View Full Version : BMW R25/3 Restoration 2013
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[
11]
12
13
Da.Vintage
03/07/2013, 11:53
Το ψωμί το βλέπω, τη μαρμελάδα και το βούτυρο δε βλέπω. :lol:
Μαρμελάδα η βαλβολίνη φίλε και βούτηρο το λάδι απο το μοτέρ... θες μια φετούλα? αλλά θα τη φας όλη!:rotflmao:
Da.Vintage
03/07/2013, 11:59
Μόλις βγήκε το βολάν , είδαμε οτι κ απο την μεριά του στροφάλου η φλάντζα τα είχε παίξει! και είχαμε και εκεί ένα καταράκτη!
294738
Η τσιμούχα μας παίδεψε πολύ για να βγεί αλλά ο ένας κράταγε μοτέρ ο άλλος δοκίμαζε μοχλούς και τελικά μας έκανε το χατήρι! και άρχισα με πινέλο και βενζίνη να κάνω τον Πικάσο!
294739
το ίδιο και στη μεριά του σασμάν!
294740
devil's animal
03/07/2013, 12:01
μπραβο ρε Γιωργαρε, πολυ καλη και λεπτομερης δουλεια με φοβερη παρουσιαση!!
:beer::beer:
sapila racing
03/07/2013, 12:01
Πολύ καλά κάνατε και το λύσατε και πιο κάτω, αλλιώς θα ήταν απ έξω κούκλα και μέσα χάρχαλο!
:beer:
Da.Vintage
03/07/2013, 12:02
Καθαρίστηκαν όλα σαν καινούρια
και μιας και η ώρα πέρασε απο 11 το βράδυ οπότε μιας και φτάσαμε μεχρι εδώ είπαμε να πατήσουμε Pause για να ανασυκρωτηθούμε με ανταλλακτικά τσιμούχες ρουλεμάν και φίσες για να έχουμε τροφή για να συνεχίσουμε!
294741
294742
Da.Vintage
03/07/2013, 12:12
για πάμε για πάμε ;)
:beer:
μπραβο ρε Γιωργαρε, πολυ καλη και λεπτομερης δουλεια με φοβερη παρουσιαση!!
:beer::beer:
Πολύ καλά κάνατε και το λύσατε και πιο κάτω, αλλιώς θα ήταν απ έξω κούκλα και μέσα χάρχαλο!
:beer:
Ναι boyz πάλι καλά που προχωρήσαμε... και δεν το περίμενε κανένας μας ... καθαρή περιέργεια και η απλότητά του σαν κατασκευή μας οδήγησε να πάμε παρακάτω!
Τελικά αυτά τα παλιά μοτέρ θέλουν πιο πολύ κότσια παρά γνώσεις... αλλά καλό είναι που εδώ υπήρχαν και τα 2!
Και κάτι άλλο να γελάσετε ...
Του λέω του Γιώργη :
- το δικό σου το σαζμάν το έλυσες μέχρι γρανάζια?
- ναι ρε φίλε
- και πως βρήκες άκρη πάλι που πάει τι...?
- έχω ένα ταλέντο...με οτι μοιάζει με πάζλ... δώσε μου ότι θέλεις σε κομμάτια να σου το μοντάρω....!
- ααα! ρε φίλε έχω και εγώ κάποιο ταλέντο... δώσε μου ότι θέλεις μονταρισμένο να σου το κάνω κομμάτια...!
-:rotflmao:
-:bigcry:
Και δακρύσαμε απο τα γέλια!
Ήταν ένα απο τα ωραιότερα απογεματόβραδα τον τελευταίο καιρό... λάδι για τα χέρια και τροφή για το μυαλό με πολλές δόσεις γέλιου!:winka:
Ήταν ένα απο τα ωραιότερα απογεματόβραδα τον τελευταίο καιρό... λάδι για τα χέρια και τροφή για το μυαλό με πολλές δόσεις γέλιου!
Το λύσιμο-δέσιμο των κινητήρων μας φέρνει πιο κοντά!!
Συγχαρητήρια για την δουλέιά σας και καλή συνέχεια:beer:
GIXXERAKIAS
03/07/2013, 13:30
Μπράβο Γιώργη πολύ καλή δουλειά και με μεράκι από μέρους σου!Με το καλό να το δείς τελειωμένο και να το χαίρεσαι για πολλλλλαααααα χρόνια!!:beer:
πραγματικα ευγε και στους 2 σας ειστε για δεσιμο
σε κινητηρες ενοω :D
παιδια καλα κουραγια και παρτε μερικες :beer: :beer: :beer: και αεραααααααααααααα
ετσι στο ψαχνο βαρατε αβερατα
περα απο πλακα γιωργη την καλητερη δουλεια εκανες καινουριγια στην κυριολεξια
θα την εχεις για πολλα πολλα χρονια και πολλα πολλα ΧΛΜ.....................
golfinos76
04/07/2013, 11:14
Καλα το πας συνεχισε την καλη δουλεια.Τα ρουλεμαν του σασμαν ειναι συνολικα 6,ενα απο αυτα ειναι διπλο.Τι σκοπευεις να κανεις θα τα αλλαξεις ολα η μονο τα 3 πισω?Μιας και εμλεξες ευκαιρια ειναι για να γινει σωστη δουλεια.Οι φουρκετες ειναι λιγο βαβουρα να βγουν αλλα βγαινουν με πολυ ζεσταμα.
golfinos76
04/07/2013, 11:18
Α και κατι αλλο να βαλεις c3 ειναι λιγο ακριβοτερα εχουν προδιαγραφες να δουλευουν σε πολλες στροφες.
Da.Vintage
04/07/2013, 11:58
Καλα το πας συνεχισε την καλη δουλεια.Τα ρουλεμαν του σασμαν ειναι συνολικα 6,ενα απο αυτα ειναι διπλο.Τι σκοπευεις να κανεις θα τα αλλαξεις ολα η μονο τα 3 πισω?Μιας και εμλεξες ευκαιρια ειναι για να γινει σωστη δουλεια.Οι φουρκετες ειναι λιγο βαβουρα να βγουν αλλα βγαινουν με πολυ ζεσταμα.
Αλλάζω μόνο αυτά που θέλουν άλλαγμα, όποιο λειτουργεί άψογα το αφήνω στη θέση του... μεχρι στιγμής όλα τα ρουλεμάν δουλεύουν άψογα εκτός απο το πίσω που αλλάχτηκε...
Και τα ρουκεμάν του στροφάλου είναι κομπλέ καθόλου μπόσικα και πλήρως λειτουργικά το κατάλαβε και ο μάστορας όταν τσέκαρε την μπιέλα και εμείς όταν λύσαμε το δίσκο!
:wave2:
motomaniac
04/07/2013, 12:09
πολυ καλη δουλεια!!!
Da.Vintage
04/07/2013, 13:21
ο Δίσκος ήταν γεμάτος λάδι γι'αυτό και τα κάναμε όλα μπάνιο σε διαλυτικό νίτρου
294823
Μετά ο δάσκαλος είπε να κάψουμε το δίσκο με φλόγιστρο, το ποτισμένο λάδι θα βγεί έξω και θα καεί... πράγμα που είδα να γίνεται!
294825
Πλύθηκαν αλλο ένα χέρι όλα, σκουπίστηκαν και πήραν πόζα
294826
Da.Vintage
04/07/2013, 13:25
Μπήκε η καινούρια τσιμούχα ειδική στροφάλου με το τεράστιο καρυδάκι!
294827
Στη θέση του!
294828
Αγοραστήκαν επίσης και οι υπόλοιπες τσιμούχες και ρουλεμάν που χρειαζόταν
294829
Da.Vintage
04/07/2013, 13:31
Μπήκε το βολάν στη θέση του
294830
Χαϊδέψαμε λίγο τον δίσκο να στρώσει
294831
Τώρα έπρεπε να τον κεντράρουμε για να πατήσει σωστά αλλιώς το σασμάν δε κουμπώνει με τίποτα!
Υπάρχει ειδικό εργαλείο το οποίο δεν έχουμε... :( δε πειράζει λέει ο Τζόρτζ θα το κατασκευάσουμε! :)
Πόσο χρήσιμος είναι αυτός ο τόρνος και πόσο σου λύνει τα χέρια όπου κολλήσεις!
294833
Da.Vintage
04/07/2013, 13:33
Η αλήθεια είναι οτι δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται... θέλει πολύ υπομονή πολλές μετρήσεις... υπομονή δεν έχω αλλά έχει ο Γιώργης και για τους 2!
294834
Έτοιμο το εργαλείο κεντραρίσματος δίσκου!
294835
Da.Vintage
04/07/2013, 13:36
φορεμένο
294836
Η μικρή μύτη κεντράρει το πίσω μέρος
294837
Ενώ η φαρδιά το δίσκο
294838
Da.Vintage
04/07/2013, 13:38
Τοποθετούμε πια τον δίσκο πάνω στο μοτέρ κεντραρισμένο!
294839
Βάζουμε και το τελευταίο κομμάτι και βιδώνουμε σταυρωτά και σταδιακά!
294840
Κεντραρισμένο τέλεια
294841
Da.Vintage
04/07/2013, 13:42
Σειρά έχει η τσιμούχα σιλικόνης του σαζμάν
Πρώτα την τοποθετούμε
294842
Και μετά με το καρυδάκι την σπρώχνουμε να κουμπώσει
294843
Κουμπώσαμε και το σαζμάν και βάλαμε καινούρια παξιμάδια ασφαλείας να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο!
294844
Da.Vintage
04/07/2013, 13:49
το νεο ρουλεμαν
294845
Στη θέση του... λειτουργικότατο
294845
νεα φλάντζα
294846
κλείσαμε το καπάκι αφου πρωτα τοποθετήσαμε προσωρινά τη μανιβέλα για να στρίψει το ελατήριομε το γρανάζι
294848
Da.Vintage
04/07/2013, 13:52
Ρίξαμε και ένα καθάρισμα με δυαλυτικό νίτρου και σκοτς μπράιτ και έτοιμο... το μοτέρ! ή όχι ακόμα... μείνετε συντονισμένοι! :wave2:
294849
Ρίξαμε και ένα καθάρισμα με δυαλυτικό νίτρου και σκοτς μπράιτ και έτοιμο... το μοτέρ! ή όχι ακόμα... μείνετε συντονισμένοι
πφφφφφφφφφφφφφφ
ρε στο καλητερο το κοβεις και εσυ σαν μερικους αλλους ...........
https://www.youtube.com/watch?v=8uZGWsP9ksQ
ετσι ετσι γερα συνεχιστε να παιρνουμε ματι και εμεις :D
tom kissas
05/07/2013, 10:54
ομορφιες!!
motomaniac
05/07/2013, 11:41
καινουριο εγινε!!!
taisteal
07/07/2013, 15:37
:a20::a20:
FRAGISCOS
07/07/2013, 16:53
Δουλεια για σεμιναριο!!!
Πολλα μπραβο!!:beer:
χαρα στο κουραγιο σου και στην τσεπη σου:) .κουκλα θα την κανεις :beer:
εκ βαθρον ανανεωση και το κεφαλι σου ησυχο σε ολους τους τομεις:beer:
Da.Vintage
08/07/2013, 07:18
Δουλεια για σεμιναριο!!!
Πολλα μπραβο!!:beer:
:a20::a20:
καινουριο εγινε!!!
ομορφιες!!
Ρίξαμε και ένα καθάρισμα με δυαλυτικό νίτρου και σκοτς μπράιτ και έτοιμο... το μοτέρ! ή όχι ακόμα... μείνετε συντονισμένοι
πφφφφφφφφφφφφφφ
ρε στο καλητερο το κοβεις και εσυ σαν μερικους αλλους ...........
ετσι ετσι γερα συνεχιστε να παιρνουμε ματι και εμεις :D
Με τα λιγα με τα πολλά το μοτεράκι θα ξανανιώσει, ακολουθεί συνέχεια!
Da.Vintage
08/07/2013, 07:19
εκ βαθρον ανανεωση και το κεφαλι σου ησυχο σε ολους τους τομεις:beer:
Αντε μετά φίλε αποχωρίσου το! Γερνας ή δε γερνάς μαζί του?
Da.Vintage
08/07/2013, 08:43
Συνεχίσαμε στο κάτω μέρος και λύσαμε την ελαιολεκάνη, η οποία απο κάτω ήταν χτυπημένη και στραβωμένη σε πολλά σημεία... με αποτέλεσμα σχεδόν να μπλοκάρει το φίλτρο λαδιού και απο τύχη δεν είχε στραβώσει την τρόμπα λαδιού!
πολύ τυχεροί που το λύσαμε...
295039
Μετά λύσαμε το φίλτρο και την τρόμπα για να τα καθαρίσουμε!
295040
Η τρόμπα είναι καθαρή και πολύ λειτουργική, την δοκιμάσαμε και τραβάει πιο δυνατά και απο καινούρια... το φίλτρο καθαρίστηκε και αυτό!
295041
Da.Vintage
08/07/2013, 08:46
Το καπάκι απο κάτω είχε φάει αρκετά χτυπήματα... απορώ πως είναι κάτι τέτοιο δυνατό... πεζοδρόμια?
295042
295043
Da.Vintage
08/07/2013, 08:50
Μετά το σφυριλατήσαμε αλλά αυτό άνοιξε μία παλιά πληγή. Οπότε δοκιμάσαμε να το κολλήσουμε με αργκόν αλλά δεν τα καταφέραμε οπότε το αφήσαμε να το μπρουτζοκολλήσει ο Γιώργος στον κουμπάρο του την επόμενη μέρα
295044
295045
Da.Vintage
08/07/2013, 08:54
κόψαμε φλάντζες για το φίλτρο και την τρόμπα (ίδιες είναι)
295046
Βγάλαμε την σίτα την καθαρίσαμε...
γυρίσαμε το στρόφαλο να τσεκάρουμε την πίσω μεριά απο το Slinger να δούμε αν έχει πιάσει βρωμιά επάνω να ξέρουμε αν θα λύσουμε να καθαρίσουμε ή όχι!
Τελικά το Slinger είναι καθαρό αλλά υπάρχει τρόπος να διπλοτσεκάρουμε στη συνέχεια!
Μετά τοποθετήσαμε την σίτα καθαρή και βιδώσαμε με σφυροκατσάβιδο!
295050
Da.Vintage
08/07/2013, 08:56
Μετά βιδώσαμε την τρόμπα στην θέση τους ασφαλίζοντας πάλι τα λαμάκια
295051
Μετά το καθαρισμένο φίλτρο και έτοιμοι!
295052
:beer: :beer: :beer: :beer:
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
και κατι για την λειγουρα ;)
:a014: :a014: :a014: :a014:
motomaniac
08/07/2013, 18:03
το εχεις κανει repair manual το thrread!!!
Da.Vintage
09/07/2013, 07:28
το εχεις κανει repair manual το thrread!!!
Αυτό ακριβώς θέλω φίλε... είχα φάει το τόπο να βρω ανα τον κόσμο ένα θρεντ ανακατασκευής για R25 αναλυτικά και με πολλές φωτό να με βοηθήσει να πάω τυφλοσούρτη αλλά τπτ, τώρα όποιος το χρειαστεί υπάρχει εδώ! αρκεί να μπορεί να μεταφράσει τα ελληνικά!
Μου χει βγεί ο πάτος φίλε με τις φωτό και τις επεξηγήσεις! όσο χρόνο θες να κάνεις μία δουλειά άλλη τόση θες να τραβήξεις τις φωτό να τις ανεβάσεις και να 'ξηγηθείς!
Da.Vintage
09/07/2013, 12:56
Αφού δεν μπορούμε ακόμα να κλείσουμε απο κάτω ντακάραμε όρθιο το μοτέρ ξανά να πάμε μπροστά...
Βγήκε το καπάκι των ηλεκτρικών μερικές φωτό να θυμόμαστε θέση των καλωδίων!
295159
295160
295161
Da.Vintage
09/07/2013, 13:04
βγάλαμε τα ηλεκτρικά και απο πίσω αποκαλύφθηκε ο ρότορας και γύρω του ίχνη απο λάδια και σκόνη που σημαίνει οτι απο πίσω η τσιμούχα πρέπει να αλλαχτεί... αυτός βγαίνει κανονικά με κάποιο περίεργο εξωλκέα τον οποίο δεν είχαμε αλλά ο Τζόρτζ σκέφτηκε τρόπο... έβαλε μέσα μία σκουλικόβιδα για κόντρα και μετά μία μακριά για εξολκέα....
295162
ΤΟ καπάκι των ηλεκτρικών θέλει συμμάζεμα και τρίψιμο γιατί τελικά θα το κάνω μαύρο
295163
Μετά απο κάμποσο σφίξιμο ο ρότορας βγήκε και μας έμεινε η σκουλικόβιδα τα λάδια είναι εμφανή όπως και η πετρωμένη τσιμούχα
295164
Da.Vintage
09/07/2013, 13:08
Να και η βίδα που χρησιμοιποιήσαμε για εξολκέα του ρότορα!
295165
Σειρά είχε το καπάκι το οποίο αφού ανοίχτηκε για τσιμούχα θα αλλάξουμε και φλάντζα!
295166
Εδώ φαίνονται η καδένα και τα γρανάζια του εκεντροφόρου, ο εκεντροφόρος κρύβεται πίσω απο το επάνω μικρό γρανάζι!
295167
Da.Vintage
09/07/2013, 13:14
Σημαδέψαμε τα γρανάζια να μην μετακινηθούν βγάλαμε καδένα για έλεγχο , έχει ψωμί ακόμα. βγάλαμε τεντωτήρα καδένας και του δώσαμε λίγο κλίση ακόμα να πιέζει πιο πολύ και μέσα απο τις τρύπες περιστέφοντας το βολάν τσεκάραμε και απο αυτή τη μεριά αν χρειάζονται καθάρισμα τo oil Slinger. Ευτυχως και απο εδώ καθαρό ... φαίνεται οτι όποιος είχε αλλάξει στο παρελθόν τα ρουλεμάν στροφάλου που ήταν σαν καινούρια καθάρισε και αυτά... και στο τέλος τα ξαναδέσαμε όλα
295173
Μετά βγάλαμε την φλάντζα και μετά απο πολύ προσπάθεια... βάλαμε το μεταλλικό "Γ" (έξοδος αναθυμιάσεων) που δεν υπήρχε!
295174
Επισκεύασε ο Τζόρτζ στον κουμπάρο του με μπρουτζοκόλληση και τις 2 γωνίες για σιγουριά και ο Leo επιβλέπει...
295175
Da.Vintage
09/07/2013, 13:17
Για να δω και απο την άλλη ....χμμμ... γερό μου φαίνεται...καλά το έκανες!
295176
Οπότε Ασταρώθηκε
295177
Βάφτηκε και μπήκε επάνω με καινούρια φλάντζα, μπόλικη φλαντζόκολλα και καινούριες ανοξείδωτες βίδες με ροδέλες και γκρόβερ!
295178
Da.Vintage
09/07/2013, 13:19
Αφού τελειώσαμε απο κάτω...
πάμε πάλι μπροστά ... στα καλλιτεχνικά άριστα 10... κόψαμε νέα φλάντζα μιας και αυτή δεν την είχα παραγγείλει
295179
Βάλαμε και την καινούρια τσιμούχα στο καπάκι!
295180
Da.Vintage
09/07/2013, 13:22
Αφού έπεσε καθάρισμα παντού μπήκε φλαντζόκολλα και η νέα φλάντζα
295181
Και μετά κλείσαμε το καπάκι με καινούριες ανοξείδωτες βίδες παντού! και γυρίσαμε τον σωλήνα αναθυμιάσεων προς τα πίσω
295182
motomaniac
09/07/2013, 15:29
Αυτό ακριβώς θέλω φίλε... είχα φάει το τόπο να βρω ανα τον κόσμο ένα θρεντ ανακατασκευής για R25 αναλυτικά και με πολλές φωτό να με βοηθήσει να πάω τυφλοσούρτη αλλά τπτ, τώρα όποιος το χρειαστεί υπάρχει εδώ! αρκεί να μπορεί να μεταφράσει τα ελληνικά!
Μου χει βγεί ο πάτος φίλε με τις φωτό και τις επεξηγήσεις! όσο χρόνο θες να κάνεις μία δουλειά άλλη τόση θες να τραβήξεις τις φωτό να τις ανεβάσεις και να 'ξηγηθείς!
ξερω ακριβως τι λες. :)
Τo gourouni
09/07/2013, 21:30
Άψογος! Το μοτερ κόσμημα.... :beer:
Da.Vintage
10/07/2013, 08:08
Άψογος! Το μοτερ κόσμημα.... :beer:
Απο μέσα κούκλα απ'έξω πανούκλα όμως! κάτι θα κάνουμε και γι'αυτό!
Da.Vintage
10/07/2013, 09:36
Εδώ τα πηνία και ο ρότορας μέσα στη μούργα και στο λαδάκι που πέρναγε απο την τσιμούχα!
295233
Καθαρίστηκαν προσεκτικά
295235
Έτσι εξηγούνται όλα... γι' αυτό δε χαλάνε ποτέ τα παλιά BMW τα ηλεκτρικά τους τα φτιάχνει ο ΤΣΑΚ ΝΟΡΙΣ! :lol:
Τρίφτηκε για να βαφτεί μαύρο όταν έρθει η ώρα!
295238
Da.Vintage
10/07/2013, 09:47
Σύμφωνα με το παρακάτω βίντεο με το εργοστάσιο παραγωγής το μοτέρ και η κόντρα στα καπάκια βαλβίδων είναι ασημί και ο κύλινδρος/κεφαλή/καπάκια βαλβίδων και ο κύλινδρος των ηλεκτρικών πριν το καπάκι είναι μαύρα
http://www.dailymotion.com/gr/relevance/search/BMW+R25+3+Factory+1954-1955+/1#video=xiz18r
Da.Vintage
10/07/2013, 09:53
Οπότε ο Κύλινδρος και η κεφαλή αφου μονώθηκαν πολύ καλά, βαφτήκανε μαύρα
295239
Και με την σειρά τους τα καπάκια αφού είχαν τριφτεί καλά
295240
Με τη σειρά τους βάφτηκαν η βάση του λαιμού της εξάτμισης , ο πάνω άξονας του μοτέρ, η ρακέτα του συμπλέκτη και οι αποστάτες του κεντρικού στάντ
295241
Da.Vintage
10/07/2013, 09:56
Ο χειρολεβιές ταχυτήτων του σασμάν πρώτα τρίφτηκε με βουρτσα σκοτς μπράιτ στην φρέζα
και μετά απλώθηκε αλοιφή επάνω για να πάρει σειρά η πανόβουρτσα
295242
Μετά το γυάλισμα στην πανόβουρτζα
295243
Da.Vintage
10/07/2013, 10:01
Εδώ μία ωραία μαγκιά αν και ο άξονας του μεντεσέ του πίσω φτερού έμπενε αρκετά σφιχτά έπρεπε να σιγουρευτούμε οτι θα μείνει στη θέση του αφού μπει γράσσο,
κάποιοι το κάνουν με κεφάλι και ασφάλεια απο την άλλη κάποιοι δεν βάζουν τίποτα, εμείς είπαμε να κάνουμε κάτι καινούριο
πήραμε τον πύρο και του ανοίξαμε τρύπες στον τόρνο και απο τις 2 μεριές
295245
μετά με κολαούζο ανοίξαμε σπείρωμα και προσθέσαμε στις άκρες 2 μικρές αλενόβιδες για κόντρες
295246
Da.Vintage
10/07/2013, 10:03
Και μιας και η μπέμπα δεν είναι έτοιμη ακόμα να με ακολουθήσει στις διακοπές... της πήρα δώρο παρηγοριάς ένα καινούριο τελικό χωρίς ραφες όπως πρέπει να είναι!
Κρίμα που το παλιό έφαγε τόσο τρίψιμο και τελικά θα παραμείνει στον πάγκο ως αναπληρωματικό!
295247
SHOOTER045
10/07/2013, 10:18
ωραια πραματα :wave2:
Σύμφωνα με το παρακάτω βίντεο με το εργοστάσιο παραγωγής το μοτέρ και η κόντρα στα καπάκια βαλβίδων είναι ασημί και ο κύλινδρος/κεφαλή/καπάκια βαλβίδων και ο κύλινδρος των ηλεκτρικών πριν το καπάκι είναι μαύρα
http://www.dailymotion.com/gr/relevance/search/BMW+R25+3+Factory+1954-1955+/1#video=xiz18r
ωραιο Video:beer:
sapila racing
10/07/2013, 18:47
ωραιο Video:beer:
+ 247
Ειδικά το κομμάτι με την γραμμή παραγωγής.
παπαδες.....ναι φιλε αυτο ειναι.... αργα αλλα σταθερα και....παπαδες....τετοιους κανεις....οσο κ να μην ειμαι του κλασικου τοσο γουσταρω να σας παρακολουθω.... ειστε απεριγραπτοι στον τροπο που αρχικα ψαχνεστε κ μελετατε την καθε κινηση... κ επισης εχω μεινει αφωνος με το επιπεδο κ τις γνωσεις των συμμετεχοντων... ετσι οπως παει θα με κανετε να μπω κ εγω σε αυτο το λουκι....ελπιζω στις διακοπες να γεμισες μπαταριες κ να συνεχισεις με ορεξη πεισμα κ επιμονη....αναμενουμε την συνεχεια...
Μόλις τελείωσε η ολική ανακατασκευή BMW R26 1957 και βρίσκεται στο γκαράζ..Καλό κουράγιο και καλές βόλτες!! Προς το παρόν το μόνο που μου μένει είναι να βρεθεί κανένα φράγκο για μονόσελο γιατί αυτό το στρώμα που έχει τώρα δεν την κολακεύει καθόλου!
dlabrakis
31/08/2013, 17:52
:beer::beer:για την δουλεια και :beer::beer:αυτες για τη ζεστη!!
Da.Vintage
10/01/2014, 11:22
Λοιπόν δεν σας έχω ξεχάσει, απλά λίγο οι δουλειές λίγο ένα σπασμένο σκαφοειδές στον καρπό πήγε πίσω το upload.... η ανακατασκευή έχει σχεδόν τελειώσει απλά δεν έχω βρει το χρόνο να ανεβάσω το υπόλοιπο υλικό!
See you soon:wave2:
sapila racing
10/01/2014, 11:35
Λοιπόν δεν σας έχω ξεχάσει, απλά λίγο οι δουλειές λίγο ένα σπασμένο σκαφοειδές στον καρπό πήγε πίσω το upload.... η ανακατασκευή έχει σχεδόν τελειώσει απλά δεν έχω βρει το χρόνο να ανεβάσω το υπόλοιπο υλικό!
See you soon:wave2:
Καλωστονε κι ας αργησες. Περαστικά εύχομαι! :beer:
Pardalotzatziki
10/01/2014, 17:46
Περαστικα...και μετα ολα τα αλλα... :wave2:
Da.Vintage
21/01/2014, 10:35
Το χέρι είναι λειτουργικό πια... αλλά δεν έχει πολύ δύναμη... για την ώρα παλεύω με τα ηλεκτρικά! σκέφτομαι να το κάνω 12βολτο!
turogalos
22/01/2014, 11:35
... για την ώρα παλεύω με τα ηλεκτρικά! σκέφτομαι να το κάνω 12βολτο!
Θα σου κόψω την καλημέρα!
Περαστικά σου εύχομαι, περιμένουμε τις φώτο που υποσχέθηκες:a014:
Da.Vintage
22/01/2014, 22:12
Θα σου κόψω την καλημέρα!
Πάψε ρε ...έχω προβλήματα μάλλον έχει κάψει πηνία κτλ!
Da.Vintage
22/01/2014, 22:12
Περαστικά σου εύχομαι, περιμένουμε τις φώτο που υποσχέθηκες:a014:
Ελπίζω πως κάτι θα κάνουμε αύριο
GIXXERAKIAS
23/01/2014, 08:21
Ελπίζω πως κάτι θα κάνουμε αύριοΤο αύριο έφθασε σήμερα....το νού σου ρεμάλι....αναμένουμε!:a014:
fidel_98_99
23/01/2014, 09:21
ενας γνωστος μου πουλαει κατι πηνια απο ρ25/3
Da.Vintage
23/01/2014, 12:27
ενας γνωστος μου πουλαει κατι πηνια απο ρ25/3
Βρήκα και εγώ Johny αλλά έχω ξεκινήσει διαδικασίες για 12βολτο μιας και θελω να το κυκλοφορώ το μηχανάκι και να νιώθω σίγουρος!
Da.Vintage
23/01/2014, 12:29
Ξεκινάμε ξανά λοιπόν... Λυπάμαι παιδιά που σας άφησα χωρίς τροφή τόσο καιρό αλλά υπήρξαν παράγοντες που δεν μου επέτρεψαν να ανεβάζω, οπότε θα χορτάσετε μαζεμένο υλικό απο σήμερα!
Da.Vintage
23/01/2014, 12:31
Ξεκινάμε λοιπόν με το μοτεράκι δεμένο και βαμμένο χωρίς το εμπρός κουτί ηλεκτρικά!
308213
308214
308215
Da.Vintage
23/01/2014, 12:36
Μπροστά στην μπομπίνα αλλάχτηκε η τσιμούχα γιατί είχαμε διαρροή μέσα στα πηνία!
308216
Εδώ ο πίρος του πίσω φτερού με κολαούζο ανοίξαμε σπείρωμα στην άκρη και μικρά βιδάκια λειτουργούν ως στόπ
308217
Η μπομπίνα και τα πηνία που λογικό απο την κατάστασή τους να μας προδώσουν αργότερα
308218
GIXXERAKIAS
23/01/2014, 12:37
Αν υποψιαστώ ότι έβαψες το μοτέρ με χρώμα του 5εύρου σε σπρέυ θα σου κοπανήσω την κεφάλα!:cry:
edit:Πάλι καλά!!
Da.Vintage
23/01/2014, 12:40
Οι βάσεις συμπλέκτη και φρένου/γκαζιέρας τρίφτηκαν και ετοιμάστηκαν για βάψιμο!
308219
Η μπομπίνα μπήκε στη θέση της
308220
Da.Vintage
23/01/2014, 12:40
Αν υποψιαστώ ότι έβαψες το μοτέρ με χρώμα του 5εύρου σε σπρέυ θα σου κοπανήσω την κεφάλα!:cry:
Όχι ρε με χρώμα θερμοκρασίας και βερνίκι θερμοκρασίας
Da.Vintage
23/01/2014, 12:44
Η τάπες μοτέρ & σαζμάν τρυπήθηκαν στον τόρνο και μέρα μπήκε κυλινδρικός μαγνήτης νεοδυμίου για να μαζεύει τα γρέζια
308221
308222
Da.Vintage
23/01/2014, 12:47
Η πλεξούδα σε άθλια κατάσταση με ότι κρεμόταν απο πάνω! Θα φτιαχτεί στη συνέχεια με καινούριες φύσες και καλώδια όπου χρειάζεται!
308223
Η μπουζόπιπα βγήκε και άλλαξε το κολάρο της
308224
308225
Da.Vintage
23/01/2014, 12:51
Ο αυτόματος θέλει μάζεμα
308226
Και τα καλώδια του όπως και οι φύσες του
308227
Da.Vintage
23/01/2014, 12:54
Μπήκαν τα πηνία με το κουτί των ηλεκτρικών μπροστά
308228
Αλλαχτήκαν οι τσιμούχες λεβιέ ποδιού ταχυτήτων και χειρολεβιέ ταχυτήτων
308229
308230
Da.Vintage
23/01/2014, 12:58
Φτιαχτήκαν στον τόρνο εκ νέου νέες σφήνες για μανιβέλα,λεβιέ ταχυτήτων και χειρολεβιέ
308231
Da.Vintage
23/01/2014, 12:59
Μπήκαν χειρολεβιές και ρακέτα συμπλέκτι και κανα δυο τσιμούχες ακόμα
308232
308233
308234
giorgos.bmw
23/01/2014, 20:53
Άντε να πάρουμε σειρά.:p
το 2010 δυο φίλοι εγώ & ο Νίκος κάναμε ακριβώς το ίδιο project με αποτέλεσμα αυτό
μετά πήρε σειρά το R 45 ( δεν έχω πρόχειρη φωτό σε αυτόν τον υπολογιστή) & συνεχεία το R 67
308301
fidel_98_99
24/01/2014, 08:49
για ρευματα 12 v πως πανε οι εργασιες?
Θα παρεις ετοιμο κιτ 'η πατεντα?
fidel_98_99
24/01/2014, 08:50
μετά πήρε σειρά το R 45 ( δεν έχω πρόχειρη φωτό σε αυτόν τον υπολογιστή) & συνεχεία το R 67
308301
ρ67 ολα τα λεφτα,που τα βρισκετε ρε γαμωτ.........
Da.Vintage
24/01/2014, 09:50
για ρευματα 12 v πως πανε οι εργασιες?
Θα παρεις ετοιμο κιτ 'η πατεντα?
Καλά πάνε Τζον για το ετοιμο κιτ που διάβασα λίγο δεν βγαίνει πάντα καλό... οπότε ότι καταλάβει ο μάστορας ας κάνει... οι γνώσεις μου πάνω στα ηλεκτρικά είναι ελάχιστα... Οτι πει ο Γιώργος θα κάνω! σε αυτά είναι μανούλα!
Da.Vintage
24/01/2014, 09:51
το 2010 δυο φίλοι εγώ & ο Νίκος κάναμε ακριβώς το ίδιο project με αποτέλεσμα αυτό
Όταν έχεις καλή παρέα και θέληση όλα είναι εφικτά!
Καλως ήρθες στη παρέα!
Da.Vintage
24/01/2014, 09:52
Άντε να πάρουμε σειρά.:p
Αφεντικό ανέβαζε τιποτα και εσύ να μας πέσουν τα σαγόνια....
Τo gourouni
24/01/2014, 09:53
Άψογος....:beer::beer::beer:
Da.Vintage
24/01/2014, 10:32
Άψογος....:beer::beer::beer:
Πού είσαι ρε Θόδωρα!!!! Προχωράς καθόλου τη γριά?
srxakias
25/01/2014, 19:03
Οποσδηποτε 12v:a014::wave2:
ρ67 ολα τα λεφτα,που τα βρισκετε ρε γαμωτ.........
όταν είσαι στη γύρα όλο και κάτι βρίσκεις ;)
giorgos.bmw
26/01/2014, 23:23
Οποσδηποτε 12v:a014::wave2:
ναι ναι ναι :beer:
Da.Vintage
27/01/2014, 08:36
ναι ναι ναι :beer:
Ναι σίγουρα χρειάζεται να γίνει 12ν γιατί πρώτα απ'όλα έχω βρει να του βάλω πρίζα 12ν να φορτίζω το κινητό, βάση GPS που το φορτίζει, ηχεία για μουσική εν κινήσει, μπλέ neon φώτα να βγαίνουν απο κάνω απο το μοτέρ, Xenon και στις 2 σκάλες και επίσης αυτή την κόρνα που κάνει ήχους απο ζώα! :lol:
πέρα απο την πλάκα 12ν σημαίνει αυτονομία, και ασφάλεια, ορατότητα κτλ! Να είναι καλά ο Γιώργος που ασχολείται με το θέμα γιατί εγώ απο ηλεκτρικά ούτε 12ν ξέρω ούτε 6ν ... ούτε καν μπαταρίες 1,5ν δε πρέπει να μου εμπιστεύεσαι! :lol:
fidel_98_99
27/01/2014, 08:59
οταν το κανεις 12v steile kanena stoixeio (γιατι ψηνομαι...)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.