View Full Version : Σέρρες..
Σελίδες :
1
[
2]
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
motomaniac
16/09/2012, 13:28
μαλλον η εκκινηση για το dragster ειναι..
Antonisss
16/09/2012, 13:47
Υπάρχει εδώ κ χρόνια
Υπήρχε εδώ και χρόνια όπως λέει και ο συνονόματος. Απλά κανείς δεν την προσέχει γιατί σ'αυτό το σημείο το βλέμμα είναι στην ευθεία κι όχι πίσω αριστερά (εκτός κι αν έχεις ήδη πέσει στην 12-13). :P
Πρώτη φορά που το πρόσεξα ήταν σε φωτογραφίες από dragster κι εγώ. Βάζουν την εκκίνηση εκεί.
chris.r675
17/09/2012, 11:40
ενημερωση απο τετρακοσαρι,μιλησα με ενα φιλο που ανεβηκε με αμαξι,αν δεν εβρεχε θα ειχαν κοψει ολοι ημιαξονια!
οπως εβγαιναν απο τις κολλες χανοντας και παταγαν στην καινουρια ασφαλτο ετρωγαν κλοτσια!το κρατημα ηταν απιστευτο
απο οτι μου ειπε ο φιλος και εχει παει και με την παλια ασφαλτο πολλες φορες!ετοιμαστειτε!
τρουπη αστο το κολο κτμ και ανεβα πανω!
Bladerunner
17/09/2012, 12:52
Με το ζόρι κρατιέμαι...
Κι όσο βλέπω το μηχανάκι με τα μαμά πλαστικά, φώτα, καθρέπτες κλπ, έτοιμο για ταξιδάκι... τόσο τρελαίνομαι!
ενημερωση απο τετρακοσαρι,μιλησα με ενα φιλο που ανεβηκε με αμαξι,αν δεν εβρεχε θα ειχαν κοψει ολοι ημιαξονια!
οπως εβγαιναν απο τις κολλες χανοντας και παταγαν στην καινουρια ασφαλτο ετρωγαν κλοτσια!το κρατημα ηταν απιστευτο
απο οτι μου ειπε ο φιλος και εχει παει και με την παλια ασφαλτο πολλες φορες!ετοιμαστειτε!
τρουπη αστο το κολο κτμ και ανεβα πανω!
Με το ζόρι κρατιέμαι...
Κι όσο βλέπω το μηχανάκι με τα μαμά πλαστικά, φώτα, καθρέπτες κλπ, έτοιμο για ταξιδάκι... τόσο τρελαίνομαι!
επί λέξη:
"10 φορές καλύτερο κράτημα....!!!!!"
από Σάββατο πρωί έως και Τρίτη θα είμαστε μια μεγάλη παρέα πάνω.
Θα σας ενημερώσουμε το τι και πως με πιέσεις, θερμοκρασίες ελαστικών και ασφάλτου.
Καλή εβδομάδα
chillipf
17/09/2012, 13:31
Περιμένουμε νέα εναγωνίως.
(να οργανώσουμε τη στρατηγική μας λέμε).:D
sapila racing
17/09/2012, 13:58
επί λέξη:
"10 φορές καλύτερο κράτημα....!!!!!"
από Σάββατο πρωί έως και Τρίτη θα είμαστε μια μεγάλη παρέα πάνω.
Θα σας ενημερώσουμε το τι και πως με πιέσεις, θερμοκρασίες ελαστικών και ασφάλτου.
Καλή εβδομάδα
Αναμένουμε εναγωνίως Νίκο! :)
Καλά να περάσετε! Ζηλεύω! :)
268548
εγκαίνια σήμερα
και ένας από τους τυχερούς που την πρωτοπάτησε, σήμερα:
" Κυριοι καλησπερα,εχει 1,5 ωρα που γυρισα απο Σερρες και ειμαι λασπη
Η πιστα τελεια,ευρωπαικων προδιαγραφων πλεον.Η προσφυση απιστευτη παροτι απατητη(ειδικα το απογεμα που ειχαμε πατησει καλα τις γραμμες μ@μουσε ).Κοινως χαλί(ο τονος στο γιωτα)! Περισσότερα αύριο. Καλό βράδυ"
GIXXERAKIAS
18/09/2012, 07:53
και ένας από τους τυχερούς που την πρωτοπάτησε, σήμερα:
" Κυριοι καλησπερα,εχει 1,5 ωρα που γυρισα απο Σερρες και ειμαι λασπη
Η πιστα τελεια,ευρωπαικων προδιαγραφων πλεον.Η προσφυση απιστευτη παροτι απατητη(ειδικα το απογεμα που ειχαμε πατησει καλα τις γραμμες μ@μουσε ).Κοινως χαλί(ο τονος στο γιωτα)! Περισσότερα αύριο. Καλό βράδυ"
:a25: :a25: :a25: :a25:
268593268594
:a25: :a25: :a25: :a25:
268593268594
έτσι !!! :)
LogOutGoRide
18/09/2012, 10:20
Κάποιοι να ετοιμάζονται απο την επόμενη εβδομάδα :a13:
Κάποιοι να ετοιμάζονται απο την επόμενη εβδομάδα :a13:
μπινε με το τερζοτιμ?
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ !!!!!!!!!:a02::a02::a02::a018::a018::a018:
.........
τρουπη αστο το κολο κτμ και ανεβα πανω!
θα κανω υπομονη αν και τρωγομαι με τις σαρκες μου.αλλα οταν ανεβω θα ειναι πραγματικα καλο χρησταρα!
κοιτατε να περασετε καλα εσεις αυτη τη φορα που ετοιμαζεστε και δε χανομαστε ;)
LogOutGoRide
19/09/2012, 09:09
μπινε με το τερζοτιμ?
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ !!!!!!!!!:a02::a02::a02::a018::a018::a018:
Τι είναι το τερζοτιμ; ο μπινες ξέρω τι είναι :lol:
H.A.Balafoutre
19/09/2012, 16:36
Τι είναι το τερζοτιμ; ο μπινες ξέρω τι είναι :lol:
Άσε να το απαντήσω εγώ αυτό....όχι δεν θα είμαστε τη Δευτέρα-Τρίτη...αλλά την Παρασκευή....οπότε θα πάμε αναρχοαυτόνομα, όχι με το τερζοτίμ...! νεσπά?
Τι είναι το τερζοτιμ; ο μπινες ξέρω τι είναι :lol:
ετοιμαζεται να ανεβει ο nktr και νομισα οτι θα εισαι κι εσυ επανω εκεινες τις μερες.το τιμ του nktr ειπα ''τερζοτιμ'' εκ του επωνυμου του nktr (η παρακατω απαντηση με καλυψε στην ερωτηση).
Άσε να το απαντήσω εγώ αυτό....όχι δεν θα είμαστε τη Δευτέρα-Τρίτη...αλλά την Παρασκευή....οπότε θα πάμε αναρχοαυτόνομα, όχι με το τερζοτίμ...! νεσπά?
κι εσυ βρουτε?
:cry:
LogOutGoRide
20/09/2012, 10:06
ετοιμαζεται να ανεβει ο nktr και νομισα οτι θα εισαι κι εσυ επανω εκεινες τις μερες.το τιμ του nktr ειπα ''τερζοτιμ'' εκ του επωνυμου του nktr (η παρακατω απαντηση με καλυψε στην ερωτηση).
κι εσυ βρουτε?
:cry:
Από Δευτέρα ε;
Βρε λες να το κάνω εβδομαδιαίο :lol:
Θα έχω άδεια όλη την επόμενη βδομάδα. Χρόνο έχω, ο σπόνσορας δεν σηκώνει το τηλέφωνο :-(
Από Δευτέρα ε;
Βρε λες να το κάνω εβδομαδιαίο :lol:
Θα έχω άδεια όλη την επόμενη βδομάδα. Χρόνο έχω, ο σπόνσορας δεν σηκώνει το τηλέφωνο :-(
αι γ@μηθειτε παιζετε με τον πονο μας!!!!:cry:
καλα να περασετε παλικαρια,καλη διασκεδαση και χωρις απροοπτα,μονο με χαμογελα!!!!:beer::beer:
Κανένα σαμαράκι στις ενώσεις των κομματιών παίζει;
chillipf
20/09/2012, 10:42
Για σημάδι?
LogOutGoRide
20/09/2012, 10:46
Κανένα σαμαράκι στις ενώσεις των κομματιών παίζει;
Αυτό ήταν το πρώτο που περίμενα να μάθω από όσους μπήκαν μέσα με την νέα άσφαλτο.
Με τις πιέσεις τι γίνεται;
Για σημάδι?
Όχι, για εκτοξεύσεις..
chillipf
20/09/2012, 11:19
:uplate: :cry: :D
GIXXERAKIAS
20/09/2012, 11:21
Κανένα σαμαράκι στις ενώσεις των κομματιών παίζει;
Από παιδιά που είναι ήδη πάνω και ετοιμάζονται για τον αγώνα με ελευθερές δοκιμές κάτα λέξη....."χαλί"*
:wave2:
*(ο τόνος στο ί )
devil's animal
20/09/2012, 11:23
αντε να δουμε...
:D:smokin:
Από παιδιά που είναι ήδη πάνω και ετοιμάζονται για τον αγώνα με ελευθερές δοκιμές κάτα λέξη....."χαλί"*
:wave2:
*(ο τόνος στο ί )
ΟΚ, αν και δύσκολο. Μακάρι! :beer:
george_636
20/09/2012, 12:35
έπαιζαν σαμαράκια στις ενώσεις στην παλιά άσφαλτο;
chillipf
20/09/2012, 13:24
Προσωπικά τις παλιές ενώσεις τις είχα για σημάδια.
Αναμετάδωση για όσους δεν έχουν FB από τον Nktr :
Serres SRC ΠΠΤ
προς το παρόν οι χρόνοι ψηλά 1:30+
τώρα μπαίνει για 2η φορά η Superstock 1000
GIXXERAKIAS
21/09/2012, 13:02
Χμμμ....τόσο μεγάλη διαφορά??:confused:
Ίσως η έλειψη εμπιστοσύνης με την νέα άσφαλτο για να δούν τι παίζει?:confused:
devil's animal
21/09/2012, 13:05
Χμμμ....τόσο μεγάλη διαφορά??:confused:
Ίσως η έλειψη εμπιστοσύνης με την νέα άσφαλτο για να δούν τι παίζει?:confused:
+το χασιμο των σημαδιων..
εντελως νεα δεδομενα. απο την ασφαλτο, τα κερμπ, μεχρι και τα χορτα...
sapila racing
21/09/2012, 16:18
Tα νέα από το μέτωπο λένε οτι οι χρόνοι ειναι αρκετά πιο ψηλά απο πριν.
Επίσης δυστυχώς έμαθα οτι στην 1 υπαρχουν σαμάρια..... :( και υπήρξαν και πτωσεις εκει σημερα.
Ακόμα στην 3-4 υπαρχουν ενωσεις του ταπητα που ανοίγουν την γραμμή.
Tα νέα από το μέτωπο λένε οτι οι χρόνοι ειναι αρκετά πιο ψηλά απο πριν.
Επίσης δυστυχώς έμαθα οτι στην 1 υπαρχουν σαμάρια..... :( και υπήρξαν και πτωσεις εκει σημερα.
Ακόμα στην 3-4 υπαρχουν ενωσεις του ταπητα που ανοίγουν την γραμμή.
Σε ποιο σημείο της 1; Ξέρουμε;
sapila racing
21/09/2012, 16:25
Σε ποιο σημείο της 1; Ξέρουμε;
Οχι, αλλά φίλος αγωνιζόμενος την περιέγραψε ως στροφή παγίδα.
Προ ολιγου έπεσαν στην 1 Κοντομαρος κι αλλος ενας, ισως ειχαν επαφή. Ο Κοντομαρος δεν έπαθε τίποτα αλλα το Ducati κοπηκε στα 2.
Ο αλλος αναβατης μαλλον τραυματίστηκε και δεν ξερω ποιός είναι και αν εχει σοβαρό τραυματισμό.
Οχι, αλλά φίλος αγωνιζόμενος την περιέγραψε ως στροφή παγίδα.
Προ ολιγου έπεσαν στην 1 Κοντομαρος κι αλλος ενας, ισως ειχαν επαφή. Ο Κοντομαρος δεν έπαθε τίποτα αλλα το Ducati κοπηκε στα 2.
Ο αλλος αναβατης μαλλον τραυματίστηκε και δεν ξερω ποιός είναι και αν εχει σοβαρό τραυματισμό.
+
έπεσαν οι χρόνοι στο 1.23 στην stock. Πτώση Κριελέση στην κ1 χτυπώντας Κοντομάρο που ήταν ήδη στην έξοδο της ευθείας της κ1 από λάθος φρένα :( περαστικά σε όλους
devil's animal
21/09/2012, 18:09
Επίσης δυστυχώς έμαθα οτι στην 1 υπαρχουν σαμάρια.....
πες μου οτι ειναι απο τα φρενα του dragster...:evil:
περαστικα σε ολους και ας ελπισουμε να στρωσει το πραγμα...
πες μου οτι ειναι απο τα φρενα του dragster...:evil:
...
Μπορει να 'ναι από τα αεροπλάνα που περνάνε.. Όχι αυτα που σε ψεκάζουν, τ' άλλα!
devil's animal
21/09/2012, 19:10
Μπορει να 'ναι από τα αεροπλάνα που περνάνε.. Όχι αυτα που σε ψεκάζουν, τ' άλλα!
απο τι δημιουργηθηκαν τα σαμαρια ρε σε ολοκαινουργια φρεσκοστρωμενη ασφαλτο? και μαλιστα στην 1...δλδ πριν την ευθεια...
το πρωτο event της πιστας δεν ηταν dragster?
GIXXERAKIAS
21/09/2012, 19:21
απο τι δημιουργηθηκαν τα σαμαρια ρε σε ολοκαινουργια φρεσκοστρωμενη ασφαλτο? και μαλιστα στην 1...δλδ πριν την ευθεια...
το πρωτο event της πιστας δεν ηταν dragster?
Η στροφή είναι πολύ μακρυά Σταύρο.Δεν έχει σχέση το σημείο εκείνο.
Update από fb
Γόνατο χτυπημένο για Κοντομαρο και για Κριελέση 4 πλευρά ραγισμένα-σπασμένα.:(
Περαστικά στα παιδιά και γρήγορη αναρρωσή!
devil's animal
21/09/2012, 19:30
Η στροφή είναι πολύ μακρυά Σταύρο.Δεν έχει σχέση το σημείο εκείνο.
ok, αν δεν παμε να το δουμε δεν μπορουμε να πουμε και πολλα...
αλλωστε δεν ειπωθηκε αν ειναι πανω στην στροφη τα σαμαρακια ή πριν...
αλλα αν ειναι στα φρενα για την 1 τοτε πιθανοτατα να ειναι απο τα φρενα των αυτοκινητων dragster που μπηκαν μετα την ασφαλτοστρωση...
με καθε επιφυλαξη ομως γιατι ειπαμε...δεν τα εχουμε δει για να δουμε τι παιζει...
ok, αν δεν παμε να το δουμε δεν μπορουμε να πουμε και πολλα...
αλλωστε δεν ειπωθηκε αν ειναι πανω στην στροφη τα σαμαρακια ή πριν...
αλλα αν ειναι στα φρενα για την 1 τοτε πιθανοτατα να ειναι απο τα φρενα των αυτοκινητων dragster που μπηκαν μετα την ασφαλτοστρωση...
με καθε επιφυλαξη ομως γιατι ειπαμε...δεν τα εχουμε δει για να δουμε τι παιζει...
Λες στα 400 να έβαλαν φορτηγά;
devil's animal
21/09/2012, 19:37
Λες στα 400 να έβαλαν φορτηγά;
λες αν ενα τετραροδο εχει ταχυτητα εξοδου> 250χλμ/ωρα και πατησει φρενο, δεν μπορει να κατσαρωσει φρεσκοστρωμενη ασφαλτο?
λες αν ενα τετραροδο εχει ταχυτητα εξοδου> 250χλμ/ωρα και πατησει φρενο, δεν μπορει να κατσαρωσει φρεσκοστρωμενη ασφαλτο?
Όχι
devil's animal
21/09/2012, 19:39
Όχι
οκ, η αυτοψια θα δειξει...
GIXXERAKIAS
21/09/2012, 19:42
Λες στα 400 να έβαλαν φορτηγά;
Kάνουν και 400άρια πάντως ναί.....αλλά δεν νομίζω να μπήκαν τώρα....
http://youtu.be/jP89x0jZG08
Kάνουν και 400άρια πάντως ναί.....αλλά δεν νομίζω να μπήκαν τώρα....
http://youtu.be/jP89x0jZG08
Τα βαριά οχήματα δεν κάνυν σαμαράκια αλλά παραλληλα με το δρόμο "λούκια".. αν έχει σαμαράκια είναι κατασκευαστικό λάθος...
λες αν ενα τετραροδο εχει ταχυτητα εξοδου> 250χλμ/ωρα και πατησει φρενο, δεν μπορει να κατσαρωσει φρεσκοστρωμενη ασφαλτο?
δεν είναι πολλά τα αυτοκίνητα που έχουν πάνω από 250km/h στο τέλος του 400ριου. άλλωστε αν δεν κάνω λάθος δεν ήταν ακριβώς dragster αλλά event με λιγότερο δυνατά αυτοκίνητα.
http://www.bikerspirit.net/main/?p=6067
http://www.bikerspirit.net/main/?p=6058
Στην κατηγορια SUPERSTOCK, την pole position εχει ο Γιωργος Μαρκεσινης με 1.21,6. Δευτερος ειναι ο Στρατος Δεβελεκος με 1.22,0 κ τριτος ο Ευθυμιου (δε γνωριζω χρονο σορι).
απο τι δημιουργηθηκαν τα σαμαρια ρε σε ολοκαινουργια φρεσκοστρωμενη ασφαλτο?
To μηχάνημα που στρώνει βγάζει.. χ μέτρα κάθε φορά. Στην ένωση των κομματιών παίζει να υπάρχει θέμα.
devil's animal
23/09/2012, 05:07
To μηχάνημα που στρώνει βγάζει.. χ μέτρα κάθε φορά. Στην ένωση των κομματιών παίζει να υπάρχει θέμα.
δεκτο... αν οντως ειναι ετσι, μιλαμε για κακοτεχνια και οχι για "κακη διαχειριση" της πιστας...
οπως και να εχει καποιος πρεπει να ειναι υπευθυνος...μπορει να λεγεται εργολαβος, μπορει manager αυτοκινητοδρομιου Σερρων...
τελοσπαντων, εικασιες κανουμε... αν δεν δουμε, δεν γινεται δουλεια...
(οχι οτι θα επηρεασει φυσικα τους χρονους μας, οι αλλοι γραφουν 1,22 με αυτη την ασφαλτο)
menelaos46
23/09/2012, 15:03
Αδιάφοροι αγώνες και στις τρεις κατηγορίες. Αν εξαιρέσουμε λίγο την SS που είχε ένα μικρό ενδιαφέρον.... :(
chris.r675
23/09/2012, 21:18
μολις γυρισα απο σερρες,με οσους αγωνιζομενους μιλησα μου ειπαν οτι η πιστα ειναι χαλι!εκτος απο τα σαμαρακια της 1,που παιζει ρολο
τι γραμμες εχει ο καθενας,παντως ολοι μου ειπανε οτι υπαρχουν μονοπατια για να τα γλυτωσεις!
τα 600αρια ειχαν μαχη ολο τον αγωνα μεταξυ συνιωρη και παναγιωτοπουλου,ο μικρος ειναι απο αλλο πλανητη
αλλα η εμπειρια μιλησε!τα υπολοιπα σκελη ηταν αδιαφορα εντελως,αααααα και μην ξεχασω πολυ λιγος κοσμος για καινουρια πιστα!
sapila racing
24/09/2012, 09:34
Tα αποτελέσματα απο τους αγώνες:
Superstock
http://www.motograndprix.gr/gmcms/media/_2012/DIAFORA/ellinikoi%20agwnes/4%20serres/SUNDAY%20SUPERSTOCK%20RACE%20OVERALL.pdf
Supersport
http://www.motograndprix.gr/gmcms/media/_2012/DIAFORA/ellinikoi%20agwnes/4%20serres/SUNDAY%20SUPERSPORT%20RACE%20OVERALL.pdf
Open
http://www.motograndprix.gr/gmcms/media/_2012/DIAFORA/ellinikoi%20agwnes/4%20serres/SUNDAY%20OPEN%20RACE%20OVERALL.pdf
Συγχαρητήρια σε όλους αλλά ειδικά στον 'δικό΄μας leopsomo!
Τερμάτισε 2ος στην Open στα 600 με Ducati 748! :beer:
sapila racing
24/09/2012, 10:33
Αλλού διαβάζω οτι εμπειρος αγωνιζόμενος αναφέρει οτι δεν υπαρχουν ούτε σαμαρια ούτε τίποτα, αλλού οτι υπαρχουν και οι υπεύθυνοι της πίστας θα τα φτιάξουν.
Δεν βγάζω άκρη...
Σε 2 εβδομάδες που θα παω θα ενημερώσω, αν και σίγουρα παιζει μεγαλο ρόλο ο χρόνος που κάνεις στο πως εκλαμβάνεις και την πίστα.
Ισως εχουμε εμπεριστατωμένη ενημερωση απο nktr νωρίτερα?
Αλλού διαβάζω οτι εμπειρος αγωνιζόμενος αναφέρει οτι δεν υπαρχουν ούτε σαμαρια ούτε τίποτα, αλλού οτι υπαρχουν και οι υπεύθυνοι της πίστας θα τα φτιάξουν.
Δεν βγάζω άκρη...
Σε 2 εβδομάδες που θα παω θα ενημερώσω, αν και σίγουρα παιζει μεγαλο ρόλο ο χρόνος που κάνεις στο πως εκλαμβάνεις και την πίστα.
Ισως εχουμε εμπεριστατωμένη ενημερωση απο nktr νωρίτερα?
αρη σημερα μιλαγα με nktr και αυτο που μου ειπε ειναι οτι εχει ενα σαμαρακι στα φρενα της 1 αλλα ειτε το αποφευγεις επιλεγοντας turning point λιγο πιο δεξια ειτε το περνας απο πανω και νιωθεις ενα απλο ''τακ''.το σαμαρακι θα το φτιαξουνε απ' οτι του ειπανε στο κενο που θα εχει η πιστα.βασικα φανταζομαι εμεις που εχουμε περασει το γιαπ στις φυστικες οτι δεν θα ειναι και τπτ φοβερο.το ιδιο συμβαινει στην 13 αλλα εκει πρεπει να πας με παρα πολλα για να βρεθεις στο εκει σαμαρακι οποτε δε νομιζω να το δουμε ποτε.
κατα τα αλλα υπολογιζω με βαση τις φωτογραφιες απο τα λαστιχα του νικου (ο οποιος μονο αργος δεν ειναι) οτι εμας τα λαστιχα θα μας βγαζουνε πλεον καμια 20αρια td!!!:a2::a2::a2::a2::a2:
υ.γ.αμα πραγματικα ερθει η συντελεια φετος, θα νευριασω παρα πολυ!!!
υ.γ.2 θα μπει και ο νικος να γραψει καποια στιγμη.
υ.γ.3 περιμενουμε και τα δικα σας νεα :beer:
Ωραία νέα! Μεγάλο πρόβλημα η φθορά των ελαστικών πριν την ασφαλτόστρωση. Αν είναι τα πράγματα όπως τα λες και έρθει η συντέλεια φέτος θα τσαντιστώ κι εγώ πολύ. lol
Σκέφτομαι να ανέβω με 2-3 φίλους το ΣΚ 13-14/10. Θα είναι κανείς άλλος από εδώ;
...........
Σκέφτομαι να ανέβω με 2-3 φίλους το ΣΚ 13-14/10. Θα είναι κανείς άλλος από εδώ;
:bigcry::bigcry::bigcry:
δε μου :a021: λεω εγω?!!!:a37::a37::a37:
υ.γ.εγω απλα μετεφερα οτι μου ειπε ο νικος.
υ.γ.2 να περασετε τελεια και εσεις αδερφε.:beer::beer:
Κάτσε να δούμε πρώτα ότι όντως βγαίνουμε και θα πάμε, γιατί τελευταία ξεκινάμε να οργανωθούμε 5 άτομα και πάει ένας μόνος του... Για εκείνο το ΣΚ έχει κάποιες καλές προσφορές το team65 και ψιλοσυμφέρει (170-180€ διήμερο στην πίστα μαζί με τα ξενοδοχεία κομπλέ). Και στα δικά σου Trooper! Μην μασάς. ;)
LogOutGoRide
28/09/2012, 23:18
Εγώ πάντως το χάρηκα όσο δεν παίρνει! Στον ρυθμό που ξέρω και πάω το cbrακι δεν έκανε κιχ πουθενά. Με τα ίδια λάστιχα θα μπορούσα να γυρνάω μια εβδομάδα, :lol:.
Το μόνο που με έβαλε σε σκέψεις ήταν τα πολλά πετραδάκια που υπήρχαν σχεδόν σε όλη την πίστα ιδίως στην 10. Τα πιο πολλά όμως ήταν εκτός γραμμής.
Από ότι όμως φάνηκε δεν εμπόδισε πολύ κόσμο να πάει αρκετά γρήγορα.
Άιντε στα επόμενα :beer:
vassilis88
29/09/2012, 01:36
τρωγαμε πολλη πετρα πισω απο τρενακια μεχρι να τα περασεις........ ενος παιδιου εκανε τρυπα στο ψυγειο
η πιστα απιστευτη για μενα, το μονο που καταλαβα απο σαμαρακια ηταν στα φρενα της 1 ..
αντε κ καμια φωτο
269675
Κώστας ( LogOutGoRide) με τι λάστιχα ήσουν; Από πιέσεις τι θέλει η πίστα;
sapila racing
29/09/2012, 11:16
Ωραία νέα!!
Οπότε με τα λάστιχα που βάλαμε στο R6 θα γυρνάμε ολο το ΣΚ 2 άτομα χωρίς πρόβλημα. Μεγάλο πράγμα! :)
motomaniac
29/09/2012, 11:58
ποσο ειναι το κοστος συμμετοχης για μια μερα? (χωρις να ειναι οργανωμενο td) και ποσο μεταβαλλεται αυτο αν εχουμε δυο οδηγους ξερει κανεις?
ποσο ειναι το κοστος συμμετοχης για μια μερα? (χωρις να ειναι οργανωμενο td) και ποσο μεταβαλλεται αυτο αν εχουμε δυο οδηγους ξερει κανεις?
55 ευρω
αν ειναι 2 οι οδηγοι φανταζομαι 110 ευρω.
δες κι εδω--->http://www.serrescircuit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=99&Itemid=225
sapila racing
29/09/2012, 12:19
ποσο ειναι το κοστος συμμετοχης για μια μερα? (χωρις να ειναι οργανωμενο td) και ποσο μεταβαλλεται αυτο αν εχουμε δυο οδηγους ξερει κανεις?
http://www.serrescircuit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=99:2011-05-12-15-47-12&catid=37:2011-05-12-07-14-39&Itemid=225
Οσο ηταν δηλαδή 55 Ευρω. Βέβαια απ οτι ξερω χωρίζονται οι ωρες γιατί μπαίνουν και αυτοκίνητα, οπότε δεν ειναι ολόκληρη η μέρα στην ουσία.
Για 2 οδηγούς λογικά θα πληρώσεις τα διπλά.
edit: Ρε Σερραίε γλήγορε πρόλαβες παλι ε? Για πες και ποσα πλερωνεις εσυ. :D
Αυτό που δεν ξερω σίγουρα ειναι αν υπαρχει νοσοκομειακό stand by, απ οτι μου εχουν πει καποιες φορές υπάρχει και καποιες όχι, αλλά και παλι δεν εχει γιατρό.
Και οταν κλείνεις την πίστα για αποκλειστική χρήση αν θέλεις νοσοκομειακό και γιατρό τα πληρώνεις extra και είναι αρκετά χρήματα.
.......
edit: Ρε Σερραίε γλήγορε πρόλαβες παλι ε? Για πες και ποσα πλερωνεις εσυ. :D
Αυτό που δεν ξερω σίγουρα ειναι αν υπαρχει νοσοκομειακό stand by, απ οτι μου εχουν πει καποιες φορές υπάρχει και καποιες όχι, αλλά και παλι δεν εχει γιατρό.
Και οταν κλείνεις την πίστα για αποκλειστική χρήση αν θέλεις νοσοκομειακό και γιατρό τα πληρώνεις extra και είναι αρκετά χρήματα.
:cool:
εγω μια φορα εχω παει σε ελευθερη προπονηση και δεν λεω ποσο πληρωσα γιατι θα φαω ξυλο :lol:
τωρα οσο για stand by ασθενοφορο και γιατρο ουτε εγω ξερω ακριβως τι γινεται μια και ολες τις αλλες φορες που εχω ανεβει ητανε οργανωμενα track days εκτος της πρωτης.
LogOutGoRide
29/09/2012, 13:13
50 ευρώ πλήρωσα παιδιά. Αυτοκίνητο δεν είχε κανένα, αλλά επειδή είχε πολύ κόσμο και μάλλον λόγω css που έχει σήμερα και αύριο, χωρίστηκε η μέρα σε δύο γκρουπ αργό και γρήγορο.
Λάστιχα έχω τα μανίσια qualifier. Τις πιέσεις τις άφησα όπως ήταν για δρόμο.
sapila racing
29/09/2012, 13:20
Τις πιέσεις τις άφησα όπως ήταν για δρόμο.
Ενα καλό σημείο εκκίνησης για νορμάλ λάστιχα ειναι 32 εμπρός 30 πίσω.
Εσυ πόσο είχες οταν λες τις αφησες οπως ηταν?
Αν πχ είχες 36 εμπρός 38-40 πίσω αν το ζόριζες θα ήταν επικίνδυνο!
LogOutGoRide
29/09/2012, 13:38
Εντάξει όχι ακριβώς έτσι αλλά είχα 34 μπροστά και 38 πίσω.
Αν μπορείς να βγάλεις άκρη. Δεν υπήρχε νομίζω λόγος να πιέσω τίποτα, με 2000χλμ στο κοντέρ και δεύτερη φορά πίστα, νομίζω ήταν καλά.
269688
Εντάξει όχι ακριβώς έτσι αλλά είχα 34 μπροστά και 38 πίσω.
Αν μπορείς να βγάλεις άκρη. Δεν υπήρχε νομίζω λόγος να πιέσω τίποτα, με 2000χλμ στο κοντέρ και δεύτερη φορά πίστα, νομίζω ήταν καλά.
269688
την επόμενη φορά δοκίμασε 30-32 μπροστά 32-34 πισω..
Αυτή τη φορά, αφου δεν πίεσες την έβγαλες καθαρή..
καλησπέρα παιδιά και από μένα.
Μπήκαμε Δευτέρα και Τρίτη και είμασταν από το Σάββατο στο πανελλήνιο πρωτ. ταχύτητας*
Στο δια ταύτα λοιπόν,
η πίστα έχει απίστευτο κράτημα.
1000ss με -2 δόντια κόντυμα μπροστά
-Σαμαράκι έχει στην κ1 εάν φρενάρεις στην άκρη αριστερά και το καταλαβαίνεις όχι στα φρένα αλλά τη στιγμή που έχεις ξεμπερδέψεις τα φρένα και το ρίχνεις για να τη στρίψεις. Σε παραξενεύει την πρώτη φορά που θα περάσεις αλλά το κρατάς και μπαίνεις. Μετά δεν σε επηρεάζει καθόλου. Εάν δεν θες να περνάς από εκεί πας λίγο πιο μέσα και με 3η στο κιβώτιο
-κ2, κ3, κ4 όλα σούπερ και επιταχυνόμενα -καταλαβαίνεις το γκριπ γιατί ξύνεις με το πρώτο σέσσιον !!!
από κ2 για κ3 να νιώθεις την ένωση της ασφάλτου (κάτι που εγώ δεν ένιωσα, αλλά το άκουσα από ένα δύο που είναι μάλλον τελείως άνευ λόγου συζήτησης και προβληματισμού) και φρένα και κατέβασμα σε 2α για την
-κ5 όλα τα λεφτά....χαλί και φρενάρεις και τη στρίβεις από όπου θες...άνοιγμα γκάζι στην έξοδο και πριν στρίψεις για την
-κ6 3η στο κιβώτιο και όρμα για
-κ7 !!!! όπου γμαει: έφτιαξαν το κερμπ και τη "σφάζεις" ευθεία σα καρπούζι και με γκάζι (ενώ εάν την πάρεις στρίβοντάς τη κλασσικά το κρατάς, καθυστερείς με την αλλαγή σώματος, κουράζεσαι και κυρίως ανοίγεσαι και πλασσάρεσαι αργά- late apex- στο εσωτερικό κέρμπ της κ8 βοηθώντας σε να κρατήσεις πιο κλειστή γραμμή και να ισιώσεις πιο γρήγορα και ανοίγοντας το γκάζι τέρμα.
-κ9 το γρανάζωμα υπό κλίση και υπό κλίση διαγράφεις τα υπόλοιπα μέτρα για να φρενάρεις και να κατεβάσεις 2α στην κ10
-κ10 είδοδο και έξοδο με 2α έως και την κ11,κ12 και στην έξοδο της κ12+ αρκετά μέτρα βάζεις 3η
-κ13 α π ί σ τ ε υ τ η όπου εάν κρατήσεις το γκάζι ανοικτό αναγκάζεσαι να πας τέρμα αριστερά και να φρενάρεις αρκετά δυνατά όπου εκεί βρίσκεις ένα μικρό σαμαράκι που υπήρχε από την κατασκευή της πίστας όπου και πάλι δεν σε χαλάει καθόλου (πιο πολύ σε ξαφνιάζει αυτό στην κ1 την πρώτη φορά)
συνεχίζεις στην ελαφρώς επιταχυνόμενη κ13 με το απίστευτο γκριπ και σιδέρωμα και αυτή όπου φτάνεις στην κ14 που σε περιμένει να χαιρετήσεις το κέρμπ της ώστε να πλασσαριστείς για την κ15 late apex και ανοικτά ισιώνεις για να ανοίξεις γκάζι και να σημαδέψεις το εσωτερικό κέρμπ της κ16 με το γνωστό "γιάπ"...
και στην έξοδο 4η, 5η και 6η και φρένα κοκ...
Λάστιχα τώρα: *ότι είδα στο πανελλήνιο σε όλα τα μοτό
Dunlop μπροστινό σε soft και medium δεν δουλεύει και το χαλάει άσχημα σε όλα τα μοντέλα παραγωγής της εταιρείας (D211 GP Racer και σε αγωνιστικά D211 GP, D212GP και KR σλικ) και τα με 34c βαθμούς αέρα 47c ασφάλτου πίτς (παλαιά γκρί) και 52c νέα μαύρη με καμπύλες :D
ήμουν στην πλάστιγκα την ώρα που τελείωσε ο αγώνας της open και είδα όλα τα λάστιχα χαλασμένα σε GP Racer σε όλα τα μοτό του αγώνα
Dunlop GP Racer
269735
Dunlop KR 106 slick
269736
Το manual στο CBR λέει F36-R42. Μια φορά το δοκίμασα στα Μέγαρα και δεν το ξανακάνω, πέραν του ότι έκανα ζημιά στα λάστιχα. Στις γόμες που έχω τώρα θα είναι εντάξει με F30-R32; (Dragon Supercorsa Pro Soft-Medium)
Νίκο πολύ ωραίο post. Θα βοηθήσεις πολλούς που θα τη δούμε πρώτη φορά στρωμένη. :)
Τα λάστιχα γιατί καταστράφηκαν; Ήθελε πιο σκληρές γόμες;
αυτά που είδα και δούλεψαν σωστά είναι τα Michelin στη μοτό του Συνιώρη, τα Μetzaler στη μοτό του Παναγιωτόπουλου και από ότι μου είπαν και τα pirelli.
Στην μεγάλη κατηγορία αυτά που είδα και δούλεψαν τέλεια ήταν στη μοτό του Πίππου KTM και του Γερακίτη BMW τα Michelin σε γόμες Β μπροστά και Β πίσω.
Φωτό έχω από το δικά μου Michelin και ήταν από μτχ. που είχα δουλέψει πριν από 2 χρόνια και είναι DOT 2009
μπροστινό δεξιά πλευρά
269738
πίσω αριστερή πλευρά
269739
πίσω δεξιά πλευρά
269740
.......Στις γόμες που έχω τώρα θα είναι εντάξει με F30-R32; (Dragon Supercorsa Pro Soft-Medium);
:nono:
αναποδα.32 μπροστα-30 πισω.
εγω τα δουλευω 31 μπροστα-29 πισω.
....... Τις πιέσεις τις άφησα όπως ήταν για δρόμο.
ποτε ξανα!!!
.............
ακομα δεν μπορω να πιστεψω ποσο τελεια εχουνε δουλεψει τα λαστιχα σου νικο!!!!!!!!τα βλεπω και εχω μεινει σπιτσλες που λενε και στο χωριο μου!!!:lol:
devil's animal
29/09/2012, 19:32
εγω δλδ που εχω Dunlop D211 και εχει δουλεψει 1,1/2 μερα Σερρες και κανα 1500αρι χλμ δρομο να μην το σκεφτω να μπω με αυτα στις 5-6-7 Οκτωβριου??:confused:
:hmm:
εγω δλδ που εχω Dunlop D211 και εχει δουλεψει 1,1/2 μερα Σερρες και κανα 1500αρι χλμ δρομο να μην το σκεφτω να μπω με αυτα στις 5-6-7 Οκτωβριου??:confused:
:hmm:
δεν νομιζω να εχεις προβλημα σταυρο.τα λαστιχα που βλεπεις ειναι αγωνιζομενων.εσυ που γυρνας γυρω στο 1.35 δεν νομιζω να εχεις θεματα.απο την αλλη παλι δεν ξερω σε τι κατασταση ειναι τα λαστιχα σου....σκεψου και αν θες λαστιχα παρε με ενα τηλ να σου πω!!!
Bladerunner
29/09/2012, 20:24
Στις γόμες που έχω τώρα θα είναι εντάξει με F30-R32; (Dragon Supercorsa Pro Soft-Medium)
Από τα αγαπημένα μου ελαστικά. Στο δικό μου CBRάκι, με νορμάλ αναρτήσεις, δουλεύουν τέλεια με 31 μπροστά 29 πίσω. Είτε Μέγαρα είτε Σέρρες.
Το μόνο που αλλάζω για Μέγαρα είναι τις αποσβέσεις. (Λίγο πιο αργές).
Bladerunner
29/09/2012, 20:27
εσυ που γυρνας γυρω στο 1.35 δεν νομιζω να εχεις θεματα.
Μη το λες... Στο 40 και 35, έλιωνα περισσότερο λάστιχο. Η φθορά εξαρτάται κυρίως από το στυλ οδήγησης και τις αναρτήσεις.
Αν είσαι τέρμα γκάζι-τέρμα φρένο με κούτσουρο αναρτήσεις, (όπως κάνουν οι αρχάριοι συνήθως), λιώνεις τα λάστιχα για πλάκα.
Μη το λες... Στο 40 και 35, έλιωνα περισσότερο λάστιχο. Η φθορά εξαρτάται κυρίως από το στυλ οδήγησης και τις αναρτήσεις.
Αν είσαι τέρμα γκάζι-τέρμα φρένο με κούτσουρο αναρτήσεις, (όπως κάνουν οι αρχάριοι συνήθως), λιώνεις τα λάστιχα για πλάκα.
εχεις απολυτο δικιο!:a10:
devil's animal
29/09/2012, 20:45
δεν νομιζω να εχεις προβλημα σταυρο.τα λαστιχα που βλεπεις ειναι αγωνιζομενων.εσυ που γυρνας γυρω στο 1.35 δεν νομιζω να εχεις θεματα.απο την αλλη παλι δεν ξερω σε τι κατασταση ειναι τα λαστιχα σου....σκεψου και αν θες λαστιχα παρε με ενα τηλ να σου πω!!!
γι'αυτο ειμαι στην σκεψη ρε Γιωργη...
μιλησα με παπ και μου λεει, αλλαξε τα...
μιλησα με Δημητρη (dimSt) και μου λεει, αλλαξε τα για να μην το εχεις στο μυαλο σου...
μιλησα με γνωστο (και μη εξαιρετεο) μηχανικο και μου λεει, μην τ'αλλαξεις, γυρνας αργα. και εχει δικιο...
μιλησα με την τσεπη μου και μου ειπε, ΞΕΧΝΑ ΤΟ!!:lol:
μιλησα με τον εαυτο μου και οντως πιστευω οτι δεν θα υπαρχει θεμα με το γυρολογιο μου...
αλλωστε συμφωνα και με το promo της Dunlop, λεει οτι αν τα δουλευεις δρομο με αλλες πιεσεις ειναι απλα αλλο λαστιχο...
και εγω στον δρομο τα ψιλο"μπαλονιαζα" για να μην εχω φθορες...
αν παιξει παντως, θα παιξει παλι Dunlop με την προοπτικη μετα το τριημερο να μπουν αγγελια κανα 150αρι να βγει λιγοτερο το κοστος...
και μια προσωπικη αποψη που πιστευω οτι ισχυει στις φωτογραφιες που εβαλε ο Νικος...
τα dunlop καταστρεφονται γιατι δουλευουν πολυ χαμηλα σε πιεσεις και δεν θα'πρεπε...
ενα 30αρι μπροστα και ενα 25αρι πισω ειναι μια χαρα...
(προσωπικη αποψη το ξαναλεω)
παρενθεση αλλα ισως να βοηθησει τον Σταυρο,
εχω τα dunlop απο περσι το μαιο δλδ περιπου 1 μιση χρονο, με καθημερινη χρηση δρομου με ενα κενο 7 μηνων συνεχομενων (Δεκ- Ιουν) οπου το μηχανακι ηταν ακουνητο.
Τον Αυγουστο μπηκα στα μεγαρα με τα λαστιχα αυτα και με πιεσεις 18 στο πισω, σε πληροφορω το λαστιχο δεν εκανε κιχ, δεν με φοβησε πουθενα παρολο που τα ειχα συνεχια στο μυαλο μου. και ακομα αυτα τα λαστιχα εχω και ειναι μια χαρα στο δρομο με νορμαλ πιεσεις.
τα dunlop θελει 18 στο πισω γιατι εχει σκελετο νταμαρι και ετσι μονο δουλευει σωστα.
devil's animal
29/09/2012, 21:40
παρενθεση αλλα ισως να βοηθησει τον Σταυρο,
εχω τα dunlop απο περσι το μαιο δλδ περιπου 1 μιση χρονο, με καθημερινη χρηση δρομου με ενα κενο 7 μηνων συνεχομενων (Δεκ- Ιουν) οπου το μηχανακι ηταν ακουνητο.
Τον Αυγουστο μπηκα στα μεγαρα με τα λαστιχα αυτα και με πιεσεις 18 στο πισω, σε πληροφορω το λαστιχο δεν εκανε κιχ, δεν με φοβησε πουθενα παρολο που τα ειχα συνεχια στο μυαλο μου. και ακομα αυτα τα λαστιχα εχω και ειναι μια χαρα στο δρομο με νορμαλ πιεσεις.
τα dunlop θελει 18 στο πισω γιατι εχει σκελετο νταμαρι και ετσι μονο δουλευει σωστα.
Γιωργο σε ολα τα ξενα sites το δινουν σαν suggested στα 21psi οταν ειναι κρυο και 23 οταν ειναι ζεστο...
εγω θεωρω οτι για να δουλεψει σε αυτες τις πιεσεις πρεπει και να το "πηγαινεις" για να το ζεστανεις...δλδ να εισαι κατω του 30 στις σερρες...
οπως ειπα ειναι προσωπικη αποψη το οτι δεν δουλευει τοσο χαμηλα και δεν περιμενω να την ασπαστει καποιος...
οσο το οτι μπορουν να κρατησουν μετα απο απο 1,5 χρονο το πιστευω και εγω γι'αυτο μαλλον και δεν θα τα αλλαξω...(και εγω απο Μαϊο του 2011 τα εχω)...
:beer:
εγω δλδ που εχω Dunlop D211 και εχει δουλεψει 1,1/2 μερα Σερρες και κανα 1500αρι χλμ δρομο να μην το σκεφτω να μπω με αυτα στις 5-6-7 Οκτωβριου??:confused:
:hmm:
δεν νομίζω να έχεις κανένα θέμα.
Σε νορμάλ οδήγηση το μπροστινό δουλεύει αρκετά καλά.
Μόλις όμως άρχιζαν να πιέζουν σε χρόνο κάτω του 1.30 το μπροστινό χαλούσε όπως στη φωτό.
Για μένα η λύση είναι να πάρεις και ένα μεταχ. μαζί που θα το βρεις σε άψογη κατάσταση με κάνα 40 ευρω και εάν δεν το χρησιμοποιήσεις παίρνεις και ένα πισινό και το κάνεις ζευγάρι όταν θα πας την επόμενη.
Τι Dunlop είναι D211GP ή D211 GP RACER?
Εγω θα πω οτι καλο ειναι ο καθενας να βγαζει τα δικα του συμπερασματα.... Οσο αφορα την πιστα αναμεικτες σκεψεις... Ρε φιλε αφου σκας τοσα λεφτα κ κανεις επενδυση δεν ειναι δυνατον να υπαρχουν ραφες(παντου), γιαπ(Κ1-κ16), σαμαρακια(Κ1-Κ13) κ κοτρονες! Η πιστα μιλαγε μονη της οτι δεν ειναι ετοιμη κ δεν επρεπε να ξεκινηση η χρηση της! Δεν εχει κολλησει? Στεγνωσει κλπ δεν ξερω πως να το πω. Ναι το γκριπ ειναι πολυ καλο 30% ισως κ παραπανω απο πριν κ το ιδιο λιγοτερη φθορα στα λαστιχα, αλλα ολα αυτα που εγραψα παραπανω θεωρω οτι μπορει μερικοι αρχαριοι να τσακιστουν. Αμαρτια δηλαδη.
Δεν ειναι δυνατον να λες στον εαυτο σου στα @@ μου, κουναει δεν κουναει εγω θα στριψω....
Και τα δικα μου λαστιχα δεν χαλασαν κ το ενα ζευγαρι ηταν GpRacer soft/medium του 2010 με ενα αγωνα Racebike κ 4 σεσσιον κ το 2ο ζευγαρι new Dunlop KR slick με Dot 2010.
Παντως παραπονα πολλα ειχαν κ τα παιδια που εκαναν το dragster για την ευθεια για την αριστερη γραμμη οτι εχει σαμαρακια κ διαφορα αλλα.
Ισως μιλαμε για μια ολοκαινουργια πιστα που πρεπει να μαθουμε αλλα μονοπατια κ γκρινιαζουμε επειδη ειχαμε μαθει και τωρα ψαχνομαστε...
Τι αλλο? Α ναι μια μηχανη 2 οδηγοι ειναι 55ε ο πρωτος, 15ε ο δευτερος οχι 110ε που γραφτηκε...
devil's animal
30/09/2012, 19:53
Τι Dunlop είναι D211GP ή D211 GP RACER?
gp racer ειναι Νικο...
grharris
30/09/2012, 20:09
Από χρόνους πως είστε σε σχέση με πριν?
Τι να σου πω, εγω ειμαι με καινουργιο μηχανακι δεν μπορω να εκφερω γνωμη γιατι η βελτιωση πιστευω οτι οφειλεται καθαρα σε αυτο.
Επισης θεωρω οτι μιλαμε για νεα πιστα αφου αλλαξαν τα περασματα κ τα μονοπατια οπως και 1 μετρο πιο μεγαλο βιραζ στο ταδε σημειο στο αλλο κλπ. Οπως στην Τριπολη οταν αλλαζουν 2-3 κορινες πιο μεσα η πιο εξω βλεπεις μεταβολη στο Πανελληνιο 1-2 δευτερολεπτα. Π.χ εγω πλεον το πρωτο εσακι το σφαζω κ περναω απο πανω ενω πριν ουτε περναγε απο το μυαλο μου...
Επισης υπαρχουν κ νεες τεχνολογιες στα λαστιχα που επεσαν μαζι με την ασφαλτο κ δεν μπορει να βγει πορισμα. Αν ετρεχε ο Μπουστας η ο Choy σιγουρα θα λεγαμε πιο πολλα. Τα παιδια που τρεχουν παντως κατεβασαν χρονους κ πιστευω θα πεσουν κ αλλο...
...Τι αλλο? Α ναι μια μηχανη 2 οδηγοι ειναι 55ε ο πρωτος, 15ε ο δευτερος οχι 110ε που γραφτηκε...
γι' αυτο εγραψα φανταζομαι.προφανως φανταζομουν λαθος :beer:
οσο για τα υπολοιπα που εγραψες μιχαλη κι εγω πιστευω οτι δωθηκε νωρις για χρηση και γι αυτο αποφασισα να κανω κρατει, αλλα απο την αλλη οι χρονοι παρεμειναν χαμηλα.θεωρω οτι η αληθεια ειναι καπου στη μεση.δλδ οτι απο τη μια οι απαιτησεις αυτου που φανταζομασταν οτι θα φτιαχτει ηταν στον θεο και απο την αλλη γκρινιαζουμε και λιγο μεχρι να βρουμε τα πατηματα μας στον νεο ταπητα.ολα αυτα βεβαια τα λεω και μου μοιαζουν και μενα του ιδιου λιγο κουβεντα καφενειου μια που δεν εχω δει ουτε φωτογραφιες απο τη νεα πιστα,απλα προσπαθω να δω κι εγω τι να περιμενω...:wave2:
Από χρόνους πως είστε σε σχέση με πριν?
εγω χαρη κραταω οτι ο nktr με 2 χρονια αποχη,σε νεο ταπητα και με το δεξι του χερι να μην εχει επανελθει τελειως το 1.27-1.28 με 3 σεσιον ειναι χρονος που δειχνει οτι μαλλον η πιστα θελει να πεσεις να τη φας και οχι να τρομαξεις.
*edit
καλύψτε με υφασματοταινία όπως και δήποτε το undertray φανάρι και γενικά όλο το κάτω μέρος της ουράς και το μισό φτερό το πίσω
καθώς και το εμπρόσθιο φέρινκ=μούτρο, φανάρι + καρίνα στην εμπρος πλευρά πρόσωπο με την πίσω πλευρά του εμπρόσθιου τροχού και τα
πλαϊνά από το μπροστά φτερό.
...το πετραδάκι είναι στα φόρτε του....
Καλούς γύρους
devil's animal
04/10/2012, 00:07
*edit
καλύψτε με υφασματοταινία όπως και δήποτε το undertray φανάρι και γενικά όλο το κάτω μέρος της ουράς και το μισό φτερό το πίσω
καθώς και το εμπρόσθιο φέρινκ=μούτρο, φανάρι + καρίνα στην εμπρος πλευρά πρόσωπο με την πίσω πλευρά του εμπρόσθιου τροχού και τα
πλαϊνά από το μπροστά φτερό.
...το πετραδάκι είναι στα φόρτε του....
Καλούς γύρους
χμ, δλδ υπαρχει αυξημενος κινδυνος για να τρυπησει ψυγειο...:a7:
*edit
καλύψτε με υφασματοταινία όπως και δήποτε το undertray φανάρι και γενικά όλο το κάτω μέρος της ουράς και το μισό φτερό το πίσω
καθώς και το εμπρόσθιο φέρινκ=μούτρο, φανάρι + καρίνα στην εμπρος πλευρά πρόσωπο με την πίσω πλευρά του εμπρόσθιου τροχού και τα
πλαϊνά από το μπροστά φτερό.
...το πετραδάκι είναι στα φόρτε του....
Καλούς γύρους
270311
χμ, δλδ υπαρχει αυξημενος κινδυνος για να τρυπησει ψυγειο...:a7:
Τι φοβάσαι; Εσενα ειναι ήδη κολημένο :lol::lol::lol::lol::lol::a17:
χμ, δλδ υπαρχει αυξημενος κινδυνος για να τρυπησει ψυγειο...:a7:
έχω ένα spare στο ράφι από κ2, πέρνα να το πάρεις :a10:
devil's animal
04/10/2012, 08:56
Τι φοβάσαι; Εσενα ειναι ήδη κολημένο :lol::lol::lol::lol::lol::a17:
το ξερω, γι'αυτο φοβαμαι...
επειδη φαινεται να τις γουσταρει τις επαφες τριτου τυπου με τις πετρες το συγκεκριμενο ψυγειο...:lol::rotflmao::lol:
:a4:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.