PDA

View Full Version : Μέγαρα και το χάλι τους.



Σελίδες : 1 [2] 3

Ζεύκας
09/06/2012, 12:47
http://www.youtube.com/watch?v=iTxCqC9at-4

McTalas
09/06/2012, 13:38
εγω εχω φτασει στα λαστιχα στην εξοδο της κ6 και αυτο πονεσε παρα πολυ,
γενικα δεν εχει σωστες εξοδους, αν ακαι στην ευθεια της κ6 εχει αρκετο γκραβελ που σε κοβει ικανοποιητικα.
εμενα μου αρεσουν τα μεγαρα.

VASOS
09/06/2012, 15:58
Καλημέρα σε όλους...:wave2:
...:

Η πίστα των Μεγάρων είναι αυτή που είναι, θα μπορούσε σίγουρα να είναι καλύτερη αλλά δεν είναι και τόσο χάλια. Οι διοργανωτές κάνουν ότι μπορούν και σίγουρα θα είναι πρόθυμοι να ακούσουν τα παράπονά σου.
Οι λακούβες εξακολουθούν να υπάρχουν στα σημεία που όλοι μας ξέρουμε, αλλά σπάνια βλέπω κάποιον να πηγαίνει κατά κει. Στην περίπτωση που κάποιος χάσει τα φρένα στην Κ6 έχει όντως πρόβλημα, αλλά νομίζω πως η χωματοπαγίδα επαρκεί.

Τώρα όσον αφορά τους παγκόσμιους, αυτό είναι 1 θέμα, ειδικά στο γκρουπ των αρχαρίων, που οι διοργανωτές πρέπει να το δουν.

Επίσης, οι υποδομές σε τουαλέτες & καντίνα είναι ικανοποιητικές.

spyro
09/06/2012, 16:39
Εμενα το μονο που μου τη σπάει στα Μέγαρα είναι οτι είναι ουσιαστικά μια πίστα καρτ με μια μεγάλη ευθεία στη μέση.

όλες οι σοβαρες στροφές της έχουν ελάχιστη διάρκεια. Δεν έχει ουτε μια παρατεταμένη να το δουλέψεις λίγο. Μ' αρέσει που σε αυτην την πίστα το CSS προσπαθεί να σε μάθει ή να σε κάνει να δουλέψεις το hook turn :lol:

όλα τα άλλα παλεύονται δεδομένης της παντελούς έλλειψης εταιρικής οικονομικης συνεισφοράς του κλάδου. οι διοργανωτές των events δεν έχουν κανέναν λογο επι της ποιότητας των υποδομών

VASOS
09/06/2012, 17:23
Εμενα το μονο που μου τη σπάει στα Μέγαρα είναι οτι είναι ουσιαστικά μια πίστα καρτ με μια μεγάλη ευθεία στη μέση.

όλες οι σοβαρες στροφές της έχουν ελάχιστη διάρκεια. Δεν έχει ουτε μια παρατεταμένη να το δουλέψεις λίγο. Μ' αρέσει που σε αυτην την πίστα το CSS προσπαθεί να σε μάθει ή να σε κάνει να δουλέψεις το hook turn :lol:

όλα τα άλλα παλεύονται δεδομένης της παντελούς έλλειψης εταιρικής οικονομικης συνεισφοράς του κλάδου. οι διοργανωτές των events δεν έχουν κανέναν λογο επι της ποιότητας των υποδομών

Εντάξει είναι σφικτή αλλά δεν μπορείς να την πεις και πίστα καρτ.

Το μόνο πραγματικά κακό με την πίστα είναι ότι είναι μονόπαντα δεξιόστροφη και η εικόνα του πίσω τροχού μετά από μερικά TD είναι χαρακτηριστική.

Επίσης, όλες οι στροφές έχουν πολύ ενδιαφέρον (ειδικά οι Κ1, Κ3/Κ4, Κ5, Κ6, Κ8/Κ9) και κρύβουν πολλά sec σε συνδυασμό με τα 2 μικρά ευθειάκια.

Γενικά είναι πολύ τεχνική πίστα που μπορείς να τη δουλέψεις με λίγα φρένα και ροή χωρίς να απαιτεί πολλά Hp για να την ευχαριστηθείς.

Όσο για το hook turn μια χαρά το δουλεύει κάποιος και στα Μέγαρα.

crfouras
09/06/2012, 19:30
Εντάξει είναι σφικτή αλλά δεν μπορείς να την πεις και πίστα καρτ.

Το μόνο πραγματικά κακό με την πίστα είναι ότι είναι μονόπαντα δεξιόστροφη και η εικόνα του πίσω τροχού μετά από μερικά TD είναι χαρακτηριστική.

Επίσης, όλες οι στροφές έχουν πολύ ενδιαφέρον (ειδικά οι Κ1, Κ3/Κ4, Κ5, Κ6, Κ8/Κ9) και κρύβουν πολλά sec σε συνδυασμό με τα 2 μικρά ευθειάκια.

Γενικά είναι πολύ τεχνική πίστα που μπορείς να τη δουλέψεις με λίγα φρένα και ροή χωρίς να απαιτεί πολλά Hp για να την ευχαριστηθείς.

Όσο για το hook turn μια χαρά το δουλεύει κάποιος και στα Μέγαρα.

Να υπολογισουμε δε κ οτι ειναι ο ιδανικος χωρος για εκπαιδευση, σχολεια, προπονηση κτλ κτλ......καθως ειναι σφιχτη χωρις πολλα χλμ.....κ κατα συνεπεια χωρις πολλα κ εντονα φρενα.....κατι το οποιο θα διαταρασε ιδιαιτερως εναν "νεο" οσο αφορα την εφαρμογη τεχνικης αλλων στοιχειων οταν θα προσπαθουσε να φρεναρει απο 200+χλμ!!!! Κατεμε ειναι η ιδανικη πιστα-μονοπατι, οπου μαλιστα καλεισαι να εφαρμοσεις πολλα πραγματα σωστα με παρα πολυ καλη σφιχτη ροη αν θες να πας γρηγορα. Αλλωστε το hook turn να μην ξεχναμε ειναι μια τεχνικη η οποια μπορει να εφαρμοστει τοσο σε χωρο πιστας οσο κ σε δημοσιο δρομο.......καθως θα αναγκαστεις απο προιγουμενα λαθη να κανεις αν θελεις να μεινεις εντος δρομου......κ αυτο γιατι ή θα εχεις μεγαλη ταχυτητα εισοδου.......λαθος σημεια αναφορας......κ ο μονος τροπος πλεον να "σωθει" θα ειναι η εφαρμογη του hook turn.
Εμενα προσωπικα μου αρεσει παρα πολυ σαν χωρος εκπαιδευσης.......αλλα θα ηθελα να υπηρχαν κ Σερρες2....καπου εδω κοντα μας, οχι τιποτα αλλο.....για να δουμε πως ειναι να φρεναρεις μετα τα 200βαλε......:eek: κ να πρεπει να στιψεις μετα με 1η........αλλα Κ1!!!!!

staffaki
09/06/2012, 20:06
Ξεκαθαρίζω πάλι για να μην παρεξηγηθώ πως οτι λέω είναι εντελώς θεωρητικό μιας και δεν έχω οδηγήσει σε πίστα (εκτός από ΝSF στα Σπάτα :D )

Έχω την εντύπωση πως πιο πολύ θα διατάρασσαν την συγκέντρωση ενος νέου τα σαμάρια και οι λακούβες παρά τα εντονα φρένα...αν επίσης βάλουμε οτι σαν νεος δεν έχεις σταθερες γραμμές και πατήματα είναι εξαιρετικά πιθανό έναν στους δυο γύρους να κάνεις MX...φρένα θα βάλεις δυο συντηρητικά σημάδια και είσαι εντάξει...πριν την Κ6 αλήθεια πόσα έχεις περίπου?
Φανταζομαι λιγότερα απο 200 αλλά όχι και τόσα λιγότερα ωστε να κάνουν καμιά διαφορά...

Για τα πιο τεχνικά θέματα δεν έχω άποψη, αν και απ'αυτά που έχω διαβάσει όλα στο μέτρο του δυνατού εφαρμόζονται και στον δρόμο!

Τουλάχιστον στις Σέρρες και να μην φρενάρεις εγκαίρως απο τα 200+ πάς για dragster και όχι για enduro!

byron
09/06/2012, 20:09
.πριν την Κ6 αλήθεια πόσα έχεις περίπου?
Φανταζομαι λιγότερα απο 200 αλλά όχι και τόσα λιγότερα ωστε να κάνουν καμιά διαφορά...



τα μεγάλα έχουν αρκετά πάνω από 200

staffaki
09/06/2012, 20:14
τα μεγάλα έχουν αρκετά πάνω από 200

Ναι σωστός, δεν εξήγησα οτι αναφερόμουν βέβαια σε έναν "νεο"
Φαντάζομαι πάντως πως τα 180-200-230 αναλόγως του επιπέδου πάντα δεν κάνουν καμιά τρομερή διαφορά!

sniper
09/06/2012, 20:31
Ναι σωστός, δεν εξήγησα οτι αναφερόμουν βέβαια σε έναν "νεο"
Φαντάζομαι πάντως πως τα 180-200-230 αναλόγως του επιπέδου πάντα δεν κάνουν καμιά τρομερή διαφορά!

Aπό που προκύπτει τώρα αυτό;

staffaki
09/06/2012, 20:55
Εννοώντας ότι ενας νεος με 170 και ενας αγωνιζόμενος με 240 θα φρενάρουν περίπου στο ίδιο σημείο, όχι?

sniper
09/06/2012, 21:10
Εννοώντας ότι ενας νεος με 170 και ενας αγωνιζόμενος με 240 θα φρενάρουν περίπου στο ίδιο σημείο, όχι?

Ένας νέος δεν θα φρενάρει ποτέ στο ίδιο σημειο.. τα υπολοιπα είναι υποθέσεις.

Και τα μέγαρα είναι μια χαρά πίστα (δεν την συγκρίνουμε με τίς Σέρρες όμως).. και τεχνική και σφιχτή και για φρένα και για χωρίς φρένα.

Και την κατακρίνουν όσοι δεν εχουν μπεί ποτέ ή έχουν μπει 1-2 φορές και δεν τους άρεσε για κάποιους λόγους..

Οι Σέρρες πάντως μετράνε έναν νεκρό, ενώ τα Μέγαρα απ' όσο ξέρω κανέναν..

Και φυσικά μπορεί να βελτιωθεί αφάνταστα πολύ.

VASOS
09/06/2012, 21:12
πάμε σε λίγη δράση από έναν καλό να γουστάρουμε:

http://www.youtube.com/watch?v=4eX7I8qt_ck

staffaki
09/06/2012, 21:27
Ένας νέος δεν θα φρενάρει ποτέ στο ίδιο σημειο.. τα υπολοιπα είναι υποθέσεις.

Και τα μέγαρα είναι μια χαρά πίστα (δεν την συγκρίνουμε με τίς Σέρρες όμως).. και τεχνική και σφιχτή και για φρένα και για χωρίς φρένα.

Και την κατακρίνουν όσοι δεν εχουν μπεί ποτέ ή έχουν μπει 1-2 φορές και δεν τους άρεσε για κάποιους λόγους..

Οι Σέρρες πάντως μετράνε έναν νεκρό, ενώ τα Μέγαρα απ' όσο ξέρω κανέναν..

Και φυσικά μπορεί να βελτιωθεί αφάνταστα πολύ.

Προφανώς και ξέρεις καλύτερα οπότε και ευχαριστώ για την απάντηση!
Δεν νομίζω να όμως να κατέκρινε κανείς-τουλάχιστον όχι εγω- την χάραξή της και τις στροφές της...αυτό που επισήμανα έχουν να κάνουν με τα σκέλη mx και με τις εξόδους διαφυγής!
Σίγουρα αν την οδηγήσω (αμην και πότε ρπμ) να αλλάξω άποψη, απλά απέξω φαινεται κάπως σ'εμένα τον άσχετο!

To παράδειγμα λίγο άκυρο βέβαια γιατι και η Monza έχει 30-40 νεκρούς...σημαίνει κάτι αυτό?

TROOPER
10/06/2012, 07:10
Εντάξει είναι σφικτή αλλά δεν μπορείς να την πεις και πίστα καρτ.....

ειναι.


Να υπολογισουμε δε κ οτι ειναι ο ιδανικος χωρος για εκπαιδευση.....

συμφωνοι αλλα και παλι δεν ειναι οτι καλυτερο ακομα και σε αυτον τον τομεα.


.......
Και τα μέγαρα είναι μια χαρά πίστα (δεν την συγκρίνουμε με τίς Σέρρες όμως).. και τεχνική και σφιχτή και για φρένα και για χωρίς φρένα.
..........Οι Σέρρες πάντως μετράνε έναν νεκρό, ενώ τα Μέγαρα απ' όσο ξέρω κανέναν...

και οι σερρες μια χαρα τεχνικη πιστα ειναι.
και στη σεπανγκ σκοτωθηκε ο sic τι συμψηφισμος ειναι αυτος ρε νικο?

devil's animal
10/06/2012, 10:24
Γενικά είναι πολύ τεχνική πίστα που μπορείς να τη δουλέψεις με λίγα φρένα και ροή χωρίς να απαιτεί πολλά Hp για να την ευχαριστηθείς.



νομιζω ισχυει το αντιθετο.
αν θες να πας γρηγορα εκτος απο ροη, πρεπει να εχεις και δυνατες επιταχυνσεις για να σε τραβηξουν απο στροφη σε στροφη, ακριβως επειδη οι στροφες ειναι για λιγα χλμ...
αρα θες ιπποδυναμη ή καλυτερα πολλη ροπη...;)




Οι Σέρρες πάντως μετράνε έναν νεκρό, ενώ τα Μέγαρα απ' όσο ξέρω κανέναν..



οι Σερρες απ'οσο ξερω μετρανε 4 νεκρους.:(

γενικα παντως αν θες να πας γρηγορα και με ασφαλεια στα Μεγαρα μπορεις, αρκει να κανεις καμια 10αρια γυρους εξοικειωσης και να μην μπεις μεσα με τα φτερα στο κεφαλι και το τσεκουρι στο χερι απο την πρωτη μερα...
σταμπαρεις τις λακουβες και τα νεροφαγωματα, φτιαχνεις την γραμμη σου συμφωνα με αυτο και την ταχυτητα σου, βαζεις τα σημαδια σου (φρενων, εισοδου, εξοδου) και εξασκεισαι μια χαρα...
:beer:

grharris
10/06/2012, 11:08
Καλό είναι να μην τρομοκρατούμε τον κόσμο που δεν ξέρει αλλά θέλει κάποια στιγμή να πάει στην πίστα.

Ναι, αν πας πρώτα Σέρρες, τότε τα Μέγαρα σου κάθονται κάπως, ακόμα και στο μάτι!
Αν όμως από τον δρόμο πας Μέγαρα, τότε δεν έχεις θέμα. Έχεις καλύτερο κράτημα, μεγαλύτερο πλάτος για να κινηθείς, δεν έχει κουτιά, δεν έχει εμπόδια (αναστροφές, νερά, πέτρες, λακούβες, κολόνες, μπαριέρες κτλ).

Επίσης, συμφωνώ ότι για εξελελιχθούμε σαν λαός πρέπει να κοιτάμε μπροστά, και τα Μέγαρα χρειάζονται βελτίωση και τα 5μύρια + τις γύρω περιοχές χρειάζονται μια νέα καλύτερη πίστα.

Αλλά τα Μέγαρα για να πάει κάποιος να μάθει ή να προπονηθεί ή να ξεκα....σει, είναι πολύ καλύτερα από τους δρόμους!

VASOS
10/06/2012, 14:48
νομιζω ισχυει το αντιθετο.
αν θες να πας γρηγορα εκτος απο ροη, πρεπει να εχεις και δυνατες επιταχυνσεις για να σε τραβηξουν απο στροφη σε στροφη, ακριβως επειδη οι στροφες ειναι για λιγα χλμ...
αρα θες ιπποδυναμη ή καλυτερα πολλη ροπη...;)


Σταύρο δες εδώ:

Ducati Monster μαμά με 70 Hp γυρίζει στο 1:09 και όλα αυτά με φόρα, ροή και ελάχιστα φρένα (πλην Κ1&Κ6). Όλα αυτά χωρίς κάλυψη από τον αέρα και με αρκετά περιθώρια οδηγικής βελτίωσης.

Πολλά 600 & 1000 cc αγκομαχούν να κάνουν τέτοιους χρόνους σε ενδιάμεσα γκρουπ.

chr1s_86
10/06/2012, 15:15
Αν όμως από τον δρόμο πας Μέγαρα, τότε δεν έχεις θέμα. Έχεις καλύτερο κράτημα, μεγαλύτερο πλάτος για να κινηθείς, δεν έχει κουτιά, δεν έχει εμπόδια (αναστροφές, νερά, πέτρες, λακούβες, κολόνες, μπαριέρες κτλ).


Συν το ότι μόλις βγεις δεν έχεις όρεξη να τρέξεις και να πιέσεις στο δρόμο, πολύ σημαντικό για μένα...



Πολλά 600 & 1000 cc αγκομαχούν να κάνουν τέτοιους χρόνους σε ενδιάμεσα γκρουπ.


Οι αναβάτες, όχι τα μηχανάκια :)

sapila racing
10/06/2012, 15:20
Σταύρο δες εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=2nOsd_ZE7Og

Ducati Monster μαμά με 70 Hp γυρίζει στο 1:09 και όλα αυτά με φόρα, ροή και ελάχιστα φρένα (πλην Κ1&Κ6). Όλα αυτά χωρίς κάλυψη από τον αέρα και με αρκετά περιθώρια οδηγικής βελτίωσης.

Πολλά 600 & 1000 cc αγκομαχούν να κάνουν τέτοιους χρόνους σε ενδιάμεσα γκρουπ.

Μεχρι που δυστυχως ο Bayllistic απογειώθηκε, χτυπησε πολύ άσχημα, το μηχανακι εγινε παγκάκι κλπ.
Ρισκάρει πάρα πολύ σε αυτούς τους γύρους και το κατάλαβε.

Τι ήθελες να μα πείς με αυτό το video λοιπόν?
Aν ηθελες να δείξεις πόσο μπορεί γρήγορα αλλά με ασφάλεια μπορεί να παει καποιος στα Μεγαρα με μικρή ιπποδύναμη, χρησιμοποιώντας τη ροή και την φόρα, το παράδειγμα σου ηταν ατυχές.

VASOS
10/06/2012, 15:27
Μεχρι που δυστυχως ο Bayllistic απογειώθηκε, χτυπησε πολύ άσχημα, το μηχανακι εγινε παγκάκι κλπ.
Ρισκάρει πάρα πολύ σε αυτούς τους γύρους και το κατάλαβε.

Τι ήθελες να μα πείς με αυτό το video λοιπόν?

Καταρχήν λυπάμαι πολύ για το παλικάρι, αν το ήξερα δεν θα ανέβαζα το video.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν χρειάζεσαι απαραίτητα πολλά hp για να ευχαριστηθείς τα Μέγαρα με ασφάλεια.

sapila racing
10/06/2012, 15:30
Καταρχήν λυπάμαι πολύ για το παλικάρι, αν το ήξερα δεν θα ανέβαζα το video.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν χρειάζεσαι απαραίτητα πολλά hp για να ευχαριστηθείς τα Μέγαρα με ασφάλεια.

Το κατάλαβα, αλλά το παράδειγμα ηταν πολύ ατυχές. Εκανα edit και το εγραψα και πιο πάνω.

VASOS
10/06/2012, 15:41
Το κατάλαβα, αλλά το παράδειγμα ηταν πολύ ατυχές. Εκανα edit και το εγραψα και πιο πάνω.

Το παράδειγμα εκ των υστέρων αποδεικνύεται ατυχές, πράγματι το παιδί ρίσκαρε και γι΄αυτό έγραψα παραπάνω ότι είδα να έχει αρκετά περιθώρια οδηγικής βελτίωσης (δηλ. ίδιο αποτέλεσμα με μεγαλύτερη ασφάλεια).

devil's animal
10/06/2012, 19:15
Σταύρο δες εδώ:

Ducati Monster μαμά με 70 Hp γυρίζει στο 1:09 και όλα αυτά με φόρα, ροή και ελάχιστα φρένα (πλην Κ1&Κ6). Όλα αυτά χωρίς κάλυψη από τον αέρα και με αρκετά περιθώρια οδηγικής βελτίωσης.

Πολλά 600 & 1000 cc αγκομαχούν να κάνουν τέτοιους χρόνους σε ενδιάμεσα γκρουπ.

Βασιλη, οπως σου απαντησε ο Αρης, το παιδι ειχε ενα ασχημο ατυχημα ακριβως επειδη εμπαινε με φορα, αφρεναριστος και κουβαλουσε χλμ στην στροφη τα οποια (οπως αποδειχθηκε) δεν μπορουσε να διαχειριστει...
ακομα ομως και ετσι, τα 70 ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΑ αλογα απο 800 cc, δεν ειναι λιγα...ισως στην ευθεια... αλλα επ'ουδενι στις στροφες...
ειπα μπολικη ροπη να εχεις να σε ξεκολαει απο στροφη σε στροφη και ροη για να μπορεσεις να πας γρηγορα και με ασφαλεια...
και εγω οντας ασχετος, με μηχανακι 40 αλογων, 400cc και τετρακυλινδρο, με λαθος γραμμες, αθλια φρενα και πολλα περιθωρια βελτιωσης μεσα στην στροφη ημουν στο 1:20 περιπου στο γνωστο βιντεο (http://www.youtube.com/watch?v=1BzFhH-nVBw)
δεν λεει κατι ομως.
το θεμα ειναι οτι η πιστα εχει τις δυνατοτητες και το κρατημα για πολυ χαμηλα γυρολογια, παρ'ολες τις κακοτεχνιες...εμεις πρεπει να βελτιωθουμε και αν μπορεσουμε να βρουμε και εναν μοχλο πιεσης προς τον ιδιοκτητη για να βελτιωσει καπως τα πραγματα θα ειναι ακομα καλυτερα...
:beer::beer:

byron
10/06/2012, 19:37
Βασιλη, οπως σου απαντησε ο Αρης, το παιδι ειχε ενα ασχημο ατυχημα ακριβως επειδη εμπαινε με φορα, αφρεναριστος και κουβαλουσε χλμ στην στροφη τα οποια (οπως αποδειχθηκε) δεν μπορουσε να διαχειριστει...


Ας μην κάνουμε τους μετά Χριστόν προφήτες. Ο Runner μπορεί να υπερέβαλλε με το μηχανάκι που είχε αλλά ήταν και ΠΟΛΥ άτυχος μιας και έπεσε σε κακό σημείο, ενώ η φόρμα με τα μαλακά προστατευτικά που φόραγε δεν βοήθησε καθόλου στο να αποφύγει τα βαριά κατάγματα.

TURNMAN
10/06/2012, 22:44
H χειρότερη πίστα είναι ο καλύτερος δρόμος με ένα εξακοσαράκι και καλό γρανάζωμα γυρνάς άνετα στο 1,04-1.05 και το διασκεδάζεις

Επίσης από τη στιγμή που καβαλάμε μοτοσικλέτα πρέπει να έχουμε αποδεχθεί το γεγονός ότι εχουμε περισσότερες πιθσνότητες να συναντήσουμε το δημιουργό μας.

Μερικές φορές νομίζω ότι εμείς οι μοτοσικλετιστές ζούμε από συμπτώσεις

λυπάμαι για το παληκάρι που χτύπησε επίσης αν θέλετε να κάνετε τρακ ντευ και να το ευχαρηστηθήτε διαλέξτε καθημερινή και γκρουπ ανάλογα με τις δυνατότητες σας

Βλέπω πολλές φορές άτομα σε λάθος γκρουπ και μπορει να προκαλέσουν ατύχημα τόσο στον εαυτό τους όσο και στους άλλους.

Και κανά σχολείο δε βλάπτει είναι καλύτερο απόοποιοδήποτε τελικό και φίτρο και κάποια στιγμή μπορεί να σου σώσει και τη ζωή όπως έσωσε και μένα και χαίρομαι το γιόκα μου....

TROOPER
11/06/2012, 08:07
γενικοτερα πολυ σωστος ο TURNMAN αλλα παιδια ας μη ξεφυγουμε απο το θεμα που ειναι η πιστα των μεγαρων και το τι θα επρεπε να βελτιωθει (οχι επειδη αν βελτριωθει θα γυρισουμε στον ασσο ξερο αλλα για να ελαχιστοποιησουμε τις πιθανοτητες πτωσεων και τραυματισμων καθως και να βελτιωθουνε οι διαφορες παροχες).

devil's animal
11/06/2012, 13:00
Ας μην κάνουμε τους μετά Χριστόν προφήτες. Ο Runner μπορεί να υπερέβαλλε με το μηχανάκι που είχε αλλά ήταν και ΠΟΛΥ άτυχος μιας και έπεσε σε κακό σημείο, ενώ η φόρμα με τα μαλακά προστατευτικά που φόραγε δεν βοήθησε καθόλου στο να αποφύγει τα βαριά κατάγματα.

Βυρωνα προς Θεου δεν κανω τον μετα Χριστο προφητη και ουτε θελω να πω κακια κουβεντα για το παλικαρι. τον θεωρω και γαμω τα τιμονια και σιγουρα ειναι ενας τυπος που ξερει πολυ καλα την μοτοσυκλετα του... μπορει και τα χλμ που ειχε στην στροφη να μην μπορουσε να τα διαχειριστει το μηχανακι και οχι ο ιδιος... απ'οσο ξερω εφυγε απο high στην κ5 στις φιστικιες. γρηγορη στροφη με μικρο βαθουλωμα στο apex...
μπορει και να ηταν λογω πιστας και grip η τουμπα του...
τεσπα καλα να'ναι το παλικαρι και ολα τ'αλλα..
:wave2:

sniper
11/06/2012, 13:07
γενικοτερα πολυ σωστος ο TURNMAN αλλα παιδια ας μη ξεφυγουμε απο το θεμα που ειναι η πιστα των μεγαρων και το τι θα επρεπε να βελτιωθει (οχι επειδη αν βελτριωθει θα γυρισουμε στον ασσο ξερο αλλα για να ελαχιστοποιησουμε τις πιθανοτητες πτωσεων και τραυματισμων καθως και να βελτιωθουνε οι διαφορες παροχες).

Μα τα έχουμε ξαναπεί.

Τα μέγαρα είναι μια υποτυπώδης πίστα, με αιχρές τουαλέτες, ανύπαρκτη καντίνα, νερό/φρούτα/φαγητό πρέπει να κουβαλάς μόνος, κάθεσαι στην άσφαλτο αν δεν πας με τρέυλερ κι αμάξι, η άσφαλτος πρέπει ν' αλλάξει όλη κλπ

Αλλά παραμένει μια καλή εναλλακτική από την σούπερ ειδική της Κακιάς Σκάλας πχ..

golis
11/06/2012, 13:36
παντως έχουν μπεί ξύλινα παγκάκια και τέντες στην πλατεία,υπάρχουν και μπρίζες που τις περισσότερες φορές δίνουν ρεύμα για κουβέρτες και στα περισσότερα ΤΔ λειτουργεί ένα υποτυπώδες ΚΨΜ για καφέδες νερά κτλ.

TURNMAN
11/06/2012, 17:15
Σόρυ που ξαμπαίνω στη συζήτηση αλλά επηδεί μένω Μέγαρα και επισκέπτομαι τη πίστα οι τουαλέτες είναι μια χαρά όποτε χρειάστηκα ρεύμα βρήκα μια φορά είχε πέσει ο γενικός από τις 10-12 φορές που πήγα τώρα τελευταία έχει τέντες και ξύλινα μπαγκάκια ο τάπητας είναι για το πο@τσο αλλά όταν γυρνάνε οι αγωνιζόμενοι 58-59" και δε πέφτουν τότε ίσωσ να φταίνε οι ικανότητες των παιδιών ή τα κρύα λάστιχα ή η απειρία....

Η πίστα Σερρων είναι ονειρο αν και στη κ5 παραλίγο θα ετρωγα ενα χαισαιντγκ που θα πονούσε πολύ.....


δόξα το θεό ξαναπροσγειώθηκα στα οπίσθια μου



για αποφυγη χαισαιντγκ προτείνω τρακτσιον κοντρολ της irc δοκιμασμένο λειτουργει μια χαρά

spyro
11/06/2012, 17:52
Εμένα μ’ αρέσει που αυτή η συζήτηση εξελίσσεται πάντα στο ακόλουθο σκεπτικό.....

«εσείς που δε τη γουστάρετε απλά δε ξέρετε να γυρνάτε γρήγορα».

:cool:

Cpt. Haddock
11/06/2012, 17:55
"...γι' αυτο παρτε ΚΤΜ να γυρνατε γρηγορα ακομα κι εσεις που δε μπορείτε" :D

Volo
11/06/2012, 18:30
Έχω πολύ καιρό να πάω Μέγαρα και ένας από τους λόγους ήταν ο διοργανωτής με τα 60+ ευρώ τότε και
η super έμπειρη γραμματεία του που έβαζε κόσμο σε όποιο group είχε ελεύθερη θέση με αποτέλεσμα μερικές
Κυριακές να είχε 100+ κόσμο και να βλέπεις κόκκινους με πράσινους μαζί. Να τραβάς τα μαλλιά σου.
Είναι πολύ μικρή πίστα τα Μέγαρα και τις Κυριακές πραγματικά βαριόμουν να περιμένω, σε πολλές περιπτώσεις,
τα 4 group που είχε μαζέψει ο μάγκας. Της τρελής γινόταν. Δεν συζητώ για τους πολλούς "παγκόσμιους" μέσα που δεν
χαμπαριάζανε από κανόνες κ.τ.λ. Γι αυτό λέω πως ένα πετυχημένο trackday δεν είναι πρώτα η καλή πίστα και οι εγκαταστάσεις
αλλά η σωστή οργάνωση, ενημέρωση και προστασία του αναβάτη από το διοργανωτή! Τώρα έχουν μπει περισσότεροι διοργανωτές ίσως
να έχουν βελτιωθεί τα πράματα και εγώ να λέω βλακελιες δεν ξέρω αλλά η απογοήτευση τότε και τα νεύρα ήταν τόσο πολλά που το άφησα.
Γενικά κρατάω τα χρήματα για Σέρρες. Προτιμώ να δίνω δηλαδή +300-400 ευρώ παρά να πάω Μέγαρα.
Αν είχα τη δυνατότητα για καθημερινή με σοβαρό διοργανωτή θα πήγαινα πάντως αλλά με προσοχή
και ευλάβεια.

spyro
11/06/2012, 18:33
"...γι' αυτο παρτε ΚΤΜ να γυρνατε γρηγορα ακομα κι εσεις που δε μπορείτε" :D


:rockon:

McTalas
12/06/2012, 07:01
[...] Τώρα έχουν μπει περισσότεροι διοργανωτές ίσως
να έχουν βελτιωθεί τα πράματα [...].
μπααα... ουτε για πλακα, απλα τωρα τα 60+ εχουνε γινει 45+

power hornet
12/06/2012, 13:26
εγω παντος πηγαινω οποτε μπορω τις τεταρτες την ειχα καταβρει 7 σεασον ειχα κανει,μετα ζαλιζομουν απο τις στροφες:lol:
συν οτι το εχει 40ευρω.

devil's animal
12/06/2012, 13:43
εγω παντος πηγαινω οποτε μπορω τις τεταρτες την ειχα καταβρει 7 σεασον ειχα κανει,μετα ζαλιζομουν απο τις στροφες:lol:
συν οτι το εχει 40ευρω.

ειναι καλη φαση η καθημερινη για τον ευνοητο λογο οτι πολλοι δουλευουν και τα sessions γινονται με λιγοτερα ατομα και ειναι καπως πιο ανθρωπινα...
:a013:

nktR
12/06/2012, 15:40
http://www.youtube.com/watch?v=iTxCqC9at-4

ναι αλλά κάνει προσπέραση με τη μία ρόδα :rockon:

power hornet
12/06/2012, 19:34
ειναι καλη φαση η καθημερινη για τον ευνοητο λογο οτι πολλοι δουλευουν και τα sessions γινονται με λιγοτερα ατομα και ειναι καπως πιο ανθρωπινα...
:a013:

πολυ πιο ανθρωπινα,μιλαμε τοτε που πηγα.
κατα τις 5.,30 το απογευμα στο γκρουπ που ημουν στους αρχαριους ειχανε μεινει 4 ατομα,αλλα ειχα κανει ηδη 7 σεασον και στο 6 απο την κουραση αρχιζα και εκανα λαθη,οποτε λεω φυγε μην φας καμια σαβουρα και εχουμε αλλα.

Allst@rf
25/06/2012, 13:35
ασχετο αλλα μου φανηκε καπως περιεργο...

εβλεπα το βιντεο http://www.youtube.com/watch?v=ZRFQ2J0Wlfk και στην ευθεια δεν ειδα την ταμπελα των 100...

την ξηλωσαν?:look:

sapila racing
25/06/2012, 13:43
ασχετο αλλα μου φανηκε καπως περιεργο...

εβλεπα το βιντεο http://www.youtube.com/watch?v=ZRFQ2J0Wlfk και στην ευθεια δεν ειδα την ταμπελα των 100...

την ξηλωσαν?:look:

Μαλλον το video ειναι παλιό, υπήρξε εποχή που γινόταν οτι θες με τις πινακίδες. Τωρα υπαρχουν κανονικά.
πχ σε ενα TD με πολύ αέρα, ξαφνικά εξαφανίστηκε των 100 μέτρων, απλά την πήρε ο αέρας. Μετα απο λίγο καιρό την ξαναέβαλαν και μαλιστα σε αλλη θέση αφού αποδείχτηκε οτι εκει που ηταν παλιά δεν ηταν στα 100 μέτρα.

κλπ κλπ

Δεν λέω, ωραίο κόλπο ηταν εκει που γυρνάς ξαφνικά στον επόμενο γύρο να μην εχεις ταμπέλα....:rolleyes:

Allst@rf
25/06/2012, 14:18
Μαλλον το video ειναι παλιό, υπήρξε εποχή που γινόταν οτι θες με τις πινακίδες. Τωρα υπαρχουν κανονικά.
πχ σε ενα TD με πολύ αέρα, ξαφνικά εξαφανίστηκε των 100 μέτρων, απλά την πήρε ο αέρας. Μετα απο λίγο καιρό την ξαναέβαλαν και μαλιστα σε αλλη θέση αφού αποδείχτηκε οτι εκει που ηταν παλιά δεν ηταν στα 100 μέτρα.

αρη το βιντεο ειναι προσφατο το ειδα σε αυτο το θρεντ http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=118112&page=4&p=2206996#post2206996

κλπ κλπ


Δεν λέω, ωραίο κόλπο ηταν εκει που γυρνάς ξαφνικά στον επόμενο γύρο να μην εχεις ταμπέλα....:rolleyes:

:tooth: ειναι αυτο που μου ελεγαν στην αρχη ,προσπαθησε να μην βαζεις σημαδια τις σκιες... :tooth:

Manalishi
28/08/2012, 14:02
Ωρε τί μας περιμένει το Σάββατο....

Allst@rf
28/08/2012, 15:34
Ωρε τί μας περιμένει το Σάββατο....


Σχολείο ή τρακ ντει;

Manalishi
28/08/2012, 16:55
Σχολείο..

Allst@rf
28/08/2012, 17:17
Σχολείο..

Το πρώτο μου σχολείο με το TDM το έκανα...

Ντάξ όλα μια συνήθεια είναι...

:tooth:

Manalishi
28/08/2012, 17:22
Το πρώτο μου σχολείο με το TDM το έκανα...

Ντάξ όλα μια συνήθεια είναι...

:tooth:

:a029: :a9: :a012:

Θα συνδράμει κανείς απο εδώ??? Να έχω κανα ΚΤΜ για παιχνίδι??

Allst@rf
28/08/2012, 17:28
Σχολείο..


:a029: :a9: :a012:

Θα συνδράμει κανείς απο εδώ??? Να έχω κανα ΚΤΜ για παιχνίδι??


Δε ξέρω γιατί με κοροιδευεις,εγώ στην άσφαλτο αναφέρομουν...

:a13:

TROOPER
28/08/2012, 17:40
Ωρε τί μας περιμένει το Σάββατο....

:beer:

Allst@rf
28/08/2012, 17:42
:beer:

Γύρισες απο διακοπές;

,βλέπω ότι διακατεχεσε από πολύ αισιοδοξο πνεύμα, αντί να του κάνεις καμία καζουρα...

:tooth:

TROOPER
28/08/2012, 17:45
Γύρισες απο διακοπές;

,βλέπω ότι διακατεχεσε από πολύ αισιοδοξο πνεύμα, αντί να του κάνεις καμία καζουρα...

:tooth:

γιατι να ειμαι απαισιοδοξος που θα παει να κανει μεθημα :confused:

κατι δεν πιανω...:wave2:

Manalishi
28/08/2012, 17:48
Ετσι....τα TDM είναι άπιαστα....:bawl:.

Allst@rf
28/08/2012, 18:26
:beer:


γιατι να ειμαι απαισιοδοξος που θα παει να κανει μεθημα :confused:

κατι δεν πιανω...:wave2:


Δε πειράζει, άλλη φορά...


:wave2:

nassosxlvbros
28/08/2012, 22:19
http://www.youtube.com/watch?v=iTxCqC9at-4

Ή πως να κάνετε τη στροφή ευθεία....:lol:

Manalishi
31/08/2012, 16:22
Θα είναι κανένας απο δω μέσα αύριο στα Μέγαρα??

power hornet
01/09/2012, 07:43
Θα είναι κανένας απο δω μέσα αύριο στα Μέγαρα??

εγω μπορει να παω να δω μονο.
δεν εχω λαστιχα για να μπω πιστα,περιμενω να μου φερει ενας φιλος απο γερμανια.

PQC
01/09/2012, 10:50
αν προλάβω να βάλω λάστιχα σήμερα και καταφέρω να ξυπνήσω θα είμαι.

jezuz
02/09/2012, 00:07
Εγω θα ξεκινησω για Μεγαρα... αν ομως στο δρομο με ψησει ο ηλιος οπως την προηγουμενη φορα μεσα στα δερματα, θα εχει αναστροφη και σπιτι.
Ελπιζω να παλευεται αυριο και να τα πουμε εκει! :wave2:

nathair
02/09/2012, 07:23
Δε τα είδα και τόοοοοοοσο χάλια τα Μέγαρα πάντως. Τουλάχιστον για το μάθημα, επαρκή ήτανε...

Manalishi
02/09/2012, 10:49
Άφου καταφερα εγώ να ξύνω με το TDM, μια χαρά ήταν η άσφαλτος.:D Αλλά σίγουρα θέλει βελτίωση, ειδικά στα σαμαράκια...

g_m900
02/09/2012, 11:33
Η ασφαλτος στα Μεγαρα εχει ενα μεγαλο συν...

Δεν τρωει πολυ λαστιχο.
Εμενα τουλαχιστον μου εβγαλε 2 trackday και ανετα εφτασε 10000 χλμ το dunlop qualifier rr που ειναι και μαλακο λαστιχο.

Τωρα φοραω τα sportsmart (εχω αλλαξει ζαντες στο tdm)

Πλαγιαζε παρα πολυ και επεφτε ακομα πιο κατω απο τη φωτο μου στο αβαταρ. Ξυθηκανε τα λινκ απο τις ακραποβιτς και η δεξια μερια της καρινας.

Για πιο απολυτα μηχανακια δεν ξερω να σας πω αλλα τα ιδια εχω ακουσει.

Για Σερρες οπου θες και αλλαγη ελαστικων μετα απο σχεδον καθε φουλ track day ...ειναι πιο οικονομικα τα Μεγαρα για μας που θελουμε απλα να κανουμε κανα καλη γυρα.

sapila racing
02/09/2012, 11:41
Για Σερρες οπου θες και αλλαγη ελαστικων μετα απο σχεδον καθε φουλ track day ...ειναι πιο οικονομικα τα Μεγαρα για μας που θελουμε απλα να κανουμε κανα καλη γυρα.

Ακριβώς γι αυτόν τον λόγο ξαναστρώθηκε η πίστα των Σερρών. Σύντομα θα ξέρουμε πόσο λάστιχο τρώει και πόσο κράτημα δίνει ο νέος τάπητας.

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=128777&page=5&p=2227374#post2227374

nathair
02/09/2012, 19:00
Το πόσο λάστιχο τρώει μια πίστα, δεν είναι ευθέως ανάλογο με το τι κράτημα δίνει; Μπορεί να έχει καλό κράτημα, αλλά να τρώει λίγο λάστιχο;

CPANTELO
02/09/2012, 19:14
To αν μια πιστα τρωει λαστιχο εχει να κανει και με την χαραξη της εκτος απο την ασφαλτο.
Τα μεγαρα επειδη εχουν αρκετες αργες στροφες και δυνατες επιταχυνσεις απο χαμηλες ταχυτητες τρωνε περισσοτερο λαστιχο απο μια πιστα με ποιο γρηγορες στροφες.

DrIoannis
03/09/2012, 09:48
To αν μια πιστα τρωει λαστιχο εχει να κανει και με την χαραξη της εκτος απο την ασφαλτο.
Τα μεγαρα επειδη εχουν αρκετες αργες στροφες και δυνατες επιταχυνσεις απο χαμηλες ταχυτητες τρωνε περισσοτερο λαστιχο απο μια πιστα με ποιο γρηγορες στροφες.

Θα συμφωνήσω και να πω ότι εχθές ήταν η πρώτη φορά που με ενόχλησαν τόσο πολύ οι λακκούβες και οι αλλαγή οδοστρόματος.Γιατί τώρα είμαι σε αναζήτηση (λάστιχα,ανάρτηση,χειροτέρεψε η κατάσταση)?

biglebowski
03/09/2012, 13:05
Θα συμφωνήσω και να πω ότι εχθές ήταν η πρώτη φορά που με ενόχλησαν τόσο πολύ οι λακκούβες και οι αλλαγή οδοστρόματος.Γιατί τώρα είμαι σε αναζήτηση (λάστιχα,ανάρτηση,χειροτέρεψε η κατάσταση)?

Βασικα οι περισοτερες πιστες εχουν λακουβες -σαμαρακια κλπ..Βεβαια τα μεγαρα λιγο παραπανω (εχουν κ μια 15ετια συνεχους χρησησς χωρις συντηρηση..)

Πρεπει να προσαρμοζεις τις γραμμες κ να βρεις τα "μονοπατια" που θα τις αποφευγεις..Αν εβαλες κ dunlop που εχουν σκληροτερο σκελετο σιγουρα θα τις καταλαβες περισσοτερο..Αφαιρεσε κανα-δυο κλικ απ.συμπιεσης κ θα βελτιωθει

Manalishi
03/09/2012, 14:32
Με Dunlop ήμουν εγώ, ειδικά στην Κ8, είχες μια ταλάντωση...Και στην Κ6, έπρεπε να σημαδεύω ανάμεσα στην Σκύλλα και την Χάρυβδη...

g_m900
03/09/2012, 14:34
Με Dunlop ήμουν εγώ, ειδικά στην Κ8, είχες μια ταλάντωση...Και στην Κ6, έπρεπε να σημαδεύω ανάμεσα στην Σκύλλα και την Χάρυβδη...

τι πιεσεις ειχες?

Manalishi
03/09/2012, 14:53
32 μπροστά
30 πίσω

Όταν τελειώσαμε, το πίσω είχε "χτυπήσει" μια 40άρα....Ημάστε δύο TDM, και οι δυο με ίδιες πιέσεις και μαμά ανάρτηση. Ο άλλος οδηγός δεν το "κυνήγαγε" στις στροφές και δεν "εξυσε", άλλωστε είχε μείνει chicken strip στο πίσω και στις δυο πλευρές, εγώ δεν είχα καθόλου.

Προφόρτιση πίσω στο 7, Επαναφορά στο 5 και Συμπίεση, αρχικά στο +5-6, και μετά την κατέβασα λίγο, 2 κλικ.

Δεν μου γλύστρισε πουθενά, δεν μου "ψαλίδισε" πουθενά. "Έξυνα" στην Κ4, Κ6, Κ9. Στην Κ5, ευχαριστήθηκα στρίψιμο, όσο "έχωνα", έστριβα. Αυτό που ευχαριστήθηκα ήταν το μπροστινό, που δεν με φόβησε, εκεί δούλευα +6 προφόρτιση, απόσβεση νομίζω είναι στο 3, αλλά δεν είμαι σίγουρος, δεν το έχω κοιτάξει εδώ και πολυ καιρό, και δεν το πείραξα τώρα.

Τα παραπάνω στα λέω απλά για πληροφορίες, εαν πιστεύεις οτι καπου είμαι λάθος ( λάθος πίεση, λάθος ταχύτητα, λάθος κλίση) μου λες, έχω δει το βίντεο σου πολλές φορές για να δω πως το στρίβεις το βουνό.

g_m900
03/09/2012, 15:53
32 μπροστά
30 πίσω

Όταν τελειώσαμε, το πίσω είχε "χτυπήσει" μια 40άρα....Ημάστε δύο TDM, και οι δυο με ίδιες πιέσεις και μαμά ανάρτηση. Ο άλλος οδηγός δεν το "κυνήγαγε" στις στροφές και δεν "εξυσε", άλλωστε είχε μείνει chicken strip στο πίσω και στις δυο πλευρές, εγώ δεν είχα καθόλου.

Προφόρτιση πίσω στο 7, Επαναφορά στο 5 και Συμπίεση, αρχικά στο +5-6, και μετά την κατέβασα λίγο, 2 κλικ.

Δεν μου γλύστρισε πουθενά, δεν μου "ψαλίδισε" πουθενά. "Έξυνα" στην Κ4, Κ6, Κ9. Στην Κ5, ευχαριστήθηκα στρίψιμο, όσο "έχωνα", έστριβα. Αυτό που ευχαριστήθηκα ήταν το μπροστινό, που δεν με φόβησε, εκεί δούλευα +6 προφόρτιση, απόσβεση νομίζω είναι στο 3, αλλά δεν είμαι σίγουρος, δεν το έχω κοιτάξει εδώ και πολυ καιρό, και δεν το πείραξα τώρα.

Τα παραπάνω στα λέω απλά για πληροφορίες, εαν πιστεύεις οτι καπου είμαι λάθος ( λάθος πίεση, λάθος ταχύτητα, λάθος κλίση) μου λες, έχω δει το βίντεο σου πολλές φορές για να δω πως το στρίβεις το βουνό.

οχι βρε τι λαθος να σου πω?
ο καθενας οπως βολευεται το παει!
αν ξαναπας δοκιμασε χαμηλοτερη πιεση.

εμενα ο ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ μου εβαζε 28-28 γιατι ακριβως τα dunlop εχουν σκληρο σκελετο και μαλακη γομα.

κανα βιντεο τραβηξες?

αντε να το σενιαρω να παμε μαζι κανα γυρα γιατι δαγκωνομαι οταν ακουω για track day....

TROOPER
01/10/2012, 10:29
τα υπολοιπα που γραφτηκανε ειχαν να κανουν με τεχνικες οδηγησης και βρισκονται εδω--->http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131132 για να μη μπερδεψουμε τα πραματα.

costas81
01/10/2012, 11:31
Η δική μου βόλτα από τα μέγαρα με ένα TDM και dunlop. Φαίνεται το πόσο δουλεια κάνει η ανάρτηση από την ποιότητα της πίστας.
Συγνώμη για την ποιότητα του ήχου.

http://www.youtube.com/watch?v=qNMZP-G35-c

sniper
01/10/2012, 11:42
Η δική μου βόλτα από τα μέγαρα με ένα TDM και dunlop. Φαίνεται το πόσο δουλεια κάνει η ανάρτηση από την ποιότητα της πίστας.
Συγνώμη για την ποιότητα του ήχου.

http://www.youtube.com/watch?v=qNMZP-G35-c

Tι βλέπουμε δλδ; :confused:

costas81
01/10/2012, 11:54
Την κατάσταση της πίστας. Το πόσο καταπονείτε η ανάρτηση.

sniper
01/10/2012, 12:01
Την κατάσταση της πίστας. Το πόσο καταπονείτε η ανάρτηση.

Νope... Aυτό που είδαμε είναι μια πολύ χαλαρή ανάρτηση...

Γύροι στο 1.20 περίπου και σχεδόν τερματισμένη ανάρτηση.. Μάλλον η ανάρτηση χρειαζεται λιγο φτιάξιμο..

cosgili
01/10/2012, 15:30
Νope... Aυτό που είδαμε είναι μια πολύ χαλαρή ανάρτηση...

Γύροι στο 1.20 περίπου και σχεδόν τερματισμένη ανάρτηση.. Μάλλον η ανάρτηση χρειαζεται λιγο φτιάξιμο..
Σωστός ο Νίκος. Η αναρτηση σου εχει γίνει σούπα. Δεν φταίει η πίστα γι αυτό που βλέπεις. Με γυρολόγιο στο 1.20' (αργός ρυθμός) δεν δικαιολογείται να έχεις τέτοιο βύθισμα ακόμα και το ΤΔΜ που η ανάρτηση του είναι εκτός πεδίου δράσης της. Αν βρω θα σου ανεβάσω βίντεο από Μέγαρα με το bandit με γυρολόγιο στο 1.12', που και σε αυτό η ανάρτηση του δεν είναι για πίστα, αλλά ειναι σε καλή κατάσταση να δεις διαφορα.:wave2:

Allst@rf
01/10/2012, 19:26
Απλωστε όλοι τα γυρολογια σας να τα μετρησετε...

:lol:

crfouras
01/10/2012, 20:27
Απλωστε όλοι τα γυρολογια σας να τα μετρησετε...

:lol:
Κοιτα να δεις που σε αυτη την περιπτωση, κερδιζει το μικροτερο!!!!!!:D

Allst@rf
01/10/2012, 20:30
Κοιτα να δεις που σε αυτη την περιπτωση, κερδιζει το μικροτερο!!!!!!:D

Σωστοστ...

:tooth:

harris_x
01/10/2012, 20:36
Νope... Aυτό που είδαμε είναι μια πολύ χαλαρή ανάρτηση...

Γύροι στο 1.20 περίπου και σχεδόν τερματισμένη ανάρτηση.. Μάλλον η ανάρτηση χρειαζεται λιγο φτιάξιμο..+675

TROOPER
02/10/2012, 08:38
+675

και αλλα 1000

costas81
19/10/2012, 11:09
Νope... Aυτό που είδαμε είναι μια πολύ χαλαρή ανάρτηση...

Γύροι στο 1.20 περίπου και σχεδόν τερματισμένη ανάρτηση.. Μάλλον η ανάρτηση χρειαζεται λιγο φτιάξιμο..

Δεν πείραξα αναρτήσεις για να πάω πίστα. Πρώτη φορά ήταν και απλά πήγα έβγαλα την βαλίτσα και μπήκα να κάνω μερικούς γύρους για την αίσθηση-εμπειρία και μόνο.
Εκεί γνώρισα και τον fourna o οποίος είχε έρθει με το αυτοκίνητο (μιας και δεν είχε την μηχανή εκείνες τις μέρες) και ο οποίος μου πρότεινε να βάλουμε την κάμερα που είχε μαζί του.

Όντως η ανάρτηση είναι πολύ χαλαρή αλλά και η πίστα σε μερικά σημεία χάλια.

:beer:

sniper
19/10/2012, 11:16
Δεν πείραξα αναρτήσεις για να πάω πίστα. Πρώτη φορά ήταν και απλά πήγα έβγαλα την βαλίτσα και μπήκα να κάνω μερικούς γύρους για την αίσθηση-εμπειρία και μόνο.
Εκεί γνώρισα και τον fourna o οποίος είχε έρθει με το αυτοκίνητο (μιας και δεν είχε την μηχανή εκείνες τις μέρες) και ο οποίος μου πρότεινε να βάλουμε την κάμερα που είχε μαζί του.

Όντως η ανάρτηση είναι πολύ χαλαρή αλλά και η πίστα σε μερικά σημεία χάλια.

:beer:

ΟΚ αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι η ανάρτησή σου θέλει κοίταγμα...

Μια χαρά είναι η άσφαλτος της πίστας. Ας καταφέρουμε να γυρνάμε κοντά στο .03-04 χωρίς να γλυστράμε από άλλους λόγους και μετά να συζητήσουμε όσο θέλετε για την άσφαλτο.

costas81
19/10/2012, 11:19
40.0000 χιλιόμετρα έχει η καημένη. Σίγουρα θέλει λαδάκια και λίγο ρύθμιση.

nktR
20/10/2012, 14:44
271988




πάρτο αλλιώς.....Megara in opposite ways.....



http://www.youtube.com/watch?v=vDniqwuJMkE

petani
20/10/2012, 16:15
Αναποδα ρε κουφαλες .... ??? .... ρε τι τσογλανοι που ειστε ...... :D:D

kinhsh
20/10/2012, 18:12
Πολύ ωραίο βίντεο ,πολύ καλά μηχανάκια και γρήγορη και μέσα σε ορια ασφάλειας οδήγηση .Στό ανάποδο πραγματικά άλλη πίστα φαίνεται που ολοι ειναι πιο επιφυλακτικοί.Μπράβο Νικο για το θέαμα.

tony_l
20/10/2012, 18:44
Μην με μπερδεύετε ρε σεις.. ακόμα προσπαθώ να την μάθω με την κανονική φορά! Μην τα κάνετε αυτά, αμαρτία. :lol:

Ωραίο vid Νίκο! ;)

sapila racing
20/10/2012, 19:40
Αλλο έργο τελείως!

Ξέρω οτι καποιες πίστες πάνε και ανάποδα καλά, αλλά οι ανοιγόμενες είναι πλέον ανάποδα. Πες μας τωρα οτι εχεις πάει και τις Σερρες ανάποδα!
Το συζητάγαμε μια παρέα τις προάλλες.

Παντα εκπλήξεις εχεις ρε Νίκο! :beer:

zephyr1
20/10/2012, 21:54
Νικ καwλα το βιντιο.:eek:

Πρεπει να χει γινει σε trackday του bikenet το αναποδο στας Σερρας,μπορει να ηταν και ο Νικος εκεινη την μερα.....:D

TROOPER
24/10/2012, 08:53
271988




πάρτο αλλιώς.....Megara in opposite ways.....



http://www.youtube.com/watch?v=vDniqwuJMkE

τζαμπα μαστουρα!!!! :a44:

nktR
24/10/2012, 09:59
Πες μας τωρα οτι εχεις πάει και τις Σερρες ανάποδα!:

δεν είμαι εγώ στο video
Είναι από το tday του Gixxer.gr :)



Νικ καwλα το βιντιο.:eek:

Πρεπει να χει γινει σε trackday του bikenet το αναποδο στας Σερρας,μπορει να ηταν και ο Νικος εκεινη την μερα.....:D

αυτό είναι το video
http://www.youtube.com/watch?v=KB5m_5-QsUg


*δεν είναι από trackday του bikenet είναι από καθημερινή Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

TROOPER
24/10/2012, 10:51
............
αυτό είναι το video
http://www.youtube.com/watch?v=KB5m_5-QsUg


*δεν είναι από trackday του bikenet είναι από καθημερινή Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

nktr βαπορακι!!!!!!!:lol::lol:

nktR
24/10/2012, 13:30
nktr βαπορακι!!!!!!!:lol::lol:

:tooth: καμένο... :tooth:
http://www.youtube.com/watch?v=_1h585bMDnQ
:D

maron
24/10/2012, 18:27
ΟΚ αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι η ανάρτησή σου θέλει κοίταγμα...

Μια χαρά είναι η άσφαλτος της πίστας. Ας καταφέρουμε να γυρνάμε κοντά στο .03-04 χωρίς να γλυστράμε από άλλους λόγους και μετά να συζητήσουμε όσο θέλετε για την άσφαλτο.

η πιστα ηταν και ειναι ενα χαλι.................
το ποσο γυρναει ο καθενας δεν εχει σχεση
δεν εχει εξοδους διαφυγης
εχει μια αγωνιστικη γραμμη ............. και σαμαρια
ειναι λαθος που λεγετε πιστα το χωραφι

sniper
24/10/2012, 19:10
η πιστα ηταν και ειναι ενα χαλι.................
το ποσο γυρναει ο καθενας δεν εχει σχεση
δεν εχει εξοδους διαφυγης
εχει μια αγωνιστικη γραμμη ............. και σαμαρια
ειναι λαθος που λεγετε πιστα το χωραφι

Δεν ξέρω γιατί κάνεις quote εμένα που μιλάω για την άσφλατο ενώ εσύ για τις εξόδους διαφυγής και τις αγωνιστικές γραμμές...

power hornet
24/10/2012, 20:12
η αληθεια ειναι οτι η πιστα θα μπορουσε να ηταν καλυτερη με τοσα λεφτα που δινουμε.
εγω εχω κοψει να πηγαινω τις κυριακες που ειναι 55ευρω, πολλα τα λεφτα, επιλεγω τις τεταρτες αν και κοπηκαν αυτες που ηταν 40ευρω και με 3 γκρουπ και οχι 4 που ειναι την κυριακη και περιμενεις ποση ωρα για να μπεις.
αλλα συμφωνο και με τον sniper αμα βρε παιδια μπαινετε πιστα χωρις καν να σεταρετε τις αναρτησεις σας δεν σας φταει η πιστα,πως εχει κατι σαμαρακια ναι αλλα βρισκεις αλλες γραμμες και το αποφευγεις.

jezuz
24/10/2012, 20:33
Παιζουν ακομα Τεταρτες, εχω μηνες να δω κατι τετοιο... ? ..απο που βλεπουμε για οργανωμενα Track-Days? Δηλαδη εκτος απο 2-3 οργανωτες που κανουν σνεχεια και βλεπω το βαζουν στις σελιδες τους, παιζουν και αλλα, και που τα μαθαινουμε?
sorry gia to offtopic

power hornet
24/10/2012, 20:44
Παιζουν ακομα Τεταρτες, εχω μηνες να δω κατι τετοιο... ? ..απο που βλεπουμε για οργανωμενα Track-Days? Δηλαδη εκτος απο 2-3 οργανωτες που κανουν σνεχεια και βλεπω το βαζουν στις σελιδες τους, παιζουν και αλλα, και που τα μαθαινουμε?
sorry gia to offtopic
τεταρτες μονο ο ζαφειροπουλος πεμπτες το τεαμ 65.
ο ζαφειροπουλος πρεπει να τις εκοψε τις τεταρτες γιατι δεν πηγαινε κοσμος.
πριν ενα μηνα μου φαινετε μου ειχε στηλει μυνημα οτι εχει τεταρτη τρακ ντει και δυο μερες πριν μου ετσηλε οτι ακυρωνετε.