PDA

View Full Version : BMW R25/3 Restoration 2013



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13

Da.Vintage
03/07/2013, 11:53
Το ψωμί το βλέπω, τη μαρμελάδα και το βούτυρο δε βλέπω. :lol:
Μαρμελάδα η βαλβολίνη φίλε και βούτηρο το λάδι απο το μοτέρ... θες μια φετούλα? αλλά θα τη φας όλη!:rotflmao:

Da.Vintage
03/07/2013, 11:59
Μόλις βγήκε το βολάν , είδαμε οτι κ απο την μεριά του στροφάλου η φλάντζα τα είχε παίξει! και είχαμε και εκεί ένα καταράκτη!

294738

Η τσιμούχα μας παίδεψε πολύ για να βγεί αλλά ο ένας κράταγε μοτέρ ο άλλος δοκίμαζε μοχλούς και τελικά μας έκανε το χατήρι! και άρχισα με πινέλο και βενζίνη να κάνω τον Πικάσο!



294739

το ίδιο και στη μεριά του σασμάν!

294740

devil's animal
03/07/2013, 12:01
μπραβο ρε Γιωργαρε, πολυ καλη και λεπτομερης δουλεια με φοβερη παρουσιαση!!
:beer::beer:

sapila racing
03/07/2013, 12:01
Πολύ καλά κάνατε και το λύσατε και πιο κάτω, αλλιώς θα ήταν απ έξω κούκλα και μέσα χάρχαλο!
:beer:

Da.Vintage
03/07/2013, 12:02
Καθαρίστηκαν όλα σαν καινούρια
και μιας και η ώρα πέρασε απο 11 το βράδυ οπότε μιας και φτάσαμε μεχρι εδώ είπαμε να πατήσουμε Pause για να ανασυκρωτηθούμε με ανταλλακτικά τσιμούχες ρουλεμάν και φίσες για να έχουμε τροφή για να συνεχίσουμε!

294741

294742

Da.Vintage
03/07/2013, 12:12
για πάμε για πάμε ;)

:beer:


μπραβο ρε Γιωργαρε, πολυ καλη και λεπτομερης δουλεια με φοβερη παρουσιαση!!
:beer::beer:


Πολύ καλά κάνατε και το λύσατε και πιο κάτω, αλλιώς θα ήταν απ έξω κούκλα και μέσα χάρχαλο!
:beer:

Ναι boyz πάλι καλά που προχωρήσαμε... και δεν το περίμενε κανένας μας ... καθαρή περιέργεια και η απλότητά του σαν κατασκευή μας οδήγησε να πάμε παρακάτω!

Τελικά αυτά τα παλιά μοτέρ θέλουν πιο πολύ κότσια παρά γνώσεις... αλλά καλό είναι που εδώ υπήρχαν και τα 2!

Και κάτι άλλο να γελάσετε ...

Του λέω του Γιώργη :
- το δικό σου το σαζμάν το έλυσες μέχρι γρανάζια?
- ναι ρε φίλε
- και πως βρήκες άκρη πάλι που πάει τι...?
- έχω ένα ταλέντο...με οτι μοιάζει με πάζλ... δώσε μου ότι θέλεις σε κομμάτια να σου το μοντάρω....!
- ααα! ρε φίλε έχω και εγώ κάποιο ταλέντο... δώσε μου ότι θέλεις μονταρισμένο να σου το κάνω κομμάτια...!
-:rotflmao:
-:bigcry:

Και δακρύσαμε απο τα γέλια!

Ήταν ένα απο τα ωραιότερα απογεματόβραδα τον τελευταίο καιρό... λάδι για τα χέρια και τροφή για το μυαλό με πολλές δόσεις γέλιου!:winka:

Dkm
03/07/2013, 12:18
Ήταν ένα απο τα ωραιότερα απογεματόβραδα τον τελευταίο καιρό... λάδι για τα χέρια και τροφή για το μυαλό με πολλές δόσεις γέλιου!
Το λύσιμο-δέσιμο των κινητήρων μας φέρνει πιο κοντά!!
Συγχαρητήρια για την δουλέιά σας και καλή συνέχεια:beer:

GIXXERAKIAS
03/07/2013, 13:30
Μπράβο Γιώργη πολύ καλή δουλειά και με μεράκι από μέρους σου!Με το καλό να το δείς τελειωμένο και να το χαίρεσαι για πολλλλλαααααα χρόνια!!:beer:

MaiTak
03/07/2013, 20:35
πραγματικα ευγε και στους 2 σας ειστε για δεσιμο
σε κινητηρες ενοω :D

παιδια καλα κουραγια και παρτε μερικες :beer: :beer: :beer: και αεραααααααααααααα
ετσι στο ψαχνο βαρατε αβερατα

περα απο πλακα γιωργη την καλητερη δουλεια εκανες καινουριγια στην κυριολεξια
θα την εχεις για πολλα πολλα χρονια και πολλα πολλα ΧΛΜ.....................

golfinos76
04/07/2013, 11:14
Καλα το πας συνεχισε την καλη δουλεια.Τα ρουλεμαν του σασμαν ειναι συνολικα 6,ενα απο αυτα ειναι διπλο.Τι σκοπευεις να κανεις θα τα αλλαξεις ολα η μονο τα 3 πισω?Μιας και εμλεξες ευκαιρια ειναι για να γινει σωστη δουλεια.Οι φουρκετες ειναι λιγο βαβουρα να βγουν αλλα βγαινουν με πολυ ζεσταμα.

golfinos76
04/07/2013, 11:18
Α και κατι αλλο να βαλεις c3 ειναι λιγο ακριβοτερα εχουν προδιαγραφες να δουλευουν σε πολλες στροφες.

Da.Vintage
04/07/2013, 11:58
Καλα το πας συνεχισε την καλη δουλεια.Τα ρουλεμαν του σασμαν ειναι συνολικα 6,ενα απο αυτα ειναι διπλο.Τι σκοπευεις να κανεις θα τα αλλαξεις ολα η μονο τα 3 πισω?Μιας και εμλεξες ευκαιρια ειναι για να γινει σωστη δουλεια.Οι φουρκετες ειναι λιγο βαβουρα να βγουν αλλα βγαινουν με πολυ ζεσταμα.

Αλλάζω μόνο αυτά που θέλουν άλλαγμα, όποιο λειτουργεί άψογα το αφήνω στη θέση του... μεχρι στιγμής όλα τα ρουλεμάν δουλεύουν άψογα εκτός απο το πίσω που αλλάχτηκε...

Και τα ρουκεμάν του στροφάλου είναι κομπλέ καθόλου μπόσικα και πλήρως λειτουργικά το κατάλαβε και ο μάστορας όταν τσέκαρε την μπιέλα και εμείς όταν λύσαμε το δίσκο!

:wave2:

motomaniac
04/07/2013, 12:09
πολυ καλη δουλεια!!!

Da.Vintage
04/07/2013, 13:21
ο Δίσκος ήταν γεμάτος λάδι γι'αυτό και τα κάναμε όλα μπάνιο σε διαλυτικό νίτρου

294823

Μετά ο δάσκαλος είπε να κάψουμε το δίσκο με φλόγιστρο, το ποτισμένο λάδι θα βγεί έξω και θα καεί... πράγμα που είδα να γίνεται!

294825

Πλύθηκαν αλλο ένα χέρι όλα, σκουπίστηκαν και πήραν πόζα

294826

Da.Vintage
04/07/2013, 13:25
Μπήκε η καινούρια τσιμούχα ειδική στροφάλου με το τεράστιο καρυδάκι!

294827

Στη θέση του!

294828

Αγοραστήκαν επίσης και οι υπόλοιπες τσιμούχες και ρουλεμάν που χρειαζόταν

294829

Da.Vintage
04/07/2013, 13:31
Μπήκε το βολάν στη θέση του

294830

Χαϊδέψαμε λίγο τον δίσκο να στρώσει

294831

Τώρα έπρεπε να τον κεντράρουμε για να πατήσει σωστά αλλιώς το σασμάν δε κουμπώνει με τίποτα!

Υπάρχει ειδικό εργαλείο το οποίο δεν έχουμε... :( δε πειράζει λέει ο Τζόρτζ θα το κατασκευάσουμε! :)

Πόσο χρήσιμος είναι αυτός ο τόρνος και πόσο σου λύνει τα χέρια όπου κολλήσεις!

294833

Da.Vintage
04/07/2013, 13:33
Η αλήθεια είναι οτι δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται... θέλει πολύ υπομονή πολλές μετρήσεις... υπομονή δεν έχω αλλά έχει ο Γιώργης και για τους 2!

294834

Έτοιμο το εργαλείο κεντραρίσματος δίσκου!

294835

Da.Vintage
04/07/2013, 13:36
φορεμένο

294836

Η μικρή μύτη κεντράρει το πίσω μέρος
294837

Ενώ η φαρδιά το δίσκο

294838

Da.Vintage
04/07/2013, 13:38
Τοποθετούμε πια τον δίσκο πάνω στο μοτέρ κεντραρισμένο!

294839

Βάζουμε και το τελευταίο κομμάτι και βιδώνουμε σταυρωτά και σταδιακά!

294840

Κεντραρισμένο τέλεια

294841

Da.Vintage
04/07/2013, 13:42
Σειρά έχει η τσιμούχα σιλικόνης του σαζμάν
Πρώτα την τοποθετούμε

294842

Και μετά με το καρυδάκι την σπρώχνουμε να κουμπώσει
294843

Κουμπώσαμε και το σαζμάν και βάλαμε καινούρια παξιμάδια ασφαλείας να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο!

294844

Da.Vintage
04/07/2013, 13:49
το νεο ρουλεμαν

294845

Στη θέση του... λειτουργικότατο

294845

νεα φλάντζα

294846

κλείσαμε το καπάκι αφου πρωτα τοποθετήσαμε προσωρινά τη μανιβέλα για να στρίψει το ελατήριομε το γρανάζι

294848

Da.Vintage
04/07/2013, 13:52
Ρίξαμε και ένα καθάρισμα με δυαλυτικό νίτρου και σκοτς μπράιτ και έτοιμο... το μοτέρ! ή όχι ακόμα... μείνετε συντονισμένοι! :wave2:

294849

MaiTak
04/07/2013, 15:45
Ρίξαμε και ένα καθάρισμα με δυαλυτικό νίτρου και σκοτς μπράιτ και έτοιμο... το μοτέρ! ή όχι ακόμα... μείνετε συντονισμένοι

πφφφφφφφφφφφφφφ
ρε στο καλητερο το κοβεις και εσυ σαν μερικους αλλους ...........



https://www.youtube.com/watch?v=8uZGWsP9ksQ

ετσι ετσι γερα συνεχιστε να παιρνουμε ματι και εμεις :D

tom kissas
05/07/2013, 10:54
ομορφιες!!

motomaniac
05/07/2013, 11:41
καινουριο εγινε!!!

taisteal
07/07/2013, 15:37
:a20::a20:

FRAGISCOS
07/07/2013, 16:53
Δουλεια για σεμιναριο!!!

Πολλα μπραβο!!:beer:

MANOSR1
07/07/2013, 19:25
χαρα στο κουραγιο σου και στην τσεπη σου:) .κουκλα θα την κανεις :beer:

lspiros
07/07/2013, 22:22
εκ βαθρον ανανεωση και το κεφαλι σου ησυχο σε ολους τους τομεις:beer:

Da.Vintage
08/07/2013, 07:18
Δουλεια για σεμιναριο!!!

Πολλα μπραβο!!:beer:


:a20::a20:


καινουριο εγινε!!!


ομορφιες!!


Ρίξαμε και ένα καθάρισμα με δυαλυτικό νίτρου και σκοτς μπράιτ και έτοιμο... το μοτέρ! ή όχι ακόμα... μείνετε συντονισμένοι

πφφφφφφφφφφφφφφ
ρε στο καλητερο το κοβεις και εσυ σαν μερικους αλλους ...........



ετσι ετσι γερα συνεχιστε να παιρνουμε ματι και εμεις :D


Με τα λιγα με τα πολλά το μοτεράκι θα ξανανιώσει, ακολουθεί συνέχεια!

Da.Vintage
08/07/2013, 07:19
εκ βαθρον ανανεωση και το κεφαλι σου ησυχο σε ολους τους τομεις:beer:

Αντε μετά φίλε αποχωρίσου το! Γερνας ή δε γερνάς μαζί του?

Da.Vintage
08/07/2013, 08:43
Συνεχίσαμε στο κάτω μέρος και λύσαμε την ελαιολεκάνη, η οποία απο κάτω ήταν χτυπημένη και στραβωμένη σε πολλά σημεία... με αποτέλεσμα σχεδόν να μπλοκάρει το φίλτρο λαδιού και απο τύχη δεν είχε στραβώσει την τρόμπα λαδιού!

πολύ τυχεροί που το λύσαμε...

295039


Μετά λύσαμε το φίλτρο και την τρόμπα για να τα καθαρίσουμε!

295040

Η τρόμπα είναι καθαρή και πολύ λειτουργική, την δοκιμάσαμε και τραβάει πιο δυνατά και απο καινούρια... το φίλτρο καθαρίστηκε και αυτό!

295041

Da.Vintage
08/07/2013, 08:46
Το καπάκι απο κάτω είχε φάει αρκετά χτυπήματα... απορώ πως είναι κάτι τέτοιο δυνατό... πεζοδρόμια?

295042

295043

Da.Vintage
08/07/2013, 08:50
Μετά το σφυριλατήσαμε αλλά αυτό άνοιξε μία παλιά πληγή. Οπότε δοκιμάσαμε να το κολλήσουμε με αργκόν αλλά δεν τα καταφέραμε οπότε το αφήσαμε να το μπρουτζοκολλήσει ο Γιώργος στον κουμπάρο του την επόμενη μέρα

295044


295045

Da.Vintage
08/07/2013, 08:54
κόψαμε φλάντζες για το φίλτρο και την τρόμπα (ίδιες είναι)

295046

Βγάλαμε την σίτα την καθαρίσαμε...

γυρίσαμε το στρόφαλο να τσεκάρουμε την πίσω μεριά απο το Slinger να δούμε αν έχει πιάσει βρωμιά επάνω να ξέρουμε αν θα λύσουμε να καθαρίσουμε ή όχι!

Τελικά το Slinger είναι καθαρό αλλά υπάρχει τρόπος να διπλοτσεκάρουμε στη συνέχεια!

Μετά τοποθετήσαμε την σίτα καθαρή και βιδώσαμε με σφυροκατσάβιδο!

295050

Da.Vintage
08/07/2013, 08:56
Μετά βιδώσαμε την τρόμπα στην θέση τους ασφαλίζοντας πάλι τα λαμάκια

295051


Μετά το καθαρισμένο φίλτρο και έτοιμοι!

295052

MaiTak
08/07/2013, 13:50
:beer: :beer: :beer: :beer:
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
και κατι για την λειγουρα ;)

:a014: :a014: :a014: :a014:

motomaniac
08/07/2013, 18:03
το εχεις κανει repair manual το thrread!!!

Da.Vintage
09/07/2013, 07:28
το εχεις κανει repair manual το thrread!!!
Αυτό ακριβώς θέλω φίλε... είχα φάει το τόπο να βρω ανα τον κόσμο ένα θρεντ ανακατασκευής για R25 αναλυτικά και με πολλές φωτό να με βοηθήσει να πάω τυφλοσούρτη αλλά τπτ, τώρα όποιος το χρειαστεί υπάρχει εδώ! αρκεί να μπορεί να μεταφράσει τα ελληνικά!

Μου χει βγεί ο πάτος φίλε με τις φωτό και τις επεξηγήσεις! όσο χρόνο θες να κάνεις μία δουλειά άλλη τόση θες να τραβήξεις τις φωτό να τις ανεβάσεις και να 'ξηγηθείς!

Da.Vintage
09/07/2013, 12:56
Αφού δεν μπορούμε ακόμα να κλείσουμε απο κάτω ντακάραμε όρθιο το μοτέρ ξανά να πάμε μπροστά...

Βγήκε το καπάκι των ηλεκτρικών μερικές φωτό να θυμόμαστε θέση των καλωδίων!

295159

295160

295161

Da.Vintage
09/07/2013, 13:04
βγάλαμε τα ηλεκτρικά και απο πίσω αποκαλύφθηκε ο ρότορας και γύρω του ίχνη απο λάδια και σκόνη που σημαίνει οτι απο πίσω η τσιμούχα πρέπει να αλλαχτεί... αυτός βγαίνει κανονικά με κάποιο περίεργο εξωλκέα τον οποίο δεν είχαμε αλλά ο Τζόρτζ σκέφτηκε τρόπο... έβαλε μέσα μία σκουλικόβιδα για κόντρα και μετά μία μακριά για εξολκέα....

295162

ΤΟ καπάκι των ηλεκτρικών θέλει συμμάζεμα και τρίψιμο γιατί τελικά θα το κάνω μαύρο

295163


Μετά απο κάμποσο σφίξιμο ο ρότορας βγήκε και μας έμεινε η σκουλικόβιδα τα λάδια είναι εμφανή όπως και η πετρωμένη τσιμούχα

295164

Da.Vintage
09/07/2013, 13:08
Να και η βίδα που χρησιμοιποιήσαμε για εξολκέα του ρότορα!

295165

Σειρά είχε το καπάκι το οποίο αφού ανοίχτηκε για τσιμούχα θα αλλάξουμε και φλάντζα!

295166

Εδώ φαίνονται η καδένα και τα γρανάζια του εκεντροφόρου, ο εκεντροφόρος κρύβεται πίσω απο το επάνω μικρό γρανάζι!

295167

Da.Vintage
09/07/2013, 13:14
Σημαδέψαμε τα γρανάζια να μην μετακινηθούν βγάλαμε καδένα για έλεγχο , έχει ψωμί ακόμα. βγάλαμε τεντωτήρα καδένας και του δώσαμε λίγο κλίση ακόμα να πιέζει πιο πολύ και μέσα απο τις τρύπες περιστέφοντας το βολάν τσεκάραμε και απο αυτή τη μεριά αν χρειάζονται καθάρισμα τo oil Slinger. Ευτυχως και απο εδώ καθαρό ... φαίνεται οτι όποιος είχε αλλάξει στο παρελθόν τα ρουλεμάν στροφάλου που ήταν σαν καινούρια καθάρισε και αυτά... και στο τέλος τα ξαναδέσαμε όλα

295173

Μετά βγάλαμε την φλάντζα και μετά απο πολύ προσπάθεια... βάλαμε το μεταλλικό "Γ" (έξοδος αναθυμιάσεων) που δεν υπήρχε!

295174

Επισκεύασε ο Τζόρτζ στον κουμπάρο του με μπρουτζοκόλληση και τις 2 γωνίες για σιγουριά και ο Leo επιβλέπει...

295175

Da.Vintage
09/07/2013, 13:17
Για να δω και απο την άλλη ....χμμμ... γερό μου φαίνεται...καλά το έκανες!

295176

Οπότε Ασταρώθηκε

295177


Βάφτηκε και μπήκε επάνω με καινούρια φλάντζα, μπόλικη φλαντζόκολλα και καινούριες ανοξείδωτες βίδες με ροδέλες και γκρόβερ!

295178

Da.Vintage
09/07/2013, 13:19
Αφού τελειώσαμε απο κάτω...

πάμε πάλι μπροστά ... στα καλλιτεχνικά άριστα 10... κόψαμε νέα φλάντζα μιας και αυτή δεν την είχα παραγγείλει

295179

Βάλαμε και την καινούρια τσιμούχα στο καπάκι!

295180

Da.Vintage
09/07/2013, 13:22
Αφού έπεσε καθάρισμα παντού μπήκε φλαντζόκολλα και η νέα φλάντζα

295181

Και μετά κλείσαμε το καπάκι με καινούριες ανοξείδωτες βίδες παντού! και γυρίσαμε τον σωλήνα αναθυμιάσεων προς τα πίσω

295182

motomaniac
09/07/2013, 15:29
Αυτό ακριβώς θέλω φίλε... είχα φάει το τόπο να βρω ανα τον κόσμο ένα θρεντ ανακατασκευής για R25 αναλυτικά και με πολλές φωτό να με βοηθήσει να πάω τυφλοσούρτη αλλά τπτ, τώρα όποιος το χρειαστεί υπάρχει εδώ! αρκεί να μπορεί να μεταφράσει τα ελληνικά!

Μου χει βγεί ο πάτος φίλε με τις φωτό και τις επεξηγήσεις! όσο χρόνο θες να κάνεις μία δουλειά άλλη τόση θες να τραβήξεις τις φωτό να τις ανεβάσεις και να 'ξηγηθείς!
ξερω ακριβως τι λες. :)

Τo gourouni
09/07/2013, 21:30
Άψογος! Το μοτερ κόσμημα.... :beer:

Da.Vintage
10/07/2013, 08:08
Άψογος! Το μοτερ κόσμημα.... :beer:
Απο μέσα κούκλα απ'έξω πανούκλα όμως! κάτι θα κάνουμε και γι'αυτό!

Da.Vintage
10/07/2013, 09:36
Εδώ τα πηνία και ο ρότορας μέσα στη μούργα και στο λαδάκι που πέρναγε απο την τσιμούχα!

295233

Καθαρίστηκαν προσεκτικά

295235

Έτσι εξηγούνται όλα... γι' αυτό δε χαλάνε ποτέ τα παλιά BMW τα ηλεκτρικά τους τα φτιάχνει ο ΤΣΑΚ ΝΟΡΙΣ! :lol:
Τρίφτηκε για να βαφτεί μαύρο όταν έρθει η ώρα!

295238

Da.Vintage
10/07/2013, 09:47
Σύμφωνα με το παρακάτω βίντεο με το εργοστάσιο παραγωγής το μοτέρ και η κόντρα στα καπάκια βαλβίδων είναι ασημί και ο κύλινδρος/κεφαλή/καπάκια βαλβίδων και ο κύλινδρος των ηλεκτρικών πριν το καπάκι είναι μαύρα

http://www.dailymotion.com/gr/relevance/search/BMW+R25+3+Factory+1954-1955+/1#video=xiz18r

Da.Vintage
10/07/2013, 09:53
Οπότε ο Κύλινδρος και η κεφαλή αφου μονώθηκαν πολύ καλά, βαφτήκανε μαύρα

295239

Και με την σειρά τους τα καπάκια αφού είχαν τριφτεί καλά

295240

Με τη σειρά τους βάφτηκαν η βάση του λαιμού της εξάτμισης , ο πάνω άξονας του μοτέρ, η ρακέτα του συμπλέκτη και οι αποστάτες του κεντρικού στάντ

295241

Da.Vintage
10/07/2013, 09:56
Ο χειρολεβιές ταχυτήτων του σασμάν πρώτα τρίφτηκε με βουρτσα σκοτς μπράιτ στην φρέζα

και μετά απλώθηκε αλοιφή επάνω για να πάρει σειρά η πανόβουρτσα

295242

Μετά το γυάλισμα στην πανόβουρτζα

295243

Da.Vintage
10/07/2013, 10:01
Εδώ μία ωραία μαγκιά αν και ο άξονας του μεντεσέ του πίσω φτερού έμπενε αρκετά σφιχτά έπρεπε να σιγουρευτούμε οτι θα μείνει στη θέση του αφού μπει γράσσο,
κάποιοι το κάνουν με κεφάλι και ασφάλεια απο την άλλη κάποιοι δεν βάζουν τίποτα, εμείς είπαμε να κάνουμε κάτι καινούριο

πήραμε τον πύρο και του ανοίξαμε τρύπες στον τόρνο και απο τις 2 μεριές

295245

μετά με κολαούζο ανοίξαμε σπείρωμα και προσθέσαμε στις άκρες 2 μικρές αλενόβιδες για κόντρες

295246

Da.Vintage
10/07/2013, 10:03
Και μιας και η μπέμπα δεν είναι έτοιμη ακόμα να με ακολουθήσει στις διακοπές... της πήρα δώρο παρηγοριάς ένα καινούριο τελικό χωρίς ραφες όπως πρέπει να είναι!

Κρίμα που το παλιό έφαγε τόσο τρίψιμο και τελικά θα παραμείνει στον πάγκο ως αναπληρωματικό!


295247

SHOOTER045
10/07/2013, 10:18
ωραια πραματα :wave2:

lspiros
10/07/2013, 17:31
Σύμφωνα με το παρακάτω βίντεο με το εργοστάσιο παραγωγής το μοτέρ και η κόντρα στα καπάκια βαλβίδων είναι ασημί και ο κύλινδρος/κεφαλή/καπάκια βαλβίδων και ο κύλινδρος των ηλεκτρικών πριν το καπάκι είναι μαύρα

http://www.dailymotion.com/gr/relevance/search/BMW+R25+3+Factory+1954-1955+/1#video=xiz18r

ωραιο Video:beer:

sapila racing
10/07/2013, 18:47
ωραιο Video:beer:

+ 247
Ειδικά το κομμάτι με την γραμμή παραγωγής.

airmav
30/08/2013, 08:42
παπαδες.....ναι φιλε αυτο ειναι.... αργα αλλα σταθερα και....παπαδες....τετοιους κανεις....οσο κ να μην ειμαι του κλασικου τοσο γουσταρω να σας παρακολουθω.... ειστε απεριγραπτοι στον τροπο που αρχικα ψαχνεστε κ μελετατε την καθε κινηση... κ επισης εχω μεινει αφωνος με το επιπεδο κ τις γνωσεις των συμμετεχοντων... ετσι οπως παει θα με κανετε να μπω κ εγω σε αυτο το λουκι....ελπιζω στις διακοπες να γεμισες μπαταριες κ να συνεχισεις με ορεξη πεισμα κ επιμονη....αναμενουμε την συνεχεια...

MAΝΟΣ
30/08/2013, 16:11
:a10::a013:

Nikitaz
30/08/2013, 16:32
Μόλις τελείωσε η ολική ανακατασκευή BMW R26 1957 και βρίσκεται στο γκαράζ..Καλό κουράγιο και καλές βόλτες!! Προς το παρόν το μόνο που μου μένει είναι να βρεθεί κανένα φράγκο για μονόσελο γιατί αυτό το στρώμα που έχει τώρα δεν την κολακεύει καθόλου!

dlabrakis
31/08/2013, 17:52
:beer::beer:για την δουλεια και :beer::beer:αυτες για τη ζεστη!!

Da.Vintage
10/01/2014, 11:22
Λοιπόν δεν σας έχω ξεχάσει, απλά λίγο οι δουλειές λίγο ένα σπασμένο σκαφοειδές στον καρπό πήγε πίσω το upload.... η ανακατασκευή έχει σχεδόν τελειώσει απλά δεν έχω βρει το χρόνο να ανεβάσω το υπόλοιπο υλικό!

See you soon:wave2:

sapila racing
10/01/2014, 11:35
Λοιπόν δεν σας έχω ξεχάσει, απλά λίγο οι δουλειές λίγο ένα σπασμένο σκαφοειδές στον καρπό πήγε πίσω το upload.... η ανακατασκευή έχει σχεδόν τελειώσει απλά δεν έχω βρει το χρόνο να ανεβάσω το υπόλοιπο υλικό!

See you soon:wave2:

Καλωστονε κι ας αργησες. Περαστικά εύχομαι! :beer:

Pardalotzatziki
10/01/2014, 17:46
Περαστικα...και μετα ολα τα αλλα... :wave2:

Da.Vintage
21/01/2014, 10:35
Το χέρι είναι λειτουργικό πια... αλλά δεν έχει πολύ δύναμη... για την ώρα παλεύω με τα ηλεκτρικά! σκέφτομαι να το κάνω 12βολτο!

turogalos
22/01/2014, 11:35
... για την ώρα παλεύω με τα ηλεκτρικά! σκέφτομαι να το κάνω 12βολτο!

Θα σου κόψω την καλημέρα!

mankam
22/01/2014, 17:12
Περαστικά σου εύχομαι, περιμένουμε τις φώτο που υποσχέθηκες:a014:

Da.Vintage
22/01/2014, 22:12
Θα σου κόψω την καλημέρα!


Πάψε ρε ...έχω προβλήματα μάλλον έχει κάψει πηνία κτλ!

Da.Vintage
22/01/2014, 22:12
Περαστικά σου εύχομαι, περιμένουμε τις φώτο που υποσχέθηκες:a014:

Ελπίζω πως κάτι θα κάνουμε αύριο

GIXXERAKIAS
23/01/2014, 08:21
Ελπίζω πως κάτι θα κάνουμε αύριοΤο αύριο έφθασε σήμερα....το νού σου ρεμάλι....αναμένουμε!:a014:

fidel_98_99
23/01/2014, 09:21
ενας γνωστος μου πουλαει κατι πηνια απο ρ25/3

Da.Vintage
23/01/2014, 12:27
ενας γνωστος μου πουλαει κατι πηνια απο ρ25/3


Βρήκα και εγώ Johny αλλά έχω ξεκινήσει διαδικασίες για 12βολτο μιας και θελω να το κυκλοφορώ το μηχανάκι και να νιώθω σίγουρος!

Da.Vintage
23/01/2014, 12:29
Ξεκινάμε ξανά λοιπόν... Λυπάμαι παιδιά που σας άφησα χωρίς τροφή τόσο καιρό αλλά υπήρξαν παράγοντες που δεν μου επέτρεψαν να ανεβάζω, οπότε θα χορτάσετε μαζεμένο υλικό απο σήμερα!

Da.Vintage
23/01/2014, 12:31
Ξεκινάμε λοιπόν με το μοτεράκι δεμένο και βαμμένο χωρίς το εμπρός κουτί ηλεκτρικά!

308213

308214

308215

Da.Vintage
23/01/2014, 12:36
Μπροστά στην μπομπίνα αλλάχτηκε η τσιμούχα γιατί είχαμε διαρροή μέσα στα πηνία!

308216

Εδώ ο πίρος του πίσω φτερού με κολαούζο ανοίξαμε σπείρωμα στην άκρη και μικρά βιδάκια λειτουργούν ως στόπ

308217

Η μπομπίνα και τα πηνία που λογικό απο την κατάστασή τους να μας προδώσουν αργότερα

308218

GIXXERAKIAS
23/01/2014, 12:37
Αν υποψιαστώ ότι έβαψες το μοτέρ με χρώμα του 5εύρου σε σπρέυ θα σου κοπανήσω την κεφάλα!:cry:

edit:Πάλι καλά!!

Da.Vintage
23/01/2014, 12:40
Οι βάσεις συμπλέκτη και φρένου/γκαζιέρας τρίφτηκαν και ετοιμάστηκαν για βάψιμο!

308219

Η μπομπίνα μπήκε στη θέση της

308220

Da.Vintage
23/01/2014, 12:40
Αν υποψιαστώ ότι έβαψες το μοτέρ με χρώμα του 5εύρου σε σπρέυ θα σου κοπανήσω την κεφάλα!:cry:

Όχι ρε με χρώμα θερμοκρασίας και βερνίκι θερμοκρασίας

Da.Vintage
23/01/2014, 12:44
Η τάπες μοτέρ & σαζμάν τρυπήθηκαν στον τόρνο και μέρα μπήκε κυλινδρικός μαγνήτης νεοδυμίου για να μαζεύει τα γρέζια

308221

308222

Da.Vintage
23/01/2014, 12:47
Η πλεξούδα σε άθλια κατάσταση με ότι κρεμόταν απο πάνω! Θα φτιαχτεί στη συνέχεια με καινούριες φύσες και καλώδια όπου χρειάζεται!

308223

Η μπουζόπιπα βγήκε και άλλαξε το κολάρο της

308224

308225

Da.Vintage
23/01/2014, 12:51
Ο αυτόματος θέλει μάζεμα

308226

Και τα καλώδια του όπως και οι φύσες του

308227

Da.Vintage
23/01/2014, 12:54
Μπήκαν τα πηνία με το κουτί των ηλεκτρικών μπροστά
308228

Αλλαχτήκαν οι τσιμούχες λεβιέ ποδιού ταχυτήτων και χειρολεβιέ ταχυτήτων

308229

308230

Da.Vintage
23/01/2014, 12:58
Φτιαχτήκαν στον τόρνο εκ νέου νέες σφήνες για μανιβέλα,λεβιέ ταχυτήτων και χειρολεβιέ

308231

Da.Vintage
23/01/2014, 12:59
Μπήκαν χειρολεβιές και ρακέτα συμπλέκτι και κανα δυο τσιμούχες ακόμα

308232

308233

308234

giorgos.bmw
23/01/2014, 20:53
Άντε να πάρουμε σειρά.:p

jhonny
24/01/2014, 08:26
το 2010 δυο φίλοι εγώ & ο Νίκος κάναμε ακριβώς το ίδιο project με αποτέλεσμα αυτό

jhonny
24/01/2014, 08:34
μετά πήρε σειρά το R 45 ( δεν έχω πρόχειρη φωτό σε αυτόν τον υπολογιστή) & συνεχεία το R 67
308301

fidel_98_99
24/01/2014, 08:49
για ρευματα 12 v πως πανε οι εργασιες?
Θα παρεις ετοιμο κιτ 'η πατεντα?

fidel_98_99
24/01/2014, 08:50
μετά πήρε σειρά το R 45 ( δεν έχω πρόχειρη φωτό σε αυτόν τον υπολογιστή) & συνεχεία το R 67
308301
ρ67 ολα τα λεφτα,που τα βρισκετε ρε γαμωτ.........

Da.Vintage
24/01/2014, 09:50
για ρευματα 12 v πως πανε οι εργασιες?
Θα παρεις ετοιμο κιτ 'η πατεντα?


Καλά πάνε Τζον για το ετοιμο κιτ που διάβασα λίγο δεν βγαίνει πάντα καλό... οπότε ότι καταλάβει ο μάστορας ας κάνει... οι γνώσεις μου πάνω στα ηλεκτρικά είναι ελάχιστα... Οτι πει ο Γιώργος θα κάνω! σε αυτά είναι μανούλα!

Da.Vintage
24/01/2014, 09:51
το 2010 δυο φίλοι εγώ & ο Νίκος κάναμε ακριβώς το ίδιο project με αποτέλεσμα αυτό

Όταν έχεις καλή παρέα και θέληση όλα είναι εφικτά!

Καλως ήρθες στη παρέα!

Da.Vintage
24/01/2014, 09:52
Άντε να πάρουμε σειρά.:p

Αφεντικό ανέβαζε τιποτα και εσύ να μας πέσουν τα σαγόνια....

Τo gourouni
24/01/2014, 09:53
Άψογος....:beer::beer::beer:

Da.Vintage
24/01/2014, 10:32
Άψογος....:beer::beer::beer:

Πού είσαι ρε Θόδωρα!!!! Προχωράς καθόλου τη γριά?

srxakias
25/01/2014, 19:03
Οποσδηποτε 12v:a014::wave2:

jhonny
25/01/2014, 23:07
ρ67 ολα τα λεφτα,που τα βρισκετε ρε γαμωτ.........

όταν είσαι στη γύρα όλο και κάτι βρίσκεις ;)

giorgos.bmw
26/01/2014, 23:23
Οποσδηποτε 12v:a014::wave2:

ναι ναι ναι :beer:

Da.Vintage
27/01/2014, 08:36
ναι ναι ναι :beer:


Ναι σίγουρα χρειάζεται να γίνει 12ν γιατί πρώτα απ'όλα έχω βρει να του βάλω πρίζα 12ν να φορτίζω το κινητό, βάση GPS που το φορτίζει, ηχεία για μουσική εν κινήσει, μπλέ neon φώτα να βγαίνουν απο κάνω απο το μοτέρ, Xenon και στις 2 σκάλες και επίσης αυτή την κόρνα που κάνει ήχους απο ζώα! :lol:





πέρα απο την πλάκα 12ν σημαίνει αυτονομία, και ασφάλεια, ορατότητα κτλ! Να είναι καλά ο Γιώργος που ασχολείται με το θέμα γιατί εγώ απο ηλεκτρικά ούτε 12ν ξέρω ούτε 6ν ... ούτε καν μπαταρίες 1,5ν δε πρέπει να μου εμπιστεύεσαι! :lol:

fidel_98_99
27/01/2014, 08:59
οταν το κανεις 12v steile kanena stoixeio (γιατι ψηνομαι...)