Σύνδεση

View Full Version : Για δυνατούς λύτες...



Σελίδες : [1] 2 3 4 5 6 7

npat
17/03/2010, 16:51
Ζητείται άξιος αντικαταστάτης του CBF600SA που έχει αρχίσει να γερνάει.

Μπορεί να είναι καινούριο μηχανάκι ή παλιό.
Μπορεί να είναι ευρωπαϊκό, γιαπωνέζικο, ταϊλανδέζικο ή ακόμη και βρετανικό.
Το κόστος απόκτησης ας υποθέσουμε ότι δεν είναι θέμα (ας κάνει όσο κάνει).
Το κόστος τακτικής συντήρησης, πάλι ας υποθέσουμε ότι δεν είναι θέμα.

Απαραίτητα χαρακτηριστικά:

1. Ιπποδύναμη περί τα 100-120 άλογα (και λίγα λιγότερα δε με χαλάει). Πολύ περισσότερα είναι μείον, αλλά όχι κάτι απαγορευτικό.

2. Οδική συμπεριφορά και γενικότερο στήσιμο καλύτερα από το CBF600. Αναφέρομαι στον τρόπο που αντιμετωπίζει κλειστό επαρχιακό οδικό δίκτυο, πιο ανοιχτά κομμάτια και αυτοκινητοδρόμους. Δεν ψάχνω μηχανάκι για πίστα ούτε για το απόλυτο ξυράφι.

3. Δυνατότητα φόρτωσης τουλάχιστον τόσο καλή όσο το CBF600 (πλαινές βαλίτσες οπωσδήποτε)

4. Δυνατότητα κίνησης στην πόλη, έστω και με κάποιους συμβιβασμούς (ας είναι δηλαδή χειρότερο απ' το CBF σ' αυτό, αρκεί να μην είναι εντελώς ακατάλληλο).

5. Δυνατότητα μεταφοράς συνεπιβάτη εξίσου άνετα με το CBF600 (που σημαίνει αρκετά άνετα, χωρίς να χρειάζεται να είναι θρόνος)

6. Αξιοπιστία όσο δεν παίρνει: Να μην ιδρώνει το αυτί του αν ακούσει κάτι σαν 100000 χλμ σε τρία χρόνια (τόσα έχει το CBF).

7. Καλά φρένα απαραιτήτως με ABS

8. Να ΜΗΝ είναι ον-οφφ.


Επιθυμητά (όχι εντελώς απαραίτητα) χαρακτηριστικά:

1. Γεμάτος κινητήρας με ροπές από χαμηλά χωρίς τρύπες και υστερίες

2. Ποιοτικές / ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, έστω και ως αφτερ-μαρκετ.

3. Κεντρικό σταντ (για ευκολότερο φόρτωμα)

4. Ημίγυμνο και όχι πλήρως ντυμένο (ούτε τελείως γυμνό)

5. Λογικό κόστος επισκευής από χαζή πτώση (που σημαίνει ή να μην παθαίνει πολλά αν πέσει απ' το σταντ, ή αν παθαίνει να μην θέλεις τον προϋπολογισμό μια μικρής χώρας για πλαστικά)

(μπορεί να σκεφτώ και κάτι άλλο)

Ακούω προτάσεις...

TROOPER
17/03/2010, 16:53
περιεγραψες ενα φειζερ παλιο (καρμπς) αν εξαιρεσεις το abs

:wave2:

bikerted
17/03/2010, 16:54
Tώρα φταίω δλδ????




Πάρε SV να σωθείς λέμε!!!!

:rotflmao: :bigcry: :rotflmao:
:beer: :beer: :beer: :smokin:

npat
17/03/2010, 16:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
περιεγραψες ενα φειζερ παλιο (καρμπς)

:wave2:

Ακριβώς ΡΠΜ, εκτός απ' το 7!

:( :(

makis206
17/03/2010, 16:55
Τiger..!;!;!;:p


πάμε "Μοντέλα" Νικ!:winka:

npat
17/03/2010, 16:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από bikerted

Πάρε SV να σωθείς λέμε!!!!


Εντάξει αλλά μην αρχίσουμε το σπαμάρισμα από τώρα...

TROOPER
17/03/2010, 16:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ακριβώς ΡΠΜ, εκτός απ' το 7!

:( :(

το εκανα εντιτ πριν απαντησεις :winka:

npat
17/03/2010, 16:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Τiger..!;!;!;:p

Το κατατάσσω στα "αναποφάσιστα ον-οφ", αλλιώς θα ήταν μια χαρά!

z_armagedon
17/03/2010, 16:57
Χωρίς το χαμογελο του προλαλήσαντος... TIGER!

Καπετάνιο, που είσαι????

H.A.Balafoutre
17/03/2010, 16:58
Το 1000. Κι αν δεν θες ακριβώς την ίδια αισθητική, πάρε το 2010 που είναι και αναβαθμισμένο.

makis206
17/03/2010, 16:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Το κατατάσσω στα "αναποφάσιστα ον-οφ", αλλιώς θα ήταν μια χαρά!

Να σου έλεγα και το F800 αφήνοντάς σου την επιλογή ανάμεσα στο απλό και το ST αλλά δεν στο λέω.:lol:

ego_o_idios
17/03/2010, 16:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ζητείται άξιος αντικαταστάτης του CBF600SA που έχει αρχίσει να γερνάει.

Μπορεί να είναι καινούριο μηχανάκι ή παλιό.
Μπορεί να είναι ευρωπαϊκό, γιαπωνέζικο, ταϊλανδέζικο ή ακόμη και βρετανικό.
Το κόστος απόκτησης ας υποθέσουμε ότι δεν είναι θέμα (ας κάνει όσο κάνει).
Το κόστος τακτικής συντήρησης, πάλι ας υποθέσουμε ότι δεν είναι θέμα.

Απαραίτητα χαρακτηριστικά:

1. Ιπποδύναμη περί τα 100-120 άλογα (και λίγα λιγότερα δε με χαλάει). Πολύ περισσότερα είναι μείον, αλλά όχι κάτι απαγορευτικό.

2. Οδική συμπεριφορά και γενικότερο στήσιμο καλύτερα από το CBF600. Αναφέρομαι στον τρόπο που αντιμετωπίζει κλειστό επαρχιακό οδικό δίκτυο, πιο ανοιχτά κομμάτια και αυτοκινητοδρόμους. Δεν ψάχνω μηχανάκι για πίστα ούτε για το απόλυτο ξυράφι.

3. Δυνατότητα φόρτωσης τουλάχιστον τόσο καλή όσο το CBF600 (πλαινές βαλίτσες οπωσδήποτε)

4. Δυνατότητα κίνησης στην πόλη, έστω και με κάποιους συμβιβασμούς (ας είναι δηλαδή χειρότερο απ' το CBF σ' αυτό, αρκεί να μην είναι εντελώς ακατάλληλο).

5. Δυνατότητα μεταφοράς συνεπιβάτη εξίσου άνετα με το CBF600 (που σημαίνει αρκετά άνετα, χωρίς να χρειάζεται να είναι θρόνος)

6. Αξιοπιστία όσο δεν παίρνει: Να μην ιδρώνει το αυτί του αν ακούσει κάτι σαν 100000 χλμ σε τρία χρόνια (τόσα έχει το CBF).

7. Καλά φρένα απαραιτήτως με ABS

8. Να ΜΗΝ είναι ον-οφφ.


Επιθυμητά (όχι εντελώς απαραίτητα) χαρακτηριστικά:

1. Γεμάτος κινητήρας με ροπές από χαμηλά χωρίς τρύπες και υστερίες

2. Ποιοτικές / ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, έστω και ως αφτερ-μαρκετ.

3. Κεντρικό σταντ (για ευκολότερο φόρτωμα)

4. Ημίγυμνο και όχι πλήρως ντυμένο (ούτε τελείως γυμνό)

5. Λογικό κόστος επισκευής από χαζή πτώση (που σημαίνει ή να μην παθαίνει πολλά αν πέσει απ' το σταντ, ή αν παθαίνει να μην θέλεις τον προϋπολογισμό μια μικρής χώρας για πλαστικά)

(μπορεί να σκεφτώ και κάτι άλλο)

Ακούω προτάσεις...


ego vlepo gia sena to vfr 800 i to triumph to sprint

Ζεύκας
17/03/2010, 17:04
Honda να'ναι κι ότι να΄ναι. Έτσι Νικολάκη? :lol:

makis206
17/03/2010, 17:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από ego_o_idios
ego vlepo gia sena to vfr 800 i to triumph to sprint

Φοβάμαι ότι δεν θα τον βολέψουν στην πόλη Λεώ, δεν τον καλύπτουν και σε αυτό..

4. Ημίγυμνο και όχι πλήρως ντυμένο (ούτε τελείως γυμνό)

npat
17/03/2010, 17:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Να σου έλεγα και το F800 αφήνοντάς σου την επιλογή ανάμεσα στο απλό και το ST αλλά δεν στο λέω.:lol:

Αν εξαιρέσεις το 1, θα ήταν μια χαρά!

npat
17/03/2010, 17:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Φοβάμαι ότι δεν θα τον βολέψουν στην πόλη Λεώ, δεν τον καλύπτουν και σε αυτό..

4. Ημίγυμνο και όχι πλήρως ντυμένο (ούτε τελείως γυμνό)

Το 4 ας υποθέσουμε ότι το αντιπαρέρχομαι γιατί δεν είναι "απαραίτητο". Η καταλληλότητά τους όμως για κίνηση μέσα στην πόλη με ανησυχεί.

Αλλιώς μου αρέσουν (ειδικά το VFR) εξωφρενικά πολύ.

makis206
17/03/2010, 17:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αν εξαιρέσεις το 1, θα ήταν μια χαρά!

CBF-600S ABS ψεκαστό και τελειώνουν οι απαντήσεις από μένα..(θες και άλογα να μη σου πω):lol:

alex14
17/03/2010, 17:12
Bandit 1250 :winka:

Θα σου ελεγα το Vstrom 650 αλλα ειπες οτι δεν το θες για την πιστα :D

npat
17/03/2010, 17:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Bandit 1250

edit: Φαίνεται να είναι μια καλή απάντηση, αρκεί να καλύπτει τις απαιτήσεις του 2.

npat
17/03/2010, 17:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
CBF-600S ABS ψεκαστό και τελειώνουν οι απαντήσεις από μένα..(θες και άλογα να μη σου πω):lol:

Γιατί δεν είπες το 1000?

MikeG
17/03/2010, 17:17
K1200S :D

npat
17/03/2010, 17:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
K1200S :D

Μάικ, εδώ δε λέμε ποιο μηχανάκι κρυφο-γουστάρουμε αλλά δε μας αφήνει ή μαμά μας να πάρουμε!

:lol: :lol:

MikeG
17/03/2010, 17:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Μάικ, εδώ δε λέμε ποιο μηχανάκι κρυφο-γουστάρουμε αλλά δε μας αφήνει ή μαμά μας να πάρουμε!

:lol: :lol:


Η απάντηση μου ήταν σοβαρή. Πες μου ποιο κανόνα σου δε τηρεί. Δε μου άρεσε το αστείο σου.

:wave2:

SVX
17/03/2010, 17:23
:a13: :a13: :a13: :a13:


192387

npat
17/03/2010, 17:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Η απάντηση μου ήταν σοβαρή. Πες μου ποιο κανόνα σου δε τηρεί.

Έχω πολλές αμφιβολίες για το 4 απ' τα "απαραίτητα".
Και απ' τα "προαιρετικά" το 4 και το 5.

Πάντως αν σκεφτόμουνα "ένα μηχανάκι για ταξίδια, κι ένα για χαμαλίκι" θα ήταν στις πρώτες επιλογές μου.


Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Δε μου άρεσε το αστείο σου.

Αφού το κρυφογουστάρεις γιατί δε σ' άρεσε?

npat
17/03/2010, 17:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
:a13: :a13: :a13: :a13:

Σε κάποια φάση σκεφτόμουν το 1200 Sport. Μετά μάλλον μου πέρασε

(Αν δεν ήταν εντελώς γυμνό και αν δεν έπρεπε να πας στο Μαντέλο ντε Λάριο για να βρεις μια ντίζα, ίσως το ξανασκεφτόμουν)

TROOPER
17/03/2010, 17:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αφού το κρυφογουστάρεις γιατί δε σ' άρεσε?

γιατι ειναι μαλακας ο ανθρωπος ρε νικο τι ρωτας ?:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

MikeG
17/03/2010, 17:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Έχω πολλές αμφιβολίες για το 4 απ' τα "απαραίτητα".
Και απ' τα "προαιρετικά" το 4 και το 5.



To 4 από τα απαραίτητα θεωρώ ότι το καλύπτει. Με όσους έχω μιλήσει που το έχουν, μέσα στις πόλεις δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Είναι αρκετά εύκολο μηχανάκι από ότι λένε. Δοκίμασε το.

Για τα προαιρετικά, όπως έγραψες και εσύ είναι προαιρετικά. Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιο που να συνδυάζει όλα όσα έχεις απαριθμήσει.

MikeG
17/03/2010, 17:39
Δες και αυτό


192395

gixxerpap
17/03/2010, 17:40
αφου ξέρεις ότι θα σου βρω εγω τη λύση ....τι στενοχωριέσαι?

npat
17/03/2010, 17:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
αφου ξέρεις ότι θα σου βρω εγω τη λύση ....τι στενοχωριέσαι?

Εσένα περίμενα ρε μάστορα!

:a23: :a23:

npat
17/03/2010, 17:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιο που να συνδυάζει όλα όσα έχεις απαριθμήσει.

Είναι πολλά τα μηχανάκια που συνδυάζουν υπέροχα όλα όσα απαρίθμησα, απλά δεν υπάρχουν.

:(

Παραδείγματα:

Σε BMW: Ένα R1200R με μπικίνι φαίρινγκ.

Σε Honda: Ένα Hornet 900 που δεν είναι τελείως γυμνό.

Σε Yamaha: Ένα εξελιγμένο FSZ1000 (όχι το καινουριο που νομίζει ότι είναι R1 που του έκλεψαν το μισό φαίρινγκ και του πριτσίνωσαν μια καρατιμόνα)

Σε καβασάκι: Ε όχι και καβασάκι! Υπάρχουν και όρια!

... και πάει λέγοντας

μπακαλογατος
17/03/2010, 17:51
Αφου ειχες ΧΟΝΤΑ και μαλιστα σειρα CBF τι το θελεις και ψαχνεσαι?ΚΑΤΣΕ στ αυγουλακια σου και μην ψαχνεις αλλες αγαπες και συνεπως περιπετειες.Παρε το CBF1000S ABS και εχεις και το κεφαλι σου ησυχο ξανα.Μ ενα καλο λαδακι (MOBIL 1) 10-40 η 15-50 και συχνες αλλαγες καθε 7000 χλμ και οχι 12000 που λεει η ΧΟΝΤΑ θα κανεις παλι οχι 100000 αλλα 200000 χλμ.
:beer: :beer:

spyro
17/03/2010, 17:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
....

Ακούω προτάσεις...

αφού δεν τσίμπησες του macrozan το λουλούδι σημαίνει οτι κάτι πάντα σε σταματάει στον μεγάλο σου έρωτα

που σημαίνει οτι η επιλογή σου είναι μια και μόνο μια

CBF 1000

TROOPER
17/03/2010, 17:53
CB 1300 S ?

npat
17/03/2010, 17:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
CB 1300 S ?

Πανέμορφο, υπέροχο, (ειδικά σε ασπροκόκκινο), απαράδεκτη θέση συνεπιβάτη!

(ψηλά η εξάτμιση, πολύ ψηλά τα μαρσιπιέ)

npat
17/03/2010, 18:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από μπακαλογατος
Παρε το CBF1000S ABS και εχεις και το κεφαλι σου ησυχο ξανα.

Αν έβγαινε ένα CBF1000 λίγο ποιοτικότερο (και ας ήταν ακριβότερο) θα το είχα πάρει ήδη. Όπου λίγο ποιοτικότερο:

- Λίγο καλύτερο μπροστινό
- Λίγο καλύτερο ψαλίδι (όχι απ' την εποχή του χαλκού)
- Ένα μοχλικό στην ανάρτηση πίσω
- 180 πίσω λάστιχο
- Δέκα (όχι παραπάνω) αλογάκια επιπλέον

Έτσι όπως είναι μιλάμε για ένα λίγο βελτιωμένο CBF600. Δεν λέω όχι, βέβαια. Είναι μια τίμια επιλογή.

spyro
17/03/2010, 18:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αν έβγαινε ένα CBF1000 λίγο ποιοτικότερο (και ας ήταν ακριβότερο) θα το είχα πάρει ήδη. Όπου λίγο ποιοτικότερο:

- Λίγο καλύτερο μπροστινό
- Λίγο καλύτερο ψαλίδι (όχι απ' την εποχή του χαλκού)
- Ένα μοχλικό στην ανάρτηση πίσω
- 180 πίσω λάστιχο
- Δέκα (όχι παραπάνω) αλογάκια επιπλέον

Έτσι όπως είναι μιλάμε για ένα λίγο βελτιωμένο CBF600. Δεν λέω όχι, βέβαια. Είναι μια τίμια επιλογή.

όταν μπεις στην διαδικασία της συζήτησης περι μειωνεκτιμάτων είμαι σίγουρος οτι μπορείς να βρείς άλλα τόσα και για τα υπόλοιπα μηχανάκια

VFR
Bundit
SV
Fazer

και θα το γυροφέρνεις επ άπειρο

άσε που είμαι σίγουρος ότι ξέρεις πολυ καλά τι σε χαλάει και στα άλλα όπως και στο CBF

andgeo
17/03/2010, 18:06
Λοιπόν κι εγώ διαβάζοντας τις προϋποθέσεις στο fazer πήγα , στα χαρακτηριστικά που περιγράφεις πάντως , πάντα και με τις εικασίες της yamaha για διασκεδαστικό κινητήρα σε θέματα ροπής και απόδοσης , τώρα , το fazer8 θα σου πω, η αξιοπιστία του ένα ; μιας και δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα ,αλλά από προέλευση δεν θα πρέπει να φοβάσαι . Για κάνε κάνα μήνα υπομονή να βγει να δούμε τι ψάρια πιάνει και βλέπεις . Κάτι άλλο μιας και το έχω ψάξει λίγο το θέμα χωρίς περιορισμούς σε εθνικότητες και τις λοιπές ασθένειες ... Λοιπόν ας τα πάρουμε από την αρχή ...
Ιταλία , μόνστερ 1100 , πήγα και έκατσα επάνω , μπορούσα να το κάνω test ride αλλά δεν είχα χρόνο , θέση οδήγησης σαν να είσαι πάνω στο fz1 και πανάλαφρο , από κινητήρα νομίζω τα 95 άλογα του είναι υπέραρκετά , μειον γι αυτό που το θέλεις , 2ο άτομο δεν χωράει και βέβαια περιορισμένη δυνατότητα αποσκευών . Συνεπώς δεν σου κάνει , δεν έκανε ούτε σε μένα για τους παραπάνω λόγους . Γερμανία , η σειρά F800 είναι αυτό που ψάχνεις , Τώρα γυμνό , ντυμένο , εσύ θα το κρίνεις , βέβαια το F800ST στην εκδρομή στη Βυτίνα ακόμα με βασανίζει , νομίζω άψογο all around μηχανημα , με εκδρομικές και σπορ καταβολές , οτιδήποτε πάνω από 800cc στην πόλη θα σε βασανίσει . Αγγλία και βέβαια το tiger αλλά το έχεις απορίψει για τον μετροσέξουαλ χαρακτήρα του αλλά καλή και βολική μηχανή είναι για όλα τα παραπάνω που ζητάς .Υπόλοιπες μάρκες από Ευρώπη δεν ξέρω να σου πω ,συνεπώς για ΚΤΜ και λοιπές δυνάμεις δεν έχω άποψη ...
Πάμε και στους γαμημένους Τζαπάν (ένεκα The Cove, το είδα ένα βράδυ τελευταία και έφριξα ,οι σφαγές που είδα στα δελφίνια είναι λόγος να μπουκοτάρω τα προιόντα τους αλλά στο fz8 δεν μπορώ να αντισταθώ... ) .Όπως σου έγραψα πριν θεωρώ το fz8 ιδανικό για την περίπτωση σου + είναι φρέσκο(δλδ ρετουσαριμένο fz1 είναι αλλά φρέσκο...). Το bandit επίσης είναι λύση ταξιδιάρα αλλά δεν πιστεύω ότι τα 1250cc θα βοηθήσουν στην πόλη , το 650 θα σου φανεί μια απ τα ίδια σε σχέση με το cbf και βέβαια τι μένει κανένα Versys ( κάτι τέτοιο δλδ με μετροσέξουαλ χαρακτήρα , όπως το tiger αλλά tiger > imo ,θα σου έλεγα και multi 1000 αν δεν είχες αυτό το θέμα ) Μένουν μερικά όπως 1000cbf και 1200vfr αλλά και πάλι πιστεύω ότι τα 1000> cc δεν βοηθάνε στις καθημερινές μετακινήσεις .
Ξεχνάω κανένα ; Ναι ss όχι .
Ναι και λέω τι ξεχνάω , vfr800 παλιά δοκιμασμένη συνταγή , άψογο και στη σωστή κατηγορία , απ όσο λένε έχει μοναδικό θέμα με τις θερμοκρασίες στην πόλη αν μπορείς να το αντέξεις και βέβαια τα κουραστικά κλιπόνια . Αυτά ...
Καλή επιλογή .

TROOPER
17/03/2010, 18:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
....

άσε που είμαι σίγουρος ότι ξέρεις πολυ καλά τι σε χαλάει και στα άλλα όπως και στο CBF

ναι.οτι φτανει 2 ολοκληρα λεπτα απο τα 1000αρια οπου και αν πηγαινουμε και εχει αυξημενη καταναλωση με αποτελεσμα να μενει :lol: :bigcry: :lol: :bigcry: :lol: :bigcry:

makis206
17/03/2010, 18:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
αφου ξέρεις ότι θα σου βρω εγω τη λύση ....τι στενοχωριέσαι?

Δεν βάζεις κι εμένα στον κύκλο που ετοιμάζεσαι ν'ανοίξεις πάλι...:lol: :rotflmao:

Νικόλα είπα το 600 σαν πιο οικονομική λύση αφού θα το χρησιμοποιείς και στην πόλη, εννοείται πως εγκρίνω και το 1000 όπως και το Bandit 1250 που ανάφερε ο Alex.:winka:

nakedorange
17/03/2010, 18:09
:beer:


192400

npat
17/03/2010, 18:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
...

Είσαι ο κατάλληλος άνθρωπος για να βγάλει κάποιον απ' το δίλημμα!

:lol: :lol: :bigcry: :lol: :lol:

TROOPER
17/03/2010, 18:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Πανέμορφο, υπέροχο, (ειδικά σε ασπροκόκκινο), απαράδεκτη θέση συνεπιβάτη!

(ψηλά η εξάτμιση, πολύ ψηλά τα μαρσιπιέ)

νικο ετσι οπως το πας δεν εχεις επιλογη...:sick:

npat
17/03/2010, 18:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από nakedorange
:beer:

Λέμε:

6. Αξιοπιστία όσο δεν παίρνει: Να μην ιδρώνει το αυτί του αν ακούσει κάτι σαν 100000 χλμ σε τρία χρόνια (τόσα έχει το CBF).

spyro
17/03/2010, 18:11
βέβαια υπάρχει και η ακόλουθη πάρα πολυ καλή λύση και να σου καλύπτει και σχεδόν όλα τα "θέλω σου" (εκτός της ευχρηστίας στην πόλη βέβαια)


192401

makis206
17/03/2010, 18:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
νικο ετσι οπως το πας δεν εχεις επιλογη...:sick:

Βεστρόμ θέλει ρε αλλά έχει την εντύπωση ότι είναι και off το μηχανάκι..:lol: :rotflmao:

npat
17/03/2010, 18:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
και το 1000 όπως και το Bandit 1250 που ανάφερε ο Alex.:winka:

Απ' τα δύο? Το 1250 πως είναι στο δρόμο?

npat
17/03/2010, 18:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
βέβαια υπάρχει και η ακόλουθη πάρα πολυ καλή λύση και να σου καλύπτει και σχεδόν όλα τα "θέλω σου" (εκτός της ευχρηστίας στην πόλη βέβαια)

Αν είναι να πάω κατά εκεί, παίρνω VFR και δε χρειάζεται ούτε ν' αρχίσω τις ζεστές μπύρες ούτε τις αλλαξοκωλιές!

:beer:

McGyver
17/03/2010, 18:14
Παίρνεις ένα VFR800.
Το δοκιμάζεις.
Αν σου κάνει, καλώς.
Αν όχι, σ' το ανταλλάζει ο gixxerpap με ένα τουμπανιασμένο CBF1000.
Το δοκιμάζεις.
Αν σου κάνει, καλώς.
Αν όχι, αναλαμβάνει ο gixxerpap να το ανταλλάξει με ένα FZ1.
Το δοκιμάζεις.
Αν σου κάνει, καλώς.
Αν όχι, μιλάς με τον gixxerpap και σου βρίσκει ένα Τriumph.
Το δοκιμάζεις.
Αν σου κάνει, καλώς.
Αν όχι, παίρνεις τηλέφωνο τον gixxerpap για το επόμενο test ride.

Κλπ κλπ κλπ...

:wave2:

makis206
17/03/2010, 18:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Απ' τα δύο? Το 1250 πως είναι στο δρόμο?

Εγώ θα προτιμούσα το CBF (το προηγούμενο 1000) πάντως λόγω Honda αλλά και επειδή το 1250 με "βαραίνει" περισσότερο και στο μάτι αλλά και στα κυβικά του, θα σου έλεγα να κοιτάξεις και το τελευταίο CBF το 1000άρι (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=91030) αλλά είναι πολύ ακριβό μωρ'αδερφάκι μου..:dizzy:

npat
17/03/2010, 18:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Παίρνεις ένα VFR800.
Το δοκιμάζεις.
Αν σου κάνει, καλώς.
Αν όχι, σ' το ανταλλάζει ο gixxerpap με ένα τουμπανιασμένο CBF1000.


Αυτό, χωρίς πλάκα, δεν είναι άσχημη λύση! Απλά αν ξεκινήσω απο VFR μέχρι κι ο Παπ θα βρει το μάστορά του...

LogOutGoRide
17/03/2010, 18:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo

Ναι και λέω τι ξεχνάω , vfr800 παλιά δοκιμασμένη συνταγή , άψογο και στη σωστή κατηγορία , απ όσο λένε έχει μοναδικό θέμα με τις θερμοκρασίες στην πόλη αν μπορείς να το αντέξεις και βέβαια τα κουραστικά κλιπόνια . Αυτά ...
Καλή επιλογή .

Με τον συμβιβασμό της κίνησης στην πόλη και λόγω θερμοκρασίας κινητήρα , η γνώμη μου είναι VFR 800 .(Το παραδέχομαι είναι η μοναδική μηχανή για την οποία θα άλλαζα το hornet)

Αν πιστεύεις οτι το faser είναι πολύ κοντά στις απαιτήσεις σου, γιατί όχι hornet S ; Τι διάολο hondάκιδες είμαστε ;

:wave2:

spyro
17/03/2010, 18:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αν είναι να πάω κατά εκεί, παίρνω VFR και δε χρειάζεται ούτε ν' αρχίσω τις ζεστές μπύρες ούτε τις αλλαξοκωλιές!

:beer:

και όμως το Sprint έχει πιο όρθια θέση οδήγησης και πολυ περισσότερο εκμεταλλεύσιμο κινητήρα απο το VFR, άσε που είναι και πάρα πολυ αξιόπιστο

McGyver
17/03/2010, 18:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αυτό, χωρίς πλάκα, δεν είναι άσχημη λύση! Απλά αν ξεκινήσω απο VFR μέχρι κι ο Παπ θα βρει το μάστορά του...

Υπάρχει και άλλη λύση.

Παίρνεις ένα TDM900 και μιλάς με reinmeister για να σου καλύψει το κριτήριο της ιπποδύναμης.

:wave2:

npat
17/03/2010, 18:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
1250 με "βαραίνει" περισσότερο και στο μάτι αλλά και στα κυβικά του

Οπτικά εμένα το 1250 μ' αρέσει περισσότερο (εννοείται άνευ θερμοσίφουνα). Δεν ξέρω, βέβαια, πως είναι στον δρόμο.

makis206
17/03/2010, 18:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Οπτικά εμένα το 1250 μ' αρέσει περισσότερο (εννοείται άνευ θερμοσίφουνα). Δεν ξέρω, βέβαια, πως είναι στον δρόμο.

Αφού δεν θά'λεγες όχι στο CB-1300S μην το σκέφτεσαι καθόλου και βρες ένα να το δοκιμάσεις..:lol:

andgeo
17/03/2010, 18:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Είσαι ο κατάλληλος άνθρωπος για να βγάλει κάποιον απ' το δίλημμα!

:lol: :lol: :bigcry: :lol: :lol:
Εμ αν έβγαινες τόσο εύκολα , θα είχες πα΄ρει ήδη μηχανή !!! Τι δεν κατάλαβες απ όσα έγραψα ... Νομίζω είναι ξεκάθαρο fazer8 ή F800 μιας και τα υπόλοιπα σε χαλάνε , το vfr800 σαν εναλλακτική με τους όποιους συμβιβασμούς. Και βέβαια όχι 1000άρι , κάηκες .Τώρα αν ο παπ σου δώσει το 14άρι για την πόλη μην αρνηθείς !!!!Αγόρασε και μετοχές στην MotorOil .

npat
17/03/2010, 18:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
Με τον συμβιβασμό της κίνησης στην πόλη και λόγω θερμοκρασίας κινητήρα , η γνώμη μου είναι VFR 800 .

Αυτό για το οποίο δεν έχω καταφέρει να σχηματίσω μια ξεκάθαρη γνώμη είναι ΠΟΣΟ απαγορευτική είναι η κίνηση στην πόλη:

- Ζεσταίνεται ο κινητήρας (και παθαίνει κάτι)
- Ή ζεσταίνεται ο κινητήρας και ζεσταίνει τον αναβάτη (έχω ακούσει όμως ότι σε αυτό είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλύτερο απ' το Sprint ST).

Αλλιώς όπως είπα μου αρέσει πολύ.

andgeo
17/03/2010, 18:23
Θες να σου πω και για TDM και στρομ ; Δεν είναι και τόσο άσχημα...

McGyver
17/03/2010, 18:24
Και πέρα από την πλάκα Νίκο.

Ξέχνα τα sport touring στυλ VFR και Sprint.
Ειδικά για το 2ο (που έζησα μαζί του) θα σου βγάλει την πίστη μέσα στην πόλη και αν το κλείσεις σε κλειστό στροφιλίκι θα το βγάλεις από το στοιχείο του.
Άσε που σε μια μαλακισμένη πτώση από το stand θα θες μια 500αρού για πλαστικά.

Μετά το 600άρι σου πας για το 1000 της σειράς.
Δύναμη έχει, αξιοπιστία έχει, αναρτήσεις αν δε σε καλύψουν τις αλλάζεις.

:wave2:

npat
17/03/2010, 18:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
TDM900

Καλύτερα με τα πόδια!

LogOutGoRide
17/03/2010, 18:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αυτό για το οποίο δεν έχω καταφέρει να σχηματίσω μια ξεκάθαρη γνώμη είναι ΠΟΣΟ απαγορευτική είναι η κίνηση στην πόλη:

- Ζεσταίνεται ο κινητήρας (και παθαίνει κάτι)
- Ή ζεσταίνεται ο κινητήρας και ζεσταίνει τον αναβάτη (έχω ακούσει όμως ότι σε αυτό είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλύτερο απ' το Sprint ST).

Αλλιώς όπως είπα μου αρέσει πολύ.

Φυσικά και ΔΕΝ παθαίνει κάτι ο κινητήρας απ΄την θερμοκρασία ,απλά δεν ξέρω αν θα ζεσταίνονται υπερβολικά τα πόδια σου.

Σου αρέσει ε;

npat
17/03/2010, 18:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
σε κλειστό στροφιλίκι θα το βγάλεις από το στοιχείο του.


:confused: :confused:

andgeo
17/03/2010, 18:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Οπτικά εμένα το 1250 μ' αρέσει περισσότερο (εννοείται άνευ θερμοσίφουνα). Δεν ξέρω, βέβαια, πως είναι στον δρόμο.
Μια χαρά είναι και κούκλα είναι και βράχος είναι και σε best price . Αλλά για έξω !!!!

npat
17/03/2010, 18:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Μια χαρά είναι και κούκλα είναι και βράχος είναι και σε best price . Αλλά για έξω !!!!

Γιατί?

makis206
17/03/2010, 18:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Και πέρα από την πλάκα Νίκο.

Συμφωνώ με τον Θωμά, Νίκο 100000 χιλιόμετρα σε τρία χρόνια ναι μεν βγαίνουν, αλλά σκέψου και τα καρπουδάκια σου πάνω στα κλιπόνς..και καλά να τα μάζευες στις εθνικές οδούς, όμως..

Νομίζω ότι είναι μονόδρομος η φάση εκτός κι αν αποφασίσεις να ξεφύγεις λίγο πηγαίνοντας προς το στυλάκι του Τίγρη.

:beer:

LogOutGoRide
17/03/2010, 18:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Και πέρα από την πλάκα Νίκο.


Άσε που σε μια μαλακισμένη πτώση από το stand θα θες μια 500αρού για πλαστικά.





Ενώ με το hornet που είναι γυμνό ,ένας που το ακούμπησε παρκαρισμένο πλήρωσε (η ασφαλιστική του) μόνο 1500 ευρώ μετά την πτώση.

Όταν έπεσα εγώ απο πέτρα που πάτησα και έχασα το μπροστινό σε στροφή με περίπου 30 χλμ ΔΕΝ ΕΠΑΘΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ εκτος απο ένα μανιτάρι ( δόξα την R&G)

sorry για το spam

npat
17/03/2010, 18:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
σκέψου και τα καρπουδάκια σου πάνω στα κλιπόνς..

Πάντως η θέση οδήγησης του VFR δεν είναι και τόσο άβολη όπως ενός SS. Τα clip-on είναι αρκετά ψηλά.

Shaolin Monk
17/03/2010, 18:32
Νομιζω οτι ο Ληστης 1250 ειναι σχεδον μονοδρομος... Καλυπτει ολα τα κριτηρια που έθεσε ο Νπατ και λογω της φοβερης τιμης του, αφηνει και την δυνατοτητα αναβαθμισης σε οποια τυχον σημεια δεν τον ικανοποιουν... Απιστευτα αδικημενο στην χωρα μας, μαλλον θα ειναι ο αντικαταστατης του cbf μου, αν και με τα νεα τιμολογια στα καυσιμα με βλεπω να πηγαινω για το 650... :wave2:

spyro
17/03/2010, 18:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Και πέρα από την πλάκα Νίκο.

και αν το κλείσεις σε κλειστό στροφιλίκι θα το βγάλεις από το στοιχείο του.


ενώ το Fazer 1000, CBF 1000, Bundit 1200 που είναι θετικός θα είναι στο κλειστό στροφυλίκι super

npat
17/03/2010, 18:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Νομιζω οτι ο Ληστης 1250 ειναι σχεδον μονοδρομος... Καλυπτει ολα τα κριτηρια που έθεσε ο Νπατ και λογω της φοβερης τιμης του, αφηνει και την δυνατοτητα αναβαθμισης σε οποια τυχον σημεια δεν τον ικανοποιουν... Απιστευτα αδικημενο στην χωρα μας, μαλλον θα ειναι ο αντικαταστατης του cbf μου, αν και με τα νεα τιμολογια στα καυσιμα με βλεπω να πηγαινω για το 650... :wave2:

Αν είναι να πας σε 650, γιατί να αλλάξεις το CBF με το Bandit?

andgeo
17/03/2010, 18:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Γιατί?
Θέλει δρόμο , δεν κάνει για την πόλη .

makis206
17/03/2010, 18:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Πάντως η θέση οδήγησης του VFR δεν είναι και τόσο άβολη όπως ενός SS. Τα clip-on είναι αρκετά ψηλά.

Το ξέρω από πρώτο χέρι όμως παραμένουν κλιπόνς τα οποία απλώς φέρνουν το σώμα σε πιο όρθια στάση, σκέψου το στα κλειστά στροφιλίκια, το μικρό κόψιμο του τιμονιού μέσα στην πόλη..

npat
17/03/2010, 18:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Θέλει δρόμο , δεν κάνει για την πόλη .

Γιατί?

andgeo
17/03/2010, 18:35
Να δεις που fazer8 θα πάρει στο τέλος ... Over and out.

LogOutGoRide
17/03/2010, 18:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Να δεις που fazer8 θα πάρει στο τέλος ... Over and out.

Δεν νομίζω
:nono:

Πάντως η θέση οδήγησης του VFR δεν είναι και τόσο άβολη όπως ενός SS. Τα clip-on είναι αρκετά ψηλά.

npat
17/03/2010, 18:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Να δεις που fazer8 θα πάρει στο τέλος ... Over and out.

Κατ' αρχήν το fazer8 είναι εντελώς ακατάλληλο για δικάβαλο. Πάσχει και αυτό απ' το σύνδρομο "νομίζω ότι είμαι R1 χωρίς φαίρινγκ γιατί αλλιώς δε θα με αγοράσει ο πύρκαυλος πιτσιρικάς".

spyro
17/03/2010, 18:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Να δεις που fazer8 θα πάρει στο τέλος ... Over and out.

αφου δεν γουστάρει το επιθετικό κόψιμο του FZ1S και το 800 είναι πιστή αντιγραφή του..... πώς θα πάρει αυτό.

edit: με πρόλαβε :D

Sapadak
17/03/2010, 18:38
Να δεις το μπαντιτ το 1250 αλλα την εκδοση GT

Δεν ξερω αν ψαχνεις για καινουριο ή μεταχειρο, αλλα αν βλεπεις για μεταχειρο, κοιτα απο Αγγλια μερια για την εκδοση GT και εισαι και κομπλε για το ταξιδι.

Αν και με τη καρδια θα σου προτεινα vfr, με το μυαλο σου λεω για το 1250
(εφοσον βαζεις και τη κινηση στη πολη μεσα στα απαραιτητα)
Οχι οτι δε παει αλλα ειναι εξω απο τα νερα του περισσοτερο απο το 1250


:beer:

McGyver
17/03/2010, 18:40
CBF1000 ST ABS

Άιντε μας γκάστρωσες!!!

makis206
17/03/2010, 18:41
Να πετάξω άλλη μια μαλακία; Την πετάω εγώ κι ότι θέλει ας γίνει, δεν ξέρεις καμμιά φορά τι μπορεί να βγει από το spam.

Είμαι και spammer συν τοις άλλοις..:lol:

:D


192403

npat
17/03/2010, 18:42
Το Bandit 1250 το έχει οδηγήσει κανένας (και δεν εννοώ για τεστ-ράιντ μέσα στην πόλη).

Πώς συμπεριφέρεται στο δρόμο? Πολύ μαούνα? Ευέλικτο? Στρίβει? Επαρκείς αναρτήσεις? Κουράζει στο κλειστό? Είναι σταθερό στις ανοιχτές με πολλά? Ας μας πει κάποιος αν ξέρει...

npat
17/03/2010, 18:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Να πετάξω άλλη μια μαλακία; Την πετάω εγώ κι ότι θέλει ας γίνει, δεν ξέρεις καμμιά φορά τι μπορεί να βγει από το spam.

Είμαι και spammer συν τοις άλλοις..:lol:

:D

Δε μ' αρέσουν τα ψηλά μηχανάκια... αλλά γι' αυτό ειδικά ίσως έκανα μια εξαίρεση.

Αλλά και πάλι κάθε Τρίτη έχω δουλειά ρε γαμώτο!

Συν του ότι... no ABS.

makis206
17/03/2010, 18:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Δε μ' αρέσουν τα ψηλά μηχανάκια... αλλά γι' αυτό ειδικά ίσως έκανα μια εξαίρεση.
Αλλά και πάλι κάθε τρίτη έχω δουλειά ρε γαμώτο!

Kαλά, και για να φτάσεις τα 100.000 θέλεις 4 τέτοια αλλά λέμε τώρα..:lol:

Θά'ναι πάντως όλα τα λεφτά το γ@μήδι..:beer:

SVX
17/03/2010, 18:47
Παρε ενα TRansalpinestars 699cc ABS...

ψηλο Δεν ειναι ... Γυμνο ΔΕν ειναι... Μπετζινα Δεν τρωει πολυ... Δικυλινδρο ειναι....αναμεσα σε 600 και 1000 ειναι.....Φορτωνεται μια χαρουλα......


192404

Shaolin Monk
17/03/2010, 18:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αν είναι να πας σε 650, γιατί να αλλάξεις το CBF με το Bandit?


Ειναι απλως μια σκεψη με τις νεες τιμες στν βενζινη. Δεν ειναι δημοφιλη μοντελα μεταχειρο οι ληστες. Πουλωντας ενα cbf600 και με τα ιδια χρηματα βρισκεις σε τελεια κατασταση ληστη με λιγα χιλιομετρα βαζοντας ελαχιστα χρηματα. Αν μου κατσει παντως καλη τιμη στο 1250 δεν θα το σκεφτω και πολυ...

andgeo
17/03/2010, 18:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
αφου δεν γουστάρει το επιθετικό κόψιμο του FZ1S και το 800 είναι πιστή αντιγραφή του..... πώς θα πάρει αυτό.

edit: με πρόλαβε :D
Το γιατί το έχω γράψει νωρίτερα . Νομίζω ψάχνει για καινούριο μηχανάκι , πιο καινούριο δεν υπάρχει ... Το κόψιμο και η επιθετική του πρόσοψη είναι ο μικρότερος συμβιβασμός που μπορεί να γίνει . Δεύτερο άτομο μια χαρά κάθεται χωρίς προβλήματα , μπορούν να στο επιβεβαιώσουν δεκάδες άνθρωποι που ταξιδεύουν τόσα χρόνια δικάβαλο με το fz1s . Ναι δεν έχει την αιώρα του στρομ , αλλά άκρως βολικό είναι . Και τέλος δεν μπορείς να τα έχεις όλα . Τώρα αν πιστεύεις ότι θα είσαι άνετα στην πόλη με 1250cc όπως είναι το bandit , μάλλον κυκλοφορώ στην πόλη για σένα σημαίνει κάνω 10-15 χιλιόμετρα τη μέρα και βέβαια πάντα από περιφερειακό Ημητού και ΑΟ. Εσύ ξέρεις καλύτερα , δεν ασχολούμαι άλλο .Φαύλος κύκλος!!!

McGyver
17/03/2010, 18:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
Παρε ενα TRansalpinestars 699cc ABS...

ψηλο Δεν ειναι ... Γυμνο ΔΕν ειναι... Μπετζινα Δεν τρωει πολυ... Δικυλινδρο ειναι....αναμεσα σε 600 και 1000 ειναι.....Φορτωνεται μια χαρουλα......

680cc και σαύρα...

:winka:

npat
17/03/2010, 19:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
Το γιατί το έχω γράψει νωρίτερα . Νομίζω ψάχνει για καινούριο μηχανάκι , πιο καινούριο δεν υπάρχει ... Το κόψιμο και η επιθετική του πρόσοψη είναι ο μικρότερος συμβιβασμός που μπορεί να γίνει . Δεύτερο άτομο μια χαρά κάθεται χωρίς προβλήματα , μπορούν να στο επιβεβαιώσουν δεκάδες άνθρωποι που ταξιδεύουν τόσα χρόνια δικάβαλο με το fz1s . Ναι δεν έχει την αιώρα του στρομ , αλλά άκρως βολικό είναι . Και τέλος δεν μπορείς να τα έχεις όλα . Τώρα αν πιστεύεις ότι θα είσαι άνετα στην πόλη με 1250cc όπως είναι το bandit , μάλλον κυκλοφορώ στην πόλη για σένα σημαίνει κάνω 10-15 χιλιόμετρα τη μέρα και βέβαια πάντα από περιφερειακό Ημητού και ΑΟ. Εσύ ξέρεις καλύτερα , δεν ασχολούμαι άλλο .Φαύλος κύκλος!!!

Αφού εγώ σε μιλάω καλά, εσύ γιατί τσαντίζεσαι?

Για το FZ1S (και ομοίως και για το Fazer 8) έχω ακούσει ότι η θέση συνεπιβάτη είναι καθαρά συμβιβασμός. Αν κάποιος το έχει και το χρησιμοποιεί δικάβαλο, ας το αντικρούσει.

Κυκλοφορώ στην πόλη δεν σημαίνει δουλεύω ντελίβερι: Πάω στη δουλειά μου το πρωί και στο σπίτι το απόγευμα (καμιά 10 χιλιόμετρα και τα δύο μαζί), βγαίνω για καμιά μπύρα που και που το βράδυ, πάω στο ΔΣ τις Παρασκευές, καμιά μπουρδελότσαρκα ενίοτε, σπανίως κέντρο το πρωί για καμιά δουλειά, νορμάλ πράγματα. Αν πιστεύεις ότι το 1250 δεν θα με βολέψει, μπορεί και να έχεις δίκιο. Απλά σε ρώτησα γιατί?

McGyver
17/03/2010, 19:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Κυκλοφορώ στην πόλη δεν σημαίνει δουλεύω ντελίβερι: Πάω στη δουλειά μου το πρωί και στο σπίτι το απόγευμα (καμιά 10 χιλιόμετρα και τα δύο μαζί), βγαίνω για καμιά μπύρα που και που το βράδυ, πάω στο ΔΣ τις Παρασκευές, καμιά μπουρδελότσαρκα ενίοτε, σπανίως κέντρο το πρωί για καμιά δουλειά, νορμάλ πράγματα. Αν πιστεύεις ότι το 1250 δεν θα με βολέψει, μπορεί και να έχεις δίκιο. Απλά σε ρώτησα γιατί?

Τότε ρε τριμ@λ@κα, πήγαινε πάρε το VFR800 που σ' αρέσει τόσο κι ένα παπί για τη δουλειά.
Άιντε μας έχεις γ@μήσει βραδιάτικα...

McGyver
17/03/2010, 19:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Τότε ρε τριμ@λ@κα, πήγαινε πάρε το VFR800 που σ' αρέσει τόσο κι ένα παπί για τη δουλειά.
Άιντε μας έχεις γ@μήσει βραδιάτικα...

Και :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: για να μην παρεξηγηθούν αυτοί που δε με ξέρουν.

andgeo
17/03/2010, 19:20
Κοίτα δεν τσατίστηκα απλά κουράστηκα , όπως σου έγραψα φαύλος κύκλος .Κατά βάση έχεις αποφασίσει για κάτι μεγάλο . Κυρίως bandit , ε πάρε bandit να ησυχάσουμε :smokin: . Ακόμα και στα λίγα χιλιόμετρα που περιγράφεις , με τις σημερινές τιμές στη βενζίνη , εγώ τουλάχιστον δεν θα έπερνα 1000άρι να κυκλοφορώ στην πόλη.
Σου είπα και πριν ότι στο φζ1σ η θέση του συνεπιβάτη είναι αρκετά βολική και άνετη αλλά δεν είναι αυτή που έχει το στρομ και ο Ληστής . Όχι συμβιβασμός αλλά κάτι ενδιάμεσο . Τώρα γιατί fazer , γιατί απλά από αυτά που συζητάμε είναι συνολικά καλύτερη μηχανή . Και γιατί όχι vfr1200 ? αφού έχεις σκοπό να πας τόσο ψηλά ; Γιατί όχι Κ1200ς κλπ . CB , FJR , GSX kok . (Εκτός από την διαφορά στην τιμή , αλλά όπως έχεις πει δεν είναι issue , οπότε έχεις άπειρες επιλογές και καταλήγεις σε αυτό που σου κάνει το κλικ στο μάτι)

gixxerpap
17/03/2010, 19:20
να τα βάλουμε λίγο σε μια τάξη? (ή να τα μπερδέψουμε περισσότερο ...)

ψάχνοντας μοτοσυκλέτα που να πληροί όλες τις προυποθέσεις του πρωτου ποστ, ρισκάρεις να καταλήξεις με ένα φιλότιμο, αλλά αδιάφορο μέσο μετακίνησης ...

όταν το οδόμετρό μας κατεβάζει νούμερα σαν αντλία βενζινάδικου, καλό είναι να έχουμε δύο μοτοσυκλέτες. Ας είναι δυο φθηνότερες μεταχειρισμένες, αντι για μια καινούργια.

με αυτον τον τρόπο:
- μοιράζουμε τα χιλιόμετρα και μετά απο δύο χρόνια δεν ψάχνουμε να πουλήσουμε μηχανή με 100.000χλμ για ένα κομματι ψωμί.
- καλύπτουμε ευκολότερα όλα τα κριτήρια που εθεσες στην αρχή, κάνοντας πολυ λιγότερους συμβιβασμούς.
- δε μένουμε ποτέ ξεκρέμαστοι επειδή δεν έχουμε λάστιχο, την έχουμε για service, χάλασε κλπ κλπ κλπ
- έχουμε δύο γεμάτα ρεζερβουάρ και δεν ψαρώνουμε με τις απεργίες των βενζινοπωλών.
- έχουμε μια αποκλειστικά για τα δικά μας γούστα, χωρίς να χρειάζεται να σκεφτόμαστε συνεπιβάτες, βαλίτσες, φορτώματα κλπ κλπ.
...και στην τελική έχουμε ποικιλία βρε αδερφε!

gixxerpap
17/03/2010, 19:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αφού εγώ σε μιλάω καλά, εσύ γιατί τσαντίζεσαι?

Για το FZ1S (και ομοίως και για το Fazer 8) έχω ακούσει ότι η θέση συνεπιβάτη είναι καθαρά συμβιβασμός. Αν κάποιος το έχει και το χρησιμοποιεί δικάβαλο, ας το αντικρούσει.

Κυκλοφορώ στην πόλη δεν σημαίνει δουλεύω ντελίβερι: Πάω στη δουλειά μου το πρωί και στο σπίτι το απόγευμα (καμιά 10 χιλιόμετρα και τα δύο μαζί), βγαίνω για καμιά μπύρα που και που το βράδυ, πάω στο ΔΣ τις Παρασκευές, καμιά μπουρδελότσαρκα ενίοτε, σπανίως κέντρο το πρωί για καμιά δουλειά, νορμάλ πράγματα. Αν πιστεύεις ότι το 1250 δεν θα με βολέψει, μπορεί και να έχεις δίκιο. Απλά σε ρώτησα γιατί?


ο συνεπιβάτης στο FZ1S όντως δεν περνάει και πολύ καλά....


αν οι μετακινήσεις σου στην πόλη είναι αυτές που περιγράφει, τότε δεν πρόκειται να αντιμετωπίσεις πρόβλημα με καμία μοτοσυκλέτα. Και τι έγινε δλδ, αν δε μπορείς να ελιχθείς εύκολα, όταν μιλάμε για μια διαδρομή 10 χλμ ...το πολύ να χάσεις ένα φανάρι! Η γνώμη μου είναι να μην απορρίψεις μοτοσυκλέτα μόνο για τον παραπάνω λόγο ...

προσωπικά, απολαμβάνω την οδήγηση του hayabusa, όπως και του gsx μέσα στην πόλη;)

spyro
17/03/2010, 19:30
:D


192412

el_hymador
17/03/2010, 19:30
Με ιεραρχιση...


Suzuki GSF 1250 Bandit...οκ, στο κλειστο στροφιλικι μπορει να μην ειναι το απολυτο μηχανακι, αλλα θα εχεις ωραιο γκαζακι και ροπακλα, ενω αυτο ο κινητηρας με αυτα τα κυβικα και αυτη την αποδοση στα 100.000 χλμ θα εχει αρχισει να στρωνεται...χωρια του οτι κοστιζει τριχες, πραγματικη ευακαιρια ειναι!!!

Tiger 1050

Sprint ST 1050 (αν και θα βγει καινουργιο συντομα)

ΒΜW F800ST

και σου στελνω και π.μ. οσονουπω...

gixxerpap
17/03/2010, 19:34
το bandit είναι καλός ταξιδιάρης, δεν είναι όμως και το πιο καλοζυγισμένο μηχανάκι, και πρέπει να πάσχει λιγάκι απο ανάρτηση (αλλά αυτό το τελευταίο λύνεται)...
-το FZ1S έχει ''ξερές'' αναρτήσεις και είναι άβολο για τον συνεπιβάτη
-το CB1300s έχει 5αρι σασμάν, κάτι που μερικούς τους ενοχλεί έξω...
-το sprint ST είναι λιγουλάκι απρόσωπο ...προσωπικά, δε μου είπε κάτι ως μοτοσυκλέτα, αν και οι προδιαγραφές του με είχαν προετοιμάσει για το αντίθετο ...
-το VFR είναι η χαρά του Σαρακάκη, ακόμα και στις χαζοτούμπες (απο σταντ κλπ), αλλά και αυτά που θα σου προτείνω, δεν είναι καθόλου φθηνά:lol:

andgeo
17/03/2010, 19:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador


ΒΜW F800ST


+800

npat
17/03/2010, 19:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
το bandit είναι καλός ταξιδιάρης, δεν είναι όμως και το πιο καλοζυγισμένο μηχανάκι, και πρέπει να πάσχει λιγάκι απο ανάρτηση (αλλά αυτό το τελευταίο λύνεται)...
-το FZ1S έχει ''ξερές'' αναρτήσεις και είναι άβολο για τον συνεπιβάτη
-το CB1300s έχει 5αρι σασμάν, κάτι που μερικούς τους ενοχλεί έξω...
-το sprint ST είναι λιγουλάκι απρόσωπο ...προσωπικά, δε μου είπε κάτι ως μοτοσυκλέτα, αν και οι προδιαγραφές του με είχαν προετοιμάσει για το αντίθετο ...
-το VFR είναι η χαρά του Σαρακάκη, ακόμα και στις χαζοτούμπες (απο σταντ κλπ), αλλά και αυτά που θα σου προτείνω, δεν είναι καθόλου φθηνά:lol:

Να τος ο εμπεριστατωμένος (ΤΜ)!

Όταν λες ότι το bandit "δεν είναι το πιο καλοζυγισμένο" τι εννοείς? Στις χαμηλές ταχύτητες ή γενικότερο στήσιμο (πλαίσιο γεωμετρία, κ.λπ)?