χιλιόμετρα, φόρτωνε κυβικά και ξεφόρτωνε κιλά?
Το να χάνει κιλά το καταλαβαίνω, αφού μπορεί να σκόρπαγε ανταλλακτικά στο δρόμο, αλλά του κανες και ρεκτιφιέ? :confused:

:rotflmao: :lol:

Cpt. Haddock
24/03/2010, 09:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Δηλαδή όσο του έκανες χιλιόμετρα, φόρτωνε κυβικά και ξεφόρτωνε κιλά?
Το να χάνει κιλά το καταλαβαίνω, αφού μπορεί να σκόρπαγε ανταλλακτικά στο δρόμο, αλλά του κανες και ρεκτιφιέ? :confused:

:rotflmao: :lol:

τι ππρας :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :lol:

dirtbird
24/03/2010, 09:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Δηλαδή όσο του έκανες χιλιόμετρα, φόρτωνε κυβικά και ξεφόρτωνε κιλά?
:confused:

:rotflmao: :lol:
Τέλειωνε η κλωστή.......:D

Cpt. Haddock
24/03/2010, 14:19
Νικοοοοοοο (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=99735) :D

DimChios
24/03/2010, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Νικοοοοοοο (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=99735) :D



:mad: δεν προλαβα!

:evil:

spyro
24/03/2010, 16:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Συν τοις άλλοις, μιλάμε για μηχανάκι του 2001 που όσο πήγαινε και ελάφρυνε και τελικα εφτασε στο 1050 που ειναι 198 αδειο.

:winka: :beer:

υπεραισιόδοξο το νούμερο. Η Τ μας δουλεύει. Δεν είναι με τίποτα 198 άδειο. Είναι πάνω απο 210.

Cpt. Haddock
24/03/2010, 17:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
υπεραισιόδοξο το νούμερο. Η Τ μας δουλεύει. Δεν είναι με τίποτα 198 άδειο. Είναι πάνω απο 210.

Πιθανον, αλλά σπεκς συγκρίνουμε (ότι δίνει ο καθείς...)

Tpap
24/03/2010, 18:01
Ρε 'σείς δεν κάνει το 1050 για τον Νίκο...

τι κάθεστε και τσαμπουνάτε...? :confused:

Δεν καταλαβαίνω γιατί το βάλατε στα προτεινόμενα.

costas81
24/03/2010, 18:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
Θα γράψω και ένα τελευταίο για το tdm γιατί ξεφεύγουμε από το θέμα (του thread).
Και εμένα μου άρεσε (αρέσει? ) το tdm, γιαυτό άλλωστε είχα πάρει και δεύτερο (!)
αλλά κρίνοντας από τα παρακάτω



είχαμε τελείως διαφορετικό τρόπο οδήγησης.
Όσο και αν προσπάθησα, ποτέ δεν κατάφερα να βγάλω πάνω από 230-240χιλιόμετρα μέχρι ρεζέρβα,
είτε πόλη, είτε ταξίδι (ούτως ή άλλως η πόλη για μένα είναι 80% Α.Ο.)

βάζοντας και αυτό



υποθέτω ότι οδηγείς το tdm στην περιοχή που του αρέσει (χαμηλά-μεσαία) και σε μικρές (σχετικά) ταχύτητες
γι'αυτό το βρίσκεις πιο "στριφτερό" από το cbf.
Προσωπικά η θέση οδήγησης του tdm μου αρέσει πολύ (έτσι πήρα και δεύτερο) αλλά συγκριτικά με άλλα
(μάλλον τα περισσότερα) street...δε στρίβει (συγκριτικά πάντα!).
Και με τον όρο "δε στρίβει" εννοώ κυρίως το αίσθημα που σου δίνει (γιατί μια χαρά στρίβει αυτό...
τα μαλλιά μου όμως ασπρίζανε...)

Και για να το φέρω λίγο εντός θέματος, θα πρότεινα tdm σε πολλούς, αλλά όχι σε κάποιον που ψάχνει να
αντικαταστήσει το cbf600!
Νομίζω ότι o npat το έχει καταλάβει αυτό, αν και φοβάμαι ότι έχουν πάει άδικα τόσες γραμμές καθώς
δεν πιστεύω ότι ήταν ποτέ στις επιλογές του :lol:

Είχα tdm 4 χρόνια συνολικά, και στις 2 μέρες με ένα cbf κατάλαβα ότι είναι πολύ πιο street σε όλους τους τομείς. Δε νομίζω όμως ότι έχει σημασία ποιός την έχει μεγαλύτερη...την εμπειρία στα tdm...
ο καθένας οδηγεί διαφορετικά και αντιλαμβάνεται άλλα πράγματα σε ένα μηχανάκι.
Όταν είχα το πρώτο μου (που ήταν και η πρώτη μου μότο) δε μπορούσα να καταλάβω γιατί δεν έχουν όλοι tdm και ασχολούνται με άλλα μηχανάκια...μετά...οδήγησα μηχανάκι :lol:


Είναι και πόσο σου ταιριάζει και της ταιριάζεις της κάθε μηχανής .... όσο για τα χιλιόμετρα 280-320 από τέρμα γεμάτο σε άδειο (να έχει δείξει η ρεζέρβα 40 χιλιόμετρα)

Όσο για την μετάβαση και την επόμενη μηχανή γούστα είναι και αυτά... εγώ τώρα γλυκοκοιτάω κ1200s

:wave2:

Cpt. Haddock
25/03/2010, 18:18
*tat tat tat tat tat tat tat tat tat *

We interrupt this broadcast to bring you a special news bulletin

Είχαμε ραγδαίες εξελιξεις, η καμερα του Star ήταν εκεί, περισσότερα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων

:D

Sapadak
25/03/2010, 18:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
*tat tat tat tat tat tat tat tat tat *

We interrupt this broadcast to bring you a special news bulletin

Είχαμε ραγδαίες εξελιξεις, η καμερα του Star ήταν εκεί, περισσότερα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων

:D

Το δελτιο του σταρ ξεκιναει σε 5 λεπτα :D

Operater
25/03/2010, 18:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
*tat tat tat tat tat tat tat tat tat *

We interrupt this broadcast to bring you a special news bulletin

Είχαμε ραγδαίες εξελιξεις, η καμερα του Star ήταν εκεί, περισσότερα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων

:D

Indeed! :smokin: :smokin: :smokin: :smokin:


193532

gixxerpap
25/03/2010, 19:23
:eyepop: αμαν ένα tiger κάτω απο το Νίκο:eyepop:

gixxerpap
25/03/2010, 19:23
10ποντη γόβα και θα φτάνεις μια χαρά!

Tpap
25/03/2010, 19:48
Νίκο περιμένουμε να σε ακούσουμε... για λέγε. :cool:



(Συνεχίζω να πιστεύω ότι δεν είναι αυτό που ζητά...) :smokin:

Cpt. Haddock
25/03/2010, 19:50
Τουλάχιστον εχουμε τη short list :D


(50 χλμ τον κυνηγούσα για να κατέβει :a016: )


:lol:

npat
25/03/2010, 19:55
Ε ναί λοιπόν. Δοκίμασα το Tiger! Και όχι γύρω-γύρω στο τετράγωνο στην πόλη, αλλά μια κανονική βόλτα από την Αθήνα μέχρι το Ναύπλιο, τους Μύλος και πάλι πίσω. Είχε λίγο απ' όλα: Εθνική οδό μέχρι την Κόρινθο, στροφούλες στα Δερβενάκια, κίνηση μέσα στο Ναύπλιο.

Χίλια ευχαριστώ στον Ηλία που μου έδωσε την ευκαιρία να πάρω μια σχετικά ολοκληρωμένη γεύση απ' το μηχανάκι!

I owe you one mate!

:beer: :beer:

Για να μην παρεξηγηθώ, ξεκαθαρίζω ότι τα παρακάτω είναι καθαρά οι δικές μου εντυπώσεις απ' το μηχανάκι, άκρως επηρεασμένες από αυτά που έχω συνηθίσει να καβαλάω και πέρα για πέρα (μα πέρα για πέρα) ΜΗ αντικειμενικές. Επίσης είναι απόψεις του διαμορφώθηκαν μετά από 200-300 χιλιόμετρα στη σέλα, και θα μπορούσαν κάλλιστα να αλλάξουν αν είχα το μηχανάκι περισσότερο χρόνο και συνήθιζα το ιδιαίτερο ύφος και στυλ του.

Τα θετικά πρώτα:

- Κινητήρας υπέροχος! Δυνατός, τραβάει από χαμηλά, χωρίς ξεσπάσματα, γεμάτος παντού. Λίγο τραχύς σε σχέση με το δικό μου τετρακύλινδο αλλά αυτό μάλλον μου άρεσε (σε καμία περίπτωση δεν ήταν ενοχλητικό). Ήχος με ωραία χροιά. Στην εθνική αφήνεις μια έκτη και παίζεις άνετα απ' τα 100 μέχρι τα 200. Αν κατεβάσεις δύο έχεις πολύ ωραίο τράβηγμα που το φχαριστιέσαι κάργα.

- Άνεση επιπέδου "μαγικό χαλί". Λακουβίτσες, ανωμαλίες, ίσα που τις καταλαβαίνεις.

- Στις στροφές (και στις κλειστές και στις ανοιχτές) τρομερή προθυμία να πλαγιάσει, ακόμα και με την ελάχιστη δύναμη.

- Πολύ καλά ζυγισμένη στις χαμηλές ταχύτητες. Μέσα στην πόλη είναι σχεδόν παπί (μέχρι να χρειαστεί να βάλεις πόδι κάτω).

Και τώρα τα αρνητικά:

- Θέση οδήγησης δε μου άρεσε: Κάθεσαι πολύ μπροστά και έχεις τα χέρια σου πολύ ανοιχτά, σαν να κάνεις πουσάπ στο τιμόνι. Μετά τα 160 αέρας τρελός. Στο CBF (που έχει μικρότερη ζελατίνα, και την έχω πάντα στην χαμηλότερη θέση) όταν οι ταχύτητες ανέβουν, βάζεις τον κώλο σου τέρμα πίσω στη σέλα, σκύβεις, μαζεύεις τους αγώνες σου σφίγγεις τους αστραγάλους στο πλαίσιο και πόδια στο ντεπόζιτο, γίνεσαι ένα με το μηχανάκι και μπορείς να πας έτσι για ώρες μέχρι την τελική του---όχι τελείως άνετα, αλλά ανθρώπινα. Στο tiger η σέλα δεν σου δίνει πολλά περιθώρια να κινηθείς προς τα πίσω, τα πόδια ανοίγουν πολύ στο ντεπόζιτο (είναι φαρδύ) και αν πας να σκύψεις αισθάνεσαι ότι τα χέρια σου φτάνουν στ' αυτία σου (άβολα και ψιλογελοία). Αναγκαστικά λοιπόν κάθεσαι "μπαρπάδικα" καμαρωτός-καμαρωτός και αρχίζεις να σκέφτεσαι για ζελατίνες μεγέθους παρμπριζ. Δεν ξέρω, μπορεί να συνηθίζεται, αλλά εμένα αυτό το στυλάκι... δεν!

- Στο στροφιλίκι έχει περίεργη αίσθηση, εντελώς διαφορετική απ' ότι έχω συνηθίσει με το CBF και ούτε αυτό μου άρεσε. Προσπαθώ να εξηγήσω: Με το CBF όταν στρίβω αισθάνομαι ότι το πράγμα πάει "μονοκόματα". Θέλει περισσότερη δύναμη για να πλαγιάσει, αλλά το κάνει "σαν ένα κομμάτι" και αισθάνεσαι κολλημένος στον δρόμο. Με το tiger αισθανόμουν σαν αν κάθομαι κάπου εκεί στα αψηλά παίζοντας το εκκρεμές του Φουκώ. Στρίβει αποτελεσματικότατα και με ελάχιστη προσπάθεια και το αισθάνεσαι πολύ πιο αλαφρύ. Αλλά νιώθω σαν να είμαι εγώ εκεί ψηλά, ο δρόμος εκεί κάααατω, και ανάμεσά μας ένα ελαστικό πράμα. Συγκριτικά (και σαν αίσθηση και μόνο) με το CBF αισθάνομαι σαν να είμαι καβάλα σ' ένα φίδι κολημμένο στο δρόμο, ενώ με το tiger σαν να έχω ζέψει καμηλοπάρδαλη. Προφανώς υπερβάλω και προφανώς δεν αναφέρομαι στην αποτελεσματικότητα της μοτοσυκλέτας (στο πόσο γρήγορα ή καλά μπορεί να πάει). Προσπαθώ απλά να περιγράψω την αίσθηση που μου άφησε.

- Η μοτοσυκλέτα είναι ψηλή χωρίς να μπορώ να καταλάβω τον λόγο. Σαν να μην έφτανε αυτό, έχει μια γελοιωδώς φαρδιά σέλα που σου ανοίγει να πόδια τελείως. Εντάξει είμαι ένα-ογδοντα-κάτι και πατάω είτε με το ένα πόδι άνετα, είτε με τα δύο μέτρια (όχι στις μύτες, αλλά ούτε εντελώς άνετα). Αυτό σε επιτόπιους ελιγμούς (παρκάρισμα-ξεπαρκάρισμα σε ανηφόρες και κατηφόρες) δυσκολεύει την κατάσταση. Αν υπήρχε κάποιος λόγος (αν κέρδιζα κάτι απ' αυτό)... να το δεχθώ... θα το συνήθιζα. Όμως απλά δεν βλέπω κανένα λόγο γιατί θα έπρεπε να είναι έτσι.

Συνολικά, ίσως να μπορούσα να την συνηθίσω και να ζήσω μαζί της, αλλά πάντως δεν θα ήταν η πρώτη επιλογή μου.

Αυτά για την ώρα, μπορεί να σκεφτώ και τίποτ' άλλο αργότερα.

:wave2:

Cpt. Haddock
25/03/2010, 20:05
Πρέπει να γράψω κι ενα αντίστοιχο για το CBF :lol:

Aντε Νικ, δύο μηχανάκια εμειναν και τέρμα :beer: :beer: :beer:

Tpap
25/03/2010, 20:09
Σαν να το ήξευρα μήπως...:cool::smokin:

Cpt. Haddock
25/03/2010, 20:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Σαν να το ήξευρα μήπως...:cool::smokin:

Τουλάχιστον σήμερα ο Νικος έμαθε ΠΩΣ οδηγείται οικονομικά ενα μηχανάκι :smokin: :bigcry:

p@nos
25/03/2010, 20:15
νπατ...το cbf με τα χλμ που εχει ποσο στο παιρνουν?

MikeG
25/03/2010, 20:15
R1200ST

npat
25/03/2010, 20:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Τουλάχιστον σήμερα ο Νικος έμαθε ΠΩΣ οδηγείται οικονομικά ενα μηχανάκι :smokin: :bigcry:

Ειλικρινά ρε Ηλία, αυτό δεν μπορώ να καταλάβω πως έγινε! Σε κάθε βόλτα εγώ με το CBF έβαζα μπετζίνα πολύ πριν από σένα. Τώρα το tiger χρειάστηκε βενζίνη πολύ πριν το CBF!

Εγώ ποτέ μου δεν έχω δει κατανάλωση κάτω από 7lt/100km στο CBF (συνήθως είμαι πάνω από 8) και με τον Ηλία έβγαλε 5lt/100km!!

:lol: :lol:

npat
25/03/2010, 20:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
νπατ...το cbf με τα χλμ που εχει ποσο στο παιρνουν?

Δεν έχω την παραμικρή ιδέα! Όπως το βλέπω ή θα το πάρει κανας γνωστός σε τιμή ευκαιρίας ή θα παίξει καμιά ανταλλαγή ή θα το κρατήσω.

Cpt. Haddock
25/03/2010, 20:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ειλικρινά ρε Ηλία, αυτό δεν μπορώ να καταλάβω πως έγινε! Σε κάθε βόλτα εγώ με το CBF έβαζα μπετζίνα πολύ πριν από σένα. Τώρα το tiger χρειάστηκε βενζίνη πολύ πριν το CBF!

Εγώ ποτέ μου δεν έχω δει κατανάλωση κάτω από 7lt/100km στο CBF (συνήθως είμαι πάνω από 8) και με τον Ηλία έβγαλε 5lt/100km!!

:lol: :lol:

Προσαρμογή στην κρίση :lol:

(ακου 25 ευρω γεμισμα :bawl: )

road spirit
25/03/2010, 20:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Τουλάχιστον σήμερα ο Νικος έμαθε ΠΩΣ οδηγείται οικονομικά ενα μηχανάκι :smokin: :bigcry:

μέχρι να οδηγήσει το 800 να ξεχάσει για πάντα το θέμα κατανάλωση :winka:

npat
25/03/2010, 20:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
μέχρι να οδηγήσει το 800 να ξεχάσει για πάντα το θέμα κατανάλωση :winka:

Νομίζω αυτό θα έχει σειρά (το ST)...

npat
25/03/2010, 20:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Πρέπει να γράψω κι ενα αντίστοιχο για το CBF :lol:

Πραγματικά θα είχα μεγάλη περιέργεια να το διαβάσω...

MikeG
25/03/2010, 20:44
Για το Tiger, θεωρώ ότι ήταν προφανές ότι θα είχες τέτοια εντύπωση, όπως με οποιοδήποτε τύπου on off που θα καβαλήσεις.
Τα τιμόνια σε όλα τα on off έχουν τέτοια λογική, σε όλα τα on off το κολαράκι είναι ψηλά, και σχεδόν όλα πάσχουν από κάλυψη αέρα σε σχέση με ένα street.

Πάμε τώρα στο μηχανάκι το οποίο, αν σου αρέσει εμφανισιακά νομίζω σε καλύπτει απόλυτα. Το έχεις ήδη γράψει. R1200ST.
Διαθέτει ότι ζητάς, σελάρα, ABS, φορτώνεται, αν πέσει δε θες μια περιουσία να το φτιάξεις, είναι στα άλογα που το θες, το service του είναι γελοίο, μπορείς να το έχεις και για 200.000 χιλιόμετρα, είναι διαφορετικό, κινείται άνετα μέσα σε πόλη, ταξίδι, επαρχία.
Τι δεν έχει? Α! Δεν είναι Honda....



:wave2:


193541

npat
25/03/2010, 20:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Πάμε τώρα στο μηχανάκι το οποίο, αν σου αρέσει εμφανισιακά νομίζω σε καλύπτει απόλυτα. Το έχεις ήδη γράψει. R1200ST.
Διαθέτει ότι ζητάς, σελάρα, ABS, φορτώνεται, αν πέσει δε θες μια περιουσία να το φτιάξεις, είναι στα άλογα που το θες, το service του είναι γελοίο, μπορείς να το έχεις και για 200.000 χιλιόμετρα, είναι διαφορετικό, κινείται άνετα μέσα σε πόλη, ταξίδι, επαρχία.
Τι δεν έχει? Α! Δεν είναι Honda....

Ναι σε όλα ρε Μικέ, συμφωνώ μαζί σου και δεν έχω καμία προκατάληψη με την Honda (πέρα απ' την πλάκα). Απλά είναι ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΟ ρε φίλε. Είναι σαν αποτυχημένο πείραμα διασταύρωσης μοτοσυκλέτας με βάτραχο που ξέφυγε απ' τα υπόγεια της γκεστάπο! Αν ήταν απλώς άσχημο κάτι θα γινόταν, αλλά αυτό παραπάει!

Cpt. Haddock
25/03/2010, 20:49
Θα κάνω μερικά σχόλια πάνω στα "αρνητικά" του τιγρη όπως τα έιδε ο Νικος, όχι εν ειδη απάντησης, αλλα ως χρήστης της μηχανής για μεγαλύτερο διάστημα.

Θεση οδήγησης: Εμένα δε με ενοχλει, αλλα καταλαβαίνω απόλυτα γιατί ο Νικος δεν βολεύτηκε. Εμένα όλα τα προηγούμενα μηχανάκια ήταν "ονοφ" οποτε αυτό ειναι το πιο σκυφτό όλων - στο Νικο το αντιθετο. Εγώ νιωθω οτι εχω κουμπώσει καλά εκεί, αλλα είμαι και πιο κοντος οποτε ειναι αλλιως τα πράγματα. Σημερα ψιλοβεβαιώθηκα οτι με ενα αλλο τιμονι τα πραγματα βελτιώνονται πολύ. (επίσης οι χουφτες πρεπει να παρουν το μπουλο...)

Στροφες: Ναι, έχει όντως αυτη τη μαλακή αίσθηση. Οδηγώντας το CBF ενιωσα οτι στριβω ενα πιο ευκολο μηχανάκι, πιο φιλικο, ενα μηχανακι που θα με μαθει να στριβω χωρις να τρομαξω. Στον τιγρη λογω μεγαλων διαδρομών και αλλης κατασκευής, ενώ θα στρίψει μια χαρά, μπορεί να σου δώσει λιγο φόβο, ειδικά εαν δεν εισαι και πολύ εμπειρος. Ενιωσα στο cbf αυτό που λέει ο Νικος, δεν ξερω όμως σε τι βαθμό οφείλεται στο οτι το έχει κάνει "κουτσουρο" :lol: . Σημειωτέον, ο τιγρης δεν εχει υποστεί καμια αλλαγή, ουτε εχει ποτε κοιταχτει το sag

Δυο λόγους φαντάζομαι που εκαναν αυτη τη μηχανή ψηλή: Ο ένας ειναι το ονομα, ο τιγρης τα τελευταία χρονια ήταν ονοφ, οποτε (εικαζω) οτι διατήρησαν λιγο αυτη τη λογικη. Ο αλλος ειναι οτι υπάρχει το sprint, οποτε χαμηλώνοντας τον τιγρη, θαβεις το άλλο μοντελο. Ναι, η σέλα ειναι φαρδια και θα μπορούσε να ειναι στανταρ η δευτερη που δίνει η "Τ" που ειναι πιο στενη και πατάς καλύτερα. Στα επιτόπια κλπ με παιδεύει ειναι η αληθεια.
Αυτό που ισως προσφερει το υψος (πέραν της ευκολιας σε πολη) ειναι μια πιο τουριστική αίσθηση και λιγο παιχνιδιαρικη "α λα μοταρντ" οδηγηση... Μαλλον κανει το μηχανακι πιο ολαραουντ - η μονη του χρησιμοτητα.

CBF: Ειναι να απορείς (παλι) για τη χονδα που εχει φτιαξει ενα τετοιο διαμαντάκι και το έχει παραπεταμένο. Θα μπορούσε με λιγα πράγματα και ενα σωστό λιφτινγκ να ειναι χρυσωρυχείο. Συγχρονα όργανα, λιγο πουσαρισμα ο κινητηρας, ενα UD, ενα ψαλιδακι της προκοπής...
Αντ' αυτου εδωσε μια περιουσία σε R&D για να φτιαξει το DN-01 και συνεχίζει να παράγει ακομα αυτο το σκρίνιο σε ρόδες που λέγεται βαραδερο.
Την οδήγηση με το cbf την καταευχαριστήθηκα - φιλικότατο μηχανάκι χωρίς επ' ουδενι να ειναι αδιάφορο.

(οχι δε θα τα ανταλλαξουμε :lol: )


:beer: :beer: :beer:

spyro
25/03/2010, 20:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat

- Στο στροφιλίκι έχει περίεργη αίσθηση, εντελώς διαφορετική απ' ότι έχω συνηθίσει με το CBF και ούτε αυτό μου άρεσε. Προσπαθώ να εξηγήσω: Με το CBF όταν στρίβω αισθάνομαι ότι το πράγμα πάει "μονοκόματα". Θέλει περισσότερη δύναμη για να πλαγιάσει, αλλά το κάνει "σαν ένα κομμάτι" και αισθάνεσαι κολλημένος στον δρόμο. Με το tiger αισθανόμουν σαν αν κάθομαι κάπου εκεί στα αψηλά παίζοντας το εκκρεμές του Φουκώ. Στρίβει αποτελεσματικότατα και με ελάχιστη προσπάθεια και το αισθάνεσαι πολύ πιο αλαφρύ. Αλλά νιώθω σαν να είμαι εγώ εκεί ψηλά, ο δρόμος εκεί κάααατω, και ανάμεσά μας ένα ελαστικό πράμα. Συγκριτικά (και σαν αίσθηση και μόνο) με το CBF αισθάνομαι σαν να είμαι καβάλα σ' ένα φίδι κολημμένο στο δρόμο, ενώ με το tiger σαν να έχω ζέψει καμηλοπάρδαλη. Προφανώς υπερβάλω και προφανώς δεν αναφέρομαι στην αποτελεσματικότητα της μοτοσυκλέτας (στο πόσο γρήγορα ή καλά μπορεί να πάει). Προσπαθώ απλά να περιγράψω την αίσθηση που μου άφησε.



+όσα

:a23:


πάντα ήθελα να το εκφράσω έτσι όπως το είπες ρε συ Νικόλα, όταν με ρωταει ο κόσμος πώς στρίβει. Μέσα σε μια παράγραφο τα πές όλα

road spirit
25/03/2010, 20:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Και τώρα τα αρνητικά:

- Θέση οδήγησης .........

- Στο στροφιλίκι έχει περίεργη αίσθηση, εντελώς διαφορετική απ' ότι έχω συνηθίσει με το CBF .......


- Η μοτοσυκλέτα είναι ψηλή χωρίς να μπορώ να καταλάβω τον λόγο. ...

για αυτά που γράφεις στο 1ο και στο 2ο, είναι η απολύτως αναμεννόμενη εντύπωση που θα αποκομίσει ένας μαθημένος στρητάς όταν πρωτοδηγήσει ον-οφφ ή τύπου ον-οφφ. Συνήθειο είναι ...

για το 3ο η απάντηση νομίζω είναι καθαρά θέμα ...εχμμ.. γεννετικής της triumph. Είχε ένα ψηλό ον-οφφ (95%-5%, το προηγούμενο του Ηλία) και αποφάσισε ότι το θέλει στρητ. Όμως κάπως έπρεπε να κρατήσει δεσμό με τον πρόγονο οπότε έμεινε ψηλό ... δατς ολ φολκς...

Ληστης
25/03/2010, 21:00
Εχω την εντυπωση απο αυτα που ειπες για το tiger οτι το bandit θα σου αρεσει, αφου εχει ακομη πιο "σταθερη " αισθηση απο το cbf στις στροφες.

DAYMAN
26/03/2010, 00:44
Που καταλήξαμε εν τέλει;:eek:

catmaster
26/03/2010, 01:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΗΛΙΑΣΚΤΜ
Που καταλήξαμε εν τέλει;:eek:

Wakarimasen Kurisu (δεν ξέρω Χριστό) που κατέληξε η που θα καταλήξει ....

ένα μόνο λέω .... όσο πιο πολλά χιλιόμετρα έχεις γράψει με ένα μηχανάκι και όσο πιο πολλά ταξίδια και εμπειρίες έχεις μαζέψει με αυτό τόσο πιο δύσκολο είναι να βρεις αντικαταστάτη άξιο και να κάνεις υποχωρήσεις στα τυχόν ψεγάδια που μπορεί να έχει το νέο ...

(γι' αυτό μετάνιωσα κάποτε για μια αγγελία που έβαλα σε δικό μου μηχανάκι ... γι' αυτό αν ρωτήσεις τον καπετάνιο αν του αρέσει το British Racing Green χρώμα που είχε το παλιό του σουτιέν θα αναστενάξει ... )


... εγώ επιμένω να κρατήσει για λίγο (πχ άλλα εκατό χιλιάρικα :smokin: ) το "παλιό" .... και να το αποχαιρετήσει μετά με μια γαμάτη βόλτα ....


:wave2:

Cpt. Haddock
26/03/2010, 05:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
[...] γι' αυτό αν ρωτήσεις τον καπετάνιο αν του αρέσει το British Racing Green χρώμα που είχε το παλιό του σουτιέν θα αναστενάξει ... )[...]

τι διάολο, μαζί μας ήσουν; :look: :sad:

catmaster
26/03/2010, 05:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
τι διάολο, μαζί μας ήσουν; :look: :sad:


όχι ... αλλά έχω το τρίτο μάτι ...

(εκεί που είσαι ήμουνα και εκεί που είμαι θ'άρθεις καπετάνιε ... )



:wave2: :beer:

road spirit
26/03/2010, 09:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Νομίζω αυτό θα έχει σειρά (το ST)... πάντως δεν ανέφερα το 800 ως εναλλακτική για σένα παρά μόνο γιατί γουστάρω να σας τσιγκλάω για την κατανάλωση του :lol:

Νομίζω δε θα σε καλύψει. Χωρίς να το έχω οδηγήσει (το ST), δεν πρέπει να είναι καλύτερο απο το CBF σε κανέναν απο τους τομείς: οδική συμπεριφορά, στήσιμο, αναρτήσεις, φρένα ...

το μόνο + θα είναι η ... κατανάλωση :lol: , η παραπάνω ροπή που θα έχεις και και 5-6 άλογα ?
(official specs: 85 ίπποι/ 8.000 σ.α.λ., ροπή 86 Nm /5.800 σ.α.λ)


τεσπά, το οδηγάς και βλέπςςςςς ... (εξουσιοδοτημένοι dealers το δίνουν τεστ ride)

DUKASII
26/03/2010, 09:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
πάντως δεν ανέφερα το 800 ως εναλλακτική για σένα παρά μόνο γιατί γουστάρω να σας τσιγκλάω για την κατανάλωση του :lol:

Νομίζω δε θα σε καλύψει. Χωρίς να το έχω οδηγήσει (το ST), δεν πρέπει να είναι καλύτερο απο το CBF σε κανέναν απο τους τομείς: οδική συμπεριφορά, στήσιμο, αναρτήσεις, φρένα ...

το μόνο + θα είναι η ... κατανάλωση :lol: , η παραπάνω ροπή που θα έχεις και και 5-6 άλογα ?
(official specs: 85 ίπποι/ 8.000 σ.α.λ., ροπή 86 Nm /5.800 σ.α.λ)


τεσπά, το οδηγάς και βλέπςςςςς ... (εξουσιοδοτημένοι dealers το δίνουν τεστ ride)
k papaki einai kalytero apo to cbf stoys tomeis poy eipes..mi trelathoyme kiolas..

Tpap
26/03/2010, 09:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
τεσπά, το οδηγάς και βλέπςςςςς ... (εξουσιοδοτημένοι dealers το δίνουν τεστ ride)

Συγνώμη, αλλά μιλάγατε σοβαρά για το ST...?!!:eyepop:


Δεν κάνατε πλάκα...?:confused: :look:

Cpt. Haddock
26/03/2010, 09:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Συγνώμη, αλλά μιλάγατε σοβαρά για το ST...?!!:eyepop:
Δεν κάνατε πλάκα...?:confused: :look:

Γιατί, τί έχει; :confused:

DimChios
26/03/2010, 09:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Γιατί, τί έχει; :confused:


...ο τραπ το πνευμα αντιλογιας στο αιμα του!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

road spirit
26/03/2010, 10:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
k papaki einai kalytero apo to cbf stoys tomeis poy eipes..mi trelathoyme kiolas.. :rotflmao:

έλα ρε συ, έλεος :lol: :lol:

Tpap
26/03/2010, 10:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Γιατί, τί έχει; :confused:

Τι ΔΕΝ έχει εννοείς: από τα απαραίτητα χαρ/κα το 3 κ το 6. Από τα επιθυμητά το 5.

Και προσθέτω, επειδή υπάρχει ένας (άνθρωπός σωστός) ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ μόνο να σώσει την τιμή της μπεμβέ, υπομονή.
Μέχρι να ανοίξουν κι άλλα σωστά μαγαζΑ.

(Για ρώτα κάποιον που έχει πέσει με τέτοιο μπόξερ και το μηχανάκι σΟΥρθηκε 10-15 μέτρα τι έλειπε όταν το σήκωσε...:eek::lol: )

McGyver
26/03/2010, 10:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
(Για ρώτα κάποιον που έχει πέσει με τέτοιο μπόξερ και το μηχανάκι σΟΥρθηκε 10-15 μέτρα τι έλειπε όταν το σήκωσε...:eek::lol: )

Το F800ST ΔΕΝ έχει boxer ρε Τάσο...

Tpap
26/03/2010, 10:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
...ο τραπ....

:mad: :a015: :a015: :mad:

Tpap
26/03/2010, 10:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Το F800ST ΔΕΝ έχει boxer ρε Τάσο...

Έχει το 1200, για το οποίο μιλούσα.

Cpt. Haddock
26/03/2010, 10:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Έχει το 1200, για το οποίο μιλούσα.

Δε μιλάμε εμείς γι' αυτό

F800ST next in line για τεστ ράιντ...

Βρείτε κι ενα ΒΦΡ ρε παιδια



:D

road spirit
26/03/2010, 10:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Τι ΔΕΝ έχει εννοείς: από τα απαραίτητα χαρ/κα το 3 κ το 6. Από τα επιθυμητά το 5.

Και προσθέτω, επειδή υπάρχει ένας (άνθρωπός σωστός) ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ μόνο να σώσει την τιμή της μπεμβέ, υπομονή.
Μέχρι να ανοίξουν κι άλλα σωστά μαγαζΑ.

(Για ρώτα κάποιον που έχει πέσει με τέτοιο μπόξερ και το μηχανάκι σΟΥρθηκε 10-15 μέτρα τι έλειπε όταν το σήκωσε...:eek::lol: ) εεεπ, το 3 το έχει όσο το έχει και το cbf ... για το 5 μένει να αποδειχθεί στο χρόνο η αξιοπιστία του rotax μιας και δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που να του έχει κάνει κοντά 100.000 χλμ (κάτι παιδικές ασθένειες που πράγματι το ταλαιπώρησαν πολύ έχουν λυθεί)

για το 5-επιθυμητό, δεν ξέρω δεν απαντώ αλλά δεν νομίζω ας πούμε τα πλαστικά της bmw να στοιχίζουν σημαντικά περισσότερα απο τα πλαστικά του Σαρακάκη

Sapadak
26/03/2010, 10:13
Παντως μου κανει εντυπωση οτι γινετε σημειο αναφορας οι αναρτησεις και το στησιμο σε Χοντα(γενικα οχι στο σιμπιεφ)
:look:

MikeG
26/03/2010, 10:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Τι ΔΕΝ έχει εννοείς: από τα απαραίτητα χαρ/κα το 3 κ το 6. Από τα επιθυμητά το 5.

Και προσθέτω, επειδή υπάρχει ένας (άνθρωπός σωστός) ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ μόνο να σώσει την τιμή της μπεμβέ, υπομονή.
Μέχρι να ανοίξουν κι άλλα σωστά μαγαζΑ.

(Για ρώτα κάποιον που έχει πέσει με τέτοιο μπόξερ και το μηχανάκι σΟΥρθηκε 10-15 μέτρα τι έλειπε όταν το σήκωσε...:eek::lol: )



Κλασικά μέσα στην υπερβολή. Σαφώς και δε χρειάζεται να αποδείξω τίποτα αν και τις καραμέλες τις έχω βαρεθεί. Όπως και να το πάρεις, είτε αριθμητικά, είτε αναλογικά, τα μηχανάκια της BMW που έβγαλαν κάποιο προβληματάκι και δε διορθώθηκαν είναι ελαχιστότατα, εως ανύπαρκτα.

Βέβαια κάποιοι πάντα θα λένε για εκείνο το Κ που έπαθε αυτό, εκείνο το GS που έπαθε το άλλο και τα σχετικά.... Αντίστοιχα μπορούμε να πούμε για εκατοντάδες άλλα, άλλων εταιρειών που έπαθαν τη μάνα τους και το πατέρα τους, και παρέμεινα μπ@ρδέλα.


By the way, ξέρεις πόσο κοστίζει ένα καπάκι κιλύνδρου? Γιατί αν πέσει το r1200ST, είναι πραγματικά το μόνο που μπορεί να πάθει.

:wave2:

Tpap
26/03/2010, 10:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
εεεπ, το 3 το έχει όσο το έχει και το cbf ... για το 5 μένει να αποδειχθεί στο χρόνο η αξιοπιστία του rotax μιας και δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που να του έχει κάνει κοντά 100.000 χλμ (κάτι παιδικές ασθένειες που πράγματι το ταλαιπώρησαν πολύ έχουν λυθεί)

για το 5-επιθυμητό, δεν ξέρω δεν απαντώ αλλά δεν νομίζω ας πούμε τα πλαστικά της bmw να στοιχίζουν σημαντικά περισσότερα απο τα πλαστικά του Σαρακάκη

Δεν μίλαγα για το 800άρι, Γιάννη... ;)

Μετά την πρόταση του Μικέ θεώρησα ότι μιλάγατε για το μπόξερ...και μονο εσύ κατάλαβα ότι πέταξες σφήνα το 800 για την κατανάλΑ.

Οσο για το οχτακΟ. αν με ρωτάτε πάλι έχω την αίσθηση ότι δεν του κάνει του Νίκου...




(Μόνο εγώ ξέρω τι πραγματικά θέλει και δεν το ξέρει ούτε ο γΙδιος). :wave2: :beer:

Tpap
26/03/2010, 10:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Κλασικά μέσα στην υπερβολή. Σαφώς και δε χρειάζεται να αποδίξω τίποτα αν και τις καραμέλες τις έχω βαρεθεί. Όπως και να το πάρεις, είτε αριθμητικά, είτε αναλογικά, τα μηχανάκια της BMW που έβγαλαν κάποιο προβληματάκι και δε διορθώθηκαν είναι ελαχιστότατα, εως ανύπαρκτα.

Βέβαια κάποιοι πάντα θα λένε για εκείνο το Κ που έπαθε αυτό, εκείνο το GS που έπαθε το άλλο και τα σχετικά.... Αντίστοιχα μπορούμε να πούμε για εκατοντάδες άλλα, άλλων εταιρειών που έπαθαν τη μάνα τους και το πατέρα τους, και παρέμεινα μπ@ρδέλα.


By the way, ξέρεις πόσο κοστίζει ένα καπάκι κιλύνδρου? Γιατί αν πέσει το r1200ST, είναι πραγματικά το μόνο που μπορεί να πάθει.

:wave2:

Εντάξει ρε Μικε είμαι υπερβολικός. Μπορεί και ορισμένες φορές και φαντασιόπληκτος.

Δεν ξέρω πόσο κοστίζει το καπάκι, ξέρω τι έχει μέσα όμως.
Δεν ξέρω πόσο κοστίζει η φλάντζα του καπακΙου, ξέρω πόσο θα περιμένει το μηχανάκι στο συνεργείο μέχρι να στην στείλουν.
Δεν ξέρω πόσο θα πληρώσεις εργασία, ξέρω σίγουρα ότι δεν θα το φτιάξεις στο γκαράζ σου. :wave2:

MikeG
26/03/2010, 10:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Παντως μου κανει εντυπωση οτι γινετε σημειο αναφορας οι αναρτησεις και το στησιμο σε Χοντα(γενικα οχι στο σιμπιεφ)
:look:




Από διπλανό thread του SVX, ο Byron νομίζω το περιγράφει σαφέστατα...




Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Σωστά υπέθεσα. Οι αναρτήσεις του είναι ο ορισμός του σουμιέ ντιβανοκασέλλας. :wave2:


:wave2:

Sapadak
26/03/2010, 10:25
Μα συμφωνω αλλα εδω λεμε οτι ειναι ενα κλικ πανω απο το 800ST και απο το 1050

ή εγω καταλαβαινω λαθος

MikeG
26/03/2010, 10:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Εντάξει ρε Μικε είμαι υπερβολικός. Μπορεί και ορισμένες φορές και φαντασιόπληκτος.

Δεν ξέρω πόσο κοστίζει το καπάκι, ξέρω τι έχει μέσα όμως.
Δεν ξέρω πόσο κοστίζει η φλάντζα του καπακΙου, ξέρω πόσο θα περιμένει το μηχανάκι στο συνεργείο μέχρι να στην στείλουν.
Δεν ξέρω πόσο θα πληρώσεις εργασία, ξέρω σίγουρα ότι δεν θα το φτιάξεις στο γκαράζ σου. :wave2:


Well, όλα αυτά που αναφέρεις, τουλάχιστον από εκεί που εξυπηρετούμαι εγώ είναι ετοιμοπαράδοτα, & επίσης μια χαρά το κάνεις στο garage σου. Αν πάλι το κάνω στον εξουσιοδοτημένο μηχανικό, το πιο πιθανό είναι να μη μου πάρει τίποτα, όπως και στους περισσότερους.
Μάλλον συνανστρέφεσαι με τα λάθος "μαγαζιά".


By the way, όταν παραγγείλεις κάτι στο Σαραβαλάκη, μετά από πόσο καιρό έρχεται?


& για να πω & κάτι πιπεράτο, η ΚΤΜ έχει τους καλύτερους χρόνους παράδοσης σε ανταλλακτικά.. :winka:

road spirit
26/03/2010, 10:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
.... Αν πάλι το κάνω στον εξουσιοδοτημένο μηχανικό, το πιο πιθανό είναι να μη μου πάρει τίποτα, όπως και στους περισσότερους.
Μάλλον συνανστρέφεσαι με τα λάθος "μαγαζιά"

ψιτ, επειδή έχεις μάθει έτσι στο Χερκούλιο οφ Άφρικα εντ Μαβριτάνια, δεν σημαίνει ότι συμβαίνει το ίδιο στην Άθενς οφ Γκρής ...

είναι γνωστό ότι τα εξουσιοδοτημένα της μπεμβέ γδέρνουν ... εδώ τουλάχιστον...

MikeG
26/03/2010, 10:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ψιτ, επειδή έχεις μάθει έτσι στο Χερκούλιο οφ Άφρικα εντ Μαβριτάνια, δεν σημαίνει ότι συμβαίνει το ίδιο στην Άθενς οφ Γκρής ...

είναι γνωστό ότι τα εξουσιοδοτημένα της μπεμβέ γδέρνουν ... εδώ τουλάχιστον...


Σε περίμενα λέλο, να το γράψεις αυτό :lol: :lol:
& στην Αθήνα υπάρχουν από όσο ξέρω αντίστοιχα συνεργεία. Κάνουμε τις επιλογές μας σε αυτό το θέμα:winka:

Χώρια που ανταλλακτικά μπορούμε να αγοράσουμε από όλο το κόσμο σχεδόν ή και με κάποιο απλό τρόπο, απευθείας από τη BMW Hellas :winka:


:wave2:

road spirit
26/03/2010, 10:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Σε περίμενα λέλο, να το γράψεις αυτό :lol: :lol:
& στην Αθήνα υπάρχουν από όσο ξέρω αντίστοιχα συνεργεία. Κάνουμε τις επιλογές μας σε αυτό το θέμα:winka:

Χώρια που ανταλλακτικά μπορούμε να αγοράσουμε από όλο το κόσμο σχεδόν ή και με κάποιο απλό τρόπο, απευθείας από τη BMW Hellas :winka:


:wave2: να μας κάνεις ένα κατάλογο με αυτά τα συνεργεία και να τον ποστάρεις στο μπεμβέ σέξιον να τα έχουμε εύκαιρα ... :lol: (εξουσιοδοτημένα έ?)

για τα ανταλλακτικά και την αγορά απο έξω, τι άσχετο ήταν αυτό που πέταξες? αυτό ισχύει για τα πάντα όλα και δεν επηρεάζει την επιλογή μας εδώ

MikeG
26/03/2010, 10:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
να μας κάνεις ένα κατάλογο με αυτά τα συνεργεία και να τον ποστάρεις στο μπεμβέ σέξιον να τα έχουμε εύκαιρα ... :lol: (εξουσιοδοτημένα έ?)

για τα ανταλλακτικά και την αγορά απο έξω, τι άσχετο ήταν αυτό που πέταξες? αυτό ισχύει για τα πάντα όλα και δεν επηρεάζει την επιλογή μας εδώ


Θα σε το πω αρχικά από κοντά.
Δε το θεωρώ άκυορα για τα ανταλλακτικά. Δεν είπαμε για ένα καπάκι κιλύνδρου ή φλάτζα, πόσο κάνει? Ε, αν πηγαίνεις στον Χ εξουσιοδοτημένο και θεωρείς ότι στον πιάνει γιατί δε το παίρνεις απέξω ή από άλλον dealer? Σαφώς ισχύει για τα πάντα όλα.

Αν όμως κάτσεις και κάνεις αντιπαραβολές τιμές σε ανταλλακτικά, θα δεις ότι η BMW είναι πιο φτηνή, σε αρκετά αναλώσιμα, από ότι πχ η suzuki, που έχω παράδειγμα με Vstorm.

& για να σας πικάρω πάλι, η KTM έχει τα πιο φτηνά ανταλλακτικά. :smokin:





Edit : Κανά φαί έβγαλες? :lol: :lol: :lol:

road spirit
26/03/2010, 10:53
ρε παπάρα όταν μιλάμε για το κόστος των εξουσιοδοτημένων μιλάμε πόσο σε χρεώνουν εργατικά, μη τα μπλέκεις με ανταλλακτικά ...

80 ευρώ το πρώτο σέρβις των 1.000 χλμ ρε, τί δε καταλαβαίνεις?? :lol: :lol: για μια αλλαγή λαδιών και ένα plug-and-play τσεκ ...

εδιτ: γλαρόσουπα

McGyver
26/03/2010, 10:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
για να σας πικάρω πάλι, η KTM έχει τα πιο φτηνά ανταλλακτικά. :smokin:

H KTM ΔΕΝ έχει ανταλλακτικά, μόνο αναλώσιμα...

:wave2:

MikeG
26/03/2010, 10:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ρε παπάρα όταν μιλάμε για το κόστος των εξουσιοδοτημένων μιλάμε πόσο σε χρεώνουν εργατικά, μη τα μπλέκεις με ανταλλακτικά ...

80 ευρώ το πρώτο σέρβις των 1.000 χλμ ρε, τί δε καταλαβαίνεις?? :lol: :lol: για μια αλλαγή λαδιών και ένα plug-and-play τσεκ ...

εδιτ: γλαρόσουπα


Εντάξει ρε, η Μπεμπε είναι για το φούτσο! Τράβα πέτα το, το παρτάλι σου! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

sapila racing
26/03/2010, 11:13
Το F800 μένει εκτός εφ όσον ο Νικος θέλει γυρω στους 100 ίππους, ασε που μόλις το κάνει βόλτα θα τρομάξει, θα νομίζει οτι εχει βαρέσει το μοτέρ και το κιβώτιο.
Τα προβλήματα τα φτιάξανε σιγα σιγα, αφού ταλαιπωρήθηκαν πρωτα κάμποσοι ιδιοκτήτες, αλλά για 100.000 χλμ που συζητάμε το κόστος θα ειναι πολλαπλάσιο απ αυτο που ειχε με το CBF λόγω service, και ακριβων ανταλλακτικών.
Ξερετε πότε κλάνει πχ το πίσω ράουλο του ιμάντα, ο ιμάντας κλπ και το κόστος επισκευής?
Μαλλον οχι...

Εχει κάποια παραδείγματα στο bmw φορουμ, οι άνθρωποι την πατησαν ασχημα.

Cpt. Haddock
26/03/2010, 11:26
Ο ιμάντας απ' οσο ξέρω θέλει αλλαγή στα 40κ χλμ, λιγο περισσότερο απ' οσο μια αλυσίδα δλδ, αλλα μεχρι τότε εχεις γλυτώσει ότι έχει να κάνει με συντηρηση.

Δεν ξέρω οδηγικά η απόκριση πώς ειναι με ιμάντα vs αλυσίδα vs αξονα

sapila racing
26/03/2010, 11:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ο ιμάντας απ' οσο ξέρω θέλει αλλαγή στα 40κ χλμ, λιγο περισσότερο απ' οσο μια αλυσίδα δλδ, αλλα μεχρι τότε εχεις γλυτώσει ότι έχει να κάνει με συντηρηση.

Δεν ξέρω οδηγικά η απόκριση πώς ειναι με ιμάντα vs αλυσίδα vs αξονα

O ιμάντας δεν εχει διαφορά απο την αλυσίδα σε αίσθηση, τρωει και λιγότερους ίππους.
Το θέμα ειναι οτι το κόστος αντικατάστασης του ιμάντα ειναι πολλαπλασιο της αλυσίδας, και η έδραση στο πίσω ραόυλο που διαλάει γρήγορα και το ανταλλακτικό ειναι πανάκριβο.

Tpap
26/03/2010, 11:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Δεν ξέρω οδηγικά η απόκριση πώς ειναι με ιμάντα

Σαν ο τροχός να είναι προέκταση του κιβωτίου...κοινώς Άπνοια.

Άξονας:
αν είναι μπεμβε κάνει καπ-καπ κάτιΣ γκαπ-γκουπ στο άνοιξε κλείσε.
Αν είναι δυνατό το μηχανάκι κ1200-κ1300, και είσαι και εσύ δυνατός στο δεξί χέρι από τα στυψίματα χυμών :blush: εκτός από τα γκαπ-γκούπ θα ακούσεις πριν την στιγμή της Μεγάλης Ησυχίας ένα ''καλό'' μπαμ. :wave2:

Cpt. Haddock
26/03/2010, 12:01
Έχεις μια αγάπη στα BMW ρε Τασο :lol:

Tpap
26/03/2010, 12:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
O ιμάντας δεν εχει διαφορά απο την αλυσίδα σε αίσθηση...

Κι όμως έχει τεράστια διαφορά, Άρη...:wave2:


Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Έχεις μια αγάπη στα BMW ρε Τασο :lol:

Έχω...:blush: :look:

costas81
26/03/2010, 12:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Σαν ο τροχός να είναι προέκταση του κιβωτίου...κοινώς Άπνοια.

Άξονας:
αν είναι μπεμβε κάνει καπ-καπ κάτιΣ γκαπ-γκουπ στο άνοιξε κλείσε.
Αν είναι δυνατό το μηχανάκι κ1200-κ1300, και είσαι και εσύ δυνατός στο δεξί χέρι από τα στυψίματα χυμών :blush: εκτός από τα γκαπ-γκούπ θα ακούσεις πριν την στιγμή της Μεγάλης Ησυχίας ένα ''καλό'' μπαμ. :wave2:

:rolleyes:

p@nos
26/03/2010, 16:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
O ιμάντας δεν εχει διαφορά απο την αλυσίδα σε αίσθηση, τρωει και λιγότερους ίππους.
Το θέμα ειναι οτι το κόστος αντικατάστασης του ιμάντα ειναι πολλαπλασιο της αλυσίδας, και η έδραση στο πίσω ραόυλο που διαλάει γρήγορα και το ανταλλακτικό ειναι πανάκριβο.


και το καλυτερο απ'ολα ειναι, πως για να αλλαχτει ο ιμαντας πρεπει να βγει το ψαλιδι:sick:


και αλυσιδα με συντηριση σωστη, βγαζει χαλαρα πανω απο 40Κ...

και το μοτερ του ας το αφησουμε στην ακρη ετσι που δουλευει:hypnotize

LiakosVstrom
26/03/2010, 16:10
περίμενε αυτό

click -> :D (http://www.paddockreport.com/wp-content/uploads/2009/12/2010-Suzuki-BanditGSX1250SEA-ABS.jpg)
click -> :beer: (http://www.bsmotoring.com/news/suzuki-unveils-gsx1250f/1859/1)

δεν ξέρω κατά πόσο θα πληρεί τις προυποθέσεις σου αλλά είναι πολύ όμορφο! :sun:

spyro
26/03/2010, 16:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από LiakosVstrom
περίμενε αυτό

click -> :D (http://www.paddockreport.com/wp-content/uploads/2009/12/2010-Suzuki-BanditGSX1250SEA-ABS.jpg)
click -> :beer: (http://www.bsmotoring.com/news/suzuki-unveils-gsx1250f/1859/1)

δεν ξέρω κατά πόσο θα πληρεί τις προυποθέσεις σου αλλά είναι πολύ όμορφο! :sun:

πολυ καλό φαινεται :beer:

spyro
26/03/2010, 16:59
ακόμα ένα

http://www.youtube.com/watch?v=qYFJbyUBVeU&NR=1&feature=fvwp

αλλά πολυ φοβάμαι οτι αυτό που έκαναν είναι να πάρουν τον μεγάλο Ληστή και να το κάνουν απλώς πιο όμορφο και τίποτα άλλο.

Βέβαια απο την άλλη του Νίκου του άρεσε και ο παλιός ληστής οπότε....

Ληστης
26/03/2010, 20:34
Ουσιαστικα ειναι το τωρινο μοντελο με ολοσωμο φερινγκ, δηλαδη μονο σχεδιαστικα διαφορετικο.
Παντως το υπαρχων μοντελο εχει εξεφτιλιστικη τιμη 8000 ευρω.Το νεο φανταζομαι θα εχει κανα 1500 τουλαχιστο παραπανω.

SVX
30/03/2010, 19:31
επειδη πουθενα δεν ειδα να λες για μεταπωληση....επειδη γουσταρεις και το CBF....επειδη θες κατι να ειναι 'τουριστας' σαν εσενα και να σου παει....και επειδη εισαι Hondάκιας (πως να το κανομε)


http://motomadgr.blogspot.com/2010/03/2010-honda-nt700v.html :wave2:

p@nos
30/03/2010, 19:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
επειδη πουθενα δεν ειδα να λες για μεταπωληση....επειδη γουσταρεις και το CBF....επειδη θες κατι να ειναι 'τουριστας' σαν εσενα και να σου παει....και επειδη εισαι Hondάκιας (πως να το κανομε)


http://motomadgr.blogspot.com/2010/03/2010-honda-nt700v.html :wave2:

eipe ομως με πιο πολλα γκαζια...

αυτο ειναι πιο αργο και απο το cbf:lol: :lol: :lol: (moter transalp)

McGyver
30/03/2010, 19:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
eipe ομως με πιο πολλα γκαζια...

αυτο ειναι πιο αργο και απο το cbf:lol: :lol: :lol: (moter transalp)

+ πως με μια χαζοπτώση τη γ@μησε...

SVX
30/03/2010, 19:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
eipe ομως με πιο πολλα γκαζια...

αυτο ειναι πιο αργο και απο το cbf:lol: :lol: :lol: (moter transalp)

Εχεις δικιο...Αλλα το VFR-800 μου φανηκε πιο....Sport παρα Touring....

ενω το NT700 ειναι... 'τουριστας' :p

SVX
30/03/2010, 19:41
:hypnotize τι Hayabuses και μλκιες....HondARA λεμε :lol: (ST 1.3) :cool:


194030